• 45.

    מסע היחצנות בעיצומו. אחרי שהמבקר נהיה לא שפוי ואיש קרקס, וכן הלאה למה

    טמבל1, 10/07/08 08:13

    יש לצפות על טלנסקי?
    יש מישהו בעולם שיצא נקי מתחת פיו של אולמרט ?
    או שאתה חבר שלו = שפוט שלו חסר מחשבה עצמאית, או שאתה האויב שלו. ואז מתחילים ליהנות ממגוון התארים שיש באמתחתו.
    מעניין מה יהא גורלם של כל היחצנים מטעמו כיום, אם בעתיד זה כבר לא כל כך ישתלם להם. לאיזה תארים כל אחד מהם יזכה???

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ללא קשר לתוצאות הסופיות של החקיר-מאזוז הוא נפל

    נפיח, 10/07/08 07:08

    טיפל באופן כושל ומדהים בחוסר מקצועיותו בתיק רמון ובתיק קצב.גם הטיפול בתיקי אולמרט היה על הפנים.למה לא מציעים לו ללכת הבייתה?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה יש לך מהאורנג'דה - שאל דודו טופז במערכון ההוא..

    בת כספית, 10/07/08 05:40

    ואני שואל..
    מה יש לך מיסטר בן כספית
    להמשיך ולנסות לעזור לאולמרט,
    הרי כבר עשית סימנים שהפסקת
    עם הנוהג המגונה הזה..?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בן כספית, אל תנסה לטהר את השרץ.

    ירון, 10/07/08 05:20

    חופשה ברומא על חשבון טלנסקי, איננה שליחות. התערבות למען טלנסקי ושאר ספקי השוחד, איננה תמורת דמי כיס.

    השחיתויות שלו הן מעל ומעבר לכל מה שהכרנו בעבר אצל ידלין, עופר, שפיגל ואפילו פרס וכו'.

    חוץ מזה, השרץ שלך מזיק. הסכמים עם אבו מאזן ואסד שיכבלו אותנו בעתיד עלולים להיות בלתי הפיכים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אולמרט, די מספיק, עייפנו ממך, מושחת לך הבייתה

    שלום, 10/07/08 02:16

    וקח איתך את עדת מרעיך המושחתים, מושחתים נמאסתם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תמיד אולמרט יצליח לברוח

    סאמי עביד עזה, 09/07/08 23:39

    חבל על כל כתבה על איהוד
    יש לו אמון תיקים
    כולם שמנים עם אמון חשדות
    אבל הו כמו שועאל יודע לברוח
    גם בסוף ימצע מי שי ילבוש את התיק במקומו
    גם הו יודע לברוח מי המשטרה וי מי השאלות שלהים
    גם טליניסקי לא נבי גם לא אומיר את האמת
    השאלה הי הים הו השחיד את אולמרט לפני שנים למה רק דבר היום
    למה שטאק כל כך הרבה זמן
    גם אולמרט לעולם לא יהיה הפריר של טלינסקי
    בסוף יסגר התיק מי חוסר האמת
    לאולמרט 25 תיק הו ידע אך לברוח
    כמו שי ברח במלחמת 6 הימים
    ההההההההה

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מאמר מטעם. אין ספק.

    אורי, 09/07/08 22:44

    אבל יהיו כאלה שיאכלו את השטויות חסרות הפשר הכתובות בו ויצביעו שוב לקדימה ולחבורת הפושעים (בפועל ולכאורה) ששייכים אליה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הכהן: טלנסקי לא יגיע

    יצחק הכהן, 09/07/08 18:00

    לדעתי הכל ספין. טלנסקי יגיד שהוא חולה ואז אולמרט ופרקליטיו יגידו שהוא מתחמק. והכל תוכנן מראש
    אישית אשמח אם טלנסקי יופיע.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אצלנו לא מקבלים מזומן במעטפות! ואם כן אז חותמים על טופס קבלת מזומן. (ל''ת)

    עובד הייטק נוסע הרבה, 09/07/08 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אכן לא הופתעתי מהתגובות ואכן התגובות לא עניניות ולא הוגנות

    נתן.ש ,מעלות., 09/07/08 15:44

    הרי לכל חשוד עומדת זכות החפות והעד טלנסקי טרם נחקר נגדית ?,מכיר מגיבים הוגנים לדעתי מבין המגיבים.הצועק לא תמיד צודק,אי לכך היה צודק להמתין לכל הפחות למתן עדותו של טלנסקי בחקירה הנגדית וזאת לא למען אולמרט,שאני מעריכו כראש ממשלה טוב.אלא למערך חיים נכון וצודק בארצינו,בצער אני נמנה על הדורשים החלפתו וזאת לא בגלל הפרשות.שלא הוכחו עד היום,אלא בגלל העומס המוטל עליו להילחם לטיהור שמו.ויש לחקור דרכי המשטרה והפרקליטות ועבודתם בעבר הלא רחוק וכיום.

    הגב לתגובה זו

    • אדוני. מספיק עם כזביך. עשרות מסרוניך עבור אולמרט מדברים נגדך (ל''ת)

      ה צועד בסנדליו, 10/07/08 01:03

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה אינך שואל את ברק על המזוודה עם מיליון דולר שנעלמה ? (ל''ת)

    ואתה, אמין?, 09/07/08 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כמה כסף קיבל טלינסקי כדי לעשות סירחון ב רואש הממשלה שלנו

    שמואל, 09/07/08 14:45

    צריכים לדדרוש מן המשטרה חקירה מי נתן לו ואיזה מפלגה שילמה לו אחרי כמה שנים שהיה
    ידיד שלו אולי בגלל זה שיש לו במחשבה לשלום
    זות השאלה

    הגב לתגובה זו

    • סירחון כבר היה, נולד עם רוה''מ, סטילנסקי רק המחלבה, ואין לו בזה נגיעה. (ל''ת)

      מי שראה הוא האשם., 09/07/08 23:21

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מקומם שבן כספית חרד לאולמרט ודואג שהוא ינשום לרווחה

    מתנה ש. חצור הגלילית, 09/07/08 14:40

    זאת עיתונות זאת ?

    הגב לתגובה זו

    • ממתי בן כספית עיתונאי ?

      פנדה, 09/07/08 15:34

      בן כספית לא עיתונאי, בן כספית הוא פובליציסט - כמו אורי דן ז''ל.

      הגב לתגובה זו

      • יש בזה משהו (ל''ת)

        מתנה ש. חצור הגלילית, 09/07/08 21:47

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם אמינותו של טלנסקי תיסדק? אז שולה תוכל לאחות את הסדק!

    א, 09/07/08 14:30

    הרי עד היום שולה שתקה, והפתגם אומר שתיקה כהסכמה, דהיינו, הכל נכון ויעידו על כך יומניה היקרים של שולה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא לשכוח את האג'נדה של בן כספית

    שרון, 09/07/08 14:16

    שהיא כתיבה בשירות אולמרט.

    המאמר הזה מגמתי מיסודו, ואין אפילו טעם להשקיע אנרגיה בהפרכת כל שורה ושורה.

    מספיק לראות את הניסיון הסבלימינלי להשוות בין הסיפור של ביבי, שהוא לא יותר מאשר אתיקה, וגם זה לא כל כך, לבין סיפור של חשד בעבירות פליליות חמורות, של אהוד אולמרט.

    ניתן לראות כאן כיצד דן מנו של הפוליטיקה הישראלית, כלומר אהוד אולמרט, יודע לתמרן את עצמו בסבך הפוליטיקה, כולל קישוריות לבכירי העיתונאים. הוא הצליח בזה תקופה ארוכה עם עיתונאי בכיר מאד מעיתון הארץ, יואל מרקוס, ורק לאחרונה התעשת מרקוס והתחיל להתנתק מאולמרט. בן כספית עוד לא התעורר.

    בקטע של התככים הפוליטיים אהוד אולמרט אשף. אין שני לו בפוליטיקה הישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה לחלוטין

      זהבה אלופי, 09/07/08 14:26

      מסכימה עם כל מילה שלך. לפני כשעה שלחתי בעצמי תגובה ל''מאמר'', אך מיד לאחר ששלחתי את תגובתי הצטערתי על כך ואני שמחה שהיא לא פורסמה. אני חושבת שלאדם רדוד, שטחי, ולא אמין ודרך אגב גם הרבה פעמים אומר דברים והיפוכם כמו בן כספית לא צריך בכלל להתייחס, עלק עיתונאי.....

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק לחלוטין, לדעתי בן כספית עם ארשת החשיבות שלו הוא מקרה נפשי (ל''ת)

      יצחק בן אברהם, 10/07/08 03:33

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ואם לא?

    קרן, 09/07/08 14:13

    די לקשקשנות. יש גם את היומנים של שולה שתעדה הכל וגם דולר אחד שוחד זה יותר מדי!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למי זה מפריע? (ל''ת)

    רוחמה, 09/07/08 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    המרכז

    יוני, 09/07/08 13:44

    לא ידעתי שלראש ממשלת ישראל מותר לקחת דמי כיס, חשבתי בשביל זה יש לו משכורת.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ואם טלנסקי הכה רופא שיניים,אז מותר לקבל ממנו שוחד (ל''ת)

    עיתונאי בזוי, 09/07/08 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כספית חלקלק ועושה הכל נגד ביבי כולל

    ציוני, 09/07/08 12:59

    השוואות זולות בין מה שעשה ביבי לשחיטויות של אולמרט. הוא עיתונאי שקרן ורדוד עם כלום יושר עיתונאי ואישי

    הגב לתגובה זו

    • ולכן רק נתניהו לניקוי התקשורת הדיקטטורית שיושבת כמו אבן על צוואר ישראל (ל''ת)

      ארנון, 09/07/08 13:48

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    כספית הוא עוד עיתונאי חצר. עושה הכל כדי להכשיר את השרץ (ל''ת)

    שי, 09/07/08 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה זה אש''ל?????????????????? (ל''ת)

    שי, 09/07/08 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה היה אשל או לבן? (ל''ת)

    עדנה הפרה, 09/07/08 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אל תיחפז=אולמרט הודה שלקח=אתה רוצה להיות עלאק לויאלי ולהמשיך הלאה(:+( (ל''ת)

    נ.כהן, 09/07/08 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    עיתונאי מטעם

    מישהו, 09/07/08 12:04

    כהרגלו בשנים האחרונות, בן כספית שמח להתגייס לטובת ראש הממשלה. כל ראש ממשלה. מן הסתם הוא מקבל את שכרו בצורת חשיפה למקורות מידע, הדלפות בלעדיות (או משותפות לו ולעיתונאים בכירים מעיתונים מתחרים) ואולי מי יודע, גם בדרכים שבהם אולמרט תוגמל בעצמו.
    לא, מר כספית ממש לא מקובל עלינו ששר בכיר בממשלת ישראל נוסע מטעם כל מיני ארגונים אמריקאים ומקבל מהם אש''ל במעטפות. א הסיפורים האלה שיספר לחוקרי המשטרה שבפעם האחרונה שנסעו לחו''ל זה היה בבר מצווה שלהם. יש איזה שנים שלושה מקומות עבודה, שכדי לקבל אש''ל צריך להגיש דוח נסיעה מסודר, והכסף מועבר לחשבון הבנק של העובד. מותר לקוות שגם שר בכיר בממשלה או ראש עיריית ירושלים יעבוד ככה.


    בניגוד לבן כספית, אנחנו עוד לא שמענו שום גירסה של אולמרט. למיטב הבנתי, בימים אלה עורכי הדין שלו מנסים לגבש אחת כזו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בן, תוציא את האצבע אולמרט עושה שימוש בך. (ל''ת)

    ירמיהו, 09/07/08 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צריך לקחת לדובר של אולמרט את תעודת העיתונאי ! (ל''ת)

    -, 09/07/08 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    סטטיסטיקה

    משה ק, 09/07/08 11:53

    אין להסיק דבר מתגובות הקוראים כיוון שאלו עברו סינון מגמתי.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הוא מבין גדול גם במשפטים! מר מבין בהכל (ל''ת)

    עמי, 09/07/08 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מצידו של כספית שתישרף המדינה העיקר שביבי לא יהיה ראש ממשלה... (ל''ת)

    מוטי, 09/07/08 11:16

    הגב לתגובה זו

    • ביבי ראש הממשלה = מדיניות חורכת ( ומדינה חרוכה )

      לא יחצן, 09/07/08 12:06

      אין לו פתרונות ותהיה לא קואליציה משתקת.

      הגב לתגובה זו

      • יש לו פתרונות ואפילו טובים ביותר

        יאיר ל, 09/07/08 14:02

        אבל התקשורת לא תאפשר לו לצבור די כוח בבחירות. התקשורת תחזור ותזכיר את בראון-חברון. זוכרים את קביעת התקשורת ש''בראון מהמר כפייתי'' ?. אז כיצד לא התנגדה התקשורת כשמונה לשר משפטים ואח''כ לשר אוצר.
        התקשורת תשמיץ את נתניהו וחלק מהציבור יגיד שאין עשן בלי אש ולא יבין שהאש מקורה בתקשורת פוליטית.

        הגב לתגובה זו

    • ביבי המנהיג המוכשר הישר והמושמץ ביותר בגלל זאת (ל''ת)

      יצחק בן אברהם, 09/07/08 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתה כותב כדובר של אולמרט (ל''ת)

    גיא, 09/07/08 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    להשוות את המעטפות של אולמרט...

    ארז, 09/07/08 10:56

    למסע ההסברה של נתניהו זו רשעות לשמה. אבל קשה לצפות אחרת מבכירי מאתרגיו של אולמרט...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה אנשים שותקים ?

    חיים, 09/07/08 10:51

    למה אנשים שמאמינים בחפותם שותקים?
    רק כדי להקשות על המשטרה בעבודתה.

    הגב לתגובה זו

    • כי שתיקה הכי קשה לעוות

      לאון, 09/07/08 13:14

      מה לעשות שגם המשטרה כמו עבריינים משחקת מלוכלך
      אם תדבר - למחרת חלקי משפטים ודברים מעוותים יודלפו לתקשורת , ואז עוד לפני שתישפט תורשע

      יחקרו אותך על פרטי פרטים של איזה דבר שולי שקרה לפני 10 שנים , פעם אחר פעם במשך יומיים בלי לתת לך לישון - כמובן שיהיו סתירות בדבריך. אחר כך בנייר של פרוטוקולים של חקירה לא רואים עד כמה היית עייף ומסובב

      לשותפים עסקיים שלך יגידו שכבר הודת בהכל ועוד סיבכת אותם , והדרך היחידה שלהם לצאת נקיים זה להעיד נגדך , ואז אולי גם הם יאשרו משהו שמשטרה רוצה רק כדי שלא יגעו בהם, גם אם זה הכל לא נכון.


      בקיצור הרעיון שלמישהו זכאי אין מה לשתוק זה דמגוגיה מטופשת. יש סיבה לקיומה של זכות השתיקה , ומדוע זו זכות בסיסית במשטר דמוקרטי.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הפכת ליועץ איסטרטגי ?

    ישמעאל, 09/07/08 10:43

    נניח שעדותו של טלנסקי תיסדק [ כדבריך ] ויתברר שלא היו חמישים מעטפות אלא רק 49 או שביום חמישי אומלללמרט כללל לא נפגש עם טלנסקי בבוקר אלא בצהרים או שבמעטפה מסויימת לא היו 7000% אלא רק 6900$ [ אומללמרט דקדקן , הוא סופר טוב] אז מה זה מוכיח ? זה מוכיח שטלנסקי אינו דובר אמת !

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מצ''ב השאלות הרלוונטיות :

    דנה, 09/07/08 10:29

    שאלה:למה שולה זקן לא מדברת??
    תשובה:כי היא יודע שכל הכסף הלך לכיסו של הבוס שלה

    שאלה:אורי מסר חייב להעיד?
    תשובה:בהחלט,אחרת התיק יפול עליו וחוקרי רשויות המיסים,לרבות מע''מ ומס הכנסה יצלבו אותו.

    שאלה:מה הקקשר בין פרשת רשות המיסים לבין פרשת אולמרט?
    תשובה:יהיה אפשר לסייע לשולה רק אם היא תפתח את הג'ורה שלה ותשחרר עוד מידע.באם לא תעשה כך מסר יסגיר את הכל מהסיבה שכבר צויינה ואז יהיו לה 2 תיקים משמע כלא תרצה.

    שאלה:איך העניין יגמר?
    תשובה:ישנן 2 תשובות:
    1. יסיים כמו אדונו,אריק שרון,משמע גוסס.
    2.כלא לתקופה של 3 שנים.

    שאלה:האם הנשיא פרס יחנון אותו במקרה של מאסר?
    תשובה:אכן אך פרס יודע שהוא יכנס להיסטוריה כחתרן בלתאי נלאה ללא כל הישגים ועם הרבה ריקבון וסירחון.

    הגב לתגובה זו

    • ל-11, דנה - אהבתי הניתוח שלך - בול פגיעה ! (ל''ת)

      נתן ש. המקורי מעלות תרשיחא, 09/07/08 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הכל תלוי אם האמינות של טלנסקי תיסדק או לא?

    מזרחן, 09/07/08 10:26

    האמינות של אולמרט, ראש הממשלה הגרוע, הבזוי והשנוא בתולדות ישראל, כבר מזמן לא קיימת.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עוד מש''תפ מלהקת שוטפי המח של אולמרט (ל''ת)

    מהנדס שחור, 09/07/08 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בן כספית הוא יחצן של אולמרט ויחצן מהסוג הנחות ביותר

    מאיר, 09/07/08 09:47

    ניראה אם יהיה למעריב אומץ לפרסם את זה
    בן כספית מייצג את הדרדרות העיתונות בישראל
    הוא מיחצן את אולמרט בלי בושה ומשמיץ כל מי שנגד אולמרט
    בן כספית הוא בושה למקצוע העיתונות
    האיש היה אחרי על סיפור אוחנה
    בן כספית ניסה בסיפור השקר הזה להפיל שופטים בישראל
    וניכשל אחרי שהתברר שהכל זיוף אחד גדול
    כספית מעולם לא התנצל
    כספית מתאים למידה של אדונו אולמרט
    איש רמאי ונוכל שיעשה הכל כדי להתקדם
    בגלל זה כל תוכניות הטלויזיה של כספית ניכשלו

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איבדתי אימון בראש הממשלה.הוא יכול לברבר- באוזני נשמעת שתיקת שולה

    נהורה , צפת, 09/07/08 09:02

    והיא שתיקה רועמת עד מאוד.אהוד אולמרט מתעלם ממנה - מטעמי נוחות, יש להניח, לא כן?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בן, כל פעם נחשף לכלוך על לכלוך, ואין מי שינקה. רפיון מוחלט (ל''ת)

    יפה שדיווחת אבל מי ינקה הטינופת?, 09/07/08 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני לא מאמין לאולמרט, ונדהם שהוא מקבל שתיקתה של זקן ללא מחאה (ל''ת)

    אולמרט, הריהו כפושע בראשות המדינה, 09/07/08 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אצל שולה זקן המפתח לתצריף שחלקיו האחרים: אהוד,מסר וטלנסקי

    נהורה צפת, 09/07/08 08:54

    איך אשה כמותה, כולה ראש לשכה היינו מזכירה בכירה מגיעה לבית מידות במלחה היוקרתית בירושלים, ומדוע שאשה שכבר חיה ברמת חיים כה גבוהה , תטרח לתעד ביומנה קבלה של עשרות דולרים עלובים ממסר. ורדים היא לא קיבלה ממסר, ויש להניח שגם לא התעסקה עם כמה עשרות דולרים בודדים, אפילו לא מאות. יש כאן כסף גדול, גדול מאוד - ושתיקתה מאשרת זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בן, שכחת את שולה: האם קיבלה 30 עלובים, או 30 גרנד ממסר? (ל''ת)

    מתנה ש. חצור הגלילית, 09/07/08 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אסור לתת לשולה זקן להעיד, כי זה ימוטט את טענת אולמרט (ל''ת)

    נ.ש מעלות תרשיחה המקורי, 09/07/08 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כתבת בן כספית הוגנת ונבונה,תואמת טענתי תנו לרשויות החוק לבצע מלאכתם

    נתן.ש , מעלות., 09/07/08 06:14

    בטוחני כי המתלהמים ימטירו על העיתונאי בן כספית אש וגפרית,אך בזאת הם לא ישנו את התוצאות.בסיום החקירה נגדית נגד העד טלנסקי,נדע מה ערכו כעד.אך העיקר רקלא ביבי.ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה,ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים.

    הגב לתגובה זו

    • עט להשכיר של חבורת הגנבים (ל''ת)

      גדעון, 09/07/08 10:00

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה דפוק? מי שנתן עד עכשיו הטבות לעשירים היה אולמרט

      יוסי, 09/07/08 13:00

      גם בבנק לאומי גם בעטלית בבריכות המלח
      גם שהיה ראש עיריית ירושלים
      ובכלל בכל תפםקיד שאולמרט היה בו הוא ניחשד שנתן לעשירים

      אתה שטוף שינאה

      הגב לתגובה זו

    • נתן ש מלכך פינכה של אולמרט הוא ובן כספית ברשימת מקבלי השכר של המושחת (ל''ת)

      ירוחם, 09/07/08 13:37

      הגב לתגובה זו