• 62.

    אבן הנגף היא שלא תוקנו כל המחדלים שימנעו המשך חטיפות חיילים ! (ל''ת)

    כל יום ללא חטוף, 28/06/08 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אבן הנגף לשחרור גלעד,הינו לא הכמות אלא האיכות של הרוצחים

    נתן.ש, 28/06/08 14:48

    ועל האיכות שהם דורשים אין להתפשר,בדם מיטב בנינו הבאנו למעצרם.ואכן התוצאות מורגשים בערי ארצינו,שהשקט שורר בהם כיום והשקט לא שורר בזכות אבו מאזן ושותפיו.אלא בזכות רבי המחבלים היושבים מאחורי סורג ובריח,אוי לנו באם ניתן לרגש לגבור על ההגיון.

    הגב לתגובה זו

    • נתן, אל תדאג. עפ''י קוד המוסר שלהם- חלק מהמשוחררים יחוסלו מבית (ל''ת)

      נהורה, 28/06/08 18:14

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    גלעד שליט

    מיקי, 27/06/08 20:20

    התקשורת מקלקלת בפרסמה כי תשמור על הרגיעה כדי לקדם את הנושא של גלעד שליט.היא נותנת בזה רעיונות לארגוני הטרור בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    גלעד שליט

    מיקי, 27/06/08 20:20

    התקשורת מקלקלת בפרסמה כי תשמור על הרגיעה כדי לקדם את הנושא של גלעד שליט.היא נותנת בזה רעיונות לארגוני הטרור בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    את שאלוהים עשה בסדום ישראל הייתה צריכה לעשות בעזה בשלב ריאשון

    Avi Ecuador, 27/06/08 20:12

    אומנם לא ביום אחד אבל בעיה של שבועיים מקסימום.

    הגב לתגובה זו

    • ל-58, זה בדיוק ההבדל בינינו לבין אלוהים: לו מותר, לנו אסור (ל''ת)

      מתנה ש., 28/06/08 18:20

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    ברגותי, אל תשמח כל כך, איך שתצא יחסלו אותך ''חבריך'' בחמאס (ל''ת)

    נתן ש. המקורי, 27/06/08 20:01

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ימנים, תרגיעו כבר. רוב הציבור בעד עסקה, אפילו מחיר גבוה (ל''ת)

    רק לא, 27/06/08 18:56

    הגב לתגובה זו

    • זה עניין שאתה מזמין ''עסקאות'' בעתיד, עוד חטיפות

      Avi Ecuador, 27/06/08 19:54

      מאוד משתלם.
      מה היית מוכן למסור אם היו חוטפים תמורת יגאל עמיר?
      אולי עליו להתאסלם בכדי שהחמאס ידרשו אותו?

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ממשלת ישראל צריכה לכבוש את עזה מחדש,להשמיד את אירגוני הטרור

    ולהשליט משטר, 27/06/08 18:43

    לחזור לימים השקטים שהיו,ושמישהו רצה שיהיו יותר שקטים ותוך כדי חשיבה לא מציאותית הפך את המצב להרבה יותר גרוע.כשאנחנו ממליכים על עצמנו שוטים,זאת התוצאה,הכל הולך הפוך.אפשר לתקן,ביד חזקה ובזרוע נטויה.

    הגב לתגובה זו

    • שתיכס אתה והבן של אולמרט עם אולמרט וברק כנוהל שכן מצידי

      Avi Ecuador, 27/06/08 18:58

      לכבוש את עזה.
      פרייר ימני או אבא לחיל ששולח את בנו לבניית עגל הזהב של השמאל והרשעים.
      לעזה צריך לתת אולטימטום לתושבים לצאת ולא להשאיר אפילו ארכאולוגיה; מטוסים, תותחים פצצות נפל''ם וטרקטורים עם אזרחים שמישרים עד הים ובונים יישובים יהודים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה יותר אפקטיבי ממני.אבל את מה שאתה אומר הליצנים בטוח לא יעשו. (ל''ת)

        מהניסיון אנחנו, 27/06/08 19:42

        הגב לתגובה זו

        • לדוגמה זו מדובר בחמור, למה?

          Av Ecuador, 27/06/08 20:10

          זו עובדה שאת החמור תוכל להביא עד לבאר אבל אם הוא לא רוצה לא תוכל להכריח אותו שתות את המים.

          הגב לתגובה זו

    • 55 אתה שרלטן, מתי היה בעזה שקט?

      זוכרת, 28/06/08 03:00

      התשובה הנכונה היא אף פעם. כל תשובה אחרת היא שקר גס ודמגוגי.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    10 קמ מהבית והם לא מסוגלים להביא אותו ?? ואתם מאמינים להם שיטפלו (ל''ת)

    באיום האיראני ?, 27/06/08 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    זה מה שקורה שעושים מו''מ עם טרור

    סובי, 27/06/08 16:41

    תבינו.. הם ישחררו אותו רק אם יגיעו למסקנה שזה יתן להם אפשרות לחטוף ולרצוח יותר, זאת הרי האידאולוגיה היחידה שלהם.
    ונכון להגיד, שעדיף מוות מאשר ליפול בשבי הטרור, אבל מרגע שמישהו נפל בשבי כזה אי אפשר להצילו באמצעות מו''מ, כשם שלא ניתן להחיות מת.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    למה אף אחד לא שואל, מה בין החמס לברגוטי? תחשבו?

    דעות שונות, 27/06/08 16:30

    היחיד שיכול כיום להזין את אשף מדשדוש פוליטי, בעל חלון הזדמנויות לישראל, ולחתימת הסכם הוא ברגותי, מיליטנט טרוריסט כמו מורו ורב המחבלים יאסר ערפת! אז למה החמס רוצה בשחרורו:

    ספין 1. פתיחת חזית בעלת אופי מלחמתי מבית לחם, רמלאה, טול כרם, שכם, גנין ושאטר חלקי הגדה כנגז ישראל, במקביל להקצנת אופיו הפוליטי של ברגותי. הדברים מתואמים כבר מבית המאסר בו הוא נמצא, כולל העברה מסיבית של נשק, טילים ורקטות, לתנזים, אשף וחברים טובים נוספים, מאירן והאחים המוסלמים ממצרים.

    ספין 2.החמס מפחיד עד אין קץ את אבו מאזן חסר היכולת הביצועית, בשחרורו של היחיד אשר יכול לאיים עליו, על מנת ליצור הקצנה בעמדותיו הפוליטיות. זיכרו כי לפני 9 חודשים פורסם סקר ברשות ובקרב ערביי ישראל, וברגותי זכה בהפרש רב כדמות הפוליטית המועדפת.

    ספין 3. החמס מנסה לשכנע את ברגותי שבזמן שחבריו רוצים שירקב בבית המאסר, הם רוצים בשחרורו, ברגותי אשר הקצין את דעותיו, וצופה מבית המאסר בהצלחות החוזרות ונישנות של החמס, עקב בשימוש בכוח, יצטרף ויחבור לחמס, כאשר אל לנו לטעות, ברגותי הוא הדמות הפופולרית ביותר בגדה ובעל כוח רב גם כיום, בקרב הפעילים של אשף והתנזים.

    כל התרחישים אינם טובים ומסוכנים מאוד לישראל...ולכן במקום להתעסק בטפל, חישבו,למה לעזזל, רוצה החמס פתאום בשחרור ברגוטי?

    הגב לתגובה זו

    • חמס ואש''ף אלה שני אירגוני טרור שעובדים ביחד.

      העבודה שלהם היא, 27/06/08 18:38

      רק הגלמים שמנהלים לנו את המדינה לא מבינים את זה.זה גורלנו,זה באשמתנו כי אנחנו בוחרים בהם פעם אחר פעם.הרי השלום אם אש''ף נכשל,אש''ף פתח במלחמת טרור.איך קרה שאש''ף נישאר פה אצלנו במדינה לאחר שהביאו אותו מתוניס כדי לעשות שלום והוא עשה מלחמה?רק הגלמים יכולים להסביר את זה.בהסברים הם טובים,הם כבר ימציאו משהו,אבל בפועל זה הורס את המדינה ומילא אותה בטרור ורצח.

      הגב לתגובה זו

      • זה כמו בטלביזיה השוטר הטוב והשוטר הרע

        דני א, 27/06/08 21:20

        אשף זה כאילו האנשים הטובים והחמס כאילו נגדם והם מאימים עלינו שאם לא נעשה הסכם עם אשף הטובים יכנסו לתמונה הרעים חחחח ומדינה שלמה של דפוקים שנשלטת עי השמאל והתקשורת אוכלת את המספר הזה ו השמאל כל הזמן מפמפם לנו שאירופה ואמריקה יכעסו שעה שהכל מנווט מפה ראה למשל עליזה אולמרט וילדיו הפייטרים

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    ברגותי מתון מאד - כדאי לשחררו. (ל''ת)

    חן, 27/06/08 16:07

    הגב לתגובה זו

    • מתכנן פיגועים ורציחות זה מתון? (ל''ת)

      גול, 27/06/08 16:38

      הגב לתגובה זו

      • מה זה משנה מבחינתך?? היו אומרים שחרור אסיר בודד וזניח

        היית מגיב, 27/06/08 18:58

        וכמוך עוד לא מעט ימנים/כתומים זקופי קומה קצת יותר מדי

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    יפה, יש לשפוט את ברגותי מחדש ולגזור עליו עונש מוות

    ש, 27/06/08 14:59

    במקביל, להתחיל במבצע הדברה מסיבי - 10 מחבלים פלסתינאצים מזוהמים בכל יום, עד שישוחרר שליט.

    בדיוק כפי שמחייב החוק הבינ''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ממשלת אולמרט איננה מייצגת את ''ישראל''. אסור להכנע לטרור. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 27/06/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מהיום ועד החלטת הממשלה ביום ראשון לאישור עסקת החטופים,יועצי אולמרט

    ההצגה הטובה, 27/06/08 14:38

    לא יפסיקו לפזר ספינים.
    תישענו אחורה בכסא ותיהנו מההיסטריה של ר''מ והיועצים שלו,שבמקום לקבל החלטות קשות,עסוק בלשגע מדינה שלמה בעוד הדלפה מהמו''מ הרגיש ובעוד ספין להורדת המחיר שישראל תיאלץ לשלם בתמורה לעסקה.
    עד להכרעת הממשלה ביום ראשון,אולמרט בטח כבר יספיק להכריז על החטופים חללים שלוש פעמים.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בפעם האלף: החמאס דורש 1,400 אסירים. מתוכם 400 כבדים שכל הזמן

    מדברים עליהם, 27/06/08 13:58

    זו רשימה מיוחדת בתוך הסה''כ.**** ה 400 המסויימים (שהם חלק מהאלף ארבע מאות !)-- זו רשימה שמית שהרכיב החמאס של 400 ההכי הכי כבדים(אלה ששפוטים להכי הרבה ,כי רצחו הכי הרבה ישראלים).
    ** סיכום:דורשים 1,400 מתוכם 400 מהצמרת של הצמרת של ''דם על הידיים''.**

    הגב לתגובה זו

    • זהו חלק ממסע ההטעייה של התיקשורת התומכת בשיחרור המחבלים (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 27/06/08 14:49

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אפילו הרוצחים יודעים איך לסחוט את המושחת המנוול שפתח להם את התיאבון

    ג'ינג'י = ת''א, 27/06/08 13:49

    צריך להיות אחד מול אחד ולא אלפים, רק המושחת הסתבך עם עצמו והמשפחות השכולות שנרצחו בידי החלאות האלה הם שמשלמים את המחיר הנורא!!!

    הגב לתגובה זו

    • ג'ינג'י חמוד,נהנה לקרוא תגובותיך אתה נכס לאלילך ביבי.

      נתן.ש, 27/06/08 14:54

      דעתו כדעתך אי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הצעה לממשלת הדחלילים: לשחרר את כל האסירים הפלסטינים שברשותנו

    ותחשבו על זה, 27/06/08 13:41

    אני מציע לממשלת הדחלילים, לשחרר את כל, ואני מדגיש את המילה כל, כל האסירים והעצירים הפלסטינים שברשותנו בתמורה לעיסקה.
    ואז, בפעם הבאה כשיחטפו לנו חיילים, כבר לא יהיו לנו אסירים שלהם לשחרר, ואז הפלסטינים ידרשו בתמורה לחטופים כמה פוליטיקאים וח''כים - דבר שאני מוכן לתת להם ברצון.
    בהתחשב בדרך השלומיאלית שבה התנהלו הדברים עד עכשיו, לא אתפלא אם הצעתי תתקבל.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    דוגמא לטמטום הממשלה.

    שמוליק, 27/06/08 13:15

    בעבר, החמאס רצה 5 בכירים תמורת נועם וממשלתנו עשתה שרירים ולא הסכימה. היום הם דורשים 450 אסירים ובינהם הרבה יותר בכירים ונראה שהממשלה תסכים לזה. היכן השכל של נציגינו ?

    הגב לתגובה זו

    • נועם זה האבא, גלעד זה הבן. (ל''ת)

      לידיעתך., 27/06/08 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    בחטיפה הבאה שתבוא , נצטרך לשחרר 1000 מחבלים תמורת חטוף אחד !

    ישמעאל, 27/06/08 13:13

    המחבלים מכירים את חולשת השלטון ובוא תבוא החטיפה הבאה !

    הגב לתגובה זו

    • מדהים. אנשים עדיין לא מבינים במה מדובר: 1,400 אסירים! (ל''ת)

      מתוכם 400, 27/06/08 13:47

      הגב לתגובה זו

      • ילכו, יבואו אחרים במקום. חוץ מזה זה בית מלון דה לוקס, לא כלא (ל''ת)

        בעד העסקה, 27/06/08 22:15

        הגב לתגובה זו

        • אתה בעד כל מחיר (ל''ת)

          24, 28/06/08 06:01

          הגב לתגובה זו

    • אתה דפוק כבר עכשיו משחררים אלף תמורת אחד-שהאחרון יכבה את האור (ל''ת)

      אבי, 27/06/08 13:52

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    רגע רגע רגע...

    שאלת תם, 27/06/08 12:53

    ברגותי זה לא ההוא שרצו שנשחרר בשביל לחזק את אבו מאזן מול החמאס? אז למה החמאס רוצה לשחרר אותו?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הממשלה ח-י-י-ב-ת להתחשב בכלל הציבור ולא רק במשפחות החטופים

    מוטי, 27/06/08 12:43

    יכוךל להיחות שנעם שליט מצליח לגייס את כל התקשורת ולפמפם השכם והערב ש''יש לעשות הכל'' בכדי להחזיר את בנו הביתה.
    אני אומר שמדובר בדמגוגיה טשיש גבול גם למושג ''הכל''.
    במצב הקיים מרשים לעצמם הפלס' לדרוש לשחרר את כל מי שבראש שלהם והממשלה אינה מסוגלת לומר לא לשום דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הממשלה ח-י-י-ב-ת להתחשב בכלל הציבור ולא רק במשפחות החטופים

    מוטי, 27/06/08 12:43

    יכוךל להיחות שנעם שליט מצליח לגייס את כל התקשורת ולפמפם השכם והערב ש''יש לעשות הכל'' בכדי להחזיר את בנו הביתה.
    אני אומר שמדובר בדמגוגיה טשיש גבול גם למושג ''הכל''.
    במצב הקיים מרשים לעצמם הפלס' לדרוש לשחרר את כל מי שבראש שלהם והממשלה אינה מסוגלת לומר לא לשום דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אין לשחרר רוצחים כבדים בשום מצב,אין סוף לסחיטה. (ל''ת)

    נתן.ש, 27/06/08 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה מעצבן אותי

    רינת, 27/06/08 11:40

    הם עושים מאיתנו צחוק ואנחנו נותנים להם נחנו לא מנהלים משא ומתן נותנים מתנות יקרי ערך.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בחיאת חמאס, תדרשו גם את אולמרט וברק (ל''ת)

    עשו לנו טובה, 27/06/08 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    גם את ברגותי וגם את אמא שלו

    רינת, 27/06/08 11:10

    שליט שווה הרבה יותר לא צריך לתת לברגותי מים ואוכל שילך קיבינימט על החיים של שליט .

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    זהו?הורידו אותנו על הברכיים? החטיפה הבאה בדרך....

    גילי, 27/06/08 11:08

    שיטה נהדרת והכי משתלמת לחמאס להעלות את השמחה על שחרור מחבלים רוצחים ולא לשלם על רצח יהודים. אצלנו זו קייטנה בשבילם.
    חוטפים אחד והתמורה ענקית.
    איך הם מיתחזקים ברצחנות שלהם בכך....
    אנו מלמדים אותם שיש להם שיטה הכי יעילה לרצוח יהודים, לשחרר רוצחים והכי בזול...
    פטנט עולמי.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    החמאס דורשים 1,400 . מתוכם כ 400 הכי כבדים

    כן לעסקה ,כן, 27/06/08 10:53

    אבל לא בכל מחיר.
    דרישות החמאס נכון לעכשיו (ולא שינו עמדתם מההתחלה) -נכנס ל''כל מחיר'' .

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ישראל בת ה 60 נאנסת באכזריות ..ואין מושיע

    אזרח מושפל, 27/06/08 10:51

    ישראל , זקנה ..תשושה , חולת אלצהיימר
    עם מטפל ראשי ( ראש ממשלה ) עלוב ומושחת . עם צוות מטפלים ( ממשלה) כושל שדואג יותר לרשת את המטפל הראשי, מאשר לליידי הזקנה....

    ישראל הזאת , הזקנה , התשושה , והעלובה..נאנסת יום אחר יום שעה , שעה..בידי ארגונים איסלמיים ואין פותח פה , ומצפצף

    ישראל שבצעירותה , היה לה כבוד עצמי , נתנה בראש לכל אלה שהתחילו איתה , ללא מורא ופחד.

    כן צריך לשחרר אסירים , לא צריך לשחרר אסירים...העובדה היא שמדינת ישראל מכינה את עצמה להתאבדות , וקנה האקדח מופנה לרקתה.

    הצבא האדיר הזה , התגלה כצבא של העולם השלישי , צבא עלוב , מושפל , ללא הרתעה ..צבא , שיעיל מאוד כשמדובר בפינוי אזרחים יהודיים מאדמתם.

    ראש ממשלה וממשלה שמתעללים בדמוקרטיה , ונאחזים בקרנות המזבח של השלטון , ומפקירים את הבטחון הלאומי .

    הרשימה עוד ארוכה , אך עייפתי מלהקליד.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב-100%

      דודו, 27/06/08 13:35

      אני חילוני גמור ממרכז הארץ - ואני בשוק מההתנהלות....

      הגב לתגובה זו

    • איפוא המישפחות השכולות למה לא משמיעים את כולם

      ashe, 27/06/08 17:00

      כל אסיר פגע ורצח בדם קר אזרחים חפים מפשה והם בטוחים שמשחררים אותם בקרוב ומתרתם זה שוב לירצוח יהודים וזואת המתרה שלהם אפוא היגיון של המנהגים משחררים אחד
      כדי לסכן רבבות למה אנחנו לא למדים מהשכנים שלנו הערבים הם הרבה יותר נבונים
      ויודעים לעשות את משצריך כל העולם צוחק עלנו והבעיה הגדולה זה ערבי ישראל שחיים בתוכנו אני לא רוצה להרחיב

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    כדאי לשחרר גם 20000 !!!

    sa, 27/06/08 10:48

    מי צריך את האסירים סתם עולים כסף למדינה חיים כמו מלכים בכלא
    לומדים בחסות האו''ם
    אני מציע ל שחרר את כולם ואפילו להוסיף עו 2 כפרים של ערבים ככה סתם שיראו שאנחנו נדיבים
    בעצם 4 כפרים מי צריך אותם כאן!!!
    רק אם נחשוב אחרת נצליח

    הגב לתגובה זו

    • בואו נראה...

      אדם, 27/06/08 13:30

      20000 מחבלים...
      נגיד ש10000 מהם מתחלקים לזוגות ולוקחים כל אחד משגר קסאמים וכל זוג יורה 4 קסאמים ביום...
      יש לנו 20000 קסאמים ביום על שדרות.

      עכשיו נניח שהשאר (10000) מתחלקים לקבוצות של 10, וכל קבוצה נשלחת לחטוף אזרח או חייל... יש לנו 1000 קבוצות.
      נגיד ש80% מהם נכשלים...
      ויש להם 200 חטופים חדשים.

      בכל מחיר? ככה זה נראה.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לו ברגותי היה משוחרר לא היה חמאס בעזה.

    דני ב., 27/06/08 10:44

    ברגותי הוא המנהיג האמיתי שקם לעם הפלסתיני.
    מנהיג מקומי ולא מאנשי טוניס. לא מושחת ולא לוקח מעשרות ושוחד כמו כל האחרים.
    ידיו מגואלות בדם? זה נכון, אבל ידי מי לא? האם ידיהם של בגין שמיר, רבין דייו, הפלמ''ח, האצ''ל הלחי, ברית הבריונים, צה''ל לא מגואלות בדם? האם כל מי שנהרג מהצד השני היה אשם? האם לא נהרגו גם אצלם נשים ילדים וחפים מפשע?
    כמה הרג בנו סאדאת במלחמת יוה''כ וזכה לקבל אצלנו כבוד מלכים?
    אז צריך היה ''לסתום את האף'' ולקיים עם ברגותי שיחות ומו''מ ולא להשאירו מאחורי סורג ובריח.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לשחרר את הילד

    נחמיאס פנינה, 27/06/08 10:23

    לכתת כל מה שצריך ולהחזיר את הילד הביתה.לא תמיד מנצחים את זה צריכים להבין כולם שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שכבר אפשר לכנות אותו בחור כיוון שמה שעבר עליו בשנתיים האלה

      חישל אותו אף יו, 27/06/08 16:42

      תר מהצבא.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    גם את יגאל עמיר הייתם משחררים תמורת שליט?

    ראסטי נייל, 27/06/08 10:03

    ואם הם היו מבקשים שנשחרר את בני סלע?

    עיסקה- לא בכל מחיר!!!
    אסור להשתגע ולשחרר 1000 מחבלים מתוכם רוצחים שפלים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בשביל גלעד צריך גם לתת את ברגותי,אין ברירה.

    dafna57, 27/06/08 09:59

    אפילו אם רוצים אלף,בואו ניתן,שוב אומרת :''מקסימום אחרי שישוחרר גלעד ויעשו טעות מעזה,משלח טילים,זה מספיק.''

    הגב לתגובה זו

    • דפנה, אפשר בהזדמנות זו גם לתת אותך? (ל''ת)

      זה בשביל גלעד, 27/06/08 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מנהיגי טימטומיסטאן (ישראל) נוטים לוותר על הכול

    ראול, 27/06/08 09:58

    בעזרתו של שימון פריקאפס ''השלום''
    ושותפו אולמרטוס סמרטוטוס,

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה הזמן לעורר ויכוח ישן נושן

    שמוליק, 27/06/08 09:54

    המצב בו עומדת ישראל, שבו היא נאלצת לשחרר רוצחים מתועבים שהורשעו בדין, צריך לעורר שוב את עניין המוות למחבלים.
    אם היה כאן גזר דין מוות למחבלים מורשעים, לא היינו צריכים לספוג את הביזיון הזה. לארגוני הטרור לא היה אינטרס לחטוף ישראלים, כי הם היו מקבלים גופות בתמורה. קיים סיכוי רב שגזר דין מוות על מחבלים יקטין את המוטיבציה של מחבל לצאת לפיגוע, ביודעו שאין סיכוי קלוש שהוא יראה אי פעם את משפחתו. כיום כל מחבל מתחיל יודע, גם אם תרצח וידיך ימלאו דם, קיים סיכוי שעוד תראה את אור השמש. מה שקורה בסוף שאנו משחררים רוצחים, שמצטרפים לרוצחים החדשים שבאו אחריהם- וכולם עלינו, כפי שהוכח כבר מבעיסקאות הקודמות.
    באותה הזדמנות, הגיע הזמן לנקוט בהדדיות בכל הקשור לזכויות אסירים ומחבלים. כל עוד אין מידע על שבויינו, המחבלים הפלסטינים לא יזכו לביקורים, לתנאים, למשלוח מכתבים וכדומה. מדוע שבחמאס יתאמצו למסור מידע עם גלעד שליט, כשהם יודעים שישראל שומרת על זכויות אסיריהם? נסו לראות מה יקרה כשתקום זעקת אמהות פלסטניות שאינן יכולות לראות יותר את בניהן, האם אז החמאס יעמוד בלחץ?

    ולכל אלו שאוטמאטית מגינים על זכויות האדם של המחבלים הפלסטינים, ראוי שתתחילו קצת לחשוב על זכויות האדם של אחיכם, בשר מבשרכם , גלעד שליט, תתחילו לדרוש הפעלת לחץ כבד על החמאס באמצעים שמיניתי...

    הגב לתגובה זו

    • אם היה עונש מוות למחבלים , היו הורגים את השבויים שלנו. (ל''ת)

      דני ב., 27/06/08 10:32

      הגב לתגובה זו

      • מטרת חייהם של טרוריסטים זה רצח.בשביל זה הם באו לעולם.

        שכחת את זה, 27/06/08 14:11

        או שתכוון אותי,מה תפקידו של אירגון טרור בעולם הזה?עונש מוות למחבלים זה דבר אלמנטרי שצריך להיות.לנקות את השטח ממחבלים שתופסים ולעבור לבאים בתור.וזה ללא קשר לחטיפות.אי אפשר לרוץ ולהלחם כל הזמן באותם אנשים,זה לא מיקצועי,רק מטומטמים עושים כזה דבר.,ביזבוז אנרגיה ,משאבי המדינה שתוך כדי זה גם נהרגים חיילים ואזרחים לחינם.טרור צריך להיות מחוץ לחוק.מי שבחר בדרך הטרור צריך להיות מחוסל.זאת גם הרתעה אבל מחוץ להרתעה זה מנקה את השטח מטרוריסטים,זאת העבודה של המלחמה בטרור.

        הגב לתגובה זו

        • הגיע הזמן שיהיה עונש מוות למחבלים רוב העם היה רוצה (ל''ת)

          asher b, 27/06/08 17:06

          הגב לתגובה זו

      • שמאלני טיפש, הם הורגים את השבויים שלנו

        ש, 27/06/08 15:01

        וגם אזרחים ברחובות

        כמה דפוק אתה יכול להיות, נו באמת ...

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    אין מה להגיד-הפלשתינאים הם חארות!!!אין חדש תחת השמש (ל''ת)

    לי, 27/06/08 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    _____יש פה 2 קבוצות מגיבים מטומטמות:1) לא מוכנים לשום עסקה.

    2)מוכנים לעסקה, 27/06/08 09:44

    קודם כל מידע:החמאס דורש 1,400 אסירים,מתוכם רשימה שמית מיוחדת במינה.רשימה של אלה שנשאר להם עוד הכי הרבה זמן בכלא._____כלומר (חשוב להבין את זה)אלה שנשפטו לתקופות מאסר הכי ממושכות = הרגו הכי הרבה ישראלים,וכלומר (חשוב להבין גם את זה)מירב שנות המאסר עדיין לפניהם = ''טריים'' יחסית או לא יחסית._______ תקציר למתקשים: רשימת ה 400 המסויימת הזו, לא שהיא כוללת ''עם דם על הידיים''--היא בכוונה מכאלה עם הכי הרבה (!) דם על הידיים.______ תובנה:זה בכלל שבירת המונח ''עסקה''. זה אולטימטום סהרורי.
    ****************************
    כן לעסקה,כן למחיר גבוה(כולל דם על הידיים),לא בכל מחיר.

    הגב לתגובה זו

    • הבהרה-מתוך 1,400 רשימה מיוחדת של 400 עם הכי דם על הידיים

      וזמן שנותר בכלא, 27/06/08 10:03

      כלומר צמרת הכבדים שבכבדים

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    כן לחילופי שבוים, לא להתרת דמנו.

    יהודי, 27/06/08 09:38

    שיחרור אסירים בתנאי החמאס זו התדת דמם של כל אזרחי ישראל היהודים ואישור למעשי טבח.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רגע !!!!!!

    שי, 27/06/08 09:36

    רק עכשיו ירד לי האסימון
    נראה לי שאולמרט מחכה לבצע עסקה לפני הבחירות
    אם זה נכון , אז הוא חלאת המין האנושי.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה יודע את כל נפתולי המשא ומתן ?

      מתעב חלאות., 27/06/08 10:34

      מה הקשר לפוליטיקה כאן?
      הרי מה שלא יעשה יקבל על הראש.
      אז אולי חכה בסבלנות ואל תשתלח?
      מי שמגיב בקללות הוא חלאה בעצמו.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    שחרור שליט =אסון שיגרום למאות אלמנות ויתומים

    מהנדס שחור, 27/06/08 09:34

    אם שליט ישוחרר תמורת שחרור מחבלים ,חלקם שרצחו יהודים אנו מעודדים חטיפות נוספות ורצח נוסף , אנו צריכים לשקול בחשבון הלאומי מה נגיד למאות האלמנות והיתומים ששחרור שליט ייצור, את שליט יש לשחרר אחד על אחד או במבצע צבאי ,כל פתרון אחר הוא בכיה לדורות לעם ישראל,עלינו לזכור כי בגלל עיסקת טננבאום כבר נרצחו או נהרגו כ150 יהודים האם זה נכון?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה לא חוטפים כל יומיים כמה חמסניקים?

    עד לביצוע, 27/06/08 09:33

    ממשלת ישראל לא עושה כלום,לא מפעילה שום לחץ שיפחיד את ראשי החמס.לחץ צבאי רצוף צריך להיות,לחץ של חטיפות של אנשי חמס צריך להיות,לחץ של מצור צריך להיות.אבל אין כלום.אז איזה אינטרס יש לחמס לייצר עיסקה.אין לו שום אינטרס,הוא כל הזמן מעלה את המחיר כדי שהעיסקה לא תצא לפועל.כבר היינו צריכים שתיהיה לנו פה חבילה גדולה של חמסניקים חטופים כמכת נגד בילתי ניגמרת לחטיפת שליט,כמו כדור שלג של חמסניקים שנחטפים ומחכים להיות מוחלפים עם שליט.ורק אותם להחליף בעיסקה,והם צריכים להיות רבים,450 או איזה מספר שהחמס דורש.תפקידנו להביא למצב שהחטיפה שהם עשו תייצר להם כל כך הרבה נזק ישיר שלא יעיזו לחשוב על חטיפות.יש המון דרכים לעשות את זה,לפי הדימיון.אבל אנחנו לא עושים כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לשחרר את כולם ולא לקחת יותר שבויים

    עמוס, 27/06/08 09:30

    לשחרר את כל הרוצחים וכל הכלואים אצלנו
    ומכאן ולהבא רק חיסולים.ממילא זה מה שעושים לנו

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    את שליט משחררים רק במלחמה מתמדת באוייב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    קומה עם חלכה, 27/06/08 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    קמפיין שליט=קמפיין תבוסה עכשיו כדי שתתרגלו לתבוסה עד להשמדתכם (ל''ת)

    קורי עכביש, 27/06/08 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צריך לשחרר להם 450 פצצות אוויר (ל''ת)

    יהודי, 27/06/08 09:25

    הגב לתגובה זו

    • נו, וזה ישחרר לך את שליט?

      מוכר מים, 27/06/08 10:36

      עם שטויות כאלה לך תשתה מים ותרגע.

      הגב לתגובה זו

      • נגיד ש...

        בכל מחיר?, 27/06/08 13:33

        צריך לשחרר את שליט בכל מחיר, נכון?
        נגיד שדורשים מאיתנו לשחרר
        20000 מחבלים...
        נגיד ש10000 מהם מתחלקים לזוגות ולוקחים כל אחד משגר קסאמים וכל זוג יורה 4 קסאמים ביום...
        יש לנו 20000 קסאמים ביום על שדרות.

        עכשיו נניח שהשאר (10000) מתחלקים לקבוצות של 10, וכל קבוצה נשלחת לחטוף אזרח או חייל... יש לנו 1000 קבוצות.
        נגיד ש80% מהם נכשלים...
        ויש להם 200 חטופים חדשים.

        בכל מחיר? ככה זה נראה.

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    אחרי הכניעה ''רגיעה'' עכשיו התבוסה ''נצחון'' רק מובסים משמלמים מחיר (ל''ת)

    של מובסים, 27/06/08 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מערך ההונאה של אולמרט ותבוסה עכשיו נכנס לפעולה ברגותי נכנס כדי (ל''ת)

    שתבלעו את 450, 27/06/08 09:21

    הגב לתגובה זו

    • תבוסה עכשיו, מערך הונאה.- מעניין מדוע אתה לא במקום שליט

      דני ב., 27/06/08 10:37

      לא היינו צריכים להחזיר אף אחד כי לא היו מחפשים אותך.

      הגב לתגובה זו

      • אני במקום עצמי

        אזרח, 27/06/08 13:34

        גם לאזרחים יש זכות לחיות.
        חייל אחד לא שווה 1450 הרוגים ואולי אף יותר.

        הגב לתגובה זו

      • אחמד ב. היה רוצה הרבה שליטים ?? (ל''ת)

        הנכבה מתקרבת, 27/06/08 17:22

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    שחררו את ברגותי, החזירו את שליט!!! (ל''ת)

    רעות!, 27/06/08 09:05

    הגב לתגובה זו

    • מבחינה מדינית-ההפרדה מהגדה נכונה מאוד(כמו בהסכם הרגיעה)

      תתחילו להפעיל, 27/06/08 09:35

      כן מחיר,כן מחיר גבוה,כן אפילו דם על הידיים-אבל יש גבול ויש גבולות.
      טיפשות מדינית לחזק את החמאס על חשבון הפתח בגדה.

      הגב לתגובה זו

    • ומה אם זה יהיה הבן (הבעל, האבא או האח) שלך.. שירצח ע''י המשוחררים ?

      כבשה שואלת, 27/06/08 09:36

      האם גם אז תתמכי בשחרורם תמורת שליט?

      הגב לתגובה זו

      • תשובה- כן! כן! וכן! (ל''ת)

        תשובה לכבשה.., 27/06/08 10:24

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    אולמרט

    שי, 27/06/08 09:00

    הצל נפש אחת - כאילו היצלת עולם ומלואו - ברגותי, סעאדת...אם נרצה נתפוס אותם שוב, הצל את משפחת שליט!!!! הצל עולם ומלואו!!!!!אל תהסס ואל תמשוך זמן!!!!!שחרר קלפי מיקוח כך שלא תהיה עוד סיבה לחטוף חיילים ולהתמקח!!!!במבצע אחד קטן אנו מחדשים את מלאי האסירים בקלות

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נחשב במעורבות? אתם עושים צחוק

    איליי, 27/06/08 08:57

    אם הרוצח של השר זאבי יוצא מהכלא כבר אין מילים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ללא הפעלת לחץ צבאי רצוף וכואב מאוד תוך כדי המשא ומתן כאשר רק ביצוע

    עיסקה יפסיק, 27/06/08 08:53

    יוצרים מצב לא הגיוני בו החמס יכול לדרוש גם את ירושלים.אין שום מסננת לדרישות של החמס במצב הזה.המסננת לדרישות שלו היא הלחץ הצבאי שמכאיב לו מאוד ותחתו הוא חייב למהר לסגור עיסקה כדי להפסיקו.זה חייב לכאוב לו,זה חייב להכות בו בכוח,זה חייב להיות רצוף וללא הפסקה.אבל אין הנהגה בישראל.אז הם נותנים לחמס לינשום חופשי,ויש לו אויר לדרוש.אז הוא דורש,למה שלא ידרוש גם את ירושלים?כי הוא עוד לא חשב על זה,אז בואו נעזור לו,עם הנהגה כמו שלנו במילא לא יכול לצאת שום דבר חיובי משום דבר.פשוט הראש אצליהם לא עובד,כי אין להם את הכישורים לבצע את התפקידים שהם חותרים באמביציית יתר להשיג.אם תמנו פקידים לנהל את החברה שלהם,לען תגיע החברה?להתמנות לתפקידים זה אפשרי,אבל אח''כ גם צריך להצליח לבצע אותם,ובשביל זה צריך כישורים,ולמי שאין לא יעזור כלום,אי אפשר לקנות אותם בשוק,כסף לא יעזור להשיג אותם.או שיש או שאין.כי ניהול מדינה הוא תוך כדי היתנגדות של אוייביה,שבהם צריך לגבור על סוגים שונים של מהמורות שיוצרים יריביה,ואם אין מוח חריף וגץ כדי להוציא לפועל מהלכים אפקטיביים וקשים לעיתים,אז שום דבר לא יעזור.ניהול מדינה הוא תוך כדי היתנגדות,וצריך כישורים להביס את המיתנגדים.אנחנו לא רואים שיש להם כישורים לזה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כניעה טוטאלית לטרור!

    זיגי, 27/06/08 08:46

    ממדינה של שבעברה ביצעה את מבצע אנטבה אלפי קילומטרים מישראל על מנת שלא להיכנע לדרישות הטרור, צבא שיזם והתמיד במבצעים כנגד ראשי ופעילי טרור בכל מקום בכדור הארץ, הפכה ישראל ליישות חלשה עלובה כנועה ללא רוח קרב, !
    גלעד שליט מוסתר מתחת לאדמה אי שם ברצעות עזה, בין 5 ל- 10 ק''מ מגבולה של ישראל, ולא השב''כ, ולא המוסד, ולא כל הגופים הללו שתקציבהם מגיעים למיליארדים , ועומדים לרשותם האמצעים הטכנולגיים המשוכללים והחדישים ביותר, לא מצליחים לגלות את מקום הימצאו, !
    ובמקום זאת עוסקים בכניעה , התבזות, ובפשיטת רגל טוטאלית מוסרית, ערכית, פוליטית , מדינית וצבאית,! וזה רק יגביר ויעודד את הטרור,! בושה וכלימה,!

    הגב לתגובה זו

    • זיגי-לו היית אתה במקום שליט לא היינו מחפשים אותך.

      דני ב., 27/06/08 10:39

      אולי זכרונך הקצר לא יזכיר לך את מקרה נחשון וקסמן.
      כנראה שראית יותר מדי סרטי רמבו.

      הגב לתגובה זו

      • ועל פי ההגיון המסורס שלך מחפשים את שליט?

        אבו ג'ילדה, 27/06/08 11:56

        זה שלא הצליחו לחולץ את ווקסמן בחיים זה מצער, אבל הכניעה בשרשרת הכניעות רק תגביר את תאבונם של החאמס והחיזבאללה ושאר חסידי אומות העולם, אבל עזוב אין טעם להסביר למי שאין יכולת להבין, תמשיכו להיתפורר ולהירקב, עם התבוסתנות והרפיסות, ההמשך ברור,!

        הגב לתגובה זו

    • צודק ב-100% (ל''ת)

      דודו, 27/06/08 13:43

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ''בכירים'' בחמאסניקית=רצחו הכי הרבה ישראלים ושפוטים (לכן!)להכי הרבה (ל''ת)

    (אין קשר למעמד, 27/06/08 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם הם קוראים את העיתונים שלנו ואת התגובות כאן

    Eחד, 27/06/08 08:38

    אז ברור להם שהם יכולים להעלות את המחיר בלי גבול.
    הם בכלל לא צריכים להתמקח, התקשורת וקבוצות הלחץ השונות כבר עושות זאת עבורם.
    איך נאמר... הדרך לגהינום רצופה כוונות טובות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה הבעיה לשחרר אותם ואז לחסל אותם?

    ג מהשב''כ, 27/06/08 08:35

    המוסד יעשה את העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בוודאי מיתלוצץ (ל''ת)

      דני א, 27/06/08 21:28

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    עולם הפוך: חמאס דורש שחרור ברגותי] ישראל מתנגדת... (ל''ת)

    ?!?, 27/06/08 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מדוע מסתירים העובדה כי החמאס דורש שחרור 1000 (!) מחבלים, לא 450 ? (ל''ת)

    קורא מעריב שואל, 27/06/08 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לכל אלא התומכים ב''עיסקה'', ומה אם זה היה הבן שלכם?!

    כבשה בראש פתוח, 27/06/08 08:27

    וסליחה מראש על ההטעיה הקטנה הבאה כתשובה לטענה הדמגוגית-''..ומהאםזההיההבן שלכם.. בשבי''. השאלה האמיתית היא :
    מה אם זה יהיה הבן שלכם.. שירצח ע''י אחד מן המחבלים שישוחררו? האם אז הייתם מסכימים לעיסקה? כי זאת עליכם לדעת: סטטיסטית, הסיכוי שהבן שלכם (או בן משפחה אחר), ירצח ע''י מחבל שישוחרר כעת, גבוה לאין-שיעור מן הסיכוי שהבן שלכם יפול בשבי.
    ותחשבו על-זה..

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר להסתכל על זה כך! פשוט אי אפשר!!

      רן, 27/06/08 10:22

      אתה טועה בגישה. צריך לזכור דבר חשוב:
      ישראל הורגת שם הרבה מאוד מחבלים ונתון זה מספק לחילופי שבויים!!! אסור להסתכל על המחיר או כמות המחבלים המשוחררים מכיוון שיש להוסיף לחישוב מאות מחבלים מחוסלים. תנו גם את ברגוטי תוך התראה שכל מחבל שישוחרר ויחזור לעסוק בטרור- יחוסל. תעזוב את הספקולציות מי יחסל בעתיד את מי. אם לא המחבל שישוחרר יחסל ישראלים אז מחבלים אחרים יעשו זאת (לצערי). אין להם פנים ושמות והם לא יגמרו לעולם.
      תחשוב על זה כך..

      הגב לתגובה זו

      • רן אתה טועה

        אוקס, 27/06/08 11:07

        ברגע שתוסיף לביצה עוד מאות מחבלים תגדיל את מאגר המחבלים ותעלה את סיכון הפיגועים,חד וחלק.
        הגישה של ''מה זה משנה, יש גם אחרים'' היא תבוסתנית והוכחה גם כלא נכונה,אגב (עובדה שאין כיום פיגועים כמו בעבר,גם בתוך תחומי הגדה).

        אני אומר את זה כעובדה,מבלי לציין האם זה שווה תמורת שליט או לא

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    ישוחררו הרוצחים ע''מ אפשר 2,3,4,5 לרצוח בשנית 3,4,5 (ל''ת)

    אצלם חיי אדם, 27/06/08 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    דרישת חמאס מוכיחה שהפתח בראשות אב מאזן הוא בן ברית של חמאס. (ל''ת)

    ואולמרט עוור ?, 27/06/08 08:12

    הגב לתגובה זו