• 37.

    על מה כל הרעש

    cobson , 05/03/09 10:01

    אם הוא היה רוצח את הע"וד שמגן עליו והע"וד שנרצחה הייתה מגנה עליו היא לא הייתה טוענת אחרת

  • 36.

    דוגמנים

    עו''ד, 04/07/08 00:12

    יקיריי, שלא תטעו,
    אלו אינם באמת עורכי דין, אלו נמנים על חבורה של דוגמנים רודפי פרסום, אשר אין להם ולטיעונים משפטיים ולא כלום.

    לא טובת הלקוח ו/או הציבור לנגד עיניהם, אלא טובתם ותועלתם האישית בלבד, ולצורך כך יקפצו על כל תיק בעל פוטנציאל תקשורתי, יתראיינו בכל כלי תקשורת ויטענו כל טיעון, מופרך ככל שיהיה, ובלבד שיהא מול מצלמת טלביזיה.

    מחליא.

  • 35.

    כשעורך דין צץ אחרי שנתיים להגן על טינופת וטוען שביום א'

    מיכל, 03/07/08 19:14

    בין 7.25 ל-8.42 בשנת 2006 הטינופת קיבל התקף של אי שפיות זמנית, או כשעורך דין מעיז לטעון במקרה של אונס ילדה קטנה שזה היה בהסכמה או שהיא ''פיתתה'' אותו, כשטיעונים מסוג זה זבים מפיהם של סנגורים - אז דעתי היא שעיקר הזוהמה במערכת המשפט שלנו נובעת מעורכי דין ''חסרי גבולות''. וכמובן שהם גורמים ל''סתימת'' המערכת ולסחבת אינסופית ומכוונת, שאחת התוצאות היא שחרור ל''מעצר בית'' של עבריינים מסוכנים.
    אני לא מאמינה שלעורך דין אין ''תחושת בטן'' באשר לשרץ שהוא מייצג. אני זוכרת תכנית סיפורים בטלביזיה שבה עורכי דין פליליים ''השויצו'' איך דפקו את המערכת והצליחו ''להציל'' עבריין כבד.
    כנראה שהם חיים בבועה וחושבים שלהם יש ''ביטוח''. אז מסתבר שלא. וטוב שכך. אולי זה יעזור להם להכיר בגבולות ה''הגנה'' שהם נוקטים.

  • 34.

    זה לא הוא מדבר אלא עו''דו המנסה להציגו כלא שפוי (ל''ת)

    גאום הדור, 03/07/08 19:11

  • 33.

    מ

    ללל, 03/07/08 18:20

    שיתרקב כל חייו בכלא מנוול

  • 32.

    איך בקלות נגדעים חיים שלמים

    רחל.ל, 03/07/08 17:34

    לחשוב על הזכרונות של הילדים שנכחו במקום והילד שתפקד בצורה מדהימה מאחלת להם חיים טובים.

  • 31.

    יש כאן אנשים שלא מבינים מה תפקידה של הסנגוריה

    משפטן, 03/07/08 15:55

    אני בטוח ומשוכנע שגם אלו היוצאים בחמת זעם כלפי הסנגורים, לא היו רוצים לחיות במדינה שאנשים יוצאים אשמים על פי חשד.
    גם הנקלה שבפושעים, ונהער הרוצח הוא אחד מהיותר נקלים, זכאי וחייב לקבל את מירב ההגנה כי הבררה האחרת היא שיתחילו לכניס אנשים לבתי הסוהר רק בגלל שהיה נדמה או חשד או שהנסיבות התאימו.
    לכן עיזבו את עורכי הדין, הם עושים במדינת חוק את תפקידם, ותפקיד התביעה הוא להביא את הנאשמים לדין ולמצות איתם אותו ככל שיוכלו, ככה זה במדינת חוק ואני מניח שגם כל היוצאים נגד הסנגורים היו בוחרים לחיות במדינה שהחוק שולט בה ולא הרחוב.

    • בגלל סנגורים כאלה הפשע רק גובר

      א.נ, יהודה, 03/07/08 17:34

      רוצח הוא רוצח ואין לשום סנגור הזכות לנסות להקל בעונשו של רוצח. רוצח צריך לשבת מאחורי סורג ובריח כל ימי חייו או לחילופין, להוציאו להורג. מה זה ''לא התכוון לרצוח'', את מי זה מעניין למה התכוון הרוצח כשהוא דקר את הגברת פלינר האומללה? גיל 15 הוא גיל של בוגר לכל דבר, ולא סתם היהדות קבעה את גיל 13 כגיל שבו אנשים יתנו את הדין על מעשיהם - העובדות טופחות על פנינו, בגיל הזה פעם אחר פעם רוצחים אנשים תמימים. דברי הסנגור מקוממים כל בר דעת, ולא יתכן שבעבור בצע כסף יעוותו עורכי דין את האמת מאחורי כל מיני נוסחאות משפטיות שנועדו רק לדבר אחד - למנוע מהצדק לעשות את שלו,לעוות את האמת כדי להוציא נאשמים בעבירות חמורות לחופשי. אנשים צריכים לשלם את המחיר על מעשיהם, וזה שהחברה רקובה מיסודה, אין זה סיבה להקל בעונשים.

    • ומה עם עסקאות הטיעון -אין בהם פגם?

      גוזי, 04/07/08 10:56

      עיסקאות הטיעון -בושה למערכת המשפט ובעיקר לשופטים שמאשרים אותן...

  • 30.

    זה מה שנקרא רוצח מלידה (ל''ת)

    יוספי_____________________________________________, 03/07/08 15:22

  • 29.

    {}

    עכשיו הוא לא יכול לטעון לאי שפיות, 03/07/08 14:45

    ובכלל הגיע הזמן שיהיה עונש מוות על רצח, במיוחד על רצח כזה.

  • 28.

    מי שלוקח חיים צריך לשלם בחיים נקודה (ל''ת)

    אמא, 03/07/08 13:56

    • נכון במאה אחוז (ל''ת)

      [][][][][], 03/07/08 14:50

  • 27.

    אין מחילה לרוצח נתעב שכזה!!!

    רותי, 03/07/08 13:50

    מה, יש למישהו ספיקות בעניין? אסור למחול לו- הוא מ-ס-ו-כ-ן!!! מה, זה לא ברור? בעיות נפשיות יש לו? שיטפלו בהן בכלא , יש לו מספיק זמן לטפל באישיות המטורפת שלו.אין מחילה- הוא רצח אמא!!!

  • 26.

    כודם כל....

    מה זה משנה?, 03/07/08 13:27

    אני חושבת שצריך להסים אותו במוסד סגור למשך 10 שנים ולשחחר אותו לפחות הוא מודה ומצטער על מה שהוא עשה (אני לא אומרת שזה בסדר כי זה לא בסדר לרצוח-זה חמור)אבל לפחות הוא דובר (לפחות עכשיו)אמת....
    אז אחרי 10 שנים שישחררו אותו!!!
    הוא בתוח ילמד לכך-כבר עכשיו הוא מצטער

  • 25.

    מאיזה חומר הוא עשוי?

    מלכה, 03/07/08 13:08

    מאיזה חומר הוא עשוי, איך הוא הצליח לשמור בבטן את המעשה במשך למעלה משנתיים?? ועכשיו טוענים שהוא חולה נפש. האם זו התנהגות של חולה נפש?

  • 24.

    מאסר עולם !!!!

    מאיה, 03/07/08 12:40

    הילד בהחלט מסיכן לציבור,לקח הרבה מאוד זמן לעצור אותו ואני מקבע מאוד שישלח לכמה מאסריי עולם!

  • 23.

    עורכי הדין מרוז גם אתם פושעים!

    אריאלה, 03/07/08 12:19

    הוא צריך לשלם על מעשיו!! הוא יכול גם
    לרצוח שוב, האם תיקחו את זה על אחריותכם?
    מגיע לו שנים ארוכות בכלא שזו רק נחמה קטנה, למשפחת הקורבן...הם את יקירתם לא יקבלו כבר חזרה. אין לי קשר למשפחה אבל הייתי מזועזעת כשזה קרה ואני מזועזעת גם היום שהרצח הזה היה פשוט לחינם!! סתם פושע מתועב ולא ילד מסכן.

  • 22.

    מתוך דבריו ניתן להבין שהנער היה חסוף לסרטי אלימות.

    מוטי, 03/07/08 12:08

    נערים מנסים לחקות את מה שהם רואים בסרטים. בד''כ בצורת משחק על כאילו. תכנסו לבתי ספר ותראו בשידור חי על אלימות תוצר החיקוי.

    • אתה מדבר שטויות

      סס, 03/07/08 14:49

      זה כמו שתגיד שמי שמשחק במשחקי יריות, מתחיל לירות באנשים.

  • 21.

    ''איזה מאמי, חייבים לשחררו למעצר בית, הוא כזה ילד טוב...'' (ל''ת)

    אמא של מאמי, 03/07/08 11:31

  • 20.

    TLV

    G, 03/07/08 11:26

    סוף סוף כתבה שלא מנסה להוציא את הרוצח לא שפוי. לא ברור לי למה ואיך אבל משום מה נראה כי התקשורת, לפחות חדשות ערוץ 2 (שבהן אני צופה) מנסים ליצור תדמית כי הנער לא שפוי. מדובר בעבריין והעובדה כי הוא ילד מפונק לא אמורה לעזור לו. אם הורים מסוגלים לא לראות אף סימן על הבן שלהם לאחר שזה רצח ככה סתם ביום רגיל אישה חפה מפשע, כשכל המדינה סערה והם המשיכו חייהם כרגיל, כנראה שיש משהו לא בסדר במשפחה. לא כנראה בטוח! משפחה שמגדלת רוצח בן 15 בלי להרגיש היא בוודאי לא בסדר, אבל אין זה אומר שהילד לא שפוי. המעשה הבזוי והשפל (כמו שההורים שלו גם כן אומרים) חייב בעונש, אין לנסות ולטייח אותו בטיעונים מגוכחים של חוסר שפיות. עוד ניסיון זול של עורך דין שגם הוא כנראה פושע. ניצחון בתיק הוא לא העיקר בערכית דין - הצדק כן!!!! הילד חייב להענש, הוא רוצח ומסוכן לסביבה. שישילח לכלא ל3 מאסרי עולם, הוא רצח אמא וגם נפש של שני ילדים תמימם שנאלצו לראות את אמם מתבוססת בדמה. ובאשר להורים: השטן הקטן שגידלתם הוא שפוי, כ''כ שפוי שהוא חייב להענש ולהרגיש את העונש ולחשוב יום יום על מעשיו, על החיים שקטע ועל הילדים שהשאיר יתומים מאם. אתם יכולים ללכת ולבקר אותו בבית הסוהר ועל זה תומרו תודה, הילדים של ענת יכולים רק לבקר בבית הקברות.

  • 19.

    ברכות ליכבוד העיצוב החדש והמרענן . (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 03/07/08 11:17

    • תודה לך

      NRG crew, 03/07/08 12:03

      שמתי לב שאת/ה קבוע פה, תודה לך.

      • אני מגיב קבוע בכול האתרים שלכם השיפור יוצא מהכלל . (ל''ת)

        פקק תנועה קרית ביאליק, 03/07/08 12:28

  • 18.

    קריאת העתיד

    פקק תנועה .קרית ביאליק, 03/07/08 11:15

    אך מתינוק חמוד וקטן. יוצאת בסופו של דבר מיפלצת גדולה חסרת רחמים ??

  • 17.

    תבינו הבחור הסתובב שנתיים חופשי וקיבל הגנה ממערכת החינוך והמשטרה !!!!

    מזעזע, 03/07/08 11:06

    כל התגובות היו שהוא ''עבריין קטן'' שגנב רק חפצים כמו אופנוע וקסדות ופלאפונים!!!! שנתיים הסתובב הרוצח חופשי בהגנת מערכת החינוך והמשטרה שלא חשבה לעצור ולבדוק כי פשעים קטנים לא נחשבים עבורם סכנה לציבור.אם היו חוקרים אותו קודם היו מגלים בקלות שהוא רוצח כי לא נראה שהוא בחור מתוחכם במיוחד.פשוט מזעזע !!

  • 16.

    חלאה!!!!!!!!! (ל''ת)

    קפד ראשו!, 03/07/08 11:06

  • 15.

    מה שלא ברור לי

    זדורוב, 03/07/08 10:52

    הרוצח ילד, עשה את הרצח בצורה הכי חובבנית, לא תיכנן דבר מראש הכל כזה ילדותי ועלוב- איך זה שבמשך שנתיים לא הגיעו אליו? ואחרי שנתיים עצרו אותו ''במקרה'', זה גורם לי לתהות איך מפענחים פה מקרה רצח של רוצח מקצועי שמתכנן הכל

    • למגיב 16 זה דווקא מאוד הגיוני שלא הגיעו אליו

      ניר, 03/07/08 11:21

      הוא שונה לגמרי מכל כיוון חקירה אחר שיחפשו, חיפשו לאומני, אולי פועל ממורמר מהסביבה חיפשו אולי לקוח עבר מאוכזב של עורכת הדין, אף אחד לא חשב על הילד, גם העדר רישום קודם הוסיף לזה שלא מצאו אותו

    • למצוא פושע צריך ראיות

      בב, 03/07/08 14:48

      שיש DNA צריך להתאים אותו למישהו ואת המישהו הזה צריך לחפש וכאן הבעיה

    • זה דווקא מאוד ברור

      אני, 04/07/08 08:18

      זו עבירה אימפולסיבית, לא מדובר פה ברוצח שכיר, שיש לו עבירות עם סימנים מיוחדים משלו.
      בעבירה כזו שהיא חד פעמית. לא מתוכננת, ומקרית בהחלט, הכי קשה למצוא את העבריין.
      לא היה בזירה שום דבר שקשר אותו לעבירה מלבד דגימת ד.נ.א שבכדי להתאים אותה לאדם מסוים אתה צריך שתהיה לך דגימה נוספת עם שם.
      בדיוק מה שקרה.
      ברגע שקבלו דגימה שלו והתאימו אותה למאגר הד.נ.א. מתוך זירות עבירוה עלתה ההתאמה.
      באותה מידה כל אדם במדינה יכל להיות חשוד, אם אני ואתה.
      יפה מאוד שלמשטרה מתחיל להיות מאגר של ד.נ.א שאפשר יהיה ממנו בעתיד לפתור פשעים רבים שהיו לא מפוענחים.

  • 14.

    ומפונק** (ל''ת)

    נדיה, 03/07/08 10:51

  • 13.

    , 03/07/08 10:42

    ''ילד טוב'' רמת השרון!!!

  • 12.

    אם ההורים לא ידעו אני אליהו הנביא לפי שפת הדיבור

    ראול, 03/07/08 10:42

    בראיון טלוויזיוני מאמש הוא ידע וכן גם
    האם, הם ברמת השרון תושבים חדשים, והנער
    היה ערס צעצוע, אין להאמין לאב ולאם
    ובוודאי לא לפרקליט מושקה מרוז&ביתו
    מנסה להוציא את הנער פסיכי, יופי תכניסו
    אותו לקן הקוקיה וכול יום מכות חשמל

  • 11.

    ילד טוב... (ל''ת)

    לא חשוב..., 03/07/08 10:41

  • 10.

    העו''ד שלו בונה תיק של אי שפיות! אבל האמרה הזאת מעידה שהנאשם מודע למצבו (ל''ת)

    באופן מוחלט המאפשר להרשיעו!, 03/07/08 10:35

    • עורך דינו נוקט מהלכים בתקשורת (ל''ת)

      איש מרכז, 03/07/08 11:19

  • 9.

    ילד דפוק ומפונק.

    איתי, 03/07/08 10:28

    הורים, אסור לתת לילדים הכל. שלא יצאו כאלה מפונקים!

  • 8.

    חמישה מאסרי-עולם ללא חנינה (ל''ת)

    לגזור על הרוצח, 03/07/08 10:28

  • 7.

    זה הודאה זה?? זה ילד מבוהל שמדבר מתוך פחד והלקאה עצמית

    הודיה, 03/07/08 10:26

    שלא לדבר על זה שניסה להתאבד דקות לפני כן (!!) הללו !! אם היינו באמריקה - שידוע בור מדינה שזורקת את הפושעים להינמק בכלא ומוציאה רוצחים להורג - סיכוייו להגנה הולמת היו טובים יותר.

  • 6.

    ילד מקסים של אמא....... (ל''ת)

    יהודה, 03/07/08 10:20

  • 5.

    מה שברור

    נח, 03/07/08 10:13

    שהבחור בודאי חולה פסיכיאטרי קשה.ומאחר הוא גם מסוכן.יש להכניסו למחלקה סגורה,לפחות עד גיל 40 .
    ושנית ברור שהמשפחה שלו ,אם לא ידעו בבטחון שהוא רוצח,לפחות היה להם ידע,שבסבירות גבהה בנם ביצע פשע חמור!
    מאחר והילד היה רק בן 15 וההורים לא הודיעו למשטרה על החשד שלהם שגובל בסבירות גבהה ,שהוא יכול להיות מעורב ברצח.גם הם נושאים באשמה.ושהאב לא חיפש את הנדן של סכין הקומנדו,מוזר!

    • אסקופה נדרסת

      נודניק, 03/07/08 16:36

      אתה צודק אך דע היום ההורים מפחדים מהילדים לכן הילדים עושים כל העולה על רוחם ההורים האלה במקרה זה כנראה אסקופה נדרסת וזו התןצאה

  • 4.

    בדמוקרטיה מותר לו הכל. לא ניתן לא להתחשב ברצונו לרצוח. (ל''ת)

    שלום עכשיו, 03/07/08 10:13

  • 3.

    ל2 - אתה צודק

    איזי, 03/07/08 10:07

    רצח זה רצח , ומחבל זה מחבל .

    • תומך חמאס הוא תומך טרור

      אוזי, 03/07/08 10:40

      תומך חמאס הוא תומך טרור -
      להרוס את התי החמאס ומייד

  • 2.

    עושה הצגות של חולה נפש

    אייל, 03/07/08 10:05

    אם הוא חולה נפש, לשלוח אותו לאשפוז לכל החיים

  • 1.

    לחוקק חוק נגד עו''ד שמדריך את לקוחו להמציא מחלת נפש! (ל''ת)

    עמישראל, 03/07/08 09:22

    • לחוקק חוק נגד טמטום והצעות טיפשיות של אנשים (ל''ת)

      עו''ד, 03/07/08 09:39

      • שום חוק כבר לא יעזור לך ימטומטם.. (ל''ת)

        שפוי, 03/07/08 09:58

      • מה קרה עו''ד?האמת היא לא נר לרגליך?ממש לא היינו מנחשים!! (ל''ת)

        עמי שראל, 03/07/08 09:58

      • הרווחתם את היחס הזה בצדק

        אורן, 03/07/08 09:58

        מלכי הספינים - איפה הערכים של אמת? אתה זוכר דבר כזה, אמת?

      • השופטים-הצרה האמיתית של המדינה

        גוזי, 03/07/08 09:59

        אותם עורכי דין שמשקרים מול המצלמות

        מבלי למצמץ -ללא חשבון לאמת(מושג לגמרי זר לגביהם...)הופכים יום אחד לשופטים -אין להתפלא אם יתנו לרוצח ענת פלינר 10 שנים בפנים

      • לחוקק חוקים נגד עו''ד

        עוד עו''ד, 03/07/08 10:13

        אשר מתנגדים ליושר במקצועם.

      • שאלה לעו''ד: יושר אישי ויושר מקצועי הם מושגים זרים לך? (ל''ת)

        דין צדק, 03/07/08 10:14

      • סתם

        חיים, 03/07/08 10:15

        מעניין

      • זה חוק שהציבור לא יכול לעמוד בו... (ל''ת)

        פנדה, 03/07/08 10:16

      • לעו''ד:אתה תומך בהדרכת לקוח לשקר? התשובה פשוטה: כן או לא.

        חוק וסדר, 03/07/08 10:35

        וזאת שאלה לגיטימית, גם אם אתה בוחר לגדף במקום לענות.מה קרה? אין לך האומץ להגיד בצורה ברורה אם תמיכתך נתונה לנסיון להגן על לקוח ביושר ובהגינות או שאתה תומך בשימוש בשיטות פסולות ומתועבות לפי כל קנה מידה אנושי ומקצועי. וסתם עוד שאלה: מה אתה רואה כשאתה מסתכל בראי?

      • לעו''ד : הפוסל במומו פוסל! (ל''ת)

        העם בישראל!, 03/07/08 10:39

    • בעד (ל''ת)

      י, 03/07/08 09:58

    • אין ביקורת על עורכי הדין הפגישות ב-4 עיניים

      איש חוק, 03/07/08 10:59

      עורך דין יכול לרמוז רמז עבה שאינו משתמע לשני פנים לצורך בניית גירסה פקטיווית , ושהרמז לא עשוי להפליל את עורך הדין באופן ודאי , אבל הבעיה הכי קשה זו , שאין לאף אדם מלבד העו''ד והלקוח יכולת לדעת מה נאמר בפגישתם , '' זה נהנה וזה לא חסר - בהצעות '' -
      ולא להגיד חלילה שעורכי הדין ממש אומרים לשקר , אבל יכולים לבנות יחד גירסה ואף אחד לא יכול לשמור שלא יעשו זאת כי הכל בחדרי חדרים, ואסור לאף איש חוק לבדוק זאת , אלה אם יש ראיה ברורה שיש חשד כזה , אבל אין אפשרות לדעת זאת כי זו פגישה ב-4 עיניים . ותגידו עורכי הדין שאני לא אומר אמת ?.

      יש לי הצעת חוק - כל פגישת עו''ד לקוח תהיה מוקלטת ונתונה לפיקוח של עורך דין אחר מטעם המדינה /של הסניגוריה הציבורית , ולא יכולים לשמוע ו-או להשתמש בקלטת רק אם עולה חשד להכוונה פלילית .

    • לעו''ד אתה יודע שהוא צודק-אתם מנחים לקוחות לכל דבר !! (ל''ת)

      אמת או שקר, 03/07/08 11:08