• 16.

    זה לא נושא לשיפוט באוניברסיטה, אלא למשטרה ולמדינה. (ל''ת)

    סטודנט, 11/07/08 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    היתנהגות בעיתית וחברתית .והסיבה לכך .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 08/07/08 14:27

    התופעה הזו של הטרדות מיניות .הפכה אצל חלקים מסוימים בחברה הישראלית. כעסק מצחיק שאפשר לצחוק עליו.וישנם כאלו שצוחקים על כך . בן השאר ממה שקורה כיום .ביחסים האישים בן הגבר לאישה .כתוצאה ממתירנות בהיתנהגות היומיומית .והלבוש פרובוקטיבי .וכוליי.וכדומה בתקופתנו המודרנית כאילו ..אצל חלקים מסוימים בחברה הישראלית .זה מיתפרש ומיסתיים כבדיחה .אצל אחרים זה מיסתיים. כחלק מתרבות הסקס הסמים והרוקנרול .שישנה בחברה הישראלית כחלק מחיינו המודרנים . והם רואים זאת כדבר נורמלי ומקובל בתת מודע .שלהם. וכפי שידוע לנו מקרים שונים ומסוימים בחברה הישראלית העכשוית .ולעיתים דבר זה מיתפרש בצד אחד .בצורה שונה לא כמו שהצד השני מפרשזאת ומעשים אלו .לכן דבר זה קורה .הרבה בימנו אלו .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לחיים ראובן

    אחת שמבינה, 08/07/08 11:19

    ומה נראה לך שרק הסטודנטיות של בן גוריון בראש של בינדר? כעיתונאי יש לו 1001 סיפורים אחרים שהוא צריך לכתוב, נראה שלא היה לו זמן להישאר כי יש עוד אייטמים לא פחות חשובים שיכנסו למעריב בכפוף לשיקולי המערכת, והסיפור הזה? אמממ הוא לא ממש אייטם

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    באתי, לא הייתי, כתבתי!

    חיים ראובן, 08/07/08 08:54

    נושא הכתבה אודות הטרדות מיניות חשוב ביותר. זוהי תופעה הפוגעת בציבור רחב. אך הכתבה של אורי בינדר היא רשלנית. הוא כתב על הפתיחה ועל מכתב שהתקבל מראש האוניברסיטה. אך הוא לא הטריח עצמו להשאר למהלך העצרת, או להכנס לעובי הקורה. זוהי עיתונאות ברמה נמוכה, שמסתתרת מאחרי סיקור האירוע.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הטרדות? בבאר שבע?

    בולשיט, 07/07/08 19:48

    אם יש הטרדות - לא צריך להפגין באוניברסיטה, צריך לפנות למשטרה ולדאוג שימוצא הדין עם המטרידים.
    הפגנות מטופשות כאלה גורמות לי לחשוב שמדובר בהפגנה לשם ההפגנה.
    מדובר באנשים משכילים - הרי לא יתכן שדווקא במקום הזה ההטרדות יותר נפוצות מאשר במקומות אחרים כמו מסעדות לדוגמה

    הגב לתגובה זו

    • הבהרה קטנה

      סטודנטית, 07/07/08 20:30

      לפי החוק כאשר מדובר במקום עבודה יש למצות דין בצעדים משמעתיים גם בתוך מקום העבודה ולכן האוניברסיטה כגוף מסודר, מאורגן והיררכי צריכה להיות ערה למתרחש בתוכה ולפעול למיגור התופעה ולענישה הולמת.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ידוע שבב''ש לומדים רק ה-''בררה'',אז מה הפלא...

    סטודנט בטכניון, 07/07/08 18:50

    ידוע שבב''ש לומדים רק ה-''בררה'',אז מה הפלא...

    הגב לתגובה זו

    • פלצן

      שלמה אלקבץ, 08/07/08 08:49

      אינני סטודנט, אך אני יודע שלאוניברסיטה זאת יש שם חברתי מצויין. אז מי שחיב להנמיך את השני על מנת לחוש למעלה - זקוק לסיוע נפשי.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק סטודנטים משועממים להיסטוריה או מזרח תיכון יכולים להתעסק בכאלה

    סטודנט בב''A, 07/07/08 16:48

    שטויות,
    אתה מגיע לאוניברסיטה אתה מרגיש בחוף הים (שזה מצויין).
    לי זה נראה כמו סטודנטים חסרי חיים עושים הפגנות על הטרדות מיניות הכל שטויות ...
    לכו ללמוד טיפשים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד. יוזמה חשובה

    חני, סטודנטית, 07/07/08 15:41

    כל הכבוד לקבוצת אל''ה שארגנו את העצרת שעברה בצורה מכובדת עם נוכחות משמעותית של אנשים שאכפת להם מהאוניברסיטה ורוצים שלא יתרחשו בה מקרים מהסוג הזה.
    מן הראוי ש''צמרת האוניברסיטה'' תהיה קשובה לדרישות הסבירות וההגיונית ותפעל יחד עם אל''ה כדי שאכן תהיה אוניברסיטה ללא הטרדות.
    אגב, סדנאות עיוניות ותוכניות מניעה הן דרישה בסיסית לפי החוק למניעת הטרדות מיניות במקום העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מי שמתלבשות כמו פרוצות לא יקבלו יחס כמו לליידי

    סטודנט מוטרד, 07/07/08 15:15

    הן חושפות את גופן, ללא שמץ בושה, אז מתייחסים אליהן בהתאם. גוש בשר.

    הגב לתגובה זו

    • נשמע שיש לך הטרדה בראש, קשקשן, לך למאה שערים (ל''ת)

      רונה, 07/07/08 15:47

      הגב לתגובה זו

    • מי שאשם הוא מי שמטריד ולא מי שמוטרד

      סטודנטית מוטרדת אף יותר!, 07/07/08 15:48

      גם אם מישהי חושפת את גופה, ואולי זה באמת לא ראוי כשמדובר במקום עבודה, אין לאף אחד (!) את הזכות להטריד אותה מינית בהתייחסויות חוזרות ונשנות אחרי שהיא הביעה את אי רצונה בכך

      איך קורה שבמקום לבוא בטענות לצד שמטריד באים בטענות למישהי שכל עוולתה הוא שהתלבשה חשוף? (ואגב, ממש לא כל מי שמוטרדת מינית מתלבשת חשוף ...)
      להתלבש חשוף, למיטב זכרוני, מותר על פי החוק
      וגברים הם בני אדם, לא בהמות שלא מסוגלות לשלוט ביצר שלהן, אז נא להתנהג בהתאם.

      הגב לתגובה זו

    • למה שלא יעטו רעלה?!

      יענקלו מכפר נטר, 07/07/08 16:19

      הרעלה הוכיחה את עצמה כאלמנט מאד פרקטי בלבוש הנשים במזרח התיכון.

      והסטטיסטיקה מדברת בעד הרעלה.
      זה גם מובן מאליו שנשים עם רעלות (ולבוש תואם המכסה את כל גופן) לא מוטרדות מינית כי מי כבר קונה חתול בשק? אף חרמן לא רוצה ליפול, בגלל טעות בזיהוי, על קוניפא רחמנא ליצלן.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    האוניברסיטה הזו היתה ותהיה הבת החורגת של האקדמיה בארץ! מי בכלל לומד שם

    בארי, 07/07/08 14:49

    פרט כמובן למכון בלאושטיין לחקר המדבר!!!

    הגב לתגובה זו

    • אוניברסיטה מעולה! לימודים ברמה גבוהה מאוד. (למה להשמיץ לחינם?) (ל''ת)

      ארז, באר שבע, 07/07/08 15:43

      הגב לתגובה זו

    • קשקוש בלבוש, אוניברסיטה מצויינת ומובילה במספר תחומים (ל''ת)

      אפרת, 07/07/08 15:48

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש כאן בעיה חמורה

    סטודנט מוטרד, 07/07/08 14:27

    משום מה יש לי הרגשה שהמפגינות המעורבות ביותר הוטרדו הכי פחות אולי הן אפילו מוטרדות מכך שאף אחד לא מטריד אותן וזאת הסיבה שהן מפגינות כדי שישימו לב אליהן!
    דרך אגב זה גם הכי לא שיוויוני שיש אבל מה פמיניסטית מטופשת יכולה להבין?

    הגב לתגובה זו

    • ההפגנה התייחסה למוטרדים ומוטרדות כאחד.

      חני, 07/07/08 15:50

      אבל מה לעשות שהנתונים מצביעים על כך שהרוב הן אכן יותר נשים??

      החוק מטרתו ליצור שוויון ויחסי כבוד. והוא מדבר על הטרדות באופן כללי ולא של מין מסוים באופן ספציפי

      ואגב, זה לא עושה אותך חכם במיוחד לסכם את זה באמירת ''מה פמיניסטית מטופשת יכולה להבין ... '' - אם כבר מישהו מטופש פה ...

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני לא מבין מה הבעיה?? אין בחורה שלא מעריכה פליק טוב לטוסיק.... (ל''ת)

    אינגיאלה, 07/07/08 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    סטודנים ברמה ג ..תתעסקו בלימודים. (ל''ת)

    אלעד, 07/07/08 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה פתאום הפגנה?!מכתבים? הבנות?... בשביל מה יש משטרה?! (ל''ת)

    לא מבין כלום!, 07/07/08 13:40

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      ארז, באר שבע, 07/07/08 15:41

      הגב לתגובה זו

    • אילו היא ובתי המשפט רק היו מתייחסים להטרדות מיניות ברצינות הנדרשת (ל''ת)

      ברור, 11/07/08 11:16

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי המרצה שהטריד ??? (ל''ת)

    סטודנטית לשעבר..., 07/07/08 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''שיתוף פעולה''?

    אלי, 07/07/08 13:16

    מה זה סולחה? סוגרים חשבונות בתוך המשפחה? כבוד המשפחה? מה קורה כאן[
    ממה חוששת האונברסיטה

    הגב לתגובה זו