• 137.

    הבעיה היא לא סמי מסוממי-אלה התקשורת שנותנת לו במה

    איל, 18/07/08 15:59

    ספרתי את הדעות של כל המגיבים כולל את המגיבים למגיבים:
    157 נגד דבריו 7 בעד 89% נגד 11% בעדו
    כלומר מיעוט זניח בעם מקבל עמוד ראשי 660 מילים
    בעוד הרוב המוחץ צריך להסתפק בלהגיב לדבריו

    היוזמה והכוח בידי המיעוט השמאלני

    לכן מגיבים יקרים:
    אל תבזבזו מילים על סמי או אחרים תקפו את
    האתר
    כמה שהם יצנזרו הם לא יכולים להשאיר מאמר ללא מגיבים זה פוגע להם בעסקים

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    מזל שעדיין יש אנשים כמוך!

    יוסי, 17/07/08 23:34

    תמשיך בלי לפחד!

    העם איתך, בן אדם עם ראש על הכתפיים

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    כמטיף כניעה שיטתי אתה לא הפתרון

    אתה חלק מהבעיה, 17/07/08 09:51

    משפטיך שהפטיש לא בונה בית כל כך עלובים וטריביאלים,שהם מצביעים על דמגוגיה מחשבתית
    תתמודד עם האמת, איפה היית עד היום, מי היו חבריך, ומה המחשבות והשימוש שלהם בפטיש ובמסמר
    אתם תמיד משתמשים בבולדוזר לכיוון ההריסה

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    בת יענה שכמוך - הטנק והמטוס לא אמורים להביא לך כלום חוץ מלשרוד

    יעקב אשדוד, 17/07/08 08:49

    נכון אתה מצווה גדולה לפדות שבויים ויש לשלם כל מחיר לשם כך.
    אבל אתה פורט על המיתר הזה מתוך תבוסתנות שאם רק נדבר עם החמס הוא ישנה את דעתו מלכלות אותך מעל האדמה הזאת
    הגישה הזו הביאה עלינו את אסונות אוסלו הנסיגה מלבנון ומעזה . אולם אתה מתעלם מהתוצאות שטופחות על פניך .
    העיקר להחשב (בעינך ובעיני צבועים שכמוך מהשמאל) לאדם נאור וליברלי .
    אתה חיי הסביבה טורפת - תתעורר

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מה שנסראללה שכח לומר משלים השמאל בכשרון רב. (ל''ת)

    עובדה., 17/07/08 07:54

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    תגובה 96 חייבת להימחק. אין לכם עורכים. מסננים.

    לעורך NRG, 17/07/08 07:40

    התגובה הזו היא גזענית טהורה.

    סמי מיכאל ראוי לביקורת, אבל התגובה הזו היא כה מבישה שאם אתם נותנים לה במה היא מעידה עליכם.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    הזיקנה שיבשה את דעתך

    אילנה, 17/07/08 07:35

    אם אין לך מה להגיד תשתוק. קשקשן מאוס.
    לעולם לא אקרא את ספריך, איש נלוז שונא ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    התגובות פה מפחידות בקיצוניות המטורפת שלהן (ל''ת)

    העם מופרע, 17/07/08 07:34

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    סופר-דמה (ל''ת)

    חסר ערך, 17/07/08 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    שכחנו לדפוק לאוייב כדור בראש - זה הכול (ל''ת)

    יותר מדי דיבורים, 17/07/08 07:22

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    עוד נכבוש את כל פלסטין (ל''ת)

    מחמוד, 17/07/08 07:08

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    יונים בטרפלגר

    ניר, 17/07/08 06:30

    לכבוד הסופר סמי מיכאל,
    ללא הטנק והמטוס לא היה מו''מ , המצרים למשל עשו איתנו שלום רק כאשר הבינו שלא יוכלו להכריע אותנו בקרב. גם בספרך אתה מציג אותנו כאומה גזענית ושוחרת מלחמה ואת צבא ההגנה לישראל כצבא תוקפני שרוצח ילדים תמימים ללא סיבה- לא התבלבלת קצת? או שצריך להסביר לך שאנו ''קורבנות השלום'' הבעיה שלנו היא שמרוב שאנו רוצים שלום וחולמים שלום אנו טומנים את הראש באדמה ויורים לעצמנו ברגליים.
    עכשיו עם יד על הלב תגיד לי בדיוק עם מי אתה רוצה שננהל משא ומתן? אפילו אבו מאזן מתיחס למרוצץ הגולגולות כגבור לאומי-אם אנשים כאלו אפשר לנהל מו''מ?. נבילה וכרים לא ממש קיימים במציאות היומיומית. האינטלקטואל הפלסטינאי '' השפוי'' הוא בבחנת מיעוט ומה גם שהוא פחדן!-בכל אופן הוא אינו רלוונטי מאז שערפאת הגיע לרצועה. בספרך הפכתה את המיקרו למקרו= מציאות דמיונית. אני מכבד אותף כסופר: הכתיבה שלך רהוטה, בהירה ואתה בונה דמויות באופן מאוד משכנע.אבל לא נעים לי לכתוב את זה אתה חי בבועה דמיונית=אז בבקשה רד אל העם
    אנו העם שלך,או שמה אתה רואה את עצמך כבן הגזע האנושי שלא מבדיל בן דת , גזע ולאום.
    אני מתגורר כרגע בארה''ב וזוהיא המגמה המובילה בקרב אנשי האקדמיה-עד לרגע שזה נוגע להם באופן אישי-אז כולם נהפכים לקרנפים אחד אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אנחנו איתך סמי

    שלמה, 17/07/08 06:12

    כל מי שקרא את סמי מיכאל יודע שמדובר בסופר בינוני למדי שמותניו דקות מאצבעות סופרים אמיתיים. במשבצת הפרענק העיראקי ובחסות התקשורת אשר גילתה בו קוריוז מענין, בבחינת אדם נשך כלב, הוא נעשה סופר.ההבל ורעות הרוח שהוא מדגים במאמר עלוב זה שבו שורה אחת אינה מתקשרת לחברתה הוא גם מוכיח זאת לעיני כולם.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    Full of bullshit (ל''ת)

    Leon, 17/07/08 06:05

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אתה חיבלת בנפשותיהם של מפעילי המטוס והטנק...

    שלמה בן לולו, 17/07/08 05:22

    כמו כל חבריך המחבלים מבית!

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אם לא היית ''הקוריוז העירקי'' אפילו סופר לא היו נותנים לך להיות

    ערן, 17/07/08 02:51

    ומזה כבר הפכת למבין גדול ומטיף.
    תחזור לחור בו היית ותשאר ותשתוק שם.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    סמי אתה מסוממי???

    אודי מאשקלון, 17/07/08 02:19

    מה נסגר איתך? מה זה השטויות האלה??? הסכמתי איתך ברב הדברים אבל גמרת אותי כשדיברת על משא ומתן עם החיות האלו, למה התכוונת? רק לעניין השבויים או מעבר לזה??

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מכתב לסמי

    יהודית, 17/07/08 02:07

    ביום כזה אני בוכה בכאב רב בעיקר על חוסר הרצון לראות מי האוייב. באמת סמי מיכאל לא די לך באמירות הנבובות הללו של משא ןמתן- מילים מודרניות מערביות שלא מעניינות את העולם הערבי הפודמנטליסטי החדור שנאה ורצח? עד מתי אני שואלת תמשיכו להתנצל על מי שאנחנו ועל כך שאנחנו פה!האמירה ''רק כח הם מבינים'' מוכיח את עצמו פעם אחרי פעם כל פעם שאנו מראים חולשה כמו הנסיגה מלבנון החפוזה,הפינוי מגוש קטיף וצפון השומרון והחזרת שבויים למינהם אנחנו חוטפים!החולשה והחוסר מוטיבציה להלחם רק מובילים להתעצמות הצד השני.לכולנו נמאס לאכול חרב,כולנו רוצים שלום ,רק פסיכופט לא רוצה שלום.אך להמשיך להאמין כי נאנוס את העולם הערבי לדבר הוא פשוט חלומות באספמיא.
    לא בהתלהמות אני אומרת את הדברים בכאב רב- ככול שלא נבין ונאמין על זכותינו על הארץ הזאת אין לנו שום סיכוי להיות ולחיות בה. בלי אמונה ובטחון בכך שהארץ הזו שלנו היא לא תהיה שלנו והם יקחו לנו אותה. זה הכאב הגדול של היום הזה . ההנהגה? היא תוצר של הרוחות הללו שמתנצלות על עצם קיומינו פה.אולמרט לא התבייש לקחת כסף מהעם הישראלי אך לנהל משא ומתן על הגולן עם סוריה והבטיח הבטחות לאבו מאזן זו גאווה.עד מתי לאיוולת הזו?

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    הזוי, מצער, וחסר בינה. (ל''ת)

    אבוי לו לעם שאלו אנשי הרוח שלו, 17/07/08 01:33

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מתי אבותינו ניהלו מו''מ עם רוצחים שפלים, הם פשוט השמידו אותם (ל''ת)

    דני, 17/07/08 01:16

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ''על כל פגיעה בנו הגבנו כשור זועם''?! - לא נכון. הבט בשדרות. (ל''ת)

    בשני הצדדים יש האומרים שהצד השני מבין רק כח., 17/07/08 01:08

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    המאמר כולו אוסף בדיות,אך נראה שהמחבר באמת מאמין בהן.זוהי דוגמא לשפלות

    שלמה, 17/07/08 00:55

    אליה התדרדרו אלו המכונים ''אנשי הרוח'' הישראליים - כולם שמאלנים פוסט- או אנטי-ציונים שאינם יודעים כלל היכן הם חיים.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אדון מיכאל, שכחנו איך נלחמים, לא איך מנהלים מו''מ, שכחנו להילחם...! (ל''ת)

    עמית, 17/07/08 00:53

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    זולא חולשת הטנק, המטוס החיל הישראלי, זה הגיס החמישי

    יוכי, 17/07/08 00:49

    השמאלן שיושב בקירבנו, ודופק חשבון על כל מחבל מנוול שחיסלנו,
    זו המדניות המטורפת של שופט עליון בדימוס,זו המדניות המטורפת של התקשורת שרוצה ועדת חקירה על כל מחבל שנפגע,(קו 300)

    זה חוסר הפרופורציה שבה הם מתיחסים אלינו (חיות אדם צמאות דם), מול ההומניזם שאנו מגלים כלפיהם, (העברת מזון ודלקים)

    אז אני לא רוצה להיות הומאנית מול רוצחים, וגם לא יפת נפש, את הדרך הזאת ניסינו, וקיבלנו מפח נפש,

    הגיע הזמן שנוריד את הכפפות, ונביא לכלל פעולה את יכולתינו הצבאיות לפני שיהיה מאוחר מידי

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    גידי (ל''ת)

    טוב שיש רק מעט כמוך וטוב שאתם פוחתים עם השנים., 17/07/08 00:34

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    האיש צודק - בודאי לגבי מלחמת לבנון השנייה

    גל, 16/07/08 23:52

    יצאנו למלחמה שלא השגנו בה כלום ואבדנו כ-160 חיילים ואזרחים. חזבללה חמוש טוב יותר ובוטח בעצמו. סוריה ואיראן ממשיכותלחמש אותו למרות מועצת הביטחון.
    המסקנה - למלחמות יוצאים רק כשממש ממש אין ברירה ובודקים טוב טוב את המטרות והיכולותלפני שיוצאים.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    התרגלנו לחיות מהעטינים השמנים של תקציב הביטחון......

    התרגלנו לחיות מהעטינים השמנים של תקציב הביטחון...., 16/07/08 23:51

    התרגלנו לחיות מהעטינים השמנים של תקציב הביטחון שרובו ככולו ממומן ע''י ארה''ב,אז למה אתה בא לקלקל?

    מה אתה רוצה שנחזור לגדל תפוזים?

    כלכלת ישראל מורכבת מ:

    שליש-תעשיות בטחוניות

    שליש-היטק,שזה בעצם תעשית צעצועי מלחמה ממוחשבים

    ושליש אחרון-מספקי שירותים לשני השלישים הראשונים.
    אז שלום זה חלום בלהות כלכלי

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    SAMI MICHAEL

    HAAARI, 16/07/08 23:44

    TAFSIKOO LEFACHOT LIHIJOT GIZANIM,MA ZE SHAJACH ME EFO HOO BA JA AHHBALIM.BBE MEDINAT ISRAEL SHOOM DAVAR LO HISHTANA.KOOLALAM NEGED KOOLAM,,BEJAMIM TROOFIM ELE TZARICH LISHMOR AL ACHDOOT.

    הגב לתגובה זו

    • עוד צדיק שמטיף מוסר מחו''ל. מתאים לך להגן על סמי מיכאל הנורא (ל''ת)

      סתם מילואימניק, 17/07/08 07:32

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    סמי מיכאל - ופוליטיקה

    ראובן - חולון, 16/07/08 22:49

    סמי תתעסק בכתיבת ספרים ועזוב את הפוליטיקה בה אינך מבין כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    סמי מיכאל סתום האומר את מה שיוצא מהסתימה (ל''ת)

    יעקב, 16/07/08 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לא לשלום!!!!!!!!!אל תבטיחו יונה ולא עלי זית!! הם הורגים אותנו!!

    ילד מחורף 73, 16/07/08 22:11

    הם הורגים אותנו!!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    תבוסתנותך מחישה את ההתחמשות האיראנית!! (ל''ת)

    עמית, 16/07/08 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לא הצבא התגמד - העם הזה התגמד ונתן לשרשורים של שלום אךשוא

    ספינר, 16/07/08 21:33

    וברגע זה בלבד וכן ל 4 אימהות חורגות בצלם עם כל כנופיות הטירור של חופש הפרט והחידקל לנהג את העדר בהעדר גמור ...

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אבי אבות התבוסתנות (ל''ת)

    צנחן מילואימניק, 16/07/08 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מעוות לא יוכל לתקון (ל''ת)

    דמך מהול בצוררי יהודים, 16/07/08 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מפחיד איך מתנפלים על סמי מיכאל המסכן, כשסוף-סוף נתנו לו במה (ל''ת)

    מולי הנ''ל, 16/07/08 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    סמי מיכאל היה בין אלה ששברו את רוחו של העם

    קרטושקס, 16/07/08 19:53

    ובמשך שנות דור למדו אותו שהמלחמה והשמירה על הארץ הינם הבל ורעות רוח והעיקר הוא השלום והחיים הטובים.
    ולאחר שכל השנים דיבר ברוח תבוסתנית זו, הוא מטיף לנו על חוסר רוח הלחימה אצלנו.
    רוח לחימה שהוא וחבר מריעיו שחקו לעפר במשך שנים עד שנעלמה לגמרי

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    המחסומים נועדו למנוע את רציחתינו, מעוות. (ל''ת)

    אבי מ, 16/07/08 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    המטוס והטנק הביאו לנו נצחונות ובעבורם אנו חיים.

    עמיר, 16/07/08 18:45

    בלי המטוס והטנק אדוני, אתה ואני היינו עכשיו מתחת לאדמה. מול כח יש להציב כח חזק יותר. באירופה לא היו לנו מטוס ולא היו לנו טנקים. והגרמנים שרפו אותנו. הלזה תתפלל אדוני היקר? צא מהדמיונות שלך ותתחיל לקרוא את המציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    עוד פרימוס ישן ששורק הבלים (ל''ת)

    פפר, 16/07/08 18:21

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אתה משרתם של שתי אדונים=הדעות שלך לא מענינות אותנו נמאס ממך ומשכמותך!! (ל''ת)

    נ.כהן אין בך דם יהודי ואם יש אז הוא מהול ברעל(:+(), 16/07/08 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    עד שלפעמים נראה כי מוצא האדם מהקוף. (ל''ת)

    מהמפורסמות שהעירקים כל כך שעירים, 16/07/08 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    רק פינוי ניקוי ללא פיצוי של הזבל השמאלני אל אחיו בעזה יביא שלום ליהודי (ל''ת)

    פינוי מייד ---הר אופנהיימר, 16/07/08 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    השמאל ממיט עלינו שואה שניה! (ל''ת)

    בושה וחרפה!, 16/07/08 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    עם שמאלנים כמוך המלאכה קשה שבעתיים (ל''ת)

    ישראלי, 16/07/08 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    עילג בדיבורו , עילג בכתיבתו , עקום בדעותיו. (ל''ת)

    קובי, 16/07/08 16:47

    הגב לתגובה זו

    • ואילו אתה גאון הדור

      דני ב., 16/07/08 18:31

      ראינו את נמוכי המצח מהימין והליכוד למה הם מסוגלים.
      תרבות הצ'חת'חים במיטבה.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    ''הוזה המדינה'' , ראה מה קורה בבלגיה! אתה צריך להפעיל את הראש! (ל''ת)

    חדש, 16/07/08 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    בוז לסמי--בוז לסמי--בוז לסמי--בוז לסמי מיכאל שאוהב לשנא יהודים (ל''ת)

    אליפז התימני, 16/07/08 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    סמי זרגיאל,,חבל שראשך בין רגליך,,מקומך בקיבינמט לעד (ל''ת)

    בצלאל, 16/07/08 16:34

    הגב לתגובה זו

    • בצלאל מאין הגעת מפרק הקופים?

      דני ב., 16/07/08 18:32

      אינך שווה את קצה כף נעלו של סמי מיכאל.

      הגב לתגובה זו

      • גם סמי מיכאל לא שווה את קצה כף נעלו שלו עצמו

        איקרוס, 17/07/08 00:31

        עוד שבוי בסיפורי אלף הלילה ולילה שלו על אהבת ערבים ליהודים. היה יכול להיות מדע בדיוני אם ערבים היו יודעים קצת מדע חוץ ממדע ההרג כמובן

        הגב לתגובה זו

  • 88.

    סופר סתם

    נסים, 16/07/08 16:33

    ישנם במדינה יותר אנשים פשוטים מאשר סופרים ודעתם חשובה יותר מדעת ''סופרים אללק'' ,תמשיך לכתוב ספרים .

    הגב לתגובה זו

    • גם בספרים הוא לא ממש קולע ובוודאי לא קולח (ל''ת)

      עדיף שישתוק גם בספרים (ספרים חלקים וריקים), 17/07/08 09:35

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    בזכות המטוס והטנק לא נשחטנו (ל''ת)

    אבי, 16/07/08 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הריטואל היחיד שחוזר על עצמו הוא סופר ליגה ד עם פוזה

    של אינטלקטואל, 16/07/08 16:08

    שמתיימר לדבר על נושאים שאין לו הבנה בסיסית בהם. לפני 60 שנה היו אלו אינטלקטואלים אמיתיים, בד''כ מדענים בכירים מאוד-כמו איינשטיין וכ''ו, שהתבטאו בנושאים מדיניים שגם אם לא הבינו בהם עד הסוף, השפיעו עליהם מאוד מעצם המעשים שלהם-כמו פיתוח הנשק הגרעיני. ואילו היום מה? סופר עיראקי שכותב סיפור על אונס גם הופך למומחה לענייני מדיניות-אה כן, ואל תשכחו, כמו מאות מיליונים -הוא נולד במדינה ערבית, זה הופך אותו למומחה גדול באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מספיק עם ההלקאה העצמית

    מלכה כספי, 16/07/08 16:04

    הגיעה העת שכל אלו שלא עשו שום דבר פרודוקטיבי בימי חייהם יפסיקו לנתח את המצב ולתת עצות.

    במה חשובה דעתו של סמי מיכאל מדעתו של החנוני שלי או בתי הרופאה?

    זה שאלהים חנן אותו בכשרון כתיבה לא עושה אותו מבין וצודק מאחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ''השלום''

    ש.ד. קרית ביאליק, 16/07/08 15:47

    סמי כסופר אני מעריץ אותך מאוד. גם אני כהרבה אחרים נתתי צ'אנס.לנסות להגיע לשלום ולרגיעה במזה''ת.אבל ראה עם מי יש לנו עסק עם צמאי דם.שכל מטרתם לפגוע בנו בכל דרך אפשרית.שרון לא ניסה ?רבין לא ניסה? אף אחד לא מעוניין בעימותים ובמלחמות.אבל אתה כמי שמכיר את המנטליות הערבית טוב.יודע שערבי מכבד ונרתע רק מיריב שהוא מפחד ממנו.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    למה לא ניתן למנוע חטיפה ולמה הדרג הצבאי הפיל את התיק על צהל!

    רוני, 16/07/08 15:23

    צריך לחזור אחורה 8 שנים למדיניות ההבלגה והמגננה שהובילו מופז, ברק ופואד בן אליעזר.
    בשנים אילו נחטפו: בשנת 2000, 3 חיילים, בהר דב - אלוף פיקוד צפון דאז היה מיודענו גבי אשכנזי שמיהר להפיל את התיק יחד עם מה קפלינסקי "קפלן" על צביקה גנדלמן מפקד האוגדה, בשנת 2006 נחטף חייל בעזה - גלעד שליט, שר הבטחון היה עמיר פרץ הכלומניק, שם התיק לא נפל על אף אחד למרות שהכשלים שם היו חמורים בכל הקשור לערכים צהל שם קרי דבקות במשימה, ובשנת 2006 נחטפו שני חיילים והתיק נפל על מפקד האוגדה והמח"ט למרות שפעלו בנסיבות בלתי אפשריות וקבלו שבחים ע"י ועדת וינוגרד.
    הדרג המדיני משך שנים התנער מן המצב החמור והקריב את טובי בניו בצהל על מזבח הפופוליזם.
    די לפופוליזם!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    עלוב נפש שכמוך - חזור לעיראק אל אחיך הפאשיסטים (ל''ת)

    על מה מו''מ עם החמאס? על הראש שלך?, 16/07/08 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    סמי מיכאל, אתה צדקן מתייפיף ורשע מרושע (ל''ת)

    אין מילים, 16/07/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    סמי מיכאל ''ההומניסט הגדו'' יהודי אנטישמי שתוק שתוק (ל''ת)

    חיפאווי, 16/07/08 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    במילה אחת, אתה אידיוט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    משה, 16/07/08 15:06

    הגב לתגובה זו

    • אתה אידיוט = שתי מילים (ל''ת)

      איל, 18/07/08 15:13

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אתה רוצח ודם הבנים על ידיך פאשיסט סמולני (ל''ת)

    העם זועם על סמולנים, 16/07/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    סמי מיכאל אתה עולה על העצבים, פשוט תשתוק! ''הומניסט גדול'' חארטה ברטה. (ל''ת)

    נמאס מהשמאלנים העיוורים., 16/07/08 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    סמי, אפילו אני הבנתי שטעיתי כשהתחתנתי עם ערבי! (ל''ת)

    ציפורה שרוניי, 16/07/08 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    סמי, כתוב ספרים. את זה אתה עושה טוב. בכל השאר אינך מבין (ל''ת)

    המוסכניק הערבי, 16/07/08 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    סמי מיכאל משבח את ''הדמוקרט'' הגדול נסראללה. נו, באמת (ל''ת)

    דן צפון, 16/07/08 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    קומוניסט עלוב-סמי מיכאל

    RR, 16/07/08 14:34

    סמי תתעורר, הקומוניזם עבר מהעולם ואתה כבר לא חי בבגדד ואתה לא מתלהם מול חברי התנועה הציונית בגדד, אתה חי בארץ ישראל, ניצלתה מהפרהוד בהיותך פעוט ואתה חי במדינה היהודית.
    היום, פתוחוחות כל הדלתות בפניך לחזור לארץ מולדתך, או אולי זה מפחיד אותך, אז אחד הכותבים הציע לך להתאסלם לפני כן. אני בטוח שאף אחת מהצעותי לא מתאימות לך. אז עשה טובה גדולה לעצמך ואולי גם לאלה שקוראים את הספרים שלך, אנא החלף דיסקט ותתעשת- כי באמת אף אחת מטענותיך כאן אינה נכונה כפי שכמעט כל המגיבים כאן טרחו להסביר לך, אנא תמשיך לכתוב רומנים ואל תשתף פעולה עם אויבנו בכתיבה של דמגוגיה זולה ונבובה

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    סמי מיכאל, ביננו..אתה מיצג את המיעוט בארץ!!!אל תשכח!!! (ל''ת)

    or, 16/07/08 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    קורא, 16/07/08 14:08

    הגב לתגובה זו

    • בגלל אנשים כמוהו וכמוך עוד יכתבו הרבה מילים על הרבה סלעים (מצבות) (ל''ת)

      איקרוס, 17/07/08 00:33

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    קורא, 16/07/08 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    נמאס מהשמאלנים הפשיסטים שכבשו את מדינת ישראל הם המיעוט השולט על הכלל (ל''ת)

    באמצעות התקשורת, 16/07/08 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    רק אנשי שמאל כותבים אצלכם? מצוין. צריך לקחת את עלי התאנה

    חרם על מעריב, 16/07/08 13:49

    כדי שיראו לכם את עיתון הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל סופר בשקל הופך גם למומחה מדיני, צבאי ולפיזיקה

    גרעינית, 16/07/08 13:49

    זה שחבריכם העיתונאים שרגילים למתוח ביקורת ולהביע עמדה על נושאים שהם כלל לא מבינים-נותנים לכם במה, לא הופך אתכם לסמכות. הצרה היא שמספיק אנשים די טיפשים כדי לא לקלוט את האבסורד שבעצם העובדה שאתה בכלל מביע עמדה בנושא שאין לך שמץ קלוש של מושג בו (גם אם כמו עשרות מיליוני אחרים נולדת בעיראק).

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אוף תשתוק ! שמאלני הזוי. כל הזמן אתם מתבכיינים (ל''ת)

    הסמים... הסמים, 16/07/08 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הבעיה אתך סמי מיכאל, שאתה מדבר עם אויבים ושונא אוהבים. בא לדבר עמנו! (ל''ת)

    מתנחל, 16/07/08 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    האם זוהי תמימות או שמא ''תמימות'' ???

    זה אני.............................., 16/07/08 13:37

    הכותב כאן מנסה להיראות או ללהצטייר כאדם שאינו בן האיזור,כמו מישהו מעולם אחר,מנותק,והרי דווקא אדם כמוהו-יוצא עיראק-יודע מהו אופיים האמיתי של רוב שכנינו,הוא אמור לדעת ששפיכת דם טבועה בדמם של אנשים אלה,שבשם דתם יקריבו נפשם בלקחם איתם רבים אחרים,(''דין מוחמד בסייף'') זוכר אני את פניו של הכותב כאשר רואיין לטלוויזיה בעת פלישת האמריקנים לעיראק,דמעות נקוו בעיניו כאילו מדובר בפלישה לבית משפחתו,הוא רק ''שכח'' שהעילה לכל זאת הייתה משטר המוות של סאדאם חוסיין ובני ביתו,שהיו אחראים לקיצור חייהם של אלפי אנשים מבני עמם ומבני העם הכורדי... גם על פי דבריו כאן-שנאסראללה הודיע,שלא היה חוטף את החיילים אם היה יודע מהו המחיר שלבנון תשלם על כך-הוא צריך להבין,שחובה עלינו להבהיר לאוייבינו שלא ישתלם להם לפגוע בנו כשמתחשק להם... על התייחסותו שמאז 67' נוצר ריטואל קבוע של החלפות שבויים וכו'-הוא טועה בגדול,החלפות שבויים היו גם לפני כן ועוד איך היו,רק מה,בתקופה ההיא לא שודרו -כמו היום- המחזות הנילווים בטלוויזיה ופורסמו רק לאחר יום בעיתונים או ברדיו-מה שלא ממש משאיר רושם עז כמו מראה העיניים,תמיד גם היחס המספרי בין שבויינו לבין אלה של האוייב היה מופרז כאילו חייהם של בני העם הערבי ''שווים'' פחות מאלה של אנשינו,כלומר,כמו היום שתמורת שתי גופות שלנו קיבלו הם כ-200 גופות ובנוסף לכך גם מחבלים חיים,(רק שלא יאשימו אותנו כאן בגזענות כמי שמעריכים את חייהם של הערבים לפי יחס של אחד למאה...) והמדינה שלנו ''לא טעתה'' ממש לא,והלא רק בעקבות תפישת כל חצי האי סיני השגנו שלום-גם אם קר-בהשבתו למצרים,פירוז סיני הקל מאוד על כך,מה שלא פשוט לעשות בשטחים קרובים יותר אלינו,ובכל זאת,מקרה לבנון מוכיח שגם כאשר נסוגונו מכל שיטחה בשנת 2000' על פי גבולות בין לאומיים לא ''נרגעו'' האוייבים משם ולא באו על סיפוקם,הם רוצים עוד... גם במישור הפלשתינאי,האם יעלה על דעתו של מר מיכאל שאם נעזוב את כל שיטחי 67' יבואו הם על סיפוקם ?! האם באמת ובתמים סבור כך האדון הנכבד ?... תמונות קשות מנשוא נראו בעזה כאשר החאמס תפס את השלטון והתעלל באנשי הפתח-בני עמו,אין צורך בדמיון רב כדי לשער מה יעוללו הם לבני עמינו,לו רק יפלו לידיהם,כמובן הכל בשם הדת,הג'יהאד וה''צדק'' האיסלמי... ותמיד-כך נראה-יהיו מי מאנשינו שיצדדו בצדקתם (לא במעשיהם אני מקווה) תמיד עולה השאלה,מדוע לא היה שלום לפני 67',והרי אז לא היה ''כיבוש'' ולא היו מחסומים וכו',התשובה יכולה להיות רק זאת-הערבים רוצים יותר,הם רוצים הכל....הכל....

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חזור לעיראק !

    איציק, 16/07/08 13:33

    אתה בכלל כופר במה שנקראת מדינת ישראל והציונות,אז מה זה משנה לך כיצד העם יגיב מול אוייביו? רק אם זו דעתך מדוע אתה כאן ולא חוזר למולדתך עיראק? מו''מ עם תנועות הרצח שהזכרת לא יועילו לך. אם לא תתאסלם, ת תשאר יהודי כופר שחובה להשמידו. אתה הבנת את זה יא ''יאהודי''?

    הגב לתגובה זו

    • צודק איציק, לך תתאסלם וחזור לעירק!!!לא רוצים אותך איתנו... (ל''ת)

      or, 16/07/08 14:30

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ומשא ומתן עם רב המרצחים ערפאת הביא לנו שלום? יריבים או רוצחי ילדים?

    אלכס טוקבק, 16/07/08 13:18

    לנהל משא ומתן עם יריבים אפילו בדמות חמאס, חיזבאללה וג'יהאד איסלאמי?
    אולי גם אל-קעידה? אם היית חי בתקופת מלחמת העולם השניה בטח היית מציע לנהל משא ומתן עם
    הנאצים?!
    ומה לגבי אירן?
    ''יריבים'', המילה הזאת כל כך מתאימה לחמאס
    וחיזבאללה בראש החולני של השמאל הקיצוני כמובן.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הכותב סותר את עצמו

    אבי, 16/07/08 13:11

    מצד אחד הוא מביא תשובה של נסראללה שאומר שאילו העריך שמדינת ישראל תגיב בכל כך הרבה כוח אזי הוא לא היה חוטף את החיילים ומיד אחריכן אומר שאנחנו מגיבים ביותר מדי כוח.
    לפי תשובת נסראללה אנחנו צריכים להגיב בהרבה יותר כוח וזה ירתיע אותם בעתיד הרבה יותר.

    אך כרגיל סמי מיכאל חי בעולם הספרות הדמיוני שבו הכול יכול להתקיים.
    יחזור נא לעולם וישאיר את המציאות לאדם השפוי. ייטיבו לעשות זאת כל השמאלנים ההזויים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    האג'נדה ניצחה ולכן צה''ל הפסיד

    יאיר ל, 16/07/08 12:59

    האג'נדה מקורה באמונה משיחית לה שותפים התקשורת, היועץ, הפרקליטות והבג''ץ. אמונה משיחית אינה נושא לוויכוח והיא חסינה מפני המציאות. אין יותר דיונים וניתוחים אלא סיסמאות. כל דיון מוסט מגופו של עיניין לגופם של המתדיינים. צה''ל מבצע מדיניות וזו נקבעת עפ''י האג'נדה, אם משום שהפוליטיקאים תומכים באג'נדה או משום שהפוליטיקאים מושחתים ורוצים לזכות ב''אתרוגות'' בעבור תמיכתם באג'נדה. צמרת הצבא הוחלפה בקצינים תומכי אג'נדה ובאומרי הן. ומה קיבלנו ?
    מדינה מושחתת ורופסת חסרת טיפת כבוד לאומי, העדר ביטחון מחוץ ומבית, שחיתות, רשלנות, סאוב ומה לא.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    החזרת השבויים

    קורס, 16/07/08 12:59

    עצוב עצוב יום קשה

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    יופי. אם הפסדנו בכל המלחמות אז אין לערבים אגו פגוע והכל בסדר (ל''ת)

    אפשר להתפנות לעניינים אחרים, 16/07/08 12:53

    הגב לתגובה זו

    • כ''כ אם הפסדנו בכל המלחמות -הערבים השיגו את שלהם.על אחת כמה וכמה (ל''ת)

      שאפשר להתפנות לעניינים לגמרי אחרים, 16/07/08 13:27

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    הלבנונים שואלים את עצמם....האם הם ניצחו?

    עמי, 16/07/08 12:52

    והשאלה הראשונה היא האם היה כדאי לחטוף 2 חילים מישראל? והאם התשלום לא היה גבוה מדי לאחר הכל,תגובת ישראל הביאה לחורבן בלבנון והכי חשוב בעיני הלבבונים למעלה מ-1000 הרוגים. ''הנצחון'' של חזבללה הוא מר עבורם
    אל תהיו תבוסנים. ישראל, לא ''הפסידה'' את
    מלחמת לבנון ה-2.לשאול אפשר, להיות תבוסני
    זאת רק שטות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. אבל התקשורת הישראלית ממשיכה לבכות את ההפסד כביכול (ל''ת)

      אלימלך רמות, 16/07/08 14:35

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    כי הנהגים שלהם נכים בראש ובידיים (ל''ת)

    מאיר, 16/07/08 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    תחזור לעירק ואל תחזור (ל''ת)

    אבי, 16/07/08 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    קומוניסט נשאר קומוניסט עד יום מותו,

    סטאלין האהוב., 16/07/08 12:32

    מוזר שהאיש הזה שמכיר היטב את הערבים ודובר את שפתם. יודע כמה הם רצחניים, עדיין תומך בהם ומאמין בהם. רק קומוניסט מורעל שחושב שסטאלין עדיין בחיים יכול לכתוב שלא ניצחנו את האינתיפאדות ואת המלחמות. ודוגל בהידברות עם הערבים. יש לך דוגמא אחת להסכם שקויים בחברה הערבית? אתה מכיר מדינה ערבית או מוסלמית אחת שאין בה מלחמות אזרחים וטיהור אתני? אם נחלש כאן מה שהיה בפרהוד ביום אחד יהיה כאן בשעה ובכל שעה.
    שאיפת חייו של סמי מיכאל זה למצוא בחן בעיני השמאל האשכנזי ולהתקבל כסופר קאנוני ככזה הוא גם ימכור את אמא שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ב-1973 כן ניצחנו. מספיק עם השקר המוסכם הזה, כמה אפשר לשקר?

    Y, 16/07/08 12:30

    הגענו עד פאתי דמשק, חצינו את התעלה והגענו עד פאתי קהיר. לו לא נכנענו ללחצי המעצמות (ולמה נכנענו? מה יצא לנו מזה?) היינו יכולים לסיים את הכיבוש של שתי המדינות ולמוטט את משטריהן.
    מהבחינה הזו באמת לא ניצחנו כי פחדנו לנצח, לא כי לא יכולנו.
    אבל צריך לזכור שחרף ההפתעה, וחרף יום כיפור, תוך שלושה שבועות הגענו לפאתי ערי הבירה של האויבים שלנו, שזה נצחון מזהיר יותר מזה של מלחמת ששת הימים.
    אז אולי די עם השקר הזה?

    הגב לתגובה זו

    • השמאל מסרב להכיר בכל נצחון ישראלי. תמיד אנו מפסידים לדעתם (ל''ת)

      רנית כהן, 16/07/08 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ההפך: אנחנו לא יודעים להשתמש בעוצמה הצבאית שלנו. אנחנו עושים חצי

    Y, 16/07/08 12:28

    עבודה, וככה זה נראה. אילו באמת היינו משתמשים בה כמו שצריך, ב 1973, היינו כובשים את דמשק ומפילים את המשטר שם, וכנ''ל במצרים. אבל נכנענו ללחץ המעצמות, ובזאת הטעות שלנו. גם במלחמות לבנון אותו דבר. אנחנו פחדנים בסופו של דבר, זו הבעיה היחידה שלנו. אנחנו מפחדים לנצח שלא יכעסו עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כתמיד- לא מסכימה עם אף מילה שלך ועדיין אוהבת אותך מאד

    ללא תיווך, 16/07/08 12:27

    כדאי שתתרכז בכתיבת ספרים כי את זה אין מי שעושה טוב ממך. אתב סופר אדיר.חבל שאתה מתעלם מהעובדה שהחיילים נחטפו מתוך שטח ישראל תוך הפרה בוטה של כל הסכם שהרי לחיזבאללה נוח להיות אירגון גרילה כדי שלא יהיה כפוף לשום הסכם. התנהלותם והתנהלות החמאס מצביעה על כך שמדובר בשתי חברות שונות, אנחנו והם, שאין בינינו כל שפה משותפת. הם יודעים רק דם ורצח ואכזריות. ואנחנו נוהגים בשבוייהם בכבוד מלכים....

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    סמי? מי זה? כמה שטויות ענטיקות מקשקש (ל''ת)

    אליהו גלבוע קרית ארבע חברון, 16/07/08 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אם אחיך הערבים כל-כך בסדר , מדוע הסורים לא מוסרים את עצמות גיסך לקבורה (ל''ת)

    למה ?, 16/07/08 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ''''הומניסט גדול'''' פחחח..חרטטן בגרוש (ל''ת)

    גם בעירק היה ערב רב?, 16/07/08 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    דבר ידוע שהעירקים הם מאוד שעירים...גם מתוך האישונים צומחות להם שערות (ל''ת)

    המסתירות את המציאות, 16/07/08 12:06

    הגב לתגובה זו

    • חבל שמפגר כמוך יש לו גישה לאינטרנט (ל''ת)

      פולני, 16/07/08 16:49

      הגב לתגובה זו

      • אבל הם באמת שעירים..והגב שלהם ..וואוו..סוודרים בקיץ (ל''ת)

        שרלילית, 16/07/08 18:43

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    קול האספסוף בראש חוצות ישמע

    ירח, 16/07/08 12:05

    כי הנפש הצטמצמה והמח התנוון והאספסוף הולך ורב והוא רודף בצע וגרגרן וכל עניינו לעשות לביתו ולהשביע רעבונו הבלתי נשלט וכבר הפך זאת לתורה ולדרך והכשיר את הכלים. ומשרתיהם שוחרי הטוב, זה שאינו יודע לשאול, ילחמו על זכות הציבור להשחתה ולניוול ולצפיה בזוועות ובחלאות, זכות הניצול והפיטום, המה יקונו...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למען האמת לא תכננתי להגיב ..

    מוקיטו, 16/07/08 11:57

    אבל היה קשה לי אז אשתדל בצמצום.
    הסופר הנכבד יפלוט את אותם דברים גם אם המציאות מוכיחה שוב ושוב שהוא טועה, ואתן רק מספר דוגמיות:
    מלחמת יום הכיפורים היתה אסון שבו אויבנו ניסו שוב לחסל אותנו בהפתעה ותוך ניצול קדושת החג, הם נכשלו כך שלקרוא לזה כשלון זה טמטום קשה או ציניות קיצונית.
    להגיד שהידברות זו השפה המקובלת במזרח התיכון יכול להגיד רק עיוור חרש שלא היה פה בספטמבר 70 , שלא שמע על א חמה בסוריה וכעת על מרד האסירים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    המטוס והטנק לא הביאו ניצחון כי אנשים כסמי מיכאל סירסו אותם והרסו הכל! (ל''ת)

    שמאל זה חורבן ומוות קריסה והתאבדות!, 16/07/08 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא

    1, 16/07/08 11:52

    ישראל לא יודעת להגיד לא. לא לגופות, לא למעטפות. אכן נגסנו בחוסן האזרחי שלנו, בעוד מנהיגי האויב מרקידים את עמם סביב הלא, לא, לא. ואנחנו את כל העשייה והמנהיגות שלנו היפרטנו לעושי רע.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הנאצים הציעו לבריטניה שלום וצרציל סרב

    אליוי, 16/07/08 11:49

    ב-1940 הציעו הנאצים שלום לבריטניה
    צרציל סרב

    בתקופת הבליץ ( מאי 41) הגיע בטיסה
    רודולף הס סגנו של הצורר עם תוכנית שלום
    וגם ברגע הקשה הזה צרציל סירב לעשות
    שלום עם הנאצים
    הטענה של צרציל היתה שאסור לעשות שלום עם הברבריזים הנאצי
    שלום עם הברבריות הוא חסר ערך
    כוח העמידה של הבריטים נבע מהנחישות שלהם להלחם ולא מרצונם לשלום

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חכם אחד אומר דברי טעם ועשרות נמוכי מצב מתחילים לחרבן שטויות ונאצות! (ל''ת)

    מרינה, 16/07/08 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הטיפש הזה חי עדיין על המנטרות של המפלגה הקומוניסטית בעירק (ל''ת)

    בושה לעדה העיראקית המפוארת, 16/07/08 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הטיפש הזה חי עדיין על המנטרות של המפלגה הקומוניסטית בעירק (ל''ת)

    בושה לעדה העיראקית המפוארת, 16/07/08 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לערבים אין בגץ ובצלם והאירגון שאתה עומד בראשו שתומך רק בזכויות הערבים.

    אתה אנטי ציוני., 16/07/08 11:32

    לערבים אין כללים, אין קודים,אין ערכים אין אלוהים. הם עושים כרצונם באכזריות הגדולה ביותר בעולם דהיום. ואילו ישראל פועלת עם המון מיגבלות וסייגים ואירגונים אנטי ציונים שלא מאפשרים לנהוג בחכמה. ואחרון אחרון יש לנו ראש ממשלה חלש שמונע ע''י השמאל. וככזה מעולם לא ננצח את הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עוד לא התחברת. (ל''ת)

    איזה נודניק, 16/07/08 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איזה חרטטן, זה לא יאמן שהכריחו אותי לקרוא אותו בבי''ס...

    פנדה, 16/07/08 11:25

    הרי אתה וחבריך, בדה-מורליזציה שעשיתם לנו במשך 20 שנה, בתודעה הכוזבת והחזרה על מנטרת ''שלום תמורת שטחים'' - אתם הובלתם את העם הזה לאובדן הדרך, הבאתם אותנו אל התהום ואתם מסרבים להודות בטעותכם ולהסתובב לאחור.הרי אם היינו מנסים לנצח את מלחמת לבנון השנייה הייתם פונים לבג''צ ואולי אפילו להאג - והעיקר שלא יפגעו אזרחים שמחפים על פשע. אתם הפכתם את צה''ל למשטרה - ''צבא של מחסומים'' בשפתך - כשעיקרתם את יכולת התגובה שלו ומכאן את יכולת ההרתעה שלו. 4 האמהות שלכם, בג''צ ובצלם - הם אלו שמעודדים ארגונים מזוינים לתקוף אותנו שוב ושוב, בידיעה שלא יענשו על כך. טול קורה מבין עיניך מר מיכאל, עד שהשמאל לא יתנצל בפני המדינה על מה שעולל לה אין לכם שום זכות להטיף לנו מוסר.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד ועצוב עוד יותר (ל''ת)

      R, 16/07/08 16:25

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    זכות הכיבוש

    אורי, 16/07/08 11:23

    הצבא אכן התגמד ונהייה משטרה, כמו שאתה אומר, אבל לא בגללו, אלא בגלל המדיניות: לא היינו מוכנים לקחת בעלות על האדמה שכבשנו. אכן דעת הקהל אצלנו צווחנית- בהשראת הממשלות שהשקיעו כל מירצן להישרד, שחרדתן פיעפעה אלינו. ומה שאתה מציע במקום סולידריות זה המשך הרחמים העצמיים ותחנונים לאויב. אתה האויב שאימצנו לקירבנו. אם לא נדע לכבוש את מקומנו,לא נהייה פה, וגם אם נישרד פה- לא יהיה לזה ערך. אני לא רואה בתרבות המזרחית נחותה, ואתה?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    סמי מיכאל ממשיך להרעיל בארות בשיטתיות - ''הסכמי אוסלו'' לא הספיקו לך ? (ל''ת)

    יורם, 16/07/08 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    גרוש המחבלים לטוניס ב- 1982 - כישלון, אך החזרתם לא''י ב- 1994 - הצלחה!! (ל''ת)

    לסמי האידיוט, 16/07/08 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    די ''לאחות שברים''!!! יש לדאוג שלא יהיו מלכתחילה שברים. וכן הטנק והמטוס

    Mלכה, 16/07/08 11:16

    מנצחים, אם משתמשים בהם כמו שמנצחים משתמשים ולא כשמשתמשים בהם בידים קשורות, כפי שאתה דואג לעשות לנו. וכן מו''מ רק מנקודה של מנצחים ולא רופסים ומרופטים כמו שאנחנו.(עיין ערך אולמרט בפריז). מו''מ אחר מעולם לא יפתור שום סכסוך במזה''ת, אלא יחסל אותנו לאט בטוח ואלגנטי.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עאידה = ספר מעניין. תפיסת המציאות שלך ילדותית ומסוכנת. (ל''ת)

    ביזי, אל מסעדי, 16/07/08 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    סץ מיכאל: ב- 1967 היינו צריכים ללמוד מההצלחות של 1948 (לגרש ולספח) (ל''ת)

    אפרים, 16/07/08 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    את אופן הטיפול בטרור היינו צריכים ללמוד ממי שהצליח, כמו חוסיין ואסד (ל''ת)

    אפרים, 16/07/08 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מעולם לא הגבנו כמו שור זועם. להפך, ניסינו ללכת כמו פיל בחנות חרסינה. (ל''ת)

    אפרים, 16/07/08 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    סמי מיכאל אתה אידיוט!! (ל''ת)

    דניאל, 16/07/08 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כח הזרוע, הנשק והאילוץ להשתמש בו הם הדברים היחידים שביססו את ישיבתנו כ

    ה, 16/07/08 10:35

    אני מעריך את סמי מיכאל אך לצערי הוא טועה שוב ושוב ואינו נותן לעובדות שמכות בנו שוב ושוב אפילו לסדוק את התזה המופלאה שלו שאינה מתחברת למציאות אפילו לא טיפה.

    בנוסף לדברים רוחניים בסיסיים, כח הזרוע, הנשק והאילוץ להשתמש בו הם הדברים היחידים שביססו את ישיבתנו כאן בארץ שלנו (כן, שלנו)

    הם גם הדברים היחידים שמונעים מהמרצחים וחיות הטרף שמסביבנו לשחוט אותנו ולהעיף אותנו מכאן לכל הרוחות כבר 60 שנה.

    בכל העימותים הצבאיים שהיו לנו ניצחנו. כמובן שהאויב שבכל המקרים הינו אויב רודני גם כלפי עמו, יוצא מגדרו כדי לשכנע אותנו שהפסדנו ואינו מאפשר לעמו לפצות פה.
    הפסד אמיתי במלחמה (בניגוד להפסד תקשורתי) יהיה כזה שיזרוק אותנו לים ולא כזה שמסתיים בלבנון הרוסה ורוצח של ילדה בת 4 שחוזר לביתו.

    סמי מיכאל צריך להפנים דבר אחד פשוט לא מדובר כאן בריב ילדים שצריכים להשלים. מדובר כאן באוייב שבכלל לא מעוניין להשלים איתנו, הוא מעולם לא רצה להשלים איתנו וכשהוא באמת ירצה להשלים איתנו (אבל באמת) לא תהיה כל בעיה לעשות זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איזו כתיבה ירודה. אין ספק שספריו דורשים עריכה אינטנסיבית מאד (ל''ת)

    עורכת ספרותית, 16/07/08 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    איזו כתיבה ירודה. אין ספק שספריו דורשים עריכה אינטנסיבית מאד (ל''ת)

    עורכת ספרותית, 16/07/08 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הרמה הנמוכה של מה שכתב- מוכיחה את הטענות שלי.

    אלכס, 16/07/08 10:18

    האליטה הישנה התנוונה, וצריכה לפנות את מקומה לטובת הנהגה חדשה המורכבת מאנשים חדשים מכובדים וישרים, אישית ואינטלקטואלית.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הרי כל החלשת הצבא והממשלה הם רוח ההבנה שלך:שלום בכל מחיר

    אתה מדבר, 16/07/08 10:14

    לחיי השלום בכל מחיר

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    סמי מיכאל

    רובי, 16/07/08 09:56

    סמי מיכאל האם אתה מרגיש טוב יש לי הרגשה שלא מציע לך לך למיטה ותישן במקום
    לבלבל לנו את המח ביום זה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אתה ושכמותך המעריצים שפלים ורוצחים הביאו אותנו למצב זה (ל''ת)

    יויו, 16/07/08 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מן הראוי היה להחזיר אותך וחבריך ללבנון - אפילו ללא שום תמורה, בחינם! (ל''ת)

    אליהו שמש, 16/07/08 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כשמכפיפים את הלחימה לעקרונות הזויים...

    ארז, 16/07/08 09:42

    כמו ''מוסר'' ו''זכויות אדם'', הרי אי אפשר לנצח בכוח צבאי (כי לא ממש מפעילים אותו...) ולכן אנו נשארים עם המו''מ - אבל בגלל שסמי מיכאל וחבריו פוררו את האחדות שלנו, את הצדק שלנו, את האמת שלנו, אנחנו גם לא יכולים לנהל מו''מ אמיתי ולעמוד על שלנו (שהרי אנחנו לא הצד הצודק בסכסוך, אליבא ד'סמי מיכאל ושאר סהרורים, והצד הלא-צודק לא יכול להתעקש על עמדתו...). ומכאן ההפסדים והמפלות והתבוסות שאנו מגיעים אליהן, תבוסות ומפלות שמשרתות את מיכאל ואת חבריו במאבקם נגד ישראל הציונית, היהודית.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    התרגלנו לחיות מהעטינים השמנים של תקציב הביטחון שרובו ככולו ממומן ע''י א

    אהוד ברקאת, 16/07/08 09:22

    התרגלנו לחיות מהעטינים השמנים של תקציב הביטחון שרובו ככולו ממומן ע''י ארה''ב,אז למה אתה בא לקלקל? מה אתה רוצה שנחזור לגדל תפוזים?
    כלכלת ישראל מורכבת מ:
    שליש-תעשיות בטחוניות
    שליש-היטק,שזה בעצם תעשית צעצועי מלחמה ממוחשבים
    ושליש אחרון-מספקי שירותים לשני השלישים הראשונים.
    אז שלום זה חלום בלהות כלכלי

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    המתלהמים לשנאה תהומית נגד ערבים והמכנים עצמם ''פטריוטים'' ,אתם בוגדים במ

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, 16/07/08 09:19

    המתלהמים לשנאה תהומית נגד ערבים והמכנים עצמם ''פטריוטים'' ,אתם בוגדים במולדת ובציונות,אם הייתם רואים בא''י מולדת הייתם מבינים שלטוב או לרע הערבים היו ויהיו שכננו,גם אם הם שכנים טובים או רעים ככל שיהיו,400 מיליון לא נוכל להשמיד או לגרש גם במיטב הפצצות,ומתי שהוא נהיה חייבים לחיות איתם,אז לטעת שינאה בהמית מסוגל רק מי שהוא או טיפש או בוגד וחושב לעשות כאן כסף בדרך
    לאמריקה וממנה...כמו רוב ''מנהיגינו'' שהפכו את המולדת לביזניס

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב (ל''ת)

      משה, 16/07/08 10:35

      הגב לתגובה זו

    • מי שמטיף לשלום בכל מחיר...

      ארז, 16/07/08 10:36

      יביא לסופה של מדינת ישראל - אז מי הוא הבוגד?

      הגב לתגובה זו

    • אתה פדגוג בגרוש

      bu, 16/07/08 11:26

      הזורה את שקריו ברוח

      הגב לתגובה זו

    • כמתלהמת אין לי שום שמץ של רצון להשמיד 400 מיליון ערבים.

      Mלכה=מתלהמת גאה, 16/07/08 11:44

      יש לי רצון לקבל את פיסת ארץ אבותי הקטנה שבשביל 400 מיליון הערבים היא בס''ה פרור של ארץ. אין לי בעיה, כ''מתלהמת'' לחיות איתם בשלום בארצותיהם. מוגזם? אז פה הבעיה שלנו.

      הגב לתגובה זו

    • אפשר גם אפשר אחרי כמה סטירות הם ירצו לחיות בשלום רק כך הם מבינים

      איקרוס, 17/07/08 00:36

      הבעיה שהשמאל קשר לנו את הידיים וגורם לנו לקבל סטירות

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    היה לישראל נצחון.

    רון, 16/07/08 09:19

    רק אדם בינוני ומטה לא רואה רחוק.
    אין ספק שצהל ניצח כל עוד נסראללה לא נראה אומרת הכל.
    שנתים שקט והצימרים שמלאים אומרים יותר

    הגב לתגובה זו

    • הצימרים היו מלאים גם שש שנים קודם וגם לפני כן (ל''ת)

      י, 16/07/08 13:29

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אוי סמי סמי... מותר לקורא לך שקרן או טיפש?

    ראובן, 16/07/08 09:19

    נכשלנו דווקא כאשר ניסינו להשלים עם אוייבנו. כאשר ניסינו שלא לנצח באמצעות הטנק והמטוס. ברגע שזנחנו את כוחנו זנחנו את כבודנו וזה היחס שקיבלנו.
    אל תעוות ואל תשקר: האינתיפאדה נגרמה על ידי עסקת ג'בריל והסכמי אוסלו. דווקא במשא ומתן אין לנו מה להציע ... הארץ הזו קטנה מידי. אולי תהגר?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אזרחים זיקפו גבכם והרימו ראשכם

    ישי, 16/07/08 09:17

    בלי בכי ובלי נהי!!!

    יש להציג עמידה איתנה בפני

    מלחמת התעמולה של האויב

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק! חלק משת''פים עם התעמולה משמאל ,וחלק מימין. (ל''ת)

      כמו איזה עורבים, 16/07/08 11:16

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    האדון ה''סופר'' חי בסרט? האם יש אמירה מאחורי האותיות? (ל''ת)

    קורא, 16/07/08 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הייתי מצפה ליותר מסופר מבולבל ומפילוסוף בגרוש (ל''ת)

    אני, 16/07/08 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חוסן

    שרה ליברמן, 16/07/08 09:00

    נדמה לי שהבריטים שלחו ילדים לכפר ואפילו לחו''ל. נראה לי שהכותב מדבר על החוסן שלו וסוגר עיניו מול כל מה שלא מתאים לתזת השנאה העצמית.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    המטוס והטנק הם שהביאו את הנצחון שמכוחו אנו חיים פה ב40 השנה

    רחל מרץ, 16/07/08 08:58

    המטוס והטנק הם שהביאו את הנצחון שמכוחו אנו חיים פה ב40 השנה
    ותודה לחיילי צה''ל האמיצים

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בוז

    דניאל, 16/07/08 08:43

    בוז לתבוסתן

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ריטואל שחוזר מ-67 ? עוד פרו ערבי - אנטישמי שמאשים את ישראל . (ל''ת)

    אירגון הפת''ח קם לפני 67 וכן גם הפיגוע הראשון שלהם, 16/07/08 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שמאלן פנאט והזוי, מדינת ישראל נחלשת בזכות אנשים כמוך (ל''ת)

    יוני, 16/07/08 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בדיוק הגישה שמיכאל מצדד בה - טיפוח חלומות השלום במקום שאיפה לביטחון, ה

    עין צופיה, 16/07/08 08:25

    הם הם הסיבה לאווירת התבוסתנות שלנו ולחולשת החומר = הנפש שלנו להמשיך להילחם על עצם קיומנו כאן.
    להילחם על עצם קיומנו כאן לא אומר רק מלחמה כל הזמן, אלא ביטחון בצידקתנו ובזכותנו לחיות כאן חזקים איתנים ולנצח נצחים!!

    ואילו טיפוח החלומות הוא הגורם ליאוש ולחולשת הדעת, הוא ולא אחר.

    הגב לתגובה זו

    • אמור ''לא לשלום'' בלי להתבייש !

      פנדה, 16/07/08 11:28

      מספיק להתבייש, מותר להגיד היום ''אנחנו נגד השלום !''. אנחנו בעד בטחון, שגשוג, נורמליזציה - מוכנים לעשות עסקים עם כולם, אבל לא מוכנים בשום פנים ואופן למה שהשמאל והערבים מכנים ''שלום''. השמאל גרם אפילו לימין להתבייש ולהכריז שהוא בעד שלום, אבל הגיע הזמן להפסיק עם הצביעות, להפסיק לשקר לעצמנו, להיות הגיוניים ולא חולמנים - ולפעול למען הבטחון שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    עוד אחד שלא נותן לעובדות לבלבל אותו ,העיקר התזה

    קובי, 16/07/08 08:12

    מלחמת יום כיפור היא ניצחון צבאי אדיר ,מלחמת לבנון הראשונה צה''ל סילק את אש''ף מלבנון ,צה''ל והשב''כ מרסק יום יום את הטרור הפלסטינאי,אבל יש לך תזה להרצות
    מה זה משנה העובדות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה - כל המלחמות רק הסתיימו ללא הפסד. ניצחון לא היה.

      יובל, 16/07/08 10:40

      אני מהצד השני של המפה הפוליטית מהיצור המתועב שכתב את המאמר וגם אני אומר שלא ניצחנו. ניצחון יוצר שינוי. שינוי נוצר רק ע''י טראומה קשה. טראומה נוצרת ע''י איבוד הרבה אנשים (אחוז ניכר מהצבא והאוכלוסיה) או איבוד שטח. ב-67' אומנם הרווחנו שטח אבל לא ידענו לנצל זאת וליצור מצב סופי. לא הקאנו ולא בלענו - או שהיה עלינו להעיף את הערבים בשטח הכבוש או שהיה עלינו לדרוש מיידית הסכם שלום תוך וויתור על השטחים למדינות מהם כבשנו ולאיים בהמשך מלחמה וכיבושים נוספים אם לא יסכימו. במקום זה נשארנו עם הפחדים והבעיות.

      מי שמסרב לנצח, יפסיד לטווח ארוך. התופעות שאתה רואה היום כמו תופעת ההשתמטות, נוצרו בגלל התסכול העמוק מכך שישראל לא מרוויחה דבר מכוחה. ההיפך - השמאל השריש מנטליות שבה מפסידים מכח פוטנציאלי שאסור לממשו.
      לקחת ישראלי ולהחדיר בו מנטליות גלותית - זאת תכלית השמאלנות ולצערי היא הצליחה עד כה.

      הגב לתגובה זו

      • אני מסכים איתך שהשמאל יוצר פה כבר 40 שנה דוקטרינה תבוסתנית

        קובי, 16/07/08 11:51

        צה''ל מכה את האויב בכול מלחמה ,זה שהדוקטרינה של ''שלום עכשיו'' הופכת כול ניצחון צבאי לתבוסה מדינית ,זה כבר בעיה אחרת. גם במלחמת לבנון השנייה וגם בלחימה ברצועת הביטחון בשנות ה90 שנחשבות ככישלון לצה''ל ,אני טוען שהנהגה יותר אסרטיבית הייתה מנצלת בצורה מיטבית את היכולות העוצמתיות של צה''ל, אבל להגיד שצה''ל לא מנצח מ67 זה חסר בסיס.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    עוד אחד שלא נותן לעובדות לבלבל אותו ,העיקר התזה (ל''ת)

    קובי, 16/07/08 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ובשביל הגלוי הנאות לא חשוב שתציין מאיזו נקודה פוליטית אתה מדבר?

    נעמה, 16/07/08 08:06

    זכות השיבה המלאה. ''זוכרות''. מדינה דו-לאומית, לא יהודית, אלא של ''כל אזרחיה''.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צריך לדעת מה להגיד ומתי להגיד. משהו נכון בתזמון מסויים -

    הוא רעל או שטות בתזמון אחר, 16/07/08 08:05

    סמי מיכאל עשה עכשיו מעשה רעל ושטות.

    הגב לתגובה זו

    • קשה להקשיב לרעם תותחים

      מנסה להקשיב...אישה, 16/07/08 10:36

      כואב הלב לקרוא את תגובות השטנה והרעל
      המושפרץ פה ע''י אנשים אני נוטה לחשוב כי באמת סמי מיכאל צודק וכבר שכחנו לדבר...
      רק התפרצויות זועמות וצווחות ארנבים שרק חיים וחושבים מתוך איזו חרדת טריטוריה כוזבת
      אפשר לחלום
      אפשר לדבר
      באמת

      הגב לתגובה זו

      • אפשר לישון אצלך בבית היום ?

        פנדה, 16/07/08 12:07

        לא ? מה קרה, ''חרדת טריטוריה כוזבת'' ? נורא נחמד לדבר בססמאות, אבל צריך גם להיות מסוגל לעמוד מאחורי מה שאת אומרת...

        הגב לתגובה זו

    • מר מיכאל איש השלום והאחוה - אולי תספר לנו למה ברחת מעירק? (ל''ת)

      אבי, 16/07/08 11:36

      הגב לתגובה זו

      • סמי מיכאל ! הקשקשן הטיפש הגדול ביותר בשמאל העיוור !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        אוי לנו ואבוי לנו עם אנשים כמוך !!!!!!!!!!!!!!!!!!, 16/07/08 12:21

        הגב לתגובה זו

        • הטעות של סמי.הטנק/צהל הוא אמצעי כנגד נשק הטרור שישראל מו(ת)קפת בו. (ל''ת)

          המזה''ת היה כאירופה לא היה צורך בטנק. א''י=כבשת הרש, 16/07/08 20:45

          הגב לתגובה זו

      • אם אני לא טועה תקרא סופה בין דקלים כניראה הוא שכח את הספר שלו עצמו (ל''ת)

        איקרוס, 17/07/08 00:39

        הגב לתגובה זו