• 83.

    אולי ברק יברח לאמריקה מבעוד מועד וישאר שם(על הראש של טלנסקי וחבריו) (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/07/08 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    יפה שעה אחת קודם

    גמלאי שישאר פה, 01/07/08 18:20

    תשאלו את ביבי יו'ר האופוזיציה אם הוא הזמין כבר כרטיסי טיסה לברוח במחלקת עסקים ללונדון עם משפחתו במקרה של התקפת צה'ל על אירן ותגובה אירנית על ישראל,על מנת להסביר מדוע נאלצה ממשלת ישראל בראשות אולמרט וברק כשר הבטחון לתקוף את מתקני הגרעין בעירק....

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אתם האיראנים,-האם מנהיגכם המהולל וחבורת המוקיונים שסביבו, המקיאים

    מה קורה לציבור, 01/07/08 18:15

    מלחמה בוקר יום וערב, האם הם דאגו לכם למיגון?___________האם יש לכם מרחבים או אמצעי מיגון לשעת הצורך?-------
    איניג'אד וחבורתו, חבורת מוקיוני רפש עלובים.
    במקום לאיים ולהתלהם במקום לסגוד ולממן טרור עולמי, תדאגו לאזרחים שלכם.
    **********************
    אפרופו חפירת קברים להמונים,זה מזכיר משהו, איזו אימה אפלה מלפני כמה עשורים.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מנסים לטמטם אותכם האמת בקונספירציות בישראל (ל''ת)

    האמת על הדלק, 01/07/08 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    העם לא רוצה מלחמה למען חברת הדלק של בוש (ל''ת)

    דיי, 01/07/08 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    '' עזבו הכל שטויות '' מה באמת אתם מאמינים ?

    אפי, 01/07/08 18:02

    צריך אקשיין בחיים.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    1.5מליון שסניקים+1.5 מליון ערבים+המושחתים+עברינים=הבעיה האמיתית (ל''ת)

    של ישראל.תחשבו!, 01/07/08 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לא נתפלא אם זה בא מאנשי שלום אולמרט

    א.נ, 01/07/08 16:56

    כדי לחזק את ראש הממשלה הכושל.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    שטויות במיץ,כל עוד הממשל הנוכחי מכהן כלום לא יקרא רק השמדת ישראל.

    מאיר, 01/07/08 16:12

    מה שלא יבוא מרעידת אדמה,יבוא מממשלת האפס הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    יהודי הוא בן של מלך

    יהודי אמיתי, 01/07/08 15:37

    אל לכם להיות מודאגים כי גם אם ישראל תתקוף זה פשוט להקדים במעט את הנזק שאירן מעונינת לעשות אבל אין מה לדאוג הקב''ה יתן לאירנים האלה כזאת מכה כואבת שהם לא ידעו לא מימינם ולא משמאלםרק צריך לבטוח בשם שהוא יתן כוח לצה''ל ועוצמה שיכו את אירן כהוגן ופשוט יעלמו מן השטח

    הגב לתגובה זו

    • אשריך צדיק אתה צודק, עוד אוסיף, צריך לפרק צה''ל ולסמוך רק על אבינו.

      ירמוחאל, 01/07/08 16:16

      שבשמיים, במידה והוא אינו עסוק. ישתבח שמו! כולם לחזור בתשובה! להציף את הישיבות!!

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    האם אתם רוצים להגיע לרגע האמת עם המושחתים אולמרט וברק? (ל''ת)

    סכנה!, 01/07/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הגיע הזמן

    יהודי, 01/07/08 13:59

    טוב לו מספיק דיברתם עברו למעסים
    ועל הדרך תנכו את עזה

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    להכין בבית ערכות ל-3 שבועות ללא חשמל מים ומזון בסופרים (ל''ת)

    פרשננו המדיני, 01/07/08 13:39

    הגב לתגובה זו

    • ולאפסן הכל במיקלטים התת קרקעיים (ל''ת)

      שכידוע העורף, 01/07/08 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    אנחנו שוב מוקרבים בשביל האמריקאים.

    מיקי, 01/07/08 13:36

    נרצה לתקוף רק את סוריה? זה מעולה, אין לכך השפעה שלילית על הכלכלה האמריקאית. רק חיובית על החיילים שלה בעירק. נרצה להשמיד את הגרעין האיראני, זה אסון. אפילו אם למידע זה אין בסיס האמריקאים יפיצו עוד כמוהו במהלך הזמן כדי לדרוך את איראן נגדנו. ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מעניין מה מטרת המפרסמים של המאמר

    חיים אבגד, 01/07/08 13:34

    יש כאן שני אחראים לפרסום המאמר:
    1. מה שקרוי ''בכירים בפנטגון''. למה שיפרסמו אזהרה שכזו לאירן? ובכן, נראה לי שמטרתם האמיתית היא לעזור לישראל להגיע למקנות ''נכונות'', ולבצע את מה שארה''ב אינה יכולה לבצע מסיבות פוליטיות ומסיבות פנים.
    2. ''סוכנויות הידיעות''. מעניין מה הן סוכנויות אלה? נראה לי שפשוט משתמשים בתאוות הפרסום של הללו. מי המדליף? האם אלה אותם ''בכירים בפנטגון'', או אולי בכירים בממשל?
    בכירים בממשל....

    חיים

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אולי תתנו תאריך מדוייק יותר כדי שהאירנים יוכלו לחסל את התוקפים?

    ליאת, 01/07/08 13:25

    בשם הצדקנות והצביעות, בשם ההומניזם הנוצרי החילוני מגישים את הלחי השנייה ורצוי מאד שזה יהיה לחי של יהודי.
    אז יאללה, תתרמו את חלקכם לחיסול חיילי ישראל באויר בים וביבשה

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    קודם ליזרוק את הראש לכלא

    bob, 01/07/08 13:10

    ואחר כך אולי שכל יכנס לראשים העלובים שלנו. אסור להאמין לשלטון הנוכחי. הכל שקר וטמטום. הכסף מדבר ומספיק מעטפה קטנה לראש והכל משתנה. השאלה החשובה ביותר זה לא אירן אלא איך זה שראש הממשלה ממשיך לתפקד כאילו כלום לא קרה והעם אוכל ושותה ולא מצליח להחליף שלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    המושחת עד עכשיו הרוויח זמן בגלל השבוייים וברגע שיחזרו להתעסק עם השח

    ג'ינג'י = ת''א, 01/07/08 13:06

    השחיתות שלו ברור לאן יפנה לכן אסור לאפשר למושחת להמשיך ולנהל את המדינה הוא גרם נזק אדיר למדינה! הוא מסוכן ומסכן את העם ואת המדינה!! ארור יהיה שילך הביתה ולכל הרוחות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בדרך תפציצו את קיבות עין טל ותשדלו לדייק על רוחמה (ל''ת)

    גדעון שפר, 01/07/08 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אל תאמינו לשום מילה ספיןמרט כבר מכין את הבחירות הבאות. (ל''ת)

    אולמרט לנד, 01/07/08 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ישראל רק מחזקת את המצור האיראני על צווארה !

    עם טיפש יושמד, 01/07/08 12:47

    זה קורה מול סוריה,חמאס וחיזבאלה !
    גם בצפון,גם בדרום ובקרוב גם במרכז !
    את המחיר נשלם כולנו אישית בקרוב !

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הג'ובניק אולמרט והבנים האומללים שלו ילחמו באיראן. (ל''ת)

    קצין 13, 01/07/08 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ישראל של אולמרט לא תיתקוף שום איראן ! היא רק מחזקת את המצור האיראני

    שטויות במיץ, 01/07/08 12:45

    מי מקים את המצור האיראני סביב ישראל ומחזק אותו בכול דרך אפשרית ?
    נכון ...ממשלת שמאלמרט מחזקת את :
    חיזבאלה,סוריה,חמאס,ואיראן עצמה ומשלימה את הקמת טבעת החנק !
    בכך משלימה ישראל המטומטמת את המצור על צווארה וכאשר בקרוב ישתלט חמאסטן / איראן על הגדה ויקים בסיס איראני נוסף 10 ק''מ מגוש דן !!!!
    את המחיר נשלם כולנו בקרוב!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    תקיפה האיראן אינה אפשרית כשיש לנו רוה''מ חולה נפש. (ל''ת)

    ציון אליצור, 01/07/08 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    על עוד יושב לו הליצן אולמרט בכס הממשלה שום תקיפה ושום בטיח (ל''ת)

    ש. ירקוני, 01/07/08 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מעניין מדוע NRG אינם מצנזרים את הבוגד ''נעמן שפוי''

    איליה, 01/07/08 12:41

    ותגובות התומכות במדינת ישראל ובצה''ל הם כן. האם מישנו מעוניין לעורר פרופגנדה באופן מלאכותי?

    מעניין אם גם זה יצונזר.

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שבמדינה דמוקרטית לא מצנזרים אנשים בגלל שהדיעות שלהם שונות. (ל''ת)

      רונן, 01/07/08 21:50

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    תגובה ל-16 נעמן שפוי.

    ישראל., 01/07/08 12:37

    תשמע לא ידעתי שכל כך הרבה שכל יכול להיות בבן אדם אחד, במידה ואתה רווק אני מבקש להכיר לך את החותנת שלי .

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא ליפול בפח האמריקאי הזה !!! שימצאו פראייר אחר שיתקוף עבורם!____ (ל''ת)

    _______________, 01/07/08 12:29

    הגב לתגובה זו

    • עבורם??? פסיכי, איראן היא איום כמעט אך ורק

      על ישראל, 01/07/08 13:05

      כנראה שאתה נפלת בפח של אולמרט ואנשי קדימה, אולי מרצון...

      הגב לתגובה זו

      • פסיכי מי שמפנטז פה (ל''ת)

        על תקיפת איראן, 01/07/08 13:31

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    הממשל האמריקני מחסל כל סיכוי של ישראל להגן על עצמה. (ל''ת)

    ההדלפות מכוונות, 01/07/08 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    משיח לא בא...הוא בונה מקלט אטומי בנגב הצפוני (ל''ת)

    ג'מירו קאווי, 01/07/08 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כמו שצריך

    ירון, 01/07/08 12:12

    לקרוע לאחמדאיניג'אד הערבי הזה את התחת השחור והמזדיין שלו.
    אם לא עכשיו, מאוחר יותר יהיה אסון.
    עדיף עכשיו ובכל מחיר גם אם הכלכלות פה יתרסקו ויפלו פה טילים ומה שלא חלמנו עליו.
    בכל מקרה זה ייפול עלינו בעתיד ופי 7 אם תהיה לאיראנים האלו פצצה גרעינית.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כמו שצריך

    ירון, 01/07/08 12:10

    לקרוע לאחמדאיניג'אד הערבי הזה את התחת השחור והמזדיין שלו.
    אם לא עכשיו, מאוחר יותר יהיה אסון.
    עדיף עכשיו ובכל מחיר גם אם הכלכלות פה יתרסקו ויפלו פה טילים ומה שלא חלמנו עליו.
    בכל מקרה זה ייפול עלינו בעתיד ופי 7 אם תהיה לאיראנים האלו פצצה גרעינית.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא למלחמות השליטה על הדלק על גבינו (ל''ת)

    הגב נשבר לנו, 01/07/08 12:10

    הגב לתגובה זו

    • מלחמות על דלק?

      ארז, 01/07/08 12:37

      נשק גרעיני בידי אירן לא אומר לך כלום?
      טוב, תמשיך לדבר בסיסמאות...

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מצנזרים טוקבקים בישראל וזה מצולם (ל''ת)

    תתביישו, 01/07/08 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    עפ''י ההיגיון של ברק ואומללמרט , כמה שיותר מהר !

    ישמעאל, 01/07/08 12:08

    אומלללמרט ושותפו לחיים [הפוליטיים]ברק , מבינים שתקיפה מוצלחת באיראן , תציל אותם מציפורניו של ביבי [אולי] לכן , ישאפו לבצעה מוקדם ככל האפשר לפני בחירות לכנסת . גם ברק וגם אומללמרט זקוקים להצלחה באופן נואש !

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למה שנסכו אזרחים לבצע הדלק של בוש וצייני (ל''ת)

    דיקטטור דלק, 01/07/08 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בעירק לא היה נשק להשמדה המונית הממשלות שיקרו לנו (ל''ת)

    רצח באירן, 01/07/08 12:07

    הגב לתגובה זו

    • עירק זה כבר פאסה

      ארז, 01/07/08 12:37

      היה או לא היה נשק להשמדה המונית - זה כבר מאחורינו. מה שברור הוא, שבאירן יש ויש, ויש להכות אותם לפני שיספיקו לפתח משהו הרסני פי כמה.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אירן=ירצחו ילדים בישביל דלק ב2008 (ל''ת)

    מתבייש במדינה, 01/07/08 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה הם לא מנסים לדבר דיפלומטיה (ל''ת)

    דיי לרצח ילדים, 01/07/08 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אין סיכוי- המקלט של אולמרט לא מוכן (ל''ת)

    לילי הכושית, 01/07/08 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מלחמה פסיכולוגית ותו לא

    אבנר, 01/07/08 12:03

    שום דבר מציאותי אין בזה , גם אם לישראל היתה איזו שהיא כוונה כזאת האמריקאים בטוח שלא יסכנו את מערכת הבחירות שלהם בהרפתקאה שתיצור משבר כלכלי חמור מעבר למצב הכלכלי החמור שקיים בלאו הכי, בוש לא יגיש לאובאמה את הנשיאות על מגש של כסף.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ישראל לבדה לא יכולה לבלום את הגרעין האיראני

    ההולנדי המעופף, 01/07/08 11:54

    לכל היותר להאט את קצב העשרת האורניום,
    ובכך לדחות את הפצצה בשנה-שנתיים גג.
    עד כמה שאני יודע יש תוכנית לתקיפת איראן דרך מטוסים שיוצבו במדינה קרובה, תוך שימוש בטילי שיוט בגזרה הדרומית.

    אפשרי לתקוף את איראן ולהשמיד, השאלה מה המחיר שאנחנו מוכנים לשלם, והאם לא עדיף שהאמריקאים יעשו את זה בעצמם בסיכון קטן הרבה יותר ובאופציות פעולה וסיכויי הצלחה גדולים יותר.

    אולמרט אם אתה מעוניין בתקיפת איראן, תתן את ההוראה להתקיף היום בלילה.
    אין לנו זמן לבזבז.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שמתם את הידיעה כדי להשכיח את פרשת העמותות? (ל''ת)

    י, 01/07/08 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    השר המזמר

    מומחה כמו מופז, 01/07/08 11:50

    מענין מתי הוזמן השר לעיניני ישור פסי הרכבת שאול מופז, לפנטגון.כמי שמומחה לעיניני תקיפה של אירן. ולא פוסק לקשקש בזנב בענין זה !!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יש פקידים חצופים בפנטגון, שרוצים לדחוף את ישראל לתקיפה מטופשת (ל''ת)

    יותר מדוייק, 01/07/08 11:44

    הגב לתגובה זו

    • פצצה גרעינית אירנית היא לא סיבה מספקת בעיניך?

      ארז, 01/07/08 12:36

      פצצה גרעינית אירנית היא משהו טיפשי בעיניך?

      הגב לתגובה זו

      • פצצה איראנית לא רצוי,אבל נחיה עם זה כמו כל העולם ואשתו

        אם וכאשר,בכלל, 01/07/08 13:20

        קודם כל שנית כל ושלישית כל-אף אחד לא יזרוק אטום-אפילו לא איראן. כ''כ
        רוסיה מעורבת גם בהזלגת הגרעין גם במערכות הגנה חדישות לאיראן.כ''כ שואף לאפס תקיפה מוצלחת-תת קרקעי ומפוזר/כשלון תקיפה- השלכות חמורות..כ''כ נוצף כאן בטילים (רגילים) שיצא שכרנו בהפסדנו בכל מקרה -כולל הצדקה בינלאומית לירי עלינו-כי תקפנו.._________ איראן לא תעיז לזרוק אטום ,בין היתר בגלל שזה ישמש יופי של תירוץ למערב לתת תצוגה של ''עונש'' בהמחשה עליה._____ איראן גרעינית מאיימת בעיקר על ההגמוניה הערבית ומעמד מצרים---תן להם לשבור ת'ראש._____ תקיפת איראן ע''י ישראל-טמטום חסר אחריות לשמו.

        הגב לתגובה זו

        • כל אומה שתיתקוף את אירן ישראל תיהיה מותקפת

          asher b, 05/07/08 10:45

          ישראל חיבת להגן על עצמה ולא לישמוך על אף גורם כולנו זוכרים את המחיר הנורה בשועה
          על כן לא לעשות חשבון לאף אחד הזמן אוזל וזה הרגה שהעם צריך להיתלקד ולתת גבוי למנהגים שיעשו את העבודה ובימיוחד שהתיקשורת לא תעשה עוד טעויות כמו במילחמת הגליל וזה הזמן שכל המיפלגות יבינו את צו השעה אף אחד לא יכול לדעת מה המיחיר אבל כולנו יודעים שיהיה אסון אם לא נעשה את זה היום

          הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש לחסל את אמנידג'אד בשקט

    שלמה, 01/07/08 11:41

    תקיפה צבאית באיראן תהיה אסון שמלחמת לבנון עלולה ח''ח להתגמד מולו. יש לטפל באחמנידג'אד בדרכים שקטות או לפתח מאזן הרתעה משוכלל יותר כתחליף לסיכול תוכנית הגרעין.

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה חושב שישתקו על חיסול אחמדינג'ד

      victor, 02/07/08 10:46

      אין לך טיפת שכל. זה לא תקיפה זה רצח נשיא. זה כמו פצצת אטום

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולמרט מדליף ידיעות על תרגילים ביוון והפצצה קרובה באיראן כדי

    לך הביתה, 01/07/08 11:38

    להחזיק אותנו במתח חיובי שאוטוטו משהו חשוב הולך לקרות כשהוא עדיין בתפקיד ראש ממשלה,מה שאולי יגרום לנו לשכוח שהוא לא רלוונטי כראש ממשלה ושעוד נותרו לו רק חודשיים בתפקיד.
    אולמרט רותם חשיפת סודות מדינה להישרדותו הפוליטית האישית-כך הוא עשה בהדלפות על הגרעין הישראלי וכך הוא עשה וומשיך לעשות עם ההדלפות על התרגול של חיל האוויר ביוון ואלה על התקיפה הקרובה באיראן.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ידוע שביולי אולמרט מקבל את הגננה ומתחיל לעשות שטויות,ראה לבנון 2 (ל''ת)

    בקלווה, 01/07/08 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה לא להשתמש בפצצות אלקטרו מגנטיות ? זה ישתק אותם... (ל''ת)

    נעם, 01/07/08 11:37

    הגב לתגובה זו

    • אולי כי אין דבר כזה?

      דורון, 01/07/08 14:39

      אין פצצה שיוצרת אפקט אלקטרו מגנטי והיא לא גרעינית.לתקוף בפצצה גרעינית-זו פשוט טיפשות מהמדרגה הראשונה.

      הגב לתגובה זו

      • אולי הוא מתכוון לפצצות ניוטרון

        פנדה, 01/07/08 16:40

        טוענים שיש בישראל כמה כאלה - אבל אלה פצצות גרעיניות טקטיות (פוגעות רק בשטח קטן ורק באנשים ובעלי חים) ולא אסטרטגיות ולכן לא ברור אם ומתי אפשר יהיה להשתמש בהן.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    לקחתם ערכות האב''כ לפחות תחזירו, תעשו משהו לטובת העורף (ל''ת)

    גונתר שווישטיגר, 01/07/08 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חרטה!!!אנו חלשים מדי! (ל''ת)

    צחי, 01/07/08 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בא לכם לפרסם גם את השעה המדויקת או שזה כבר מוגזם? (ל''ת)

    האסטרטג, 01/07/08 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מנהיגות מושחתת(טלנסקי ,עמותות) עלולה לסכן המדינה -תמות נפשי (ל''ת)

    עם האירנים, 01/07/08 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ויפה שנה אחת קודם... (ל''ת)

    יניב, 01/07/08 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ב2012 העולם נגמר וזוהי ההתחלה של הסוף... (ל''ת)

    רוחמה רזיאל, 01/07/08 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    נתקוף הכורים באיראן,והנצחון מובטח בבחירות הבאות(כמו בגין) (ל''ת)

    מר בקשיש, 01/07/08 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    להעזר באמריקאים בסתר... כי לבד יהיה קשה!!! (ל''ת)

    נחום, 01/07/08 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אם אני יודע שתהיה תקיפה, אז עוד סיבה להחליף את אולמרט

    א.ק., 01/07/08 11:10

    כל מה שאולמרט יעשה או לא יעשה יהיה להציל את הקריירה הפוליטית שלו. הוא מדליף ידיעות כאלה בכדי שלא יוכלו ללכת לבחירות עד אז. הוא רוצה להציל את הכיסא ובדרך אגב גם את ישראל. תאוות שלטונו ותאוות הבצע של אולמרט יעלו לנו בעצם קיומינו, כי אולמרט כשיר לטפל בחנות מכולת.
    וזהו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יש לנו הרי טילים ק''ק, אז למה לא להשתמש? (ל''ת)

    בנוסף למטוסים, 01/07/08 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני יודע להיכן איראן בשום פנים לא תשלח טילים

    אבידור, 01/07/08 11:08

    למתחם שיינקין. הם קיבלו הודעה שבשעת מלחמה יתקבצו באיזור כל הסמולנים אשר פוגעים במדינה מבפנים ולכן לשם הם לא יכוונו את טיליהם.

    הגב לתגובה זו

    • מתי היית בת''א בפעם האחרונה ?

      פנדה, 01/07/08 12:57

      לא נראה לי שהיית בתל-אביב בזמן האחרון... שיינקין כבר לא מה שהיה, היום הוא מאוכלס ברובו בחרדים וזקנים.

      הגב לתגובה זו

    • אינטיליגנציה זה לא הצד החזק שלך...

      דפ''ר, 01/07/08 13:42

      1. שמאלנים כותבים ב-ש ולא ב-ס .... חבל שלא השתדלת יותר לסיים כיתה א'.
      2. ה''שמאלנים'' הם אלו שמשרתים בסדיר ובמילואים בזמן שבטלנים הזויים כמוך משתחררים על פרופיל 21 ויושבים בשינקין.

      הגב לתגובה זו

      • סמולנים זו מילת גנאי לשמאלנים

        פנדה, 01/07/08 16:41

        מלשון Small - קטן

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    והכי חשוב לנצל את ההזדמנות ולהשמיד את החיזבאללה

    גרשון, 01/07/08 11:06

    והכי חשוב לנצל את ההזדמנות ולהשמיד את החיזבאללה. איך משמידים ארגון טרור? הורסים את כפריו ובסיסיו והורגים כמה שיותר מלוחמיו ומנהיגיו. מצידי שכל דרום לבנון תהפוך לאזור ממוקש אחד גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    באיזה תאריך ושעה ?

    אחמדי, 01/07/08 11:06

    נו באמת ... תפרסמו כדי שיהיה מוכן!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ככה הם עובדים

    אחד שמבין, 01/07/08 10:55

    זאת דרכם של האמריקאים ללחוץ עליו לתקוף
    אם הם רוצים באמת למנוע מאיתנו לתקוף
    קונדוליסה רק צריכה להרים טלפון

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ומה יעשו האזרחים?

    נפתלי, 01/07/08 10:54

    מדינת ישראל מתאמצת להחזיר גופות מלבנון אבל לא דואגת לאנשים שחיים בה. למשל: שדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תקשורת עויינת ומפגרת!!!

    שוקי, 01/07/08 10:52

    מה אתם מפרסמים דבר כזה בכלל איזה מפגרים במקום לשמור על חשאיות כמו במבצע שהיה בעירק אתם פותחים תפה שלכם בשביל עוד קצת רייטינג לכם יש חלק גדול בהריסת המדינה בושה וחרפה!!

    הגב לתגובה זו

    • וואו אתה מטומטמם ברמות

      פנדה, 01/07/08 12:59

      כל דבר שיפורסם כאן יפורסם על דעת הצנזור הצבאי. ייתכן אפילו שדובר צה''ל העביר את הידיעה. ההבדל בין עכשיו למבצע בעיראק הוא שבעיראק באמת רצינו לתקוף ולהשמיד את הכור, וכאן אנחנו ממש לא רוצים לתקוף. מי שלא רוצה לתקוף - מאיים, וזו המשמעות של ''ידיעות'' כגון אלה - לוחמה פסיכולוגית נטו.

      הגב לתגובה זו

    • אם רצו לשמור את זה בסוד

      דורון, 01/07/08 14:41

      היו מצליחים כמו בסוריה

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם האיראנים מוכנים כפי שהם טוענים זאת משימה קשה מאוד.

    מיקי, 01/07/08 10:52

    במעטה לתיאור.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם האיראנים מוכנים כפי שהם טוענים זאת משימה קשה מאוד.

    מיקי, 01/07/08 10:51

    במעטה לתיאור.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צבא איראן אוכל את צה''ל בלי מלח. רק סילוק הקצינים הדתיים יביא לשיפור

    נעמן, 01/07/08 10:51

    בואו נדבר על עובדות:
    מאז 1967 צה''ל מובס בכל מלחמה שהוא משתתף בה.הסיבה לכך ברורה - השתלטותם של קצינים ולוחמים דתיים על היחידות הקרביות, תהליך שהחל לאחר ההשתלטות על השטחים הכבושים ב 1967 . לפיכך, רק ניקוי האורוות הכתומות של צה''ל מהאוייב שחדר לתוכו והשבתו להיו על בסיס חילוני (עולים מרוסיה, בדואים, דרוזים, קיבוצניקים) יתנו לו כוח ועוצמה. אחרתת, אוראן קורעת אותנו בלי מלח.

    הגב לתגובה זו

    • אולי סילוק השמאלנים מעמדות השפעה?

      ארז, 01/07/08 12:35

      סילוק השמאל מכל עמדות ההשפעה הוא המפתח לניצחון - במקום הלכי רוח תבוסתניים-שלומיסטיים משמאל נקבל רוח לאומית-ציונית מימין, ונצחונות בכל קרב ומלחמה.

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה אדיוט... (ל''ת)

      עמיחי, 01/07/08 12:38

      הגב לתגובה זו

    • צא לנו מהחיים!!! (ל''ת)

      מיקי, 01/07/08 12:56

      הגב לתגובה זו

    • או שאתה חולה נפש או שסתם אתה רוצה לנהום ולהזכיר

      A, 01/07/08 13:18

      את הפינוי ב2005 בכל אופן בכל מקרה עשית זאת בצורה רעה מאוד, אני במקרה הייתי לוחם ומפקד בגדוד חיר ואני משרת בגדוד כזה במילואים ומה שאת האומר הוא קישקוש אחד גדול והלוואי וחמישית מהציבור החילוני היה בעל ערכים ואידאולוגיה ציונית כמו שיש לחובשי הכיפות הסרוגות ( ואני מדבר על התנחלויות ושאר הירקות) אז להבא תחשוב קצת לפני שאתה נוהם\\כותב

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אוי ויי (ל''ת)

    איתי, 01/07/08 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הפנטגון דולף כמו ברז בזמן האחרון,הם מתים לדחוף את ישראל לתקיפה

    רמי, 01/07/08 10:47

    צריך מישהו שיעשה עבור העולם את העבודה המלוכלכת,לא?נראה לי שאנחנו כמו פיונים בכל המשחק הזה,שהוא מבחינתנו כמובן קיומי,אבל מבחינתם זה רק עוד מאבק על אינטרסים ושליטה באיזור,מול סין ורוסיה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עזה גדולה על הממשלה העלובה ... אז איראן ???? (ל''ת)

    ישראל, 01/07/08 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שמישהו יסביר לי בבקשה

    יוסי, 01/07/08 10:40

    אני לא שמאלני ואני לא אוהב את האיראנים או משהו אבל אני לא מבין למה אנחנו חייבים לתקוף את הכורים של האיראנים? האם באמת יש סיכוי שהם יתקפו אותנו גרעינית גם אם יהיו להם פצצות?, אף אחד לא מדבר על זה...

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שאתה צוחק... אם לא זה ממש מפחיד

      ישראל, 01/07/08 12:32

      כי אחמדינג'ד בעצמו אמר שהם רוצים להשמיד אותנו, זה למה

      הגב לתגובה זו

    • אין סיכוי שהם יתקפו אותנו - הם לא יצטרכו

      פנדה, 01/07/08 13:05

      ברגע שלאיראן תהיה יכולת להשמיד את ישראל במכה גרעינית, ישראל תתמוטט - בלי שיצטרכו ללחוץ על הכפתור האדום. הבורסה תקרוס, החמאס וחיזבאללה יוכלו להשתולל בלי חשבון - ואנחנו לא נוכל להגיב. תוך כמה שנים ישראל תדעך ותחזור אחורה בזמן 40 שנה. ערביי ישראל ירימו ראש ויתחילו באינתיפאדה. אנשים טובים ירדו מהארץ כדי לחפש עתיד טוב יותר - כך יחסל אותנו אחמדינג'ד בלי לשגר אפילו טיל אחד.

      הגב לתגובה זו

      • נוסטרדמוס אמר לך את זה? (ל''ת)

        רונן, 01/07/08 13:19

        הגב לתגובה זו

    • לא חייבים ולא נעליים (ל''ת)

      אתה צודק לגמרי, 01/07/08 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הלוואי !!

    אריה, 01/07/08 10:38

    הייתי רוצה להאמין שממשלת ישראל עוד תאפשר לצה''ל פעם אחת להסיר את האיום הגרעיני מעל ראשנו ( ובכך אולי עוד תיזכר במשהוא לטובה ) !!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תנו לנו לסיים את הבחינות.....

    סטודנט ערבי, 01/07/08 10:36

    ותעשו את מה שבא לכם אחרכך....
    תפציצו.... ותקבלו טילים....
    אני אצפה בחדשות מהבית... בכפר...
    כן... תפציצו... אכפת לי מפצצת אטום על טהרן....
    ומאלפי טילים בתל-אביב....
    ממש אכפת!!!
    אהלן וסהלן במזרח התיכון....
    זה לא יימר... הייתם הולכים לאוגנדה??

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ה' יהיה עם חיילות צה'ל ותיצלח דרכם,וה' ילחם להם. (ל''ת)

    ג'ויה, 01/07/08 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הרמטכ''ל האמריקאי היה פה פעמיים כאילו ?

    ניסן, 01/07/08 10:28

    בחשאי כאילו ?
    תבינו את הרמז כלומר.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה ברור וידוע שישראל תתקיף. והנה הסיבות:

    ניר, 01/07/08 10:27

    עיראק רצתה לפתח לעצמה גרעין. ישראל התנגדה - ישראל הפציצה.
    עם סוריה קרה את אותו הדבר. התגלה כור גרעיני שם - ישראל הפציצה.
    אין סיבה שעכשיו זה לא יקרה כאשר איראן היא יותר מסוכנת מכולם.

    הגב לתגובה זו

    • לעיראק וסוריה לא היו סוללות נ''מ רוסיות

      פנדה, 01/07/08 13:14

      כדי להשמיד את הגרעין האיראני לא מספיק לפגוע בכור אחד - צריך לפגוע בכמה וכמה מתקנים, לא את כולם אנחנו מכירים. לא מספיק טייסת אחת, והמרחק הרבה יותר גדול

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    תקיפת אירן תיהיה טעות קריטית ואסטרטגית של ישראל...גם אם...

    עומר, 01/07/08 10:26

    לאירן תיהיה פצצה גרעינית...מאזן האימה מול ישראל ימנע ממנה לתקוף...אירן יודעת שישראל מסוגלת להשמיד אותה ולהפוך אותה לאיי חורבות,לפני שהיא תספיק למצמץ, לכן הסבירות שהיא תחליט להטיל פצצה על ישראל היא נמוכה...מאידך לתקיפה של ישראל עלולות להיות תוצאות הרסניות על המזרח התיכון והעולם כולו והיא תסמן את תחילתה של מלחמת העולם השלישית וההרסנית מכולם.

    הגב לתגובה זו

    • הלו, תתעורר, המלחמה כבר התחילה

      ארז, 01/07/08 12:33

      מלחמת העולם השלישית החלה ב-11.9.2001. בינתיים רק צד אחד נלחם (רמז: לא המערב) ומשיג נצחונות והישגים. אולי כדאי שהמערב יתעורר ויתחיל להילחם?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    עוד ספין של אולמ(ר)ת (ל''ת)

    בלב בלה, 01/07/08 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רעידת אדמה ותקיפת איראן רק הסחה מפלילי המשטר הנואל (ל''ת)

    אלימלך, 01/07/08 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה לסכן טייסים?

    אסי, 01/07/08 10:15

    אפשר לשגר טילי יריחו קונבנציונליים שיסבו נזק הרבה יותר גדול למבנים מטילי מטוס וכך אף טייס ומטוס לא יהיה חשוף לסכנה.

    הגב לתגובה זו

    • הסכנה בעקבות התקיפה היא לא לטייסים, אלא לעשרות אלפי אזרחים פה. (ל''ת)

      רונן, 01/07/08 13:16

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לתקיפה באירן עלולות להיות השלכות חמורות...

    ארז, 01/07/08 10:14

    אבל לפצצה גרעינית אירנית עלולות להיות השלכות חמורות פי כמה.
    אז מה עדיף?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כן, אחמדינג'ד הולך עכשיו להסתתר בבונקר...

    אלון ה, 01/07/08 10:12

    ...בגלל שיש לו פחד מוות מאולמרט.

    החברים שם בפנטגון - הם רציניים שם?

    הגב לתגובה זו