• 93.

    אולי אתה לא אנס אבל אתה חשש ...וניצלתה את המעמד שלך...

    רומאו, 04/12/09 15:57

    כדי לפתות נערות צעירות עם חלומות להיות שחקניות קולנוע...גם בהוליבוד זה נפוץ וגם בעולם הדוגמנות...אם לא השתמשתה בכוח...אז הייתי נותן לך שלושה חודשים מאסר בפועל ושנה על תנאי..

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    נשמע מאוד הגיוני

    ממ, 18/06/09 19:49

    כן

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הכרתי את חנן... הוא רודף שמלות מושבע, אך לא אנס.

    דוברת אמת , 18/03/09 17:25

    לפני כמה שנים למדתי משחק בקורס שהועבר על ידו. במהלכו, חשב חנן שסיפור חיי מרתק והציע שנקליט את הכל ואולי ייצא מזה משהו. והפריז כשאמר: ואני אדאג שאת תגלמי את הדמות שלך בסיפור. הייתי אז בת 17 וחצי, ואני מודה שזה קסם לי, אך בה בעת גרם לי לתחושת אי נוחות, ועלה בראשי שהוא מדבר יותר מדי... לאחר כמה ימים הוא התקשר, קבענו להיפגש במסעדה עם רשמקול, אך כשהגענו למסעדה והיו שם יותר מדי אנשים שמכירים אותו, הציע שנלך אליו הביתה למושב, ונעשה זאת שם. הרגשתי שכבוד נפל בחלקי..... והסכמתי. מאון לאון הערב חלף, אכלנו ושתינו, ואני ראיתי בבירור שהוא שותה כמות לא מבוטלת של אלכוהול. ביקשתי ממנו שיחזיר אותי הביתה, גרתי אז לבד, והוא נענה מיד. לא ביקש דבר. הגענו ליד הבניין שלי, ואז, כשבאתי לצאת מהאוטו הוא אמר לי: יש בך משהו מיוחד... זה ריגש אותי, והתנשקנו. ואז שוב נסוגתי לאחור, ואמרתי לו שאני רוצה לצאת מהאוטו. הוא אמר יפה לילה טוב, ונפרדנו לשלום. אני בטוחה שאז, עם המצב הנפשי הרעוע שהייתי נתונה בו, הוא יכל להשכיב אותי בלי להתאמץ יותר מדי... אך מאותו רגע בו הבעתי התנגדות הוא לא ניסה אפילו לרמוז לכיוון.... והיו לו הזדמנויות... לשיקולכם.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הכרתי את חנן... הוא רודף שמלות מושבע, אך לא אנס.

    מישהי שמבינה..., 18/03/09 17:18

    לפני כמה שנים למדתי משחק בקורס שהועבר על ידו. במהלכו, חשב חנן שסיפור חיי מרתק והציע שנקליט את הכל ואולי ייצא מזה משהו. והפריז כשאמר: ואני אדאג שאת תגלמי את הדמות שלך בסיפור. הייתי אז בת 17 וחצי, ואני מודה שזה קסם לי, אך בה בעת גרם לי לתחושת אי נוחות, ועלה בראשי שהוא מדבר יותר מדי... לאחר כמה ימים הוא התקשר, קבענו להיפגש במסעדה עם רשמקול, אך כשהגענו למסעדה והיו שם יותר מדי אנשים שמכירים אותו, הציע שנלך אליו הביתה למושב, ונעשה זאת שם. הרגשתי שכבוד נפל בחלקי..... והסכמתי. מאון לאון הערב חלף, אכלנו ושתינו, ואני ראיתי בבירור שהוא שותה כמות לא מבוטלת של אלכוהול. ביקשתי ממנו שיחזיר אותי הביתה, גרתי אז לבד, והוא נענה מיד. לא ביקש דבר. הגענו ליד הבניין שלי, ואז, כשבאתי לצאת מהאוטו הוא אמר לי: יש בך משהו מיוחד... זה ריגש אותי, והתנשקנו. ואז שוב נסוגתי לאחור, ואמרתי לו שאני רוצה לצאת מהאוטו. הוא אמר יפה לילה טוב, ונפרדנו לשלום. אני בטוחה שאז, עם המצב הנפשי הרעוע שהייתי נתונה בו, הוא יכל להשכיב אותי בלי להתאמץ יותר מדי... אך מאותו רגע בו הבעתי התנגדות הוא לא ניסה אפילו לרמוז לכיוון.... והיו לו הזדמנויות... לשיקולכם.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הנושא דורש בדיקה דקדקנית של גשש בלש. (ל''ת)

    אלפי, 18/03/09 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    כן בודאי שנשמע גם ידוע (ל''ת)

    אמא, 18/12/08 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כן בודאי שנשמע גם ידוע (ל''ת)

    אמא, 18/12/08 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כן בודאי שנשמע גם ידוע (ל''ת)

    אמא, 18/12/08 21:36

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ככה נראית מערכת משפט מושחתת גם למגורשי קטיף לא התיחסו (ל''ת)

    הגיע תורכם, 18/11/08 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לשאלתך, חד וחלק בשום אופן ל א. (ל''ת)

    האיכפתית, 08/11/08 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כנסו..

    נטלי, 08/11/08 15:42

    אני בהלם מהמדינה הזו מיום ליום זה נהייה יותר גרוע.. דמות שאתה מסתכל בה שאתה ילד בטלוויזיה הוא בעצם אנס? הנשיא אנס? מה נשאר אימלהההההההה הכל מפחיד היום אל תמסכו על אף אחד/ת

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    כן - אתה אנס - ותשב בכלא !!! (ל''ת)

    להרחיק אותך מהציבור !!!, 06/11/08 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    גשש משש בפעולה פותר כל תעלומה (בלי סודות ) (ל''ת)

    תל אביבית, 06/11/08 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    האם הן לא יכלו להגיד ''לא''? האם ניטלה מהן היכולת להתנגד?

    אישה, 06/11/08 18:20

    בתור אישה, אני חושבת שהעונש שחנן קיבל משפיל אותנו הנשים!!! כי הוא מוגזם, כן, ואני אסביר למה:

    אונס, למיטב הבנתי הוא שימוש בכוח, חדירה בלי רצוני. האם אנו הנשים כל כך חלשות שכאשר מספרים לנו שקרים זה משתווה למצב שבו אנחנו לא יכולות להתנגד? עד כדי כך אנחנו שמות את עצמנו כקורבנות? במקום להאשים את חנן (שאין ספק שהוא יוצא מהסיפור הזה מניאק אמיתי) הן צריכות להאשים את עצמן! מדוע לא סירבו? מדוע היו כל כך תמימות? סתם טיפשות שנתנו למניאק לנצל אותן. וזה לא נגד החוק במדינה, זה רק נגד המוסר והשכל הישר. אנחנו כחברה צריכים להקיא מתוכנו את חנן על מעשיו, אבל אין כל הצדקה בלאסור אותו. אולי אפשר באותה הזדמנות גם לקחת את הבנות האלו ולספר להן שהן צריכות לשכב עם מישהו כי זה ישרת את המדינה...? נו, באמת, זה לא נשמע לכם מגוחך? שהן הסכימו ונפלו בפח הזה ועכשיו בגלל זה האדם הזה יישב בכלא?
    לאן הגענו.

    הגב לתגובה זו

    • מגיב שקרן, או שאתה לא אישה אעו שאת טיפשה כמו נעל או יחצ''ן של האנס (ל''ת)

      לללללללללל, 07/11/08 08:34

      הגב לתגובה זו

      • אוי אוי אוי מגיב 80 הוא שקרן. אני פגועה...

        להכניס אותו ל7 שנים לכלא!, 07/11/08 09:00

        לשכב בתחמנות זה אונס, גם טוקבק בתחמנות הוא אונס. בכלל, הכל אונס. גם המשקפיים החדשים שלי שהופכים אותי ליותר יפה הם אונס, וגם הריפוד בחזיה של בחורות שהוא תחמנות הוא בעצם אונס. איפה אנחנו? במשמר המפרץ? שהמילה הכי חשובה והכי צבועה היא ''הוא אמיתי'' ''היא אמיתית'' יאללה, תרדו מהעץ הזה. גולדבלאט תחמן, הבחורות שכבו איתו כי גם הן תחמניות. אבל הוא גבר ומי ששולט בבתי המשפט זה אוסף של נשים אלימות

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    אז עכשיו תישלח ל''סטוץ, רומן של 7 שנים'' בכלא (ל''ת)

    ירדן, 06/11/08 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    תומך בשני הצדדים

    צדוק, 06/11/08 17:56

    הבעיה היא שהבנות נפגעו מהעורמה שלו גם כי ייחסו לו אלימות אבל לפי הרבה פרמטרים הבנאדם לא אלים הוא מעופף לא שגרתי מיני מעל הנורמה אבל לא אלים זה הן נפגעו נפשית שזו באמת אשמתו, אבל בגיל הנעורים כל דבר הוא קיצוני המעשה שלו התפתח במוח שלהן כאילו הוא מפלצת אלימה הוא סתם אדם שפל וערמומי הוא לא פושע

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לכל החכמולוגים

    dado, 06/11/08 16:35

    אינוס [תיקונים: התשמ''ח, התש''ן (מס' 3), התש''ס (מס' 4), התשס''א (מס' 6)]
    345. (א) הבועל אשה -
    (1) שלא בהסכמתה החופשית;
    (2) בהסכמת האשה, שהושגה במרמה לגבי מיהות העושה או מהות המעשה;
    הרי הוא אונס ודינו - מאסר שש עשרה שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    חנן לא הקורבן הוא העבריין שיצר קורבנות

    סמדר, 06/11/08 16:21

    כאשת מקצוע שעבדה עם עברייני מין רבים חשוב לי לציין שבדרך כלל הם מציגים את עצמם כקורבן המסכן שאיבד מעמד רכוש ואהדה חברתית בדרך כלל ומתחת לזה יש תבנית התנהגות מינית שנמשכה שנים עד לתלונה של הנערות וחשוב להבין שחנן ניצל את כוחו ומעמדו המקצועי להשיג או לספק את צרכיו המיניים
    והקורבן במקרה שלו הן הנערות והנשים צעירות
    ולא הוא

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    זה לא אונס ,זה זיון בהסכמה ,גם אם החוק יגדיר זאת כאונס

    עמי, 19/09/08 11:35

    הבנות שטוענות שנאנסו ניסו לקבל דבר במרמה הן קיבלו זיון מחנן לאחר ששמעו ממנו הבטחות?הצחקתן אותי תראו לי אחד שלא מבטיח הרים וגבעות לפני זיון לכל מיני בחורות על פניוששכב איתן והן קיבלו ברצון את הבטחותיו ,,,, מישהי כאן ניצלה את חנן ניצול ציני אם לא ניצול מיני ,,,,
    בתי המשפט כיום ההרכבים שלהם ממש לא מאוזנים בראש ההרכב בדרך כלל עומדת אישה ואם יש גבר הרי שהוא כל כך מפוחד מתגובה של אירגוני הנשים ופוסק בהתאם. אוי לי מבתי המשפט אבל אי אפשר בלעדיהם (פראפרזה על הנשים)

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מכל מה ששמענו, הדברים לא נשמעים כאונס אלא מקסימום כהטעיה

    עמיר, 18/09/08 17:02

    אונס הוא פעולה כוחנית. בחורה שרצתה להתקדם במקצוע דרך המיטה, וזה לא המצאה חדשה, אין לה זכות להתלונן על אונס.
    יש לשחרר מיידית את חנן מהמעצר!!!
    יש פה עליהום של שדולת הנשים הכוחנית, שלא תמיד דואגות לצדק.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    חומר למחשבה..!! חשוב ביותר..!!

    חיפושית משה רבנו, 06/07/08 21:31

    לא הגיוני שכל מי ש''חטאה'' ביחסי מין בהסכמה, ותרגיש נורא עם ה''חטא'' לכאורה, ובדיעבד, ומיד לאחר המעשה, סופו יהוה בסיס לתלונה.. הרי שמנתוח המקרים ניתן להבין שאותה אחת ש''חטאה'', , הביעה חרטה על מעשיה, ואינה שלמה עם ה''מעשה הנורא''. ולכן, חייבת היא להמציא מן ספור נוראי שכזה - והוא אשר ''יצדיק'' לכאורה את משכבה עם אותו גבר.. ואני בטוחה שהדבר נשמע לכם מוכר..
    כי בינינו הנשים, כמה פעמים טיפחנו תקוות לאהבה והצלחה בעיני המין השני, והרגשנו עם כך רע לאחר שנכנסנו איתו למשכב.. אבל, מה לעשות שיש נשים שהרוע שוכן בתוכן. והרוע יבוא לידי ביטוי בכל אשר יעשו..

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    חנן צריך לשאול את השופטים בברור,מה הם מגדירים אונס?

    זה כבר הפך לדיון ציבורי, 05/07/08 19:59

    ורק אח''כ לעבור על מה שהיה שם.
    יש עירבוב מערכות לגבי הגדרת האונס בחוק,הרחיבו את מושג האונס,וצריך לבהר את זה לפני שמתחילים לעסוק בנושא.צריך גם להוציא את זה לתיקשורת באופן מפורט ומסודר כי האזרחים לא יודעים על מה מדובר - הרחבות מושג האונס - ולפי התגובות גם לא מסכימים עם הרחבת מושג האונס למעשים שלא קשורים לאונס.מי יקום וירים את הכפפה ויפתח את הדיון הציבורי בנושא?

    הגב לתגובה זו

    • שכבת עם בת 16 ? אתה בגיר ? זה אונס

      פנדה, 06/07/08 13:16

      לא צריך להוכיח שום דבר מעבר לזה. אל תעשה את העבירה אם אתה לא יכול לשלם עליה.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    יורות ובוכות

    מנסיון, 05/07/08 15:28

    אין אחת שלא ידעה למה היא נכנסת עם חנן
    ברור לגמרי שזה היה עניין של בחירה
    מתוך מחשבה להתפרסם
    וכשלא התפרסמו
    הן מתנהגות כמו לקוח מרומה
    ומשתמשות שימוש לא הוגן בחוק

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חנן גולדבלט לא אנס!שיהיה ברור-אולי הוליך שולל תיחמן אבל לא אנס-לכן (ל''ת)

    הדשיעו אדם חף מפשע!!!זה לא פייר!!!, 05/07/08 04:08

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הכל הגיוני

    הגיוני, 04/07/08 23:23

    האם אנו בוחנים אנס עפ''י כמה נחמד הוא? ממש לא!
    זו סטיה שלא רואים ולא שומעים. אלא חווים לצערנו

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ל-50 צודק 100000% (ל''ת)

    יעלה תא, 04/07/08 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    איקוויזיציה נוסח ימי הביניים-כולם יודעים שלא אנס-ובכל זאת הרשיעו אותו- (ל''ת)

    אוי למדינה שבה דבר כזה קורה!!!, 04/07/08 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    למה משווים אותו לקצב? (ל''ת)

    קצב לא הורשע, 04/07/08 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ל-50-לא יכולתי לבטא זאת טוב יותר!מערכת המשפט פה מזכירה יותר את הודו... (ל''ת)

    כמה קל להרוס אדם-בגלל פרסומו!!!, 04/07/08 18:49

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    סיכום ביניים

    הראל, 04/07/08 18:41

    עם כל הצער והאמפתיה, אדם שמכוון אקדח טעון לראש ויורה- חזקה עליו שנשמתו תפרח.
    אם גולדבלט אנס, שישא בעונש. נקודה.

    הגב לתגובה זו

    • ה העניין-שהוא לא אנס-ובכל זאת הרשיעו אותו על כך!אם אתה איש צדק תמחא!! (ל''ת)

      נורא קל לרקוד על הדם!ממש כיף!, 04/07/08 19:19

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    נשים כולרות (ל''ת)

    משה, 04/07/08 18:30

    הגב לתגובה זו

    • משה - אז גם אמך וסבתך ואחותך ורעייתך ובתך! יא פסיכי, לך לטיפול!!!!!!! (ל''ת)

      אתה הכולירה, לא הנשים, 07/11/08 08:36

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    חנן נצלן (ל''ת)

    עינה, 04/07/08 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    האנס הצדיק

    ש. כ., 04/07/08 17:59

    לחבריו המחליאים מהברנז'ה ולתומכיו של האנס הצדיק חנן גולדבלט. אימרו לי מי חברכם, ואומר לכם מי אתם.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מטומטמות

    חיים, 04/07/08 17:31

    ילדה בת 16.5 כבר לא ילדה, קל וחומר בת 20 .
    הן שכבו אתו מרצונן וגרמו להרס של אדם וקרירה שבנה במשך עשרות שנים

    הגב לתגובה זו

    • מטומטם

      אבא לילדה בת 16, 04/07/08 18:48

      ילדה בת 16.5 היא בהחלט לא בוגרת וניתנת לניצול רגשי ע''י אדם מבוגר. במקום לכתוב שטויות באינטרנט תחשוב דקה כמה מעוות צריך להיות אדם בן 40+ כדי לשכב עם ילדה בת 16 במקום עם נשים בגילו.

      הגב לתגובה זו

      • לחיים - תחשוב מי המטומטם כאן !

        צודק בהחלט, 04/07/08 23:21

        וגם בחורות גדולות יותר! היום יותר מתמיד קיים ניצול של מעמד ותפקיד לדברים בלתי נסבלים.
        מי שלקח זאת עצמו - שישלם את המחיר!

        הגב לתגובה זו

        • ילדה בת 17 יכולה להוציא רישיון

          אשת הפנינה, 06/11/08 19:56

          זאת אומרת שהיא מספיק בוגרת לנהוג ברכב.
          חוץ מזה, מתי בפעם האחרונה פגשת 'ילדה' בת 17? היום כבר בגיל 16 הן ניראות ומתנהגות כבוגרות

          הגב לתגובה זו

          • אם היא מספיק מבוגרת ללכת לאודישנים בלי ההורים. למה אתם קוראים לה ילדה?

            גם אבא, גם גבר מעוצבן על בית המשפט הזה, 07/11/08 09:04

            ולזה שקורא לעצמו ''צודק בהחלט'' אם הבת שלך לא בוגרת, תשמור עלייה. ואם מישהו רוצה לשכב עם מישהי צעירה ממנו הוא לא מעוות, אתה מעוות. מי אתה שתקבע מה טוב ומה רע? ואם אתה שמן ואשתך שוכבת איתך אז זה מעוות? בעיני זה מוזר, לא הייתי עושה את זה, אבל מכאן למעוות רחוק המרחק

            הגב לתגובה זו

    • אתה מטומטם כנראה

      שי, 04/07/08 23:19

      מה זה משנה כמה זמן הוא בנה את הקריירה שלו?? אם הוא אנס או ניצל מינית מתוקף תפקידו שישב על כך!
      וזה לא משנה הגיל בכלל, גם בגיל 40 אפשר לעבוד על אנשים תמימים שמאמינים שאכן רוצים לטובתם.
      והגברים הנבזיים האלו שמנצלים מעמדם בשביל לגעת עוד קצת צריכים לשלם על כך!
      נמאס מהניצול של גברים כאלו! איכס!

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אם לא ביית ''חנן גולדבלט'' אז לא, לא היית אנס

    אננס טרופי, 04/07/08 16:53

    חנן יקר!!! (או שמא חנן ענן), הבעיה לא עם הבנות היום. קרן פלס מיטיבה לתאר זאת בשירה (לא יודע לצטט בדיוק) - רצה הביתה לשטוף את הגוף מנשימותיו וכו'. רוצה, עושה ואח''כ מתחרטת. מה הבטחת למיידעלך ולא קיימת?
    יש עוד בעיה עם שופטים שמרנים, כאלה שאמורים לחרוץ דין בעניינים של בינו לבינה,
    בה בשעה שהפעם האחרונה שחיזרו אחרי בחורה היה בימי חומה ומגדל - שמרנות יתר, זה שם המשחק (ע''ע חיים רמון).
    ליבנו איתך שחקן יקר, נקווה שלא תחסר הרבה זמן על הבמה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% הרבה הרוויחו מהרשעתו של חנן(פרסום לעו''ד פרקליטות תקשורת משטר (ל''ת)

      רק חנן משלם-על לא עוול בכפו-תערער-לשם הצדק!, 04/07/08 18:34

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אולי דווקא מקרה חנן גולדבלט יתניע פה שינוי במדינה.

    מתעללים בגברים, 04/07/08 16:48

    אנשים צריכים לקום ולפעול למען חנן.לא ניראה שהוא אנס,ובעל אותן בכוח תחת היתנגדותם.רמאות זה רמאות,זה לא אונס.כמה נשים מכניסות גברים למיטה ע''י רמאות?כמה נשים ניכנסות להריון מגבר ע''י רמאות?ועוד כופות עליו נישואין אח''כ בשל כך,ויש גברים שתקועים לשארית חייהם עם אותן נשים בניגוד לרצונם.וכמה הם סובלים בגלל זה?כי חיים עם רמאי הם חיים קשים.עוצרים אותן בשל כך?לא,כי הן לא השתמשו בכוח,כי אונס זה עברה שמופעל בה כוח,אז אי אפשר לעצור אותן בשל כך,בגלל שרמאות לא נחשבת לעברה במדינת הרמאים.הרי אומרים שאישה לא יכולה לאנוס בגלל שצריך כוח לאנוס,ואח''כ מאשימים גבר באונס על דברים שהוא לא השתמש בהם בכוח.אז רבותי,חוק לא יכול להיות חד צדדי רק כנגד מין אחד,ואם רמאות היא אונס,אז יש גם נשים שמשתמשות ברמאות שצריכה להחשב כאונס.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חנן- נראה לך הגיוני שהנאנסות משקרות יא חלאה

    כן- חנן גולדבלט אנס ודינו מאסר!!!, 04/07/08 16:36

    ולכל חבריו התומכים- אזכיר שרוב האנסים הם אנשים מאוד נחמדים שלא דומים למפלצות כשהם בחברתכם.

    הגב לתגובה זו

    • זה העניין שאתה לא מכיר אותו-אתה סתם נהנה להטיח רפש בשביל הכיף-בורות!!! (ל''ת)

      חנן לא אנס-כל השאר עיוות דין-ושפיכת דם!!לא פייר!!!, 04/07/08 18:39

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    נמאס מרמיסת המפורסמים סתם!בואו נתעורר ונפגין!לתיקון העוול שנעשה!!! (ל''ת)

    מי מצטרף להפגנה???!, 04/07/08 16:10

    הגב לתגובה זו

    • אני מצטרף-נמאס משפיכת דם סתם!הויברגד-אדם שוב-רווח-רמון להמשיך? (ל''ת)

      הרסתם לייהם סתם!תתבישו!!!, 04/07/08 16:38

      הגב לתגובה זו

    • ני אפגין למען חנן!איני מאמינה שהוא מסוגל לפגוע בזבוב! (ל''ת)

      חנן-אני איתך!!!, 04/07/08 16:40

      הגב לתגובה זו

    • פרסם מקום ושעה-אני וחברותיי באות! (ל''ת)

      מאמינות בחפותו של חנן!!!, 04/07/08 18:40

      הגב לתגובה זו

    • מי בא להפגנה של ''תפסיקו כבר לגעת בנו!'' (ל''ת)

      גם נמאס שבעלי כוח ותפקיד ''קוסם'' מנצלים זאת!, 04/07/08 23:25

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    שפכו את דמו-הרסו את חייו-רמסו את שמו-והוא עדיין מחייך-אתם יודעים למה? (ל''ת)

    כי הוא חף מפשע ויודע את האמת!תתעוררו!!!, 04/07/08 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    צריך לארגן הפגנה לשחרורו של חנן!שיגיש ערעור וישלמו לו פיצויים על העוול (ל''ת)

    הרסו תבנאדם סתם!הוא לא עשה כלום!, 04/07/08 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חנן חף מפשע!מה שהוא עשה 99% מהגברים עושים כל יום!תמיד מין בא בתחבולות- (ל''ת)

    זה לא אונס!הבנאדם קורבן!, 04/07/08 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חנן צודק

    ., 04/07/08 15:43

    מה שהוא עשה זה ניצול מהסוג הגרוע ביותר אבל זה לא עבירה פלילית.
    הבנות היו קרבן לניצול מיני בשל טפשותם ועד כמה שאני יודע זה לא עבירה פלילית להיות יותר חכם ממישהו אחר ובטח שזה לא מצדיק עונש מאסר.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חנן - השופטים הם הענן

    הצדק שלא נעשה ולא נראה, 04/07/08 15:39

    מדינה מושחתת, עם מערכת משפט בה השופטים גוזרים דין לפי הלך הרוחות התקשורתי, שופטים שכותבים גזר דין לפני שמיעת הסיכומים (ראה מקרה קצב), מי בכלל מאמין לכם??? הרי אם היה לו עו''ד יקר ומיוחצן, הבן אדם היה זכאי והמדינה היתה משלמת לו פיצויים על כליאת שווא, אבל לחנן אין כסף לממן הגנה משפטית ראויה, פרנסתו נפגעה לאורך שלוש שנים, הבן אדם בוזה והושפל.
    לכל מי שאיכפת לו מהצדק שיתארגן לממן הגנה משפטית של עו''ד מהשורה הראשונה, ואז האמת תצא לאור, רגע אחד לא לפני זה.
    ראו מאמרים על הסיכויים של נאשם לצאת זכאי, לאחר שהוחשד בעבירות. לחנן שיהיה לך בהצלחה ותהיה חזק

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע!חנן הורשע על לא עוול בכפו!מדובר בעיוות דין! (ל''ת)

      מאמינים בך חנן!!, 04/07/08 15:54

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה לגבי פסיקת דין לקצב שם השופטים בקשו ללמוד את היקף הענישה

      נוקדן בן שחר, 04/07/08 17:17

      השופטים במשפט קצב בקשו לכנס כחלק מהשלם את מכלול הענישה למקרא שתהיה פסיקה לחומרה. הרי גוזרים מתוך השלם לעניין יחסי ענישה כאשר מצד שני שופטים מזמינים חומרים מקצועיים לדוגמה דוח פסיכולוגים העוסקים בתבניות התנהגותיות של קרימינאליים. זהוא חלק ממכלול.כאשר שופט יושב במשפט הוא חייב לפסוק מתוך רף הענישה בחוק.לאותם העבירות הכתובות בכתב האישום. מי שהוציא את העובדות הנל לציבור הם היחצנים של קצב לעורר אי אמון בשופטים ובבית המשפט הישראלי.
      מה לא עושים עלמנת ולהציל את הפשע מחבל התלייה.כאשר יש כסף מדינה בדרך. לא כמקרה חנן הוא צודק. מרגע שפסקו לו מעצר השופטים כבלו את עצמם לכתב אישום מראש. התביע ''בחכמה'' חכמה עלובה דרשה מעצר כבייכול להיתייחס אל חנן כאל פושע מסוכן שחייב באישפוז. אוי איזה השפלה איזה דין.זאת עוד המשפט מתנהל.כבר הואשם דה פקטו.
      מה יעשו השפטים לאחר שכבלו ועצרו ומנעו פרנסה ופגעו בשמו מראש טרום משפט והפכו אותו למצורע לפשע מסוכן. נו באמת. מי קבע? עורכת הדין של התביעה ביקשה בית משפט הסכים.

      ועכשיו בית משפט אזוק בהחלטותיו המוקדמות טרם משפט. נו..חלם.שערוריה. סיפור מארץ המתים של גוגול.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ראיינתי אותו פעם-אדם מקסים מצחיק וטוב לב! כן זה לא הגיוני שהוא אנס-כנס

    אמיר-תא, 04/07/08 15:39

    יכול להיות שהוא אמר שהוא רוצה לעבוד איתה על סצנה מינית-זכותה לסרב או להסכים!
    מה שזה לא יהיה זה לא אונס!!!
    הוא די ליצן ובדחן-וגם די ילד בנפשו-וכמו שהאזנה לתקליטים או הזמנה לשתיית קפה-זה קצת לתחמן אם המטרה היא בעצם מין.
    כך-הזמנה לקטע משחק אינטימי-זה בדיוק מאותה משפחה!
    לעניות דעתי מדובר פה בחוסר צדק-הבנאדם מעונה כבר שלוש שנים-ועכשיוו הולכים להוסיף על זה עוד
    חנן-ליבי איתך!תהיה חזק ותיראה-
    גם זה יעבור!!!.

    הגב לתגובה זו

    • אני מאמינה לחנן-ויודעת שהוא לא מסוגל להיות אלים!לפי דעתי תפרו לו תיק! (ל''ת)

      מאמינה בך חנן!, 04/07/08 15:58

      הגב לתגובה זו

    • ם אתה בתקשורת וידעת זאת-מדוע לא קמת וזעקת את האמת?למה רק עכשיוו? (ל''ת)

      תהיה גבר-ותפרסם את האמת בתקשורת בלי לחשוש!!!, 04/07/08 19:05

      הגב לתגובה זו

    • הכל נכון עד שאתה מגיע לקטינות

      פנדה, 06/07/08 13:25

      אדם בן 40 ששוכב עם ילדה בת 16 הוא סוטה, נקודה. גם החוק מכיר בזה ולכן לא צריך להוכיח אלימות, לא צריך להוכיח כפייה - זה גם יכול להיות ''סיפור אהבה'' - אבל אם הבחורה מגיעה למשטרה, אפילו מתוך אהבה נכזבת ורצון לסבך את הבחור - הוא הסתבך. חנן ידע את זה כמו שכל גבר יודע את זה, לקח סיכון - ונשרף. זה הכל.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מעכשיו, דרכו של חנן גולדבלט סלולה והוא יוכל להחליף את חיים רמון (ל''ת)

    ולמלא תפקיד של סגן ר''מ, 04/07/08 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מערכת המשפט האשכנזית התעלתה הפעם על עצמה

    האם מסתמן מיפנה?, 04/07/08 15:07

    היא הרשיעה מישהו באונס למרות ששמו הוא גולדבלט ולא בוזגלו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    החברים של חנן

    נ.מ.ש., 04/07/08 14:18

    אתם החברים של חנן התפוצצתם מזעם כאשר חבריו
    של אריה דרעי טענו ''הוא זכאי''אחרי שחויב
    בבית המשפט.זה בדיוק מה שאתם עושים אחרי הרשעתו של חנן חברכם.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ!דרעי פשע-גולדבלט לא! זה ההבדל!

      שפכו את דמך חנן! תהיה חזק!!!, 04/07/08 15:43

      שטויות במיץ!דרעי פשע-גולדבלט לא!זה ההבדל!!!

      הגב לתגובה זו

      • וזה בדיוק מה שהוא אמר בתגובה, צפויים כ''כ וקנאים (ל''ת)

        נמש ב, 04/07/08 22:30

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    עוד מקרה של: ''שינו את הכללים ולא גילו לי'' (ל''ת)

    א. זרח, 04/07/08 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כן-זה יעיניין להגיון זה רפואי וגנטי (ל''ת)

    כן, 04/07/08 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מצוין. לחייב בחוק: מין רק לאחר הנישואין

    חוזר למקור, 04/07/08 13:46

    אין לקיים יחסי מין לפני החתונה. זה המצב הבריא שאליו מובילה מערכת המשפט הישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    צריך להיזהר מנשים הם מסוכנות!!!!

    מיקי, 04/07/08 13:40

    איך שאומר השיר ''אישה בונה אישה הורסת....''

    הגב לתגובה זו

    • צריך להזהר מאנסים - הם מסוכנים! (ל''ת)

      גבר, 04/07/08 16:16

      הגב לתגובה זו

      • קצר וקולע :) (ל''ת)

        גבר, 04/07/08 18:51

        הגב לתגובה זו

    • צריך להיזהר מגברים שוביניסטים טיפשים (ל''ת)

      הטפשות הורסת, 04/07/08 18:51

      הגב לתגובה זו

    • מה שאתה אומר נכון בפני עצמו

      פנדה, 06/07/08 13:26

      באופן כללי צריך מאוד להיזהר כשעושים מניפולציות על אנשים - זה יכול לחזור כבומרנג.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    היה שימוש בכח פיסי למימוש חדירה מינית ,או לא?? זו השאלה היחידה (!) (ל''ת)

    בהגדרת ''אונס'', 04/07/08 13:18

    הגב לתגובה זו

    • לא היה. ולכן גם לא היה אונס.

      שופט, 04/07/08 13:41

      זה די פשוט.

      הגב לתגובה זו

    • תודה למשפטן הדגול...

      פנדה, 06/07/08 13:27

      על אונס סטטוטורי שמעת ? מספיק להוכיח שהיו מגעים עם קטינה (אפילו בהסכמה)

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אתה לא יודע כמה אתה צודק

    מ, 04/07/08 12:56

    'למען יראו וייראו', והכל על חשבוני. היה לי ברור שאני אורשע מסיבה פשוטה. במשך שלוש שנים הייתי במעצר בית. שום שופט לא יעז לקום ולהוציא אותי זכאי אחרי שביליתי שלוש שנים במאסר. מהסיבה הזו לא חשבתי שאצא זכאי''.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    וליגאל עמיר יש פרצוף של רוצח? זה הגיוני? (ל''ת)

    רק שואלת, 04/07/08 12:27

    הגב לתגובה זו

    • בראוו (ל''ת)

      ריטה, 04/01/09 18:37

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    חשוד מאוד!!! (ל''ת)

    אוריתוש ק.נימפונז, 04/07/08 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל הכבוד לשייקה לוי על דבריו האמיצים שאמר. (ל''ת)

    רגב פורת, 04/07/08 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ניצול מיני =אונס

    עדן, 04/07/08 11:42

    לכל יפי הנפש המגיבים שאולי זה ניצול מיני ולא אונס . מה אתם חושבים שבחורה שחוותה ניצול מיני לא נפגעת קשות עד שורשי נשמתה. אל תקשיבו לגברים אחרים שיגידו לכם איך מרגישה אישה הקשיבו לנשים והפנימו.

    הגב לתגובה זו

    • י שניפגעת מניצול מיני היא לא מי שניפגעת מאונס.

      אוכל זה לא שתייה, 04/07/08 12:26

      וזה לא משנה מה יותר גרוע אלא העניין הוא שאלה דברים שונים.אוכל זה לא שתייה,עץ זה לא ברזל,כדורגל זה לא כדוריד,רמאי זה לא שודדגם גנב זה לא שודד(אלה עברות שונות)וניצול מיני זה לא אונס.לשים לב להבדלים,ולהתחיל לדייק,יש הבדלים בין הדברים,אלה דברים שונים.יש דברים שלא מקובלים,אבל להגיד על דבר שהוא דבר אחר זאת פגיעה באמת.

      הגב לתגובה זו

    • אם להזמין לקפה נחשב אונס-אז חנן אשם!הוא לא אנס-תיחמן כן-לא אונס! (ל''ת)

      אחת שכואב לה עליוו!, 04/07/08 18:43

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם אולמרט עדין ראש ממשלה הכל נשמע הגיוני !!!!!!! (ל''ת)

    ישראלי ישראל, 04/07/08 11:40

    הגב לתגובה זו

    • עוד אחד שאומר אולמרט על כל דבר. ..כן אתה חכם. (ל''ת)

      רועי, 04/07/08 12:10

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא מאמינה למילה אחת של סוויסה! (ל''ת)

    אחת שמכירה, 04/07/08 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני עם חנן

    אזרח, 04/07/08 11:12

    בתור אזרח פרטי שעוקב אחרי הפרשה מתוך המפורסם בתקשורת (ולא כזה שפועל מטעם משרדי יחצנות כאלה או אחרים) אני מקבל את הרושם שנגרם עוול משווע לחנן גולדבלט. התביעה מתנהגת באופן מבזה- נדמה ששיקולים זרים מניעים את פרקליטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה נשמע לך הגיוני שפופיק ארנון הוא רב? (ל''ת)

    הרבנות הראשית, 04/07/08 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    זה נשמע מאד הגיוני

    אשה, 04/07/08 10:58

    אבל כדאי שתשאל את הנאנסות איזה נזק גרמת להן.
    ולנו כשראינו אתמול את ''הברנג'ה'' כל יפי הנפש שחושבים שהחיים הם תיאטרון קבלנו מכם גועל נפש.

    הגב לתגובה זו

    • הוא צריך לשאול את הנאנסות במידה והן נאנסו.

      צריך לדייק, 04/07/08 11:22

      כי במידה והן לא נאנסו,הן לא נאנסות.מה זה אונס?ומה היה שם?זאת השאלה.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא היה כאן אונס בכפיה פיסית אין מדובר באלימות. שערוריה!!

    מלכיצדק, 04/07/08 10:56

    אסור להרחיב את מוסג ''אונס'' אנס אלה רק למה שכל אדם סביר מבין כעברת מין החמורה ביותר. מין תוך כפיה והפעלת אלימות פיסית או כאשר מדובר באלימות (כגון הפחדת הקורבן והפעלת לחצים אלימים וקשים מאוד) אפשר להוסיף כאשר מדובר במין עים קטינים או בחסרי ישע כגון פעוטות,מפגרים/מפגרות אוטיזם
    עם כאלו שאינם מסוגלים לעמוד על דעתם ורצונם העצמי. אך כאשר מדובר בגיל ההסכמה המינית.כל אחת מהנשים יכלה להפעיל שיקול דעת
    כל אחת יכלה לא להמשיך להגיע למפגשים חוזרים
    כל אחת יכלה להעמיד את חנן על מקומו עי הגשת תלונה או פרסום העניין. אף אחת מהנשים לא טענה לאלימות לא טענה להפחדות באלימות חנן אינו אדם אלים. הבנות בגיל ההסכמה המינית. לכל היותר מדובר בהשגת טובות הנאה במרמה.או בהעמדת מצג שאוו.ובהשגת טובות הנאה עי שקר והתחזות. אין כאן אונס.
    מדובר בעוד הישג אבסורדי של השדולה הנשית
    כגון העמדה לדין פלילי על נשיקה שנעתה עי בגירים לא בכפייה פיסית או מילולית.תוך פלירטוט לוהט פיסי ומילולי. הפכתם שר משפטים ושר בכיר בממשלה ל כאחד הפשעים הפליליים.הורדתם מפעל חיים מפואר שאולה למדמנת ההסטוריה. יופי חנה. תפסתם מרובה לא תפסתם. שר משפטים תפשתם למען יראו ויראו טוב ראינו גם ראינו. עכשיו מקווה שחנן יעתור לבגץ. חייב חייב חייב אסור שיעשה עוול ללא חשבון אמת. אנס הינו מוסג קשה מאוד
    ברור לכל בר בי זב חנן אינו אלים הוא חרמן תחמן שיקר רימה אך לא אנס (אנס=רוצח נפש).

    שדולת הנשים גם אתן מחוייבות לאמת וצדק בכללם אתן הראשונות שהייתם חייבות לעמוד לצידו של חיים רמון בנסיון להפילו בבור פוליטי. זו לא היתה המלחמה הנכונה ואתן לא הייתן בצד של היישר והאמת והצדק.

    הגב לתגובה זו

    • שרה

      יפה כתבת ... אבל, 04/07/08 11:06

      פרט 'קטן' בכל דבריך קפץ לי....
      לא מדובר ב'נשים' - מילה שחזרת עליה לא מעט פעמים. מדובר בנערות. בילדות. שים לב לגילאים להם/ן הוא ניטפל.

      הגב לתגובה זו

    • מלכיצדק ? רק מהאולי שכתבת (החלופות לעבירה)צריך לשלוח אותו לכלא

      מיכאל, 04/07/08 15:37

      חוץ מזה הצדיק רמון נשפט והורשע ! מלך היופי רמון בן 60 מתנשק עם צעירה בת 20 כאילו והיה מלך העולם.
      חנן הוא לא אנס,הוא באבו אבוה אנס !

      הגב לתגובה זו

      • גם דרייפוס נישפט והורשע.

        כמה רוע, 04/07/08 17:39

        גם בראנס נישפט והורשע וגם ''כנופיית מאץ''.לחיים רמון בגיל 60 אסור להתנשק עם בת 20?גם עידית ביאף התנשקה כזקנה עם בחור צעיר,וחיה איתו.לא חסר זקנים וזקנות שמקיימים יחסים עם צעירים וצעירות,במיוחד המפורסמים והעשירים.זה לא מנוגד לחוק כשהצעירים בגיל בגרות.השאלה אם היתה כפייה.זאת כל השאלה.במקרה של חיים רמון זאת היתה נשיקה אחת,היא רק צריכה לעשות צעד אחד אחורה,או לחלופין להזיז את הראש הצידה.דבר כזה לא יכול להיות בכפייה כשזה נעשה פעם אחת וללא הפעלת כוח - איך הפכו את זה לפשע?זה הפשע -זה יכול להיות מפתיע,אבל זה לא כפייה,והפתעה היא לא עברה,במיוחד שזה קורה פעם אחת,זה יכול להיות טעות של אי הבנת המצב,זה לא הופך אותו לפושע,זה גם לא הופך אותו למטריד כשזה חד פעמי.הטרדה באה מהמילה מיטרד.הוא בסך הכל זקן ששכח איך הוא הסתכל על זקנים כשהיה צעיר.

        הגב לתגובה זו

        • צודק! הבנאדם-לא אנס והורשע על כך-זה פשוט נורא-חוסר הצדק הזה!!! (ל''ת)

          לערער ודחוף!וגם לדרוש פיצויים לכל מי שמעורב בהפללת, 04/07/08 18:55

          הגב לתגובה זו

      • למה אם הוא בן 60-זה אומר שאסור לו?גם אתה תהיה בגיל הזה יום אחד!!! (ל''ת)

        גזען לבני 55+-חוצפן ובור!!!, 04/07/08 18:53

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    יש הבדל עצום בין אונס לניצול מיני.

    עמיר, 04/07/08 10:47

    אונס הוא פעולה אגרסיבית, בכוח. אינני יודע מה קרה באותם מקרים. האם היה שם באמת הפעלת כוח? לאשמענו על זה דבר עד היום. אם הוא ''עבד'' על הבחורות, זה רחוק מאונס.
    מדוע התקשורת אינה מביאה את פסק הדין עצמו, הכולל את תיאור העובדות. אז אנחנו נוכל לשפוט את הדברים כראוי.
    הרי כל התגובות פה מבוססות על קטעי אינפורמציה ועל פרשנות של הנוגעים בדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אני סבור שהוא ניצל והטריד מינית (ל''ת)

    לא סבור שאנס, 04/07/08 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אז מה אתה חושב,כניסה בדלת האחורית,זה לא אונס?? (ל''ת)

    מוטי, 04/07/08 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני מאמין לגולדבלט, כי

    רפי, 04/07/08 10:28

    אני חושב שמה שקרה כאן הוא שהבנות הסכימו לשכב איתו תחילה, ולאחר מעשה התחרטו, התאכזבו שלא נהיו שחקניות - ותבעו אותו. זה שהוא קיים יחסי מין או מגע כלשהו עם תלמידותיו זה לא אתי ולא ראוי, אבל מכאן ועד אונס המרחק עוד גדול.

    הגב לתגובה זו

    • כמו במקרה הנשיא, רק הרקע וההבטחות משתנים. (ל''ת)

      ., 04/07/08 12:30

      הגב לתגובה זו

      • true

        Yosi, 06/11/08 17:24

        but it is still not a rape. It is abuse of position, but not a rape.

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    חנן. איננו מכירים אבל לא להרפות. הצדק יראה ויעשה!! אנחנו איתך (ל''ת)

    אמא, 04/07/08 10:25

    הגב לתגובה זו

    • על סמך מה ''אמא'' יקרה ??? (ל''ת)

      תל אביבית, 04/07/08 12:25

      הגב לתגובה זו

      • ל סמך זה שהוא לא אנס-כפייה ואלימות!הוא מרח תחמן אבל לא כח ואלימות!ולכן (ל''ת)

        ההרשעה אינה מוצדקת-זהו עוול!!!, 04/07/08 18:58

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    נשמע סופר הגיוני-אל תתמם ותתחסד. (ל''ת)

    מ.מיאמו, 04/07/08 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אז תשב קצת מה קרה? תקבל גם אתה ממישהו שאתה לא מכיר (ל''ת)

    enforce, 04/07/08 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אמממממממ....כן ....זה נשמע הגיוני...כן....עכשיו אתה מעכל??? (ל''ת)

    של מה, 04/07/08 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה ממש לא מפתיע

    י., 04/07/08 10:14

    זה ממש לא מפתיע שזו העמדה שהוא מציג. וזוהי או עמדה שהוא בוחר להציג (שחקן - לא?). גם אפשרי- זה משהו שהוא משכנע את עצמו להאמין בו. גברים יכולים במצבים כאלו לשכנע את עצמם שלא עשו כל רע. למחוק ולבטל כל רצון וקיום עצמאי של הבחורה שמולו ולהמציא לעצמו שהכל היה מרצון ושהוא לא הונה - ניצל - תקף.
    אפשר לראות עד כמה זה מזכיר את הפוזה הצדקנית של קצב.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. (ל''ת)

      ., 04/07/08 10:45

      הגב לתגובה זו

    • true is..

      Yosi, 06/11/08 17:23

      that women are doing it so natural like the air they breath, convincing themselves that they are not just ''lying'' when they do that, but that they are intelligent and smarter than men when they do that.. your argument is real and true, but usualy for women, the fact that you know the psycholgical process so good is because you know how yourself think

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    כן! מאז ומתמיד. זה לא סוד.רק הבושה מנעה ממני להתלונן (לפני עשרים ושש ש (ל''ת)

    יודעת, 04/07/08 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תגובה ל3

    מוטי, 04/07/08 10:09

    אני מקנא בכה איזה כושר איבחון וביטוי נדירים ומדויקים ניחנתה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מר גולדבלט

    נח, 04/07/08 10:00

    תרד מהבמה זה לא תאטרון.אנחנו חיים במציאות עם חוקה ,ולא עם האינטרפרטציה שלך מה זה אונס לפי הדמיון שלך. הבינות?

    הגב לתגובה זו

    • a rape

      Yosi, 06/11/08 17:19

      is when you force someone, not if the woman feels stupid aftwerwardsfor wanting to have sex with someone

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין לי שמץ של מושג אם הוא אשם או זכאי

    חשוך ימי בינימי, 04/07/08 09:52

    אבל אני יודע דבר אחד בוודאות: אין לי שמץ של אימון בבית משפט ישראלי. מבחינתי, הועלו נגד גולדבלט טענות והן לא נתבררו מעולם! (הצגות ''בית המשפט'' הישראלי אינן ''בירור משפטי'' אלא פארסה לא מצחיקה).

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הרבה חפים מפשע יושבים בכלא.

    מולי, 04/07/08 09:51

    כשרופא טועה הוא משלם את המחיר.
    כשמהנדס טועה הוא משלם את המחיר.
    כששופט טועה אז הטועות לא מתגלה ואם היא כן מתגלה (כמו במיקרה של ברנס וכונופיית מ.ע.צ ועוד מקרים), אז מה לעשות הם רק בני אדם.
    השופט טימן צודק : השופטים בארץ שכחו מה זה זיכוי. שכחו שיש אפשרות כזאת.
    בארץ אחוז האנאשמים שיוצאים זכאים הוא מהנמוכים בעולם. אנחנו כמו מדינת עולם שלישי בעניין הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כן, זה נשמע לנו הגיוני, ויותר הגיוני

    נשמע לי הגיוני, 04/07/08 09:48

    שתשב בכלא

    הגב לתגובה זו

    • I think

      Yosi, 06/11/08 17:17

      that you are a hatter woman that is not excepting psychologically being a woman.. what did Freud saifd about it?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל גבר יכול להיות קורבן כחנן ולהעלות עולה על מזבח המשפט

    כולנו חנן, 04/07/08 09:39

    אני לא מאמין לפסקי הדין ולשופטים בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    השופטים במדינת ישראל מודאגים מזה שחנן ינסה להמלט,,, לא הגזמתם??? (ל''ת)

    שפויה, 04/07/08 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מתוך הכתבה:בסה''כ מדובר ב''סטוץ, רומן קצר של שבוע''. ולא אונס. (ל''ת)

    ''נו, מה אני אעשה שהיא סיפרה''., 04/07/08 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    משחק את התמים!

    בן ארצי, 04/07/08 09:14

    חנן לא הצלחת לעבוד על בית המשפט. הציבור
    שפט אותך מזמן. ומצא אותך אשם!

    הגב לתגובה זו

    • יש לא מעט שבטוחים שמדובר בעלילה.

      דני, 04/07/08 09:42

      ושלום חנוך כבר אמר ''הציבור מטומטם....''

      הגב לתגובה זו

    • הציבור טיפש

      ., 04/07/08 15:37

      מה לעשות.
      במדינה שלנו, בחירה של הציבור בדר''כ מראה שזה בעצם מה שכמה אנשים מהתקשורת רוצים שיהיה ולא מה שהמדינה באמת רוצה. (לכן יש כאן בחירות כל שנתיים במקום כל ארבע)

      הגב לתגובה זו

      • it is the stupid society everywhere..

        Yosi, 06/11/08 17:16

        it is the everyone that ws ignoring the women ''double game'' of being victims while aiming to victimze the men at the end. It happend and it backfiring on men who have no answers but to be amazed.. women are lying basically better than men and have more energy for it.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה, לא? (ל''ת)

    ., 04/07/08 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נשמע לך הגיוני שהנשיא אנס? ששר האוצר גנב? רוה''מ מקבל שוחד? (ל''ת)

    בישראל התשובה היא כן!, 04/07/08 09:07

    הגב לתגובה זו

    • מה שהכי מוזר בפרשה הזאת

      רועי, 04/07/08 11:12

      זה שבחורות ממש באו ללמוד אצל לשחק.זה הזוי ממש. ממה הן התרשמו מהתפקיד שלך בבלי סודות?

      הגב לתגובה זו

      • חחחח צודק תכלס

        חיעביע, 04/07/08 12:17

        באמת משהו נשמע לי הזוי בכל הקטע ולא הבנתי מה.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    כן

    כן, 04/07/08 08:58

    כן

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    חנן, אני לא יודע אם אנסת או לא, אבל מה לא הגיוני פה? (ל''ת)

    יוסי מחיפה, 04/07/08 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    התשקורת שפטה אותו עוד הרבה לפני גזר הדין- את העונש שלו הוא כבר קיבל (ל''ת)

    עזבו אותו במנוחה!!!, 04/07/08 08:50

    הגב לתגובה זו

    • אז אתה בטח מצד האנס ולא מצד הנאנסת .... (ל''ת)

      תלויי מאיזה צד מסתכלים, 04/07/08 09:37

      הגב לתגובה זו

      • אין כאן שום אנס ושום נאנסת. יש מעלילות וקוורבן עלילה (ל''ת)

        יוסי, 04/07/08 09:58

        הגב לתגובה זו

        • פתרנו את בעיות העומס בבתי המשפט- יש את יוסי (ל''ת)

          רועי, 04/07/08 10:48

          הגב לתגובה זו

          • ברור שרשמת משהו ציני אבל איך זה קשור למה שאמרתי ? (ל''ת)

            יוסי, 04/07/08 11:03

            הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה שנראה לי דוקא הכי מוזר

    רועי, 04/07/08 08:50

    זה שבחורות ממש באו ללמוד אצל לשחק.זה הזוי ממש.

    ממה הן התרשמו מהתפקיד שלך בבלי סודות?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גשש בלש בפעולה,לוקח כל בחורה.

    מחסל האגדות, 04/07/08 08:45

    חשוד מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אי אפשר לדעת היום מה אמת ומה שקר - הכל אפשרי לצערנו (ל''ת)

    דני, 04/07/08 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    זה נשמע לך הגיוני ששר האוצר

    בושה, 04/07/08 08:21

    גנב מיליונים ועדיין חופשי?
    זה נשמע לך הגיוני שראש הממשלה מקבל מזומנים במעטפה ועדיין חופשי ?
    הגיוני שמחבל רומס למוות שלושה אזרחים ואנחנו אזרחי ישראל דואגים לשלם למשפחתו כל חודש דמי ביטוח לאומי ?
    הגיוני שעשרות חיילים מתו במלחמה , פצועים רבים , קטיושות בצפון , שיחרור מחבל שנפץ עם קת הרובה את הילדה ממשפחת הרן יצא לחופשי ....עבור שתי גופות ???
    הגיוני שח''כ בשארה , בוגד במדינה , עדיין מקבל פנסיה מהכנסת ???

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה. (ל''ת)

      מיכאל, 04/07/08 10:59

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק- בושה וחרפה (ל''ת)

      שרית, 04/07/08 13:39

      הגב לתגובה זו

    • כן זה הגיוני

      רועי, 04/07/08 14:09

      כי זה קורה.
      ואין קשר למשפט כי זה שוב מילה מול מילים שלהן. לא יודע ולא מתיימר לדעת מה היה

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חנן גולדבלט זכאי (ל''ת)

    אבי, 04/07/08 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    במילה אחת: כן! (ל''ת)

    נאור, 04/07/08 08:07

    הגב לתגובה זו