• 46.

    יודעים איך קוראים לשוטר?? שאדי

    אבי, 08/07/08 10:40

    למה ששאדי יהרוג אותן, אולי הוא מהכפר שלו אולי הוא חבר של אחותו, למה יהרוג סתם ערבי?? עדיף שהערבי ''שקיבל קריזה'' ימשיך להרוג עוד כמה יהודים...
    אל תתבלבלו קוראי הטקבקים
    שאדי הוא משלהם לא משלנו, לדעתי שאדי שמח!!
    אם דיכטר חדל האישים הזה היה שר אמיתי הוא היה מדיח את שאדי ושכמותו עוד באותו היום מהמשטרה, אבל לא..שאדי אולי גם ישתגע ויהפוך לשאהידי..יום מן הימים.
    משטרה נטולת כח.!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ''תקפו את המשטרה משנינ הצדדים''

    מה זה, 07/07/08 23:32

    שני הצדדים בעלי חשיבות שווה כלפי משטרת ישראל???? צריך לקבל את דברי משפחת הרוצח במזיד כשווה בין שווים למשפחות הנרצחים?? אם זו משטרת ''ישראל''??????

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    נו באמת תהרסו כבר את בית המחבל שיראו ויראו

    אממא, 07/07/08 23:29

    מלבד זה היגיע הזמן שיעשו סדר בבלגן כל מי שבונה ללא היתר להרוס

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חד וחלק. מאז מהפך 77 משטרת ישראל על הפנים וזה עובדה ! ! 1

    benzi. a, 07/07/08 21:51

    כמו ברוב התחומים אם זה בבטחון או בבריאות ובחינוך ועליית מפלס הפשע ובשאר תחלואי המשק במדינה . המחלות האלה פרחו וצמחו מאז מהפך 77 . והגרוע מכול ! שלושת שנות שלטונו האומללות של נתניהו . כל המדינה על הפנים .

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נמאס מהבג''ץ השמאלני

    גידי, 07/07/08 21:27

    השוטר לא עשה וידוא הריגה במחבל מסיבה מאוד פשוטה- הוא פחד שיעמידו אותו לדין. השמאל האנטי ציוני מגן על האויב ושופל דם יהודים! רק בחירות דמוקרטיות לבג''ץ יסלקו משם את החונטה השמאלנית תומכת הטרור!

    הגב לתגובה זו

    • הוא כן עשה (ל''ת)

      ראינו את הוידוי הריגה, 07/07/08 23:25

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    השוטרים לרוב הם ללא מוסר וללא כושר קרבי לזה תוסיף את האוירה... (ל''ת)

    פושעי אוסלו לדין! - רנה, 07/07/08 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    רק דיקטטורה

    יעקב, 07/07/08 19:38

    כל מי שלא ישבע למדינה ערבי או יהודי יטוס מפה

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רק דיקטטורה

    יעקב, 07/07/08 19:37

    כל מי שלא ישבע למדינה ערבי או יהודי יטוס מפה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נו באמת אני מסכים עם 19

    גיל, 07/07/08 18:31

    אם השוטרים היו יורים ופוגעים באזרח מה אז היו אומרים, השוטים עשו בשכל שלא ירו היו שם המון אנשים שהם היו יכולים לפגע באזרח בקלות

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מי הולך להיות שוטר ... סתם מישהו ללא כוון...רמה נמוכה...בוגר יסודי....

    תמיד אמרתי שהמשטרה לא שווה שום-כלום, 07/07/08 18:23

    מי ...הולך להיות שוטר ... סתם מישהו ללא כוון...רמה נמוכה...בוגר יסודי....סתם בטלן...זאת המשטרה שיש בנהריה..כולם..ערבים..דרוזים...כולם..על ..הפנים.תמיד אמרתי שהמשטרה לא שווה שום- כלום

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    במשטרה משרתים חיילי עופרת שיקול דעת זה ממש מותרות עבורם(:+()----------

    נ.כהן, 07/07/08 18:00

    המדים היצוגיים עושים להם את זה וחוץ מזה נאדה הם תמיד במקום בזמן הלא נכון הם יודעים רק לאיים ולהפחיד ילדים ממש חארם עליהם!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יהודי יעדיף להושיט צווארו למאכלת, מאשר את ידו לחרב... (ל''ת)

    טוהר הנשק, 07/07/08 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יש צדק בדברי אבו- אסלי

    אם היתה משטרה נורמלית, 07/07/08 17:31

    אם היתה משטרה נורמלית שמעבירה שוטרים אימונים ותירגולים למצבי פתע/אמוק כאלה שדורשים הגבה סופר-מהירה , (ולא חסרו שם שוטרים בסביבה..) אז במקרה כזה היה אפשר לנטרל אותו מיד בראשית המסע המטורף שלו ,גם בפציעה שהיתה קוטעת מיידית את המשך נסיעתו.
    אבל המשטרה הזאת היא חנטריש אחד גדול, מתעסקת בשטויות ,ולדרוש ממנה להכשיר שוטרים למקצועניות מקסימלית ..נו באמת

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אסור להרוס את ביתו של הרוצח, מה זה הרוגים יהודים לעומת עץ זית של ערבי (ל''ת)

    שמאליק בגצר, 07/07/08 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אני צריך לבקש רישיון אפילו על תליית מזגן, על בניית פרגולה

    ואילו הערבים, 07/07/08 17:02

    בונים שכונות שלמות ללא רישיון אלפי בתים במזרח העיר נבנו ללא אישור. אם נתחיל לאכוף את זה גם לא יהיו מחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מעניין שבפינוי עמונה השוטרים היו גיבורים גדולים,

    ולא היססו, 07/07/08 17:00

    לפצח גולגלות של ילדים קטנים.
    ובכלל גם אם למחבר רקע פסיכיאטרי הרי אנחנו חייבים להרתיע את המחבל הפוטנציאלי הבא. לכן צריך להרוס את ביתו לגרש את משפחתו לבטל אזרחות ועוד כהנה וכהנה, אחרת יהיה עוד אחד חס וחלילה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    היצירתיות הרצחנית באה לידי ביטוי בפיגוע. (ל''ת)

    טרקטור., 07/07/08 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בכל מדינה נורמלית קודם היו הורסים

    ואח''כ דנים אם זה חוקי, 07/07/08 16:22

    לא ברור איך השבעה כבר נגמרה, והבית עדיין עומד.

    אוזלת יד של כווווווולם...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בלי קשר לפיגוע הבית של החלאה הזה צריך לההרס הוא לא חוקי.מה כולם קופצים

    מדינה מושחתת ורקובה, 07/07/08 15:50

    שאני שמתי פרגולה בירושלים במרפסת קיבלתי צו הריסה לפרגולה.
    ובמדינת החושך והגזענות והאפליה
    יהודים זה סוג ב

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אם שר המשטרה לא רץ לפיגוע אלא המשיך לגדף את אולמרט,אז מה רוצים מהשוטר? (ל''ת)

    אהרונסון, 07/07/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    דיטר והמשטרה לא מזכירים לכם, את לואי דה פינס והמשטרה שלו ? (ל''ת)

    קדימאי, 07/07/08 15:31

    הגב לתגובה זו

    • ההוא היה מצחיק והזה עצוב עג כואב... (ל''ת)

      פושעי אסלה לדין!, 07/07/08 20:01

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הסיבה האמיתית למה השוטר לא ירה: (ל''ת)

    כי גם הוא ערבי., 07/07/08 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לשיא הגיחוך הגישה הממשלה ביום ד',באו''ם ודרשה ממנה לגנות אותו.

    חה חה חה, 07/07/08 15:21

    בדיוק נגד מי הוגשה התלונה? נגד פיגוע שבוצע על ידי אזרח ישראלי? את מי מועצת הביטחון תגנה? את ממשלת ישראל שאיננה יודעת לשמור על בטחון אזרחיה, לא בצפון, לא בדרום, ולא בירושלים? אם ממשלת ישראל תמשיך להתעלם מהעובדות בשטח, הפיגועים האלה בירושלים יימשכו, ואף יתפשטו למקורות אחרים בארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תפסיקו להאשים את המישטרה.הבעיה בבתי המישפט

    אייל משה, 07/07/08 15:10

    צריך להפסיק להאשים את המישטרה.לדעתי מקור הבעיה מצוי בבתי המישפט ובבית המחוקקים.שוטר שוכב בבית חולים עם אף שבור והתוקף בבית.

    הגב לתגובה זו

    • התוקף במעצר בית - אל תסלף

      פנדה, 07/07/08 16:52

      אם השוטר היה תוקף אדם אחר, גם הוא היה יושב במעצר בית. מעצר נועד לצורך חקירה או למקרה שהנאשם מסוכן לציבור או עלול לברוח. אם התנאים האלה לא מתקיימים, בשביל מה צריך מעצר ? תודה שאתה רוצה להעניש אדם בלי משפט - אז למה שלא נשלוף אותו מתא המעצר ופשוט נעשה לו לינץ' ?

      אתה חייב להודות שבחודש האחרון השוטרים מבזים את המדים שלהם, כשאזרחים מהשורה עושים עבודה יותר טובה מהם, והם מתגלים כפחדנים, בלתי מקצועיים או סתם חדלי אישים.

      הגב לתגובה זו

      • השוטר המותקף היה צריך להרוג אותו במקום!

        אורן, 07/07/08 18:09

        ולא, דב חמוד ונכחד, תקיפת שוטר אינה משולה לתקיפה של אזרח מהשורה. חייבת להיות הרתעה.

        הגב לתגובה זו

    • צודק. בתי המשפט בארץ נכבשו ע''י שמאלנים ודואגים לפושעים

      עמיר, 07/07/08 18:52

      יותר מאשר לקרבנות.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    להרוג אדם..

    יהודי, 07/07/08 14:53

    סולודקין: לא מקובל ששוטרים לא יורים וסומכים על אזרחים ..

    את כיוונת פעם אקדח למישהו...
    ניסית לקבל החלטה אם לירות או לא....

    לפעמים עומדים בסיטואציה שלאחרים קשה להבין ..
    מה את היית עושה?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מנהיגות רפת שכל וחסרת עמ' שדרה משדרת פחד והתקפלות בכל מעשה תחילה!! ! (ל''ת)

    נ.כהן -הצילו!!!, 07/07/08 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אזרחים-רציתם משטרה שמפחדת ממח''ש --זה המחיר!!מנסיון!! (ל''ת)

    גם שוטר, 07/07/08 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מדינה כפויית טובה! השוטרים מנסים לעבוד,א כל הזמן שמים להם רגליים

    אנינה, 07/07/08 14:32

    די, הם עובדים בעבודה מסכנת חיים. אין להם צורך בכל ההטפות הללו, ובכל חכמי החלם שמתעוררים מאוחר.רדו מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    1/3 כלל לא מתגייסים לצהל+משתמטים+חרדים (חפשו שכירי חרב) (ל''ת)

    יבגני, 07/07/08 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שילכו לכל הרוחות כבר כל השמאלנים האלו! (ל''ת)

    במחבלים יורים!!!, 07/07/08 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שאלה: למה שוטרים ושוטרות מצויידים בנשק? כדי לאיים על אזרחים ולא על (ל''ת)

    מחבלים ופושעים., 07/07/08 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עד כדי כך חמור - אזלת יד . (ל''ת)

    קופיקו, 07/07/08 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    משהו שם לא

    פקק תנועה קרית ביאליק, 07/07/08 13:32

    היה בסדר. וראו זאת בצילומי הטלויזייה .אבל בחשבה שניה .העינין היסתיים בטוב .ואילולי ניטרול המחבל. המצב היה ניגמר הרבה יותר גרוע .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ברק וועדת אור הרסו את המשטרה

    דב, 07/07/08 13:23

    מאז ,ימי הועדה העליזים'' ומסקנותיה ההרסניות , האם פלא בעיניכם שהשוטרים לא מתפקדים ?

    צא ולמד מה הרס ומה בנה ברק ??
    יותר הרס מאשר בנה.
    צריך לעשות ''חפיר עמוק'' ולהוציא אותנו מהבוץ הברקי.
    תנו סמכויות למשטרה, הגדילו כוחה ותתלבשו על האלימות והפשע ( גם של הפוליטיקאים, כמובן).
    זה תפקיד הממשלה , ולא שמור על הכסאות !!

    הגב לתגובה זו

    • אולי זה נכון, אבל לא במקרה הזה

      פנדה, 07/07/08 16:54

      במקרה הזה ביצעו וידוא הריגה ! זה הרבה יותר חמור ! אז לא שהם פחדו להרוג מחבל, ממש לא, הם פשוט לא יודעים איך לעשות את זה כל עוד הוא זז..

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    עו''ד א. כל טוב חזק ואמץ!! (ל''ת)

    גאוות כולנו, 07/07/08 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אלו האשמים

    בני, 07/07/08 13:00

    1בית המשפט אשם שמשחרר אדם שהורשע באונס בנסיון לרצח וסחר בסמים ודן אותו רק לשנתיים
    2 המשטרה שהתרגלה רק לרשום דוחות תנועה וברגע האמת מפחדים ולא בגלל ועדת חקירה כי אחרת הם לא היו מבדים הריגה אחרי שהאזרח ירה בוא שלוש כרורים בראש הם רק רצו להתחלק ביוקרה
    3 אנחנו האזרחים עים האדישות שלנו שלא מגיבים אחרי שעושים אבל לקורבנות ומשחקים אותה יפה נפש

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שוטר עלה לתא הנהג של הדחפור...

    ארז, 07/07/08 12:26

    ולא מנע את המשך הטבח. לטענתו, נדמה היה לו שהמחבל מת. אם כך, מה מנע ממנו לתקוע לו עוד 2 כדורים בראש, לוודא הריגה? וכשהמחבל חזר להכרתו והמשיך לנסוע, מדוע אז הוא נאבק איתו ולא ירה בו?ֿ
    שאלות קשות שמחכות לתשובה.

    הגב לתגובה זו

    • אדוני, לו השוטר היה מוודא הריגה, הוא היה עומד לדין

      יואש, 07/07/08 12:46

      ועף לבית סוהר. לך לעומת זאת לא היה קורה דבר. ואפילו לא היית בא לבקר את השוטר במעצר.אז אל תהיה יותר מידי חכם בתקופה זו בה הבג''ץ שולט באמצעות הלשנות מטעם אזרחים יפי נפש.

      הגב לתגובה זו

      • זו בדיוק הבעיה, אם עוד לא הבנת (ל''ת)

        ארז, 07/07/08 15:53

        הגב לתגובה זו

    • כאשר אתה יודע שכל חרג של מחבל הוא נושא משפטי ובזמן אמת

      שוטר רוצה לחיות!, 07/07/08 13:07

      אין לך זמן לחשוב מה יגיד אחר כך שופט-מה אתה תבחור?

      הגב לתגובה זו

      • זו הבעיה

        ארז, 07/07/08 15:54

        ה''מוסר'' וה''נאורות'' שלנו עולים לנו בדמים.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    איזה בית נהרס?

    שרה, 07/07/08 12:22

    אם יהרס ביתו של המחבל הרוצח ייהרסו רק קירות שגם ככה נבנו באופן בלתי חוקי ובוודאי ייבנה במקומו מהר מאד בית בלתי חוקי אחר, לעומת זה הבית של משפחת אונטרמן כבר נהרס אין שם אמא! התינוקת שנשארה יתומה לא תוכל לבנות לה בית חדש עוד שנים רבות אם בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט אבל...

      מישהי..., 07/07/08 15:27

      לא רק לתינוקת נהרסו החיים. גם לכל שאר המשפחה כולל הבעל (האבא של התינוקת) נהרסו החיים.
      כך גם שאר המשפחות שאנשים קרובים להם נהרגו בפיגועים ו/במלחמות...

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תחקיר ישר וממצה

    פקק תנועה קרית ביאליק, 07/07/08 12:17

    יש ליבדוק ולבצע תחקיר ישר וממצה מה בדיוק קרה שם .ראו בצילומי הטלויזה שהיה שם משהו לא בסדר בזמן התקפת הטרור הזו .

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    להרוס את הבית מיד שלא יהרסו לנו את החיים

    טלי, 07/07/08 12:14

    כמה זמן לוקח לכם שם בממשלה להחליט, לא החלטתם על הרוצח בישיבת הרב עכשיו אתם עוד מהססים על המחבל הזה ... מה יהיה אתכם? נמאסתם, אם אתם לא יכולים לקבל החלטות לטובת העם היהודי בארץ ישראל תפנו את הכסאות שלכם שנידבקתם אליהם לאנשים יותר מקצועיים שאכפת להם.נמאסתם, עם ישראל - תקומו כבר מהמחשבים. ...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הכי קל להרוס את הבית של המחבל

    אדם, 07/07/08 12:11

    השאלה איזה תועלת זה יביא - הרי המחקרים של שרותי הביטחון כבר גילו שזו אינה שיטה מניעתית אפקטיבית - וחשוב מזה: איזה נזק...

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד - וזה שהבית נבנה ללא רשיון רק מצדיק את ההחלטה שלא להורסו! (ל''ת)

      יוסי, 07/07/08 17:37

      הגב לתגובה זו

    • אבל אם יהרסו גם את הבית של המוכתר תהיה לזה השפעה

      אחד שחקר בנושא..., 07/07/08 18:55

      שהרי אם לא ידוע לכם, כל מחבל שנשלח יש תסיסה באזורו והוא יודע שמשפחתו תרווח מכך וכן כפרו על ידי אירגון של מחבלים, אבל אם יהרסו לא רק את הבית שלו אלא גם של קרובי משפחה וגם של המוכתר בין רגע זה יעלם

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    נו ברור אם מעמעדים חיילי צהל לדין אז למה שהשוטרים יעזו לירות במחבל?

    אריה, 07/07/08 12:10

    בגץ אשם בכל חוסר הבטחון של כל מערכת הבטחון...על כל נגיעה בפלסטיני מורדים קצינים לדרגות טוראי ושולחים אותם לכלא שנים..החזירו את הבטחון לחיילינו שיוכלו בזמן אמת לפעול בהתאם וללא מורא ופחד מפני משפט.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודקים בני המשפחה!! מסכנים! (ל''ת)

    משה, 07/07/08 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אלו התקציבים שאתם מעבירים למשטרה ואילו האנשים שאתם מקבלים (ל''ת)

    אזרח ירושלמי, 07/07/08 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    המשטרה לא הפנימה שהיא קיימת כדי לשרת את האזרח ''והאזרח לא מפריע'' (ל''ת)

    מקום ללא פיקוח, 07/07/08 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    להעמיד לדין את השוטרים

    אחת שאיכפת לה, 07/07/08 12:02

    הגיע הזמן שיעמידו לדין את השוטר שמעל בתפקידו כדי שלא ימותו עוד אנשים בהמשך זאת כבר פעם שניה ששוטרים לא מונעים הרג די נמעס לנו

    הגב לתגובה זו

    • יופי,אז לא ממש הבנת על מה מדברים,אה,נעל. (ל''ת)

      אורית, 07/07/08 14:01

      הגב לתגובה זו