• 44.

    מסקנה לשמור על החיילים יום יום שעה שעה. (ל''ת)

    קורא, 18/07/08 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    זה נאום מליצי כדי לרצות את העם. (ל''ת)

    חושב, 18/07/08 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לכל מהללי ברק הענקים ראו, רב התגובות לא אוהדות כלפיו.עובדה (ל''ת)

    אזרח, 18/07/08 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    למה דבריו של ברק מקוממים אותי?1ברק ידע שאין תקווה להחזירם חיים. זו העמ

    הספד ברק מרגיז אותי .אזרח., 18/07/08 18:29

    העמדת פנים למען המליצה.2,קומתנו שחה ולא זקופה מול הפשלות של צה''ל.3.מדינה שלמה כועסת שהיתה צריכה שנתיים להלחם במניהיגיה שיחזירו אותם.4.הכרעות קשות צריך לעשות למען השלום ולא למען נצחון במלחמות.5.שליט עכשיו ומהר. נמאס לנו הדחיות שלכם.
    6.אנחנו קרועי לב שיש לנו מנהיגים כושלים ועם טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ברק עסוק מדי בעניני מפלגתו, שר בטחון צריך להיות במשרהמלאה (ל''ת)

    חושב, 18/07/08 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למהללי ברק אולי תבחרו מילים קצת יותר צנועות? ענק הוא לא . (ל''ת)

    לשונאי, 18/07/08 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולי תסתער כבר גם על השלום? (ל''ת)

    שואל, 18/07/08 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תבטיח להם חיים לא שבי ומוות. (ל''ת)

    איתן, 18/07/08 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מליצות נוסח אלתרמן במקום ראי אדמה כמה בזבזנים היינו של טשרניחובסקי (ל''ת)

    אוהב ספרות, 18/07/08 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ראי אדמה כמה בזבזנים היינו, מתאים יותר ממליצות אלתרמן מדממת וקרועה (ל''ת)

    אוהב טשרניחובסקי, 18/07/08 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה עושים נגד חטיפות? מה עושים למען השלום? זה העיקר ולא מילים מנופחות. (ל''ת)

    להביא שלום, 18/07/08 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לכל מהללי ברק, זה האיש שתבע את הביטוי:'' לעשות לביתי.'' מופת לצעירים

    רונן, 18/07/08 17:03

    לברק יש הרבה מדליות שנתנו לו בצדק. יש כבוד לתרומתן אבל כשלונותיו ואופיו הגרוע לא נסתרים מאתנו.אי אפשר בהבל פה לעשות נקיונות.ברק צריך עכשיו לוותר על פעילות מפלגתית ולהתרכז רק בצבא.אחרת שוב תהיינה חטיפות.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    להגיד אמת, כשלון של הצבא אם יכלו כה בקלות לחטוף ולהרוג אותם.

    אמיתי, 18/07/08 16:58

    ושר הבטחון מתעסק בשטיקים וטריקים של מפלגתו,מילים של הספד לא מכסים על כשלון ענק.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רק אמו אמרה שאין סליחה לפשלה הצבאית הזאת.

    דן, 18/07/08 16:43

    וברק היה צריך להבטיח שיעשה הכל כדי שפשלות כאלה לא תהיינה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אין לי אמון בברק ובצה''ל, שחיי אדם עומדים במקום הראשון והשלום.

    חיים, אל תבכו למתים דאגו לחיים., 18/07/08 13:11

    יש זלזול בחיי אדם. איך קרה שנחטפו? מי נתן על כך דין וחשבון? למה אנחנו שומעים על חוסר באפודים וחיל רפואה ממוטט. למה ההרגשה שאין בטחון ובטח לא שלום, ושברק שם רגל למאמצי שלום של אולמרט? לדאוג לחיים ולא למתים. מהר להחזיר את שליט ולא להתקשקש.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בלעדי המשפחות הם לא היו חוזרים.המנהיגים שמו רגל. (ל''ת)

    מי ידאג לבאים בתור?, 18/07/08 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    גם בהספדיו לא שוכח ברק להגיד אני, אני. לא יאומן (ל''ת)

    שמתי לב, 18/07/08 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    היה צריך להכות על חטאיו שלו שהביאונו עד הלום.כוללכשלונות השלום שלו

    אזרח שפעם האמין לברק שאכזב, 18/07/08 11:19

    פספס השלום עם סוריה.
    הזניח הצפון אחרי היציאה.
    פועל למען בחירתו ולא במשרה מלאה כשר בטחון
    מופיע היכן שכדאי לו כדי לעשות תעמולה לעצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ברק הזניח את הצבא נתן מליונים למתנחלים כשעזב את לבנון

    עובדתי, 18/07/08 11:07

    ברק עזב את לבנון בצורה מחפירה לאיש צבא שאתם מהללים פה. דרך יציאה פחדנית ועלובה שגרמה לנו נזק ענק. ואל תגידו כדי להציל חילים. אפשר היה בהדרגה ובחכמה לעשות זאת. אבל פשעו הגדול שהזניח הצפון ונתן מליונים למתנחלים ראו סרטי יבין. הצפון נותר ללא מקלטים וללא תשתית הגנתית.ואחר כך ברח לעשות לביתו. הכל עובדות. אז הספיד אז מה? לא התרשמתי מהספדו כי היה צריך להכות על חטאיו שלו ולא לשבח עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הופעות ברק

    קורא מעריב, 18/07/08 11:02

    יפה שהספיד אבל הוא לא שוכח להזכיר תמיד את עשייתן תפקידיו בבחינת אני אני, ואל תשכחו. הוא מופיע במקומות שקהל גדול יראה אותו אני לא מאמין לו הוא כשלון.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ברק לא מבין דברי בסיס.

    במלחמה בטרור, 17/07/08 20:07

    ברק מדבר על ''ראוי'',שישראל תעשה כל דבר ראוי כדי להחזיר את חיילנו.אז בא אני יספר לך ברק,ראוי הוא למנוע חטיפות ישראלים.אבל לדעתך לא ראוי לבצע את את מה שימנע חטיפות ישראלים,וע''י זה שאתה לא מבצע,אתה מייצר פגיעות לא ראויות בישראלים ובמדינת ישראל.קצת מסובך נכון?בשביל זה בדיוק צריך מוח חד והגיוני למנהיג,וזה שונה מלוחם בשדה הקרב שרק מבצע פקודות של המנהיגים.ואני אגיד לך שבדרך ''ראויה'' אי אפשר להלחם בטרור ולמגר אותו ואת דרכיו,מפני שהטרור מתנהג בצורה לא ראויה ואם תחזיר לו בצורה ראויה לא תצליח לדגדג אותו ולהשפיע עליו.יש דרך למנוע חטיפות ישראלים,והיא:לחטוף מיד את ילדיו של מנהיג אירגון הטרור החוטף,ולהחליף את החטופים רק בילדיו.ברגע שאלה ילדיו,הוא ימהר לסגור עיסקה,והוא ימנע בעתיד מחטיפות שיפגעו במשפחתו.טרוריסט זה רוצח,ורוצח זה אדם אנטיפט שחושב רק על עצמו,לא על נתיניו ולא על אף אחד אחר חוץ מעצמו ומשפחתו.כדי להשפיע על מנהיגי הטרור צריך להפעיל לחץ אישי עליהם,ועל משפחתם.אבל כניראה שלדעתך זה מהלך לא ''ראוי'',אז אתה כמנהיג שאחראי על תגובות ישראל,אחראי על מיסוד דרך החטיפות ופגיע בישראלים כי אתה לא מבצע את מה שימנע את זה,בגלל חשיבה לא נכונה.וזאת הבעיה שלך שמונעת ממך להנהיג בדרך אפקטיבית למען מדינת ישראל ואזרחיה.וזה שאומרים שהיתה לוחם גדול לא שולל את זה,מפני שלוחם מבצע פקודות של אחרים שהפעילו את המוח,וכמנהיג אתה ניזקק להפעיל את המוח שלך.כמנהיג אתה צריך לעשות את מה שראוי לאזרחי מדינתך,וזה למגר את האוייב ואת דרכיו שפוגעות באזרחיך בכל האמצעים.ומבלי ללטוש מבט לתגובותיהם של מנהיגים זרים,אירגונים זרים והביקורת שלהם.מנהיג צריך להתוות דרך לטובת עמו באסרטיביות,ולא להגרר,ולא להיות מושפע,ובטח שלא מביקורות של אנשים זרים שמטיחים את כל הרפש במנהיגי ישראל כיום.מנהיג זה אופי.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים ומוסיף

      דני, 17/07/08 22:51

      כשקדפי תמך בטירור ארה''ב שלחה מטוסים להפציץ
      את ביתו הם אף הרגו את אחת מבנותיו.
      אף אחד לא גינה את האמריקאים.
      קדפי נהיה טלה מתוק מאז.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ברק לא יודע לנהל משא ומתן - ברק בורח מאחריות כלפי עם ישראל

    ברק גיבור של פעם לוזר של היום, 17/07/08 19:39

    מה הערך במשא ומתן שלא יודעים על מה דנים
    מה הערך המוסף בשבירת ערך אי שיחרור מחבלים עם דם על הידיים בטח תמורת גופות
    מה הערך המוסף לאזרחי המדינה חוץ מהפגנת חולשה ותלישות במשא ומתן מול סחטנות והזמנת חטיפות הבאות
    מה הערך של משפט בישראל אם משחררים רוצחים שנשפטו

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שר הביטחון הנכבד

    נח, 17/07/08 19:39

    ברק,קשה לי להאמין שאתה בתפקידך כשר הביטחון לא ידעתה,באיזשהו שלב לפני שאודי ואלדד,היגיעו בארון מיתים.שהם אינם חיים!
    ואם באמת לא ידעת ,אז אתה במקום הלא נכון כשר הביטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ב-רק לא יצגת אותנו בכבוד במשא ומתן ולא עשית מאמצי אמת כולו חרטה ברטה!! (ל''ת)

    נ.כהן מדקלם מילים נבובות שאין בהם כלום נ מ א ס!!!, 17/07/08 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לחסל את קונטר (ל''ת)

    עדיין לא מאוחר, 17/07/08 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מספיק עם הציניות והרשעות

    חגי, 17/07/08 16:24

    1. קודם כל, יש לכבד את אהוד ברק כשר הביטחון של ישראל וכרמטכ''ל לשעבר ואחד מהלוחמים והמפקדים המעולים ביותר שקמו לעם היהודי לדורותיו.
    2. גם אם ישנה ביקורת על טעויות כאלה או אחרות שברק עשה, הרי שיש לכבד אותו, ויש לשבח אותו על התנהלותו כשר בטחון בכלל ובפרשת השבתם של רגב וגולדווסר בפרט.
    3. עם כל הכאב והצער, היה הכרח לבצע את הסכם חילופי השבויים, גם תמורת שחרורו של הרוצח השפל סמיר קונטר.
    4. להזכירכם, כמעט כל ממשלות ישראל הסכימו לשחרר מחבלים תמורת גופות (וטוב שכך), להזכיר רק את עניין החיילים פינק ואלשייך ז''ל ב 96, את איתמר איליה ז''ל ב 97, והיו עוד אחרים.
    5. ןכל אלה שמבקרים צריך תמיד לזכור. אנחנו טובים מהם. מי שהופך את רוצח הילדים סמיר קונטר לגיבור - אני טוב ממנו. מי שעושה תרגילים ציניים עד לרגע האחרון ומשחק ברגשות - אני טוב ממנו. ומי שמקדש את המוות ומזלזל בחיים - אני טוב ממנו.
    שתהיה שבת שלום לכולם.

    הגב לתגובה זו

    • אין לי כבוד לברק המנהיג שאכזב בגדול.זו זכותי ואל תטיף לי מוסר

      רן, 18/07/08 11:13

      אתה ממשרדו של ברק? למה מי אתה שתטיף לי מוסר. הפשלות של ברק שהוא לא מודה בהן שום דבר לא ינקה אותן אדוני. וזכותי המלאה כאזרח המדינה לומר את הדברים בלי שאתה תתן לנו מנה.

      הגב לתגובה זו

    • אל תחלק לנו פקודות כמו ברק אני ואפסי

      מגיב, 18/07/08 11:22

      אלה עובדות לא דעות. לברק שק של שרצים עמותות צאלים, תמיכה במתנחלים צדל, בריחה אין סופי.

      הגב לתגובה זו

    • ברק עסוק בשיקים מפלגתיים גם כשר בטחון. אפילו רופאים אין מספיק בצבא.

      מגיב, 18/07/08 12:48

      ברק עסוק יותר מדי בעניני מפלגתו האבודה .שר בטחון בישראל צריך להיות במשרה מלאה. מרורה נותן ציונים על סמך בחינות. במבחן הציאות אין שלום ואין בטחון. אבל יש המון יהירות בלי בסיס עובדתי. דעותיך לא מבוססות. נשמעות כלקוק אחד גדול

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ברק-אם היתה יוצא מלבנון בצורה מסודרת כל זה היה נמנע!!!

    ליאור, 17/07/08 15:52

    ברחת מלבנון

    חזרת לקו הבין לאומי עם ויתור על עמק עיון היהודי ועוד שטחים ישראלים
    כל זה בשביל מה?

    למה לא דאגת להרחיק את החיזבאללה מהגדר ב2000 או לאחר חטיפת שלושת החילים
    האשמה ברובה עליך

    הגב לתגובה זו

    • לליאור האימפריליסט הבלתי נלאה, עוד מעט תחפוץ לספח את עירק כנחלת אבות ! (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד, 17/07/08 19:29

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע. אמת לאמיתה, רק לא ברק (ל''ת)

      קורא הארץ, 18/07/08 10:54

      הגב לתגובה זו

      • ברק היה צריך להתיחס לכך שהיה קל לחטוף אותם ולא שמרנו עליהם היטב

        חושב, 18/07/08 16:48

        ושאסור שזה יקרה.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    כמה פסטיבלים כדי להסתיר את הכניעה לחיזבאללה !

    ישמעאל, 17/07/08 15:33

    אני עוד אחשוב שכל הפסטיבלים האלה משמשים כמסך עשן מהחקירה הנגדית של טלנסקי !

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ממשלת המושחתים והכניעה שהתרפסה בפני החיזבאללה מדברת יותר מידיי גבוה . (ל''ת)

    מת מצחוק, 17/07/08 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    המידע המודיעיני שהתקבל לאחרונה מעורר תמיהה

    ראובן ושמעון, 17/07/08 14:26

    מתקבל הרושם שהממשלה ידעה לא לאחרונהף, אלא סמוך לאירוע שאלדד ואודי אינם בין החיים. היא רק לא סיפרה למשפחות והשתתפה ליצירת הערפול והתקווה שאולי יש סיכוי שהם חיים כדי להצדיק את הכניעה לאויב.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ברק - המנהיג הגדול ביותר שיש לנו!

    ישראלי, 17/07/08 13:40

    מורכבות חייו וניסיונו, אין עוד כמותה בכנסת ישראל.

    הבן אדם יודע מתי ואיך צריך להגיב(גם בלבנון) יותר מכל אחד אחר.
    חפשו בגוגל: ''אביב נעורים'' ותבינו לבד!

    כל השאר פוליטיקאים, אבל אהוד ברק מנהיג!

    הגב לתגובה זו

    • זה אותו ברק שהבטיח לנו צבא קטן וחכם ולא ידענו שהוא התכוון לחיזבאללה. (ל''ת)

      עוד מנהיג כזה ואבדנו !, 17/07/08 14:29

      הגב לתגובה זו

      • ועדיין, על אף המלל הריק והמעוות של מבקריו.

        א.ר., 17/07/08 15:38

        אהוד ברק, המנהיג המנוסה, המורכב והידען ביותר שיש לנו, בין חברי הכנסת.

        אחד מאנשי הבטחון המנוסים ביותר בעולם.

        הגב לתגובה זו

        • ראש הממשלה הכי גרוע שהיה לנו. עובדה . (ל''ת)

          עובדתי, 18/07/08 17:49

          הגב לתגובה זו

        • לא הביא שלום ולא הביא בטחון.אז מה שווה הנסיון. (ל''ת)

          לא אוהד ברק, 18/07/08 18:39

          הגב לתגובה זו

    • איזה מליצות,'' מורכבות חייו'', נו באמת (ל''ת)

      אוהב לשון פשוטה, 18/07/08 17:50

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כניעה בזויה לאוייב אצבעוני ולא יעזור כל מערך ההונאה של כניעה עכשיו !!! (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול ולבעוט אותם לעזאזל, 17/07/08 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מגיב מס 1

    יצחק, 17/07/08 13:02

    מדינה שלמה בוכה על חיי לוחמיה ואתה סתם איש קטן שלא יודע לכבד את מנהיגיה זכור תמיד שברק היה אחד מגדוליי לוחמיי צהל לדורותיו ואם מעט יותר כבוד מאנשים כדוגמתך המדינה היתה נראית אחרת (ועל שכמותך כבר נאמר הוי לך ארץ אהובה שאלה הם אזרחייך)

    הגב לתגובה זו

    • ברק בגד במדינת ישראל עבור עמלות גז !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      זה מקור הכניעה ומזוודות הדולרים משלאף, 17/07/08 13:30

      הגב לתגובה זו

      • כשאין מה לומר על מנהיג ענק וגיבור ישראל כאהוד ברק...

        וסרמן, 17/07/08 13:47

        אז מנסים להכפיש את שמו ואומרים שנהיה ''מיליארדר'' מעסקות גז(כנראה בעלי אינטרסים שהוא לא עזר להם ובצדק).

        זה רק מראה על אכות האנשים שהם נגד אהוד ברק

        הגב לתגובה זו

        • למה ענק? הביא שלום? יש בטחון? למה מה בדיוק קרה? (ל''ת)

          שדרתי, 18/07/08 17:45

          הגב לתגובה זו

        • כן אנחנו נגד כל הפשלות של ברק,עמותות צאלים, מדחת יוסף צדל פספוס השלום (ל''ת)

          זוכר, 18/07/08 17:46

          הגב לתגובה זו

    • מסכים עם יצחק בכל מילה!

      ישראלי, 17/07/08 13:50

      קצת כבוד לגיבור ישראל, שאולי אין עוד כמותו
      מאיפה כל הגועל נפש הזה, אל תתמוך באדם ובדרכו, אבל כבוד מינימלי לאדם שעשה ''קצת'' יותר ממך.

      תקרא בגוגל:
      מבצע אנטבה
      מבצע סבנה
      מבצע אביב נעורים


      אולי תבין ואולי אתה אבוד מראש.

      הגב לתגובה זו

      • ברק תרם אין ספק, אבל גם נכשל בגדול. אנחנו גם בוכים על הפשלות. (ל''ת)

        בוכה, 18/07/08 16:52

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    בושה וביזיון

    בושה וביזיון, 17/07/08 13:01

    איך משחררים רוצח כמו סמיר קונטאר עבור 2 גופות ? האנשים פה במדינה התחרפנו לגמריי ?
    בגלל יללות של משפחה שלא מוכנה להכיר בכל הדוחות המודיעינים והרפואיים שלצערנו החטופים לא בחיים משחררים חצי בית כלא ?
    עכשיו חמאס ידרוש עבור גלעד שליט שהוא חי את כל הרוצחים. אין עוד מדינה ואנשים מטומטמים שישחררו רוצחים חיים תמורת גופות.
    כנראה שמה שמעניין פה את הפוליטיקאים זה רק מעטפות של מזומנים ולצאת גברים בתקשרות במקום להגיד לעם שהם משחררים רוצחים תמורת גופות. מה עם כבוד הנרצחים ?

    הגב לתגובה זו

    • בושה למספר 11 בעצמו!!!

      זוהר פרייברג, 17/07/08 14:52

      זוהי מצווה להביא נפטר לקבר ישראל. לפחות למשפחות רגס וגולדוואסר יהיה קבר לבכות עליו. איך אתה לא מתבייש ללעוג למשפחות הללו ברגעים הכי קשים שלהן?!

      הגב לתגובה זו

    • השאלה שצריכה להישאל (ל''ת)

      דני, 17/07/08 23:03

      הגב לתגובה זו

    • השאלה שצריכה להישאל

      דני, 17/07/08 23:07

      היא כמה גופות נוספות עסקה זו תגרום.
      וכולנו יודעים שזה מה שיקרה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    במקום לברבר !! עולים לירושלים לצור על בית העבריין עד שיעוף !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול ולבעוט אותם לעזאזל, 17/07/08 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    חגיגות הכניעה נמשכות כל ברחן בוגדן חוגג על העצמות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול ולבעוט אותם לעזאזל, 17/07/08 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כניעה מושלמת !!! שיבחו חונכי תבוסה וכניעה עכשיו את אשכנזי אדריכל כניעה (ל''ת)

    כניעה משולמת לאוייב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 17/07/08 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הברחן בוגדן ידע שהם מתים !! מספיק לחגוג על המשפחות המסכנות (ל''ת)

    מאוס נמאסת אתה ובגידת עמלות הגז שלך, 17/07/08 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ברק יודע שהם נהרגו לפני שנתיים וממשיך לשקר למשפחה ולעם.

    חתיכת מנובל!!, 17/07/08 12:00

    דו''ח המז''פ שהיה בזירת הארוע , זמן קצר אחרי החטיפה, קבע שהם מתים.
    אבל כל זה לא מפריע למר ברק להמשיך ולהונות את דעת הקהל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה הוא המנוול - אהוד ברק מגלה אמפתיה וחום. (ל''ת)

      דניאל, 17/07/08 13:44

      הגב לתגובה זו

      • לדניאל -ברק הוא באמת צבוע ושקרן הכתובת היתה על הקיר (ל''ת)

        ברק רחוק מחום ואמפטיה, 17/07/08 16:32

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    הנסיגה מלבנון בשנת 2000

    פקק תנועה קרית ביאליק, 17/07/08 11:42

    כתוצאה מכך החיזבללה תפסו אומץ ביטחוני שהלך וגדל עם השנים .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה יום קשה לכולם

    פקק תנועה קרית ביאליק, 17/07/08 11:34

    בתיקווה שלמדו להפיק לקחים ומיקרה כזה לא יחזור על עצמו .

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    איפה ישראל של פעם???

    וונקובר - קנדה, 17/07/08 11:32

    מקנדה - כל המהומה ההיסטרית סביב שני גופות של חיילים שנהרגו לפני שנתיים, כל המצב בו מדינה משחררת מחבלים מבתי הכלא ומעניקה נצחון תדמיתי לארגון טרור וכל הפסטיבל האבל והדמעות הזה - כל זה נראה מכאן הזוי לחלוטין. מין פרץ של היסטריה של אנשים מטורפים, חסרי עמוד שדרה, חלשים, נואשים, מבוהלים ומפחדים. פחד מוות.
    מין עדר מבוהל של יהודים גלותיים שמתחבא בין כתלי הגטו ומתפלל פרקי תהילים כל הלילה למען הצלתו מידי הקוזקים שבחוץ. מה קרה לישראלי הלוחם ? הצבר שבא לגאול את אדמתו לאחר אלפיים שנות גלות ומוכן לההרג למען מולדתו ? היכן הנחישות להלחם מול אויבינו ולהשמידם? היכן עקרון אי הכניעה לטרור ואי שחרור מחבלים שעל בסיסו ישראל יצאה למבצע אנטבה בלב אפריקה? איפה ישראל הבוטחת, הגאה, הציונית והלוחמת שבה גדלתי?

    מטומטמים - יש לישראל מלאי פצצות גרעין שיכול להשמיד חצי עולם, כח אוירי שיש אולי ל 5 מדינות נוספות העולם וצבא גדול מתקדם ולמוד קרבות. ומול ישראל מה? כמה אלפי מחזיקי קלאצ'? כמה מאות טילי נ''ט? מי אלה בכלל????

    אתם מדמיינים לעצמכם את קנדה מאפשרת לכמה אנשי מליציה מגוחכים מאיזה אי שכן לירות על וונקובר טילים בלי להשמיד אותם לאחר יום???? משך שבע שנים????
    אתם מדמיינים לעצמכם את קנדה מתפלשת בעפר ומשפילה עצמה בכדי לקבל גופות של חללים קנדים שנפלו בידי הטליבאן באפגניסטאן בתמורה לשחרור טרוריסטים מורשעים?
    התשובה היא לא! לא ולא ולא ולא!
    לא קנדה, לא ארצות הברית, לא בריטניה לא צרפת ואפילו לא לא לוקסמבורג יתנהגו באופן מבזה שכזה כמדינה ללא ריבונות, וולא זכות הגנה עצמית. כנראה שבישראל חל מהפך מעניין - שני דורות לאחר לידתו של הצבר הלוחם הוא החל להעלם ואת מקומו שב ותופס המאעכר היהודי הבכיין מהגטו שמתפלל לאלוהים שיציל אותו, רודף אחר כתבי זכות והגנה מהפריצים המקומיים ולא עושה שום דבר בכדי להגן על עצמו.

    אתם שם בישראל - תתעוררו - לאירנים עומדתלהיות פצצת גרעין אוטוטו ואתם לא עושים כלום. בישראל יש היום 6 מליון יהודים. מזכיר לכם משהו?

    הגב לתגובה זו

    • ישראל של פעם

      צחי, 17/07/08 13:04

      היכן ישראל של פעם ? אומר לך , מתחבאת מאחורי יהודים גלותיים שכותבים תגובות ומביעים דיעה כשהם יושבים בונקובר בקנדה , חוצפה שלא תיאמן , הישראלי הגאה לא היה נותן לרפוס כתפיים וליהודי גלותי שכמוך לכתוב לנו את ההגיגים שלך , אנחנו כאן עושים מילואים ונלחמים ע''מ שיהודים גלותיים כמוך יוכלו לצקצק בשפתם ולהגיב על מאמרים בעיתונות ישרראלית שנישאת אליהם בכוח המחשבה והיכולת הטכנולוגית של בניה , סור מרע וכתוב טוב .

      הגב לתגובה זו

      • מאיפה אתה יודע מה הוא עושה בוונקובר?

        מושון, 17/07/08 17:29

        אולי הוא שם בשליחות?
        אולי הוא נלחם בחמש מלחמות?
        השמצה פרועה ללא כל ביסוס.

        הגב לתגובה זו

        • למושון . אין לו מה לעשות בוונקובר בכל מקרה ,ברגע שרצונו להתערב בישראל! (ל''ת)

          טרודו מרגרט ופייר,קוויבק, 17/07/08 19:36

          הגב לתגובה זו

      • צחי המצחיק (ל''ת)

        דני, 17/07/08 23:12

        הגב לתגובה זו

      • אין לך מה לומר.

        אבי, 17/07/08 23:21

        לגופו של עניין אז אתה מתקיף.
        מה הקשר היכן גר המגיב ואם הוא יהודי או לא
        מכה מתחת לחגורה זה כל מה שאתה יכול להפיק.
        אני יודע דבר אחד בוודאות שאת אירופה ניקו מיהודים בשיטות שעבדו במקום להגיד אנחנו לא נהיה כמותם אנו צריכים להגיד עם ההצלחה לא מתווכחים ולאמץ את אותם השיטות. במקום להיות אסירים לעקרונות שסופן להביא לאובדננו.

        הגב לתגובה זו

    • מה אתה מקטר משם!

      ירושלים- ישראל, 17/07/08 13:05

      נמאס כל הזמן לקרוא תגובות של ישראלים לשעבר שיושבים בניכר!!!
      אם אתה חושב שאפשר אחרת בוא תתייצב ותתחיל לעבוד
      ולא לתת לנו דוגמאות איך היה פעם ומה אנחנו צריכים לעשות היום.

      הגב לתגובה זו

    • נראה לך שאתה יושב בקנדה ומטיף לנו על לאומיות ? (ל''ת)

      ישראלי., 17/07/08 13:16

      הגב לתגובה זו

    • נחמד להגיב מוונקובר, לא? נוח ונעים... (ל''ת)

      אסף, 17/07/08 13:17

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק בכל מילה. השמאל בוגד בעם היהודי זאת הסיבה.

      עידן, 17/07/08 17:27

      השמאל שולט פה בכל מוסדות השילטון ובתקשורת.
      כל נסיון של פטריוטיים יהודים להרים ראש נבלם על ידם. הם כבר מזמן הפכו לגיס חמישי ומוכנים למכור את המדינה רק שהימין הפטריוטי לא יעלה לשילטון.
      רק לכם יהודים שחיים מחוץ לישראל יש את הכח לשנות את הדברים, כי עליכם הם לא יכולים לשים יד.
      חזק ואמץ אחי בסוף היהודים מנצחים גם אם הדרך לניצחון לוקחת 2000 שנה.

      הגב לתגובה זו

      • לעידן . כר נאמר : הפטריוטיזם הוא מפלטו של הנבל'' וכל המוסיף גורע ! (ל''ת)

        ויקטוריה ויקי פדיה, 17/07/08 19:42

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    איפה ישראל של פעם???

    וונקובר - קנדה, 17/07/08 11:32

    מקנדה - כל המהומה ההיסטרית סביב שני גופות של חיילים שנהרגו לפני שנתיים, כל המצב בו מדינה משחררת מחבלים מבתי הכלא ומעניקה נצחון תדמיתי לארגון טרור וכל הפסטיבל האבל והדמעות הזה - כל זה נראה מכאן הזוי לחלוטין. מין פרץ של היסטריה של אנשים מטורפים, חסרי עמוד שדרה, חלשים, נואשים, מבוהלים ומפחדים. פחד מוות.
    מין עדר מבוהל של יהודים גלותיים שמתחבא בין כתלי הגטו ומתפלל פרקי תהילים כל הלילה למען הצלתו מידי הקוזקים שבחוץ. מה קרה לישראלי הלוחם ? הצבר שבא לגאול את אדמתו לאחר אלפיים שנות גלות ומוכן לההרג למען מולדתו ? היכן הנחישות להלחם מול אויבינו ולהשמידם? היכן עקרון אי הכניעה לטרור ואי שחרור מחבלים שעל בסיסו ישראל יצאה למבצע אנטבה בלב אפריקה? איפה ישראל הבוטחת, הגאה, הציונית והלוחמת שבה גדלתי?

    מטומטמים - יש לישראל מלאי פצצות גרעין שיכול להשמיד חצי עולם, כח אוירי שיש אולי ל 5 מדינות נוספות העולם וצבא גדול מתקדם ולמוד קרבות. ומול ישראל מה? כמה אלפי מחזיקי קלאצ'? כמה מאות טילי נ''ט? מי אלה בכלל????

    אתם מדמיינים לעצמכם את קנדה מאפשרת לכמה אנשי מליציה מגוחכים מאיזה אי שכן לירות על וונקובר טילים בלי להשמיד אותם לאחר יום???? משך שבע שנים????
    אתם מדמיינים לעצמכם את קנדה מתפלשת בעפר ומשפילה עצמה בכדי לקבל גופות של חללים קנדים שנפלו בידי הטליבאן באפגניסטאן בתמורה לשחרור טרוריסטים מורשעים?
    התשובה היא לא! לא ולא ולא ולא!
    לא קנדה, לא ארצות הברית, לא בריטניה לא צרפת ואפילו לא לא לוקסמבורג יתנהגו באופן מבזה שכזה כמדינה ללא ריבונות, וולא זכות הגנה עצמית. כנראה שבישראל חל מהפך מעניין - שני דורות לאחר לידתו של הצבר הלוחם הוא החל להעלם ואת מקומו שב ותופס המאעכר היהודי הבכיין מהגטו שמתפלל לאלוהים שיציל אותו, רודף אחר כתבי זכות והגנה מהפריצים המקומיים ולא עושה שום דבר בכדי להגן על עצמו.

    אתם שם בישראל - תתעוררו - לאירנים עומדתלהיות פצצת גרעין אוטוטו ואתם לא עושים כלום. בישראל יש היום 6 מליון יהודים. מזכיר לכם משהו?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מדוע נתנו לאדם כזה להקריא הספד ? זו פגיעה ועיחבון בכבוד החללים . (ל''ת)

    בושה וחרפה !, 17/07/08 11:16

    הגב לתגובה זו

    • האדם הזה - הוא גיבור ישראל הגדול ביותר בהיסטוריה המודרנית

      אייל.ו, 17/07/08 13:42

      אתה הוא הבושה והחרפה, אתה הוא עלוב הנפש.
      אהוד ברק, מנהיג דגול ואחד שכל חייו נתן למדינה!

      הגב לתגובה זו

      • הוא לקח הרבה יותר..וילה בכפר שמריהו ודירת פאר בתל אביב ועוד..! (ל''ת)

        זה לא בא מנתינה אלא מלקיחה, 17/07/08 14:32

        הגב לתגובה זו

        • אהוד ברק - רוב שנותיו הבוגרות עשה פעילות למען המולדת.

          א.ר., 17/07/08 15:46

          אל תדבר איתי על וילה, הוא יכל לא לתרום מאום למדינה(כמוך), לכתוב טוקבקים באינטרנט
          ולשבת בוילה.

          אבל באותו זמן היה את מבצע אנטבה לתכנן.
          את מבצע סבנה להרים.
          ומי שמע בכלל על מבצע אביב נעורים?!
          ובכלל, שאר הפעילות שהפכה אותו לגיבור ישראל
          המעוטר ביותר בכל הזמנים בישראל המודרנית.

          חודשים ושנים בצבא, מחוץ לבית, בעורף האויב, כחייל, מפקד וקצין, מפקד סיירת מטכ''ל, רמטכ''ל.

          קצת, רק קצת הערכה וכבוד.

          הגב לתגובה זו

          • מי שנוטע עץ ביער קק''ל אין לו זכות לכרות אותו אחרי 20 שנה.

            מושון גלובלי, 17/07/08 17:33

            זה שנלחמתם למען המדינה לפני 30 שנה לא אומר שהיום מותר לכם להיות בוגדים ומשתפ''ים של ערבים.

            על הבגידה שלו בלוחמי צד''ל במדינה נורמלית היו מכניסים אותו לכלא...לא משנה כמה עיטורים יש לו.

            הגב לתגובה זו

            • אמת לאמיתה (ל''ת)

              חני, 18/07/08 17:41

              הגב לתגובה זו

      • ברק הביא את חיזבאללה לגדר!!!

        ליאור, 17/07/08 15:54

        נזק שעלה לנו בשני חטיפות
        ובהמון נפגעים

        הגב לתגובה זו

        • דברי אמת. (ל''ת)

          חנן, 18/07/08 10:58

          הגב לתגובה זו

      • מליצות נבובו ומוגזמות

        מגיב, 18/07/08 10:57

        אפילו בהספד דבר על עצמו אני אני.לברק יש תרומה לבטחון אבל המון פשלות וכשלונות זו האמת

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק..מחר ברק שהפקיר את מדחת יוסף ז''ל יבוא גם לאזכרה שלו. (ל''ת)

      מת מבושה, 17/07/08 14:33

      הגב לתגובה זו

      • באמת כבוד גדול אם אהוד ברק יבוא לאזכרה של מדחת יוסוף ז''ל

        אני, 17/07/08 15:48

        וזה לא נאמר בציניות, זהו באמת כבוד גדול!

        הגב לתגובה זו

    • למר בושה וחרפה

      זוהר פרייברג, 17/07/08 14:54

      זהו כבוד גדול ששר הביטחון, רא''ל (מיל.) אהוד ברק, הקצין המעוטר ביותר בצה''ל, גיבור לאומי, מספיד בלוויה של חייל. של נעליך מעל רגליך ותצדיע לפני שאתה משמיץ גיבור כמוהו!!!

      הגב לתגובה זו

      • אין לי שום כבוד לאדם הזה מאז שהשתחחר מצה''ל (ל''ת)

        רן, 17/07/08 16:30

        הגב לתגובה זו

        • ואני לבושתי האמנתי בו בשחר החדש.אכזבה ענקית (ל''ת)

          שלום, 19/07/08 10:49

          הגב לתגובה זו