שלום אנשים אני מתחננת בפניכם אל תקנו את שיצו אני הכי רוצה אותו בעולם הוא הכלב הכי חמוד שראיתי מימי הייתה לי כלבה בשם שושה והיא נדרסה ההורים שלי לא מרשים לי כלב מתחננת ולא משקרת מבטיחה
רוני
אנחנו אוהבות את גיזמו ומי שלא יוהב אותו נפצח אותו!!!!!!!!$$$$$$$$ זה יאלה לו ביוקר++++++++++++++++++ כי זה יהיה יקר ביקר לו.ולסיום אנחנו אוהבות כלבים לאלה.