• 83.

    חבל שהמתלהמים לא מסוגלים לגבור על יצרם,ביום כה כואב (ל''ת)

    נתן.ש, 30/06/08 03:43

  • 82.

    כדאי שהמפקדים יפיקו את הלקח ולא יאפשרו למחדלים האלה לחזור. (ל''ת)

    אורן, 29/06/08 23:27

  • 81.

    שווה לא להסתכן ולהרוג חיילים המחיר אותו המחיר כמו עבור החיים

    רינה, 29/06/08 21:50

    לא להסכים לעסקה, לא יתכן שניכנע ונפתח פתח לרציחות של חיילים תמורת מחבלים. לממשלה יש אחריות גם כלפי אזרחיה שאח''כ משלמים את מחיר העסקאות האלו.

  • 80.

    מלא כבוד והערכה להחלטת הממשלה והעומד בראשה. (ל''ת)

    נתן.ש, 29/06/08 21:12

    • שתוק כבר, נודניק (ל''ת)

      הבנו איפה הלשון, 30/06/08 12:10

  • 79.

    אז למה נלחמנו? למה ישבנו 30 יום במקלט? למה נהרגו ונפצעו בנינו?

    עבור כתב כניעה?, 29/06/08 20:13

    היום השחור בתולדות ממשלות ישראל.

  • 78.

    מדוע לא נסגרה עיסקה כזאת כבר ביום החטיפה?

    Ron Tal, 29/06/08 19:06

    איך אפשר להיישיר מבט אל אותן משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהם במלחמת לבנון השניה. אם זהו סופו של התהליך אולמרט וכל מי שהיה שר בממשלתו ביום החטיפה חייב להתפטר ומייד. אוסף של פוליטיקאים קטנים ומושחתים חייבים ללכת הביתה כדי למנוע את האסון הבא .

  • 77.

    קדימה השתפרתם הפעם לפחות לא קבלנו טננבאום (ל''ת)

    Ron Tal, 29/06/08 18:56

  • 76.

    אכן ראש וממשלת קורי עכביש (ל''ת)

    Ron Tal, 29/06/08 18:52

  • 75.

    Long term vs. short term

    Menachem, 29/06/08 18:17

    Mosad and Shabak both know the long term consequence of the deal. Itprovides Hizbullah with a clear victory weakens Israel's future bargening power.
    Our politicians, on the other hand care more about their short term gain and elect to ignore the consequence.

  • 74.

    It was hard to leave Israel

    Yored, 29/06/08 17:23

    but now I know why it is good to be away from losers

  • 73.

    מה ראשי השב''כ והמוסד מבינים? בואו ניתן לחבורת עסקנים

    דוד, 29/06/08 17:00

    שחושבים קודם כל על טובתם האישית להחליט בענינים כאלה. בטח הם יגיעו להחלטה הנכונה.

  • 72.

    ואם החיילים חיים כרגע? (בסבירות אפסית)

    אלעד, 29/06/08 16:55

    מה מונע מחיזבאללה להרוג אותם ולהחזיר לנו גופות?? אמת ז'נבה??

    על העסקה הזו אנו נשלם עוד הרבה בשנים הבאות.

    צר לי על המשפחות אך צריך לאמר את האמת.

  • 71.

    שאף משפחה לא תהיה חלילה וחס במקומם כן לשחרר גם את גלעד שליט (ל''ת)

    ליאורה, 29/06/08 16:45

  • 70.

    יש לאשר את העסקה ולשנות את המשוואה

    amit, 29/06/08 16:22

    הטיעון כנגד העסקאות הנו הנחת העבודה כי שחרור אסירים מול החיילים החטופים יביא לגל חטיפות נוסף.
    כאן הטעות של המתנגדים.

    ממשלת ישראל צריכה לשנות את המשוואה ולהגיב בצורה קטלנית כפי שהגיבה במלחמת לבנון השנייה מול כל חטיפת חייל שתתבצע. מבחינתנו כאן הקו האדום ולא ניהול מו''מ מול הרוצחים הללו.

    מבחינה הסברתית על ממשלת ישראל להעביר את המסר לעם הלבנוני ולהדגיש בפניו מהו המחיר אותו הם שילמו עבור החזרתם של קונטאר ושאר האסירים

    כמו כן חיילי צהל צריכים לזכור ולדעת שממשלת ישראל תעשה הכל להשיבם הביתה.

  • 69.

    Kill him and exchange body for body (ל''ת)

    Bat Hayaana, 29/06/08 15:37

  • 68.

    רעיון

    ריקי, 29/06/08 15:23

    להודיע לנסראללה שהעיסקה על רגב וגולדוואסר תבוצע רק לאחר שיחרור שליט - החי.לאחר מכן יוחלט מה העיסקה מולו והאם ממתינים לסימן חיים מהם או מנהלים עיסקה על גופות.

    • מסכים עם 68

      אסי, 29/06/08 15:50

      מסכים לחלוטין לריקי ולהוסיף שעל כל יום שלא ייתנו מידע נוציא להורג 5 אסירים לבנונים ובכל אופן להפסיק כל ביקור של הצלב האדום אצלנו.

    • אחלה רעיון.

      רן, 29/06/08 16:08

      אולי נודיע לנסראללה גם שאנחנו מאוד לא אוהבים אותו.. זה בטח גם נורא מעניין אותו.

      איך נודיע לו? באס אמ אס? או באימייל? שהוא לא יעלב או משהו... הכי טוב בטלפון

  • 67.

    יש לסיים את העיסקאות הללו . (ל''ת)

    פקק תנועה, 29/06/08 15:16

  • 66.

    למגיבים ל 45

    למגיבים ל 45, 29/06/08 15:10

    למר וליום האפס - 1. אני בטוח שאתה לא מצטער כמו שלא הצטערת כשיצאת לבלות כנפלה לי קטיושה ליד הבית ואני מוכן לשים על זה כסף
    2.עצם זה שאתה מדבר ככה מראה שאתה אפס ולא צריך אנשים כמוך במדינה 3.בתור עוזרו של נסראללה אני מבין שאתה מדבר כך 4. אני בטוח שאתה ההיית ג'ובניק ולא הסתכנת לשנייה אחת בניגוד אליי שהולך לשירות קרבי שדורש גם קבע ממושך אתה לא מכיר אותי אז אל תקבע סתם עובדות 5.הממשלה קיימת בשביל להגן על תושביה לא בשביל למנוע את חובתה המוסרית להחזיר חיילים שנשלחו מתוך חובה להגן על המדינה.
    אם אתם לא מבינים שהחיילים נשלחו מתוך חובה ויש חובה להחזיר אותם אז בכם הבעיה. הפתרון הוא יותר פשוט להגיע לגרמניה עם המטוסים לגלות שהחטופים מתים ולחזור לארץ ולשנת את כללי המשחק להפסיק להיות מוסריים אנחנו צריכים לשנות את החוקים ולתת לחיזבאללה את גופםץת קונטאר ואת גופה תמורתם אם יתגלה שהם מתים חס וחלילה ... באשר לגלעד שליט שהתגורר בסמוך עליי יש להפציץ את עזה מהאוויר לנתק את החמשל הכל עד שוהא יוחזר אנחנו צריכים לקבוע את הכללים נכון ? מכיוון שמצב זה לא יתאפשר כי הממשלה חלשה ואין מי שיעשה זאת יש לשחרר אותם בכל מחיר ובכל דרך . לאבנר אם היה לך שכל ההיתי מקבל את טיעונך מכיוון שאין לך שכל זה לא משנה... לא מדובר פה בשאלה של מצפון מדובר פה במוסריות של המדינה הזו למדינה יש חובה להחזיר אותם - לא מפקירים חיילים בשטח - על משםפט זה גדלה משפחתי וגם אני - אולי אתם שם במרכז הולכים להיות ג'ובניקים ולא אכפת לכם ממה שקורה פה בצפון או בדרום הארץ אבל לי כן אכפת למדינה יש חובה להחזיר אותם וזה כל הסיפור מה שיקרה אח''כ זה אנחנו נחליט - הממשלה תחליט - אנחנו צריכים לקבוע את ההשלכות לא הם. לקובי לא אמרתי שהעסקה מושלמת אך למדינה החובה להזחיר אותם וגם במחיר הכואב הזה אם היו חכמים היו נוהגים כעצתי הנ''ל מכיוון שמצב זה לא אפשרי לצערנו עם ממשלת הביזיון הזו אין מה לעשות וכך נצטרך לנהוג.
    מחר בגרות אחרונה בהיסטוריה תודה רבה על הדאגה. שנה הבאה בעזרת ה' אני מתגייס לשירות קרבי מאוד משמעותי בצבא אני מקווה מאוד שלא תהיה לי ממשלה כל כך חלשה שלא יכולה לקבל החלטות נכונות כאשר אני יהיה בצבא וכמו שחבריי היו במלחמה ב 2006.
    יום טוב לכולם חוץ מוליום כי הוא פשוט אפס...

  • 65.

    בחברה הישראלית קימת רגישות המלובה ע''י התקשורת

    גד, 29/06/08 14:36

    הרגישות לחיי חילנו קימת אצל המשפחות והמדינה. אולם רגישות כזו אינה פחותה במדינות אחרות. ההבדל הוא במנהיגות המנצלת ומנוצלת ע''י רגישות זו והתקשורת המלבה אותה ממניעיה היא.
    האם משהוא חושב שאם אמריקאית או אנגליה פחות כואבת מאם ישראלית? אז מדוע במדינות אלו לא נראות תופעות של לחץ ציבורי כמו אצלנו? כנראה יש מניפולציות בנושא שברור ורק מחלישות את המדינה. אבל באמת למי איכפת מהמדינה...

  • 64.

    עסקה מוטעת עם חזבאללה תסכן חלילה את חייו של גלעד שליט

    מזרח תיכון אכזר, 29/06/08 14:22

    סגרנו עיסקה הרת גורל, והפלא ופלא איננו יודעים מה אנו מקבלים - או שהשבויים חיים או שהם מתים (ולמרבה הצער קרוב לודאי שכך)

    אחד העקרונות העממיים הפשוטים והידועים ביותר הוא - ''לא קונים חתול בשק''.

    לפני שסוגרים עסקה, מהותי ביותר לדעת באופן ודאי :

    1. אם השבויים חיים - אז אנו מוכנים לשחרר את קונטאר ואולי אפילו עוד כמה מחבלים.

    2. אם השבויים מתים - אז אנו לא מוכנים לשחרר מחבלים חיים בשום אופן. אלא גופות תמורת גופות.

    וכי מה תהיה המוטיבציה של ארגון מחבלים לשמור על השבוי שלנו חי אם ארגון הטרור יכול לקבל מישראל שבויים חיים תמורת גופה של שבוי ישראלי?

    עיין ערך השבוי גלעד שליט שטרם קיבל ביקור של הצלב האדום - וכאשר תיחתם העיסקה עם החאמס , אולי חס וחלילה החיות האלו מעזה לא יחזירו לנו אותו חי - כי עסקאות עם ישראל חותמים על שיטת ''החתול בשק'' , וניתן לקבל מחבלים חיים תמורת גופת חייל ישראלי.

    אין לעשות עם חזבאללה עסקה בשיטת ''חתול בשק'' כי חייו של גלעד שליט תלויים מנגד.

  • 63.

    כואב על המשפחות אך אסור להכנע לדרישות .

    א.שגב, 29/06/08 14:20

    יש להציע לנסראללה את חייו תמורת הגופות .
    כול מעשה אחר יעודד המשך חטיפות .

  • 62.

    ברור שיאשרו. למישהו יש בכלל ספק??? ההתלבטות רק אחיזת עיניים

    עם גיבוי כבד, 29/06/08 14:18

    כל פסטיבל ה''מתלבטים'' - הכל תפאורה, בשביל להראות שהנושא נשקל בכובד ראש. אלא שלהיפך - השכל הישר אומר ששתי העיסקות מסוכנות לנו ויגרמו נזק בל ישוער. אלא אולמרט החמקמק כבר הבטיח לעצמו ''ביטוח'' כשהצהיר פני כולם שזו אחריות קולקטיבית של כל השרים!!!
    ראש ממשלה נחש. חבל שלא ככה הוא מתנהל מול האויבים שלנו.

  • 61.

    בפעם הבאה , כשהם יתפסו חייל בחיים . הם

    עיסקה זו עיסקה, 29/06/08 14:05

    יענו אות למוות . למה שיחזיקו אותו בחיים ? הרבה יותר קל לשמור אותו בקירור והמחיר שמקבלים עבורו אותו המחיר .

  • 60.

    מוכרחים לשים סייג וגדר לנבל נסראללה אחרת לא יהיה סוף (ל''ת)

    אורי.ק, 29/06/08 14:04

  • 59.

    מצפון נקי? ברברים , אינדיני,יהבו איום

    דוד, 29/06/08 14:03

    7 מיליון בחרו בממשלה לא 20 מפגינים- לשחרר מחבלים כמה יהרגו או יפצעו כדי לתפוסם שוב,הפעם אלא חכמים ומתוחכמים-מה יומאר להורה מצפונו נקי שהוא שיחרר את הפושע באם יומר נכנעתי למפגינים? אבל יש שם עוד 119 גם הם התעלמו אם מי יש לנו עסק-אסור לחשוב ולהחליט מלב ורגש צריך להחליט מראש--כולנו יודעים אם ראש לא טוב סובל הגוף- עם פושעים צריך לדבר בשפתם [אחראיות על מדינה ויושבייה יותר חשוב מהצעה פיקטיבי

  • 58.

    לברק והעבודה - הפנקס פתוח והיד רושמת ליום הדין הנורא (ל''ת)

    פעיל העבודה, 29/06/08 14:00

  • 57.

    חייבים לקבל מידע אם השבויים חיים, אחרת חייו של שליט בסכנה מיידית

    א., 29/06/08 13:59

    סגרנו עיסקה הרת גורל, והפלא ופלא איננו יודעים מה אנו מקבלים - או שהשבויים חיים או שהם מתים (ולמרבה הצער קרוב לודאי שכך)

    אחד העקרונות העממיים הפשוטים והידועים ביותר הוא - ''לא קונים חתול בשק''.

    לפני שסוגרים עסקה, מהותי ביותר לדעת באופן ודאי :

    1. אם השבויים חיים - אז אנו מוכנים לשחרר את קונטאר ואולי אפילו עוד כמה מחבלים.

    2. אם השבויים מתים - אז אנו לא מוכנים לשחרר מחבלים חיים בשום אופן. אלא גופות תמורת גופות.

    וכי מה תהיה המוטיבציה של ארגון מחבלים לשמור על השבוי שלנו חי אם ארגון הטרור יכול לקבל מישראל שבויים חיים תמורת גופה של שבוי ישראלי?

    עיין ערך השבוי גלעד שליט שטרם קיבל ביקור של הצלב האדום - וכאשר תיחתם העיסקה עם החאמס , אולי חס וחלילה החיות האלו מעזה לא יחזירו לנו אותו חי - כי עסקאות עם ישראל חותמים על שיטת ''החתול בשק'' , וניתן לקבל מחבלים חיים תמורת גופת חייל ישראלי.

    אין לעשות עם חזבאללה עסקה בשיטת ''חתול בשק'' כי חייו של גלעד שליט תלויים מנגד.

  • 56.

    משלת ישראל הפקירה בזאת את חייו של החטוף גלעד שליט! (ל''ת)

    בושה!, 29/06/08 13:58

  • 55.

    לראשונה הסכמתי היום עם בילין, שתבע את העיקרון:חיים תמורת חיים (ל''ת)

    גופות תמורת, 29/06/08 13:57

  • 54.

    אסור לשרים להכנע למסע שטיפת המוח הנמרץ שמנהלת

    דרורו מרמת גן, 29/06/08 13:57

    התיקשורת השמאלנית, למען שיחרורו של הרוצח קונטר, תמורת גופות החיילים.

    • נראה לך שמישהו יכול לעמוד בפני אולמרט הנחש? הוא מציית לרצון התקשורת

      שקבעה שיש לאשר, 29/06/08 16:14

      כל עוד אולמרט שבוי של התקשורת, התקשורת היא למעשה הריבון הקובע ומחליט במדינה. בלי בחירות, בלי דמוקרטיה בלי נעליים! רק עם עם ראש ממשלה המעורב בשוחד, שחיתות ורדיפת בצע.

  • 53.

    התאבדות פוליטית להחלטה פוליטית של מפ' האבודה (ל''ת)

    הרצברג, 29/06/08 13:49

  • 52.

    קרנית ''נדאג שפופולריות רה''מ תגבר אם תאושר העסקה'' (ל''ת)

    פופוליזם ותו לא, 29/06/08 13:46

    • הצעה מבישה, גובלת בשוחד (ל''ת)

      גיל אזולאי, 29/06/08 14:04

  • 51.

    התקשורת, בעמצאות משפחות החטופים, מנסה להוריד את המדינה על הברכים! (ל''ת)

    גייס חמישי, 29/06/08 13:46

    • והיא אכן מורידה קודם את הממשלה על הברכיים ואח''כ את המדינה. (ל''ת)

      בלי בחירות ובלי, 29/06/08 16:16

  • 50.

    חייבים להקשיב למקצוענים למען החטופים והדורות הבאים (ל''ת)

    אורי.ק, 29/06/08 13:44

  • 49.

    חיים תמורת גופות יגזור דין מוות על החטופים הבאים! על ראשכם זאת! (ל''ת)

    אב שכול, 29/06/08 13:30

  • 48.

    אולמרט, הפופולאריות שלך על הקנטים - לפחות תעשה את הדבר הנכון!

    Eחד, 29/06/08 13:29

    אל תאשר את העסקה!!!!!!!!!!!!!
    זו תהיה בכייה לדורות!

  • 47.

    מתים תמורת מתים אחרת נגזור גורלם של שבויים אחרים (ל''ת)

    רועי, 29/06/08 13:27

  • 46.

    על פניו, כנראה רון ארד ''לא משלהם'' וכי ''שלהם'' חשוב יותר (ל''ת)

    תלוי במי המדובר, 29/06/08 13:24

    • אחיו של רון ארד תומך בעסקה (ל''ת)

      ואתה מתנגד, 29/06/08 13:35

  • 45.

    חוצפנים כולכם כל המגיבים - לא להאמין !

    חסוי, 29/06/08 13:19

    החיילים האלה נשלחו בשביל להגן עליכם הם לא עשו זאת מרצון אלא מותך חובה ועל כן חובתה של המדינה להחזיר אותם בכל מחיר ! חטיפות היו ותמיד יהיו אם העסקה תתבטל יחטפו עוד חיילים בשביל העסקה הבאה חטיפות תמיד היו וחס וחלילה יתכן וגם עוד יהיו. פשוט לא להאמין על התגובות שלכם הם נשלחו מתץוך חובה לא מתוךל רצון ולכן חובה להחזיר אותם בכל מחיר ! הם לא יודעים אם הם חיים או מתים בדיוק כמו חזי שי ו 2 החיילים האחרים שחשבו שהם מתים ובסוף הם היו בחיים - זון החובה להזחיר אותם לא משנה מה מצבם!
    בתור אחד שמתגייס בשנה הבאה לקרבי אני רוצה שהמדינה תקח אחריות עליי אני עושה זאת גם מתוך חובה וגם מתוך רצון בושה שכך אתם מדברים.
    בתור אחד שנפלה לו קטיושה 2 מטר מהבית אני לא מוכן לקבל את הפקרות המדינה כמון שהייתה במלחמה יצאו למלחמה להחזיר אותם נכשלו וכעת יש מצב אחר להחזרתם חייבים להסכים וזהו. אם רוצים באמת למנוע חטיפות יש להלחם בחיזבאללה ולפרק אותם לעשות הכל כדיי להשמיד אותם אך לא לשחרר מחבלים ולוותר על החובה של המדינה זו הבושה הגדולה ביותר !!!

    • כך גם אלי כהן, אשר עצמותיו עדיין בדמשק!

      Eחד, 29/06/08 13:40

      האיש נתן את חייו למדינה תרתי משמע. אז אתה מציע שנחזיר את הגולן עבור עצמותיו?
      ברגע שאדם, חייל, סוכן, לא משנה - מת עדיין צריך להביא אותו לקבורה בישראל, אבל לא בכל מחיר.
      החזרת חיים תמורת מתים תביא עלינו אסון, גל של חטיפות ורציחות כבר בזמן הקרוב!
      ********** המדינה הזו ירדה מהפסים! אתה יודע שבזמן המלחמה סיכנו עשרות חיילים את חייהם כדי להחזיר לארץ חלקי גופות!!!!!!! מישהו צריך לשים סוף לפולחן המוות הזה. זה לא ''יהודי'' ולא בטיח!

    • צריך גם שכל, לא רק מצפון! המצפון שלך עוד יהרוג את כולנו... (ל''ת)

      אבנר, 29/06/08 13:42

    • מבין אותך, אבל

      דניאל, 29/06/08 13:43

      תראה, אין פה ממש שתי עמדות, כולם רוצים את החיילים בבית.
      הבעיה היחידה היא שגלעד עדיין חי והשניים האחרים כמעט בטוח לא. אם אתה נותן לחיזבאללה את הרוצח סמיר קונטאר ועוד שבויים וגופות ואסירים פלסטיניים אתה בעצם אומר לאנשי החמאס שאין להם צורך לשמור את גלעד בחיים, הרי ישראל תשלם בכל מקרה מחיר גבוה. אתה מבין? עם כל הקושי, באמת, צריך ללכת לעיסקה כזו ולשלם ''מחיר הגיוני'' ולא מופרז שיכול לסכן חיים כרגע ובעתיד

    • החיילים האלה כבר לא חיים ולא מדובר בהחזרתם

      גיל אזולאי, 29/06/08 14:07

      אלא בהחזרת גופות.
      קידוש נושא הגופות גובל בעבודת אלילים.
      החזרת הגופות לא תחזיר אותם לחיים.
      לצערי הממשלה תקבל היום את ההחלטה הלא נכונה והפחדנית - לבצע את העיסקה המופקרת

    • טוב.אחרי שנתת לנו באבי אבינו תקשיב:

      וליום, 29/06/08 14:11

      1.כולם מצטערים על נפילת השניים.
      2.לו היו בחיים הייתי נותן גם אותך עבורם.
      3.לו היו בחיים נסראלה היה מבקש תמורה עבור המידע.
      4.השרות בצבא כרוך בסיכון.
      אם זה היה בני גם אני הייתי משתולל מצער ונותן את חיפה ותל אביב.
      5.ממשלה קיימת בדיוק כדי למנוע את זה.

      • כנס

        חסוי, 29/06/08 15:09

        למר וליום האפס - 1. אני בטוח שאתה לא מצטער כמו שלא הצטערת כשיצאת לבלות כנפלה לי קטיושה ליד הבית ואני מוכן לשים על זה כסף
        2.עצם זה שאתה מדבר ככה מראה שאתה אפס ולא צריך אנשים כמוך במדינה 3.בתור עוזרו של נסראללה אני מבין שאתה מדבר כך 4. אני בטוח שאתה ההיית ג'ובניק ולא הסתכנת לשנייה אחת בניגוד אליי שהולך לשירות קרבי שדורש גם קבע ממושך אתה לא מכיר אותי אז אל תקבע סתם עובדות 5.הממשלה קיימת בשביל להגן על תושביה לא בשביל למנוע את חובתה המוסרית להחזיר חיילים שנשלחו מתוך חובה להגן על המדינה.
        אם אתם לא מבינים שהחיילים נשלחו מתוך חובה ויש חובה להחזיר אותם אז בכם הבעיה. הפתרון הוא יותר פשוט להגיע לגרמניה עם המטוסים לגלות שהחטופים מתים ולחזור לארץ ולשנת את כללי המשחק להפסיק להיות מוסריים אנחנו צריכים לשנות את החוקים ולתת לחיזבאללה את גופםץת קונטאר ואת גופה תמורתם אם יתגלה שהם מתים חס וחלילה ... באשר לגלעד שליט שהתגורר בסמוך עליי יש להפציץ את עזה מהאוויר לנתק את החמשל הכל עד שוהא יוחזר אנחנו צריכים לקבוע את הכללים נכון ? מכיוון שמצב זה לא יתאפשר כי הממשלה חלשה ואין מי שיעשה זאת יש לשחרר אותם בכל מחיר ובכל דרך . לאבנר אם היה לך שכל ההיתי מקבל את טיעונך מכיוון שאין לך שכל זה לא משנה... לא מדובר פה בשאלה של מצפון מדובר פה במוסריות של המדינה הזו למדינה יש חובה להחזיר אותם - לא מפקירים חיילים בשטח - על משםפט זה גדלה משפחתי וגם אני - אולי אתם שם במרכז הולכים להיות ג'ובניקים ולא אכפת לכם ממה שקורה פה בצפון או בדרום הארץ אבל לי כן אכפת למדינה יש חובה להחזיר אותם וזה כל הסיפור מה שיקרה אח''כ זה אנחנו נחליט - הממשלה תחליט - אנחנו צריכים לקבוע את ההשלכות לא הם. לקובי לא אמרתי שהעסקה מושלמת אך למדינה החובה להזחיר אותם וגם במחיר הכואב הזה אם היו חכמים היו נוהגים כעצתי הנ''ל מכיוון שמצב זה לא אפשרי לצערנו עם ממשלת הביזיון הזו אין מה לעשות וכך נצטרך לנהוג.
        מחר בגרות אחרונה בהיסטוריה תודה רבה על הדאגה. שנה הבאה בעזרת ה' אני מתגייס לשירות קרבי מאוד משמעותי בצבא אני מקווה מאוד שלא תהיה לי ממשלה כל כך חלשה שלא יכולה לקבל החלטות נכונות כאשר אני יהיה בצבא וכמו שחבריי היו במלחמה ב 2006.
        יום טוב לכולם חוץ מוליום כי הוא פשוט אפס...

      • וליום, תשובתך כנה נכונה וקולעת. גם אני הייתי מוסר את כל שפלת החוף

        הלב עם החטופים, 29/06/08 16:26

        לו היה מדובר בבני. ואכן בשביל זה המנהיגות היא שצריכה לקבוע עפ''י השכל הישר ולא עפ''י הרגש.

    • ילד תירגע

      קובי, 29/06/08 14:12

      אתה מבלבל את המוח.
      אם חלילה תיפול בשבי, איזה אינטרס יש לשובים שלך להחזיק אותך בחיים אם הם יודעים שיוכלו לקבל תמורת גופתך את מה שהם רוצים ?
      תחשוב טוב ותחזור להתכונן לבגרויות.

    • כל חייל יודע שהוא עלול ליפול בשבי!!

      אורית, 29/06/08 14:49

      כל אחד ואחד מהחיילים שלנו יודע שיש מצב ליפול בשבי ממש כשם שיש מצב למות! זה לגמרי חלק מהתפקיד ואף אחד לא מסתיר את זה. אני לשניה לא אומרת שלא צריך למצוא את כל הדרכים להשיב את הבנים,אבל מכאן ועד ללשחרר רוצח מתועב עבור גופות,אולי צריך לחשוב עוד שנתיים...מה יותר כואב,קבר בלי גופה או קבר עם גופה והרוצח מסתובב חופשי?!

      • זה בדיוק הקטע

        חסוי, 29/06/08 15:22

        שאתה לא ידועת אם הם מתים או חיים !
        כשנדע בוודאות שהם מתים נוכל לשנות את חוקי המשחק לטובתנו אפילו שנייה לפני החילופים זה הכל העניין של הממשלה כמה היא חזקה לקבוע את דרכי פעולותיה !

        • אל תבלבל. נמסר כבר שהם מתים. (ל''ת)

          רואה נכוחה, 29/06/08 16:27

    • לחסוי. עבור נער בגיל 18 הינך חצוף ! אז מה אם אתה הולך לקרבי וצפוני?

      קשיש 52, 29/06/08 19:44

      היו הרבה ויהיו הרבה דוגמתך שהם מהגליל וילכו לשרת שרות קרבי 36 חודש +שנות מילואים.
      אין זה נותן לך את מונופול על התבונה ושקול הדעת ,כנגד דעה שיש לכל אזרח במדינה

      • סליחה עם התחצפתי למישהו

        חסוי, 29/06/08 20:57

        אבל הוא מר וליום הזה אמר שהוא בשמחה היה שולח אותי לשם במקומם אז מי פה החוצפן ? זה שאני מהצפון והולך לקרבי לא נותן לי שום זכות למחות כנגד שעות של אחרים אני אמרתי את מה שאני חשוב ואחרים התנפלו עליי אז שוב תבדוק מי החוצפן. וזה שלתושבי המרכז היקרים שחיים במדינה אחרת ולא אכפת להם ממה קרה בצפון ב 2006 ולפני כן ומה שקורה בדרום הארץ כן נותן לי זכות לדבר עליהם. כשנפלה לי קטיושה 2 מ'ק מהבית נסענו לארוחת שבת בת''א להירגע קצת אני ראיתי בעיניים את כל אותם ג'ובניקים תל-אביביים יוצאים לבלות, אוכלים במסעדות כאילו כלום שום טיפת רגש מנותקים לגמריי לא אכפת לי שיש אנשים אחרים ולא אכפת לי שמת''א גם הולכים לקרבי המלחמה האחרונה הוכיחה וגם המצב בדרום שהמרכז מנותק לגמריי ממה שקורה !

  • 44.

    מוסד ושב''כ בטלים ב-60 למול סוחרי הגופות להלן:שרים (ל''ת)

    פופוליזם מגונה, 29/06/08 13:17

    • מוסד ושב''כ פישלו בגדול כשלא מצאו פתרון יצירתי. אין ''אי אפשר''!!! (ל''ת)

      אכן בטלים ב-60, 29/06/08 16:30

  • 43.

    הצבעה בניגוד לעמדות השבכ והמוסד היא פוליטית ומסוכנת לקיומה של ישראל

    אין מקום לרגשות, 29/06/08 13:17

    יש שלב בחייה של אומה שאין מקום לרגשות --וכולי צער למשפחות
    לא יעלה על הדעת שהחלטה כל כך חשובה שהצדדים המקצועים בה קובעים באופן חד משמעי שתפגע במדינת ישראל לאורך שנים במחיר של עשרות הרוגים .
    יחליטו פוליטיקאים להצביע בעדה רק בשביל להיות נחמדים ---פשוט סיכון לבטחון ישראל וכמובן שיוגשו עתירות לבג''ץ והיועץ המשפטי יתקשה להגן על המדינה שהגורמים המקצועים נגדו .קרי משרד הבטחון עצמו

    • על מה אתה מדבר? אתה לא קולט איזה כאוס שורר כאן???

      ובניצוח התקשורת, 29/06/08 16:33

      אפוקליפסה עכשיו.

  • 42.

    אולי שראש השב''כ יתחלף עם גלעד שליט לאות הזדהות

    טל, 29/06/08 13:15

    אני בטוח שהחמאס יסכים לחילוף שכזה

    • אוי טל, כמה שהנך טיפש ומטומטם... (ל''ת)

      שולה, 29/06/08 13:44

    • זה החסרון של הדמוקרטיה,שלכל טיפש יש את אותה זכות הכרעה. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 29/06/08 14:01

      • היית רוצה שרק חכמים כמו בגרמניה יכריעו נכון? (ל''ת)

        אז אתה נחשב חכם, 29/06/08 16:36

  • 41.

    לא לעיסקת הדמים!

    אסי, 29/06/08 13:14

    ההחלטה בענייני חוץ ובטחון נתונה לכל אזרח. שחרור קונטאר הוא לא עניין פרטי של גב' גולדווסר. ולא רק של למשפחות החטופים. לא צריך שיחטפו לכל אזרח ילד כדי שיהיה דיון פתוח, ולכל אזרח יש אמירה בנושא בטחון גם אם הוא לא נפגע טרור. יש לומר _לא_ לעיסקה, ולהפסיק את שליטת משפחות החטופים בתקשורת. עם היסטריה ובהלה רק נעודד חטיפות נוספות.

    • לא לעסקת הדמים - תשובה ל-41

      מודיעין, 29/06/08 14:00

      עם כל הסימפטיה לקרנית ולהורי החטופים , בואו נסתכל ליום המחר, כמה חיילים יחטפו, וכמה חיילים יהיו קרבן לידיו הארוכות של המנובל והרוצח נסראללה, אפ ניתן לו את מבוקשו, סמיר קונטאר, 4 שבויים מאנשיו ואולי יותר ועוד גופות ולאחר מכן מחווה לרשות הפלשתינאית שחרור מחבלים הכלואים אצלנו, ומה עוד בדרך,עוד חיילים ואזרחים חטופים .

  • 40.

    שלא יגידו אחר כך שלא הזהירו אותם, מקריבים את שליט למען גופות (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 29/06/08 13:12

    • וכשידונו על שליט תתנגד לכל עסקה (ל''ת)

      שמענו עליך, 29/06/08 13:43

      • להתנגד לכל עיסקה מוגזמת. כן. בפירוש. (ל''ת)

        עפ''י השכל הישר, 29/06/08 16:37

  • 39.

    מחיר הפדיון

    רונן, 29/06/08 13:11

    מחיר הפדיון אינו עומד ביחס למבחן התוצאה-אם מחזירים גופות אז זה רק תמורת גופות. אם מחזירים אנשים חיים אז זה רק תמורת אנשים חיים.לא ייתכן שאנחנו מחזירים אנשים חיים תמורת גופות- זה מצב לא קביל בעיניי.
    בלי קשר, ראוי היה שהממשלה הייתה מאמצת את דו''ח וינוגרד בנוגע לקביעת כללים לפדיון שבויים ועמדות הגורמים בנושא- זה רק מראה איך המדינה מתייחסת גם ליתר המלצות הדו''ח.

  • 38.

    סוף סוף מישהוא אומר שאולמרט הוא עירום והעסקה נוראית (ל''ת)

    רוצים מנהיג, 29/06/08 13:10

  • 37.

    דילמה קשה.

    cinege, 29/06/08 13:07

    אבל נדמה לי שאם משוכנעים שהם לא בחיים אזי המחיר גבוה ועם כל הכאב צריך להצמד לעיקרון שתמורת גופות מחזירים רק גופות.

  • 36.

    לא לתת כלום תמורת גופות !! איפה השאלה בכלל

    שלומי, 29/06/08 13:01

    אתם מפקירים את חיי חיילינו לעתיד.
    מי שיפול בשבי ירצח מיד בדם קר.

    • אל תקנא לא במשפחות הנעדרים ולא בגורמי הבטחון שצריכים להחליט !!!!!! (ל''ת)

      אולמרט לא נחשב, 29/06/08 14:07

      • מי מקנא? מה אתה אדיוט? הייתי שורף חצי מדינה להחזיר את בני (ל''ת)

        ומזל שההחלטה לא, 29/06/08 16:40

  • 35.

    החזרת השבויים

    רינת, 29/06/08 12:59

    שיא החוצפה הישראלית שבכלל נותנים לאולמרט להמשיך ולכהן כראש ממשלה הרי זה הוכח בעבר זה מוכח בהווה ויוכח בעתיד הוא אינו מתאים לתפקיד זה .מדינת ישראל הינה מדינה מרובת בעיות ואנו זקוקים למנהיג חזק שיש לו דרך .במצבם של משפחות החטופים עליהם לנהל בעצמם את המשא ומתן מול אותם ארגונים והסיכוי להחזרת השבויים יגדל אסור למשפחות השבויים לסמוך על המדינה תראו בעצמכם כמה זמן עבר תתעוררו!

  • 34.

    החזרת השבויים

    רינת, 29/06/08 12:59

    שיא החוצפה הישראלית שבכלל נותנים לאולמרט להמשיך ולכהן כראש ממשלה הרי זה הוכח בעבר זה מוכח בהווה ויוכח בעתיד הוא אינו מתאים לתפקיד זה .מדינת ישראל הינה מדינה מרובת בעיות ואנו זקוקים למנהיג חזק שיש לו דרך .במצבם של משפחות החטופים עליהם לנהל בעצמם את המשא ומתן מול אותם ארגונים והסיכוי להחזרת השבויים יגדל אסור למשפחות השבויים לסמוך על המדינה תראו בעצמכם כמה זמן עבר תתעוררו!

  • 33.

    החזרת השבויים

    רינת, 29/06/08 12:54

    שיא החוצפה הישראלית שבכלל נותנים לאולמרט להמשיך ולכהן כראש ממשלה הרי זה הוכח בעבר זה מוכח בהווה ויוכח בעתיד הוא אינו מתאים לתפקיד זה .מדינת ישראל הינה מדינה מרובת בעיות ואנו זקוקים למנהיג חזק שיש לו דרך .במצבם של משפחות החטופים עליהם לנהל בעצמם את המשא ומתן מול אותם ארגונים והסיכוי להחזרת השבויים יגדל אסור למשפחות השבויים לסמוך על המדינה תראו בעצמכם כמה זמן עבר תתעוררו!

    • מתי תביני !!! אין שבויים בידי החיזבאללה !!!!

      גיל אזולאי, 29/06/08 13:10

      רק גופות

  • 32.

    אני משתתף בצערן של משפחות הנירצחים העתידיים.

    מני, 29/06/08 12:52

    שירצחו כתוצאה משחרור מחבלים בעיסקה הזאת.

    • לעם מניאק ואנוכי עם ממשלה מושחתת מגיע כל הצרות.

      עם שפל ובוגד, 29/06/08 13:12

      המשפחות סבלו מספיק, עכשיו תור של אחרים. על אחד דואג רק לעצמו ואדיש לסבלותם של אחרים. כל אחד לעצמו אז זכותן של המשפחות לדרוש שיחזירו את בניהם.
      עם שמחזיק ראש ממשלה שאומר לאב כזה שאין לו חוזה להחזיר את הבנים מהשבי מגיע לו שיהיה מטווח ברוזים.

      • לא מחזירים את בניהן, מחזירים גופות (ל''ת)

        גיל, 29/06/08 14:09

    • אתה מדבר שטויות,

      שטויות!, 29/06/08 13:19

      תבינו כבר, יש עשרות אלפי מחבלים וטרוריסטים בחיזבאללה ובחמאס, והסיבה שאין רציחות וחטיפות בכל יום היא לא שהם נחמדים ולא רוצים אלא שהם לא יכולים! תוספת של עוד אחוז או שני אחוז של מחבלים לא תוסיף להם כוח משמעותי!

      חייבים לעשות הכל בשביל לקבל את השבויים בחזרה.

      • שטויות. אתה מדבר ממשאלות ליבך. (ל''ת)

        אשליות, 29/06/08 16:42

    • אז שיהיו! בעיה שלהם!!! כרגע הבעיה שלנו,,,, (ל''ת)

      אנו נכתיב, 29/06/08 13:21

    • גם אני..

      אלפונסו, 29/06/08 13:27

      וגם מודיע בזאת - אם הממשלה הולכת לאשר את העסקה הזו אני מרים צלצול לקצינת הקשר ומודיע לה שאני מפסיק לשרת במילואים.

      אם זה המצב - זה המצב.
      עם כל הצער שבדבר..

      • תחשוב רגע לפני

        שםטוב, 29/06/08 13:40

        עסקת מתים תמורת אסירים תביא לכך
        שהאויב יהרוג את השבוים כי הוא מקבל תמורתם אסירים חיים גם אם בידיו רק
        מתים

  • 31.

    אם תשלמו את המחיר - יתחיל גל חטיפות ורציחות שיהיה על ראשכם

    Eחד, 29/06/08 12:51

    ועל ראש מי שמריץ את הקמפיין חסר התקדים הזה, שמטרתו למכור מדינה בעבור שתי גופות!
    גם את עצמות אלי כהן ז''ל צריך להעלות - אז למה שלא תשחררו איזה 1000-2000 אסירים עבורן?

    כבר בזמן הקרוב חמאס וג'יהד יקלטו את המסר ויתחילו לחטוף, לרצוח, ולסרב לתת סימן חיים בלי שחרור אלפי רוצחים.

    כל זה יהיה על ראשו של מי שתמך היום!

    • מדוייק ונכון

      עין, 29/06/08 13:23

      יחד עם הכאב הכרוך בכך.
      אסור להיות כלי משחק בידי החיות טרף האלה.

  • 30.

    אולמרט תפסיק עם ההצגה של המיוסר והמתלבט.

    מי, 29/06/08 12:41

    מכירים אותך.

    • הוצאת לי את המלים מהפה (ל''ת)

      הוא מתלבט רק, 30/06/08 12:16

  • 29.

    עסקת גופות תמורת מחבלים חיים מפקירה את חיי גלעד שליט וכל חייל בעתיד (ל''ת)

    ממשלת הבזיונות, 29/06/08 12:33

  • 28.

    אסור לאכזב את כוכבת ה-TV והתקשורת להלן מחליפת אלוהים (ל''ת)

    דמה סמיך יותר, 29/06/08 12:31

  • 27.

    לאדם כמוך שאין לו יושרה המילה מתלבט היא סתם מילה ריקה לגביך(:-()--- (ל''ת)

    נ.כ, 29/06/08 12:30

  • 26.

    1:1 הקרבת שליט למען גופות זו ההחלטה המתגבשת בכנסת (ל''ת)

    אורי.ק, 29/06/08 12:29

  • 25.

    בחטיפה הבאה תהיו למושא של חרפה ובוז (הכנסת והמשפח') (ל''ת)

    האיוולת תדבק, 29/06/08 12:27

  • 24.

    מראש מכריז על עצמי צנצנת בתנאי שזו אכן ממשלה (ל''ת)

    חרטה-ברטה, 29/06/08 12:24

  • 23.

    ממשלחת וינוגרד דנה במחדליה בכשליה תרמיתה והונאותיה (ל''ת)

    כיאה לועדה, 29/06/08 12:22

  • 22.

    העם יגרע מהכנסת את השרים הנבערים הסוחרים בגופות (ל''ת)

    בבחירות נתחשבן, 29/06/08 12:20

  • 21.

    יום יבוא והעם יפרע מהתקשורת המצנזרת לחיסולה המלא (ל''ת)

    ארורה תקשורת, 29/06/08 12:17

  • 20.

    מה? השתגעו כולם??? משלמים בלי לדעת מה מקבלים???

    אולי נקבל תמונה, 29/06/08 12:15

    ככה אתם עושים עסקאות בחיי היום יום??.
    תקנו בית תמורת מליון דורל בלי לדעת אם זה וילה, 4 חדרים או רק שני קרשים??
    מה קרה לאנשים שם בתקשורת???
    אולי תמורת קונטאר נקבל רק אוזן של חייל או תמונה שלו? אולי רק נשיקה עם נסראללה ותהבטחה להמשך עסקים?
    איזה חומרים לקחתם?? הרי המצב שונה מהותית אם הם חיים או לא אז איך אפשר בכלל להצביע על עסקה???
    נראה לי שזו מתיחה של יגאל שילון על תוכנית הטלוויזיה ''עשינו עסק''

  • 19.

    אסור להפריע לסוחרים בבורסת הגופות בכנסת שלא יקרסו (ל''ת)

    אורי.ק, 29/06/08 12:12

  • 18.

    בחסות הרעש של הגופות הברחן בוגדן פתח את המעברים לאוייב למרות הקאסאמ (ל''ת)

    תמורת עמלות גז, 29/06/08 11:56

  • 17.

    השפנפנה הערכית מוסרית שומרת עלינו מאולמרט המטורף לכן היא נשארת (ל''ת)

    לסייע לו, 29/06/08 11:41

  • 16.

    אן טעם לדון בעיסקה זו יותר מידי ביגלל סיבות עבר ואילוצים עכשווים (ל''ת)

    פקק תנועה, 29/06/08 11:38

  • 15.

    בנושא רגיש שכזה אסור להיתלבט אילו ההיתה מיתלבט בנושא המעטפות מצבנו

    משה א, 29/06/08 11:35

    היה טוב הבעיה היא שראש הממשלה לא מסוגל לנהל את המדינה ורץ לעזור לאויבנו מעזה היכן נישמע דבר שכזה שאנו מאכילים אותם והם תוקפים אותנו כל יום הממשלה הזאת חיבת לתת את הדין בנהול קושל של המדינה שיעלה לנו בהמון חיי אדם בעתיד עם מרצחים לא עושים עסקים רק ליתקוף אותם ללא הפסקה רק כך הם יבינו !!!

  • 14.

    ל תשכח שאתה ראש ממשלה של כל העם ולא רק של רגב וגולדווסר (ל''ת)

    לטובת המדינה, 29/06/08 11:34

  • 13.

    Time to go home Mr. Olmert

    shimi, 29/06/08 11:32

    Today it for the prime minister too late to think if he should make the deal or not. The families are waiting to this moment a long time. Olmert have no right any more to think. The biggest mistake of the israly govermant was that they made a deal without knowing what htey will get in this or such a deal.Even a small child on the street would deal better than the govermant of Israel.Now it is too late.Olmert have to give back all the murders back and in return he will get nothing.After the deal the time of Olmert is over and he have to go home.

    • אתה צודק בכל מילה. כל המדינה מחכה לא רק המשפחות

      אני לא, 29/06/08 11:45

      איך שרים הצליחו והרשו לעצמם לא לדעת את פרטי העסקה עד היום (היום ממש לא מטפורה) ור''מ מרשה לעצמו להתלבט עד היום(היום ממש לא מטפורה).

  • 12.

    Time to go home Mr. Olmert

    shimi, 29/06/08 11:32

    Today it for the prime minister too late to think if he should make the deal or not. The families are waiting to this moment a long time. Olmert have no right any more to think. The biggest mistake of the israly govermant was that they made a deal without knowing what htey will get in this or such a deal.Even a small child on the street would deal better than the govermant of Israel.Now it is too late.Olmert have to give back all the murders back and in return he will get nothing.After the deal the time of Olmert is over and he have to go home.

  • 11.

    ביבי חלק מכנופיית תבוסה עכשו לכן הוא שותק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רק ימינה מליכוד, 29/06/08 11:31

  • 10.

    אולמרט איננו ראש ממשלה אלא עבריין גנב נקלה !! סייעניו בוגדים במדינה (ל''ת)

    במיוחד הברחן, 29/06/08 11:30

  • 9.

    השמדת היהודים מתוכננת לפרטי פרטים הקאפו ברק אולמרט מבצעים תמורת (ל''ת)

    עמלות גז, 29/06/08 11:29

  • 8.

    כנופיית תבוסה עכשיו מרגילה אתכם לכניעה לחאמאס לכניעה לחיזבללה לקראת (ל''ת)

    הכניעה לאיראנים, 29/06/08 11:28

  • 7.

    להעביר את הממשלה הפושעת והבוגדנית אל האוייב תמורת חלקי גופות !!!!!! (ל''ת)

    או תמורת כלום, 29/06/08 11:27

  • 6.

    העיקר שהכאוס והברדק יחגגו !!! והעם הטפש יישכח מהמעטפות מזומן (ל''ת)

    להגביר הכאוס, 29/06/08 11:26

  • 5.

    כמה ישראלים נרצחו ע''י משוחררי העסקאות השונות? האם שכרינו בהפסדינו? (ל''ת)

    רינת - חולון, 29/06/08 11:25

    • 29 ישראלים נרצחו ע''י משוחררי עסקת טננבאום בלבד! (ל''ת)

      תשובה, 29/06/08 13:27

  • 4.

    תמורת עמלות גז ומעטפות איראניות מכנע גם לאיראנים !!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חלוץ מפקד אניות, 29/06/08 11:24

  • 3.

    אחרי הכניעה לאוייב עולים על אניות הפינוי של חלוץ לאושוויץ (ל''ת)

    אשלליית חיים, 29/06/08 11:23

    • למה לעזאזל מעריב נותן במה לתגובות שכאלה שמעודדות הסתה (ל''ת)

      לשון הרע, 29/06/08 12:32

  • 2.

    מתפנים בכל מחיר לאושוויץ מפחד הפצצה האיראנית האניות של חלוץ מוכנות (ל''ת)

    חיים בכל מחיר, 29/06/08 11:22

  • 1.

    לצערי ואכזבתי...אני מאמין לחיזבאלה ולא למושחתי וסוגדי ממשלת שמאלמרט (ל''ת)

    שמאלמרט=שחיתות, 29/06/08 11:10

    • אולמרט - אתה בושה !! לצאת למלחמה לא התלבטת כך !! עכשיו אתה מתלבט ?? (ל''ת)

      יוסי, 29/06/08 11:50