• 51.

    לכל המגיבים למינהם

    לוחם צדק, 07/08/08 09:54

    ובפרט לאלה שכותבים בגנותה של א תגידו לי מאיזו משתלה אתם ומי הגנן ששתל אותכם להגיב תגובות כל כך עלובת תתבישו לכם מה נכחתם במקום איפה מתחת למיטה בבית הנשיא

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אני וחשב שקצב זין את המערכת

    יוסי, 07/08/08 09:15

    אולי הגיע הזמן לסגור את הבסטה הציונית ולאחזיר את כל היהודים למקום ממנו הגיעו
    כך יהודי לא ידפוק יהודי

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יבוטל לאלתר מוסד הנשיאות וכך גם אוטומטית זכויות הלשעבר (ל''ת)

    המחש''ש הכללי ''ליגת הזליכות'', 09/07/08 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נניח שיחסים בהסכמה,אבל עדיין קיים הפשע של יחסים בקשר של מרות וכפיפות! (ל''ת)

    תקשי''ר וחוקי הטרדה מינית, 09/07/08 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בינתיים הוא ממשיך לעשות חיים על חשבוננו- הציבור ישלם ! (ל''ת)

    מדינת איש הישר בעיניו יעשה, 09/07/08 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מזוז, תחוס על הבחורות ותשפוט כבר את הארטיסט הזה משה קצב !

    שרית, 08/07/08 19:32

    איפה הצדק ?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הצעה: פוליגראף לכל הבכירים

    מציע, 08/07/08 13:32

    הצעה: לעשות פוליגראף לכל הבכירים ולשאול אם קיימו יחסים שלא עם נשותיהם

    הגב לתגובה זו

    • במקרה כזה הפוליגראף יתפוצץ... (ל''ת)

      וגם אנחנו, 15/07/08 10:41

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    תדהמה ותימהון

    פקק תנועה קרית ביאליק, 08/07/08 13:19

    עד להיכן יכולה היצירתיות להגיע ?איזה אומץ יש למישתתפים בפרשה לידרוש עוד ועוד זכיות שונות והטבות מפליגות ..סיפור שלא יאומן כי יסופר .

    הגב לתגובה זו

    • ל-44, מה שמעיד על מצב הכחשה טוטאלית ועל איזה ניתוק מהעם , לא כן ?

      מתנה ש. חצור הגלילית, 08/07/08 14:17

      השאלה היא ,האם קצב במצבו הנוכחי כשיר ויכול לעמוד בקשר עם העם ?
      שאלה נוספת היא האם אותו חלק בעם שמעוניין לשמור אתו על קשר, מצדיק הקצאת תקציבים כה גדולה -כולל שידרוג הרכב שלו - על חשבוננו?

      הגב לתגובה זו

    • פקקי. שכחת להוסיף כהרגלך: השפעות היסטוריות גאוגרפיות ,מדיניות וכלכליות (ל''ת)

      קוטם פקקים-. הבוכה על אותיות יוד שבוזבזו לשוא, 09/07/08 20:31

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    תדהמה ותימהון

    פקק תנועה קרית ביאליק, 08/07/08 11:48

    איזו יצירתיות יש בישראל .ובחלונות הגבוהים .ובדרישות לעוד חלונות גבוהים .זה פשוט לא יתכן .זה לא הגיוני. ולא מעשי .לא ציבורי לא מעשי . לא מצפונ י .ולא חברתי .מה זה///

    הגב לתגובה זו

    • ל-43, תחשוב רגע: סתם קצב בזבז כסף על עו''ד ויחצ''נים? הליבה היא כסף (ל''ת)

      חמדן תמיד נשאר חמדן, 08/07/08 15:15

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ממשיכים להתעלל בנאנסות בארץ, חוץ מלהביא צילום לא נשאר לה (ל''ת)

    מה להוכיח, 08/07/08 11:35

    הגב לתגובה זו

    • ל-42, מוכרחים לסיים הפרשה. גם לנפגעות קצב מגיע לסגור מעגל כמו למשפחות

      יש מלחמות צודקות, 08/07/08 14:15

      החטופים !!!

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    רצית = תשאי בתוצאות (ל''ת)

    ריקי, 08/07/08 11:05

    הגב לתגובה זו

    • ל-41, היא לא רצתה, ונשוי בכיר שפיתה והדיח לא צריך לצאת בתוצאות? (ל''ת)

      אשה בעד אשה, 08/07/08 13:30

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    כעת דורשים עורכי דינה לקיים עימות בינה לקצב

    ציונה, 08/07/08 10:30

    ומה בדיוק יהיה בעימות? א' תתלונן מולו כיצד הוא נפנף שמאלה וימינה והיא המסכנה לא הצליחה לייצב אותו? די כבר א' נכשלה בכל האפשרויות.רוצה כסף? שתניח לפרקליטות ולבג''צ ומיד תגיש תביעה אזרחית.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יכלה ללכת גם לפותחת בקפה/קלפים..הרי בדיקה קודמת קבעה שהיא לא אמינה! (ל''ת)

    מכונה מטופשת, 08/07/08 08:46

    הגב לתגובה זו

    • ל-39, הבחורה נלחמת על חפותה, בעוד הרשע עולז וגם תקציבים דורש לבזבז (ל''ת)

      לעצור את מימון הלשכה של קצב, 08/07/08 13:52

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הפוליגרף קבע: קצב קיים יחסי מין עם א'

    ציונה, 08/07/08 07:34

    ליבי ליבי לגב' א'. מעניין כמה בדיקות פרטיות של פוליגרף היא עברה עד שיצאה אחת התואמת את דרישותיה? אני צופה שבוקר אחד קצב יפתיע ויבוא עם בדיקה שהוא לא חדר אליה לא מיניה ולא מקצתיה.חבל רק שמשפטו מתנהל בתקשורת.

    הגב לתגובה זו

    • ל-38, חבל שזו עמדתך, ואם קצב שה תמים כזה למה לא מתעמת ולא מתפלגרף? (ל''ת)

      בעד עמות בעד פוליגרף לקצב, 08/07/08 13:32

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    פרשת קצב.... ועכשיו - הוידאו שכל כך חיכיתם לו !!!

    יורם, 08/07/08 04:45

    נראה שהחברה שלנו הופכת לצרכנית פפראצי וסנאף ברמות מדאיגות. ירידה לרזולוציות בכל הקשור לתיאורים פורנוגרפיים במקרה זה או אם להשוות לפיגוע האחרון בירושלים (ובפיגועים קודמים לו) - התיעוד המדוקדק של ההרס, הדם שנשפך והמסלול המדוייק של הטרקטור מלווה באיורים ענקיים בעיתונות ובצילומי וידאו און-ליין (כולל רגע החיסול בחסות ______).
    מ-פ-ח-י-ד !!

    אגב, באיזו תנוחה הם עשו את זה? BBC לא היו במקרה בסביבה להנציח בוידאו? ''אכן, תמונות קשות'' (נוסבאום מהנהן בראשו מצד לצד בפנים מודאגות...)

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שימו לב -ברוק התבקש לבדוק האם קויימו יחסי מין -לא מעבר...!!

    בני -ברזיל, 08/07/08 03:17

    ומכיוון שקויימו יחסי מין (בהסכמה או שלא )
    בדיקת הפוליגרף מהימנה בהחלט !
    וכל הערה בנוגע לאונס-פילגש-וכו' איננה במקומה מכיוון שזו לא הייתה סיבת הבדיקה .
    ולעובד הביטחון מהבורסה -אנשים משתנים...עוברים בדיקת מהימנות ומאוחר יותר משנים את עורם...משמע-חובה לקיים בדיקות תקופתיות!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שמתם לב לכסף שהמושחת דורש? במקום להשקיע בקשישים ובחינוך (ל''ת)

    יותר מ 4 מליון לשנה!, 08/07/08 02:18

    הגב לתגובה זו

    • ל-35, ''מושחת'' ??? - חרמן, תאוותן, מטרידן, נפנפן, רטטן, וגם... קמצן

      מתנה ש. חצור הגלילית, 08/07/08 08:20

      זוכרים את גביעי הכסף בשווי 400 ש''ח כל אחד?

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אלי פימשטיין

    יעקב, 08/07/08 01:23

    גם אלי פימשטיין שרצח את בתו נמצא דובר אמת בבדיקה הנ''ל

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    המניע היה ברור מהתחלה ! לא אונס אלא יחסים רגילים שהסתיימו במפח נפש !

    ישמעאל, 08/07/08 01:07

    מלכתחילה היה ברור שלא היה שום אונס במקרה שלה אלא יחסים בהסכמה שהתדרדרו למפח נפש ורצון לנקום ובד בבד להרוויח כמה גרושים מהצד .תיאוריה של א' את המצבים המגעילים של התגרויותיה בקצב כדי למושכו אליה עד כדי שהפשיל מכנסיו לקראתה , מוכיחים רק את התרגילים המיניים המבריקים שביצעה עליו כדי למושכו . זה שקיימתם יחסי מין זה ברור , זה שאת רוצה גם להרוויח מזה , גם ברור .

    הגב לתגובה זו

    • ל-33, לא לשכוח שהוא במוקד ולא היא: אז מה יש לנו ? בוא נראה

      נתן ש. המקורי מעלות תרשיחא, 08/07/08 08:39

      איש נשוי שמתגלה כנואף

      איש בכהונה רמה, שמתנהג באופן שלא תואם את מעמדו

      איש שצריך לקנות מתנות מכיסו כשהוא משתתף באירועים פרטיים , אך מזמין גביעי כסף יקרים ממחסן בית הנשיא, כדי לחסוך בהוצאותיו

      איש שמופיע ב''מסיבת עיתונאים'' בפריים טיים מול כל פני האומה כדי לתקוף את רשויות החוק והסדר של המדינה, זו שנבחריה בחרו בו לתפקידו

      איש שמשמיץ נשים ומוציא דיבתן רעה רק כדי לא להודות שחמד אותן.

      הגב לתגובה זו

      • לנתן ש, המקורי - הפעם הבאת אותה מדוייק ולענין ! (ל''ת)

        נתן 3, 08/07/08 09:17

        הגב לתגובה זו

        • לנתן 3, אני לא בטוח שתגובתך לא קנטרנית משהו, מכל מקום תודה (ל''ת)

          נתן ש. המקורי מעלות תרשיחא, 08/07/08 13:57

          הגב לתגובה זו

    • ל-33,יחסים רגילים אתה קורא לגבר בן 59-60 שמתעסק עם צעירה בחצי מגילו? (ל''ת)

      נגד תסמונת פפושדו: פיתוי מי שיכולה להיות נכדתך, 08/07/08 15:13

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    האם המתלוננת היתה קטינה בעת שקיימה יחסים עם הנשיא?

    פנינית, 08/07/08 00:59

    לא נראה כך. והאמת שיש לחקור אם זה לא היה מרצונה היא, כדי לזכות בתפקיד שכה חשקה נפשה בו. איך שלא נראה זאת ומכל כיוון. הדבר מכוער לשניהם.

    הגב לתגובה זו

    • פנינית, גם את צעירה החפצה בקריירה, אין סיבה שתנוצלי ע''י תאוותן כזה (ל''ת)

      הצבועים הם המסוכנים ביותר !, 08/07/08 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ושכבת גם עם הנהג והמאבטח בואו לא נשכח (ל''ת)

    דני, 08/07/08 00:54

    הגב לתגובה זו

    • ל-31, זכותה, היא לא בעמדה ממלכתית, אפילו לא נשואה - חופש בחירה !

      נהורה , צפת, 08/07/08 08:26

      זה לא המצב לגביו - משה קצב כיהן במשרה רמה ממלכתית, הכי ממלכתית שניתן להעלות על הדעת,
      איש נשוי שהציג חזית של חיי נישואין נפלאים בהרמוניה יחידה ומיוחדת עם אשת חיקו.

      השבר של ניפוץ המיתוס לגביו, חמור וחריף מכל התנהגות משוחררת ולגיטימית של רווקה צעירה, נאה ומושכת בתפקיד ממלכתי הרבה פחות - כולה ראש לשכה בבית הנשיא : לא אתוס, ולא מיתוס. זה קצב ששבר בפנינו המיתוס
      והמיט על כס הנשיאות אות קלון, לא צעירה כזו או אחרת !!!!

      הגב לתגובה זו

      • נהורה, מסכים אתך: אסור לחזור לימי הביניים ולבדוק כל צעירה בציציות (ל''ת)

        מיכאל, ירושלים, 08/07/08 09:21

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    עוד שאלות שנשאלו בפוליגרף

    נחום, 07/07/08 23:41

    האם קיימת ייחסים בהסכמה אם הנשיא?
    כן!
    האם נהנת?
    היה בסדר.
    האם היה ------- לשניכם?
    כן ועוד איך.
    האם NRG תצנזר?
    אולי
    למה את יוצאת אם הסיפור?
    אני כותבת ספר ורוצה פירסום. חוץ מזה תראו את מוניקה ליווינסקי.
    אבל למה לומר שהיה אונס ולא יחסים בהסכמה?
    אנשים אוהבים קורבנות, הם מזדהים אתם, בפרט אם קוראים לקורבן א ,''ב'' , ''ג'' , או ''ז''

    הגב לתגובה זו

    • וואלה צודק

      ברוך, 08/07/08 10:14

      אלה בטח התשובות שהיא ענתה.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    בר ו ר שהיא מחפשת כסף. מה מצא בה קצב? .מכוערת לאללה. (ל''ת)

    מיקי, 07/07/08 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    האם הפוליגרף היה מתחת למיטה? או שזה היה בעמידה? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 07/07/08 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    פוליגרף אינו קביל בבית משפט. וא' אינה אמינה !!!!!!!!!! (ל''ת)

    רון, 07/07/08 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    נו באמת הרי היא....... כנסו

    אממא, 07/07/08 23:14

    הייתה פילגש שלו אז מה הם מצפים שהוא לא תשכב איתו אומרים שהיא שלחה מתנות מאמריקה וכאן היא פשוט נתנה תראו לי גבר שנותנים והוא לא לוקח מה לעשות לעשות

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    4 השאלות שא' לא נשאלה בפוליגרף...

    רן, 07/07/08 23:06

    1. האם יחסי המין בינך לבין משה קצב היו בכפייה?
    2. האם יזמת אי פעם יחסי מין עם משה קצב?
    3. האם התנגדת להחדרת איבר מינו של קצב לגופך בצורה כלשהיא?
    4. האם ניסית לסחוט את משה קצב באיום של פירסום ציבורי?

    הגב לתגובה זו

    • השאלות שלא נשאלו

      תגובה ל 25, 08/07/08 07:51

      5. האם זו נקמה בקצב על שזרק אותך מהעבודה?
      6. האם נזרקת מהעבודה עקב סכסוך על ליבו עם ח' ?
      7. האם הילד שנולד בבית לטענתך הוא שלך?

      הגב לתגובה זו

      • תגובה נוספת - לביעור הלכלוך שלכלך המגיב האלמוני :

        אשה בעד אשה, 08/07/08 09:28

        תתבייש לך ! הרושם שלי לגביך שהנך גבר שונא נשים, שנתפס לצד החלש בנדנדה עליה מתנודדים קצב מצד אחד, א' מצד שני.

        אתה תוקף, מלכלך, משפריץ טינופת ומכוון לאשה שלא כיהנה בתפקיד ממלכתי, רווקה, נאת גזרה , רהוטה ונבונה.
        וקצב ? עליו - אף מילה, הוא כביכול איזה צדיק שמכשפה שטנית נטפלה אליו . ועוד להאמין שאינך שונא נשים ? פנה מיד לקבלת עזרה מקצועית.

        הגב לתגובה זו

        • לביעור הלכלוך שלכלך המגיב האלמוני :

          לא אלמונית אלא ציונה, 08/07/08 10:36

          בינתיים מעבר לאשר נאמר בתקשורת ע''י מזוז שמתגלגל מכשלון לכשלון לטעמי קצב עדיין בגדר חשוד ולא יותר.מה גם שא' לאחר כל הנסיונות ''כנראה'' מונעת רק מבצע כסף.אז אני לא שונאת נשים אלא אוהבת את הישרות שבהן.לא את אילו המתלהמות רק על סמך תקשורת צהובה.בסופו של יום ייתכן והיו דברים מעולם אך על זה שיחליט ביהמ''ש. מה דעתך?

          הגב לתגובה זו

  • 24.

    עכשיו אני רוצה לדעת, עם מי מזוז קיים יחסי מין, אם הכל גלוי.

    יגאל כהן, 07/07/08 23:04

    כולנו יודעים שהיה לך רומן על כב' הנשיא.
    כולנו יודעים שהוא ואת נפנפתם ביחד.
    למה לא שאלו אותך בפוליגרף, אם את הסכמת או סרבת ?
    ולמה לא שאלו אותך, אם ניסית לסחוט את כב' הנשיא ?
    ואם לא העללת על כב' הנשיא עלילת דם של אונס ?
    הנפנופים לא חדש ולא חדשות.
    את רק משטה באספסוף נבער מדעת.

    הגב לתגובה זו

    • ל-24, אתה מתוסכל לאללה, ומה ניטפלת למזוז? לך לרות וסטהיימר

      נגד שוביניסטים ''יפי נפש'', 08/07/08 09:23

      ותשחרר אצלה קיטור

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    גילה אמרה שחפותו תצא לאור.

    ליאור, 07/07/08 23:01

    האיש הנורא הזה. אנס וביזה מדינה שלמה. מקומו בכלא!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ל-23, רק תיקון טעות קטנה, הציטטה המדויקת היא :'' חפותו תצא לפועל'' (ל''ת)

      אחת שהקשיבה היטב לתגובת הרעיה, 08/07/08 13:59

      הגב לתגובה זו

      • חחח, ברווז צולע הגילה הזאת... (ל''ת)

        פנדה, 08/07/08 18:54

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה לא חכמה לשלם לגורם חיצוני שיסדר פוליגרף שקרי (ל''ת)

    א, 07/07/08 23:00

    הגב לתגובה זו

    • זו לא חוכמה

      לתגובה 22, 08/07/08 07:53

      אין צורך בתשלום למען. פשוט עושים כמה בדיקות,מתרגלים לרעיון ולוקחים את זו הנוחה ביותר. או שמכתיבים לבודק את השאלות.

      הגב לתגובה זו

      • הבנתי. אתה מומחה טכני. ומה עם הצד הערכי - מוסרי, יש לך מה לתרום? (ל''ת)

        אשה בעד אשה, 08/07/08 13:47

        הגב לתגובה זו

        • מה עם הצד הערכי

          תגובה לל''ת, 09/07/08 23:49

          צר לי אבל אני כבר כמה שנים משוטטת בכל המדינה ומחפשת מוסר וערכים,מבטיחה לך כי ברגע שאמצא אנסה לייעץ לך.

          הגב לתגובה זו

  • 21.

    3 השאלות שא' לא נשאלה בפוליגרף... (ל''ת)

    רן, 07/07/08 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כבר לא יודע למי להאמין (ל''ת)

    אמנון, 07/07/08 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    למה קוראים לו קצב?

    שלומי, 07/07/08 22:43

    כי

    הוא

    אוהב


    להתעסק

    עם בשר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    השאלה החשובה נעדרת: האם בכפיה? או לפחות-בניצול? (ל''ת)

    האמת עולה מהחסר דווקא, 07/07/08 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אזזה אומר שתכננת טוב מאודלהפילאת הנשיא את לא אמינה (ל''ת)

    ישראלי, 07/07/08 22:17

    הגב לתגובה זו

    • ל-17, לא תיכננתי ולא כלום, מקסימום נסחפתי ובכל מקרה נוצלתי והושפלתי (ל''ת)

      א', 08/07/08 13:45

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הפוליגרף אינו מהווה ראיה משפטית קבילה!! (ל''ת)

    אלת הצדק, 07/07/08 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מר קצב, האם לא הגיע הזמן שתשחרר אותנו מהשבי? רד מהבמה הציבורית (ל''ת)

    נתן ש. המקורי מעלות תרשיחא, 07/07/08 22:07

    הגב לתגובה זו

    • ל-15, צודק (ל''ת)

      שכן מקרית מלאכי, 08/07/08 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    חיים אורון: לא יכולת לנסח את האבסורד בצורה טובה יותר, יישר כוח לך ! (ל''ת)

    מיכאל, מעלה-אדומים, 07/07/08 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הרהורים

    מתנה ש. חצור הגלילית, 07/07/08 22:04

    רק מההמחשבה להיכנס עם מ.קצב למיטה נגרמת לי מיגרנה איומה ונוראה, ואני רחוקה מהמודל הצעיר הנשי והמעודן שהפגינה א'.
    אז לא נתפס לי, אבל ממש לא נתפס לי , למה שאשה כמותה תסכים ש''נשיא המדינה'' ישב מולה , ינפנף באיבר מינו לכל עבר והיא עוד תספק לו מצע אנושי לבחינת הביצועים .
    זה פשוט לא נתפס. למה הסכמת לכך א' ? למה לא אמרת לו את המשפט המפורסם והכל כך מתאים של הכינה נחמה מהספר של מאיר שליו למי שניסה להתעסק איתה בניגוד לרצונה: '' תתחפף יה טפיל ''!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מכירה את א' ואף אחד לא מכיר

      מישהי, 07/07/08 22:50

      לכן אף אחד לא יכול להבין למה היא לא אמרה לא. יתכן שיש בה מטענים נפשיים של ערך עצמי נמוך, חסכים ושהקשר איתו ''מילא'' אותם ואני בטוחה שאם היא היתה אדם חזק יותר היא היתה אומרת לא. וגם אם לא נאמר לא, אסור היה לקצב לקיים איתה קשר רומנטי - ניצול מרות, ויש על כך פסקי דין וענישה!

      הגב לתגובה זו

    • היא כנראה לא קוראת ספרים אלא פתחה תכונות אחרות (ל''ת)

      נחמן, 08/07/08 00:29

      הגב לתגובה זו

    • ל-13, גם אני מקבלת בחילה מהמחשבה הזו ! רעיון דוחה (ל''ת)

      שרה, פתח-תקוה, 08/07/08 09:29

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה לכל מילה. אני מתה שיעשו כבר סרט על העלילה הזו (ל''ת)

      עירית, 08/07/08 09:31

      הגב לתגובה זו

      • לעירית, שיא הסרט יהיה סצנת הנפנופים בלשכה: זה ממש בשביל שחקן צמרת (ל''ת)

        חובבת קולנוע משובח, 08/07/08 14:19

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    גם ..אולמרט..דובר...אמת !!!! (ל''ת)

    זה לא מצחיק..אבל, 07/07/08 21:53

    הגב לתגובה זו

    • אם אומללמרט היה מתחבר למכונת אמת היא היתה מתאבדת ! (ל''ת)

      ישמעאל, 08/07/08 05:16

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    נו, קצב ואחיו, מה יש לכם להגיד? תורידו את הכיפה מהראש! (ל''ת)

    מחללי ה', 07/07/08 21:50

    הגב לתגובה זו

    • ל-11, אין שום קשר לכיפה ונושאי כיפה לא בהכרח איכותיים יותר (ל''ת)

      מיתוס שמזמן נופץ, 07/07/08 22:52

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה זה מעניין אם הם קיימו או לא קיימו, השאלה אם היה אונס (ל''ת)

    תשאלו את זה, ותפרסמו, 07/07/08 21:50

    הגב לתגובה זו

    • קוראים לזה ניצול מרות...כך שזה לא משנה אם זה נעשה בהסכמה (ל''ת)

      הפעם הבנת?!@?#@?, 08/07/08 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    עדיין לא אומר שהיה אונס אבל מגיע לכל נואף עונש והשפלה (ל''ת)

    אנטי ניאוף, 07/07/08 21:41

    הגב לתגובה זו

    • ל-9, מאחר שהנקודה שהעלית מעניינת, זיקקתי רעיונך באופן הבא:

      מתנה ש. חצור הגלילית, 07/07/08 22:39

      השאלה היא אם הציבור מעוניין להיות בקשר עם נשיא נואף לשעבר
      או שהציבור לא מעוניין להיות בקשר עם נשיא נואף לשעבר , במידה שהוא בנוסף גם מטרידן סדרתי של צעירות, שגזרתן נאה והן עובדות בכפוף לו ?

      נתמצת הדילמה עוד יותר ונשאל: האם כנואף חד פעמי, כן נרצה להיות בקשר איתו ולאשר לו 4 מיליון ש''ח בשנה , להבדיל ממטרידן סדרתי - שגם נואף אבל באופן שיטתי ואז עוד פחות נרצה להיות בקשר איתו.

      קצב יוצא כך או אחרת וידו על התחתונה - חבל שהוא נאבק על 4 מיליון ש''ח בשנה ללשכה ( ועוד הטבות בנוסף כמובן ) במקום למזער נזקים
      שכבר גרם למוסדות החוק והסדר של המדינה
      ופשוט לרדת אחת ולתמיד מן הבימה.

      הגב לתגובה זו

      • מסכים. נואף - בין אם במעידה או בסדרתיות - פסול לכהן כ''לשעבר'' עם הטבות (ל''ת)

        בעד צדק חברתי, 08/07/08 13:55

        הגב לתגובה זו

    • הנשיא קצב

      לכל המגיבים והמגיבות, 08/07/08 08:02

      אין לי מושג וידע כמו לכולכם מה כן היה או לא היה.בכל מקרה לא הבל פיו של מזוז או דנינו בתקשורת הם המרשיעים אדם.נכון לרגע כתיבת שורות אלה הנשיא קצב עדיין חף מפשע כמו כל אחד ואחת מאיתנו.ודרך אגב הטירוף של א' להיכלל בכתב האישום נובע אך ורק מרדיפת ממון ותו לא.(זו דעתי האישית)
      ציונה

      הגב לתגובה זו

      • לציונה, חף מפשע נכון, אבל נושא עליו קלון - ובאשמתו הוא ! (ל''ת)

        מרים, רחובות, 08/07/08 09:32

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא מופתעת, סיפורים עליו שמעתי כבר מלפני 20 שנה (ל''ת)

    אסנת, 07/07/08 21:30

    הגב לתגובה זו

    • סיפורים עליו שמעתי כבר מלפני 20 שנה

      ציונה לאוסנת, 08/07/08 10:46

      אהבתי את הדיוק בדברייך.על סיפורים עדיין לא תולים אדם אלא אם אנחנו במדינת העולם השלישי.

      הגב לתגובה זו

      • לציונה, בסוף עוד יתברר שאת מוטי מורלי בתחפושת. למה את כל כך בעדו? (ל''ת)

        רונה מירושלים, 08/07/08 13:37

        הגב לתגובה זו

        • רונה, אל תזלזלי במקצוע - היחצ''נים של קצב מזיעים עכשיו ממאמץ (ל''ת)

          עוזר של מוטי מורלי, 08/07/08 14:20

          הגב לתגובה זו

        • מוטי מורל או לא חשוב מה

          לרונה, 09/07/08 23:54

          אינני מוטי ולא יחצן כזה או אחר.כל מה שאני רוצה זה לחיות במדינה מתוקנת.שלא התקשורת תעניק אותות קלון,שלא כל עובד ציבור זב חוטם יחליט אם כן רכב או לא.סדר צריך להיות גם אם לכאורה נעשו דברים מתועבים.לזה יש בתי משפט.

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם היה אונס היא היתה יוזמת שאלה על כפיה

    נו טוב.., 07/07/08 21:28

    העובדה שקיימה יחסי מין לא מעידה על אונס

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    והוא גם קבע אם היא נהנתה ? (ל''ת)

    ניר, 07/07/08 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני לא בטוח שהבדיקה נכונה...

    עובד בטחון בבורסה, 07/07/08 21:15

    יש הרבה עובדי בורסה שעברו בהצלחה בדיקה אצל מר ברוק ואובחנו כדוברי אמת למרות שאינם כאלה...

    הגב לתגובה זו

    • זה מתווסף להודעה 2 שאותה רשמתי. (ל''ת)

      דני, 07/07/08 23:06

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גילה...מה דעתך על זה? (ל''ת)

    ניר מרמת ישי, 07/07/08 21:10

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק אותה הדעה שהיתה להילארי קלינטון אחרי מוניקה לוינסקי

      גילה, 07/07/08 21:26

      אין מה לעשות צריך להישתוות ....סוף סוף מדובר בבעל נשיא לא ?.....

      הגב לתגובה זו

      • חבר'ה, תעזבו את גילה טוב, היא לא האישיו וזה לא הנרטיב שלה (ל''ת)

        אשה לאשה, 07/07/08 22:51

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    בהסכמה או לא בהסכמה....

    בודקת פוליגרף, 07/07/08 21:02

    את מי זה מעניין אם הם קיימו יחסי מין ? מדובר על אונס שהיה או לא היה... משמע לבדיקת הפוליגרף הזו אין כל ערך בצורה בה נוסחו השאלות... הבדיקה מוכיחה שלגברת א' הנכבדה לא צריכות להיות טענות לאף אחד מלבד עצמה.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות !!! (ל''ת)

      עוד בודק, 07/07/08 21:12

      הגב לתגובה זו

    • תקן אותי אם אני טועה, הוא הכחיש יחסים מכל וכל... (ל''ת)

      שרון, 07/07/08 21:31

      הגב לתגובה זו

    • רמת אפעל

      דורון, 08/07/08 00:36

      בדיוק, מסכים לתגובת 3.
      אם היה לגברת א מערכת שלא בהסכמה, אזי זו
      היתה אחת משאלות הפוליגרף. מכיון שזה לא, אז
      יש פה איזה בעיתיות, לא?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם השחקנים של בית שאן נמצאו דוברי אמת בפוליגרף

    דני, 07/07/08 20:59

    אבל אחר כך הודו שהם נתנו לבית''ר לנצח.
    הכי הוגן זה שיתנו גם לקצב להבדק בפוליגרף.
    אני קראתי בערך 4 חודשים אחרי שהפרשה התחילה שהוא מוכן להבדק בפוליגרף.
    תאמינו לי שאני ממציא את זה. זה היה בכותרת ראשית באחד העיתונים ביום שישי.

    הגב לתגובה זו

    • התכוונתי לרשום

      דני, 07/07/08 21:14

      תאמינו לי שאני לא ממציא את זה (שכחתי לרשום את המילה לא)

      הגב לתגובה זו

    • מעניין מאד - אז למה הוא לא הלך להיבדק? (ל''ת)

      א''ב, 08/07/08 00:42

      הגב לתגובה זו

      • בדיחה חבוטה

        עדו, מעלה אדומים, 08/07/08 09:34

        הוא לא הלך להיבדק, כי הוא חושש מזרימת דם מוגברת לאותו איבר בגופו שהוא יודע עליו כבר כי הוא מחוסר רסן.....

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    האוטו עם המדליות

    בדרך, 07/07/08 20:53

    לכיס

    הגב לתגובה זו