• 78.

    גניבות, שחיתות, מרמה אצל רה''מ זה שבירת כל הנורמות במינהל תקין חתיכת מו

    ג'ינג'י = ת''א, 13/07/08 12:55

    מושחת מתועב!!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    גם אני טענתי שכולם נגדי ויש קנוניה! (ל''ת)

    הנשיא החרמן, 13/07/08 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    נבות תל צור

    יעקב, 13/07/08 11:52

    כל מי שיצגת קיבל מעל שנתיים ראה אריה דרעי
    אתה לא אשם שמגיעים אליך קליינטים כאלה אך אולמרט הוא רמאי שקרן וגנב .

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מדוע זה נעשה

    פקק תנועה קרית ביאליק, 13/07/08 09:49

    אם זה כול כך מפריע ??הסטרות אומרות שיש דברי בגו .

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    המושחת המקצועי ביותר מאז קום המדינה (ל''ת)

    יוסי, 13/07/08 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    זה לא ההדלפות טמבל אלא התנהלותך במשך שנים , זו שבירת הנורמה !

    ישמעאל, 13/07/08 09:47

    במשך שנים , כמו גנב במחשכים פעלת לללא לאות עם נוכלויותך ואנחנו לא ידענו .אולי אנשי תקשורת מסויימים ידעו אך שתקו . היום יש כאלה שמנסים בכל כוחם להגן עליך או להמתיק את גלולת הרקב והסירחון ! זו הנורמה שאתה רגיל אליה !

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    זה שאתה מממשיך לכהן ,אחרי לבנון 2 ,זאת שבירת כל נורמה ,

    אזרח הארץ, 13/07/08 09:47

    בעיקר אחרי שמינית פלגמאט לתפקיד שר הביטחון ,על מדינה המוקפת במיליארד וחצי בני דת הרצח ,הצמאים לדמה . כל זאת כדי לשמור את תיק האוצר ,לחברך לחוג מקבלי מעטפות השלמונים הירשנזון . [בעתיד יהיה גם חברך לתא בכלא ] .עוף לנו מהעיניים ,הסירחון ,מהכנסת והממשלה המושחתים ,גובר על הסירחון בשפ''דן .

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אולמרט=אחרון הצדיקים אתה שיאן של שבירת נורמות לא ידעת לעצור באדוםםםםםם (ל''ת)

    נ.כהן, 13/07/08 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אורן: השארות אולמרט בתפקיד - מתועבת ומיותרת! (ל''ת)

    אורן, 13/07/08 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ככל שמחול השדים נמשך- כן הוא פחות אמין

    אזרח מודאג, 13/07/08 08:46

    מישהו רודף את אולמרט עד צואר ממניעים לא טהורים. אינני טוען שאולמרט הוא טלית שכלה תכלת, אך כאן יש ציד מכשפות לשמו. הוא לא יותר מושחת מאחרים ואם לנקות אורוות אז למה לא בתום כהונתו? ולמה לא לאחרים במקביל? הוא עדיין ראש הממשלה - ואיך אפשר לנהל מדינה תחת לחץ כזה?
    כל מי שיבוא תחתיו יהיה לא פחות מושחת אך פחות מוצלח. חבל. ולא, אינני ממשפחתו אף לא מראש תומכיו.

    הגב לתגובה זו

    • מענין מה היית אומר אם נתניהו היה עושה פרומיל אחד ממה שהמושחת הזה עשה ! (ל''ת)

      ואתה מדבר על ציד מכשפות ??????????????????????????, 13/07/08 09:47

      הגב לתגובה זו

    • יש קבלות של כל הגופים התורמים ! אז יד-ושם לא אמין ? ואקי''ם ועל''ה ???? (ל''ת)

      תקרא את הספר - ''זעקי ארץ מושחתת'' !!!!!!!!!!!!!!!!!, 13/07/08 09:50

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    פרשיות אולמרט

    אפרת דני, 13/07/08 08:34

    רוב מושחתי הליכוד ברשותו של שרון ברחו לקדימה, ובעזרתו האדיבה והחכמה של עם ישראל הקימו מפלגה חדשה של מושחתים.אנשים אלה ידעושמתנהלים נגדם תיקים כבדים, אבל בעזרת השמאל ופינוי שטחים הם יהפכו בן לילה לאהודים ואולי פתרון מעין זה יגאל אותם מבתי הכלא... לפי כך, המדינה מתנהלת כבר שנים ע''י תאבי בצע, לכן,זה לא פלא שאנחנו נראים כפי שנראים... , בינתיים תושביה הערביים של המדינה, מלכלכים, הורסים, שורפים מפגעים,גונבים מכל הבא ליד, החרדים סוחטים, מלכלכים, לא מצטרפים למאמץ המלחמתי, השכנים שלנו מנצלים את מצבנו העגום ואת עיסוקנו המתמיד בהתנהלותו של העומד בראש וכך באופן לחלוטין לא מפתיע צדק הצורר מאירן באומרו שישראל תדע לגמור את עצמה מבפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    חרפה!!! כספי יד ושם מועברים למגיבי אולמרט ראו וקראו חוצפה! (ל''ת)

    כספי המוגבלים ל,,,תעמולה, 13/07/08 07:45

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אם תחפשו טוב תראו שיש עוד כמה פוליטקאים מושחתים שעשו אותו דבר בדיוק (ל''ת)

    כי זה מדבק, 13/07/08 07:16

    הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה לא יוצא להפגין נגדם ברחובות ?? לפני שנהפוך למאפיה האיטלקית? (ל''ת)

      כהנא צדק, 13/07/08 09:52

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    צודק,אסור שאזרחי ישראל ידעו מה עבר מתחת לשולחן ולא במעטפות. (ל''ת)

    מאיר,כרמיאל, 13/07/08 07:13

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    משטר תקין

    עמי, 13/07/08 07:12

    גם מעטפות כסף הם לא משטר תקין

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מי שתרם לאקי''ם תרם גם לרווחת ונופש משפחת אולמרט,מדהים (ל''ת)

    נדהם, 13/07/08 07:11

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולמרט- 0 מודעות עצמית, 100% חצוף! (ל''ת)

    מיכל, 13/07/08 07:03

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    עליתי על זה: הפרצוף של אולמרט מביע זחיחות והתייסרות בבת אחת (ל''ת)

    וזה מעצבן, 13/07/08 06:59

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    קלון ןחרפה לכנסת על העומד בראשה בשפע פרשיות הפלילים (ל''ת)

    אריק, 13/07/08 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    נכון אולמרט אתה צדיק חחח..

    איציק, 13/07/08 06:50

    רק שס תציל אותנו ראיתם אתמןל בערוץ 1 את התוכנית הבית היהודי עם הרב אורי זוהר הצדיק שבוע טוב לכל עם ישראל אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אולמרט צודק!!

    י.מ, 13/07/08 06:35

    בשם ''חופש העיתונות'' שופטים וגוזרים את דינו עוד לפני שעמד למשפט (אם בכלל יהיה כזה). זוהי אנרכיה וחייבים להפסיק זאת על פי חוק!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הוא צודק ,הוא צודק, הוא צודק

    חכם מימון, 13/07/08 06:32

    לא קשר אם אולמרט עבר עבירות, אשם או לא אשם,
    המשטרה והפרקליטות איבדו את אמון הציבור,
    ההדלפות חסרות השחר יביאו בסופו של יום את החקירה למצב בו נמצאת חקירתו של קצב, עשו רעש ומהומה ועדיין אין כתב אישום,
    אורי מסר עורך דינו של אולמרט הודיע כי לא יוציא מפיו אף מילה אחת יותר במשטרה מאחר ו 5 דקות לאחר שהוא אומר משהו בחקירה כל העולם ואשתו יודעים מה אמר

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    התנהלותה של כנופיית שלטון החוק- היא הסכנה לדמוקרטיה. (ל''ת)

    איתמר, 13/07/08 06:11

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    להוציא העמותות מחוץ לחוק (ל''ת)

    כהנא, 13/07/08 05:11

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אומרט צודק, מתערבים בפרנסת משפחתו, חוצפה. הוא נוסע ומה עליהם (ל''ת)

    אולמרט מפרנס משפחה, רק עבורם הוא עובד קשה, 13/07/08 04:52

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מפרנס משפחה

      ed, 13/07/08 08:01

      מעולם לא עשיתי דברים כאלו או דומים

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    והתנהלותך זה לא שבירת נורמה של משטר תקין...

    אייל, 13/07/08 04:51

    תתבייש לך!!!
    אדם הגון כבר מזמן היה מבקש סליחה ועף לכל הרוחות.
    הנורמות שאתה הבאת לכנםיה השולטת במדינה הן לא אחרות מאשר הורמות בכל רפובליקת בננות בדרום אמריקה או באסיה.
    תתבייש!! תתבייש!! תתבייש!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מיהם ה'מקורבים' ומדוע התקשורת מצניעה על זהותם בחסות הגדרה ארטילאית?

    ננה, 13/07/08 04:15

    מדוע התקשורת משתפת פעולה עם מונח מטושטש שאין בו הבהרות ציבוריות.
    כמעט בכל כתבה יכול ראש הממשלה לבטא את האינטרסים האישיים שלו באמצעות דמויות מוצללות ובלתי מושגות בעליל ... בשם ''מקורבים''.
    האם המקורבים הם משרד פרסום?
    הילדים שלו?
    חבריו לסיעה?
    מי?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תפקידה העיקרי של מפלגת העבודה תמיכה בממשלה מושחתת (ל''ת)

    טוטו, 13/07/08 03:52

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    רה''מ: ההדלפות - שבירת כל נורמה של משטר תקין..לבכות לצחוק או לצעוק בושה (ל''ת)

    Benny משטר תקין????, 13/07/08 03:48

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    למה אולמרט כר''מ עסוק בלפזר ספינים וראיונות על חקירותיו

    עמיר, 13/07/08 03:38

    ולא מתפנה לנושאים קצת יותר רציניים שעליו להתייחס אליהם כר''מ?
    אם הוא מסוגל רק לנהל את ענייניו הפרטיים,אולי זה רמז לכך שעליו להתפטר.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תבדקו מי יור ועדת הכספים של הליכוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תמר, 13/07/08 02:44

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    קרע אותי מצחוק נורמה

    אממא, 13/07/08 02:40

    אולמרט זה העונש בגלל הפינוי כל מי שפינה נענש

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מעולם מעולם לא לקחתי אגורה אלפים במעטפות לקחתי זו האמת העם לא טיפש!!! (ל''ת)

    משה א, 13/07/08 02:28

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לא הלך להם עם המעטפות עברו לחקירה שכבר נעשתה בעבר ולא העלתה דבר

    א''י, 13/07/08 01:55

    באופן אישי אני לא מת על אולמרט אבל אין ספק
    שהחוקרים שנחשלו מחפשים מתחת לשטיח
    כדי להצדיק את עצמם, זה מסריח ובגדול

    הגב לתגובה זו

    • אמת. (ל''ת)

      איתמר, 13/07/08 06:12

      הגב לתגובה זו

      • מסכים. (ל''ת)

        אלכס, 13/07/08 08:41

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    עוף גוזל - לאהוד ועליזה

    אריק, 13/07/08 01:49

    עוף גוזל (כספי עמותות),
    חתוך את השמיים,
    טוס לאן שבא לך,
    רק אל תשכח,
    יש נשרים (חוקרי משטרה) בשמיים,
    גור לך.
    ---------------------

    עכשיו, אחרי שהתפטרתי עליזה, נשארנו לבדנו בקן,
    אבל אנחנו ביחד,
    חבקי אותי חזק, תגידי לי כן,
    אל תדאגי, ביחד כיף להזדקן.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולמרט כתוב לא תגנוב וגנבת,זה לא מוכיח יושר והגינות,נכון,אז אל תתבכיין (ל''ת)

    בצלאל, 13/07/08 01:23

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    והדבק שעל הכסא שלך ? זה תקין!!!! תתבייש לך (ל''ת)

    משטר תקין, 13/07/08 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עולמרת השורד

    ןתיקה מאוכזבה, 13/07/08 01:13

    כמו זו מכרמיאל בהישרדות, כל האמצעים כשרים להישרדות, ולא חשוב ממש מה העם מרגיש, ומה באמת האמת.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    משום מה משטר תקין ואולמרט לא הולכים יחד. (ל''ת)

    אולמרט הביתה נמאסת, 13/07/08 01:06

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה אין כבוש לך הבית אתה בושה

    טל חיים, 13/07/08 01:06

    אין מילים ראש ממשלה בלי כבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מערך ההונאה של אולמרט ותבוסה עכשיו נכנס לפעולה (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול, 13/07/08 01:05

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל כנופית הכנסת יושבים ושותקים, פשוט משת''פים! (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 13/07/08 01:03

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט, עוד יפיצו המון שקרים עליך ועל משפחתך.

    יוסי חיפה, 13/07/08 00:59

    ככה עובדים המקארתיסטים. בזה הם מצוינים.
    נסה לשמור על רגיעה ואל תיתן להם את מה שהם רוצים. אין ספק שאתה זקוק לעצבים של ברזל, אבל יש לך את זה. אני מאמין שתצא נקי מכל הפרשות שהמנוולים הפילו עליך. חזק ואמץ!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אולמרט אתה מרים להנחתה? רד מזה... קח אחריות כמו בן אדם בוגר (ל''ת)

    לפחות שבמשהו יזכרו אותך לטובה, 13/07/08 00:58

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לבסוף אולמרט יחבור לבשארה? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 13/07/08 00:56

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הוא ילמד אותנו מה זה משטר תקין, חוצפן

    עזרא, 13/07/08 00:45

    אין גבול לחוצפה שעל האיש,
    לא מוכן לעזוב את הכסא, הורס את המדינה ועוד יגיד לנו מה הנורמות!!
    בלתי נסבל

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    למרות שאינני מתומכיו,הוא צודק!! המשטרה והפרקליטות מנסים להדיח רא''מ

    קובי24, 13/07/08 00:43

    לא ייתכן שראש ממשלה לא יוכל לתפקד!!
    איפה הם היו עד היום?? אעין מצב שכל פולטיקאי שעולה לגדולה,המשטרה והפרקליטות ייזכרו בכל מיני פרשיות עתיקות רק בכדי לזכות ברייטינג וכבוד על חשבון כל הפשלות שלהם,על חשבון המדינה!!
    זה אנטי דמוקרטי!!

    רוצים לחקור אותו??היה לכם 10 שנה מאז שהפרשה קרתה,נכשלתם ועליתם על זה רק עכשיו?? חכו עוד שנה עד שיסיים את כהונתו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אמון הציבור בך שואף לאפס אי אפשר לפגוע בו יותר (ל''ת)

    עבריין גנב נקלה, 13/07/08 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    במשטר תקין היתה נמק מזמן בכלא (ל''ת)

    מתחסד, 13/07/08 00:34

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ראש הממשלה על הדלפות החקירה- ''זה לא משטר תקין'' .......

    אלי, 13/07/08 00:29

    האם זה תקין שראש ממשלה ימשיך לכהן בתפקידו כשהוא תחת חקירה וחשדות לעבירות חמורות לכאורה? עליו להשהות את עצמו כדי להוכיח את חפותו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אולמרט משטר תקין זה משטר ללא גניבות וללא קומבינות (ל''ת)

    אאא, 13/07/08 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    האיחזות שלך בכסא,אולמרט, היא שבירה של כל נורמה במשטר תקין (ל''ת)

    לך לך, 13/07/08 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ''מעשה מירמה קלאסי''-המשותף להירשנזון ולך.....

    מ, 13/07/08 00:15

    ששניכם גנבתם כסף ממוכי גורל ומניצולי שואה.
    מי המורה ומי התלמיד?
    גאל אותנו מנוכחותך המעיקה...וקח איתך את חבר המושחתים שסביבך.....רמון,הנגבי,הירשנזון,ואת בלילא גם!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא צריך להיות כבשים שוטות - יש בעלי אינטרסים מאחורי החקירות

    דווקא לא הצבעתי קדימה, 13/07/08 00:13

    לא סתם הן צצו עכשיו, יש מי שמניע אותן והוא עושה את זה לא כי יקר לו שלטון החוק.
    אני לא מאמין שיצא מזה משהו.
    אני כן חושב שאולמרט צריך ללכת הביתה על עיסקת השבויים המטומטמת שהוא אישר אבל אני לא מאמין אוטומטית שהוא מושחת רק כי יש חקירה שלא הגיעה לכתב אישום.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ארכי מושחת שכמוך הגנבות שלך הרסו מזמן כל מינהל תקין .ואתה המושחת מלין (ל''ת)

    אחד מהעם, 13/07/08 00:12

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אין גבול לחוצפה! הוא עדיין טס בשמנו לחו''ל?! לא יאמן!! (ל''ת)

    רינת, 13/07/08 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    Ehud, go home

    zolen, 13/07/08 00:06

    אהוד אולמרט אינו ראוי להמשיך לכהן כראש ממשלה. כל יום שעובר, יוצר נזק שרק בעתיד הרחוק, נבין את משמעותו. לפי כל קנה מידה, ללא שייכות פוליטית כזו או אחרת, האיש עבר כל קו אדום. שילך הביתה, די לנו ממנו. הייתי ממליץ גם לא לפרסם את כל מה שהוא אומר, כי הוא מנצל כל דרך להחזיק בכסא.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גם המשך כהונתך מר. אולמרט הוא פגיעה במשטר תקין. (ל''ת)

    אבי, 13/07/08 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עכשיו הבנתי, ההדלפות הן שבירת הנורמה, לא המעשים הנלוזים (ל''ת)

    גיל שליט, מודיעין, 13/07/08 00:02

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    טיולים

    דוד חיים .ע, 12/07/08 23:58

    מר אולמרט המשך לטייל אל דאגה עם פרקליטים כמו שאתה יכול להרשות לעצמך וחברי ממשלה כושלת כשלך מה שמענין אותם זה איך לשמור על הכיסא וךפי היתנהלות הדברים אתה וחבריך תסיימו לצערי 4 שנים בממשלה שבסופם יושחתו כל ערכי החיים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חו''למרט שוב באויר. מי מממן אותו הפעם? (ל''ת)

    אולמטורס בע''מ, 12/07/08 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אולמרט מיואש ומנסה להוציא מים מאבן , כנ''ל יועציו (ל''ת)

    יעל, 12/07/08 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    היותך ראש ממשלה היא פגיעה קשה בשמה הטוב של הדמוקרטיה (ל''ת)

    דורון, 12/07/08 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתה מדבר על משטר תקין

    תומר, 12/07/08 23:53

    אתה ראש הממשלה הכי מושחת ורע ומנוכר שהיה למדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הפרדת רשויות ''כבוד'' ראש הממשלה

    פרידה, 12/07/08 23:52

    ''שבירה של נורמה שחורגת מכל מה שמקובל ממשטר תקין''

    וביטול גזר דין שגזר בית משפט בישראל על רוצח אכזר (לא שבוי מלחמה)בהבזק ובלא להכין את הנוגעים בדבר הוא עניין התקף במשטר תקין??
    החזרתו של רוצח שלא ריצה את עונשו (ומעולם לא הוגדר כשבוי מלחמה )תחת הכותרת ''עיסקת שבויים''
    היא נורמה של משטר תקין?

    האם האופן שבו אתה מנהל את עמיתיך בממשלה המפרפרת שלך (ע''י איומים כדוגמת איום בפיטוריהם של שרי העבודה באם יצביעו בעד החוק לפיזור הכנסת ?

    האם ראש ממשלה שלמעלה מ70% מאוכלסיות מדינתו מתעוררים בוקר בוקר עם תקווה קטנה בלב שתפנה את מקומך למועמד ראוי ולו במעט יותר (מכיוון שאתה חביבי כבר הטחת את כולנו בריצפה )להוליך מדינה שלא מפסיקה להתעורר לפלצות (בין אם מעמיתיך וחבריך הקרובים אשר אוכלים על חשבוננו או מבזים את כבודנו ערב המלחמה בתרגילי לשון)

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הרצון להשאיר חותם ולהכנס להיסטוריה מבלבל את היוצרות

    יואב, 12/07/08 23:51

    מובן שכל אדם היה רוצה להשאיר חותם חיובי להזכר באופן חיובי על ידי בני משפחתו קרוביו חבריו להזכר כמי שעשה דברים טובים חיוביים משפיעים לטובה ואפילו להכנס להיסטוריה בצורה הכי טובה- בטח אנשים שכל חייהם הם שירות לציבור פוליטיקה וכדומה גם ראש ממשלה שר או ראש עיר היו רוצים להשאיר חותם חיובי- אבל כאן ראש הממשלה מחטיא את המטרה - הוא מאריך את שהותו על כס ראש הממשלה ומיום ליום החותם השלילי שהוא משאיר הופך להיות יותר ויותר עמוק וניכר - האם כך הוא חלם להכנס להיסטוריה - בעוד שנים רבות יאמרו היה ראש ממשלה בישראל כזה וכזה שעשה כך כך והכל שלילי ?
    גם אם הוא חף מפשע ודבר זה צריך להיות מוכח - הוא גם טועה כעת כי הוא פוגע במדינה כל יום שהוא משהה את ההתפטרות שלו- אולי הוא מחכה להתפתחות בתחום האיראני וכדומה ושם הוא חושב שהוא יצא אחרת - גם אז הוא עושה טעות ענקית . אי אפשר להמר בנושא כל כך חשוב-אני מקווה שהוא לא יכנס להיסטוריה כראש הממשלה שהביא לחורבן הבית השלישי.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חו''למרט, נסיעה טובה ואל תשוב בחזרה

    עוף גוזל, 12/07/08 23:50

    למען כולנו- השאר שם בפריז. קרלה ובעלה יעשו לך GOOD TIME.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    במדינה עם משטר תקין לא היית נבחר מלכתחילא, דמגוג עלוב. (ל''ת)

    מוטי, 12/07/08 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חו''למרט, ולגנוב כספים מכמה עמותות בו זמנית זה תקין? (ל''ת)

    משרד נסיעות, 12/07/08 23:44

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני לא מבין מדוע החוק לא אוסר על הדלפות מחקירת המשטרה

    ג, 12/07/08 23:41

    זה מאוד לא תקין שהמשטרה מרשה לעצמה להדליף פרטים מחקירה של חשוד, ולא משנה אם זה ראש ממשלה או סתם אדם מן הישוב. הדלפה כזו יכולה להרוס אדם, וזה עוד לפני שבית המשפט הרשיע אותו, אפילו לפני שבית המשפט התכנס לישיבה ראשונה, ואפילו לפני שהוגש כתב אישום. ואם המשטרה לא מבינה את ה, מוטב והדבר יחוקק בחוק. זכותו של אדם לשמור על פרטיותו כל עוד הוא בחזקת חשוד.

    הגב לתגובה זו

    • החוק אוסר על הדלפות אך מה לממונים על שלטון החוק ולחוק? (ל''ת)

      שוקי, 13/07/08 09:53

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    והתנהגותך וההדלפות שלך ודובריך ומסמוס זמן החקירה מה זה?

    חי חרבית אולמרט, 12/07/08 23:40

    רק עברין ניקלה מתנהג כך מענין אם היתה אזרח מהשורה היתה לך הפריבליגיה להתנהג כך

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מילים כדורבנות

    תל אביבית, 12/07/08 23:37

    הפרקליטות מצטיינת בפתיחת תיקים נגד ראש הממשלה אך נמנעת מלסגור אותם כשאינה מוצאת ראיות של ממש. כך למשל, תיק בל''ל פתוח כבר חודשים מאז שהמשטרה סיכמה אותו בכך שאין לה די חומרים שמצדיקים כתב אישום.תיק כרמיה, שגם הוא הזוי ונטול כל בסיס ראייתי, ממתין באפלת הפרקליטות כבר למעלה משנתיים ימים. הצטברות החקירות היא שיוצרת לאולמרט דימוי כה מושחת כשלמעשה אין בהן ממש. הנסיון לקשור את בני משפחתו לפרשיות גם הוא נלעג ומטרתו להרחיב את מעגל השחיתות לכאורה ולהציג מודל מעוות של משפחת פשע.

    הגב לתגובה זו

    • אני אתך!! כי אולמרט צודק!!

      י.מ, 13/07/08 08:11

      ההדלפות לא רק מעשה מתועב אלא גם אנטי דמוקרטי ובלתי חוקי. התקשורת ומספר פוליטיקאים כבר שפטו אותו וגזרו את דינו עוד בטרם עמד למשפט (אם בכלל יהיה כזה). חייבים לעצור את האנרכיה הזו בחוק ומהר.

      הגב לתגובה זו

      • תגידו לי שניכם ! מי שמע על הציירת עליזה לפני אולמרט ? והנה פתאום כל בכ (ל''ת)

        כל בכיר קונה פתאום את הציורים שלה ????????????????, 13/07/08 09:06

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    מי יממן את הנסיעה הנוכחית לצרפת?

    מ.מיאמו, 12/07/08 23:37

    אקי''ם,הוועד למען החייל,או ניצולי השואה?
    עליזה....לא שמעה לא ראתה לא ידעה.....
    -אשרי המאמין- יש לזמן אותה מיד לחקירה.
    עורכי דינו הפכו ליחצנים....אין גבול לדמיון שלהם .
    בא לי להקיא....בלללאאאא.

    הגב לתגובה זו

    • תבדוק מי קנה את הציורים ה''משובחים'' שלה - ותידע מי מממן את הנסיעות האלה (ל''ת)

      מושחתים - נימאסתם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 13/07/08 09:08

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    רק ההדלפות מציקות לאולמרט הגניבות והשחיתות שלו הן לא בעיה הוא ממשיך לח (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 12/07/08 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עצה לתומכיו ולחסידיו השוטים של אולמרט

    אולמרט מבזה את המדינה, 12/07/08 23:34

    ככל שאלילכם המושחת ימשוך יותר זמן, כך הוא יתבזה יותר.
    אם אתם באמת רוצים בטובתו של אלילכם, תייעצו לו להתפטר מיד.
    ככל שיעבור יותר זמן, כך תתגלינה עוד עובדות מביכות ועוד פרשיות חדשות.
    לעומת זה, אם אלילכם המושחת יתפטר עכשיו, אולי יימנע ממנו הביזיון.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אז זה ההדלפות שפוגעות במשטר התקין שלנו, כבוד רה''מ?

    ס, 12/07/08 23:29

    זה ההדלפות שפוגעות בחוק, זה ההדלפות שהשתמשו בנסיעות על חשבון הציבור, כולל ארגונים לילדים פגועים כמו אקי''ם ועל''ה, כדי לגנוב כסף לנסיעות פרטיות, זה ההדלפות שמינו שר משפטים שכל תפקידו לערער את שלטון החוק, זה ההדלפות שהקציבו רק שעתיים לחקירה של השוטרים ולא הפסיקו להלך עליהם אימים? אין, אין גבול לחוצפהשל רה''מ שלנו, אין גבול

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שמעתם על פושע שמודה בפשעיו? (ל''ת)

    סוף גנב לתליה, 12/07/08 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חחחחחחחחחח אולמרט מדבר על משטר תקין

    ציוני, 12/07/08 23:23

    מיסטר אולמרט במשטר תקין ראש המדינה לא עומד מול 6 לא פחות 6 חקירות שחיתות!

    ספק אם יש יותר מ100 איש במדינה שגם הם מאפיונרים גדולים שיש נגדם פאקינג 6 חקירות משטרה!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • השיטה הכי טובה להגנה - זה התקפה ????????? (ל''ת)

      אולמרט ! עוף לנו מהעיניים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 13/07/08 09:04

      הגב לתגובה זו