• 64.

    גם אורלב לא יצא פרייאר :''שפת אשפתות'' (ל''ת)

    שם פרטי ושם משפחה, 18/07/09 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אין פלא שהשרה יולי מתנהגת בצורה בזויה.

    א, 09/07/08 15:10

    כי שרה הדורשת ללמד את אוייבי המדינה את הנכבה, במקום לדרוש מהם ללמד על העצמאות, ולהזדהות עם המדינה, הרי גרים וחיים בה לא? מיקומה לא בממשלה ולא בחינוך, כי כך לא מדברים אלה הממונים על החינוך!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    רונית תירוש המלומדה, למה את חושבת שהציבור אידיוט ומטומם. כל מי שדעתו

    בין תירוש לראש, 09/07/08 14:25

    בראשו מבין ורואה את התנהגותך המניפולטיבית והחתרנית. כל מי שצפה בדיוני הוועדה ששודרו בשידור ישיר נחשף וחזה בהתגרות המשתלחת שלך ובהערותיך הציניות והלא ענייניות.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    חכמים אמרו

    מנשה, 09/07/08 14:21

    חכמים אמרו סייג לחוכמה שתיקה .ברמת שר התבתאות זו לא במקומה . במדינה מתוקנת היית צריכה לקחת אחריות וווולהתפטר
    .וזה סוף מעשה במחשה תחילה
    .

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יולי תמיר, אין לך סיבה להתנצל, קיראי תגובות לכתבה מאתמול אודות הצעתו

    אמא, 09/07/08 14:09

    של ח''כ אורלב, - תגובות 32 ו- 35 . דעי לך שההורים איתך. דרושה רביזיה מעמיקה וחודרנית במערכת החינוך. החינוך במדינת ישראל או ליתר דיוק בשאריות שנותרו ממנה, צריך להיות ראשון ומעל לכל.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    119 מושחטים הביתה (ל''ת)

    שלי יחימוביץ לחינוך או לראשות הממשלה, 09/07/08 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אל תידאגי החינוך לטימטום זה הפשע שלך וכל ה119

    אוי לא עבד כל אלה שדיברו בכל מקום בישבל הפה המלוך, 09/07/08 13:09

    כי שלי יחימוביץ מלאך

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יולי, אין לך על מה להתנצל

    דודי, 09/07/08 13:00

    במיוחד כאשר כל מילה שאמרת היא אמת לאמיתה, גם אם אכן לחשת באוזנה שהיא עצמה ח..א וולא מה שהיא השאריה במערכת החינוך, גם אז אין לך על מה להתנצל, כי כשאת צודקת, את צודקת. אין מה לעשות.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ניחוח הזבל וארומת החרא

    איזה ריח נפלא, 09/07/08 12:25

    כנראה הרפורמות בחינוך לא חלחלו עמוק בתקופתן של שתי הגבירות הנכבדות. שהרי תמיר ותירוש היו יודעות את הסיפור על הציפור שפרה חרבנה עליה ולא סתמה את הפה עד שנטרפה. כנראה שתיהן מבינות טוב טוב בזבל וחרא שהרי רק מי שמיבן בעניין מסויים יודע לחזור ולבארו היטב.
    אחלה פוליטיקאיות יש לנו. ועוד הן מדברות על חינוך, ראש ממשלה, וראש עיר שהן רצות להיות.וולא שתיכן מסריחות

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לאור מה שהיה ומה שקרה .יולי חרא שרה .

    חיים נחמן ביאליק, 09/07/08 11:46

    זאת שעל מינוי פרץ לתיק הביטחון ,מינוי טוב אמרה ,זה מעיד כי יולי חרה שרה . זאת שעל הסכם אוסלו הסכם טוב אמרה ,זה מעיד שיולי חרא שרה . זאת שלאחר פינוי גוש קטיף החמס על השקט ישמור אמרה ,זה מעיד שיולי חרא שרה .זאת שלהישאר בממשלת המושחת אמרה ,זה מעיד כי יולי חרא שרה . זאת שאת החינוך בישראל תשפר אמרה , לאור התוצאות יולי חרא שרה .תשאלו את את זילפה את שולה ואת עטרה כולם יאמרו שיולי חרה שרה .

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ילדות לא לריב

    ג'ילי, 09/07/08 11:29

    ההתנהגות של ח''כ תירוש והשרה תמיר מראה שהן צריכות לקבל חינוך ולא לתת אותו, ההתנהגות שלהן הזכירה טיפול בו לילדה אחת צריך להגיד שאסור לנבל את הפה ולשניה להיות הבוגרת ולא להחזיר. חבל שהן כבר לא ילדות...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אדם ניכר בכעסו=דיברת נמוך שם הרגשת יותר נוח=תעודת נכשל עם הערה=חצופה! (ל''ת)

    נ.כהן לכנסת יש השפעה שלילית וירידה לנמוך, 09/07/08 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    גב' תמיר היית צריכה להשתמש בלשון נקייה:

    הנימוסאי, 09/07/08 10:04

    לאמור:
    ניקיתי את הצואה שהשארתם אחריכם.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תירוש-קחי את הדברים שלך ותצאי מהכיתה. (ל''ת)

    לאמשנה, 09/07/08 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מעניין איפה היא נולדה. פרט לישראל אין מקום מסוים. מתביישת? (ל''ת)

    ריטה, 09/07/08 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תכל'ס - השתמשה במילים עדינות

    לא מגלגל עיניים, 09/07/08 09:32

    בואו נודה בעובדה, מערכת החינוך חורבנה לגמרי

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אנטליגנציה במיטבה

    פקק תנועה קרית ביאליק, 09/07/08 09:14

    אם אן אני לי אז מי לי .

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הבסטיונרית השקרנית בדמות פרופ' עשתה וידוי הריגה לחינוך בישראל (ל''ת)

    אליקו, 09/07/08 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לדעתי יולי תמיר אשה כנה ואמרה את האמת בפנים. (ל''ת)

    יש מן האמת בדבריה, 09/07/08 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    המשטר הציוני הוא חרא שחור מלא חיידקים ירוקים

    מחמוד אחמדיניג'אד, 09/07/08 08:55

    אני מתנצל על הבטוי הלא פרלמנטרי במג'ליס אני מדבר אחרת(לא)

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כולכם חרא. אני מצר על הביטוי הלא פרלמנטרי (ל''ת)

    המלעון המלעין, 09/07/08 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אנטילגנציה פרלמנטרית

    פקק תנועה קרית ביאליק, 09/07/08 08:39

    אם אן אני לי אז מי לי

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אינטיליגנציה

    פקק תנועה קרית ביאליק, 09/07/08 08:20

    אם אן אני לי אז מי לי

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    תירוש סובלת מחרשות סלקטיבית ונטייה להמרת משפטים לגוף ראשון יחיד-נקבה

    לוק, 09/07/08 07:48

    למרות שמין הדין ומין הצדק היית צריכה לייחס בגוף ראשון יחיד, את האמירה על תפקודך הלקוי ועל האורוות המטונפות שהשארת, הרי ברי לכל שאת סובלת מכשל מהותי בהבנת הנאמר. ואת היית מנכ''ל משרד החינוך, רחמנא ליצלן.
    ולפרופ' יולי תמיר - מותר ומומלץ על ידי הציבור להשתמש במונחים האלה כאשר הנסיבות מוצדקות ומחייבות.(גם מגלגלי העיניים והנדהמים המקצועיים, בעונת המלפפונים דלהלן, יסכימו בפה מלא (בנרטיבים שהזכרת));

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אם באת לנקות...

    דודו, 09/07/08 07:44

    חוסר נאמנותה של תירוש לתפקידה, העליבות שבה הותירה את המערכת, ללא בושה. מביאים עליה את ההתבטאות הזאת. הבעיה היא שיולי תמיר חייבת להשתמש בלשון נקייה. כי אי אפשר לנקות עם לכלוך.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ''אדם ניכר בכוסו, בכיסו ובכעסו''- ברגע של כעס התגלה

    מורה, 09/07/08 07:17

    אופיה של השרה הנכבדה. מרגע זה היא איבדה את זכותה המוסרית להיות ממונה על החינוך במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צביעות במלוא כיעורה

    לי, 09/07/08 07:12

    ח'כ מלכיאור.אל תשתמש במשפט הזה לפני שאתה ועדר חבריך תהוו דוגמא למשהו בכלל
    אתם יושבי הכנסת הם הדבר הכי מושחת ובאוש בחברה הישראלית
    לגבי התבטאותה של תמיר..עד שסוף סוף מישהו מעז להגיד את האמת...מאיימים לפטר אותו

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    התגובה של תירוש המתלהמת היתה גרועה יותר (ל''ת)

    רונית, 09/07/08 07:04

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    יולי צודקת.מה שנכון,נכון.לבנת ועוזרתה השאירו הרבה חרה

    טלילה, 09/07/08 06:55

    במשרד החינוך.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה להתנצל? היא באמת חרא. אבל יולי לא יותר טובה. (ל''ת)

    נירה, 09/07/08 06:34

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הן לבנת,והן רומית תירוש שתיהן חומץ בן יין מעופש בתכלית

    ראול, 09/07/08 06:31

    העיפוש,והשרה תמיר לא טעתה שאמרה מה שאמרה
    לבנת ותירוש=מאפס נולד אפס

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כולה פליטת פה,אבל אצל תירוש דפוס אופי. גם ללבנת היא עשתה משהו דומה

    תמיד רצתה להיות שרת חינוך, 09/07/08 05:57

    ואף פעם לא תהיה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הלכה המדינה הלך החינוך (ל''ת)

    תמיר, 09/07/08 05:52

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה לא רפורמה זה חרא! (ל''ת)

    אלי, 09/07/08 05:38

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    את באמת כזאת, זו עובדה

    ניפגע תירוש, 09/07/08 03:15

    הבאת מורים עד פת לחם . לכי לך.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לכל יפי הנפש

    יחי שפת האשפתות, 09/07/08 02:20

    לפעמים צריך לקרוא לילד בשמו, ושמו הוא: ''החרא שהשאירה אחריה לבנת ועוזרותיה''.
    יולי תמיר בסה''כ ביטאה באופן מילולי את העשייה שלה.
    אתם צריכים להודות לה, אידיוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ''זבל'', ''חרה'' - התנצלות על הערה לא פרלמנטרית. ותו לא !!!

    מורה ומחנך, 09/07/08 01:43

    גם אחרי האלימות המילולית, השפה הזולה והדלה, לא מצאה הגב' פרופ' - שרת החינוך של מדינת ישראל - להתנצל אלא על אי-פרלמנטריות.
    אכן, ''זבל'', ''חרה'', הן שפה למוסדות חינוך, שנדמה שמסיבות זרות מעניקות מידי פעם תארים....
    על מה ולמה נלין על האלימות המילולית בכותלי בתי-הספר, על רמת המורים......

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה. צודק!!!

      אליהו שמש, 09/07/08 05:47

      אם ככה מדברת פרופ' צרת החינוך, מה אנו מתפלאים על התלמידים???...

      ובמילים אחרות: אם זו השפה שלא המתיימרת להיות בראש מערכת החינוך, אז מה אנו מצפים לקבל מהתלמידים?

      אם נותר לצרת החינוך חומר אפור בקודקוד, מן הראוי שתתפטר על אמירה זו בלבד!

      הגב לתגובה זו

    • התנצלה גם התנצלה ! (ל''ת)

      די כבר, 09/07/08 07:39

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    סליחה, זה מה שלימדו אותי בשלום עכשיו

    יוליה תמירובה, 09/07/08 01:12

    זוכרים את הקמפיין שלנו ''כשהמצב חרא חייבים להתפנות'' עם תמונה של אדם מחרבן? אנחנו כל הזמן חושבים על חרא וזה מה שיוצא לנו.

    הגב לתגובה זו

    • יופי! הצחקתיני אחותי. (ל''ת)

      נ., 09/07/08 06:16

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    חינוך תשעה באב בחודש יולי ולא רק חרא סופר חרא

    חרא מחירבית אולמרט, 09/07/08 01:07

    ככה זה כשיש חרא של שרת חרא

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אפשר דווקא למצוא הרבה חרא במפלגת העבודה המושחתת

    עמיר, 09/07/08 01:01

    עליית ברק לשלטון היתה טבולה בחרא מאד עמוק. החרה החזיק אחריו שר הבטחון לשעבר עמיר פרץ. כספים זרמו שם בארגזים, קבלני קולות עיוותו את תוצאות הבחירות המוקדמות והסירחון עלה לשמיים.
    ויולי תמיר, מה עשתה במשרד החינוך? לא ראינו עד עכשיו שום דבר גדול. המשמעת בבתי הספר על הפנים, האלימות ממשיכה, רמת הלימודים לא עלתה. אין מנהיגות במשרד החינוך.
    יולי תמיר גם שכחה שעברה עלינו מלחמה או שתיים בתקופת השרה הקודמת. קיצוץ התקציב לא היה יזמת שרת החינוך אלא אילוצים חיצוניים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    איזה מגזימים!

    סטודנט ירושלמי, 09/07/08 00:59

    פעם אחת מישהו אמר את המילים כמו שצריך...



    יפה מאוד!


    ואם לא נאה לכם-או שלא שמתם לב-ברוכים הבאים לישראל,ואם לא בסדר,קחו את החפצים שלכם וסעו לאמריקה-שם בטוח ידברו אליכם כמו שצריך- מנסיון...

    הגב לתגובה זו

    • מתאים לך סטודנט כמו שמתאים לפרופ' המחנכת אותך לערכים,,, (ל''ת)

      לשון נופל על לשון, 09/07/08 06:45

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    תירוש וגם תרצח אופי

    יאיר, 09/07/08 00:54

    רונית תירוש ידועה כמי שמוכנה לגנוב כותרת עבור דמעות תנין, אז כל מה שיש לי לומר על ההלשנה הדרמטית שלה בוועדת החינוך הוא:

    ''משנכנס תירוש, יוצא יין פיגולים''.

    יולי תמיר נכשלה בלשונה כשבחרה לחזור על המלה 'חרא' בפומבי, משום שבכך היא סייעה לתירוש להרים להנחתה. לפחות היה לה את היושר הפנימי להוציא הודעת התנצלות על עצם הביטוי הלא פרלמנטרי, בניגוד לרונית תירוש שרודפת אחרי סנסציות ומלודרמות מלאכותיות.

    נ.ב, זבולון אורלב כהרגלו ממשיך בצדקנות ובמוסרנות המעושה שלו כלפי מתנגדיו הפוליטיים והאידיאולוגיים ועל זה נאמר: הפוסל במומו פוסל.

    הגב לתגובה זו

    • יפה. תמיר ''נכשלה בלשונה''. תירוש ,מלשינה ורוצחת! אין עליכם, שמאל חביב. (ל''ת)

      נעמה, 09/07/08 06:20

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    יולי תמיר

    בן 70, 09/07/08 00:49

    נאים הדברים וראויים למי שאמרה אותם. זה פרצופם האמיתי של השרה והחינוך גם יחד.

    הגב לתגובה זו

    • אם ככה נראית תובנת הזיקנה, השאירוני פה. (ל''ת)

      בת עשרים., 09/07/08 06:21

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    סך הכל סניטארית...אופס...מינסטרית חחח

    ח''ב כוח אדם, 09/07/08 00:21

    בעצם אין הרבה הבדל...

    הגב לתגובה זו

    • זה דווקא מז'אנר עדות הביוב. אמור מעתה, אינסטלטורית! (ל''ת)

      כוחא''ד, 09/07/08 06:22

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה את צריכה להתנצל, כאילו הן היו טובות ליבנת ותירוש? (ל''ת)

    בושה למשרד הן היו, 09/07/08 00:15

    הגב לתגובה זו

    • למה להתנצל? כי שרת חינוך לא פותחת פה ג'ורה. זה למה. (ל''ת)

      חנה בבלי, 09/07/08 06:23

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לבנת ותירוש ניהלו במשך 5 שנים החינוך.היו אלה השנים הגרועות (ל''ת)

    ביותר של המערכת.לימור היתה בטקסים תירוש במספרה, 08/07/08 23:45

    הגב לתגובה זו

    • בשנתיים האחרונות המצב הרבה יותר גרוע. לא היה שיפור בשום פרמטר.

      הרברט פון חאראיאן, 09/07/08 08:58

      תלמידי ישראל נפלו במתמטיקה אחרי רומניה ותאילנד , זה קרה בשנתיים האחרונות
      רציחות סכין בצרורות בקרב בני נוער, זה קורה בשנתיים האחרונות
      השתמטות מכל חובה ציבורית

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    החינוך נראה כמו יולי ולא רק בחודש יולי (ל''ת)

    יוסי בכינור, 08/07/08 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תמיר ההוכחה שתארים אקדמיים לא הופכים אותך לחכם (ל''ת)

    סייג לחוכמה לשון נקייה, 08/07/08 23:22

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה הרעש

    מיקי, 08/07/08 23:16

    שרת החינוך צודקת, את ההרס וה''חרא'' שהשאירו אחריהן לימור ליבנת ומנכ''ליתה הבכיינית רונית תירוש נאכל עוד הרבה שנים.
    מי שצריכה להתנצל על מעשיה ודבריה היא רונית תירוש ולא יולי תמיר.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רונית תירוש הביתה!!! (ל''ת)

    אני מודאגת בגלל תירוש, 08/07/08 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בושה

    חגית, 08/07/08 22:57

    מיד לפטר את צרת החינוך הצרורה הזו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יולי תמיר

    מחנך צפון תל אביב, 08/07/08 22:57

    כמחנך, אני בוש וניכלם בך בשרה יולי תמיר על התבטאויותייך הבלתי תרבותיות ובלתי חינוכיות.
    אם את הנחשבת כמתורבתת אינך יכולה להתגבר ולכבוש את האלימות המילולית שלך ,מה לך כי תליני על המורים ומה יש לך לצפות מעמנו .
    לא יעזרו מיליארדים כדי לתקן את הקלקולים בהתנהגותך האומללה והשפלה .
    ועוד בטפשותך הרהבת עוז להתנצל רק משום שאין זה פרלמנטרי.
    אך כאישה בעלת תרבות היית ממשיכה בנחישות להתלכלך .ידוע מה אומר משל הקדמוני: מי שמטיח בוץ על אחרים גם ידיו מזדהמות

    הגב לתגובה זו

    • אם היו משלמים למורים לפי הישגי התלמידים הייתם פושטים רגל

      אורן, 08/07/08 23:29

      וזה מה שחשוב.
      לא מה ואיך אמרה השרה. איך אתם מלמדים!

      הגב לתגובה זו

    • פחחחח לא ניסחפנו קצת? (ל''ת)

      בושה מאיפה הגיעה הבושה?, 09/07/08 00:17

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אפרת זמר ולכל מחפי יולי תמיר הלוואי שתחושו רמייה

    אמן סלע!, 08/07/08 22:55

    גזילה וטיוח המעשים האלה כלפיכם ע''י סייעיני טיוח כמו שיש לתמיר בקיצור שתהייה לכם ב''ה אותה תחושת עוול מבן בליעל כמו תמיר ואולי אולי תבינו שאסור לשתף פעולה עם הרע!
    ברור שזה יקרה לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ביטוי דווקא פרלמנטרי מאוד

    אורי, 08/07/08 22:54

    רמתה שלכבוד השרה יולי תמיר קרובה מאוד לזו של חבריה הטובים לאידיאולוגיה, הפרלמנטרים מסיעות המיעוטים, שהם המקור לרוב ביטויי הגידופים בכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שרת (חסרת) החינוך.

    רונית פנקס, 08/07/08 22:52

    הסתכלו עליה, תשמעו אותה ותראו את מערכת החינוך. היא ההשתקפות של המערכת הכל כך כושלת .

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יצא החרא מן השק. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 08/07/08 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ואם זה רדיו, זה לא חרא?

    הגשש החיוור, 08/07/08 22:41

    :-)

    הגב לתגובה זו

    • הלו, זה שידור חרא (ל''ת)

      החוור הגישש, 08/07/08 23:56

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא יאומן שזו שרת חינוך שלנו. כשהשרה מחנכת לדבר כך מי צריך את אחמדינג'ד (ל''ת)

    פני הדור כפני הכלב, 08/07/08 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אפרת זמר האם את מושתלת תמיר?

    צדק אלוהי בוא יבוא!, 08/07/08 22:35

    צפו בסרטון ותווכחו כולם בעובדה, שעוד לפני שח''כ תירוש ניסתה לומר מה תמיר אמרה לה , הגיבה מהר מאוד תמיר באומרה :''לא נכון''-תמיר על מה לא נכון
    זה[[ כמו סרק סרק...]- מה שמלמד שיולי תמיר לבד מיכולתה להעלות לפיה את מה שיש לה בפי הטבעת לפיה -חרה [מאקדמיה לחינוך] היא גם שקרנית וחסרת בושה [מאקדמיה למוסר] -''האישה ''הראשונה'' של מפלגת העבודה- שקר ורמיה שזכה לחיפוי נאות ע''י מערכת האכיפה והתקשורת!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הרפורמה כשלה ויולי מוציאה את העצבים שלה על כולם !!!!!!! (ל''ת)

    מוני, 08/07/08 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה את מתנצלת? מה את הומואית?, תהיה גבר . (ל''ת)

    חנן, 08/07/08 22:24

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חוכמה שלאחר מעשה=שומר פיו ולשונו שומר מצרות נפשו=נשארת כתה+הערה חמורה!

    נ.כהן, 08/07/08 22:22

    עם השגים כמו שלך את בהחלט נשארת כתה בתוספת הערה חמורה של התחצפות ואי שמירה על שפת דיבור נקייה ממש כמו פרחהההההההההההההההה

    הגב לתגובה זו

    • הייתי משאיר את השרה טעונת הטיפוח כיתה

      חרא מחירבת אולמרט, 09/07/08 01:11

      שרת החינוך טעונת שיפור בהליכות נימוסים ותרבות דיבור
      בממשלה שיש לה ראש שקיבל שוחד כסף שר אוצר לשעבר שגנב כסף שרת תיירות שקיבלה טובת הנאה ביושבה על ארגז מלפפון ביחד עם שר קליטה שגם הוא חשוד בקבלת טובת הנאה ומשנה לראשות ממשלה שהוא מורשע בעבירת מין מה שהיה חסר כדי להשלים הפאזל זו רק שרת תרבות חסרת חינול ותרבות דיבור

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ראיתי והזדעזעתי.. שתי טיפשות (ל''ת)

    הדס, 08/07/08 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כמובן שרת החינוך..הישראלית...איזה יופי של ..ר מ ה... בושה וחרפה (ל''ת)

    איזה שרת חינוך מדברת בשפת החרא, 08/07/08 22:12

    הגב לתגובה זו

    • להעיף אותה מיד - שרת חינוך עלק

      שחר, 09/07/08 05:52

      לא מבינה איך שרת חינוך מעיזה להתבטא כך.
      אם היא לא יכלה להתגבר, זה אומר שהביטויים האילו מושרשים אצלה מאד חזק.

      אם ננסה לתאר את המצב במילים שלה,
      אז יש לנו שרת חינוך מסריחה
      ממש זבל של שרת חינוך.

      ילדינו ראויים בהחלט לשרת חינוך ברמה גבוהה יותר.
      להעיף אותה מיד !!!

      הגב לתגובה זו

    • יש לנו פשוט שרת חינוך שפלה ! (ל''ת)

      מירי, 09/07/08 05:55

      הגב לתגובה זו