• 22.

    מתי מערכת המישפט תיתעורר

    פקק תנועה קרית ביאליק, 16/07/08 14:00

    ותציע ותתן עונשים כבדים לכול נהג שמעורב בתאנות דרכים מסוג כזה .או שצריך דבר כזה לבצע רק בעזרת חוק מדינה ????????

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    דפוקים מי שלא קולטים שמדובר בהתקפת טרור (ל''ת)

    לא כזה דפוק, 16/07/08 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יותר טוב מנסיעה לדיסנילנד

    helem city, 16/07/08 10:31

    זה מה ששווים חיים של בנאדם? שנתיים ו5000 שקל...
    אחלה...אני אדאג לא להדרס...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הכנסו חשוב מאוד

    איש עצוב, 16/07/08 10:11

    הייתי בין האנשים שהגיעו לבשר את הבשורה לבני משפחתו.בכיתי איתם בלי שהכרתי אותו.משהו שילווה אותי כל החיים.
    החייל עמד בטרמפיאדה ולא הספיק לברוח כשהערבי המנוול בצע פיגוע דריסה מכוון,
    עובדה ששלושה נוספים שהיו בטרמפיאדה הספיקו להמלט כי הבינו מה עומד להתרחש.
    צריך להרוג את הנהג הדורס.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה עונש או פרס? (ל''ת)

    דגכדגכדג, 16/07/08 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הפרקליטות אשמה שלא האשימה את הנהג בהריגה ורק בגרימת מוות ברשלנות

    ו.א, 16/07/08 09:38

    פרקליטות המדינה - התעוררו !!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הם יודעים שזה רצח ולא עושים כלום (ל''ת)

    אלי, 16/07/08 03:01

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כמה שונה מקלגסבלד!

    יענקלו מכפר נטר, 16/07/08 02:48

    מעניין איך עורך דין עם קשרים, שנוהג בשכרות, במהירות מופרזת, בפזיזות ורשלנות פושעת והורג עם רכב שטח אישה צעירה וילדה היחיד בן השש, מקבל 13 חדשים ומשתחרר אחרי 8 (זוכרים את הפושע קלגסבלד?) ובנוסף מקבל רק 10 שנים שלילת רישיון.

    וערבי, נו מה חשבתם, מקבל על פגיע בטרמפיסט (והטרמפיסטים תמיד עומדים על הכביש ומסכנים את עצמם) כמעט כפול מזה, שנתיים ועשרים שנות שלילה.

    נראה לי שטחנות הצדק בישראל טוחנות תחינה גסה כשמדובר ביהודים (וגסה במיוחד אם הם מקורבים לצלחת), ותחינה דקה כשהנאשם הוא ערבי.

    ודוגמא זו היא מאד טיפוסית ומשקפת יחס עונשין (בין נאשמים יהודים וערבים) מתחת לממוצע הארצי.

    וכמובן כשהנאשם ערבי, התגובות מלאות דרישות למאסר ארוך יותר ושלילה לצמיתות.

    לעומת זאת, חברות ישראליות ממשיכות להשתמש בשירותיו של אדם חסר מצפון ששותה והורג, המשטרה מאפשרת לו להתחמק מבדיקת אלכוהול, ואפילו אוניברסיטת תל אביב מוצאת לנכון לתת לו ללמד בפקולטה למשפטים.

    הגב לתגובה זו

    • מה?? נותנים לרוצח (לכאורה ...) ללמד? איזה בושה (ל''ת)

      יריב, 16/07/08 06:50

      הגב לתגובה זו

    • ה''טרמפיסטים'' הללו שומרים ומגנים עליך כדי שתוכל להעיר הערות אידיוטיות. (ל''ת)

      כמה מנותקים יש., 16/07/08 08:04

      הגב לתגובה זו

      • מה קשור זהות הנדרס יא טיפש? (ל''ת)

        גכגכ, 16/07/08 08:39

        הגב לתגובה זו

    • צודק!!

      PCM, 16/07/08 08:17

      צודק!

      קלגסבלד דודי, עו''ד= 13 חודשי מאסר ו10 שנות שלילה.
      עייאד אבו-עייאש, נהג משאית= שנתיים מאסר ו20 שנות שלילה.

      הראשון נהג שיכור במהירות מופרזת.
      השני לא שמר מרחק.

      הראשון הרג שניים.
      השני הרג אחד.

      הראשון מלמד דורות של משפטנים- וזהו הפשע הגדול ביותר, עבריין מורשע מלמד ומסנגר...

      הקו הדק בן מפירי החוק לשומריו מעולם לא היה שקוף יותר...

      הגב לתגובה זו

    • לפני שכותבים תבדקו את הפרטים - הטרמפיסט לא עמד על הכביש!!!! (ל''ת)

      אם שכולה, 16/07/08 08:52

      הגב לתגובה זו

      • גם קרבנותיו של קלגסבלד לא עמדו על הכביש

        שלוימלה מיריחו, 17/07/08 01:08

        בסך הכל ראינו שגם חומרת המעשה של קלגסבלד גבוהה יותר וגם תוצאות הפשע חמורות יותר.
        ובכל זאת קיבל כמחצית מעונשו של נהג משאית (ונוסיף: לא יהודי).

        ההשוואה מוכיחה שאין צדק בישראל, והעונש נקבע יותר על פי זהות הנאשם מאשר מחומרת המעשה או התוצאות.

        כולנו שווים בפני החוק, אבל קלגסבלד שווה יותר.
        ונוסיף: לפני החוק הישראלי הערבים שווים פחות.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה היה רצח - והעונש מעודד אחרים לעשות אותו דבר

    בתי המשפט בטירוף מערכות, 16/07/08 01:10

    אני כבר לא יכול יותר
    אין לנו על מי לסמור רק על אבינו שבתחת.
    המדינה בקריסה ואנחנו מקשקשים במקלדות

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בדיחה של עונש

    דוד, 16/07/08 00:55

    הפרקליטות היתה צריכה להאשימו בסיכון חיי אדם בתעבורה, שזו עבירה עם עונש עד 20 שנה. עלוב שהוא קיבל רק שנתיים ולא 10 לפחות. הרג בנאדם וישתחרר לפני 2010 כדי לחגוג.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פשוט מערכת משפט שאין לי אמון בה ובפרקליטות.

    עילום שם, 15/07/08 23:43

    אני על נהיגה בזמן פסילה קיבלתי 18 חודשי מאסר בפועל ו3 שנים שלילה איפה הצדק???אוקיי מגיע לי עונש של שלילה לשנתיים ומקסימום 6 חודשי מאסר שנית להמירם לעבודות שרות אז איפה הצדק?איפה מערכת המשפט?הפרקליטות?המשטרה?מושחתים לא להאמין על הריגה שנתיים על נהיגה בזמן פסילה 18 חודשי מאסר בפועל אין צדק אין איזון נגעל לחיות פה הכל מושחט עימכם הסליחה הקוראים זה נכתב מתוך זעם אני פשוט עדיין לא מעכל שאני צריך לרצות מאסר בפועל כל כך ארוך על בהיגה בפסילה ועל חיי אדם שהלכו אותו עונש בושה וחרפה תעודת עניות ובוז למערכת המשפט הישראלית

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בושה, היו צריכים לשפוט אותו על רצח

    L, 15/07/08 23:40

    ...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למה לא שלילה לכל החיים????????????????????????? (ל''ת)

    אזרח, 15/07/08 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נזיפה לפרקליטות

    ארנון, 15/07/08 23:13

    המסר הכי חמור שיצא היום מבית המשפט: הפרקליטות נמנעת מלהגיש כתבי אישום בגין הריגה, כיוון שהרבה יותר נוח לסיים את המשפט במהירות ולהשיג הרשעה בסעיף חמור הרבה פחות - הריגה ברשלנות. זו זילות חיי אדם בחסות הפרקליטות. אגב, העונש שנגזר על הנהג נחשב לחמור מאוד, כיוון שבדרך כלל מסתפקים בעבודות שירות

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שופט . שאלוהים יסלח לילדיך

    משה צור, 15/07/08 22:25

    זה היה מחבל שחיסל חייל צה''ל. מה עוד צריך בכדי להבין זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שופט . שאלוהים יסלח לילדיך

    משה צור, 15/07/08 22:24

    זה היה מחבל שחיסל חייל צה''ל. מה עוד צריך בכדי להבין זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איזו בושה זה מחיר חיי אדם שנידרס ברשלנות-? (ל''ת)

    שלומי, 15/07/08 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איזו בושה זה מחיר חיי אדם שנידרס ברשלנות-? (ל''ת)

    שלומי, 15/07/08 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ממחר נראה את התוצאות בכביש - השבכ יתריע לא לעמוד בכביש (ל''ת)

    הרחמן, 15/07/08 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה?! למה רק שנתיים?! הוא הרס עולם שלם!! (ל''ת)

    ה., 15/07/08 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    פרקליטות מושחתת!! היה צריך להאשים אותו בהריגה!!

    דרור מרמת גן, 15/07/08 21:13

    מעניין מה הנימוקים המושחתים לאישום הקל הזה.
    הוא הרי לא איש החונטה השלטת, כמו קלגסבלד, אז האם עמדה לזכותו היותו בדואי? או שמא סיבות נסתרות אחרות?

    הגב לתגובה זו

    • נו מי הפרקליטה ?

      נתן, 15/07/08 22:47

      כמובן יסכה לייבוביץ הבת של...

      הגב לתגובה זו

      • לא יאמן לבוגדנות השמאלנים אין גבול (ל''ת)

        מיקי, 16/07/08 03:04

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    על אונס מקבלים 20 שנה, לחיי אדם אין לובי בכנסת ובתיקשורת. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 15/07/08 21:09

    הגב לתגובה זו