• 151.

    למורת רוחך - כן נשלול

    טלי ניר, 03/07/08 19:18

    יפת נפש תהיי על חשבונך ולא על חשבון ילדינו!

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    למה לא הרסו את הבית של גולדשטיין?

    ןמה עם יגאל עמיר ובית משפחתו בהרצליה?, 03/07/08 16:53

    עוד משלמים למשפחתו של גולדשטיין ביטוח לאומי? הבית עדיין עומד? הוא לא מחבל?

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    צריך להבין: אנחנו עומדים במלחמה מול חברה שבה החמולה היא חזות הכל.

    זיגי אמסלם, 03/07/08 16:00

    לא הפרט. לכן מוצדק ורצוי לפגוע בחמולה. ומוצדק ורצוי להחיל עליהם את הכללים לפיהם הם נוהגים. בלי רחמים ובלי התיפיפות!

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    כמו כל המלחמות שלו (ל''ת)

    פאקה פאקה, 03/07/08 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    תחזרו לשפיות

    נורמלית, 03/07/08 15:30

    מה קרה לנו ? למה אנחנו הורסים בתים של משפחה ? מישהו הוכיח שהם שותפים לפשע של הבן שלהם ? הם עומדים מאחורי הטירוף שלו ?
    מה יש לכולכם ? אין לכם גבולות ?

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    ליפעול נגד האישה המפלצתית שצרחה שהרוצח הוא שאהיד!!!! (ל''ת)

    סתם, 03/07/08 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    אסור להרוס את ביתו !

    שפוי (לא משמאל או ימין), 03/07/08 14:37

    יש כאן בעיה. האיש (המחבל) הוא אזרח ישראלי, אם תעודה זהות כחולה. יש לו זכות לבחור לכנסת וזכויות אחרות. אם כל הזעם, יש כאן מצב מסוכן. ראש ממשלה, כמו במדינות דקדטוריות (שכננו) מורה על הריסה של בית של אזרח ללא משפט. מחר אני לא ישלם את הארנונה לעיריה, וראש העיר יורה להרוס את בתי ! השתגענו !! אבל לעומת זאת, צריך לפעול נגד רצון משפחתו לבנות סוכת אבלים ולשלול בחוק את סכויותיו הסוציאליות.

    הגב לתגובה זו

    • So many shtuyot in a few sentences (ל''ת)

      absurd, 03/07/08 15:36

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    הריסה

    שלומית, 03/07/08 12:51

    הבעיה היא עם השמלאנים שלא נותנים לעשות צדק וסדר.
    צריך מיד להרוס את ביתו ולשלול זכויות

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    הריסת הבית (ל''ת)

    שלומית, 03/07/08 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    כן, לדבר הוא יודע טוב מאוד... אבל מה עם מעשים?!? (ל''ת)

    22, 03/07/08 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    עוד לא הבנתם שראש ממשלה לא מנהל ת'מדינה אלא הפרקליטות? (ל''ת)

    בנצי, 03/07/08 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    חייבים להתאחד,לפני שניכחד !!!

    יהודי פשוט, 03/07/08 11:09

    עם ישראל חי.. שמאל למה אתם מתעוררים רק שזה מגיע למשפחה שלכם? צאו מהסרט השלום שלכם הולך רק להכות בנו חייבים ללכת איתם בכח המציאות הוכיחה זאת!

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    חגובה זועמת מאוד

    ינון, 03/07/08 10:41

    אדוני ראש הממשלה עד מתי עד מתי תחריש נראה שהכתובים אכן דיברו על ימים אלו בימים ההם אין מלך בישראל שרייך אוהבי בצע ושלמונים כולם אני לא גזען אבל במקרים כגון אלו יש להרוס מיד את ביתו ולעצור מיד הנבלות שרקדו על הגגות ושרו שהיד על דם הקורבנות ואם לא תהרוס את ביתם תתנו אותו מתנה למשפחות החללים ובזה תעשה צדק ופחד הטרוריסטים יגבר ימריא לשחקים אמן ואמן

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    חגובה זועמת מאוד

    ינון, 03/07/08 10:34

    אדוני ראש הממשלה עד מתי עד מתי תחריש נראה שהכתובים אכן דיברו על ימים אלו בימים ההם אין מלך בישראל שרייך אוהבי בצע ושלמונים כולם אני לא גזען אבל במקרים כגון אלו יש להרוס מיד את ביתו ולעצור מיד הנבלות שרקדו על הגגות ושרו שהיד על דם הקורבנות ואם לא תהרוס את ביתם תתנו אותו מתנה למשפחות החללים ובזה תעשה צדק ופחד הטרוריסטים יגבר ימריא לשחקים אמן ואמן

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    מה קורה עם הגירוש? לגרש לגרש לגרש.........הכי רחוק (ל''ת)

    אבי, 03/07/08 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    חגוש, 03/07/08 10:26

    הגיע הזמן שהממשלה הזו תעשה משהו, צריך למחוק את המשפחה הזו מהמדינה שלנו ולהעביר אותה הרחק מכאן ,ללא כל רכוש או זכויות,להרוס להם את הבית ולשלול מהם ומכל המשפחה המורחבת שלהם את זכויותיהם.
    תריך לעשות ולא רק לדבר ומיד לפני שיקומו עוד רשעים כמוהו.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    אולמרט יקרא להתיעצות מיוחדת

    מזרחן, 03/07/08 10:26

    יגישו בורקות, פרות ומשקאות קלים, ויחליטו לקיים עוד התיעצות.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    ערבי טוב תושב ישראל

    אורה, 03/07/08 10:11

    בואו נגיד שרק 1% מכלל ערביי ארץ ישראל יצא בפועל למעשה נפשע כזה או אחר. בואו נגיד שרק 5% יהיו הרוב הדומם שיצדד בעדו.
    האם נתמוך בהם במזון,משקה ונשק?!
    מה המסקנה שטרם נכתבה?
    חרם ישראלי על העסקת עובדים ערבים תושבי ישראל.
    זו הצעה של סולידריות יהודית של מי שעוד חפץ לגור פה ולהשאר בחיים.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    דיכטר אומר שאולמרט פושע אבל נשאר אתו כדי לחסל אתכם (ל''ת)

    לבעוט את הפושעי, 03/07/08 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    ייבוש ביצת הטירור

    יהודי פשוט, 03/07/08 09:41

    ביצת הטירור מורכבת ממבצעים, מפעילים, מתכננים, אידאולוגים, ואוכלוסיה מסייעת שמקרבה באים כל המרכיבים.

    הכנעת הטירור מחייבת טיפול משולב בכל האלמנטים כאשר המטרה הראשית היא לגרום לאוכלוסיה עצמה למנוע טירור בגלל תג המחיר שהיא תשלם.

    לכן כדי שכל פלסטיני לא יישן בלילה וילך לבדוק במסגד מי הולך להיות שהיד מול היהודים הוא צריך מוטיבציה.
    רק כאשר מי ממרכיבי הטירור יידע שכל הסביבה שלו תשלם, המשפחה, הכפר, והשכונה, הם לא יישנו בלילה וייפעלו למניעת פיגועים וקאסאם ביהודים.

    הכירורגיה האידיוטית שלכם רק גורמת לאלפי קורבנות פלסטינים וישראלים לחינם.

    טוב מאה פלסטינים היום מעשרות אלפים פלסטינים ויהודים מחר.

    אסור לתת לפלסטינים לנהל מולנו מלחמה דלוקס, רוצים שלום כן, רוצים מלחמה הם יקבלו בשיטות שלהם.

    לכל החכמולוגים עם דעת העולם
    1. העולם לא ככ אכפת לו

    2. העולם מסתכל עלינו איך אנחנו מגיבים, אם אנחנו בפאניקה מתנפלים עלינו אם לא הם מתיישרים

    3. משרד החוץ עולה לנו 1.28 מיליארד שקל עם אפס תוצאות וצרת חוץ מתבוסה עכשיו, עם עשירית מהסכום ומשרד יחסי ציבור טוב אפשר לעשות ניסים ונפלאות.

    יאללה תתעוררו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    להפריד בין השכונות היהודיות לערביות על פי הסכם ז'נבה

    גילי, 03/07/08 09:33

    בהסכם ז'נבה הוצע לבנות חומת הפרדה בין השכונות הערביות במזרח העיר באופן כזה שיאבדו תושביהן את תעודות הזהות הכחולות ויהיו תחת שלטון הרשות הפלסטינית, ואילו כל השכונות היהודיות במזרח ירושלים יסופחו יהיו חלק מהעיר היהודית הישראלית. הפרדה באופן שיוריד מישראל את נטל השליטה על 240,000 פלסטינים תושבי מזרח ירושלים שממילא אינם רואים עצמם חלק מהעיר. כך גם לא יהיו פיגועי טרור.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, כמו שבעזה אין פיגועי טרור...

      פנדה, 03/07/08 10:20

      בעצם את מבקשת לדחוף את הערבים האלה לידי החמאס או הפתח (הרצחני ממנו) ואז הם ירו קסאמים על הכנסת... תחשבי שוב. האיטריות המחוממות של הסכם ג'נבה לא יעשו את העבודה כפי שהסכם אוסלו לא יעשה את העבודה, כי בשני המקרים הצביעות והשקר העצמי מנצחים את ההגיון הפשוט.

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    מידה כנגד מידה לקחת את אותו דחפור ולהרוס לו את הבית (ל''ת)

    אזרחית המדינה, 03/07/08 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    נראה אותך גבר מנהל כבר את המדינה כמו שצריך.

    אזרחית המדינה, 03/07/08 09:02

    זאב זאב צעק אולמרט, כבר בפיגוע הקודם במרכז הרב אמרתם להרוס את בית המחבל, ומה קרה עדיין משפחתו גרה שם ומגדלת את דור המחבלים הבא, אז מה השתנה הפעם,
    החלטת להרוס יאללה תתנהג כמו ראש מדינה וקדימה לעבודה לעשות קצת סדר בבלאגן, יש להרוס במיידי את בית המחבל ולהוסיף גם את בית המחבל מהפיגוע הקודם במרכז הרב, אלו לא עשבים שוטים וגם אם כן עשבים שוטים מתרבים מהר מאוד.
    כח ההרתעה והחוכמה שלנו נחלש, וצריך להוכיח להם אחת ולתמיד ולדבוק בכך שמי שעושה פיגוע בישראל ביתו יהרס ומשפחתו לא תחייה כאן פשוט להעביר אותם את הגדר. ויפה שעה אחת קודם.
    אז יאללה מנהיג בא נראה אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    אולמרט לא לדבר לבצע ומיד אם אתה ראש ממשלה אז קבל החלטה ובצע אותה (ל''ת)

    אריה, 03/07/08 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    הצעתו של ראש הממשלה צריכה להיות קבועה בחוק וגם מיוסמת בפועל (ל''ת)

    פקק תנועה, 03/07/08 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    להרוס את הבית של אולמרט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הצילו את ישראל, 03/07/08 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    להרוס את הבית ולגרש את המשפחה!!!!!!

    דודי, 03/07/08 08:14

    אסור לערביי ישראל אפילו להעלות על הדעת אפשרות של פגיעה בנו, הם חיים פה ונהנים מזכויות המדינה.
    אין מה לעשות משפחה שהוציאה מחבל מביתה צריכה לשלם את המחיר והמחיר הוא שלילת אזרחות גירוש והריסת הבית.
    אחרת אנחנו נתחיל להתמודד עם קבוצת טרור חדשה שמתחילה להתעצם כבר עכשיו.
    כל יפי הנפש שמתנגדים להריסת הבית יכולים להחזיר את ת''ז אנשים כאלה רק מחלישים אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • קדימה לעבודה

      אזרחית המדינה, 03/07/08 09:03

      אתה צודק, הלוואי שיקשיבו לנו

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    אולמרט הגיש תלונה במועצת הבטחון מגד מדינת ישראל שמאפשרת פיגועים עי (ל''ת)

    תושב ישראלי, 03/07/08 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    תחשבו כמה ערבים ישראלים יש עם רשיון לטרקטור (ל''ת)

    סכנה גדולה!, 03/07/08 07:25

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    למה תמיד ישנם חלאות בצורה של האגודה לזכויות, בצלם וכו'? (ל''ת)

    יהודה, 03/07/08 06:18

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    טרקטור

    בני, 03/07/08 04:44

    קראתי 119 תגובות ונראה לי שהרוב הוא בעד מילים אז החלטתי להוסיף לקלחת הילילות רק במידה שבין האטדים יש ברנש(ית) אחד(ת) שיכולים למלא את החסר... הטרקטור הוא כלי-עבודה מאד יעיל, הוא יכול לעלות אל הכפר הערבי ב2-3 בבוקר ולצאת משם תוך שעה - ! - נו מה? אתם מחכים שמישהו מהצד השני יבקש סליחה?

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    ממשלת הדחלילים האמפוטנטית לא תהרוס שום בית של שום מחבל ותמשיך לאונן (ל''ת)

    מזכיר לי את, 03/07/08 02:45

    הגב לתגובה זו

    • צודק - עזה לא רעדה. מה שרעד זה הפופיק של ממשלת שמאלמרט הפחדנית (ל''ת)

      ממשלה גלותית, 03/07/08 07:12

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    עונש מאלוהים בגלל מצעד הגאווה (ל''ת)

    מצעד הטרקטור, 03/07/08 02:27

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מנהיגות חלולה מפילה חללים

    ברוך, 03/07/08 01:47

    אוי לנו שכל מה שאנחננו עושים נגד שהיד זה לא לתת דמי קבורה. כשבעצם ממשיכים לאפשר להם לקבור אותנו אמהות על בנים.
    צריך שיהיה ברור נגד חיות אדם מטורפות צריך לנהוג לא לפי מערכת הכללים והחוקים של בני אדם אלא כחיות טרף מוטרפות- ככלבים נגועים בכלבת שצריך להשמידם ואת כל אלה שנדבקו מהם שמברכים אותם , שמזדהים איתם גם כן לסלק מגבולנו .
    לא רק שלא להרשות הקמת סוכת אבלים אלא לסלקם מאדמתנו לעזה ולשכמותם.
    טיפול כזה בלי בג''צ ובלי ''בצלם'' כי אין להם צלם אדם. ואם הבג''צ לא מבין כנגד מי אנו נלחמים ומתייחס אליהם כאילו עסק לנו עם בני אדם. יצטרך המחוקק להגביל את הבג''צ . ולא להטיל מגבלות שהורסות אותנו.

    אולמרט תהיה רציני ותחשוב באמת , אתה שמרחם על האבות והאמהות בגלל שבוי חשוב ככל שיהיה חשוב על המישפחות של כל אלה שנהרגו ושנפצעו ועוד כאלה שיהיו צפויים להיהרג מחוסר יכולתך ויכולת סר הבטחון לתת מענה אמיתי לטרור ואל תגיד שאין וכאילו ניסית הכל , מפני שבאמת אפילו לא התחלת לנסות. כי לתת דלק ומזון לטרוריסטים מהחמאס שהם מורין ומפקדיו של הרוצח הנאלח זה רק להוסיף דלק מסייע לטרור. כדאי שתתפטר ותעזוב את ההגה לטובים ממך! וליפי הנפש זו לא ענישה קולקטיבית זה טיפול מונע במחלה מדבקת קשה שגורמת לאנשים לאבד צלם אנוש וולהתנהג כחיות מוטרפות רק זה יסביר איך ניתן להרוג ללא אבחנה אם על בנים ולנהוג בטרוף של אללה אכבר חולני.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    Arabs will always be Arabs

    Yaron Zahavi, 03/07/08 01:28

    Liberals (like Obama) around the world including in Israel and the US are making me sick! There are no good Arabs and bad Arabs!
    Some Arabs are direct and will kill you for being Infidel (non Muslim) the rest are cowered deceivers that will stub you in the back.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מתנגד לפגיעה במשפחה

    לא להרוס, 03/07/08 00:58

    גם אם פגיעה במשפחה ובביתה מרתיעה, אין זה הופך אותה ללגיטימית.

    הגב לתגובה זו

    • יפה נפש הא? (ל''ת)

      אידיוט, 03/07/08 07:44

      הגב לתגובה זו

      • יפה נפש ומתנגד לפגיעה במי שלא פשע

        לא להרוס, 04/07/08 01:42

        אף אחד כאן עוד לא הסביר כיצד מוצדקת הפגיעה במי שאינו המחבל.
        נקמה,ענישה והרתעה אינם משחררים מאחריות למעשים שנעשים בשמם.
        כאשר זה הקו המנחה, כל אחד ואחד מהמגיבים יכול יום אחד למצוא את עצמו בקבוצת האוכלוסייה שאינה חביבת המישטר או העם, ולשלם על לא עוול בחפו על פשע שביצע מי מהקרובים אליו, וכל זאת בשם ההרתעה או כל נימוק אחר, אין זה משנה.

        הגב לתגובה זו

    • נחמד להיות יפה נפש ואחרים נהרגים (ל''ת)

      יהודי, 03/07/08 09:40

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    באגודה לזכויות האזרח הביעו התנגדות !!!.

    רפי, 03/07/08 00:54

    ומה עם זכויות האזרח, ללכת ברחוב מבלי שאיזה שהיד יזרע הרג והרס בכל הבא בדרכו ?. אז לכו חפשו מי שינענע אותכם.
    ועוד...
    האוייב האמיתי מצד הפלסתינים הם למעשה כוהני הדת, שמטיפים להרג והרס גם אם זה נשים וטף ובכלל.
    הם הם שורש כל רע, וחובה להפנות משאבים לצאת למלחמת חורמה בכוהני הדת האיסלמים וכל העמצעים כשרים.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    למה מה רוצים מהבית? הוא אשם? (ל''ת)

    צפוני, 03/07/08 00:46

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מה שעורכי הדין השמאלניים לא מבינים

    דורון, 03/07/08 00:38

    שללא ענישה קשה של המשפחה של המחבל, מקרים כאלו יחזרו וישנו שוב.

    כדי למנוע ממקרים כאלו לחזור, יש להפשיט את המשפחה מכל נכסיה וזכויותיה.

    מצידי, אבל רק מצידי, אפשר גם להעמיד את המשפחה עם הגב לקיר ולירות בהם.

    הגב לתגובה זו

    • אכן צודק

      חגי חדד, 03/07/08 08:54

      אם גם היינו במדינה ערבית, זה מה שהיה קורה כנראה למחבל כזה (למשפחה ולכל הכפר איתם יחד).
      לכל הפחות אני מאמין שצריך לגרשם דרך מעבר רפיח. אם הם כל כך רוצים שיבה של פליטים, אני תומך בהחזרה של כל משפחה אשר יצא ממנה מחבל חזרה לשטחים.

      הגב לתגובה זו

    • מה שעורכי הדין השמאלניים לא מבינים

      Meir, 03/07/08 16:53

      You are right 100% , this type of law was implemented in Poland in 1940 to 1945


      in a few European countries by your friends

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    to adom

    אדם, 03/07/08 00:16

    the people your talkin about r alive u fucking dumbass fuck u they should demolish your house little fuck

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    Let's do the math

    Derek, 02/07/08 23:36

    This terrorist killed 4 Israelis. Israel kills him - which is even less than one person. So why do we have a shortfall of three. Now Israel should go and kill 3 more people of his immediate family. Then we might call this even

    הגב לתגובה זו

    • I love your math Derek

      Sharon, 03/07/08 03:55

      Wish they would teach the same Math system in Israel

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    בעיה

    ..., 02/07/08 23:27

    בעיה מרשימה בה אנחנו חיים, אי אפשר שהמדינה תיתן מתנות למי שמנסה להשמיד אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    ערוץ 1 העמלקי חייב לפשוט רגל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הפסיקו לשלם, 02/07/08 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    שוב הוא בודק

    עופר, 02/07/08 23:02

    עד שראש הממשלה יגמור לבדוק ישכחו כבר מהפיגע הזה ויתרכזו בפיגוע החדש ושוב הוא יבדוק -
    אדוני ראש הממשלה, תעשה ואחר כך תבדוק- לא לממדת לקח מלבנון? אנחנו במלחמה - קח כבר מנהיגות לעזאזל או לך הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    פיגוע של חיזבללה החברים של אולמרט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    התקשורת הרקובה, 02/07/08 23:00

    הנקודה היא שזה לא רק פיגוע הטרור הראשון והיחיד בעולם שבוצע באמצעות טרקטור, אלא שהפיגוע הזה פותח את הדלת לפני ביצוע פיגועים רצחניים נוספים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, ללא שימוש בנשק. המדובר לא רק בזוועה, אלא בסיוט מתמשך המאיים להפוך את חיי היומיום שלנו לגיהנום.

    2. חוגים המקורבים לחיזבאללה אומרים כבר כמה ימים, כי המועד לביצוע פיגועים כאלה הוא קרוב מאוד.

    3. פיגוע הטרקטור מתאים בדיוק למודוס אופורנדי של 2 פיגועים קודמים בירושלים.

    באוגוסט 2007, ביצע ערבי ישראלי, תושב כפר מנדא, פיגוע ירי בעיר העתיקה בירושלים, בו נרצח מאבטח ישראלי. המחבל חוסל על ידי איש אבטחה ישראלי.

    ב-6 למרס השנה, ביצע ערבי ישראלי תושב ג'באל מוכבר, את הפיגוע בישיבת מרכז הרב, בקריית משה בירושלים, 8 ישראלים נרצחו. המחבל חוסל על ידי קצין צה''ל שהיה בחופשה.

    ביום ד' 2.7, שוב ערבי ישראלי, תושב צור באחר, ביצע את פיגוע הטרקטור. המחבל חוסל על ידי קצין צה''ל שהיה בחופשה. באף אחד מהפיגועים המחבל לא חוסל על ידי כוחות הביטחון.

    במילים אחרות, תוך 11 חודש, בוצעו בירושלים 3 פיגועים, באותה שיטה של הפעלת מחבל מתאבד יחיד בעלי תעודת זהות כחולה, שהשתמשו באמצעים בלתי שגרתיים, כדי לרצוח ישראליים.

    כל שירות ביטחון או משטרה בעולם היה מנסה לחבר בין 3 האירועים, שכל אחד מהם היה חמור ורצחני יותר בתוצאותיו. אולם בישראל, הדבר השגרתי המובן הזה, לא נעשה.

    מדוע?

    משום שאת האחריות על 3 הפיגועים לקח ארגון, 'גדודי משחררי הגליל', שהיא הזרוע המבצעית של חיזבאללה, הפועלת בתוך ערביי ישראל. קבלת האחריות, לדוגמא, בפיגוע בישיבת הרב, לא נעשה על ידי הודעה סתמית אנונימית של ארגון זה, אלא באמצעות תחנת הטלוויזיה של חיזבאללה 'אל מנאר'.

    נוסף לכך לארגון היסטוריה עשירה של פיגועים, החל מרציחתו של החייל אולג שייחט ליד צומת 'גולני' ביולי 2003, ועד הפיגוע ביום ד' בירושלים.

    כמה מאמץ השקיעו המשטרה, וכלי התקשורת הישראליים, ביום ד', להוכיח כי פיגוע הטרקטור נעשה על ידי מחבל בודד שאיש לא הפעיל אותו. וכמה מאמץ הושקע, להסתיר את מטרתו של הפיגוע, שהוגדרה בבירור רב על ידי דובר משטרת ישראל בראיונות לתחנות טלוויזיה זרות. הדובר אמר, כי המחבל היה בדרכו לשוק מחנה יהודה, שם התכוון להיכנס עם הטרקטור, לתוך הסימטאות הצרות הגדושות בדוכנים ואנשים, ולבצע בעזרת הכף שלו פיגוע המוני. אותו מאמץ הושקע גם בתיאור מצבם של כ-70 פצועים, שמצבם הוגדר 'קל'. ישראלי שכף רגלו נקטעה, תינוקת בת חצי שנה שאיבדה את אימה שנרצחה, ישראלים שנדרסו תחת גלגליו הענקיים של הטרקטור, הם פצועים קל?

    לשיא הגיחוך הגיעה הממשלה ביום ד', כאשר הגישה תלונה למועצת הביטחון על הפיגוע ודרשה ממנה לגנות אותו.

    בדיוק נגד מי הוגשה התלונה? נגד פיגוע שבוצע על ידי אזרח ישראלי? את מי מועצת הביטחון תגנה? את ממשלת ישראל שאיננה יודעת לשמור על בטחון אזרחיה, לא בצפון, לא בדרום, ולא בירושלים? אם ממשלת ישראל תמשיך להתעלם מהעובדות בשטח, הפיגועים האלה בירושלים יימשכו, ואף יתפשטו למקורות אחרים בארץ

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חיסול ביצת הטירור המוזנת עי אולמרט ברק

    אל תבליגו יותר, 02/07/08 22:41

    ביצת הטירור מורכבת ממבצעים, מפעילים, מתכננים, אידאולוגים, ואוכלוסיה מסייעת שמקרבה באים כל המרכיבים.

    הכנעת הטירור מחייבת טיפול משולב בכל האלמנטים כאשר המטרה הראשית היא לגרום לאוכלוסיה עצמה למנוע טירור בגלל תג המחיר שהיא תשלם.

    לכן כדי שכל פלסטיני לא יישן בלילה וילך לבדוק במסגד מי הולך להיות שהיד מול היהודים הוא צריך מוטיבציה.
    רק כאשר מי ממרכיבי הטירור יידע שכל הסביבה שלו תשלם, המשפחה, הכפר, והשכונה, הם לא יישנו בלילה וייפעלו למניעת פיגועים וקאסאם ביהודים.

    הכירורגיה האידיוטית שלכם רק גורמת לאלפי קורבנות פלסטינים וישראלים לחינם.

    טוב מאה פלסטינים היום מעשרות אלפים פלסטינים ויהודים מחר.

    אסור לתת לפלסטינים לנהל מולנו מלחמה דלוקס, רוצים שלום כן, רוצים מלחמה הם יקבלו בשיטות שלהם.

    לכל החכמולוגים עם דעת העולם
    1. העולם לא ככ אכפת לו

    2. העולם מסתכל עלינו איך אנחנו מגיבים, אם אנחנו בפאניקה מתנפלים עלינו אם לא הם מתיישרים

    3. משרד החוץ עולה לנו 1.28 מיליארד שקל עם אפס תוצאות וצרת חוץ מתבוסה עכשיו, עם עשירית מהסכום ומשרד יחסי ציבור טוב אפשר לעשות ניסים ונפלאות.

    יאללה תתעוררו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    צריך להרוס לאולמרט את הבית (ל''ת)

    נעמן המטורלל, 02/07/08 22:35

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    צריך לשלול את מאולמרט את ראשות הממשלה (ל''ת)

    נעמן המטורלל, 02/07/08 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אולמרט, כרגע אתה מדבר. נראה אותך עושה אחרי שיחת נזיפה מקוני (ל''ת)

    המאתגרת, 02/07/08 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ברשותי תוצאות הבדיקה - כנסו

    רון, 02/07/08 22:14

    אי אפשר כי יש לנו ממשלה ובג''ץ של חדלי אישים יפי נפש עם רגישות לטרוריסטים

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    למה להרוס את בית המחבל?

    אפשר אחרת, 02/07/08 22:07

    ...אם אפשר להרוס את הבתים של חברי האגודה לזכויות האזרח?...

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ב100% (ל''ת)

      גיל, 02/07/08 22:38

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    האגודה לתמיכה בטרור הפלשתנאצי.

    תומר, 02/07/08 22:04

    מתי ישימו לאנרכיה סוף?

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    דרישת רה''מ נכונה וצודקת,התלהמות המגיבים פוליטית.

    נתן.ש, 02/07/08 21:37

    אי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הם רגילים לנקמת דם, הרגו לך ממשפחה מסוימת תהרוג להם את המשפחה (ל''ת)

    כך זה עובד אצלם, 02/07/08 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מעטפולמרט - הצביעות מדברת מגרונך, מה קרה בישיבת מרכז הרב?

    ירמיהו, 02/07/08 21:31

    לא שאני נגד הריסת בית המחבל והצנחת משפחתו על אדמת לבנון, אבל למה הדברים לא נשמעו לפני 4 חודשים כשאותו הדבר קרה בישיבת מרכז הרב? מה שונה היום מלפני 4 חודשים? איום כתב האישום? פריימריז?

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אולמארט אתה יותר רקוב מהנעלי בית שלי קיפי (ל''ת)

    קיפי, 02/07/08 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אולמרט ועוזריו מחבלים באזרחים להרוס לך תבית לך (ל''ת)

    למען החטופים, 02/07/08 21:11

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אותו חוק גם למושחתים!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 02/07/08 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    populistic and idiotic

    Adom, 02/07/08 20:01

    Why didn't they demolish the house of Natan Zada, or the Magab soldier who escaped after being convicted of murdering and torturing palestinians? It's always easy to use Arabs as scapegoats

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מקומה של האגודה לזכויות המחבלים

    משה, 02/07/08 19:57

    האם האגודה הזו לנו או לצרינו יש לקבוע למי ואת מי היא מיצגת אויבים לא חסרים לעם ישראל יש להוקיעם

    הגב לתגובה זו

    • לא שמעתי על האגודה כאשר אלפי קאסמים נחתו על שדרות

      ניסים הסמוראי, 03/07/08 01:23

      ולכן אני משוכנע שהאגודה הזאת מקבלת כספים ממקור לא פטריוטי, כלאמר ממקורות זרים שתומכים ב''יפי הנפש'' שיעשו עבורם את העבודה..העיקר ללכלך על מדינת ישראל ועל אזרחיה כאשר מחבל רקוב נהרג או זכויותיו של אותו מחבל עומדים בסימן שאלה. למדינה שלנו יש בוגדים באיצטלא של צדק ושיוויון למען כל האזרחים. הייתי רוצה לדעת מי הם חברי האגודה הבוגדנית הזאת.. עוד לפני שהדם של קורבנות הטרור התייבש מן הכבישים, האגודה עושה למען הטרוריסטים בשעות נוספות.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    זה צודק ונכון

    נטלי, 02/07/08 19:57

    זה נכון וגם וגם חכם דרישה להרוס את בית המחבל שביצע את פיגוע הדריסה הקטלני בעיר,
    וממש חבל שיש תינוקת שאמא שלה מתה והתינוקת נישארה לבד!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    האגדה לזכויות,החלום ושיברו

    נפש יהודי, 02/07/08 19:48

    האזרח ערבי מוסלמי שבסה''כ ניסה לקיים את מיצוות דתו ולהקריב את הכופרים הציונים לאללה או אכבאר. לא יכול להיות שבמדינה נאורה ימנעו מאזרח לבצע את חובתו הדתית, אפילו במחיר חייהם של אזרחים אחרים. האגדה לזכויות הנבלים. בחלומי הנביא מוחמד חזר למכה וקרא לכל המוסלמים להיפרד מהכופרים, ולחזור לחצי האי ערב. מיליוני מוסלמים ארזו את רכושם ויצאו לדרך כקריאת הנביא. אני עומד על המזח וליבי נצבט כשאני מנפף להם והם נעלמים לכיוון השקיעה. בחלומי התעוררתי למדינה ריקה מערבים מה יהיה עכשיו חשבתי, והשמש זרחה.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    עו''ד טלי ניר

    לכי למצוץ להם, 02/07/08 19:42

    ותעזבי אותנו בשקט. אוי. כמה שאני מתפללת שאחד מבני משפחתך יירצח ע''י מחבל ואז אשמח לשמוע את עצותיים המלבבות. מפגרת שכמותך

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    בוגדים וזונות לא עובדים בחינם - הם לא פרייארים

    מזרחן, 02/07/08 19:41

    צריך לבדוק מאיפה ה''אגודה לזכויות חלאות האדם'' מקבלת את הכסף - כנ''ל לגבי יתר המשת''פים, כמו ''שלום עכשיו'', ''מחסום ווטש'', ''בצלם'', ועוד חלאות שמאלניות.

    הגב לתגובה זו

    • האגודה לזכויות חלאות אדם עובדת בשבילך חמוד.

      אסף, 03/07/08 01:51

      האגודה לזכויות חלאות אדם עובדת בשבילך. היא מגינה על יצורים כמוך - נראים כמו אנשים, אבל חושבים שהם שווים הרבה יותר מכולם ומתייחסים לאחרים כאילו הם זבל (חלאות).

      היא גם מגינה על הילדים שלך מצרות אופקים, מאופי תוקפני ומהתנהגות של עדר.

      אם אתה רוצה להתנהג כמו הפלסטינים ולהרוג בהם כמו שהם הורגים בנו, אז מה ההבדל ביננו? בשביל מה אנחנו נלחמים?

      הגב לתגובה זו

      • יש הבדל קטן בינינו לבינם

        חגי חדד, 03/07/08 09:00

        זכויות אדם מתקיימות במקום שבו כולם שבו כולם מסכימים עליהם.
        מה קורה כשצד אחד לא מסכים עליהם והצד השני לא מסוגל לוותר עליהם? אחד מהצדדים (בדרך כלל יפה הנפש יותר) - נמחה.
        אני ממליץ לך לקרוא את הספר ''המעגל הסגור - דרך להבנת העולם הערבי'' (מאת דייויד פרייס ג'ונס - הסופר אינו יהודי והספר הוא א-פוליטי לחלוטין).
        אולי תלמד משהו על דיאלקטיקה של כוח, על קשר כסף-חסד, מהו מעגל הכבוד והכלימה שבעקבותיו אנו חובים את כל הטרור המוסלמי הזה, מהו אופוטרניזם וקרייריזם (נאצר, סאדאת, חוסיין, נאסרללה, חומייני וכו').
        אחרי שתקרא (בעברית ובלי ניקוד, אז תתאמץ) ותפנים, אולי גם תלמד.
        דרך אגב - יש שם פרק שלם שמתייחס גם לסוגיה הפלשתינאית.

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    לשקול לשלול ביטוח לאומי?

    תשללו אזרחותם!, 02/07/08 19:40

    אני בטוחה שלא קראתי נכון. כאלו הזויים. הרי ברור שנשלול את זכויות הביטוח הלאומי אבל גם את אזרחותם חובה לשלול לאלתר. בליל להסס בכלל. מי הם? למען ישמעו וייראו.....אולי אם המחבלים יבינו שבני משפחתם יידפקו וייפלו לקרשים הם יבינו שאולי 70 הבתולות כבר לא מושכות אותם כל כך
    נבלות הם וילדיהם

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הזהרו מדוברת כנופיית תבוסה עכשיו מיה בנגל היא חלק ממערך ההונאה (ל''ת)

    שמכין אתכם, 02/07/08 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ירושלמים חבל לכם על הזמן

    שלום, 02/07/08 19:29

    ירושלמים חבל לכם על הזמן כל זמן שמצעדי הגאוה והזימה ימשיכו לצעוד בחוצות ירושלים ימשכו הפיגועים נקודה

    הגב לתגובה זו

    • עוד לא פגשתי רפה שכל כמוך, באמת. (ל''ת)

      רפי, 03/07/08 00:59

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    בג''ץ לא יתן הוא הואב ערבים יותר ממתנחלים (ל''ת)

    ערבי, 02/07/08 19:11

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא אוהב אותכם

      גיל, 02/07/08 22:38

      תחפשו מדינה אחרת

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    ברק לא מבין איך לא הרסו...זבל שקרן...הוא

    אלעד, 02/07/08 19:05

    התנגד להריסת בית המחבל ממרכז הרב.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אולמרט הכל דיבורים

    Moshe, 02/07/08 18:46

    אהוד יקירי
    הכל דיבורים, איך תתרץ לעליזה שאתה הורס בית של ערבי. הרי הוא לא תושב גוש קטיף או עמונה..
    אתה שעומד לשחרר רוצחים בסיטונאות,
    הצהרה כזאת טובה ליחסי ציבור או לכותרות לחצי יום.
    בפועל שום דבר לא יקרה לבית הארור הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    להוציא את האגודה מחוץ לחוק שונאי ישראל הם (ל''ת)

    דוד, 02/07/08 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    למחוק את הסמול הלבן כשם שעשו בגרמניה (ל''ת)

    אאא, 02/07/08 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לטלי ניר

    ענת, 02/07/08 18:38

    אם לא תהיה תגובה קשה, מחבלים ימשיכו להרוג אותנו. די עם יפות הנפש הזו!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ...ואכן יש שותפים לפשעיו של המחבל: האגודה לזכויות האזרח (ל''ת)

    כבשה עונה, 02/07/08 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עורכי דין ארורים מגינים על טרוריסטים

    רק בישראל, 02/07/08 18:32

    האם עו''ד טלי ניר מתכוונת להחרים את הפרס הכספי שתקבל המשפחה עבור ''גבורתה'' של בנה

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    תודה לאל! עוד יש מישהו שפוי פה!! אולמרט - כל הכבוד! (ל''ת)

    לא לרחם!, 02/07/08 18:29

    הגב לתגובה זו

    • איזה בדיחה גרועה! (ל''ת)

      לא צחקנו, 02/07/08 21:06

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    על אולמרט וברק אמרו,כלב נובח לא נושך,נראה אותך הורס

    לא מאמין, 02/07/08 18:29

    לא מאמין לשמאל

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אולמרט, תפסיק לאיים איומי סרק ותתחיל לפעול. נימאס מהקישקושים. (ל''ת)

    נדב, 02/07/08 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    Eye for an eye tooth for a tooth (ל''ת)

    Boeing, 02/07/08 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פיגוע

    אלי, 02/07/08 18:07

    הרעיון להרוס את בית המחבל ולישלול את הזכויות או לגרש את משפחתו של המחבל ללבנון מעולה אבל שריד וביילין יסכימו

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    האגודה לזכויות האזרח

    רענן, 02/07/08 18:05

    חברי האגודה לזכויות האזרח קוראים לתושבים לצאת ולהפגין נגד הריסת ביתו של המחבל.
    על ההתום,
    עו''ד טלי ניר, אחמד טיבי, טלב אלסנאנע, מוחמד ברכה, עזמי בשארה, זהבה גלאון, אחמדיניז'אד, חסן נאסראללה

    הגב לתגובה זו

    • עו''ד טלי ניר אכן הגזימה הגזמה פראית (ל''ת)

      אבוי לנו, 02/07/08 19:02

      הגב לתגובה זו

    • האזרח הפלשתינאי או האזרח הישראלי ?

      זוועה גלאון, 02/07/08 19:14

      כי ממש לא הבנתי ?

      הגב לתגובה זו

    • האגודה לזכויות האזרח

      גדי, 02/07/08 19:17

      צודקים 100%. יש להרוס קודם את ביתה של עו''ד טלי ניר וחביריה המחבלים.

      הגב לתגובה זו

    • האגודה לזכויות האזרח

      אילן, 02/07/08 19:30

      אם לאגודה יש בעיה עם קצבאות למשפחת המחבל, יש פתרון. שהאגודה לזכויות האזרח תשלם מתקציבה את הקצבאות למשפחה ואולי גם תיתן מילגת לימודים לילדיו באוניברסיטת ביר זית.

      הגב לתגובה זו

    • לכל חוצפה יש גבול

      מיכאל גרנט, 02/07/08 19:31

      אני מציע לכל יפי הנפש להעתיק את מקום מגוריהם לעזה או רבת עמון כדי לקבל זכויות אדם וצדק
      אין מקום לבוגדים כאלו בין יהודי ישראל
      זאת מדינת היהודים למי ששכך שיבדות במגילת הכרזת המדינה
      אתם חופשים לעזוב ובהקדם
      יפי נפש שעדין לא למדו שהאיסלם רוצה להרוג כל יהודי באשר הוא שם נקודה
      רק בישראל הקורבנות עוזרים לרוצחים

      הגב לתגובה זו

    • אני חותם להרוס את הבית של רענן.

      דני, 02/07/08 20:16

      בלי בצלם ובלי אחמד טיבי.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    יש לגרש את משפחתו של הרוצח הנתעב לעזה. (ל''ת)

    רבקה, 02/07/08 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אני משלם מיסים כדיי שהמשפחה שלו תחייה??בושה (ל''ת)

    מה יהיה הסוף???, 02/07/08 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    זה צריך להיות נוהל קבוע, לא רק במקרה הזה.

    מיכל, 02/07/08 17:59

    מה עם משפחות המחבלים מהפיגוע במרכז הרב? משפחות תומכות טרור ידועות!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לשחרר עוד מחבלים,להסיר עוד מחסומים,לתת עוד לאבובה מאזן ....

    מקימי חמאסטן, 02/07/08 17:59

    את המחיר משלמים וישלמו תושבי המרכז המיסכנים כאשר חמאסטן תשב 11 ק''מ מרמת גן !

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    יש להעמיד את השוטר לדין על הפרעת מחבל בעת מילוי תפקידו !

    אחמד טיזי, 02/07/08 17:56

    יש להמשיך את שיחות אבובה מאזן ולתת עוד הקלות למחבלים בגדה !

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    חייבים לתת עוד הקלות למחבלים בגדה !

    חכמי קדימה, 02/07/08 17:55

    להסיר עוד מחסומים,לתת עוד שטחים,לשחרר עוד מחבלים,להוציא את צהל,לעשות הסכמים עם הפרטנר אבובה מאזן !!להקים צבא פלשטינאי ....
    רק כך יצליח החמאס להשתלט על הגדה ולהקים בסיס איראני נוסף 10 ק''מ מגוש דן !
    ----בהצלחה--------

    הגב לתגובה זו

    • מי שחרר את השיח יאסין ?. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 03/07/08 21:50

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    ההצהרה הינה רק למספר שעות עד שהאנשים יצאו מההלם

    ישראלי שזוכר, 02/07/08 17:53

    כדי שלא יגידו שראש הממשלה לא פועל נגד הטרור.בעוד יום או יומים הוא ימציא אלף סיבות למה לא לעשות זאת:החוק לא מאפשר,
    בגץ לא יאפשר,אשתו וילדיו לא אשמים,הוריו
    לא אשמים, וכו' כבר הינו בסרט הזה

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מישהו יודע איפה עו''ד טלי ניר גרה??? בטח לא בשדרות? (ל''ת)

    אברהם, 02/07/08 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    האגודה לזכויות האזרח הוא ארגון של רק''ח

    זכות אזרח, 02/07/08 17:48

    אין צורך להתחשב בדעותיהם של האנטישמים הנ''ל. איפה הם היו בשעה שהרסו בתיהם של 1600 משפחות בגוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הללויה!!! הגיע הזמן להרוס בתים ולשלול זכויות!!!! רוצחים אותנו (ל''ת)

    ומקבלים ביטוח, 02/07/08 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    דבילים נבחרו ע''י דבילים!!!!!!

    כנופיית אולמרט, 02/07/08 17:46

    השמאל הרס את המדינה ואת כוח ההרתעה שלה!

    תרבות השמאל גרמה לכניעה טוטאלית!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    טוב שבסוף משהו מתעורר, עוד כשהיה הפיגוע בישיבת הרב היה צריך ליצור ע

    ונש מרתיע אך, 02/07/08 17:45

    האדישות גרמה לכך שהמשפחה הזו ממשיכה את חייה בעוד משפחות הנערים שנרצחו הפסיקו לחיות והם מיתלים על שרידי החיים שעוד נותרו להם אחרי מות יקיריהן שנכחדו בגלל שהם יהודים ובגלל שהממשלה שלהם לא עשתה ולא עושה מאומה כדי למנוע כאלה פוגרומים גם בעתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    טלי ניר..מצטער שלא את היית ברכב שנמחץ ... (ל''ת)

    אזרח מודאג, 02/07/08 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ברור

    רועי, 02/07/08 17:44

    ברור שצריך להרוס את בית המחבל ולשלול זכויות ביטוח לאומי מבני משפחתו ואם אפשר לבטל עוד זכויות. זו הדרך הכמעט בלעדית שערבי ישראל יבינו שלא כדאי להם לבצע פיגועים בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה הרגו אותו?? זה רצח בכוונת תחילה.

    אחמד ט., 02/07/08 17:42

    ראו כמה יפה התנהג ההמון בערבי לעדן נתן זאדה. מייד קפצו עליו כמה וגוננו עליו בגופם. אתם, היהודים, צריכים ללמוד עוד הרבה מאיתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מעניין ...

    מאן דהוא, 02/07/08 17:39

    מעניין מאוד מדוע לא השיתו את העונש המוצדק הזה גם על המחבל שרצח את שמונת תלמידי ישיבת מרכז הרב בירושלים

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לשלול זכויות למה?''הוא רק חיפס חניה'' (ל''ת)

    Anee, 02/07/08 17:39

    הגב לתגובה זו

    • פיתרון יצירתי למציאת חנייה (ל''ת)

      go go, 02/07/08 18:55

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    צריך להבין: אנחנו עומדים במלחמה מול חברה שבה החמולה היא חזות הכל.

    זיגי אמסלם, 02/07/08 17:35

    לא הפרט. לכן מוצדק ורצוי לפגוע בחמולה. ומוצדק ורצוי להחיל עליהם את הכללים לפיהם הם נוהגים!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    רם כספי כהן ההון שלטון אומר שלא צריך את ירושלים !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חבר של אולמרט, 02/07/08 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    Investigate first

    Just me, 02/07/08 17:33

    I've seen things like this happen and it turned out the person had a stroke.

    Investigate before taking action.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אולמרט איננו ראש ממשלה אלא עבריין גנב נקלה ! סייעניו בוגדים במדינה (ל''ת)

    במיוחד הברחן, 02/07/08 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לתרגם את הזעם לתכנית פעולה לריסוק אולמרט וכנופיית הפשע והרשע קדימה (ל''ת)

    יחד עם הסייען, 02/07/08 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אין מכין אלא את העבריין לבדו

    אורי וייס, 02/07/08 17:28

    ''אבות אכלו בוסר...''
    ''וכי ייספה צדיק עם רשע''?
    ''איש בחטאו יומת''

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לפנות את טלי ניר אל אחיה בעזה !! סייענית אוייב שתחיה אצלהם (ל''ת)

    אפס סובלנות, 02/07/08 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מה אם המחבל גר בבניין דירות? (ל''ת)

    דניאל, 02/07/08 17:26

    הגב לתגובה זו

    • נראה לך הרי הם חיים בבית צמוד קרקע, לא שילמו ולא ישלמו מיסים

      אבי, 03/07/08 07:53

      טפילים על גבינו

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הלו !! אולמרט שיחרר אותו כמחווה לאבו מזאזן תמורת מעטפה !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מספיק עם ההצגה, 02/07/08 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    נגד גיזענות

    לשרוף, 02/07/08 17:25

    צריך להרוס את הבית וחנוק את אמא שלו עם אזיקונים ולשרוף את האחים הקטני שלו עם דלק!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון וצודק, דקה אחרי שיעשו את זה למשפחת זאדה. (ל''ת)

      דני, 02/07/08 20:17

      הגב לתגובה זו

      • ולרוצחיו (ל''ת)

        ..., 02/07/08 23:52

        הגב לתגובה זו

      • דני , אתה בן אדם שפוי (ל''ת)

        א, 03/07/08 07:53

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    כמה בתים של חברי הטרור היהודי נהרסו??? (ל''ת)

    ג'ק, 02/07/08 17:21

    הגב לתגובה זו

    • ג'ק, עוד אחד שפוי , ברוך השם (ל''ת)

      א, 03/07/08 07:54

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    עונש נוסף הוא להפסיק להעסיק ערבים, כך הם יעברו לירדן (ל''ת)

    beetle, 02/07/08 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בשנה הבאה- אינתיפדה שלישית בשיתוף האנרכיסטים !

    יוסי בר טל, 02/07/08 17:17

    בשנה הבאה אינתיפאדה שלישית חדשה !

    לא מאמינים? בבקשה !

    קישור לכתבה:

    http://news.walla.co.il/?w=/13/1273681

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    צדק צדק תרדוף

    פנינה, 02/07/08 17:17

    אולמרט, סוף סוף קבלת ביצים, תמשיך כך ואני עוד אצביע עבורך. ולך עו''ד טלי ניר, תתעסקי בצדק לחפים מפשע ולא לפושעים, משפחת המחבל גידלה אותו על ברכי השנאה והרצח, ואין לך כל זכות שבעולם להיות יפת נפש ולנסות אפילו להגן על חבורת רוצחים. מעניין איך היית מתבטאת אם מישהו ממשפחתך היה נרצח בדם קר, רק בגלל שהוא יהודי וחי במדינתו. האם גם על היטלר היית מנסה להגן?!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ענישה קולקטיבית הייתה חוסכת את מחדל אוסלו

    הזכות לחיות, 02/07/08 17:15

    ענישה קולקטיבית הייתה חוסכת את מחדל אוסלו - רק גדר הפרדה - מחסומים - שלילת קצבאות - הריסת בתים ופעולות הנגדות לכיבוש יעצרו את החמאס

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ענישה קולקטיבית הייתה חוסכת את מחדל אוסלו

    הזכות לחיות, 02/07/08 17:15

    ענישה קולקטיבית הייתה חוסכת את מחדל אוסלו - רק גדר הפרדה - מחסומים - שלילת קצבאות - הריסת בתים ופעולות הנגדות לכיבוש יעצרו את החמאס

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אם לא יהרסו את הבית וישללו זכויות ביטוח לאומי

    טל, 02/07/08 17:14

    זה יוביל לעוד הרוגים.
    זה ימנע ממחבלים עתידיים לרצוח אותנו.
    ממש ככה - בקשר ישיר.

    תעשו את זה !!! מדינה מטומטמת!
    כמה אפשר!?
    שמלאנים נמאסתם נמאסתם נמאסתם.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    או לשלול ממשפחתו קצבאות ????

    ron, 02/07/08 17:13

    אולי שהאגודה תממן את המשפחה עד סוף ימיה ?

    לדעתי אתם צריכים לפנות לבג''ץ - הוא יחייב את הממשלה לשלם למשפחת המסכן ...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    עו''ד טלי ניר... שמעת על משחק סכום אפס ?

    אחד, 02/07/08 17:13

    מדינת ישראל מפגרת מאחורי יכולת הפגיעה של טרוריסטים בגלל שאנשים כמוך חושבים שניתן בדרך ליברלית לשכנע חיות אדם לחדול מהרצח... לכן, באופן הגיוני, את והדומים לך שותפים לרצח...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    האגודה לזכויות האזרח מעודדת פשעי טרור נגד חפים מפשע

    גדעון לוי, 02/07/08 17:13

    האגודה לזכויות האזרח מעודדת פשעי טרור נגד חפים מפשע - יש לנקוט בכל האמצעים כולל שלילת קצבאות ממחבלים ומשפחתם

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ערבים רוצחים יהודים באין מפריע במדינה המטורפת שלנו

    just me, 02/07/08 17:13

    אבל אם יהודי רושם משהו על ערבי ישר מצנזרים...

    אחלה NRG באמת...כול הכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נרצחו לא נהרגו .....שקרנים מדופלמים

    eli, 02/07/08 17:12

    עוד ספין מבית היוצר של עול-מרד

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי ירים את הכפפה?

    הילה, 02/07/08 17:08

    לחוקק חוק - עונש מוות בישראל, ולהשתמש בו נגד המחבלים!!!
    למי יהיה האומץ? רוב ודאי בעם לחוק כזה. אם מדינות בארה''ב הדמוקרטית יכולות, גם אנחנו יכולים.
    בואו נתערב שהחטיפות אחר כך, ירדו לאפס? אם לא יהיה את מי לשחרר, לא יהיה בשביל מה לחטוף...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לבחון לשלול?

    עלי בבה, 02/07/08 17:07

    בעעעעעעעעעעע לי להקיא מהמדינה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    טלי ניר לך ולחברים שלך יש דם על הידיים (ל''ת)

    אורן בר, 02/07/08 17:06

    הגב לתגובה זו

    • דם על הידיים דינו אחד הגיע זמן פרעון (ל''ת)

      יחזקאל, 03/07/08 01:43

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לגברת טלי ניר

    שלומי, 02/07/08 17:06

    מעניין לי את יודעת מה עניין זכויות האזרח שלו או של משפחתו ובטח ובטח לא מעניין אותי גורל ילדיו צריך לא רק להרוס את ביתו ולשלול למשפחתו את הקצבאות מביטוח לאומי (הנשמע כדבר הזה שמשפחת המחבל תקבל כסף מהמדינה לקבורה שלו וקצבאות שארים?!!! אנחנו השתגענו לגמרי!!!) הייתי גם ממליץ לשלול לכל משפחתו את האזרחות ובדיקת אפשרות גירושם מהמדינה ככה אולי תחזור ההרתעה למדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    איפה הפרופורציות?

    ישעיהו, 02/07/08 17:03

    מחבל מבצע מסע הרג והרס - והכותרת הראשית היא איזו הוראה פופוליסטית של אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שוב ספין

    הטעיה, 02/07/08 17:03

    מה שהנוכל אמר הוא ,לבדוק אפשרות להרוס את ביתו ו...
    כטאשר הוא יודע שהחוק אינו מאפשר.
    ראו את ביתו של הרוצח ממרכז הרב ,לא עשו כלום.
    במקום לשנות את החוק כדי שנוכל להתגונן בפני אויבינו מבית ומבחוץ,משתמש הנוכל שוב בספין.
    ולא יעשה דבר.שוב נכנעים,מתרפסים ומתחנחנים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אבל האגודה לזכויות האזרח כבר הגיבה

    י, 02/07/08 17:03

    הריסת בית המחבל היא עונש קולקטיבי לדבריהם. כעת אולמרט יכול להמשיך לספין הבא. ולהתרכז במאבק מול דיכטר.
    אף אחד לא באמת ציפה מאולמרט למשהו ציוני.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הנה זה מתחיל שוב

    רעננה, 02/07/08 17:03

    תמיד יקומו החכמים הגדולים שמרחמים על המרצחים ובני משפחותיהם

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    להעמיד לדין את החיל שרצח את הפלסטינאי !!!

    לא לאלימות, 02/07/08 17:03

    יש להעמידו לדין על רצח ולא על הריגה ,
    למען יראו ויראו !!!
    חיי פלסטינאים אינם הפקר במדינתם !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שימו לב לעו''ד, יפיופת הנפש, טלי ניר - היא מביע כאב על ההרוגים

    חיים, 02/07/08 17:00

    אבל מגנה בחריפות! הריסת ביתו של המחבל.

    איפה הגינוי על הפיגוע ?
    איפה החריפות?

    מה שרואים בווידאו - שוטר שפוחד לירות על המחבל - זו תוצאה של השמאל ושל אנשים כגון עו''ד טלי.

    הטוב שבשמאלנים לגיהנום - את זה כבר חזך אמרו!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מות לאויב חרות למולדת,,חובה להשמיד את חיי משפחתו עוד היום (ל''ת)

    אליפז התימני, 02/07/08 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לשלול מבתי המשפט את הסמכות להגן על מחבלים..

    רפי, 02/07/08 16:59

    כל זמן שהחוק ובתי המשפט מגינים על מחבלים משפחותיהם תומכיהם ושולחיהם ימשיכו להיות פיגועים כאלה.
    הכנסת חייבת לשלול מבתי המשפט את הסמכות להגן על מחבלים משפחותיהם תומכיהם ושולחיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כדאי שבאגודה לזכויות האזרח יטפלו קודם כל בכל אותם אזרחים יהודיים

    אזרחית ללא אגוד, 02/07/08 16:59

    שממשלת ישראל גירשה מבתיהם ולא נתנה להם שום תנאים בסיסיים לקיום סביר לאחר הגירוש, לפני שהיא זועקת על ''אזרחים'' ערבים שיגדלו לפגע בנו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    השיטה עכשיו היא לצאת בהצהרות לוחמניות ולעשות להיפך (ל''ת)

    גי גי, 02/07/08 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אגודה לזכויות האזרח-? אגודה לזכויות המחבל!

    just me, 02/07/08 16:57

    חבל שההרוגים הם לא מי שעובד באגודה לזכויות האזרח אז נראה מה יש להם להגיד.

    לחסל את המשפחה של המחבל לאלתר.

    הגב לתגובה זו

    • אל דאגה גם תורם של האגודות למיניהם יגיע (ל''ת)

      Benny, 03/07/08 05:35

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה יש לפעול למען הריסת ביתו ???

    נעמי, 02/07/08 16:57

    פשוט להרוס, לפעול למען זה לעשות כאילו עד ''יעבור'' זעם ואח''כ לא להרוס... מה עם הגליית המפגעים?????????

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש לומר: ''האגודה לזכויות האזרח הערבי'' (ל''ת)

    יאל, 02/07/08 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    להרוס את בית המחבל זה לשחק בקקי

    הוגה דעות, 02/07/08 16:53

    חייבים לשלול את התושבות מערביי מזרח ירושלים ולמנוע מהם זכות הצבעה לכנסת

    רק ככה נוכל למגר את הטרור!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מדוע לא הורסים ביתו של המחבל היהודי נתן זאדה ? רצח ארבעה בני אדם (ל''ת)

    נועם, 02/07/08 16:49

    הגב לתגובה זו

    • And here is the difference

      Call a spade a, 03/07/08 01:19

      The terrorists are bent to kill us. The Natan's are not only fed up, but do something about it. Unlike your Smallmert. Same applies to Baruch Goldstein, H'Y,'D.And if don't see the difference, you are the enemy from within deserving the same.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני בעד להרוס את הבית בתנאי.... ש.... כנסו

    ערבי לא שונא, 02/07/08 16:46

    ערבי

    אני בעד להרוס את הבית בתנאי.... שגם ייהרסו הבתים של:

    זאדה שרצח אזרחים בשפרעם.
    הבית של משפחת גולדשטיין.
    הבתים של המתנחלים שרצחו ערבים (רבים מאוד)

    הבתים של חיילי צה''ל שהרגו אזרחים פלסטינים
    הבתים של הטייסים שמוציאים להורג פלסטינים יום יום
    הבתים של דובדבן.... שרוצחים ''מבוקשים'' כל יום

    אם זה יתבצע תגלו עד מהר שלא יישאר בתים בארץ
    כי ידיכם מגואלות בדם... טובעות בדם של ילדים פלסטינים, לבנונים, מצרים וסורים

    תקנו אותי אם טעיתי

    אגב: המעשה שנעשה היום בירושלים הוא מעשה נבלה ואני לא מצדיק אותו

    הגב לתגובה זו

    • אתה ערפי לא שונא? מנובל... אני יהודי שכן שונא (ל''ת)

      Benny, 03/07/08 05:32

      הגב לתגובה זו

    • ההבדל הוא בכוונה ולא בתוצאה

      חגי חדד, 03/07/08 09:09

      פרט לגולדשטיין וזאדה אשר יצאו לדרכם במטרה להרוג, כל החיילים יורים במטרה לפגוע במחבלים בלבד. אתה לא רואה את חיילי צה''ל מסתתרים בין נשים הרות כמו חבורת פחדנים, או לוקחים ילד בין 10 שלא מבין כלום כמגן אנושי לספוג את הכדור.
      הפצצה שנופלת מכוונת לראש המחבל. זה שארגוני הטרור מוכנים להקריב בדיוק את אותם אנשים שהם רואים אותם כמגיניהם (קשקוש), אבסורדי משהו.
      מחבל מחפש לפגוע בילד בן הישארלי בן ה- 10, או לוקח יחד פלשתינאי בן 10 בתור שכפ''ץ. חייל ישראלי לא עושה זאת.
      ודרך אגב, אותו ילד ישראלי יכול באותה מידה להיות גם הבן שלך.
      אם חס וחלילה הבן שלי ימות, אני לא אגיד ''אללה הוא אכבר - הילד שלי הוא שהיד'' (כי אם הפלשתיאנים לא יעשו זאת, ארגוני הטרור יתקעו בהם כדור). לי תהיה הזכות להתאבל עליו בשקט.
      אם בתור אזרח ישראלי ערבי אתה עדיין לא מבין את ההבדל, אתה רק מצדיק את היחס שתקבל.
      ואם היה לך אומץ לפחות לעמוד מאחורי הדיבורים שלך, היית מצרף כתובת אי-מייל.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הם לא נהרגו, תרשמו שהם נרצחו. שמאלנים (ל''ת)

    טל, 02/07/08 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    סוף סוף!!!!

    יוני, 02/07/08 16:45

    החלטה שקולה והגיונית מצד ההנהגה שלנו, נקווה ששונאי ישראל מבג''צ לא יטרפדו את ההחלטה המוסרית והחשובה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי שיש לו בתיים שהוא רכש בבירמה, לא מסוגל להרוס גם בת של מחבל (ל''ת)

    זאב, 02/07/08 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איחרתם את המועד אני ועוד מליונים כבר עזבו את הארץ

    אשר, 02/07/08 16:43

    נמאס להיות ברווז במדינת ישרא-הל שלא באמת עושה משהו נגד הערבים הרוצחים

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איחרתם את המועד אני ועוד מליונים כבר עזבו את הארץ

    אשר, 02/07/08 16:43

    נמאס להיות ברווז במדינת ישרא-הל שלא באמת עושה משהו נגד הערבים הרוצחים

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איחרתם את המועד אני ועוד מליונים כבר עזבו את הארץ

    אשר, 02/07/08 16:43

    נמאס להיות ברווז במדינת ישרא-הל שלא באמת עושה משהו נגד הערבים הרוצחים

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יפה עשה השוטר . עכשיו צריך לפגוע במשפחת המחבל. להתנהג איתם לפי אותו

    הומניסט, 02/07/08 16:42

    סטנדרד שהם נוקטים כלפינו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    זו המתנה על שיחרור המחבלים הרוצחים מהכלא לטובת ערמת העצמות

    אזרח, 02/07/08 16:41

    והפסקת הקסמים לטובת הוצאת פיגועים בעורף ממש חלמאות מדינית ((

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    Force feed any terrorist with pig meat

    BAR, 02/07/08 16:38

    If they get killed like today, wash the body in pig blood! That means they go to hell, no virgins, no haven.
    Yes it sounds crazy, and horrible, but it will cause crazy people ton think twice before committing murder. If they will no we blocked there way to haven.
    I would personally do it if allowed

    הגב לתגובה זו

    • הרעיון הזה עלה פעם אבל החרדים התנגדו (ל''ת)

      פנדה, 03/07/08 10:30

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    תתחילו לעשות ותפסיקו לדבר (ל''ת)

    ליברמן, 02/07/08 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    משפחת הרוצח יכולה לישון בשקט

    ארז, 02/07/08 16:35

    הבג''צ כבר יגן עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • הברק כבר יגן עליהם... אהוד ברק צריך עוד קולות לפריימריס... (ל''ת)

      פנדה, 03/07/08 10:30

      הגב לתגובה זו