• 51.

    הם באים לוקחים סל קליטה ונוסעים לארצות זרות

    הודי מאמין, 07/07/08 18:13

    יהודים שרוצים באמת להבנות בארצינו סל הקליטה הוא רק עזרה ולא הנדבך האמתי להשתקעותם :חוץ מזה אדונים נכבדים תשקיעו
    בילודה הטבעית המקומית היהודית ותוסיפו עלזה
    עליה

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שימו לב שכתוב ''אוכלוסיית חוק השבות'' שכולל גויים רבים

    אייל, 07/07/08 12:21

    כי מדינת ישראל לא השכילה להפריד בין יהודים ללא-יהודים וכל מי שיש לו קרבה ליהודי (גם אם הוא בן לאב-יהודי ואם גויה, או רק סבא יהודי) רשאי לעלות מטעם חוק השבות. בגלל האיוולת הזאת העלו גויים רבים והעלו גם את שיעורי ההתבוללות בארץ! שקודם יטפלו בכל המקרים הקשים של יהודיות שהולכות עם ערבים ורוסים ויהודים שמתבוללים בארץ לפני שהם רצים לתקן את העולם. לא מקובל עליי שיקחו שכספי המיסים 100,000 שקל ויתנו לטובת סל קליטה לעולים שקרוב לוודאי הם גויים ויש גם סבירות לא מבוטלת שימשיכו את מסעם לארה''ב או משהו דומה, כפי שכבר רבים עשו. אם כבר להשקיע הרבה כסף - בפתרון הבעיות המקומיות בארץ של ההתבוללות פה והחזרת הגויים שעלו חזרה לארצות מוצאם.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תיהיה קהילה יהודית - יש עשרות קהילות בהנהגת שליחי חב''ד בחבר העמים (ל''ת)

    משה, 07/07/08 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כל היהודים כבר עזבו לישראל גרמניה וארה''ב

    אלכס טוקבק, 07/07/08 11:36

    כמעט ולא נשארו שם יהודים.
    ועכשיו הסוכנות פשוט מביאה אנשים שאין להם קשר ממשי לעם היהודי (סבא של סבא יהודי וכו,)
    הסוכנות צריכה להתמקד לדעתי בגרמניה צרפת
    וארה''ב.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בשנים האחרונות חלה ירידה דראסטית של 80 אחוז במספר העולים

    אנדרי מייסטר, 07/07/08 10:47

    לדתי זה קורה בגלל היחס לעולים חדשים עלו לארץ.אני נמשל מהדס חשמל ובישראל מ2001.ער היום אני לא מצליח לקבל את הרישיון מהנדס.אף אחד לא אוזר לנו.אני מקיר הרבה אנשים שחוזרים לרוסיה ומקבלים שם עבודה נורמלית אם משקורת טובה בנקום לעבוד בישראל בעבדות שחורות על גרושים בלי כבוד ובלי עתיד!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עולה מדבר.......עוד כמה שנים לא יהיה ....

    romno1, 07/07/08 09:25

    כסף כסף כסף שנות ה60 השנים היפות .......כרגע הכל זבל זבל זבל .....גם רביבו הלך....

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    קבלו תיקון: כבר כיום אין יהודים ברוסיה. מביאים מהגרים עם צלבים על חזם

    גדי, 07/07/08 09:05

    הם לומדים בגנים ובבתי ספר נפרדים - מדינה בתוך מדינה. העיקר שהסוכנות תמשיך להצדיק את קיומה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    איזה עולה יבוא בשביל עוד 50 אלף ש''ח ?

    חיים, 07/07/08 08:53

    אני מבין שהקהל מטרה הוא עולים עניים ומבוגרים (סבתות) שיעזרו לקרובים שלהם בארץ בכסף ובהטבות (בלי מיסים ומע''מ).

    הגב לתגובה זו

    • מי שמגיע לארץ והמטרה שלו הטבות הוא לא ישאר בארץ (ל''ת)

      יהודי מאמין, 07/07/08 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    והרי משרד הקליטה העלה לארץ 70% שאינם יהודים מאתיופיה ומרוסיה

    צא ולמד, 07/07/08 08:40

    מנהיגיה הרוחניים של יהדות אתיופיה (קייסים) קראו היום (שני)
    5/2/07
    לעצור את עליית הפלאשמורה לישראל. בכנס שנערך ברחובות תחת הכותרת ''למגר את תופעת המיסיון בקהילה'', בהשתתפות מאות מיהודי אתיופיה, קראו הקייסים והרבנים לקבוע כללים חדשים להעלאת יהודים מאתיופיה.

    לדבריהם, בשנים האחרונות, עקב מצבם הכלכלי הקשה של יהודי אתיופיה בארץ, רבים מאנשי הפלאשמורה חזרו לנצרות והקימו כנסיות ביפו, בירושלים וברחובות. מנהיגי הקהילה רואים בפעילות מיסיונרית זו קשר ישר לעליית פלאשמורה לישראל.

    אנשי הקהילה אמרו בכנס כי ''באנו להיות יהודים. באתיופיה לא היינו שונים מהנוצרים בצבע, היינו שונים מהם רק ביהדותנו''. עוד אמרו כי ''הפעילות המיסיונרית היא חציית קווים אדומים שעלולה להצית את הקהילה ולגרום לשפיכות דמים''.

    משתתפי הכנס בחרו ועד פעולה בראשות הקייסים, שתפקידו למפות את המיסיונרים בכל יישוב ולהכין רשימה של מיסיונרים אותה יעבירו למשרד הפנים, בבקשה למנוע מהם להתחתן או להיקבר בקבר ישראל. כמו כן, יכין הוועד נייר עמדה בנוגע לעליית הפלאשמורה לישראל.

    ''רדפו אותנו באתיופיה המיסיונרים, ואסור שירדפו אותנו גם בארץ הקודש'', סיכמו יהודי אתיופיה את הכנס.

    הגב לתגובה זו

    • הפלאשמורה יהודים ויש להעלותם מיד (ל''ת)

      אתה שקרן וגזען, 07/07/08 10:29

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מעיניין לדעת מדוע ?

    פקק תנועה קרית ביאליק, 07/07/08 08:39

    וחבל מאוד שכול יהודי העולם לא מיתקבצים וחוזרים למקום ומחוז חפצם המקורי ישראל .

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אלה החיים שלהם שיעשו איתם מה שבא להם

    סס, 07/07/08 08:37

    ובכלל עדיף שלא יביאו יהודים למחצה, הם מביאים רק צרות

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ובישראל 20 העשירים ופוליטיקאים מושחתים יחלקו את המשאבים לעצמם

    מי שיוכל ירד, 07/07/08 08:36

    לפני כשנתיים גילה רם כספי, מבכירי עורכי הדין בישראל, שאת הביטוי ''הון ושלטון'' טבעה בראשונה מבקרת המדינה לשעבר מרים בן פורת כשאמרה ''לא קונים שלטון בכסף''. ''אחרי זה העניין פותח בתקשורת כאילו הקשר בין פוליטיקאים ורגולטורים לאנשי הון הוא פסול'', הסתייג כספי בראיון שהעניק אז למוסף ''הארץ''. ''אני זוכר שכתבו באיזה עיתון מה פתאום איזה רגולטור רקד במסיבה של אחד מבעלי ההון''.

    רבות נכתב בשנים האחרונות על עושרן של כ-20 משפחות בישראל ועל ריכוז העסקים הרב שבידיהן. ואולם השפעתם של בני המשפחות האלה על המדינה אינה מסתכמת בתחום הכלכלי: העוצמה הפיננסית שבידיהם מיתרגמת לא פעם לעוצמה פוליטית ותקשורתית. באמצעות הונם הם עוקפים את מנגנוני הדמוקרטיה והשוק החופשי, משפיעים על השלטון ועל הרגולציה, ומונעים תחרות.

    כיצד הם עושים זאת? יש כמה דרכים אפשריות:

    * מתן תרומות לפוליטיקאים.

    * גיוס פוליטיקאים לשעבר לחברות ודירקטוריונים שבשליטתם. בכך הם מאותתים לפוליטיקאים שכדאי להיות נחמדים אליהם: כאשר הם יסיימו את הקריירה הפוליטית יחכו להם ג'ובים מפתים.

    * שימוש בלוביסטים כדי להשפיע על ח''כים ושרים.

    * שימוש בעורכי דין בכירים המקורבים לשרים, ראשי ממשלה ואנשי מפלגות.

    * שימוש בתקציבי הפרסום הגדולים של החברות שבשליטתם כדי ''לחנך'' את כלי התקשורת הניזונים מתקציבים אלה.

    * רכישת אחזקות בכלי תקשורת או שליטה ישירה בחברות תקשורת.

    * גיוס של רגולטורים לשעבר, כדי שיעזרו בהתמודדות מול הרגולטורים הנוכחיים. הדבר גם מאותת לרגולטורים המכהנים שאם יתנהגו יפה - גם הם יקבלו ג'ובים כאשר יפרשו מתפקידם.

    * גיוס של בנקאים. שוב, הדבר רומז ליתר הבנקאים כי אם יהיו נחמדים לאילי ההון - גם הם יקבלו אצלם ג'ובים לאחר שיפרשו.

    Markerweek מנסה למפות באופן פרטני את השימוש שעושים בשיטות אלה כמה מאנשי העסקים הבולטים במשק. רשימת השליטים, הכוללת 14 בעלי הון, הורכבה על-פי מידת ההשפעה שיש לכל אחד מהם על הדמוקרטיה והשוק החופשי בישראל, באמצעות ניתוח עוצמתו הפיננסית והדרך שבה תירגם אותה לעוצמה פוליטית.

    איש העסקים נוחי דנקנר, למשל, שולט באופן ישיר ובעקיפין בעשרות אלפי משרות בישראל, ומשפיע כמעט על כל פעולה שעושה ישראלי בחיי היום-יום דרך אחזקותיו בתחומי הסלולר, הקמעונות, התיירות, הנדל''ן וביטוחי החיים. כבעלים של עסקים רבים בתחום התקשורת מקפיד דנקנר להדק קשרים עם שרי תקשורת. באפריל 2006 היה זה אברהם הירשזון, מקורבו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, שכיהן כשר תקשורת והעניק לסלקום רישיון להפעלת טלפוניה קווית - אף שלפי הפרסומים התנגדו לכך פקידים במשרד.

    ארנון (נוני) מוזס עומד בראש קבוצת ידיעות אחרונות, המוציאה לאור את העיתון הנפוץ במדינה, מחזיקה ב-17% ממניות חברת הכבלים HOT, בעיתון ''וסטי'' בשפה הרוסית ועוד. מוזס נחשב למי שאינו מעוניין להיכנס לעימותים חריפים עם השלטון, ואין לו בעיה לצנזר כתבות לא מפרגנות על פוליטיקאים.

    שלדון אדלסון, היהודי העשיר בעולם, הקים ומממן את החינמון ''ישראל היום'' - העיתון השני בתפוצתו בישראל, שמטרתו העיקרית והמוצהרת היא להדיח את ראש הממשלה אהוד אולמרט. ''ישראל היום'', ששומר על קו ימני מוצהר, גייס לשורותיו עיתונאים ותיקים, המנהלים בחודשים האחרונים מלחמת חורמה נגד אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תמיד יהיו יהודים - בכל מקום ...

    יהודה, 07/07/08 08:23

    כל עוד ישמרו על האורטודוקסיה - שמונעת התבוללות - ולא עושה מהיהדות ''כאילו'' יהודים..

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא נורא: הסוכנות ''היהודית'' תמציא לנו יהודים בדמותם של אלכוהוליסטים, זו (ל''ת)

    זונות ופושעים, 07/07/08 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    התבוללות,חבל שלא היתה לפני מאות בשנים.היו נחסכים הרבה סיפורים טרגיים. (ל''ת)

    ת''ח ות''ט, ''סופות בנגב'' עלילת בייליס ''פרהוד'', 07/07/08 07:30

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אז מה?

    דליתה, 07/07/08 07:28

    המדינה קיימת 60 שנה וצריך לדאוג למי שחי כאן- דואגים ליורדים שעזבו מרצונם ומזניחים את הצעירים, ועכשו יגדילו את סל הקליטה???נכון- יבואו הרבה רוסים, יהנו ויעזבו לקנדה.
    ממש כואב!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חינוך ממלכתי

    יהדי חילוני, 07/07/08 06:57

    רק חינוך ממלכתי המלווה בחינוך לערכי היהדות ימנע התבוללות בקרב עמנו פה בארץ ישראל.
    פשיטת הרגל וחוסר התקציב של החינוך פתח פתח לכל מיני זרמי חינוך כגון אנתרופוסופי המלווה בפגניות עם נטייה לנצרות.
    חינוך דמוקרטי או תיגבור היהדות בחלק מכיתות בבתי ספר מסויימים.
    כל אלה גורמים לקיטוב אפליה וחוסר שוויון.
    הקצעת כספים למערכת חינוך ממלכתי לכל עם ישראל המלווה בערכי היהדות ימנע הליכה למקומות אחרים ויחסוך את כל הכספים אשר מופנים לעליה אשר חלקה הגדול נוצרי לכל דבר וחי בקהילות סגורות.
    מכאן תבוא ההתבוללות ובתוך מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • החינוך החילוני ממלכתי משחית את נפשות הילדים

      מיכאל, 07/07/08 08:33

      ההתבוללות כבר כאן. צא לרחוב ותראה המוני גויים דוברי עברית, שנולדו להורים פוסט-יהודיים

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הם צודקים בראותם את סחי בממשלת ישראל הנהנתנים + ש''ס (ל''ת)

    גם אני רוצה, 07/07/08 06:44

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש חינוך אין התבוללות (ל''ת)

    אשרה, 07/07/08 06:44

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אל דאגה

    ציוני, 07/07/08 06:42

    יקום צורר ליהודים, שיחפש אותם עד דור רביעי לאחור. אי אפשר להימלט מיהדות.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ברוך שפטרנו מעונשו של אלו (ל''ת)

    אסי, 07/07/08 06:20

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נו, אז?

    ניר, 07/07/08 06:06

    מקומם הוא כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בתוך שנים: לא תהיה קהילה יהודית במדינת ישראל, שמאלנים יגיירו ערבים (ל''ת)

    להפסיק גניבות מקופת המדינה., 07/07/08 05:27

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ממש יעזור סל קליטה ב-100 אלף ש''ח כשכל דירה עולה מליון...

    איתי, 07/07/08 02:51

    הממשלה ממשיכה לחנוק את המרכז בכוונה כדי לשלוח אנשים לפריפריה, אבל הפריפריה הישראלית היא או השטחים או הנגב במדבר או הגליל שאין בו תעסוקה. אנשים לא הולכים לשם ונשארים במרכז. מחירי הדירות בשמיים, אז למה שיהודים יבואו לכאן? לקנות דירה ב-300 אלף דולר? אפשר באותו מחיר לקנות דירה טובה בניו יורק או אפילו בית פרטי בדאלאס.

    הגב לתגובה זו

    • דירת 3 חדרים באיזר חיפה- 400 אלף (ל''ת)

      ב.ט.וליםפם, 07/07/08 08:01

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אין עתיד ליהודים בגולה

    קובי, 07/07/08 02:24

    עוד כמה דורות לא יהיה כזה דבר יהודי גולה. היהודים היחידים שיחיו בחו''ל יהיו ישראלים שירדו מהארץ או חרדים. ההתבוללות תשים קץ ליהודים בגולה. בישראל ב2020 יחיו מעל 10 מיליון יהודים. העתיד היהודי הוא רק פה

    הגב לתגובה זו

    • יהודי רוסיה

      קהיל ויקטוריה, 07/07/08 07:18

      אי אפשר להביא לארץ ישראל עולים אשר אינם יהודים ועם רוצים להתגייר זה משיקולים חומרניים בלבד מה קורה להנהגה פה בארץ רוצים להפוך את מדינת ישראל לגויים כנראה.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני בעד שחרור רוצחים תמורת החזרת היהודים! (ל''ת)

    אבי, 07/07/08 02:20

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תנו תקציב לחבדנקים שנמצאים שם תעזרו להם להלחם בזה

    חיים, 07/07/08 02:13

    בברית המועצות לשעבר ישנם מאות שלוחי חבד שחיים שם במסירות נפש בדיוק כדי למנוע את ההתבוללות הפושה שם ורואים ברוך ה' הרבה פירות לעבודתם
    לכן על הממשלה להתחיל לתקצב אותם שם

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אפשר לסמוך על חב''ד!!! (ל''ת)

    אלעד הלוי, 07/07/08 02:03

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    די !!! מספיק עם הציונות הזאת !!! אתם הורסים את העם במו הציונות !!!

    ישראלי ותיק, 07/07/08 01:48

    אי אפשר לזרוק על הכלכלה עשרות אלפי מהגרים מדי שנה, בלי קשר למצב המשק, השכלתם וכישוריהם !!!!!
    בגלל זה כל כך הרבה ישראלים ותיקים צורכים וסוחרים בסמים - הם מיואשים ממציאת עבודה,לא מוצאים טעם בלימודים גבוהים כשמולם תחרות של המוני מהנדסים ומדענים רוסיים, ולא מבינים באיזה חברה בדיוק הם חיים, כי כל כמה שנים היא משתנה להם מול הפרצוף !!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם רוב היהודים מתבוללים -אז אולי זה צריך לקרות ? כלומר, את הדת

    חיים רצון, 07/07/08 01:38

    לא צריכים לכפות, אם היא לא עוזרת לשפר את החיים - אז אולי צריך להפטר ממנה ? או לשנות אותה ?
    הדת היהודית מיושנת ומפגרת בחלקים רבים ולא מתאימה לחיים המודרניים.''עלייה'' המונית לישראל לא תשנה בהרבה את המצב. אם 80% מתבוללים -80%!!!! - אז סימן שלא טוב להם עם היהדות וא יעזור אם יביאו אותם לישראל (כפי שגם בישראל רוב היהודים לא דתיים).

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מודיעין

    מני, 07/07/08 01:31

    התבוללות יש גם בתוך הארץ מכיוון שהביאו לפה כמליון גויים. ועכשיו מה רוצים לעשות לשלם לעוד גויים כדי להגיע לפה?דבר ראשון יש להחליף את ההנהגה בארץ כמוקד שחיתות שמפריע לאנשים נורמטיבים עד כדי כך שהם פשוט עוזבים את הארץ!דבר שני לשנות את חוק השבות שרק יהודים יוכלו לעלות ואם יש יהודי שנשוי לגוי\\ה אז רק הם יוכלו להיכנס לארץ ולא כל המשפחה המורחבת להקשיח את תנאי קבלת האזרחות כמו כן נתקלתי בהמון מקרים שעולים לקחו את סל הקליטה ופשוט נעלמו איתו אני יודע שהמון אנשים יתרעמו עליי ועל עמדתי זו
    אבל אני חושב כך מפני שאני יהודי בן יהודים ניצולי שואה אשתי יהודיה כשרה כמו כן ילדיי יהודים ואין שום סיבה בעולם שיתנו לגוי מאה אלף ש''ח כדי לגור פה ולי ייתנו אצבע משולשת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בתוך שנים לא תהיה קהילה יהודית במדינת ישראל !

    אשר מארה''ב, 07/07/08 01:27

    ויהי בימים ההם אין ראש ממשלה בישראל ערס ערס הישר בעיניו יעשה !

    המדינה שלנו בדרך לאבדון עצוב )-:

    מקווה שיהיה טוב

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    רבנים מושחתים

    המחתרת הסגולה, 07/07/08 01:24

    במזרח אירופה לשעבר מסתובבים הרבה רבנים מושחתים שלא עושים שם טוב ליהדות. הם נוסעים במכוניות בשבת לבית הכנסת ואוכלים חזיר בפרהסיה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני בעד התבוללות, רק כך המשיח יגיע יותר מהר.

    אבי, 07/07/08 01:07

    כאשר ישארו רק דוסים בעולם ומן הסתם הם פועלים בדרך שתביא את המשיח.

    לכן אני קורא לכם... יהודי העולם התבוללו!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ואחרי זה יגידו לי: רוסי תחזור לרוסיה...... (ל''ת)

    רוסי, 07/07/08 01:01

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    על מה אתם מדברים??? בתוך שנים...

    אני, 07/07/08 00:57

    לא תהיה קהילה יהודית במדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    החזירו גם את הבנים מאירופה גם כאן ההתבוללות 90 אחוז

    אריה, 07/07/08 00:52

    יש כאן באירופה אלפי ישראלים והני משפחותיהם כך שההתבוללות בקרב בני הנוער גבוהה מאד גם כאן יש לפעול מהר ולאפשר ליהודים וישראלים כאחת לחזור הביתה וגם להם לתת סלי עליה מוגדלים ואין להפלות בין יוצאי חבר העמים לכל מדינות אירופה בגלל המצב החברתי המיוחד באירופה והמיתרנות מאבד הנוער את זיקתו לישראל וליהדות ויש לפעול ואפילו שעה אחת קודם..כי בעוד כמה שנים גם כאן יחפשו את היהודים בנרות...

    הגב לתגובה זו

    • שיתבללו, למה לא ? צריך לזרום עם החיים, לא עם הממסד היהודי המושחת והמנו (ל''ת)

      עזיז יגב, 07/07/08 01:42

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    זכאי עלייה אינם בהכרח יהודים

    בני, 07/07/08 00:43

    לא נותרו כמעט יהודים ברוסיה, אלא כמה זקנים וגם כאלה שאינם רוצים לעזוב בכל מקרה. אז מי בדיוק הם רוצים למשוך ? עוד אנשים ללא שום זיקה לעם היהודי שיבואו בגלל הכסף ? כאילו צריך עוד כאלה ?
    ישראל צריכה עלייה איכותית לפני הכמותית. צריך להתמקד ביהודים מאהר''ב, צרפת, אנגליה, באנשים הציוניים ובעלי זיקה איתנה לשורשים שלהם, שיהיו חילונים או דתיים, לא אכפת אבל שיהיו יהודים בנפש.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    היום המונים מהעולים מאז עוזבים.

    צדוק, 07/07/08 00:41

    מה נותן להביא עוד עולים שאין להם קשר ליהדות ורובם באים מטעמים כלכליים.
    בישביל שעוד כמה שנים לאחר שניצלו את מדינת ישראל גם הם יעזבו.
    הממסד מוכיח כל פעם מחדש שיש לו בעיה עם רוב יהודי בארץ לכן מביאים כל פעם כמויות של עולים שידוע מראש שהם לא יהודים,או שמביאים כמויות של עובדים זרים מאותה סיבה וכן הלאה.
    אם היה אכפת להם מהיהודים היו תומכים בציבור היהודי בארץ ומחזקים אותו,אך אנו רואים איך קורה בדיוק ההיפך.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מזמן איןןןןןןןן (ל''ת)

    משה, 07/07/08 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הרוסים הלא יהודים

    רינה, 07/07/08 00:21

    שסבא של שסבא שלהם היה חצי יהודי- עולים לארץ, אוספים את סל הקליטה וממשיכים ישירות לקנדה... יש פה מלא כאלה!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איזה מיותר

    באר שבע, 07/07/08 00:07

    הם גם ככה לא יהודים, לוקחים לנו את כל מקומות העבודה ומחירי הדיור בשמיים..
    לא הגיוני שזוג שנולד כאן - ושירת את המדינה לא יוכל להתפרנס פה בכבוד ושלא לדבר על כך שגם חלום הבית מתרחק..
    בקיצור - עוד מיליון וחצי רוסים - משמעו שכל ישראלי נורמאלי יחפש את עצמו הרחק ממדינת ישראל..
    אתם רק מביאים את הקץ למדינה.. חבל...

    הגב לתגובה זו

    • פרנסי המדינה המבולבלת הזאת עוד לא הבינו שהרוסים שנכנסים מצד אחד -

      הציונות מקלקלת, 07/07/08 01:45

      מבריחים מוחות מצד שני, ומטמטמים את כל השאר.
      איך אפשר לצפות מצעיר ללמוד הנדסה או מקצוע נדרש במשק, כשכל כמה שנים זורקים על המשק עוד אלפי ועשרות אלפי בעלי מקצועות רוסיים (או צרפתים, אומה שלא יהיה) בלי שום קשר לצמיחה הטבעית וצרכי המשק של הוותיקים ????

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    גם בארה''ב המצב קטסטרופלי (ל''ת)

    מקור יודע דבר, 07/07/08 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    טעות להביא לכאן רוסים שאין להם קשר לישראל

    אלי שטיין, 06/07/08 23:56

    אני יליד לוהנסק (אוקראינה). האנשים שם - האנטישמיות זורמת להם בדם. אין עוד כזה דבר בעולם.
    אולי באיזורים אחרים ברוסיה המצב שונה. אבל באוקראינה זה רק נהיה יותר גרוע. ב-20 באפריל יומולדת של היטלר אנשים חוגגים (אותו היטלר שחיסל מיליוני אוקראינים).
    אם נשאר שם יהודים 100% - אז להביא.
    אבל להביא לכאן אנשים שגדלו בתרבות של אנטישמיות קשה ולתת להם 100 אלף ש''ח...בשביל מה ?

    הגב לתגובה זו

    • צודק אבל!!!!

      ליאור, 07/07/08 00:17

      פקידי הסוכנות חייבים להמשיך ''לעבוד''

      הפחד מרוב דתי מזרחי

      עושה את שלו

      והורס את המדינה

      הגב לתגובה זו

    • אתה סתם מתלהם פתאטי! (ל''ת)

      דוד, 07/07/08 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא רואה מה טוב בשימור היהדות

    אלון, 06/07/08 23:49

    לא מבין למה זה כל כך חשוב.

    חבל רק שהמוסלמים נשארים מוסלמים.

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שלנו-זה אנשים שלא מבינים את החשיבות כמוך...

      ערן החילוני, 07/07/08 00:05

      נותרו בעולם כ 20 מיליון יהודים לעומת למעלה ממיליארד נוצרים,מוסלמים,בודהיסטים...(דתות שלעולם לא יעלמו)
      מתוך ה 20 מיליון סביר להניח שכמעט כל היהודים החיים בתפוצות יתבוללו מתי שהוא ובמשך הזמן גם חלק מהיהודים שחושבים כמוך שזה לא חשוב...התסריט ברור-דתות ישארו בעולם,היהדות תיעלם בגלל אנשים כמוך וחבל...תחשוב על זה עוד הפעם...

      הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך (ל''ת)

      יוסי, 07/07/08 00:54

      הגב לתגובה זו

    • יש טעות בטענה שלך

      יהודה, 07/07/08 08:48

      היהודים תמיד נחשבו למוצא אתני בנוסף להיותם חלק מדת היהדות בניגוד למוסלמים, שהינם חלק מדת ולא משוייכים אתנית.
      עובדה זאת נובעת מכך שהיהודים לא נטו לצרף אנשים ליהדות בניגוד לדתות אחרות.
      לגבי היהדות וכל יתר הדתות אני מסכים איתך שאין סיבה לשמרם,בדת יש הרבה רעות חולות.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אף פעם לא היו יהודים בחבר העמים.

    טל, 06/07/08 23:47

    גם ככה כל מי שעולה איננו יהודי על פי רבני החושך במדינה הזו.
    עכשיו יביאו עוד מיליון ויתעללו בהם עד שיעזבו מרצון.
    לא חבל על כל המאמץ הזה?

    הגב לתגובה זו

    • לך תלמד היסטוריה

      אני, 07/07/08 01:04

      גולדה מאיר נולדה בקייב שבאוקראינה בה''מ לשעבר
      גם היא לא יהודיה?

      הגב לתגובה זו

    • טל . הינך נבער(ת) או חדל(ת) אישים.

      אשר צבי (הירש) גינצברג, תה ויסוצקי, 07/07/08 08:12

      מדינות המקור של חבר העמים היו מאוכלסות במליוני יהודים ''תחום המושב'' ,ערש החסידות קהילות אוקאינה ביילרוס וכו'.

      על רובם עלה הכורת במלחמת העולם השניה (ה''שואה'') , ועל הנותרים שלא נחלצו ממסך הברזל הסובייטי (בין מאילוץ לבין מעצלנות),
      היה לעמוד בפני לחצי המכבש התרבותי והקיומי ,ורובם בחרו בדרך השרידות הפשרנית.

      אפשר לדון בנפרד על עצם הגיור או על הטעם החיובי/השלילי בחוק השבות המתיחס לזכות הנכד של יהודי, אך עדיין אין זה מבטל את העובדות ההיסטוריות על הקיום היהודי ברוסיה הצארית והמדינות שקמו תחתיה במהלך המאות ה20+21.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הם לא יהודים ממילא

    חיים, 06/07/08 23:35

    תפסיקו להעלות חצאים ורבעים ושמיניות, נמאב כל עוד הם בהירי עור, הפאלשמורה כבר יותר יהודים מהם זו חוצפה את סל הקליטה צריך לתת למשפחות ותיקות של יהודים

    הגב לתגובה זו

    • תכנס!

      דוד, 07/07/08 00:45

      אז לך תעלה את הפאלשמורה, אם כל הספק ביהדותם, תבזבז עליהם פי 10 כסף וזה עוד לא ערבון כי קליטתם תצליח (הנסיון מראה הפוך לחלוטין), והינם עוד יחזירו אותך ואת המדינה לעידן הדינזאורים מבחינה תרבותית כלכלית ומדינית.....

      לכן תפסיק לבלבל את המוח עם הסיסמאות זולות ונטולות כל תוכן.......

      הגב לתגובה זו

    • פשוט גזען... אם לא בהירי עור - לא הייתה פה עכשיו... (ל''ת)

      אני, 07/07/08 00:59

      הגב לתגובה זו

      • המדינה לא כמה בגללכם

        חיים, 07/07/08 05:38

        היא הייתה קיימת אלפי שנים לפני הפלישה הקולוניאליסטית שלכם, אתם רק הקמתם אותה וגם בצורה עקומה רוב הבנייה הייתה משותפת ונוטה דווקא לכיוון המזרחים, בכלל לא הייתם שורדים בלעדינו, אתם נחשבים פה לקולוניאליסטים אירופאיים ולבנים, אנחנו עלי התאנה שלכם

        הגב לתגובה זו

        • אתה גזען ולפי הטענות שלך אתה מוסלמי מתחזה ליהודי

          יהודה, 07/07/08 08:40

          טעויות הכתיב שלך ,והטענות שלך על קולוניאליזם אירופאי וכך שהמזרחים הם עלה תאנה, מרמזות על כך, שאתה מוסלמי שמנסה להסית בין יהודים ממוצא שונה.כל היהודים הם ממוצא מזרח תיכוני, עובדה שהוכחה בבדיקות גנטיות.
          לעניין העלאת יהודים-הגיע הזמן שנפסיק להעלות ''בכח'' יהודים לישראל, הצפיפות בישראל היא בין הגבוהות בעולם.צריך לחזק את הקשר בין היהודים בעולם לישראל אבל לא בהכרח להעלות אותם.

          הגב לתגובה זו

          • לא נכון - לא כל היהודים ממוצא מזרח תיכוני

            סטודנט ת''א, 07/07/08 11:05

            אני דור שלישי בארץ, ואינני ממוצא מזרח תיכוני.
            אני בלונדיני עם עיניים כחולות ממוצא אירופאי, אבל נחשב כאן כיהודי.

            הגב לתגובה זו

  • 4.

    עוד לא הבנתם מגל העליה האחרון שלמהגרים הרוסים לא כל כך אכפת מיהדות,

    הרוסים מהרוסים, 06/07/08 23:34

    הם לא מגדירים עצמם כיהודים (רובם, לא כולם), לא אכפת להם מאוכל כשר, ואפילו ניאו נאצים משם כבר היו לנו - אז עוד מליון וחצי (כלומר, עוד גל הגירה של 20% ) - שיסתיים בעוד גל עזיבה של ישראלים ותיקים, שלא יוכלו למצוא עבודה או את עצמם ?
    (כמעט מליון ישראלים ותיקים עזבו את ישראל בשנים האחרונות, הרבה

    הגב לתגובה זו

    • i am a second genoration israeli that left

      lopo, 06/07/08 23:56

      not becouse of the russions but becouse of israelis JUST LIKE YOU!!!

      הגב לתגובה זו

      • צודק, למה הטלת את האשמה בירידה מהארץ על הרוסים?

        איש, כפר חיש, 07/07/08 00:50

        הם רוב בארץ ובגלל זה קשה להם להיטמע בחברה.
        אם הם היו מיעוט, לא הייתה להם ברירה והם היו משתלבים.
        אבל עכשיו יש להם ערוץ וסביבה משותפת, ככה שאין להם בעיה לשמור על התרבות הרוסית, שד''א לא רעה בכלל, אנחנו ה''ותיקים''(כולה כמה שנים יותר מהם וכבר הרמנו אף) גרמנו לה להיראות רע.

        הגב לתגובה זו

    • ישראלי ציוני

      גם לי לא אכפת מהדת היהודית אז מה?, 07/07/08 00:29

      להביא לפה כמה שיותר אנשים מתורבתים כנגד הערסים והחרדים הפרמיטיבים

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    עוד לא הבנתם שדחיסת יהודים לכאורה מרוסיה למדינת ישראל הקטנה

    אלי ההו, 06/07/08 23:31

    עלולה להביא גם לחיסול היהודים הנמצאים בדינת ישראל ?
    והסכנה היא לא רק עוד אינתיפאדה או מלחמת זעם מוסלמית, אלא גם התערערות החישוקים החברתיים והנפשיים של אזרחי המדינה הקיימים ?

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם כל ה..

      אני, 07/07/08 01:00

      תימנים
      אתיופים
      פארסים
      אירנים
      מורוקאים
      ...

      אחלה של יהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בגלל המדיניות של אולמרט אני לא אקרא לקרוביי לעלות ארצה

    אלכס, 06/07/08 23:30

    קל מאוד לצאת בהצהרות ננבובות ולהגות תכניות סרק. בגלל התבוסתנות של ממשלת אולמרט אני לא מוכן שקרוביי יעלו לישראל. מוטב להם לחפש מקלט בטוח יותר בארה''ב, בקנדה או באוסטרליה. נכון להיום, ישראל היא מדינה הכי מסוכנת ליהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה לעשות שהרוסיות כאלה כוסיות

    לנין, 06/07/08 23:30

    במיוחד הגויות !?

    הגב לתגובה זו

    • למה תדבר סרה? היו פה הרבה בלונדיניות קודם : לאה רחל רבקה ושרה !

      ליכטנשטיין קולורס, 07/07/08 09:34

      המתמודדות העולות ב''הישרדות''(ויקה,מרינה ושות')הן COPY של רות המואביה, ודבורה הנביאה.

      הגב לתגובה זו