• 47.

    הרבה בנות בבני עקיבא עברו התעלולויות מבנים אחרים בקבוצה!!

    שלמה, 16/07/08 18:56

    זה עובדה שמשתיקים ולא אוהבים לדבר עליה אבל אני יודע על כמה מקרים , ויש עוד שיודעים וכולם מסתירים
    וכל זה שלא ברצון וכמובן שיש עוד הרבה יותר שנכשלים ברצון באיסורי עריות
    וגם מי שלא נכשל עצם המחשבות והתאוות על הבנות מטמאת את האדם ומרחיקה מה' .

    הגב לתגובה זו

    • איזה קשקשן... (ל''ת)

      גלעד, 17/07/08 08:24

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    דתי לאומי 50% דתי ו50% לאומי-ממתי דורות למדו בנים ובנות?

    י.נ טכניון, 16/07/08 18:52

    שקרים זה הצד החזק שלכם חינכתם אותנו מעוות הפוך מהלכה למדו בנים ובנות ביחד בשונה מדעת תורה בכל הזמנים אז למה לא להודות או שומרים הלכה או שאין הלכה בחינוך אין חצי חצי ואת זה שמו לב אחרוני הרפורמים לכן הם הפכו את החצי חצי לאידאולוגיה אבל עם קצת ישרות לא יצנח זלזל על גדר

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כל כך צודקת (ל''ת)

    טל, 15/07/08 18:10

    הגב לתגובה זו

    • כל מה שזול הוא טוב......... (ל''ת)

      חיים קירש, 15/07/08 23:57

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    בני עקיבא=ביצה ירושלמית=עינת (ל''ת)

    מזים שקרים, 15/07/08 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ענת, יש סיבה לזה שאת לא סמל דת.

    אסתר, 15/07/08 15:50

    למה להעמיד את בני הנוער בנסיונות (שרבים ויפים נכשלים בהם, ולולא המצב הזה יכלו להמנע מזה)

    הגב לתגובה זו

    • אסתי! זה לא עיניין של ניסיון,אלא העדפה של ''זולות'' (ל''ת)

      חיים קירש, 16/07/08 00:01

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    החרד''לות המטומטמת הורסת כל חלקה טובה בציונות הדתית (ל''ת)

    ג'ון גרווין, 15/07/08 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אולי פשוט במקום להחיל חוקים לא הגיוניים תחילו חינוך?

    הילה, 15/07/08 13:45

    אולי פשוט לחנך את הבנות והבנים מגיל צעיר לחיות זה עם זו בצורה נורמלית במקום להפריד ולהפריד כל הזמן?
    זה נראה לכם הגיוני? ואחר כך מה הפלא שיש כל מיני ביטויים שמראים על שנאת נשים וזילזול בהן?
    מה הפלא? לגברים האישה נראית כמו יצור מעולם אחר, מעולם לא פגש אישה לא דיבר עם בת, לא יודע איך להתנהג איתה, ולא חונך לכבד אותה! כל היחס הזה כאל מישהי שעצם הוייתה הוא חטא! וברוך ה' שעשה אותו גבר ולא כמוה. איזה מין חינוך זה? מגיע לכן שיום אחד יברחו מכן הנשים. יקומו וימאס להן. שיגידו, לא עוד!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תפסיקו עם הצביעות

    omg, 15/07/08 13:23

    אני יכול לומר שעקב מחנה קיף, יער עין זיתים קיץ 1992, יצאו שלושה זוגות שחיים בעושר ואושר, הקימו בית נאמן וצנוע בישראל.

    די להתחסדות ולהתחרדות שעובר על הציבור הדתי לאומי. במידה ואתם מעוניינים להתחזק, הוציאו את ילדיכם מהתנועה והעבירו אותם לעזרא או לאריאל.

    תפסיקו לכפות את דעתכם על הזרם המרכזי.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא נעים להודות

    חוזר בשאלה, 15/07/08 13:19

    בבני עקיבא למדנו את כל מה שהיה אסור לנו כבנים לעשות. טוב הם היו כל כך יפות

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא נעים להודות

    חוזר בשאלה, 15/07/08 13:13

    בבני עקיבא למדנו את כל מה שהיה אסור לנו כבנים לעשות. טוב הם היו כל כך יפות

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פשוט בושה ליהדות לעסוק בנושאים מהחיים! שתהיה קצת מנותקת, כזה מרחפת! (ל''ת)

    יפה היפהפיה, 15/07/08 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מחנה סיירים שבט התחיה.כנסו....

    ההמום, 15/07/08 12:40

    חניך שבט ......
    נתפס במצב לא נעים....עם חניכה מנתניה...

    לימים היא חילונית והוא רב....

    לא קרה כלום אליק.........

    הגב לתגובה זו

    • מדוע צריך לציין איזה שבט איזו עיר

      שש, 15/07/08 22:17

      גם בתגובות ניתן לשמור על צנעת הפרט עד כמה שאפשר , מלבד זה שערי תשובה אינם ננעלים

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    נו ברור. צניעות זה לא הפרדה. אם היינו מצווים להפרד למה היה צריך צניעות (ל''ת)

    ?, 15/07/08 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אנשיםםם מה נסגר?!

    מדריך בתנועה, 15/07/08 12:26

    אתם לא מבינים שבאמת כל ההתעסקות בנושאים האלה פשוט רוצחת את התמימות?! כל מה שהיה כדי ליצור עולם טוב נהייה-תסלחו לי-סוטה. הרי המפגש בין העולם הרוחני של הבנים והבנות יוצר משהו מיוחד שאני כאחד שלומד בישיבה לא מצליח להוציא מהסתכלו של בנים בחיי בישיבה (שהיא פנימייה!). אני לא תמים, ברור שיש מחשבות והרהורים, אבל זה קורה רק כשאנשים חוצים את הגבול של העשייה המשותפת! גבול שאכן תריך להיות ברור יותר. והמשפט ''אין אפוטרופוס לאריות'' הוא נכון רק כשמגיעים לגדר של ''אריות''. וגם בעניין של ''מה יעשה זה ולא יחטא'' הדוגמה של ילד שעומד בפתח של בית בושת עם ארנק בידו שמן הסתם לא יעמוד בפיתוי לא מתאימה פה. אל תהפכו כל סיטואציה לבית בושת ולא כל נער לילד. תסמכו עלינו שיש לנו עיניים ועל עצמכם שתוכלו לחנך אותנו ולהדריך אותנו כדי שנוכל לחיות ביחד ולהעשיר זה את זו. ולכל אלה שמגיבים פה בהחרמות וגידופים: אני בתור נער בן 17 קורא לכם להתבגר...

    הגב לתגובה זו

    • אריות לא צריכים אפוטרופוס, אולי עריות כן.... (ל''ת)

      נ, 15/07/08 13:21

      הגב לתגובה זו

    • תגיד לי, על מי אתה עובד???

      מחפש אמת, 15/07/08 14:00

      בתור נער בן 17, ובתנאי שאתה נורמלי מבחינה ביאולוגית, אתה אמור להרגיש משיכה מינית לנערות בנות גילך.
      עכשיו, הן יושבות מולך ואתם מדברים, ואתה רוצה להגיד לי שאתה חושב על ד' ועל משיחו? אתה עשוי מקרטון?

      תהיה אמיתי עם עצמך ותשאל מה עובר לך בראש שמדריכה שהיא יפה ומושכת מבחינה חיצונית מדברת, האם זה אותו דבר כמו שחבר שלך מדבר?

      תעשה טובה - לעצמך בעיקר- ואל תהיה מדומין בשקרים, תשים יד על הלב ותענה לעצמך בכנות מה המשמעות של תנועת נוער מעורבת לנערים נורמלים ולנערים שחשופים לטלווזיה, אינטרנט, פירסומות בעיתון ועוד ועוד.

      תבדוק עם החברים שלך מה קורה בחדרי חדרים, אם מצליחים להשמר מאיסורי תורה של הוצאת שז''ל, ועכשיו תגיד לי עם קירבה , לווי הביתה שיחות נפש עד שעות מאוחרות (גם על אורות התשובה) עוזרות להתגבר על היצר הרע או מזיקות?

      תשאל את עצמך אם הרב קוק התכוון שנערים ונערות ילמדו יחד את הפיסקאות שלו.

      אני לא כותב כאן מילה אחת בקינטור או בשנאה חלילה, אלא שואל אותך שאלות שאתה אמור לענות עליהם לעצמך- לפני שאתה תופס את המקלדת ו''תוקע'' עוד כמה סיסמאות.

      אני בטוח במאה אחוז שבתור מדריך ובתור בחור דתי, אתה מבקש ורוצה מה שנכון וטוב ולא שקרים, ולכן אתה צריך לכוון את עצמך לרצון ד': האם דיון רציני בדברי תורה צריך לבוא על חשבון צניעות? האם בלימוד התורה אנחנו מסמאים את המצפון שלנו (''אבל זה תורה'') ונותנים ליצר הרע לעשות חינגה שלמה של הסתכלויות אסורות של הרהורים של איסורים?
      נקודה למחשבה

      הגב לתגובה זו

      • מחפש אמת ,חזק וברוך על תגובה אמיתית ויפה (ל''ת)

        יוני, 15/07/08 15:17

        הגב לתגובה זו

      • תגוב הכי יפה,והכי ישרה וכינה,שקראתי,עינת! קראי והחכימי. (ל''ת)

        ישורון, 16/07/08 00:22

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה בגלל רגשי הנחיתות של הסרוגים מול החרדים החשוכים והפרימיטיבים (ל''ת)

    ר' דוביד ראזענגרטען, 15/07/08 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    זה בגלל רגשי הנחיתות של הסרוגים מול החרדים החשוכים והפרימיטיבים (ל''ת)

    ר' דוביד ראזענגרטען, 15/07/08 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מאיפה את יודעת שלא קרה כלום במחנות?! כי לא התקשרו לספר לך?!

    שירת הים, 15/07/08 09:52

    ועוד איך קרה וגם אם נגיד שלא קרה- הרהור זה גם עבירה , חמורה ככל שתהיה ועוד הרבה דברים שלא נכנס אליהם כי ממילא את לא מבינה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    סוף סוף מישהו שם את האמת בפנים!

    איתי, 15/07/08 09:34

    ובכן כבוגר כל המסגרות הדתיות האפשריות, וכאחד שקצת התפקח (לדעתי בלבד), נמאס כבר לראות איך הציבור הזה הולך מדחי לדחי.
    מקיצוניות לקיצוניות, הגזמתם עם הדרישות הדתיות שלכם...
    כאשר הייתי בגיל מחנות הקיץ, תנועות הנוער והתיכון (וזה לא היה כ''כ מזמן) לא השתגעו מהדברים האלה, לא הפרידו בין בנים לבנות וקול באישה ערווה היה בדיחה טובה שאחת הבנות עם קול גרוע הייתה שרה.
    די!!! עם כל צניעות היתר הזאת אתם גורמים להטרדות המיניות הבאות, לסוטים הבאים ובעיות בין גברים ונשים כי אסור...
    אתם לא מבינים שכל ההקפדה היתרה הזאת גורמת לאנשים שרואים בדת דבר טוב לעזוב אותה או לחלופין לא להיכנס אליה?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בושה וחרפה! קלון! הגישה הזאת תביא עלינו רעידות אדמה רחמנא ליצלן!

    בס''ד, 15/07/08 09:25

    בגלל הפריצות מתקלקלות ובאות עלינו כל הרעות שהקב''ה ממטיר עלינו. פיגועים, תאונות דרכים, רעידות אדמה מחרידות שעתידות להגיע, אטום, פשע, רצח גניבות ומעילות.
    בגלל הטלוויזיה נאלצו קדושים לסבול. אריה דרעי, בניזרי, דיין, לוי, פרץ וכל הקדושים עושי דברו של הרב עובדיה הואשמו בגניבה, מעילה, הסתרה ורמאות והושמו בכלא. והכל כדי לכפר על עוונות היהודים, חתונות מעורבות, לבוש לא צנוע, נישואים עם גויות ולימודי הסיטרא אחרא מתמטיקה פיזיקה מחשבים וכד'.
    כל מה שאנחנו צריכים נמצא בתורה הקדושה. רק לבוש מלא, כולל שביס, מצנפת וכיסוי פנים יביאו אלינו את הגאולה.
    בגלל שירת נשים נחרב בית המקדש וגם עלינו יומטרו צרות צרורות
    תתעוררו!
    הגיע הזמן לחוקים שישמרו שבת גם החילונים!
    הגיע הזמן שכולם יאכלו רק כשר בדצ גם בביתם!
    ומי שלא ירצה שילך לארצות הגויים ימ''ש, יש הרבה כאלה!
    והעיקר, שלי (ליבי) בירן יאכל את כולם בכוכב נולד!
    בעזרת השם.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד עינת! ישר כוח (ל''ת)

    תומר, 15/07/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    את לא רצינית! (ל''ת)

    הוא אחד, 15/07/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    די עם הצביעות אנחנו לא חרדיים

    ורד, 15/07/08 08:48

    מספיק עם הצביעות תנו לנוער לחיות
    אנחנו לא חרדיים וגם לא רוצים להיות
    החרדיים בתוכם עושים דברים שאסורים אבל אף אחד לא יודע ושומע...........למה לתת לנוער אצלנו להגיע למצבים כאלה, החופש בגבולות הטעם הטוב הוא הטוב.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ענתוש! את שומרת מרחק נגיעה בזמן הנידה?! פשוט שלא אחרת לא היית מתבטא כך (ל''ת)

    חיים הכט, 15/07/08 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ענת! כל בני עקיבא הם פלטי בן ליש?! או ביצה ירושלמית.

    ישורון, 15/07/08 08:31

    כתוב אין אפוטרופוס לעריות,ואת אומרת שיש ?!
    יצאו משם זוגות ויש להם נכדים,אבל לא כתבת שהם התעלסו ואוננו קודם הנישואין .
    מה שאומר שיש חלק שנפרדו,אבל צלילי הנשיקות נשארו למזכרת בזמן שהיא נשואה לחבר אחר,ובכל פעם שרואים את החבר שנטש אותם הלב נצבט ומצתמרר,ואז נאמר שהירהורי עבירה ,קשים מעבירה.
    תאמרו פשוט מאוד אנו רוצים לחיות כמו חילוניים בכל מכל כל,רק בהבדל אחדשיקראו לנו דתיים.
    ואם יקראו האם זו האמת,או זיוף?!
    ומה יהיה עם הדור הבא? כנראה הוא כבר יביא ילדים במועדון של בני עקיבא.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    עינת, על הלכות שמעת?

    יודע הלכה, 15/07/08 08:16

    אי אפשר להגיד אני דתיה, ולא לקבל על עצמך קיום מצוות והלכות. אוא עיסוק הרבנים הוא מיותר. אבל, לבוש הוא חלק מהדת, ומה לעשות שהלכות צניעות לא תמיד נעימות למי שרוצה ללכת עם מכנסיים, או עם שרוולים מעל המרפק? לא נעים?! נכון. אבל הכלכה זו הלכה, ולא פולמוס או בחירה לעשות מה שנראה לנו. כל המטרה שלה היא לכוון אותונו לקו הנכון.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    נשים דעתן קלה

    אלישפט בר נביא, 15/07/08 07:35

    אם לא נשמור על צניעות מחננו, אם לא נשמור על שבת קדשנו, אם לא נילחם על שלמות ארצנו - לא יבוא משיח צדקנו

    הגב לתגובה זו

    • אם לא נגיב באתר אינטרנטנו

      כשר למהדרין, 15/07/08 08:58

      לא תתגלה רמת פרימיטיביותנו

      הגב לתגובה זו

      • XD (ל''ת)

        ‏, 15/07/08 10:17

        הגב לתגובה זו

    • ''נשים דעתן קלה'' איזה כיף להיות בן אדם מעצבן

      מעליב! ולא נכון!, 15/07/08 13:35

      תמשיכו לבוז, נשים טיפשות, הן גם עצבניות: אחרי שאמרנו להם שנשים דעתן קלה הן התרגזו. כמו להיות ילד קטן ומעצבן שחוזר אחרי מה שאתה אומר רק כדי לראות אותך מתרגז. נשים דעתן קלה? גם אישתך? אחותך? אמא שלך? מרים הנביאה?

      תמשיכו לשפוך את התינוק עם המים, תמשיכו לעודד שנאת נשים. שלא עשני אישה, נשים דעתן קלה, לא להרבות דברים עם האישה, שימי סמרטוט על הראש ושלא יראו אותך...
      ואחר כך מתפלאים למה אנשים לא רוציה להיות דתיים. הבנות- בגלל שלקחו מהן את הכבוד העצמי, והבנים - כי לקחו מהם את הבנות.

      צורה לכם! את כל הדברים היפים שיש בתורה זרקתם, את ואהבת לרעך זרקתם, לקחתם רק את הפנאטיות, כמו כל אדם שמאמין בדברים שקשה להאמין בהם- עובר תהליך של שיכנוע עצמי שסופו בקיצוניות.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    Is this for real? m

    Croc, 15/07/08 04:16

    On what planet do these people live? m

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יחי הבינוניות

    עובר אורח, 15/07/08 02:00

    יחי החפפניקיות, והמזרחסטיות לשמה!, יחי האמצע הרדוד ואי הקפדה על מצוות.

    זה שהיה מעורב אז היה, האתמול מקודש? אולי אפשר לקרומם את זה? בואי תסבירי למה זה חשוב שיהיו בנים במחנה? אני רוצה הסבר הגיוני ודתי.
    את עושה נחת לקב''ה בערוב בפיזמונסניף? או שאולי זה לא מעניין מה הקב''ה רוצה ממני וממך.
    דבר אחד זה לחטוא כי אנחנו בשר ודם, דבר אחר זה להפוך את החפפנקיות לנס להתנוסס

    הגב לתגובה זו

    • יחי לחיות חיים שלמים האשלייה, הזייה, פרימיטיביות, טמטום

      אני לא מאמינה שהתורה קדושה, 15/07/08 05:25

      כמי שנולדה כיהודיה אבל לא מאמינה באלוהים כפי שמתואר בתורה (לא יודעת אם קיים אלוהים), אתה ואורח החיים שלך נראים לי אבסורדיים, חיים קלים - לא צריך להשתמש במוח וברגש המוסר שלנו, אלא לנהוג כמו רובוטים על פי ספר שמי יודע מי כתב אותו...
      אתה יכול לפטור אותי ב-חפשי לך מדינה אחרת, אבל מה לעשות, את היטלר ודומיו לא מעניין אם אני יהודיה דתיה או לא.. אבל בנוסף, לא זכור לי שכתוב בתורה ''והפרדתם את בניכם ובנותיכם בתנועות הנוער אלה מאלה''. אולי מדובר על צניעות בתורה, אבל היישום שלה בחיי היומיום נתון לפרשנות סובייקטיבית של מהי צניעות. לשאלתך, מה טוב ייצא מערבוב של בנים ובנות? השאלה שלך היא כל כך אבסורדית מנקודת מבטו של אדם כמוני - שהתחנך על ערכי התרבות המערבית. היא שאלה שלוקחת אותנו מאות שנים אחורה, בה נשים הוחבאו, כוסו, היו אנשים מסוג ב' בכל המובנים. בעולם המערבי עירוב בין המינים הוא דבר הכי טבעי בעולם. ואם אתה שואל אותי, אני (ורוב בני האדם) עדיין היו מעדיפים לגור בשבדיה ולא באירן. ההפרדה שאתה כה תומך בה הולכת תמיד יד ביד עם דיכוי, השפלה, חוסר צדק וחוסר שוויון. איפה עוצרת צניעות לטעמך? מתי צניעות ''אמיתית'' תגיע למצב שנשים יצטרכו ללכת עם רעלה (כי מה פתאום שנשים יחשפו את עיניהן, שפתותיהן המגרות לעוברים ושבים, צניעות אמיתית מחייבת כיסוי מלא של הפנים)? או שאסור יהיה עליהן לצאת לבד מהבית (מה פתאום שאישה תסתובב לבד, היא חשופה כך להטרדה של גברים)? שנשים יופרדו מגברים במקומות עבודה - איך אפשר שנשים וגברים יעבדו אלה עם אלה באותו חדר רחמנא ליצלן? מכאן הדרך פתוחה לאפליית נשים בקבלה למקומות עבודה וכ''ד. אתה לוקח אותנו למסלול בטוח ואפל של ימי הביניים, גם אם תשיגו מה שתרצו כאן במדינה, תיווכחו אחרי זמן קצר מאוד איך אורח החיים הזה מתפוצץ לכם בפנים, כיוון שלא קמה עדין חברה חשוכה ופרימיטיבית שיכלה לחברות שוויוניות, מתקדמות ופתוחות. אז אחרי שתהפכו כאן את כל הגברים לאברכים ואת הנשים לעלמות חסודות ומכוסות, תחפשו מי שימציא לכם פטנטים - מי שיחקור, יפתח, יילחם. לכל זה דרוש מחשבה חופשית ואתם מכריזים מלחמה עליה.

      הגב לתגובה זו

      • תגובתך לא לעיניין,ולא שייך שאת תגיבי מזוית חילונית של לא מאמינה (ל''ת)

        ישורון, 15/07/08 08:34

        הגב לתגובה זו

      • ראיתי לאן הקידמה הביאה את מעמד האישה

        עובר אורח, 15/07/08 12:32

        הפרדה זה דבר אחד (מבורך לטעמי) והשפלה זה דבר אחר. אני רוצה שתסבירי לי מה משפיל את מעמד האישה אם יש לה פיזמונסניף משלה?
        אנני מציע לך לבדוק בצורה אמיתית האם מעמד האישה כיום טוב יותר? האם גברים לא משחקים עם הנשים, גרים איתם ביחד שנים תוך תקווה שהם יתחתנו ובסות זורקים אותם? האם החובה של האישה להיות כל הזמן הכי יפה והכי מושכת והכי והכי והכי לא מוזיל אותה? שיעורי הגרושין הגבוהים,אי הוודאות והפריצות שחוגגת?

        הגב לתגובה זו

    • אתה ממש מחצת אותה ,,אבל היא יודעת כי היא כישלון (ל''ת)

      ישורון, 15/07/08 08:33

      הגב לתגובה זו

    • אם אינך בינוני,אתה כנראה ש''סניק צדיק יסוד עולם,אבל גאוותן חסר תקנה

      מזרוחניק חפיפניק..., 15/07/08 09:25

      והיכן מידת החסידות השמיימית שאתה כה מתהדר בה?! אם אשתך ובנותיך(יש?)יוצאות החוצה חשופות-פנים ואזניים וצוואר -אתה כבר מתקרב לבינוניות,חלילה...
      אם אשתך ובנותיך מעזות לצאת מהבית ולהלך ברחוב,או אפילו חלילה לעבוד במחיצת גברים באותו מבנה-כבר אינך צדיק ואתה מפקיר אותן לעיניהם המשתלחות של יצורים רבים,שכולנו יודעים מה הם זוממים או מדמיינים.
      ההתחסדות שלך רק גוררת לתגובות כמו זו הראשונה .ואתה,המתרחק מבינוניות מזרוחניקית,יוצא לעיתים החוצה מהבית?!ועובר ליד נשים.ומה עם גברים חולניים שעלולים גם לחמוד אותך?!
      בינוניות היא לעיתים החסידות האמיתית

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה יודע

        שלו, 15/07/08 12:37

        שיש קרטריונים ברורים בדברי רבותינו ובשולחן ערוך לגבי מידת הערוב: כל הדברים המצויינים בתגובתך לא מצויים בשו''ע ולכן אין להם מקום. חז''ל בהחלט נותנים דוגמא שאם יש דרך בה יש פרצות ודרך בה אין פריצות, יש ללכת בדרך הבטוחה יותר מבחינה רוחנית.

        אני שואל את עצמי אם בעולם שלך יש מושג כזה של צניעות, או שהוא שמור רק להיסטוריה, והיום אנחנו ''מתקדמים'' ולא זקוקים לגדרי צניעות.

        כל אדם ישאל את עצמו אם תנועת נוער מעורבת זה קיום דברי השולחן ערוך:''יתרחק מנשים מאוד מאוד''

        הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צדיק

      יחי הפרישות, 15/07/08 13:40

      תגיע לגן עדן ויחכו לך שם בתולות כשרות, אז מה אם אתה יהודי ולא מוסלמי, זה מה שאתה באמת רוצה. מבפנים אתה נבער וחשוך ומחפש את הקיצוניות. כל כך חשוב לך לשמור את כל התרי''ג ואת כל האלפי מצוות שהוספו על התרי''ג, לא עוצר לרגע לחשוב אם יש היגיון בכל זה, לא נותן לעצמך סיכוי לשפיות, כי אסור לחשוב, אסור! זה אסור! אם היית נוצרי היית נותן את הלחי השנייה ואם היית מוסלמי היית מתאבד באיזה אוטובוס, כי אתה מאמין לכל מה שאומרים לך ולא משתמש בהיגיון שלך לבחון דברים, ללכת על דרך האמצע לראות, אולי יש דרך אחרת? אולי לא הכל שחור או לבן?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    במטותא מכם/ן,שכנעו אותי שהכרחית ההפרדה באולמות-שמחה

    אורח באולם חתונה., 15/07/08 01:18

    לא אכניס את ראשי למחלוקת ה''כבדה'' בנושא ההפרדה ב''בני עקיבא''.קטונתי .אך,אמרו לי מדוע אסור לי לשבת בשולחן אחד עם אשתי,בתי, חותנתי ושאר קרובות וידידות המשפחה,שרגע לפני כן נסעו אתי באוטו,עלו במעלית צמוד-צמוד אלי,קנו יחד אתי בסופר,עמדו בתור בקופ''ח.
    יקום מי שימצא ראיה לכך שישיבה מעורבת(מלה שרצוי לפרשה-זה ליד זה ולא מעורב כמו תערובת בשרים בתוך לפה .ישיבה המתקראת 'מעורבת'אינה דומה לריקודים מעורבים.ובשנותי הלא מעטות ראו עיני חתונות כשרות למהדרין,ממש ''חלקות''ושמחות ,ללא כל תאוות בשרים מתלהטת מסביב לצלחת של השניצל.
    יתכן ואני תמים מידי.אנא,החזירוני למוטב,אם צריך

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין? לשיטתם תנועות הנוער זו ההתחלה, מבחינתם גם אסור לך

      לנסוע יחד או לעמוד בתור יחד עם נשים, 15/07/08 05:28

      מבחינת המצדדים בהפרדה נראה לי שגם זה שחיים באותה מדינה גברים ונשים זה חוסר צניעות. השלב הבא - הקמת שתי מדינות לשני עמים - אחת לנשים, אחת לגברים. יהיה מפגש אחת לשנה לצורך קיום מצוות פרו ורבו כמובן. הכל לפי התורה הקדושה...

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא תמים,אבל גם לא חכם ולא מציאותי,כי אחרת חז''ל יחשבו לטיפשים (ל''ת)

      ישורון, 15/07/08 08:37

      הגב לתגובה זו

      • תופתע אפילו שהבנתי!למרות טפשותי,אך אינך מתיחס ענינית.סתם משמיץ (ל''ת)

        האורח..., 15/07/08 08:54

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    עינת ברזילי תשחררי אותנו

    ג, 15/07/08 01:06

    מהשטויות שלך למה את מתיימרת לייצג דתיים או אנשים ששומרים מצוות? כנראה שאין לך ולענין הזה הרבה במשותף אז תחפשי נושאים אחרים לכתוב עליהם...המאמר שלך לוקה בסילוף מכוון של העובדות דוג': ''שנים על גבי שנים בני עקיבא קיימה מחנות קיץ, שלחה אליהם בנים ובנות, ושום דבר רע לא קרה להם''
    (כמי שהיה שם). ומה שכי יפה זה שאת יודעת על מה ראוי לפסוק הלכות ועל מה לא - תפסיקו למען השם, להפשיט אותנו מידי יום בפסקי הלכה מגונים כאלה ואחרים ובגוזמאות הלכתיות, נוסח פזמונסניפים נפרדים, ומחנות קיץ מפוצלים

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    צניעות כמשל

    ירון, 15/07/08 00:40

    צניעות כמשל היא תופעה מעניינת בחוגי בני עקיבא. בעבר ניתן היה להגביל תנועה מעורבת כבני עקיבא, כי לא היה אינטרנט ופלאפון, וכל החבר'ה היו די תמימים בסך הכל. היום במצב בו כל העולם החילוני גולש לילד בן שש. יש לדבר על צניעות בהחלט. כשיהיו לך ילדים אז תראי כמה זה חשוב.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    איך הגיבה חדוה-

    חיים, 15/07/08 00:16

    ''גם חילוניים לא שומרים מצוות ושום דבר רע לא קורה''
    הבנת את הרעיון גברת ברזילאי או שזה יותר מדי בשבילך?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    סחתן עליך עינת

    אברי, 15/07/08 00:14

    צודקת מאוד. הצניעות הפכה לחזות הכל. אפשר להעלים מיסים ולהלין שכר אפילו בישיבות, לעשות כל מיני שטיקים כספיים, ולהבטיח לעובדים הבטחות ולא לקיים, אבל כשזה מגיע לצניעות, השמים נופלים, וכל נגיעת יד דינה גיהנום. לקחו איזה איסור קטנטן והפכו אותו למפלצת. אוי ויי זמיר.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אובססיביות כמדד לרמת דתיות

    חרד''ל, 14/07/08 23:56

    ללמד בנים ןבנות בגיל בית ספר יסודי/ חט''ב על המונח שפז''ל (וזה מה שעושים היום בבני עקיבא מרוב אובססיה להיות צדיקים יותר ממשה רבנו) - אין לי מילים עד כמה זה מגונה, לא צנוע ומייצר שריטות בנפשם של ילדינו.

    הגב לתגובה זו

    • חרד''ל? אתה קטשופ מקסימום (ל''ת)

      כ, 15/07/08 01:08

      הגב לתגובה זו

    • חרד''ל אתה צודק,היא סתם חפיפית שנהינית כמו בחורה חילונית

      חיים הכט, 15/07/08 08:40

      היא לא שומרת נגיעה גם בנידה.

      הגב לתגובה זו

      • תגיד חצוף וחולה, איפה בדיוק הצניעות שלך, שאתה מרשה

        אתה טיפוס דוחה, 15/07/08 11:55

        לעצמך לדבר על נידה, ושמירת נגיעה על כותבת שאתה לא מכיר? היית אצלה בבית? סוטה וחצוף זה מה שאתה

        הגב לתגובה זו

        • הרצון וההסכמה שלה מעידות עליה (ל''ת)

          היה חכם ונבון, 15/07/08 16:30

          הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''קרה'', לא ''קרא'' yoya ,עם הארץ, בתגובה הקודמת שבטח לא תפורסם (ל''ת)

    Yayo, 14/07/08 23:52

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה זה לא קרא?? קרא קרא...ועוד איך..תזכירי למו בת כמה את? (ל''ת)

    yoya, 14/07/08 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עינת, תודה שאת נותנת ביטוי לצד השפוי של המגזר. (ל''ת)

    אחת, 14/07/08 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    החרדים לא באמת יהודים= כנסו

    האזרח י, 14/07/08 23:35

    הרי אם היה כזה דבר חרדי בתקופת התנ''ך הרי שבת שבע או מיכל היו עובדות ודויד כל היום היה לומד תורה. מיכל היתה הורגת את גוליית בעוד דויד משנן איזה גמרא, בת שבע היתה מייסדת את הממלכה כי דויד יקיר לה צריך ללמוד בישיבה.
    משה לא היה מוציאנו ממצרים אלא ציפורה אשתו.ושלא לדבר על שלמה המלך שהקים את בית המקדש הרי זאת עבודת כפיים (השם ישמור).
    מזל שהיו לו אלף נשים והן בטח יכלו להקים את כל בית המקדש בזמן שהוא נאנק על עוד פלפול של חז''לנו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      אני, 15/07/08 05:30

      הגב לתגובה זו

    • כל זאת ועוד

      ענבר, 15/07/08 13:53

      שלא נדבר על בניית בית המקדש שהיתה עבודת כפיים כמו שאמרת ומישהו היה צריך לעשות אותה, ולא- לא כתוב בשום מקום שבית המקדש יצנח עלינו מלמעלה. זה כל הרעיון בתורה, מה שה' מנסה להגיד לנו, זה עולם רוחני וחומרי. אם אתה רוצה שהמלחמה תצליח אתה צריך להילחם ולהתפלל ואני אעזור לך. ממש ממש לא אני אעבוד בשבילך ואעשה לך נס. אתה יודע למה לקח זמן ועשר מכות עד שבני ישראלך יצאו ממצריים? הרי ה' היה יכול להוציא אותם מההתחלה, הם היו צריכים לגאול את עצמם! להחליט שהם מאמינים ולקחת את עצמם בידיים ואת הילדים ולצאת! וה' עזר להם. אין שום מקום בתורה עם מסר של שבו בצד ואל תתערבו. אין. יש מצוות, יש חוקים, יש הרבה עבודה קשה, וגם אין צדק מיסטי - אם מישהו יבוא לרצוח אותי אני אמות אפילו שלא מגיע לי, ה' הוא לא איזה שוטר שמונע מחוקים פיזיים להתקיים כשזה לא ''פייר''. זה העולם הזה. השמיים שמיים לה' והארץ נתן לבני אדם, גברים ונשים בעולם חומרי.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    זהו ספין תיאולוגי: כשאנשים מחזיקים בדעות קיצוניות...

    עינת, 14/07/08 21:23

    הם יהפכו לקיצוניים גם אם הם משחקים אותה ליברלים

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נפיחה רעה של מוח הזוי

    מיכאל, 14/07/08 21:23

    אף אחד לא מכריח את הכותבת לשמור מצוות ולשמור צניעות. יש הלכה.יש מי ששומרים עליה, יש חפיפניקים, ויש מתפקרים - הכותבת לא מתלהבת מהלכות צניעות, ומעדיפה חברה מופקרת ומתפקרת. איחס !!!

    הגב לתגובה זו

    • עיור רוצה שכולם יהיו עיורים,כי צרת רבים חצי נחמה

      חיים הכט, 15/07/08 16:33

      ולכן עינת החפיפית רוצה שכולם יהיו כמוהה חפיפית.
      הביצה הירושלמית היא ביצתה,וביצת כל החפיפניקיות.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    החילוניים לא שומרים מצוות ולא קורה להם כלום. (ל''ת)

    חדוה, 14/07/08 21:05

    הגב לתגובה זו

    • ענית יפה חדוה (ל''ת)

      צחי אועוב, 14/07/08 21:57

      הגב לתגובה זו

    • כן..הקצת שנהנים אם בכלל, זה כל מה שיהנו לעולם, אלא אם כן התנאים הקד'

      yoYa, 14/07/08 23:49

      טעו ואת צודקת.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא קרה שום דבר??? איפה את חיה???

    קרן, 14/07/08 20:38

    הסיפורים והמראות של שניים בשק''ש אחד הם לא בדיה הם אמת!!!
    רומנטי??? מה רומנטי בלהיכנס להריון ממעשה פזיז ולא אחראי כזה???
    אני עדיין המומה מהדברים שלך!!!

    הגב לתגובה זו

    • וההפרדה תמנע את זה? הכי בטוח זה לנעול את כל הנשים בבית מקטנה ועד גדולה

      לקרן הצנועה והחסודה, 14/07/08 21:20

      וזה יהיה הכי ''צנוע'' שיש. את ושכמותך שוכחים שהתורה היא תורת חיים.חיים פירושם התמודדות, קרן, לא בריחה. במובן הזה, מי שמפריד לאין קץ, דומה לאלכוהוליסט: שניהם לא מתמודדים, אלא בורחים,והדרך של שניהם הרסנית.

      הגב לתגובה זו

      • תגידי שאת רוצה להנות עם גבר במקום לבלבל במוח, רק שזה לא שייך ליהדות כי

        yoYa, 14/07/08 23:59

        אין ''חבר'' או ''חברה'' וכל הבלוף הזה בתורת ה', יש אשה ויש איש,קשורים שקשר מחייב, ועבודה לכל החיים, להפוך להיות בני אדם,כמ''ש ''ופריו מתוק לחיכי''.
        אז בטח שלא תרצי את זה...
        זה לנבחרים שבנבחרים וזה אמיתי עובדה שזה מתקיים ושורד 3500 שנה, וכל היתר מתמוטט סביב.

        הגב לתגובה זו

        • הם טובעים בביצה הירושלמית ורוצים למשוך אחריהן ,כי להתנחם בצרתן (ל''ת)

          ישורון, 15/07/08 16:41

          הגב לתגובה זו

      • תורת חיים אין פירושה חרב על הצוואר

        י, 15/07/08 00:59

        מה תורת חיים זה אומר להרבות בנסיונות? למה אין מספיק?! לא הבנתי.. ומה הקשר לאלכוהוליסט? מה זה השטויות האלו?

        הגב לתגובה זו

    • כחילונית שמעולם לא ישנה עם תלמיד אחר בשק"ש בכל הטיולים המשותפים שהיו

      אומר לך - מי שרוצה לישון עם בן תעשה זאת בכל מקרה, 14/07/08 21:29

      מה שאת מתארת זאת הגזמה פרועה שלא ברור לי מאיפה הבאת אותה. כחילונית שכל חייה חיה חיים משותפים עם בני המין השני, אני יכולה להעיד שאין לעירוב בין המינים שום קשר לשינה משותפת בשק"ש. במיוחד אני לא רואה איך דבר כזה סביר שיקרה בחברה כמו בני עקיבא (אלא אם כם מדובר בחריגים). לעומת זאת, בת ובן שכן מעוניינים לישון ביחד בשק"ש ימצאו דרך להיות ביחד על אף האיסורים וההפרדות הקיצוניים ביותר - ולראיה, ישנם מספיק חרדים שמקיימים יחסים מיניים מחוץ לנישואין וכ"ד.

      הגב לתגובה זו

      • את חכמה מחזל,ומביעה דיעה כחילונית,כשיהיה לך חבר,תעברי לנוח (ל''ת)

        חיים הכט, 15/07/08 16:46

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    כמה שאת צודקת ! - מוציא את כל הכיף מחנה נפרד !

    ron, 14/07/08 20:22

    רוצים לצאת עם בנות - לא עושים להם כלום - מקסימום צובעים את המדריכה במשחת שיניים - אבל זה מעניין מסקרן ומאוד כיף לצאת עם בנות - כשהייתי במחנות לא ממש קישרנו בנות למ.י.ן - כי לא היה צורך היתה את התמימות של פעם - כשהיינו ילדים ... !

    הגב לתגובה זו

    • אולי אתה הומו...

      ק, 15/07/08 00:55

      אחרת אתה סתם מקשקש כי בתור ילדים המחשבה אפילו פחות תמימה

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודקת במאה אחוזים

    מישהי.., 14/07/08 20:20

    ואח''כ מדברים על שיחות בטלות..

    הגב לתגובה זו

    • הגברים מספרים למי בין הרגליים,למי בציר,ואת מי לעסו באשכוליות (ל''ת)

      אחת מהביצה הירושלמית, 15/07/08 16:48

      הגב לתגובה זו

      • מה אין הסבר בגוף הסרט??? (ל''ת)

        אחד שהלך לאיבוד, 15/07/08 20:39

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    כיום רמת הצניעות וההפרדה הפכה ל''דתומטר''

    דוד, 14/07/08 19:35

    ככל שאתה דוגל יותר בהפרדה, כך אתה נחשב כדתי יותר, ולהפך. כך זה בכל המגזר הדתי והחרדי בארץ!!!

    במקום לשפוט לפי מימדים נוספים, כמו שמירת שבת, כשרות, תפילות, וכו' וכו' וכו'.

    הגב לתגובה זו

    • שבת, כשרות, תפילות...

      עמית, 15/07/08 09:42

      מה עם מצוות שבין אדם לחברו?

      אה, זה לא באמת חשוב....

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בכללי את צודקת .רוב הבלגן עושים הורים והרבנים !!! (ל''ת)

    גדי, 14/07/08 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ייש כוחך! ועוד תוספת קטנה:

    עינת ברזילי לראשות משהו, 14/07/08 19:32

    את העיסוק הזה צריך להפסיק לא רק כי הוא מבזה את הדנים ואת נושא הדיון, אלא גם כי הוא מזיק לחברה הדתית עצמה.
    החברה הדתית בוכה על הרווקות המאוחרת, בוכה על אחוזי גירושים הולכים ונוסקים - ואף אחד לא חשב לקשר את זה לחוסר יכולת מוחלט לתקשר עם בני המיו השני, ואפילו לראות אותם כבני אדם?
    ברגע שאתה דן בכל אספקט של האינטראקציה שלך עם המין השני כשאלה צניעותית, אתה הופך בהגדרה כל אינטראקציה עם בני המין השני למינית.
    זה הופך בהגדרה את בני המין השני לאובייקטים מיניים במקום בני אדם.
    והרי המטרה היא בדיוק הפוכה, לא?

    הגב לתגובה זו

    • צודקת עינת וצודק המגיב

      הדר, 14/07/08 20:57

      זה פשוט נהיה דוחה כל ההפרדות האלה.
      איך מצפים מכל אלו שמעולם לא למדו /ראו/ היו בסניף עם מישהי לדעת לצאת איתה ולהיות נשוי לה?
      אפשר להיות ביחד לשמור על גבולות הצניעות.
      תנו לנוער ולהורים שלהם קצת קרדיט!

      הגב לתגובה זו

    • כמובן כמובן

      חיה, 14/07/08 21:05

      הכל בגלל ההפרדה, הרווקות .הגרושין .
      מעניין שאצל החילוניים שהכל מעורבב כולם מתחתנים צעירם ולא מתגרשים....
      תחשוב בצורה יותר רצינית על מה שאתה חושב.

      הגב לתגובה זו

    • אה,, כן. וגם זה שאסור לקיים יחסי מין לפני נישואים... (ל''ת)

      איך את מצפה שאנשים יתחתנו בלי נסיון קודם!!!, 14/07/08 23:26

      הגב לתגובה זו

      • בשביל מה צריך נסיון קודם?

        מה זה, עבודה?, 15/07/08 14:45

        גם לא ראיתי שחיים ביחד לפני חתונה גורמים לכך ששיעורי הגירושין ירדו...

        הגב לתגובה זו