• 135.

    זה ניצחון בסדר גודל של הנצחון שחמאס חגג לפני חצי שנה עת סיכלו 6 מחבלים (ל''ת)

    יוסי, 16/07/08 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    תודה מיקי! תני ד''ש להורי החייל המועמד לחטיפה הבא בתור, בהחלט משתלם!

    חיזבאללה, 16/07/08 08:12

    והכול תמורת 2 גופות
    חחחחחחחחחח

    איזה פרייארים אתם
    איזה גיבורים אנחנו

    עכשיו קיבלנו את התשובה לא להיכנע לכם.
    צריך לחטוף את החיילים שלכם בשביל לנצח בקרב!!!

    נו יאללה כתבו תגובות שאני מטומטם ושעוד ידפקו אותנו וכו' וכו' וכו', המשיכו לאיים, הרי כולנו יודעים שאין ממש בדברים אלה, חוץ מלאיים אתם לא עושים שום דבר, ראה''מ שלכם לא מעניין אותי שום דבר.

    it's a real pleasure to make business with you!
    להתראות בעיסקה הבאה

    הגב לתגובה זו

    • היזהר בכבודם של משפחות החטופים

      משה האינטלקטואל, 16/07/08 10:57

      המשפחות עשו מה שכל משפחה היתה עושה עם יקריה.
      הבעיה ביכולת הרופסת של הפוליטיקאים שאינם מסוגלים לעשות את הדבר הנכון ולהתעלות מעל שיקולי של פופולאריות ולהראות מנהיגות אמיתית

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    סליחה, את האחרונה שצריכה להגיד לנו מה לעשות. מי קונה את הקשקוש הזה ???

    חמי, 16/07/08 07:19

    מדובר הפארסה כללית ובזיון טוטאלי

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    סליחה, את האחרונה שצריכה להגיד לנו מה לעשות. מי קונה את הקשקוש הזה ???

    חמי, 16/07/08 07:15

    מדובר הפארסה כללית ובזיון טוטאלי

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    פרס כנדרכו, העניק ניצחון לטרור כשחתם על החנינה לקונטר. (ל''ת)

    דוד מלכי, 16/07/08 07:13

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    מדובר בהצטדקות ובנסיון למנוע ביקורת על המשפחות. אם שופטים לפי התוצאות

    פפר, 16/07/08 07:11

    ולא לפי ספינים אז זה ה''ניצחון'' שלנו:

    1. קיבלנו גופות ותמונות מלפני 20 שנה של נעדר תמורת מחבלים- רוצחים וגופות

    2. חיזבאללה שולט לחלוטין בלבנון
    3. חיזבאללה חזק פי 3 ממה שהיה בעת החטיפה
    4. סוריה חזרה לקונצנזוס העולמי ולשלוט בלבנון
    5. החלטה 1701 מיושמת רק ע''י ישראל ומופרת בגלוי ע''י הצד השני

    בקיצור בא נגיד ''ניצחנו'' למה לא, אם זה עושה לך טוב, אחלה, ניצחנו, ואנחנו גם מנצחים בדרום , בכבישים, את הפשע המאורגן,אחלה, למה לא, עושה לך טוב, בואי נגיד עוד כמה דברים, עד החטיפה הבאה

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    די

    נחום, 16/07/08 04:48

    הנזק אשר גרמתם למדינה הוא הגדול ביותר עד כה!!!
    בכך שהפעלתם מכבש לחצים על הממשלה גרמתם לנסראללה לדרוש מחיר כל כך גבוה בעבור גופות!!!
    אכן מצוות פדיון שבויים היא מצווה חשובה בתורה של בעם היהודי, אבל אפילו בתורתנו הקדושה כתוב במפורש ''אין פודים שבוי יותר משווי דמו'' והמשמעות היא כי כאשר ''משלמים'' יותר מהנדרש זה יזמין עוד חטיפות.
    לצערי מה שיקרה בעתיד זה חלילה עוד חטיפות כאשר המשמעות היא כי החזבאללה מבינים כי אין צורך לשמור אותם בחיים כי ממילא אנו משלמים גם בעבור גופות מחיר כבד!
    חוץ מזה ,אני מציע שתסתכלי בעינהם של משפחת הרן ותגידי שניצחנו. נראה אותך?!

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מה כולם קונים את הפרופגנדה של חסן ? קחו פרוזק. כל הכבוד מיקי !

    יוני, 16/07/08 03:46

    הרי הוא איבד מאות לוחמים, אלף ומשהו אזרחים, ויכולת פוליטת שהוא החזיר רק באלימות. אף אחד שם לא מאמין לו. למה הם חילקו שם 20000 דולרים לכל משפחה ? אחרת היו מורדים נגדם האנשים שלהם. מאז הם איבדו את מורונייה בגלל בגידה מבפנים. וחסן, הוא לא נראה בפרהסיה מאז המלחמה. הוא מסתתר עמוק בישבן של אדונו, חמיאני באירן.

    אבדנו חיילים וזה כואב אבל מה היה לפני ששת הימים ? ואחרי יום כיפור ? מה היה בשואה אז אבדנו 6 מיליון. קצת פרפורציה. אף אחד לא הבטיח לנו גן של שושנים. זה לא שוויץ, לא ששמה יותר טוב.

    קחו דוגמא ממיקי גולדווסר שיודעת שהיא עומדת כנראה לגלות שבנה מת מחר. אישה למופת ששומרת על אופתימיות ברגע הקשה ביותר. אם למישהו מותר להתלונן אז רק לה. אבל במקום להתלונן היא מעודדת את העם ומזכירה לכולם שאנחנו הצד המוסרי והטוב וחיזבלה צריכים להתבייש שהם בכלל רוצים משהו כמו קונטר.


    חזק ואמץ למיקי ולשאר המשפחות !

    הגב לתגובה זו

    • הנה עוד אחד שלא מבין כלום במזרח התיכון. מבחינתם 600 לוחמים זה שהידים

      גדי, 16/07/08 07:18

      שאף אחד לא סופר. ההיפך, הם נתפשים כגיבורים, 600 איש נגד ''הצבא החזק במזרח התיכון'' בעל תקציב של 50 מליארד שקל. צבא שלא עמד בשום משימה במלחמה, לא תפס רבע שבוי, ולא הגיע למפקדות החשובות. ועכשיו מתים תמורת חיים, אז זהו שגם אחרי הפרוזק זה לא נראה ניצחון

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    בטח ''ניצחון''...כמו במלחמה האחרונה: הפסדנו את המלחמה אבל ''ניצחנו

    מפסידנים, 16/07/08 03:09

    מבחינה מוסרית''...
    גם בשואה, אגב, ''ניצחנו'' מבחינה מוסרית...

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    to all of you

    yaffa, 16/07/08 03:08

    that are criticing micky goldvaser. shut your mouths imidiatly and prey for her and yourselves that no other jewish mother would have to face what they are going through

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    דווקא את???????

    בני, 16/07/08 01:48

    מתי תבינו
    במלחמה אין מנצחים
    רק מפסידים
    ודווקא את צריכה להבין את זה יותר מכולם

    הגב לתגובה זו

    • ניצחנו? במה?

      ל125, 16/07/08 10:45

      כ''כ נכון..
      תמיד נפסיד ונופסד אין דבר כזה ניצחון במלחמה לכן כדאי עכשיו להתחיל ולדבר

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    המדינה שמחזירה את חיליה הי חזקה ללא ספק.

    חיים, 16/07/08 01:34

    חילים שלנו אפילו שהם לא בחיים, הם לא הפקר.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      יהודי, 16/07/08 07:31

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    המדינה שמחזירה את חיליה הי חזקה ללא ספק.

    חיים, 16/07/08 01:33

    חילים שלנו אפילו שהם לא בחיים, הם לא הפקר.

    הגב לתגובה זו

    • יופי אז רק חייהם של אזרחי המדינה ושאר חייליה מופקרים

      וואלה גם לי קוראים חיים, 16/07/08 11:02

      תמורת שני ארונות נותנים נצחון לחיזבאללה ועידוד לטרור. חשוב להחזיר את הבנים אפילו מתים אבל חשוב עוד יותר לא להחזיר מחבלים למעגל הטרור ולא לעודד את הטרור, מה שמסכן גם אזרחי וגם חיילי צה''ל (שיצטרכו לסכן חייהם לתפוס את המחבלים המשוחררים לפני או אחרי שהם יספיקו לרצוח שוב....וכבר היו דברים מעולם ביש''ע תודות לשחרורים הסיטונאים של אולמרט ושרון).

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    VICTORY ????? NO

    Mark C, 15/07/08 23:26

    Victory to the two families, Yes. Victory for the people of Israel, obsoletely not. Damage to Israel, Yes

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    עוד נצחון כזה ואבדנו (ל''ת)

    דייב, 15/07/08 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    OH MY GOD

    Hagit, 15/07/08 23:15

    What is wrong with you woman?????? What victory are you talking about? You are in a movie. wake up, this is real life. Get it? Unfortunatley yous son is dead, and we are releasing a murder, so can back back and murder some more children.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    כן הפסדנו

    looser, 15/07/08 23:11

    הפסדנו כשבם נחטפו.
    הפסדנו כשיצאנו למלחמה כדי להציל אותם.
    הפסדנו הפסד גדול משני ההפסדים הראשונים כשחתמנו על העיסקה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    הגיע הזמן להפריט את המדינה. (או שהיא כבר הופרטה ולא שמתי לב) (ל''ת)

    ..., 15/07/08 22:39

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    לשחרר רוצחים! תמורת גופות (?) זה ניצחון? (ל''ת)

    ???????, 15/07/08 22:36

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    חגיגות הניצחון בתל-אביב

    תושב מטולה, 15/07/08 22:30

    אני תושב מטולה, ורציתי לדעת באיזו שעה ייפתחו חגיגות הנצחון בתל-אביב כדי שאוכל לחשב בעוד מועד מתי לצאת מהבית. בלבנון המובסת תשתרר מחר אווירת נכאים והדגלים יורדו לחצי התורן, ועל-אף שיש לברך על צריבת ההפסד בתודעה הערבית והאיסלאמית, לא הייתי רוצה להיות בקרבת מקום בשעה שהאויב מתייסר כל-כך ואצלנו בוקעות הצהלות מכל עבר. תודה ושלום, ויחי הנצחון.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    נזכור את ערוץ 2 עם טפטופי התבוסתנות היומית באזכור החטופים! (ל''ת)

    תועבה, 15/07/08 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    תתכוננו לחטיפות הבאות-זריקת מרץ לרצח יהודים (ל''ת)

    דוד, 15/07/08 22:23

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    הושלם המצור האיראני על ישראל עי ברק ואולמרט תמורת עמלות גז ומעטפות (ל''ת)

    מזומן של האוייב !!! שלאף חוגג הסוכנים שלו מעולים, 15/07/08 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    רק ימינה מהליכוד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יהיה סיכוי לנצחון במקום תבוסה וכניעה עכשיו, 15/07/08 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    איפה הנצחון כאן?

    דורון, 15/07/08 22:09

    אם כל הכבוד למשפחות החטופים אין פה ניצחון אלא להיפך תבוסה קשה לישראל וניצחון לחיזבאללה!
    ובבקשה ממשמחות החטופים אל תצאו בהצהרות שיכולות להביא נזק

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    פעם היו אמהות יהודיות שחינכו על אהבת המדינה לא הבסתה בדמעות (ל''ת)

    מיקי רק הסייענית של הפושעים אולמרט ברק, 15/07/08 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    נחתם היום כתב הכניעה לחיזבללה עי ממשלה פושעת ובוגדנית (ל''ת)

    אתם שתקתם כצאן לטבח, 15/07/08 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    למגיבים מהשמאל. חברים כשמאלי לשעבר הגיע הזמן להודות-

    יוסי רימון, 15/07/08 22:04

    איננו רוצים לראות מחבלים בכלא. זה לאמתאים לשיטה של מובילי דעת הקהל אצלנו.אנחנו מחנכים לפיוס הרי.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מהר לראות את כל אנשי השמאל שפעלו לעסקה יוצאים מהארונות

    צופה בערוץ 1 בפופוליטיקה, 15/07/08 22:01

    מהר מהר. תקשיבו לעודד שחרמטיף לשחרר מהר מחבלים נוספים. תצפו אב אל תקבלו כאב בטן.
    אצל השמאל זו סיבה למסיבה. הערב מרגש. מחר משתחרים מחבלים ויש שמחה במשפחה.איזו הפקה בפופוליטיקה-עולה על מבט שני . הכל על טהרת הכניעה לאוייב.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מיקי עצה קטנה !! תעופי מהתקשורת מהר לפני שהפיוזים יישרפו לכולם (ל''ת)

    אל תקשיבי לקאפו אתרוגנים בתקשורת המנצלים אותך, 15/07/08 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    התקשורת הרקובה גרמה למיקי גולדווסר לאבד את השפיות !! יש לאשפז אותה (ל''ת)

    דחוף ולעזור לה לחזור למציאות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 15/07/08 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    עדיף שתלכי לשתוק ולהתאבל בצד וונתקי צהתקשורת הרקובה שמנצלת אותך (ל''ת)

    לצרכים שלהם !! איבדת את השפיות מיקי, 15/07/08 21:47

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ליבי עם האם הכנראה-שכולה אבל לזאת לא תיקרא ''נצחון''!

    חיים, 15/07/08 21:39

    מלחמת לבנון השנייה היתה בושה אחת גדולה עבור עם ישראל. אכן נתגלו ניצוצות של רוח יהודית איתנה בקרב החיילים בשטח, אבל ברמה הלאומית גם המלחמה וגם העיסקה המבישה שיוצאת זה עתה לפועל הן לא פחות מאשר בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    Ms . Goldwaser- You are selfish and arrogant

    david, 15/07/08 21:16

    because of you many more Israelies wiil be kidnapand murdered

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    Shame on you -The Governt ment of Israel (ל''ת)

    david, 15/07/08 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מיקי תפסיקי לעבוד על הציבור-גרמת לנו מספיק נזק נפשי ואל תטעי את הצבור

    בת למשפחה נפגעת טרור-משפחת השוטר שנרצח על ידי קונ, 15/07/08 21:08

    די די. מספיק עם הרמיות וההטעיות. אין שום גאווה במה שאת עושה. את במו ידייך גורמת לחטיפות נוספות. לבד מהצער לנו.
    לא לאט אני גם מאבדת את הסימפטיה.
    שבי בשקט קצת.תפסיקי למרוח אותנו באמרית בלה-בלה. איזה גאווה ואיזה נצחון כשחיזללה מקבל את מה שרצה. הרוצח שהשתתף ברצח בנך משתחרר.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    זה עוד נצחון שלה מול המפלה של ממשלה מושחתת שהפקירה את בטחון אזרחיה. (ל''ת)

    ממשלת האסון מפסידה שנית, 15/07/08 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מיקי צודקת מבחינתה אבל על הממשלה לעשות את השיקול הקר

    איל מורג, 15/07/08 21:04

    מה יציל יותר חיים

    העסקה הזאת כפי שנראה לא תציל חיים של אף אחד ותסכן חיים של חיילים אחרים

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מי שבאמת ניצח במלחמה היה דן חלוץ

    עוף של המעוף, 15/07/08 20:20

    הוא עשה בוחטה של כסף והשתחרר מהשירות ללא קלון והיום הוא מנהל את המותג הגרמני לעשירי הארץ...אדם לאדם נבלה! רק ככה מצליחים בארץ שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    רון ארד

    בנצי, 15/07/08 20:11

    מענייו
    מה עשית בשביל רון ארד בשנים שאודי היה בבית
    אך ישנת בלילה שחיל חי בשבי אך קמת בבוקר רון היה חי למה לא זעקת את מקבלת ארון ואנחנו נקבל עוד הרבה ארונות תסתכלי על הילדים הקטנים שמחר מי יודע מה יקרה להם כי אצל נסראללה הכלב אן הבחנה בן ולד יונק לבן אישה זקן או זקנה חבל שאת הולכת נגד הרוח לכי ותלחצי לקונטר את היד ותגדי לו תודה תרחי את בושם שעל גופו ומחר תסתקלי אך חוגגים בלבנון

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    לגב' מיקי גולדווסאר

    רוני , איי שם בצפון, 15/07/08 20:04

    לצערי אינני מסכים עימך , אתם ומסעות היחצנות שלכם בתקשורת גרמתם לנזק גדול יותר משל ראש ממשלת הסחבות הזאת המושלת כאן מזה שנתיים .

    לצערי ואני אומר זאת הבנים אינם בין החיים ואתם שימשתם כלי משחק בידיי האויב הציני אשר ניצל אתכם ההורים לקבל רוצח שפל ונתעב בעד גופות יקיריכם .

    את לא מגיעה לקרסוליה של האם האצילית של רון ארד שהלכה לעולמה ללא ידיעה מה עלה בגורל בנה .
    לצערי אני בז לך כי את המחיר הקשה (הלואי כי אתבדה ) נשלם במו''מ על גילעד שליט , מדוע כי חוטפיו הרצחניים ישאירו אותו בחיים אם זהו תג המחיר ?

    הגב לתגובה זו

    • תתביש לך, אל תשפט אדם עד שתהיה במקומו. מה אתה בז ? (ל''ת)

      יוני, 16/07/08 05:10

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    דמגוגיה! כמה חבל שהיא תחבק ארון מחר

    אחד העם, 15/07/08 19:56

    או שק עצמות שלבסוף יתברר שעצמות של בעל חיים כלשהו...ככה זה אצל חיות האדם היזבללה, אם רק היינו מוותרים של ההגינות ויופי הנפש...גופה תמורת גופה!

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מי ידע לב אם ? איפה הלב שלכם ? איבדתם אותו בשטחים באיזה מקום.

    דני ב., 15/07/08 19:37

    הפכנו להיות פתאום ספרטה.
    פתאום חיי חייל אינם שווים.
    ובכן החיילים חיים או מתים צריכים לחזור הביתה חיים או מתים.
    הם נשלחו למילואים על ידי המדינה וצבאה והמדינה אחראית להחזרתם ויהי מה.
    אין זה מעניין אותי כלל אם הדביל הלבנוני מכין שערי ניצחון לרוצח השפל קונטאר זה מעיד עליו יותר מאשר עלינו.
    שילכו לעזאזל שניהם.

    הגב לתגובה זו

    • לא הפכנו לספרטה. ואת הלב שלי לא איבדתי בשטחים.

      חכמי אתונה, 16/07/08 05:14

      לא הפכנו לספרטה. ואת הלב שלי לא איבדתי בשטחים. (למרות שמדברך אני מניח שאת הלב שלך איבדת באחד מישובי חבל עזה...)

      הבעיה היא שחצינו קו אדום בכך שהסכמנו להחליף שבויים חיים בגופות. הינו צריכים לדרוש אות חיים. שברנו מוסכמה ומעכשיו שיטת המשחק השתנתה לרעה.

      (תודה לאל שזה לא אני או קרוב משפחה לי. כולי תפילה שאני טועה וששניהם בחיים)

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    איך לקרוא לזה ניצחון?

    אברהם, 15/07/08 19:20

    1. ישראל יצאה למלחמה כדי לשחרר את שני החיילים האלה בלי משא ומתן ובסוף, צפויה לקבל שני גופות תמורת רוצחים שיוכלו שוב לרצוח ישראלים. זה נקרא ניצחון???

    2. אם הנקודת ההנחה היא ששני החיילים מתו, אין לנו להחזיר בתמורה לגופותם אלא גופות ולא חיות עדיין מסוקנות.

    3. ארגוני הטרור מקבלים עידוד לחטוף ישראלים ואפילו לרצוח אותם ולהחליפם במחבלים. האם זה נקרא מוסר?

    4. לא קיבלנו שום מידע חשוב על רון ארד ובכל זאת מספקים למחבלים הבזוים האלה את הסחורה שדרשו.

    זה בודאי נצחון להם אבל לא לנו. המדינה לא עמדה מול הלחצים וויתרה שוב על הביטחון שלנו!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לכל התוקפים,בצדק, את מיקי גולדואסר-נא לזכור,ממשלת הבובות האולמרטית

    דרור מרמת גן, 15/07/08 18:23

    היא שאחראית על פשע שיחרור קונטאר.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    כוכבת התקשורת מנותקת מהעם!! הנזקים לבטחון המדינה שהיא וממשלת

    דרור מרמת גן, 15/07/08 18:20

    הבובות המושחתת,בסיוע התיקשורת השמאלנית גורמים לנו,יעלו לנו בדם רב!!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    YOU WON,U DESERVE IT--WE,ISRAEL LOST IN THE EYES OF THE WORLD (ל''ת)

    avi, 15/07/08 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מוכן להתערב ! פותחים את הארונות ומוצאים שקי חול ! (ל''ת)

    יאיר, 15/07/08 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    איזה אשה מדהימה

    לין, 15/07/08 17:32

    מחזקת ידיך

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יא אללה אנשים תרגיעו

    איתי, 15/07/08 17:30

    איך אתם כותבים
    כל התגובות כאן יוצאות נגד אישה שאף אחד מכם לא היה מוכן להתחלף איתה בחיים
    היא אוכלת חרא בשביל כולנו כבר שנתיים
    ומגיע לה להרגיש נצחון !!!
    דרך אגב - אני מסכים איתה לגמרי
    אם יש משהו שמחזיק ומחזק אותנו כעם - זאת המוסריות הגבוהה שלנו , גם אני מרגיש שלפעמים המוסריות שלנו יותר מדי גבוהה
    אבל זה מה שיפה בעם ישראל - ומה שמייחד אותנו מעמים הסובבים אותנו - עדיין איכפת לנו אחד מן השני
    ותאמינו לי - כל אחד מכם אם (חס וחליליה) היה במצבה של גברת גולדווסר, היה רוצה אותו דבר ומרגיש אותו דבר כמוה
    תפסיקו לעשות רגשות אשם לא הכרחיים
    היא עברה מספיק גם בלי כל ההטרדות המיותרות שלכם
    ושיהיה לכולכם יום טוב

    הגב לתגובה זו

    • הייתי במקרה הזה

      רני , איי שם בצפון, 15/07/08 20:06

      אבי ז''ל נהרג בקרב סולטן יעקוב
      גם שם המדינה לא קיבלה עד היום שום מידע על החללים . קרב שטויח עד לבלי הכר כדי להוציא אדם אחד בורח בלתי נלאה !

      אז אולי תשים סוגר לפיך כדי שלא יפלטו לך עוד דברי מרגליות

      הגב לתגובה זו

      • אני מתנצל

        איתי, 15/07/08 20:32

        אני מתנצל אם פגעתי - אבל מה הנקודה שלך ?
        שהיא לא מסכנה ?
        שהרגשות שלה לא לגיטימיים ?
        שצריך לתקוף אותה מילולית ולגרום לה לרגשות אשם על רצון אנושי בסיסי ?

        הגב לתגובה זו

        • הנקודה שלי היא שעליונותנו המוסרית כביכול היא עבודה בעיניים

          יוסי, 16/07/08 00:33

          שקר גס, כמו כל השקרים שעליהם גדלנו, ושהביאו לייצוג כל כך הולם בכנסת ובממשלה...

          הגב לתגובה זו

    • אם היינו מוסריים כלפי...

      תומר, 15/07/08 20:09

      העניים,הזקנים,הנשים,פעילי הימין,מתיישבי יש''ע,אנשי השכונות,העולים וכל היוצא(דופן) באלה כמו שאנו מתייחסים לגרועים ולשפלים שבאויבינו- הייתי מסכים איתך.מה שמייחד אותנו לעומת הסובבים אותנו בעולם הנאור שהוא לא מבין איך אנו מדישים את הלחי השנייה כמו בנצרות והם(העולם הנאור) לא עובדים כך יותר(במיוחד אחרי ה-11/9
      בקיצור,תפסיק לצרוך תעמולה שמאלנית.

      הגב לתגובה זו

      • איך ניתחת מכל זה שאני שמאלני ?

        איתי, 15/07/08 20:30

        אני ממש מתקשה להבין איך זה נהיה דיון שמאל ימין ?
        קודם כל אני רחוק מלהיות שמלאני
        ודבר שני - למה לי להיות מוסרי כלפי אנשים (תושבי יש''ע ) שלא שמים xxx על החוקים של המדינה שלי ?
        ואני מסכים איתך לגבי העניים, הזקנים, וכו
        אבל זה כבר דיון אחר ולא כ''כ רלוונאי לעניין

        הגב לתגובה זו

    • אל תברבר. א. היא לא חייבת לכתוב, ב. את המחיר מי ישלם ???? (ל''ת)

      פפר, 16/07/08 07:13

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    חיזבאללה

    david, 15/07/08 17:26

    במשך שנתיים שלמות התעלמו ראשי הדרג המדיני והצבאי מהמילים הגבוהות, 'כי יש לנו התחייבות להחזיר את הבנים הביתה', ולא עשו מאומה, מחוץ מאשר להסתמך על שירותיו הטובים של המתווך הגרמני. אפילו פעולת חיסולו של עימד מורנייה בחודש פברואר השנה בדמשק לא חוברה ולא הופקה ממנה התועלת האפשרית לגבי שחרורם או השגת מידע כלשהו על אודי גולדווסר, ואלדד רגב.

    בשנתיים האחרונות, אף אחד מראשי חיזבאללה, לא נחטף או לא אוים. אף בסיס טילים חדשים בדרום לבנון, או לאורך הליטני, לא הופצץ. אף שיירה אחת מאלה שהובילו כ-35,000 טילים מסוריה ללבנון, לא נפגעה.

    במקום זה החליטה ממשלת ישראל בראשותו של אהוד אולמרט, להתעלם מהמצב הביטחוני שנוצר לאורך גבולה הצפוני של ישראל, וללכת לשיחות 'שלום' עם סוריה, ולהסכם 'רגיעה' עם החמס ברצועת עזה.

    את 'הפירות' המדיניים של מהלכים אלה אפשר היה לראות היטב השבוע 'בחגיגת אסד' בפריס, כאשר נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, ונשיא סוריה בשאר אסד, ירקו בגלוי וללא בושה בפניו של אולמרט שייצג את מדינת ישראל, כאשר הם דוחקים אותו הצידה מאותה במה, שאולמרט עמל כה קשה להעלות עליה את אסד.

    אותו סוג של יריקה בפני מדינת ישראל היא דו''ח חיזבאללה על רון ארד. דו''ח זה הוא מלאכת מחשבת של רמייה, לוחמה פסיכולוגית, המבוססת על שורה של שקרים. ואם ממשלת ישראל החליטה להמשיך בהעמדת הפנים הצדקנית שלה, ולהמשיך בעסקת חלופי השבויים, למרות שכל ראשי השירותים המודיעיניים והביטחוניים מזהירים אותה מפני צעד כזה, הרי היא לא רק שמה את ישראל לצחוק בכל העולם הערבי, היודע בדיוק ממה מורכב דו''ח ארד, אלא היא שוחקת בכך את כוח ההרתעה של ישראל עד לדרגה של אפס, ומסכנת בכך את חייו של חייל צה''ל החטוף גלעד שליט.

    הדיבורים של הממשלה כי היא תמשיך בחקירת גורלו של רון ארד, הם לעג לרש. כמו שב-22 השנים האחרונות לא נעשה שום דבר בנידון, ומה שנעשה היה לא רק מוטעה, אלא גם אפוף הטעיות מכוונות, אם לומר בלשון המעטה, כך גם לא ייעשה בעתיד שום דבר נוסף חדש בנושא.

    וכבר נמצאו אצלנו, ביום ג' 15.7, אלופים לשעבר, שמיהרו לומר, כי לא צריך להתרשם מהתנהגות זו של אסד וחיזבאללה, יתר על המידה.

    וזו בדיוק הנקודה. מי שמוכן לוותר בקלות כזו על הכבוד הלאומי של המדינה, מוכן להתפשר גם על ביטחונה. את המשוואה הזו אפילו אלף מילים, ואפילו אלף מנגינות לא יצליחו לשנות.

    מי שהתחיל את המלחמה, תוך הכרזה כי כוחותינו יפעלו כדי להחזיר את החיילים החטופים, מסיים אותה בקול ענות חולשה, כשאר הוא מקבל את ארונותיהם של החיילים החטופים, ונכנע לכל אורך הקו לדרישות חיזבאללה, ובכך מעניק לו את הנצחון הסופי במלחמה. מי שטוען כי החלטה זו של הממשלה, הייתה מחוייבת כדי לטעת בלב החיילים המשרתים היום בצה''ל את ההכרה כי הממשלה תעשה גם עבורם את הכול, אם יקלעו למצבים דומים, איננו יודע מה הוא שח, ואיננו מכיר את הלכי הרוח האמיתיים כיום בישראל. החלטה זו הוכיחה לחיילים הצעירים, לא רק את מה שהם חושבים, אלא ממה שהם באמת חוששים. מפיקוד בכיר, וממשלה שאין להם חוט שדרה.

    מיד לאחר קבלת החלטת הממשלה, אמר אמו של אודי גולדווסר, מיקי גולדווסר, כי היא קוראת לעם להרים את ראשו, כי ניצחנו את נסראללה. עם כל הכבוד והכאב, צריך לומר את האמת לגב' גולדווסר. את ניצחת בקרב האישי שלך, ולא את נסראללה, אלא את ממשלת ישראל. על זה נתונה לך הערכה. עם ישראל, צה''ל, הפסידו שוב לנסראללה, ובכך ניווכח בעתיד

    הגב לתגובה זו

    • יש לך מנטליות של לוזר, לא מגיעים רחוק ככה (ל''ת)

      יוני, 16/07/08 05:12

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    אפי איתם לראשות הממשלה!!!! זאת חייבת להיות התשובה שלנו בבחירות הבאות

    שגיא, 15/07/08 17:16

    אחרת, חבל לכוווווולם על הזמן......

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אנא ממך, מיקי, עדיפה השתיקה במיוחד כאשר מסביבך נפגעים (ל''ת)

    מיכל, 15/07/08 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    שתמצאי נחמה

    שלמה, 15/07/08 17:10

    הייתם שותפים לניצחון התעמולה של נסראללה, החלשתם את עמדת ישראל במשא ומתן ונסללה הדרך לחטיפות והרציחות הבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הוי לנו, מעדיפים את האינטרס הפרטי על הלאומי...

    יאיר - מודיעין, 15/07/08 16:43

    מיקי היקרה,
    מאות ישלמו בחייהם על השבת גופת בנך...
    העדפת את האינטרס שלך על פני העם...

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    למיקי גולדווסר

    א. גן-צבי, 15/07/08 16:38

    שלום לך. אין אדם בעולם שיכול ומותר לו לומר לך מה צריך היה לעשות בענין הזה. כל מי שהתנגד ל''עיסקה'' רשאי היה לעשות זאת מול הצבא, מול הממשלה, מול התקשורת - אך לא מולך. את מקווה לראות את בנך עומד חי לפניך בעוד כך וכך שעות. לו יהי, וכל עם ישראל ישמח עמך בשמחתך. אך כל אחד יודע שחס ושלום יכול בנך שלא לשוב הנה כך. ומרגע זה ואילך על כל ישראלי לחשוב לא על מה שהיה, אלא על החטיפה הבאה שלא תבוא. גם עליך החובה לחשוב על זה. גורלם של אזרחים וחיילים רבים מסור מהיום לפרשנות שיתן חיזבאללה ושאר העולם הערבי ל''עיסקה'' הזאת. פרשנות זו היא, כמובן, הפוכה משלך, והכרזתך שהחזרה - כל החזרה - היא נצחון על החיזבאללה, היא חלולה, לא רצינית, מגוחכת, ומסכנת את חיילי צה''ל. החיזבאללה רק מצפה לעוד נצחונות כאלה עליו, ולמה את מגישה לו זאת על טס של זהב?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ממשלה פושעת ובוגדנית הם ייכנעו למרות שהם יודעים שאלו חלקי גופות (ל''ת)

    בגידה שדינה מוות בתלייה, 15/07/08 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    שחור הוא לבן, מלחמה היא שלום ורע הוא טוב (ל''ת)

    יצחק, 15/07/08 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    גב' גולדווסר , עם כל הכבוד, את טועה!!

    העובדות, 15/07/08 16:32

    אני יכול להביע הערכה וכבוד למאבקך, ומאבק משפתחך, אבל לכנות זאת כניצחון של ישראל על חיזבאללה?, נו ,, נו,, על כך נאמר עוד ניצחון כזה ואבדנו, ולצערי התוצאות של '' הניצחון '' הזה עוד יכו בנו שבעתיים, נכון שאין לך דבר וחצי דבר עם מהלכי הממשלה, שהיו אמורים להיות שונים , שונים בתכלית,! החל מהטעות של החלטת מועצת הביטחון 1701, שנותנת חופש פעולה של התחמשות והיתבצרות החיזבאללה על גבול הצפון , ואת התוצאות לכך נשלם בגדול בעתיד הקרוב כנראה,! הלוואי ואני טועה ,!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ברכות ותנחומים למשפחות, אבל..

    ישראל, 15/07/08 16:28

    את טועה ומטעה,
    העסקה הינה ניצחון של המשפחות על הממשלה
    ולכן גם ניצחון של חיזבאללה על ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      מאיה, 15/07/08 19:44

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    נצחון הטרוף על השפיות...

    דמו, 15/07/08 16:26

    איזה נצחון ניתן לראות בחנינת ושחרור רוצחים ומחבלים חים כנגד קבלת גופות??

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    את ניצחת העם הפסיד

    אסף, 15/07/08 16:24

    אולי את ניצחת במאבקך האישי, אך המדינה הפסידה ובענק.אני מאחל לך שבנך בחיים אך הסיכויים לכך קלושים .
    פעם נוספת שהחיזבאלה צוחק עלינו יורק בפרצופה של המדינה , שמקבלת כרטיס הגרלה אולי חיים אולי מתים.
    נסראלה צוחק בקול רם על הממשלה האפסית הזאת שלא יודעת לעמוד בלחצים ואינה יודעת לקבוע סדרי עדיפויות.
    איזה שר אמיץ מספיק להגיד למשפחה זו, אין עסקה כי אין לנו פרטים על גורל החטופים לפני העסקה, הרי זה מהלך מתבקש והכרחי שכל מדינה גאה היתה עושה למען עתיד החטופים העתידיים , עסקה זו רק תזרז את החטיפות הבאות ותקטין הסיכוי שהחטוף יצא בחיים..

    הגב לתגובה זו

    • והעם ימשיך להפסיד לצערי ......ולא רק ביגלל גב '' גולדוואסר

      יצחק, 15/07/08 18:39

      פשוט אנחנו לא אותו דור של מילחמת ששת הימים . יותר ויותר צעירים הדבר האחרון שבראש שלהם זה להיתגייס . כבר אין הרבה פאיטרים .... כך שגם בעתיד אני לא רואה איזשהוא סיכוי מול השאפתנות והנחישות ומעל הכל הקנאיות המטורפת של החיזבאללה ( שלא לדבר מול אירן... )

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    We can lie to our selves as much as we want

    Alon, 15/07/08 16:23

    It wont change the fact we got nothing and the terrorist get every thing. Israel has no deterance, did nothing to stop the30 thousands missile hezzbolla recieved from syria in the last 2 years and the next kidnapping and himilation is now only a matter of time

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    איפה הניצחון?

    יקי, 15/07/08 16:22

    150 הרוגים במלחמה
    חיזבאלה חזק יותר משהיה לפני המלחמה
    חיזבאלה שותף בשלטון בלבנון

    חיזבלה מקבל את קונטאר ולא משחרר מידע על רון ארד

    צפון הארץ בטווח החיזבלה המצוייד כיום גם בנשק לא קונבנציונלי

    סליחה - מי ניצח??

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הלוואי ויקרה נס ושניהם בחיים (ל''ת)

    אוהד, 15/07/08 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    בושה לממשלת ישראל

    מ.ב.ע., 15/07/08 16:17

    על שום מילה שהוציאה מפיה היא לא עמדה. אמרו שלא מנהלים משא ומתן עם טרוריסטים, וכן עשו איתם ''עיסקה'' יצאו למלחמה עם כל כך הרבה הרוגים סתם ללא שום תועלת על מנת לעשות רוח על העולם. וחטפנו סטירה שלא תשכח מהר כל כך.אני למדתי שרק מי שצועק ודופק ל השולחן בישראל משיג משהו. הדוגמא הכי טובה היא רון ארד. המשפחה בסבל איום כבר שנים ואף אחד לא טורח לעשות משהו. אני לא איש רע ואני שמח בשמחתם שם ההורים שיראו מחר את ילדם חיים או מתים. אבל לשחרר כאלה אנשים זבלים, לא יכול להעלות על הדעת. איזה הרגשה יש לאותם חיילים שנתנו כמעט את נפשם על מנת ללכוד את הפושעים האלה, ובערף עיין משחררים אותם. אני רואה כבר את יום המחר איזה תהלוכות ניצחון בלבנון ובעולם הערבי. הפשע גובר גם על ממשלת הנפלים של ישראל. אני בוש בממשלה, ואני חרד לראץ שאני כל כך אוהב. חבל לי על המקום הזה שממשלה מטומטמת איבדה את שיכלה בתקופה כל כך קצרה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    Great words, my heart with you but..

    Benadam, 15/07/08 16:16

    Great words, my heart with you but I am afraid that the Israeli PR just does not know how to communicate with the western media

    No one except in Israel knows who Samir was and what a hero he became

    It is a great shame!

    Has anyone in Israel thought about broadcasting a video with him where he tells the world what he did?

    International press release in a public conference telling the world who is Lebaonon been fighting for

    WHY NOT ?

    TELL THE WORLD!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כולנו איתכם משפחות רגב וגולדווסר (ל''ת)

    דליה, 15/07/08 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא ייאמן! ממש 1984! (ל''ת)

    יודא, 15/07/08 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    נצחון על יותר מ-1200 לבנונים אשר ממשלתך הרגה!

    חנדלה, 15/07/08 16:11

    ושליש מהם רק ילדים!

    הגב לתגובה זו

    • וכולם, דיירי שכונת דוחא בבירות, רחוב הנשמות הטהורות,זכים כמלאכי חיזבאל

      muli, 15/07/08 21:43

      השיטה הערבית המקובלת: הופכים שכונות מגורים מאוכלסות כמגן אנושי לטרוריסטים.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    מדינה על סף טירוף

    כפיר, 15/07/08 16:10

    מתים תמורת חיים....כ 5-6 פעילי חיזבלה פלוס סמיר קונטר...פלוס ארונות של מחבלים וכנראה גם פלשתנאים תמורת ....מידע שיקרי על רון ארד שמת מזמן....תמורת גולדווסר ורגב שמתים גם בוודאות......אולמרט בזיון חלם כבר אמרתי גופות תמורת חיים רק במדינת ריטינג מטורפת שכזו ...כך אנחנו נראים ובנוגע ללנצח מלחמות מ ששת הימים אנחנו רק מפסידים אין מלך בישראל......

    הגב לתגובה זו

    • צריך למען ילדנו להפסיק לחפש שלום.צריך לכבוש כמה שיותר ארצות.

      תהיו מציאותים, 15/07/08 20:18

      להתחיל עם סוריה,לבנון,ואיראן.מה יגיד העולם?את מי זה מעניין.מה עם האזרחים?חןטבי עצים ושואבי מים.הדיכוי שלנו יהיה גן עדן לעומת מה שיש להם היום.תגידו יהיה טרור,מה יש עכשו.בטרור נילחמים בטרור.גרילה אין דבר כזה!מעצרים המוניים מביאים הרבה מידע.יש כאלה שיצחקו על מה שכתבתי.אז למה אתם בוכים עכשו....

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אנחנו נחגוג עם השבויים שלנו . ועם מי אתם תחגגו את ה''ניצחון'' שלכם???? (ל''ת)

    נסראלא הגבר ., 15/07/08 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    טעות אכזרית

    עוץ לי, 15/07/08 16:08

    רק במדינה כמו שלנו משחררים רוצח מתועב עם דם על הידיים בעבור גופות. טעות שעוד נשלם עליה בריבית דריבית.
    רק במדינה כמו שלנו הפוליטיקאים אינם מספיק אמיצים כדי להסתכל למשפחות בעיניים ולומר שעם כל הצער שבדבר ישנו מחיר עליו לא נשלם.

    די עם המסע התקשורתי של בני המשפחות (ובמיוחד של קרנית) שיודעות בוודאות כמו כלונו שבניהם אינם בין החיים אך משחקות לכולנו על המצפון בלי להתבייש ובלי לחשוב מעבר. לכו ולמדו מאמו ז''ל של רון ארד שאמרה למרות כל מה שעברה שאם תדע שבנה אינו בין החיים הרי שאין לשחרר בעבורו רוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אתם יכולים להגיד שנצחתם . אבל מחר כל העולם יראה באמת מי ניצח . (ל''ת)

    נסראלוש ., 15/07/08 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    עם כל הסימפטיה למצבכם, הפסד אינו ניצחון, מלחמה אינה שלום,

    מירב, 15/07/08 16:07

    כניעה אינה חוזק.
    בשל הנסיבות שנוצרו נאלצנו להיכנע לחיזבאללה, אך אנא ממך, אל תבלבלי את המינוחים.
    אין זה מכבודכם ומכבודנו.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ואם אמרת אז זה נכון ?

    ארנון, 15/07/08 16:07

    מפעת כבודך והצער שבו את נתונה , כנראה שיחצן הכניס לך את המילים לפה על מנת לא ליצור ביקורת .
    לא גברתי ! אנחנו הפסדנו בכל החזיתות, ואם כי הייתי רוצה שכל החיילים יחזרו כפי שהמפקדים ידעו לשולחם,אתם הפעלתם מכבש לחצים , כי ידעתם שהשרים של היום לא יודעים לקחת החלטות מחושבות .

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אוי לנצחון

    ד גול, 15/07/08 16:05

    צר לי על כל מה שאת עוברת בימים אלה,אך אני מבין שגם כח ראית בדברים השתבש אצל,אני דווקא חושב שהבנאדם השפל הזה ניצח אותנו ובגדול כי הצליח להוציא מידנו את הקלף החזק ביותא שהיה לנו תמורת גופות,לכן אני מאריך דווקא את אמאותיהם של דני הרן ז''ל ורון ארד ז''ל מאשר אותך,כי מה נעשה כאשר האירגון המפלצתי הזה יפוצצ לנו בנינים [כנקמה על מות מורניה} שיגרמו למאות ואולי לאלפי הרוגים? מה נעשה עם כל הערבים שמביטים בו ולומדים ממנו שאפשר להוציא מידנו אלפי רוצחים שפלים תמורת גופות!ויהיו קדושים כאשר יהיו לא גברת לא זאת הדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    את ניצחת בקרב האישי שלך-עם ישראל ו צה''ל הפסידו .

    דוד, 15/07/08 16:05

    את ניצחת בקרב האישי שלך, ולא את נסראללה, אלא את ממשלת ישראל. על זה נתונה לך הערכה. עם ישראל, צה''ל, הפסידו שוב לנסראללה, ובכך ניווכח בעתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מי את שתגידי מי ניצח ומי הפסיד

    גל, 15/07/08 16:04

    כולך התפרסמת בזכות בנך היקר...ואידך זיל וגמור

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    סייג לחוכמה שתיקה

    דוקטורנט, 15/07/08 16:00

    עם כל הכבוד לכאב האישי של מיקי גולדוואסר העיסקה הזו היא החותמת האחרונה בכישלון המלחמה וההתנהלות הישראלית במזרח התיכון הרצחני. מיקי גולדוואסר שככה שיש בארץ הזאת עוד אימהות ועוד ילדים שנמצאים בכוונת הרצח של אויבינו הרבים. יתכן והיא קיבלה דיל טוב מנסראללה אבל אני לא בטוח שעם ישראל קיבל דיל שכזה. ברגעים כאלה אני מצפה ממנה לשתוק. טוב תעשה גברת גולדוואסר עם תתכנס בביתה הרחק מעין הציבור מעתה והלאה. כאבה הולך להיות לבלי נשוא. אני מקווה שלא כן כאבנו...

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מחר אנחנו ניראה באמת מי מרים את הראש בגאווה ....-ובצדק . (ל''ת)

    נסראלא ומשחפחת קונטר, 15/07/08 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ממש לא ניצחנו - הפסדנו בגדול וזאת רק ההתחלה. עם כל הצער זאת עסקה גרועה (ל''ת)

    מבחינת ישראל ובכיה לדורות, 15/07/08 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לא מבין איזה ניצחון-מקבלים גופות אחרי מלחמה עם הרוגים והרס של טילים

    רוי, 15/07/08 15:57

    עוד ניצחון כזה ואבדו.
    הרי מלחמת לבנון היתה לשחרר את החטופים
    במקום זה הפסדנו במלחמה ומאז אנחנו ממשיכים
    להפסיד ולוותר ולשקר לעצמנו.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אנחנו ניצחנו ? המדינה הפסידה בענק ...להרים את הראש ??? אני מת מבושה.. (ל''ת)

    זאת גאווה ? זאת תבוסה סמרטוטית ומושפלת ..., 15/07/08 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מייחלת ששניהם בחיים.

    עצובה ומודאגת, 15/07/08 15:49

    מאוד מאוד מקווה לראותם על רגליהם חיים ובריאים

    אך אני מאוד חוששת שהם לא - ומה אז? איך המשפחות יתמודדו? מקווה שהשאלה הזו תשאר היפותטית.

    מחזיקה לכם אצבעות שהבנים ישובו בשלום לגבולם.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    האומנם?

    ניצחון ..., 15/07/08 15:47

    בשביל מה הבאתם את הכתבה הזאת?
    משפחת גולדווסר יכולה לנוח - אבל העם כצת פחות.
    עדיף שהיא תשמור את ה''ניצחון של עם ישראל'' לעצמה ולתת לאנשים כצת פחות מעורבים רגשית בנושא לדון על ה''מי ניצח את המלחמה''.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא! הפסדנו ובגדול! ואם נמשיך כך נאבד גם את גילעד. (ל''ת)

    דוד, 15/07/08 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אני מקווה שהיא לא באמת מאמינה בשטויות האלה. (ל''ת)

    כפיר, 15/07/08 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני מברך על החלטה זו. (ל''ת)

    יניב, 15/07/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אימרה פטטית....

    ישראל, 15/07/08 15:44

    איך בדיוק ניצחנו?...הרי נסראללה אמר בפה מלא שהחטיפה היתה לצורך עסקת מקוח לשיחרורו של קונטאר...אז לשם מה לעזאזאל הנוכל אולמרט, השחצן מחיל האויר והמוקיון המרוקאי הרגו לנו 150 חיילים ואזרחים במלחמה האומללה ההיא? מה גברת ג. אומרת ל150 משפחות שכולות? ניצחנו?? הרי יכלו לתת כבר אז את קונטאר...עוד נשלם ביוקר על מחדלי המנהיגים העלובים שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מתפללת שאמנם תחבקי מחר את בנך,חזקי ואמצי. (ל''ת)

    דני, 15/07/08 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    היא תחזור על כך במפגשים

    איתמר, 15/07/08 15:43

    עם משפחות החטופים הבאים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נו באמת...

    manu, 15/07/08 15:42

    מה שגילינו הוא שמי שמנהל את המדינה זה נסראללה!
    מה שגילינו שאין ביכולת המדינה להכריע חבורה של טרוריסטיים!
    מה שגילינו זה חבורה של פוליטיקאים שלא מסוגלים לראות יותר רחוק מטובות ההנאה שמאחורי ההחלטות הזגזגניות שלהם!
    מה שגילינו זה עם שאין לא כבר כוח למחות נגד ממשלה מושחתת, נגד בתי משפט עם אדג'נדה שמייצג אחוז קטן של העם, גילינו מנהגים פחדנים שאין להם מושג מה ומי הם מייצגים!

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      רוני, 15/07/08 20:37

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    האם ניצחנו

    ישראלי, 15/07/08 15:42

    קשה לי לכתוב את הדברים הבאים הטעם שאני מתמודד מול רגש של אמא אשר מייחלת לראות את בנה.
    מיקי היקרה אני מבין את אמרותיך ואת רצונך העז לראות את בנך עד כי אינך מסתכלת על הדברים באופן רציונלי.
    1) גם אם תתבצע העסקה - אין בכך כדי להראות כי ניצחנו את החיזבאללה. לדעתי ההפך הוא הנכון - חיזבאללה השיג את כל מטרותיו שביצע לאחר החטיפה וזאת כעבור שנתיים בלבד.
    2) אינני סבור שיכולים אנו להרגיש גאווה מכיוון שחטיפת החיילים הבאה כבר מתוכננת ע''י גורמי טרור ואולי אפילו ע''י גורמים עבריינים. מסתבר שפעולת החטיפה כדאית מבחינתם של החוטפים.
    3) אני שואל שאלה עקרונית - האם ראוי לבצע ''עסקה'' עם גורמי טרור והאם יש להחליף מרצחים ופושעים בעד גופות... האם ראוי היה שמדינת ישראל תברר תחילה אם החטופים בין החיים בבואה לשלם את ''המחיר'' בעסקה. להבהיר, אנחנו, בעוונותינו הרבים, דוחפים את אירגוני הטרור לרצוח חטופים שהרי את התמורה הם מקבלים ביןם אם הם בחיים ובין אם לאו.
    4) מתי תקום במדינת ישראל ועדת לשחרור שבויים וחטופים אשר תציב נוהל ברור לפעילות הנדרשת במקרה של חטיפה כולל התנייה של ''מחיר'' בממצב החטופים

    מיקי היקרה - כאב לילדים ליבי איתך ואני מקווה כמוך שתוכלי לראות את אודי חי. כאזרח ישראלי אני מקווה שמדינת ישראל תתעשת ותשלם מחיר ראוי רק כנגד הוכחה חד משמעית לשלומם של החטופים אודי ואלדד.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ניצחנו - הפסדנו, העיקר שנראה אותם בבית (ל''ת)

    אזרחית ישראלית, 15/07/08 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    זה ניצחון הרחמים על ההגיון הקר.ישראל הפסידה בגדול וביחוד בעתיד

    אבי, 15/07/08 15:41

    כהורה הייתי מוכן לוותר גם על תל אביב.
    זה לא אומר שאני צודק

    הדרך היחידה לצערי היא הפעלת אכזריות קיצונית אם עדיין ישראל יכולה

    הבעיה שכולם רוצים שקט ושלום ועליונות צבאית אבל לא מוכנים לשרות צבאי ולא מוכנים לצאת לקרב ולא מוכנים לאבידות ורוצים לשפד את הצמרת הפוליטית על כל טעות של מ''פ

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    העיסקה היא תבוסה מחפירה לעם ישראל שהנחילו לו משפחות החטופים והתקשורת (ל''ת)

    אסי, 15/07/08 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    My hart is with you

    me, 15/07/08 15:39

    I hope to see them alive tomorrow crossing the border, amen

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    החזרת רוצחים חיים תמורת גופות זה נצחון לחיזבלה

    סיימון, 15/07/08 15:36

    ולא רק נצחון אלא פתח מדאיג לרציחת חילים נוספים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ניצחנו?! עוד ניצחון כזה ואבדנו

    ישראל, 15/07/08 15:32

    די לשכתב את המציאות. הפסדנו בתודעה וזה מה שחשוב. לדעתי, אם איננו מקבלים אדם חי, העסקה הזו היא בושה למדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תעשי סקר מייצג ותיווכחי שרק מעטים חושבים כמוך, הגברת גולדווסר (ל''ת)

    אמיר, 15/07/08 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    קצת מוגזם, לא?

    אלי, 15/07/08 15:31

    קצת מוגזם להגיד זה ''ניצחון'' על החיזבאללה. אפשר להתווכח על מידת ההפשפלה והכדאיות במהלך, אבל ניצחון?!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ''פה אנחנו גילינו גדלות רוח'',

    ציונה, 15/07/08 15:30

    מיקי שלום.לא הייתי רוצה להיות בנעלייך ולא אגיב בעת הזו על כל הפרשה.ראשית ניתן לבנים לשוב הביתה בשלום ואז ארגיש משוחררת יותר לומר לך את אשר יש לי לומר.והאמיני לי יש הרבה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שחרור מחבלים תמורת גופות

    צער רב, 15/07/08 15:29

    העובדה שמדינה מתנהלת לפי תחושתיה של אשה אחת הנמצאת במצב טרגי קשה , מעוררת צער רב , בכל מבצע של לכידת מחבלים מסכנים את חייהם חילים רבים , דמם אינו מיים , לא יתכן שמחבלים ישוחררו לאחר שאנשים סכנו את חייהם ללכידתם לפעמים שלמו בחייהם ( ראו מקרה סרן מורן ורדי ז''ל ) שנהרג בגנין במבצע לכידת מחבל בגלל שלא רצו לפגוע בסביבתו ( פעולה סטרילית ) ואח''כ ממשלה חסרת שידרה ושליחות משחררת את המחבלים תמורת גופות .עצוב מאד !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ניצחון הטמטום על ההיגיון

    שלוימלה מיריחו, 15/07/08 15:29

    יופי, שחררו טרוריסטים בעד גופות.
    ושכל אחד ידע שלא צריך אפילו להאכיל שבויים ישראליים כי מחיר הגופה לא נמוך ממחיר שבוי חי.
    החברה בעזה יכולים לחסוך מים.
    למה לבזבז מים ומזון על גלעד שליט?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מצטערת מיקי אבל לא מרגישה נצחון

    יעל, 15/07/08 15:29

    מקווה שהבנים בחיים ויחזרו בשלום
    אבל כולנו מודעים לסיכוי שבכך ולכן יקירתי
    שבאמת ליבי איתך אני לא מרגישה שנצחנו אני מרגישה ששוב נפלנו לפח ואנחנו עומדים לשחרר רוצח נתעב לחופשי תמורת מה?
    פיסת מידע לא רלוונטית על רון ערד וכנראה (ומקווה שלא!) גופות חיילינו?
    עבור זה עם כל הכאב והצער לא היית מבצעת את העסקה..
    מרגישה כישלון ואמן ויהיה אחרת והם ישובו להפתעתנו בחיים.
    הרגשת הנצחון היא רק שלכם משפחות החטופים

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    סליחה...את באמת מתכוונת לזה?.אים כן את מצחיקה את החיזבאלה. (ל''ת)

    מאיר, 15/07/08 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    צחון מזהיר- עצמות תמורת רוצח הכי שפל ואבדן כוח הרתעה. אכן ניצחון. (ל''ת)

    אבודים בחלל, 15/07/08 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כמה חארטה במשפט אחד !

    ישמעאל, 15/07/08 15:27

    מחזירים גוויות של חיילים תמורת מרצחים ופוטנציאלית גם לעתיד , ולזה היא קוראת נצחון על החיזבאללה ! נכון ואמת , הצלחתם לטמטם ולשבש את דעת הממשלה שנכנעה לדרישות החיזבאללה , בזה ניצחתם ! אבל עם ישראל הפסיד !! הלוואי שאתבדה !

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    i pray that tommorow u will hold your sun again

    ron, 15/07/08 15:27

    be strong

    הגב לתגובה זו

    • You and her and Olmert are stupid naive (ל''ת)

      Yossi, 16/07/08 08:20

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הלו גברת, תרדי מהעץ

    מישקפופר, 15/07/08 15:24

    את כמו אירגון ארבע אמאות, כופפתם את המדינה עם הבכי שלכם, במקום להגן על צפון הארץ, הפקרנו את המדינה, בלבנון יש צבא איראני קטו שנקרא חיזבאללה.
    חיזבאללה הוא לא ארגון טרור אלה צבא, יש להם מכ''מים, טילים יבשה-אוויר, טילי קרקע-קרקע, קרקע-אוויר, חטיבות חיר, חטיבות הנדסה (מיקוש,בניית בונקרים), מערכת תעמולה יעילה.
    אין לנו מה להתגאות בעסקאות שבויים, לא גילינו גדלות רוח אלה נכנענו לתכתיבים של פעורי פה שזעקו על חובה לחייל שנשאר בשדה קרב.
    הלו גברת, אם צריך חייל ימות בשדה קרב ובלבד שלא ימות אזרח, זה משוואה בכל העולם, רק אצלנו אנשים כמוך הופכים את המשוואה ומבלבלים את המוח עם גדלות רוח, עכשיו אנו משחררים מחבלים שיחזרו לפעילות טרור והתוצאה התחזקות מוראלית של חזבאללה וסכנה לצפון המדינה, מה שעוד יותר גרוע שבעלך יחזור בשקית ואיך זה בדיוק יעזור למדינה?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    טעות,גברת גולדוואסר. האחריות והקלון חלים על כל ממשלת לבנון ולא

    בשם בן גוריון, 15/07/08 15:23

    על ''שר בממשלת לבנון''. כך זה במדינות ריבוניות, ועוד חברות באו''ם.
    הקלון והענישה חלים על כל מדינת לבנון אחרת זה יהיה תקדים אנרכיסטי ורווי דמים לעולם כולו, ובכללו מדינתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חכו נא מעט

    דני, 15/07/08 15:23

    התגובה הנכונה לדעתי תהיי זו שתאמר עם הגעתם של הבנים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה גילינו במשך השנה ושלושת הימים האחרונים

    מישהו, 15/07/08 15:22

    גילינו עם חלש, טיפש, היסטרי, אפילו נאיבי במקומות... בעל זיכרון קצר וטווח ראייה עוד יותר קצר. גילינו מדינה חסרת עקרונות, בעלת עוצמה וירטואלית, המובלת על ידי מנהיגים פזיזים, פופוליסטים ומושחתים, המשקפים באופן הטוב ביותר את עמם הטיפש.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בקרוב

    משה, 15/07/08 15:22

    ההסכם היום פתח לחטיפה קרובה בצפון.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עסקת השבויים – ניצחון חיזבאללה על ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הלקח לעם ישראל, 15/07/08 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עצוב פשוט עצוב !!

    דויד, 15/07/08 15:20

    מיקי יקרה , זה נקרא ניצחון ? , אכלנו תבוסה ועושים לנו בית ספר לממשלה כל יום מחדש , העם הבין כבר מה מה מתכולל לנו בין העיינים , והממשלה ממשיכה להתשין על כולנו בקשת .

    נדבר עוד חודש חודשים , ואז רק אולי גם המשאלנים יבינו למה זה גרם ועוד יגרום .

    אני מאחל שאחד מהבנים יהיו חיים .. אבל איזה אשליות ..

    סמרטוטים !

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין כאן שום נצחון

    אלון, 15/07/08 15:18

    מציע לגב' גולדווסר לקבל את גופת בנה ולשמור על פרופיל נמוך. לא ניתן שכל הורה של חייל שבוי ינהל את סדר היום הציבורי במדינת ישראל. אני מוכרח לשבח את משפחת ארד על התנהלותה לאןרך השנים, זו ממלכתיות לשמה.
    לצערי הציבור בישראל מעדיף את ההתנהגות הפופליסטית של חיים אברהם וממשיכיו.
    יהי זכרם של החטופים ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ומה עם רון ארד?

    רונן, 15/07/08 15:18

    כל הכבוד להחזרת הבנים אך מה עם רון ארד? מה שקיבלנו זה שתי תמונות ומחברת? באמת אחרי עשרים שנה(ושהחיזבלה לא יספרו סיפורים הם יודעים איפה הוא, או היכן הוא קבור)
    לא נראה הגיוני ששבוי מפורסם כמו רון ארד ייעלם ככה סתם? בטח העבירו אותו לאירן. אז צריך להמשיך ללחוץ על חזבאלה, אולי לחטוף להם בכירים שלהם, או שאר פעולות כדי לדעת היכן רון ארד?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא תופסים אדם בצערו. לצערי, הורים שכולים/נעדרים לא חפים בדיבורים בעלמה (ל''ת)

    שלמה, 15/07/08 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    למשפחת שליט, בקרוב אצלכם (ל''ת)

    הבועה, 15/07/08 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    המחיר קטן מהלקח

    אלי, 15/07/08 15:16

    השרים שלנו הם נציגי העם''?, אמרה. הם כולם אבל כולם ללא יוצא מהכלל.....נבלות בשם החוק

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חיזבללה לא מוכן לומר אם גולדווסר חי אומ מת ואולמרט לא מתרגש. (ל''ת)

    איזה אידיוט!!, 15/07/08 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אשה מסכנה, אי אפשר לכעוס עליה. באין מנהיג, כל אחד עושה מה שהוא יכול (ל''ת)

    יוסי, 15/07/08 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אם זה ניצחון . מה הוא הפסד?

    אלי, 15/07/08 15:12

    ''...באותו שלב, כך נכתב בעיתון, התברר שאחד החיילים נהרג. בדיווח לא נכתב מה היה מצבו של החייל השני.'' זו לוחמה פסיכולוגית במיטבה. פוגעת בדיוק בנקודות הרגישות ובזמן הנכון. ''...וכי הנהגת הארגון שוקלת האם להציג את סרט הווידיאו המתעד את החטיפה, שישראל לא הצליחה לשים את ידה עליו במהלך מלחמת לבנון השנייה.'' וזו לא רק ל''פ! זו ההשפלה... ככה בשביל הכיף של חסן. ''...במקביל, העיתון הסעודי ....עדיין תקווה קלושה שאחד משני החיילים עדיין בחיים שכן אם לא, יהווה הדבר תבוסה לממשלת ישראל.'' וגם זה! ''...מקורות מדיניים יודעי דבר אמרו כי לפי המידע המצוי ברשותם, אחד משני החיילים מת מפצעיו יומיים לאחר חטיפתו בעוד שהשני נותר בחיים. לדברי המקורות, זוהי ההפתעה שמכין חיזבאללה ליום העסקה.'' מצויין. ככה עושים במזרח התיכון לעם הבזוי ורופס, חולה כלבת ה''מזרח התיכון החדש'' ו''שלום עכשיו'', שמנהיגו לחוצים ל''לחיצות יד'' של פשיסטים רצחניים. מאחל לכולנו שבקרוב נזרוק מעלינו את התועבה מבית נבחרים שלנו ונחזור לשפיות. שפיות שבה התקשורת לא משמשת כלי עבודה בידי ארגוני טרור, וחברי הכנסת לא מקדמים את הקריירה שלהם על חשבון המדינה שלהם (זהבה גלאון- לחקור אם היו ''פשעי מלחמה של צה''ל במלחמה ע''י וועדת אגרנת). ההתדרדרות הזאת לא מעכשיו. עוד ב82 בשלהי ''שלום הגליל'' 100,000 כבשים פועות עלו לכיכר וזעקו ''שלום עכשיו''. הם לא קלטן שהם הפיונים על לוח השחמט של שמעון פרס, שניצל את ההפגנה כדי לערער את שלטון הליכוד (כל האמצעים כשרים אצלו!). מי נפגע הכי הרבה? מדינת ישראל וחיילי צה''ל. פעיית הכבשים בכיכר נשמעה כרעם והדיה הגיעו עד לביירות הנצורה, בהפיכם רוח של תקווה בלבם של מרצחי אש''ף הלכודים בעיר הנצורה. כשננער את כל הזוהמה הזאת מעל כתיפינו- ונבחר בעמידה איתנה וכבוד עצמי אל מול האוייבים שלנו- אז נוכל להשתלב במרחב שסביבנו. עד אז- אם זהבה גלאון ובצל''ם ו''שלום עכשיו'' לא נקבל שלום ולא הבנה לצרכים שלנו. נקבל חמאס ובל''ד ומהומות אוקטובר וחטיפות. והם צודקים. מי שלא מכבד את עצמו- שלא ידרוש כלום מאחרים.

    הגב לתגובה זו

    • חובה לקרוא את התגובה של אלי!!!!

      אזרחית עצובה מאוד, 15/07/08 17:01

      אני מסכימה עם כל מה שנכתב. נעים לקרוא תגובה שכזאת ולהבין שישנם במדינה עדיין אנשים שפויים ונורמליים.

      הגב לתגובה זו

    • Kol-Hakavod

      avi.botbol, 15/07/08 17:56

      kol-hakavod

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא מיקי.זו את שניצחת- את הממשלה. כולנו הפסדנו

    אלון, 15/07/08 15:12

    ותמורות גופות נשחרר רוצחים.
    חבל שלא גיליתם את הרוח שגילתה משפחת ארד.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אפס!!!

      דני, 15/07/08 17:18

      מקווה שלא תהיה בנעליה

      הגב לתגובה זו

      • היא הולכת לגרום לעוד הרבה אנשים להיכנס לנעליים שלה (ל''ת)

        אפסון, 16/07/08 08:16

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    שתי גופות מול רוצח מתועב ממש ניצחון גדול.. אנחנו אפסים !! (ל''ת)

    אורן, 15/07/08 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אמא יקרה, הניצחון הוא שלך ושל נסראללה ההפסד הוא שלנו כעם.

    אזרחית עצובה, 15/07/08 15:08

    בגלל בנך ורה''מ אנו נשלם מחיר יקר. הטרור ירים את הראש , נסראללה יצא גיבור.

    חבל שבשביל פיסת קבר ירצחו עוד עשרות בנים ויחפרו עוד עשרות קברים.

    לצערי בגלל החטופים נהרגו 120 חיילים לפני כשנתיים נראה שיש אנשים שלהם זה לא מספיק...

    נכון, כל אמא רוצה לדעת מה עלה בגורלל בנה אך ידוע לכל שהבנים אינם חיים. נכון, היא גם רוצה מצבה לבכות עליה כאמא אני יכולה להבין אותה הלב מבין , אך הראש אומר אחרת.

    נסראללה גיבור, נסראללה ניצח, אירגון טרור קטן הביס אומה שלמה- כל הכבוד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עם כל הכבוד וההבנה למצבך, אנא אל תדברי יותר מידי. לא מדובר על ניצחון (ל''ת)

    ולא נעליים. תבוסה מרה וכואבת. עיזבי אותנו בשקט..., 15/07/08 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אין אדם נתפס על צערו,רחמנות ,שלא תדעי עוד צער (ל''ת)

    שרית, 15/07/08 15:05

    הגב לתגובה זו

    • העיסקה הזאת הולכת להביא עוד הרבה מאד אנשים למצב 'נתפס על צערו' (ל''ת)

      יוסי, 16/07/08 08:15

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    חטופים

    אורן, 15/07/08 15:04

    מה שמדינת ישראל עשתה עכשיו זה טעות נוראית
    העיסקה לא הייתה צריכה להתבצע

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יכולתם להציל חיים ע''י כך שהייתם דוחים את העסקה השפלה והמשפילה!!!!!!!!! (ל''ת)

    נ.כהן יחד עם כל הכאב ויש כאב!! הייתם צריכים הוכחות, 15/07/08 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ומה דעתן של משפחות ארד והרן? (ל''ת)

    שפוי, 15/07/08 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    את זורה חול בעיני עצמך השכנוע העצמי יגרור אסונות חדשים בזכותכם!!!!!!! (ל''ת)

    נ.כהן על איזה נצחון את מדברת=יותר גרוע מזה אי אפשר, 15/07/08 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צודקת במאה אחוזים כך יש ליראות פרשה זו

    פקק תנועה קרית ביאליק, 15/07/08 14:58

    אים מסתכלים על הכול מסביב. זה בהחלט ניצחון ישראלי מכובד .

    הגב לתגובה זו

    • בולשיט, זה אינטרס של אולמרט בלבד, זו פרייאריות שאין כדוגמתה!! (ל''ת)

      יוסי, 16/07/08 08:13

      הגב לתגובה זו