• 64.

    הסירו את החרפה

    יעקב, 05/11/08 11:58

    מן הראוי לשלוח את החכים שבקרו בארץ אוייב

    לאותם ארצות , בקיצור הסירו החרפה מעמנו.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כל הכבוד

    יעקב תורג'מן, 03/11/08 14:40

    יישר כוח לחכ' זבולון אורלב על החוק החשוב הזה

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כל הכבוד לאורלב וטרטמן (ל''ת)

    יוסי, 01/09/08 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אני גרוש,ביקור אצל גרושתי נחשב לארץ אויב? (ל''ת)

    מה לעשות?...מה, 01/09/08 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    zehava galon is crazy! (ל''ת)

    Ilan, 01/09/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    דב חנין דואג לדמוקרטיה שלנו בלבד.

    אליעד, 01/07/08 15:27

    עד היכן יכולה להגיע הציניות שלו. דב חנין הוא נבחר רק''ח הרשימה הקומוניסטית. הוא מודאג מהחוק החדש משום שימנע מציבור רחב ''מלהשפיע באופן דמוקרטי''.הוא שוכח איך נתנו ליהודים בברית המועצות הקומוניסטית, ברת-מינן, להתקשר עם בני עמך, (לכאורה). אם רק היו היהודים זוכים למה שזוכים הח''כים הערביים אצלנו.שם היו מעיזים לבקר ולתקשר עם אויבי המדינה ולדבר בה כמו שאצלנו? שם היה דב חנין מעז להגן על כאלה?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    זה חוק פרו ערבי

    פנדה, 01/07/08 11:43

    אולי סוף סוף יכנסו מועמדים ערבים ראויים ולא תומכי טרור שלא עושים דבר למען הערבים בישראל, אלא פועלים רק למען אחיהם בפלסטין.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כל הכבוד !! (ל''ת)

    יריב, 01/07/08 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לשדרג את הכותרת

    ט, 01/07/08 09:05

    הכותרת הנכונה צריכה להיות:
    [מי שביקר בארץ] אויב - לא יבחר לכנסת

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בואו נגיד בקיצור ולעינין לא רוצים ערבים בכנסת איכסה

    נעמן השפוי, 01/07/08 09:04

    חוק מבורך תחזקנה ידיה של אסתר המלכה כמו כן עוד חוק מבורך חוק דרומי אולי כך נוכל להשתלט על הישמעלים שתפסו תחת ומזלזלים במדינה שנותנת להם כל טוב והם יורקים לנו בפרצוף אינשאללה שתחליטו שנימאס לכם ולכו לאחיכם במדינות השכנות ותעזבו אותנו לנפשנו טפילים מצחינים פויה ואיכסה

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    במסגרת שרותי הצבאי

    אבי, 01/07/08 08:59

    במסגרת שרותי הצבאי, ביקרתי במדינות אויב מספר פעמים. האם זה אומר שאני לא יכול להבחר לכנסת ?

    הגב לתגובה זו

    • כן

      שפיץ, 01/07/08 09:16

      בהחלט אסור לך. אם תרצה תבחר שם אני בטוח שיתנו לך. גם חופש ביטוי תקבל שם...בהצלחה!

      הגב לתגובה זו

    • קרא בעיון

      תומר רז'קובצקי, 01/07/08 19:34

      שכן רשום שלא תוכל להבחר אלא אם תוכיח ששהית שם שלא באופן שמעודד לחימה בישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    חוק ראוי -נקווה שניפטר מכמה חלאות... (ל''ת)

    שרית, 01/07/08 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    פעם .היה אסור לדבר עים הפתח והחמאס .היום רוצים לדבר

    פקק תנועה, 01/07/08 08:39

    גם עים החמאס. והגרוע מכול. אלו הדיבורים על ויתור רמת הגולן. וגם לא יודעים מה אנו. מוכנים לותר עבור אבו מאזן .

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פעם. היו אסור לדבר עים אף אחד. היום רוצים לדבר גם עים החמאס .

    פקק תנועה, 01/07/08 08:09

    והגרוע מכול להחזיר את רמת הגולן לסוריה .ומי יודע מה החזירו לאבו מאזן .

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עונש מוות כמו באירן וסוריה . (ל''ת)

    דינה תבוסתנית, 01/07/08 08:04

    הגב לתגובה זו

    • מהפה שלך לאוזניים

      איפה טעינו?, 01/07/08 12:03

      של המחוקקים שלנו שעד שעושים חוק טוב לא הולכים איתו עד הסוף..

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    חברי הכנסת הערבים לא איכפת להם מהציבור שלהם

    עו''ס, 01/07/08 07:54

    כמו העסקנים ברשויות המקומיות שלהם.

    הייתי עובדת סוציאלית בכפר ערבי גדול.

    את הכסף שהמדינה שלחה עבור התושבים המסכנים עבור אותו כפר לקחו העסקנים לכיסיהם ולתפארתם.

    הם מצפצפים על הציבור ששלח אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כל הכבוד לדוקטור אסתרינה טרטמן (ל''ת)

    או פרופרסור?, 01/07/08 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    סליחה ומה איתי ?

    מטכליסט, 01/07/08 07:49

    ביקרתי כבר בכל המזה''ת

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בפעם המליון! אין הבדל בין איראן חיזבאללה חמטס ופלסטיני(ערביי)ישראל! (ל''ת)

    תתעוררו!, 01/07/08 07:04

    הגב לתגובה זו

    • אומרים לך קח , אז תיקח ! - אנחנו מורידים את התחתונים ומתכופפים והם (ל''ת)

      לוקחים ., 01/07/08 08:48

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    פרסמו את שמות חברי הכנסת הבוגדים=שלא הצביעו בעד החוק!ומיד!שכולם ירא (ל''ת)

    שכולם יראו!, 01/07/08 07:01

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אחמד טיזי: החוק לא חוקתי, ויפול בבג''צ

    מזרחן, 01/07/08 03:32

    הערבים יכולים לסמוך על בג''צ שיעשה בשבילם את העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    i am happy to hear that. it's about time (ל''ת)

    jacob, 01/07/08 01:41

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יוצאים לארץ אויב, משמיצים את המדינה, מקבלים משכורת מהמדינה

    יוסי, 01/07/08 00:42

    לא קיים דבר כזה בכל העולם. לא הבנתי מה לא דמוקרתי? מדינה רוצה לשמור על עצמה מאנשים העוזרים לאוייבים. לנסוע לחיזבאללה ולתת להם עצות איך לנצח את ישראל זה כן דמוקרתי בשם החיסיון כחבר כנסת, איפה נשמע בעולםץ תארו לכם יהודי ממדינת אויב יבוא לישראל כשיחזור יורידו לו את הראש !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    terrorism אין להם מקום בכנסת ישראל

    Citizen41, 01/07/08 00:38

    ערבי שבקר במדינת אוויב קודם כל להסייר את החסינות שלו במקום ולשאיר אותו באותו מדינה שבקר ללא חזרה לארץ

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חוק נגד בגצ קיצוני שמאלי

    יהודי עצוב, 01/07/08 00:27

    אין לי ספק שבהרכב של הבגצ הזה הם לא יעבירו את החוק הזה צריך להוציא חוק נגד זה שמי שיושב בבגצ נבחר בעצם על ידו ויוצא שאהרון ברק השמלאני
    [פשוט נגד כל מה שקשור ליהדות}בחר או דאג שמי שיהיה אחריו וימשיך את דרכו תהיה בייניש שהיא לא פחות גרועה ממנו בגצ צריך להיבחר ''מהעם''שזה אומר שהכנסת תבחר כל מי ששם.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מי שלא שרת בצבא/שרות לאומי לא יבחר לכנסת! (ל''ת)

    נטולי, 01/07/08 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לפי הגדרת החוק אז....

    אליהו שמש, 30/06/08 23:45

    לפי הגדרת החוק המתבסס על סעיף 7-א לחוק יסוד: הכנסת, הקובע כי ''יכולים רשימת מועמדים ומועמד להיבחר לכנסת, כל עוד אין במטרותיהם או במעשיהם, במפורש או במשתמע, משום שלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, הסתה לגזענות או תמיכה במאבק מזוין של מדינת אויב או ארגון טרור נגד מדינת ישראל''.

    מסתבר שיש להוציא את כל המפלגות הערביות מהכנסת! הם בפרוש פועלות בנגודת לכל חוק במדינה דמוקרטית, אפילו ברפובליקת הבננות במזרח התיכון החדש של הנשיא פרס.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה קרה למי שנוסע באמצע קדנציה ? דעתי שלא יחזור !

    סוף סוף, 30/06/08 23:15

    החוק הוא לא נגד ערבים ! הוא בעד ישראלים - מי שישראלי אסור לו לשעות חוק לעצמו ולנסוע למדינת אוייב .

    ומי שנגד מוזמן לנסוע ולא לחזור - שיחליטו או ישראל או מדינת אוייב

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נמשיך לנסוע ואם לא תרצו אותנו בכנסת שיהיה.

    אחמד, 30/06/08 23:14

    גם כך לא יצא לנו ממנה כלום. נקים פרלמנט פנימי ונזכה לחשיפה תק/ורתית בינלאומית שתחשוף את הגזענות הישראלית במערומיה.

    הגב לתגובה זו

    • על ראש הגנב בוער הכובע - גזעני ואנטי אתה אחמד!

      גולן, 01/07/08 07:50

      ביטוח לאומי מגיע לך ולילדיך? ע''ח מס הכנסה שאני משלם.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    חוק הוגן וראוי ויבורכו יוזמיו. (ל''ת)

    נתן.ש, 30/06/08 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    גורלנו נחרץ כשבן גוריון החליט לא לגרש את 150 אלף שרידי הנכבה

    אפרים, 30/06/08 22:28

    וכל מה שעושים כיום זה אספירין לחולה סרטן.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אלו שרידים של מדינה שמגנה על עצמה בתקופת חולשת אולמרט (ל''ת)

    די לרפיסות, 30/06/08 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    השאלה מה מוגדר אויב. שיחות עקיפות עם סוריה זה נחשב?

    אייבי נתן, 30/06/08 22:09

    כמו שלא מדברים עם החמאס, אבל חותמים איתם על הסכם רגיעה (הסכם של רק 4 רקטות ו12 פצמ''רים ביום).

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אז רון בן ישי לא יוכל להיבחר לכנסת? (ל''ת)

    עמנואל, 30/06/08 21:48

    הגב לתגובה זו

    • עיתונאי לא נחשב!-סמולן מתחכם... (ל''ת)

      נמאס!, 01/07/08 07:13

      הגב לתגובה זו

    • האל יהיה עמך עמנואל - חכם בלילה (ל''ת)

      שלומי, 01/07/08 07:51

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מי הצביע נגד? איפה יש רישומי הצבעה ?

    יחיאל כ''ץ, 30/06/08 21:37

    מעניין מי הצביע נגד החוק? לי ברור שכל עשרת הח''כים הערבים וכן כל חברי מר''צ ''ייפי הנפש'' השמאלנים שרוממות הדמוקרטיה בפיהם ,אבל בטחונה של ישראל אחרונה בדאגותיהם ,הם שהצביעו נגד החוק.
    אבל עדיין יש מספר לא מבוטל של
    ח''כים שטרם הבינו כי אין מקום בבית המחוקקים הישראלי לכאלה שמצהירים ברייש גלי שהם בעד חיסולה של מדינת ישראל.
    אולי מישהו יכול להסביר לי למה יש כאלה שאינם רואים את הנולד ואינם מקיאים ומוקיעים את שונאינו מקרבנו.

    הגב לתגובה זו

    • אני ועור אלפים רוצים לדעת כדי שנדע למי לא להצביע! (ל''ת)

      פרסמו!, 01/07/08 07:16

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    החוק הוא לא נגד ערבים - הוא נגדך אישית זחאלקה, טיבי

    לוק, 30/06/08 21:20

    וכל מלקקי הישבנים של הדיקטטורים מסביבנו. אם יהיו חברי כנסת ערבים שלא מחפשים את השמדתה של מדינת ישראל - ושבאמת דואגים לציבור שבשמו ועבורו הם מקבלים משכורת שמנה ועליו הם משתינים מהמרפסת. אם יהיו חכ''ים כאלה אולי אפשר יהיה להתחיל לכבד אחד את השני במקום לנסות לחסל זה את זה.
    אז זחאלקה וטיבי תודיעו לנסארללה שאתם פנויים, ואפשר להתחיל לדבר על משרו רציניות אצלו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ל27

    ימני קיצוני, 30/06/08 20:51

    כל חבר כנסת ערבי התנגד לא צריך שמות צריך גופות

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    איפה מוצאיםשמות 24 החכ''ים שהתנגדו לחוק הזה ? (ל''ת)

    זקוק לעזרה, 30/06/08 20:40

    הגב לתגובה זו

    • צודק!פרסמו שמות הבוגדים!!! (ל''ת)

      --, 01/07/08 07:17

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מזל טוב. עוד צעד בדרך להתנתקות מהגלותיות. הלו, יש לנו מדינה...

    Y, 30/06/08 20:37

    תתעוררו. אי אפשר להחזיק מדינה בלי להיות נאמנים למדינה, ופטריוטיות נחשבת מלה גסה רק בישראל ורק בקרב חוגי מתרוממים (על כנפי האידאלים המטורללים שלהם) מסויימים בארץ.

    אז אחרי 60 שנה לאט לאט אנחנו מבינים שצריך גם להיות פטריוטים למדינה ולהשיל את הנטייה הגלותית לפחוד כמו עכברים מפריץ דמיוני ולהתקפל בפני כל אלים ובריון.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ניצול עד תום את הדמוקרטיה הרופסת בה הנאורים גאים (ל''ת)

    סטלן, 30/06/08 20:31

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הכרח לאומי לגייר את שופטי העליון(כולל אלו עם הכיפה) (ל''ת)

    ואו להעבירם, 30/06/08 20:24

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חוק ראוי ועוד איך - הצורך בו מראה לאן הגענו

    א.נ, 30/06/08 20:24

    למעשה החוק הזה לא יכול למנוע מאויבי ישראל להיבחר לכנסת. אם ירצו יוכלו לפגוש באויבינו, במצרים או בירדן, או אפילו באמריקה. עתה גם לא נדע מי הם האויבים היושבם בכנסת, אך תמיד נחשוד בהם - אם במוצדק ואם לא.
    אדם שביקר בארץ אויב צריך להיכלא, יש לאסור זאת באופן מחלט.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אותו בג''צ ששיחרר בלא תמורה את דירני שסיפסר ברון ארד (ל''ת)

    יחד עם ''גב', 30/06/08 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    טיבי למד מהשמאל הנאור(פופ' ברק) ''החוק אינו חוקתי'' חחח (ל''ת)

    מה תעשו עכשיו, 30/06/08 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    דמוקרטיה בנוסח בג''ץ המדינה תלך לערב (ל''ת)

    אזרח, 30/06/08 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בג''ץ אוהב אותנו הוא שומר עלינו (ל''ת)

    ערבי, 30/06/08 19:54

    הגב לתגובה זו

    • תשב בשקט כלב (ל''ת)

      מוטי, 30/06/08 20:31

      הגב לתגובה זו

      • to Motti

        American, 30/06/08 21:04

        you are the little dog who peed on mimslef. you stink.

        הגב לתגובה זו

        • יאללה אתה לא מבין דאחקות? זה לא היה ערבי שכתב את התגובה בכלל...

          מצחיקול, 01/07/08 01:49

          לערבים אין אינטרנט, הם עדיין לא מפותחים.

          הגב לתגובה זו

        • המגיב לא בשפתינו

          שמואל, 01/07/08 05:53

          סנוב!!! אתה לא יכול להגיב בעברית?

          הגב לתגובה זו

    • נכון!וגם סולל לכם את הדרך להשמדתה של ישראל!להתעורר ומיד! (ל''ת)

      להפסיק לישון!, 01/07/08 07:20

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מזל שבג''ץ עובד בשלינו בשביל זה משלמים (ל''ת)

    טיבי, 30/06/08 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ברור ! יש לנו נציגים של מדינות אוייב בכנסת ישראל. (ל''ת)

    ברפובליקת בננות, 30/06/08 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עוכרי ישראל מקומם אינו בכנסת ישראל-ממתי ערבים מבינים בדמוקרטיה-עיין

    עדינה, השרון, 30/06/08 19:48

    ערך איראן וסוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    only seven years?! Finally some .. (ל''ת)

    Mazal Tov, 30/06/08 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מבחן מתחם הסיכון הטבעי של אהרון ברק

    משפטן, 30/06/08 19:38

    פשט את הרגל!
    באפיזודה הקודמת אהרון ברק הצטרף לדעת הרוב של השופט ריבלין (למרות שהבטיח את תמיכתו לשופטת אסתר חיות הוא השתפן)וזיכה את בשארה משום שאליבא דברק ע''פ מבחן הסיכון הטבעי, בשארה ''רק'' תמך בחיזבללה אבל לא תמך בפעולה טרוריסטית מצד חיזבללה.עוד אז היה ברור שמדובר במבחן מפוברק (שבו תמך ברק)דבר שהתחדד נוכח דבר בגידתו של בשארה בסיבוב האחרון.
    ועתה, הכנסת (כנציגיו של הריבון הלוא הוא העם) אמרה את דברה!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא יכלו לחוקק כמו שצריך?

    נו באמת, 30/06/08 19:35

    לצערי הערבים צודקים: החוק הזה צריך היה לעבור ברוב של 61 חברי כנסת. למה הקואליציה לא הצליחה לגייס את הרוב הזה? אי אפשר לעשות משהו כמו שצריך? עכשיו בית המשפט יפסול את החוק, ובצדק, משום שהוא סותר את חוק-יסוד: הכנסת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק/ת (ל''ת)

      וחבל, 01/07/08 06:54

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    MAZAL TOV

    Menachem, 30/06/08 19:22

    As much as I detest M.K. Troutman and suspect her motivation, I applaud the Kneset for the new law. It is suicidal for a sovereign country to allow its citizens (includng its elected officials) to associate with its enemies

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מפחיד שחברי כנסת יהודיים הם סייעני גיס חמישי של אחים-מוסלמים בכנסת (ל''ת)

    טירוף מערכות, 30/06/08 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עלינו לגמד את הטרור שנמצא בכנסת. (ל''ת)

    צ, 30/06/08 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    סוף סוף קיבלו שכל שם בכנסת ישראל !!!!!! (ל''ת)

    דורון ספקטור, 30/06/08 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה זה בדיחה כל השמאל הערב והשכם בא.אוייב ובבלעין (ל''ת)

    סליחה טעיתי כי, 30/06/08 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כביש עוקף דמוקרטיה

    ימני שפוי, 30/06/08 19:05

    ושוב נציגי האיחוד הלאומי-מפד''ל מבקשים לעשות הון פוליטי בקרב הימין הקיצוני והמתנחלים, ואגב כך ממיטים קלון על מחנה הימין השפוי בישראל.
    האמירה ''יראו במי ששהה במדינת אויב...כמי שתומך במאבק מזוין, כל עוד לא הוכיח אחרת'', הנו התרסה גלויה כנגד אחד מעקרונות הליבה של הדמוקרטיה, ונסיון נבזי במיוחד להצר את צעדיהם של הפלסטינים אזרחי ישראל.
    כולי תקווה שהיועצת המשפטית של הכנסת תשכיל לחנוק את היוזמה הפשיסטית באיבה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. וגם אין שום צורך אמיתי בחוק. רק הלשפיל את ערביי ישראל. (ל''ת)

      ימני עצוב, 30/06/08 21:40

      הגב לתגובה זו

      • אוי אוי אוי!שמאלני שרוט=כואב לך שלתומכי אל קעידה.וחמאס יהיה קושי (ל''ת)

        להשמיד, 01/07/08 07:26

        הגב לתגובה זו

    • אלק ימני שפוי...לי זה נשמע יותר כמו סמולני מטורף ושונא ישראל-נמאס (ל''ת)

      מתומכי טרור, 01/07/08 07:23

      הגב לתגובה זו

      • לי זה נשמע כמו השהידים של בל''ד. (ל''ת)

        אלכס, 01/07/08 09:02

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    מי שגנב מכספי הקופה הציבורית לא יוכל להבחר לכנסת ישראל

    היד, 30/06/08 19:01

    ובמקרה הזה כל ה - 120 אשר גם דאגו לתת לעצמם תוספת שכר של כמה אלפי שקלים בחודש ומנגד נתנו ברוחב לב תוםפת של 80 ש''ח לחודש לניצול שואה

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    המנוולים מנצלים את הדמוקרטיה בישראל על מנת לבגוד ולרגל, צ''ל עונש

    ג'ינג'י = ת''א, 30/06/08 19:00

    מוות לחלאות כאלה בדיוק כמו במדינות ערב!! רק עונשים כאלה הם מבינים!!
    כאן השמאלנים האנטישמים הם אלה שמאפשרים להם את ניצול הדמוקרטיה!!
    מספיק שבתי המשפט בישראל פועלים כסניפי מרצ מחוברים פוליטית ומנותקים חברתית!! הגנתם על ערבים טרוריסטים ושמאלנים!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מי שלא שירת בצה''ל לא יוכל להיבחר לכנסת ישראל (ל''ת)

    היד, 30/06/08 18:59

    הגב לתגובה זו

    • וגם מי שילדיו לא שרתו בצה''ל - לא יוכל להבחר ולשלוח חיילים למלחמה ! (ל''ת)

      כהנא צדק, 01/07/08 09:18

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מי שהונה את בוחריו במצע בחירות לא יוכל להיבחר (ל''ת)

    היד, 30/06/08 18:58

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי שגנב את ניצולי השואה לא יוכל להיבחר לכנסת (ל''ת)

    רועי ניסים, 30/06/08 18:58

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יופי טופי! אפשר רטרואקטיבית???!!! (ל''ת)

    רועי ניסים, 30/06/08 18:57

    הגב לתגובה זו

    • לא פייר ! המועמדים שלי לכנסת הם - הנייה ונסראללה !!! כי רק הם ,,,, (ל''ת)

      צוחקים עלינו !, 01/07/08 10:18

      הגב לתגובה זו