• 142.

    פתרון למניעת חטיפות בעתיד

    דודו, 21/07/08 01:20

    יש צורך בהקטנת רצון המחבלים לחטיפות חיילים עד לאפס הפתרון מוצע כאן
    .1 גזירת עונשי מוות למחבלים (מה שאפשרי אך הפרקליטות הצבאית נמנעת מכך)
    2.דחיית ביצוע גזר הדין שוב ושוב היות ואין חובה לבצעו מייד ובמידה ואין חטיפה הוא בעצם לא מתבצע.
    3.העברת מסר לראשי המחבלים ולעולם כי במקרה של חטיפת חיילים יוחל בביצוע פסקי הדין.
    במידה ונגלה נחישות תקיפות ודבקות ברעיון תופעת החטיפות תיעלם מהעולם

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    להפעיל טרור נגדי ללא רחמים נגד החולרות וסוחרי הגופות (ל''ת)

    מלבנון., 20/07/08 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    הרהורים לאחר עיסקת קונטאר

    גדליהו רחמן, 20/07/08 20:27

    נמצאים אנו בהתחלת שלושת שבתות הפורענות, וכבר עתה הפטרת השבת החותמת את ימי בין המצרים, הפטרת חזון ישעיהו,היא על סדר יומנו. כי שתיים רעות עשו מנהיגנו וחלק גדול מהעם:1. בעיסקה עם החיזבאללה המירו את חוכמת חז''ל בפטפוטים על מורכבות הבעיות. 2.דבקו בראש ממשלה שנקיון כפיו טעון הוכחה, ואין קורא וזועק על ''מלאתי משפט צדק ילין בה'' שהייתה לזונה.

    לא שמענו מתי רכשו שרי ממשלתנו כושר משפטי העולה על חכמי ההלכה. בהחלטותיהם הם רמסו כבוד של משפחות שכולות שגם את נקמת דם יקיריהם ביטלו ובכך החניפו את הארץ בדמים. מי התיר להם ולתקשורת להתעלם מדין התלמוד ''אין פודים את השבויין יתר על כדי דמיהם''(בבלי גטין, מה ע''א), דין שנתקדש בהתנהגותו המופתית של מהר''ם מרוטנברג, רבי מאיר ברבי ברוך(1293-1215),שהעדיף למות ביד שוביו ואסר על היהודים לפדותו כדי שלא יגדל תאבונם של הקיסר רודולף וכיוצא בו לתפוס שבויים ולדרוש כופר נפש מוגזם מאד? מי התיר להם להתעלם מהאיסור '' וְלֹא-תַחֲנִיפוּ אֶת-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַתֶּם בָּהּ, כִּי הַדָּם, הוּא יַחֲנִיף אֶת-הָאָרֶץ; וְלָאָרֶץ לֹא-יְכֻפַּר, לַדָּם אֲשֶׁר שֻׁפַּךְ-בָּהּ, כִּי-אִם, בְּדַם שֹׁפְכוֹ''(במדבר לה, לג)? מנהיגינו משחררים רוצחים, ואלה אינם נרתעים מלחזור ולהוסיף רציחות כפי שהוכיחו משוחררים מהם בעבר וכפי שמצהירים על כוונותיהם משוחררים בהווה. איך נפלנו מוסרית והגענו לכך שמשפחות שבויים מוכנות לשחרר רוצחים ולהפקיר אחים ואחיות, ובלבד שיקירם האחד ישוחרר בהרבה הרבה יותר מכדי דמיו? הם אינם מתביישים, וגם התקשורת אינה מתביישת מלתבוע שחרור של שבוי תמורת שחרור מאות רוצחים בכוח. כי בשתיים רעות נכשלו ונכשלים עמנו ומנהיגיו, ואנו בהמונינו שותקים. האם כסדום נהיה?

    ולגבי הרעה השנייה הקשורה בראש הממשלה: נשגב מבינתנו, איך ייתכן שראש הממשלה אינו משהה עצמו עד להוכחת נקיון כפיו. שכחנו כי שרינו ''רכשו'' כושר משפטי העולה על חוכמת חכמי ההלכה. כנראה שאותו כושר מעלה כביכול את ראש הממשלה מעל למשה רבינו שאמר: ''מי אנוכי כי אלך... ?''(שמות ג,יא).

    שרים ותקשורת, חידלו לנקר את עינינו כי אינכם ראויים!

    מדוע מחאתם של שומרי תורה ומצוות איננה צועקת וזועקת יום ולילה על הנפילה המוסרית הנוראה שהפילה את כולנו לתהום האפסיות. מדוע?

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    אפשר לתת להם את רג'ר אם תושבי רג'ר מעוניינים בכך

    יעל, 20/07/08 17:22

    הגיע הזמן שישראל תעשה משאל בקרב תושבי הכפר האם הם רוצים להשתייך לישראל או ללבנון ולפעול לפי התוצאות. אפשר לשתף את האו''ם כדי שלא יהיו טענות שהתוצאות זויפו. תושבי רג'ר עצמם הצהירו לא פעם שהם סורים ומעדיפים להשאר בריבונות ישראל עד שגורל השטח יוכרע במשא ומתן מול סוריה. אי לכך סביר שהם יצביעו בעד השארות בישראל. אז למה לא להציג לעולם את האיוולת שבדרישות נסראללה?

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    תגובה להצהרות חיזבאללה

    יוסי, 20/07/08 16:45

    מדינה חסרת ביצים ומנהיגים אימפוטנטיים

    הגב לתגובה זו

    • ל-138. טעות קלה בידיך - במדינה אין כל מחסור בביצים, רק למנהיגיה חסר

      א''י,כל א''י, 20/07/08 17:30

      כמה ביצים.ולגבי האימפוטנציה של מנהיגינו... הלוואי וזו הייתה כל הבעיה שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    הלבנונים שילמו ב-1500 הרוגים ו-50 מליארד דולר כדי לשחרר רוצח של ילדה

    זה אבי עצבני, 20/07/08 16:32

    תנסו לחטוף שוב, המחיר שיגבה ממכם לא יהיה שונה.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    כל הכבוד למדינת ישראל הכושלת

    א, 20/07/08 16:05

    מטומטמים שהראו להם שבכוח הזרוע הם יכולים לקבל - זה רק מעודד אותם עכשיו לעשות עוד!

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    ישראל גם לא צריכה להתחייב שלא תחטוף מחבלים בכירים ואו לא ואו כל אזרח ש

    עודד יערי, 20/07/08 14:04

    שיכול להשפיע על שיקול הדעת של חיזבאללה גם להרתיע מפיגועים בעתיד+חטיפות,
    ולספק מידע על רון ארד גם בעתיד.כל זה מתוך גם איום שאם יירה טיל אחד על ישראל ישראל תחריב שכונות בהפצצות ממטוסים.כך אגד צריכה לעשות ישראל גם בנוגע לחמאס.

    ישראל צריכה לחטוף בכירים איראניים
    ודיפלומטים איראנים ובצורה שטביעות ידיה
    לא יראו.כדי להפעיל לחץ על איראן שיתנו מידע על רון ארד.
    ישראל צריכה לחסל את קונטאר גם כנקמה על הטבח שהוא אחראי לו, וגם כדי להעביר את המסר שלא יצא למחבלים דבר מהסחיטה בפיגוע בו נרצחו חיילנו ונחטפו השניים.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    לא שאני בעד העסקה

    אביב, 20/07/08 11:58

    אבל שחיזבאללה לא יתפאר בהישגיו... זה המחיר הנמוך ביותר שקיבלה מבכל העסקאות שנעשו.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    צריך משוואה שחטיפת חיילים=מלחמה (ל''ת)

    גג, 20/07/08 11:34

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק - אתה צודק באמת

      יסעור, 20/07/08 17:45

      הרי המשוואה חטיפת חיילים = מלחמה באמת הוכיחה את עצמה כמרתיעה.

      הגב לתגובה זו

    • זה מה שקורה במציאות

      yaakov, 21/07/08 02:32

      זה מה שקורה במציאות

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    אז אמר..אחרי מה שאולמרט הכניס להם הם עוד לא מסוגלים לשבת (ל''ת)

    אז אמר..., 20/07/08 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    מי דיבר על להפסיק???? תמשיכו תמשיכו, זה טוב לאהודים, תעסוקה טובה לעם (ל''ת)

    פקק תנועה, קרית מוצקין, 20/07/08 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    במלחמה הבאה להילחם ישירות נגד לבנון

    אני, 20/07/08 07:51

    היות וכמו שהחמאס זכה בבחירות בעזה וכולם שם מחבלים רוצחים...
    הינו הך לגבי החיזבאללה שכבש בבחירות את הפרלמנט הלבנוני.
    יש להתיחס ללבנון כמדינת טרור ולנהוג בהתאם בעוצמה, בנחישות, והכי חשוב בחוכמה !!!
    לתת להם להבין שמה שהיה ברובע דחיה ודרום לבנון לפני שנתיים זו רק דוגמית לעומת מה שמצפה להם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    לא מתחייבים להפסיק, אבל מודעים לזה שלא כדאי להם אחרת יקבלו שוב בראש (ל''ת)

    יניב, 20/07/08 00:43

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    הם צודקים, המדינה נותנת פרסים לטרור, זה משתלם להם (ל''ת)

    יוסי, 19/07/08 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    לדרוש מלבנון אדמות.

    מישהו, 19/07/08 23:31

    הגיע הזמן שגם אנחנו נציב אולטימטומים, נדרוש מלבנון אדמות, בינתיים לא נעשה שום פעילות צבאית לשם כך, אבל נאיים שבמקרה של תוקפנות מצד לבנון (ולא משנה אם זה נסראללה או איזה אבו-חרא מהחזית הפלצנית לשחרור פלסטין) - ניקח את האדמות שמגיעות לנו, תוך שנשחרר אותן מתושביהן הזמניים.

    על תוקפנןת ערבית צריך להגיב בתוקפנות ישראלית. לא בפאסיביות ולא בכניעה.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    ל=121 עבורם יש הרבה מב להחזיר כל הגליל עד חיפה (ל''ת)

    בבבבררררר, 19/07/08 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    לכל הפולטיקאים היהודים - תלמדו ממנו איך לא לחשוף מידע (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 19/07/08 21:58

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    תסריט קונטאר-נסראללה. 2 ציפורים במכה אחת.

    האיכפתית, 19/07/08 21:47

    קונטאר המדוברר-נסראללה מהמאורה לה....
    במקום בבגדי קומנדו היה צריך להלביש את קונטאר בשימלה... זהה לזו של הנסראללה להניח לו גלגל של וספה מגולגל על הראש כמו של ... נכון נסראללה, להדביק לו שיער מלא כינים שגזזו מאי שם ממעמקי ה...... ולהדביק לו לפנים כן, כן כמו של ..... נסראללה. ואז להעמיד אותו כבל עם ועדה על הבמה מול כן. כן נסראללה... ואז נסראללה שיצא מהבור ישפשף את עיניו יבהה בקונטאר ויחשוב שמראה ניצבת מולו. הוא יוציא בכעס רב מתחת לשימלה את ה.... עוזי ויכה בכוח רב עם קת הרובה במראה.... בדיוק למעלה על הראש..... באותה שניה יוציא קונטאר את השבריה מתחת לשמלה וינעץ אותה כהגנה עצמית בנסראללה.... ואז יתחילו החגיגות ..... הפעם משני צידי הגדר..... תגובות בבקשה רבותי רק היום.....

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מה שבטוח, נסראללה יודע לדבר הרבה יותר טוב מאולמרט

    ערן, 19/07/08 19:05

    וחבל
    מתי כבר יגיע מנהיג שידע גם להרתיע וגם לחתור לשלום, שידע לדבר,וגם לבצע.

    אם יגאל אמיר לא היה עושה את השטות הזאת, היום היינו במקום אחר

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    הוא צודק שילמנו מחיר כבד הכנסת צריך להחלית לא עוד

    שואל, 19/07/08 17:37

    כך נראה עסק אם רוצחים הם צמע דם בזה הם גיבורים היו צריכים להרוס חצי לבנוןבלי רחמנות מה יגידו כול מנהיגים שלהם שמחו כולם על החזרת 5 רוצחים ו200 ארגזים
    היגיעה הזמן להזהיר אותם שיבוא יום הם ישלמו במחיר כבד

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    קודם אין לנו מה להחזיר.

    רון, 19/07/08 17:26

    אולי זאת גם מסקנה ואנו נחטוף אנשי חיזבאללה כדי להראות להם מה קורה כאשר הם לא יודעים אם החטוף חי או מת.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    צודק. הוכחנו לכם והראינו לכם איך אפשר לפרפר פה מדינה שלמה (ל''ת)

    יורםZZZ, 19/07/08 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    רק ביבי יחזיר את ההרתעה לישראל!

    דורון מועלם, 19/07/08 17:09

    ביבי, קיבלת את הקול שלי.
    העם כבר לא יכול לחכות לך...

    הגב לתגובה זו

    • ואולי יחזיר לחיים גם את השייך יאסין.

      נגד משיחי שקר., 19/07/08 19:44

      אולי באותה הזדמנות נקבל חזרה לחיים את 16 החיילים קורבנות ''סלע קיומנו''.
      מחכים שוב למשיח השקר?

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    רינה מצליח מהללת את אולמרט בשעה זו בערוץ 2 עד חרפה (ל''ת)

    ראה ''פגוש את העיתנות'', 19/07/08 17:08

    הגב לתגובה זו

    • ומי אתה שתקבע מהי חרפה ?

      לא חבר של אולמרט, 19/07/08 17:22

      לו אתה ראש ממשלה מה היית עושה טוב יותר.
      עם של 7 מליון רמטכ''לים וראשי ממשלה.
      מהכורסא בסלון או מול המקלדת כל אחד חכם בריבוע.

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    please try ...1701 will not save you anymore (ל''ת)

    david masica, 19/07/08 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    הכי חשוב לדאוג שהחיזבלה לא יהיה על הגדר כי אז החטיפה תהיה בלתי נמנעת . (ל''ת)

    מני, 19/07/08 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    בכירי עזה לא יאונה רע שמא תפגע הכנסתו מעמלות הגז של ברק (ל''ת)

    ברוקר מייעץ בבורסה, 19/07/08 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    רעיון,,,,,

    חנה, 19/07/08 16:52

    יש רק פתרון אחד,כל מחבל שנתפס עם דם על הידיים להוציא להורג ואז לא יהיה מה לדרוש ולמה לחטוף,את גופתו להחזיר בחזרה ולא לקבור בשטחנו שאדמתנו לא תטומא,

    הגב לתגובה זו

    • צהל מתחלחל בפחד ובמורא גדול מבג''צ הביינישי-פלסטיני (ל''ת)

      מותר רק ''נהרג בקרב'',,,, 19/07/08 16:58

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    ממשלת ישראל=הגרועה בתולדותינו (ל''ת)

    גידי, 19/07/08 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    עכשיו זה הזמן לאיים ולהרתיע

    סיגל, 19/07/08 16:46

    שאם יעזו לחטוף חייך נוסף נהרוג את כל המחבלים האסירים

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת את היושבים במגדל השן בסניפי מרץ (בבג''ץ והפרקליטות) (ל''ת)

      גיחי גיחי גיחי, 19/07/08 16:56

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    פלצנות ה-''דמוקרטיה בעידן הטרור'' הניבה ותניב רק טרור ומוות (ל''ת)

    ערביי ישראל הדוגמא והמופת לכך, 19/07/08 16:46

    הגב לתגובה זו

    • ראינו כבר מה קרה בגרמניה ובאיטליה שהקריבו את הדמוקרטיה.

      מבין בדמוקרטיה., 19/07/08 17:26

      דבר שהוביל למרחץ הדמים הנורא ביותר בהיסטוריה האנושית.
      אגב הדמוקרטיה שאנו כל כך מתגאים בה היא לגבי האוכלוסיה היהודית בלבד.
      כי דמוקרטיה אמיתית איננה מפלה דת או לאום מוצא עדתי.
      דמוקרטיה אמיתית מקצה משאבים שווים לכולם ונותנת שיוויון הזדמנויות מלא.

      הגב לתגובה זו

      • אז תעבור לארץ דמוקרטית ותצא לנו מהורידים. (ל''ת)

        יועץ נדל''ן, 19/07/08 23:34

        הגב לתגובה זו

        • הייתי עושה זאת מזמן לו הדרכון הישראלי היה שווה קצת יותר

          פקק תנועה, קרית מוצקין, 20/07/08 08:29

          אפילו להתנגב איתו קשה לי

          הגב לתגובה זו

      • וזה אומר לכסח את הערבים לא פחות ממה שהם מכסחים אותנו (ל''ת)

        יוסי, 20/07/08 08:30

        הגב לתגובה זו

      • דימוקרטיה אמיתית היא שלטון העם ולא שילטון של החונטה הבגצית . (ל''ת)

        חבר מביא חבר ..............!!!!!!!!, 20/07/08 10:42

        הגב לתגובה זו

      • הדמוחארטה שיש בארץ מפלה גם בין היהודים זו מדינת משטרה שמתחזת לדמוקרטיה

        עודד יערי, 20/07/08 15:16

        אם זו הייתה דמוקרטיה אמיתית,משטרה לא הייתה מגיעה אלי ופעמיים כמו בסין... למלון גרנד ביץ בתל-אביב כדי לחקור אותי על אמירותי באינטרנט.

        הגב לתגובה זו

  • 110.

    נו, אז איזה חיזבלון אמר (ל''ת)

    די נמאס מהם, 19/07/08 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הקיבעון המוחי של השמאל ''שלום/כיבוש'' הוא מחלה חשוכת מרפא (ל''ת)

    ה-''יהודי הגלותי מאז השואה'', 19/07/08 16:44

    הגב לתגובה זו

    • כן ומה הימין הביא עד כה? חוץ מהסתה ויללות.

      ימין מושחת., 19/07/08 17:28

      לו היו גם נלחמים שכם אל שכם ניחא.
      אבל גם לא מתאמצים לשרת וגם להעביר ביקורת כל היום.
      אגב את השחיתות השלטונית למד הימין מהר.

      הגב לתגובה זו

      • תתבייש לך, השמאל הורס כל חלקה טובה במדינה, כשיש פיגוע פתאום אתם נעלמים

        שמאל נאור, 20/07/08 08:33

        אבל אם חס וחלילה מנסים לקצץ את קיצבת הביטו''ל לטרוריסט, אוי ואבוי מסכן, צרה צרורה, הייתכן לאפשר נבלה כזאת בישראל

        אתם אפילו לא קולטים עד כמה עוצמת המניאקיות שלכם

        הלוואי ויבוא יום והטרור יכה בכם ברחמיו ובאהבתו, הוא הרי ידוע בהכרת הטובה שלו

        הגב לתגובה זו

      • השמאל כבש את סיני , עזה , יהודה ושומרון , רמת הגולן .... בגין

        השמאל כובש והימין מחזיר ., 20/07/08 10:48

        החזיר את סיני ,
        שרון החזיר את עזה ,
        ביבי החזיר את חברון ,
        וליבני תחזיר את רמת הגולן .

        הגב לתגובה זו

        • השמאל לא כבש, צה''ל כבש (ל''ת)

          אוקס, 20/07/08 15:40

          הגב לתגובה זו

  • 108.

    אנחנו מדינה מפגרת

    ארמנד, 19/07/08 16:43

    אילו נסראאללה היה אומר זאת לטורקים הוא היה מתחננן שיעשו לו חוקן ויוציאו מה שהם השאירו לו שם.אנחנו עסוקים במעטפות ובנסיעות של שרהל'ה לפריז.מדינה של מפגרים ואימפוטנטים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק

      ani, 20/07/08 03:30

      שמאל שונא את הימין הימין בצדק שונא את השמאל אבל עדיין שונא ואין מדיניות חוץ, רק את מי אנצל לידפוק את השני.

      בקיצור מדינה מפגרת,

      לכו תיראו כוכב נולד אפסים מאופסים.

      חוץ מהגנה על המדינה והעם והמשפחה שלכם הכל בולשיט במזרח הפרוע.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    גאוותה ונשמת אפה החלטה 1701 של השרה לפלצנות לאומית (ל''ת)

    עובד מ.החוץ, 19/07/08 16:42

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון במילה פלצנית לאימך יולדתך בוודאי. (ל''ת)

      סגן שרת החוץ, 19/07/08 17:29

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    נסראללה לאור הנר רואה צל ענק על מחילתו ואומר לעצמו אני ענק (ל''ת)

    איצטגנין, 19/07/08 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    נו נפתחה הדרך לחיסולים ממוקדים ונאסראללה הראשון (ל''ת)

    אריה, 19/07/08 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לכל אלה הטוענים שניצחנו במלחמה כי הרגנו ''להם'' יותר

    שי, 19/07/08 16:40

    רוב ההרוגים הם לא לוחמי חיזבאללה, אלא גברים,נשים וילדים חפים מפשע, שלנסראללה בכלל לא איכפת מהם.

    אנחנו צריכים להתבייש על ההרג הזה ולא להתגאות בו.

    הגב לתגובה זו

    • האמריקאים הרגו יותר יפנים מההפך-וניצחו. יפן לא הרגה אזרחים אמריקאים

      מתוך בעייה טכנית בעיקר..אז??, 19/07/08 18:34

      היו להם 1,200 נפגעים לעומת כ 150 לנו. זה בהחלט מדד.

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    צריך להבהיר לממשלת לבנון ולכל העולם שלבנון היא האחראית מעתה על הגבול.

    דני ב., 19/07/08 16:34

    אינני נגרר להתלהמות המגיבים הרואים בזה או אחר את האשמים.
    העובדה היא ובזה לא נוכל לזלזל שחיילי החיזבאללה חדורי מוטיבציה ובעלי רמת חיילות מעולה.
    כל מי שהיה לוחם ויצא לו להילחם בלבנון יודע זאת היטב, על כך יעידו גם מספר השבויים הקטן יחסית שנפלו אצלנו בשבי.
    ולעניננו.
    צריך להבהיר חד משמעית ללבנון שכממשלה ריבונית היא האחראית לכל הפרה של שביתת הנשק.
    לא מענינות אותנו הסיבות והתירוצים שזה חיזבאלה או מישהו אחר.
    שיירת מנשקיו של הרוצח קונטאר היתה מורכבת בעיקרה משרים בממשלת לבנון ומנשיאה.
    מי שמנשק רוצחים ידע גם שעליו לשאת באחריות של הקורה בשטח.
    פגיעה בנו תהיה פגיעה כואבת בלבנון.
    על כך צריכה מערכת ההסברה שלנו לעבוד ולא להתעסק עם חיזבאללה או כנופייה אחרת שם.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    עונש מוות עכשיו למחבלים שפוטים בישראל

    דוד, 19/07/08 16:30

    כל מי שרצח נשים וילדים דינו דין אחד מוות
    התיזה של השב''כ שלפיו בתי המשפט בישראל אינם דנים מחבלים למוות קורס לנו מול העיניים ומהווה סכנה אסטרגית על המדינה
    אם בארצות הברית יש דין מוות על רוצחים רגילים
    למה לא להרוג כל מי שרצח ילדים ונשים

    סמיר קונטר היה מת ביחד עם כל הרוצחים הנתעבים שאנו מפרנסים בכלא עד לשחרורם על ידי אולמרט וחבריו

    יש לשפוט מחדש את הרוצחים

    הגב לתגובה זו

    • תתעורר אחי, אתה חי במדינת שמאל ארורה, על האסטרטגיה שלך אפשר רק לחלום (ל''ת)

      יוסי, 20/07/08 08:36

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    אולי צריך למחוק אותם לחלוטין

    רון לחופש נולד, 19/07/08 16:24

    על כל חטיפה למחוק בית, בניין כפר, עיר

    עם בני השטן צריך להגיב בעוצמה מלאה

    לא היה ולא יהיה שלום עם השטן

    ממשיכי דרכו של היטלר סופם אחד

    מחיקה

    הגב לתגובה זו

    • הרעיון שלך יהיה טוב אם הוא יעבור בכנסת (ל''ת)

      פקק תנועה, קרית מוצקין, 20/07/08 08:37

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    הכי זבאללה רוצים לחטוף חיילים למקל יש שני קצוות

    ראול, 19/07/08 16:17

    שנסוואלה יחשוב אם כדאי לו פעם שניה לא
    יהיה סמיב קונטאב יהיה הוא עצמו

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    צריך להיכנס לעזה ולתפוש את ראש הנחש לבתר את הרצועה לעשות מבצע מהיר

    צחי, 19/07/08 16:06

    ללא סייג להשיב את כח ההרתעה ומהר

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    בפעם הבעה.....

    מיכאל, 19/07/08 16:05

    צריך להסביר לצד שני שחטיפת חיילים או כל
    פעולה אחרת אויינת הם סיבה למלחמה.
    המטרה של המלחמה היא לכבוש שטח עד הליטני ופינוי כל האוכלוסיה משטח כבוש לתוך הלבנון.
    בלי כוונה להחזיר.
    משם יהיה קצת יותר קשה לירות בטילים עליינו.
    צריך לשנות קונספט : תוקפן צריך לשלם באדמתו
    וגם בסבל של אוכלוסייתו(לא מדובר ברצח) עבור תקיפתו.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מומחי הבין-תחומי הגאונים/וירטואוזים טעו בגדול באי יסול נסראאלה (ל''ת)

    ''כולם חכמים כולם'' (מהגשש), 19/07/08 16:00

    הגב לתגובה זו

    • צודק אספסוף וערב רב של מומחים ופרופ' למחדל בתחומי צבא וחינוך (ל''ת)

      מפקח בכיר בחינוך, 19/07/08 16:09

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    אני בטוח ובוטח בכוחה של השחקנית מסרט ''שבוייה'' למנוע זאת (ל''ת)

    מבקר קולנוע, 19/07/08 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    1 מ-2 או יש צהל ואין נסראללה, או ההפך מכך קרוב יותר לאמת (ל''ת)

    אריק, 19/07/08 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אם יחטפו לנו חיילים ותפרוץ עוד מלחמה, גם אז אנחנו נחטוף ולא נגיב

    לא החיזבאללה יביס אותנו, אלא השמאל, 19/07/08 15:55

    גם במלחמת לבנון השלישית אם תפרוץ, אנחנו נחטוף ולא נגיב.
    השמאל והבג''צ יאסרו על צה''ל לתקוף מרכזי אוכלוסיה בלבנון בגלל ''טוהר הנשק'', ''החפים מפשע בצד השני'', ''כוחנו במוסריותנו'' וכל הבולשיט הזה.
    התסריט של מלחמת לבנון השניה יחזור על עצמו, וכמו שאז לא הפצצנו כפרי מחבלים, דבר שעלה לנו בחיי חיילים רבים, כך יקרה גם במלחמה הבאה.
    ירידת המורל בעורף תשליך גם על הצבא ותגרום בו לדמורליזציה שתשפיע במידה רבה על תוצאות המלחמה.
    המוסר הנוצרי המעוות שהשמאל ההזוי והסהרורי מכתיב לנו, הוא זה שיביס את מדינת ישראל, ולא החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

    • בלבנון 2 חיי יום ולילה שקקו בביירות בעוד העם שילם במיטב בניו (ל''ת)

      ה-''מוסריים בע'מ'' (תרתי משמע), 19/07/08 16:13

      הגב לתגובה זו

    • השאלה היא איך השמאל מצליח להכתיב את רצונו לעם.

      אחד, 19/07/08 23:37

      ואם תענה על השאלה הזו תבין מה צריך לעשות כדי להבריא.

      הגב לתגובה זו

      • השמאל ניזון מהדמוקרטיה הישראלית הרופסת והדמוקרטיה הרופסת ניזונה מהשמאל (ל''ת)

        המצב הזה יוליך אותנו לאבדון, 20/07/08 08:05

        הגב לתגובה זו

      • התשובה היא: אין תשובה ולא תהיה תשובה כל עוד השמאל נמצא בהנהגה

        פקק תנועה, קרית מוצקין, 20/07/08 08:38

        אולמרט=שמאל
        ברק=שמאל

        הגב לתגובה זו

    • אם יחטפו לנו עוד חיילים, לא תפרוץ מלחמה

      אופטימיסט, 20/07/08 09:53

      אנחנו כבר רגילים לשחרר מחבלים עם הרבה דם על הידיים, אז בשביל מה לעשות מו''מ ארוך? הפעם זה יהיה יותר קל ויותר קצר. אנחנו מתוך הרגל נשחרר מיר מחבלים כבדים והם ישחררו את החטופים. וכשיגמרו לנו המחבלים בבתי הכלא, נתחיל לשחרר אדמות בתמורה לחטופים.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    ממשלה וכנסת זו הם החלום והאורגזמה של נסרללה בלי שמץ של ספק (ל''ת)

    סקסולוג לאי אונות, 19/07/08 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    באמת??? יא אללה היינו בטוחים שעכשיו יש שלום...חחחח (ל''ת)

    רועי, 19/07/08 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הצלחתם=לא לעולם חוסן=נחשלתם במלחמה=נשאר רק שימחקו אתכם אינשללה אמן!!!! (ל''ת)

    נ.כהן רברבנים עלובים לא מוכנים להודות בכשלון במלחמ, 19/07/08 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    משתלם באמת לחטוף חיילים ישראלים ! למה לא ????

    דמיקולו, 19/07/08 15:30

    אולמרט לימד אותם שזה משתלם במיוחד שעכשיו הוא לא יעז להכנס למלחמה נוספת בשביל כמה חטופים....חוץ מיזה הוא מוכן לשלם כול מחיר בתמורה לגופה או חתיכת מידע עליהם !

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    רבותי תתעוררו, הם עושים מה שעולה על רוחם (ל''ת)

    מאיר, 19/07/08 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ''This is not a game anymore!''

    Amityo, 19/07/08 15:22

    אנחנו צריכים לחטוף להם גם במקום לחכות שהם יחטםו לנו!!
    צריך להיכנס האמאמא שלהם!

    הגב לתגובה זו

    • .Hellllllo! this is not gonna happen, not when these pigs are in gov (ל''ת)

      פקק תנועה, קרית מוצקין, 20/07/08 08:40

      הגב לתגובה זו

    • Hello' this is a game too!!, as k Olmert he's gonna confirm its a game (ל''ת)

      Yossi, 20/07/08 08:59

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    עוד שנים יעברו עד שהמאיימים,יסימו את עבודות השיקום של 2006 .

    נתן.ש מעלות., 19/07/08 15:22

    הם יודעים היטב צה''ל של היום אינו צה''ל של שנת 2006,הועמדו תקציבים לרשותו לכל המטרות הדרושות.לא כפי שהיה בתקופתו של שר האוצר ביבי.

    הגב לתגובה זו

    • רק ביבי יתן לטרור בביצים (ל''ת)

      פקק תנועה, קרית מוצקין, 20/07/08 08:41

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    ''This is not a game anymore!''

    Amityo, 19/07/08 15:21

    אנחנו צריכים לחטוף להם גם במקום לחכות שהם יחטםו לנו!!
    צריך להיכנס האמאמא שלהם!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ויתכן שאנחנו נחסל עוד כמה אפסים כמו מורנייה

    הגאון, 19/07/08 15:15

    כדי להשיג מטרות נוספות שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    המו''מ הרכרוכי יביא בהכרח לחטיפות הבאות.... (ל''ת)

    עמי, 19/07/08 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    חטיפה נוספת פירושה .חורבנה הסופי של לבנון,

    ליאון מ, 19/07/08 15:07

    לנו כמדינת ישראל תהיה את כל הליגיטימציה להרוס את לבנון לחלוטין ואיש לו יוכל לטעון נגדנו .עדיין אני מאמין שהם יודעים זאת היטב .

    הגב לתגובה זו

    • U .R.. FULL OF IT..YOU KISS ARABS ASS AND YOU WILL DO IT AGAIN.

      MEIR YAEIR, 19/07/08 15:22

      YOUR LEADERS ARE WEAK WICKED THIFFS AND CHILD MOLESTERS COWERDS..AND YOU VOTED FOR THEM ...THAT MAKE YOU THE SAME LIKE THEM....BLA BLA BLA DON'T SCARE THE ARABS

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    מרכז

    אסף, 19/07/08 15:07

    נסראללה יא כלב אנחנו משתוקקים לראות את הפרצוף שלך מרוח על הרצפה, מקווים לראות את זה בימינו, אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    להבהיר להם שמשחקים נגמרו,

    אסי א, 19/07/08 15:00

    בפעם הקודמת סניורה בכה כי הרסו לא את תשתיות המדינה והדחיה .הפעם להבהיר לו שלא יהיה לו על לבכות,

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    האם דורון אלמוג מצחצח כבר את הגיליוטינה? ''הבנים יצאו לטיול אלמוגי?''... (ל''ת)

    תתבייש !, 19/07/08 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לא מתחייבים לא לכבוש את לבנון שוב (ל''ת)

    צה''ל, 19/07/08 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כולנו אשמים

    אבי כהן, 19/07/08 14:55

    כל מי שהציג את של''ג 1982 ככישלון,יצר בעיה קשה ב לבנון 2006,סירסנו את העם את הממשלה ואת הצבא,ואלה הם התוצאות הכואבות של עם ששם את האינטרסים האשיים לפני האינטרסים הלהומים

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    רק לדאוג להרחיקם מהגדר והכל יהיה בסדר !! לא כמו המצב הבלתי אפשרי שיצר (ל''ת)

    אהוד ברק !!!!!!!!!!!!!!!!!!, 19/07/08 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ישראל לא מתחייבת להפסיק להחזיר מחבלים עם דם על הידים .. (ל''ת)

    ישראל, 19/07/08 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    היכונו למלחמה הבאה ! אבל ,,,

    מלחמה, 19/07/08 14:50

    לא ברשות אולמרט ! הוא פשוט הכניס אותנו
    למצב ביטחוני כלכלי חברתי ומדיני הגרוע
    והמסוכן ביותר בתולדות ישראל וזה בגלל
    נטיותיו השמאליות חסרות הניסיון והיכולת
    להנהיג מדינה כמו שלנו שמוקפת באויבים
    שכללי המשחק שלהם שונים לגמרי ממה שהיינו
    רוצים והגיע הזמן שנבין את זה !
    צריך להתעורר מיד !

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אהוד ברק: מי יהיה האודי אדם וגל הירש הבאים, קרבנות מחדלך? (ל''ת)

    תתבייש, 19/07/08 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ישראל משלמת במיטב בניה בעבור מוסריות טייסי-השמאל בח''א (ל''ת)

    אוהד, 19/07/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    תגובה מס''-50- מביאה את מצב הדברים הכי נכון שאפשר לחשוב

    אמנון בן-יהודה, 19/07/08 14:47

    קסיוס בלי,משמע עילה למלחמה על פי אמנת ז'נבה הרביעית

    הגב לתגובה זו

    • קאזוס בלי, לא קסיוס בלי.

      ע, 19/07/08 16:37

      הקסיוס היחיד שאני מכיר הוא קסיוס קליי וגם הוא לא במצב הכי טוב היום.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    לדעתי העסיקה מבהירה לכולנו שגלעד שליט יחזור רק בארון ותמורת 10000 מחבל (ל''ת)

    מו''מ של ממשלת סמרטוטים, 19/07/08 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לשב''כ אמ''ן - אני מוכן להקריב חיי לחיסול נסראללה בהן צדק

    אחד בשביל כולם, 19/07/08 14:44

    על מעשיו הנפשעים בהחזרת גופות החללים, על חיסולו של רון ארד ושולשת חיילי צהל.

    כי!!! יש לדבר בשפה שלהם אותה הם מבינים.

    מוכן להתביית ע''ג טיל מוכן לכל אופציה אשר תראו לנכון.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    המחיר שחיזבאללה שילם עבור רוצח ילדים הוא 1400 איש פלוס הרס וחורבן

    יוסיפון, 19/07/08 14:43

    יצאו להילחם, נהרגו להם 1400 איש ו - 4000 נפצעו בשביל רוצח ילדים זקן ובלוי. המחיר שהם שילמו גבוה בהרבה מזה של ישראל. הם שילמו לבנון הרוסה וחרבה ו - 1400 איש אז לי נראה שלבנון המומה יותר ממחיר העסקה העלובה של הבובות האיראניות.

    עכשיו כשממשלת לבנון התקרבה לחיזבאללה ואנו נלחם נגד מדינה ולא ארגון גרילה נראה לי שאפשר יהיה לשנות את מפות האיזור כי מדינה אחת תיעלם (וזו לא ישראל).

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      יפה!, 19/07/08 15:22

      הגב לתגובה זו

    • ראה את תגובתי ל- 7, מדינה תעלם וזו לא ישראל? אל תבלבל ב-XXX

      יוספוס, 19/07/08 16:22

      אם וכאשר בצע ואל תתהלל טרם שביצעת, הראה כי מפקדי צה''ל ומנהיגיו למדו קודם לעשות ובדיעבד של כמה שנים לכתוב ספר זכרונות.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    דת המוות , כל שאיפתה עלי אדמות היא מוות. אבל חפצי חיים יגברו עליהם. (ל''ת)

    ישראלי, 19/07/08 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ישראל חייבת לאמץ עונש מוות למחבלים רוצחים

    איתי, 19/07/08 14:36

    הסיבה שחיילים נחטפים וימשיכו להחטף היא על מנת להשתמש בהם כקלף מיקוח לשחרור מחבלים שבידי ישראל.

    במידה ומחבלים אלה ישפטו למוות בישראל, לא יהיה טעם יותר לחטוף חיילים כי ארגוני הטרור מעוניינים אך ורק במחבלים חיים.

    וכך לישראלי חטוף לא יהיה כל ערך כקלף מיקוח ועל כן לא יהיה טעם בחטיפות!
    ובנוסף מוות למבלים יוצר הרתעה נוספת שכיום חסרה לנו

    הגב לתגובה זו

    • Shot dead when captured

      Dudu, 19/07/08 18:40

      The dogs captured our soldiers when at least one was alive. I consider it murder. We then should shoot them dead when captured after committing their atrocities and no statement of being different holds there.

      הגב לתגובה זו

      • first shoot Galon and Betzelem then you'll be able to shoot the terror (ל''ת)

        פקק תנועה, קרית מוצקין, 20/07/08 09:01

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    אולמרט הוא שליח חיזבאללה בכנסת! (ל''ת)

    א''י, כל א''י., 19/07/08 14:30

    הגב לתגובה זו

    • מדינה דמוקרטית או לא? אתה אל תכתיב לאולמרט אם לתמוך בטרור או לא

      פקק תנועה, קרית מוצקין, 20/07/08 09:02

      בשם הדמוקרטיה הטהורה והיפהפייה

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    כל עוד ממשלת המעטפות הדיקטטורית קיימת, ישראל תדע רק סבל והרבה מזה. (ל''ת)

    א''י, כל א''י., 19/07/08 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני מאמין הרבה יותר לחיזבאללה מאשר לממשלת המעטפות הרפוסה והמושחתת. (ל''ת)

    א''י, כל א''י., 19/07/08 14:25

    הגב לתגובה זו

    • א''י כל א''י התותח בבטן יש לו אח קוראים לו א''י כל א''י התותח (ל''ת)

      יוסי, 20/07/08 09:06

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    בחסות ממשלת המעטפות החיזבאללה בהחלט יצליח לחטוף ולרצוח עוד חיילים! אם

    א''י, כל א''י., 19/07/08 14:22

    לא נושמד קודם לכן בידי אירן.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה, תמשיך להאיר את עיני הציבור (יש להם?) (ל''ת)

      פקק תנועה, קרית מוצקין, 20/07/08 09:03

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    חבל שלא נכנסו בהם בחטיפה הראשונה שהם עשו

    ++, 19/07/08 14:11

    כי אז לא הייתה חטיפה שנייה והם לא היו עם האף למעלה

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בפעם הבאה שחיזאללה יסתנן לגבולינו נשרוף את כל לבנון (ל''ת)

    לבנון תבער באש הגיהנום, 19/07/08 14:07

    הגב לתגובה זו

    • When you want to shoot, shoot; don't talk

      פקק תנועה, קרית ביאליק, 20/07/08 09:05

      תפסיק לאיים חתיכת מסכן, המדינה לא עושה כלום, לפחות תפסיקו לאיים כמו ילדים קטנים ולעשות מעצמכם צחוק מגוחך

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    צריכים סיבה למלחמה הבאה שתהי יסודימ יותר מבטיחים! (ל''ת)

    רק תספקו סיבה!, 19/07/08 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הרגע נשמעה אזעקה בלבנון, נסראללה הג'וק מתבקש לחזור למחילה ולא לצאת ! (ל''ת)

    החיזבלה = הכי זבאלה, 19/07/08 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    נראה לי שההרס שחלוץ עשה לא לימד אותם מספיק בפעם הבאה אטום (ל''ת)

    יחזקאל, 19/07/08 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שמור על פיך נסראללה,ואל תצא מהחור שלך (ל''ת)

    אבי, 19/07/08 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    להבהיר חד משמעי שהם ידרשו לתת מחיר יקר יקר

    אלי, 19/07/08 13:51

    גם אנחנו צריכים לנקוט באותן שיטות. נצטרך להרוס את ארץ החיזבאללה .

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    על הכוונת - תקנו אותי

    אהרון, 19/07/08 13:44

    סמיר קונטאר וכל אלו ששוחררו יחד איתו אבל קודם כל הוא. וחשוב לבצע המהלך בימים הקרובים על מנת להראות מה שווה באמת העסקה היתה. כך שאם תהיה חלילה עסקה דוןמה בעתיד לפחות לא יהיו עצרות שמחה וכל משוחרר ירד למחתרת עד סוף ימיו.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    זהו הזמן להגיד לכל העולם

    עם ישראל, 19/07/08 13:38

    מהו המחיר של פעולה אלימה של האויבים שלנו.
    ולא להסס לפעול אחרי שהאויב יעשה. כל מנהיג שלנו אשר יהסס להגיב כמובטח יעוף לעזעאזל.
    אחרי כל תגובה שלנו יש להעלות את המחיר פי עשר. ואז אני רוצה לראות את הג'וקים שמחים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מתי חוטפים את נסראללה ואת סגנו ?? (ל''ת)

    שושו, 19/07/08 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    צריכים להצהיר: כל חטיפה עילה למלחמה!

    אילן, 19/07/08 13:35

    צריך לענות להם וגם לחמס!
    כל חטיפה יגבה מחיר!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אה.... מישהו מופתע???? ממש לא!! (ל''ת)

    טל מהצפון, 19/07/08 13:21

    הגב לתגובה זו

    • wow איזה נביא גאון הוא טל ממש יודע הכל,,,,,,,,,,, (ל''ת)

      z, 19/07/08 13:43

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    יש דרך לא קלה אך פשוטה לגרום לזה לא לקרות- שווה קריאה

    איש, כפר חיש, 19/07/08 13:14

    מאחר וחיזבאללה שותף בכיר בממשלת לבנון ובעל זכות וטו על החלטות, ניתן להפנות את הנשק למדינה הריבונית- לבנון.

    מתוך כך, צריכה לצאת בהודעה רשמית ע''י ממשלת ישראל שאם וכאשר יחטף החייל הבא ע''י חיזבאללה, ממשלת ישראל תכריז מלחמה על לבנון באופן מיידי.

    בהנחה שנסראללה יהיה גיבור, ינסה את ישראל ויחטוף חייל נוסף, ישראל תכריז מלחמה על לבנון תוך כדי פגיעה גם במטרות אזרחיות- על כן זוהי(הפגיעה) חלק ממלחמה.

    הפגיעה גם באזרחים (כפי שהתקשורת כמעט לא מעבירה כיום אך העבירה בזמן המלחמה) גורמת לתסכול ומרירות רבה מצד התושבים הלבנוניים כלפי קיום המלחמה בכלל וכלפי חיזבאללה שבידיו האפשרות להמנע מזה בפרט.

    כאשר תגמר המלחמה, ידינו צריכה להיות על העליונה. אם תוצאות המלחמה יהיו לטובתנו(תנאי הכרחי לפתרון זה), תוך שילוב של תעמולה תקשורתית כמו שעושה חיזבאללה(דבר שכן אפשר ללמוד מארגון זה אגב) יגרום לכעס רב על החיזבאללה ולא יהיה להם את האומץ לנסות לחטוף חייל פעם נוספת.

    הגב לתגובה זו

    • איש ,לקחתה שחתה חשיש, או שילמתה בקשיש לאיש קשיש (ל''ת)

      זוזו, 19/07/08 13:41

      הגב לתגובה זו

    • הרעיון נכון - אבל לדבר בקצרה ולבצע , לבצע, לבצע, לבצע !! (ל''ת)

      דני ל., 19/07/08 13:42

      הגב לתגובה זו

    • במלחמה האחרונה ישראל פגעה קשות בלבנון ולא תהסס לעשות זאת שוב (ל''ת)

      גדי, 19/07/08 13:56

      הגב לתגובה זו

    • אכן, כן.

      קיש, 19/07/08 13:58

      העקרון הזה היה צריך לתפוש גם בסיבוב הקודם. הממשלה הלבנונית, אז והיום, לא צדיקים.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ובפעם הבאה חטיפה תמורת

    רואה נכוחה, 19/07/08 13:10

    החזרת הפליטים והחזרת חוות שבעא לידיהם.
    לא להיות במתח כן ?! יקבלו הכל בתמורה לגופה שתוחזר אלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ואנחנו לא מתחייבים לשלומם של רוצחים (ל''ת)

    גיא, 19/07/08 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ראייה קצרה

    רפאל, 19/07/08 12:56

    אין ספק שמקבלי ההחלטות לאאא מבינים לחלוטין מהו ראש ערבי ולכן ראייתם מוקבלת

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הערבים מדברים ללא משמעות

    ולרי, 19/07/08 12:56

    יש להם מכונת מילים שממציאה מילים וירטאליות. מאצלם תרבות השקר, השוחד, פרקליטי על וארגזים, נוסח דום.

    אם רק יעז נסראללה לחטוף חיילי צה''ל ידו הארוכה של צה''ל תגיע אליו.

    אז נשמיד את החיזבוללה כמו שהשמדנו אותו במלחמת 2006, ואת נסראללה נביא למשפט במערכת המשפט הכי טובה בעולם. מערכת המשפט שלנו.

    כמובן שבהשמדת החיזבוללה וחלק מצבא לבנון, לא נפגע בחפים מפשע, לא בלוחמי חופש, לא באזרחים, לא במחבלים שאין להם דם על הידים, וכמובן נשננקוט בקוד האתי הידוע של צה''ל בטוהר הנשק ונציית לחוות הדעת המשפטיות שמפרטות מה אסור ומה אין לעשות כדי להציל חיי יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • ממממ.. אני דווקא מתרשם שברק אולמרט ושרון יותר בתחום של איומים בלי בסיס

      ברברנים, 19/07/08 14:00

      ''נמחק את עזה אם יפול קאסם הראשון שאחרי ההתנתקות...''
      ''נגיב על כל היתגרות בנו...''
      ''סבלנותנו פוקעת...''
      ''ישראל חזקה...''
      והכי גדול: ''... ניצחנו מוסרית...''

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    למען האמת

    נח, 19/07/08 12:55

    אני לא מאמין שהחיבאללה כל כך טיפשים לפרסם ,שהם חושבים שבתנאים מסוימים שוב יחטפו חיילים ישראלים .לאור המו''מ שניהלו עד עכשיו הם הרבה הרבה הרבה יותר חכמים מהישראלים .
    ולכן לא ניראה לי שהם פתאום יצאו עם הכרזות כאלה.איך אומרים אשרי המאמין.

    הגב לתגובה זו

    • אתמול או מחר אפשר לבצע חטיפה, אין מערך בלתי חדיר

      יוספוס, 19/07/08 16:15

      אי אפשר להגן כל הזמן בכל מקום, התוקף הוא בעל היוזמה - הוא מבין את המערך שמולו, היכן חולשותיו, הוא מקים סד''כ מספיק ותוקף.

      הדבר היחיד שימנע זאת הוא ידיעה של התוקף כי שכרו יצא בהפסדו, ואם הממשלה הישראלית תעלה על דעתה לסגת מהר דב היא לא רק תייבש את מקורות המים של הכנרת אלא תבהיר לכל הסביבה מי הובס.

      ולכן הפתרון הוא לא במגננה שגם אותה צריך אלא ביכולת לגבות מחיר כבד לאחר המעשה.

      ואם כתוצאה מהמהלך של נאסראללה לבנון תאבד שטח לצמיתות הוא יכול לקשקש כמה שהוא רוצה: דברים מוחשיים כמו אדמה הם העיקר בעיני אויבינו.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הקם להורגך השקם להורגו

    משה, 19/07/08 12:53

    אנחנו לא צריכים לחכות שחיזבאללה יפעל ראשון צריך להיכנס בהם עכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בחטיפה הבאה הדרישות יהיו-החזרת שטחי אדמה

    ניר, 19/07/08 12:52

    הם יחטפו הרבה חיילים וידרשו את האדמה שלהם,ואז יחטפו עוד ויבקשו את ק.ש ואז עוד ואת חיפה ועד תל אביב הם יבקשו בתמורה להחזרת החיילים החטופים לעתיד.... ככה הם מתכננים להעיף אותנו ולהקטין פי 2 את שטחנו!
    צה''ל חייב להתכונן לעימותל הבא וכל יום שעובר הוא מתקרב יותר ואסור שהם יצאו מנצחים שוב!! חייבים ללמד אותם שישראל יש רק 1 ושהיא לא תשבר!! כמו כן חייבים להראות להם שעל חטיפת חיילים הם לא יקבלו הרבה בתמורה אנחנו הישראלים הצבא הרגלנו אותם שעל חייל אחד או שתיים יהיה מחיר גבוהה. פעם הבאה שהם יחטפו ויבקשו אדמה צריך להכנס אליהם ולחסל את נאסראאללה רק ככה הם יבינו שאנחנו חזקים ובנוגע להחזרת שטחים בתמורה לחיילים אם הם יחטפו צריך להגיד לא מה שכן,אם יהיה עימות לדעתי צריכות להיות 2 מטרות:
    1.להגיע אל נאסראללה בכל מחיר ולחסלו.
    2.אם יהיו חיילים שיחטפו בעימות הבא חייבים לנסות להגיע אליהם למחבו ולהוציא אותם...
    אסור להכנע כי המחיר הבא שהם ידרשו הינם אדמות ממדינתנו!! אם זה ימשך ככה מדינת ישראל תהיה מתל אביב ועד אילת.. אסורר!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אם היינו מוחקים את לבנון אירן לא היתה מרימה ראש!

    די למשחקים, 19/07/08 12:44

    אירגן טרור = המדינה שהיא פועלת בה!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא תפסיקו? בסדר, ''נבקר אצלכם'' - אבל הפעם זה יהיה ''באופן מסודר'' (ל''ת)

    הדמיון הערבי משתולל?, 19/07/08 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    יש להתחייב חד משמעית ופומבית לחסל את הזוהמה נסראללה

    ש, 19/07/08 12:42

    וגם לנקום בלבנונאצים על כל הפשעים שביצעו בשנים האחרונות.

    די לסמרטוטיות השמאלנית.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הקם להרגך השכם והרגו (ל''ת)

    לין, 19/07/08 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לרכז לחיזבאללה כמה שהידים נוספים כדי שיוכלו לנקום על כולם בבת אחת

    K5oo, 19/07/08 12:36

    חבל שינקמו את מותו של עימאד מורניה, ואח''כ יצטרכו לנקום על מותו של נאסראללה, ואח''כ של מחליפו וכו'.

    קצת מאמץ וניתן להם לנקום על כולם בעיסקת חבילה אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    טוב ברור הוא ראה שזה עובד.

    A, LA, 19/07/08 12:35

    הרי ישראל מאוד ספירטואלית ומוכנה לתת רוצחים עבור גופות, אז למה שלא ימשיך בשיטה?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    להכניס את בית משפחתו וקרוביו לבנק המטרות של ח''א... (ל''ת)

    דמיטרי, 19/07/08 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אין ביטוח גם להם

    moshe, 19/07/08 12:24

    שיהיה גם להם ברור שאין שום תעודת ביטוח שבעתיד לא יחוסלו יותר פעילי חיזבאלה אלו לא שיכים למין האנושי ואפילו מרמתם של משפחת החיות הם רחוקים מאוד

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מגיע לנו! (ל''ת)

    צ'ומפי, 19/07/08 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כרוניקה ידועה מראש

    מחיר טוב אה?!, 19/07/08 12:22

    וכי למה ציפיתם ?? אנחנו עוד נשלם ובגדול את מחיר ההתרפסות הבכיינות והאובר רגשנות.
    עד מחר אנחנו יכולים להגיד כי החולשה שלנו זו העוצמה...זה רק משחק לידי אויבינו.
    נמשיך לשחרר רוצחים שפלים תמורת עצמות.מה שהיה הוא שיהיה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נראה אותם...

    ד, 19/07/08 12:19

    נסראללה לא טיפש. הוא יודע, שאם תתבצע עוד חטיפה,- נחריב את כל לבנון,- ונעשה את זה תוך כ-3 ימים. ניכנס בברוטאליות, ולא בצורה עדינה והומאנית כמו שעשינו לפני שנתיים. הוא מודע לזה. סימכו עלי. נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בפעם הבאה , אם תתרחש חטיפה - להרוס את ארץ החיזבאלה =לבנון.

    יחיאל כ''ץ, 19/07/08 12:15

    מכיוון שלבונון הפכה לארץ החיזבאאלה יש להודיע לכל , מראש, כי במידה והחיזבאאלה יחטוף אזרחים או חיילים ,ישראל תהרוס את כל התשתיות הכלכליות של לבנון.
    לבנון היא מדינה שהכפיפה את עצמה לאירגון מחבלים.לבנון מנוהלת בפועל על ידי החיזבאאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גם ישראל יכולה לחטוף חיזבלונים וכך יהיה. (ל''ת)

    היחידה-יודעת זאת טוב, 19/07/08 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כמו שכתבתי כאן לפני כמה ימים: העסקה = רצח....

    איתי, 19/07/08 12:10

    מי שחתם על העסקה חתם על רצח החיילים הבאים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לרגע לא חשבנו אחרת (ל''ת)

    עמי, 19/07/08 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אולמרט\\ברק, תלמדו זה הוא האסלאם! ולכן חבל על הזמן! אנחנו או הם! (ל''ת)

    ABRAHAM, 19/07/08 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    memshelet israel chalasha ve pachdanit (ל''ת)

    miki, 19/07/08 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יום עסל יום בסל.

    איציק, 19/07/08 12:03

    חטפתם חיילים קיבלתם מלחמה 1200 הרוגים כל דרום לבנון הרוס נזקים של 7 מליארד שקל.זה באמת מחיר טוב .נסו עוד חטיפה,תקבלו שוב מחיר טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אין יותר אסירים לבנונים או של החיזבאללה בידי ישראל?

    מישהו תשובה, 19/07/08 12:03

    בכל המלחמה הזו שבינו רק ארבעה לוחמי חיזבאללה??
    אני באמת לא מבין!

    הגב לתגובה זו

    • כן

      זוכר, 19/07/08 14:40

      היו עוד כמה עוברי אורח ורועי צאן שתפסנו והחזרנו כבר בזמן המלחמה.
      השארנו אצלינו רק כאלו שמשתייכים לחיזבאללה, ומה לעשות, אלו העדיפו למות מאשר להגיע לשבי, ככה שנשארנו רק עם 4...

      הגב לתגובה זו

    • אכן רק ארבעה שבויים (ל''ת)

      עובדה מצערת, 19/07/08 17:54

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    נסראללה! נסראללה! צא החוצה! (ל''ת)

    ABRAHAM, 19/07/08 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כבר עכשיו להטיל כרוזים בדאחיה

    אוליבר טוויסט, 19/07/08 12:00

    ולהסביר להם שכדאי להם לעזוב את בתיהם, בשל התגובה הישראלית על החטיפה הצפוייה.
    כך ניתן יהיה להגיב מייד כי הזהרנו מראש.

    הגב לתגובה זו

    • הגיוני, קרא את התגובה שלי למעלה (ל''ת)

      איש, כפר חיש, 19/07/08 13:16

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    שרצים (ל''ת)

    חתול בשק, 19/07/08 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הגיע הזמן לטפל בלבנון בצורה שונה, כדי להחזירה לתקופה ה''אבן'' !

    ABRAHAM, 19/07/08 11:59

    או ללפיד בוער ''לתמיד''!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ____________-אין בין לבנון וישראל כלום!________שום איום ושום נעליים!__

    חיזבאללה ממציא מלחמות_______, 19/07/08 11:57

    בלי הפרובוקציות של חיזבאללה- שקט ושלווה,משני צדי הגבול.**מבחינת ישראל אפשר לחתום שלום עוד היום. חיזבאללה מחרחרי מלחמות מיותרות .

    הגב לתגובה זו

    • הלו.. היום חיזבאללה קובע בלבנון (ל''ת)

      קובי, 20/07/08 07:42

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כמה צפוי, כמה הגיוני....

    מקס, 19/07/08 11:56

    עד שממשלת ישראל תפנים שהיא נמצאת במזרח התיכון...ייחטפו , יירצחו , ייתאדו ..עוד הרבה מחיילנו בגבול הצפון.

    זה המחיר של הכניעה , וההתרפסות..של ממשלת ישראל לטירוריסטים

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    באופן ישיר אני לא מאמין שהם ינקמו על החיסול

    MJ13, 19/07/08 11:56

    כי הם יודעים שלבנון תוחרב יותר מ-2006 מה שכן כנראה הם ינסו לעשות איזה משהו לשגרירות שלנו בחוץ לארץ ולעשות את זה בצורה שלא יהיה אפשר להגיד במאה אחוז שזה הם בכל מקרה אם חושדים שזה הם צריך להפציץ את לבנון להחריב אותה גם אם הם פוגעים באינטרסים שלנו בחוץ לארץ

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ובעצם, למה לא? נאסרללה סוחר בבשר-אדם וישראל-לקוח המשלם בנדיבות (ל''ת)

    כבשה בלי משקפי שמש, 19/07/08 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נסראללה לא יעיז להסתבך במלחמה נוספת

    אני, 19/07/08 11:52

    ישראל הבהירה שחטיפת חיילים תגרור תגובה קשה. נסראלה לא יעיז לחזור על הטעות הזו ולגרום להרג אלפי לבנונים כתגובה לחטיפת חיילים ישראלים. לדבר ולהתרבב לא עולה כלום (בינתיים).

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שנתחיל לאסוף רזרבות אצלנו? (ל''ת)

    אולי שירגיעו, 19/07/08 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יתכן שנצטרך להרוס את לבנון פעם רביעית אם זה

    מילואימניק, 19/07/08 11:51

    יעזור לנו להשיג מטרות...

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צריך מלחמה מסודרת עם לבנון! להכות בתשתיות ולא בחיזבאללה

    רועי, 19/07/08 11:46

    צריך שלבנון תבין שעוד התגרות ואין חשמל בלבנון אין כבישים, אין תיירים, המלחמה צריכה להיות נגד לבנון המדינה ולא נגד חיזבאללה בבונקר. במלחמה לא נלחמים איפה שנוח לאוייב אלא איפה שנוח לנו וזה לא מה שעשו במלחמה האחרונה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אולמרט לנסראללה

    , 19/07/08 11:43

    אם תבצע חטיפה אני באופן ישיר בלי סטיות
    הופך את כל לבנון למרגש פסולת
    הוכחתי לכם לפני שנתיים שאני לא ידוע מראש

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הם ממתנים לתעריף שתקבע הועדה שהקים אולמרט (ל''ת)

    המגיב מתל אביב, 19/07/08 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    חטיפות

    אילנה, 19/07/08 11:41

    אולי כדאי שנתחיל למלא את בתי הכלא שלנו באנשי חזבאללה למקרה שהם יחטפו - שיהיה לנו 'ספייר' במחסנים.
    וברצינות רבה יותר - אני מציע שמישהו בעל שם ובעל מילה המכבדת את עצמה במזה''ת המעריץ סמכות, החלטיות וכוח, יבהיר שבמקרה של חטיפה או ניסיון כזה - לבנון ת י ח ר ב !!! וכך גם רצועת עזה.
    אבל בצורה ברורה, נחושה, נחרצת ושאינה משתמעת לשתי פנים.
    שבת שלום ומלוא התנחומים למשפחות השכולות.

    הגב לתגובה זו

    • אילנה

      אופיר, 20/07/08 00:43

      כמה שאת צודקת אנחנו מתנהגים כמו חתלתול בשכונה של נמרים

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ישראל צריכה לפרסם הודעה רשמית, מםי רוהמ ושר הביטחון:

    אורן, 19/07/08 11:37

    ידע כל ארגון טרור וכל מדינה שבה מתאכסן הארגון כח כל חטיפה של חייל ו/או אזרח ישראלי משמעה הכרזת מלחמה על ישראל. שיעשו לבד את החשבון אם שווה להם שימותו אלפי אזרחים בשביל זה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בעיקבות חטיפת חילינו צ-ה-ל- פגע עמוק בתוך בירות , נסיון חדש לחטיפות

    אמנון בן-יהודה, 19/07/08 11:34

    יוביל מצב אשר לא ידעו אויבנו מעולם , לבנון תימחק , חילינו לא יקחו שבויים והחשוב שחילינו חדורי שאיפות נקם , תחנות הכח של לבנון יקרסו מאש תותחינו , והפעם לא נחזור לגבולינו בלי הראש עטוף בחיתול של נסאראאלה ! נסו ותיוכחו !!!!

    הגב לתגובה זו

    • לאחר הקרב לא מנופפים בחרב אלא מחזירים אותה לנדנה

      יוספוס, 19/07/08 16:00

      אבותינו אמרו: אל יתהלל חוגר כמפתח.

      לזאת זאת יש להוסיף שמה שלא נעשה אין לקשקש לאחר מעשה.

      לישראל בקיץ 2006 ניתנה האפשרות לבצע את מה שצריך היה לבצע, במקום זאת ישראל שיחקה ב-''נדמה לי'', הממשלה קלטה באיחור שהיא במלחמה.

      ישראל נהגה לזרוק פליירים לפני הפצצות במעוזי אויביה, כאשר אויביה כותשים את עיירותיה ברקטות במאות.

      ישראל לא כתשה את האויב אלא לקראת סוף המלחמה - אלא שלחה לוחמי חי''ר ושיריון להלחם בשטח בנוי.

      דמיין אם ביום שהשני בינת גיבל ומארון ארס היו הופכות לאבק מבלי כל התראה מראש, כוחות צה''ל היו שועטים עד הליטאני ואולי הזהרני ולא מותירים כל אדם מדרומם (אינני מדבר על גירוש - אבל כתישה בארטילריה כבדה כל נקודות ישוב של השיעים היתה מהבירה את המסר).

      אם לאחר שבוע לחימה האו''מ היה עוצר אותנו כאשר ישראל מעבר לליטאני ומחזיקה בשטח ראשו של נאסראללה היה משני.

      ברור כי מי שהפסיד שטח הובס במלחמה ומי שכבש שטח ניצח בה, אז יכול היה רוה''מ להלך כטווס ואיש לו היה זוכר לו כי קיבל מעטפות אלו או אחרות.

      במקום זאת רוה''מ דיבר כי הצלחה בצפון משמעותה גירוש נרחב של יהודים בשומרון כאשר לחלק נכבד מלוחמיו יש משפחות מקרבה ראשונה ואף שלישית ביו''ש.

      רוה''מ ניהל לחימה כמי שמחכה לאקזיט כאלו מדובר בהנפקה בבורסא.

      כעת, משלא בוצע מה שהיה אפשרי אל לנו לאיים, להבטיח הבטחות, להבנתי יש יותר מסכוי סביר כי בזמן כלשהו בעתיד הקרוב אנחנו שוב נהיה באותו הספור כאשר הפעם יתכן שגם הצבא הסורי יתערב.


      שבת שלום.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    תשובה לחטיפות :להקים בצהל יחידה המתמחה בחטיפות. (ל''ת)

    צפוני, 19/07/08 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ישראל בתגובה תתחייב להמשיך לצאת אידיוטית בכל מצב (ל''ת)

    עולמרד, 19/07/08 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לחסל אותו ואת נסרלצ'יק (ל''ת)

    אדום אש, 19/07/08 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אהוד לתשומת ליבך : מטרה

    צביקה, 19/07/08 11:27

    נעים קסם יכול להיות מטרה מעולה לחטיפה או חיסול.
    ברגע שנפגע בו זה יפגע בהם מוראלית.

    רק שתדעו שזה שהערבים מכריזים על רצון להיות שהידים זה בול שיט.
    רק האלה ברמות הנמוכות של האיררכיה השלטונית נהיים שהידים.
    אני בטוח שבנו של אדון קסם לא יהיה שהיד מרצונו. הוא היה רוצה לחיות.

    הגב לתגובה זו

    • האדי נסראללה

      טעות, 19/07/08 14:16

      בנו של חסן נסראללה מת בקרב מול צה''ל בשהות ה-90

      הבנים של אולמרט לעומת זה - עושים חיים באמריקה.

      צריך ללמוד מאויבינו

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני מחכה ליום

    אני, 19/07/08 11:25

    יום יבוא ויקום מטורף לא מוסלמי בצד של ''הטובים''
    הוא בסה''כ ירצה לעשות ניקיון בעולם וכל מוסלמי יהיה לכלוך שיצטרכו לנקות.

    זה מה שיהיה וכולם יודעים את זה .

    הגב לתגובה זו

    • מנהיג

      bruce lee, 20/07/08 00:39

      שיבוא כבר וניגמור עם כל החרא

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא מתחייבים שלנסראללה ולסגנו לא תקרה 'תאונה' - ישראל (ל''ת)

    רונן, 19/07/08 11:23

    הגב לתגובה זו

    • Amen

      Amen, 19/07/08 13:06

      !! Amen

      הגב לתגובה זו