• 46.

    למכירה מכונית, המחיר מיליון דולר, פרטים נוספים - לאחר התשלום

    Eחד, 28/06/08 20:30

    מי שעוסה עיסקאות כאלה שלא יתפלא שיחטפו לו עוד ועוד, וגם לא יתאמצו לשמור החטופים בחיים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    איך יתכן לנהל מו''מ כאשר לא יודעים אם החטופים בחיים ??

    אלי גל, 28/06/08 18:45

    צריך להחליף בדחיפות את כל מנהלי המו''מ.
    לא יודעים בארץ לעשות עיסקאות בכלל.
    כדי להצליח בעיסקאות צריך לעשותם בקור רוח. ולא ברגשנות.
    והדאגה לשלום המדינה חשובה לא פחות מהדאגה לפרט.

    הגב לתגובה זו

    • פשוט מאוד,מודיעים לחיזבאלה שהם מקבלים את האסירים שלהם באותו מצב

      שהם נותנים לנו, 28/06/08 19:33

      החטופים שלנו כניראה מתים.והחיזבאלה יודע שאין לו שום כלפים.אז החיזבאלה החליט לא להגיד לנו מה המצב שלהם כדי להצליח להוציא עיסקה משתלמת מכלום.אנחנו כאילו בבעיה כי אם לא נבצע עיסקה לא נידע כלום,כי הוא לא מגלה לנו כלום (ולא תיהיה עיסקה כי אין לחיזבאלה כלפים,ולא משתלם לו לבצע עיסקה כאשר אנחנו יודעים על מה אנחנו מנהלים משא ומתן,אז עדיף לו לא לגלות כלום ולחכות).ואם נבצע עיסקה אז נפסיד הרבה,כי אנחנו מבצעים עיסקה של חתול בשק.אבל יש לנו דרך לנטרל את התרגיל של החיזבאלה.לכל בעיה יש פיתרון:מודיעים לחיזבאלה שהוא יקבל את האסירים שלו בדיוק באותו מצב שאנחנו נקבל את החטופים שלנו.אם החיזבאלה יתנגד לזה,אז אנחנו נידע בדיוק מה מצבם.ובכל מיקרה,לא צריך להתייחס לדבריו בנושא.צריך פשוט להמשיך במשא ומתן כאילו הם חיים,וגם אנחנו הרי נותנים לו בתמורה אסירים חיים.בזמן חילופי השבויים צריך לראות מה מצבם של החטופים שלנו ולחסל את האסירים הלבנונים במידה שהחטופים שלנו הם גופות כדי שנוכל לתת לחיזבאלה את האסירים שלו בדיוק באותו מצב שאנחנו מקבלים את החטופים שלנו.צריך להערך לזה וצריך לבצע את זה במיומנות,מוסד,שמוסד או כל יחידה מתוחכמת אחרת.זאת דרך שמייצרת עיסקה הוגנת גם במידה והחטופים חיים וגם המידה והחטופים מתים.זאת דרך שלא נותנת לחיזבאלה לסחוט אותנו,זאת דרך שלא נותנת רוח גבית לטרור,זאת דרך שבמידה והחיזבאלה לא יסכים לה,תיתן לנו תשובה על מצבם של החטופים.אבל צריך מנהיגים אמיתיים כדי לבצע את זה,ומשום מה אין מנהיגים כיום בממשלה,שזה דבר תמוה לכשעצמו.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אודי ואלדד לא היו מסכימים לעיסקה. (ל''ת)

    יער דורון, 28/06/08 17:24

    הגב לתגובה זו

    • ל-44, שימוש נלוז בציניות , קצת כבוד כלפי חיילי מילואים שהגנו עליך (ל''ת)

      אורנה, 28/06/08 18:57

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    גופות חיילים הוצאו מקיברם ונחטפו מבית קברות צבאי בארץ לצורך מיקוח ו

    יער דורון, 28/06/08 17:23

    גופות חיילים הוצאו מקיברם ונחטפו מבית קברות צבאי בארץ לצורך מיקוח ושחרור רוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    צריך לסגור את העיסקה לא תשיגו משהוא טוב יותר!

    אלון, 28/06/08 16:39

    אתם פשוט לא מבינים עם לא עכשו לעולם לא. כול העסקאות האחרות היו יקרות יותר עסקת ג'יבריל עסקת טננבאום תחזירו אותם הביתה.
    אני חושב שההתנהלות של ישראל חכמה ומנעה מחיזבאלה את התחושה שהוא יכול להוביל את העיסקה ולשחק בחיליים ובמשפחות. נכון שהשרים עושים זאת אבל באמת נראה לכם שהעיסקה לא תאושר אין סיכוי.

    הגב לתגובה זו

    • תירגע! לא מדובר בעסקת סמים.

      אנטיביוטיקה., 28/06/08 17:29

      לא להכליל בעסקה מרוצץ ראשי ילדים בני ארבע.להסכים לתכתיבי החיזבאללה זה לנהל
      מדיניות עלובת נפש, שבה מרכינים את הראש מתחת לגובה הבייצים.

      הגב לתגובה זו

    • אם זה עכשיו או לעולם לא-

      אביעד, 28/06/08 17:44

      אני מעדיף לעולם לא.ותחשוב על זה.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא הבנתי. מדוע נזכרו אחרי המו''מ להכריז עליהם מתים? לא אמורים היו לע

    חד גדיא, 28/06/08 16:27

    לעשות זאת בראשית המו''מ ? עולם הפוך, ממשלה הפוכה.

    הגב לתגובה זו

    • הזמן שעבר, חלק מחיזוק ההערכות הראשוניות (ל''ת)

      שאינם בחיים, 28/06/08 16:46

      הגב לתגובה זו

    • גבי אשכנזי אכן הכחיש . כנראה שזה באמת ספין חדש של אולמרט (ל''ת)

      ספינולוג, 28/06/08 17:05

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    נו שטלנסקי יעיד כבר ונוכל להחזיר את השבויים. מצידי שלא יתייחסו כלל

    יואב, 28/06/08 16:25

    לחקירות של אולמרט. אני מוכן שיסגרו לו את כל התיקים העיקר שהשבויים יחזרו והעיסקה לא תועקב עוד.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני מתחיל להבין מדוע אולמרט מכשיל את העיסקה. זה ברור. ראיתי תיק תקש

    TV, 28/06/08 16:22

    תקשורת ורפופורט אמר זאת. גם אברמוביץ לא פסל אפשרות זו. אכן מזעזע אבל זה מה יש.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שיבקשו הוכחה מנסראללה שהם חיים לפני חילופי השבויים. (ל''ת)

    1, 28/06/08 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כולם ערים לעובדה שחיזבאלה,בנוסף לקונטאר ויתר הלבנונים שפה

    דורש גם שחרור, 28/06/08 16:13

    כי העתונות הישראלית לא ממש רצינית בעדכון הציבור

    הגב לתגובה זו

    • לא חביבי. אל תמכור לנו לוקשים. חיזבללה לא דרש זאת. התקלה אצלנו בבית (ל''ת)

      שבוי בלבנון, 28/06/08 16:23

      הגב לתגובה זו

      • חיזבאלה דורש גם שחרור אסירים פלסטינים!!!

        _______________, 28/06/08 16:47

        מבחינתו זה הלוז שבעסקה-תופס פוזה של מנהיג איזורי

        הגב לתגובה זו

    • הם יודעים טוב מאד שתקשורת ישראלית פועלת לטובתם

      אריה, 28/06/08 16:45

      תקשורת מפעילה לחץ על ממשלה לשחחר כמה שיותר רוצחים.
      מבחינתי תקשורת ישראלית ביחד עם יפי נפש מטורפים הם אויבים הכי מסוכנים של ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    תמוה מאוד מדוע אולמרט מטרפד את העיסקה ברגע האחרון. האם יש לזה קשר ל (ל''ת)

    טלנסקי ????????, 28/06/08 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אם אהוד ו אלדד בחיים ורון ארד כלול, להחזיר גם פלסטינים, ולא?

    אברהם, 28/06/08 14:47

    אין שום עסקה ! רק הרוגים תמורת הרוגים!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    החיזבאללה בלחץ אטומי. מפחדים להפסיד את קונטר

    מוישה אנג''ל, 28/06/08 14:42

    אני חושב שהם הולכים לאכול אותה חזק. הבטיחו למשפחתו של קונטר שאוטוטו סמיר חוזר הביתה. אם לממשלת ישראל יש מינימום שכל הם צריכים לעצור את מה שקרוי עיסקת החלפת השבויים כי אין כאן עיסקה ואין נעליים. זה לא שבוי תמורת שבוי אלא שני מתים בארון תמורת מחבל חי. לכן הגיע הרגע לזיין את נסראללה ולהציג אותו ככלי ריק בעיני הציבור שלו. כאחד שלא מסוגל לעמוד במילתו ולספק את הסחורה. זה מה שהורג את נסראללה הפחד שאנו ניסוג מההסכם והוא ישאר עם הבולבול ביד. חוץ מזה עוד לא האשמנו אותו ברצח שני השבויים שנפלו חיים בידיו וזה הזמן לעשות זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בשום אופן לא להכניס פלסטינים לעסקה עם חיזבאללה,ולזרז הכרזה כחללים (ל''ת)

    כדי שיהיה ברור, 28/06/08 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שקרנים עלובים

    ילד, 28/06/08 13:35

    ישראל לא מכשילה שום מו''מ.
    אולי הם התרשמו כך
    כי ישראל עסוקה בדברים יותר חשובים.

    הגב לתגובה זו

    • ילד, אתה באמת י ל ד :-) (ל''ת)

      אולמרט ספינולוג, 28/06/08 16:17

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    עיכוב העיסקה הינו מניפולציה אכזרית של אולמרט, המכין לעצמו אג'נדה חד

    נתן.ש, 28/06/08 13:20

    חדשה כשהתפרסמו שוב ברבים ענייניו הפליליים. פשוט תת-רמה של אדם !!!

    הגב לתגובה זו

    • דמגוג ורשע,אולמרט לא רחראי למו''מ (ל''ת)

      רן, 28/06/08 13:45

      הגב לתגובה זו

      • כל מו''מ זה באחריות הממשלה. אבל 31 סתם כתומון (גם מתחזה לאחר) (ל''ת)

        עם שריטת, 28/06/08 14:42

        הגב לתגובה זו

    • נתן, אתה צודק. קרוב לודאי שהדברים קשורים זה בזה . כרגיל. הכל ספינים (ל''ת)

      ברכה, 28/06/08 16:08

      הגב לתגובה זו

    • אכן מתחיל להריח כמו עוד קומבינה מבית מדרשו של רב אמן הספינים אולמרט (ל''ת)

      משה כץ, 28/06/08 16:19

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לנסראללה-כן קונטאר. לא פלסטינים. להודיע על כך פומבי

    אין צורך בתווך, 28/06/08 13:17

    תמורת 2 גופות, קונטאר ויתר כל הלבנונים שפה (חיים ומתים) זה די והותר. פלסטינים לנסראללה--שגיאה מדינית!
    אם יסרב-לחתום את העיסוק בנושא.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בטח . יש לכם הרבה מה להפסיד מהסחבת . אתם מקבלים

    עם תבוסתן, 28/06/08 12:55

    אנשים בחיים . ואנחנו - גופות , חלקי גופות , דיסקיות שרופות ....

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    החיזבאללה מתחיל להבין ישראל לא תתן מחבלים תמורת גופות נקודה.

    המשחק נגמר, 28/06/08 12:54

    אין לסחור עם הטרוריסטים האלה על עצמות חיילינו ובתמורה אסור לתת להם מחבלים רוצחים חיים אם כך יעשו החיזבאללה יבין שכללי המשחק כבר שונו על ישראל לנהוג הפעם עם כל הצער והכאב על האובדן בחוכמה ולא לשחרר מחבלים תמורת גופות

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הבעיה היא שישראלים ובראשם המשפחות מאמינות לחיזבאללה (ל''ת)

    רן, 28/06/08 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    העיקוב הינו מניפולציה של אולמרט. רוצה לתזמן זאת לחקירת טלנסקי !!!! (ל''ת)

    שקוף, 28/06/08 12:34

    הגב לתגובה זו

    • כתומים, די כבר. (ל''ת)

      די, 28/06/08 13:32

      הגב לתגובה זו

      • איך כתום ? והרי הוא כותב בשבת במחשב :-) (ל''ת)

        משל, 28/06/08 16:30

        הגב לתגובה זו

        • כתום זה סוג של ימין(נגיד ישראל אלדד) (ל''ת)

          לאו דוקא דתי, 28/06/08 16:50

          הגב לתגובה זו

    • נראה באמת כעוד ספין מושחת של אולמרט.... איי איי איי .... (ל''ת)

      הולכים לתהום, 28/06/08 16:30

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ש הצלב האדום יבקר אצל השבויים שלנו

    אריאל, 28/06/08 12:31

    ויאשר שהם חיים, או חלילה - מתים, לפני שנכנס לעסקאות חליפין.

    כל זמן שהחיזבאללה לא מרשה לצלב האדום לבקר את שבויינו, צריך להפסיק את ביקורי הצלב האדום אצל אסירים לבנונים בבתי הסוהר שלנו, וגם את ביקורי המשפחות שלהם ועורכי דין וכל אחד אחר.
    שהאסירים הלבנונים - מחבלים ורוצחים - בבתי הסוהר שלנו ירגישו מה זה להיות מבודדים מהעולם ולו במידה קטנה.

    כמובן שאפשר לבודד אותם יותר ולהרע את התנאים שלהם יותר - בלי עיתונים, בלי לראות אחד את השני, בלי לצאת מהתא, ועוד.
    אין סיבה שסמיר קונטאר יהנה מחירויות בכלא ומאפשרות ללמוד ולהיות בחברה, בזמן ששבויינו מנותקים מכל העולם ואין כל פיקוח על היחס אליהם.
    זאת בושה שאנחנו לא יוצרים שום סימטריה
    ביחס שלנו אל אסירים ממחנה האויב. ללא ספק האויב בז לנו על הרכות שאנחנו מפגינים בכך.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ממשלה ביזיונרית!

    מוטי, 28/06/08 12:30

    נסראלה הליצן עושה צחוק מהממשלה,
    מבצעים איתו עסקה לפני שיודעים אם השבויים בחיים,
    והיה אם השבויים לא בחיים אסור לשחרר את קונטר,וקל וחומר הפלסטיניים לא צריכים להיות כלולים בעסקה,
    בקיצור ממשלה שלומיאלית.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אסור להסס, ולשחק שוב לידיו של האויב הזה, זה הזמן להחלטה חיובית (ל''ת)

    עדו, 28/06/08 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ככה זה כשמכבסים הכל בחוץ. העסקה צריכה אבל להתבצע

    כל חייל שנלחם, 28/06/08 11:50

    וזו עסקה יותר שווה מוסרית מהעסקה שבוצעה עם סוחר הסמים טננבאום.

    הוא אמנם תלמיד מצטיין כיום,ומתראיין תחת כל עץ רענן, אבל סוחר סמים היה ובנוסף עלה למדינה הזו הרבה הרבה כסף !

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בעד גופות להחזיר להם את האסירים שלהם רק כגופות.

    אפשר להפוך אותם, 28/06/08 11:49

    אפשר להפוך אותם לגופות במקום חילופי השבויים ברגע שמבינים שאנחנו מקבלים גופות.זה הומני מאוד,אלה טרוריסטים,רוצחים שמשתמשים בחייהם למטרת רצח,ושאין להם זכות חיים בשל כך.ובנוסף לזה,החיזבאלה שדורש אותם רצח את חיילינו,ואין לנו מושג אם הוא לא רצח אותם לאחר חטיפתם.כך שהדברים צריכים להיות ברורים:גופות מחליפים רק תמורת גופות.וזה לא בושה ולא חוסר הומניות לחסל מחבלים.כדי למגר את תרבות החטיפות צריך להכות בכוח לא פורפורציונלי את מבצעי החטיפות ולהוציא מתוכן את הרווחים שלהם מהחטיפות.וחיסול האסירים הלבנונים שהחיזבאלה דורש,כדי להפוך אותם לגופות, כדי לייצר חילופים הוגנים שבהם מחליפים רק גופות בגופות,זה דבר שמבצע בדיוק את העיניין.זאת הרתעה,זה מוציא מתוכן את רווחי החיזבאלה מהחטיפה ומהרמאות שלא במשא ומתן כאשר לא גילה לנו על מה אנחנו מבצעים משא ומתן,ככה הוא יוצא מופסד מהמשחקים של עצמו,זה תפקידנו.זה הופך את החיזבאלה בעיניי אזרחי הלבנונים מגיבור לאבו נזק שרק פוגע בלבנונים עם המהלכים שלו.זה תפקידנו,זאת מלחמה משולבת בטרור,גם פיזית וגם מורלית.אבל צריך מנהיגים בשביל זה,ואין לנו כאלה כיום,הם מפחדים מהצל שלהם,אולי קונדליסה הפטרונית שלהם תיכעס עליהם.. בושה מה שקרה עם מדינת היהודים.ממשלת בובות יושבת בירושלים ומנוהלת בשלט רחוק מוושינגטון ע''י אנשים זרים שלא טובת ישראל ואזרחיה לנגד עינהם.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש לחץ בצד השני... נערכו כבר לחגיגות, הזמינו קייטרינג, תזמורת...

    Eחד, 28/06/08 11:43

    אז הם משגרים לנו כותרות בנוסח: ''חיזבללה החל להערך לקיום העיסקה'', ''ישראל נוקטת סחבת'' וכו'
    וכמובן שכותרות אלו מתקבלות בברכה ע''י התקשורת כאן, אשר עסוקה בקמפיין חסר תקדים בהיקפו לאישור העיסקאות.
    מה אכפת לתיקשורת? היא הרי לא תישא באחריות לתוצאות העתידיות של העיסקאות האומללות האלה. ראשי התקשורת בונים ובצדק על הזיכרון האפסי של הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מי ששלחם חיים ומחזיר גופות סופו בקבורת חמור ואו בואש (ל''ת)

    וע.וינוגרד, 28/06/08 11:40

    הגב לתגובה זו

    • שניהם נהרגו בחטיפה (ל''ת)

      קשקושקך מכוער, 28/06/08 13:36

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי שמדבר על גרירת רגליים וסחבת ? (ל''ת)

    יחיאל כ''ץ, 28/06/08 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שר שיצביע בעד העיסקה הוא מהאחראים למחדל לבנון 2 (ל''ת)

    מכבים שריפות, 28/06/08 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא למו''מ על גופות! די לסמרטוטיות: ירצחו עוד חיילים (ל''ת)

    אחריות לחיים, 28/06/08 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פתרון מקורי ויצירתי (ואף חוקי!) לפתרון בעיית החטופים

    איטל, ר''ג, 28/06/08 11:34

    פתרון מקורי ויצירתי (ואף חוקי!) לפתרון בעיית החטופים (תזכורת: כל הנסיונות הבנאליים לשחררם עד היום, כשלו וגלעד שליט לא ראה אור יום כבר שנתיים)

    הגיעה העת, לצאת מהקופסא ולשנות את חוקי המשחק והפעם לטובתנו

    בבתי הכלא של ישראל יש אלפי אסירי חמאס וגם כמה לבנונים עם דם ילדים יהודים על ידיהם.
    סמיר קונטאר שחזבאללה דורש את שחרורו, רוצץ את גולגולתה של עינת הרן בת הארבע רק בשל היותה יהודיה-ישראלית, לפני כשלושים שנה, ומאז הוא ממתין בנוחות בכלא לשחרורו, שימש השראה למחבלים צעירים רבים ועולה למשלם המיסים הישראלי כ- 200 שקלים ביום. (כשני מיליון שקלים עד היום!)
    האם המוסר היהודי מחייב שאיש זה ימשיך לחיות??? תענו בעצמכם.

    המחבלים בכלא הישראלי, בניגוד לגלעד שליט שכלל לא פשע, רואים מדי בוקר את אור השמש (האם זה צריך להמשיך כך? חוקי ההגינות קובעים שלא.).
    כל אסיר חמאס שנמצא כרגע בכלא (או שיכנס אליו בעתיד) בשל סיבת מעורבות רצינית בטרור (ויש שם המון כאלה) צריך לקבל עונש מוות מידי שופט צבאי*.
    ההוצאה לפועל לא תהיה באופן מיידי, ביום מתן גזר הדין, אלא תדחה ותדחה... עד ליום בו יחטף החייל הבא.
    וכך יתבצע גם בכל הימים שיבואו לאחר אותה חטיפה עתידית (ומאז שגלעד נחטף עברו כבר כמה מאות ימים).
    בכל יום שיבוא לאחר חטיפה, יוצאו להורג כמה אסירי חמאס שריחף מעל ראשם גזר דין מוות.
    ההוצאות להורג יעצרו ביום בו יוחזר אלינו בשלום החייל החטוף
    (ואם הוא לא יוחזר או שיוחזר ללא רוח חיים, אז אט-אט כל אסירי החמאס יוצאו להורג. על פי פקודת בית דין צבאי).

    ובכל הקשור לגלעד שליט, כבר היום צריך להתחיל לתת עונשי מוות למחבלי חמאס ולהתחיל להוציא אותם להורג החל ממחר.
    סידרת ההוצאות להורג תסתיים ביום חזרתו של גלעד ואם לא יוחזר, אז כל אסירי החמאס ירדו בסערה שאולה לגיהנום.
    זה גם יחסוך כמה מיליוני שקלים בחודש לאוצר המדינה, עלות אחזקתם בכלא בתנאים נאותים.

    מבחן התוצאה מוכיח כי עד היום נכשלנו בניסיון לשחרר את גלעד שליט ואת גולדווסר ורגב באמצעי המקובל והשגרתי ובזמן סביר (מלחמה/משא ומתן)
    וכן קיבלנו עונש של כמאה חיילים הרוגים, על ניסיון כושל, לא מקורי ולא מוצלח (אך ''הומני'') לפתור את הבעייה (מלחמת לבנון השנייה).
    באמצעות הוצאה להורג של אסירים עם דם ילדים יהודים על ידיהם, ללא סיכון אף חייל-לוחם שלנו, נוכל לזרז את תהליך החזרתו של גלעד** להוריו,
    כיוון שהחטיפה בוצעה ע''י החמאס בכדי להציל ולשחרר את חבריהם, אסירי החמאס, ולא בכדי להמית אותם.
    החמאס מעוניין להיראות בעיניי הציבור הפלסטיני כמשחרר אסירים פלסטינים ולא כמי שמהלכיו מביאים למותם.
    דרך זאת לשחרור חטופים, אגב, תבהיר לגורמי הטרור שהמשך פעולת החטיפות תפעל אך ורק לרעתם.

    מישהו יכול להעביר את הרעיון המקורי והפשוט הזה לאולמרט? אולי אפשר לשלוח לו אותו בתוך במעטפה.

    * ואם אומות העולם יבואו אלינו בטענות על הוצאה להורג, נזכיר להם שכמעט בכל מדינה בעולם יש עונש כזה על רוצחים, כולל במדינות מערביות נאורות.
    ** היום זה גלעד שליט ומחר זה יכול להיות כל אחד מאיתנו.
    ---
    ומי שפוסל את הרעיון הזה, כנראה לא באמת חש סולדידריות עם גורלו של גלעד שליט (רון ארד 2?)
    ===
    אם את/ה מזדהה עם תוכן זה, אנא בצע Reply אל: think.again.israel@gmail.com

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יש להם 2 גופות. איזה רעש וצילצולים (ל''ת)

    יש לנו 10, 28/06/08 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש לאשר את ההכרזה-כדי שישראל לא תצטייר כמובלת באף שלא יודעת על מה (ל''ת)

    היא עושה עסקה__, 28/06/08 11:13

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      היבט מעניין, 28/06/08 13:22

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הם נואשים להשיג את קונטר, צריך לסחוט אותם ולהכניס את שליט לעסקה !!! (ל''ת)

    ארדיטי, 28/06/08 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא ברור מי השטן הרוע והרשע נסראללה אולמרט או ברק (ל''ת)

    בא כוח, 28/06/08 10:58

    הגב לתגובה זו

    • אם לא ברור לך יש לך בעייה קשה בהבנת המציאות

      Eחד, 28/06/08 11:30

      חוצפן! תעשה מקלחת קרה ותחשוב.
      להשוות בין ראש הממשלה שלנו ושר הבטחון לבין נסראללה...
      השנאה מעבירה אותך על דעתך!

      הגב לתגובה זו

    • נראה לי שאתה הוא השטן.......

      רן, 28/06/08 13:25

      נראה לי שאתה הוא השטן.......
      אתה מחזק את נסראללה ונותן לו לגיטימציה,והכי גרוע שהוא מצליח לעבוד עליך שממשלת ישראל מעכבת את השחרור.ובסופו של דבר שחס וחלילה יתברר ששיחררו את קונטאר תמורת גופות אני בטוח שאחד כמוך יצחק ויגיד ''וואו ,ממשלה טיפשה,איך עבדו עליה''.

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש

      ימני, 28/06/08 13:36

      יש גבול להלקאה העצמית שלנו.
      להשוות בן רב מחבלים לשר בטחון, רמטכ''ל לשעבר וראש ממשלת ישראל זה על גבול טרוף הדעת.
      ייצכן מאוד שהם לא מתאימים לתפקיד, אבל ההשוואה לא במקומה!
      די עם ההלקאה העצמית.
      שבת שלום לכולם

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ממשלה תבוסתנית מנוהלת כבובות-בידי הטרור-להתפטר (ל''ת)

    בטחון וכבוד-אין, 28/06/08 10:47

    הגב לתגובה זו

    • ממשלת בובות שמנוהלת מארה''ב בשלט רחוק ע''י קונדליסה והחברה שלה.

      מדינה אמורה, 28/06/08 12:25

      כי לאף מדינה זרה ולא משנה כמה היא ידידה,וכמה כסף יש לה,אין את האינטרס האולטימטיבי למען מדינה אחרת.בגלל זה המציאו את הריבונות,אנחנו חייבים להיות ריבונים ולהחליט לבד על בעיות שלנו.אבל כשאנשים חדלי אישים מגיעים לשילטון,זה מה שקורה.

      הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מוטי, 28/06/08 12:31

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא בך ושכמותך שמאמינים לחיזבאללה

      רן, 28/06/08 13:20

      הבעיה היא בך ושכמותך שמאמינים לחיזבאללה.אתם החוליה החלשה של עם ישראל,אתם מחזקים את חיזבאללה,כי הם יודעים שכשהם יגידו משהו פשוט ודפוק כמו''ישראל מעכבת את השיחרור''אחד כמוך יאמין לזה ויחליש את עמדת ישראל ע''י הפעלת לחץ או ליגלוג על הממשלה.אתם החלשים והשונאים עוזרים לחיזבאללה יותר משאירן עוזרת לו

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    חיזבאללה נכנס להיסטריה

    אורן, 28/06/08 10:45

    לא להתרגש ולא לתת לנבלים האלה כותרות ראשיות. זוהי מהות מו''מ. קרוב לודאי שהחיילים אינם בחיים מה שמקנה לנו קלף מיקוח ששווה להילחם עליו. אם בטוח שהם אינם בחיים אז אסור לשחר את סמיר קונטאר ויסלחו לי המשפחות. זהו מסר חשוב שישלח לחמס שישמור על חיי גלעד שליט מכל משמר.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!

      מוטי, 28/06/08 12:33

      המגיבים יותר חכמים מהממשלה.

      הגב לתגובה זו

    • כי יש להם מה להפסיד . יותר נכון - הרבה להרוויח . (ל''ת)

      עם תבוסתן, 28/06/08 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    חלאות !!

    אני, 28/06/08 10:45

    מפלצת צינית וחסרת עכבות שקוראת לעצמה ''ארגון דתי''. איך הזבל לא מתבייש לשחק משחק כזה ?? שיגלה כבר אם הם בחיים או אם לא בחיים.

    הגב לתגובה זו

    • איך אנחנו נותנים לו לשחק בנו ולא משחקים בו יותר חזק?

      יש לנו יותר, 28/06/08 12:20

      זאת אומרת שיש לנו יותר אפשרויות לשחק בו וביתר כאב.אבל אנחנו לא עושים כלום,אנמים.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    שוב הלחצים הפסיכולוגיים של החיזבאללה

    גל, 28/06/08 10:43

    הוא רוצה לקבל נקודות בלבנון ולכן בתקשורת הערבית הוא קצת מותח ביקורת על האחר כי זה הכי קל רק שהעיתוי גרוע מבחינת החיזבאללה לעשות את המעשה הזה של ביקורות והכשלות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הכרזה או לא הכרזה-יש לזבל מלבנון 2 גופות בלבד,כלומר אין לו קלפים.

    אם יקבל קונטאר, 28/06/08 10:43

    אין לתת פלסטינים במסגרת עסקה עם לבנון.
    ירצה כן .לא ירצה-לא.
    יש לו 2 גופות. הוא מעוניין בעסקה יותר מישראל.תקע מיליון נאומים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולמרט רוצה לתזמן את העיסקה לחקירת טלנסקי. לכן צץ פתאום נושא ההכרזה

    אזרח יקר, 28/06/08 10:35

    על החיילים כחללים, מתוך שאיפה שהממשלה תטרפד את המהלך כולו. המהלך ידחה למועד נוח יותר עבור אולמרט, בדיוק כמו בפרשת טלנסקי הראשונה אז הודלף להזכירכם קיום המגעים עם סוריה.
    איך אמרנו... ''אין לו אלוהים'' = אין מוסר, אין מצפון.

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט מחוק. השנאה מחקה אותך.

      Eחד, 28/06/08 11:33

      אולמרט לא החליט על ההכרזה, מעורבים בזה כל ראשי מע' הבטחון וברק. אני מרחם עליך. מה תעשה אחרי אולמרט? את מי תשנא? לך, תסתכל בראי - הפכת לצל של בן-אדם!

      הגב לתגובה זו

    • פות עוברות גם ל spiNRG (ל''ת)

      מעט, 28/06/08 11:57

      הגב לתגובה זו

    • אזרח, לצערי אתה אכן צודק. (ל''ת)

      מירי, 28/06/08 13:18

      הגב לתגובה זו

    • אזרח , מסכימה איתך !!! (ל''ת)

      אלה, 28/06/08 16:09

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע. יתכן מאוד שזה תרגיל של כלוממרט... (ל''ת)

      יבין, 28/06/08 16:20

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גופות תמורת גופות ! (ל''ת)

    המפוכח האחרון, 28/06/08 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    להפוך שולחן

    לא לוותר, 28/06/08 10:25

    מספיק להיות אצילים ועדיני נפש, מיקי בבקשה תהפכי לאולמרט את השולחן כולנו איתכם.

    הגב לתגובה זו

    • לא כולנו, אל תדבר בשמי בבקשה

      Eחד, 28/06/08 11:36

      גם לא בשם 73% בסקר האחרון שאמרו ''גופות תמורת גופות''.
      אולמרט לא מחליט לבד. כל הממשלה מחליטה. די כבר עם השנאה העיוורת.
      בניגוד אליך, להם יש אחריות גם על העתיד. אלו לא החטופים האחרונים שיהיו לנו!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יורקים עלינו, ואנחנו אומרים ''גשם''.

    נ., 28/06/08 10:24

    הכרזת השבויים כחללים, הוא ''עניין ישראלי פנימי''. בטח. כל רמז, דיסקית, נעל, נפרטים הרי לסחר-מכר משפיל בבאזר המזרחי שהם הקימו כאן, בלי קמצוץ אנושיות.
    ואנחנו? נמשיך לגשש באפלה המבזה הזאת, ונקבל ציונים מהחיזבאללה על ''מעשי הטבח שלנו בלבנון, והכיבוש בלבנון שעדיין נמשך''(?).

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    וכרגיל התקשורת הישראלית השופר הכי טוב של אויבינו..

    just me, 28/06/08 10:21

    אין כמו לעזור במלחמה הפסיכולוגית של האוייב ולפרסם כול שטות שיוצאת מהפה של הזבלים הללו..

    במלחמה כבר כמעט היו פרומואים לפני נאומיו של נאסראללה..

    למה אנחנו צריכים להאמין לכול מה שהם אומרים?

    הגב לתגובה זו