• 44.

    אין ממשלה בישראל

    ???????, 18/07/08 03:58

    צריך לעשות החלפת שוביים חיים בחיים
    אם הם מביאים מתים גם הם יקבלו גופות מתות

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    רון ארד לעד

    אתי, 14/07/08 00:22

    רון , עבר המון זמן ועדין אתה בכותרות .
    אותך לא נשכח לעולם .
    המון אהבה וחיבוקים לתמי ויובל .

    תמיד אבל תמיד תהיה בליבנו , וסמל לעצמאותנו .

    בכבוד רב .

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    המתווך הגרמני לא עשה את עבודתו בגלל שלא העביר מידע שהחיילים חיים

    חיימוביץ, 12/07/08 20:53

    איך יתכן שלא קיבל מידע חשוב כל כך.
    איך יתכן שלא נערך ביקור בין הצלב האדום והמתווך הגרמני לבין שני החיילים החיילים?
    אני נגד שיחרור קונטאר עד לקבלת מידע שהחיילים השבויים חיים
    גם משפחתו של קונטאר רצו לדעת שהוא חי וקיים וכי היחס אליו טוב והוגן
    גם משפחות החיילים רוצים לדעת שהחיזבאללה נוהג בשבויים בכבוד וגם הם חייבים לתת מידע שהחיילים חיים ומקבלים יחס טוב והוגן
    עד קבלת מידע לא הייתי מבצע החלפת שבויים
    החלפת שבויים חיים בחיים..שהרי שבויים נחשבים לחיים ולא למתים..

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עוול למשפחות?ומה עם משפחת ארד?

    עלי בבה, 12/07/08 20:37

    מדינת ישראל הולכת לקבל גופות ופיסת נייר מסריחה בתמורה למרצחים הכי גדולים ולתהלוכות ניצחון של החיזבאללה בלבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    רון ארד

    ציוני, 10/07/08 19:16

    מספיק עם האטימות הזאת מצד הממשלה .
    רון ארד מוחזק כמעט בוודאות באיראן החיזבאללה מנסה לגונן על התחת שלהם...
    חיזבאללה לא יתנו רמז קטן בנוגע לרון מכיוון שאיראן אוסרת עליה זאת.
    יש בידי חיזבאללה מידע כלשהו על ארד, מידע זה יכול להוביל אותנו למקומות שמהם ככל הנראה תבוא סוף לפרשה...
    הגיע הזמן להתעורר ולנער אותם לפני שיהיה מאוחר מידי

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אין ממשלה בישראל

    אילן, 08/07/08 02:34

    אם הדו''ח מספק אז ''יגרם עוול למשפחות'' ואם הדו''ח לא מספק אז ''תתעורר התנגדות ראש השב''כ וראש המוסד''.
    וכמו אין ממשלה בישראל.

    למעשה זה לא ''כמו'' - פשוט אין ממשלה בישראל וכל שנשאר זו חבורת דביקונים מושחתים ורודפי שררה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רון ארד

    אהובה, 07/07/08 09:03

    אם כל הממשלות ההקודמות, הריקות מתוכן והעלובות לא היו מפקירות את רון עם בימי שביו הראשונים, הוא לא היה היום בחזקת נעלם, אמו ז''ל לא היתה מתה מצער, אשתו ובתו היו חיות איתו את חייהן בכבוד והכי חשוב הוא היה עכשיו איתנו. איזו בושה!! ממשלות עלובות!! ומה הפלא שכל הטובים עוזבים את המדינה???

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מיקרה עצוב

    פקק תנועה קרית ביאליק, 06/07/08 09:14

    פרשת רון ארד .היא פרשה קשה ועצובה. בחיו המדינים של עם ישראל .בדור האחרון.פרשה זו יכלה להיסתיים בצורה אחרת .

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    גם קונטאר צריך למות בנסיבות לא ידועות (ל''ת)

    עין תחת עין, 04/07/08 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מכסים על איראן - לא מאמין להם (ל''ת)

    לא מאבדים שבוי, 04/07/08 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איך יגידו שחומיני חיסל אותו ?

    @ בנצי-א @, 04/07/08 16:26

    באוגוסט 88 באיזור קלאת נאדרי שבאיראן
    חוסלו בלילה אחד אלפי אסירם פוליטיים לפי הוראת חומיני
    למזלו הרע רון היה בכלא עם אסירים שלא נרשמו
    מטעמים מובנים

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רון ארד

    אליאור, 04/07/08 15:22

    בושה וחרפה למדינה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ההתעסקות 22 שנה ברון היא נקרופיליה לשמה

    שמאלן, 04/07/08 15:21

    ברור שכל ישראלי היה שמח אם בכל שלב שהוא היה מתברר שרון חי וניתן להחזירו ארצה. בתנאים כאלה גם שווה ללכת רחוק ולהשקיע משאבים לשחרורו. העיסוק האובססיבי בשבוי שכבר עשרות שנים אין ממנו אות חיים הוא גם תאוות סנסציות, וגם חיטוט שמזכיר נקרופיליה ולא מכבד את מי שעוסק בו, גם אם זה אינטרס של המשפחה או בוחשים אחרים בקלחת.

    הגב לתגובה זו

    • רון ארד זה סמל הכישלון של כולנו, כולל שלך. אני יודע שלשמאלנים 22 שנה (ל''ת)

      זה הרבה מדי., 04/07/08 16:14

      הגב לתגובה זו

      • כימני ודאי היית מתנגד לכל עסקה לשחרורו (ל''ת)

        על מה תלין, 04/07/08 16:36

        הגב לתגובה זו

    • רון ארד מת מזמן ועד עכשיו מביא נזק לתודעת הציבור הישראלי

      צודק, 05/07/08 00:33

      מוכנים לשחרר מחבלים תמורת מידע על איש שמת מזמן. הוא היה חייל וכשיצא למשימה ידע שאולי לא יחזור, כמה עוד חיים נקריב בשביל לדעת איפה הוא קבור?
      כנ''ל לגבי שאר השבויים, אסור להקריב חיים בעיסקאות מפוקפקות עם ארגוני טרור. שחרור מחבים זה הקרבת חיים!

      הגב לתגובה זו

      • מדינה שלמה שבויה וקפואה על מקומה בתמורה לשני גופות וחייל שנישבה

        עלי בבה, 12/07/08 20:42

        ההתעסקות האובססיבית בגופות ושבויים מעלים את מחירם,חוסר התגובה של המדינה לירי טילים ופתיחת מעברים כדי שיאותו לשוחח איתנו על שליט מראה לטרור ולראשיו כמה מדינת ישראל חלשה.
        שבויים משחרירים בכוח ולא בהידברות עם טרוריסטים,גם אם השיחרור יעלה בחיי החייל וחלק ממשחרריו כגון פרשת וקסמן עדיין שווה
        לפעול ולא להתקפל בפניהם.

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    עקבתיו אבדו? את מה שהם עשו בגופתו הם מתביישים היום להודות.

    חסרי צלם אנוש, 04/07/08 15:08

    כיוון שזה יבהיר לעולם כולו את אופיים האמיתי המסוגל לבצע בחסרי ישע זוועות שמעבר לדמיון.

    הגב לתגובה זו

    • פשוט חלאס עם הדמגוגיה הזאת. כולם מסוגלים לזוועות.

      דותן, 07/07/08 09:49

      עמלק? נאצים? רוסים? צרפתים? ספרדים? יוונים? מצלצל מוכר? כולם היו חיות. אנחנו ואחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    עצוב

    shlomo, 04/07/08 14:33

    עצוב לנו לדעת שהוא מת. אנחנו משתתפים בצער של משפחת האבלים. שינוח בגן- עדן.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אולממרט וברק מפקירים את RON ARAD ! מעטפות זה יותר חשוב! (ל''ת)

    אברהם, 04/07/08 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא לענין פשוט לא לענין. בצורה נחרצת יכול לדבר תמיד

    נו באמת. נו באמת, 04/07/08 13:58

    אך ורק מי שיודע בודאות דברים. איך עקבות אובדים זה לא חולצה שנזרקת למחסן ..היו להם סיבות טובות שהם לא רוצים שנראה את גופתו ...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אסור לבצע את העסקה הזו

    אדום צפוני, 04/07/08 13:26

    כל העסקה הזו היא סמפטום לעוד אחד מיני המון נצחונות של התקשורת על טובת כולנו.
    אין מידע ממשי על רון ארד.
    המקסימום שנקבל עבור שחרור רוצחים מהזן הגרוע ביותר הוא 2 גופות.
    השתגענו?

    הגב לתגובה זו

    • כן. ולידיעתך, התקשורת גם היא אדומה. (ל''ת)

      כחול מהמרכז, 04/07/08 15:10

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    נו באמת??!!! דוח של חזבאללה.... (ל''ת)

    חניבעל, 04/07/08 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ליבי עם המשפחות בעיקר משפחתו של רון שמתייסרת שנים.

    צדוק, 04/07/08 12:04

    ליבי עם המשפחות בעיקר משפחתו של רון שמתייסרת שנים, אבל אסור להאמין לשטן הזה נסראללה.
    לא יתכן ש''רון מת מזמן'' היו לישראל יותר מעדות אחת שרון היה בחיים אפילו בתחילת שנות האלפיים.
    ואם מת בידי מי ?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ____ האם יש בדו''ח מידע איך הגיע לידי נסראללה עותק הסרט המלא של רון ארד

    שצולם ע''י שוביו??, 04/07/08 11:52

    זה הפתיע בזמנו את ישראל שהסרט בידי נסראללה, ממנו סיפק חלקים בעסקה הקודמת. את התמונות מתוך הסרט כן הכירו בישראל, אבל לא ידעו שקיים הסרט האותנטי עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני לא מבין האדמה בלעה אותו? (ל''ת)

    אשכרא חברא חלם, 04/07/08 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לאירנים יש סיבה טובה להחזיק את רון ארד ולהעלים זאת

    משה חכים, 04/07/08 11:31

    אירן מזה שנים טוענת שישראל חטפה 4 ''דיפלומטים'' שלה
    ישראל עד עתה טענה שלא ידוע לה דבר עליהם ולכן האירנים מעמידים פנים שאין להם את רון ארד
    עכשיו ישראל הודתה שה-4 מתים והאירנים באמצעות החיזבאללה הוציאו הודעה דומה על רון ארד.
    גורלו של רון ארד תלוי בגורל ה4 אירנים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רון ארד

    רמי, 04/07/08 11:30

    לצערינו הגדול ידענו שזה יהיה הסוף חבל שזה לוקח כל כך הרבה זמן הממשלה היתה צרכה לקבל את מר הידעה לפני כמה שנים כך היתה האלמנהיכולה לחיות את חייה בצורה אחרת ואולי להכים משפחה חדשה ולנסות ליצר משהו משארית חייה לנסות למצוה לעצמה את העושר

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רון ארד חי ונמצא באירן כל היתר זה קישקושים של נסראללה (ל''ת)

    משה חכים, 04/07/08 11:26

    הגב לתגובה זו

    • נכון ! אם הוא היה בידי החיזבאלא , חי או מת , הם היו מקבלים הרבה עליו . (ל''ת)

      איש עסקים, 04/07/08 11:58

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    האירגון משקר !! לבוא חקר וחשבון עם האחראים למותו אם מת. (ל''ת)

    בנצי, 04/07/08 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אתם שוכחים שהעסקה היא לא תמורת הדו''ח

    אלא רגב וגולדווסר, 04/07/08 11:21

    הדו''ח מאחר וזו הזדמנות אחרונה לדרוש מנסראללה משהו אחרון בקשר לרון ארד, במסגרת עסקה שהוא מעוניין בה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הלוואי שהעיסקה המטופשת תטורפד

    גיל אזולאי, 04/07/08 11:18

    כל מה שיביא לטיפוד העיסקה יבורך

    הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      הלואי, 04/07/08 15:13

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    המדינה מציגה את העניין כניצחון?!?!

    NY, 04/07/08 11:15

    החיזבללה מודה שנכשל להשיג מידע!!! וואווו החיזבללה מודה בכישלון ולכן חייבים לספק את כל דרישותיו, הרי הוא מודה בכשילון!!!
    כמו שנאמר: איזו מדינה, איזו מדינה...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק מדינה רקובה מקבלת דוח מארגון טירור

    שמאל ציוני!, 04/07/08 10:47

    שבעת מלחמה ביודעין מנסה לפגוע באזרחים

    רון חי עד שלא יוכח אחרת!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אות קלון למדינת ישראל לעולם ! (ל''ת)

    נטשתם!!!, 04/07/08 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הציטוט הבא הוא הזמנה לאונס

    יונה, 04/07/08 10:42

    ''יהיה קשה לטרפד את העסקה וזה יגרום עוול למשפחות''. עם זאת, דוח חלש עלול לעורר מחדש את התנגדותם של ראש השב''כ, יובל דיסקין, וראש המוסד, מאיר דגן, שהתנגדו לעסקה בעיקר בשל מסירת סמיר קונטאר ללא קבלת מידע ממש יעל רון ארד''.
    מה שחשוב הוא בעיני המקור-קיום העסקה, לא משנה כמה החיזבללה יצחו עלינו-חש לבצעה, גם אם הם לא יבצעו את כל מה שהבטיו כעת לאחר שהרגו את שני החיילים. המשפחות, משפחות, המשפחות.יש גם מדינה ועם שלם לנהל מול המנוולים מהצפון. אי אפשר להתפשט לגמרי לפני נחיזבללה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה כזו מטומטמת מבולבלת ומלאת סתירות מזמן לא קראתי (ל''ת)

      בלה-בלה, 04/07/08 15:16

      הגב לתגובה זו

    • אבל אתה לא מבין?המשפחות?מה יהיה על המשפחות?

      עלי בבה, 12/07/08 20:48

      אני לא מזלזל חלילה במשפחות,אך כפי שצינת אונסים מדינה שלמה בעבור פיסת מידע וגופות,עיסקה שבה לעזאזל לא יודעים מה מקבלים עד היום,איזו עיסקה זאת?אלוהים ישמור אני פשוט לא מבין איך המדינה הזאת מצליחה לשרוד עם כל הרבה מטומטמים בראש.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הציטוט הבא הוא הזמנה לאונס

    יונה, 04/07/08 10:41

    ''יהיה קשה לטרפד את העסקה וזה יגרום עוול למשפחות''. עם זאת, דוח חלש עלול לעורר מחדש את התנגדותם של ראש השב''כ, יובל דיסקין, וראש המוסד, מאיר דגן, שהתנגדו לעסקה בעיקר בשל מסירת סמיר קונטאר ללא קבלת מידע ממש יעל רון ארד''.
    מה שחשוב הוא בעיני המקור-קיום העסקה, לא משנה כמה החיזבללה יצחו עלינו-חש לבצעה, גם אם הם לא יבצעו את כל מה שהבטיו כעת לאחר שהרגו את שני החיילים. המשפחות, משפחות, המשפחות.יש גם מדינה ועם שלם לנהל מול המנוולים מהצפון. אי אפשר להתפשט לגמרי לפני נחיזבללה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הציטוט הבא הוא הזמנה לאונס

    יונה, 04/07/08 10:41

    ''יהיה קשה לטרפד את העסקה וזה יגרום עוול למשפחות''. עם זאת, דוח חלש עלול לעורר מחדש את התנגדותם של ראש השב''כ, יובל דיסקין, וראש המוסד, מאיר דגן, שהתנגדו לעסקה בעיקר בשל מסירת סמיר קונטאר ללא קבלת מידע ממש יעל רון ארד''.
    מה שחשוב הוא בעיני המקור-קיום העסקה, לא משנה כמה החיזבללה יצחו עלינו-חש לבצעה, גם אם הם לא יבצעו את כל מה שהבטיו כעת לאחר שהרגו את שני החיילים. המשפחות, משפחות, המשפחות.יש גם מדינה ועם שלם לנהל מול המנוולים מהצפון. אי אפשר להתפשט לגמרי לפני נחיזבללה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    להחזיר הביתה

    רועי, 04/07/08 10:36

    צריך להחזיר את החיילים הביתה בכל מחיר,כי אין מחיר לחיילים ולסבלם של המשפחות

    הגב לתגובה זו

    • עוד פעם עם ה''כל מחיר''? עסקה אומללה. (ל''ת)

      ., 04/07/08 10:50

      הגב לתגובה זו

    • לא מחזירים את החיילים, מחזירים גוויות

      גיל, 04/07/08 11:20

      ואסור לעשות זאת בכל מחיר

      הגב לתגובה זו

      • גופות תמורת גופות.

        עידו, 04/07/08 12:24

        יש להניח שהחיילים כבר מתים ולכן יש להתת לנסראללה אך ורק גופות כל עוד לא הוכיח אחרת.

        הגב לתגובה זו

    • ''בכל מחיר''? גם אם נסארללה יבקש את קרית שמונה? (ל''ת)

      ידוב, 04/07/08 12:50

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש לי חשש שממשלת ישראל תקפוץ על ה'מציאה'

    עצוב, 04/07/08 10:31

    זה עצוב ומזעזע לחשוב כך, אבל יש לי תחושה שיש גורמים בממשלה שמעוניינים ''לקבור'' את הפרשה- ושיש מעין שיתוף פעולה לא מדובר בין ישראל לחיזבאללה במטרה לסיים את העניין.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גם צהל חייב לנהוג כך ולהודיע שקונטר מת מזה שנים ועקבותיו נעלמו

    אריה, 04/07/08 10:30

    לא יתכן שחיזבאללה ושאר מדינות ערב רצחו ורוצחים שבויים או חטופים ואילו אנו נותנים להם את כל מותרות שבעולם ואפילו הם גומרים לימודים גבוהים בבתי הסוהר זה אבסורד ממדרגה ראשונה יש לנוג כמותפ כדי שידעו שאם הם רוצחים את חיילינו יקבלו גם הם את לוחמיהם כגופות או עצמות יבשות....אין ברירה העולם לא מבין מוסר אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    גם צהל חייב לנהוג כך ולהודיע שקונטר מת מזה שנים ועקבותיו נעלמו

    אריה, 04/07/08 10:30

    לא יתכן שחיזבאללה ושאר מדינות ערב רצחו ורוצחים שבויים או חטופים ואילו אנו נותנים להם את כל מותרות שבעולם ואפילו הם גומרים לימודים גבוהים בבתי הסוהר זה אבסורד ממדרגה ראשונה יש לנוג כמותפ כדי שידעו שאם הם רוצחים את חיילינו יקבלו גם הם את לוחמיהם כגופות או עצמות יבשות....אין ברירה העולם לא מבין מוסר אחר.

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך! (ל''ת)

      חיל מילואים, 04/07/08 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    רון ארד היה חי בשבי-יש לנו עסק עם חיות אדם (ל''ת)

    לינגו, 04/07/08 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בפעם המיליון-אם למישהו היה מידע מזמן היה סוחר בו.אם מישהו יודע ושותק-

    כבר ישתוק לנצח, 04/07/08 10:23

    נסראללה הפך במעדרים את דרום לבנון במטרה למצוא משהו. נאדה. (לא מטוב לב-מתאוות המסחר בחלקי גופות החביבה עליו).
    __בעסקת טננבויים החלק השני שלה, היה שיביא משהו רציני שישפוך אור על היעלמות רון ארד ויקבל את קונטאר-לא עלה בידו.

    הגב לתגובה זו

    • 5 הם כבר סוחרים בו 20 שנה!

      שמאל ציוני!, 04/07/08 10:54

      אתה כנראה לא מבין את המוח הערב-מוסלמי

      20 שנה שהם מסבים לנו כאב,20 שנה שהם סוחרים ברון

      אני לא ראיתי אותך 20 שנה זה אומר שאתה מת?

      הגב לתגובה זו

      • 20 שנה ויותר אף אחד לא סוחר(לא דורש משהו עבור מידע וכו')

        תקשיב טוב:, 04/07/08 11:17

        אם 20 שנה אין כלום- אז אין כלום.
        ככל הנראה (מסקנה לא מידע)לא בחיים, כי אדם חי משאיר עקבות כלשהם. השאלה היא מה עלה בגורלו. אם מישהו היה יודע-היה סוחר במידע. אם מישהו יודע ושתק עד עכשיו-ימשיך לשתוק.

        הגב לתגובה זו

        • איפה הוא ישאיר עקבות?במשיכת מזומנים מכספומט?

          עלי בבה, 12/07/08 20:51

          בשכירת חדר במלון?בקניית כרטיס טיסה?מה השטויות שלך?

          הגב לתגובה זו

    • רון ארד הועבר לידי איראן וחיזבאלה לא יתן קמצוץ מידע על שאירע לו

      עלי בבה, 12/07/08 20:50

      נאסראלה משחק בישראל והכולנו ואולמרט רוקד לצלילי החליל שלו

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה ''מידע'' זה? (ל''ת)

    סתם שאלתי., 04/07/08 10:21

    הגב לתגובה זו

    • הדו''ח לא אמור היה (ל''ת)

      להיות ''מידע'', 04/07/08 10:52

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    זה כישלון רב מערכתי של הנהגת המדינה בעבר....

    ניר מרמת ישי, 04/07/08 10:15

    כולל מפקדי חיל האוויר שלא הפכו שולחנות.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    דו''ח כזה גם אני יכולתי לכתוב. תחזירו דו''ח: הדיפלומטים האירנים מתו (ל''ת)

    קושי לאתר מידע עליהם, 04/07/08 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מסקנה : להרוג כל מחבל שנופל בשבי ...

    שלומי, 04/07/08 10:10

    גופות לא מעניינות את ארגוני הטרור כך גם לא יהיה להם צורך לחטוף .

    הגב לתגובה זו