• 17.

    חוקים חוקים ומי יאכוף?

    חיה, 09/07/08 11:15

    בלית ברירה הפכנו למדינה שמייצרת חוקים ללא הרף, דברים שאמורים להיות ברורים מצריכים חוקים ע''מ למונעם, ומי יאכוף וירוץ אחרי הבריונים בחופי הים?

  • 16.

    למה התקשורת פוחדת לפרסם את שם בעל הג'יפ? על מי היא מגנה? (ל''ת)

    מוזר לא?, 07/07/08 10:29

  • 15.

    לעלות את הקנס

    אשקלוני, 07/07/08 10:02

    במקום שהקנס עכשיו הוא 1000 ש''ח לחוף מוכרז ו-500 ש''ח לחוף לא מוכרז אני אומר לעלות את הקנס פי 2 אפילו 3 שיכאב להם יותר אולי רק ככה יבינו

    • גם כנס וגם השבטת רכב

      נהג ג'יפ, 08/07/08 12:50

      הפיטרון הכי יעיל עד היום לעבירות תנועה ורכב היא השבטת הרכב. כשהערס הדורס יראה איך מחרימים לא את הרכב לכל חודשי הקיץ (60 יום השבטה), החיוך שלו (ושל העורך דין שלו) ימחק מהר מאוד.
      עובדה: השבטת רכב כעונש חובה (לשופטים אין שיקול דעת בעניין) בעבירות של משעיות עם משקל יתר ונהגים שיכורים הקטין את העבירות האלו יותר מכל חוק או תקנה אחרת.

  • 14.

    אולי נעשה חוק שפשוט אסור לסוע....

    המושבניק, 07/07/08 07:35

    למה קיצוניות?
    שיהיו חופים שאסור וחופים שמותר, למה לאסור הכל?
    ותשקיעו קצת בחינוך של הילדים שלכם...

    • אין שום סיבה לנסוע על החוף! עאלק מושבניק...

      כל הכבוד לפינס, 07/07/08 09:22

      החופים שלנו גם ככה נראים כמו הצרות שלנו, לא צריך להרוס אותם עוד יותר עם ג'יפים.

      מה אתה מציע, שהחוף מסויים יוקצה לנסיעת ג'יפים בלבד?
      כי אם אתה מתיר נסיעה אתה חייב לאסור רחצה כדי שאנשים לא ידרסו כמו שקרה כבר כמה פעמים.
      אני באמת לא חושבת שיש לנו מספיק שטחי חוף בשביל שנהגים משועממים יעשו סיבובים על החול...

    • אולי אפשר לעשות אצלך סיבוב על הגינה, ו''תחנך את הילדים שלך'' ?

      פנדה, 07/07/08 18:19

      ממתי נוסעים על חוף ?? אתה בסדר ?!

  • 13.

    למה תמיד נזכרים אחרי שכבר קורה אסון?? (ל''ת)

    ציוני, 07/07/08 06:45

  • 12.

    אמצעי פשוט

    רץ עם שועלים, 07/07/08 01:00

    לפני שנים רבות, בארץ רחוקה (ג'ורג'יה בארה''ב?), היו מרוצי מכוניות לא-חוקיים ומסוכנים. מצאו שם פתרון פשוט: חילוט מיידי של רכב המשתתף בעבירות שיש בהן דאווין. כשהעירו למושל המדינה על הדרקוניות הזו, הוא אמר: ''במלחמה -- כמו במלחמה''.

    מכירה פומבית בכל יום א' של ג'יפים שנסעו בחוף בשבת מבהירה היטב: דאווין בחוף עולה ביוקר, ללא טיעון או ערעור. משפטי? צודק? הוגן? ממש לא, אבל יעיל -- ואפילו מממן את האכיפה.

    • זה נוגד את חוק יסוד: חוקים יצירתיים

      פנדה, 07/07/08 18:21

      זה חוק יסוד שלא נכתב, אבל הוא יותר פעיל מכל חוק יסוד אחר.. מאז שאני ילד לא שמעתי על חוק אחד יצירתי שנחקק במדינה, או בכלל תגובה יצירתית של המדינה לבעייה כלשהיא.

  • 11.

    מדובר בתרבות מרוקאית מטונפת שמגיעה מהחינוך בבית (ל''ת)

    יוסי, 06/07/08 20:25

    • צודק! לקרוא לילד בשמו. עם חינוך כזה אולי החוק יעזור..אולי (ל''ת)

      ישראלי, 06/07/08 21:02

    • כמובן! במרוקו היו לכל משפחה לפחות 2 האמרים וטרקטורון. יש אפילו חג 4X4

      ז'וז'ו, 07/07/08 08:39

      בחסות המלך. בחג זה היינו יוצאים כל תושבי מרוקו עם הג'יפים היוקרתיים וחורשים את חוף הים ואם היה פנצ'ר היינו אוטמים אותו בעזרת מופלטה או בעזרת מוח קטנטן של אנשים כמוך...

      • המוח הקטנטן מר ז'וז'ו הוא שלך אם אתה מתכחש לחינוך ותרבות האלימות (ל''ת)

        והשלכת הזבל, והחוצפה המרוקאית המנסה להפחיד את כולם, 07/07/08 08:51

    • הרי מאוד נכון שהמרוקאים הם הכי עשירים בארץ

      מגיב ליוסי, 07/07/08 10:04

      והאשכנזים כלל לא

  • 10.

    אם לא תהיה אכיפה - חבל על החקיקה. (ל''ת)

    אמסטל, 06/07/08 19:26

    • יש לך מילה מיותרת, הרשה לי לנסח מחדש:

      ע. גולדשטיין, 07/07/08 09:34

      לא תהיה אכיפה- חבל על החקיקה.

  • 9.

    כל הכבוד על היוזמה,במקביל להסדיר חוף מוסדר לרכיבה (ל''ת)

    סוג של פשרה, 06/07/08 19:20

    • למה אתה חייב לנסוע דווקא בחוף ?

      א, 06/07/08 21:17

      יש בארץ הרבה שטחים שמותרים לרכב שטח, ואפילו שבילים שמסומנים לכך במפות.

      מי אמר שחייבים להקצות שטח נוסף על חשבון החופים המצטמצמים ?

  • 8.

    כל הכבוד להצעת החוק

    טליה, 06/07/08 18:17

    והעיקר שתהיה אכיפה מלאה!

  • 7.

    יש חקיקה וגם לא חוסר פשוט אין מוטיבציה, פקודות ברורות, והשופטים משחר

    איתן, 06/07/08 18:16

    ואזזזזזזזזזזז

  • 6.

    ממשלה של ליצנים!

    ג'יפאי, 06/07/08 18:14

    יש חוק שאוסר נהיגה על חוף הים אבל המשטרה לא אוכפת אותו.

    הנהג הפוגע צבר הרבה עבירות תנועה אבל אף אחד לא שואל למה הוא עדיין על הכביש.

    אולי הגיע הזמן שבמקום לחוקק חוקים טיפשיים יתחילו לאכוף את החוקים הקיימים?

    דרך אגב, הרחצה בחוף הקשתות אסורה, זה לא חוף מוסדר.

    • בשביל מה אתה צריך ג'יפ ?

      א, 06/07/08 21:13

      כמו שאתה לא נוסע רק בכבישים מוסדרים, כך יש גם מי שלא אוהב לרחוץ בחופים מוסדרים.

      לפי ההיגיון שלך, מותר לנסוע רק על אספלט.

  • 5.

    די לאלימות הפושעת שלהבריונים האלו. מעכשיו לכלא!! (ל''ת)

    נמאסה הסלחנות!, 06/07/08 17:56

  • 4.

    הודו

    מכיר את הגיפ, 06/07/08 17:53

    זה של יוסי משילת - מודיעין ?

  • 3.

    חזק וברוך! להרחיב את החוק גם לאופנועי ים

    גיא, 06/07/08 17:43

    מסוכן לא פחות

    • מסכים... וגם לדוקים - הדבר הזה דוקר. לא לאשר הבאת דוקים לחוף!!! (ל''ת)

      אא, 07/07/08 10:59

  • 2.

    החוק- לא רק למען אזרחים!

    פקח, 06/07/08 17:41

    החוק נועד גם לשמור על סביבת הים והחוף- ועל הטבע שבו. צריך לסגור את החופים הרמטית לרכבים ולהאשים מי שנכנס גם בפריצה ובפגיעה בטבע. תיקון או לא תיקון- עד ששופט לא באמת יכניס נהג לכלא על עצם הנסיעה על החוף ועד שהמשטרה לא תעמוד בכניסה לחופים- כלום לא יזוז. מדינה של ערסים צריכה שוטרים ערסים.

    • בדיוק. ואולי כדאי גם ללמוד משיטת 3 העברות האמריקאית.

      ללה, 06/07/08 19:54

      עברה שלישית- לא משנה מה סוגה ישיבה בכלא לזמן רב.
      צריך לאכוף את החוקים ביד קשה

  • 1.

    לא רק החופים

    o, 06/07/08 17:21

    גם שמורות הטבע.
    צריך היה להתיר יבוא של ג'יפים, טרקטורונים ואופנועי שטח, רק לאדם המראה צורך מקצועי.

    • מסכים בהחלט. (ל''ת)

      אלעד, 07/07/08 08:44