• 45.

    איפה הרה''ב שלמה דיכובסקי ? ואיך אפשר להגיע אליו? (ל''ת)

    עגונה 10 שנים, 07/05/09 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פסיכים... (ל''ת)

    אמיר, 08/07/08 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    גיורי הצד''ל ודרקמן הם כמו שכושי יהפוך עורו ללבן,ומר חברבורותיו (ל''ת)

    ישורון, 08/07/08 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בני ברק

    nrmkhev, 07/07/08 19:24

    ממליץ לפטר את רבי שרמן.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    או שאתה סטמאראו נטולי קרטא או שאתה ציונ

    אביה, 07/07/08 18:10

    בנוסף להלכה היהודית דייןב בית הדין הרבני מחוייב לפעול עפ''י חוק יסוד חופש אדם וחירותו. וצריך להיות כפוף להחלטות של בגץ במקרה שהוא פוגע בעקרון צדק טבעי.הדיינים הרי הסכמו בקבלת תפקידם כדיינים במדינת ישראל לעקרונות האלה מי שלא מתאים לו מקומו לא פה. מי שחושב אחרת פשוט בוגד במצפונו שהוא הולך לקבל שירותים מבית הדין הרבני. אז חברי או שאתם עם המדינה או שלא.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נשים:חידלו מנישואי רבנות!!!אתן מפילות עצמכן בפח מלכתחילה!!!אתן מועידות

    מדינה בהפרעה!!!, 07/07/08 14:15

    עצמכן לעגינות ולבעיות גדולות במקרה גירושין!
    אפשר להינשא בנישואין אזרחיים, פשוטים וברורים והפסקת הנישואין גם היא פשוטה ושפוייה.
    ובמקרה צרה, אם הבעל נעלם ואיננו - התרת הנישואין מתקיימת לפי חוק המדינה בה נישאתן.

    ואתן הדתיות: כשאלוהים יהיה לצידכן אפילו אני אלך למקווה. כל זמן שהוא חירש ואטום לצרות הנשים וממנה גברים לשלוט בחייכן, ושותק על התעלמותו מזוועות השואה - הוא לא ברשימת העוזרים שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מצווה להתעמר בנשים

    הרבנית שוורצקופף, 07/07/08 12:48

    היצורים האלה, שהדם שלהן רוב הזמן טמא, הקול שלהן ערווה והשיער משחית. מה קרה? שיגידו תודה שמרשים להן לשבת בקצה האוטובוס ואפילו, כן אפילו לצאת מהבית בלי ליווי מבוגר כמו שמקובל במתוקנות שבאומות (טהרן למשל).

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הכל מותר נגד מי שהעז לחשוף את דרוקמן כרמאי וזייפן? (ל''ת)

    יהודי פשוט, 07/07/08 10:05

    הגב לתגובה זו

    • אני מכיר את פסקיו המעוותים של שרמן.

      נידון למוות, 13/07/08 18:39

      אם אין לך כסף תשתדל ששרמן לא יהיה חלק מהרכב הרבנים שדן בנושא שלך..

      אגב, מעניין מתי יעלו על איזרר ?

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מישהו יודע מיהעו''ד/טו''ר שמייצג את הסרבן? (ל''ת)

    רונן, 07/07/08 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הרבנים עושי העוול, נושאי הכתבה ודומיהם - הביתה !!! (ל''ת)

    משה, 07/07/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הוא לא היחיד, ואחר כך מתפלאים ששונאים את הדוסים!!! (ל''ת)

    עמי שראל, 07/07/08 09:01

    הגב לתגובה זו

    • לא שונאים מעריכם אנשים שלא מחניפים,ומוכרים דת תמורת מילה טובה (ל''ת)

      קרלו נגד שרלו, 07/07/08 14:24

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הגזמתם

    דתי לאומי, 07/07/08 09:01

    ארגוני הנשים הרפורמיות (כן כן, כחובש כיפה סרוגה אני מכנה את ארגוני הנשים כארגונים רפורמים. ע''ע מאמרו של עמנואל שילה ב''בשבע'' על ד''ר חנה קהת) לא מרפות ממאבקן בבתי הדין ובדיינים.
    כל פעם זהו דיין אחר שמקבל על הראש. עד לפני שנה התעללתן בדיין הרב חגי אזירר ואחרי שירדתן ממנו כי הוא נתן לכן להבין שרק ההלכה היא נר לרגליו ולא לחצים של רפורמיות כאלה ואחרות.
    כעת, אחרי שהובסתן במאבק נגדו, חיפשתן ומצאתן קרבן אחר, ושמו הרב אברהם שרמן, שגם הוא, כמו כל יתר הדיינים, ההלכה היא נר לרגלו.
    חמור מאד אם יתגלה יום אחד שיש דיין שנכנע ללחצים של ארגונים ואינטרסנטים כאלה ואחרים.
    ההוכה הטובה ביותר שהרב שרמן לא נכנע ללחצים כפי שמתואר בכתבה, היא העובדה שהוא גם לא נכנע ללחצים של גורמים אחרים ורפורמיים העטויים כיסויי ראש ומתחזים לדתיים לאומיים (במקרה הזה דתיות לאומיות).
    אני מתבייש בכיפה הסרוגה שלי.

    הגב לתגובה זו

    • התעללות הדיינים במסורבות הגט רבה יותר מהמתואר בכתבה !

      יצחק דתי לאומי, 07/07/08 09:30

      34 - ניכר שאינך מתמצא בהתנהלות הנוראה של הדיינים כמו הרב שרמן, שהורסים חיים של משפחות כה רבות !!!
      ואתה מעז להאשים את ארגוני הנשים שעושות עבודת קודש.
      אתה מתבייש בכיפה הסרוגה שלך - בצדק.

      הגב לתגובה זו

      • מי אמר שאתה מתמצא,אולי אתה מתמצא בנשים,אבל לא בדיינים (ל''ת)

        מקרלו ליצחק הגאון, 07/07/08 14:33

        הגב לתגובה זו

    • חוטי הכיפה שעל ראשך לא מעידים על אישיותך... (ל''ת)

      אסף, 07/07/08 09:54

      הגב לתגובה זו

      • חוטי הכיפה הם מירשם לרקוד בשתי עולמות (ל''ת)

        חיים הכט, 07/07/08 14:25

        הגב לתגובה זו

    • גם אני מתבייש שאנשים כמוך מכנים עצמם ''דתיים'' (ל''ת)

      אתה באמת צריך להתבייש בכיפה הסרוגה שלראשך., 07/07/08 09:56

      הגב לתגובה זו

    • לפי שיטתך גם הרב דרוקמן הוא רפורמי (ל''ת)

      הילה, 07/07/08 15:52

      הגב לתגובה זו

    • צמד דיינים

      מרגרט, 10/07/08 13:46

      הדיין איזירר הוא עושה דברו של הדיין שרמן ושניהם אינם פוסקים לטובת נשים! שניהם חברו עם הדיין אברהם שיינפלד ועשו כנגד הוראתו של הרב עמאר נשיא בית הדין הרבני הגדול.

      אז מה לך להגן עליהם? לא כיפות, לא ציציות, ולא שטריימלך יכסו על עוולות הדיינים הללו, וכיוצא באלה---

      מדינת טליבנים!

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    כתבה מבולבלת, חצאי אמיתות,

    דנה, 07/07/08 08:53

    נראה כי הכותב לא מבין את הנושא כלל, מי אמר למי ולמה, , מבזה את קוראיו.

    הגב לתגובה זו

    • מבזה את עצמו, ואת שולחיו,העיקר להשמיץ חרדים,זו מצוה גדולה להיות בשינאה (ל''ת)

      בגלל שקר יש בלבול, 07/07/08 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מתי גזרתם מחבוש על אשה שסרבה לקבל גט ?

    לרב בוארון, 07/07/08 03:04

    כאשר ידוע כי נשים רבות סוחטות את הבעל כתנאי להסכמתן לקבל גט.

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל הוא שאם הבעל יוליד, ילדיו לא יהיו ממזרים (ל''ת)

      הילה, 07/07/08 15:54

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אנחנו חיים ב 2008 לא הגיע הזמן להתקדם ומישהו

    מהרבנים יהיה, 07/07/08 00:54

    אמיץ וישנה כבר את החוקים,לא הגיע הזמן להגן על הנשים ולהחמיר את העונשים עם הבעלים שמסרבים לתת גט?
    לא פלא שיש הרבה זוגות בישראל שלא רוצים להתחתן ברבנות.....

    הלווווווווווווו
    מישהו שומע אותי?

    הגב לתגובה זו

    • שב בבית ותלמד במקום לכתוב עיצות של כסילים,וליצנים שלמדת בציונות הדתית (ל''ת)

      קרלו ל31, 07/07/08 14:39

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    למה לא משנים את החוק ונותנים לנשׁים גט ולבעלים (ל''ת)

    עונשים חמורים, 07/07/08 00:52

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא מצאתם תמונה יותר נורמאלית של הרב עמאר? (ל''ת)

    נבו, 06/07/08 23:16

    הגב לתגובה זו

    • אין כאן מקום לכירורגיה !

      רפאל מקרית אונו, 07/07/08 01:01

      מה אתה דורש ? הדרת פנים של כהן גדול ? ככה זה לצערי הרב ! אי אפשר לשנות פנים של רב עבריין ומושחט !.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל העליהום של הצד''ל לא יועילו,הם מוגדרים ככופרים,וזייפני הלכה (ל''ת)

    קרלו, 06/07/08 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הרב דרקמן מגייר כדי להגדיל את הכמות במקום הילודה העקרה (ל''ת)

    חיים הכט, 06/07/08 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ועל זה נאמר לרב שרמן-

    חיים, 06/07/08 22:50

    על דאטפת אטפוך...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מי זה השרמן הזה שעושה כ''כ הרבה כותרות? תפסיק להתעלל בנשים מסכנות (ל''ת)

    אסף, 06/07/08 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בתיה דרור לא דואגת לעגונה,אלא לתקוף את החרדים,ולכן הכתבה ניראת מבולבלת (ל''ת)

    ישורון, 06/07/08 22:41

    הגב לתגובה זו

    • פיספסתי משהו?

      אח שלי, 07/07/08 01:21

      פיספסתי משהו? זו כתבה של בתיה דרור או של בן-חיים?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מקבץ שאלות לרב בן דהן

    יהודי, 06/07/08 22:20

    אני מניח שאינך גולש באינטרנט אולי עוזריך..יועציך המשפטיים יביאו בפניך שאלות אלו.
    1. וודאי תסכים כי הרב בוארון אינו רבקה לוביץ..את קושיותיו לא תוכל לפתור בהניד ראש ובלגלוג כפי שאתה מתיחס לשאלותיה של לוביץ..אם כן כיצד יתכן שהצד המענהלי עליו אתה מופקד הינו כה לקוי וכל דיין לוקח כל תיק שבא לו ?
    2. כיצד הרב שרמן נטל את התיק של משפחת ו. שאינה בתחום אותיותיו..בתיק הרב דרוקמן ?
    3.מי שכפל בהנהלת בתי הדין לרב שרמן את טיוטת פסק הדין בענין הרב דרוקמן שפורסמה בכנס דיינים מבלי שנתנו לו להגיב טרם פרסום?
    4. מי בהנהלת בתי הדין אפשר שטיוטת פסק הדין דלעיל תהיה לנושא בכנס הדיינים ומי התעלם ונתן יד להשפלתו של הרב דרוקמן?
    5.מי הכין את התיק נגד הרב דרוקמן?
    6. מי שמר עליו בהנהלת בתי הדין הרבניים ?
    7. מי נתן לחומרים לזלוג מתיק זה מעת לעת ?
    8. מי איפשר לנסות להפליל את הרב דרוקמן אצל היועמ''ש ?
    9. מי תמיד מגבה את הרב שרמן נגד הרב עמאר ?
    10. מי טען בעיתון הארץ שהרב עמאר הוא זה שהורה להכין את התיק נגד הרב דרוקמן? אגב זה הוכחש ע''י הרב עמאר מכל וכל.
    זהו מקבץ ראשון של שאלות. אנא ענה בגלוי בכנות ללא מצגת וללא גלגול עיניים.
    אגב מי צודק ממי המשפחה שטוענת שסרבן הגט חופשי או אתה ? מישהו אינו דובר אמת ....

    הגב לתגובה זו

    • העוולות שגורמים הרבנים שרמן בן דהן וחבורתם רבים יותר !!!

      אברהם, 07/07/08 09:07

      מזדהה עם כל מילה של 23, ונשים רבות יכולות להוסיף סיפורים נוספים מסמרי שיער על העוולות שעוללו להן הרבנים הנ''ל וחבורתם, אשר בכך הרסו את חייהן וחיי משפחותיהן.
      הגיע הזמן לשחרר את עם ישראל מעושי העוול האלה !!!

      הגב לתגובה זו

    • שלח לרבנות את השאלות,ותקבל תגובה,יתכן ורוב שאלותיך לא מחייבות (ל''ת)

      קרלו לחכם בעל השאלות, 07/07/08 14:42

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ישנה שמוע מפי ''יודעי דבר'' שנגד הר' שרמן יש עכשיו חקירות של ממש...

    אחד, 06/07/08 22:03

    מתברר שמדובר בדיין בעיתי ביותר, שבחלק גדול מתיקיו נתגלו נגודי עניינים חמורים.

    הגב לתגובה זו

    • הצד''ל יעשו קוקוריקו,וישארו בחוץ (ל''ת)

      קרלו נגד22, 07/07/08 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מי שהסכימה שיתעמרו בה בחופתה,שלא תייבב בגירושיה!נישואים מחופפים=גירושי

    חופה מחופפת, 06/07/08 21:46

    גירושים קלילים ונינוחים!

    הגב לתגובה זו

    • פוסטמההה.. מה את מבינה?!

      אני, 07/07/08 00:30

      פוסטמההה

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הרב שרמן משלם את מחיר פסה''ד שהוציא בעניין הרב דרוקמן, וחבל

    ע''וד כיטוב, 06/07/08 19:50

    עד לפסק הדין הנועז שהוציא הרב שרמן כנגד גיורי הרב דרוקמן, הוא היה מקובל על כולם כדיין משכמו ומעלה.נאמן, ישר, לא נושא פנים, תלמיד חכם ברמה גבוהה וירא אלוקים, מקיים למופת את הדין של ''לא תגורו מפני איש''.

    חבל שאנשי הציונות הדתית (בשיתוף בעלי אינטרסים זרים נוספים) מנסים להכפיש את שמו באמצעות עלילות שווא. בסך הכל נוכחותו של אדם כמוהו במערכת , תורמת לרמתה ולמעמדה של המערכת כולה.

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכבוד לרב שרמן

      ציון, 06/07/08 22:01

      הוא לא סגנו של אלוקים והוא לא כל יכול. לבית דין הרבני ולכל דיין כמו כל שופט כשחורג מסמכותו וכשמתגלה פגם בתפקודו יש לערער עליו להעמיד אותו לדין משמעתי אפילו להדיח אותו מתפקידו. אינטרס אינטרס אבל אני לא מבין את העיוורון בתמיכה של הרב שרמן עם כל פסקי דין חמורים שהוא מוציא.

      הגב לתגובה זו

    • טעות בידך נוכחותו היתה לטורח עם היותו שליח של רבו ללא שום דעה עצמית (ל''ת)

      צפונה, 06/07/08 22:56

      הגב לתגובה זו

      • תגובתך מוכיחה שאתה לא מתמצא בנושא. (ל''ת)

        מיכאל יונגרמן, 06/07/08 23:28

        הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה

      אחת שיודעת, 06/07/08 23:30

      הרב שרמן באמת משכמו ומעלה - חבל שמטילים בו דופי מטעמים זרים

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    תפסיקו להשמיץ

    דרוקמן זייפן, 06/07/08 19:21

    את זה אומרים ישראל רוזן, שאינו חשוד על חרידיות יתר.
    ועו''ד יעקובי היעוץ המשפטי לבתי הדין שדעתו מחייבת משפטית.
    רישום כוזב במסמכי תאגיד הוא עביחרה פלילית, וזה לא משנה אם המתגייר, הוא קזחסטני נחמד, או רוסי אנטישמי

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      אחת שיודעת, 06/07/08 23:30

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    חבל מאד שמתעלמים

    מנקודה מאד פשוטה, 06/07/08 19:18

    הרב שרמן מחזיק בשיא של התרת נשים עגונות, רק שהוא לא עושה זאת באמצעים שאינם מתירים את האשה לכל הדעות, אלא בשכנוע בתחכום, ועמל בלתי נלאה.
    זו גם הסיבה שבשעתו ארגוני הנשים תמכו בבחירתו לעליון.
    אלא שהיום יש קבוצה של דרוקמן בוארון ועוד שלוחצים לשנות כיוון, פשוט לשנות את ההלכה, מי שרוצה להתגייר, גם אם הוא אינו ערבי טרווריסט, או אנטישמי אוקראני שמנסה רק להשיג סל קליטה,מקבל גירות על בלנק...
    כל אשה שדורשת גט פלוס דרישות לא הגיוניות מבעלה, תקבל הכל על מגש של כסף.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הרב שרמן , הביתה

    אברהם בן יהודה, 06/07/08 18:37

    הרב שרמן , אתה עובד במסגרת ממלכתית ולא במדינת הטאליבנים.
    משכורתך משולמת מכספי המיסים שלנו ולא של החרדים שלא משלמים מיסים(צדיקים גמורים)

    מספיק שפכת את דמו של הרב דרוקמן, ועכשיו את דמה של האשה, ומה אתה תעולל לנו בעתיד?

    למען השם , עוף לנו מהעיניים ולך לטליבנים שלך, אחרת תודח בקרוב מאוד

    הגב לתגובה זו

    • מעניין מאד מאחר והוא עובד במערכת ממלכתית הוא לא צריך יותר לפסוק לפי

      מפוכח, 06/07/08 20:50

      ההלכה אלא לפי דעת הציבור החילוני בארץ.
      באמת נימוק פסיכי

      הגב לתגובה זו

      • אתה פשוט לא מבין

        משה רבנו, 07/07/08 09:48

        ההלכה לא מתירה לשפוך דמו של רב בישראל ולהתעלל באשה

        ההלכה מחייבת לאהוב את הגר ותפקיד הדיין לצרפו לעם היהודי באהבה רבה

        הגב לתגובה זו

      • אתה צודק הנימוק שלו פסיכי,וירש אתו מהצד''ל (ל''ת)

        שכטר, 07/07/08 14:48

        הגב לתגובה זו

    • הפסיקות הן הלכתיות,ולא שליפות מהמותן (ל''ת)

      למר איברהים איבן יהוד, 07/07/08 14:46

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אבישי למה אתה לא מפרסם את התגובה שלי ? (ל''ת)

    מאמו, 06/07/08 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חזק ואמץ לרה''ג שרמן שליט''א על עמידתך נגד כוחות הרשע

    ברוריה אירנשטיין, 06/07/08 18:16

    הפמיניסטיות, הרפורמים - כולם התקבצו נגדך - ולכן ברור שאתה מנהיג אמיתי שלא מתקפל בפני שונאי ה'. ישר כוחך!

    הגב לתגובה זו

    • ולאיזו קבוצה

      מרים, 06/07/08 21:13

      את מייחסת את הרב בוארון? - אה אולי הוא סתם ספרדי...

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם ישנן האשמות כל כך חמורות נגד השרמן הזה - למה לא עורכים לו שימוע?

    הרב יצא משליטא, 06/07/08 17:54

    למה אין ועדה של דיינים עליונים שתשב עם מר שרמן הזה ותיתן דעתה ל''מעלליו'' (או אולי שיפוטו המבריק).
    הצדק חייב להיעשות גם בנחלתם של ה''חרדים'',
    בתי המשפט הרבניים. אם יצא שהשרמן הזה שרלטן כל יכול, הרי שכל עושי דברו מחוייבים ביום תענית והיתר נדרים כשבראש בי''ד של מטה ישב הרב דרוקמן שליט''א

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שוב בן רהאן לא יודע.

    מאמו, 06/07/08 17:49

    שוב גם בתיק זה מתברר כי ניהול בתי הדין רקוב. דיינים עושים כטוב בעיניהם לוקחים תיקים לא להם. כך במקרה המובא כאן כך בתיק שקשור ברב דרוקמן. תמיד לבן דהאן יש הסברים וגלגולי עיניים. בתיק של הרב דרוקמן הוא הפיל את האשמה על הש.ג.
    מוזר מי נותן לו גיבוי אחרי כל כך הרבה שנים של כשלון להשאר במערכת.
    מספיק לראות את דו''ח מבקר המדינה האחרון לראות עד כמה הדבר חמור.
    מי בנציבות שרות המדינה מעלים עין ממנו ונותן לכשלון להתקיים.
    תפתח חקירה על הקשר הבילתי כשר ביחס לבן דאהן.

    הגב לתגובה זו

    • די שקט לא להפריע לבן דהן

      חוזן בוזן, 06/07/08 19:15

      כמי שיודע תמיד הכל...כמי שמתיר עגונות מתחיל..כמי שמחווה דעה ויודע דעת עליון...אל תפריעו לבן דהן. הוא עסוק בלחמת מצווה...
      תנו לו שקט מספיק בודקים עכשיו את מעלליו ביחס לרב דרוקמן אל תעוררו כלום נגדו כי השר ירדוף אותו...

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כשחכמים החליטו להפסיק את הנהגת ר''ג הם אמרו : ''תא נעבריה'' וכן כאן ! (ל''ת)

    צפונה, 06/07/08 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כשחכמים החליטו להפסיק את הנהגת ר''ג הם אמרו : ''תא נעבריה'' וכן כאן ! (ל''ת)

    צפונה, 06/07/08 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לצערי הרב שרמן מתנהג כבריון שכונתי , כך היא דרכה של תורה ?? (ל''ת)

    מי צפון, 06/07/08 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כב' הרב עמר: לא תשא פנים

    א, 06/07/08 16:36

    לא מפי עסקנים של הרב קרליץ אנו חיים...
    חובתך וזכותך לא לעמוד על הדם!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לשים את הרב שרמן יחד עם הבעל הסרבן בכלא

    המשיח(או:די לסרבנות), 06/07/08 16:23

    זה בטוח יפתור את כל הבעיות ודי לחכימא...

    הגב לתגובה זו

    • מקורבי המסורבת אומרים שהמסרב בכלל חופשי, אז יוצא מכך

      הרבי הנקוק, 06/07/08 18:15

      שהרב שרמן יהיה חופשי גם הוא. מה הועילו חכמים בתקנתם?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    שתי עובדות על שרמן: שפטו בעצמכם

    יפתח הגלעדי, 06/07/08 16:22

    1. שרמן הוא זה שמנהל את מסע הצלב נגד הגיור של הרב דרוקמן ופוגע במאות מתגיירים.
    2. בדיוק כמו מצגר גם שרמן הוא בובה של אלישיב.
    עכשיו תעשו את הקשר בעצמכם ותראו מה קרוה כשנותנים לליטאים לנהל את העניינים

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    צריך לתבוע את כל הגופים הללו שמעודדים מבצעים לגרושות - שישלמו את הנזק

    גבר, 06/07/08 16:08

    החברתי כלכלי מדיני להוצאות על טיפול בגירושין בהורים בילדים ובמערכת ברור שיש מישהו כאן שמעודד זאת ואלו הגופים של משפחה אחרת חדשה צבעונית ועוד שאר מינים ...
    צריך תביעה יצוגית כנגדן - שישלמו את הנזקים לילדים קודם ואחר כך לגברים ואחר כך לממשלה שמבזבזת על כך מיליירדים בשנה במקום שתהיה חברה בריאה ואיכותית לאורך זמן חיים דור ללא גירושין - רק הדת תחזיר אותנו לשם .

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אחחח... העסקנים מסובבים את כל עולם היהדות והרב שרמן נפל ברשת... (ל''ת)

    והשוחד יעוור..., 06/07/08 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שרמן,בעל גאווה ויהירות, מבזה ת''ח,

    יהודי לא פחות משרמן, 06/07/08 15:39

    נבול תיבול גם אתה גם חבר מריעך,

    הגב לתגובה זו

    • הרב שרמן אדם הגון ונאמן. השמצותיך אינן ראויות (ל''ת)

      אחת שיודעת, 06/07/08 23:32

      הגב לתגובה זו

      • שרמן מתעלל סדרתי במסורבות גט

        אחד שיודע, 07/07/08 09:57

        אחת שיודעת - אינך יודעת כלל כפי שניכר מתגובתך הבלתי ראויה.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    מילא מיצוי הדין איתו כאן, אך איך הוא לא מפחד מבית דין של מעלה?

    יראת שמים, 06/07/08 15:17

    מה אני מבינה? אני רק יראת שמים פשוטה. אבל גם לי ההדיוטה שלומדת את פרשת השבוע כל שבת, זכורים חוקים מפי הגבורה בעצמה האוסרים על היושבים בדין להטות את הכף, ומזהירים ושבים ומזהירים מפני זלזול בחסרי הישע, שהם ללא ספק האישה הזאת במקרה הזה.

    אז איך אנשים כמו השמות מעוררי היראה שנאמרו בכתבה הזו, שכביכול מקורבים לבעל הסרבן, או כמו הדיין, שצריך להבין דבר או שנים בחוקיו של הקב''ה אינם מתמלאים יראה ופחד מאבק של חשש של משוא פנים או עכוב הדין במקרה של אישה שרוצה לעבוד את השם ובאה בתמימות לדיינים הממונים על יכולתה לעשות זאת כאן ולחיות בטהרה? פשוט נפלא ממני. אתמהה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    להקשות על גרים ועל עגונות- רשע מוחלט שאינו יהדות אמת (ל''ת)

    תחזקנה ידי הרבנים דרוקמן ועמאר, 06/07/08 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ברוך השם , זה מגיע לכל מי שדתי

    ישעיהו חזון, 06/07/08 15:09

    כל אותם אלו שמבטלים את עצמם מול רבנים מאחזי עיניים \\ מגיע לו לסבול.
    והיהודים האמיתיים , החילוניים , להמשיך לעמוד על המשמר נגד השרלטנים - רבנים

    הגב לתגובה זו