• 51.

    אדרבה - אל תתייצבו

    ודייק, 28/06/08 17:54

    המדינה צריכה להפסיק את הבדיחות על חשבון אזרחיה, ועסקת החטופים הזו היא בדיחה.
    למה שפשוט לא נרצח בעצמנו גדוד שלם וזהו (במקום לשחרר מאות מחבלים שהם רוצחים סדרתיים מוכחים שמיד ישובו לתכנן תקיפות נוספות על ישראל)

    הגב לתגובה זו

    • ל-51, הייאוש בוקע מגרונך, מזלך הוא שלא אתה המחליט... (ל''ת)

      מאמינה שאולמרט, 28/06/08 18:18

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    אם נחזיר את קונטר תמורת חיילים מתים זה יעודד אותם לרצוח שבויים

    דייב בחמוצקי, 28/06/08 05:36

    עד היום הם רצחו חיילים שלנו שנפלו בידיהם או נחטפו מכיוון שתמיד בוצעו חילופים גם כנגד גוויות של חיילנו. הם קיבלו מחבלים חיים תמורת חיילים מתים. אם הם יבינו שפועל העקרון של חיים תמורת חיים הם יחשבו פעמיים לפני שהם רוצחים את חיילנו. את גולדווסר ורגב רצחו כי ידעו שהם לא ישלמו עבור זה וחיי חיילנו הפקר. נסראללה צריך להבין שבזה שחיסל אותם הוא גם חיסל את קלפי המיקוח שלו ולכן לא יקבל עכשיו כלום. למה הם לא רצחו את טננבאום? כי רצו לקבל בחזרה את השייך עובייד שהיה חשוב להם. כניראה שקונטר לא מספיק חשוב בשבילם אז אם כך שימשיך לשבת בכלא. מנקודת ראותנט יש לשמור את קונטר כקלף מיקוח עד המקרה הבא של חטיפה. קונטר בכלא יגן על חייו של החטוף הבא. מי שלא מבין את זה הוא אהבל מתלהם.

    הגב לתגובה זו

    • ל-50, חלק מהמשוחררים יחוסלו ע''י אחיהם. לא כולם ב''כושר'' (ל''ת)

      התרבות הערבית, 28/06/08 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    חברי הכנסת ושרי הממשלה לא מורמים מעם-הם מנותקים מעם (ל''ת)

    השחור והלבן, 27/06/08 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נראה שערכם של חיילי מילואים לא רב. לכן העסקה לא זזה. (ל''ת)

    דש, 27/06/08 21:36

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ואני לא אבוא למילואים אם כן יאשרו את העסקה

    ראובן, 27/06/08 21:03

    לא רק לחברים של החיילים מותר לא לבוא למילואים. גם לבעלי דעות אחרות מותר. אני למשל מכיר כמה שלא יבואו בגלל ההתנתקות. מה, לא בצדק מבחינתם? בגלל סמיר קונטאר לא אפסיק לשרת אבל אם ישחררו מאות מחבלים תמורת שליט אז שיחכו לי בסיבוב. אני לא מתכוון להשאיר את הילדים שלי יתומים במרדף אחרי החלאות הללו כדי שאחר כך יעשו מכירת חיסול ויפזרו אותם לבתים.

    מי שמכיר את המבצעית יודע שאין 100%. כשהאוייב מאומן ונחוש תמיד יהיו חטיפות ותמיד יהיו שבויים. אם על כל חייל חטוף נאבד שנים של מאמץ וסיכון חיים אז לעזאזל הכל. גם לי נמאס מהבכיינות שמוכרת את החיים שלי בזול. תמצאו לכם פראיירים אחרים לעשות מהם צחוק.

    הגב לתגובה זו

    • ל-47, לכל חייל מגיע לחזור לביתו.אם לסוחר הסמים הגיע- בטח ובטח שלהם (ל''ת)

      חייבים להחזיר, 27/06/08 21:47

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק , אם החיילים הרוגים , ויעשו עסקה..גם אני לא אתייצב (ל''ת)

      מקס, 28/06/08 09:19

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    עם ישראל ערבים זה לזה,זהו כוחו של עם ישראל...

    ג'ויה עדי, 27/06/08 20:49

    על אף כל הדעות החלוקות לכאן ולכאן,
    עם ישראל צריך בשעה שכזו להיתאחד עם המשפחות,לא לשפוט ולא לחרוץ דין על משפחות החטופים,אף אחד אינו יודע מה היה חש אם היה קורה לו במשפחה אסון שכזה.
    קודם כל צריך להחזיר את הבנים ואחר כך צריך לבחור ממשלה חדשה,ולחוקק חוקים אשר יגנו על חיילינו,וידע כל חייל היוצר לקרב,בביטחון מלא ,כמו שהיה תמיד,שבבית יעשו הכל,אבל הכל,במלוא הכנות להחזירו הביתה בשלום,
    ואחר כך יחליטו על דרכים למניעה של חטיפות,עם ישראל שרד,כי עם ישראל ערבים זה לזה.ולא אחרת.על אף כל קשיי ההחלטות,קדושת החיים היא היא המפתח להישרדות של עמינו,שבת שלום,
    ובשבוע הבא עלינו לטובה,חיילינו חוזרים הביתה...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אני לא מבין

    דורון, 27/06/08 20:22

    מה הקטע בלהשאיר את החטופים שם רק בגלל שלא רוצים לשחרר אסירים עם דם על הידיים.כאילו שבבתי הסוהר הישראליים יושבים כל הטרוריסטים בעולם, ואם נשחרר אותם אז יפרוץ פה תוהו ובוהו.גם אם נשחרר אלף מחבלים זה לא ישפיע בפסיק או נקודה על המאמץ הפלסטיני להשמיד אותנו.פשוט לא חסר לארגוני הטרור כח אדם.מצד שני, הבאת החטופים הביתה-זו מטרה נעלה,שמשדרת לחיילים שלנו שאכפת לממשלה מהם יותר מהכסאות של עצמם.אבל כנראה שזה לא נכון.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא לתת מחבלים חיים תמורת גוויות, או חלקי-גוויות...בשום אופן! (ל''ת)

    גופות תמורת, 27/06/08 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חייבים לנצל ההזדמנות ולא להמתין ל''מקצי שיפורים'' אלק (ל''ת)

    עדו, 27/06/08 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הבטחות צריך למלא: הגיעה העת להחזיר הבנים הביתה (ל''ת)

    מתנה ש., 27/06/08 19:47

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אולמרט התחייב: נחזיר החטופים. הגיעה העת לפרוע השטר (ל''ת)

    חוזה בעל פה, 27/06/08 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ישר כח ...

    איריס, 27/06/08 19:08

    לצערנו יש לנו הרבה אויבים , החיזבאללה הפתח החמאס הג'יהאד.. וממשלת אולמרט...
    הנחמה היחידה שלנו אזרחי מדינת ישראל יוצאי צבא גם.. שנשארו אנשים שמגינים עלינו 24 שעות.. לא מאבדים אמונה ומחכים לבנים עם זרועות פתוחות

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יופי.חוטפים חייל יושבים בסבלנות והישראלים הטיפשים

    איציק, 27/06/08 18:39

    כבר יעשו בשבילם הכל.אחלה שיטה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חוצפן. 150 איש נהרגו במלחמה בעקבות החטיפה .

    א.מ, 27/06/08 18:37

    אל תעשו טובה ואל תתגיסו .תודה רבה לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לכל קציני המילואים: אתם עיוורים! כל עוד רק 6 אחוז מאוכלוסיית ישראל

    גורו, 27/06/08 18:37

    עושה מילואים, איך אתה יכול להעניש או לנדות את המסרבים לעשות מילואים! זו לא חובה לסכן את חיי כשבחוץ מיליונים לא עושים כלום למען המדינה ובסוף עוד לא תומכים בעסקה שתחזיר הביתה את חיילנו, להיות פטריוט זה נפלא, אך טיפשי מאין כמוהו, כל עוד המדינה לא מתגמלת ולא מתייחסת למילואימניק ודרישותיו, לא עושה מאומה כדי לגייס את יתר האזרחים, אל תגיד לי להתגייס ולסכן את חיי למען רעיון שכבר מזמן איני מאמין בו! מעדיף להיות אגואיסט חי מאשר פטריוט עיוור! אבל אתה קצין ''דגול'' תעשה כל מה שאומרים לך ועוד תשאל - זה הכל??? רות, סוף!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אין לשחרר מחבלים חיים תמורת מתים.

    אלון בן קדוש, 27/06/08 18:18

    התקשורת מובילה לקראת החלפה בכל מחיר באותה מידה שהיא זו שרוממה את ''ארבע אימהות'' וגרמה למנוסה מלבנון ובאותה מידה של הדחיפה ל ''פשע אוסלו'' שהביא לנו את חבורת עראפת הביתה ומאות משפח' שכולות כתוצאה מכך.
    התקשורת השמאלנית משחקת בפשוטי העם כמו במריונטות על חוטים.
    המילואימניקים בלי משים נסחפים בעיוורון אחרי מהלכי השמאל ההזוי.

    הגב לתגובה זו

    • ל-36, תחשוב על תנאי דה -לוקס שיש למנוולים אצלנו, ישוחררו =יחוסלו

      נהורה, 27/06/08 20:39

      לפחות חלקית, ומאסר בתנאי בית מלון 5 כוכבים יסתיימו. תחשוב על זה.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לקרוא להם למלואים ומי לא מגיע לכלא

    hudc, 27/06/08 17:59

    ראש בראש
    כל אחד נהיה פרימדונה

    הגב לתגובה זו

    • ואולמרט? ורמון? והירשזון? והנגבי? למה הם לא הולכים לכלא על פשעיהם?

      מי הפרימדונה, 27/06/08 18:35

      מדינת איפה ואיפה - איפה אחת למושחתים ואיפה אחת לתורמים לכלל.

      הגב לתגובה זו

      • ונאמן? וקהלני? ואחרים?

        Eחד, 27/06/08 19:23

        רוב המשפטים עד היום הסתיימו בזיכוי.
        במדינת ישראל בית משפט הוא זה שמכריע. מה אתה כל כך מזדרז לחרוץ דין? יש בידיך את העדויות? את חומר החקירה? אולי סתם בא לך לתלות מישהו בכיכר בשביל הכיף.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    הרי כולם יודעים איך מילואימניקים מתנהגים במילואים...

    חבורת אפסים, 27/06/08 17:36

    הם אלה שהפקירו את חבריהם, לא הממשלה ולא המדינה.
    הרי ברור לכל מי שהיה במילואים שמרגע שהזניקו אותם לתקרית בוודאי לקח להם לפחות שעה להגיע למיקום.

    אז שיפסיקו לבכות ולא יבלבלו ת'מוח

    הגב לתגובה זו

    • אין גבול לציניות של אנשי מקבל המעטפות שיכפישו את הטובים באנשינו

      להחליף את שלטון, 27/06/08 18:34

      וירמסו כל ערך אפשרי, יפגעו בכבוד האדם, בכבוד צבא העם, שיכפישו את המילואימניקים שמקריבים עצמם למען כולנו - והרי כולנו מילואימניקים - ולמעשה יפגעו בעם ישראל בכל אופן שרק אפשר רק כדי להוסיף ולשלוט בהמון.
      צ'אוצ'סקו זה קטן לעומת מה שקורה פה עכשיו אצלנו!

      הגב לתגובה זו

    • היית שם? או בבית קפה בתל אביב? (ל''ת)

      לתל אביבי, 28/06/08 00:06

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    חברים בלי הגיון ובלי מוסר. מפעילים לחץ למען שחרור מחבלים

    אבי, 27/06/08 16:23

    לא הייתי רוצה שיהי לי חברים שכאלה...

    הגב לתגובה זו

    • משרדי יחצנות עובדים שעות נוספות למען הנוכל מקבל המעטפות (ל''ת)

      מה קורה פה?, 27/06/08 18:36

      הגב לתגובה זו

      • ראינו כבר כמוך, כל מי שיש לו עמדה אחרת הוא יחצ''ן

        Eחד, 27/06/08 19:09

        אם כבר מדברים על מה קורה פה...
        איך זה שכל התקשורת מגויסת בצו 8 כבר 10 ימים כדי להעביר את שתי העסקאות האלה, שיעלו לנו כל כך ביוקר בעתיד?
        אה?
        מי מתאם זאת? מי מחליט שמה למעלה?
        כבר שבוע אין כותרת ראשית שלא כוללת את תמונת המשפחות ו\\או החטופים. מילה לא נאמרת על ההשלכות של העסקאות הנ''ל.
        זה נראה לך תקין? ומי יקח אחר כך אחריות? אתה? התקשורת?
        דמוקרטי?

        הגב לתגובה זו

        • תסביר לי

          דורון, 27/06/08 20:26

          למה זה יעלה לנו ביוקר בעתיד-כאילו שאנחנו מחזיקים בכל המחבלים בעולם,ואם נשחרר אותם אז מיד תפרוץ מלחמת גוג ומגוג.הצבא פישל-נחטף חייל-יש מחיר. אין ארוחות חינם,וחוץ מזה אם יש משהו שלארגוני הטרור לא חסר, זה כוח אדם.

          הגב לתגובה זו

          • אתה עושה את עצמך או שבאמת לא מבין?

            Eחד, 27/06/08 21:55

            1)שחרור מחבלים תמורת גופות פירושו שלהבא יהיו רק גופות. אף אחד לא יתאמץ לשמור את חטופינו בחיים. אולי אפילו את גלעד יהרגו. 2)שחרור מאות מחבלים עבור גלעד יגרום לכך שיהיה גל של חטיפות בארץ ובעולם. 3) האסירים המבוקשים ע''י החמאס הם ארכי-רוצחים, אשר ימשיכו לרצוח. אין לאף אחד ספק רציני בעניין הזה. מה עם המחויבות לנרצחים? מה עם אלפי המבצעים שעשה צה''ל והשב''כ כדי לתפוס אותם? מה עם חיילים שנפצעו ונהרגו כדי לתפוס אותם?
            4) מה עם מידע על רון ארד?

            לגבי ''צה''ל פישל'' ו''ארוחות חינם'', כמעט נשמע כאילו אתה מייצג את הצד השני. אי אפשר למנוע 100% מהחטיפות! על צה''ל מוטלות משימות בטחון שוטף, כולל פטרול בצירים קבועים לאורך הגבול. אנשים הם רק אנשים, ותמיד יהיו טעויות. הרבה יותר קל לכוח גרילה להפתיע צבא סדיר מאשר להיפך. לכן חשוב להבין שאלו לא החטיפות האחרונות, ושבעצם העסקאות המתבשלות יקבעו במידה רבה את אלו העתידיות.

            לסיכום - זכותך לחלוק עלי, אבל לומר שלא יהיה לעסקאות האלה מחיר כבד? זה כבר מנותק מהמציאות. לכן אני אומר שוב, כל השיקולים צריכים להשמע, וההכרעה צריכה להיות קרה ומחושבת.

            הגב לתגובה זו

            • מאיפה הבאת את זה

              דורון, 28/06/08 13:26

              שיהיה גל חטיפות? היה גל חטיפות אחרי עסקת טננבוים?אני לא אומר שלא יהיה מחיר, אבל לחשוב שאם ישחררו את המחבלים אז פתאום תיהיה עלייה דרמטית במאמץ של החמאס והחיזבאללה זה פשוט מוטעה.

              הגב לתגובה זו

  • 32.

    אפשר להבין אותם (ל''ת)

    גילי, 27/06/08 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תבינו חמודים גולדווסר ורגב כבר לא בחיים אז מה אתם רוצים?

    דייב בחמוצקי, 27/06/08 15:43

    כל המומחים טוענים ששני החיילים שנחטפו נירצחו בשבי ואין בכלל טעם לבצע עיסקה של שלדים תמורת סמיר קונטר. סמיר קונטר זה קלף מיקוח לחייל חי ולא למת. חי תמורת חי מת תמורת מת ושלד תמורת שלד. זה העקרון שצריך להנחות אותנו. סמיר קונטר יכול להרקב אצלינו בכלא עוד הרבה שנים בזמן שמשפחתו לוחצת בטרוף על נסראללה שלא מסוגל לספק את הסחורה.

    הגב לתגובה זו

    • משפחות לוחצות זה לא שם

      דורון, 27/06/08 20:29

      התבלבלת חמודי-אצלם אין דבר כזה המשפחה לוחצת-אצלם המשפחה מקבלת את הצ'ק מאיראן,אומרת תודה ומחכה בשקט שהחיזבאללה יחטפו איזה רס''ן כדי שיהיה להם מספק לחץ להששפיע על סתומים כמוך שלא רואים את מי שמקריב את חייו בשבילם ממטר

      הגב לתגובה זו

    • ל-31, אתה תת רמה ומגעיל באופן שלא להאמין. (ל''ת)

      אחת, 27/06/08 20:35

      הגב לתגובה זו

    • יתכן שאתה צודק אבל אסור לשכוח גם על חזי שי אמרו שהוא מת

      ., 28/06/08 09:27

      עד שאין הוכחות זה לא ודאי.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    נשמע שמתחיל בלגן גדול אבל המילואימנקים צודקים (ל''ת)

    אא, 27/06/08 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עוד לא מסע שטיפת מוח שמאלני כזה של התישקורת, במטרה להשפיע

    דרור מרמת גן, 27/06/08 15:12

    על החלטת ממשלה, ועל דעת הקהל.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יאללה אל תתייצבו...גם ככה ראינו למה אתם מסוגלים, חיילים בשקל וחצי..

    סרן גולני במיל', 27/06/08 15:11

    חבורת נמושות שמחפשים תשומת לב בתקשורת, עדיף לעם ישראל שחבורת מרושלים שכמותכם לא תשמור עליו.
    כמות וחומרת המחדלים שלכם הביאה את כל עם ישראל למשבר אופי, מפגינים נגד ממשלתכם ובכך, במקום לעמוד לצד המדינה אתם מחזקים את אוייבנו ביללות הבכי שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט במקום לכתוב טוקבקים משמיצים לטובי בחורינו תדאג לעניניך הפליל

      ממשלה נגד העם, 27/06/08 18:37

      לעניניך הפלילים

      הגב לתגובה זו

      • כאן לשם שינוי

        Eחד, 27/06/08 19:20

        אני מסכים אתך (למעט ההנחה שזו תגובה ''מטעם''). אחלה פלוגה, וגם אם מישהו אמר שם איזו שטות לכתב, זה לא מוריד מערכה.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    פלוגה דפוקה עוד יש להם פה

    דוד, 27/06/08 14:51

    היו אחראים לאיזור שטחים מתים היה ידוע נגיד מפ התרשל גם הם אז לא עשו צעקה לכרמלה שמסתובבת עם בלוק וצמודה הזמן לתיקשורת לא יכלה לציין על שטחים מהבים סכנה ואז אולי היה צריך ליפעול בשיטה שונה-היום מודגש אימאות או הורים יחתמו בלישכה שירות שמירה למדינה יש בה גם סיכונים רבים על כל פנים לא בזכות והודות לכאלה קמה מדינה היו גם מיליונים לא איתנו כי לא היה להם מי שיגן עליהם אין מה לעשות יהודים נרדפים רק ורק בפינה הקטנה זו נוכל להסתתר

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי שום דבר!!!! (ל''ת)

      שרוליק, 27/06/08 17:08

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מילואים הם חובה חוקית ומוסרית ולא התנדבות

    ג'ינו, קצין מיל, 27/06/08 14:13

    ומי מפלוגה ג' או בכלל שחושב שהוא מתנדב טועה ומטעה.
    מבלי להיכנס לשאלה האם ראוי לאשר את עסקת השבויים אם לאו - אף אחד לא בוחר אם מתאים לו להגיע למילואים; כל מי שנקרא למילואים צריך להגיע והוא לא עושה טובה לאף אחד.
    מי שלא יגיע למילואים - צריך להיות מטופל חוקית (דהיינו: במקרים המתאימים כלא) וחברתית (יש מקום לנדות אותו ולהתעלם ממנו).

    ככל שהתנהלות של נבחרי ציבור אינה מוצאת חן בעיני מישהו - הוא מוזמן למחות באמצעים החוקיים; ובהם בלבד.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט עושה מילואים? שני בניו שירתו בצבא?

      חובה מוסרית, 27/06/08 18:39

      ביתו ב''מחסום-ווטש'' מפריעה לחילי צה''ל בעבודת הקודש שלהם להגנת אזרחי ישראל במחסומים?
      אחיו יוסי בארה''ב אחרי שברח והותיר חובות של מיליונים בארץ?
      יש להקיא את שלטון המושחתים באופן מיידי.

      הגב לתגובה זו

    • כן, לא להיות צבא הכנה לעמלק ולהלחם ביהודים

      Avi Ecuador, 27/06/08 20:35

      אולי חובה של השמאל היום.
      לפחות יהיה להם עגל זהב להקריב עליו.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אם הייתם מסתכלים מטר קדימה הייתם מבינים שלטובתכם כדי מאד

    יותם, 27/06/08 13:58

    שהעסקה הזו לא תצא לפועל

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    האמת

    תמונת מצב, 27/06/08 13:30

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/752/198.html

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הם צודקים 100%-המדינה לא מוכנה לשחרר את החטופים

    Nילואימניק, 27/06/08 13:28

    בן אדם אחד חיי בתמורה לשני חיילים חיים או מתים זה המחיר הכי נמוך שיכול להיות.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חייל מילואים שלא יתייצב לקריאה צריך לשבת בכלא.

    קצין במילואים, 27/06/08 12:41

    באיזה מדינה בעולם יש את השטויות הללו?
    כל מה שמשפחות החטופים עושות זה לשחק לידי האויב, לתת לו להתעלל בהם ולהקנות אשליה כאילו המדינה לא עושה מעל ומעבר ובעצם להעלות את מחיר החטופים לרמה בלתי נסבלת.

    הגב לתגובה זו

    • וחייל ממושמע כמוך או עיוור יש לאמר צריך להתאשפז!!! (ל''ת)

      גורו, 27/06/08 18:28

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    גם לי איכפת אבל...

    נונקונפורם, 27/06/08 11:56

    המשתמש במונחים של ''בכל מחיר'' צריך לזכור שהעם כולו כבר שילם את כופר השחרור של השבויים בכך שיצא למלחמה בלבנון. אחד מהמניעים והסיבות העיקריות כפי שהוצגו בציבור היה - החזרת השבויים תוך ניהול מו''מ מעמדה של כח הבא מההשגים בשדה הקרב.
    נכון, אז זה לא קרה בהתאם לתרחיש המצופה אבל דרישת כניעה לתכתיב בו תמורת גופות (וכן - די עם ההיתממות), מחזירים פושעים מהסוג הגרוע ביותר - כשהיא באה כרוכה עם איום, זה דבר שהציבור צריך לדחות על הסף.

    הגב לתגובה זו

    • אל תיתן לעובדות לבלבל אותך

      לוק, 27/06/08 12:29

      יצאנו למלחמה לא בגלל חטיפת החיילים, אלא בגלל מטחי הקטיושות, הפאג'ר ותואמיהם. החלטת הממשלה לצאת למלחמה לא הייתה באותו יום אלא לאחר יום שלם קטיושות וגם אז קראו לזה מבצע מתגלגל וניהלו את כל הקטסטרופה כבאסטת אבטיחים בסוף עונה. וזאת אודות ללחץ התקשורת (לא העם -התקשורת).
      המו''מ בדבר הפסקת הלחימה לא כלל את החזרת השבויים, פיאסקו שהתגלה לבסוף כהסכם כניעה לכל דבר ועניין.
      ואם שכחת אז חיילים כמו אלדד, אודי ושליט הם אלה שהביאו לכאן מלכתחילה את ''הפושעים'' כפי שאתה מכנה אותם.
      ואם צריך אז הם יביאו אותם או גרסאות משופרות שלהם שוב.
      המחיר אותו אתה צריך לשלם כדי שיהיה לנו חשק להביא את המחבלים שוב הוא פשוט עד כאב - דאג שיחזירו אותנו אם ניפול בשבי או את גופותינו וחלקיהם השונים.
      מה כל כך מסובך - ומי אתה שתתמחר איתנו על סחורה שאנחנו סיפקנו לך מלכתחילה כדי שתשמש כקלף מיקוח בדיוק עבור כך.
      הרי אימבצילים ומורונים ברשות המדינה מחליטים להזדכות על הסחורות כמחווה לרגל חג הקורבן או כמחווה הומניטרית. ומורידים את תגי המחיר בכל עת בלי למצמץ ובלי לחשוב על דבר מלבד התנאות בהישגים מפוקפקים לא להם.
      טול קורה מבין עיניך - אם תתחיל לשנות מסורת שהחזיקה את צבא העם כדבק מלכד, תשאר עם צבא בלי עָם, עַם בלי צבא ולבסוף מדינה בלי עַם.

      הגב לתגובה זו

      • זה לא נכון אדון לוק-תבדוק את העובדות.. (ל''ת)

        יעקב, 27/06/08 14:22

        הגב לתגובה זו

        • זה לא משנה

          דורון, 27/06/08 20:32

          הוא צודק-הצבא עשה טעות, המדינה תשלם.ככה זה עובד.

          הגב לתגובה זו

  • 20.

    חולשה נוראית שלנו

    אבי, 27/06/08 11:43

    העם מעדיף שהמדינה תתכופף בכל מחיר ובכל מקרה ולא משנה כלום. הנכונות שלנו להקריב הולכת ופוחתת וזו חולשתנו אל הפלסטינאים שמוכנים להקריב עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לוחמים יקרים,האם רוצים אתם מדינה המתנהלת תחת איומים ? (ל''ת)

    נתן.ש, 27/06/08 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם לא תתייצבו למילואים.......אז......

    יוסי, 27/06/08 11:30

    גם אני לא אתייצב!!!!

    (נבקש מגלעד שליט שישמור עלינו..)

    יוסי

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אתם מפקירים את החיים של עצמכם אם אתם מסכימים לשחרר מחבלים תמורת גופ

    ירון, 27/06/08 10:56

    אתם מפקירים את החיים של עצמכם אם אתם מסכימים לשחרר מחבלים תמורת גופות. אם החיזבאללה יתפסו מישהו בעתיד למה שישמרו אותו בחיים? יותר פשוט לשמור גופה בבגאז' (סליחה על חוסר הרגישות) מאשר להאכיל, לרפא, לטפל וכו'.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    האינטרס לתווך ארוך זה חיים תמורת חיים מתים תמורת מתים!!

    של מה, 27/06/08 10:54

    אם על כל חלק גופה ירצו מחיר איזה אינטרס יש לשמור על שבוי חי???? ודבר נוסף שלא נעים להגיד אבל הצעקה בכל מחיר היא גם לא נכונה יש מחיר ראוי כדי שמחר חייל שיעמוד בדילמה אם להשבות או להילחם אז הוא ילחם עד חורמת נפש ולא כמו הערבים ירימו ידיים וידעו בכל מקרה כבר ידאגו להחזיר אותי למה להלחם.

    הגב לתגובה זו

    • האינטרס האמיתי לטווח ארוך זה ללמד בורים כמוך לכתוב (ל''ת)

      האינטרס האמיתי, 27/06/08 14:18

      הגב לתגובה זו

      • באמת תגובה אינטלגינתית ומשכנעת עניינית ברור שאתה לא בור (ל''ת)

        של מה, 27/06/08 15:01

        הגב לתגובה זו

      • הוא אולי טעה באיות

        Eחד, 27/06/08 19:17

        אבל הבין טוב מאוד את המשמעות.
        בניגוד אליך!

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    הם צודקים! אם המדינה לא עושה הכל בשביל להחזיר אותם, אנשי המילואים

    גורו, 27/06/08 10:47

    מרגישים מופקרים ונטולי חשיבות, למה שאסכן את עצמי למען המדינה אם המדינה לא מסכנת עצמה, זהו מוסר כפול, אני אישית גם איני עושה יותר מילואים מאותן סיבות ואני בטוח שרוב המגיבים פה מעולם לא עשו מילואים קרביים ולא יודעים איך זה מרגיש שתולשים אותך מהעסק, ישר לקרב ובסוף עוד לא מתגמלים אותך כראוי, אלו לא הלוחמים שמפוררים את צה''ל אלא המדינה, אל תקחו את אנשי המילואים כמובן מאליוֿ, הם אנשים בעלי דעות ומשפחות ובסופו של יום הם צריכים לחשוב על עצמם, כי כשהם יקלעו לבעיות, המדינה מראה שהיא לא עושה כלום בשביל להוציא אותם! זו מחאה ולא מרד!!! מגיע להם צל''ש ולא הלקאות!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק, כל מילה בסלע (ל''ת)

      ממשלה פגע רע, 27/06/08 13:38

      הגב לתגובה זו

      • אתה שיטתי, עובר תגובה תגובה ומחלק ציונים

        Eחד, 27/06/08 19:16

        מי שמסכים אתך מקבל מדליה
        ומי שלא - יחצ''ן של אולמרט.
        עכשיו הכל ברור.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    לכל הגו'בניקים

    לוחם בפלוגה ג', 27/06/08 10:44

    אני מדבר בתור חייל בפלוגה ג' של אודי ואלדד.לכל המגיבים בכתבה אין לכם מושג על מה אתם מדברים בכלל.הפלוגה הזו והחיילים בה הם מהטובים בחיילי צה''ל לכל משימה הם מתגייסים ולכל מקום נקראים ראשונים.לאורך כל השנתיים לא הועלה הרעיון של לא להתגייס למילואים אבל כעת שהגענו כמעט לקו הסיום.וממשלת ישראל פשוט מתעלללת במשפחות ורומסת כל ערכים שגדלנו עליהם כחיילים בצבא, זה הוא קו אדום .
    שכאיש שחושב ומביע את דעתו לא אוכל לעבור עליו בשתיקה.
    ממשלת ישראל אחראית ומחוייבת לכל החיילים לעשות הכל כדי להחיר אותם הבייתה הכול!!! וחס וחלילה זה לא יקרה
    אצלי לפחות תהיה בעייה ערכית מאוד גדולה לבוא שוב למילואים.
    אסיים בשאלה שכדי לחשוב עליה!
    איך ישלח מפקד חייל שלו לקרב כשהוא לא יודע ב100% שאם יקרה משהו ''הגב'' שלו המדינה תעשה הכל.

    הגב לתגובה זו

    • לצערנו עם ממשלת מחדל כמו שלנו, אין בטחון וגב לאף חייל (ל''ת)

      ממשלה מסוכנת, 27/06/08 13:36

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך ''אני ואפסי עוד'' מי בכלל אתה ? (ל''ת)

      מיכאל, 27/06/08 14:23

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לכל הגו'בניקים

    לוחם בפלוגה ג', 27/06/08 10:44

    אני מדבר בתור חייל בפלוגה ג' של אודי ואלדד.לכל המגיבים בכתבה אין לכם מושג על מה אתם מדברים בכלל.הפלוגה הזו והחיילים בה הם מהטובים בחיילי צה''ל לכל משימה הם מתגייסים ולכל מקום נקראים ראשונים.לאורך כל השנתיים לא הועלה הרעיון של לא להתגייס למילואים אבל כעת שהגענו כמעט לקו הסיום.וממשלת ישראל פשוט מתעלללת במשפחות ורומסת כל ערכים שגדלנו עליהם כחיילים בצבא, זה הוא קו אדום .
    שכאיש שחושב ומביע את דעתו לא אוכל לעבור עליו בשתיקה.
    ממשלת ישראל אחראית ומחוייבת לכל החיילים לעשות הכל כדי להחיר אותם הבייתה הכול!!! וחס וחלילה זה לא יקרה
    אצלי לפחות תהיה בעייה ערכית מאוד גדולה לבוא שוב למילואים.
    אסיים בשאלה שכדי לחשוב עליה!
    איך ישלח מפקד חייל שלו לקרב כשהוא לא יודע ב100% שאם יקרה משהו ''הגב'' שלו המדינה תעשה הכל.

    הגב לתגובה זו

    • אז כל מי שלא מסכים לדעתך הוא ג'ובניק?

      Eחד, 27/06/08 12:00

      תשובה רדודה ורגשית.
      ישראל לא מתעללת באף אחד, זה החיזבללה שמתעלל. התבלבלת!
      יש ממשלה וקבינט ומערכת ביטחון וגופי מודיעין וההחלטה מסורה בידיהם.
      וכדאי לכולנו שאת ההחלטות שלהם (לא רק במקרה הזה) הם יקבלו על סמך שיקולים הגיוניים ולא מהבטן.

      מה זה לעשות ''הכל''? אולי אנחנו צריכים לשחרר 1000 אסירים תמורת גופות? 2000? 11,000? לתת גם את הגולן? אין דבר כזה ''הכל''!

      ולבסוף, האיום הדבילי שלך פירושו הוא שאת החטיפה הבאה יעשו מפתח הבית שלך. אז אל תבלבל את המוח. רוצה להשתמט - תשתמט, אבל בלי תירוצים.

      ואגב, לא הייתי ג'ובניק.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    די כבר

    דני, 27/06/08 10:41

    חברה השתגענו??? האויבים שלנו פשוט יושבים וצוחקים איך מלאכתם נעשית על ידי אחרים.
    להחלטה על החזרת גופות או חיילים חיים ישנן השלכות עצומות על העתיד, על איך מפרשים אותנו אויבינו, על האפשרות לחטיפות נוספות ועל יתכנות של עשרות פצועים והרוגים כתוצאה משחרור סיטוני של רוצחים. תפסיקו למען ה' עם הפסטיבל הזה, כאילו מי שאינו תומך בשחרור אין לו מצפון או מוסר. לקרוא היום את רינו צרור ואחרים במעריב התוקפים באופן מתוזמר את ראש הממשלה (שאינני מתומכיו בלשון המעטה ) זו צביעות, שטחיות והצגה חד צדדית של הבעיה. עם שלטון כמו שלנו בו ''אין ממשלה בירושלים'', הם יכנעו ללחץ הציבורי והתקשורתי בבירור. האם מי שמתנגד לעסקה איננו חפץ בשיחרורם של השבויים? הכל כאן שאלה של מחיר. וכי יעלה על הדעת שאם יבואו החמאס ויבקשו נסיגות ישראליות משטחים ואיזורים בתמורה לשחרור - שנענה לתביעותיהם גם אליבא דאלו שתומכים כעת בעסקה.
    כל כך מופרך לשמוע את הטיעון העולה כי אילו היה מדובר בבניהם היו מתנהגים אחרת. הרי ברור שהמשפחות אמורות לעשות הכל על מנת לשחרר את בניהם וכך מצופה מהם. אך המדינה אינה יכולה להתנהל רק משיקולים אלו. בשביל זה יש מנהיג שאמור להחליט באופן קר מהי טובת המדינה.
    לאחר החטיפה יצאנו למלחמה בה נהרגו חיילים ואזרחים מתוך מגמה להחזיר את החטופים ולהבהיר מהו מחיר החטיפות. היה ברור הרי שיהיה מחיר לפתיחה במלחמה ויהיו הרוגים ואעפ''כ זהו תפקידה של הנהגה להחליט מתי גם במחיר כבד עושים צעדים שמתבקשים (על סמך השיקולים באותה העת) הוא הדין לצערי גם במציאות הפוכה.
    אינני אומר שאין לשלם מחיר עבור שחרור הבנים, אך האם הוא מחיר יקר ולא משתלם תקבע ההנהגה ומומלץ תוך שקט תיקשורתי.
    כל הרעש רק העלה את המחיר ושם אותנו ללעג.

    הגב לתגובה זו

    • היום אין ממשלה בישראל, חבורת מושחתים הורסים כל חלקה טובה (ל''ת)

      אולמרט וברק הבי, 27/06/08 13:35

      הגב לתגובה זו

      • ולכן רק נתניהו ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

        מבינים כי חווים, 27/06/08 18:40

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    אל תתיצבו! אסור לסכן את בטחון המדינה בשביל החבר שלכם. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 27/06/08 10:38

    הגב לתגובה זו

    • דרור מעניין מה הייתי חושב אם היה זה אחיך.......נסה לחשוב ולהרגיש.ול (ל''ת)

      ג'ויה, 27/06/08 20:41

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מילואים זו לא התנדבות, זה בחוק

    קצין מילואים, 27/06/08 10:35

    אם באמת הם לא יתיצבו למילואים בהתאם לחוק שרות המילואים..בשביל זה ישנה משטרה צבאית לוכדת העריקים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    התיקון צריך להיות ברמת ההנהגה ולא בפירוק החברה (ל''ת)

    כואב, 27/06/08 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איזה מין איום אידיוטי זה ?

    ע. מיכאלי, 27/06/08 09:43

    מי שלא רוצה להתייצב למילואים שלא יתייצב,אך שלא ינסה לתפוס טרמפ על עניין שליט. נמאס מכל החוכמולוגים שיודעים הכל .

    הגב לתגובה זו

    • אתה כ''כ מטומטם!

      טברייני, 27/06/08 11:00

      מה הקשר לשליט? ומה הקשר של לתפוס טרמפ ?! עוד ילד קטן שלא מבין מה זה צבא ומילואים.

      הגב לתגובה זו

    • צודק שלא יעשו טובות (ל''ת)

      צפוני, 27/06/08 11:14

      הגב לתגובה זו

      • יחצנ''ים בשכר של אולמרט וברק פוגעים באושיות המוסר של החברה הישראלית (ל''ת)

        חוקר תרבות, 27/06/08 18:41

        הגב לתגובה זו

        • עוד ''חוקר'' כמוך ונחזור כולנו לתקופת האבן

          Eחד, 27/06/08 19:14

          השנאה מעבירה אותך על דעתך!

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    חיים תמורת גופות?

    שפוי, 27/06/08 09:29

    תעודת הביטוח הטובה ביותר לגלעד שליט היא הידיעה שמחבלים חיים מקבלים תמורת חיילים חיים.
    על זה חשבתם?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    זעקת התנין...דמעות תנין. (ל''ת)

    חזי, 27/06/08 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אתם כולם אפסים...................

    ניר, 27/06/08 09:23

    לא שמעתי אותכם שנתיים,עכשיו כשאתם מריחים שיחרור אתם יוצאים מהחורים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אידיוט

      מכיר, 27/06/08 09:39

      השחרור היחידי שהם מכירים הוא שיחרור מילואים בגיל 40, לא מדובר בסדירניקים.
      חוצפן.

      הגב לתגובה זו

    • ניר - כל הכבוד

      י, 27/06/08 09:51

      החברים הפקירו את השבויים אפילו יותר ממשלת ישראל.
      לא מכבר הם אפילו צולמו לכל כלי התקשורת, מתכנסים למילואים. לא היה שם ולו שפן אחד שיסרב ואפילו ילך בעקבות זה לכלא צבאי (תאר לך איזה אפקט זה היה עושה).

      הגב לתגובה זו

      • גם אני יודע לאיים

        אולמרט לכלא!!, 27/06/08 10:38

        האפקט היה, שאני ואחרים היינו כתגובה מסרבים ללכת למילואים, אם כן תתבצע עסקה שבה משוחחרים רוצחים תמורת גופות.

        יש לך דיעה ואתה חושב שתוכל לסחוט את התקבלותה באמצעות איומים? גם לי יש דיעה, היא לא פחות חשובה לי, היא הפוכה משלך, וגם אני יודע לאיים.

        איזה מן שיטת התנהלות זאת? תתביישו!!!!!!!!!!

        אתה ודומיך לא מבינים שכל הסכמה לעסקה של תשלום מחירים גבוהים, מזמינה את החטיפה הבאה, וכל הסכמה לשלם מחירים גבוהים בעבור גופות מזמינה את השובים להרוג את השבויים במקום להאכיל אותם ולדאוג להם במשך שנים.
        אתם 'דואגים' לשבויים המתים של עכשיו, אני דואג לכל אלה שעדיין לא נשבו והומתו בשבי.

        להחזיר אותם בכל מחיר, זאת סיסמא נבובה ופופוליסטית.

        אני מסכים רק בדבר אחד - שהממשלה הזאת היא נפל. אהוד ואהוד הבייתה!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    דברי הסתה בכתבה

    חיים אבגד, 27/06/08 09:16

    אני מתקשה להאמין שחיילי צה''ל מציגים אולטימאטום לממשלה חוקית של מדינת ישראל. גם לא ברור לי מה מהדברים באמת נבע מהם, ומה מהדברים נבע מהכתב עצמו, או לפחות בעידודו.
    צה''ל, כמו כל צבא אחר, חייב למלא את צו הממשלה בצייתנות, ללא הרהור. לא קשר למה שהוא חושב על יעילות ההוראה, נחיצותה, חשיבותה וכדומה.
    כאשר צבא מחליט מתי למלא פקודות ומתי לא - לזאת קוראים אנרכיה.
    שכן, היום הם לא מסכימים עם הממשלה בעניין גלעד שליט, ומחר - בעניין תקציב החינוך, ומחרתיים - מחיר המלפפונים.

    לעניות דעתי, עצם איזכור האפשרות לאי התייצבות למילואים הנה הסתה למרד. ותגובת המדינה לעניין זה מתחייבת.


    חיים

    הגב לתגובה זו

    • שיטת המושחתים לבטל דמוקרטיה - סתימת פיות בהפחדה על ''הסתה'' (ל''ת)

      חופש הביטוי, 27/06/08 18:43

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל חייל ראש ממשלה.איש הישר בעיניו יעשה!

    ''עבד כי ימלוך'', 27/06/08 09:08

    לאן הגענו שחיילים מציגים אולטימטום לממשלה.ניצנים של אנרכייה?

    הגב לתגובה זו

    • ממשלה? איפה? אה, אתה מדבר על חבורת בעלי התיקים הפלילים במשטרה! (ל''ת)

      ממשלה?, 27/06/08 18:42

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אל תתייצבו

    רמי, 27/06/08 08:59

    אם כל אחד המדינה לא תעשה מה שהוא רוצה ויאיים שהוא לא יעשה ככה וככה אז אבדנו
    לא רוצה אל תתגייס אל תחפש תרוצים כי אפשר למצוא הרבה

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    דוגמא קלאסית של

    Eחד, 27/06/08 08:34

    הוצאת כותרת בכל מחיר.

    לוחם אחד אמר אמירה טפשית ואפילו סייג אותה ב''אני לא בטוח'' אבל זו נבחרה ככותרת.
    בכתב הקטן, לקראת סוף הטקסט המ''פ אומר שהוא בטוח שהם כן חתייצבו בלי קשר לעסקה. מזה כמובן לא עשו כותרת...

    אם אין חדשות - ממציאים אותן!

    אני מציע לכולם, כולל חיילים בפלוגה ג', להפסיק לחשוב ולהתנהג בצורה תינוקית וסטריאוטיפית כזו. אם הקבינט לא יאשר את העסקה זה לא בגלל שיושבים שם אנשים אטומים, אלא בגלל שהמחיר וההשלכות לעתיד כבדים מדי.

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת שולטת (ל''ת)

      יוסי, 27/06/08 14:25

      הגב לתגובה זו