• 88.

    האבא של החיילת שהודחה

    איציק אביאור, 18/10/08 18:27

    למפקד אלדד פלד אני האבא של המפקדת שבחרה לברוח לתוך הבסיס, ולהשאר בחיים שיקול דעתה היה חייה ולא האגו של צה''ל.
    עובדה ששיקול דעתה צלח. אומנם לא בחרנו להלחם בך אף שיכלנו אך דע לך, שאי אפשר לנצח טיפשים.!
    החיילת שלי תסיים את הצבא ותמשיך בחייה כשאתה תשאר מאחוריה.

    IP: 85.250.6.164דווח על תגובה זו

  • 87.

    אמא של החיילת שהודחה

    פני אביאור, 18/10/08 13:40

    בושה לצה''ל שמחזיק מפקד כמו אלדד פלד.
    יש מספיק חטופים לא צריך עוד...

    אם זו הייתה הבת שלך.. התגובה הייתה שונה.
    בגלל זה ילדים לא מעוניינים להתגייס לצבא, אם מפקד כמוך עדיף באמת לשבת בבית.
    כל פקודייך ממ''כ ועד אלופים לא אוהבים אותך!

    IP: 85.250.166.184דווח על תגובה זו

  • 86.

    בשם שמיים

    לוחם חילוני, 07/07/08 18:39

    האשמים הם לא הקצינה גם לא האלוף משנה... מי שאשמים הם אלה שמגייסים לצבא חיילים כאלה.!!

    IP: 89.1.55.70דווח על תגובה זו

  • 85.

    עבד כי ימלוך!השתן עולה למוח הדפוק! (ל''ת)

    רוני, 06/07/08 05:02


    IP: 79.183.131.168דווח על תגובה זו

  • 84.

    בוחבוט - איזה שירות אתה עושה לי כקורא???

    גל, 05/07/08 18:53

    להביא את דברי משפחת הקצינה מול דברי דובר צה''ל ולהשאיר לי להתלבט מה האמת!!!!

    תודה רבה לך? מה עם קצת תחקיר בירורים מקורות? אולי לא נעים לך להוציא מישהו שקרן?
    האם תפקיד העיתונאי הוא לא לברר ולהגיע לחקר האמת?

    IP: 77.126.90.112דווח על תגובה זו

  • 83.

    חבל...

    איש צבא, 05/07/08 15:30

    לכל אלה שקוראים לעצמם- ''אנשי צבא'', ובמיוחד לאלה שבאמת יודעים צבא מה הוא. מילים כמו ''נפל'', ''גועל נפש'', ''מפגר'' ועוד מיני דובשניות אינם מתאימות לאיש אשר נתן את חייו למען המדינה ואזרחיה. וזאת גם אם נצא בנקודת הנחה שביצע אל''מ אלדד פלד טעות.
    למרות שכולנו מכירים את הקצנותיה של התקשורת, הרי תמיד נתעלם מהעובדה זו כאשר היא לא יהיה לה קשר אלינו, לדיעותינו ועל אחת כמה וכמה כאשר אנחנו לא נופיע בתוכנה.
    תמיד קל לכעוס על שבירת מוסכמות ורמיסת מוסר, לפני הכעס כדי שתופיע השאלה- האם באמת קצין בדרגת אל''מ בצה''ל מסוגל להתנהג באופן הנ''ל.
    אל תתבלבלו, התשובה היא -לא-


    הדברים אשר נאמרו לעיל מבזים את אחד מהקצינים היותר טובים שידע צה''ל, וחבל...

    IP: 84.108.200.223דווח על תגובה זו

  • 82.

    מי זה בכלל הפלד הזה? ג'ינג'יס חאן ?

    חייל וותיק, 03/07/08 21:59

    צריך לבדוק כיצד הפרעוש עלה למעלה. אתם עוד תראו שהקריירה המפוקפקת שלו תסתיים בהדחה.

    IP: 99.238.52.41דווח על תגובה זו

  • 81.

    חוקי הצבא

    נח, 03/07/08 19:19

    מיוסמים על הקצינים עד מקסימום דרגת סרן.
    מעל דרגת סרן ,חוקי הצבא אינם תופשים.

    IP: 62.47.132.25דווח על תגובה זו

  • 80.

    ככה לבייש את המפקדת מול פיקודיה ?

    ת, 02/07/08 23:21

    נראה אותו גיבור באזרחי.

    IP: 89.139.54.112דווח על תגובה זו

  • 79.

    לדעת לקרוא בין השורות

    מגל, 02/07/08 22:24

    אלדד הינו אדם מדהים ומפקד אמיץ וערכי.
    אלדד בעל רקורד עשיר של עשיה פיקודית וקרבית. הקפדתו על סטנדרטים בתחום החתירה למגע והקניית משמעת הינם מתחייבים ממי שאחראי על ההכשרות הבסיס לצה''ל ולפיכך ראויות דווקא להערכה.
    בולט כי הכתב מפרסם את גרסת המשפחה שמטבע הדברים כנראה מוטה ולא משקפת את שאירע ואת העובדות שבבסיס המקרה.

    IP: 62.128.41.9דווח על תגובה זו

  • 78.

    בגלל שפלד כזה נפל הוא מפקד מגל''ר ולא מח''ט גבעתי (ל''ת)

    סילוק נפלים, 02/07/08 20:05


    IP: 77.126.81.213דווח על תגובה זו

  • 77.

    איך מי שלא ראה אויב מימיו מגיע להיות אל''מ ? (ל''ת)

    צבא מטומטם, 02/07/08 19:59


    IP: 77.126.81.213דווח על תגובה זו

    • אלדד היה מפקד סיירת ומג''ד ועבר הרבה מבחני אש

      חבר לנשק, 26/02/15 20:38

      בניגוד למ''כית מעולם לא הפקיר חיילים וברח. בניגוד לקצינה הקפיד על סדר ומשמעת

      IP: 79.178.99.162 דווח על תגובה זו

  • 76.

    פשוט גועל נפש

    לירן, 02/07/08 19:23

    אם הוא בדרגה אל''מ זה לא אומר שמותר לו לדבר ככה ולהתנהג ככה...

    הבנאדם היחיד שצריך להדיח פה זה את האל''מ

    לפני כל העניין של הצבא צריך להתנהג כמו בן אדם ולא כמו חיות

    IP: 77.125.134.5דווח על תגובה זו

  • 75.

    אז הדיח אותה .למה צריך להיות מזה סיפור.

    אלעד, 02/07/08 19:11

    לא כל דבר צריך לפרסם ..

    IP: 189.25.28.220דווח על תגובה זו

  • 74.

    .

    ., 02/07/08 17:32

    מעניין שדובר צה''ל אינו מתייחס לחלוטין להתנהגותו הברוטאלית של הקצין.

    מעניין איך דובר צה''ל מדבר על משמעת וערכים כאשר ביום זה מודיעים על החזרת 2 קצינים שהודחו מהצבא בגלל העתקה בבחינות.
    מסר כפול מוביל לאסון.

    IP: 79.178.173.116דווח על תגובה זו

  • 73.

    אני חייל של הקצינה הזאת..

    חייל של הקצינה, 02/07/08 17:09

    הדברים לא מדוייקים הקצינה הנ''ל היא המ''מ שלי והיא קיבלה מחלקה מאוד לא קלה אך בכל זאת הרגשנו שהיא מרימה אותנו למעלה בכל תקופת הטירונות ולימדה אותנו מה זו משמעת וסייעהלנו לעבור את הטירונות בהצלחה.
    אני וחבר שלי רק בזכותה עברנו את הטירונות.
    לכל המגבים שיש להם בעיה עם פיקוד נשי בצבא שיצאו מהשובינסטיות הזאת ושיפסיקו להמשיץ בלי לדעת מה קרה באמת ולדעת מה קרה באירוע - צעקו על המ''מ והשפילו אותה וזה דבר שממש לא הגיע לה ו''מפקדים'' כמו אלדד פלד לא צריכים להיות בכלל בצבא.
    היא קצינה מדהימה שעברה הרבה מחזורים לפנינו!

    IP: 84.108.222.58דווח על תגובה זו

  • 72.

    ולמה שתחתור למגע כדי שגם אותה יחטפו??? הצבא לא סומך על המדינה!!! (ל''ת)

    המדינאי, 02/07/08 17:05


    IP: 89.139.115.151דווח על תגובה זו

  • 71.

    כאחת שמכירה אותו יותר מיום יומיים

    GAיבשןךעןועבבעך, 02/07/08 17:01

    אל''מ אלדד פלד הוא אחד האנשים היותר ערכיים שאני מכירה
    הנ''ל סיכן את עצמו פעמים כה רבות בעבר כדי שכל אחד מקוראי כתבה זו יוכל לישון בשקט בלילה. כמח''ט גבעתי ובכלל בכל שנותיו הקרביות בצבא
    למי שכתב שאולי הוא עובר בעיות בבית... אז זהו שלא!!!
    מה שנכתב כאן ע''י עורך הכתבה רחוק מלהיות מה שקרה במציאות
    אל''מ פלד לא מלאך אבל בטח לא שטן כמו שמוצג הוא כאן

    IP: 62.219.116.73דווח על תגובה זו

    • תיקון

      לא רלונטי, 03/11/10 13:56

      אני בהחלט נוטה להסכים איתך, אבל סתם לידיעה כללית אלדד אף פעם לא היה מח''ט גבעתי, אלא סמח''ט.

      IP: 77.125.123.145 דווח על תגובה זו

  • 70.

    כרגיל, תגובת דובר צה''ל עושה שכל, בניגוד לחצאי האמת של ''משפחת הקצינה (ל''ת)

    גם כן קצינה, 02/07/08 16:01


    IP: 89.1.199.32דווח על תגובה זו

  • 69.

    אין להתערב!

    א.נ, 02/07/08 15:45

    זהו תפקיד המפקד ואין, חוץ מהמפקדים שלו, להתערב, בודאי לא לנסות להשפיע על מפקדיו לשנות את החלטותיו.

    IP: 87.70.223.31דווח על תגובה זו

  • 68.

    תגובה

    דויד, 02/07/08 15:31

    תגובת דובר צה''ל היא פושרת, חיוורת וכנראה באה כדי לתת גיבוי בערבון מוגבל למעשהו של אל''מ אלדד שבוודאי לא מקובל גם עליהם. האם דובר צה''ל חקר את הנושא או ניזון מדבריו של אל''מ אלדד שבוודאי מנסה להגן על דבריו? מדוע דובר צה''ל אינו מתייחס לחלוטין לאופן התנהלותו של קצין בכיר לקצינה צעירה מול הטירונים שלה. (אוי לנו ובושה לכולנו אם אלו מבכירי מפקדנו) מדוע דובר צה''ל אינו מתייחס לביקורת הקשה של קצינים בכירים אחרים באשר לדרך הדחותיו בשליפה של אלוף משנה אלדד? מדובר צה''ל מצפים שיהיה אמין ואמיתי. וממך אלוף משנה אלדד תחתור למגע את האנושות והאנושיות במקום להתנהל על קצינים וחיילים צעירים לך תוכיח את גבריותך (כנראה הפגועה) מול האוייב ולא מול ילדינו.

    IP: 83.130.204.93דווח על תגובה זו

  • 67.

    כל ה י 'ים שמעל תגובה 5 הם לא אני. רק שיהיה ברור. (ל''ת)

    י, 02/07/08 15:27


    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

  • 66.

    מפגר אמיתי (ל''ת)

    אריק, 02/07/08 15:12


    IP: 87.70.102.176דווח על תגובה זו

  • 65.

    לבושת מדינת ישראל!

    אנונימית, 02/07/08 14:51

    למפקד שהדיח בברוטאליות נחרצת את קצינה שבסך-הכל הייתה קצת אנושית כלפי החיילים. אותה הקצינה בדרגת סג''מ צריכה לשמש דוגמא לפקודיה ועשתה זאת על הצד הטוב ביותר. אתה זה(האל''מ) שיושב במשרד רוב היום מנותק מהמציאות היומיומית מחליט לצאת מהבועה ולהרוס את כל אשר בנתה במהלך כל השירות הצבאי של הקצינה המסכנה ועוד איך?!? בדרך הכי לא אנושית ורציונלית שיש. מה שיש לי לומר לך: לבושת מדינת ישראל קצין שכמותך!

    IP: 84.108.128.11דווח על תגובה זו

  • 64.

    גברת פלד לא נותנת והטורים עולים

    השכנה ממול, 02/07/08 14:34

    גברת פלד לא נותנת והטורים עולים
    כבר כתבו על זה

    IP: 80.74.106.2דווח על תגובה זו

  • 63.

    מדוע לא שולחים מפקדים בדרגה כזו לבחינת אינטליגנציה לפני קבלת מינוי?

    משה, 02/07/08 14:20

    לא יתכן שאינפנטיל ישרת בדרגה כל כך בחירה בצה''ל! בגלל זה הצבא שלנו נראה כפי שבא לידי ביטוי במלחמת לבנון השניה.

    IP: 199.203.90.117דווח על תגובה זו

  • 62.

    הכתב פרובוקטור, והמגיבים העלובים לא ראויים למפקדים כאלו.

    משפריץ מים, 02/07/08 13:56

    הם אולי ראויים למפקדת שפוחדת לאכוף את המשמעת על ג'ובניק חצוף שלא התחשק לו להסתפר ולה לא כזה אכפת.
    אז תלכו כולכם להילחם בחיזבאללה עם שני אלו ועם ההורים שלהם, מצוידים באקדחי מים שלא עושים רעש בין 2 ל-4!!!!!!!

    IP: 89.1.199.32דווח על תגובה זו

    • למשפריץ האידיוט

      הפסיכיאטר המחוז, 02/07/08 17:21

      תחסוך מאיתנו את ההשפרצות המתוסכלות שלך,
      ולך יחד עם האל''מ להשפריץ אחד על השני.
      וחוצמיזה אתה טמבל !!!!

      IP: 192.116.248.130 דווח על תגובה זו

  • 61.

    סליחה, אבל כל הכבוד לאל''מ פלד. זה צבא לא תנועת נוער

    אייל, 02/07/08 13:47

    מה יש ''להתחשב'' בחייל שסתם לא בא לו להסתפר בדיוק? ומה בכלל התשובה המטופשת הזו? ומה הקשר להורים שלה שלה בכלל?

    ומה פתאום ''הקצינה המצטיינת'' בורחת מחשוד? לפחות שתדווח על כך או שתעכב אותו! בשביל מה מחלקים להם נשק כשהם יוצאים הביתה? בשביל היופי? תכף המפכ''ל יצטרך ''להתנצל'' בפני השוטרת הסתומה שהסבירה לחוטף שלה איך להשתמש בנשק...

    IP: 89.1.199.32דווח על תגובה זו

    • הבנת הנקרא- (ל''ת)

      נכשל, 02/07/08 16:46


      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

    • למד לקרוא נכון

      ורד, 02/07/08 18:39

      איפה למדתה הבנת הניקרא
      כן מעורבים כמה מקרים שונים לחלוטין

      IP: 87.69.86.203 דווח על תגובה זו

      • ורד, תקראי את בעצמך, מדובר בשתי קצינות...

        אייל, 03/07/08 03:55

        אם השנייה ''צפויה לקבל סגן'', ככל הידוע לי גם היא קצינה ובדרגת סג''מ...

        IP: 89.1.199.32 דווח על תגובה זו

  • 60.

    פלד האידיוט - אם אתה שולל שיקול דעת בסיסי מקצינה...

    מוטי, 02/07/08 13:46

    אם לקצינה אין שיקול דעת לגבי תספורת.....איך אתה רוצה לתת לה שיקול דעת בנוגע לחיי אדם.
    פלד - אתה בושה לצבא. אדם מתוסכל כמוך - מקומך בבית, שם אשתך בטוח רודה בך ואתה מוציא את תיסכולך על נוער שרועד ממך. בבית אתה בטח מטפס על כסא כדי להגיע לרצפה. עלוב נפש שכמותך. אתה לא המצאת את הקצונה, אבל הפכת אותה לכלי להוצאת תיסכולים.

    IP: 77.125.236.253דווח על תגובה זו

  • 59.

    קצין אידיוט - אפשר להדיח - צריך לדעת איך ! (ל''ת)

    קצין במיל', 02/07/08 13:38


    IP: 77.125.236.253דווח על תגובה זו

  • 58.

    מפקד טוב רצוי שידע גם לנהל את פקודיו עם יחסי אנוש סבירים (ל''ת)

    רס''ן אי שם, 02/07/08 13:21


    IP: 77.126.156.211דווח על תגובה זו

  • 57.

    בן זונה נאצי

    ארז, 02/07/08 12:47

    להעיף אותו מהצבא קצין זוטר , חפ''ש

    IP: 134.191.254.39דווח על תגובה זו

    • ארז, רואים שהיית מקסימום טוראי..

      אביחי.א, 02/07/08 14:36

      אבל מלבד זאת, אני נותן לך ציון 100 על רמת הטיפשות שלך.. לך ספר לאימך על הציון ..!!

      IP: 89.139.193.74 דווח על תגובה זו

  • 56.

    היא לא חתרה למגע.... איתו ? (ל''ת)

    ח''ן, 02/07/08 12:45


    IP: 62.219.128.60דווח על תגובה זו

  • 55.

    משפטים שמפרקים צבא: ''בני משפחתה טענו''; ''יתנצל בפניה''!!

    יעקב אפרים, 02/07/08 12:44

    אויה לנו!! אני מצדיע לך המפקד.החזר את הערכים שלפני מלחמת לבנון ''השניה'' לצה''ל.

    IP: 132.70.137.106דווח על תגובה זו

    • הוא טמבל גמור. אם אתה חושב שצבא יכול להתנהל ככה אתה טועה (ל''ת)

      קצין מילואים, 02/07/08 14:04


      IP: 132.64.55.131 דווח על תגובה זו

  • 54.

    כל הכבוד לפלד - צה''ל זה לא קייטנה! (ל''ת)

    יואב, 02/07/08 12:39


    IP: 79.183.144.120דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד על מה בדיוק?

      קצין במילואים, 02/07/08 14:07

      שימוש כזה בסמכות מעיד על העדר כח מנהיגותי משמעותי ומצוקה כללית של מפקד. מפקד אמור לעורר השראה, לא לפעול באלימות סמכותית. לוא אני הייתי חייל שלו לא הייתי סומך בגרוש על הפר המשתולל הזה.

      IP: 132.64.55.131 דווח על תגובה זו

  • 53.

    הטרנד היום:להדיח!!! אח של אשכנזי, אבי הדיח מג''דים, כי זו רוח צהל

    ראו מה קורה, 02/07/08 11:48

    ההנחיה הלא כתובה של אשכנזי היא
    ל ה ד י ח !!!
    זו רוח צהל ה''מתחדש''...
    ככה אנו מתדרדרים, אסור לחשוב, אסור לדבר צריך לבצע הכל כמו רובוטים, ואשכנזי שותק - זה מה שהוא יודע לעשות הכי טוב...
    וככה אנו נראים...

    IP: 79.178.113.225דווח על תגובה זו

  • 52.

    כאלה מפקדים צריך-להחזיר את האיכות לצבא!!

    סמלת מאיה, 02/07/08 11:44

    החיילת מתבכיינת לאמא שלה??? ואם למישהו היה ספק שאינ מתאימה לתפקיה הנה ההוכחה!
    זה צבא ולא קיטנה.

    והחיילת שלא חתרה למגע אלא ברחה? אלוהים ישמור, זה הצבא שלנו? זה האיכות? שתשב בבית או שתחלק קפה למפקד כי זה המקסימום שהיא יכולה לעשות מבחינה איכותית.

    IP: 78.13.131.254דווח על תגובה זו

    • מתאימה לתפקיד?

      י, 02/07/08 13:29

      נראה לך שהיא פנתה לצבא מיזמתה ובקשה להיות מ''כית טירונים?
      שתשב בבית?
      בבקשה. ההצעה שלך היא בשם הצבא?

      IP: 199.203.96.62 דווח על תגובה זו

    • לסמלת מאיה

      שני אביאור, 18/10/08 18:33

      חמודה שלי במקרה אני זו החיילת ולא נרהא לי שהיית עושה משהו שונה במצב שלי כי אני במקרה סמלת בדיוק כמוך עם דרגה כמו שלך..!

      אז לא נראה לי שאת יכולה להגיד שאני טועה.
      אם היו תוקפים אותך 5 פלסטינאים 100 מטר מהבסיס ואת היית יורה בהם.??
      את מוזמנת להגיב לי!
      כפי שידוע לך ולימדו אותך בקורס מכים לא פותחים אש באמצע כביש ראשי או שלא הייתי מכית פעם.!

      IP: 85.250.6.164 דווח על תגובה זו

  • 51.

    אטומים שכאלה זרקו את מתיישבי גוש קטיף מבתיהם (ל''ת)

    יוסי בכינור, 02/07/08 11:39


    IP: 213.151.32.57דווח על תגובה זו

  • 50.

    חברה - זו הרוח של גבי אשכנזי - השכל ברגליים וגם שם לא! (ל''ת)

    זו רוח צהל, 02/07/08 11:35


    IP: 79.178.113.225דווח על תגובה זו

  • 49.

    יכול להיות שהוא עובר משבר אישי לכן כך הוא מיתנהג (ל''ת)

    פקק תנועה, 02/07/08 11:18


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 48.

    היי!!! אתם מצחיקים אותי.

    אני, 02/07/08 11:12

    חמודים. אותו מחבל שעמד בטרמפיאדה אם היה עושה פיגוע - הייתם מדברים אחרת
    וחיילת שיש לה נשק והיא מפקדת!!! חובתה לעצור אותו.
    ובטרונות שלי - קצינה הייתה מתחשבת בי כ''כ חזק שביליתי כל הטירונות בעונשים.

    ואתם כולכם חמודים ונקבות שחושבים שצה''ל זו קייטנה. בגלל זה החיילים שלנו נראים ככה. תסתמו כבר.

    IP: 212.199.174.69דווח על תגובה זו

  • 47.

    הייתי מכ''ית 02, לא נתנו לנו שום הכשרה שאפשרה ''לחתור למגע''

    קבילה ועכשיו, 02/07/08 11:01

    הייתי מכי''ת, ממי''ת ומפי''ת בטירונות 02, בקושי עשו לנו תרגיל פרט וגם את זה עשו רק בקורס קצינות וכמעט ביטלו את זה מחוסר זמן. לא אמרו לנו מה צריך לעשות אם רואים פלשתיני מסתובב, לא נתנו לנו הוראות אם אנחנו נקלעות לשטח אויב, עשו טובה שנתנו לנו לעשות כמה מטווחים וכל הקורס קצינות רק לימדו אותנו לעשות מסדרים ולהעביר דיונים. בתור חיילת וקצינה מורעלת לשעבר שקרעה את התחת בשביל הצבא אני יכולה להגיד שהצבא היום מתנהל כמו ארגון רקוב על סף פשיטת רגל וחבל, אין לנו מדינה אחרת.

    IP: 79.177.136.7דווח על תגובה זו

    • וזה בדיוק מה שפלד עושה! מתקן את הצבא מקלקולי מפקדים כמוך (ל''ת)

      יוני, 02/07/08 11:45


      IP: 80.230.126.190 דווח על תגובה זו

      • אתה כנראה מגיב מטעם, אחרת אי אפשר להבין את התגובה שלך

        אילן, 02/07/08 14:09

        אומרים לך שהבעיה היא שלא מכשירים את המ''כיות לתפקיד, והתגובה ההגיונית שלך היא שאם ככה אז צריך להדיח אותן. אתה קנוי בכסף או מה?

        IP: 132.64.55.131 דווח על תגובה זו

        • כן פלד משלם לו (ל''ת)

          מתקציב שקם, 02/07/08 17:27


          IP: 80.230.126.190 דווח על תגובה זו

      • איך בדיוק הוא עושה את זה?

        שי, 02/07/08 14:22

        על ידי השפלת קצינות לעיני טירונים? התנהגות בהמית לא מחנכת, לא יוצרת משמעת, ולא מכשירה קצינים טובים.

        IP: 212.143.56.110 דווח על תגובה זו

    • בגלל זה בדיוק אסור לתת לבנות לצאת לקורסים פיקודיים

      חייל מילואים, 02/07/08 22:39

      או למלא תפקידים קרביים.
      מקומן של הנשים במטבח (באזרחות)

      IP: 132.76.39.151 דווח על תגובה זו

  • 46.

    מפקד צעצוע טיפוסי בצה''ל

    אבי, 02/07/08 11:01

    ג'ובניק מלידה

    IP: 80.179.110.162דווח על תגובה זו

  • 45.

    המכית הפחדנית מוכיחה: בנות לא לתפקידי לחימה (ל''ת)

    פמניסט, 02/07/08 10:59


    IP: 192.198.152.98דווח על תגובה זו

  • 44.

    תגובות הקוראים מסבירות למה הפסדנו לחיזבאלה(כנסו)

    אזרח, 02/07/08 10:57

    צבא זה לא גנון ולא ביהס.
    את המכית היה חייב להדיח אפילו אם נעלבה ומי שכועס שדורשים ממכית חמודה ורכה לחתור למגע עם אוייב צריך לדרוש הוצאת הבנות מתפקידי לחימה ופיקוד אפילו שזה לא מודרני ונאור מה לעשות צבא זה להילחם ותפקיד החייל להרוג ולהיות מוכן לההרג עם שלא מבין את זה שלא יקים צבא

    IP: 192.198.152.98דווח על תגובה זו

  • 43.

    אלוף משגה מטומטם ! אותך צריך להדיח !

    פרדי, 02/07/08 10:48

    תתבייש לך. מעשה לא חינוכי . הלוואי שיעיפו אותך מהצבא . אין מילים לגינוי למעשה הנפשע שלך !!

    IP: 84.95.155.109דווח על תגובה זו

  • 42.

    רק אני מריח פה שוביניזם?

    אריק, 02/07/08 10:48

    זה צבא של ''גברים'' במובן המצ'ואיסטי של המילה.

    IP: 62.219.168.34דווח על תגובה זו

  • 41.

    הגיע הזמן שהצבא שלנו יפסיק להיות צמחוני

    כל הכבוד, 02/07/08 10:32

    ארגוני 4 סמרטוטות ומחסום ווטש הפכו את הצבא לארגון סוציאלי שתפקידו לדאוג לילדים שלובשים מדים.
    אח''כ מתפלאים שהארגון הסוציאלי הפסיד במלחמת לבנון.

    IP: 80.230.126.190דווח על תגובה זו

  • 40.

    למה לא מדיחים אותו? (ל''ת)

    איל, 02/07/08 10:27


    IP: 199.203.90.117דווח על תגובה זו

  • 39.

    גועל נפש שיש כזה מפקד נאלח בצבא

    נ, 02/07/08 10:24

    נשמע באמת שיש לו בעיות אגו ואיך מישהי פה כתבה את זה יפה יש לו באמת כנראה את ''תסמונת הפין הקצר''.
    למה מי הוא חושב את עצמו המאנייק?
    בתור אחת שגדלה בבסיסים ושירתה בבסיסים והייתה עדה לאין ספור עניינים צבאיים כאלה ואחרים במהלך רוב חייה, לא נתקלתי אפילו לא פעם אחת במצב כל כך מכוער!!
    מפקד כזה דוחה צריך להעיף מהצבא - צורה לו!!

    ולקצינה - תאמיני לי, צאי מהצבא, תלכי ללמוד ולנוח, ואחר כך תמצאי עבודה מספקת וראויה תמורת תגמול הולם ולא כמו המשכורות העלובות שיש בצבא במיוחד לנשים.
    בושה וחרפה -אשכנזי - לטיפולך!!

    IP: 194.90.175.39דווח על תגובה זו

  • 38.

    כל הכבוד אל''מ פלד

    קצין במי''ל, 02/07/08 10:16

    אבן היסוד של כל ארגון הוא המשמעת.
    מנסיוני אני יודע שקצינים בכירים רבים נמנעים מלעסוק בתחום המשמעת ואכיפתה מפני שזה ''לא לכבודם'' לכן, ללא התיחסות לסגנונו של המפקד ,מברך אני את אל''מ פלד שלא נרתע מלעסוק ''בקטנות'' מפני שמאמין אני שחוסר משמעת ואי הנכונות לאכפה מוביל לקריסתו של ארגון

    IP: 89.139.5.65דווח על תגובה זו

    • נכבדי, המשמעת מתחילה בגן הילדים

      י, 02/07/08 13:24

      תעשה שם את העבודה כמו שצריך ותראה איזה צבא נפלא יהיה לנו

      IP: 199.203.96.62 דווח על תגובה זו

    • משמעת זה דבר אחד.

      שי, 02/07/08 14:17

      השתלחות מכוערת וגסה בקצינה לעיני פיקודיה, ועוד על עניין של מה בכך שנמצא בתחום שיקול דעתה הלגיטימי, זה דבר אחר לגמרי. האל''ם הזה הוא אידיוט, חד וחלק.

      IP: 212.143.56.110 דווח על תגובה זו

  • 37.

    תקשורת מפגרת אולי נשלח את הקצינה לגננת(הממחטות בדרך). (ל''ת)

    ניסו מאילת, 02/07/08 10:13


    IP: 77.127.105.237דווח על תגובה זו

  • 36.

    תגידו לי אין לכם במה להתעסק ?

    שרון, 02/07/08 10:06

    אם כל אחד היה מספר על כל המקרים שאיזה מפקד גבוה, התחרפן בצורה הזאת אפשר היה למלא ספרים.

    IP: 62.90.123.5דווח על תגובה זו

  • 35.

    קצינה יקרה

    דוד, 02/07/08 10:05

    עכשיו גם את מכירה מקרוב את הטיפשות הצה''לית המפורסמת. צאי לאזרחות, תראי עולם, תעשי חיים, ותשלחי ד''ש לפלד כשאת על ההימלאיה או מאצ'ו פיצ'ו. בינינו, אין גבול לתסכול שיכול להצטבר כשאתה מפקד בדרגת אל''מ ועדיין אחראי על טירונים כלל צהליים, לא?

    IP: 89.139.38.52דווח על תגובה זו

  • 34.

    ''תדע כל אם עברייה, כי חיי בנה נמסרו בידי מפקדים ראויים''

    חיילת במיל' 99, 02/07/08 10:02

    אל''מ פלד הינך מפקד לא ראוי!
    ישנה דרך וקיימים נהלים להדחת קצינים וחיילים חבל שככה מנוהלת המערכת הצבאית למרות שהדבר אינו מפתיע, לאור קיץ 2006.
    תמוהה שמצפים מחיילים וחיילות שאינם מוכשרים- מלשון כשירות, ללחימה באשר היא, רובאי 01 ו/או 02 שמהווה 5 כדורים 5.56 במטווח - לחתירה למגע.
    יתכן שההדחות היו צודקות מבחינה מקצועית, על פניו נראה כי הדרך שזה נעשה היא לא ראויה ואינה מקצועית .
    מקצין בדרגת אל''מ בצה''ל ישנה החובה להפעיל את הראש לפני שהוא מדבר ופועל.
    חז''ל אמרו: ''המלבין פני חברו ברבים, כאילו שופך דמים''.
    תפנימו ותחשבו, ההשלכות הפסיכולוגיות של הדחה שלא מבוצעת על פי נהלים יכולה להיות הרסנית ולגרום לנזק שנסחב על פני שנים.
    מנסיון!

    IP: 62.90.139.59דווח על תגובה זו

  • 33.

    בעיה חמורה עם קצינים בכירים בצבא - רמת רס''רים

    יובל, 02/07/08 09:58

    הם טיפשים, נפוחים מאגו, ביטחון עצמי בשמיים ובעצם הם לא שווים כלום. כבר הוכח היטב במלחמות של השנים האחרונות. כך גם פלד. מקווה שזה תפקידו האחרון בצבא. למרות שלרוב כמה שאתה יותר עושה רעש - אתה מתקדם. עד שנחטף פקוד שלך...

    IP: 89.1.8.129דווח על תגובה זו

  • 32.

    קוראים לתופעה הזאת - תסמונת הפין הקצר

    סרן במיל, 02/07/08 09:53

    לקצינה המודחת - תשתחררי ותצאי לאזרחות ושם תפרחי ותצליחי . האפס הזה יישאר בצבא קבע וימשיך להוציא את תיסכולו על הסובבים אותו .

    IP: 15.219.153.74דווח על תגובה זו

    • חח המחשבה הראשונה שלי (ל''ת)

      פנדה, 02/07/08 11:05


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 31.

    כל הכבוד לקצין.

    סמל בן לרס''ן, 02/07/08 09:51

    מי שרוצות להיות מפקדות בצבא צריכות לחתור למגע, ולאכוף משמעת על פקודיהן.
    הדרגות הן לא ליופי, יש גם מחויבות להתנהגות מסויימת.

    הן בטח לא צריכות לרוץ לאבא ואמא בגלל שמפקד דיבר אליהן ''לא יפה''. כנראה שמקום שתי ה''מפקדות'' בגנון, לא בצבא.

    IP: 147.234.2.5דווח על תגובה זו

  • 30.

    משמעת היא דבר חשוב יותר מפגיעה אישית במישהוא.

    לוחם בדימוס, 02/07/08 09:50

    מספיק עם הבטלנות, החובבנות והרשלנות. הצבא זה לא מועדון שש-בש.

    IP: 79.183.117.231דווח על תגובה זו

  • 29.

    מפקד שבורח לבסיס כשהוא רואה פלשתיני חשוד צריך להדיח.

    עוז שלום, 02/07/08 09:49

    מתמיה הנסיון להשוות בין 2 המקרים

    IP: 147.234.2.5דווח על תגובה זו

  • 28.

    ידעתי שזה יגיע

    ג....., 02/07/08 09:48

    אני אמרתי יום אחד יגישו נגדו תלונה על היחס המגעיל שלו אני בטוח שהדיח את אישתו שלא נתנה לו

    IP: 79.177.158.35דווח על תגובה זו

  • 27.

    להחזיר שכר לימוד לאל''מ עם התנצלות מבה''ד 1

    הדג הרקוב, 02/07/08 09:45

    לפי התיאור זה נראה שמ''כ טירונים נשאר בהבנתו הגרועה את תפקידו, גם כשהתבגר ועוטר בדרגות חורגות לכישוריו. בני פלד ניסח את זה בצורה יותר דרמתית לפני יותר מעשור.
    התרופה של הקצין הוכיחה שהיא הרבה יותר גרועה מהמחלה, ואיבוד השליטה החוזר שלו, הראה שאם על תספורת והתחשבות יש לו בעיה, רעם תותחים מתקרב עלול להוציא אותו משיווי משקל כליל. כנראה שמפקדיו של הקצין היו באותו קורס מכ''ים מנטלי .
    בה''ד 1 חייב לברר מי הסמיך את המ''כ , ולהבין אם ישנם בקו הייצור עוד סיכונים מהסוג הזה ?????

    IP: 87.69.34.118דווח על תגובה זו

  • 26.

    אלה המפקדים שיובילו אותנו במלחמה הבאה? (ל''ת)

    ניר, 02/07/08 09:44


    IP: 84.228.94.248דווח על תגובה זו

    • אני מעדיף אותו מילדות עם דרגות שבוכות לתקשורת (ל''ת)

      כשלקחו להן את, 02/07/08 10:48


      IP: 80.230.126.190 דווח על תגובה זו

  • 25.

    קולונלים טירוריסטים כאלו יש להניח מיד במדיח כלים '' תרתי תשמע'' (ל''ת)

    פקק תנועה, 02/07/08 09:41


    IP: 212.143.191.33דווח על תגובה זו

  • 24.

    אל''מ פלד אם גבי אשכנזי מדיח אותך לאלתר הוא יוצא

    ראול, 02/07/08 09:41

    גבר גבר, יכולת לעשות אותו דבר בשקט רק רצית להראות שופוני יא נאס עם
    קצינים כמוך לא פלא שהצבא עובר הזניה
    רצינית מזלי היה לי מח''ט חכם לאללה
    וקראו לו מוישה בריל(בר כוכבא) לא
    פלא שחיילים הלכו אחריו באש ובמים
    הוא לא היה נפל כמוך,

    IP: 85.250.39.1דווח על תגובה זו

  • 23.

    הוא מלך. סוף סוף קצין שמבין שצהל זה לא קייטנה

    ראסטי נייל, 02/07/08 09:37

    די להתערבות ההורים בכל הנעשה בצבא!

    IP: 10.5.9.56דווח על תגובה זו

  • 22.

    אפס עלוב וקטנוני

    סרן מיל אב לסגן, 02/07/08 09:31

    לא תמיד כל מה שכתוב בעיתון הוא מדויק. אך גם אם 10% ממה שכתוב בכתבה הזו מדויק, הרי מדובר במפקד בעל שיגעון גדלות, קטנוני, וכנראה גם מעורער בנפשו. על הרמטכל להדיח את אותו אל''מ לפני שיהרגו חיילים בגללו. כל מה שעשה נוגד את הערכים הצהליים הבסיסיים של כבוד, רעות ודוגמא אישית. יש דרך לברר בעיות בצורה מכובדת ולפי תקנון הצבא. במפקדים כאלה טמון הכשלון הקרב הבא.

    IP: 132.66.167.80דווח על תגובה זו

  • 21.

    טוב מאד

    שפוי, 02/07/08 09:30

    צריך להדיח מפקדים שלא חותרים למגע!
    צריך להדיח מפקדים שמפחדים מהטירונים!
    צריל להעיף את המשפחות מהצבא!

    אותי לימדו בטירונות: ''בצבא אין בבקשה ואין סליחה''

    IP: 192.117.153.224דווח על תגובה זו

    • ומהצבא זה ממשיך לכל מקום (ל''ת)

      י, 02/07/08 13:18


      IP: 199.203.96.62 דווח על תגובה זו

  • 20.

    לא ראוי להיות בצא הגנה לישראל ובטח לא להגיע לדרגה כזו!!! (ל''ת)

    אילן, 02/07/08 09:29


    IP: 62.219.143.195דווח על תגובה זו

  • 19.

    אפס מסכנה אשתו (ל''ת)

    קובי, 02/07/08 09:29


    IP: 79.179.148.54דווח על תגובה זו

  • 18.

    קשה אבל נכון

    תומר, 02/07/08 09:26

    יש הוראות צה''ל וצריך לקיים אותם. אני מסכים שיש דרך לעשות דברים ואפשר להסתפק בנזיפה או משפט מסודר עם עונש חינוכי או עיכוב בדרגה אבל זה נכון שלא צריך לכופף חוקים כי אז נהפוך לצבא קומבינה או צבא של בכיינים. אולי זה לא 100% מוצדק לגבי הקצינה אבל זה 100% נכון לגבי המכית

    IP: 132.64.90.246דווח על תגובה זו

    • לקיים הוראות זה נכון

      תומר רז'קובצקי, 02/07/08 09:49

      אבל להיות בן אדם צריך להיות גם כן ערך. הקצינה הזאת לא סיכנה חיים של אף אחד, לא היה מקרה חרום ולא הייתה שום דחיפות שדרשה הדחה בשטח. ברור שהצעקות מול הפקודים שלה והדחת הבזק הן פריקות אגרסיה והתנהגות שלילית מצד אותו סא''ל שיכול היה קודם כל לנזוף במקום להדיח, ושנית בכל מקרה לבצע את החלטתו שלא בנוכחות הטירונים ולא בצעקות ובמטרה להשפיל. כבוד מינימאלי לבן-אדם, ובטח לקצין שמשרת את המערכת.

      IP: 132.69.226.120 דווח על תגובה זו

  • 17.

    לא חתרה למגע????

    דן, 02/07/08 09:25

    זה מה שעושות בנות בצהא? ''חותרות למגע''? מסתבר שהחרדים צודקים!

    IP: 80.230.25.230דווח על תגובה זו

    • לחתור למגע זאת אומרת לירות בלי לעשות חשבון

      הנוגע, 02/07/08 10:27

      אבל אז היו מעמידים אותה לדין.
      לכן כנראה החליטה שעדיף להיות מודחתץ
      חיילים היום מפחדים ממשפט יותר מאשר מהאויב וזה גרוע.

      IP: 79.176.101.141 דווח על תגובה זו

    • יש לך ראש כחול (ל''ת)

      לדן, 02/07/08 10:59


      IP: 89.139.232.120 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אידיוט ,חולה נפש -מגאלומן.

    ////, 02/07/08 09:24

    אידיוט בגלל צורת ההתנהלות.(צרחות בפומבי ובפני החיילים.
    חולה נפש מגאלומן בגלל שהוא חושב שחיילים בטירונות כלל צהלית צריכים ''לחתור למגע''. ואולי הטמבל הזה רק רצה שהמ''כית תחתור למגע מסוג מאד מסוים איתו .
    באמת מתאים לו להיוטת אל''מ שתפקידו לארגן טירונות כלל תה''לית מה שקראנו לפני שנים בה''ד 4 ,שכל הדפוקים והנכים היו עושים שם טירונות -כנראה הוא צמח מהדפוקים בראש.

    IP: 80.230.71.16דווח על תגובה זו

  • 15.

    טוב מאד. משמעת זאת לא מילה גסה

    חיים, 02/07/08 09:24

    הקצינה לא התחשבה - היא התעצלה.

    פופולריות זולה

    IP: 212.179.62.21דווח על תגובה זו

    • משמעת זאת כן מלה גסה (ל''ת)

      י, 02/07/08 13:16


      IP: 199.203.96.62 דווח על תגובה זו

  • 14.

    אלדד פלד אתה מגעיל

    אביגיל, 02/07/08 09:19

    אילו הייתי הרמטכל הייתי מדיחה אותך
    לאלתר ולו רק בשל השתלחותך המילולית הנלוזה כלפי מפקדת צעירה בצהל שהוא לא רק שלך!נ.ב:אני חילונית טוטאלית.

    IP: 84.109.129.191דווח על תגובה זו

    • גם אני נגד האל''מ

      יהורם, 02/07/08 12:17

      ואני הינודאיסט גמור!

      IP: 77.126.130.100 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אני מחזק את הקצינה.

    דביר, 02/07/08 09:18

    אל תתרגשי ממנו. תסיימי את השירות תלכי לאוניברסיטה ותעשי חיים. נראה אותו מחפש עבודה בשוק האזרחי.

    IP: 192.114.2.42דווח על תגובה זו

  • 12.

    את גירסת המפקד משהו הביא??צבא ולא קייטנה.כל ילדה רצה לתקשורת!!

    של מה, 02/07/08 09:16

    הצבא שלנו נראה היום כמה שנראה כי כל ילד שאומרים לו משהו שלא מתאים לו רץ לתקשורת אימא שלו צועקת על המפקד והולכת לבגץ. מדובר בצבא ולא קייטנה די כבר.

    IP: 77.127.29.122דווח על תגובה זו

  • 11.

    קצין טוב מאוד!!! לקדמו ולעלותו בדרגה!

    אל''מ פלרטומוקלס, 02/07/08 09:03

    טוב מאוד שהוא מחנך את כל המפונקים בצבא.

    צבא צריך להיראות ולהתנהג כצבא- ולא כקירקס (כמו צה''ל כיום).

    שבני משפחתה של הקצינה יסתמו ת'פה ויחזרו למחילה שלהם!

    IP: 87.69.153.4דווח על תגובה זו

  • 10.

    אולי הגיע הזמן לעבור לצבא של שכירים מקצועי? (ל''ת)

    הכי טוב., 02/07/08 09:03


    IP: 89.138.166.186דווח על תגובה זו

    • אילו עברנו לצבא מקצועי המדינה היתה חוסכת

      רעיון גאוני, 02/07/08 23:18

      הרבה מיליוני שקלים, וכל הבטלנים מדושני הישבנים היו הולכים הביתה.

      IP: 89.139.54.112 דווח על תגובה זו

  • 9.

    לפני שנים הכרתי סא''ל אחד כזה

    רן, 02/07/08 09:03

    שהיה צורח ומשפיל את פקודיו. לא הייתי כל כך קשור אליו כי הייתי באגף אחר אבל הילכה סביבו אווירת אימים.

    יום אחד הוא חליט לפרק את העצבים שלו עלי, בניגוד לרוב החיילים לא כבשתי את זעמי אבל גם לא הייתי אידיוט וצרחתי עליו חזרה. פשוט אמרתי לו בקול שקט ורגוע שפה זה לא הצבא הטורקי, ולמרות שאני חייל פשוט אין לו שום זכות לצעוק עלי. ככל שאני דיברתי בשקט, כך הוא צרח יותר ויותר ונראה פתטי, הוא איים להכניס אותי לכלא וכו' וכו' אבל ממש לא פחדתי.

    מול צרחנים כאלו, שהם בדרך כלל חסרי בטחון עצמי בשקל, יש לנהוג בקור רוח, בצורה ממש מקיאווליסטית. רובם הם אנשים שהחשיבה שלהם מאד פשוטה.

    אגב, אם יש לכם בעבודה אחד כזה, דעו לכם שלא רק שאתם יכולים להתפטר ולקבל את הפיצויים, אלא גם לתבוע על נזק נפשי בסכום גבוה ולמרר לו את החיים.

    IP: 212.117.129.66דווח על תגובה זו

  • 8.

    זה מה שקורה כשמישהי חושבת שהיא משחקת בסרט. צריך לבלבל את האוייב לא (ל''ת)

    את המפקד., 02/07/08 09:02


    IP: 89.138.166.186דווח על תגובה זו

  • 7.

    אם הידיעה נכונה, הרי שמדובר ב''גבר,גבר,גבר''...איכס!!! (ל''ת)

    דויד, 02/07/08 09:02


    IP: 82.81.136.21דווח על תגובה זו

  • 6.

    אם הידיעה נכונה, אז מה הפלא שצה''ל נראה כפי שהוא נראה?

    דויד, 02/07/08 09:01

    המופרעים והכלומניקים שמקודמים בצה''ל, רק מדרדרים אותנו לעבר תהום עמוקה...

    IP: 82.81.136.21דווח על תגובה זו

  • 5.

    נשים בצהל הן בעייה.

    י, 02/07/08 08:59

    הן חושבות שצהל הוא אירגון חברתי וגורמות להתרופפות המשמעת.

    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

  • 4.

    ואחר כך מתפלאים מדוע חצי הנוער לא מתגייס לצבא . (ל''ת)

    משתמט גאה, 02/07/08 08:59


    IP: 79.177.143.237דווח על תגובה זו

    • רק חמור יתגאה באנוכיות. (ל''ת)

      עמרי שרת, 02/07/08 09:13


      IP: 81.199.122.238 דווח על תגובה זו

  • 3.

    עוד ג'ובניק אהבל שמחפש כותרות

    המום, 02/07/08 08:58

    אם היית כזה לוחם דגול אדון אל''מ פלד היית חותר למגע בצנחנים ולא בבסיס של 02.
    מסכנים החיילים שלך ואתה בושה לצהל

    IP: 79.180.142.95דווח על תגובה זו

    • צנחן בדרגת קולונל שר לברבור הלבן מיוון של יפן!

      אורי אבנרי, 02/07/08 09:16

      מיונז בצבא הקבע של צרפת.....

      IP: 87.69.153.4 דווח על תגובה זו

    • מה אתה אומר?

      לוחם גבעתי במיל, 02/07/08 09:32

      אלדד פלד היה מג''ד שקד גבעתי ובתקופתו המוטו והתנהלות הגדוד הייתה ''בחזרה לסיירת'' (סיירת שקד האגדית כמובן)....
      הוא פיקד על פלס''ר, וגדל ביחידה מובחרת.... בתור פקוד שלו לשעבר - היה גיהנום אבל הרגשתי שיש על מי לסמוך!!!
      אלדד היה מג''ד שמוביל בשטח ובכל אירוע בעזה או לבנון - יכולת ללכת אחריו בעיניים עצומות. הוא לא מסוגל(!!!) לסבול חוסר משמעת וחוסר ערכים ותמיד הקפיד לשמש דוגמא אישית והציב את הסטנדרטים הכי גבוהים שיכולים להיות...
      מי פה האהבל?

      IP: 89.0.52.246 דווח על תגובה זו

      • ועכשיו הוא מפקד במג''ל...לא בגבעתי!!! (ל''ת)

        007, 02/07/08 09:49


        IP: 62.219.141.211 דווח על תגובה זו

      • אז למה הוא עצמו לא ''חתר למגע'' להתמנות למח''ט גבעתי /בא''פ, והלך למג''ל (ל''ת)

        פואד, ספקטור, 02/07/08 09:50


        IP: 212.143.191.33 דווח על תגובה זו

  • 2.

    ככה אנחנו נראים

    דן, 02/07/08 08:56

    כמו הקצין הזה שמעשיומעידים על טפשות קשה. ולחשוב שבידיו אנחנו מפקידים את בנינו. בושה וחרפה

    IP: 89.139.160.47דווח על תגובה זו

    • אל דאגה . אנחנו ניקרא לו לבירור ונטפל בו . (ל''ת)

      וועד הורים, 02/07/08 09:15


      IP: 79.177.143.237 דווח על תגובה זו

      • או שתשים לו ראשייה (ל''ת)

        הידרו, 02/07/08 09:41


        IP: 84.110.82.192 דווח על תגובה זו

        • או שתביא את סבתא שלך שתרביץ לו עם מקל ההליכה שלה (ל''ת)

          אוי אוי אוי, 02/07/08 13:17


          IP: 77.126.156.211 דווח על תגובה זו

  • 1.

    יפה! סוף סוף מפקד ראוי בצה''ל! לא להתרגש מהבכיינות!

    רוני, 02/07/08 08:56

    הורי וחברי הקצינה שהודחה שכחו שמדובר בצבא ולא במחנה קיץ של הצופים.

    IP: 77.125.126.9דווח על תגובה זו