• 92.

    אחרי שהם ירו טיל אחד, לא ישאר דבר מהשטח שממנו הם ירו

    .-., 19/07/08 14:36

    זה שיש מכ''ם לא אומר דבר, צריך גם טילים

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    חודשים זה שם תתחילו לטפל בשקט אחרי החטופים החלטנו

    רוני, 19/07/08 14:21

    לא לתת להם להרים ראש אפילו לרגע וזה סופי

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אם עברנו את סוריה, נעבור גם את זה! לא להמתין, ולטפל מייד בשביל המוראל! (ל''ת)

    ABRAHAM, 19/07/08 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    טוב מאוד זה יחייב אותנו להשתפר ולהיות דרוכים. שאננות הורגת. (ל''ת)

    גיא, 17/07/08 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    נתתם לאדישות להרוג אותם ! (ל''ת)

    חנן, 16/07/08 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אירגון טרור קטן כמו החיזבאללה ועיר עלובה כמו עזה

    מסובבים אותנו על האצבע הקטנה שלהם, 16/07/08 00:41

    ואנחנו כל הזמן נגררים אחרי הפרובוקציות שלהם, נופלים על הברכיים, מתבכיינים, מתחננים, מתמגנים ולא מסוגלים להגיב בצורה קשה והחלטית.
    אם ב 1948 היתה לנו הנהגה עלובה ורופסת כפי שיש לנו היום, מדינת ישראל לא היתה קמה.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לפי דבקה זאת לא תגלית חדשה. הבעיה שרק צד אחד מפיק לקחים

    גל, 15/07/08 22:17

    והצד השני מפיק לכל היותר כותרות שלא מאיימות על חיזבאללה,פטרוניו ומסייעיו וגם זה באיחור רב. אם מישהו חשב שאסד בפריז יפריח יונים כעת מתברר שהחיזבאללה עשוי להפריח טילי נ''מ בנוסף לעשרות אלפי הטילים והרקטות שבידיו.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אנחנו כמו ארסים

    י ש, 15/07/08 21:22

    אנחנו נאינו כמו ארס שאומר תחזיק אותי תחזיק אותי שאני לא אתן לך מכות ובסוף שהוא הולך מפוצצים אותו

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    עוד אחד מהשגיה של לבני הטפשה ואולמרט הגנב

    סתמאחד, 15/07/08 16:55

    תולדה של החלטת או''ם 1701,פסגת השגיהם של הנ''ל במלחמת לבנון השנייה.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    רק אם גיבורי הטוקבק היו מתגיסים לגולני ולוחמים באותו להט

    יהודון פחדן, 15/07/08 16:16

    מגדפים את כל העולם ואשתו

    הגב לתגובה זו

    • אני מתנצל:בן אחד שלי הוא רק בהנדסה קרבית והשני קצין צנחנים.זה נחשב?

      muli, 16/07/08 08:10

      מותר לי להמשיך בטוקבק?

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    ומה תעשה מר ברק ? עוד קשקשן בלתי נלאה.

    בני, 15/07/08 16:01

    מה בדיוק אתה תעשה ? הרי לא תצא למלחמה שנית, הרי כל הצפון יופגז, עד תל אביב בדרום, מה בדיוק אתה תעשה ?
    כולם פה בטראומה מהמלחמה,
    מה תעשה ?
    תפסיק לאיים, זה מזמן לא מזיז לאף אחד בטח לא לחיזבאללה,
    מה תעשה ?

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    בקיצור : לאסוף את החפצים ולעבור לחול

    דיויד, 15/07/08 15:16

    אם ארגון של 6000 עד 10000 חילים מצליח בקלות לגבור עלינו מבלי שיש לנו יכולת נגדית או הרתאתית אז מה יש לחפש כאן. ברווזים במטווח או מובלים לטווח לא נהיה כאן

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    להקדים תרופה למכה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אלמוני, 15/07/08 13:51

    על המדינה לתת מענה הולם למכלול הסכנות . להיערך למצב חירום קצוני

    לוגיסטי: כלכל, חברתי ,רוחני . בטחוני!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    צריך ללמוד מהנשיא הסורי- הוא רוצה לראות מעשים לא דיבורים

    משה, 15/07/08 13:45

    כנראה הוא רואה שאולמרט מדבר הרבה ולא עושה כלום.
    ולכן דורש מעשים ולא דיבורים.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הדיווח הראשוני היה ונמצא בדבקה כבר כמה ימים.אין ספק שהם עושים

    א, 15/07/08 13:36

    עבודה עתונאית מהמעלה הראשונה.www.debka.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הדיווח הראשוני היה ונמצא בדבקה כבר כמה ימים.אין ספק שהם עושים

    א, 15/07/08 13:36

    עבודה עתונאית מהמעלה הראשונה.www.debka.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    סייג לחוכמה-שתיקה- הגיע הזמן שנמגר את מחלת הפטפטת הקטלנית הפוקדת אותנו (ל''ת)

    עדינה, השרון, 15/07/08 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    נו ו??

    ציוני, 15/07/08 13:09

    במלחמת לבנון הראשונה וגם בתקיפת הכור של סוריה צה''ל הראה שאין לו בעיה לדלג מעל הנ''מ של הליצנים.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    תחנות מכמ זה דבר שרואים אותו ולא ניתן להסתיר

    אלי ברמן, 15/07/08 12:57

    אז צה''ל אמור לראות ולדעת היכן נמצאות תחנות אלו
    ניתן בקלות להרוס אותם
    מישהו מנסה לבלבל את המוח לעם ולהסיט את דעתו מהממשלה המושחתת
    הגיע הזמן לשנות ולהעיף את הממשלה הזו ללבנון
    יהיה לנו טוב יותר אם שרי ממשלת ישראל ינהלו את החיזבללה ולא את מדינתנו

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    זה כמו המוצבים הקידמיים של החיזבאלה-הם נעלמו אחרי שעה (ל''ת)

    זז, 15/07/08 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ובשביל מה רכשה ישראל מטוסים חמקניים???? (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 15/07/08 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חברה, די עם הפאניקה.

    מיקי, 15/07/08 12:06

    חיזבאללה הוא חרגול קטן וטורדני. אם צה''ל ייאמן יותר את חייליו, יציב סטאנדרטים גבוהים יותר, יתאים את עצמו למציאות הקרב הפשוטה שהחרגול מציב, יגיד חדל לביקורת ויבין שהקרבה היא חלק ממלחמה אני סבור ובטוח שהוא לא רק ינצח אותו אלא יכחיד אותו.

    הגב לתגובה זו

    • אין תקדים להכחדת כח גרילה

      פנדה, 15/07/08 16:01

      אבל בהחלט אפשר לפגוע בו בצורה קשה עד שהוא יקפל את זנבו, כפי שעשינו במלחמת לבנון השנייה, וכפי שראינו במלחמה זאת - אין שום צורך להקריב חיילים למטרה זאת. הפגיעה הקשה ביותר בחיזבאללה נעשתה מהאויר.

      הגב לתגובה זו

      • אין תקדים להכחדת שום צבא, אבל...

        מיקי, 15/07/08 19:09

        חיסול אלפי חיילים יכחיד אותו מוראלית עד ייאוש!

        הגב לתגובה זו

      • פגיעה ע''י חי''ר חייבת להיעשות כדי לבסס את כוחנו. (ל''ת)

        מיקי, 15/07/08 19:11

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    אין מה לדאוג. חיל האוויר הישראלי הוא הכי טוב בעולם.

    אדם החלטי ועקבי בדיעותיו, 15/07/08 12:01

    בעצם לא.
    זה חיל אוויר מעפן שחילק עלונים לפני ההפצצות מבלי ששינה לו שחיילי יבשה נהרגים בגלל הפלצנות הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    חסרים נתונים בכתבה

    נתנאל, 15/07/08 11:59

    לא היה ייחוס לתגובת ישראל
    האם הפרובוקציה תימשך או תיגדע מהר ובהחלטיות

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לא לשכוח שמערכות הנ''מ האלה היו קיימות כבר בזמן התקיפה בסוריה (ל''ת)

    פנדה, 15/07/08 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מספיק ךקרוא להם חיזבאללה!!!

    צריך לומר את האמת!, 15/07/08 11:39

    חיזבאללה- זה חלק ממשלת לבנון ומצבא לבנון!!!

    לקרוא להם צבא לבנון ולא חיזבאללה!

    במקרה שלבנון תתקוף את ישראל- לבנון(!!!) תשלם את המחיר!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד !! (ל''ת)

      דוד מלכי, 15/07/08 11:53

      הגב לתגובה זו

    • שתוק טמבל

      ff, 15/07/08 12:46

      זה לא ממשלת לבנון אז לא קוראים לזה ממשלת לבנון.
      אל תהיה אדיוט, תעשה טובה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה נותן לחיזבאללה כבוד שבלבנון לא נותנים לה

      פנדה, 15/07/08 16:33

      בלבנון חיזבאללה כבר נתפס מזמן כמי שמשרת אינטרסים צרים מאוד של קבוצת כח אחת, והרוב החילוני לא אוהב לראות את נציגיו בפרלמנט. העיתונות הערבית (פרט לאל-ג'זירה ועוד כמה עיתונים המזוהים עם איראן) קראה לנסראללה ''בוגד'' כי הוא פועל נגד האינטרסים של לבנון. מדובר בגוף זר, שנתפס כמי שמייצג אינטרסים לא-ערביים (איראנים).

      הגב לתגובה זו

      • בלבנון הוקמה ממשלת אחדות וחיזבאללה (ל''ת)

        חבר בה, 15/07/08 20:53

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    בקיצור : לאסוף את החפצים ולעבור לחול

    דיויד, 15/07/08 11:15

    אם ארגון של 6000 עד 10000 חילים מצליח בקלות לגבור עלינו מבלי שיש לנו יכולת נגדית או הרתאתית אז מה יש לחפש כאן. ברווזים במטווח או מובלים לטווח לא נהיה כאן

    הגב לתגובה זו

    • אני בהליכים להוציא אזרחות איטלקית

      אילן, 15/07/08 13:14

      לפי החוק האיטלקי אני בעצם אזרח איטלקי כי אבי היה איטלקי ואני נשוי לאיטלקיה-יהודיה 15 שנה. אין לי רק את הכוח והזמן להוציא אזרחות איטלקית.
      נשאלת השאלה איפה לגור כאיטליה. אישתי במקור מהאלפים כך שלא נגור בנפולי..מצד שני כל מי שהיה ברומא וראה את האנטישמיות שם מתחלחל מהמחשבה להגר לאיזור רומא (זה בערך כמו לחיות בישראל המוסלמית לכשתהיה) . נראה לי שעדיף להגר לטורינו גם מבח' מזג האוויר וגם מבחינת התרבות והעדר שנאה יוקדת ליהודים שם.
      חבל שהגענו לזמנים כאלה שהמדינה נוטה למות.
      חבל ל

      הגב לתגובה זו

      • אפשר להצטרף אליכם? (ל''ת)

        גליצאי, 15/07/08 15:58

        הגב לתגובה זו

      • ואני מהגר לפולין.רק 15 ק''מ מבירקנאו.להיות קרוב לסבא ולמי שהסגיר אותו (ל''ת)

        muli, 16/07/08 08:27

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    לא לדאוג.3 דקות ואין מכ''מ (ל''ת)

    עידן, 15/07/08 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    שאלת תם: מה שווה מכ''ם לגילוי מטוסים אם אפשר להפציץ אותו

    אופיר, 15/07/08 11:10

    ואין שום דרך חוץ מ''טילי כתף'' כדי להגן עליו?

    הגב לתגובה זו

    • לא הרבה, אבל לא תשמע את זה מהתקשורת הבוגדנית

      פנדה, 15/07/08 11:42

      למה שיספרו לנו משהו שלא יגרום לדה-מורליזציה ?

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ב67 היבסנו 5 מדינות ב-2008 ניכנענו לאירגון טרור (ל''ת)

    יובל ארהב, 15/07/08 11:04

    הגב לתגובה זו

    • כי מי שמנהל את הביטחון הם התקשורת וועד ההורים . (ל''ת)

      אם האזרחים שומרים על החיילים ולא ההפך - תמיד נפסיד, 15/07/08 11:18

      הגב לתגובה זו

    • יובל, מה נשמע בארהב? (ל''ת)

      עולה חדש, 15/07/08 16:00

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    המכ''ם הזה לא שווה כלום בלי טילים שיגנו עליו. מה ההיסטריה? (ל''ת)

    מיקי, 15/07/08 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אהוד ברק הוא המנהיג המסוכן ביותר לבטחון המדינה שהיה אי

    אזרח, 15/07/08 10:30

    פעם.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יאללה ביתר חולה עליכם אתם החיים שלי אוהב אותכם בנשמה יאללה ביתר יאללה (ל''ת)

    ערס מצוי, 15/07/08 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מעניין איך ישראל היתה מגיבה לטיסות סוריות או אירניות מעל אדמתה.

    גלגול עיניים, 15/07/08 09:53

    אנחנו לא יכולים להפר באופן קבוע את הריבונות של שכנינו ואז ''להושיט ידנו לשלום'' ולהתפלא שאף אחד לא רוצה ללחוץ אותה.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין איך סוריה ואירן היו מגיבים אם אולמרט היה קורא להשמדתם . (ל''ת)

      אני לא מתפלא שהם לא רוצים ללחוץ את ידי . ולא רוצה, 15/07/08 11:25

      הגב לתגובה זו

    • סמרטוט ותבוסתן שכמוך ! מה הערגה המבישה בללחוץ את ידי הנאצים האלה ? (ל''ת)

      גלגול עיניים ??? יש לך בכלל עיניים ?, 15/07/08 11:27

      הגב לתגובה זו

    • לך לעזאזל חתיכת מטומטם

      חגי חדד, 15/07/08 11:30

      נשבר הזין לשמוע עוד אדיוט כמוך שכל הזמן מחפש מה לא טוב אצלנו ולמה ניתן להצדיק את הפעולות של היריב.
      אם אתה לא יכול לתמוך תסגור את הג'ורה שאתה קורא לה פה ותסתום.
      ואם לא, לך תלמד קצת היסטוריה ערבית ותבין עם מי אתה מתעסק.

      הגב לתגובה זו

      • תרבות הדיון שלך מרשימה. לא פחות משליטתך בהיסטוריה, אני מניח. (ל''ת)

        גלגול עיניים, 15/07/08 13:08

        הגב לתגובה זו

        • יש אנשים שעושים, ויש אנשים שמגלגלים עיניים

          פנדה, 15/07/08 16:36

          תמשיך לגלגל עיניים ולהלקות את עצמך למוות, אנחנו נתנחם בבנית ציון. אפסים בוגדנים אוטו-אנטישמים כמוך היו קיימים בינינו תמיד, כלבלבי הפריץ שנובחים על השיירה, והשיירה ברוך השם תמשיך לצעוד.

          הגב לתגובה זו

    • חמור, הסיבה לטיסות היא קיום ההסכמים

      גג, 19/07/08 14:58

      ואם אתה מדבר על טיסות.
      אז איראן לא יכולה להגיע לכאן והסורים איך שהם חוצים את הגבול מופלים

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לאריה מ 55 אתה טועה. ב68 או 69 הובא מכמ''ם מיצרי ולא בשנות ה50

    גוזמאי, 15/07/08 09:48

    המבצע נקרא מבצע תרנגול. והסיבה לכך היתה שהמכם היה חדיש מאוד ובמקום להפציץ רצו ללמוד אז שני מסוקי יסעור הרימו ולקחו אותו (באמצע הטיסה היתה תקלה כי המכ''ם שקל יותר ממה שהעריכו)

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    צבא החירות חיזבללה יוכל כעת להביס את הקלגסים הצהליים (ל''ת)

    אלונה ויכסנשטיין רמת אביב, 15/07/08 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    צבא החירות חיזבללה יוכל כעת להביס את הקלגסים הצהליים (ל''ת)

    אלונה ויכסנשטיין רמת אביב, 15/07/08 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    להזכיר לכם שבשנות החמישים פורקה ההובאה לארץ מערכת מכם מצרית

    אריה, 15/07/08 09:28

    אל דאגה לא אלמן ישראל...וגם מערכת זו תעלם באחד הלילות..ימים..

    הגב לתגובה זו

    • להזכיר לך שבשנות החמישים הצבא לא נוהל ע''י ארבע אימהות והתקשורת (ל''ת)

      לוחמי הסיירת לא התלוננו שהמזגן מקולקל, 15/07/08 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    היכונו לטילים על מכל האמוניה בחיפה-מאה אלף הרוגים

    איל, 15/07/08 09:26

    כך על פי מבקר המדינה.
    אז תמשיכו באדישות שלכם חיפאים טיפשים!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תרנגולת חולה

    לולן, 15/07/08 09:21

    כאשר התרנגולות בלול חשות בתרנגולת חלשה או חולה הם מנקרות אותה עד מוות - אנלוגיה קצת פראית אבל אלה חוקי הטבע - השלטון חולה וזאת התוצאה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ברק:צהל הצבא החזק ביותר במזרח התיכון...

    ניר מרמת ישי, 15/07/08 09:18

    אני ישן בשקט.

    הגב לתגובה זו

    • איך מריח אוויר ההתנשאות מ''מרומי'' רמת ישי?

      הפעם אין לך מה לכתוב על הערסים המזרחיים??? אפס!!!, 15/07/08 14:01

      להזכירך, תגובתך מהכתבה על דריסת התיירת בחופי חיפה ע''י ג'יפ הבישה את הישוב בו אתה גר, שדרך אגב, יש לי מספר חברים שם שהיו מתביישים לקרוא את דבריך שמקום מגורם מתנוסס ב''גאווה'' יומרנית תחת אימרה עלובה זו

      אתה פשוט עלוב כל כך שגרמת לי לטקבק...

      הגב לתגובה זו

      • התגובה נגד ברק עלובה ביותר,אני באמת ישן בשקט

        ארנון, ר. ישי, 15/07/08 15:21

        ולגבי ההתנשאות אז אינני יודע במה מדובר אבל אני מבטיח לך שזה יישוב של אחלה אנשים

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    ברק: אנו מזהירים מפני הפרת האיזון בצפון

    הנה גם לא יש מה להגיד, 15/07/08 09:09

    שר הביטחון, אהוד ברק, הזהיר אמש את ארגון חיזבאללה מפני המשך ההפרות של החלטת מועצת הביטחון 1701. ''אנו ערים לכרסום המתמשך בהחלטת מועצת הביטחון 1701, כולל בהעברות אמצעי לחימה בין סוריה לחיזבאללה'', אמר ברק. ''אנו מזהירים מפני הפרת האיזון העדין בחזיתנו הצפונית''.

    הגב לתגובה זו

    • הוא יכול לפתוח מפעל להזהרות ריקות מתוכן... (ל''ת)

      פנדה, 15/07/08 16:37

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ל 43 אח שלי אתה אוכל כאן סרט רציני! ותכניס את הלשון חזרה זה לא לעניין (ל''ת)

    מה קורה לאנשים ?, 15/07/08 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    נא לדייק זה לא רק מכ''ם אלא מערך שלם של מכמי''ם וטילי נ''מ מתקדמים שסוריה (ל''ת)

    קיבלה מרוסיה דרך אירן, 15/07/08 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ברק טפל בעניין (ל''ת)

    המעסיקים שלך, 15/07/08 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    זה יותר נכון על הר הנמצא בבקעת הלבנון וזה הקימו האירנים והסורים

    זה סיפור ישן שלא דווח, 15/07/08 08:52

    בשבועיים האחרונים ביצעו איראן, סוריה, וחיזבאללה, בלבנון, מהלך צבאי אשר נועד להכריע את תוצאת המלחמה הבאה באזור. הם הציבו טילי נ''מ מונחי מכ''ם, על פסגת הר צאנין, והציבו שם תחנת מכ''ם שמגבילה את פעולות חיל האוויר הישראלי, המקורות המודיעיניים מדווחים כי הימים האחרונים שלח חיזבאללה כוח להשתלט על אחת מפסגות הר סאנין Jabal Sannine, בגובה של 2600 מטר, החולשת על המעברים והכבישים המקשרים בין דמשק לביירות. במשך שנים רבות הייתה התמודדות בין סוריה ובין ישראל מי ישלוט בהר צנאין. הסיבה: ההר משמש אתר אידיאלי להצבת תחנות מכ''ם אשר יכולות לשלוט גם המתרחש בים התיכון, בצפון ישראל, ואזורים המקיפים את דמשק. לאחר השתלטות הכוחות הובאו למקום טילי הנ''מ.

    פירוש המהלך. הקמת תחנת התרעה ומכ''ם איראנית ובסיס נ''מ מול ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • רואים שאתה פריק של דבקה חתיכת הזוי עם יכולת של קיפוד אפגני (ל''ת)

      אדוארד, 15/07/08 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מבחינת סוריה חיזבאללה וחמאס מלחמה תתרחש בכל מקרה , השאלה אילו מתנות הם

    ארז מ, 15/07/08 08:50

    יצליחו לקבל מאיתנו לפני כן בכדי שידם תהה על העליונה .
    חיזבאללה בונקרים מכמים טחלים .
    סוריה - הגולן
    חמאס - אוי''ש .

    נראה כי אנו מנסים כמו הבריון השכונתי שגם כך ננצח .

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מוות לפושעי אוסלו!!! מוות לפושעי אוסלו!!! מוות לפושעי אוסלו!!! (ל''ת)

    שמאל=כניעה, 15/07/08 08:41

    הגב לתגובה זו

    • שהם בגין שמיר ושרון כמובן

      הליכוד מחלק את א''י, 15/07/08 15:48

      חוץ משלושת אלו, אף ר''מ לא העז להחזיר שטחים לאויב המצרי והפלסטיני (שלא היה קיים)

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מדינה שלמה בשבי 2 משפחות ותקשורת המכה על חטא לבנון 2

    להלן- ''הכניעה המשפילה'', 15/07/08 08:41

    כך החל מחול השדים בו ''חיבקה'' התקשורת את משפ' החטופים (אולי כדי לכפר כל מעשיהם בלבנון 2) וחשוב היה להם להיראות אנושיים הומנים אשר ליבם נחמץ לממול ה-''ט ר ג ד י ה'' הגדולה והיה צורך להשתפכות נפשית בצוותא של 2 העיתונים הגדולים אגב הורדת הכנסת הממשלה וישראל על ברכיה לשפל לאומי אשר טרם ידענו מייסוד במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ציפי ליבני! תנהיגי אותנו-אנחנו אבודים את לא רואה???

    אזרח מודאג, 15/07/08 08:40

    אנו זקוקים למנהיגות בעלת יכולות על אנושיות כמעט-ואת, מנהיגה שמגיעה לעולם אחת ל10,000 שנים-רק את ליבני, הטהורה, הנקיה והקדושה-כך לפחות על פי התקשורת האובייקטיבית, רק את-קדושה שכמותך, גאונה שכמותך, רבת מעשים עד אינספור לטובת העם והזולת שכמותך, לא פוליטיקאית ורחוקה מפוליטיקה כרחוק מזרח ממערב שכמותך-רק את ליבני, רק את תוכלי להציל את העם הזה-שכל כך איכפת לך ממנו עד שאינך נרדמת אלא דקה בשבוע מרוב דאגות לעם. הרבה דמעות עד אין קץ הזלת על סבלותיו של העם הזה-הגיע הזמן ליבני, שתקחי את המקום היחיד הראוי לך-הנהגת האנושות.

    הגב לתגובה זו

    • היא שילמה לך לכתוב את זה??? (ל''ת)

      אחד מפוכח, 15/07/08 11:45

      הגב לתגובה זו

      • השבחים ללבני נכתבו הציניות רבותיי! (ל''ת)

        דיוגנס, 15/07/08 16:05

        הגב לתגובה זו

    • די לחנופה זה מרטיב את המקלדת!!! (ל''ת)

      אדם מן המניין, 15/07/08 11:48

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מדינת ישראל 2008 = מדינה של הומואים/פחדנים/ומושחתים! (ל''ת)

    מה יש לחפש פה?, 15/07/08 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מה השנקרא : היינו פה ..

    אסף, 15/07/08 08:29

    סופה של מדינת ישראל נקרא יותר ויותר . עצוב .

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    המחדל הבא בדרך! אולמרט וברק לא יעשו כלום! (ל''ת)

    אבי - אשקלון, 15/07/08 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אל תדאגו את הטיסות של אולמרט הוא לא יגלה... (ל''ת)

    ראשון טורס, 15/07/08 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    א ז ה ר ה לממשלה עפ''י כווול הסקרים העם נגד העסקה לא לאשר!!! (ל''ת)

    לממשלה מושחתת אין מנדט, 15/07/08 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אהוד ברק......

    daniel, 15/07/08 08:01

    על הנוכל הראשון-אולמרט-כבר לא שווה את הדיו...הוא כבר מחוסל !אבל הבהמה ששמה אהוד ברק...מר אקירוב ...הוא שפוי ?? אתמול היו לו בייצים להצביע נגד מינוי שני השרים החדשים...אבל להכניס לגיחה אחת את האף -16 לבקעת הלבנון...זה כבר קשה לו !עם ישראל עדיין לא מבין איזה צמד של פושעים מובילים את ישראל !ברק!: נסראללה מחרבן שוב עליך !...אין לך בושה ??

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ותודה רבה לציפי ליבני..... 1701 ממש גאונות!!! (ל''ת)

    רמי, 15/07/08 07:49

    הגב לתגובה זו

    • עיתונאי האתרוגית ידאגו לטייח את זה

      הסר דאגה מלבך, 15/07/08 08:53

      אם למרות העובדה שליבני היא אחת האחראיות לעובדה ששנתיים אחרי מלחמת לבנון השניה ממשלת קדימה עדיין לא נפלה, ומדברת ברוב חוצפתה על ''ייעוד שהיא מאמינה שיש לקדימה'' וכמה '' השחיתות של אולמרט לא הולכת בקו הזה'' ולמרות זאת נותרת בממשלה-חודשים ארוכים מאז חשיפת השחיתות של אולמרט ושנתיים אחרי האסון האסטרטגי האדיר שהיא וממשלתה הביאו עלינו, אם למרות זאת התקשורת קוראת לה ''פוליטיקאית נקיה'' זה רק מלמד אותך כמה התגייסות תקשורתית יש כאן.

      ושלא תבין לא נכון-אף עיתונאי לא באמת מאמין לשקרים של עצמו שיש לליבני הישגים כלשהם בתחומים הנדרשים או שהיא באמת נקיה פוליטית (זיג זגים כמו שלה במערכת הפוליטית היו מביאים להעפתה ממזמן מהמערכת הפוליטית של כל מדינה מתוקנת או בעלת עם שפוי) -אבל העיתונאים יודעים שהעם המפגר שלנו יקנה רק אותה כתחליף לביבי. ומבחינת העיתונאים והתקשורת עדיפותך 10 פצצות גרעין על ישראל ולא ההוא שטוב ליהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    כולם מסביב מתחמשים ומתחזקים...

    תחילתו של הסוף, 15/07/08 07:48

    רק אנחנו חיים בבועת השלום. בעוד שנה שנתיים כשניהיה מוכנים לשלום כולל עם ויתורים זה היום שיקומו עלינו ויראו לנו למה הם בדיוק התכוונו בשלום (ולא להתראות).

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חטיבת חיזבללה של סוריה הציבה מכ''מ. חשוב לדייק (ל''ת)

    האמת חשובה כאן, 15/07/08 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אזהרה לממשלה!!! לא לביצוע העסקה מקצועכם מעטפות השתפרו בו (ל''ת)

    חרפה לממשלה חרפה לעם, 15/07/08 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ''ישראל לא תשלים... ברק התריע...'' בלה בלה בלה. don't talk- shoot (ל''ת)

    או לפחות תשתוק, 15/07/08 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    והכתובת העתיקה ההיא שוב על הקיר..מנא מנא תקיל ופרסין..

    1 שיודע, 15/07/08 07:39

    מדינת ישראל הפכה להיות בת יענה , טומנת את ראשה בחול ..צ.ה.ל כל הזמן '' חושש '' הוא הפך להיות צבא .החשש .לישראל .
    ישראל הסתירה את עניין המכ''ם כי היא לא רוצה להגיב צבאית..בגלל '' חשש '' הצבא מוועדות חקירה .

    התחיל הציד על האריה המזרח תיכוני (ישראל) בידי הצבועים הרעבים (חיזבאללה,חמאס,סוריה,לבנון,פוליטיקאים ישראלים חמדנים )

    שאלה של זמן עד שהאריה יובס על ידי להקת הצבועים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    תמשיכו לחלק עלונים לפני ההפצצות

    אילן, 15/07/08 07:36

    ואם כבר שמלאנים ויפי נפש אז למה
    לא ללכת עד הסוף ולחלק גם פרחים...
    לא יעזור לנו, עד שנקודת המחשבה לא תשתנה
    לא ננצח אותם וזה לא משנה אם יחליפו את המפקדים
    את מחסני החרום וישדרגו את המטוסים,
    לא יעזור לנו כלום אם נפחד להפציץ ולהחזיר מלחמה שערה.
    דוגמא אחרת למדינה תבוסתנית במקום להכניס טיל או פגז
    לבנין מגורים משם יורים טילים שלחו יחידה מובחרת
    כיון שחששו שהטיל יפגע בשכנים... מדינה אבודה מראש!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא לחחת ברצינות שום דבר

    סופרמן, 15/07/08 07:28

    אנחנו עם של סופרמנים.
    אותנו שום דבר לא ירתיע.
    מה זה ראדר בבקעה כשיש לנו צבא החזק ביותר בעולם.
    הכל קטן עלינו, יש לנו קצינים מעולים,עם חזון ורואים את הנולד.
    כולנו סומכים עליכם שכמו שהובלתם אותנו בלבנון תובילו אותנו הלאה
    אני רק מקווה שמישהו בכל זאת לוקח את זה ברצינות.
    זה אות מבשר רעות.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אבל אולמרט וחלוץ אמרו שניצחנו אותם בנקודות

    ארצ''י בנקר, 15/07/08 07:12

    הם בטח התכוונו לנקודות שחילקו לציבור בתקופת הצנע של דב יוסף בשנות ה 50. את הנקודות סופרים בינתיים אצל החיזבאללה ואת הנקודה הגדולה ביותר הם יקבלו כשיגיע סמיר קונטר היהלום שבכתר. כל לבנון תכנס לאקסטזה דתית ע''ח ישראל המוכה שתקבל עבורו ארונות מתים. הסמרקץ'' והפחדן והשפן אולמרט חיסל את כושר ההרתעה שלנו כלפי מדינות ערב. כל ההצגות שהוא עושה כלפי אירן הם בלי כיסוי וכולם יודעים שאין לו ביצים לעשות כלום. מה גם שהצבא שלנו לא מוכן להלחם בשלוש חזיתות. עד היום יש לנו 750 הלומי קרב ממלחמת לבנון 2 . כמעט כל חייל שהיה שם הוא הלום קרב. זה צבא זה? זה חרא! היום אין חיילים שיהיו מוכנים להסתער אל מול האויב תחת אש. כולם מתחבאים בבונקרים מרוב פחד. חוץ מזה למה להלחם את הנשיא פיירס ויו''ר הכנסת איציק הם משתמטים משרות צבאי. הדג מסריח מהראש.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צה''ל הוא הצבא הכי טוב בעולם

    חלב, 15/07/08 06:54

    אם רק ירצה, יוכל להשמיד את אירן ואת החיזבוללה בשלוש שעות.

    צה''ל הוא הצבא הכי טוב בעולם, כמו החינוך בישראל, כמו המשפט, כמו המוסר הציבורי.

    אירן וסוריה לא מבינות איזה אסון מצפה להן מידי צה''ל הגיבור.

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי את ההשוואה

      בשר, 15/07/08 08:59

      נכון צה''ל הוא הצבא הטוב בעולם כמו מערכת החינוך הישראלית שהיא הטובה בעולם

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    בא למנוע תקיפה ישראלית על איראן -- המכ''ם יגלה כזאתי מייד עם יציאתה (ל''ת)

    ''לא לדאוג'', 15/07/08 06:52

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כמה בלבולי מוח

    אמיתי, 15/07/08 06:52

    בלי להפחית מחומרת המכ''מ SA-18 הם טילי כתף לטווח קצר, הימצאותם בידי חיזבאללה לא משנה לגיחות הצילום המתבצעות בגבהים של עשרות אלפי רגל (נגיד 45,000 , 60,000)
    אז די לזרוע פניקה ודי לזרוע בהלה. מכ''מ זו מטרה שקל לפגוע בה עם טילי נגד... מכ''מ.
    חיזבאללה מתחזק, גם אנחנו, זה נקרא אבולוציה, חיזבאללה מתחזק, הוא גם הופך לנייח יותר גלוי יותר וצה''ל כפי שכבר הוכח במלחמה הקודמת, מסוגל לפגוע בכל דבר הגדול מקטיושה קצרת טווח.
    אז די לבכי ולנהי פה, נכון קרה משהו לא טוב, אני רק מזכיר לכל הבכיינים שכשרצינו, פוצץ כור סורי וחצי שנה אחר כך אדון מורניה קיבל 70 בתולות. זה עניין של רצון ולא שום דבר אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    המלחמה בפתח ואין מנוס ורק אלוהים יכול לעזור ....

    סוף העולם בפתח, 15/07/08 06:51

    צריכם הרבה תפילות ותחננונים לבורא העולמ שיעזור לנו וילחם באויבינו הרוצים לכלותנו.
    ישראל צריכים 3 שבתות לשמור שיגיע משיח צידקינו ויגאלנו ושיתקיים בנו הפסוק '' אני ילחם בעדכם ואתם תחרישון'' ועם לו ישפך הרבה דם בישראל יותר מאשר נידמה לנו .,
    אני לא דתייה ולא שומרת שבת אבל מאמינה ומכירה בבורא עולם .

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    יש זמן, ישראל תמתין לטהרן שתספק אטומי לנסראללה ואז תפעל (ל''ת)

    אלימלך, רחובות, 15/07/08 06:37

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    Olmert let Pertz be Min of defense how stupid

    Olmert let Peretz become Min. of defense, 15/07/08 05:47

    Olmert only cares about money and more money.If iran will give him money for distroying Israel he will probably will take it...

    הגב לתגובה זו

    • BS

      JKR, 15/07/08 06:15

      ברק הנחש הוא שר הבטחון לא פרצץ מדינה ואנשים חלמאים,אוי לכם מה נהייתם

      הגב לתגובה זו

    • How dares corrupt Olmert shake hands with world leaders on 14/07 (ל''ת)

      David --France, 15/07/08 09:46

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    יד ביד יד עם סוריה?! העיקר התקשורת מפנטזת

    אוי אוי, 15/07/08 05:11

    על שלום עם סוריה בעוד כל מה שסוריה עושה מצביעה על כך שאין רצונם בשלום איתנו!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יד ביד יד עם סוריה?! העיקר התקשורת מפנטזת

    אוי אוי, 15/07/08 05:08

    על שלום עם סוריה בעוד כל מה שסוריה עושה מצביעה על כך שאין רצונם בשלום איתנו!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ארצות הברית לא נתנה אולטימטום לחיזבאללה, סליחה, קובה

    Avi Ecuador, 15/07/08 05:01

    במשבר הטילים, היא נתנה לסוריה, סליחה, רוסיה...
    אפילו לא הייתה מלחמת לבנון?!
    סליחה עולם, האמריקאים רק הפגינו שרירים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תתארו לעצמכם את אולמרט והממשלה הזאת לפני מלחמת ששת הימים בשלטון

    Avi Ecuador, 15/07/08 04:56

    כן, היום אפילו לא הייתם מתארים ישרפלסטין או יהודים ובטח לא שמאלנים במזרח התיכון, סליחה, פלסטין.

    הגב לתגובה זו

    • הממשלה הססה לצאת למלחמה במשך שלושה שבועות מתוחים (ל''ת)

      תזכורת לאדון מאקוודור, 15/07/08 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אף אחד כבר לא '' סופר '' את הצבא הישראלי -ובצדק. (ל''ת)

    גולן, 15/07/08 03:45

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צה''ל צבא אנמי וממשלת ישראל מפחדת מהצל שלה (ל''ת)

    עידן, 15/07/08 03:44

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הזבלה מציב מכ''מים לגילו מטוסים,בישראל מציבים מגלי דולרים ומעטפות אתנן

    טורונטו טורונטו, 15/07/08 03:31

    מי ינצח?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בזכות אולמרט יהיה לנו רון ארד 2.

    ניר, 15/07/08 03:05

    אולמרט גאון הדור.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הלבנונים כמו כל הערבים....טיפשים...

    טרול המילניום, 15/07/08 03:01

    כי אם הם היו חכמים הם היו מבינים ש:
    Israel IsReal
    ויש עושים איתנו שלום...

    הגב לתגובה זו

    • ראו מי מדבר - מס' 13 - עוד טיפש עם רגשי התנשאות (ל''ת)

      אריק, 15/07/08 07:19

      הגב לתגובה זו

    • wow, פשוט גאוני. חזור לצעצועים שלך. (ל''ת)

      נ, 15/07/08 07:43

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    די לבכות!

    עם חזק, 15/07/08 02:12

    אז העמיד מכ''ם, ממש קשה במידת הצורך (מלחמה) לשלוח אליו טיל מתוך ישראל ולמחוק אותו.

    הגב לתגובה זו

    • F16 can safely do it and anything else (ל''ת)

      I did homework, 15/07/08 03:09

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    חזבאללה רוצצה לנקום לתבובסה שלו בהרי אל שוף בעימות האחרון עם הדרוזים (ל''ת)

    דרוזי, 15/07/08 02:06

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מתי כבר יפיסקו לרחם עליהם?

    ישראל ,ס,, 15/07/08 01:58

    ובמלחמה הבאה יפסיקו לרחם עליהם וישרפו את כל האיזורים האלו של לבנון הצפעונית בפצצות נפלם או פצצות ענק שיבעירו את כל השטח וישימו קץ לכל המחבלים הצפעוניים אחת ולתמיד

    די לרחם עליהם

    במלחמה הבאה יש לשרוף את כל השטח בפצצות נפלם כמו האמריקאים בויאטנם

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק .וכמו שקרה במלחמת ויטנאם אנחנו ננציח כמו האמריקאים (ל''ת)

      המגיב, 15/07/08 08:50

      הגב לתגובה זו

      • אתה טיפש, לארה''ב לא היה מה להפסיד ולנו יש

        D, 19/07/08 14:53

        זה כל ההבדל

        הגב לתגובה זו

    • אני ניצחתי בוויטנאם, הצבא האמריקאי לא כל כך! (ל''ת)

      רמבו2, 15/07/08 16:14

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    החיזבוללה היא חטיבה אירנית

    חטיב, 15/07/08 01:57

    מצוידת, מאומנת ויש בה מומחים לכל תחומי הלחימה.

    כמובן שישראל היא מעצמה צבאית, שאין לה קושי לחסל את חיזבוללה ואפילו את הקאסאמים, שלא להזכיר את אירן וסוריה.

    הגב לתגובה זו

    • צבא. לא חטיבה, צבא !!! (ל''ת)

      יוס, 15/07/08 07:52

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תזכורת קטנה על מערכות הטילים האחרונות שהוצבו שם

    עמית, 15/07/08 01:49

    הושמדו ע''י חיל האויר תוך מספר דקות בשנת 82 .
    בקרב אוירי שהתפתח הופלו יותר מ-100 מטוסים סורים ע''י חיל האויר. יחס של 100:0 !

    לא להיות שאננים ,אבל גם לקחת בפרופורציה ...

    הגב לתגובה זו

    • איפה אתה חי?

      נטע, 15/07/08 04:38

      ב-1982 עדיין?

      תתעורר, עברו 26 שנה מאז והכל השתנה!

      הכל!

      הגב לתגובה זו

    • Wrong proportion, my friend

      Your fellow citizen, 15/07/08 04:56

      True, that was in 1982. We are 26 years later and it won't happen this time. When will the Israeli people recognize their arrogance? Will it take a third Lebanon war for you all to wake up?

      הגב לתגובה זו

      • מה לגבי הפרופררציות הבאות

        זבוב צואה, 15/07/08 07:16

        200 מטוסי אויב מופלים ולעומתם מטוס אחד ישראלי מופל ו 2 טייסים שבוים ?

        הגב לתגובה זו

      • 1982 - 2008

        אוהד, 15/07/08 08:02

        נכון.
        דברים השתנו מאז 82
        הסורים קנו טכנולוגיות חדשות.
        מרשים מאוד.
        אבל אם אני לא טועה, לפני פחות משנה נכנסו מטוסי חיל האוויר הישראלי (כן כן, ישראלי), עברו מעל חצי סוריה, הפציצו, וחזרו לארץ ללא פגע וללא מענה ממערכות ההגנה הסוריות.
        האם יכול להיות שגם הטכנולוגיות של ישראל השתנו והתקדמו?
        כנראה שאת/ה מאמין שלא...
        מדהים איך אנשים כל כך משוכנעים שישראל יושבת בחיבוק ידדים ולא מפתחת אמצעי לחימה יותר מיתקדמים מהאוייב.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולי יש בזה משהו טוב ,כיוון שאם מחר יתפתחת שוב עימות

    צח, 15/07/08 01:42

    בצפון,אז אף רמטכ''ל ישראלי,יהיר ככל שיהיה,לא יחשוב שרק עם חיל אוויר הוא יכריע את המערכה.להזכירכם,שאת מלחמת לבנון השנייה הפסדנו בגלל שהאידיוטים שישבו למעלה,ובראשם חלוץ,חשבו שיכריעו המערכה עם חיל אוויר בלבד.אז טוב מאוד,שיכסה נא החיזבאללה את כל לבנון במכ''ים,כדי שבמפגש הבא איתם,ניפגש פנים אל פנים בגובה העיניים.

    הגב לתגובה זו

    • הרמטכ''ל הנוכחי הגיע מהצבא הירוק

      G, 19/07/08 14:40

      הקודם היה מכחול, הנוכחי יודע שרק כוחות קרקע מכריעים מלחמות

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אבל אולמרט אמר ש-1701 היתה אחלה החלטה..מה הוא שיקר? לא יכול להיות....

    just me, 15/07/08 01:25

    צריך להפציץ את התחנות לפני שיהיו מבצעיות אבל כרגיל לא נעשה כלום...ולמה שנעשה? אפשר לחשוב שהטייסים שימותו הם הבנים של אולמרט או משהו....

    פשוט לבכות...ישראל נמחקת מהמפה.

    הגב לתגובה זו

    • יא חביבי , זו היתה ציפי ליבני שהביאה את האסון !!! (ל''ת)

      רמי, 15/07/08 07:50

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא השתכנתי

    זה לא נשמע משכנע, 15/07/08 01:20

    בכדי להפעיל מערכות רדאר מתקדמת צריך
    תשתית טכנולוגית של אנשי מקצוע
    משכילים.
    כמו למשל טכנאי ומהנדסי אלקטרוניקה שמסוגלים לקרוא נתונים טכנים בשפה זרה.
    אם כל הכבוד לגימיק העתונאי החיזבאלה עדין ארגון גרילה.

    הגב לתגובה זו

    • צא מהבועה - חיזבאללה ארגון צבאי לכל דבר, ומתקדם (ל''ת)

      וצריך לפעול נגדו באמצעים מתאימים, 15/07/08 01:40

      הגב לתגובה זו

    • אתה כניראה לא קורא חדשות

      קובי, 15/07/08 02:09

      חיזבלה הוא ארגון ששותף בממשלת לבנון.הבנת ברוך ? או צריך עוד הסברים ברוך? האם ידעת ברוך שללבנון יש קשרים עם ארופה אירן רוסיה ? ברוך בארופה רוסיה לא חסר טכנאים בתשלום וללא תשלום .

      הגב לתגובה זו

      • תמיכה בברוך

        ברוכית, 15/07/08 10:21

        קובי
        מה צריך לעשות כדי להיות חכם כמוך?

        הגב לתגובה זו

    • מיסטר 5 על טכנאים איראנים שמעת מה לא ברור לך (ל''ת)

      חיזבאללה זרוע של איראן, 15/07/08 08:19

      הגב לתגובה זו

    • החיזבאלה

      שמעון, 15/07/08 10:27

      הטעות שלנו שנוח לקורא לחיזבאלה ארגון גרילה..בפועל החיזבאלה הוא חלק מהעם מהפרלמנט ומהממשלה הלבונונית..לכן לא יקשה עליהם לארגן כל מערכת שירצו(לדוגמא מערכות קשר וצילום במקומות נוחים להם בכל נקודה בלבנון)וכדאי שנתעשת

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    שיציבו. זאת המטרה הראשונה שתופצץ בסיבוב הבא (ל''ת)

    מריו, 15/07/08 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ושוב, תודה למצביעי קדימה והשמאל (ל''ת)

    אוחנה, 15/07/08 01:10

    הגב לתגובה זו

    • כן...השמאל העלה את החמאס והמציא את חיזבאללה...מעניין מי אדריכל של''ג.. (ל''ת)

      איציק, 15/07/08 03:20

      הגב לתגובה זו

      • השמאל העלה את חמאס הוא יצר אותו והוא העלה אותו

        יאצק, 15/07/08 06:22

        כנראה שאין לך מושג במדינה!! הפתח ישתולל בתגובה ישראל הקימו את חמאס בראשות רבין
        ועכשיו התוצאות מגיעות!!!!!!!! איפה שהשמאל נוגע לא צומח דשא

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    תפיסקו להעתיק מרוטר (ל''ת)

    קורא, 15/07/08 01:10

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בשקט המדומה כשאולמרט מסיג מלכודות פתאים - אנחנו נשלם את החששבוניות (ל''ת)

    חששבונית יום הדין, 15/07/08 01:09

    הגב לתגובה זו