• 56.

    אני בעד מאסר לתוקפי ג'ינג'ים

    האגודה למען, 02/07/08 23:28

    גם אם עשו קרחת

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    על פי התגובות של המגיבים. היחס מוזר מאוד .אומנם יש חוק חינוך חינם .

    פקק תנועה, 02/07/08 12:42

    בישראל. ואן שום קשר בן מציאות להגיון ומצב נתון.ולחוק זה .וזו עשית צחוק ברוטלי מהציבור השראלי .ויש לימחוק חוק זה מספר המחוקקים . ולעיתים גבית הכסף וצורתה הם משפילים.או להוציא חוק שפעיליות שונות עד 100 שקל הם יהיו באמת בחינם . אבל להגיע למצב כזה של כעס ועצבים ואלימות .משהוא כאן לא בסדר. וזה ברור מאוד .מהי האלימות בחברה הישראלית .

    הגב לתגובה זו

    • בזמנו אמר דודו טופז דבר יפה:

      מיXתפוזים, 02/07/08 23:37

      חוק חינוך חובה חינם -
      ראשי תיבות:
      חחחח

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    זו עלילת דם, גם ככה הם רוצים יותר מדי כסף

    הורה, 02/07/08 05:07

    מי היא המנהלת הזאתי ? הוא לימד אותה לקח ואת שאר התלמידים שאם הבת שלו אף אחד לא מתעסק והוא לא פרייר של אף אחד
    כולם ככה צריכים להתנהג, רק ככה מקבלים כבוד כאן.

    תוך שנה שנתיים כל ההורים והתלמידים יראו למורים ולרופאים איך מתיחסים בכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מאסר של 50 שנה למורה או מנהל\\ת שמיתלל נפשית+מילולית בתלמיד (ל''ת)

    חינוך למנהלת, 01/07/08 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ב טבעון יש מנהלת בשם לאה קוטלר נהדרת!! התלמידים+הורים אוהבים אותה (ל''ת)

    כוכב צדק, 01/07/08 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אולי שתציע גם מאסר בפועל למי שמשתף פעולה עם אלופי שחיתות? (ל''ת)

    גל, 01/07/08 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אולי תתחילי לדאוג לחינוך חובה ''חינם'' שיעזור למשפחות

    מורה מתוסכלת, 01/07/08 19:41

    שאין להן.כמה משפחות כאלה יש בארץ שלא מסוגלות לעמוד בתשלומים?
    ויש כאלה גם שהמורים שלהם טורחים לדבר לפני כל הכתה.
    די!מסכנים הילדים!
    מסכנים ההורים שלא יכולים לתת לילדים שלהם להיות כמו כולם!

    הגב לתגובה זו

    • 100% נכון!!!+ חינוך חינם מספטמבר 2008 (ל''ת)

      אמא, 01/07/08 23:47

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    היתכן שמשרד החינוך מגבה מנהלים אלימים ?

    עוד יתברר...!, 01/07/08 19:31

    לפי עוצמת התגובות של הגולשים נראה שהתעללות של מנהלים בילדים היא עניין פעוט ושגור.
    נראה לי שאין טעם לפנות לפיקוח של משרד החינוך אם שרת החינוך לא מצאה לנכון להתייחס להשפלת הילד אלא להכניס לכלא ל 7 שנים אבא שאיבד את שיווי משקלו לאחר שבנו הושפל בפני כל הכתה וכשהמנהלת, כנראה, מתנגחת באב לעיני כל הילדים.

    לא הייתי שם. אבל יש מצבים חמורים בהרבה.

    אני לא בטוח מה אלים יותר. אבא שנוגח או מנהלת שמשפילה ילד.

    מפתיע ששרת החינוך רואה רק צד אחד, בד''כ הצד שמגיב ולא הצד היוזם.

    אלימות אסורה בכל מקרה.יש חוק.

    הצעה למנהלת (בדיעבד)
    במקום להשפיל את הילד לעיני חבריו, דבר שלא ישכח כל חייו, תקראי לילד הצידה ותגידי לו שמכיוון שההורים לא שילמו את הנדרש הוא לא יכול להשתתף בפעילות. הוא יכול ללכת הביתה או להשאר בשיעור פרטי בבית הספר או סתם לקבל קצת תשומת לב מהשרת.
    אם היה לך 60 שקל מיותרים יכולת גם להיות צדיקה ביום האחרון של הלימודים.
    אבל מלחמה על עקרונות, על גב ילדים, נראה לי, לא כל כך הולם מנהלים בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה פתאום מאסר ? אולי זה מגיע להם. עובדה המשכורת מוכיחה זאת ! (ל''ת)

    אבא, 01/07/08 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הצביעות יוצאת לאור

    יאיר ל, 01/07/08 18:54

    ומה לגבי אזרחים המותקפים, אזרחים שאינם חברי כנסת, ואינם עובדי ציבור, אזרחים שעובדים קשה לממן את חברי הכנסת ועובדי הציבור ואינם זוכים להגנה המגיעה להם.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מה עם חוק להגנת מדינת ישראל ואזרחיה מהשרים הנבובים שלה? (ל''ת)

    אזרח, 01/07/08 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הילדים של התוקף יהיו דפוקים כמוהו

    הילה, 01/07/08 18:38

    וכך החינוך נראה כמו שהוא נראה... משום שאין תמיכה במורים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מאסר גם לבוגדים שמאלנים. (ל''ת)

    מקרתי, 01/07/08 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ''השרה מציעה מאסר בפועל''

    י, 01/07/08 18:35

    אתם רוצים להגיד שהיום על תקיפה כזאת אין בחוק עונש מאסר???

    בכל מקרה - מי שתקף, יממן על חשבונו שומר, עדיף שנים, שילוו אותו לכל מקום ויגנו על הציבור מפניו.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בתנאי אחד: מאסר בפועל למורים מתעללים ומזניחים

    עובדה, 01/07/08 18:28

    איכות ההוראה בישראל היא מהנמוכות בעולם, לא רק בעולם המערבי.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חוק אנטי מרוקאי? (ל''ת)

    איש לבן, 01/07/08 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תביאו לחרדים את הכסף שיעלה לכם להחזיק את עשרות

    ש, 01/07/08 18:17

    הילדים שתצטרכו לשים בכלא נשתמש בזה לדברים טובים יותר לחרדים ב''ה אין כאלא בעיות

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בוקר טוב לשרה. זה המקרה הראשון? התעוררת??? (ל''ת)

    דן צפון, 01/07/08 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני דורשת מאסר בפועל לכל התוקפים(ות)!!! לא רק לתוקפי מורים!

    משפטנית, 01/07/08 18:05

    המורים אינם חשובים יותר מקשישים, רופאים וסתם אזרחים(ות)!
    על הכנסת לחוקק מיד חוק:
    עונש מינימום של מאסר בפועל לכל התוקפים(ות)! אפילו על סטירת לחי לאזרח(ית) חייבים לתת עונש מינימום של מאסר בפועל!
    רק אידיוטים(ות) יתנגדו לתגובתי!!!
    נא לפרסם בבקשה! זה מאד חשוב לחיסול האלימות הפיסית!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אז המורים שווים יותר?

    יענקלו, 01/07/08 18:02

    מה הקשקוש הזה על מאסר בפועל לתוקפי מורים, וקנס כספי לתוקפי אזרח סוג ב'?
    עכשיו הגברת תמיר רוצה ליצור מחירון לתקיפת עובדי ציבור השונה מהמחיר לתקיפת מוכר בבסטה בשוק הכרמל.
    וכמובן לא נשכח, שרוצח ראש ממשלה נענש יותר מרוצח פועל בניין.

    אז אנא הפסיקו עם הבלגן. אל תגדירו את מי עולה לתקוף יותר ואת מי כדאי לתקוף.
    מה כל כך רע בניסוח בסגנון “מאסר בפועל לתוקפים“? ואולי גם מאסר עולם לרוצחים.
    אבל לפחות יש להתאמץ לנסח את החוק כאילו כל האזרחים (אם עבריינים או קרבנות) שווים בפניו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מאסר לתוקפי מורים ושחרור מחבלים עם דם על הידיים

    ג, 01/07/08 17:59

    מאסר לתוקפי מורים ושחרור מחבלים עם דם על הידיים. זו כנראה האג'נדה של שרת החינוך תמיר. מצד אחד להחמיר בעונשים לישראלים, אבל בכל הנוגע לאויב להתיר את הרסן ולשחרר מחבלים עם דם על הידיים תמורת כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חוק לתקיפת מורים?

    אני מהצפון, 01/07/08 17:58

    האם המורים או הרופאים אינם אזרחים?
    מה בנוגע לחוק כללי נגד תקיפה?
    שכחתם את העם?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יולי, ההורים מתוסכלים ויש להם סיבה. אין תמורה בחינוך!!!

    הורה, 01/07/08 17:56

    חוץ ממלחמות על גב הילדים לא תרמת כלום לחינוך ילדינו.
    הילד שלי לא מבין למה אנחנו רבים עם הערבים כל הזמן... אין לו מושג מה זה יהודי, והחשיבה ההגיונית שלו לא מרקיעה שחקים למרות שהואר מקבל 10 במטמטיקה.
    גידלת כאן דור שלא יודע למה הוא צריך להלחם על זהותו, תרבותו ועמו. ומעבר לזה שצריך להוציא ציון טוב במיצב לא מסוגל להפעיל את השכל הבריא.
    יכול להיות שאותך לא מעניין אם הילדים שלך יישארו ישראלים/ יהודים/ אינטלגנטים. אל את רוב הציבור זה מעניין.
    וכשלמורים בבית הספר אין מענה חינוכי לבעיות חינוכיות/אישיות/ התנהגותיות. אבל מן העבר השני הם כל היום באים בדרישות. אותנו כהורים זה מאוד מתסכל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מסכים אבל...

    רועי, 01/07/08 17:56

    מסכים. מישהו כבר אמור להיכנס לכלא במדינה הזאת על עבירות אלימות ולא לצאת עם 6 חודשים על תנאי (שיבוצע על עבירה זהה של נגיחה בראש של מנהלת)

    יחד עם זאת, כדאי לומר את האמת, מדובר באנשים עם כבוד, שנורא אוהבים לעשות על האש על אי תנועה, ואיזה ב...ז... אשכנזיה תדבר אליו ככה.

    המוח מתוכנת לצחוק מבדיחות של ננסי ברנדס ולהגיד על הבן הדוקר שלו, ''שהוא ילד טוב הוא אוכל הרבה'', ככה שלא בטוח שעונש מאסר יחדור.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ברוח חוק דרומי - אישור להרוג תוקפי עובדי ציבור

    ע, 01/07/08 17:49

    יודעים מה - אם מישהו תוקף אותי - יש לי אישור להרוג אותו. כי סך הכל הגוף שלי הוא נכס שלי וכל מי שתוקף נכס שלי מותר לי להרוג אותו

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אחד כזה צריך ללכת למאסר על תקיפת עובד ציבור

    VOICE, 01/07/08 17:48

    וגם אם הוא היה תוקף אזרח רגיל הוא היה צריך לשבת
    אבל מה הקשר של משרד החינוך לאכיפת החוק

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יופי נחמה!!! ומה עם הקשישים???!!!

    רועי ניסים, 01/07/08 17:44

    הם פחות מעניינים? חוסר עניין לציבור?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הכל מופקר במדינת תוהו ובהו ו-''איש הישר בעיניו יעשה'' (ל''ת)

    הכבוד למגזר של, 01/07/08 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עם שופטים כמו שלנו צריך עונשי מינימום לפני עונשי מקסימום

    ארז, 01/07/08 17:36

    7 שנים מקסימום זה רק המלצה עבור השופטים הרחמנים שלנו. תנו 7 שנים מינימום, בלי קיצו שליש, ותראו איך האלימות נעלמת מהרחובות.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    די עם הפופוליזם

    אוונטי פופולו, 01/07/08 17:25

    שהגבר שהיכה יישב בכלא - ככה צריך להיות במדינה מתוקנת אבל

    מה פתאום לתת זכויות יתר לעובדי ציבור/מורים/רופאים?????

    מה סתם אזרח שתוקפים אותו לא צריך לצפות שהתוקף יישב בכלא? ושהטיפול בו יהיה מהיר?

    מדינת חמלטורה עם שרים פופוליסטים...

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הגנה למורים, הגנה לרופאים, הגנה לחקלאים, הגנה לחיילים...

    מירון חקק, 01/07/08 17:17

    מי יגן על שאר האזרחים?

    הגיע הזמן לחוק וסדר לכולם!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    the public system is going downill and FAST

    me, 01/07/08 17:17

    it seems like the gov't is doing all it can to fail the public systems.it is obvious that the educational and health systems are the most important if you want to keep the society at a high level. look around you...doctors working for peanuts and teachers even less. blink and in six yrs there will be none left

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה עם מאסר לרוצחי ילדים? למה הם משתחררים? (ל''ת)

    י, 01/07/08 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ותסבירי לי גברת תמיר

    אורן, 01/07/08 17:08

    מה הופך תקיפת מורה, רופא או עובד סוציאלי ליותר חמורה מתקיפת שרת, ברוקר או קופירייטר? אם את חושבת שהם נמצאים בקבוצת סיכון, תעלי להם את המשכורת.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ההורים של היום זה התלמידים של שולמית אלוני... תחשבי על זה יולי...

    תחשבו על זה, 01/07/08 17:07

    אם תתדאגי שהילדים בבתי הספר יקבלו חינוך ערכי על פי איזשהי תרבות. ולא יחונכו לחוסר גבולות משווע ולאגואיסטיות חסרת גבול. בלי עבר תרבותי, בלי גאווה לאומית בהווה, ובלי רצון לתרום לחברה בעתיד, תגדלי עוד דור של הורים אינפנטילים שלא יודעים לדחות סיפוקיםה ורוצים יחס כאן ועכשיו!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כדאי שתפסיקי עם הפופוליזם, תתחילי לעסוק בחינוך

    טומי, 01/07/08 17:05

    ומה עם תוקפי רופאים, ומה עם תוקפי ילדים, האם יש מי שהוא בעל דם כחול?
    ומה עם מורים ומנהלים שמתעללים ומבזים תלמידים והורים, האם זה אצלך מחוץ לתחום ???

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הצעה פופליסטית חסרת שחר

    אזרח צפוני, 01/07/08 17:05

    למיטב ידעתי במילא מי שתוקף אדם דינו להכנס לכלא, מדוע שרק מי שתוקף מורה, ואם הוא תוקף הורה ואם מורה תוקף פיזית הורה , מה אז , השרה תמיר היא מחדל , פשוט ההצעות שלה רדודות להחריד היא אחת האכזבות הגדולות ביותר.

    המובן מאליו לא זקוק להצעות לסדר היום.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    היא לא מממשלת אולמרט? אז קדימה, להתלהם!!!

    חגי, 01/07/08 17:04

    מתבייש להיות ''ישראלי''

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יופי אבל מוזר לאן נעלמה הליברליות שלך? אולי גם

    סטירה ביןתיוריה, 01/07/08 17:04

    ערבים תוקפים יגיעו לבית סוהר אההה?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה בנוגע לקורבנות אלימות שאין להם לובי בכנסת ?

    אלכס ד., 01/07/08 17:02

    מדוע בכלל מפרידים את קורבנות האלימות לקבוצות וסקטורים - האם זה משנה אם הראסיה הוטחה בפניו של רופא, מורה, אשה או גבר ? האם זה מה שהופך את העבירה לראויה לאכיפה ?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מנהלת אינטילגנטית לא מותקפת. מנהלת אינפטילית ומתנשאת תותקף על ידי..

    הורה, 01/07/08 17:02

    הורים אינפנטילים ומנופחים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צודקת אבל זה צריך להיות הדדי

    יוסי, 01/07/08 16:59

    עובדי הציבור מזמן הפכו לעבד כי ימלוך והזילזול מצידם עובר כל גבול כמובן שהכל מחלחל ממשלת ישראל ובמיוחד ממשרד האוצר שבעיניו אזרחי ישראל הם אבן ריחיים על צוואר המדינה ואם הם לא היו הכל היה יותר טוב לדוגמא הזקנים חיים יותר מדי,הם חולים יותר מידי,יש יותר מדי תלמידים שעולים לפקידי האוצר מיליונים והנכים מה פתאום הם חיים בכלל וגוזלים את דמי הביטוח הלאומי מהממשלה (הרי זה הארנק הפרטי של משרד האוצר)
    והנהגים מה פתאום הם מזיזים את המכוניות שלהם הרי יצטרכו לסלול להם כבשים רחמנא לצלן
    את הבנת את זה יולי תמיר ,ואצלך הכל בסדר?
    לדוגמא בחינת בגרות ב3 יחידות לנבחנים יש שאלות שהניקוד עליהם 150 נקודות ואם יקבלו 60 נקודות הציון יהיה 60 ולא 60/150 פלא שאנחנו מדרדרים בכל התחומים
    יום נעים פרופסור תמיר

    ו

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    סתירה אחת נבהלתם-השוטרים ניתקפים כל הזמן

    יניב, 01/07/08 16:59

    ולא מזיז לאף אחד את הז

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סוף סוף אני מסכים איתה

    אלכס לוין, 01/07/08 16:59

    זאת הפעם הראשונה מאז מונתה לשרה שאני מסכים איתה
    אבל- מה היא עושה בנידון?????????
    חוץ מלדבר, ולדבר, ולדבר- כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    השרה צודקת רק צריך להקים בתי כלא מתקציב החינוך,,, (ל''ת)

    אמרת חינוך, 01/07/08 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תוקפי מורים יש להשליך לכלא

    ארז, 01/07/08 16:55

    תוקפי מורים צריכים להישלך לשנים ארוכות בכלא - ובנוסף, יש לסלק את ילדם מן המוסד שבו אירעה התקיפה לצמיתות. יש להוסיף הערה בולטת בתיקו האישי של התלמיד/ה כדי שכל מוסד אחר, שאליו ינסה להירשם, יהיה מודע לנסיבות שבהן עזב את המוסד הקודם.
    יש לגלות אפס סובלנות כלפי תוקפי עובדי ציבור למיניהם - מורים, רופאים, עובדים סוציאלים וכ''ו. רק עונשים דרקוניים יביאו להפסקת התקיפות הללו.

    הגב לתגובה זו

    • מה עשה לך הילד - רחמנא ליצלן?

      חגי חדד, 01/07/08 18:47

      אם ההורים דפוקים, הילד צריך להיענש?
      אם כבר המקרה ההפוך יותר נכון.
      לא צריך לדפוק לילד את החיים רק מפני שאחד ההורים שלו לא מסוגל לשלוט בעצבים.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ומה עם תוקפי רופאים (כנסו)

    פיקפוק, 01/07/08 16:48

    או תוקפי זקנים
    או תוקפי ילדים
    או תוקפי נהגי מוניות
    או תוקפי אנשים עם עניים
    או אנשים עם אוזניים
    מה העונש שמגיע לכאלו ?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תלמידים מכים מורים

    אי, 01/07/08 16:48

    הצעה לתוספת: אם העבירה בוצעה על ידי קטין, ישאו הוריו בעונש במקומו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    וזה כולל גם את .............שרי החינוך?

    אורי, 01/07/08 16:47

    שלא אחת תוקפים ותוקפות, בעבר ובהווה, גם הם מורים. תודה לאל שבינתיים רק באופן מלולי. לפני כל שנת לימודים, אם רוצים במש''הח להכניס תוכנית לימודים ומורים מתנגדים ועוד.
    ומעניין אם ההצעה כוללת גם את ההתבטאויות של מנכלי ומנכלות משרד החינוך, בעבר ובהווה, על המורים.
    יאללה, יש מורות שמלמדות בכלא אסירים. לפי ההצעה תהיה כיתה לא קטנה. מספיק רק לעיין באינטרנט ולהזכר

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רואים שאנו לפני בחירות. קדנציה שלמה לא עשתה כלום (ל''ת)

    פופוליסטית, 01/07/08 16:47

    הגב לתגובה זו

    • למה לא עשתה? הכניסה את לימודי הנכבה למערכת החינוך

      חחח, 02/07/08 23:32

      ואת הקו הירוק
      וצימצמה לימודי הסטוריה ותנ''ך (שלא ידעו חס וחלילה הילדים את זכותם לאדמת ארץ ישראל)

      למה אתה ככה מעליל עליה עלילות?

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    בכונתי לפנות לאומרט ולקרוא לו להעניק לי אמצעי אכיפה נגד גנבה ושוחד (ל''ת)

    תני ידך, 01/07/08 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה לא?גם להם תיתנו שומרי ראש ,מה איתנו האזרחים גם אנחנו רוצים (ל''ת)

    טיפול בפשיעה, 01/07/08 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מאסר בפועל למי שקבע את שכר המורים ןהמשק (ל''ת)

    אזרח מאוד מודאג, 01/07/08 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    צודקת, תוקפים סתם לא צריכים עונש.

    אייל, 01/07/08 16:37

    לאיזה מצב הגענו במדינה הזו.. צריך לעשות הבדלה בין תוקפים כדי להחליט מהו העונש. תקיפה היא תקיפה בכל המובנים המשתמעים מכך. ואם מישהו החליט לתקוף שיידע שיכולים לשים אותו בכלא, בלי קשר אם זה מורה אם זה קוף או אם זה עובד זבל מה זה השטויות האלה?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קצת תמימה השרה שלנו

    דניאל, 01/07/08 16:35

    מישהו פעם אחת יילך לכלא והאלימות תיפסק? השרה הנחמדה שלנו לא מבינה את חומרת המצב והאלימות בחברה הישראלית, לכן הפיתרונות של חברי הכנסת מנותקים ולא מספקים, צריך הרבה יותר ענישה, הרבה יותר חינוך, מאסרים הרבה הרבה יותר ארוכים ותוך כמה שנים אולי האלימות תרד לרמה מספקת.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בדיוק כמו שאם יכניסו רוצח אחד לכלא יפסקו הרציחות (ל''ת)

    ניסים, 01/07/08 16:34

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-1

      נגה, 01/07/08 18:09

      אתה צודק שאם יכניסו רוצח אחד לכלא האלימות לא תפסק, אבל חייבים להתחיל במשהו.

      הגב לתגובה זו

      • אפשר להכניס את התוקף לכלא לפי החוקים הקיימים - לעשות ולא לדבר (ל''ת)

        יוסי, 01/07/08 20:00

        הגב לתגובה זו