• 48.

    דסבקגרכד

    'בקגכרדק, 13/01/11 21:02

    מופז שקרן מרקקו ברנשטיין לא היה קרוב אליו אפילו 30 מטר שקרן שקרן

  • 47.

    הייתי שם

    דוד, 28/03/10 20:19

    בתמונה מצולם סמל דרגון 202 - עופר קוזצי מקבל טיפול מחובשי החולייה הארצית.
    להערכתי רון ארד נהרג במיידון עצמה בתעלות / בזמן הריסת הבתים / על ידי שוביו שחשבו כי צה''ל בא לשחרר אותו. אפשרות אחרת שהוא נהרג מאש הצלפים או הקוברות שהורידו ברחנים.
    בכל מקרה לא נבישית ולא בטיח.
    בקרב נפצעו 17 לוחמים ונהרגו 3 .

  • 46.

    תיקון טעות

    יואל, 26/02/10 04:56

    פלוגת ההנדסה שהשתתפה בקרב ופוצצה את המבנים היתה פלוגה א מגדוד 605 בפיקודו של קובי אהרונוביץ אורון - למען הצדק ההיסטורי

  • 45.

    ירי צלפים

    בןעז רביד, 27/07/08 15:13

    בועז הוא זה שנהרג מירי צלפים בראש אני פיניתי אותו לתאגד

    • בועז רביד

      דוד, 28/03/10 20:24

      בועז נהרג כתוצאה של פגיעה ישירה מרסיס של פגז שנורה אל עבר הסוללה שלאורכה רצנו כדי להכנס לכפר. הפגיעה היתה כה קשה עד כי לדעתי הוא לא הספיק להבין כי הוא מת.
      הקמ''ן החטיבתי שהוביל את הכח של תאגד 202 והחיפוי מפלוגת מאי 87 ירד לאורך הסוללה במקום לרדת דרך הגיא הנסתר ולכן חתפנו אש מדוייקת של פגזים מסוג D30 . רק בשלב מאוחר יותר הגיעו שכפצים עם השריונרים שנכנסו לכפר.

  • 44.

    mystery no 2 is on its way

    Hagit, 21/07/08 05:41

    The israeli government will carry on the way it does regarding gilad shalit, in a couple of years, they will have another 2 coffins of 2 dead israeli soliders and another report of a very bizare story that happened to gilad shalit. History will repeat itself if no one will wake up NOW.

  • 43.

    חובה להחזיר אין פיגוע נסבל ברור (ל''ת)

    רוני, 20/07/08 22:46

  • 42.

    תמחקו את לבנון! ונסראללה כפרה! (ל''ת)

    שוחט, 20/07/08 21:46

  • 41.

    תיקון של מספר טעויות, ופרטים נוספים

    ברק, 20/07/08 13:58

    דבר ראשון, רון ארד נעלם בלילה שבין ה-4 ל-5 במאי ולא בלילה שבין ה-3 ל-4 במאי.
    הדבר הזה הוא משמעותי, מכיוון שאם המבצע במיידון הסתיים תוך יום אחד, אזי רון ארד נעלם לאחר הקרב הזה, ולא במהלכו.
    דבר שני, מכיוון שרון ארד הוחזק בנבי שית (שכמו שמצויין בכתבה, נמצא כ-60 ק''מ צפונית למיידון), ההיעלמות שלו לא קשורה בצורה ישירה לקרב עצמו.
    דבר שלישי, אומנם דיראני אמר בחקירה שלו (6 שנים מאוחר יותר), שמשמרות המהפכה האירניים לקחו את רון ארד מהבית בנבי שית באותו לילה, אבל אחר כך הוא גם חזר בו בטענה ש''מה אתם רוצים ממני? זה מה שרציתם שאני אגיד, אז זה מה שאמרתי''.
    בכל מקרה, לישראל ידוע בוודאות באיזה בית הוחזק רון ארד באותו לילה שבין ה-4 ל-5 במאי, לאיזה משפחה היה שייך הבית הזה (חמולת שוקור) ואפילו איך קראו לאחראי על השמירה באותו לילה (זכריה חמזה). הטענה (גם לפי דיראני), היא שהשומרים בבית שמעו על הקרב במיידון ויצאו להשתתף בלחימה, או לפי גירסה אחרת, חשבו שצה''ל נמצא בדרך אליהם ולכן ברחו. כשהם חזרו, רון ארד לא היה בבית. האפשרות שמשמרות המהפכה תכננו לקחת את רון ארד מהבית בדיוק באותו לילה לא נראית סבירה במיוחד. מה שכן נראה הרבה יותר סביר, הוא שמישהו חטף קריזה, רצח את רון ארד וקבר את הגופה. לישראל ישנה השערה לפיה זה היה בעל הבית הקשיש בנבי שית. חלק מבני חמולת שוקור מתגוררים בגרמניה. ישראל ביקשה בזמנו משירות הביון הגרמני לתחקר אותם, אבל הם טענו שאין להם שום מידע מעבר למה שכבר היה ידוע.
    לא כל כך ברור איך הצליחו שירותי הביון הישראליים (מוסד, אמ''ן), לפתח תיאוריה כל כך מורכבת שכוללת את העברת רון ארד מדיראני למשמרות המהפכה.
    המוסד בזמנו הצליח לגייס איראני בכיר מאד שטען שרון ארד מוחזק בידי משמרות המהפכה, אבל העדות שלו נבדקה ע''י השב''כ בפוליגרף ונמצאה כלא אמינה (וגם פתחה תיבת פנדורה של מלחמות יוקרה ואינטריגות פוליטיות בין המוסד לשב''כ).
    על סמך העדות הזאת נבנתה תיאוריה שלמה, כשהתשובה הפשוטה נמצאת להם מול העיניים - צה''ל הרג כ-50 לוחמים שיעים של החיזבאללה, וכנקמה מישהו רצח את רון ארד (שאומנם לא הוזחק ע''י החיזבאללה אלא ע''י הארגון של דיראני, ''ההתנגדות המאמינה'', אבל גם אלה היו שיעים).
    למרות כל זה, אני מקווה שאני טועה ושהוא יחזור אלינו חי...

    • קישקוש

      מיכאל, 27/07/08 16:15

      היתי שם וחלק גדול ממה שכתבתה קישקוש גדול

  • 40.

    לא הבנתי, הכותב מאשים את ישראל ברצח רון ארד?

    אלכס טוקבק, 20/07/08 11:33

    שוב ישראל אשמה ולא חיזבאללה? שוב אנחנו הרעים?

    • מה פתאום? אנחנו מושלמים! (ל''ת)

      ולדימיר טוקבק, 20/07/08 19:06

  • 39.

    רון ארד חי כל עוד אין גופה!

    אתה בליבי רון ארד, 20/07/08 10:21

    כך צריך להתייחס לעניינו של רון ארד! אסור להוריד את רון ארד מסדר היום של הממשלה והציבור בישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • הלוואי הוא בלב כולנו אבל צריך להיות ריאלים

      הדס כהן, 20/07/08 11:07

      הלוואי אמן ואמן שיחזור לחיק משפחתו והלוואי שנזכה לראות אותו בריא ושלם אבל צריך להכיר בעובדות שאם הוא היה בחיים הטרוריסטים העלובים האלה היו משחקים לנו בנשמה

    • מה שמשגע אותי: למה רק רון ארד? מה עם נעדרי סולטן יעקב?

      מה עם גיא חבר?, 20/07/08 13:21

      במה זכה רון ארד שהמדינה תשקיע בו מיליוני שקלים ואנרגיה אדירה לעומת אחוז מזערי של השקעת משאבים במציאת הנעדרים האחרים?
      מה שמוכיח לנו שדם אצולת טייסי חיל האוויר כחול יותר מדמם של החיילים הפשוטים.

      • אם זה נכון מה שאת/ה אומר/ת ...............

        אוהבת כל אדם באשר הוא אדם בתנאי שהוא בן אדם., 20/07/08 17:54

        היום רון ארד היה בביתו! כמה פעמים עמדו לעשות עיסקה ובסוף ביטלו אותה בגלל התנאים שהציבו לנו! גם אם רון ארד היה טבח, אפסנאי, בחיל החימוש או הקשר מבטיחה לך שהיו עושים אותם מאמצים!!!!!!!!!!!!

  • 38.

    אור אדום לעיתונאות....על סיום הכתבה.

    עדי, 20/07/08 10:03

    סיום הכתבה הוא פשוט אור ירוק לחיסבאלה,גם אם לא חשב או חשב אחרת,אנו נותנים לו תמיד רעיונות ולגיטימציה לקום ולעשות מעשה,
    יש לתת אור אדום לעיתונאות,אשר מיתערבת וקובעת ,מה יעשה ומה לא יעשה,
    מסכנת במסקנותיה את ישראל,
    כולם רוצים להיות יודעים ומנבאים,עד שמקריבים את ישראל...

  • 37.

    ברור

    צבי ידוע, 20/07/08 09:59

    החיזבוללה צריך להיות טמבל אם לא היה טוען שהפעולות הברבריות של צה''ל, הן ורק הן גרמו למותו של רון ארד.

    בין אם הוא נפגע ובין אם לא והוא חי בכלא פרסי.

  • 36.

    מאכילים אותכם את השטויות שלהם בכפית

    atilla, 20/07/08 09:34

    הרי הכי נורא לדעת שאנחנו הרגנו את ארד.
    נסראללה עושה לנו בית ספר וממשיך לסובב את הסכין הנעוצה בעזרת העיתונות הטיפשה שלנו שמשמשת לו נשק ושופר.
    סתם בלבול ביצים! מצאתם למי להאמין!

  • 35.

    כותרת ריקה מתוכן. אין קשר לכתבה.

    עיתונות זבל, 20/07/08 08:48

    העיתונות מגיעה למקום הראשון בחוסר אמון הציבור. רק אחריה, ודי הרבה אחריה, מגיעה הפוליטיקה. אבל את זה יכול כל אחד להרגיש בבטן. את זה העיתונות לא תפרסם. להיפך, היא תמציא ''נתונים סותרים''. הרי כל הכלים בידיה.

  • 34.

    *** גיבורים *** (ל''ת)

    יפה, 20/07/08 08:40

  • 33.

    אם פעולת מיידון היתה מתבצעת היום

    ש. כ., 20/07/08 07:58

    מפקדי הפעולה היו מועמדים לדין על פגיעה ב''חפים מפשע''.

    • אין לך מה לדאוג. היום צה''ל כבר לא עושה פעולות כאלה

      קותי, 20/07/08 08:56

      היום צה''ל בניצוחו של השמאל עושה פעולות הרבה יותר נועזות ומורכבות, כמו למשל מחיקת יישובים יהודיים וגירוש יהודים מבתיהם,

      • תכינו את הפקלאות

        צבעונית, 20/07/08 11:25

        מפנים אותנו לאוגנדה_:{

      • צה''ל גיבור על נשים וילדים יהודים (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 20/07/08 11:34

        • צה''ל לא אשם - המנוולים מהזרג המדיני שנתנו לצה''ל את הפקודות הלא חוקיות (ל''ת)

          הם אלה שאשמים!!!, 20/07/08 13:04

  • 32.

    שמעתי את הסברה הזאת כבר

    הדס כהן, 20/07/08 07:17

    ואני נוטה להאמין שזה מה שקרה כי אין מצב שהם יידעו מה איתו ולא יתעללו בנו

    • וככה הם לא מתעללים בנו?

      רון חי כל עוד לא הוכח אחרת, 20/07/08 11:35

      ואולי גם בו?

  • 31.

    זוהי הדרך היחידה שהטרוריסטים מבינים

    לביא, 20/07/08 04:52

    לקחנו מחבלים אכזריים, הלבשנו להם חליפות מחוייטות ועניבות, ועמם אנחנו עומדים לעשות ''שלום של אמיצים'', אבל מה לעשות ש''האמיצים'' הללו העומדים מולנו לא יוותרו לעולם על חזונם של מדינה אחת תחת דגל האיסלאם.
    מתי נפנים שאין פניהם לשלום, וכי הקרב הוא קרב הישרדות???

    • מה הקשר לכתבה ??? (ל''ת)

      הדס כהן, 20/07/08 07:30

      • מה הקשר? חיל הקשר!

        לוי-אה, 20/07/08 17:08

        כן גב' הדס (רק ריח בלי טעם).

  • 30.

    לוחמי חיזבאלה אינם מחבלים.הם לוחמים נועזים של אויב הרוצה לסלקנו מארצנו (ל''ת)

    משינו, 20/07/08 01:38

  • 29.

    יש להפציץ את המכ''ם כדי לקבוע עובדות (ל''ת)

    בני, 20/07/08 01:03

  • 28.

    המשפט האחרון של הכתבה פשוט לבתי נסבל, לפי כל קנה מידה (ל''ת)

    חייל אחד, 19/07/08 23:58

    • אתה צודק,אבל זה המצב כשיש הנהגות ללא חזון (ל''ת)

      אביב, 20/07/08 06:45

    • חיל 1 - אתה צודק ! שום פיגוע אינו נסבל (ל''ת)

      יד הלשון, 20/07/08 08:59

  • 27.

    כתבה מעולה ודה (ל''ת)

    סמי, 19/07/08 23:52

  • 26.

    יישר כוח ! כתבה מקצועית וענינית . (ל''ת)

    אהבתי., 19/07/08 22:39

  • 25.

    הסוף ידוע מראש ואין חדש תחת השמש

    רותם, 19/07/08 22:21

    כולנו חושדים אולי מת..אז הפעם זה סופי!

  • 24.

    כשאני קורא לפרשנים שלנו חובבנים אני מתכוון ל...

    אלכס, 19/07/08 22:12

    ''....דווקא החזית מול חיזבאללה נראית גם אחרי העסקה נפיצה מכל החזיתות,...''
    זו זו הרמה בישראל של הפרשנים. חבורת בני נוער שיושבים בערב בקומזיץ עם תפוחי האדמה ומספרים דחקות וציזבאטים אחד לשני. ולמחרת בבוקר מעלים את הסיפורים על הLaptop, ויאללה, להדפיס!

  • 23.

    מה עם הסרט האחרון של רון?

    איתן, 19/07/08 21:34

    לפני כשנה הביאו סרטון שבו צילמו את רון ארד כמה שנים אחרי החטיפה.
    איך זה מסתדר?

    • הסרט היה מסוף 87 תחילת 88 (ל''ת)

      אוקס, 20/07/08 15:35

  • 22.

    סתכלו קדימה ללא בכי העבר,ארד ז'ל היה חייל וחילים תפקידם לההירג במלחמה. (ל''ת)

    נו מה קרה ממשכים לבכות על העבר, 19/07/08 21:06

  • 21.

    רון ארד. פ ו ל א ר ד. ארונו של אלי כהן שנמצא בסוריה.

    האיכפתית, 19/07/08 20:58

    האם לא שווה לחפש את רון ארד באיראן? מנין הבטחון שהוא נהרג. אולי הוא בכלא האיראני בכלל. שווה לבדוק. ואם נכונה הגירסה שהוא ברח או גרמו לו כאילו לברוח וירו בו קח או אחרת היכן הגופה? עד כמה שידוע לי הם לא משאירים את ההרוג לעוף השדה זה בניגוד לקוראן שלם לא? אולי איזה רועה צאן שם מצא את הגופה וחגגו עליה אולי היא היתה לא במצב של חלק אחד ואז ארזו וזרקו זה נשמע נורא אבל צריך לבדוק את כל האופציות. אסור להשאיר את נושא רון ארד פתוח ודרך אגב מה פולארד? הוא חי כולם יודעים. אולמרט חבר של בוש. מילה ממנו לבוש והוא חונן אותו כמחווה של רצון טוב לפני הליכתו לדרכו. מדוע לא לוחצים פה. מה כל מי שנמצא בכלא שבוי אסיר הרוג כמו אלי כהן בסוריה לא נחשב. למה היחס הנבזי הזה של מדינת ישראל. רק לחץ של דעת קהל ולשבת על הוריד זו השיטה?

  • 20.

    נהנתי מהכתבה

    דוד, 19/07/08 20:37

    כתבה טובה מאוד , ממש להנות מקריאה

  • 19.

    אולי נתחיל לסמוך על המידע שלנו ושולא על של חיזבאללה (ל''ת)

    צ, 19/07/08 20:23

  • 18.

    קשה לקבל את היתעצמות החיזבללה כשלישראל יש לוונים ועליונות אווירית (ל''ת)

    אייל, 19/07/08 19:44

  • 17.

    הסיום מצמרר. צה''ל מחכה למלחמה הבאה?

    מ., 19/07/08 18:12

    כאילו שמדובר בטורניר ספורט. וכי מי יכול לעמוד במלחמה רק שנתיים-שלוש לאחר הקודמת? מי הם קברניטי צה''ל שרואים במלחמה משהו שגרתי ופשוט כל כך, ורק מחכים להזדמנות להראות מה הם שווים?

    • תתעורר !!! אם לא נתכונן למלחמה הבאה - אוי ואבוי לנו !!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      קצין במיל., 19/07/08 21:21

  • 16.

    Ron Arad (ל''ת)

    lotan, 19/07/08 18:09

  • 15.

    מצדכם שמדינת ישראל תתפוצץ מחר, כול עוד היום יש ריטיינג הכול בסדר.

    אורי הנודד, 19/07/08 18:00

    בכותרת טענתם כי ''מחקו את הכפר, מחקו את רון ארד'', אך בגוף הכתבה כתבתם כי זוהי בכלל טענה של החיזבללה וסביר להניח שהיא שיקרית.
    אז מדוע לעזאזל אתם מעלים כזו כותרת כאשר אתם מודעים לריגישות הלאומית כלפי נושא זה ואת ההשפעה שיש לכותרת זו על המורל הלאומי?
    בגלל שלא איכפת לכם מדבר מלבד האגו הצמא לריטיינג שלכם.
    מצדכם שמדינת ישראל תתפוצץ מחר, כול עוד היום יש ריטיינג הכול בסדר.

    • צודק!!! (ל''ת)

      מישה, 19/07/08 18:28

    • בדיוק ככה. (ל''ת)

      ניר, 19/07/08 19:05

    • צודק

      רון ארד, 20/07/08 15:36

      לכתבים האלה לא אכפת מכלום

  • 14.

    כתבה טובה

    ערן, 19/07/08 17:50

    כתובה טוב, מענינית, למעריב - תמשיכו ככה, פחות פופ יותר עומק!

  • 13.

    רון היה בקלאת נאדרי באיראן באוגוסט 88

    @בנצי-א @, 19/07/08 17:33

    באוגוסט 88 חוסלו באיראן לפי הוראת חומיני אלפי אסירים פוליטים שהיו בבתי מעצר שונים ולא היו רשומים באף ספר
    רון היה בבכלא קלאת נאדרי שליד משהד עם קבוצה של אסירים פוליטים

    • ומאיפה כבודו יודע? אולי תספר למי שצריכים לדעת? (ל''ת)

      1 מכאן, 20/07/08 14:14

  • 12.

    עוד יום יבוא

    לא מפחד, 19/07/08 17:16

    אני באמת שלא מבין! ממתי נהיינו עם כלכך פחדן?! ממתי אנחנו בכלל סופרים את האויב מולנו?! ולמה לעזזל אנחנו צריכים לפני כל פעולה לבדוק מה העולם חושב עלינו?!
    אנחנו, כעם שנמצא במזרח התיכון, מוקף ביצורים תת אנושיים, שלא איכפת להם בכלל מחיי אדם, ועל העוול, והכאב, שאפשר לעשות למשפחות שלמות שבן אחד שלהם נהרג זה הייקר להם מכל., אנחנו צריכים לשנות גישה! נגמר ימי העם המוסרי! אם אנחנו מוקפים במפלצות, אז גם אנחנו ניהיה מפלצות! אם זה אומר שלשים פס על מה שהעולם חושב עלינו, אז אנחנו נשים פס עליהם! ל-ע-ז-ז-ל עם זה! אנחנו מדינה ריבונית, ועם הכי חזק שיש במזרח התיכון! המדינה הכי חזקה במזרח התיכון! אז למה אנחנו צריכים לקבל חוות דעת והחלטות ממדינות ואנשים אחרים?! לפחות פעם אחת, פעם אחת, נעשה משהו בלי התייעצות של גורם חיצוני. ביום שזה יקרה, נכון שהעולם יזעק, אבל האויב יבין, אחת ולתמיד, שכשאנחנו, עם ישראל, מדינת ישראל, רוצים לבצע פעולה, שתשאיר את האויב עם פצע כלכך כואב, שלא ניתן לרפאו- אנחנו נחזיר את הגאווה לעם! והאויב יחזור להיות הכי קטן שיכול להיות.. ועוד הוא יתחנן לרחמים מאיתנו. מי שחושב כמוני יכול בהחלט להגיב להודעה הזו.

    • תגובה ללא מפחד

      מילואימניק, 19/07/08 18:31

      כל מילה בסלע בגוב אריות תתנהג כמו אריה לא כמו עכבר שמפחד מהצל של עצמו מחכה לסגור איתם חשבון ב''ה,ושבת שלום!

    • דברים כדורבנות. מסכים עם כל מילה. (ל''ת)

      אזרח., 19/07/08 19:39

    • להגן על עצמיך זה לא להיות מפלצת

      דרך אגב, 19/07/08 20:50

      חוץ מזה שלא להגן על עצמיך נגד החיות האלה או להקריב קורבן אזרחים או חיילים זה נגד התורה בגלל שמבכינה תכנית זאת היתאבדות והיתאבדות זו חטא הרבה יותר גדולה מאשר להרוג אויב שבא להרגיך אך השכמתה להרגו.

      כך שגם אם נתחיל להיתנהג עוד פעם כמו שהיינו מתנהגים בעבר אל תתן לאף אחד לחשוב שזה הופך אותך למפלצת כי זה לא!!!!

      • שוב אני אומר

        לא מפחד, 19/07/08 21:50

        זהו שמה שאני מנסה להגיד זה שאנחנו מעכשיו משנים גישה. נגמרו הימים שאנחנו מגינים על עצמינו וכמה שאנחנו מנסים להיראות טוב בעיניי העולם. מהיום כשאנחנו מגנים על עצמינו אז זה יבוא במכת כואבת! מכת מחץ! שידעו מאיפה משתין הדג! והעולם יבכה ויצעק כמה שבא לו, ויקטלו אותנו בכל אמצעי התקשורת האפשריים בעולם, והאויב יבכה ויגיש לאו''ם תלונות בלי סוף על החורבן שאנחנו עושים וכל החרא הזה. אבל אני אומר לך, שהעם מאס מהלרגיש נחות ומופסד בעיניי האויבים. ברגע שאנחנו ניתן, סוף סוף, את המכה שתגרום לאויב לבכות כלכך, תאמין לי שהעם שלנו יחזור להיות גאה. אולי נראה ''מפלצות'' בעייני האויבים והעולם, אבל אנחנו יודעים שיש הבדל אחד בינינו לביניהם- לנו יש ערך לחיי אדם ולהם-- א-י-ן!

    • כן אני, חושב שאתה מפחד עדין ממה שיומרו עליך..תשים קצוץ על כולם........ (ל''ת)

      אני מקווה שלא הצבעת רק לקדימה, 19/07/08 21:10

    • I THINK LIKE YOU

      ELLI, 19/07/08 22:24

      BUT ISRAEL BECAME VERY LIBERAL EVEN MORE THAN THE AMERICAN,THEY ARE FORGETING THEIR GOD.THE HAVE CONNECTED THE ECONOMY TO AMERICA AND EUROPE AND WANT TO BE LIKE THEM NOT THINKING THAT ISRAEL WOULD NOT SURVIVE UNDER THE ARAB PRESURE THAT LIVE WITH EVIL RULL...

    • you are 100%

      max, 19/07/08 22:42

      when you need to shoot, shoot talk!!!!!!!!!!

  • 11.

    ללכת אחרי מקור הכסף והכוח - איראן. טהרן- שם התשובה (ל''ת)

    רן, 19/07/08 17:11

    • מקור הכסף הוא ערב הסעודי המממן את כל ארגוני הטרור.

      babbabouba, 20/07/08 01:12

      לדוברי צרפתית סתכלו בסרט הזה:
      www.abraham9.com
      משכנע ביותר.

  • 10.

    SHARAZAD ! סיפורי אלף לילה ולילה , דמיון ערבי מוסלמי! הכול שקרים!

    ABRAHAM, 19/07/08 16:14

    אם רוצים את רון ארד? צריך ל''אריח'' בכלא הישראלי פוליטיקאים חשובים מאיראן ומסוריה!
    ולהדביק להם את החברה של ווענונו!

  • 9.

    מה זה פיגוע נסבל??

    דידו, 19/07/08 16:06

    10 ברוגים, עשרים ואולי שלושים??
    עד מתי נחריש ונשלם את ההחרשה של הפעם הקודמת??

    • אולמרט בספינים עסקינו

      חתול בשק, 20/07/08 00:08

      הרי כל העיסקה הזו התרחשה כאילו שלא ידענו ששבויינו זכרם לברכה אינם מתים ובמהירות כאילו רודף אחרי מישהו בראשות הממשלה משהו (ואכן רודף -עונשו!)קיבלו את הדו''ח מחיזבאלושה בלי אומר ודברים (אנחנו נסתדר לבד)והרי ברור שמי שצריך לתת את הדין והחשבון הוא החיזבאלושה אבל לאולמרט אין זמן לזה עכשיו ,הוא יש לו עוד חודשיים למשוך ומי יודע עם הליימך הזה שמסובב את המדינה על האצבע ,אולי ליותר מחודשיים
      איך לעזאזל נפטרים ממנו???

  • 8.

    הקבלה מול חיזבאללה

    רפי, 19/07/08 16:04

    חיזבאללה היו מאוד ברורים לגבי החזרתו של סמיר הרוצח קונטר, הם אמרו חד משמעית שלא יפסקו חטיפות חיילים עד לחילוצו של הרוצח השפל קונטר. מכאן לגבי רון הם צריכים להבין מאתנו באותה המטבע שאף חיזבלון לא מוגן כולל מנהיגיהם עד להשבתו של רון ארד .פשוט למרר את חייהם עד שיבינו את המסר.
    פעולות קומנדו שקטות ללא עקבות שיפחדו לצאת מבתיהם בחשיכה!!!

    • צודק הם מבינים רק כוח!!!!!! (ל''ת)

      מירב, 19/07/08 18:46

  • 7.

    מר אולמרט יש צורך להעלות את המורל באזרחי מדינת ישראל ולהכניס פחד בערבי (ל''ת)

    אלי, 19/07/08 16:00

    • זמן הנצחונות של ישראל כבר עבר

      ערבי, 19/07/08 16:21

      השיא של ישראל היה בשנות השישים עד השמונים .עכשיו כל מה שיקרה ישראל תפסיד
      כי כך העולם אתה נולד גדל מתחזק ואז מתחיל להיחלש ....ומת . וכך ישראל.
      לכל היותר נשאר לכם 15 שנים .

      • 5000 שנה אומרים את זה על העם היהודי. אבל בנתיים אנחנו פה.

        אורי, 19/07/08 17:30

        בזמן שכול ''יודעי העתיד'' כמוך נעלמים מעל פני האדמה.

      • תמשיך לחלום - אנחנו פה כבר 100 שנים ואתם רק מפסידים

        יהודי, 19/07/08 17:53

        רוצה לספור את המפלות :
        הצהרת בלפור1917 - התנגדתם וחלמתם ואכלתם אותה
        ועדת פיל 1936 עשיתם מרד וחלמתם-ואכלתם אותה
        חלוקת הארץ 1948-נלחמתם בישראל וחלמתם ואכלתם אותה
        מבצע קדש 1957 -אכלתם אותה
        ששת הימים1967 -איזה חלומות חלמתם
        ואכלתם אותה
        יום הכיפורים 1973 -חלמתם ואכלתם אותה
        מלחמת לבנון הראשונה 1981 -חלמתם
        ואכלתם אותה
        המרד הערבי השני- 1987 -חלמתם אכלתם אותה
        המרד הערבי השלישי- 2001 חלמתם ואכלתם אותה
        מלחמת לבנון 2 - חלמתם ואכלתם אותה

        לחלום תמיד אפשר
        אבל אנחנו פה נשאר לנצח: כמו צוק איתן על חוף הים וגלי החלומות שלכם ימשיכו להישבר עליו שוב ושוב
        אבל הם רק מדגדגים אותו

        אם אתה מרשה לעצמך לנבא עתידות אז בוא אני אגלה לך את העתיד האמיתי שלכם:
        ירדן היא מדינתכם!
        שם אתם הרוב ולשם כולכם תגיעו
        למעט מספר אינטילגנטים מעמך:
        אלה שקשרו את גורלם עם מדינת ישראל כל היתר ימצאו את עצמם יום בהיר אחד חיים בירדן

        כי באמת, וזאת שנינו יודעים- אתם לא עם ולא קרוב לזה!

        גם את החלומות שטווים לך אחיך בעולם הערבי אתה אוכל וחושב שבאמת אכפת להם ממך
        למרות שפעם אחר פעם אתה רואה איך מגרשים אותכם כמו כלבים כשלא זקוקים לכם -
        אבל אתה בוחר להמשיך ולחלום
        תחלום, כל הדרך לירדן תחלום!

      • אז כמה זמן נשאר לכם? (ל''ת)

        יהודי, 19/07/08 19:37

        • העם יודע שצריך לשלוח את הפלסטינים לפלסטין. (ל''ת)

          ליברמן, 19/07/08 20:52

      • ''אתה נולד גדל מתחזק ואז מתחיל להיחלש ....ומת''

        איתי, 19/07/08 22:24

        אנלוגיה נחמדה לגבי אדם פרטי, אבל לא בהכרח לגבי מדינה.
        או במלים אחרות, בחלומות שלך

      • אתם נולדתם כשיבוט גנטי בהסכם סייקס-פיקו

        פרנקנשטיין, 19/07/08 23:25

        יצרו מכם עם באופן מלאכותי. בלי הסכם סייקס-פיקו, מה שנקרא ''עם פלסטיני'' לא היה נוצר כלל. יכלו להיות חלק מהעם הסורי או כל ישות לאומית אחרת.
        רק העם היהודי ראה אז בגבול התחום בפלסטינה הקטנה את גבולותיו בעוד האומה הערבית שרק השתחררה מכבלי הטורקים ראתה את כל המרחב, וגם דרשה להשתלט על כולו תוך דריסת כל מי שאינו ערבי ושאינו רוצה בשלטון ערבי. וכמו שנאמר: ''תפסת מרובה-לא תפסת''. אז תמשיך לחלום חלומות של חזיר שרוצה לאכול הכל. אבל זכור שחזירים בדרך כלל מפסידים בסוף.

      • אתה מדבר שטויות. תקרא את התורה, שהקוראן מבוסס עליה - ותבין (ל''ת)

        יהודיה וישראלית גאה, 20/07/08 09:05

  • 6.

    דרוש ראש ממשלה נחוש ויודע מה שהוא רוצה, כמו בגין ז''ל (ל''ת)

    מאיר, 19/07/08 15:57

    • אסון לאומי

      מפא'יניק וותיק, 19/07/08 16:54

      מה רצה בגין ומה עשה בגין, מחוץ להיות טרוריסט, לרדוף חיילים בריטים ולפוצץ מתקנים של הצבא הבריטי,לסכסך בין העדות בארץ ולעמוד על במות וליילל נגד הקיבוצניקים והמושבניקים .לתת למצרים חזרה את כל סיני על מאות בארות הנפט, ושדות התעופה.להסכים עם המצרים לקבל מהם את הצרה הגדולה של מדינת ישראל את עזה ומחנות הפליטים, להביא עלינו את מלחמת לבנון הראשונה על מאות הרוגיה... ובסיכום-- להבין שכל דרכו היתה כשלון אחד גדול, להסתלק מהבמה עם שברון לב..

      • אסון לאומי? עוד אחד כמוך ואבדנו

        רוני, 19/07/08 17:15

        בגין טרוריסט? אתה שומע את עצמך טיפש?
        מי אתה שאתה מדבר כך? אתה בטוח שאתה יהודי?
        הגניבות של הקיבוצים על חשבוני, בטח לא על חשבונך כיוון שאתה חי מהם לא פסול .
        הקופה ששדדת עם מחיקת החובות כל שנה באמצעות קומבינת הממשלה השמאלנית שתמכה בך לא שינתה את הגישה מאז . רק חבל שעכשיו אין כסף כי הרבה זמן לא קיבלתם תמיכה נאותה .
        אתה מדבר על סיני? אתה? סביר להניח שהדבר היחיד שאתה מכיר בסיני זה דהב .
        לך לנוח חמוד .

      • מפאיניק: אל תשכתב את ההיסטוריה

        איל, 19/07/08 18:35

        אם אתה קורא לו טרוריסט אז גם הפלמ''ח הוא ארגון טרוריסטי גם הוא ביצע פעולות נגד הבריטים ונגד הערבים אז בוא נזהר מהגדרות פוחזות.
        בגין לא נילחם בהגנה הוא נלחם בבריטים ובערבים
        אתה נלחמת בו! הלשנת עליו ,ועל לוחמיו! (סזון)
        זוכר? או ששכחת?
        והוא באצילות נפש לא החזיר לך באותו מטבע.

        אתה זרקת חולים ונזקקים מקופת החולים שלך ומנעת מהם כל טיפול בגלל השקפותיהם המדיניות
        והוא לא החזיר לך כגמולך.

        אתה ירית על אנטלנה מ''התותח הקדוש'' והרגת את אחיך
        ובגין הבליג! ובכך מנע מלחמת אחים!
        אתה הפרעת בכל מהלך שהוא יזם
        את מחיר השלום עם מצרים אתה קבעת
        ''שלום עכשיו'' שכחת ?
        הינה בא נשיא מצרים עם שלום במקטרתו
        שכחת? את הפגנות ההמונים לעשות ''שלום עכשיו'' ובכל מחיר! שכחת?
        את הפגנות ההרוגים מול בית ראש הממשלה במלחמת לבנון! שכחת?
        שבגין גרש את ערפת לתוניס!שכחת? ומי החזיר אותו? שכחת?
        את הסכם ''השלום'' עם ערפאת ו1,500 ההרוגים שהוא גרם מי עשה? שכחת?

        העם בחר בבגין!
        שאלת את עצמך פעם מדוע?
        אולי הוא מאס באפליה ובהעדפה הסקטורילית
        שהנהגת?
        אולי הוא מאס במדיניות הכלכלית הקומוניסטית שניסית לכפות עליו בכוח השלטון שבידך?
        אולי הוא מאס בשלטון שהפקיר אותו לחסדי המצרים והסורים ביום כיפור 1973 ?
        את ההרוגים האלה שכחת?
        או את הפצצת הכור בעירק שהופצץ בניגוד לדעת שותפיך לדרך: פרס שכחת?
        ובכך מנע אסון גדול מהעם במלחמת המפרץ! שכחת?
        לסיכום אדם כמוך ששוכח כל כך הרבה פרטים חשובים
        כנראה עושה הדחקה
        כי הוא לא יכול להסתכל במראת המציאות ולהודות שהוא טעה ביחס לאיש וביחס למה שהוא ייצג!

      • מפא'יניק- אתה אומר שהעבודה לא היתה מחזירה את סיני?

        זוהר, 19/07/08 19:00

        יותר מכך, אתה אומר שמישהו היה מניח לבגין לא להושיט יד לשלום? הרי הייתם קורעים אותו לגזרים.
        אני מסכימה עם הניתוח שלך, אבל לא בגין אשם, הנוסחה של שטחים תמורת שלום נכשלה. ראה כשלון אוסלו והפינוי המביש האחרון. אנו צריכים לשנות את הנוסחה. העולם יפנים את השינוי עם הזמן. רק שלא נחזיר את הגולן לפני שיפול לנו האסימון.....

      • אכן, בגין הוא ראש הממשלה הגרוע ביותר בתולדות ישראל

        זכריה, 20/07/08 14:07

        בגין תיפקד היטב כאופוזיציונר. כראש ממשלה הוא היה אסון. נתחיל ממה שמוסכם על כולם: בגין השאיר אחריו חורבן כלכלי שלא היה כדוגמתו בתולדות המדינה. ממשק עם אינפלציה שנתית של כ-30%, למעל ל-400%, גרעון עצום במאזן התשלומים, דילדול יתרות מטבע החוץ ועוד היד נתונה. למדיניות המגוכחת שלו הוא לא התבייש לקרוא: ''הכלכלה הנכונה''...
        מבחינה חברתית הוא לא הפסיק לשסות איש ברעהו על בסיס עדתי, ולעודד אלימות בכדי לייצב את שלטונו.
        הסכם ה''שלום'' עם מצרים הוא בכיה לדורות - למעשה הוא מחק את כל ההישגים של מלחמת ששת הימים (מעשית, לאחר הויתור עד הסנטימטר האחרון בחזית המצרית, לא ניתן יהיה להגיע להסדר עם סוריה בלי נסיגה מלאה מן הגולן), אבל הותיר אותנו עם שליטה על מליוני ערבים, שהתגבשו לעם הפלסטיני. האינתיפדות והסכמי אוסלו הם תוצר ישיר של מדיניותו חסרת ההגיון האסטרטגי.
        ועוד לא דיברנו על מלחמת לבנון, ההבטחה לשנות את חוקי התרמודינמיקה ולהאיר את רמת-גן עם מנורה אחת ועוד שלל קשקושים שרק פתי (או ליכודניק) יכול להאמין להם.
        נכון שבגין התעלה על מנהיגי הליכוד שבאו אחריו בכך שלא היה מושחת, אך הוא היה לא יוצלח לא פחות מהם. את פירות הביאושים של שלטונו אנו אוכלים כבר שלושים שנה, ומאחר ותהליכים היסטוריים הם ארוכים מטבעם, והתקשורת - זמנה קצר, אבד אצלנו הקשר בין סיבה למסובב.

    • ראש ממשלה שיודע מה הוא רוצה ???

      ישראל ישראלי, 22/07/08 17:34

      אתה מדבר על אותו בגין שמצולם על הבופור שואל את אריאל שרון לאחר הקרב העקוב מדם - ''והיו להם מכונות יריה ?'' - האיש היה מנותק ולא ידע משמאלו וימינו. ולראיה אריאל שרון שהוליך אותו שולל...

      או אולי את מתכוון לבגין שאמר ''אינני יכול יותר?'' ופרש כשהוא משאיר את המדינה מצולקת

      לך תלמד קצת היסטוריה לא רחוקה.

  • 5.

    זהו צה''ל המןסרי ??..... ''מחקו את הכפר''....''לשטח את הכפר''..

    ערבי לאט שונא, 19/07/08 15:57

    ומתוך הכתבה:

    ''הוא שכנע אותו שחייבים ללמד את חיזבאללה לקח ו''למחוק'' את מיידון מעל פני אדמה. פשוט ''לשטח'' את הכפר.''

    ןעוד ''ירינו על הכפר 3000 פגזים'' ''לשטח את הכפר''...

    ובמלחמה האחרונה נזרקו פצות מצרר על יישובים לבנוניים...

    אכן..... הצבא המוסרי ביותר בעולם

    והעם הכי חנון.... והכי חכם....

    את ילדי עזה שנהרגים כזבובים אני לא שוכח..
    תקנו אותי אם טעיתי

    • ל-5 אתה טועה, תנסה לקרוא את מה שכתוב, ולא רק את מה שנוח לך לקרוא.

      א, 19/07/08 16:20

      ''אבל הוא כן התחיל להתבסס, ובין היתר השתלט על הכפר מיידון, שהתרוקן באותה תקופה מתושביו המקוריים. במקום כפר שוקק חיים, הפכה מיידון ליעד מבוצר עם תעלות לחימה, בונקרים תת קרקעיים וכמויות אדירות של תחמושת. מוצב קדמי ענקי''

      אז כן נוח לך להבין את הדברים הטועמים את את ראייתך, שמטפטפים לך כל מיני ארגונים ''אנטי-ממסדיים'', ואתה כערבי בטח יודע למה אני מתכוון.

      כפי שאתה מבין הכפר היה מוצב צבאי ענקי,ולא ישוב אזרחי, ומי שסלק משם את האזרחים זה החזבאלה(משחרר האדמות הלבנוניות...???)

      ולגבי ילדי עזה שנופלים כזבובים.
      כמי שירת ברצועה, יכול להגיד לך שנעשה מאמץ עילאי לא לפגוע בחפים מפשע.

      אבל שחברים שלך יורים רקטות קאסם,וטילי נ''ט מבתי ספר ובתים מאוכלסים, אל תופתע שבלי כוונה מתים ילדים.

    • וכנראה שזה לא מספיק , (ל''ת)

      ניוטרון, 19/07/08 17:09

    • ההבדל הוא

      עדיף שתאהב, 19/07/08 17:46

      צה''ל נלחם מלחמות פינצטה בשביל לא להרוג ילדים ואוכלוסיה אזרחית ואצל הערבים זו גאווה לרצוח ילדים, הרואייות. על מה אתה כל כך שונא, על מה שלא תהיו לעולם?
      הדרך שלכם להצלחה נמצאת באוניברסיטה, במרכזי מחקר ולא בשדה הקרב ועד שלא תבינו את זה לא יהיה לכם שינוי לעולם גם אם תגרמו לשפיכות דמים רבה. אתם הקוץ של העולם המערבי.

    • פתאום נהיית הומאני ילדים נשים וזקנים יקרים לליבך?

      איל, 19/07/08 18:55

      אתה מעיז לדבר על הרג חפים מפשע?

      העם שלך הוא עם של רוצחים צמאי דם!
      פנאטים המעריצים רוצחים צמאי דם כמוהם!

      המריעים וחוגגים את שיבתו של רוצח ילדים
      סוחרי גופות רעים ואכזרים שכל מעינהם נתונים לרצח ולהרג הבא !

      מלבישי ילדי גן בחגורות נפץ !

      להקת זאבים חסרי מוסר!

      ופתאום נהיית לנו כבשה ?

      וגם בזה אתה טועה תקרא טוב: חיזבאללה וסוחר הגופות בראשו הם גירשו את תושבי הכפר והפכו אתו למבצר צבאי.
      תבוא בטענות לגיבורך שאתה כל כך מעריץ!
      אבל אתה כמו השמאל שלנו :
      לא נותן לעובדות לבלבל אותך!!!

      • מתווכחים עם ערבי? למה זה טוב? (ל''ת)

        אלכס, 19/07/08 22:30

    • הכפר היה ריק מתושבים ומלא במחבלים, וילדי עזה לא היו נהרגים אם לא

      תגובה לתגובה, 20/07/08 09:09

      היו שמים אותם בחזית.

      אני שמחה שאתה מדבר כאן... לפחות יש אם מי לדבר. כי חיזבאלה - שעושים מאדם שרצח בידיים ילדה בת 4 גיבור -מציגים את הדמות הערבית בצורה מזעזעת, שאסור בשום פנים לדבר איתה רק לשטח ולמחוק. בהחלט.

  • 4.

    אם תבחרו בי כראש ממשלה

    מנהיג חזק, 19/07/08 15:56

    אם תבחרו בי לראש ממשלה, אני ימחק את עזה מהאויר עד הגרגיר האחרון.
    ואז אתפנה למלחמה נגד איראן. אני ישתמש בכל מה שיש לישראל להציע בלי להתחשב בנפגעים מצד האיראנים. וזה אומר - בעיקר ירי טילים פגזים וירי מטוסים בלי כניסה של חי''ר. (הרי כניסה של חי''ר היא ל''נקות'', לחסל מחבלים בלי להרוג חפים מפשע). אבל אני יתן הוראה לנקות מהאויר. אני יתן מרחק של שעה לאזרחים לברוח, ואז אמחק את העיר בפצצות הכי חזקות שיש לחיל האויר הישראלי להציע.
    נראה את סוריה מרימה אז האף אחרי זה.
    ולנו יהיה שקט להרבה זמן.
    אם ניהיה לא מוסריים ננצח בקלות. מה יקרה? נקבל גינויים מהעולם? העולם ישנא אותנו? מה חדש???
    אז מי מצביע לי?

    • כנס מהר....

      ערבי, 19/07/08 16:13

      תצא

    • מוטב שתלמד עברית, לפני כן.

      קפדן, 19/07/08 16:24

      ''ימחק'', ו''ישתמש'' - שניהם ביטויים שמיועדים לגוף שלישי. לא ראשון.
      לפיכך יש לומר: אני אמחק, אני אשתמש.
      אני אלך ללמוד עברית, לפני שאציע להפוך למנהיג העם.

    • I am with you

      Gila, 19/07/08 16:37

      This is the only language they understand. In meantime they are the strong and we are the weak. Olmart wake up. We lost already too much...

    • מנהיג חזק עם עברית עילגת?

      למד עברית!, 19/07/08 17:36

      כי כדי להיות מנהיג בכלל, צריך תדמית של מישהו שאינו בור ועם הארץ.
      בתור צעד ראשון, מצא מורה לעברית והבא אליו את תגובתך הנ''ל כדי שיתקן לך את הטעון תיקון.

      בהצלחה, מנהיג יקר...

    • ומי יספק לך את הנפט, התחמושת, והתמיכה הכלכלית לבצע את הזוועות האלה?

      איציק, 19/07/08 17:37

      בלי תמיכה של העולם אתה בקרשים תוך יומיים. קודם כל לך תלמד ותשכיל לפני שאתה מתלהם.

  • 3.

    מדוע לא יורים 3000 פגזים על עזה ? (ל''ת)

    ., 19/07/08 15:19

    • כי התלבשו עלינו ''אירגונים''

      זכויות אדם עלק, 19/07/08 17:43

      מחוץ לישראל וגם בתוכה התלבשו עלינו כל מיני אירגונים, וגם יחידים, שבוחנים כל דבר שאנו עושים עם זכוכית מגדלת ןמאיימים על מקבלי ההחלטות השפנים שלנו בתביעות על ''פשעי מלחמה''.

      והאויבים שלנו שלא בוחלים באמצעים, אך אף אחד לא בודק אותם, שכללו את שיטותיהם להסתתר מאחורי אזרחים תוך סיכון והקרבה של חייהם שאין להם ערך בעיניהם, וכך הם קושרים את ידינו עוד יותר.

  • 2.

    למה הם עושים צער למשפחה? המשפחה סובלת כבר שנים מאי ודעות

    ירון, 19/07/08 14:54

    אל תדאג נסראלה. גם יומך יגיע..

    • למה הם עושים צער למשפחה? כי התיקשורת השמאלנית נותנת להם במה!!! (ל''ת)

      זהו למה!!!, 19/07/08 15:08

  • 1.

    במזה''ת- זה או הם או אנחנו. ההבדל - לנו אין ארץ אחרת

    משתחרר מהזיית ''השלום''. דרושה ממשלה ציונית ונחושה, 19/07/08 14:52

    כל ויתור , נחשב בעיני הערבים, לסימן חולשה.
    כל חולשה נוספת מזמינה תוקפנות נוספת.

    אחרי שאהוד ברק ברח מרצועת הבטחון בדרום לבנון במאי 2000
    והסתחבק עם ערפאת בקמפ-דיויד באוגוסט 2000 -
    קבלנו את האינתיפדה השניה.
    אחרי שאריק שרון ברח מחקירות השחיתות שלו לעקירת גוש-קטיף
    קבלנו גם את החמא''ס ברצועת עזה וגם את מלחמת לבנון השניה.

    דרושה ממשלה ציונית נחושה - החלפת דיסקט.
    ב 60 ק''מ בין חוף הים התיכון לגדת נהר הירדן - אין מקום לגיס חמישי.
    מי שלא מתאים לו שזו מדינתו (היחידה ) של העם היהודי -
    שיתחבר לאחייו ב 22 מדינות ערב.

    • אלו דברים של טעם -אני ממליץ על מפלגות הדתיים לאומיים

      איל, 19/07/08 19:08

      הם המתנדבים לשרת ביחידות הקרביות.
      הם ישרי הדרך השחיתות עוד לא פגעה בהם
      הם מחויבים לדת ישראל ולא לבית המשפט בהאג
      הם יכולים להפוך את המגמה ולהעלות את מצב הביטחון וההרתעה בחזרה

      רק שניראה לי שהם עוד לא החליטו לקום לעשות מעשה. למען העם ולמען עתיד מדינת ישראל
      בשיתוף עם כל מפלגות הימין!

      או שמא מצבנו כזה בגלל שהם לא קמים להחליף
      את השלטון ואת הדיסקט