איבדתלגמרי את הצפון! תפקידם של חיילים להגן על אזרחים
די לטמטום!, 29/06/08 09:17
האם ישראל מוכנה להקריב למען שבוי ?
יצחק, 29/06/08 09:03
אני מסכים אם דעתו של הכותב כנסו.....
נעמוד איתן, 28/06/08 22:30
כל חייל )וגם אזרח) חייב לדעת - מחיר לחיים שלו - התקפלות נגד נסרללא
זאב, 28/06/08 15:35
אין מחיר גבוה נשמע מליצי ויפה,אך לא מציאותי ולא נבון
נתן.ש, 28/06/08 14:39
הבעיה היא לא לבנון, לא עזה ולא שמזה. הבעיה היא אולמרט הדפוק (ל''ת)
שבמקום לפעול, 28/06/08 15:21
מגיבים שחושבים, 28/06/08 17:08
א. ב, 28/06/08 17:19
הצורך הוא בטיפול במחלות חברתיות ממאירות סופניות לא בסימפטום (ל''ת)
בריאות הציבור, 28/06/08 14:12
אורן, 28/06/08 12:19
אורית .א, 28/06/08 12:15
הצעה לשמאל הישראלי ההזוי - ממליץ לשמאל לרשום על זה פטנט
איש שמאל, 28/06/08 09:44
ל-67, אתה הזוי והצעתך הזויה. צריך לתקן המחדלים שהובילו לחטיפות
לבונה, 28/06/08 12:18
אז אני מבין שאנשי ימין הם נגד שחרור אסירים תמורת שבויים.
דני ב., 28/06/08 12:20
שמאלן אמיתי שמח, 28/06/08 12:22
הצעה טובה. אני בעד כל הצעה שתקל את החיים על אחינו הפלסטינים המסכנים (ל''ת)
איש שמאל, 28/06/08 14:50
ללוחמים ., 28/06/08 07:45
ידע כל מגיב כי אנחנו היום קרובים לכניסה לעזה יותר מאי פעם בעבר. (ל''ת)
האהודים אומרים, 28/06/08 05:50
הדוגמאות שנתת מראות כמה השטחיות קלה
שטחיות בהבנה, 28/06/08 04:20
גופות תמורת גופות כל השאר זה בגדה בחיילים המשרתים היום בצהל (ל''ת)
זהרות, 27/06/08 21:39
זה מאוד חשוך כל העניין הזה של אין מחיר גבוה מדי.
יש להקריב, 27/06/08 21:01
ישראל יכולה לדרוש את השבויים מיד ועם אולטימטום ל 48 שעות
Avi Ecuador, 27/06/08 20:14
זה מחיר גבוה! וצריך לעשת אותו, אין ברירה.
שמואל, 27/06/08 20:58
ומי יתן את האולטימטום הזה? ברק? שעשה מעצמו צחוק כשהתקפל באולטימטום (ל''ת)
הקודם שנתן, 28/06/08 09:51
בגישה כזאת החיילים לא ילחמו, ויוותרו בקלות ליפול בשבי ! (ל''ת)
חומר למחשבה, 27/06/08 19:49
תקשורת היסטרית - מתאבדת בשם הטיעון ''ומה אם זה היה הבן שלך''
אסי, 27/06/08 19:21
ל-59, איך הגעת למסקנה שהחזרת קונטאר=הקרבת המדינה? מופרז והזוי (ל''ת)
מתנה ש., 27/06/08 19:51
תקשורת ''היסטרית''? ''מתאבדת''? יוסי, בדוק עולם ערכיך, הוא דורש תיקון (ל''ת)
נגד מכבסת מילים, 27/06/08 19:59
יקירי ההון ה-''קרביים'' בקריה ובגל''צ מחרפים נפשם למופת (ל''ת)
יש מעטפות, 27/06/08 19:12
למה הרוסים ניצחו את הגרמנים ואנחנו מדשדשים מול המחבלים
אלכס מהכרמל, 27/06/08 18:12
Avi Ecuador, 27/06/08 18:41
אלי, 27/06/08 18:47
אלכס, 27/06/08 19:15
אמיר, 27/06/08 19:18
להשלמת הידע על מלחה''ע 2 צפה ב: ''למען ידעו'' של ג' לוסי (ל''ת)
חייל שיצא חייב, 27/06/08 19:56
תהדיית עמלות הגז מתרסקת !!! לאיזה כניעה זה יוביל את הברחן בוגדן ? (ל''ת)
ייתן את אשקלון, 27/06/08 17:58
''מפעל המעטפות'' מכניס יותר מ- ''קונצרן הגז'' ב- אקירוב (ל''ת)
בשם הברוקר BMW, 27/06/08 18:40
55 מיליארד שקל כדי להכנע !!!! אפשר לעשות את זה בפחות ממיליון !!!!!! (ל''ת)
גנבים !!!!!!!!!, 27/06/08 17:42
אם הייתי חיזבללה חאמאס הייתי מתרכז רק בחטיפות של ילדי שמנת של ההון (ל''ת)
שלטון מהקרייה, 27/06/08 17:33
למה נחטפו שליט , גולדוואסר ורגב ?
כרמון, 27/06/08 17:17
לכרמון מחיפה: טיעונך טעון הוכחה !
אבא של חיילים, 27/06/08 18:01
לא, הם נחטפו בגלל שהתעקשנו על סמיר קונטאר בעיסקה הקודמת.
עמנואל, 27/06/08 19:31
איזו תמימות.חיזבאללה הוקם לשחרור קונטר. אם לא היה בכלא,לא היו חטיפו
muli, 29/06/08 00:17
מעגל בלתי פוסק של חטיפות וחטיפות-נגד, והרג ונקמת-דם...
נמאס לי !, 29/06/08 02:49
כנופיית תבוסה עכשיו הצליחו לעצב אתכם כאבק אדם יהודי מובס ונכנע (ל''ת)
שמעטפות ייגרמו, 27/06/08 17:15
ונעדרי סולטן יעקוב, רון ארד ושלושת החטופים הקודמים
דני ב., 28/06/08 12:22
ניצחון הדמוגרפיה על ההייטק הטכנולוגי בעולם כולו (ל''ת)
ניצחון הכמות על, 27/06/08 17:11
אמיר, 27/06/08 17:09
חרטומי הקרייה אומרים שגם במחיר השמדת ישראל לא ייגררו אותנו להלחם !! (ל''ת)
החאמאס וחיזבללה, 27/06/08 17:09
ערך חיי אדם בעיניהם כערך קליפת השום לכן הטרור ינצח (ל''ת)
מוסלמית ''טובה'', 27/06/08 17:05
מה שווה ''מדינה'' - אם היא אינה מוכנה להסתכן כדי להציל את אחד מבניה (ל''ת)
בכל מחיר ומיד, 27/06/08 16:55
בכל מחיר? חא!, 27/06/08 17:27
קודם לכל להציל אותו - אחר כך נערך לתגובות ולנזקים - להחזירו הביתה (ל''ת)
קודם לכל להצילו, 27/06/08 16:52
חשבונאות להצלת חיי חייל ישראלי ? - לא ברא השטן ! - לשחררו בכל מחיר (ל''ת)
קודם כל הצילו, 27/06/08 16:50
לכל הסתומים שחשים עצמם רגישים.
די לדמגוגיה, 27/06/08 17:31
להלך אימים ולהפחיד זאת דמגוגיה קלאסית,43 ב'
אב ללוחמים+לוחם, 27/06/08 18:26
תשלום בחיים תמורת מתים לא תעודד שמירה על חיי חיילינו.חוץ מזה
מולי, 29/06/08 00:33
סמי, 27/06/08 16:40
אדם, 27/06/08 17:32
''אדם כה ערכי ומוסרי כיעלון'' - בוחבוט קרעת אותי מצחוק...
מכיר את בוגי, 27/06/08 16:29
לא כוח והשפלה, אלא כנות ומשוכנעות, גם אם אני לא מסכים אתו
מכיר את בוגי, 27/06/08 18:48
רחלי, 27/06/08 16:19
ההון שלטון מזמן לא הולכים רק הפריפריה והדתיים נושאים בעול (ל''ת)
תמשיכו לשתוק, 27/06/08 17:04
אינטרס לטווך ארוך חיים תמורת חיים גופות תמורת גופות......
של מה, 27/06/08 16:11
העסקה המעוותת הזו רק תייצר מוטיבציה לחטיפות, והפעם גם לרציחת החטוף (ל''ת)
למה שישאר חי?, 27/06/08 16:10
רק על שימוש בכוח צבאי לשחרור החטופים לא חשבו בצהל המובס ??????????? (ל''ת)
תבוסה עכשיו, 27/06/08 16:02
חשבו, ומה שיצא זה מלחמת לבנון השניה... זוכרים?
עמנואל, 27/06/08 16:19
כל חחיל יודע שהסיכוי שלו להיחטף עולה ככ שהמחיר עולה (ל''ת)
והכניעה מתממשת, 27/06/08 16:00
אלף אסירים לא ישנו את המאזן הביטחוני - חייו של חייל ישראלי אחד - כן (ל''ת)
החזירו אותו, 27/06/08 15:58
החמס עדיין נאיבי בדרישות אם אין מחיר גבוה מחר יבקשו את אשקלון (ל''ת)
מחיר מחיר, 27/06/08 15:51
חייל, 27/06/08 15:48
שחרור אסירים יעלה בחיי אדם רבים עכשיו ובעתיד
אלון, 27/06/08 15:25
ברור שיש מחירים גבוהים מידי, אבל שיחרור של אסיר היא אף פעם לא כזו!
עמנואל, 27/06/08 14:57
תבהיר: מסירת הר דוב? הכנסת 100,000 פליטים?מחיר גבוה? יש הצעות נוספ (ל''ת)
מולי, 29/06/08 00:38
לעשות הכל משמעו מבצע חילוץ או חטיפת מנהיגי מטרור כקלפי מיקוח (ל''ת)
אך לא, 27/06/08 14:54
גלעד היה שם בשבילנו - כולנו חייבים להסתכן ולשחרר אסירים כדי להחזירו (ל''ת)
המדינה = אזרחיה, 27/06/08 14:53
לעשות הכל= למנוע ביקורי קרובים אצל המחבלים הכלואים בישראל!! (ל''ת)
דרור מרמת גן, 27/06/08 14:44
1, 27/06/08 14:33
אם אין מחיר גבוה מדי אז אני מציע להחזיר את תל אביב
Joe Anaaref, 27/06/08 14:01
צפצפ, 27/06/08 13:58
נדב, 27/06/08 13:56
אתה גוזר מנכונות להילחם על נכונות להיכנע
ראובן, 27/06/08 13:53
יאיר, 27/06/08 13:50
לא הבנתי, יאיר, 27/06/08 18:36
טומי, 27/06/08 13:45
הכל אינו כל מחיר- אלא למצות אפשרויות
בתחבולות מלחמה, 27/06/08 13:44
בטח שיש מחיר. והאוייב יודע ומנצל זאת .הצבא נועד להגן על המדינה ועל
לכל דבר יש מחיר, 27/06/08 13:40
העם היהודי הוא עם פחדן בכל הדורות מאוד חשוב לא מה יגידו השכנים
asher b, 27/06/08 14:53
אתה צודק זהו עם תבוסתן ובכיין ורוצה שהעולם ירחם על היהודי הנרדף . (ל''ת)
אתה צודק, 27/06/08 15:20
אתה חושב שהלוחמים האמריקיאם נלחמים
אבי, 27/06/08 13:38
המחבלים צריכים להבין שאין משא ומתן על שחרור חטופים !
ישמעאל, 27/06/08 13:21
גם הייתי לוחם בצנחנים, על סף-שבי בשטח-האוייב
אבא של לוחמים, 27/06/08 13:20
לממשלה יש עוד שיקולים מלבד אלו שהוזכרו
יגאל, 27/06/08 13:19
אני מבטיח לכם שאם עזה תוחרב בלוק אחרי בלוק, גלעד יהיה בבית כבר מחר
משה אופניק, 27/06/08 13:18
''אין מחיר גבוה מידי'' - טענה דמגוגית. ואם יתבעו ללסגור את המדינה?
מאיר, 27/06/08 13:12
די לדמגוגיה!, 27/06/08 13:11
מסכים לדעתך. מה שקורה היום זה אסון.החטיפה הבאה בדרך
צפוני, 28/06/08 12:00
מסכים לכל מילה של בוגי - תמורת גופות גופות תמורת חייל חייל וזהו
רותם, 27/06/08 13:05
יופי לכם ! אתה ובוגי מסכימים ! רק האויב לא משחק במשחק שלכם...... (ל''ת)
להציל את גלעד, 27/06/08 16:02
שקר וכזב. החיילים רוצים לדעת שהמדינה לא תשחרר מרצחים עבור גופות
כדי שישמרו חיים, 27/06/08 13:02
אלכס, 27/06/08 13:34
אם אני ח''ו נחטף, אני לא מוכן שישחררו מחבלים תמורתי!
חייל, גדוד 51, 27/06/08 13:02
אני מצדיע לך, איש גד' 51, אם זאת אמת
לוחם לא מגולני, 27/06/08 18:40
בני, 27/06/08 12:46
במחזור הטייסים אתמול...............
יאיר, 27/06/08 12:35
גם בהפגנות נגד גירוש גוש קטיף לא ראיתי קיבוצניקים
שם, 27/06/08 13:22
גברי, 27/06/08 13:42
מה נשאר מהקיבוץ וילות ומילים בשמיים ובלי אדיאולוגייה
ashe, 27/06/08 16:14
בוגי יעלון צודק ,,לא בכל מחיר'' אבל בשביל זה צריך מנהיגות זה אין (ל''ת)
מנחם ההרציה, 27/06/08 12:32
אני למשל לא אסכן את עצמי בחטיפה במילואים
'', 27/06/08 12:17
אל תסכן סע לחו''ל נמאס לנו מנמושות כמוך. רק טובה אחת תעשה
יותם, 27/06/08 13:02
זה בסדר יותם-אני מנדב אותך להחטף במקומי
ee, 27/06/08 13:21