• 91.

    אפשר לקבל את הקישור למחקר על בריטיש גז? תודה

    otef_kalkilia , 07/01/09 08:16

    נא לשלוח את הקישור גם למייל stellutsa.faurzussman@gmail.com תודה

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מדוע אין מבקר המדינה חוקר

    עמיקם, 06/07/08 14:43

    לא התעצלתי וקראתי את המאמר
    ''ממשלת בריטיש גז'' מתחילתו ועד סופו.אין ספק - מאמר מרתק.

    אולם אין צורך לקרוא את המאמר כולו.מספיק לעבור עליו ביעף או לקרוא קטעים אחדים כדי להבין שהדברים חמורים.

    ההאשמות שבמאמר מצדיקות פתיחת חקירה מצד מבקר המדינה. איך מביאים לכך???

    מתארגנים. מפיצים חוזרים במקומות ציבוריים ובהם עיקרי הדברים וממלאים טופסי עצומה בדרישה לפתוח בחקירה מידית - ויפה שעה אחת קודם!

    אין ספק שהחוגים הנוגעים בדבר ינסו לשבש את המאמצים ואפילו לאיים. אולם הדבר בנפשנו!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    נתניהו גמור- רק פיגלין יכול למחנה השמאל- אידיאולוג חזק (ל''ת)

    שלמה, 06/07/08 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אם יש לטננבאום מידע מפליל, לא עדיף לו להשאירו שבוי בידי המחבלים?

    שאלה: אז מדוע שרון החזיר את טננבאום?, 03/07/08 22:49

    אולי גם המחבלים ירצחוהו. סליחה, אך לא הבנתי פרט זה. מבקש הבהרה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    או ''בריטיש גז'', שלאף, עראפת, שמאלמרט, או מדינה יהודית בראשות פיגלין (ל''ת)

    רחלי, 30/06/08 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    העם בוחר פייגלין (ל''ת)

    ליאור, 30/06/08 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אם לא פייגלין אין הרבה סיכויים שנישאר כאן (ל''ת)

    יונתן, 30/06/08 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לא לשמאל כן לפייגלין! (ל''ת)

    כלאב, 30/06/08 22:29

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מממשלת ''בריטיש גז''

    להנהגת, 30/06/08 22:28

    מנהיגות יהודית למדינה. הלוואי!!!!!
    די לצרותינו.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    רק פייגלין לראשות הממשלה!!!!!!

    יהורם, 30/06/08 22:26

    מאמר איכותי במיוחד.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    פייגלין ענק!!!!

    רוני, 30/06/08 22:25

    עיינו במסמך ותראו איך שהוא צודק.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מאמר עצום. חושף את הפנים האמיתי של ההנהגה הישראלית (ל''ת)

    חרדי, 30/06/08 22:24

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    פייגלין עכשיו לראשות הליכוד (ל''ת)

    יהודי, 30/06/08 22:23

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פייגלין להנהגת ישראל!!!!!!! (ל''ת)

    משה מים, 30/06/08 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    כאן תוכלו לקרוא את המסמך על ''ממשלת בריטיש גז '':

    ודים, 30/06/08 17:45

    http://www.quimka.net/?l=he&a=299975

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי ה

    הזוי הזוי הזוי, 30/06/08 01:51

    הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי הזוי

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    קונספירטור מטורף

    אורי, 30/06/08 01:33

    לא נתייחס לכל השטויות שפלט האיש. בואו נבחן רק את ''השורה התחתונה'', את ''הסקופ'' אם אכן המנהיגים כל כך ציניים (חוץ מהשייה הטובה פייגלין שהוכח מספירת הקלפיות בשטחים ש''מתפקדי הליכוד'' שלו לא טורחים להצביע לליכוד. אם טננבאום (נהג מונית עלוב ביימים אלו) אכן מחזיק את המנהיגים בביצים מדוע אותם ציניקנים לא נתנו לו למות בשבי? לפי ''התיאוריה'' של פיגי זה הרי כמעט מתבקש.
    ועוד דבר, מעניין שפיגי לא מספר לכם שהפוליטיקאי הכי מקורב לשלאף זה אביגדור ליברמן...

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    החרדים המוסלמים ואנשי פייגלין מסוכנים למדינת ישראל (ל''ת)

    עינת, 30/06/08 00:44

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני מאחל לפייגלין

    כי לנו ארץ זו, 30/06/08 00:14

    שהליכוד יקבל מנדט אחד פחות ממיקום הלז ברשימה לכנסת. אסור לתת לליצים כמוהו להעצים את רמת החתרנות שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אסור לליכוד לקבל חזרה את פליטי קדימה !

    אופיר, 29/06/08 23:16

    אחרי הקמת קדימה, הליכוד הרוויח בכך שסינן מתוכו את אלו שרק המושב בכנסת וההון האישי מעניינים אותם ולא טובת המדינה.

    אל תתנו לשטויות של התקשורת לבלבל אתכם תמיד, חפשו את העובדות בעצמכם!

    קל מאוד לעבוד על הציבור שלנו, מספיק להראות סרט ביוטיוב על קרינה מפלאפון שעושה פופקורן והרוב מאמינים ללא ספק.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    סוכני שלאף=רמון דרעי אולמרט פרס שבס ליברמן פואד ברק בוז'י

    אתם שתקתם, 29/06/08 23:01

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה. אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק. דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה. הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: מיליארד שקל שודדים מכם לצבא הרקוב הזה שמפהראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה. השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    נתניהו.

    ליכודניק שיושב, 29/06/08 21:26

    דמגוג מופלג ושרלטן לא קטן. בגלל האיש הזה הליכוד לא יחזור לעולם לשלטון.
    טוב יהיה אם תעשו חושבים ותבדקו את העניין .

    הגב לתגובה זו

    • על הגדר

      גופר אשר, 29/06/08 21:57

      היותך על הגדר מסבירה את עמדתך התוקפנית כלפי מי ששומר על מצא הליכוד! מפתיע שאתה לא עם יתר האופורטוניסטים והשרלטנים האמיתיים ב קדימה. שם מקומך! רד מהגדר לך לשם ואל תקרא לעצמך ליכודניק כי אתה לא!

      הגב לתגובה זו

    • בחירות הבאות: מרץ+עבודה+מפלגות ערביות - 10 מנדטים

      כמה אפשר?, 29/06/08 23:13

      ביבי לוקח בענק ! לא בגדול, בענק!

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשקוש הזה ציפי לבני כבר מובילה בסקרים על נתניהו

        ירמיהו, 03/07/08 17:25

        ממש ענק!!!
        ציפי מקבלת בסקר 38% וביבי ירד ל27%.
        הכל בגלל שפייגלין עדיין לא חבר כנסת וראש ממשלה.

        הגב לתגובה זו

    • נתניהו ראש הממשלה של העם מהעם למען העם (ל''ת)

      כל השאר מושחתים, 30/06/08 01:57

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    משה פייגלין אולי תשלח צוות שיביא את שלאף באזניים להסברים? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 29/06/08 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    פירוט בענין ניתן למצוא בספרו של העתונאי אריה אבנרי- זעקי ארץ מושחתת

    גיל מלמד, 29/06/08 20:34

    הכל אמת ומגובה בעובדות על בגידת הנבחרים בעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כדאי לבדוק האם גם לסילבן החתרן הבלתי נלאה יש חלק בחגיגה

    רק נתניהו, 29/06/08 20:25

    נתנו לסילבן שלום לתאם בין המפלגות להפלת הממשלה... נו באמת. סילבן נראה, נשמע ומריח כמו איש של אולמרט, סוס טרויאני שהושאר בכוונה בליכוד כדי לטרפד את נתניהו.

    הגב לתגובה זו

    • סילבן... זה בעיברית?

      אשר גופר, 29/06/08 22:05

      אתה יותר מצודק! סילבן גרר את נתניהו ל''פריימריס'' (ובעיברית בחירות מקדימות) ובסוף ברח כי פחד להגיע למקום ה 3 (כן אחרי פייגלין..!) הוא שמע מאברהם כץ ומלנדאו איך זה לגמור בחירות מקדימות אחרי פייגליןולא רצה להסתכן.. כן גם אני חושב שמתאים לו עם אולמרט (מקום 36 ברשימת הליכוד!) ויתר הכדאיניקים ב קדימה!

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ברק,פואד ולבני הם ב 300 אחוזים קוויזלינגים

    אאא, 29/06/08 19:09

    לגבי אולמרט לא אופתע.כנ''ל לגבי ביבי.אם לא שלאף,אז יש מליארדרים אחרים.
    רבין היה הגרסא הישראלית של באטיסטה.
    זה בהחלט מסביר הרבה מאד דברים.

    הגב לתגובה זו

    • ולכן רק נתניהו הישר והטוב (ל''ת)

      והמבין יבין, 29/06/08 20:22

      הגב לתגובה זו

      • חס וחלילה וחס ושלום . רק לא נתניהו כי הוא יצור הרסני ומסוכן למדינה. (ל''ת)

        והמבין יודע, 29/06/08 21:18

        הגב לתגובה זו

        • מי שדופק קוקאין לא מבין ולא יודע - לכן רק נתניהו

          סמים מנתקים, 30/06/08 01:59

          הגאון הישר והאהוב

          הגב לתגובה זו

  • 65.

    משה אף מילה על הקזינו ביריחו, שלאף, וראשי הממשל בישראל?

    חוקר פרטי, 29/06/08 19:07

    תעשו חיפוש בגוגל שתבינו כמה הממשלה שלנו וחברי ממשלה לשעבר מעורבים בנושא.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מיכל בתו של ליברמן מייצגת את שלאף בישראל? שמעון שבס מנהל עסקיו? (ל''ת)

    האם זה נכון?, 29/06/08 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ברק מקבל עמלות גז מהפלשתינאים תמורת העברת שדה גז פעיל מישראל אליהם

    לפי המקורות, 29/06/08 18:34

    ולא רק הוא.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    פייגלין לראשות הליכוד,להחזיר עטרה ליושנה.

    ליכודניק, 29/06/08 18:31

    ביבי הרס את הליכוד ואת המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • בן ימין נתן יהו מיועד להושיע את ישראל (ל''ת)

      קורא, 29/06/08 20:23

      הגב לתגובה זו

    • רחובותי יקר. אתה צודק ב100% אך מה לעשות. האספסוף המליך את ביבי .

      benzi. a, 29/06/08 20:47

      גם אני בעוונותי הרבים חבר ליכוד בפועל . ואני ורבים כמוני היו רוצים הנהגה אחרת ולא את הביבי הזה והחבורה הלייצנית שמסביבו. מבטיח לך רחובותי יקר כשהביבי הזה כבר לא יהיה שם רבים וטובים ממצביעי הליכוד בעבר יחזרו לחיק התנועה ואליהם יצטרפו עוד המוני בית ישראל שהיו רוצים הנהגה אמיתית נטולת רקבון ושחיתות בראשות התנועה והמדינה. וגם אני לוקח בחשבון את משה פייגלין שלמרות קיצוניותו . הוא מהראויים ואולי הראוי ביותר
      להנהגת העם והמדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    מדוע מידע כזה אינו מקבל את הפרופורציה הראויה

    y, 29/06/08 18:25

    באמצעי התקשורת? מדוע מוליכים שולל את הציבור הפשוט שאינו מבין דבר וחצי דבר ברזיה האפלים של הפוליטיקה?לכל אחד מבעליהכוח וההון האינטרס שלו שלחלוטין אינו משתלב עם טובת הציבור.חבל שיש מי שמשלם בחייו ולזה צריך לשים סוף.חוקה או חוקים שיחזקו את האזרח ולא את מנהיגיו הפושים.

    הגב לתגובה זו

    • כי התקשורת הישראלית בעד כניעה ,בכל מקרה,לאויב

      גל, 30/06/08 01:33

      ונושא השבויים מאפשר להם לדרוש זאת במלוא העוצמה בלי שיצביעו על כך. המקהלה האחידה של כל המראיינים בערוצים הציבוריים והפרטיים, ובעיתונות (למעט קול בודד), מצביעה על עוצמת תופעת החושבאחיד וחושבנכון בתקשורת הישראלית!

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    מאיפה הבאת את המספרים והרף??? מנתוני האייקיו שלך?? דמגוג זול ושפל! (ל''ת)

    גורו, 29/06/08 18:23

    הגב לתגובה זו

    • קרא דו''חות אלמגור על שחרורי אסירים קודמים

      אחד, 29/06/08 19:08

      ותראה כמה כבר נרצחו בפיגועים שבוצעו/ תוכננו ע''י משוחררים במסגרת ''מחוות''..

      הגב לתגובה זו

    • גורו מאמי, זה שאתה שמאלן מחייב שתקלל ותגדף? (ל''ת)

      שמאל שונא ושונא, 30/06/08 08:54

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    שחרור שבויים

    נ.מ.ש., 29/06/08 18:03

    מאז ומעולם לא עשו ממשלות ישראל דבר
    בענין שבויים אם דא הפעילו עליהם לחץ.
    כך היה עם שבויי העסק הביש,כך היה עם
    רייף, כך היה גם הפעם.
    נראה לי שיש דרכים נוספות לשחרר שבויים.
    למשל:מה היה קורה אם הינו מודיעים לשליט סוריה שאם הוא רוצה לההידבר
    איתנו אז בתור מחווה של רצון טוב
    שישחרר את גופת אלי כהן(לאחר 40 שנה)
    ולא, לעולם לא ניכנס איתו למשא ומתן
    וזה סופי.
    לדעתי בסופו של דבר הוא היה נכנע.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    זהו ההסבר הטוב ביותר לאוזלת היד של הממשלה

    רמי נ, 29/06/08 17:43

    וכנראה שהוא נכון.אחרת אין הסבר לאוזלת היד הנוראית של הממשלה.ויכול להיות שלא רק ראש הממשלה מקבל מעטפות אלה כל לא כל הצמרת הפוליטית מקבלת .ואולי גם מהחמס.כסף לא חסר להם,
    וברור שכל ההנהגה שלנו מושחתת.אני איתך מר פיגלין עמוד בראש רשימה עצמאית בבחירות.ההנהגה הזו מובילה אותנו לאבדון.אין לנו ארץ אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    עוד לפני פרשת טלנסקי, תמהתי...

    רבקה, 29/06/08 17:28

    אולמרט, עו''ד, לא מהשורה הראשונה, וגם לא השניה,איך הגיע לעושר מופלג,

    רבין, ברק, מההתישבות,איך הגיעו לעושר מופלג? בטח לא ממשכורתם הצבאית!!!

    כנראה, שכולם נגועים בשחיתות, וזה רק ענין של זמן עד שיתגלה, או לא, כי הכתבים השמאלנים, מעדיפים לעצום עין, ובלבד שתתבצע מדניות שמאלנית,

    אינני זקוקה למאמר על בריטיש גז, ההגיון הפועל, - הוא התשובה!!!!

    מה שעצוב שהם מקבלים דמים, ואנחנו משלמים בדמים,

    ולענין שליט- (גם פה הגיון פשוט), אספקת סחורות לעזה, היא חמצן עבורם, וההחלטה בידינו,אז למה לא שוקלים סגירת גבול הרמטית עד שיוחזר שליט?

    והרי, אי העברת סחורות, לא מסכנת עתידית את תושבי ישראל!!!

    ואולי גם פה , משהו יפסיד ממונית מאי העברת הסחורות, ושיקול הדמים הזה, גובר על ההיגיון, ועל מחיר הדמים שח''ו נשלם בעתיד?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אי אפשר להדליק אש עם בריטיש גז, כי זה גז אציל!!! (ל''ת)

    איתי, 29/06/08 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עם כל הכבוד ל''קונפירצית בריטיש גז''

    אורן, 29/06/08 16:58

    זה אפילו לא תסריט לסרט בערוץ אקשן. מי שמפיץ את השטויות האלה צריך להתאשפז. ומי שמאמין להן הוא לא ממש חכם.
    יש קנוניות ויש השחתה במדינה ויש קשר הון-שלטון ויש לנו 19 משפחות פאודליות. ויש את עדויות ווינרוט על מי שולט במדינה באמת... וזה לא שלאף

    הגב לתגובה זו

    • ההון בישראל קטן מדי,מבוקר מדי

      אאא, 29/06/08 19:11

      וחשוף מדי.
      להון זר יש הרבה יותר מה להציע,הרחק מעיני הציבור והתקשורת וגם לקבל שיתוף פעולה מגוון יותר.מה יוצא לבעלי הון בישראל מזה שמקריבים חיילים למען דעת הקהל בבריטניה?
      תסתכל על רודזיה,ותראה את אותו סיפור.גם שם מנסים הבריטים להחליף את מוגאבה בקוויזלינג שלהם.
      רוב מלחמות האזרחים בעולם ב 70 השנים האחרונות,סבבו סביב נסיון של ארה''ב,ברה''מ,בריטניה וצרפת להמליך קוויזלינגים שלהן על מדינות והתנגדות מקומית למהלך.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אני תומך בהגעתו של פייגלין לשלטון

    אלי, 29/06/08 16:27

    וכמה שיותר מהר, יותר טוב!!!

    הגב לתגובה זו

    • ואף על פי שמתמהמה . וכול זאת אחכה למשה פייגלין בכול יום שיבא

      אורי, 29/06/08 20:50

      ושינהיג את התנועה והמדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    גם ממך לא תבוא הישועה. אם אחד כמוך מנהיג את הימין, אבדנו.

    המצב אבוד, 29/06/08 16:24

    לא בגלל דעותיך שחלק מחשיבים כקיצוניות, אלא מפני שאינך יודע מה זה להיות מנהיג. בזמנים קשים של מדינה היה נכון לתת כתף ותמיכה לראש ממשלה אם רוצים למנוע העברתו של הסכם כזה או אחר, וזה מה שהיה מצופה ממך. הבעיה מתחילה כאשר אתה ושכמותך כל כך עסוקים בלהיות צדקנים, והמטרה העקרית היא להיות ראש ממשלה, ולעזאזל כל המדינה, זאת התוצאה. כך שבמקום לנגח את אולמרט אתה וביבי ועוד כל מיני ימנים חכמים וטובים הייתם צריכים להביע תמיכה באהוד אולמרט כדי שגם דעתכם תשמע ואולי תייושם. תחת זאת באת והסברת בפעם האלף שלוש מאות ומי יודע כמה כמה אהוד לא בסדר פה וכמה קדימה לא בסדר שם מבלי שנתת סיבה אחת למה לבחור בך!

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שלך היא שאינך מבין מהי אופוזיציה

      חים, 29/06/08 17:24

      התפקיד של האופוזיציה בין השאר הוא להציף בעיות שהשלטון לא מטפל בהן ולהתנגד למהלכים לא טובים של השלטון. המדד, לדעתי, אם הדברים אמיתיים הוא האם עכשיו, לאחר שכבר הוחלט בממשלה לאשר את העסקה, האם עכשיו פייגלין יגלה אחדות ולמרות בעייתיות העסקה יביע תמיכה. זה דבר שהייתי רוצה לשאול אותו.

      הגב לתגובה זו

      • לא, לא הוא בכלל פוחד להביע עמדה בנושא

        אבוד אבוד, 29/06/08 19:22

        מי אני?

        הוא שואל אם הוא רואה אומה גוססת, והוא שואל ה''ציונות'' לאן?

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    משה ידידי אתה מנותק כנראה????סיפור הגז עובר דרך היועץ העו'' (ל''ת)

    בר דרור דוד, 29/06/08 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מסכים ב 100%, תמשיך להגיד מה שאתה חושב בלי פחד -- אני איתך (ל''ת)

    אמיר, 29/06/08 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אתה לא רק מסוכן, פייגלין, אתה גם לא אמין

    י', 29/06/08 16:02

    מי הם בדיוק עשרות האזרחים שנהרגו מידי אלה שהשתחררו בעסקת השבויים הקודמת?

    אם טננבאום כל כך מחובר לבריטיש גז, למה הוא נוהג במונית ברחבי תל אביב כדי להתפרנס?

    מתק שפתיים ומחשבה רהוטה לא הופכים אותך לפחות קיצוני ומסוכן.

    הגב לתגובה זו

    • פייגלין מסוכן בעיקר לשמאל ההזוי

      אלי, 29/06/08 17:09

      ולכן אתם מנהלים נגדו מלחמת חורמה

      הגב לתגובה זו

    • נו, לפחות אתה מודה שיש לפייגלין מחשבה רהוטה

      יואל, 29/06/08 17:12

      אבל לא רק בגלל זה הייתי בוחר בו, אלא בעיקר בגלל הדעות שלו

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    שאלה למר פייגלין

    אורן, 29/06/08 15:33

    האם אתה עדיין תומך בפרישה מהאו''ם ומניתוק היחסים הדיפלומטים עם גרמניה כפי שכתבת לפני מספר שנים במסמך המכונה ''תוכנית 100 הימים''?

    הגב לתגובה זו

    • לא יודע מה דעתו של פייגלין בנושא כיום

      יובל, 29/06/08 16:03

      אבל אני מאוד מקווה שלא שינה אותה, כי לדעתי אלו צעדים מוכרחים. פעם השתתפתי באיזה חוג בית איתו ושם הוא הדגיש שיש דברים שהוא יכול להרשות לעצמו להגיד בתור אופוזיציה מכיוון שהם צריכים להאמר, אבל בתור מ ישנמצא בשלטון לא בטוח שזה היה פקטי להגיד אותם. אבל אופוזיציה טובה צריכה לתת קריאת כיוון מוסרית לממשלה, ואת זה הוא עושה מצויין.

      הגב לתגובה זו

    • זה לא משנה. הרעיונות של מנהיגות יהודית כולם בגדר המלצות ולא משהו שה

      לב כל-רואה, 29/06/08 23:36

      שהולכים לכפות על העם.

      גם אם פייגלין יחליט לפרוש מהאו''ם (ולדעתי זה מהלך מדיני טוב),

      ייתכן שתהיה התנגדות משמעותית של העם בעניין הזה.

      ואם תהיה התנגדות משמעותית, לא תהיה פרישה מהאו''ם.

      אתה צריך להבין, שמבין כל הממשלות שהיו למדינת ישראל עד היום,
      לאזרחים יהיה הסיכוי הגבוה ביותר להשפיע ולשנות על ממשלתו העתידית של פייגלין.

      כי העיקרון החשוב ביותר של מנהיגות יהודית הוא שאנחנו לא מאמינים בשום דבר שלא בא מתוך בחירתו החופשית של העם. מנהיגות יהודית היא תנועה פוליטית שמדברת בשם העם, ולכן סביר מאוד להניח שכל המהלכים הפוליטיים שלה, הם כאלה שהעם מעוניין בהם.
      במידה ויקרה שיש סתירה בין רצון העם לבין 'מנהיגות יהודית', 'מנהיגות יהודית' תתאים את עצמה מחדש לרצונו של העם.


      ~~פעיל במנהיגות יהודית~~

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    פייגלין, אני איתך!!! (ל''ת)

    מורדי, 29/06/08 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תותח, הפייגלין הזה

    רועי, 29/06/08 15:28

    אני איתו לגמרי. אולי אפילו נתפקד לליכוד כדי להצביע לו, צריך לחשוב על זה עוד קצת

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    טננבאום קשור לכישלונות ב-2006

    מספר יודע כל, 29/06/08 15:25

    אלחנן טננבאום קשור לכישלונות ב-2006
    מול חיזבאללה וסוריה
    ולא לאריאל שרון.

    הסיבה שלא תובעים אותו לדין היא שהוא יודע הרבה יותר מדי.
    זו הסיבה ששחררו אותו.

    חוץ מזה,
    אין מקום לערבב מימון בחירות,

    שזהו אילוץ מערכתי _כפוי_ ע''י המערכת המשפטית, כדי להפוך את הפוליטיקאים לסחיטים,

    עם עסקאות כמו בריטיש גז.
    אני עוד זוכר את חיים רמון במשדר בחירות בשנות התשעים, עומד עם הגב לעזה ושואל את הצופים: ''מה אנחנו צריכים את קן הצרעות הזה?''
    - כשהוא יודע גם על הגז וגם על העסקת מאות אלפי ערביי עזה וסיני בשטחיהם ובשטחינו, בעבור הקפיטליסטים הישראלים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה שהמאמר הזה בעצם אומר זה:

    דורון, 29/06/08 15:05

    כולם בפוליטיקה הישראלית מושחתים ובעצם כולם חלקים מתוך קונספירציה מתוזמרת בניצוחו של איש עסקים בריטי.אבל אני, משה פייגלין,לא משתתף, אז תבחרו בי בבחירות הבאות.
    נ.ב-אני נגד עסקת השבויים.

    הגב לתגובה זו

    • הסיכום שלך עלוב ומגמתי אבל בעקרון נכון. למה את מעוות דברים? (ל''ת)

      אני אצביע למשה!, 29/06/08 15:23

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא אומר מושחתים,הוא אומר בוגדים

      אאא, 29/06/08 19:12

      מדובר פה בגוף זר ששייך למדינת אויב,בריטניה.
      בריטניה היא אויב הרבה יותר גרוע מאיראן.

      הגב לתגובה זו

    • הוא משתתף

      קרן, 29/06/08 19:16

      בבחירות ברשימת הליכוד.
      זה שאין לך מושג מה הולך זה לא אומר שפייגלין אשם.
      תתעדכן בין אדם, חבל סתם לדבר על דברים שאתה לא מבין

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מה שהמאמר הזה בעצם אומר זה:

    דורון, 29/06/08 15:05

    כולם בפוליטיקה הישראלית מושחתים ובעצם כולם חלקים מתוך קונספירציה מתוזמרת בניצוחו של איש עסקים בריטי.אבל אני, משה פייגלין,לא משתתף, אז תבחרו בי בבחירות הבאות.
    נ.ב-אני נגד עסקת השבויים.

    הגב לתגובה זו

    • נו, אז למה אתה מחכה, תבחר בו

      יוסי, 29/06/08 15:20

      לדעתי פייגלין מועמד ראוי ביותר, אפילו אם הוא קצת דמגוג.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    ''שירותי התעמולה'' החליפו את התקשורת ז''ל.

    יאיר ל, 29/06/08 14:58

    כל פרשיות הדלק, המעטפות, העמותות ושאר מיני שחיתות טובות לתקשורת ומביאות לרייטינג, אבל רעות לאג'נדה.
    ומשנעלמה התקשורת ובמקומה קמו ''שירותי תעמולה'' שמוותרים על רייטינג ומייצרים בגלוי ''אתרוגים'' ( מנהיגים שסרחו אבל מוכנים להתנהל עפ''י האג'נדה ) ומנהלים מלחמה גלוייה במתנגדי האג'נדה ( הס מלדון בבעייה זו או אחרת פן יעלה נתניהו לשלטון ) אין לצפות לדיווח על עובדות. כל הדיונים מוסטים לרמת הקלישאות והאמונות הפוליטיות עם תמיכה פרשנית מסיבית באג'נדה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יש תאי גז ויש בריטיש גז (ל''ת)

    י.נ טכניון, 29/06/08 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    האמת משה... המאמר הזה מפחיד. שולטים בנו כמו בובות.

    לב כל-רואה, 29/06/08 14:23

    משחקים בחיים שלנו כאילו שמדינה זה מונופול אחד ענק.


    משחק החיים

    הגב לתגובה זו

    • בטח שהוא מפחיד

      דורון, 29/06/08 15:00

      זאת המטרה-כמו כל מנהיגי הימין פייגלין מנסה להפחיד אותנו על מנת שנבחר בו, כי הוא צח כשלג וגם יהרוג את כל הערבים אז מה טוב.תחשוב למה אנחנו רואים את הסיפור הזה במאמר של פייגלין ולא בחדשות.

      הגב לתגובה זו

      • דורון

        בן, 29/06/08 19:20

        נכון, כל הימנים מפלצות רעות ומפחידות ורק השמאלנים הם ........ כלום, בעצם אין הום יותר מידי שמאלנים במדינה, זה מיעוט קטן שעושה המון רעש.

        מצטער לאכזב דורון

        הגב לתגובה זו

      • המאמר הזה מפחיד אותי כי יש בו אמת מזעזעת.אבל זו אמת. והמאמר מצויין

        לב כל-רואה, 29/06/08 23:41

        מישהו מוכרח לחשוף את כל הרודנות והזבל שמסתתר מאחורי הדמוחרטא הישראלית,
        ופייגלין הוא בין הבודדים שיש להם את האומץ לעשות זאת.

        פשוט מפחיד אותי לדעת עד כמה שאנחנו לא נמצאים בדמוקרטיה אמיתית, אלא במשהו הרבה יותר גרוע מזה.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    איפה העיתונאי שיחקור את עיסקת הגז?

    שאלת תם, 29/06/08 14:18

    האם כל עיתונאי ישראל מושחתים?
    יואב יצחק,ארי שביט ,בן דרור ימיני תחקרו את הנושא

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כבר חסלנו את מנהיגי החמאס

    רון, 29/06/08 14:08

    השייך אחמד יאסין ומנהיגים אחרים חוסלו.זה עזר?לא.

    הגב לתגובה זו

    • אל תתן לעובדות לבלבל אותך

      ארז, 29/06/08 14:42

      כשחיסלנו מנהיגי חמאס, רף הפיגועים ירד דראסטית - והחמאס אף התחנן להפסקת אש. כשהענקנו להם חסינות, דמנו נשפך כמים.
      אבל, שוב, אל תתן לעובדות לבלבל אותך. המשך עם השטויות הפאציפיסטיות שלך...

      הגב לתגובה זו

      • חיסול מנהיגים וזהו. וודאי שלא. יש לעשות עוד הרבה מעבר לזה. אבל ברור (ל''ת)

        שיש להתחיל בכך, 29/06/08 15:11

        הגב לתגובה זו

    • זה כן עזר!, פסקו פיגועי ההתאבדות בערים שלנו (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 29/06/08 14:55

      הגב לתגובה זו

    • אבל ממשלת ישראל נירדמה ולא המשיכה בעבודה.שום דבר חד פעמי

      לא שווה כלום, 29/06/08 14:56

      ללא התמדה בדרך אי אפשר להגיע לכלום.גם אם תלך לעבוד יומיים,לא תצליח להוציא מזה פרנסה.צריך ללכת לעבוד כל יום כדי שתצא מזה תוצאה.דרך של חיסול ראשי הטרור צריכה להתבצע כל הזמן,כל יום ובהתמדה כדי שתצא מזה תוצאה.הרי עולים כל הזמן ראשי טרור חדשים,אז מה יצא לך מזה אם תחסל שניים ותפסיק.סתם משחק ילדים של אנשים לא רציניים.

      הגב לתגובה זו

    • מדהים, פשוט מדהים

      שמואל, 29/06/08 15:24

      חסלו את יאסין. לאחר שבוע, חסלו את היורש שלו. ובזה נגמר (כמעת לחלוטין) הפרק של ההתאבדויות. מדהים שלא זוכרים את העובדות הפשוטות והברורות האלה. זו בעיה פסיכולוגית קשה - פסיכולוגיה של תבוסתנים. החיסולים עוזרים - ועוד איך עוזרים. אבל מה לעשות - יותר מכל דבר, הישראלים אוהבים להיות קרבן. פתרון אמיתי לבעיה - זה הדבר האחרון שרוצים פה.

      הגב לתגובה זו

      • שכחת שכל השמאלניצ'יקים הלכו עלינו איימים עם ''מגהפיגוע'' אח''כ

        אני עדיין מחכה, 29/06/08 21:24

        אוי אוי אוי, חסלנו את יאסין, מה שהם יעשו עכשיו, ווי ווי ווי.. מה שהןם עשו זה הפסיקו את פיגועי ההתאבדות מיד, ברחו להתחבא בחורים שלהם והתחננו להפסקת אש, שאנחנו כמו המטומטמים שאנחנו הסכמנו לה

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    נתנו את עזה וקיבלנו טרור?היינו צריכים להלאים מהם את הגז !

    לפחות עד הפסקת, 29/06/08 14:04

    בזה שאנחנו משאירים להם את הגז,אנחנו במו ידנו מממנים את הטרור שרוצח בנו.זאת השאלה.למה לא לוקחים את הגז מידיהם של העזתים עד להפסקת הטרור לפחות?אולי התשובה מתקשרת למה שהועלה בכתבה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אין על פייגלין

    אלי, 29/06/08 13:55

    ניתוח מבריק, ואני חייב להודות שעל חלק מהדברים חשבתי לבד

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני רק מחכה שמישהו כמו פייגלין יעמוד בראש המדינה

    ערן, 29/06/08 13:54

    אם יבחר לראשות הליכוד אצביע לו, זה בטוח

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מחכה? התפקד לליכוד עכשיו, ותצביע עבורו בפריימריס הקרובים

      לב כל-רואה, 29/06/08 14:29

      הוא יוכל להיות ראש ממשלה, רק אם יהיה יו''ר מפלגת הליכוד.
      והוא יכול להיות יו''ר הליכוד, רק אם מי שמצביע בפריימריז ייתן את קולו למשה.

      בשביל להיות זכאי להצביע בפריימריז של הליכוד, דרוש ותק חברות במפלגה של 16 חודשים לפחות.

      בינתיים, הוא נמצא גם במקום ה-18 ברשימת הליכוד לכנסת.

      אבל בלי שום קשר למקומו, הייתי מצביע למפלגת הליכוד בכל מקרה.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    המלחמה בטרור היא חיסול ראשי הטרור.

    וכולם מתעלמים, 29/06/08 13:50

    המלחמה האמיתית בטרור היא חיסול ראשי הטרור.לא באופן חד פעמי,לא לפעמים.אלא תמיד,כל הזמן וכדרך של מלחמה מסודרת בטרור.שום גוף לא יכול להתנהל ללא מנהלים.ככל שחיסול ראשי הטרור ממשיך ומתקדם,עולים כל הזמן ראשי טרור חדשים,צעירים יותר,וחסרי ניסיון שמסוגלים לנהל את הטרור פחות טוב.והרבה ראשי טרור פוטנציאלים עם שכל יוותרו על התענוג כאשר יבינו שהם יהיו מחוסלים-פחות שכל,פחות נזק.לפי יכולת הניהול כך גם יכול הביצוע של הטרור ושל כל דבר אחר.ככול שלא מחסלים את ראשי הטרור,כך הם צוברים יותר ניסיון,ידע,קשרים והטרור הולך ומתפתח.הדוגמה הכי טובה היא עאפאת,כשתמיד אמרו שיבוא מישהו יותר גרוע,ולא חיסלו אותו,והוא צבר כל כך הרבה ניסיון בטרור ובפוליטיקה של הטרור שעשה כל כך הרבה נזק למדינה.הדרך לחיסול טוטלי של הטרור היא חיסול ראשי הטרור באופו אפקטיבי ורצוף,ללא הפסקות וללא הנחות ובהתמדה,כדרך לחימה במלחמה בטרור.יש דרך אבל אף אחד לא מעוניין להוציא אותה לפועל,אז נמשיך לחיות תחת טרור ורצח.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איך nrg זכתה שהכותב הנ''ל יהיה בין כותביה. כל הכבוד משה. (ל''ת)

    עירית לינור, 29/06/08 12:58

    הגב לתגובה זו

    • ומתי נזכה לקרוא עוד קצת ממך ? שעה בגל''צ זה לא מספיק. (ל''ת)

      פנדה, 29/06/08 14:31

      הגב לתגובה זו

      • 34 היא עירית לינור (ל''ת)

        בערך כמוך, 29/06/08 15:12

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    חקירת שב'כ לזילברשטיין ובוז'י השתקן וברק יושב באותו תא עם אולמרט (ל''ת)

    להרבה זמן, 29/06/08 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לבדוק את החשבונות של ברק בציריך וסינגפור תהיו המומים מכנויות הכסף ! (ל''ת)

    זילברשטיין יודע, 29/06/08 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עמלות הגז הוסוו כדמי ייעוץ מ EDS שקיבל את הכסף מבריטיש גז !!!!!!!! (ל''ת)

    להעביר חומרים, 29/06/08 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אז אתה ומנהיגות יהודית המלכתם את אולמרט! קללה עליכם ועל בתיכם! (ל''ת)

    לא ייאמן, 29/06/08 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    תהדיית עמלות הגז של ברק משמידות את היהודים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אל תבליגו יותר, 29/06/08 12:06

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: מיליארד שקל שודדים מכם לצבא הרקוב הזה שמפהראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חוץ מלהחזיר את גלעד בחיים (דגש בחיים), פייגלין חושב על הכל.. (ל''ת)

    שיא פייגליני, 29/06/08 12:04

    הגב לתגובה זו

    • וחוץ מזה,מרקיז,הכל בסדר (ל''ת)

      כמו שנאמר, 29/06/08 12:40

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    השמדת היהודים מתוכננת לפרטי פרטים הקאפו ברק אולמרט מבצעים תמורת (ל''ת)

    עמלות גז, 29/06/08 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    משה, גם אם הכל אמת..

    דניאל, 29/06/08 11:49

    זה נשמע יותר מידי קונספירציה.
    אתה בדרך כלל עוסק בשורשים של בעיות ומנתח את המציאות באופן עמוק ורחב. תוכן טור כזה, גם אם הוא נכון גורם להרבה קוראים שעדיין לא מכירים אותך ועוד לא מבינים את העומק של הניתוחים שלך להתייחס אלייך כאל אדם 'מוזר' שתולה את כל חוליי המדינה בקונספירציה נקודתית. אף על פי שיכול להיות שהכל אמת, לדעתי זה פוגע ביחס הרציני כלפיך מצד קוראים חדשים ובאינטרסים של מנהיגות יהודית , וחבל מאוד.
    חוץ מזה אני מוכרח לציין שבמאמרים האחרונים שכתבת ההקשרים בין הסיבות והתוצאות לא היו ברורים מספיק וחסרו חוליות מקשרות, כך שרק אנשים שמכירים את הכתבים הקודמים שלך יכלו להבין על מה אתה מבסס את ההנחות. גם זה מאוד חבל כי הרי אתה מנסה לפנות אל קהלים חדשים ולא רק לשכנע משוכנעים. לכן הייתי מציע שתחזור בבקשה לתת יותר הסברים ולפרט את החוליות הרעיוניות המקשרות בין סיבה לתוצאה ע''מ שאנשים חדשים יוכלו להבין את טענותיך שלרוב הן מדוייקות וחשובות והן יהיו ההבדל בין אבדן לשגשוג של המדינה הזו.

    בתודה ובהערכה רבה

    הגב לתגובה זו

    • תשובה לדניאל

      משה פייגלין, 29/06/08 15:10

      שלום דניאל

      מסכים בהחלט עם דבריך. שיניתי ממנהגי כיוון שהציבור צריך להיות מודע לדברים, אך בהחלט לא מדובר במגמה חדשה ואין לי כוונה לדוש עוד בנושא הזה.

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון, אינני מחסידיך אך בזכות מאמר אמיץ זה אני משנה את דעתי עליך

        כל הכבוד לך, 29/06/08 20:30

        המשך להוציא את האמת לאור. עם ישראל צמא לאמת זו. הוא מרגיש ויודע כי עובדים עליו ומסתירים ממנו מידע ולכן צמא לכל חלקיק של אמת.
        תודה לך! אנא המשך בדרך זו.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    תמונה לא מחמיאה (ל''ת)

    יוני, 29/06/08 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שאלה: הפייגלך הזה דתי? (ל''ת)

    חיים, 29/06/08 11:27

    הגב לתגובה זו

    • מה זה משנה בכלל אם הוא דתי או לא??? משנה שהוא קודם כל יהודי !

      לב כל-רואה, 29/06/08 12:07

      לפני 60 שנה,
      הקימו היהודים את מדינת ישראל.

      היום הם מוצאים את עצמם נשלטים באמצעות רודנים, המגדירים את עצמם בראש ובראשונה כישראלים, ורק אחר כך כיהודים.לא מעניין אותם בכלל העם היהודי, ובוודאי שלא הייעוד של העם היהודי.

      לעומת זאת, מנהיגים כמו פייגלין,
      שמגדירים את עצמם בראש ובראשונה כיהודים,
      ושהאידיאולוגיה שלהם היא יהודית (יהודית ולא דתית! ) , הם בדיוק הסוג של המנהיגים שחסר לנו היום.

      בסופו של דבר, עם ישראל מעוניין שתהיה לו מדינה יהודית,
      ולא סתם מדינה ישראלית חסרת תוכן זהות יהודית.

      אפילו הח''כים של המפלגות הדתיות לא מעוניינים בזהות יהודית למדינת ישראל.
      הם רוצים שהיא תהיה קודם כל מדינה דתית, ולאו דווקא יהודית.

      הגב לתגובה זו

    • דתי, אבל אמר שיסיר את הכיפה אם יחייבו אותו לחבשה

      פנדה, 29/06/08 14:35

      כלומר, הוא בראש ובראשונה אדם חופשי, לפחות כך מגדיר עצמו

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    משה, אתה חכם וצודק המשך להאיר את עיני העם בישראל (ל''ת)

    נדב, 29/06/08 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    משה, הכל נכון.

    lolo, 29/06/08 11:19

    לא קרה שכתבת משהו שלא הזדהיתי איתו. ובכל זאת אין לי דרך לתמוך בך או להצביע עבורך בכנסת כל עוד אתה שותף למפלגה שאיבדה את דרכה. מתי תתעשת ותקים את המפלגה שלך? יש המוני אנשים שמחכים למישהו כמוך שיוביל אותם. הליכוד איננו המקום הנכון לכך.

    הגב לתגובה זו

    • מתי אתה תתעשת ותבין שהליכוד זה עם ישראל? אין לך ברירה אחרת.

      לב כל-רואה, 29/06/08 12:01

      אין מה לעשות.

      מפלגת הליכוד זה מפלגת השלטון של היהודים.

      היא מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית.

      יש בה הכל, גם אנשים ישרי-דרך וגם מושחתים.

      וכמו בעם ישראל,
      גם במפלגת הליכוד המושחתים שולטים על ישרי הדרך.
      הגיע הזמן שמישהו יתקן את המפלגה הזאת, ויחזיר אותה למסלולה המקורי.
      ברגע שהליכוד חוזר לעצמו,
      גם ישראל יחזור לעצמו.

      לא בטוח שבג''ץ ייתןבכלל לפייגלין להקים מפלגה משלו.
      בית המשפט העליון מחפש כל תירוץ ולו העלוב ביותר בכדי להדיח את פייגלין מהפוליטיקה.
      סביר להניח שאם פייגלין יקים מפלגה משלו,
      בג''ץ יכריז עליה כארגון טרור או מפלגה גזענית, וימנע ממנה להשתתף בכנסת. מחפשים כל מיני חארטות וממציאים שקרים בשביל להעיף אותו.

      הגיע הזמן שאתה תבין שהמנהיגים שלך, לטוב ולרע, פועלים אך ורק בתוך מפלגת הליכוד.
      והדרך היחידה שלך לתמוך בהם זה להתפקד למפלגה הזאת ולבחור בה לכנסת.

      בינתיים, הקסאמים ממשיכים ליפול על שדרות,
      והטענה שלך היא שאתה מחכה ש'מנהיגות יהודית' תקים מפלגה משלה....
      תמשיך לחכות....

      הקסאמים בינתיים מתקדמים צפונה...

      הגב לתגובה זו

      • הליכוד פגע בא''י יותר מכל מפלגה אחרת

        פנדה, 29/06/08 14:37

        את ההתנחלויות הקים המערך, הליכוד החזיר את סיני, ביצע את ההתנתקות, ובימי נתניהו מצא עצמו מחויב לקיים הסכמים שחתם השמאל (על זה עוד אפשר להתווכח).

        הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך ב-100% (ל''ת)

      פנדה, 29/06/08 14:35

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הקצף מתחיל לצאת לפיגלין מהפה

    קק, 29/06/08 11:13

    לזה הדרדר פיגלין בסופו של דבר?

    חוקר קונספירציות הזוי ונלעג?

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים הקצף יוצא לך הפה (ל''ת)

      ציני, 29/06/08 12:19

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הקצף מתחיל לצאת לפיגלין מהפה

    קק, 29/06/08 11:13

    לזה הדרדר פיגלין בסופו של דבר?

    חוקר קונספירציות הזוי ונלעג?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    על מנהיגים יהודיים, דמגוגיה ותאוריות קונספירציה

    מוטי, 29/06/08 11:06

    על הדמגוגיה-ראשית שימו לב שפייגלין נמנע מלהביע דעה על העיסקה עם החיזבאללה.
    לאמר שאם נאיים (ונבצע) על מנהיגי החמאס בחיסול, יביא לשחרור שליט זה הבל הבלים. כבר עשינו זאת בעבר ולא ממש השגנו הרבה.
    דרך אגב, אם דמגוגיה, אז אני אשאל כמה ישראלים ישלמו בחייהם על חיסול מנהיגי החמאס והאם לטובת חיסול חמאסניקים מותר לסכן חיי ישראלים ואילו לטובת שחרור חייל שבוי לא?
    על תאוריות קונספירציה- מעניין איך תמיד הימין הרדיקלי הישראלי נופל ברשת תאוריות קונספירציה חסרות כל אחיזה במציאות.
    מה ידע טננבאום על שרון?
    נו באמת... אולי הוא ידע ששרון הוא אחד מל''ו צדיקים ולכן שרון דאג לשחררו שנדע כולנו? אם יש לך משהו עובדתי מר פייגלין, תביא אותו ואם לא אל תעשה מעצמך צחוק.
    מרטין שלאף והתחקיר שרץ באינטרנט?
    קראתי את ה''תחקיר'' הזה ומעניין שאף אחד לא חתום עליו.
    סתם גיבוב של עובדות ושמועות שמוליך למסקנות הזויות.
    ודרך אגב מר פייגלין, פעם ראשונה שאני שומע שמרטין שלאף הוא מבעלי בריטיש גאז. אפילו בעובדה כזו ברורה וקלה לבדיקה נכשלת. זה מראה כמה רציני אתה.

    הגב לתגובה זו

    • דמגוגיה ושקרים

      ארז, 29/06/08 12:16

      גש ובדוק את העובדות. כל עוד מנהיגי הטרור היו חסינים, הטרור הלך והתחזק. כשצה''ל התחיל לחסל את מנהיגי הטרור, דווקא אז הם התחננו להפסקת אש, והטרור הלך ודעך.
      גש ובדוק את העובדות לפני שאתה מפזר שקרים.

      הגב לתגובה זו

      • שקרים ודמגוגיה

        מוטי, 29/06/08 14:13

        אז אתה טוען שחיסול רנטיסי ויאסין חיסל את הטרור?
        ולמה אתה לא מגיב לדברים האחרים שכתבתי?
        האם שלאף הוא מבעלי בריטיש גאז?
        האם ה''תחקיר'' הזה מחזיק טיפת מים?

        למה אנשים נותנים לפוליטיקאים עלובים לשקר להם בפרצוף בלי שום טיפה של ביקורת?

        לא מגיע לך יותר מזה?

        הגב לתגובה זו

        • בשקרים מטפלים אחד-אחד

          ארז, 29/06/08 14:44

          חיסול מנהיגי הטרור הביא לירידה דראסטית בפיגועים - אבל אל תתן לזה להפריע לדמגוגיה שלך.

          הגב לתגובה זו

          • בוא נ.... פרה וננוח

            מוטי, 29/06/08 15:41

            1. אין לי שום התנגדות לחיסול מנהיגי הטרור אך ברור שזה לא מה שיגרום להם לשחרר את שליט. הפחתת פגיועי ההתאבדות נגרמה על ידי מבצע חומת מגן, בניית גדר ההפרדה ואיטום (כמעט מלא) של רצועת עזה.
            עכשיו אני מחכה ל-1.הוכחות החותכות על מה שידע טטנבאום על שרון ועל הלוגיקה של הטיעון המופרך הזה.
            2. אימות ה''תחקיר'' המגוחך הזה שקובע ששלאף אחראי להקמת קדימה ומפלגת ליברמן ועוד כל מיני השערות שרק ילד חסר השכלה יכול להאמין בהן.
            3. איך החליט פייגלין שמרטין שלאף הוא מבעלי בריטיש גאז?
            זו חברה ציבורית וכל אהבל יכול לבדוק מי בעלי המניות בה וזה לבטח לא מרטין שלאף.
            בקיצור, אתה תאכל כל קשקוש שיאכיל אותך ה''מנהיג היהודי'' ואפילו לא תבדוק קצה של אי הגיון ושקרים שהוא כותב. כל הכתבה הזו היא עלבון לאינטילגנצייה של קוף.

            הגב לתגובה זו

        • הטרור פחת, פסקו פיגועי ההתאבדות בערים שלנו!

          אלכס טוקבק, 29/06/08 14:58

          לחץ מתמשך, לא לעצור אחרי כל ציוץ של קונדוליסה או שר החוץ הבלגי או שמאלן קיצוני כמו מוטי. אם הם יראו שאנחנו לא עוצרים הם יכנעו!

          הגב לתגובה זו

    • השייח יאסין חוסל - ולא קרה כלום מההפחדות של שכמותיך (ל''ת)

      אא, 29/06/08 12:35

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    תחפשו באינטרנט ותקראו בעצמכם כמוני

    חוקר לעומק, 29/06/08 11:05

    חפשו: ממשלת בריטיש גז
    ותמצאו את כל הטקסט, תקראו את התקציר ותחליטו בעצמכם אם זה נשמע לכם הגיוני. לא חשוב אם אתם לא מסכימים עם הדעות של פייגלין. הוא לא קשור.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הכעיה היא שככל שמשה יאמר דברי אמת כך יישנאו אותו יותר בשמאל ויהפכו (ל''ת)

    אותו למפלצת ענק, 29/06/08 11:03

    הגב לתגובה זו

    • אין שמאל יותר,הוא התעייד ביחד עם השטויות שהוא עשה.

      תראה בבחירות, 29/06/08 15:38

      מרץ זה 4 מנדטים והעבודה יקבלו 12 מנדטים שזה פחות מעשרים אחוז בתחשיב כולל.אין שמאל יותר והתיקשורת כבר לא משפיע על רוב אזרחי המדינה שכבר הבינו את המצב.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    איזו דמגוגיה הזויה וזולה.

    איש, 29/06/08 10:58

    איזה יופי, מר פייגלין הוא מנהל החשבונות של השי''ת.
    ''שילמה ישראל בחייהם של אזרחים רבים שכבר נהרגו בידי המרצחים ששוחררו''.

    איזה אזרחים נהרגו ע''י המשוחררים? ואם כן, ניראה לך שלא היה מישהו אחר שיעשה את הפיגוע?
    כאילו חסרים מחבלים או אחרים הרוצים ברעתנו.

    עכשיו במקום 100000 מחבלים בפוטנציה יש101000 אבל את החייל נחזיר למשפחה שלו
    את החיילים נקבור קבורה יהודית ואת האזרח נחזיר למשפחתו והתחשבנות שלו תעשה עם השם.

    צא מהדברים הפשטניים וההזויים ומלאי הקונספרציות שלך, יש קוראים כמו מגיב מספר 1 שחושבים שיש בהם גם הגיון...

    כולך מלא פחדים ואפס אמונה בשם.

    הגב לתגובה זו

    • ניהול חשבונות

      גופר אשר, 29/06/08 11:38

      אם אתה, איש בכביש, אדם דתי כפי שזה נשמע בדבריך, הרי ברור לך שהקב''ה לא זקוק למנהלי חשבונות! אבל אנחנו, ישראל,זקוקים גם זקוקים למי ייגלה את אזנינו ויפקח את עיננו כי רובנו עיוורים וחרשים מרוב טירחת היום יום! מי יתן וירבו מגלי דברים כמר פייגלין ולא יהיה הוא קול בודד אלא רבים ישמיעו דברים אמיתיים כמוהו! רק כך נגיע לתיקון השלטון בארצנו שלמרבה המבוכה הינו מושחת ביותר ולנו מתגלה עתה רק קצה קצהו של הקרחון.

      הגב לתגובה זו

    • תשובה אופיינית שמאלנית

      גד, 29/06/08 11:45

      אנא תענה באופן עינייני ובלי זריקת סיסמאות ללא ביסוס... פייגלין צודק והאמת כואבת...
      חבל שעסקנים שמאלנים פוסטציונים כמוך וכמו אלה היושבים בממשלה חושבים רק על הרגע ולא על העתיד של עם ישראל חבל..

      הגב לתגובה זו

    • אל תתן לעובדות לבלבל אותך

      ארז, 29/06/08 12:22

      מחבלים משוחררים חוזרים לעסוק בפעילות חבלנית. מחבלים ששוחררו בעסקת טננבוים וחטופי הר דב רצחו 33 יהודים. לעומת זאת, מחבלים היושבים מאחורי סורג ובריח לא רוצחים איש.
      אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך. תמשיך עם ההיסטריה וההכפשות שלך.

      הגב לתגובה זו

    • רשימה חלקית של נפגעי המשוחררים באתר www.al-magor.com

      אא, 29/06/08 12:39

      אומנם לא חסרים רוצחי יהודים פוטנציאלים, אולם כדי להיות רוצח, לא מספיק כוונה, צריך גם מיומנות וניסיון. זה בדיוק ההבדל בן המרצחים המשוחררים לאחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שטויות. לאהוד א ואהוד ב אין מספיק חומר אפור לתכנון קנוניה

    משה אופניק, 29/06/08 10:50

    הם בקושי הצליחו להסתיר רמאות במימון בחירות. הם פשוט מטומטמים, עלגים, רופסים, נבלים רחוביים - ובקיצור, ישראלים טיפוסיים. מזל שאני יהודי ולא ישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • יהודי ציוני = ישראלי

      פנדה, 29/06/08 14:48

      אין סתירה בין היות יהודי ציוני להיות ישראלי, אלה שמנסים לנתק את הישראליות מהיהדות הם אלה שיוצרים סבל ובלבול מיותר. עם ישראל הוא העם היהודי, אמירות כגון שלך לא תורמות להפחתת הדיסוננס הזה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא תבחין ביהדות גם אם זו תיפול על ראשך ממגדלי עזריאלי

        משה אופניק, 30/06/08 01:01

        יהדות אינה לאומיות אלא דת. ישראליות היא לאומיות הומוגנית מהסוג הנמוך והבזוי ביותר, והדיסוננס נמצא כבר בשורש. מעניין לשמוע איך אתה מתגבר עליו.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    סבירות המוות

    תמה, 29/06/08 10:49

    איך אתה יכול בצורה כל כך קרה לחשב כמה מקרי רצח וחטיפות יקרו בעיקבות שיחרור מחבלים כאלו או אחרים. זהו נתון חסר כל ביסוס ואתה משתמש בו למניפולציה זולה.

    הטיעונים שלך אינם מתחברים למסקנה

    הגב לתגובה זו

    • נתונים מבוססים

      ארז, 29/06/08 11:07

      33 יהודים נרצחו ע''י מחבלים ששוחררו בעסקת טננבוים וחטופי הר דב. כמה יירצחו בידי משוחררי עסקאות שליט-רגב-גולדווסר?

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''מעריב'' זה לא דֶר שטירמֶר Der Stürmer

    עמי, 29/06/08 10:46

    שקר שחוזר על עצמו לא נעשה חצי אמת
    ושמעות, זה נשק של נבלים וחיסולים, זה
    מתאים לחולצות חומות והגונב מגנב לא
    פטור ואם ''הם'' טרוריסטים זה לא מצדיק
    טרור (על כל פנים במדינה תרבותית) ואלוהים לא במרכז היקום אלא האדם.
    ואתה לא שר התעמולה בדיקטטוריה תאוקרתית למרות שההשראה באה לך כנראה
    מ-דֶר שטירמֶר Der Stürmer

    הגב לתגובה זו

    • אם מעריב אינו דר שטירמר...

      ארז, 29/06/08 11:06

      מדוע אתה כותב בו? מוטב שתפנה למדינה הגובלת ממזרח בזו שבה אתה מתגורר (רמז: לא שוויץ...) ותכתוב שם. דבריך יישמעו הרבה יותר טוב בגרמנית...

      הגב לתגובה זו

      • אכתוב בגרמניה פולניה והיכן שארצה

        עמי, 29/06/08 12:38

        כמובן במשטר טליבני לא אוכל לכתוב ובאם
        אתה כמהה למשטר זה ווי לך. מר פייגלין
        לבטח שואף למשטר תאוקרטי.

        הגב לתגובה זו

        • אם נמשיך לפי דרכך...

          ארז, 29/06/08 14:44

          נקבל פה משטר איסלאמי - האם בזה אתה מעוניין? האם אז תוכל לכתוב את דעתך?

          הגב לתגובה זו

          • לא זה ולא זה

            עמי, 29/06/08 18:10

            כמובן שבמשטר איסלמי לא אוחל להביע את
            דעותי. במשטרו של פייגלין (תאוקרטיה)
            גם לא אוחל להביע את דעותי. רק משטר
            דמוקרטי שמכבד את חופש הביטוי וזכויות האדם אוכל לעשות זאת ומר פייגלין רחוק
            מכך

            הגב לתגובה זו

            • לעמי

              ארז, 29/06/08 20:23

              אתה ממש מסכן אם אתה טוען שהבעת דעה של פייגלין זה סתימת פיות. אתה יכול להגיב עניינית אבל מה שאתה עושה זה ניסיון לסתימת פיות.

              תקרא ותגיב לעניין. אחרת אמליץ לך לחזור לכיתה א' ללמוד על דמוקרטיה ועל חשיבה לוגית

              הגב לתגובה זו

        • אז זהו שלא

          אמא של עמי, 30/06/08 02:10

          לסתימת הפיות הפשיסטית שלך תטיף בבטאון המפלגה של לה-פן או בדר שטרימר, לא בעיתון ישראלי מכובד. עכשיו עוף מפה

          הגב לתגובה זו

    • חוץ מהכפשות שלא מתאימות ליהודי לא הבנתי מה אתה רוצה

      פנדה, 29/06/08 14:49

      כרגיל אתה עונה לדובר ולא עונה לדבריו, דה-הומינם קלאסי, וזה באמת מפלטו של הנבל.

      הגב לתגובה זו

      • הופתעת? אתה לא רציני

        אני מתפלא עליך, 30/06/08 02:19

        מה שתית שחשבת שתקבל תשובה אינטלגנטית משמאלן צרפתי יורד, נפולת הנמושות הקלאסית מההגדרה המילונית לענין.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    מאמר מעולה! (ל''ת)

    ליאור, 29/06/08 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אז צריך רק לשכנע את שלאף -במקום את הממשלה

    מסקנה הגיונית, 29/06/08 10:44

    ההגיון אומר שפרס על ראשי החוטפים, שכולל כרטיס יציאה משפחתי מעזה ( כמו במונופול של פעם ) בצירוף מענק העברה לביסוס באירופה, יכול היה להביא את ראשי החוטפים למשפט או לעדות. והתוצאה היתה שהם יכנסו ללחץ , ויהיו מוכנים בכל מחיר לשחררו. ( זיכרו את סיפורו של או הנרי- להבדיל)
    אבל יתכן ופתחת מסלול יותר קל, לתת אינטרס ל שלאף ,תהא הדרך הקצרה לפתרון

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מפחיד!

    אשר גופר, 29/06/08 10:38

    מעולם לא חשתי מבוכה כה רבה באשר להנהגת מדינת ישראל מאשר תוך כדי קריאת המאמר !
    אריק שרון היה הגיבור שלי שנים רבות ובמיוחד במלחמת יוה''כ! תמיד ניהלתי ויכוחים עם חברים בעלי דעות שמאל ששנאו אותו שינאה רבה!
    עד קריאת המאמר לא הבנתי איך התהפכו היוצרות? מה קרה לגיבור שלי שלפתע הפך למבצע מדיניות ביילין ושות'? ולפתע הפך לחביבם של השמאל! לא האמנתי ששרון יבצע הגירוש. אך הוא עשה זאת!
    יתכן שעכשיו אוכל להביו יותר מה קרה לו!זה ששרון מרצה את ענשו בלי הכרה בתל השומר כבר יותר משנתיים זה לא מנחם אותי. זה שהרמטכ''ל הטייס טס מתפקידו וכך גם המפכ''ל וגם שר הביטחון בעל השפם שילם את המחיר, גם בזה אנני רואה נחמה! וברור שאולמרט ישלם גם הוא! אך כל רגע נוסף שלו בתפקיד רוה''מ מגביר את ההרס ואבדן הדרך בישראל ועל כך אני כואב!
    דרושים אנשים נקיי כפיים למבצע ניקוי אורוות השילטון! משה אל תירא ואל תיחת! המשך בגילויי האמת, מרה ככל שתיהיה,למען ידע העם ויתעשת!והליכוד שבהנהגתו הנך משתלב יעשה זאת וטובה שעה אחת קודם!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    חוק יסוד למניעת שיחרור טירוריסטים

    כלי נגד טירור, 29/06/08 10:36

    אולי נחוץ חוק יסוד למניעת שיחרור רוצחים לאומנים ????????
    כמה פעמים אפשר לעשות אותה טעות, לפתוח עשרות תיבות פנדורה, לגרום לרצח ביודעין של מאות ישראלים, ולצאת בתירוצים ......
    אולי היגיע הזמן שהאופוזיציה תבהיר ששיקולי אנשי המקצוע המייעצים יבחנו, ואם יסתבר שנתנו עצות טועות וחוזרות יפוטרו עם משפט . כולל השופטים שחותמים על צו שחרור של רוצחים,שיעמדו למשפט על אחריות רציחות חוזרות.
    כל זאת לאנשי שירות המדינה , שעבודתם מיקצועם, והם מכשילים את המדינאים, בעצות הטובות לרצונותיהם של המחליטים. ואולי צריך גם לחקוק חוק נגד שיחררו רוצחים מחבלים,חוק יסוד רוצחים לאומנים- שרק רוב של 81 חברי כנסת יאפשר שיחרור מישהו מהם

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אין לנו בעיה עם הממשלה. שורש הבעיה זה העם המפולג שלנו!

    benzi. a, 29/06/08 10:35

    לצערי אני לא יכול להיות מליץ יושר על העם. אף ממשלה בישראל לא תוכל לשלוט כראוי במצב הפוליטי הזה ועם עם כזה מפולג ומשוסע. ארחיק לכת ואומר ארץ אוכלת יושביה. גם אתה משה פייגלין כמנהיג ובעל חזון והרבה נשמה יהודית שבקרבך לא תוכל לנהל את המדינה במצב הפולטי הנוכחי. אין שום ארץ ומדינה בעולם שכל כך הרבה מפלגות שותפות בקואלציה ולכל סיעה יש להם דיעות המנוגדות זו לזו וכנ''ל באופוזיציה
    ורק לשים לב. כמה רשימות מתמודדות לכנסת ומהן כמה הולכות לאיבוד. וגם נקח בחשבון שרק 60% מבעלי זכות הבחירה הולכים להצביע . וזה שכל ממשלות ישראל לעולם לא שלטו כראוי וגם בן גוריון לא יכל לנהל את המדינה לפי המצע שאותו הביא לבוחר : אך בכול זאת אפשר לעשות כדי שהמצב הנוכחי ישתנה ונהיה עם ככול העמים. אם יעלו את % החסימה 17%7 ורצוי ל21%. אז מתוך אי ברירה יוקמו רק שתי גושים גדולים . ואותו הגוש שיבחר יהיה לו מעל ל60 מנדטים וכך לא יהי צורך בהרכבת קואלציה ואותה הממשלה הנבחרת ברוב מוחלט של העם תנהל את המדינה בדיוק כפי שהבטיחה לבוחרים בתכנית המצע לבחירות . ואז כמובן לא יהיו. יותר גמגומים הבטחוניים והכניעה המטופשת לחמס או לחיזבאללה. אפשר יהיה להכות בהם חזק ולהשמיד את כל מנהיגי החמס והחיזבאללה מבלי שיהיה להם בקורת והתנגדויות מצד השותפים קואליציונים שהיו ממילה עשויים מקרעי תרנגולת.
    וגם לא הממשלה לא תהיה ממשלת בריטיש גז .

    הגב לתגובה זו

    • אין בעיה עם הממשלה?? אתה כנראה עובד אצלם (ל''ת)

      זיו, 29/06/08 12:46

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא קצת הגזמת פייגלין??

    אמיר, 29/06/08 10:35

    א. נראה לך באמת שאריאל שרון היה פועל לשחרר טננבאום בגלל ''שיש לו משהו עליו''? על מה בדיוק אתה מדבר? אריאל שרון לא ראה אף אחד ממטר: לא את בייניש, לא את מזוז ובטח שלא את טננבאום.

    ב. אריאל שרון דווקא חשב שהוא דופק את אולמרט עם המינוי למ''מ ראש הממשלה, כפרס ניחומים על אובדן תיק האוצר. האם טרחת לחשוב שאולי אריאל שרון לא ציפה שיקרה לו משהו?

    ג. אני בהחלט מסכים שאסור ללכת על עסקת רגב-גולדווסר, ואני מבין את החששות מעסקת שליט. מצד שני, אם אדוני חושב שחיסול המנהיגים של החמאס יוביל לשחרור גלעד שליט אז הוא פשוט טועה ומטעה.

    ד. 100 הרוגים? 10 חטופים? חסרים לחמאס מרצחים שאינם בכלא הישראלי? ואתה עוד מדבר על טיעונים דמגוגיים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שאלה למר פייגלין

    דובי הכתום, 29/06/08 10:23

    משה שלום.

    אני קורא את דבריך תמיד, וכמעט תמיד מסכים לרובם המוחלט. הפעם העכלית אצלי תמיהות. ראשית, למיטב ידיעתי האינטרס הרם לשחרור טננבאום היה חשיפתו למידע רגיש בנוגע לבטחון מדינת ישראל, בהיותו אל''מ במיל. עד כמה שהבנתי, רצו לדעת האם וכמה גילה. זה הסבר הרבה יותר הגיוני מכך שאולי הוא ידע משהו על שרון.
    דבר שני, לו ידע משהו על שרון, האינטרס של שרון היה שימות בשביו, ורק לא יחוזר לכאן כדי לדבר על זה.

    על כן התיזה שלך, היא בעייתית בעיני. בעיקר שלא ביססת אותה על עובדות, אלא על תחושות בטן. (פרט לכך אני אציין, שעם המסקנה הכללית, שאנחנו מדינה בקרשים, ללא חזון, שטופה בשחיתות אישיצ, ופוחדים מהצל של עצמנו, אני מסכים לחלוטין).

    הגב לתגובה זו

    • האם נראה לך שטננבאום הגן על בטחון המדינה בשביו?

      משה פייגלין, 29/06/08 10:47

      הרבה יותר הגיוני, שגילה לחיזבאללא כל שידע, והשתמש במה שכפי הנראה ידע על שרון - כדי להשתחרר.

      הגב לתגובה זו

      • איך השתמש?

        אביחי, 29/06/08 11:28

        היה לו קו טלפון ישיר ללשכת ראש הממשלה?
        או אולי לעיתונות?

        קצת שכל לא יזיק.

        אפשר לטעון שהיה לו מידע שאסור היה שיפול לידי חיזבאללה.
        אבל, לטעון שהיה לו מידע על שחיתות של שרון (ומידע כזה היה להרבה אנשים במדינה כפי שמתברר בדיעבד), ובאיזה שהיא דרך על טבעית הוא השתמש במידע זה כדי ללחוץ אותו, וואו זה פשוט הזוי.

        תן לי הסבר פשוט איך טננבאום משביו יכול היה להשתמש במידע זה כדי להשפיע על שרון.

        הגב לתגובה זו

      • לא, אבל...

        דובי הכתום, 29/06/08 11:50

        משה, ראשית אני שמח שאתה עונה בכל הרצינות ובמלוא הכבוד לשאלות גולשים.

        בנוגע לטננבאום, העניין הוא שלמדינת ישראל היה אינטרס לדעת כמה מתוך מה שידע הוא גילה, וזו הסיבה שהיא רצתה בשחרורו.

        מאידך, לשיטתך, גם לו היה לו מידע על שרון, אינני מבין איך היה יכול לעשות בו שימוש. את החזבאללה לא ממש מעניינת השחיתות בארץ, חוץ מאולי קצת יכולת להביך אותנו. מידע רגיש על בטחון ישראל, הרבה יותר מעניין אותם. כפי שציינתי קודם, לו טננבאום ידע משהו על שרון, הדבר האחרון ששרון היה רוצה, זה לראות אותו מסתובב חי בארץ. האם לא היה מעדיף שהוא ימות עם המידע? זו הנקודה החלשה בתיזה שהעלית. התיזה היתה יותר אמינה, לו שרון היה עושה מאמץ לשחרורו המיידי של טננבאום. העובדה היא שטננבאום ישב לא מעט בכלא החזבאללה. סביר להניח שלו ידע משהו על שרון, הוא כבר היה חושף זאת, ולכן אינני נוטה לקבל את ההנחה ששרון עשה מעשה כדי שטננבאום לא יגלה משהו עליו.

        הגב לתגובה זו

      • וחיזבאללה נשאר דיסקרטי ולא הוציא לכלוכים על שרון?? (ל''ת)

        חה חה חה, 29/06/08 12:08

        הגב לתגובה זו

    • פייגלין נטול כישרון

      כי לנו ארץ זו, 30/06/08 00:09

      אפילו פובליציסט טוב הוא לא. אינני חושב שאפילו עדת שוטיו מוכנה למסור לידיו ניהול עיירה זניחה, קל וחומר ח''כ ומעלה. הם סתם מחפשים חובש כיפה להיתלות בו והנה הם מצאו. עמוק בלב, גם הם מעוניינים בחזרתו של נתניהו לשלטון. הכל הצגה אחת גדולה. אגב, פייגלין מגיע ב''מאמר'' הזה לשיא חדש של שפל.

      הגב לתגובה זו

      • יא כישרוני, ניפגש בלשכת ראש הממשלה

        יוני, 30/06/08 22:45

        אם אני מכיר איזה כשרוני פה זה פייגלין גם אם זה מאד כואב לך אם עובדות לא מתווכחים.
        הסוף לשמאלניזם ולדמוחארטה.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    קריירה חדשה?

    אביחי, 29/06/08 10:23

    הבן אדם נהג מונית.

    אתה יודע זאת היטב. אבל, כשאתה משמיט זאת ומשחרר לאויר הצהרה סתומה ומסתורית ''קריירה חדשה'' אתה מרמז על כך כאילו הוא מיליונר או בעל תפקיד רגיש.
    הוא לא.
    ואתה בסופו של דבר, מניפולטור קטן ושקרן.
    חבל.
    כי אתה אומר דברי טעם (גם במאמר זה).
    חבל שאתה יורד למניפולציות זולות.

    הגב לתגובה זו

    • עט נוטפת ארס

      גופר אשר, 29/06/08 10:53

      בוש לך אביחי! איך יכולת לכתוב מילים שארס ושינאה נוטפים מהם?! ''מניפולטור קטן ושקרן'' תואמים כנראה אותך יותר מאשר את בעל המאמר שהוא איש ישר והגון!
      לא שמענו ממנו מילים מיתלהמות או השמצות אישיות. אין לך במה להתגאות אם טננבאום קרוב ללבך.סוחר סמים הוא סוחר סמים גם אם היו לו דרגות קצונה!

      הגב לתגובה זו

      • אני הוכחתי את דברי. ואתה?

        אביחי, 29/06/08 11:20

        אני הוכחתי שפייגלין רימה.
        זאת עובדה.
        תראה נקודה אחת במה שכתבתי שאיננה נכונה.
        טננבאום לא מעניין אותי.
        מה שמעניין אותי זה שקרנים שמקבלים במה בעיתונות.
        אנשים כמו פייגלין.
        מה לעשות, שקרן זה שקרן, גם שאתה מסכים לדעותיו.

        הגב לתגובה זו

        • לא הוכחת כלום!

          גופר אשר, 29/06/08 11:48

          קראתי את תגובתך ולא מצאתי כל סימן וזכר ל''הוכחה'' שמר פייגלין רימה. גם אם תכתוב שוב ושוב שזאת עובדה זה לא מוכיח את הדבר.עיסוקו הנוכחי של טננבאום איננו חשוב כלל. ידוע לכל שסחר בסמים (עפ''י הודאתו)וזה מספיק. לא ראיתי במאמר דבר שקר הנוגע לטננבאום.ואתה לא הוכחת כלום!

          הגב לתגובה זו

          • פייגלין מודה במקצת--גרוע משקרן-בגללו אולמרט נכנס לכנסת למרות שהתחננ

            לא נשכח וגם רמא, 29/06/08 12:29

            בגלל פייגלין ואנשיו אולמרט נכנס לכנסת---מיכי רצון התחנן לפייגלין שיתמוך באוהבי ארץ ישראל אך פייגלין חבר לאולמרט ולמומלצי שרון ולא לריבלין ולעוזי לנדאו.
            הדבר הטוב היחידי שפייגלין צריך לעשות הוא לפרוש מהפוליטיקה

            הגב לתגובה זו

          • פייגלין כותב

            אביחי, 29/06/08 14:09

            שטננבאום פנה ל''קריירה חדשה'' רק שוכח לכתוב שמדובר בנהיגה במונית.
            ראוי היה שיציין זאץ.
            כי בלי ציון עובדה זאת רבית יכולים לטעות ולחשוב שהוא עכשיו מנהל איזו חברה.
            פייגלין יודע שזו כתיבה מטעה ומניפולטיבית\\ולכן הוא שקרן ומניפולטור.
            אין הבדל בינו ובין אדלר.
            דעה פוליטית נכונה או לא, לא מנקה משימוש במניפולציות ושקרים.

            הגב לתגובה זו

            • יש

              מנחם, 29/06/08 17:48

              לך בעיה בהבנת הנקרא.

              הגב לתגובה זו

    • חבל

      ארז, 29/06/08 12:18

      חבל שדברי דמגוגיה כמו שלך זוכים להתפרסם. במקום לתקוף את משה פייגלין עניינית, אתה נתפס למילה אחת, ודרכה פוסל מאמר שלם. קריירה אינה רק להיות מליונר או להחזיק בתפקיד רגיש. גם נהג מונית זו קריירה (יש אנשים המתפרנסים מזה כל חייהם). כך שפייגלין לא שיקר ולא רימה - אלא אתה.

      הגב לתגובה זו

      • נו באמת

        אביחי, 29/06/08 14:07

        מספיק להתמם.
        כשפייגלין כותב מאמר בו הוא קושר בין בריטיש גז לבכירי הפוליטיקה הישראלית וטננבאום.
        ואומר, לא רומז, שבריטיש גז משלמת שוחד לבכירים רבים.

        אז זריקת משפט כמו'' טננבאום פנה לקריירה חדשה'' הכוונה היא לנהיגה במונית?
        אתה באמת לא מבין למה פייגלין ניסה לרמוז?

        שמע, או שאתה באמת לא מבין ואז במקומך הייתי תובע את מערכת החינוך.
        או שאתה מתמם ומנסה לסנגר על פייגלין ובכך מקריב את יושרך.

        הגב לתגובה זו

        • אני מיתמם?

          ארז, 29/06/08 14:47

          אתה נתפס למילה אחת כדי לפסול מאמר שלם, ואתה בא אלי בטענות? אם היית מבסס את הטיעון שלך על עניין השוחד של בריטיש גז, אז מילא - אבל אתה לא מסוגל לכתוב לעניין (כלל הנראה) ומשתמש באותה מילה נתונה לפרשנות (והפרשנות שלי לא פחות טובה מזו שלך, ואפילו יותר) כדי לפסול מאמר שלם. נו, מה אפשר לצפות משכמותך...

          הגב לתגובה זו

    • לא שווה תגובה (ל''ת)

      ארי, 30/06/08 22:47

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    היכן משיגים את הדו''ח שאתה מדבר עליו? מדוע העיתונות לא מפרסמת אותו (ל''ת)

    ירמי, 29/06/08 10:20

    הגב לתגובה זו

    • כי לא מדובר בדו''ח רציני

      אביחי, 29/06/08 11:28

      אלא על משהו בסגנון ברי חמיש ותיק דבקה.

      הגב לתגובה זו

    • מי שרוצה את הדוח שישלח אלי מייל

      צחי, 29/06/08 17:29

      אני ישלח את הדוח המלא
      asraf36@013.net

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כרגיל - קצר קולע ומזעזע... (ל''ת)

    מוני, 29/06/08 10:15

    הגב לתגובה זו

    • ...וחסר כל בסיס. (ל''ת)

      כרגיל אחר, 29/06/08 16:14

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    נא לפרט יותר

    רוני, 29/06/08 10:12

    איך קשור טננבאום לבריטיש גז ?

    הגב לתגובה זו

    • אף עיתונאי בארץ או בעולם לא עלה על הסיפור - רק פייגלין. מעניין. (ל''ת)

      מעניין מאד, 29/06/08 12:29

      הגב לתגובה זו

      • בלי קשר לעניין דנן (שדורש הרבה יותר הוכחות)

        פנדה, 29/06/08 15:00

        ישנם הרבה סיפורים שאף עיתונאי בארץ לא הסכים לגעת בהם, פרט למטורפים עצמאיים כמו יואב יצחק. תאר לך את בן כספית נתקל בתחקיר כזה - אתה באמת חושב שהוא יסכן את מערכת היחסים הטובה שיש לו במסדרונות הממשל, שעליה בעצם הוא חי ונושם, בשביל לרדוף אחרי סיפור, ססנציוני ככל שיהיה ? ומתי בפעם האחרונה נחשף תחקיר אמיתי בלי שהאכילו את העיתונאים בכפית ? העיתונאים התרגלו לקבל את המידע מאינטרסנטים ולא לייצר אותו בעצמם.

        הגב לתגובה זו

        • דיברתי על עיתונאים בארץ ובעולם. לא סביר שאף עיתונאי לא יעלה על משהו

          אותו הנ''ל, 29/06/08 16:13

          שפייגלין,שאיננו עיתונאי, ''עלה'' עליו.אני סבור שאתה לא נותן מספיק קרדיט לעיתונאים,ואפילו לשיטתך אתה מסכים שיש ''מטורפים עצמאים'' כדבריך.היכן הם, אם כך? לי הסיפור מזכיר יותר את עניין הקונספירציה סביב רצח רבין.לפייגלין וחבריו יש יותר מדי סיפורי קונספירציה, והרבה יותר מדי פתרונות של ''זבנג וגמרנו''.

          הגב לתגובה זו

      • תקרא את אריה אבנרי בNFC ואת הספר ''זעקי ארץ מושחתת'' - הכל מפורט שם (ל''ת)

        הכל עובדות, 29/06/08 20:33

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    מחריד. חייבים לעשות משהו קיצוני. אנו לכודים ברשת

    אוי ויי, 29/06/08 07:53

    קורי עכביש.

    הגב לתגובה זו

    • פייגלין סלקטיבי.

      כנס / ו ., 29/06/08 19:09

      אולמרט: ממקום 36 לסגנות רה''מ (בממשלת 2003-5 של שרון . נכון עובדתית.
      מי היה שר אוצר של אותה ממשלה ?
      נכון יו''ר תנועת הליכוד / מח''ל דהיום מר בנימין נתניהו ושגם מר פייגלין חבר באותה תנועה גם כיום.
      גם נכון עובדתית.
      משמע : שכל עוד מר פייגלין חבר באותה תנועה שנתניהו נבחר באופן חוקי לראשותה , מר פייגלין מקבל את עמדות נתניהו ואפשר לפרש לכאורה שפייגלין תומך באופן פסיבי(כ''כ גם אינו ח''כ) בהתנתקות שמר נתניהו תמך בה בהצבעה בכנסת.
      אז בבקשה מר פייגלין,לאמר את כל האמת ולא חלקית.

      הגב לתגובה זו

      • מגוחך להחריד!

        מחל, 30/06/08 21:01

        כותרת מפורסמת מהימים שלפני הגירוש מגוש-קטיף, כשפייגלין היה בין המובילים ל''משאל המתפקדים'', ''שרון: או פייגלין או אני''. כלומר אתה יכול להיות חבר במפלגה שראשיה פועלים בניגדו לדעתך ובניגוד למצע ולחוקת מפלגתם ואין בחברותך משום הסכמה כלשהי עם פעולות שנעשות בשמה. המסקנה הלכאורה מתבקשת, לפי דבריך, שעל פייגלין לעזוב את הליכוד, היא מוטעית משום שאם ברצונך לשנות משהו במדיניות הישראלית אפשר לעשות זאת רק דרך הליכוד.

        הגב לתגובה זו