• 96.

    לכידת סמיר קונטאר

    שלומית, 22/07/09 13:32

    אני מכירה סיפור על אדם אחר שטוען שלכד את סמיר קונטאר ואף זכה לדבריו לצל''ש על הביצוע.אשמח לדבר עם עורך התחקיר

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    יישר כח

    דני, 18/07/08 17:34

    זוכר את הימים

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אין מלים

    עלאא חאג', 18/07/08 15:55

    אח יקר אני מחזק ממך המוןולא פלא שאתה תפסתא אותו

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אין מלים

    עלאא חאג', 18/07/08 15:43

    אח יקר אני מחזק ממך המוןולא פלא שאתה תפסתא אותו

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אין ספק שעשית את מה שחינכו אותך לעשות היה שלם כי אתה ובני משפחתך קורצת

    איבון רוזנפלד מעלות, 18/07/08 13:06

    אין לי ספק שלא צריך להיות בליבך שום דבר רע את שלך עשית ולזה חונכת . אין ספק שהגיע הזמן לשנות מדיניות ולהרוג מייד
    אלא אם כן הם קלפי מיקוח לעתיד לצערנו הרב
    אבל מההיכרות הקצרה עמך ואחיך אין לי ספק שמשפחתך קורצה מחומר טוב וערכי ולכן לא היית נוהג אחרת
    חזק ואמץ איבון רוזנפלד מעלות

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    משאירים אותם בחיים גם כי אסור להוציא להורג וגם כי (ל''ת)

    צריך לחקור אותם ולדלות מידע, 17/07/08 22:01

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לסמיר קונטאר יש שפם. כמו שהיה לסדאם חוסיין .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 17/07/08 13:41

    ואן שום הבדל בינו לבין. שאר הטרוריסטים הרוצחים .שפגעו בעם ישראל. במהלך שנותיה .כולם רוצחים .וזה לא משנה כיצד בוצע המעשה ובאיזו צורה .

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    we are a fucked up

    doron, 17/07/08 06:04

    remember the bus 300 when our guys killed one of the terrorists the news papers made us like we did something wrong the poor terrorist have rights so what if he KILLED
    woman and children he have rights

    WHAT A FUCKED UP SOCIETY WE LIVE IN TERRORIST SHOULD HAVE THE RIGHT TO DIE .

    UNTIL WE WANT DO THAT WE WILL HAVE MANY KUNTARS OUT THERE

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    המסקנה המתבקשת, עונש מוות לכל הטרוריסטים. (ל''ת)

    אבי, 17/07/08 05:27

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לכל ה''לא מבינים''

    אמא'לה, 17/07/08 04:04

    היום יצאו מהשבי שלוש משפחות.

    משפ' ארד בשבי מעל 20 שנה

    סמיר קונטאר חסר ערך. זה לא אותו אדם שטבח את משפחת הרן. כן, הכל היה שונה אם היה מת בזמנו.

    סמדר מבינה. כואב אבל צריך.

    לא מהתפוצה של אולמרט - אבל בקטע הזה מסכימה אתו.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    היית צריך לירות בו

    כברי, 17/07/08 02:58

    זרעי פורענות הרחמים על רוצחים מתועבים נזרעו כבר לפני 30 שנה?

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    המוסד צריך לחסל את נסראללהההההההההההה (ל''ת)

    אבי, 17/07/08 01:27

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    עונש מוות נותן רק בית משפט והגיע הזמן שיתחילו לתת עונש כזה במקום לרמוז (ל''ת)

    לחיילים להרוג שבויים, 17/07/08 01:24

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    חבל שלא הרגת

    מ רי, 16/07/08 22:51

    אני מקווה שישמעו אותך ואם יתקלו במקרה דומה יהרגו את המחבלים בלי להתלבט אני מעריצה אותך על גבורתך תפסיק להתלבט אי אפשר להחזיר את המצב אחורה לפחות הוא ישב כבר הרבה שנים בכלא בזכותך אתה גיבור

    הגב לתגובה זו

    • עוד לא מאוחר להעניש אותו במה שמגיע לו. תנו לשב''כ את הכוח! (ל''ת)

      אודי, 16/07/08 23:38

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    ''נקמת ילד קטן לא ברא השטן''

    טדי, 16/07/08 21:36

    סמיר הטיח את ראש הילדה בת ה4 אל הקיר עד שמתה, וגרם למות ילד נוסף.

    פעם היינו רודפים אחרי מרצחים לחו''ל כדי לחסלם, כמו אחרי רוצחי ספורטאינו במינכן, ואנשינו היו מסכנים חייהם לשם כך.
    כיום אפילו גופות אנחנו לא מוכנים לסכן.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    טירוריסטים רוצחים לא משאירם בחיים

    שגיב, 16/07/08 21:32

    זאת היתה הוראה של אריק שרון שלא רצה להשאיר בחיים מחבלים והוא ידע למה - מחבלים שנשארים בחיים הם קלפי מיקוח והמטרה היא לא להתמקח עם טירוריסטים אלא להורגם - הם לא שווים יותר מחרקים - חרקים הורגים מייד - כמו גם טירוריסטים.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא צריכים הסברה אלה תעמולה

    יעקב קוניק, 16/07/08 20:51

    יש לפרסם בעולם תמונות של הפיגוע בנהריה ע''מ שהעולם ירא למי נותנים כבוד בלבנון

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    גיבור

    יהודית, 16/07/08 20:16

    אני רוצה להגיד לך כי אתה גיבור גדול .אך אסור לך להיתייסר כי אתה עשיתה את הכי טוב שידעת והכי נכון לאותו הרגע ורק שתדע כי לא הכח תלוי בנו יש סיבות ואלוקים גדול שמסובב אותן ולך נפלה הזכות לתפוס רוצח ילדים.ומכאן והילך אתה גיבור ויתר ההתרחשויות אינן תלויות בך יותר .אז שהיה לך טוב גיבור ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    היית נשפט והיו מנדים אותך... כבר אז התקשורת לקתה בוירוס השמדה עצמית (ל''ת)

    אברה קדברה, 16/07/08 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הקם להורגך השקם להורגו.

    mos, 16/07/08 18:35

    הגיע הזמן,שאנו היהודים נתנהג כפי שהתורה מורה לנו,לא צריך לרחם על אכזרים,תיראו להיכן הגענו ,אם התרבות המערבית.כולם יודעים לנפנף התרבות שנגדנו,אבל הם נוהגים כמו שהתורה מורה לנו.
    אם ההינו נוהגים כמו יהודים,אחמדיניגאד הפרסי היה היסטוריה,אנו סומכים על העולם,נראה מה העולם יעשה כשהפצצה הראשונה תיפול פה.
    שנשמע בשורות טובות.

    הגב לתגובה זו

    • ועברית, התורה לא מורה לנו ? (ל''ת)

      Jehova, 16/07/08 20:38

      הגב לתגובה זו

      • וגם חכמה התורה כנראה לו מורה לנו. לפחות ל77 (ל''ת)

        הרבובדיה, 16/07/08 22:30

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    אם היית הורג אותו לא היית יודע ששינית משהו,כבר הרגנו הרבה מחבלים !!!

    שרון, 16/07/08 18:07

    כל הרעש על קונטאר זה כי הוא נשאר בחיים

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אל תסתכל בעיניים לקונטר אלא לאהודים ולתיקשורת היבבנית. (ל''ת)

    מדינה מגוכחת, 16/07/08 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    קונטאר רוצח מתועב אבל...

    תמי, 16/07/08 17:34

    קונטאר הוא חיה שלא מגיע לה להמשיך לנשום ולו נשימה אחת ובטח שלא להיות אדם חופשי, אבל אם תיאורו של שלמון מדוייק, והוא אכן ראה מולו את הכלב רק לאחר מעשה ועם ידים מורמות, לצערי לא היתה הצדקה להורגו ואין לשלמון סיבה להתייסר.
    ולסיום, אני מאחלת לקונטאר שימצא את מותו בקרוב מאוד ובנסיבות אכזריות במיוחד!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    באמת חבל

    יעקב, 16/07/08 17:08

    חבל חבל

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    deads for deads

    ari, 16/07/08 16:57

    as they gave us dead bodies we should hang the 5 terrorists and give them dead bodies as well, the way we agree to their conditions only strenghten them,where is our fighting spirit? why did we become chickens? where is entebe's israel? the world has not changed the arabs are the same arabs just more efficient but they still have the same mentality, they understand only violence and appeal for it so give them what they look for in heavens name

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    יש להעמיד את מר שלמון לדין על כך שריחם על אכזר (ל''ת)

    י.ל., 16/07/08 16:24

    הגב לתגובה זו

    • u

      ornit, 16/07/08 18:26

      u are so stupid!

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    חייבים עונש מוות למחבלים!!! (ל''ת)

    יאיר, 16/07/08 16:20

    הגב לתגובה זו

    • 70 צודק 100% (ל''ת)

      שמואל, 16/07/08 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    Sammir

    AaronLevy, 16/07/08 16:16

    My hart goes to thr familys

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מדינה חכמה ומתוקנת מתקנת ומשדרגת כל הזמן את דרכיה לפי תוצאות העבר.

    צריך לבוא שינוי שהוא חיסול טרוריסטים, 16/07/08 16:07

    אבל אנחנו כיום לא מדינה חכמה ולא מתוקנת.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    איכן מנהיגי הרפורמים בארה''ב שאומרים לנו איך להתנהג ומבגינים נגדנו

    רון, 16/07/08 15:49

    ועוד דבר חשןב אצל המוסלמים אין מנהיגים מתונים שיגנו את התנהגות הלא מוסרית של אותו מיתימר להיות דתי בלבנון

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לי כואב ששום מנהיג שמותח עלי ביקורת יקום עכשו ויצין איז סו (ל''ת)

    rui, 16/07/08 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מי שלכד את סמיר קומטאר , הוא האלוף הדרוזי יוסף מישלב (ל''ת)

    זרעית, 16/07/08 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    צמרמורת אמיתית............

    אבי, ספרד, 16/07/08 15:26

    עברה לי בגוף כשקראתי את הכתבה. אני פונה אליך רמי שלמון, אולי היית אז משנה את ההיסטוריה, אבל גם היית משנה את חייך, אין לי ספק שהיית נשפט ויושב בכלא על רצח, פעלת נכון, גם אני כשהייתי בגילך, אז, האמנתי ב''טוהר הנשק'' וכמןבן שהתאכזבתי קשות, אם מרצחים אין לשמור בשום אופן על טוהר הנשק, עם חיות יש לנהוג לפי מנהגם. לסיכום אני מצדיע לך ומסיר את הכובע בפניך.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מר שלמון הינך אדם טוב ומיוחד !!! (ל''ת)

    רחל (מודיעין), 16/07/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    להצדיע לרמי שלמון!אדם זהב! (ל''ת)

    חן, 16/07/08 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    איף נפלו גיבורים ...

    דוד, 16/07/08 14:46

    בשעה קשה זו לעם ישראל ..הבה ונתאחד יהודים ונרים תפילה בליבנו לכל אותם חיילי צבא הגנה לישראל העומדים על משמר ארצנו(המתפרקת מוסרית) לשלומם חזרה ושליחותם להגן על ארצנו הקטנה...אנא אלי שמור נא עליהם ותן ברכה על ראשם ...אמן

    הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      ירון, 16/07/08 16:20

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    היה מחבל נוסף שנתפס שכחתי את שמו (ל''ת)

    ושוחרר בעיסקת ג'יבריל, 16/07/08 14:36

    הגב לתגובה זו

    • אסעד אבראס (ל''ת)

      ימח שמו וזכרו, 16/07/08 15:04

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    היה צריך לחסל את קונטר

    עידן, 16/07/08 14:35

    מקום המדינה מחנכים את ילדינו וחיילינו על פי מוסר נוצרי, זר. על פי התורה, צריך לחסל אויבים ולהרתיע אותם ולא לשים אותם בכלא עם תנאים של בית מלון. קונטאר ישב בכלא ולמד וקיבל תואר אקדמי! אולי אפילו על חשבוננו!!! אחרי שנלכד היו צריכים לחקור אותו ולאחר מכן לחסל אותו. זהו מוסר יהודי כי זה מרתיע את האויבים האכזריים שלנו

    הגב לתגובה זו

    • הרי במדינה לא נוהגים לפי הדין היהודי

      א, 16/07/08 16:56

      האומר הבא להורגך השכם להורגו, קל וחומר אדם כמו קונטר, היו צריכים לא רק להרוג, אלא לזרוק אותו לכלבים, כדי ללמד שמי שבא לרצוח אנשים נשים וטף חפים מפשע, זה יהיה דינו! אם כך היו נוהגים, היה נחסך דם רב של יהודים חפים מפשע, והחיים היו נראים אחרת, ואולי גם שלום היה בינינו לבין הערבים, כי שלום בא רק מעמדת כח, ולא מעמדת התגוננות, שזה מה שמשדרים מנהיגינו היום לערבים ולעולם בכלל.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    היו שם מלא כוחות שונים (ל''ת)

    היה בלגן נוראי, 16/07/08 14:32

    הגב לתגובה זו

    • צוות מסיירת גולני היה מוכן לפרוץ לבית אבל התוכניות השתבשו

      איל, 16/07/08 18:43

      אכן היה בלאגן

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה זה משנה, אם לא היית מחסל אותו, אז היה משתחרר כלב

    SY, 16/07/08 14:30

    אחר. הבעיה כאן זו ההחלטה לשחרר ולא את מי משחררים וזו הטעות של כל המגיבים.

    הגב לתגובה זו

    • 1OO%!!! (ל''ת)

      aviva, 16/07/08 15:27

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אם היית מחסל אותו

    צצ, 16/07/08 14:14

    היית יושב בכלא.
    והיו משחררים מחבלים אחרים.
    עזוב, תמשיך את חייך.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא יכולת לדעת

    רועי, 16/07/08 14:14

    אל תסתכל על דברים שקרו ואולי היו יכולים לקרות אחרת.
    היית חייל בן 20, שעוד ''הפילו'' עליו אחריות אדירה להוביל קבוצת חיילים, עשית כל שיכולת ופעלת לפי הנהלים.
    כמובן שיכולת לפעול אחרת ולשנות את ההיסטוריה.
    מי אמר בוודאות שזה היה פועל לטובת הכלל?
    ואולי אתה היית סובל מזה אפילו יותר?

    אל לך להאשים את עצמך.
    היית אמיץ. פעלת מתוך מניעים טהורים ואמונה שלמה במערכת.

    שהיושרה והמוסר שבך יהיו נחלת כלל עם ישראל.

    -רועי-

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אולי צריך להודות ליורם שקולניק

    שכן חיסל מחבל, 16/07/08 14:11

    בילה 7 שנים בכלא ואולי חסך מאיתנו עוד פרשת קונטר בוריאציה כזו או אחרת

    הגב לתגובה זו

    • לכן היה הכרח לחסל אותו (ל''ת)

      במקרה של שקולניק המחבל לא נכנע, 16/07/08 14:34

      הגב לתגובה זו

      • לא נכנע אבל המחבל היה כפות וקשור (ל''ת)

        שקולניק טען שפחד שיש לו רימון ביד, 16/07/08 14:50

        הגב לתגובה זו

      • נכנע או לא - מחבלים יש לחסל מיד - רוצחים ארורים (ל''ת)

        שמיר, 16/07/08 16:23

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    מבחינה בטחונית עדיף לתפוס אותם בחיים

    פנדה, 16/07/08 14:00

    ואז לתחקר אותם וכו'- המידע שיצא מהם עשוי למנוע פיגועים עתידיים ולשפר את יכולות הלחימה בטרור. מדינה נורמלית ממילא לא משחררת מחבלים חיים תמורת גופות, אז השיקול הזה לא צריך להיכלל בכלל. אני משוכנע ששלמון לא חשב שאי פעם המחבל הזה ישוחרר תמורת גופות, שישראל תהפוך למדינה שמבצעת פשעים נגד האנושות ונגד עמה, כשהיא משחררת רוצחי ילדים לחופשי.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    למדנו את הלקח

    דודי, 16/07/08 13:37

    מהיום אף מחבל לא ייצא חי מהידיים של אף ישראלי

    הגב לתגובה זו

    • צודק - לא ייצאו חי יותר. על אף מחאת יפי הנפש הסמולנים (ל''ת)

      יקיר, 16/07/08 16:25

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    רמי היקר - אין מקום לחרטה, פעלת כפי שחונכת

    dotan, 16/07/08 13:32

    והיית אחראי במהלך השנים מאז, על חינוך דורות רבים של לוחמים מצויינים שיצאו מנהריה
    תודה!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    eyes agains eyes

    lazar, 16/07/08 13:31

    u should kill him , a big MIZVA

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אם היית יורה בו היית יושב עד היום, ואותך לא היו משחררים,

    יקיר מרכז, 16/07/08 13:06

    אחרי הכל רצחת מחבל, הוא בסך הכל הרג משפחה שלמה.

    מדינת האבסורד.

    הגב לתגובה זו

    • אשכרה... עולם הפוך (ל''ת)

      פנדה, 16/07/08 13:32

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    תצטער באמת, ושזה יהיה לקח לכל האחרים: לא לוקחים שבויים. נגמר. תפסת? תי

    Y, 16/07/08 12:37

    תירה בראש וזהו. נסדר את הכל בחקירה אל תדאג.
    נגמר הקוד ה''מוסרי'' עם החיות האלו. לטרוריסטים לא מגיע להינות מהקוד המוסרי של חיילים בצבא סדיר.

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט!!! (ל''ת)

      בן אדם, 16/07/08 13:14

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא נשכח לבג''ץ , את שיחור חוטפי רון ארד בחינם . (ל''ת)

    אזרח, 16/07/08 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה קוראים כאן לרוצח ארור מחבל?

    אברהם, 16/07/08 12:32

    רצח בכת רובה ילדה יהודיה בת ארבע וכאן קוראים לו מחבל.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ובכן רמי, היום התברר שסיכנת את חייך לשוא, קונטר הולך הביתה ככה סתם

    רמי, 16/07/08 12:31

    אתה היית בכוננות שם בנהריה, כאשר הפיגוע הנורא הזה התרחש שם, רצה המזל וקונטר נפל לידך בידים מורמות, אבל יתכן מאוד שהסיטואציה היתה שונה והוא וחביריו היו מנהלים נגדכם קרב יריות שבמהלכן היית יכול להיפצע או אפילו למות, היום התברר שהסיכון הזה שנטלת על עצמך אין לו שום ערך, אולי בעיניך יש לו ערך אולי בעיניהם של הרבה מאוד אזרחים טובים, אבל לא בעיני מנהיגינו, בעיניהם אתה בסך הכל עוד בובה בתיאטרון שלהם, אתה כלי משחק בידם, כלי שרת למילוי תאוותיהם ומאוויהם השפלים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא למדנו כלום משלטון ברק? והנה ברק בממשלה חוזר על אותה טעות..

    אופיר, 16/07/08 12:27

    תתפטרו !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    על פי הקוראן והאיסלם , קונטר מוגדר רוצח שפל ..

    ג, 16/07/08 12:17

    בקוראן ישנם חוקים ברורים שמגדירים מיהו שהאיד ומיהו רוצח שפל , קונטר מוגדר על תורתו כרוצח שפל .
    ולכל פוסקי ההלכה המוסלמית , תתביישו לכם שאתם תומכים ברוצח שפל על פי הספר הקדוש שלכם .

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    רמי, עשית את הדבר הנכון

    לוחם עבר בסיירת תושב נהריה, 16/07/08 12:12

    רמי, אני לא מכיר אותך. למרות שגם אני תושב נהריה, אני צעיר ממך בשני עשורים וקצת. גם אני הייתי לוחם בסיירת צנחנים. אתה לא שופט. לקיחת חיי אדם, זאת לא הייתה העבודה שלך, אתה היית חייל בדיוק כמו שאר החיילים, הגנת על המדינה ועשית זאת בעוז ובצורה הטובה ביותר, בזכותך, נתפס בן הבליעל. כמו שאתה יכול וודאי להבין, סיפורה של משפחת הרן מוכר לי היטב. גיבורים כמוך, כמו יוסי נאור ז''ל, ועוד טובים מבני העיר, הם אלו שגרמו לי לקחת את ההחלטה ולהיות לוחם. אתה גיבור. בית המשפט וחוקי המדינה הם אלו שהיו צריכים לדון את קונטאר למוות, לא אתה. כרגע כל שנותר הוא לחבק את הוריו ואחיו של אודי, ולחבק את משפחות שחר והרן. ולזכור לעד, לזכור שאין מחילה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      nadav, 16/07/08 13:16

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מסכים. (ל''ת)

      עידן, שינקיניסטן, 16/07/08 20:21

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    נקמה

    דודו, 16/07/08 11:28

    יהי זכרם ברוך של חיילינו.אני מקווה שהתקשורת תזכיר את ניסיון החיסול של משעל של נתניהו והשמאל שטירפד אותו יחד עם ראש המוסד של אז דני יתום.ואני מקווה שיחסלו את נסראלה על הצחוק שעשה מישראל ואת קונטאר.

    הגב לתגובה זו

    • בחייך מסביר לי

      תמהוני, 16/07/08 12:31

      איך השמאל טירפד את זה? הרי זו הייתה פאשלה של המוסד מן ההתחלה (בחירת המקום) ועד הסוף.

      ועוד לומר שנתניהו, שאישר את הביצוע בירדן, יוצא טוב מזה!

      הגב לתגובה זו

    • איזה נתניהו? זה ששיחרר את יאסין? החזיר את חברון? הציל את משעל?

      אורן, 17/07/08 02:57

      הרעיב את המדינה?

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לרמי שלמון

    תומר רז'קובצקי, 16/07/08 11:20

    קודם כל תודה לך על שלכדת את הרוצח המתועב קונטאר. אל לך להאשים את עצמך שלא ירית בו. אתה שירתת מדינה שעולם הערכים שלה מעוות וחולני, ואינה מסוגלת להפטר מטרוריסטים מסוכנים ביותר באמצעי הנחוץ-עונש מוות. בעתיד אני מקווה שיפסקו עונש מוות לטרוריסטים ואולי אפילו ייתנו הנחיה המאפשרת לירות בו בשטח גם אם יש אפשרות ללכדו. אינך אשם בעסקה הנוראית ובשחרורו של אותו רוצח.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יום עצוב לעם ישראל...

    יובל, 16/07/08 10:42

    כשאני יודע שהרוצח הזה חוזר הבייתה ואולי מישהו מהמשפחה שלי לא...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    קל לדבר, אבל מי שהיה נושא במחיר זה רק שלמון עצמו

    לכל החוכמולוגים, 16/07/08 10:30

    אם היה מחסל את קונטאר, היו באים אליו בטענות ואולי אף מקימים על כך וועדת חקירה. בשביל מה הוא צריך להרוס לעצמו את החיים? כי מדינת ישראל היא מהגרועות שיש במשא ומתן? כי היא נותנת דין וחשבון לכל מי שרק מוכן לשמוע אותה? כי היא פועלת לפי שיקולים זרים וכלל לא עיניניים? אם היה הורג את המחבל היה נחשב פושע. לעומתו פושעים אמיתיים (אנסים כמו קצב ורוצחים כמו קונטאר) מסתובבים חופשי. זו דרכה של מדינת ישראל. הכל עקום.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    השתגעתם?להרוג רוצח?שכחתם מה היה בקו 300??!!

    אבילה, 16/07/08 10:24

    כשאיציק מרדכי וחבריו חיסלו את הרוצח מקו 300 קמו מיד השמאלנים ועשו לו לינץ ציבורי ותקשורתי !!

    הגב לתגובה זו

    • זה אהוד יתום ריסק הגולגולת (ל''ת)

      עופר, 16/07/08 11:40

      הגב לתגובה זו

    • אידיוט שכמוך - זה לא היה איציק מרדכי!

      תמהוני, 16/07/08 12:34

      חשבתי שכל העולם כבר יודע שהשב''כ ניסה להעליל עליו שהוא הרג את המחבל. הלא בגלל זה הייתה פרשת קו 300.

      הגב לתגובה זו

      • איש ימין = אידיוט... (ל''ת)

        אורן, 17/07/08 02:56

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    היית צריך לעשות זאת והשמאלנים היו אוכלים אותך חי (ל''ת)

    הגרזן, 16/07/08 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ברור שהכל היה נראה אחרת אם הוא היה הורג אותו. העסקה הזאת (ל''ת)

    היתה שונה..., 16/07/08 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    קונטר, חבל שלא הרגו אותו במשך השנים, יכולנו להחזיר גופה (ל''ת)

    ל, 16/07/08 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    קונטאר

    שגיב, 16/07/08 09:36

    אנחנו עם של פריירים ..ומה שחשוב לאנשי הפוליטקה זה לגרוף עוד נקודה לטובתם בכדי להגיד עשינו משהו ..אבל לא מגיעים לנקודה העיקרית והמרכזית .. אבל מי שצריך לשלם יישלם .. והכל כתוב!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא מאוחר להרוג אותו,אפשר להזריק לו חומר שלאחר שבוע מהשחרור הוא פשוט מת

    יי, 16/07/08 09:16

    וזו חובתנו לבצע זאת,
    ויהיה נצחון גדול על כל החיזבאלה

    הגב לתגובה זו

    • זו חובה מקודשת --- לעשות זאת ! (ל''ת)

      אדם, 16/07/08 09:58

      הגב לתגובה זו

    • אני מתנדב להזריק (ל''ת)

      רופא, 16/07/08 11:18

      הגב לתגובה זו

    • מה שחשוב זה שאנחנו נהרוג אותו,למען יראו ויראו.

      זאת הרתעה שמחוייבת במציאות, 16/07/08 16:09

      אין ערך למוות שלו שלא ידוע מי עשה את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    עשתה היסטוריה

    נח, 16/07/08 09:14

    האמא שלך עשתה היסטוריה שהביאה אוך לעולם.
    תארו לעצמכם שהדבר לא היה קורה.היה באותו מאורע מישהוא אחר במקומך,מי יודע מה היה עושה???

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    maskanot

    maskanot, 16/07/08 09:08

    lapaam habaa-LO LOKHIM SHVUIM ARAVIM-YESH LAHAROG OTAM BIZMAN HALHIDA!

    הגב לתגובה זו

    • maskanot

      Jonas jensen, 16/07/08 11:40

      how about learning English

      Or getting Hebrew keyboard

      הגב לתגובה זו

      • Nudnik

        Maskanot, 16/07/08 16:56

        Lech Timtsa Mi Yenaanea Otcha

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    קונטר הרוצח ימח שמו

    אריק, 16/07/08 08:47

    יום שחור ! ! נסראללה נצח אותנו !
    היו צריכים לחסל את החלאה מזמן ! עכשיו הם יחטפו עוד הייל ועוד אחד
    משתלם להם .....הפלשתינים ילמדו מהם
    שממשלת ישראל נכנעת לכל דרישה

    הגב לתגובה זו

    • נהריה

      עמיר, 16/07/08 09:24

      שימו לב להבדלים :
      הערבים מעריצים רוצח ילדים. הם מתרצים זאת בהוראה מהקוראן !!!
      מרוצץ ראש של ילד הוא לא יצור אנושי, הוא בהמה, תת אדם ואם הוא עושה זאת בהשראה דתית
      אזי הוא איננו שונה מרוצחי הילדים במדינות כמו אפריקה השחורה, מדינות מסויימות באסיה ודרום אמריקה.
      זה ההבדל בתרבויות ביננו לבינם.
      כל מה שאנחנו צריכים זה להבין עם מי יש לנו עסק. יש לפגוע בהם בכל כח אפשרי אבל לעולם לא נרד לרמה השפלה שלהם : מבחינתנו, ההתנהגות ו''התרבות'' שלהם נוגדים את כל כללי המוסר האנושי.
      מקומם בגן חיות !

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    טיפש מי שהחליט לא להרוג מחבל.שלמון יכל לשלם על זה אילו הרג את המחבל (ל''ת)

    אלי, 16/07/08 08:42

    הגב לתגובה זו

    • נהריה

      עמיר, 16/07/08 09:16

      יש לך חוצפה לקרוא לרמי שלמון טיפש מבלי להכיר אותו, בלי להבין את הערכים שמהם שאב את ההחלטה שלא לירות במחבל.
      רמי שלמון הוא מלח הארץ !
      ומי אתה ? מה אתה עשית למען המדינה ?
      בוש והיכלם ! של נעליך !

      הגב לתגובה זו

      • תקרא שוב, ולאט יותר - הוא לא אמר על רמי ''טיפש''. (ל''ת)

        תמיר, 16/07/08 17:10

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    טעות הסטורית

    סמיר הכלב, 16/07/08 08:28

    הטעות ההסטורית שחוזרת על עצמה שוב ושוב אצלנו היא שאנו לוקחים מחבלים חיים. זה המקור לכל הצרות. היה צריך בעבר ויש לעשות זאת בכל הזדמנות- מחבל שנתפס צריך להרוג אותו. זה יחסוך חטיפות וצרות ומלחמות. חסלו אותם, כמו את מחבל הטרקטור. הזהרו כלבים- אנחנו משוגעים!

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      באמת צודק, 16/07/08 18:11

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אותה טעות עשו עם ברגותי .... (ל''ת)

    מדוע ???, 16/07/08 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כן, צריך קודם לירות אחר כך לשאול שאלות.

    כאילו דה, 16/07/08 08:21

    זה יפתור הרבה דברים. הגיע הזמן להבין איפה אנחנו חיים, לא בדיוק הפנמנו את זה!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''גבור ערבי''

    שמוקלר, 16/07/08 08:20

    הוא מרוצץ ראשי תינוקות.
    עונש מוות כמו אצל הערבים הוא הפתרון .

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    פעם היתה

    פקק תנועה קרית ביאליק, 16/07/08 08:17

    מדיניות של רחמים. על חייהם של מחבלים. מסוג כזה בחברה הישראלית .וכדי להראות לעולם .עד כמה אנו עם רחמנים .ובעלי צדק מוסרי וכולי .הגישה הזו הישתנתה במיקצת .אחרי הסכמי אוסלו .אבל לא בהרבה .זכור לי מיקרה של מחבל .שעשה פיגוע קשה בירושליים .וכימעט נוטרל בידי כוחות הביטחון .אבל אישה תושבת ירושליים. התיישבה על המחבל הזה. ולא נתנה לכוחות הביטחון לנטרל את המחבל הזה .וכך ניצלו חיו .

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    פרשיית קו 300.זוכרים ?

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 16/07/08 08:14

    ב1984, 4 מחבלים חטפו אוטובוס של אגד.האוטובוס שוחרר ושניים מבין המחבלים
    נרצחו לאחר תפיסתם.הסמול השתולל מכעס,ופתח במסע להכפשה לאומית.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רמי מדריך ספינינג עם לב זהב ההפך הגמור מהרוצח המתועב (ל''ת)

    שלי, 16/07/08 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    להחזיר מחבלים בעסקת שבוים מתים !

    אבי, 16/07/08 08:06

    צריכים לעשות כמו שהחיזבלה עושה - להחזיר גופות ( מתו מוות טבעי).וצריך לעשות שאותם מחבלים לא יקבלו שום סיקור תקשורתי מסיבות ביטחוניות,ככה שאף אחד לא ידע מה עלה בגורלם. שירגישו קצת איך שהמשפחות שלנו בישראל מרגישים!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    **** לחסל *** מחבלים

    אבי, 16/07/08 08:04

    אל תביאו מחבלים חיים.
    הם מביאים רק נזק.
    ל-ח-ס-ל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    14 כנראה שטפשות זו מחלה מדבקת (ל''ת)

    עוז, 16/07/08 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    המסקנה הנכונה המתבקשת

    אלי, 16/07/08 07:30

    השאלה ששואל שלמון היא שאלה רטורית.התשובה ברורה. מחבל שמגיע לפגוע באזרחים חפים מפשע,בכוונה תחילה,יש לטפל בו בהתאם. אין שום הצדקה להשאירו בעולם הזה,להעניק לו בריאות שלמה וכצ'ופר גם לתת לו תואר ראשון .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אל תגידו קונטאר. תגידו ''מרוצץ ראש הפעוטה אל הסלע''. (ל''ת)

    זה שמו עד עולם, 16/07/08 07:28

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא רק נסראללה. גם אנחנו לומדים לקח. חיילים שימו לב!

    גד הגמד, 16/07/08 07:23

    במידה וחיזבאללה נותנים לנו גופות תמורת אנשים חיים, אנו לומדים משהו מהם....במלחמה הבאה עימם ועם כל מי שמגיע מכוונם:
    NO Mercy! שזה אומר ללא רחמים וללא שבויים!
    חיילי צה''ל.הם מחזירים אותנו בארונות בלבד!
    יקבלו כמות ארונות פי 100!
    לא להאכיל שבויים. לא לשלוח אותם ללימודים באוניברסיטה. לא לתקן להם חורים בשיניים.
    אצלנו מחבלי חי-זבללה, גוויות!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    טפש שלמון -כמה צער היית חוסך מאיתנו אם היית יורה בטינופת על המקום. (ל''ת)

    ////, 16/07/08 07:01

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ודאי שהיית משנה

    פפו 39, 16/07/08 07:00

    את ההיסטוריה, אבל לאחר מכן גם חייך היו משתנים מהקצה אל הקצה, כי אז כל אירגוני השמאל הקיצוני היו ממררים את חייך עד ליומך האחרון.
    זו הבעיה במדינתנו.
    עכשיו לא נותר לך אלא להמשיך את חייך במחשבה:מה היה קורה אילו......

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ודאי שהיית משנה

    פפו 39, 16/07/08 07:00

    את ההיסטוריה, אבל לאחר מכן גם חייך היו משתנים מהקצה אל הקצה, כי אז כל אירגוני השמאל הקיצוני היו ממררים את חייך עד ליומך האחרון.
    זו הבעיה במדינתנו.
    עכשיו לא נותר לך אלא להמשיך את חייך במחשבה:מה היה קורה אילו......

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ודאי שהיית משנה

    פפו 39, 16/07/08 06:59

    את ההיסטוריה, אבל לאחר מכן גם חייך היו משתנים מהקצה אל הקצה, כי אז כל אירגוני השמאל הקיצוני היו ממררים את חייך עד ליומך האחרון.
    זו הבעיה במדינתנו.
    עכשיו לא נותר לך אלא להמשיך את חייך במחשבה:מה היה קורה אילו......

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא היסטוריה ולא נעליים הייתה משנה.

    מואיז הגדול, 16/07/08 06:59

    שכחתה כמה נקודות היסטוריה היו בדרך שלא שינו דבר.

    את חיזבלה ישראל יצרה מאוחר יותר.

    קונטר הוא אמתלה, והאו בכלל פלסטיני ולא לבנוני.
    אז היו מבקשים את ראשה של פטימה.

    החטיפות לא יפסק, אלא אם חיזבלה ואני מקווה למד את הלקח מהמלחמה האחרונה עד כמה המחיר יכול להיות גבוהה.

    אז הבנתה היכן הנעליים וההיסטריה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם היה לנו קצת שכל....

    שלמה, 16/07/08 06:41

    הזרקנו לו חומר או חשפנו אותו לקרינה שתגמור אותו בתוך מס' שבועות, או לכל היותר- חודשים...

    הגב לתגובה זו

    • זהו צדק ! (ל''ת)

      איש, 16/07/08 10:04

      הגב לתגובה זו

    • זהו צדק! (ל''ת)

      פז, 16/07/08 10:26

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    יהודי רחמן!קח את זה לקבר ואתה עוד ראית את גופת הילדה! (ל''ת)

    עמית, 16/07/08 06:39

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    '' יש לי מדינה ''

    כחול בלב, 16/07/08 06:38

    אדון יקר אם היית מבצע את מה שהיית צריך לעשות הנבל היה יוצא '' גיבור ואותך היו מאשימים ברצח. עד שלא נעניש בעונש מוות של מחבלים כאלה לא ייפסקו החטיפות והפיגועים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    IF he would have shoot him, he would have been taken to jail

    Tom, 16/07/08 06:29

    same scenario with bus route 300.

    State of sychos

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חבל שלא הורגים את כל המחבלים

    דלית, 16/07/08 06:29

    אסור להשאיר מחבלים בחיים. על זה אנחנו משלמים בחיי חיילנו

    הגב לתגובה זו

    • נכון ! (ל''ת)

      אמת וצדק, 16/07/08 10:04

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    סגירת מעגל ?

    שלמה, 16/07/08 06:29

    סגירת מעגל תהיה רק כשהרוצח יקבל את העונש המגיע לו , עונש שירתיע רוצחים
    ''עונש מוות''

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מזה''ת החדש

    מזרחן, 16/07/08 06:27

    צריך לעשות לחלאות כמו שהם עושים לחברה שלנו שנופלים בידיהם, אנחנו לא צריכים לשחק את הצדיקים ההומאניים.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אל תגידו קונטאר. תגידו ''מרוצץ ראש הפעוטה אל הסלע''. (ל''ת)

    זה שמו עד עולם, 16/07/08 06:26

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל מחבל יש לחסל מיד באירוע -- ללא כל מחשבה שנייה

    הוראה מלמעלה, 16/07/08 06:19

    אחרת צריך לדעת שהוא ישוחרר ויצחק לכולנו בפנים

    הגב לתגובה זו

    • אמת ! (ל''ת)

      אמת, 16/07/08 10:05

      הגב לתגובה זו