• 40.

    הפתרון פשוט

    חסוי, 29/06/08 14:41

    לאשר את העסקה - המטוסים יטוסו לגרמניה יתגלה שהחטופים לא בחיים ? העסקה פתאום תמצא לא הוגנת ? עושים אחורה פנה וחוזרים לארץ לא כזה קשה. אנחנו נקבע את תג המחיר לא הם אנחנו נשחק ברגשות שלהם די להיות מוסריים.
    כך גם נדע את מצב החטופים גם נשחק בהם וגם נקבע את תג המחיר אנחנו ננהל את המשא ומתן לא הם פשוט מאוד. להגיד לחיזבאללה שיש להם 10 ימים להחזיר את 2 הגופות ( חס וחיללה אני מקווה שהם בחיים) תמורת גופת קונטאר ועוד גופה שהם ירצו. להכניס את הקונטאר לצינוק שלא יראה אור יום כמו שמתייחסים לחיילנו.
    הפתרון לגלעד שליט: כל יום מפציצים קמ''ר בעזה עד שגלעד חוזר לא מחזירים חוטפים לנתק חשמל הכל. מספיק עם המוסריות נגמרו המחשקים. למה לא עושים זאת? גם ככה כשאנחנו רעים העולם נגדנו כשאנחנו טובים העולם עוד יותר נגדנו חלאס הגיע הזמן לקחת את המשחק לידיים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    קרנית, אני מתפללת שיאשרו את העסקה.

    נעמי, 29/06/08 12:03

    נוצר מצב כאילו החזרת אודי ואלדד זה האינטרס הפרטי שלך ושל משפחתו של אלדד.
    תדעי לך שזה לא נכון, את לא לבד ויש לנו חובה להחזיר את כל החטופים, בכל מחיר.
    אני לא יודעת מי מעז להעביר עליך ביקורת, אם רק ישימו את עצמם בנעליך
    הם היו מדברים אחרת.
    את אשת חייל.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צריך לשחרר את החטופים (ל''ת)

    פקק תנועה, 29/06/08 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מדינה תמורת גופות (ל''ת)

    גיל, 29/06/08 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    קרנית גולדווסר יודעת שדבריה אינם אמת

    גיל אזולאי, 29/06/08 10:03

    הם בכל מקרה לא יחזרו- אם תתבצע העסקה המופקרת הזאת מה שיחזור זה רק גופות

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כאילו ובבנון 2 לא נפלו 160 ילדים ורק אלו הם החללים (ל''ת)

    די לפרופוגנדה, 29/06/08 06:21

    הגב לתגובה זו

    • כשיש גופה וקבר (אין אף נעדר מלבנון 2!) ,תהליך ההשלמה עם המוות (ל''ת)

      ויכולת שיקום-, 29/06/08 09:00

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אפשר יום אחד בלי קרנית...או פרס בכותרת?,מחלת הפירסום ממכרת? (ל''ת)

    מושתלת קרנית, 29/06/08 02:55

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כנופיית תבוסה עכשיו משתמשת שימוש ציני באסון של קרנית !!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גופה תמורת גופה, 29/06/08 00:19

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צהל צריך לשחרר את גופות בכל מחיר גם החרבת ביירות באולטימטום !!!!!!! (ל''ת)

    אבק אדם יהודי, 29/06/08 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שכל מי שבעד העסקה יקרא את התרחיש הבא!

    Eחד, 28/06/08 23:51

    לא מדע בידיוני. לא תלוש. סתם משהו שקרה ועכשיו יקרה עוד יותר:****************************

    חוליה של מחבלים לבושים כישראלים ודוברי עברית טובה יוצאת ממזרח ירושלים, או מכפר בגליל או מכל מקום אחר ומצליחה לחטוף שני חיילים בתחנת הסעה. היא רוצחת את החיילים וקוברת אותם במקום מסתור. החמס או הג'יהד לוקחים אחריות ומסרבים לתת כל מידע על מצב החיילים. הם דורשים 1500 מחבלים על כל חייל, בלי שנדע אם הם חיים או מתים. מתחיל קמפיין תקשורתי נון-סטופ של המשפחות, חברים והתקשורת עצמה בעד קיום העסקה. אתם חברי ממשלה. איך תצביעו????????
    ********************************
    זה מה שאתם מביאים עלינו! זו משמעות אישור עסקת קונטאר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, זה מה שקורה פה

      דודו, 29/06/08 00:27

      ויכולת להמשיך את התרחיש כך: ונגיד שמחזירים 2 שבויים חיים כנגד 1000 רוצחים, האם זה שוה את המחיר? לא, לא בכל מחיר, גם אם זה כואב. והגיע הזמן שיפסיקו לנהל מו''מ מול המשפחות הדואגות, אין לזה צורה ולא הצדקה.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    שוב אמינות נסראללה למול רפיסות הממשלה אין חדש תחת השמש (ל''ת)

    נסראללה מכתיב, 28/06/08 21:53

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ממקרה אנו לומדים כי ישנם חיילים שווים יותר ואחרים פחות (ל''ת)

    משפחות כוכבי, 28/06/08 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    באישור העיסקה ויתרנו על חייו של גלעד שליט ועוד אחרים (ל''ת)

    אורי.ק, 28/06/08 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יש לי רעיון

    עם תבוסתן, 28/06/08 20:23

    נמסור את המדינה לערבים ושכל אחד יחזור מאיפה שהוא הגיע .
    נקבל את הגופות ..וזהו ....

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בזבזת זמן יקר,עכשו זה מסוכן

    אזרח, 28/06/08 20:21

    קרנית ,בזבזת זמן יקר ,הממשלה הרדימה אתכם בנסיעות לפגישות בחו''ל,לא לחצתם על הממשלה.עכשו ברור לממשלה כי כנראה הם לא בחיים,אם ישחררו אסירים חיים הם תמיד יהרגו את החטופים ,אולי חלילה גם את גלעד שליט,אם מחיר גופה במחיר חייל חיי,לצערי זה לא פשוט.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עם כל הכבוד לכאב האישי שלה מדובר פה גם באינטרס לאומי

    אבי, 28/06/08 20:13

    אנחנו לא יכולים לסכן את אזרחינו בגלל שהיא רוצה את העצמות של בעלה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קרנית, לצערי הם לא יחזרו, ולא בגלל ההצבעה, אלא פשוט בגלל שהם נהרגו!

    אז מספיק לשחק, 28/06/08 20:13

    קרנית, לצערי הם לא יחזרו, ולא בגלל ההצבעה, אלא פשוט בגלל שהם נהרגו!
    זה כואב לכולנו, אבל לצערי אין מה לעשות זו המציאות הכואבת, וחבל להתפס ולהתלות במאבקי סרק בממשלת ישראל! הם לא יחזרו נקודה! במקרה הטוב תוחזרנה גופותיהם!
    אז מספיק לשחק לידי אויבנו סוחרי הגופות!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    איך את מחזיקה מעמד??

    אני, 28/06/08 19:41

    אין יום שאני לא חושבת אם חס וחלילה הייתי במקומך איך מבחוץ את נראית חזקה ובטח הלב כבר תיכף נשבר,הלוואי והיה אפשר פשוט להכנס לשם ולהחזיר אותם אלינו זה בטח מה שהיית עושה ,,עוד קצת וזה נגמר זה מריח כמו הסוף רק נקווה שהסוף יהיה סוף טוב והלוואי הלוואי ויקרה איזה נס וכל השמועות לא נכונות והם חיים,,,בכל מקרה צריך להחזיר אותם ןלא משנה תמורת מה חיים או חלליה מתים,אבל מצד שני זה כל כך לא צודק וכל כך לא נכון כאילו שהם שולטים בנו החיות האלה חיזבאללה .. נקווה שיהיה טוב

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אוהבים אותך, קרנית! חזקו ואמצו משפחות נפלאות!

    סתם אמא אחת, 28/06/08 19:19

    ושבו בנים לגבולם!

    מתפללים ובוכים.

    מאוחדים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    קרנית היא אשת חייל

    ילד, 28/06/08 18:57

    מול ממשלה, שבעיניה אנו האזרחים, עולים לה יותר מדי ולא שווים שהיא תתאמץ עבורנו.

    נחזיק לקרנית אצבעות.

    הדת היהודית יש תאור של אשה משיעור קומתה של קרנית:

    פְּתַח פִּיךָ שְׁפָט צֶדֶק וְדִין עָנִי וְאֶבְיוֹן: {י} אֵשֶׁת חַיִל מִי יִמְצָא וְרָחֹק מִפְּנִינִים מִכְרָהּ: {יא} בָּטַח בָּהּ לֵב בַּעְלָהּ וְשָׁלָל לֹא יֶחְסָר: {יב} גְּמָלַתְהוּ טוֹב וְלֹא רָע כֹּל יְמֵי חַיֶּיה: {יג} דָּרְשָׁה צֶמֶר וּפִשְׁתִּים וַתַּעַשׂ בְּחֵפֶץ כַּפֶּיהָ: {יד} הָיְתָה כָּאֳנִיּוֹת סוֹחֵר מִמֶּרְחָק תָּבִיא לַחְמָהּ: {טו} וַתָּקָם בְּעוֹד לַיְלָה וַתִּתֵּן טֶרֶף לְבֵיתָהּ וְחֹק לְנַעֲרֹתֶיהָ: {טז} זָמְמָה שָׂדֶה וַתִּקָּחֵהוּ מִפְּרִי כַפֶּיהָ (נטע) נָטְעָה כָּרֶם: {יז} חָגְרָה בְעוֹז מָתְנֶיהָ וַתְּאַמֵּץ זְרֹעוֹתֶיהָ: {יח} טָעֲמָה כִּי טוֹב סַחְרָהּ לֹא יִכְבֶּה (בליל) בַלַּיְלָה נֵרָהּ: {יט} יָדֶיהָ שִׁלְּחָה בַכִּישׁוֹר וְכַפֶּיהָ תָּמְכוּ פָלֶךְ: {כ} כַּפָּהּ פָּרְשָׂה לֶעָנִי וְיָדֶיהָ שִׁלְּחָה לָאֶבְיוֹן: {כא} לֹא תִירָא לְבֵיתָהּ מִשָּׁלֶג כִּי כָל בֵּיתָהּ לָבֻשׁ שָׁנִים: {כב} מַרְבַדִּים עָשְׂתָה לָּהּ שֵׁשׁ וְאַרְגָּמָן לְבוּשָׁהּ: {כג} נוֹדָע בַּשְּׁעָרִים בַּעְלָהּ בְּשִׁבְתּוֹ עִם זִקְנֵי אָרֶץ: {כד} סָדִין עָשְׂתָה וַתִּמְכֹּר וַחֲגוֹר נָתְנָה לַכְּנַעֲנִי: {כה} עֹז וְהָדָר לְבוּשָׁהּ וַתִּשְׂחַק לְיוֹם אַחֲרוֹן: {כו} פִּיהָ פָּתְחָה בְחָכְמָה וְתוֹרַת חֶסֶד עַל לְשׁוֹנָהּ: {כז} צוֹפִיָּה הֲלִיכוֹת בֵּיתָהּ וְלֶחֶם עַצְלוּת לֹא תֹאכֵל: {כח} קָמוּ בָנֶיהָ וַיְאַשְּׁרוּהָ בַּעְלָהּ וַיְהַלְלָהּ: {כט} רַבּוֹת בָּנוֹת עָשׂוּ חָיִל וְאַתְּ עָלִית עַל כֻּלָּנָה: {ל} שֶׁקֶר הַחֵן וְהֶבֶל הַיֹּפִי אִשָּׁה יִרְאַת יְהוָה הִיא תִתְהַלָּל: {לא} תְּנוּ לָהּ מִפְּרִי יָדֶיהָ וִיהַלְלוּהָ בַשְּׁעָרִים מַעֲשֶׂיהָ:

    הגב לתגובה זו

    • מה עם:''בן כסיל תוגת אימו''? (ל''ת)

      קונטרול סי, 29/06/08 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מחיר הגופות

    לקרנית היקרה, 28/06/08 18:53

    כאבך ברור.וגם כאב שאר משפחות החטופים.
    האם חשבת על אותם מאות הרוגים שיהיו לנו בקרוב בגלל הלחץ שלך?
    אינך מבינה שהרוגים אלה את גרמת להם בגלל הלחץ המטורף על ממשלה חלשה שמעדיפה שקט עכשיו וטרור מטורף אחרי שתוחלף?
    מדהים איך העתונאים עבור כותרות קוברים את המדינה.
    לא למדנו כלום מ 4 אמהות
    הסיבה שישראל תושמד היא בהבדל הקטן בין אמא יהודיה לאמא ערביה.
    אמא ערביה מוכנה להקריב את ילדיה עבור ניצחון.
    אמא יהודיה?לא למדה כלום מהשואה והיא גורמת לשואה חדשה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא לשתף פעולה עם סוחר הגופות נסרללה

    האמת בפרצוף, 28/06/08 18:49

    זו תהייה בכיה לדורות, תקדים מסוכן.

    אם החיילים לא בחיים שילכו לעזלזל

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תאשרו את העסקה ובואו נעבור את זה כבר.. קרנית, כל הכבוד (ל''ת)

    יעל, 28/06/08 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    האם כדי שלך יהיה קבר להתייחד בו, תגרמי לקבר לכל חייל שיחטף בעתיד?

    מחבל תמורת גופה, 28/06/08 18:42

    העסקה הזו הרסנית ותפגע אנושות ביכולת לפדות שבויים בחיים אם הטרור ידע שאין לו שום מניעה לרצוח חיילים כי הוא יקבל את מבוקשו בכל מקרה. זה יהיה אסון שנצטער עליו לעד.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה נלוזה, שלא היתה צריכה כלל לעלות. קרנית נוהגת כשורה

      אורנה, 28/06/08 18:51

      היא עושה כל מה שאשה אוהבת, דואגת, מתגעגעת , קשורה לאיש עמו נישאה זה מקרוב - היתה עושה.

      לא פייר ''לרדת'' עליה או להביא לפיתחה את ליבת ההתלבטות של העיסקה. ליבה זו נדונה באופן רציונאלי על ידי מנהיגנו.
      בשביל זה משלמים להם ונותנים להם מיטב התנאים: כדי שיקבלו החלטות קשות.
      קרנית עושה מה שכל אשה נורמלית במקומה היתה עושה, אז תניחו לה .

      הגב לתגובה זו

    • תפסיקו ומייד להטיל עליה אחריות !! תנסחו את השגותיכם אחרת! (ל''ת)

      חצופים, 28/06/08 19:00

      הגב לתגובה זו

    • ותמורת רק מידע, כן ?

      אבישי, 28/06/08 19:29

      המדינה מוכנה לשחרר את קונטאר רק עבור מידע על רון ארד. רק מידע בלבד. אז זה הוגן לטעון כנגד השבת גולדווסר ורגב ? מה היה קורא אילו בנו של שר או ח''כ, היה נופל בשבי ? הרי - קרוב לוודאי - היו נותנים בתמורה כל דבר שבעולם כדי להחזירו חי או חלל !!!
      נמאס ממשחקי הפוליטיקאים ובמיוחד המושחתים שבהם. היכן היה בנו של אולמרט במלחמת לבנון ? הוא עשה לביתו בארה''ב. האם חזר להשתתף במלחמה ? או לשרת במילואים בגזרות עזה, יהודה ושומרון ? בוודאי שלא.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צןדק במאה אחוזים . (ל''ת)

      צודק, 28/06/08 20:20

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל שר שיצביע בעד שיחרור רוצח תמורת גופות ישלם על זה

    רמי, 28/06/08 18:42

    אי אפשר לסלוח על פשע שכזה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גם קונטאר וגם פלסטינים תמורת גופות? (ל''ת)

    נפתלי, 28/06/08 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    קרנית, תסתכלי בעיניים של משפחת הרן, לא קל נכון? (ל''ת)

    שי, 28/06/08 18:28

    הגב לתגובה זו

    • גם נבזי, גם לא רציני. לא רציני-קונטאר היה אמור להיות מוחלף בכל מקרה (ל''ת)

      נשאר נבזי, 28/06/08 18:41

      הגב לתגובה זו

      • תמורת רון ארד. האם כעת רון ארד שווה פחות? (ל''ת)

        לא לשכוח, 28/06/08 18:52

        הגב לתגובה זו

        • אבל מוחלף,כלומר הנימוק כלפי נרצחיו לא שייך. בקשר לרון ארד-

          הגיעו למסקנה, 28/06/08 19:34

          שאין לאף אחד מידע עליו.
          אם למישהו היה מידע כזה-מזמן מזמן כבר היה סוחר בו.__ואם בכל זאת יש למישהו מידע ועד עכשיו לא דלף צל צילו של משהו-אותו מישהו כבר ישתוק לנצח.
          __נסראללה עצמו חיפש בכל אדמת דרום לבנון ולא מצא כלום-אם היה מוצא קונטאר היה מוחלף בשלב השני של עסקת טננבוים.כך סוכם.
          כל אחד בעולם יודע שמידע על רון ארד שווה הון. ואין כלום.

          הגב לתגובה זו

      • מה זה ה-''אמור להיות מוחלף'' הזה??

        איתי, 28/06/08 19:33

        הוא רוצח שפל שאמור להמשיך לשבת בכלא,
        ואם ישוחרר מדינת ישראל צריכה לעשות הכל - הכל כדי להרוג אותו אח''כ (אלא אם השבויים יחזרו חיים, וזה משנה את התמונה). הוא לא אמור להיות מוחלף באף אחד, במקרה הטוב צריך להשתמש בזה שהוא כאן כדי להציל חיי שבויים!

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    קרנית יקרה, דאגתך מובנת, עכשיו תני למקבלי ההחלטות לעבוד (ל''ת)

    לבונה, 28/06/08 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לקרנית

    רפי כהן, 28/06/08 18:24

    התנאי לעיסקה חייב להיות שחיזבאללה מוכיח שלפחות חייל אחד חי.
    טעות נוראית היא לשחרר רוצח אכזר כמו קונטאר שרוצץ את גוגולתה של ילדה בת ארבע ועוד יהודים תמורת גופות.

    העובדה שנאסרללה לא מוכיח שהם חיים מלמדת על מצב השבויים. אם הם היו חיים, נסראללה היה מפרסם מייד כדי להגדיל את התמורה בעיסקה. נסראללה יכול לקבל תמורה הרבה יותר גדולה אם השבויים חיים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קרנית כל הכבוד על תעצומות הנפש - מחזיקים לך אצבעות

    אמיר, 28/06/08 18:19

    אל תוותרי לפוליטיקאים ואל תעשי תתני להם להציב אותך במצבים בהם את צריכה לעשות חשבונות של משפחות אחרות. כשהבנים יחזרו כולם יבינו שאילו את, הם לא היו חוזרים לעולם. אל תתיאשי לרגע

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בל נשכח

    מישהי, 28/06/08 18:19

    יצאנו למלחמה בגלל שני החטופים .נהרגו עשרות רבות של חיילים ואזרחים כלומר שלמנו עד כה מחיר כבד ביותר,יש לקחת בחשבון כמה עוד נצטרך לשלם...ויתכן מאוד תמורת 2 גופות.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת (ל''ת)

      עוד מישהי, 28/06/08 18:37

      הגב לתגובה זו

    • ל 10 את לא חכמה במיוחד אהה?

      חסוי, 29/06/08 14:37

      בתור אחד שנפלה לו קטיושה 2 מטר מהבית אני יכול להגיד לך שהמלחמה הזו לא הייתה רק בשביל להחזיר את החטופים אלא גם בשביל לרסק את החיזבאללה ולהריחקו מהגבול קצת קשה לשחק כדורסל במגרש כשרואים חיזבלון עם נשק ישוב לך על הגדר... זה היה בשביל לעדוף את חיזבאללה גם - זה שהמלחמה נכשלה זה כבר סיפור אחר. ודבר שני אודי ואלדד נשלחו להגן עליך ועליי מתוך חובה לא מתוך רצון ולכן זו חובת המדינה להחזיר אותם בכל מחיר ! הפתרון הייה לצאת למלחמה נוספת ולפרק אותם בעזרת ה' שנה הבאה אני מתגייס לצה''ל ומקווה לקחת חלק במשימה הזו יום טוב מחר בגרות בהיסטוריה !

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    שתגיד מה שהיא רוצה. המדינה צריכה לעשות את השיקולים שלה (ל''ת)

    יוני, 28/06/08 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    קרני צודקת בהחלט

    אבישי, 28/06/08 18:14

    הראיוןב''פגוש את העתונות'' עם קרנית גולדווסר היה ראיון מרגש על אף השאלות הנוקבות והנרחבות - בהיבטים השונים - שקרני נשאלה. קרני צודקת: אם זה מה שהמדינה עוללה ומעוללת למשפחות רגב, גולדווסר ושליט אזי השאלה האם בכלל לשרת בצבא - במילואים ובסדיר - עולה לדיון מעמיק וההחלטה תהיה ברורה אם העסקה לא תאושר ע''י הממשלה ביום א'. כדאי לזכור: טננבאום הוחזר מ''השבי'' כי היה מיודע לאריק שרון ואילו שרותי הבטחון לא מסרו לעם כי טננבאום הינו בכלל סוחר סמים ש''נפל'' בשבי בגלל להיטותו לעסקים אפלים פליליים. דוד בן גוריון מתהפך עתה בקברו בגלל חילול המוטו של ''תדע כל אם עבריה וכו'.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    קרנית-את יודעת שמעריצים ואוהבים אותך. גם לא יתחילו כאן את

    ה ''גופות תמורת, 28/06/08 18:08

    -אם בכלל.
    אבל משהו (הגיוני) גרם לברקס.
    את גאווה לכולנו, קרנית.במה שאת. כולל האיפוק בראיונות של שישי האחרון , איך הצלחת לא לגלוש לסחטנות רגשית והאשמות לכל עבר,ולטרוח על דיוק מירבי באינפורמציה-אלוהים יודע.
    את יחידה ומיוחדת במינה.
    מאוד._______________ רוב הציבור מוכן לעסקה , מוכן למחיר גבוה-בגלל המחוייבות ללוחמים (בכל מצב שהם) ובגלל דאגה למשפחות.אבל משהו בכמעט סיכום העסקה-חרק.
    אני מקווה שזה לגבי הפלסטינים שבדרישת נסראללה (אסור לאפשר זאת),וכן לתת לנסראללה את הלבנונים שפה כולל קונטאר.
    מקווה ששעת הדמדומים הזו לכולנו,בעיקר לכם כמובן, תסתיים בהקדם.

    הגב לתגובה זו

    • רוב הציבור מוכן לעסקה?

      משה, 28/06/08 20:47

      ממה שאני שומע סביבי-דווקא לא.

      ובנוסף, לא מעט מוכנים לעסקה מאחר ו''דואגים'' להשכיח את מה שקונטאר עשה ב-79'. אני עוד זוכר את זה,מצוין אפילו לצערי

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כנראה שכולנו נצטרך להתאזר בסבלנות עד ה-17 ביולי. (ל''ת)

    אלי, 28/06/08 17:55

    הגב לתגובה זו

    • חלאס לכלוכים לא רלבנטים (ל''ת)

      נמאס, 28/06/08 18:09

      הגב לתגובה זו

      • המשפט של אולמרט רלוונטי מאוד לכולנו (ל''ת)

        רונן, 28/06/08 19:30

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    קרנית ליבנו איתך אבל רוצים לרראות אות חיים מהם

    טלי, 28/06/08 17:44

    ליבנו איתך ועם משפחת רגב ושליט וארד אבל לגבי אודי ואלדד עם ישראל רוצה לראות אות חיים מהם כדי שתצא העיסקה ואם חס וחלילה הם מתים, קרנית תביני זה יסכן חיילים אחרים כי ישראל מוכנה לשחרר מחבלים חיים תמורת גופות ואם יפול מישהו פעם בשבי לא יהיה לו סיכוי להשאר חי .... עם כל הצער בבקשה תחשבי על זה.הפכת למודל בעם ישראל ואנחנו הערצה אליך על מעשייך למען בעלך והלואי ויחזרו בשלום...אבל אם אין אות חיים זה אמר דרשני גדול ואסור לשחרר את קונטור ימ''חש.

    הגב לתגובה זו

    • אם כל הכאב את צודקת 100% (ל''ת)

      G, 28/06/08 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    יש לשחרר את קונטאר מת.

    רועי, 28/06/08 17:38

    אלא אם הישראלים חיים.

    אם יתברר שהם חלילה אינם בחיים לאחר השלמת העסקה - יש להפציץ את כפרו של קונטאר ולהרוג אותו ואת כל משפחתו, כאמצעי הרתעה מפני חטיפות בעתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    קרנית, האם חשבת על הרגשות של המשפחה שנפגעה מסמיר קונטאר?

    סקופידון, 28/06/08 17:33

    מעולם לא שמעתי אותך מנסה להבין את הצד שנפגע מהמחבל המתועב הזה. מכל מקום, גם להם וגם לנו כקולקטיב יש תקווה שזה יסתיים בטוב.

    הגב לתגובה זו

    • גועל נפש. תניח לה. קונטאר נועד להחלפה ממילא

      להזכירך, 28/06/08 18:11

      מילא אם היית מציין בלי לפנות אליה,הגזמת

      הגב לתגובה זו

      • בלי קשר לראשון שכתב... מה זה ''קונטאר נועד להחלפה''?

        איתי, 28/06/08 19:29

        קונטאר לא נועד לשום דבר חוץ מלהמשיך לשבת בכלא. אז כנראה שלא רק הוא כותב שטויות לפעמים.

        הגב לתגובה זו

        • תמורת מידע על רון ארד,אם היה לנסראללה (ל''ת)

          למשל, 28/06/08 19:49

          הגב לתגובה זו

      • לא גועל נפש ולא נעליים.קרנית לא מיוחסת מסמדר הרן

        אמיר, 28/06/08 20:46

        הוא צודק לחלוטין.
        הסבל של קרנית לא גדול יותר, ואולי קטן יותר,משל סמדר הרן ששכלה את 2 בנותיה ואת בעלה בצורה אכזרית ביותר.

        הגב לתגובה זו

        • אתם יורדים לשפל מדרגה

          בכל אופן, 28/06/08 22:06

          סמדר הרן שיקמה את חייה,שחרור קונטאר לא נעשה בשום אופן מתוך זלזול בה (היא האחרונה שתחשוב כך!)-צריך להניח למשפחות רגב וגולדווסר לשקם את חייהם.
          קונטאר ישב פה שנים רבות, זה לא שמיד הוא חוזר הביתה.
          תגיד שמבחינה מדינית אתה מתנגד לעסקה,אבל להעמיד את זה כאילו זה ''קרנית על חשבון סמדר''-- טמטום לשמו.

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    לקרנית: אולמרט הסתכל לעם בעיניים ואמר שלא לקח כסף לכיסו

    ב.ק., 28/06/08 17:31

    ואני אומר זאת בצער ורק כדי להזכיר מי ומה ראש הממשלה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אם עדיין לא הבנת

    חיים, 28/06/08 17:30

    אז תמורת גופות מוסרים אך ורק גופות
    כי לצערינו יהיו עוד מיקרים כאלו

    הגב לתגובה זו