• 3.

    להפסיק ליסלול כבישים בישראל (ל''ת)

    פקק תנועה, 29/06/08 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שוב?? (ל''ת)

    מה לעזאזל קורה, 29/06/08 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ככה זה כשאין גדר הפרדה

    עודד, 29/06/08 06:33

    כביש 6 הוא טוב מבחינות רבות לנהיגה הוא מקצר מרחקים נוח וכד'. לעומת זאת יש בו שורה של כשלי בטיחות קשים מאוד: אין תאורה ברוב הכביש, אין שוליים שמאליים ברוחב מספיק, איכות הכביש ירודה בקטעים רבים, הוא בעל 2 מסלולים במקום שלשה גדר הבטיחות אינה תקנית ויש אותה רק בקטעים ולא לכל אורכו. אם היו שוליים רחבים מצד שמאל על פי התקן וגדר בטיחות יש סיכוי טוב שהנהג שכנראה נרדם על ההגה היה איתנו היום.

    הגב לתגובה זו

    • והחיסרון העיקרי

      אילן, 29/06/08 08:37

      מחירי הנסיעה ומדיניות הקנסות של החברה.

      הגב לתגובה זו

    • ואף על פי כן ...

      אסף, 29/06/08 10:09

      עודד היקר .....

      אם אין גדר הפרדה, אין תאורה, אין שוליים וכו'

      האם לא חלה עלינו הנהגים החובה להתאים את אופי נהיגתנו לדרך ?

      האם תמיד הרשויות אשמות ?

      זו תאונה שכפי שכתבת, כנראה הנהג נרדם
      ותאונה זו היתה יכולה להמנע אם הנהג היה פחות עייף, דואג להתרענן, נוסע זהיר ולאט יותר ....

      ואם לא כשיר, אז לא נוהג.

      עודד, עד מי נאשים את כל העולם מסביב ?
      מתי נתחיל אנחנו לנהוג זהיר ?

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק לגבי אחריות נהגים

        יהודה, 29/06/08 11:34

        לנהגים יש אחריות אבל זה לא משנה את העובדה שאם הכביש היה יותר סלחני פחות נהגים היו נפגעים.

        הגב לתגובה זו