• 71.

    אולמרט-תשלח 7 מליון טוקבקיסטים ועדיין לא יאמינו לך

    נוכל נשאר נוכל, 20/07/08 14:50

    שקרן נשאר שקרן!!!
    הכתובת על הקיר:הביתה!(לפריס)

    • אמת! רק לא במקרה

      הזה, 20/07/08 17:04

      העד טיפש שקרן עם סיבה.

  • 70.

    המושחת והמפיונר מהלכים איימים על העד, אסור לאפשר למנוולים האלה לעשות א

    ג'ינג'י = ת''א, 19/07/08 21:34

    את זה, נראה שהמערכת המשפטית מגוייסת למען המושחת המפיונר וכנופייתו!! מושחתים מנוולים!!

    • ג'ינג'י חמוד טרם השלמתה עם העובדה,ביבי יו''ר האופוזיציה הבא.

      נתן.ש מעלות., 19/07/08 23:02

      העם מאס בו ובשקריו ואי לכך הביסו בקלפי פעמיים ויביסו בשלישית,וציפי ליבני רה''מ הבא שלנו.בהתלהמות לא תשנו את רצון הרוב.

  • 69.

    ביבונים, או קיי, הבננו שהתורמים התעקשו על מזומנים, אבל הקושיה נשארה.

    יגאל כהן-רחובות, 19/07/08 17:01

    למה במעטפות ?
    למה הם לא שמו את המזומנים ב''גומיה''.
    למה מעטפות ?
    דגנרטים, אדומי תחת.
    חרפת משפחת הקופים.
    מזומנים ומעטפות.

  • 68.

    שכולם יקראו את החזירות הכספית הנוספת של אולמרט שפורסמה בהארץ!!!!!!!!! (ל''ת)

    אולמרט גמור, 19/07/08 16:37

  • 67.

    מסתבר שטלנסקי הוא בלון נפוח של המתנחלים (ל''ת)

    אחד שקורא עכשיו, 19/07/08 15:51

    • ההסתה והשקר לא יעברו: אולמרט גמור!!!!! (ל''ת)

      אולמרט הביתה!, 19/07/08 16:09

  • 66.

    משטרה עלובה מנסה לגרום לעד להגיד דברים שהוא לא מבין

    עופר, 19/07/08 15:35

    יושב חוקר אידיוט ואומר לעד ששולה התקשרה, העד אומר שהיא לא היתה מעורבת אז החוקר אמר טוב אז כששולה התקשרה וטלנסקי אומר היא לא היתה מעורבת, בסוף נמאס לטלנסקי מהשאלות אז הוא אומר כן כן כן ככה זה היה ותארו לכם מה יהיה כתוב בדוח: טלנסקי אמר ששולה זקן היתה פעילה אינטנסיבית בהעברות הכספים, ככה עובדים החוקרים העלובים שלנו עם האנגלית העילגת שלהם והשכל הרופס של מי שמשתכר 5000 שח בחודש. חברה, אולי קחו מעטפה מטלנסקי לגמור החודש? זה יהיה חכם יותר מכל השאלות והחקירה המטומטמת שאתם מנהלים בשם ממסד בתי המשפט והשמאל החולני בארץ ישראל. אני לא הכנתי כובע כי אני יודע שאולמרט יצא מזה טוב, קצב יצא, אלפרון יצא, גם אולמרט יצא. שוטרים עלובי נפש, כמה אני בז לכם וואאו

    • רק מטומטם יחשוב שחקירה היא זבנג וגמרנו - מה שחשוב זה מה שנאמר בדיון

      אולמרט גמור - אולמרט הביתה!, 19/07/08 16:12

      בבית המשפט. והמסמכים המצורפים. ועדים נוספים.

      • רק אימבציל חושב שעדות מופרחת ללא הוכחות בכלל מסוגל (ל''ת)

        להגיע לבית משפט, 20/07/08 16:54

  • 65.

    אף אחד לא שואל תשאלה האמיתית

    ירו, 19/07/08 12:30

    אוקיי אולמרט טיפוס מפוקפק זה ברור ואני לא צריך את טלנסקי בשביל זה.

    מה שבאמת מעניין זה מה פתאום הכל מתעורר עכשיו? מה הסיבה האמיתית שהביאה לפיצוץ הזה פתאום? האם יכול להיות שראשי ממשלות אצלינו נשלטים ע''י יהודים אמריקאים שנוקמים כאשר לא עושים את דברם? מה קורה פה?

    • יש לך דמיון פורה מאוד אבל בלתי סביר בכלל - תרגיע. (ל''ת)

      די עם השטויות, 19/07/08 15:39

  • 64.

    מציע למתלהמים להכין כובעים,כדי שיהיה להם מה לאכול בסיום חקירת הטלנט.

    נתן.ש מעלות., 19/07/08 11:16

    מקוה כי מבקר המדינה יבצע עבודתו נאמנה,בחקירת התנהלות המשטרה והפרקליטות בפרשת שר המשפטים לשעבר חיים רמון.גם הוא לא היה נוח לחבורת האג'נדה בעליון.

  • 63.

    מה עשה כאן אולמרט שלא עשו כל קודמיו ??? זיכרו ביום הבחירות !!! (ל''ת)

    לקונה שמקונה, 19/07/08 10:41

  • 62.

    חברה טלנסקי הוא עד משנה העד המרכזי מסר הוא הפליל

    אילן, 19/07/08 10:11

    טלנסקי הוא חוליה אחת מהעדות העד המרכזי
    הוא מסר הוא כבר הפליל את אולמרט
    בנוסף לעדיות האלה יש עדויות נוספות כמועמותות יד ושם עלה אקים ועוד
    אז טלנסקי זה רק חוליה קטנה חקו ותראו

    • אם כך הפרקליטות שיקרה 6 שופטים שהוא העד המרכזי ?

      יגאל כהן-רחובות, 19/07/08 16:41

      אתה הפארסה הזו של העדות המוקדמת הצדיקו מזוז ולדור בכך שהוא עד מרכזי.
      נשבעו על כך בפני 3 שופטי מחוזי ושלושה(במילים) שופטי בית המשפח העליון.
      אז אתה אומר שהמתנקשים רימו 6 שופטים בישראל ?
      מני, מני, תקל ופרסין.

  • 61.

    תגובה

    dmsur, 19/07/08 09:46

    אנו רואים ומבינים שהמשטרה היא שדחפה את טלנסקי להעיד נגד רוה''מ, וכן שתלה עדיות מפוברקות לטלנסקי כפי שראינויש כאן ניסיון להפיל ראש ממשלה מכהן ע''י פיברוק נתונים בהסכמת הפרקליטות. לדעתי המשטרה עובדת בשיטת ''מצליח'', כלומר נכון להיום אין לה שום הוכחה לאף אחד מהתיקים שהיא פתחה, מכיוון שאם היה לה היה מוגש כתב אישום מזמן.לכן חבל על כספי המדינה ובארץ ובחו''ל אותם מבזבזת המשטרה.כמו כן מומלץ לשלוח את כתבי המשרה השונים ואת כתבי המשפט השונים להשתלמות באוביקטיביות, או שמע הם חלק מהמשטרה שסימנה את רוה''מ.
    by

    • רק מי שנקנה בכסף מסוגל להוציא דברים כאלו מהפה.

      אולמרט אשם!, 19/07/08 15:43

      עם אולמרט היה בטוח בצדקתו והמדינה הייתה באמת חשובה לו הוא היה מפסיק מיד את מחול השדים הזה נגד שלטון החוק ומודיע שילחם על חפותו כאדם פרטי. רק כך אפשר יהיה לבצע תהליך רגוע של בדיקת העובדות ולנהל מדינה גם יחד. הוא הוא יצא זכאי הוא יוכל לדרוש מעמדת כוח מוצדקת שהוא ראוי לחזור לכס ראש הממשלה כנציג קדימה. העובדהנ שהוא נאחז בכוח במשרתו ועושה הכול לשבש את עבודת המשטרה רומזת שיש לו כנראה הרבה מה להסתיר.

  • 60.

    השאלה אם אולמרט קיבל כסף במעטפו או לא הוא הודה (ל''ת)

    אלי, 19/07/08 08:28

    • תגובה

      dmsur, 19/07/08 09:52

      א.נ
      רוה''מ הודה שקיבל כספים לצרכי בחירות, זה דבר חוקי לחלוטין. טלנסקי ציין זאת במפורש וכל השאר זו הטעייה של משטרת ישראל שאינה מצליחה בשום תיק להוכיח את אשמת רוה''מ. וכמובן יש בעיה חמורה לחוקרי המשטרה והם יודעים זאת היטב לכן הם עובדים בשיטת מצליח, ונסים לשבש מהלכי חקירה ולהכניס מילים לפיות העדים. רק חבל שהפרקליטות נונת יד לזה.
      by

      • שאלה למגיב - האם יש צורקך להוציא חשבונית על תרומה, והאם אולמרט (ל''ת)

        הוציא חשבוניות?, 19/07/08 12:14

  • 59.

    כל המסע האינקוויזייוני נגד טלנסקי

    עם ישראל, 19/07/08 08:20

    הוא מסע צלב של השמאל, בעזרת מעוזו האחרון
    בית המשפט העליון, נגד נתניהו. כך הם ישתלו את אולמרט המאוס על העם. ''על הדרך'' ''עליון'' נלחם מחלמת חורמה גם במזוז.
    על מה שהיה שם עוד בימי האוניברסיטה וגם אחרי כן בפרקליטות, כבר קראנו בעיתונים.

  • 58.

    פעם ראשונה בארצינו שמשטרה ופרקליטות מצליחים בחשדות לשנות תוצאות בחירות

    נתן.ש מעלות., 19/07/08 07:53

    בראיון עם דנה וויס בערוץ השני,אמר השופט בדימוס שלי טימן''המשטרה והפרקליטות תופרות תיקים.ולפניו חקר השופט בדימוס זיילר,אשר קבע נחרצות.מעשי המשטרה והפרקליטות בפרשת שר המשפטים(הלא נוח להם) חיים רמון נוהלה בזדון,והם הנושאים בגרונם את המילה צדק?.

  • 57.

    את אותו הדבר עושים החרדים, רק אצלם זה חוקי!!! (ל''ת)

    NY, 19/07/08 05:02

  • 56.

    אולמרט, אשתו וילדיו חייבים להחזיר מיד את הכסף שהם

    מזרחן, 19/07/08 04:27

    הוציאו במירמה מעמותות שונות (אקי''ם, אגודה למען החייל, יד ושם, וכ''ו) - אחרת יפסקו התרומות, והנזק של אולמרט ימשיך הרבה שנים אחרי שניפטר מהחלאה.

  • 55.

    52 , גם אתה מקבל מעתפות? (ל''ת)

    NES, 19/07/08 02:24

  • 54.

    החגיגה הגדולה תתחיל ביום ראשון

    יוסי לידרמן, 19/07/08 00:51

    שבוע הבא תהיה דרמה מהסרטים - אני משוכנע שטלנסקי הולך להתהפך

    יא ווראדיייייייייייייייייי

    מה הולך להיות.

    תארו לעצמכם שפתאום טלנסקי (אמריקאי בן 73, אוהב ישראל ועל הזין שלו כל הפוליטיקה והתקשורת פה) מבין שמכרו לו לאקרדה. שמערכת המשפט זה הנוכלים האמיתיים שמרסקים את מדינת ישראל. שקל הנחשים הסמולני זה מזוז ולדור עצמם - פתאום הוא מקבל את הג`ננה ומתחיל לזמור...איך קנו אותו, איך שופטי העליון היו מעורבים, איך הפרקליטות הבטיחו לו שמפילים את אולמרט תוך חודש וכו` וכו`....

    אתם קולטים איזו רעידת אדמה??

    אתם מבינים למה מזוז התחיל לבכות ולדור בפאניקה???

  • 53.

    ישו הנוצרי נגד אולמרט היהודי - זה כל הסיפור כולו

    יהודי, 19/07/08 00:47

    מאת: עומר כרמון Nfc.co.il/blog/Omerc

    סוכנות הידיעות רויטרס: מרבית הכספים שבהם טיפל מוריס טלנסקי הגיעו מנוצרים-אוונגליסטים שמאמינים בשליטה יהודית בירושלים בעקבות השינוי בעמדותיו של רה''מ נדרו כמה מהתורמים לעשות הכל כדי לעצור את המו''מ עם הרשות הפלשתינית

  • 52.

    טלנסקי שקרן פטלוגי, אם הוא לא יספק עובדות על האשמות שלו, חיבים להעמידו

    לדין על הוצאת שם רע, 18/07/08 23:56

    ועדות שקר!
    זה הדין על פי החוק וההלכה!

    • תגובה

      mdusr, 19/07/08 10:01

      א.נ
      לדעתי טלנסקי לא אשם , המשטרה באישור הפרקליטות מכניסים לו מילים לפה והופכים את זה כביכול לאשמה נגד רוה''מ לדעתי גם במקרה זה אין למשטרה והפרליטות שום דבר והם יודעים זאת אך הם עובדים בשיטת ''מצליח'' מנסים כל מיני אשמות שונות ומשונות ולראיה עד היום אין להם שום תיק סגור על רוה''מ.
      חבל רק שהם מבזבזים את כספי הציבור (שלנו)
      by

  • 51.

    עניין של זמן - טלנסקי יתאבד

    עדי, 18/07/08 23:13

    שמישהו יחשוב על זה, שלא יהיה מאוחר מידי, שנו איתו את שיטות החקירה

    • אולמרט יכנס לכלא הרבה שנים לפני שטלנסקי יתפוגג (ל''ת)

      שב''ס, 19/07/08 02:42

      • תגובה

        nurds, 19/07/08 09:56

        א.נ
        אם שמת לב המשרה והפרקליטות לא מצליחים להוכיח את אשמתו של רוה''מ.
        כדי לנו כאזרחים להתחיל לדאוג משיטות עבודה כאלו, כי אנחנו נהייה בפנים לפני שנניד עפעף
        by

  • 50.

    מתפרת לדור את מזוז בע''מ

    קונפקציה, 18/07/08 22:59

    הפרקליטות והמשטרה ממש הכניסו מילים בפה של טלנסקי. לדעתי אנחנו עומדים בפני מהפך בתחילת שבוע הבא ולא מן הנמנע שהשרים יבקשו להקים ועדת חקירה ממלכתיתי נגד גורמי אכיפת החוק שניסו מנסים בכל דרך להפיל ממשלה בישראל.

    • תגובה (ל''ת)

      ndusr, 19/07/08 10:02

    • תגובה

      ndusr, 19/07/08 10:08

      א.נ
      אכן לדעתי הצדק איתך הפרקליטות והמשטרה פתחו מתפרת ענק, והצרה היא שזו לא רק נגד רוה,מ, גם אנו האזרחים יכולים ליפול במשחק הזה ומי יגן עלינו.
      עד היום אין למשטרה ולפרקליטות שום תיק סגור נגד רוה''מ, ( 6 תיקים ), כיום יש נסיון של הדלפות וגיוס כתבי טלוויזה למאמץ שלהם וגם זה אינו צולח להם, מומלץ להקים ועדת חקירה בנושא ולבדוק מי דוחף להפלת רוה''מ מכהן מבין הפוליטקאים האחרים.
      by

  • 49.

    חייבים לאסור על קבלת כספים של פוליטיקאים !

    זה פתח לשחיתות נהנתנות וניצול!, 18/07/08 22:18

    מי שרוצה כסף שילך לעבוד!שרות המדינה צריך להיות בצינעה.קבלת כספים גורמת לנהנתנות שזה פשע,אבל גורמת גם להזלגת חלק מכספי הנהנתנות לכיסצ המקבל.קבלת כספים כאילו לעבודה שחלק מהם משמש לנהנתנות וחלק אחר מוזלג לכיס המקבל.אדם שעובד מטעם המדינה צריך לממן את הוצאותיו ונסיעותיו רק מטעם המדינה,לפי התקציב,ואם לא מקציבים לו זאת אומרת שזה לא חשוב ואסור לו לבצע את מה שהוא מבצע בדבר לא חשוב.אנשים פרטיים לא יכולים לממן עובד מדינה,זה פשע,זאת שחיתות,זאת התנהלות לא תקינה,מעוותת ומשחיתה את הפוליטיקאים.פוליטיקאי שטס לחו''ל מטעם המדינה לא יכול לעשות עבודות צדדיות לאירגונים שונים,זאת התנהלות לא תקינה.הוא צריך להתפטר כדי שיהיה מותר לו לבצע את זה.הוא חייב להיות מחוייב אך ורק לתקידו כפוליטיקאי.ואם הוא מעוניין שעשות גם דברים אחרים אז הוא צריך להתפטר או שהוא עובר על החוק.אבל החתולים שומרים על השמנת=המושחתים הם המחוקקים.אז החוק הוא עקום והם לא יפעלו לשנות אותו.

    • אובמה עשה עכשיו סיבוב התרמות ואסף עוד 50 מליון דולר.

      יגאל כהן-רחובות, 20/07/08 03:13

      אדום תחת, כך עובדת הדמוקרטיה בכל העולם.
      לא נעים לי להכעיס אותך ביבון,
      אבל בדרך כלל הכסף המזומן בא במעטפות.
      גומיות זה רק בישראל, דגנרט.

  • 48.

    הפרקליטות מפספסת את העיקר. מספיק שסטלנסקי נתן כסף ואולמרט הודה, מכאן

    תהליך מטומטם של הפרקליטות, 18/07/08 21:22

    זו בעיה של אולמרט והמדינה.
    טלנסקי לא חייב להביא מידע לאף אחד, רק למדינתו. הוא אזרח זר.

    זה לא הוגן שסטלנסקי יוציא את כל הדגים מהים עבור הפרקליטות ויעמוד תחת חקירה, לא הוא העבריין, אלא אולמרט והוא האדם צריך לעמוד תחת חקירה.

    מה שהפרקליטות הטיפשית עשתה, היא הפכה את היוצרות, לאנשי אולמרט יש זכות שתיקה, ומי שעומד לחקירה הוא זה שהפסיד את כספו.

    כדי לעשות סוף לטמטום הפרקליטות והשופטים, עליו לקחת סנגור מארה''ב ולהוכיח כי הוא לא עבר על חוקי ארה''ב או חוקי המטבע. ולצאת מהארץ המנוהלת עם פרקליטות מטומטמת.

    • פוליטיקאים רשאים לגייס כספית למימון הבחירות שלהם. (ל''ת)

      אורן, 19/07/08 00:12

      • הכספים במעטפות זה לא מסע בחירות (ל''ת)

        בודק תאריכים, 19/07/08 07:53

  • 47.

    מה עשה כאן אולמרט שלא עשו כל האחרים לפניו ??? (ל''ת)

    לזכור ביום הבחירות, 18/07/08 21:11

  • 46.

    האיש לא קיבל אתנן והפך למלשן או

    אלעד, 18/07/08 21:04

    פשוט שקרן ונקמן.

  • 45.

    טלנסקי מממן את החקירה הנגדית של עצמו

    צחוק הגורל, 18/07/08 20:52

    ועוד עם עורכי הדין הכי יקרים...

  • 44.

    אולמרט משלם לטוקבקיסטים נגד טלנסקי מהכסף של

    א.ק., 18/07/08 20:40

    טלנסקי. מצחיק לא? תארו לעצמכם כמה האנטישמים והפלשתינאים נהנים. סתם עלה לי הרעיון לראש.

  • 43.

    כולם מפספסים את הפיל הורוד שעומד באמצע החדר...

    אופטומטריסט, 18/07/08 20:30

    בחקירה שלו אומר טלנסקי שהם העבירו לאולמרט את הכסף בעבור ''ארץ ישראל השלמה''...ולמי שלא הבין זה המניע לכך שהנ''ל תופר תיק לאולמרט. מדובר באדם בן 75, מאעכר מקצועי, שלא אכפת לו לתפור תיק לאדם שלפתע מוכן לחלק את ירושלים ולהחזיר שטחים. אבל עם ישראל כל כך רווי בשינאת חינם שקשה לו לראות את המציאות הזו.

    • אולמרט רימה את האנשים הלא נכונים

      עקרון, 19/07/08 10:13

      הפיל הורוד שלך מסתיר את החשיבות העצמית השיקרית שלך - זה ידוע שטלנסקי יצא בעדות שלו לאחר העלאת רמת הגולן על שולחן הדיונים . 2 . טלנסקי בפירוש אומר שהוא והחברה אירגנו כספים למען הניבחר שלהם - אהוד אולמרט 3.הניבחר שלהם אהוד אולמרט הוליך אותם ( קרי טלנסקי והחברה ) שולל ורימה אותם ע''י זה שהוא אמר להם מה שהם רצו לשמוע שהוא ( אולמרט ) ימני וישמור על ארץ ישראל עבורם ). 4. כאשר טלנסקי והחברה הבינו שהוא ( אולמרט ) רימה אותם כפול שתיים גם לא שומר על ארץ ישראל וגם לקח את הכסף לכיס הם לא יכלו לשתוק יותר - וזה הסיפור האמיתי .
      בקיצור - אולמרט רימה את האנשים הלא נכונים .
      טלנסקי - כל הכבוד על האהבה לארץ ישראל ( ארץ הפנסיה שלכם ובת הטיפוחים שלכם ) ותודה על העזרה כי אנחנו תקועים עמוק.

      וכן , אני יודע , קשה להיות יהודי בגלות .

  • 42.

    טלנסקי הוא רק קצה הקרחון שאולמרט השתמש בו איפוא כלם שיצאו מהחורים!!!! (ל''ת)

    נ.כהן הוא השתמש בהם איים עליהם=הפכו להיות עבדיו, 18/07/08 20:26

    • חובה לקרוא את הכתבה של אריה אבנרי על מעלליו של אולמרט המאיים והמושחת (ל''ת)

      נ.כהן איבדנו את האמונה בצדקת הדרך=מגששים באפלה!!!!, 19/07/08 16:19

  • 41.

    קוראת לעם ישאל להגיש תביעה יצוגית נגד אלמרט-שימוש בכספנו למימון עו''ד ב

    עדינה, השרון, 18/07/08 20:18

    במיליונים.

    • תגובה

      nudrs, 19/07/08 10:15

      ג.נ
      הייתי ממליץ בחום כדבריך להגיש תביעה ייצוגית אך לא נגד אולמרט אלא נגד הפרקליטות והמשטרה, מיכוון שהם משבשים מהלכי חקירה, מדליפים דברי זדון ולבלע ודברי שקר באמצעות כתבי הרדיו וטלוויזיה
      ומטעים אונו בינפורמציה שיקרית. שימי לב הם פתחו 6 תיקים נגד רוה''מ, ונכון להיום רין להם שום תיק סגור להגשת תביעה נגד רוה''מ.
      מעניין לא כן.
      by

  • 40.

    למה דווקא שילמו לאולמרט,למה לא שילמו לציפי..כי ידעו שאולמרט ייקח אתם מ

    מעשיהו ''לא ברור'', 18/07/08 20:11

    למה דווקא שילמו לאולמרט,למה לא שילמו לציפי..כי ידעו שאולמרט ייקח אתם מהם וירצה..עוד..ועוד

    ...ולכן אולמרט...לא מואשם לחינם...
    אולמרט...לקח..כסף
    ..ומקומו..בכלא..מעשיהו...

    • שילמו לכולם בימין! טלנסקי הוא חבר של כל הימין ותמך בכל נציגי הליכוד

      אורן, 19/07/08 00:14

      לא רק לאולמרט.

      אבל למה לך לברר את העובדות?

  • 39.

    העד משקר במצח נחושה......??

    בן-אשר......, 18/07/08 20:05

    לאחר הצגת העדות מסתבר עתה מעל לכל ספק
    כי אין עוד כל סיכוי שהתיק המפוברק הזה יצמח לכדי כתב אישום, והכל נראה כסיפור הזוי וחלומות באספמיא,במילים אחרות הכל כארטה בארטה...!!

    • צודק 100 אחוז...... (ל''ת)

      שולמן...., 19/07/08 11:43

    • אתה מטיל ספק שנתן כסף לאולמרט? אולמרט בעצמו הודה... (ל''ת)

      רבקה, 19/07/08 12:08

      • פוסטמה, הוא קיבל כסף לבחירות זה חוקי בהחלט

        המשטרה לא חוקית, 19/07/08 15:17

        ללא שמץ של הוכחה הם אמרו לעד שאולמרט שימש את הכסף לצרכי עצמו כפי שטלסקי העיד, ושהמשטרה תעשה דבר כזה זה עוון פלילי שעובר כל גבול, יש להעמיד את המשטרה ואת הפרקליטות לדין!

  • 38.

    מה עשה אולמרט כאן שלא עשו כל האחרים ? (ל''ת)

    סתם יהודון מתבכיין, 18/07/08 19:55

  • 37.

    נמאס כבר מיהודים אייטולות עשירות מארה''ב! (ל''ת)

    לך ואל תחזור, 18/07/08 19:51

  • 36.

    אולמרט משלם לטוקבקיסטים כאן מהמיסים שלנו

    משלם המיסים, 18/07/08 19:33

    אנחנו משלמים מיליונים לעורכי הדין של אולמרט.מה חשבתם שהוא ישלם מהכיס שלו?מה פתאום?יש משלמי המיסים פראיירים שעל חשבונם הוא קונה שירותים של עורכי הדין הכי יקרים שיש.

    גם טוקבקיסטים כאן מקבלים משכורת שאולמרט משלם להם מכספי המיסים שלנו.

    • עם ישראל חייב להגיש תביעה יצוגית גורפת נגד אולמרט בסך 20 מיליון ש''ח

      עדינה, השרון, 18/07/08 20:21

      עלות מימון הפרקליטים במשפטיו היוצאים מכיסו של האזרח.

      • ואני מוכן לממן לך לעבור את כיתה ג' שוב פעם...

        וגם בננה לארוחת צהריים, 18/07/08 20:57

        מה את מצפה, שאולמרט לא יקח עורכי דין? או שאת מצפה שעורכי דין יעבדו בחינם? מאיפה באת עם תפיסות כל כך פרימיטיביות?

        • הינה לך בננה לארוחת צהרים אולי כדאי שתעבור קורס בהבנת הניקרא

          ששש, 19/07/08 10:25

          הכותב שמעלך אמר שהמימון של עורכי הדין שלו בא מכספי משלם המיסים ולא מכספו הפרטי - ולא אמר דבר וחצי דבר באשר לצורך בעורכי דין

          אז לפני שאתה מכנה אנשים בכינויי גנאי מן הראוי שתלבמד לקרוא ועוד יותר להבין את מה שאתה קורא

  • 35.

    עורכי הדין שלא אולמרט מתמקדים בהתקפה (ל''ת)

    זה אומר הכל, 18/07/08 19:31

  • 34.

    ההון(תקשורת-ממון) יד אחת עם העבריין הנקלה ויסדר לה יותר הון (ל''ת)

    הון-מעריב-ממון, 18/07/08 19:21

  • 33.

    כולם מסכימים: טלנסקי נתן מזומן. אולמרט לקח לכיס. מה עוד צריך? (ל''ת)

    אולמרט הביתה!, 18/07/08 19:21

    • מי שמך לדבר בשם כולם ?. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 19/07/08 08:51

      • הדמוקרטיה והאזרחות (ל''ת)

        ציפורה - ראש פינה, 19/07/08 10:22

        • גברתי הנכבדה,הדמוקרטיה מקנה לו את הזכות להביע דעתו שלו בלבד

          נתן.ש מעלות., 19/07/08 10:43

          והאזרחות מקנה לו זכות הצבעה.

          • תשובתי: אולמרט עצמו הודה שלקח - זה בשבילי כולם!!! (ל''ת)

            אולמרט הביתה!, 19/07/08 15:33

  • 32.

    אולמרט גמור. הפרקליטים עושים לביתם. מגעיל. (ל''ת)

    נקסט, 18/07/08 19:18

  • 31.

    טלנסקי משקר ומסתיר הרבה יותר. (ל''ת)

    חוקר מנוסה, 18/07/08 19:17

    • טלאנסקי דובר אמת (ל''ת)

      בובי השמן, 19/07/08 10:23

  • 30.

    מדהים כיצד כספי ילדי מוכי גורל משמשים הכנסה למגיבי אולמרט (ל''ת)

    נקיה ממס ובמעטפות, 18/07/08 19:15

  • 29.

    אולמרט גמור!

    שושי, 18/07/08 19:15

    וימים יגידו!

    • אז לא ראוי להמתין כמה ימים עם ה''אולמרט גמור'' שלך? (ל''ת)

      אורן, 19/07/08 00:16

    • פח הזבל של ההסטוריה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 19/07/08 01:18

  • 28.

    מה זה משנה מה ומי טלנסקי - הוא נתן שוחד ואולמרט לקח

    ברוריה, 18/07/08 19:13

    זה כל המשפט. כל היתר בלבול מוח.

    • עבור שוחד צריך אחד הצדדים לקבל תמורה...

      אורן, 19/07/08 00:17

      השוחד הוא לשמר את ארץ ישראל השלמה. כזה לא נעשה אז פתאום הם קופצים ששיחדו אותו...

      • איך אתה מגדיר תמורה ?

        פינטו, 19/07/08 10:26

        הכרה מראש ממשלה , הבטחה לקשרים , ציפיה תקווה , הבטחות שווא , אלו הם תמורה לכסף שאולמרט נתן ליכאורה ע''פ עדות טלנסקי ולא קיים , - זה שוחד וגניבה כולל הפרת אמונים ומעילה בתפקיד .

  • 27.

    לא יעזרו כל המניפולציות והספינים המשולמים (ל''ת)

    אולמרט גמור, 18/07/08 19:08

  • 26.

    טלנסקי לפרקליטות:אתם אמרתם לי להגיד!!!!!!!

    ג'ינג'ית, 18/07/08 18:59

    משפט ששווה אלף מעטפות!!!!!!!!

    • מה זה משנה אם טלנסקי ידע או לא שאולמרט שם את הכסף בכיס???? (ל''ת)

      סליחה - שאלת תם?, 18/07/08 19:20

    • אנחנו צריכים את אולמרט יחד עם הילדים

      בחו''ל, 19/07/08 10:27

      ציוני שכמותו

  • 25.

    את האנשים שאולמרט שלח לכתוב פה

    לפי מגמת הטוקבקים הכסף של טלנסקי ממן, 18/07/08 18:58

    לפי מגמת הטוקבקים הכסף של טלנסקי ממן את האנשים שאולמרט שלח לכתוב פה

    • בדיוק כמו שהוא שלח את (ל''ת)

      טלנסקי השקרן, 18/07/08 19:22

  • 24.

    כשאני קורא את המאמר הזה

    נח, 18/07/08 18:47

    אני חושב לעצמי .אוי ואבוי למדינה כזאת,ש-עם 3000 או 8000 או 75000 דולר מנהלים את המדינה שלנו.
    ומי שמנהל אותה? זה יהודי מלוכלך שאפילו לא גר במדינה.יהודי שבארצו הוא ,לא מוכן לשלם את מלא המס על עסקיו,במילים אחרות עברין ופושע!ואז מתפלאים שיש אנטישמים.

    • ככה זה כשיש פושע בראשות הממשלה

      דורון, 18/07/08 19:28

      אדם שמסכים לקבל שוחד בכל סכום, אפילו אם זה כמה אלפי דולרים. כמו איזה קבצן.

      עכשיו כבר חייבים בחירות חדשות.

    • נכון צודק מאוד. טלנסקי לא נראה יהודי ברמה גבוהה. סוחר קטן ואגרסיבי (ל''ת)

      אחד העם, 18/07/08 19:46

      • כן, ספר לנו שאולמרט היה זקוק לטובות הנאה ממנו ובטח נתן לו כבוד

        Avi Ecuador, 19/07/08 01:19

        כן, גם לעמלקים ללהבדיל...

  • 23.

    הטוקבק הזה הוא רק למביני עניין (אני מבקשת שמי שאינו כזה שלא יכנס)

    פרקליטה בכירה, 18/07/08 18:42

    קטעים קריטיים

    מי שלא מעורה בהלכי קיום הראיות לא מבין עד כמה החקירות הללו משנות את התמונה מקצה לקצה. טלנסקי מבולבל לא קוהרנטי ובעיקר מסתבר שהוא מעיד תחת הרושם שרימו אותו כי זה מה שהמשטרה ''הכניסה לו לראש'' זה ממש עצוב מה שעושים פה...המשטרה עוד תעמוד לוועדת חקירה על הסיפור הזה, הגיע הזמן להירגע עם סגנון ה''הפיכה השלטונית'' באדיבות משטרת ישראל בקלות הבלתי נסבלת הזאת... מפחיד!! פשוט מדינת משטרה

    • גיבוב שטויות מתנשא וממומן כזה כבר מזמן לא קראתי.......... (ל''ת)

      בדיחה, 18/07/08 19:04

      • ממש תגובה לעיניין

        לא!, 19/07/08 00:06

        תת רמה, נסה שוב!

        • מי תת רמה? מניפולציות בשקל זה ממש מרשים........ (ל''ת)

          אולמרט גמור, 19/07/08 15:36

    • לא נראה שאת מי שאת טוענת.

      גיא, 18/07/08 19:15

      ניסוח כזה לפרקליטה בכירה?

      • אבל נראה שאתה כנראה שוטר

        חסר בגרות, 19/07/08 00:07

        ושכל!

    • טוקבקיסטית בכירה התכוונת... (ל''ת)

      איתי, 18/07/08 19:29

      • הפוסלת הפוזלת

        במומה פסלה, 19/07/08 00:09

        תשתדלי להבא להגיב לעיניין!

    • ממשיכים את מדיניות רמון - לחקור את החוקרים ?

      טובה, 19/07/08 10:32

      גונבים את המדינה

  • 22.

    אולמרט ניצל אותו אבל טלנסקי ידע שזה גם לביזבוזים (ל''ת)

    טלנסקי מתחמק, 18/07/08 18:42

    • מה הטלנסקי הזה דוחף את האף שלו לארצנו הקטנטונת ? (ל''ת)

      רמי, 18/07/08 19:47

  • 21.

    שחררו את טלאנסקי

    איציק, 18/07/08 18:41

    איך בית המשפט מאשר חמישה ימי חקירה לסנגורי אולמרט,האיש העיד עדות של כמה שעות וחוקרים אותו חקירה נגדית חמישה ימים.גם האדם החזק ביותר אחרי שלושה ימים היה מתחיל להתבלבל ולא לדייק.שחררו אותו מיד.

    • שחררו את טלאנסקי?

      ממתי משחררים עד שקר?, 18/07/08 19:07

      את אותם בלבולי שקרים טלנסקי אמר כבר ביום הראשון לעדותו למשטרה,ודרך אגב אם השקרים שלו יגיעו לבית משפט החקירה הנגדית תהיה קשה בהרבה יותר מזאת הנעשת כחלק מהעדות שלו, אז חזור מתחת לאבן שמשם זחלתה

      • שחררו את טלאנסקי

        איציק, 19/07/08 10:15

        לפי התגובה שלך רואים כמה אתה מבין במשפט,זו כבר החקירה הנגדית כחלק מוקדם למשפט.

  • 20.

    עם פרקליטים מתוחכמים גם רוצח יוצא זכאי! (ל''ת)

    סימפסון, ארה''ב, 18/07/08 18:41

  • 19.

    אין להתפלא שטלנסקי קצת מבולבל

    הספינים לא יעזרו, 18/07/08 18:40

    איך ניתן לצפות שאדם בן 75 יזכור במדוייק כל כך הרבה העברות של כספים במשך למעלה 10 שנים. אפילו אם הוא מדייק רק ב 50% מהעובדות זה מספיק בכדי לכלוא את הארכי נוכל אולמרט.

  • 18.

    קיים סיכון להמשך המשטר הדמוקרטי במדינה

    ח, 18/07/08 18:39

    הפרקליטות המשטרה ומערכת בתי המשפט בהכוונת בייניש ובעזרת השופטים לשעבר דורנר וחשין והעיתונאים כמו אמיר אורן ודן מרגלית פועלים להפלת ראש ממשלה שנבחר באופן דמוקרטי
    הגיע הזמן לחקור האם מארגני ההפיכה נקיי כפיים ולא קיבלו בעצמם טובות הנאה

    • הדמוקרטיה אינה תירוץ, ההסטוריה יודעת לספר על מנהיגים שנבחרו באופן ...

      רבקה, 19/07/08 11:46

      דמוקראטי, והיו אסון לעמם

  • 17.

    לדור- עמוק בבור.....עדות מהמשפט...כנסו!

    אפי, 18/07/08 18:33

    הייתי באולם המשפט היום. ראיתי את המתח על פני הפרקליטות... באיזה שהוא שלב כאילו מתוכנן מראש, כשהעדות כבר החלה לזגזג - קיפץ לדור כל שלוש דקות וביקש להתנגד ולהפריע. כאשר הבחין לדור שהעד שלו חופר לעצמו את הבור- ניתן האות. כבמטה קסם ממש משום מקום הוצא נשק יום הדין- ''השיבה הבייתה''. אם זה לא היה עצוב, היינו צוחקים. פרקליטו של טלנסקי, ז'ק חן מנופף בכרטיס טיסה לארה''ב ומבקש שהעד שלו יצא לחופשה... עד מתי? ...תתפסו חזק...'' עד אחרי החגים?'' משפט כל כך ישראלי, כל כך מכאן... ועם זאת כל כך מנותק.
    מנותק, ממש כמו העדות שלו. כמו כל הקרקס הזה שהפרקליטות מובילה. לצערי הרב, אני בהחלט מתחיל להתרשם שמשהו כאן יותר מדי מסריח.
    מר לדור- אם יתברר ששגעת כאן מדינה שלמה סתם, המינימום יהיה שתתפטר...או אתה יודע מה.. לפחות קח חופשה עם בכיוון אחד עם הטלנסקי שלך ותעוף לנו מהעיניים!.

  • 16.

    להוציא אדם מדעתו ולהכניס מילים לפיו זה מבייש !!!!

    דוד ברוש, 18/07/08 18:31

    האם זה מה שיש למשטרת ישראל להציע ?

    מה שאמי מבין, כי כך הדברים מתנהלים בין הפוליטיקאים שלנו לספונסרים -מעכרים מארה''ב. כך זה ביבי כך זה ברק כך זה פואד כך זה בש''ס וכך זה במרץ אולי מלבד הערבים שאירן היא הספונסר שלהם.

    לא נראה לי שאולמרט המציא שיטה שאף אחד לא השתמש בה לפניו או במקביל לו ואחריו גם.

    זה מדהים, עד כמה מדינת ישראל זולה, אבל ממש זולה.

    אם כך ערב הסעודית תקנה את כל המנהיגות שלנו ב 50 מליון דולר, ותשמש להם ספוסור ואדון.


    גועל נפש על כולכם חרות
    ,אבל למה נדבקתם לאולמרט דווקה

  • 15.

    ''אני והחברים שלי שילמנו לאולמרט כסף מזומן''--לא קיימת שום עברה פה.

    יהודי בדם, 18/07/08 18:26

    תשאלו כל עורך דין מתחיל.

    העברה קיימת אך ורק אם אולמרט השתמש בכסף באופן שרק כוחו השלטוני מקנה לו. משום מה התקשורת לא מראה את הנקודה היחידה שחשובה בכל הנושא הזה, היא שקובעת אם הוא אשם או לא ובמקום מחליטים לתת לציבור את הלגיטימציה להשתסע ברה''מ אהוד אולמרט כעוות נפשו.

  • 14.

    טלנסקי שקרן גרוע

    עד שקר, 18/07/08 18:25

    הוא לא בטוח אם הוא נתן לאולמרט 3,000 או
    8,000
    ומאין הוא יודע שנתן לו מקסימום 75,000?
    ואם הוא רוצה להגיד שנתן לאולמרט 3,000 ועוד 5,000 ועוד 8,000 גם זה רחוק מאוד מ-75,000 אף על פי שזה לא מה שהוא אמר, סתם עד שקר שלא מסכים עם עם תוכניות הממשלה לעצור התנחלויות ןההיתנתקות כפי שהוא כך בהחלט אמר!
    פסול הוא בבית דין של מתה וכן פסול הוא בבית דין של מעלה!
    כנראה שהרשע חבוש הכיפה לא שמע על המצוה לא תעיד ברעך עדות שקר!

    • טלנסקי דובר אמת כמו שאתה ממומן מכספי האזרחים (ל''ת)

      עמי, 19/07/08 10:36

  • 13.

    טלנסקי

    נתי ברידנר, 18/07/08 18:24

    אם בן גוריון היה שומע את עדות טלנסקי, הוא היה קורע את מגילת העצאות
    שלם חבר

  • 12.

    מפחיד לחיות במדינת משטרה

    לחקור מהר לחקור, 18/07/08 18:18

    מתי יעצרו את הפרקליט לדור ואת היועץ מני מזוז ואת החוקרים מהמשטרה.
    אני שוב שואל:
    מתי יעצרו את הפרקליט לדור ואת היועץ מני מזוז ואת החוקרים מהמשטרה ואת השופט שאישר ניהול חיקור דין החבורה הזו תכננה והוציאה לפועל תוכנית מאורגנת מראש להפלת ראש ממשלה נבחר כחוק והכתרת אחר תחתיו ללא בחירות
    כבר מיום הראשון מבינים שהמשטרה הפרקליטות היועץ המשפטי ובתי המשפט תפרו תיק לראש ממשלה צח כשלג. היום כבר התמוטטה עדות טלנסקי וראינו את התפירה. ראש הממשלה
    שנבחר באופן חוקי ונהנה מרוב בכנסת !!! החבורה שאמונה על החוק מבצעת בעצמה מהפך נגד ראש ממשלה מכהן
    כבר עכשיו ברור שהשתמשו לחיקור דין ללא הצדקה כל שהיא ובכוונה להכפיש את שמו של ראש ממשלה מכהן מתברר שהיה ברור שטלנסקי יגיע לכל חקירה שבה יוזמן וטענותיה של המשטרה והפרקליטות היו לשם חיקור דין במטרה להכפיש את ראש הממשלה חיקור הדין הוסג בטענות שווא בשקרים והונאה. גם סיפרו לנו שטלנסקי מאויים על חייו ושיקרו !!! אשכרה שיקרו לנו בפנים !!!
    אתם לא מבינים שהחבורה המצומצמת שמונה כעשרים משפחות לאחר שהשתלטה על כל מקורות ההון רוצה לעשות מהפכה בה יסולק ראש ממשלה נבחר וחוקי באמצעים טכנולוגים של שטיפת מוח כדי להמליך פוליטיקאי שיופעל כבובת חוטים. הפעם המשטרה הפרקליטות והיועץ המשפטי מערכת המשפט נחשפו בהתנהגותם ולא אטעה אם אומר שהם חלק ממאפיה שמסייעת לבעלי ההון ומפוררת את המדינה מבפנים ולמרות שכוונתם של בעלי ההון כוונות אחרות מאוד יכול להיות שיבוא האויב ויקצור ניצחונות בעקבות מעשיהם של החבורה שעושה דברי האויב ומפוררת אותנו ללא כל הצדקה.
    יש לנו ראש ממשלה נהדר נקי כפיים וצח כשלג וכפי שנאמר רק הפוליטיקאים הם שרשאים להעביר ראש ממשלה המשטר שלנו משטר קואליציוני ואם הקואליציה לא מוצאת סיבה ללכת אל העם אז אל למשטרה ולפרקליטות וליועץ המשפטי ובתי המשפט מלשחק במשחקים מלוכלכים. מה שרואים היום בוידאו שפורסם גובל בפלילים וצריך לחקור את המשטרה.

  • 11.

    ואם טלנסקי שקרן וזבל- איך אולמרט היה חבר שלו 15 שנה

    מוטי, 18/07/08 18:18

    ועדיין קיבל ממנו מעטפות- את זה אולמרט אמר

    • את זה אתה אומר. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 19/07/08 09:27

  • 10.

    אולמרט מסובך עד הראש

    גיא, 18/07/08 18:15

    אוי לנו מאולמרט

  • 9.

    אני לא מאמין לאולמרט ולא לעורכי דינו המגעילים

    רן, 18/07/08 18:11

    אין לי שום צורך בעוד הוכחות, האולמרט הזה שקרן, מושחט, ולא מוכשר לתפקידו בגרוש. עורכי דינו גם צריכים להתבייש, מגינים על ראש ממשלה עבריין והכל בשביל כסף. צריך להתפלל שהפעם ניפטר מהאפס הזה אולמרט ואולי יעלה לשלטון מישהו שיודע מה הוא עושה.

  • 8.

    ברור שטלנסקי דובר אמת יהודי חם שתרם לישראל

    ואולמרט לקח!!, 18/07/08 17:55

    וכל הספינים שבעולם של הכלומרט הזה לא ישנו כלום. למה שיגיש שנתן כסף??? מה יוצא לו מזה ? לאולמרט יצא בדולרים...ופרקליטי אולמרט לא מבינים שאנחנו לא אידיוטים.

    • גם מאיר לנסקי היה יהודי חם (ל''ת)

      לא רוצה כאלה, 18/07/08 19:51

      • עדיף כאלו שגונבים מיהודים ומהעם בישראל ? פחח (ל''ת)

        ישראל, 19/07/08 10:38

  • 7.

    מעריב - הקוראים לא מטומטמים

    שמיר, 18/07/08 17:53

    תצביעו על הקטע בו טלנסקי אומר לחוקר שהחוקר המשטרתי הוא זה שאמר לו שאולמרט השתמש בכסף לצרכים אישיים.
    טלנסקי לא ידע על זה.
    החוקר הכניס לו לפה.
    זה בישול של תיק.
    זה איום ונורא.
    איום ונורא.
    איום ונורא.
    זו חרפה.
    השוטר החוקר חייב לעמוד לדין.
    חייב.
    להעמיד את מבשל העדות לדין.

  • 6.

    פלצור נבלות

    פנחס הטטרן, 18/07/08 17:51

    משום מה, נבות תלצור צץ בכל פעם שיש עסק מסריח מאד..

    • חביבי, אתה משלם עבור הייצוג המשפטי של כב' ראש הממשלה

      מזרחן, 18/07/08 22:00

      לתל-צור, זהר ועוד איזה 10 קרציות.

  • 5.

    בשבוע הבא הוא יחקר על חיי המין שלו בתוך ומחוץ לנישואין

    פוליגרף, 18/07/08 17:39

    יהיה אחלה מעניין.

  • 4.

    משטרה של אפסים...משהו כנראה לחוץ אם מדליף כך...

    ערן, 18/07/08 17:37

    נו באמת... יש עד שמתחיל לקרוס ולבלבל שטויות ואף מציע לצאת לחופשה.... הכותרות מתחילות קצת לא להתאים לתיזה ולכן מכיוון שאת העדות אי אפשר לשנות- משנים את הכותרות. מדליפים חומרים מהחקירה. אדון לדור שהפך למו''ל במקרה זה מבין שהעם היושב בציון לא כ''כ מבין מה קורה ( אם היה מבין היה מצבה של הפרקליטות והמשטרה בכי רע) ולכן משחרר תצלומים שמדברים על מזומן- רחמנא ליצלן...שמעתם מזומן...
    מר לדור העד שלך קורס עדותו טובעת ואתה מנסה במאמציך האחרונים לפני גל ההכרעה של שבוע הבא עוד לשלוח סרטונים.
    יאללה לדור- לך הביתה!

  • 3.

    טלנסקי מריונטה של הפרקליטות

    עו''ד, 18/07/08 17:35

    הפרקליטות לקחה את בובת הסמרטוטים טלנסקי, ובאמצעותו מנסה להפיל ראש ממשלה שנבחר בבחירות דמוקרטיות.

    עכשיו, כשבחקירה הנגדית מתברר ש''הסבא הטוב'' מארה''ב הוא בסך הכל מלבין כספים בזוי, המושך בחוטים מנסה לגונן על המריונטה.

    עו''ד לדור צריך להתבייש בעצמו, ואנחנו צריכים להתבייש שנתנו לאדם כזה לעמוד בראש מערכת אכיפת החוק.

    • לידיעתך

      תגובה ל 3, 19/07/08 08:17

      אולמרט לא נבחר! הוא החליק למקום שהותיר אחירו איק שרון הישן. שכחת?
      וכן, זה מאד משמעותי.

      • למגיב ל 3,אולמרט נבחר בבחירות דמוקרטיות לראש הממשלה

        נתן.ש מעלות., 19/07/08 09:26

        קשה לכם לחיות עם עובדה זו,וביבי אכן יו''ר אופוזיציה מושלם.שומר על מוצא פיו ולא יוצא לשמש.

    • תגובה לעו''ד

      ריקי, 19/07/08 11:34

      מענין, שראש הממשלה קבל בשמחה מעטפות מטלנסקי אותו אתה כ''כ משמיץ, ומידי פעם דרש עוד

      כעו''ד, בודאי ידוע לך שיש לדווח על הכנסות,
      (גם לראש ממשלה), עדין לא ראינו את הקבלות שהוציא אולמרט לטלנסקי.

      אם אכיפת החוק בראש מעינך מהי תגובתך לשתיקת זקן, אמנם יש לנחקר זכות שתיקה, אבל לדעתי כשמדובר בחקירה נגד ראש ממשלה, אסור שתשמר זכות זאת, איש ציבור - מורם מעם, צריך להיות נקי ושקוף, בהיותו דוגמא לציבור,
      אז איזה דוגמא אנחנו מקבלים?

      ראש הממשלה הזה חשוד בכ''כ הרבה פרשיות, שאין מצב שיצא חף, ואסביר את עצמי גם לוגית,

      אינני מבינה כיצד הגיע אדם מצריף בבנימינה לעושר מופלג, בעו''ד, לא מהשורה הראשונה וגם לא השניה, כראש עיר? כשר? המשכורות לא כ''כ גבוהות שאדם ישר יצבור בתפקידים אלה רכוש וכספים במליוני דולארים,

      אז גם אם קרתה תאונה למדינה, והוא נבחר,ויש נגדו כ''כ הרבה חשדות - היה ראוי שישמור על כבודו ויתפטר, אבל לא הוא, אדם חסר בושה.

  • 2.

    אכן לפרקליט המדינה יש מה לחשוש,במידה ויתברר שטלנסקי תודרך לעדות .

    נתן.ש מעלות., 18/07/08 17:32

    בראיון בערוץ השני אצל דנה וויס,אמר השופט בדימוס שלי טימן.המשטרה והפרקליטות תופרות תיקים,אכן יש להם ממה לחשוש.תוצאות בחירות לא משנים בחקירות מבויימות.

    • אבוס עינכ, מזוז אמר במסיבת עיתונאים שהפרקליטות תופרת תיקים.

      יגאל כהן-רחובות, 18/07/08 21:20

      מזוז כשהתמנה לתפקידו אמר שהפרקליטות תופרת תיקים.
      ועוד דבר אחד אמר.
      אמר, שכמשמדובר בראש ממשלה חייבים להיות זהירים ביותר.
      ראית איך הוא זהיר עם אולמרט ?
      ערף את ראשו אחרי הראש של הנשיא ושניהם לפני כתב אישום.
      ומה עשה לשר המשפטים ?
      הביא אותו לדין, על נישוק שרלילה ללא היתר בר תוקף חתום על ידי בנק הדואר.
      סילק את הבוס שלו.
      מני, מני, תקל ופרסין.

  • 1.

    הציטוט מטומטם

    טלנסקי והמשטרה רמאים, 18/07/08 17:28

    טלנסקי אומר לשוטר - אתה הכנסת לי לפה שהכסף שימש לצרכים אישיים