• 54.

    אתה צודק בהחלט אבל אחד גדול . (ל''ת)

    פקק תנועה, 02/07/08 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אתה צודק אבל מה לעשות כשאן יכולת (ל''ת)

    פקק תנועה, 02/07/08 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    גם צבא ארצות הברית בזמן מלחמת ויאטנם

    ציוני, 02/07/08 00:27

    היה צבא חובה.
    ובכל זאת מאז ומעולם המדיניות של ארצות הברית היא
    א' לא לנהל משא ומתן עם ארגוני טרור
    ב' לא לנהל משא ומתן לשחרור שבויים עם האויב עד סוף המלחמה.

    המחיר בשיחרור שליט גבוה מדי (בניגוד לעסקה עם חיזבאלה שהמחיר היה מתקבל על הדעת)
    נחזיר חייל אחד, אבל בעקבות זה יהרגו אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    האמת היא שכבר נמאס '' מהפנינים '' של שליט האב (ל''ת)

    סתם1, 02/07/08 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הרבה סימפטיה לאבא שליט

    אבא, 01/07/08 23:08

    מחובתו של אבא לעשות הכל להחזיר את בנו
    ומחובת ראש ממשלה לעשות את טובת הכלל שהיא המדינה כולה.זה גדולתו של מנהיג להיות אדם עם לב אבל לדעת להחליט את ההחלטות הנכונות לכלל ולא לפרט זה או אחר, אם זה מנגש עם טובת הכלל.
    ראו איך לצערינו זה מתנהל מעבר לגבול
    ונראה שהם מנצחים בקרב פסיכולוגי זה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אתה מקשיב לאנשים, ולרגע נדמה לך שאולמרט חטף את גלעד שליט...

    Eחד, 01/07/08 22:57

    כאילו אין בצד השני רשעות וציניות גדולים. כאילו הכל תלוי רק בצד שלנו.
    די נמאס לי לשמוע את משפחות החטופים משתלחים בכל דבר שזז. כאילו שעסקאות קודמות לקחו פחות זמן.
    צודק מי שאומר שאסור שהמשפחות יהיו חלק מהדיון!

    הגב לתגובה זו

    • הרבה יותר גרוע הבוס שלך מרקיב את מדינת ישראל למוות (ל''ת)

      לא נשתוק יותר, 02/07/08 00:40

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    זהו? נגמר קמפיין תקשורתי אחד ומתחיל חדש? חמאס בטח מרוצה!

    Eחד, 01/07/08 22:52

    יודע ששוב יקבל הכל ועוד יותר.
    בן גוריון לא היה חולם לאשר העסקאות האלו.
    ערבות הדדית? כלומר להקריב חיי אנשים ביודעין עבור בן ערובה?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    צודק!!! תהיה חזק! איפה הערכים שלנו, איפה? (ל''ת)

    יעל, 01/07/08 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אסור לתת לרגש לגבור על ההגיון,אין להעתר לדרישות החמאס. (ל''ת)

    נתן.ש, 01/07/08 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אילו היה זה אהוד האמינו לי שלא היה איכפת לשליט.... (ל''ת)

    משהו שונה, 01/07/08 22:32

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עם כל הרגישות הוא מגזיםץ שמאל מנצל אותו כדי לפגוע

    ברוך, 01/07/08 22:31

    באינטרסים חיוניים מעריב עוזר להםץ תפסיקו עם פסטיול סלקטיבי. 4 אמהות אשמות יותר מכל אחד אחר במצבנו בצפון

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מים חשמל ומעברים = החזרת החטופים וההרתעה!!!

    בוני אלדמע, 01/07/08 22:28

    ממשלת ישראל – תתחילו לעבוד במקום לברבר!!! תהיו יצירתיים!!!
    אין צורך לסכן את חיילי צה''ל בכניסות לעזה! מכים באויב במקומות שהכי כואב לו! תפסיקו לפעול לפי ציפיות האויב והתחילו לפעול לפי הדפוס של ''בעל-הבית-ישתגע''!
    1. תודיעו בתקשורת כי עד שלא יבקרו מהצלב האדום את גלעד-שליט רגב וגולדווסר, יופסקו כל הביקורים אצל כל אסירי הפלסטינים וישללו מהם זכויות התקשורת (טלפון, רדיו, טלביזיה, וכו'). עקרון ההדדיות יחול על היחס לאסירים הפלסטינים לפי היחס שמקבלים החטופים שלנו. שהמשפחות הפלסטיניות יתבכיינו בתקשורת וילחצו על המנהיגים שלהם.
    2. להודיע ברבים באמצעי התקשורת כי אם גלעד שליט לא יוחזר למעבר ארז תוך 24 שעות בדיוק, ישראל תסגור לחלוטין ומידית לעזה את המים והחשמל והמעברים עד לחזרת גלעד שליט חי ושלם לישראל!!! גלעד שליט תמורת מים חשמל ומזון!!!
    3. גם תודיעו כי אם יפגעו בגלעד שליט, ישראל תחסל אחד אחד או ביחד, את כל מנהיגי הטרור בעזה, כולל מנהיגי החמס. זוכרים את תגובת ממשלת ישראל לרצח ספורטאי האולימפיאדה במינכן?
    4. על כל קסאם/מרגמה/ירי משטחי עזה – לסגור מיד את הברז ואת השלטר, לפי מחיר קבוע למשך זמן כחומרת ארוע הטרור.

    כנ''ל לגבי חיזבאללה!!! סעיף 1 כאן יפתור במיידית את תעלומת שלומם של גולדבסר ורגב! זה גם יפתור מיד את דילמת כן/לא לשחרר בעסקה את האסיר הארכי-רוצח קונטאר וחבריו.

    פוליטיקאים - הגיע הזמן להתחיל לעבוד עבור עם ישראל, המעסיק שלכם שמשלם לכם משכורת!
    (הכותב ממשפחה ששיכלה 3 מבניה במלחמות ישראל, שירת ביחידה קרבית ובמילואים עד גיל 50)

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    Change

    Eug, 01/07/08 22:22

    I feel we need to destroy the enemy not to ask from them anything just totally destroy all Hamas, Hisballa, Nasralla and all other alla.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    להחזיר בכל מחיר

    בושה, 01/07/08 22:02

    אנחנו צריכים לעשות הכל אבל הכל כדיי שחטיפות כאלה לא יחזרו, ועכשיו הגיע זמן להחזיר את נועם שליט כי אחד שלנו שווה אלף שלהם גם כך כולם רוצחים ומחבליםוצריך להבין ולכבד את ההורים של גלעד כל הורה נורמלי היה עושה הכל בשביל הבן שלו

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כדי להחזיר שבוי מארגון טרור צריך עצבי ברזל

    ראובן, 01/07/08 21:56

    הלוואי שגלעד יהיה האחרון שנפל בשבי. אבל לצערנו אין לקוות לזאת.

    המשמעות היא שהלחץ שאתה הפעיל על הממשלה תגביה את הרף לשחרורו של השבוי הבא, שלא לדבר על הנזק שאתה גורם לילד שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה שליט צריך להבין

    אסף, 01/07/08 21:54

    שהמשא ומתן הקשוח שאולמרט מנהל עם החמאס נועד בראש ובראשונה כדי להרוויח זמן יקר שבו השב''כ ואמ''ן יוכלו לאתר את גלעד וסיירת מטכל לשחררו.
    כדי שזה יקרה צריך עצבי ברזל ואולמרט מתנהל כמו שצריך

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ''אם במלחמת ששת הימים הבסנו שבעה צבאות ערב, הרי

    אבי צנעני, 01/07/08 21:51

    שבשבעה שבועות נוכל לחסל את כל העולם המוסלמי''.

    זה, חוששני, הלך הרוחות בקרב רבים מ''אנשי הבטחון'' בישראל, שאינם יכולים לתאר לעצמם חיים בלי מלחמת קיום.
    לא משנה כמה צבא הוא חזק ותוקפני - תמיד יכול לבוא - או לקום - חזק ותוקפני ממנו .
    הכרסום ב''כוח ההרתעה של ישראל'' הוא בעצם כרסום בכבודם העצמי והאגו המנופח להם עוד יבוא לחורבן כולנו.
    רק לימוד והבנה של העולם הערבי והמוסלמי בקרבו אנו חיים, נרצה או לא נרצה, יכול להביא ליותר בטחון ושלום.
    הרי בסך הכל הצעירים שם רוצים מה שגם אנחנו רוצים - יותר קדמה, יותר שגשוג, יותר שלום.
    הרי הערבים חיו בשלום יחסי לצד היהודים, והאיסלאם מכבד ולומד מהיהדות.
    במקום להתאמץ לפוצץ את איראן - עדיף להפסיק להתאמץ להדמות בכל מחיר לשליטים האירופאים, כולל משחקי ההשפלה והכבוד שלהם, ומלחמות אינספור.
    ישראל יכולה וצריכה להוביל את האיזור כולו לעולם טוב יותר, טוב בהרבה גם מהעולם המערבי.
    (שהרי מערבי פירושו גם : מה? ערבי ? )

    הגב לתגובה זו

    • שמאלץ.טלנובלה.

      נו באמת, 03/07/08 14:00

      ''הרי הערבים חיו בשלום יחסי לצד היהודים, והאיסלאם מכבד ולומד מהיהדות''.

      מתי זה היה בדיוק?את לא קצת מרחף?

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ''אם במלחמת ששת הימים הבסנו שבעה צבאות ערב, הרי

    אבי צנעני, 01/07/08 21:51

    שבשבעה שבועות נוכל לחסל את כל העולם המוסלמי''.

    זה, חוששני, הלך הרוחות בקרב רבים מ''אנשי הבטחון'' בישראל, שאינם יכולים לתאר לעצמם חיים בלי מלחמת קיום.
    לא משנה כמה צבא הוא חזק ותוקפני - תמיד יכול לבוא - או לקום - חזק ותוקפני ממנו .
    הכרסום ב''כוח ההרתעה של ישראל'' הוא בעצם כרסום בכבודם העצמי והאגו המנופח להם עוד יבוא לחורבן כולנו.
    רק לימוד והבנה של העולם הערבי והמוסלמי בקרבו אנו חיים, נרצה או לא נרצה, יכול להביא ליותר בטחון ושלום.
    הרי בסך הכל הצעירים שם רוצים מה שגם אנחנו רוצים - יותר קדמה, יותר שגשוג, יותר שלום.
    הרי הערבים חיו בשלום יחסי לצד היהודים, והאיסלאם מכבד ולומד מהיהדות.
    במקום להתאמץ לפוצץ את איראן - עדיף להפסיק להתאמץ להדמות בכל מחיר לשליטים האירופאים, כולל משחקי ההשפלה והכבוד שלהם, ומלחמות אינספור.
    ישראל יכולה וצריכה להוביל את האיזור כולו לעולם טוב יותר, טוב בהרבה גם מהעולם המערבי.
    (שהרי מערבי פירושו גם : מה? ערבי ? )

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    גבי אשכנזי מיום ליום אנחנו אוכלים אותה - אתה נפל!!! (ל''ת)

    וניה, 01/07/08 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מאוס מאסנו בשטיפת המוח של כנופיית תבוסה עכשיו והקאפו אתרוגנים שלהם (ל''ת)

    בתקשורת הרקובה, 01/07/08 21:34

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    להחזיר את שליט גם במחיר החרבת מדינת ישראל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    בכל מחיר, 01/07/08 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    נועם, אל תתיאש מהגיבורים במילים (שידברו ההיפך במצבך)... (ל''ת)

    ישראלי רגיש, 01/07/08 21:31

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תיראה מר שליט! גלעד הפך להיות הבן של המדינה

    אמביולנטי, 01/07/08 21:26

    הכאב הפרטי שלך ושל משפחתך, הפך להיות כאב ודאגה של כל בית שפוי בישראל. אוהבים אתכם, מחבקים אתכם ומתפללים יום יום ושעה שעה שזה יגמר בטוב.
    אבל..... מר שליט!! אתה איש יותר מדי טוב, יותר מדי מחונך, יותר מדי מה שהחבר'ה אומרים ניחנח. צא מזה, תתחיל לנשוך. הבן שלך נחטף כקבלת פנים לרוה''מ החדש, כך גם אודי ואלדד.
    כולנו יודעים וגם אתה יודע שרוה''מ ושר הביטחון לא נותנים 110% לעניין, כפי שצריך להיות, ספק אם הם נותנים 50% ממה שצריך.
    נצל את התקשורת הפתוחה בפניך, תנשוך, כנס בהם. תחשוב מה היו עושים במשפחת אלפרון או אברג'יל אם הם היו בסיטואציה. כן, כן, תתנהג כמותם. גלעד הוא הגור שלך ואתה האריה, תתחיל לנשוך במקומות הנכונים כדי להכניס מהלכים ל100% ניצולת.
    בהצלחה אח יקר. כולנו איתך.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    סטלין

    אנטולי, 01/07/08 21:22

    חברים יקרים: אני פשות נדאם כמה שהעם
    שלנו ביכיין. ההורים של היום ששולכים
    את צאירים לצבה הם חושבים ששולחים
    אותם לקייתנות.אני רואה את נועם וחושב,מה הוא ייעשה שיחזירו את גלעד?
    לפמים אני חושב שהוא די נהנה מהמצב
    הזה.אתם כולם מקרים מי זה סטלין?
    אז ככה חברים יקרים,בזמן מלחמת העולם השניה היה לסטלין בן שקארו לו
    יקוב. הוא היה חייל פשות. יום אחד
    הוא נפל לשווי. שגרמנים פנו לרוסים
    ורצו להחליף את יקוב לגנרל גרמני-
    סטלין אם כל הכאב ענה:
    אני לא מחליפ חייל לגנרל.
    אז תחשבו חברים יקרים, זה מאוד אקטואלי לימים הללו.

    הגב לתגובה זו

    • הרי היינו ''בסרט הזה'' אינספור פעמים. ואיזה לקחים הפקנו? (ל''ת)

      ?, 01/07/08 22:27

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני עם 11 . יש גבול לכמה שהורים יכולים לטרטר בתקשורת.

    גם אם בנם חטוף, 01/07/08 21:17

    זה לא מוסיף דבר להתקדמות תהליך שחרורו של גלעד.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נועם שליט מוכן שיחריבו את ישראל העיקר שגלעד יוחזר

    מילואימניק, 01/07/08 21:17

    הוא לא יציב כעת ואין לקחת את אמירותיו ברצינות. הכאב שבו הוא שרוי מעביר אותו על דעתו

    הגב לתגובה זו

    • ידוע שאין שופטים אדם בשעת צערו. אבל מקבלי ההחלטות מציאותיים? (ל''ת)

      ?, 01/07/08 22:23

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    העובדות הן כדלקמן: יש לנו שבויים (לא בטוח שבחיים) והמון רוצחים (ל''ת)

    אז מה עושים?, 01/07/08 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תהיה חזק (ל''ת)

    יעקב, 01/07/08 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למס' 11 החצוף

    אלי, 01/07/08 20:26

    אם אין לך מה להגיד עדיף לשתוק , אתה כנראה בנאדם לא בסדר בראש בשביל להגיד שנמאס לך לשמוע אבא שלא יודע מה קורה עם הבן שלו בכלל ואף אחד לא יודע מה הוא חווה או מה עובר עליו , שים את עצמך במקומו ואז נראה איך תדבר , אולי לא כמו אידיוט.

    הגב לתגובה זו

    • בשביל החלטה הרת גורל שכזו צריך את מקבלי ההחלטות שיושבים בממשלה ולא (ל''ת)

      אדם ששרוי בצער., 01/07/08 22:25

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    שליט נחטף משום שמשתלם לחטוף חיילים כי אחר כך משפחותיהן

    ישי, 01/07/08 20:17

    אני בהחלט מבין את כאבה של משפחת שליט

    אולם על המדינה לפעול על פי הגיון ולא על פי רגש.

    ככל שהמחיר בעבור גלעד יהיה גבוה יותר כך גם הפוטנציאל לחטיפה הבאה יהא גבוה יותר.

    במילים אחרות הלחץ של משפחת ארד הוביל לחטיפה הנוכחית.

    והלחץ של משפחות החטופים כעת יוביל בהכרח לחטיפה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מפה תבין נועם איזה דו פרצופי גבי אשכנזי-עלק תומך בעסקת שבויים... (ל''ת)

    גועל נפש, 01/07/08 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אל דאגה חניך תבוסה עכשיו אשכנזי ישכנע את השרים הבוגדים לשלם כל מחיר (ל''ת)

    גם אלף רוצחים, 01/07/08 20:08

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בוקר טוב לאבא של גלעד שליט

    hilda, 01/07/08 19:59

    רק עכשיו היתעוררת?!
    ורק בזכות התיקשורת העם והמשפחות הממשלה התחילה להזיז את עצמה...
    ממש בושה,מה שקורה עם השבויים
    בוש וחרפה.איך תיסתכלו בעיני קרוביהם ברחוב???איך.ומי צריך את השבויים הערבים אצלינו?למה להחזיק אותם בתנאים כל כך טובים.הם אל נתנו לצלב האדום להיכנס לבקר אצל שויינו.אז גם אנחנו לא ניתן.ברומא תינהג כרומאי .במיזרח התיכון תינהג כמיזרח תיכוני.אין מה לעשות.ואוי לכם אים לא תפרסמו את התגובה שלה.תודה .

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מעניין מה היה קורה לו פסטיבל שליט נופל על שבוע רבין? הנה לכם דילמה (ל''ת)

    כבשה סרקסטית, 01/07/08 19:51

    הגב לתגובה זו

    • הייתה חלוקת מעטפות אירופאיות/איראניות כפולה (ל''ת)

      זה הכל, 01/07/08 20:06

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ''תדע כל אם עברייה כי הפקידה גורל בנה בידי מפקדים ראויים לכך'' (ל''ת)

    להחזיר את גלעד!, 01/07/08 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שיחרור שליט רק במלחמה באוייב וחיסול שבט דורמוש נשים זקנים וטף (ל''ת)

    אסור לשחרר, 01/07/08 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כתומים חצופים------------------------תנסחו את ההסתייגויות שלכם (ל''ת)

    בשפה ראוייה !, 01/07/08 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    גנב לא מקבל תמורה וכנ''ל חוטפים על אחת וכמה רוצח מתועב לא מישתחרר!!! (ל''ת)

    עברין נמק בכלא, 01/07/08 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למתים של שדרות לא הייתה תקשורת רקובה שתפמפם אותם כל היום !!!!!!!!!! (ל''ת)

    הם נקברו בשקט, 01/07/08 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חייל צריך להקריב את עצמו עבור המולדת לא המולדת עבור החייל (ל''ת)

    תתאפס, 01/07/08 19:30

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שבויים

    אמנון, 01/07/08 19:19

    אם כל הצער והכאב איפה מורשת הקרב של צ.ה.ל.
    אם היה נלחם עד הכדור האחרון לא היה נופל בשבי או שהיה הורג המחבלים או שהיה לצערי נהרג כפי שקרה לחבריו.
    לא היה מעמיד את המדינה במצב שצריך לשחרר בעבורו רוצחים שלא מעט מחיילי צהל נהרגו לצורך לכידתם.
    די עם הבכינות שיודו בני משפחתו לאלוהים שהוא חיי ויקוו שבעתיד ישוחרר.
    מקרה גולדווסר ורגב באם חברם שניצל היה במקום להסתתר נילחם יתכן שגם שם המצב היה שונה וגם שם לא הינו צריכים לשחרר רוצחים, היה כדאי שהרמטכל של כולם יפעל להשרשת מורשת הקרבשגדל עליה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מקובלים עלי דבריו של בוגי יעלון בנושא.

    נתן.ש, 01/07/08 19:19

    לא קיים מושג בכל מחיר במשא ומתן.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אכן, אם לא היו משלמים מחיר מופרז בעסקה הקודמת - שליט לא היה נחטף

    ש, 01/07/08 19:17

    לדוגמא, אם על כל חטיפה כזו ישראל היתה פוצחת בשרשרת חיסולים בלתי פוסקת של ראשי האויב הנאצי, הזוהמה היתה מבינה שהחטיפות אינן משתלמות.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נמאס כבר לשמוע אותו

    אייל, 01/07/08 19:12

    ברור שהוא רוצה לשחרר את בנו בכל מחיר, אבל נחשו מה, אף אחד לא צריך לשאול אותו!!!!
    מבחינת נועם שליט לא אכפת לו אם ישוחררו 200 אסירים 800 או 4500. לנו כן אכפת כי את הריקושטים נקבל בצורת פיגועי תופת בגלל המוטיבתיה שנפיח בארגוני הטרור.
    צר לי לומר זאת אך, הנח לנו נועם.

    הגב לתגובה זו

    • נועם יקר. היללות שלך בתקשורת דוחות את שחרור גלעד

      שיקה, 01/07/08 19:23

      אתה מחבל במו פיך בסיכויי השחרור של בנך גלעד. ככל שתיילל כן יכבד לב פרעה והפלשתינים ידחו השחרור וילחצו לקבל עוד מדרישותיהם.

      הגב לתגובה זו

    • נמאס תגיד לחברים שלך (ל''ת)

      הכתומים חצופים, 01/07/08 19:36

      הגב לתגובה זו

    • איזה חוצפן אתה אייל

      ף, 01/07/08 19:53

      באיזה זכות אתה מדבר ככה לאב שבנו החייל נמצא בשבי?חובת המדינה לשחרר גם 100000 מחבלים- כמו שאמר ראש המוסד לשעבר שיחרור של מאות מחבלים לא יפר את מאזן הכוחות פה ובדיוק בשביל זה הם נמצאים אצלנו בשבי- שיהיו לנו קלפי מיקוח מולם.

      הגב לתגובה זו

      • ראש המוסד לשעבר זה מי שהרס אותו

        ראובן, 01/07/08 21:58

        זה שאחראי לכל הכשלונות שלו.
        עכשיו המוסד השתקם והספיק לייבב. והראש החדש איך לומר... לא בראש שלך.

        הגב לתגובה זו

    • מול המתלהמים אתה נשמע לי אדם הגיוני. פשוט כשהרגשות גואים אף אחד לא (ל''ת)

      שם לב לעובדות., 01/07/08 20:58

      הגב לתגובה זו

    • אתה במצבו היית מפקיר את בנך ''לחטובת המדינה'' ? גיבור במילים... (ל''ת)

      ישראלי ממוצע, 01/07/08 21:34

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    החזרת הבנים היא יעד ואינטרס צבאי והומאני

    אלי מימון, 01/07/08 19:09

    אך כמובן ששאלת המחיר רלוונטית. הרי ברור שלא נסכים לגאול את נועם שליט במשא ומתן בכל מחיר.
    שיקולי המדינה הם טובת הכלל כנגד טובת הפרט. שחרור מחבלים אם דם על הידיים יגרור רצח ישראלים וודאי. מחיר גבוה אף יגרום להחלפת נועם שליט בחייל אחר ויגרור מעגל אין סופי של חטיפות וסחיטה.
    השאלה קשה וכמובן אם הייתי במקום אביו של נועם שליט - הייתי נוהג בדיוק כמוהו. המשא ומתן חייב להיות שקול ועניני. קבוצות הלחץ אינם משרתים את האיטרס הציבורי. קל יותר להזדהות עם אדם עם זהות ותמונה מאשר קורבנות עתידיים וודאיים.
    שיקול דעת. זה מה שנדרש מהמנהיגים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הפלסטינים סוחרים ברכוש גנוב

    ברווז במטבח, 01/07/08 19:05

    גונבים חייל ומנהלים משא ומתן.
    אם מדינת ישראל תיתן להם להרוויח מה''עיסקה'', זה יהפוך לשיטה, בדיוק כפי שישראל לא הגיבה לקסאמים וזה הפך לשיטה יומיומית שנמשכת כבר שמונה שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אכן הוא צבא העם.. ולכן אין לסכן את העם כולו

    ציוני, 01/07/08 19:03

    בגלל חייל אחד.

    גם נועם שליט יודע, ששיחרור 450 מבכירי הרוצחים (המתנקש בגנדי'' מתכנני פיגוע הדולפינריום וכו' וכו')
    יביא לרציחות רבות על ידיהם ועל יד אחרים בתכנונם.

    נשחרר חייל אחד, במחיר של חיילים ואזרחים אחרים מתים.

    עסקת לבנון מתקבלת על הדעת, כי אומנם בעייתי מאוד מה שיוצא מההצהרה שלה, אך אין סיכון ביטחוני אמיתי בלשחרר את הנבלות האלה.
    לעומת זאת, לשחרר מאות מבכירי המרצחים, יביא להרג רב אפילו בידיהם. ולאיום אמיתי על הביטחון.

    מעניין מה יגידו, להורים של החייל ולהורים של הילדים מהאוטובוס שנרצחו על ידי המרצחים ששוחררו בעסקת שליט.

    אין מה לעשות, אני מבין לכאבם של משפחת שליט, אבל גם כאבם של משפחות השכולות שיהרגו על ידי אותם מרצחים (וגם כבוד הזכרון של הקורבנות הקודמים) לא פחות כואבים.

    ומדינה לא צריכה להיות כמו הורה דואג.
    למדינה השיקול צריך להיות ברור קשה ואף חסר רגש
    מה עדיף, לשלוח מכתב ניחומים אחד, או כמה וכמה.
    וכמעט בכיתי שכתבתי את המשפט הזה, אך זו המציאות וזה צריך להיות השיקול.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! הפתרון -להפעיל כוח בלי רחמים,עד שהם יתחננו שניקח את שליט (ל''ת)

      עמי, 01/07/08 21:29

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    העיסקה לשחרור שבויי לבנון התקיימה לפני שחרורו של שליט

    ר., 01/07/08 19:01

    {למרות שנאמר לנו שהחיילים אינם בין החיים} מכוון שמשפחות גולדווסר ורגב הקימו צעקה גדולה ובצדק, גם משפחת שליט שבנה גילעד חי חייבת לעשות כך,אנחנו נעזור לה!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא ''בכל מחיר''

    יקי, 01/07/08 19:00

    מצער, כואב, אכזרי - לא ''בכל מחיר'' !!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    די כבר עם ראיונות המשפחות! למדינה צריך מחליטי החלטות

    המדינה נהרסת, 01/07/08 19:00

    השב''כ והמוסד צריכים לקחת אחריות
    ולא לתת לגורמים פרטיים להפעיל לחצים ולהחליט החלטות הרות אסון
    הנזק שגרמה משפחת גולדווסר יעלה בנהרות דם ובפגיעה בבטחון (כולל פגיעה בשליט עצמו!).
    הפרט מקריב את הכלל.

    הגב לתגובה זו

    • החלטת הממשלה מושתתת על נימוקים ריגשיים

      גיל אזולאי, 01/07/08 22:44

      וחברים חסרי חוט שדרה

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    נעם, נורא צר לי אבל הפסטיבל של השבוע שעבר יהיה בעוכרי גלעד

    אזרח במיל', 01/07/08 18:59

    העיתונות התעוררה וגילתה שמדינת ישראל לא יכולה להיות סמרטוט של אויבנו בגלל קמפיינים תקשורתיים.
    ההליכה שלך לבג''צ + ''פסטיבל'' החטופים בצפון יהיה לו מחיר במקרה של גלעד.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    קשקוש: בלי לחץ המשפחות, לא היו נוקפים אצבע.

    בתוך עמו, 01/07/08 18:57

    והשבויים היו נמקים לנצח.

    הגב לתגובה זו

    • הנה האסון שלנו - המדינה נחטפה ע''י מופרעים כדוגמתך. (ל''ת)

      ניר, 01/07/08 19:13

      הגב לתגובה זו

    • הם לצערינו לא שבויים והעיסקה הלא מוסרית

      גיל, 01/07/08 22:43

      לא תחזיר אותם לחיים. לחץ המשפחות שרת בצורה אופטימלית את החיזבאללה בניהול המשא ומתן

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אם המחיר הוא מוגזם

    רציונלי, 01/07/08 18:57

    אז לא חייבים להשיב את החטופים. עם כל הצער שבדבר

    הגב לתגובה זו

    • עיסקת שליט? נספוג בגללה עשרות הרוגים

      עמי, 01/07/08 21:26

      יש להיכנע לטרור,לעשות מה שהם ידרשו,כתוצאה מהעיסקה נספוג מלא הרוגים אבל העיקר שנחזיר את הילד הביתה.בקיצור שליט= עשרות משפחות שכולות. לא נורא נתגבר

      הגב לתגובה זו

    • המחיר אכן לא סביר והוא כבר אושר ביום ראשון

      גיל, 01/07/08 22:41

      ולא מדובר בחטופים אלא בגויות

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    משפחות החטופים חטפו את התקשורת והן מנהלות את המדינה (ל''ת)

    אסי, 01/07/08 18:47

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת חטפה אותן, וממשיכה כרגיל לנהל את המדינה. (ל''ת)

      ניר, 01/07/08 19:14

      הגב לתגובה זו

      • אני מקבל את התיקון. אבל הם חטפו את סדר היום (ל''ת)

        אסי, 01/07/08 19:20

        הגב לתגובה זו

        • זה כי אנחנו יושבים בחיבוק ידיים

          ראובן, 01/07/08 22:12

          אז מה יש לנו להתלונן?

          הגב לתגובה זו