• 69.

    ירו את החץ ועליו כרגיל סימנו עיגול ...... (ל''ת)

    דמוקרטיה??? ממש לא ???, 19/07/08 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    דברים כדורבנות

    צ.ג, 19/07/08 16:18

    גם נגד רמון תפרו תיק וגם נגד אולמרט נגד פרידמן אין להם כלום כי הוא חדש במערכת אבל אולמרט צריך ללכת בכל מקרה

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    זה מוכיח שפרידמן צדק הפרקליטות מתנהלת כמדינה עצמאית ושמה פס על כלנו (ל''ת)

    נ.כהן למשטרה ולפרקליטות=אין יושרה=רק אינטרסים!!!!!, 19/07/08 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    המשטרה והפרקליטות קלטה לשורותיה,יוצאי ק.ג.ב העושים עבודתם כבעבר

    נתן.ש מעלות., 19/07/08 15:40

    אכן תואם רברי השופט בדימוס שלי טימן.ודו''ח השופט בדימוס זיילר.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מאמר ראוי למדי. חומר למחשבה (ל''ת)

    קורא, 19/07/08 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לפני הכל, אולמרט ומשפחתו צריכים להחזיר לעמותות את הכסף

    מזרחן, 19/07/08 12:42

    שהוציאו מהם במירמה, אחרת הציבור יפסיק לתרום לארגונים חיוניים כמו האגודה למען החייל, אקי''ם, יד ושם, וכ''ו.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מתנהל נגד אולמרט משפט ללא הגשת כתב אישום. (ל''ת)

    זו אנרכיה של ממש., 19/07/08 07:41

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שניאת ביה''מ העליון היא האחרונה שתצליח להחזיר את אמון הציבור

    חחח, 18/07/08 23:31

    היא חלק מהבעיה לא מהפתרון
    ה''פמיליה'' הזאת שנקראת בית משפט צריכה הפרטה דחוף.
    כשאתה רואה ש 90 אחוז מהשופטים הוא שמאל קיצוני
    ואילו 70 אחוז מהעם הוא ימני
    משהו לא מסתדר
    ובכלל עצם הרעיון שניתן להבין מהם עמדותיו הפוליטיות לפי פסיקותיו - כבר מראה על הבעייה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    גדי למה לא תעשה כתבה על רצח האופי שעושים לביבי בתקשורת?

    מיקי, 18/07/08 21:30

    אני יודע שהרבה בתקשורת ממש לא אוהבים אותו
    אבל הדרך בה מתעלקים דווקא עליו בעניינים מטופשים שכולם שותפים אליהם הופכת את התקשורת למכונה בלתי אמינה בלתי הוגנת אנטי דמוקרטית ודיי פאטתית!
    לי דרך אגב, זה רק מחזק את ההחלטה להצביע לו בבחירות הבאות.

    הגב לתגובה זו

    • מיקי אינני אוהב את ביבי אני פוחד ממנו,ביבי אויב השכבות החלשות.

      נתן.ש מעלות., 19/07/08 11:05

      ביבי ריסק את השכבות החלשות ללא רחם ופיטם את העשירונים העליונים.אי לכך לעולם לא עוד ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים.העם מאס בביבי והביסו פעמיים בקלפי ויביסו בשלישית.

      הגב לתגובה זו

      • ביבי חיסל את המושג=תן לי מגיע לי=הפרזיטים מתפרנסים היום כסף לא נופל מה

        נ.כהן עשו לך שטיפת מוח זה מקור הפחד=נפלת למלכודת, 19/07/08 21:24

        אל תבין לא נכון אין לי שום דעה פוליטית לגבי ביבי אך צריך לזכור שהוא ראה כמה צעדים קדימה תרתי משמע והסתכן בכך שרבים יתנגדו לצעדים שלו! לראיה אתה ושכמותתך! כל אדם שרוצה לעבוד היום ימצא עבודה ולכך יש השלמת הכנסה אבל קודם כל תצא לעבוד. הוא גרם לאנשים לשנות את דפוסי החשיבה שלהם שלא הכל מגיע בחינם. תצא משטיפת המוח שעשו לך.כל מה שיש לנו היום זה בזכותו את זה אי אפשר לקחת ממנו. מי שעיניו בראשו יודע זאת ושיוכיחו שזה לא נכון!

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    סגנון כתיבה של בן כספית ! קודם כל , אולמרט צריך ללכת !!

    ישמעאל, 18/07/08 18:07

    הסגנון החמקמק אלגנטי של אדון טאוב , דומה להפליא לזה של בן כספית . הוא קודם כל מכין רקע ! אולמרט צריך ללכת ! זאת , כדי שנחשוב שהכתבה היא אובייקטיבית . אח''כ בא השלב השני , ההגנה על אומללמרט ותקיפת הפרקליטות ! למה לך ללכת סחור סחור ? כאילו , באמת אתה מעוניין בהליכתו של אומללמרט ? הרי ברור ההמשך , שתגן עליו ! גם אתה מהחוששים מעלייתו של ביבי ?

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אולמרט הוא אסון

    אולמרט הוא אסון, 18/07/08 16:36

    אולמרט הוא אסון

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ליברמן מוביל את המלחמה במשטרה ובפרקליטות

    יחזקאל הסוסיאתי, 18/07/08 16:23

    אנחנו חייבים ראש ממשלה חזק שיסדר את כל הבלאגנים!!!
    היידה ליברמן היידה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הרס עצמי - מומחיות יהודית עתיקה.

    נ.ל, 18/07/08 13:41

    אני לא יודע אם, אולמרט אשם יותר משרון שאשם יותר מברק שאשם יותר מנתניהו שאשם יותר מרבין(אתם זוכרים את חשבון הדולרים הטיפשי שבגללו התפרקה ממשלה ודן מרגלית מתהדר בכך עד היום),שאשם יותר מבגין(הוא נחשב כטהור)שאשם יותר מגולדה ומאשכול (ומה עם ספיר והפתקאות?ודיין העתיקות וההטרדות המיניות?)ומה עם בן גוריון? מזל שאז לא הייתה עיתונות כזו פרקליטות כזו ומשטרה כזו כי אז לא הייתה קמה מדינה.
    אני לא סבור שלא צריך לבדוק ולתקן אך ללא אתיקה צניעות פרט ואי התלהמות אנחנו לא נחיה כאן הרבה זמן, כי לא יהיה אדם שפוי ובעל שעור קומה וברמה שינהיג עם בעל חוסר סבלנות אתיקה ובגרות המושפע מכל כתב שנולד אתמול שעל מנת שלשרוד יכתוב את הכתבות הצהובות ביותר ומשטרה שרצה לספר לחברה ופרקליטות שקודם יורה ולאחר מכן מסמנת מטרות.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לאחר דו''ח השופט זיילר והראיון עם השופט בדימוס שלי טימן

    נתן.ש מעלות, 18/07/08 13:33

    אין לי כלל אמון במשטרה ובפרקליטות,נאמר במפורש הם תופרים תיקים.

    הגב לתגובה זו

    • הפרופסור למשפטים מר דניאל פרידמן ראש הממשלה הבא שלי

      משה פתח תקווה, 18/07/08 16:09

      מר פרידמן ישר כוח בטוח שאתה קורא את תגובת הציבור ,מח'ש חוקרת שוטרים ???
      ובייניש תחקור את י, בייניש ? והתזמורת ממשיכה לנגן ,,,
      אמון הצבור פגוע בעיקר ממערכת אכיפת החוק וזה בדוק ,
      הפרקליטות מעורר םלידה וחוסר אמינות,
      תפקוד התביעות אומללה מאמללת ומיותרת , תפקוד מח''ש בדיחה?השוטרים חוקרים ת עצמם תפקוד המשטרה גס רוח ברוטאלי ואלים ,

      השחיתות הציבורית עלולה לפגוע בצביונה הדמוקרטי של מדינת ישראל? דודי , אחי על אזה צביון אתה מדבר ??? היה צביון ? כל המערכת רקובה ואנחנו בבעיה,
      אתמול נערכה מסיבת סיום שנת המשפט?
      אלף פרידמנים כבר לא יעזרו
      מערכת בית המשפט בקריסה טוטאלית , והשופטים בשיא האדישות יכולים להמשיך לחגוג , מעניין למה לא לוקחים סנדוויצ'ים למקום העבודה ? כמו כל עובד ציבור .

      שלמה כהן, למה לדבר סרה על הפרופסור למשפטים, מר דניאל פרידמן משה פתח תקווה, 15/07/08 00:38 אומנם ההגנה הכי טובה זה התקפה ? ברם! ממתי שר המשפטים אחראי על חקירות שמתנהלות על מן דהו , יש משטרה יש מוסד ויש שב'כ, יש לנו ת השר הכי הכי עלי אדמות צדיק בסדום,

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אם יבדקו כראוי את מערכת המשפט ימצאו שאנשיה מקבלים טובות הנאה (ל''ת)

    י, 18/07/08 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אתה עסוק בלהתבצר בעמדה שלך במקום להתמקד בעובדות (ל''ת)

    גיא, 18/07/08 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אולמרט הוא אסון - אבל רק העם צריך לפטר אותו

    ישראלי, 18/07/08 09:31

    הרי ברור שאם היה מדובר בראש ממשלה מוצלח, או לפחות כזה שמצליח להעניק תחושת בטחון, כל הפרשיות האלה היו מתפוגגות.
    הבעיה היא שאפילו ''תהליך שלום'' וירטואלי שבדר''כ מהווה חילוץ תקשורתי מחקירה, לא יכול לכסות על מטר האסונות והחדלונות שהאיש הזה הספיק להמיט על ראשינו ולא לטשטש את האופי הנכלולי הבוהק ממנו.
    לא היועץ ולא הפרקליטות צריכים לסיים את הסיוט הזה, אלא העם בבחירות דמוקרטיות.
    ואם גם זה לא יצליח, הכשלון הוא של העם, ואולמרט הוא המחיר שעליו לשלם.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מדוע נראה לי במאמר שמץ ''אתרוגנות'' שמאלית? (ל''ת)

    קסנדרה, 18/07/08 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא תופרים תיקים בפרקליטות /המשטרה.אלא נכנסים לעודף אמביציה

    ולא מצליחים להגיע לשיווי משקל, 18/07/08 05:49

    בין ''ללא משוא פנים'' כלפי בכירים,ובין להיטות יתר כלפי בכירים.

    הגב לתגובה זו

    • אם תהיה החקירה שדרש השופט זיילר אז תתבהר לך התמונה הקשה- סיעוב ושחיתות (ל''ת)

      לא משוא פנים ולא נעליים - חייטים פרופר!, 18/07/08 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    Impossible! (ל''ת)

    herbert Harari, 18/07/08 04:55

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל הכבוד גדי, ניתוח מבריק שחושף את הדברים שמתחת לפני השטח

    משובח, 18/07/08 04:18

    אל תרתע מתגובות מטעם (בין אם מטעם בכירי המשטרה+פרקליטות ובין אם מטעם מתנגדים פוליטיים של אולמרט).

    אני כבר מזמן שמתי לב שהמון חקירות מריחות כנסיון של בכירים לנהל את המדינה ולקבוע לכולנו מי יהיו השרים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא תספיק החלטה על הקמת וועדת חקירה, צריך חוק ספציפי

    אסי, 18/07/08 03:30

    אחרת יחול החוק הכללי, שלפיו הנשיאה הנוכחית בייניש תמנה את חברי הוועדה. בזה יש יותר מאשר טעם לפגם, לאור יחסיה הקרובים מדי של בייניש לפרקליטות, שהיא נשוא החקירה. אפשר לתת לנשיא לשעבר, משה לנדוי, למנות את חברי הוועדה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    להגן על האתרוג

    קרן, 18/07/08 03:18

    גם אם הוא רקוב
    בכל מחיר
    על חשבון כולנו

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יש למנות גנב מושלם כרוה''מ (ל''ת)

    גדי, גם אני באותה עמדה, 18/07/08 02:25

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ולמה שרי העבודה התקפלו מו. חקירה? עמותות ברק איימו להיות הצונאמי הבא (ל''ת)

    לטאוב - להשלמת התמונה במלוא הזוועה, 18/07/08 02:19

    הגב לתגובה זו

    • חברי הכנסת לא יכולים להחזיר את שלטון החוק כי מפחדים מקנוניות הפרקליטות (ל''ת)

      מצבינו הולך ומחמיר, 18/07/08 14:51

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ערוץ הילדים

    אג'נדה, 18/07/08 01:31

    כל פעם שאני נזכר בטאוב צובע לבלונד פלאטין ושם עגיל באוזן בתוכניות הילדים של ערוץ 1, אני ישר נזכר שמדובר בליצן ולא באינטלקטואל. את החמש דקות הפנויות שלי אני מעדיף להפנות לטוקבק כדי להזכיר לאחרים מי הליצן כותב הכתבה, ולא לקרוא את ההגיגים של הליצן השמאלן התורן.

    http://www.agenda.co.il

    הגב לתגובה זו

    • באמת עדיף שיחזור ל''תוכניות הילדים והנוער'' (ל''ת)

      גיא, 18/07/08 09:56

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל מילה בסלע ולפרקליטות אפשר להוסיף את התקשורת (ל''ת)

    מרגרט, 18/07/08 01:30

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הציבור נותן לכנופיית שלטון החוק להשתולל

    יהונתן, ת''א, 18/07/08 01:26

    כי הציבור מתעב את אולמרט כמוה. בשרון הם פחדו לגעת כי הציבור אהב אותו.

    הגב לתגובה זו

    • הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם

      אילן חטאב, 09/09/08 15:39

      אולמרט הוא ראש הממשלה המוצלח ביותר שהיה לנו אי פעם(זה כמובן לא מוכיח כלום לגבי יושרו\\מושחתתו)

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    חשבתי שאתה יותר חכם אינך יודע לקרא בין השיטין של כולם ..הלוביסטים צלחו

    רון, 18/07/08 00:12

    לבלבל אותך

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מבקשת אתכם.אולמרט ממש צדיק צח ונקי כשלג. סתם נטפלים אליו

    מרושעת, 18/07/08 00:09

    ונכון שגם הפרקליטות נבזים מצטיינים

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    טוב לראות שיש עדיין כותבים ב NRG, שמסוגלים לדעה עצמאית וראייה נכוחה

    Eחד, 17/07/08 23:41

    לא פעם אני מוצא עצמי חולק על הכותב, והפעם - מסכים עם כל מילה! הרבה הרבה יותר מדאיגה אותי השחיתות במשטרה ובפרקליטות מאשר הכאילו פרשיות האלה, שלא יצא מהן כלום.
    ואם אולמרט ילך...רוה''מ הבא לא יחקר?
    נקבע כלל פשוט - רוה''מ נשאר בתפקיד עד להגשת כתב אישום. אז אם אתם רוצים את החלפתו - תגישו כתב אישום. אל תקשקשו.

    כאשר נחקר שומע ברדיו בדרך הביתה מחקירה קטעים ממה שנאמר שם (בהדלפת המפכ''ל ו\\או ראש אגף חקירות) - אז צריך להתחיל לחשוש!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מערכת המשפט, התקשורת ומפלגת קדימה חד הם

    גילי, 17/07/08 23:40

    כולם גרמו במידה זו או אחרת, בזמנים שונים-חלקם ארוכים יותר חלקם פחות לנזק בל יתואר לעם היהודי ולמדינת ישראל. עובדה מעניינת היא שהתקשורת לא פוצה פה ולא פותחת פה בקמפיין לסילוק האיום האיראני במשך כל שנות קיומו, והיום ההודעה שארה''ב נסוגה מעמדתה כלפי איראן ונוטשת את ישראל לבד במזה''ת-פרי מדיניות ''אחראית וחכמה'' של ממשלת קדימה כולה-כן, כולל ליבני ענקית הדור, מלמדת משהו על סולם העדיפויות של העם הדפוק הזה ושל המנהיגות השולטת בו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    Taub, ata gadol.

    Dan Capitan, 17/07/08 23:32

    Im hapraclitut mahzic et Ehud Barak catzar al iadei iium liftoach o lo, behakirat parasat haamutot shelo, ein pele she hu hitnaged lehakirat amaasim habilti hukim beparashat Ramon al iadei vaada memshaltit.
    Im aia matzbia bead, lmaharat aiu pothim hakirato.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ואתה מאמין?

    אביואב, 17/07/08 23:31

    רשימה נכונה ובעיקר מדאיגה. אבלאתה באמת מאמין שבייניש תמנה ועדת חקירה שעלולה למצוא את מקורביה/יורשיה/נאמניה/להקת מעודדיה אשמים בפוטש לדמוקרטיה?
    אני מה זה מודאג!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בייניש תחקור את עצמה

    קרטופל, 17/07/08 23:00

    מאמר נפלא חוץ מהשטות הזו בסוף לפיה בייניש תמנה ועדת חקירה לחקור את עצמה..ומי היא תעמיד בראשה?את מצא שביקש להדיח את אולמרט לפני חודשיים? את דורנר המבקשת להעלימו? את חשין המבקש לגדוע את ידו או את נעכטינגל האדיוט מפרשת קו שלוש מאות?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נא לתקן: ד''ר גדי טאוב (ל''ת)

    ?????, 17/07/08 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ד''ר טאוב, התחושה לא מופרכת

    אח שלי, 17/07/08 22:33

    וגם אם היא לא מוכחת לגמרי, דיינו בתחושה.
    וכמו שאי אפשר לנהל מדינה כשמרחפת מעליך עננת חשדות, אי אפשר לנהל את מערכת התביעה כשיש מעליך עננת חשדות.
    ויותר מזה. ראש ממשלה נבחר כדי לבצע. יושר הוא תנאי הכרחי כיום, אך אינו חלק מהותי מהתפקיד. (דוד המלך כבר אמרנו?)ׂ
    היועץ המשפטי מהווה חלק ממערכת עשיית הצדק. עננה במקרה שלו, דומה יותר לעננה מעל ראשו של שופט.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    האילטות...כנסו אולי מעניין...

    שלומי, 17/07/08 22:21

    אז זה הולך ככה.
    מי שלא יודע מדינת ישראל נשלטת ע''י האיליטות משכונת רחביה בירושלים ש''לגמרי'' במקרה היא השולטת בבית המשפט העליון שהוא-הוא בעצם השליט במדינת ישראל. טעה אולמרט (מבחינתם) ומינה שר משפטים שאינו מ''החונטה'' הירושלמית ולכן כל האמצעים כשרים להורידו מהשילטון וזה מה שיהיה. עכשיו המסקנות:
    העם אומר את דברו ביום הבחירות אבל אם התוצאה לא מתאימה... החונטה כבר תדע להחליף את השיטון הרי הם שולטים פה כבר 60 שנה...
    תחשבו על-זה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    צודק

    רן, 17/07/08 22:10

    מצטיירת מונה לפיה הגורמים המרכזיים במערכת המשפט:
    אגף החקירות, הפרקליטות בראשות היועץ ועד ליו''ר בימ''ש העליון החליטו שיש שחיתות קשה במערכת הפוליטית שחיתות שקשה להוכיח בבית המשפט.
    והחליטו לנהל מלחמת חורמה בפוליטיקאים כשהמטרה מקדשת את האמצעים.
    הם החליטו לעשות את ראשי הממשלה כדוגמא למען כולם יראו ויראו.

    האשמות רבות שרובן ככולן התגלו שעורבא פרח מתנהלות, הפרטים שוב ושוב מודלפים לתקשורת וראש הממשלה עובר שוב ושוב משפט ציבורי וזוכה לגידופים מהציבור.
    ואז עוברים לתיק הבא וחוזר חלילה.

    מי שנפגע מהעניין הזה היא בראש ובראשונה המדינה ואזרחיה כי ראשי הממשלה שלנו לא מסוגלים למלא את תפקידם כשהם נרדפים כל העת ע''י המערכת המשפטית.
    והרי לא מדובר רק באולמרט גם ביבי ושרון סבל ומזה בזמנו ובמידה מסוימת גם ברק.

    בעניין של אולמרט המוטיבציה שלהם כפולה ומכופלת בגלל הרפורמות של פרידמן.

    אני חושב ומקווה שביבי בקדנציה הבאה שלו יעשה סדר בעניין הזה.

    חייבים להניח לראשי הממשלה שלנו, לשר המשטרה ולשר המשפטים לתפקד ובמידת הצורך לחקור ולהעמיד לדין בתום הכהונה כנהוג בדמוקרטיות מערביות אחרות.
    ככה אי אפשר להמשיך..

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אם הפרקליטות הייתה יכולה להחזיר את הגלגל אחורה

    שקי, 17/07/08 22:09

    אין ספק שהיא לא הייתה תופרת תיק לרמון.שכרם יצא בהפסדם כי הם איבדו את אימון הציבור.וגם בתי המשפט.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כמה נעצרו בהתנתקותוכמה בהפגנות בנעלין/בלעין?

    יואל, 17/07/08 22:06

    כאשר בנות 14 נעצרו לחודשים ארוכים על מחאות לגיטימיות סתמת את הפה.
    כאשר מידי יוםיש שוטרים וחיילים שנפצעים מהפגנות של שמאלנים בבלעין ועד כה אף לא אחד נעצר אתה לא פוצה פה!
    ופתאום, מה קרה? התעוררת?

    הגב לתגובה זו

    • הילדות נעצרו כי הם רצו להיעצר.

      אורן, 18/07/08 00:41

      ויחי ההבדל בסדרי הגודל של ההתפרעות המטורפת שלכם בעמונה מול קומץ הסשמאלנים ליד הגדר...

      אבל אל תיתן לעובודות לבלבל אותך.

      אתם צריכים להתבייש ששלחתם ילדות להילחם עבורכם! ממש כמו החמס...

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    עוד נכבוש את כלפלסטין! (ל''ת)

    מחמוד, 17/07/08 22:03

    הגב לתגובה זו

    • מולדת עלק - תלמד לרשום את השם נכון אם כבר (ל''ת)

      איקרוס, 18/07/08 01:09

      הגב לתגובה זו

    • איך בדיוק זה קשור לנושא???

      אילן חטאב, 09/09/08 15:52

      חוץ מזה אתה אזרח ישראלי שמעוניין לכבוש את המדינה שלך או שאולי ויתרתה על האזרחות??
      תשמע בסוף אין ברירה יהיו כאן שתי מדינות ולטובתך כדאי שהמדינה הפלשתינאית שתקום תסכים לקבל אותך לחיקה כי עם דיעות כמו שלך יהיה לך קשה מנשא לחיות בגבולות הקו הירוק
      אם אתה פלשתינאי תצטרך להסתפק במה שתקבלו בהסכם כי ביננו בכח אין לכם סיכוי מקסימום אתם יכולים לגרום לכאב לשני העמים

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אתם שותקים כול השנה ולכול משפט ועכשיו התעוררתם?תאכלו את ''פרי הרעל''

    מישעל חשחש, 17/07/08 21:58

    בקיצור וללא התפתלויות. מעל 90% מורשעים. מערכת משפטית על טהרת התביעה במדינת ישראל. נפוטיזם יותר גרוע מנמל אשדוד וחברת חשמל. כנראה שאתה לא מכיר את ''הפרי המורעל'' שזה מושג משפטי שמכשיר כמעט כול דבר לא חוקי שעושה המשטרה והפרקליטות.

    ועכשיו התעוררתם ועכשיו זה מציק לכם נהיה לכם חררה נהיה לכם רע על הנשמה.

    טוב מאוד. תרגישו את כול מי שחש על בשרו את מערכת המשפט הרקובה הזו.

    והשאלה למה זה מציק לכם עכשיו?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קודם כל אולמרט צריך ללכת,ומיד.אח''כ - בחירות, לסילוק סירחון קקדימה.

    שלמה, 17/07/08 21:38

    רק אח''כ אפשר יהיה לדבר על ועדות חקירה לטיהור האוירה והשבת האימון.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מחפש הסבר

    moti, 17/07/08 21:13

    בספר על כל אלה 60 לישראל בעמוד 91 בתאריך 16/8/77 אולמרט נלחם בראשי הפשע באומץ רב. בעמוד 143 בתאריך 28/9/97 כאשר אולמרט היה ראש עירית ירושלים הוא זוכה מעל ומעבר לכל ספק כדברי השופט .האם מישהו יכול להסביר מי מה ומתי, איפה ולמה ,

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מבקשת אתכם.אולמרט ממש צדיק צח ונקי כשלג. סתם נטפלים אליו

    דביליות מרושעת, 17/07/08 21:13

    ונכון שגם הפרקליטות נבזים מצטיינים

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    Corrupt police and corrupt prosecutors are dangerous

    Isaac, 17/07/08 20:52

    If prosecutors and police behave in a way of having their own agenda , so we might as well have a dictatorship .

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל מילה אמת, מקווה שיעבור את הכול

    רוני, 17/07/08 20:43

    מידנה עם יצר התאבדות, מנסה כל דרך להכשיל את מי שאמור לנהל לנו את המדינה. תנו לו לנהל הוא עושה עבודה טובה וללא החקירות המזופתות האלה היה לו זמן לעבודה טובה עוד יותר

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    להערכתי יש לאולמרט גרון עמוק בפרקליטות

    מוכן להתערב, 17/07/08 20:39

    זו יותר מהשערה
    הנחרצות של נבות תל צור שקובע שהיה ''דיל מסריח'' עם טלנסקי בפרקליטות מריח לי שיש לאולמרט גרון עמוק בפרקליטות ויתברר שהפרקליטות עשתה מעשים חמורים יותר מאשר במקרה של רמון. וכדאי לזכור שבמקרה רמון יש עכשיו חקירה ויש ממצאי שופטים חמורים ביותר. אני מציע לכולםםםם לצפות לפצצות מגה טון כאשר יתברר בימים הבאים שמה שקרה בפרקליטות נחשף על ידי גרון עמוק. והפעם תהיה חקירה נוקבת ועריפת ראשים בצמרת מערכות האכיפה.

    תשמרו את מה שאמרתי על צטלע ותפתחו בעוד 5 ימים.
    אם היה מותר להתערב על פי חוק הייתי עושה קופה, קופה.

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה צודק.....אתה תותח! (ל''ת)

      DJ מדינת משטרה, 17/07/08 20:57

      הגב לתגובה זו

    • הערכתך נכונה המשטרה והפרקליטות תופרת תיקים.

      נתן.ש מעלות., 17/07/08 23:37

      השופט בדימוס שלי טימן,אמר זאת מפורשות במשדר בערוץ השני לדנה וויס.ממה פחד היועץ המשפטי להקמת ועדת חקירה ממלכתית?,לא יעזור להם האמת תצא לאור.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    גדי טאוב מפאר את NRG תודה לאתר שהביא דברי חוכמה ואני מעוניין להוסיך

    תודה ל NRG, 17/07/08 20:16

    ראשון טורס גנבו את הכסף ומפילים את התיק על רוה''מ
    משרד הנסיעות גבה את הכסף ועכשיו הם מפילים את התיק על ראש הממשלה. הם שלחו חשבונית על אותה נסיעה לכמה גורמים ושילשלו את הכסף לכיסם. ראש ממשלה, שר או ראש עיריה לא מטפל באופן אישי בארגון הנסיעה והנפקת כרטיסים. גורמים רבים ושונים עוסקים בזה . הנבחר מקבל את הכרטיס, לו''ז לנסיעה ואת הארגון כדבר מוגמר. הפרקליטות והמשטרה משרתים גורמים עלומים אשר מנסים לבצע הפיכה שלטונית בחסות החוק. הם מנסים למנות את ביבי בניגוד לתוצאות הבחירות האחרונות.מה שביבי שכח שהם התנהגו איתו בדיוק באותה מידה. הכפישו את שמו עם קבלן הובלת הדירות יגאל עמדי וגרמו להדחתו, האם היה כתב אישום ??? כלום. קיימת מלחמת עולם בין הדרג הפוליטי הנבחר לבין מנגנון המנהל הציבורי על הסמכות והכוח לנהל את המדינה. מה שקורה עכשיו שהדמוקרטיה הייצוגית מתפרקת והעם לא מבין מה קורה כאן. אני לא מחסידו של אולמרט ומאמין שעקרון הפרדת הרשויות מתפרק לנגד ענינו. יש לתת לעם לשפוט ולבחור את נציגיו ולא לאפשר למנגנון האוצר, הפרקליטות או בעלי ההון לנהל את המדינה, כל אחד על פי האינטרסים שלו. תתעוררו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גדי טאוב לא רואה

    ג'ימי אוחנה, 17/07/08 19:08

    גדי טאוב לא רואה לא שומע ומדבר.
    לכותב הזה בכלל לא משנה אם שר משפטים בישראל הואשם בעבירת מין ושנתיים למלחמהנאמר בישיבת ממשלה שאמורה להחליט על עתידן של מאות משפחות בישראל, ועל עשרות צעירים שימסרו נפשם בחירוף נפש, והוא עניינו להחדיר לשון לפה נערה, קצינת לשכה צעירה ולאחר הרשעתו ןתחת סעיף דבילי ממונה ללא פחות סגן ראש ממשלה.
    גדי טאוב לא רואה את חברו, איש אמונו של אולמרט שכבר יצא מחיינו - גנב שהוא השומר על קופת מדינה...
    ועל אולמרט?
    נגמרו המילים ואל ישלהגדי טאוב אם הדמוקרטיה שלו תהיהבגלל כמוהו פחות ופחות דמוקרטית !!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    המשך לתגובה

    moti, 17/07/08 19:03

    גם אם ראש הממשלה אשם בכל ואין ללמד עליו אפילו נגודת זכות אחת, האם לא משונה שכאשר אריק שרון ניסה למנות שר משפטים{בר-און}נישרף .אולמרט ניסה למנות שר משפטים{רמון} נישרף .תנסה בכתבה הבאה שלך לרשום זמנים וארועים אולי נילמד דברים חדשים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא רואה שגדי לא מנסה ללמד אלה רק לחצוץ את דעתו בלבבות שכבר הפכו ..

      איקרוס, 17/07/08 21:41

      לבזרלת. ככל שהציבור מתפכח הלב נהייה קשה יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כותב המאמר צודק. מסכים עם כל מילה! (ל''ת)

    ערן שרון, 17/07/08 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גדי, איפה היית כשאותם גופים רדפו, ביתר תוקף, את נתניהו?

    מולי, 17/07/08 18:59

    או שאולי גם אתה קיבלת מאולמרט את שוחד ''תהליך השלום''? מתי תבינו, אתה וחבריך, שתהליך מזויף, שנכפה על מדינאים נוכלים על ידי אנשי האליטות, לא יוביל לשלום אלא ידחף את הציבור הרחב לזרועות הימין?

    הגב לתגובה זו

    • הוא התמוגג היום למראה כתבה של חצי שעה בערוץ 2

      חחח, 18/07/08 23:23

      על נקודות הנוסע המתמיד של נתניהו
      אלה שצעקו הסתה הסתה יכולים לעשות לכולנו קורס מזורז מקוצר וקולע ברצח אופי והסתה פרועה
      הם מומחים בזה

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    זו התחושה שלי - מאמר מצוין ואמיץ

    עו''ד, 17/07/08 18:42

    הגיעה הזמן להגיד את האמת ולא להיות חלק מאספסוף מוסת

    הגב לתגובה זו

    • אספסוף מוסט זאת מילה אחרת לרצון העם - אם האספסוף היה מוסט לכיוון שלכם

      איקרוס, 17/07/08 21:39

      כניראה לא היית מצייץ

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    גדי טאוב, יישר כח. מהמעטים שמבינים את הסרט שמאחורי הסרט. (ל''ת)

    בן הארץ, 17/07/08 18:38

    הגב לתגובה זו

    • אכן חי בסרט שמאחורי הסרט גם אתה כפי הניראה (ל''ת)

      איקרס, 17/07/08 21:38

      הגב לתגובה זו

      • איקרס תלמד, כשמגיבים בתשלום או מטעם , לא עושים את זה סדרתית.

        בן הארץ, 18/07/08 08:14

        להקיא מאוכלי פנכתה של בייניש

        הגב לתגובה זו

        • אם היית טורח לקרוא גם את תוכן התגובות היית רואה שאני לא סובל את בייניש

          איקרוס, 18/07/08 09:49

          ואכן להקיא ממלככי הפינכה אם כבר של בייניש

          הגב לתגובה זו

  • 13.

    החחשות של גדי טאוב מוצדקים

    עורך-דין, 17/07/08 18:30

    כמי שנמצא במקצוע שנים לא מועטות, וכמי שמכיר את הפרקליטות אני חרד לעתיד הדמוקרטיה.

    בפרקליטות ישנם אנשים מוכשרים, אך יש גם המון חובבנים ואנשים לא רציניים, והעיקר - חסרי עמוד שידרה מוסרי וחסרי הגינות בסיסית.

    ההתרשמות של טאוב מודצקת. נזכיר רק את העובדה שהנשיאה ביניש החליטה לתת ''פוש'' לשופטים של רמן, באמצעות הרצאה ''מקרית'' לפני הכרעת הדין, שבה הדגישה את חשיבות ההחמרה בעבירות מין.

    נזכיר, את הטיוח ואי החקירה של האזנות הסתר הבלתי חוקיות שביצע ניצב מאיר מזרחי, שמופיע בחוצפתו כ''פרשן'' בפרשת האזנות הסתר הנוכחית.

    בקיצור, הגיע הזמן לניכוי אורוות בפרקליטות, ובבתי המשפט. מדובר במערכת רקטבה במובן הבסיסי ביותר. איך ייתכן ששופט ממונה לכל החיים? איך ייתכן שנשיאת העליון ממונה לכל החיים? מי שמע על זה במדינה דמוקרטית?

    הגב לתגובה זו

    • עזוב, תהא חרד מה'. (ל''ת)

      ????????, 17/07/08 22:50

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אכן מדאיג מאוד!!! אולמרט מראשי הממשה הטובים שהיו לנו(ו..לא משלמים לי) (ל''ת)

    אלוני חיפה, 17/07/08 18:28

    הגב לתגובה זו

    • טעות לא מהטובים ביותר...

      אילן חטאב, 09/09/08 15:56

      הטוב ביותר!!! והלואי ומישהו היה משלם לי(כי אז היתי מתפרנס ממשהו שאני מאמין בו)

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    צודק-מקרה בוזגלו הוא הצביעות הגדולה ביותר

    אבי, 17/07/08 18:22

    המערכת המשפטית המדושנת והמושחתת הרגילה אותנו בעליונות החוק ובשם עליונות זאת הפכה אותנו למדינת הערסים והפשע והלבנטיניות
    בוזגלו יכול לכסח אותך לפרוץ לביתך לקחת את מכוניתך ולא יהיה למערכת עינין ציבורי או שינצלו כל תג בחוק להראות שאינו אשם

    אבל כשמגיע למפורסמים מאות חוקרים ופרקליטים ועיתונאים מתמלאים באנרגיות כדי לכרות ולהשמיד את ''הענק הכל יכול''שרק הם הננסים גילו אומץ להכריתו
    והמערכת לא תסטה ממטרתה עד שתצלוב אותו בכיכר העיר תוך רמיסה של כל זכויותיו בחוק

    הגב לתגובה זו

    • מה לעשות הערסים למדו את השיטה. והם תלמידים טובים לא כמוך

      אני מכאן ועכשיו, 17/07/08 22:07

      הערסים למדו את השיטה.
      הערסים גונבים עם כפפות ואנשים כמוך עם עניבות.
      הערסים מחפשים לאכול ולמנת סם ואנשים כמוך מחפשים את המחלקה הראשונה וטיסות לבת ולמאהבת שלה.
      הערסים רוצים לגמור את החודש ואנשים כמוך מבזבזים זאת בויקאנד.

      אז מי הערס האמיתי. אז מי הגנב האמיתי. ולבסוף מי זה המנ.. שמכניס את הערס לכלא ואת האנשים שכמותך למוסדות השלטון.

      הגב לתגובה זו

      • אתה פשוט מוגבל ביכולת ההבנה שלך.קרא חמש שורות והבנת לא כלום (ל''ת)

        אבי, 18/07/08 00:39

        הגב לתגובה זו

      • שהערס שרוצה לגמור את החודש יגמור בית ספר ואז ילך לעבוד

        אורן, 18/07/08 00:47

        אני רואה אותם בקזינו את המסכנים עם השטרות...

        שלא יסתכלו עלי אלא על עצמם. אם בזין שלי לבזבז בסופש מה שהם מרויחים בחודש זו זכותי כי עבדתי קשה קשה עבור זה!

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    תגובה

    moti, 17/07/08 18:22

    הכתבה שלך גדי טאוב מדויקת ונכונה אפילו ברמזים שבה .אבל כאשר אתה כותב שנשיאת בית המשפט תמנה ועדה אתה מסרס את כל אשר כתבתה. חבל וחבל כל מילה נוספת מיותרת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      DJ מדינת משטרה, 17/07/08 21:00

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    תבין,טאוב : כל דרך כשרה על מנת להעיף את ראש הממשלה הגרוע בהיסטוריה (ל''ת)

    מה לא מובן פה ?, 17/07/08 18:21

    הגב לתגובה זו

    • הוא ראש הממשלה הטוב בהיסטוריה.... מה אתה לא מבין פה? (ל''ת)

      אורן, 18/07/08 00:48

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    איך זה קשור לעישון פאסיבי? הנושא היחיד שאתה מבין בו... (ל''ת)

    אבי, 17/07/08 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ניסוח מאוד מדוייק ולא מתלהם

    אלון, 17/07/08 18:05

    אתה מיטיב לראות את כל הגוונים ולא בוחר בצד השחור או הלבן.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני דווקא חושבת שאולמרט צריך להישאר

    עינת, 17/07/08 17:54

    למרות כל הכשלים שלו, יש לאולמרט שני הישגים שאף אחד לא יכול לקחת ממנו -
    הפצצת הכור בסוריה, והניצחון במלחמת לבנון השניה.
    אחרי שני עשורים לפחות של ראשי ממשלה שמפחדים מהצל של עצמם, גם מבחינת יוזמה צבאית וגם מבחינת נכונות לערער על שלטון האליטות (ע''ע מינוי פרידמן) לראשונה יש לנו ראש ממשלה עם עמוד שדרה.
    מן הסתם, הוא אינו מופת של יושרה ציבורית, אבל מי האלטרנטיבות שלנו ?
    ביבי חסר החוליות - שרוצה לקבל את הקולות של הימין כדי לבצע מדיניות של יוסי שריד ?
    מפלגת העבודה - שהמחנה הכי גדול אצלהם זה ערבים ?
    אני מעדיפה את אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לאמר לכם שגדי טאוב תלמיד חכם ?

    יגאל כהן-רחובות, 17/07/08 17:48

    ותותעו.
    תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם.
    או ועדת חקירה לכנופיית שלטון החוק או פאודה.
    עוד טיפה ירד אמון העם במערכת המשפטית והכאוס יגיע ויביא איתו חורבן בית שלישי.
    הנביאי םמרבים להסביר את הבעיה של משפח.
    יותר מדי נפגעי המערכת מסתובבים מדממים בארץ מכדי לטאטא את הבעיה מתחת לשולחן.

    הגב לתגובה זו

    • שמתי לב אליך ידידי בכתבות שעניינו את שנינו

      שוקי, 17/07/08 22:06

      מדובר בעיקר בכתבות שנוגעות לשחיתות בפרקליטות ולאקטיביזם השיפוטי הרקוב.מאמריו של בן דרור ימיני מקובלים ברובם על שנינו.שנינו מגיבים באותם מאמרים ועם אותם דיעות. ישר כח ידידי

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    שהסיכול משרת את המטרות שאתה ושכמותך מקדמים אז זה לא סיכול ממוקדקק ?

    איקרוס, 17/07/08 17:44

    אם היית יורד ממגדל השן שבוא אתה חושב שאתה נימצא היית מגלה שרחשי הציבור רובם ככולם מצצדים ב''סיכול'' שכן , אם ניקח טרמינולוגיה צבאית שממנה לקוח המושג סיכול אז נוכל לראות שר''מ בדמותו של אולמרט הוא פצצה דמוקרטית מתקתקת. ובדמוקרטיה כמו בדמוקרטיה רצון העם הוא הקובע (לפחות זה מה שלימדו אותי).
    ובמילה נוספת עוד אהבה גדולה שלך נשיאת בית המשפט העליון שטוענת שתפקידה הוא לא תוצר של מדד פופולאריות זה או אחר'' מלמד אותי ואני מאמין גם רבים ואחרים שכניראה ''הראש'' מנותק מהגוף באופן שלא ניתר לחיבור.

    נ.ב.
    לגבי אולמרט זכותו להיות זכאי עד הוכחת חפותו אך כאזרח בלבד כראש ממשלה הוא אשם עד שיוכיח אחרת בנתיים שיפסיק לבזבז את כספי הציבור ואת זמנינו היקר ויועיל לפרוש.

    בנוסף אין לי אהבה גדולה למשטרה שיודעת להטפל לחלשים או למפורסמים וגם בה צריך לטפל כמו שמר ליברמן הציע (לטפל מהשורש וביסודיות) אך הפלא ופלא הוא לא יוכל לעשות שום דבר כי הוא נתון תחת חקירתם כבר שמונה שנים בלי שום כתב אישום.

    אז לסיכום מחד אולמרט זכאי ככל אדם עד תוכח חפותו ואידך כל אדם אינו ראש ממשלה. ואם העם רוצה אז מן הראוי שיכבדו את רצונו ויפסיקו להשתין עליו בקשת ולספר לו שזה גשם חמים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    העבר וההווה מוכיחים,המשטרה והפרקליטות והעליון רוצים שר משפטים נוח להם

    נתן.ש , מעלות., 17/07/08 17:38

    והכתבה מאמתת את דברי.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קשקוש. פתאום האתרגוים יוצאים לצעוד בראש חוצות.

    שלמה., 17/07/08 17:30

    אולמרט צריך ללכת הביתה ולקחת איתו את כל השלטון הרקוב והמשוחת שאיתו.
    כמאמר הנביא ישעיהו פרק א': שריך סוררים וחבר גנבים, כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים.
    ועל זה חרבה ירושלים.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עוד מושחת הצטרף (ל''ת)

    יוסי, 17/07/08 17:19

    הגב לתגובה זו