• 47.

    לכל המשמיצים - אתם יודעים כמה בני נוער מתאבדים בשנה?

    המצעד מציל חיים, 27/06/08 14:34

    הפחד מהסביבה ומהתדמית של בני נוער הומוסקסואלים זה אחד הגורמים העיקריים להתאבדויות.

    אפשר לעקם את האף עד השמיים ולצעוק נאצות. מספיק שנער או נערה אחת בירושליים עיר הקודש הבינו שיש מוצא ודרך אחרת - הרי שהמצעד השיג את מטרתו.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אני חרדי ואני הומו

    ישעיהו, 27/06/08 13:20

    כל הכבוד למצעד ולהומואים ולסביות. דרך אגב מנסיון...כל מי שכותב פה משהו נגד הומואים שזה לא טבעי וזה חולני הוא בעצמו הומו שמתככש לקיום המיני שלו, אחרת זה לא היה מפריע לו כל כך. ואני מדבר מנסיון. אז מתנגדים יקרים - צאו מהארונות קבורה החשוכים שלכם..כי החיים קצרים מכדי להעביר אותם בשנאה לא מוסברת.

    הגב לתגובה זו

    • הייתי אומר ''חרדי MY ASS'' אבל אתה תפרש את זה איך שבא לך (ל''ת)

      יאללה, 27/06/08 19:00

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מצעד הגאוה=קידוש ה'

    ה., 27/06/08 13:05

    לכל ההומופובים ולכל האנשים\\נשים המדחיקות והמדחיקים את צרכיהם האישיים:)כואבת בשבילכם...
    הייתם צריכים לראות עד כמה המצעד היה מכובד ומאוחד...אם היה כזה אחדות אצל הסטרייטים תאמינו לי שהם היו יוצאים לצעוד...הבעיה מתחילה כאן בשנאת חינם-
    בלהוכיח את השני כשהמוכיח אינו ראוי...
    ולפני כל התורה יש את הדרך ארץ שכידוע קדמה לתורה...סטרייטים הומופובים וכל המתנגדים למיניהם הגיע הזמן שתבדקו מה אצלכם לא בסדר ותעשו שיעורי בית...
    שבת שלוםXXX

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני מצדיע לרפואה בישראל

    רופא, 27/06/08 12:44

    השנה השתתפו רק אלפיים איש במצעד הזה, לעומת שנים קודמות שההשתתפות הייתה גדולה בהרבה מזה, ואולי אף יותר מכפול.

    אני מברך בזאת את הרפואה ומצדיע לה, שהצליחה להבריא אלפי איש בשנה אחת!!

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מצטרף להנ''ל

      בובות צעצוע, 27/06/08 14:20

      היה צריך לערוך גם לרפואה מצעד...

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    vvvvvvv

    nnnnn, 27/06/08 10:53

    gggggggggggggg

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ''איכה היתה לזונה קריה נאמנה'' - ישעיהו א' 21 (ל''ת)

    איכה, 27/06/08 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הקץ לקשר השתיקה החרדי

    פינוקיו מהמקווה, 27/06/08 08:45

    מרוב תיעוב ושנאת נשים הממסד הרבני/גברי דוחק אותן לגטאות סגורות. ילדים רכים נשלחים מגיל 3 עד ליום הכלולות הפתאומי למוסדות חינוך חד מיניים. הם עוברים את גיל ההתבגרות הבעייתי בסביבה שהיא קרוב למאה אחוז גברית. התוצאה היא קשר שתיקה המחפה על נורמות ידועות היטב. העיקר שהצבועים מתנגדים למצעד. (שלא יבינו מה עושים להם).

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מרזל ובן-גביר היהודים היחידים ששומרים על כבוד היהדות וירושלים (ל''ת)

    סדום ועמורה, 27/06/08 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    במה בדיוק הם מתגאים החברה האלה ? ולמה האחרים מתביישים ? (ל''ת)

    לא מבין., 27/06/08 07:50

    הגב לתגובה זו

    • ראה הסבר בתגובתי ל-28 (ל''ת)

      אורן, 27/06/08 10:33

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    גאה בכם אנשים יקרים שעושים את החייםשלנו יותר מעניינים (ל''ת)

    סטרייטית בארן, 27/06/08 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    השמאל הוכיח שאין לו כבוד לרגשות העולם הנוצרי/יהודי/מוסלמי (ל''ת)

    דוד מלכי, 27/06/08 07:23

    הגב לתגובה זו

    • יש לך בכלל רגשות?

      מי בכלל חייב לך, 27/06/08 14:25

      מי חייב לפרמיטיבי כמוך כבוד בכלל?
      אתה מביא את העולם המוסלמי בתור דוגמה למשהו?
      אתה מביא את החברה היהודית בישראל כדוגמה לעולם היהודי בכלל?
      ומה בכלל אתה יודע על העולם הנוצרי? אתה חושב שהוא מסתכם בכמרים בעיר העתיקה?

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    למה מצעד גאווה בעיר חרדית? תרגיל פרסומי?

    אליעזר, 27/06/08 06:10

    קיום מצעד כזה בירושלים הוא סוג של כפיה בעיר שיש בה רוב דתי.
    בצעדים לא דמוקרטיים לא תשיגו הישגים אלא תשניאו את עצמכם, בדיוק כמו שהחרדים שנואים עלינו.

    הגב לתגובה זו

    • כן, עלית עלי! אני מפרסם

      פרסומאי, 27/06/08 14:42

      וכולם יקנו - בזיל הזול
      אתה תקנה נטיה הומוסקסואלית
      ותקנה גם לאשתך - למה לא?

      אף אחד לא כפה עליך שום דבר.
      רוב דתי? יש מספיק הומואים בארון בציבור הדתי שחייהם גיהנום.
      המצעד בין היתר למענם

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    בפעם הבאה שיעשו את המצעד במכה ומדינה

    Avi Ecuador, 27/06/08 03:45

    אם חסר למוסלמים סיבות לא לעשות שלום עם יהודים אז תראו להם מצעדים בעלקוץ.
    חחח, שיזמינו את אחמנזיהאד לגאה של כבוד וימצאו לו איזה גיא, אולי לא יחשוב על אטום.
    ''מדינת היהודים''.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    למה אבל מצעד?! צריכים להוכיח משהו!?!

    יוסי, 27/06/08 03:16

    הבנו שיש כאלה שמסתובבים ביננו, אז למה מצעד ? כדי לעורר מדינה שלמה? זה לא נהוג ולא מקובל אז חייבים ללכת ראש בקיר

    הגב לתגובה זו

    • זה לא ''כאלה שבינינו'' -

      נו די כבר, 27/06/08 14:27

      מדובר ב10-15 אחוז מהאוכלוסיה
      שצריכים להתמודד עם חברה נפלאים כמוך
      יום יום

      בשביל מה בכלל אתה צריך מחשב?
      אתה לא יכול להסתדר עם אזמל ולוחות חרס? זה מה שהיה נהוג בתקופה שלך

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מצעד הגאווה 2009: מצעד הסטרייטים ואוהבי החומוס! פרטים יבואו בתקשורת (ל''ת)

    יוסי, 27/06/08 01:46

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מצעד שפל ופתטי, מוריד את הרמה של הקהילה (ל''ת)

    יוסי, 27/06/08 01:42

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    פחחח... שוויון... המצעד הזה עושה בדיוק את ההפך!

    מוצחקת, 27/06/08 01:23

    מי שחושב שהוא כמו כולם ורוצה שוויון אינו מבליט את עצמו ולא צועק שהוא רגיל ברחובות הערים... לאדם רגיל אין מה להתגאות בזה שהוא רגיל. כמו שאני לא מתגאה בזה שיש לי שתי ידיים ושתי רגליים, ולא עורכת מצעד לכבוד זה...
    מי שעושה מצעד ועוד מצעד של גאווה מכריז כבל עם ועדה שהוא שונה! מכריז בפומבי תסתכלו עלי אני שונה ממכם אני צועד כאן מולכם ומתגאה בכך!!!
    אז על איזה שוויון זכויות אפשר בכלל לדבר? איך אדם שמצהיר בפומבי שהוא שונה מצפה שיקבלו אותו כשווה ונורמלי בחברה?!?! הומואים יקרים פשוט חבל לי עליכם :-( אתם פוגעים רק בעצמכם אתם מונעים מהאנשים את היכולת להסתכל עליכם כעל חלק רגיל ופשוט מהאוכלוסיה יש לכם את הצורך לצרוח לכל הכיוונים ''אנחנו שונים, אנחנו לא כמו כולם ואנחנו גאים בכך!''

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא אמר שכולם צריכים להיות דומים

      אורן, 27/06/08 02:22

      חרדים שונים מדתיים ודתיים שונים מחילונים
      ערבים שונים מיהודים
      נכים שונים מלא נכים
      עולים מאתיופיה שונים מעולים מברה''מ לשעבר
      הומואים שונים מסטרייטים

      לכולם יש מקום ולכולם מגיע שיוויון.
      וכשאין שיוויון מגיעה גם הזכות להפגין.
      אף אחד מהם לא צריך להתבייש בשוני שלו ולהתחבא.
      הגאווה היא בסה''כ הסירוב להתבייש ולהתחבא.
      בבחינת ''כאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ''.

      הגב לתגובה זו

      • שונה וחולה

        תומר, 27/06/08 09:36

        יש בדל בין בני אדם שונים לבני אדם חולים, הם חולים - זה לא אומר שצריך להתייחס עליהם כסוג ב', אבל זה לא אומר שזה נורמלי, שידאגו שיהיה אחד בכנסת שידאג להם, אבל למה לגרום שאנשים הסתקלו על זה כדבר נורמלי, זה רק יגרום לעוד בעייתים כאלה!!!

        הגב לתגובה זו

        • אותו דבר אפשר להגיד על דתיים או חילוניים

          אורן, 27/06/08 10:40

          הרבה פעמים כל צד מציג את השני כ''משוגעים'', וחושב שהוא מנסה לגייס את הילדים שלו לכיוון שלו.
          מי קובע מה זה נורמלי? ללכת עם בגדים ארוכים שחורים בקיץ זה ''נורמלי''? לאכול בשר וחלב רק בהפרש של 6 שעות זה ''נורמלי''? בעיני רוב העולם זה יכול להראות מוזר, אבל אם מישהו מאמין שזה מה שטוב לו בחיים - זכותו.
          האמת שהרבה יותר קל להחזיר מישהו בתשובה או בשאלה מאשר לשנות את הנטייה המינית שלו. מצעדים לא גורמים לאנשים להיות הומואים. הם רק נותנים להם תקווה שהם לא חייבים לחיות בשקר. חלק גדול מההתאבדויות של בני נוער הן בגלל המחשבות שנטייה מינית שונה היא סוף העולם.

          הגב לתגובה זו

      • יפה מאוד...חכם מאוד (ל''ת)

        ה., 27/06/08 12:40

        הגב לתגובה זו

    • כבל עם ועדה???

      מת מדוס 4, 27/06/08 05:28

      דוס שמתחזה לחילוני תמיד יפול על שגיאת כתיב בולטת במיוחד. לא, זו לא דיסלקציה וגם לא פליטת מקלדת.

      אבל שאפו על נסיון התחזות כ-מ-ע-ט מוצלח

      הגב לתגובה זו

    • רק מיפלגת מרץ תומכת במיצעד חומר למחשבה (ל''ת)

      asher b, 27/06/08 07:59

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אז ניגמר מצעד סדום ועמורה ?

    discloser, 27/06/08 01:17

    אפשר לינשום?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    טוב מאוד שהמצעד התקיים.....

    תמיר, 27/06/08 00:08

    ולכל הטוענים - לא היו פרובקציות מיותרות ולא ערום, והמצעד היה צנוע יחסית. אז התירוץ של עירום וסקס ומין לא עובד גם, מצטער.

    אני מקווה שכל שנה המצעד יתקיים, ושיתרבו כמות הצועדים משנה לשנה.

    לכל ההומופובים כאן, דתתים חרדים או חילוניים - בואו אני אחדש לכם משהו - צאו מהארון כבר ותתעשתו.
    אין לכם מושג על מה אתם מדברים בכלל, צאו מהבועה שאתם חיים בה, צאו מהחיים הפרי-היסטוריים שאתם חיים בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יש לי רק בעיה עם השם גאוה. במה להתגאות?

    יחיאל כ''ץ, 27/06/08 00:07

    אני מודע לעובדה שישנם כאלה שאינם כמו רובנו.אני בעד סובלנות וסבלנות כלפי השונה באשר הוא . אבל מכאן ועד למילה גאווה? - אני מסתייג מהמילה.
    במה יואילו להסביר לי יש סיבה להתגאות?
    אני יודע כי יש כאלה השייכים לקהילה ההומו - לסבית והם אינם זקוקים למצעדי ''גאווה''.הם חיים את חייהם בלי מצעדים.

    הגב לתגובה זו

    • גאווה- לא מתוך גאוותנות אלא כי אין במה להתבייש. (ל''ת)

      טל, 27/06/08 02:24

      הגב לתגובה זו

    • זה כמו מצעד החיים

      אורן, 27/06/08 02:25

      רק עם שניסו להשמיד אותו עושה את מצעד החיים כדי להראות שזה לא הצליח.

      רק מגזר שמנסים לגרום לו להתבייש בעצמו ולדכא חלק מהעצמיות שלו עושה מצעד כדי להראות שזה לא מצליח ושיש תקווה מחוץ לארון.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    עם ריבוי של אמונות תפלות על האוכלוסיה בי-ם, המגיבים מכנים את עצמם (ל''ת)

    נאורים ושפויים?, 26/06/08 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    Maricones de m (ל''ת)

    avi, 26/06/08 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חזרתי מהמצעד בירושלים לפני כמה דקות

    אורי, 26/06/08 23:01

    תחושה מצויינת לצעוד בגאווה בבירת החושך.
    דווקא איפה שחשוך - שם חשוב לצעוד ולהפיץ אור, שפיות, דמוקרטיה, זכויות אדם. במילה אחת - נאורות.

    בשנה הבאה בירושלים הגאה

    הגב לתגובה זו

    • בירת החושך ?

      זאב, 27/06/08 04:09

      למעלה משני ביליון איש לא חושבים שירושלים היא בירת החושך. הבטחתי היא שהאנשים הללו הם לא סוטי מין

      הגב לתגובה זו

    • תנסה לצעוד באיראן או במדינה אסלמית שהשמאל סובל

      Avi Ecuador, 27/06/08 06:03

      תברר איפה יוכלו לשלוח את הראש שלך.

      הגב לתגובה זו

    • נסו בוותיקן?במכה?במוסדות האקדמיה?++ רק היהודים חשוכים?!בושה ממש (ל''ת)

      רוע לשמו., 27/06/08 13:52

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ועכשיו מי יגיד שצועדים ערומים?

    ע, 26/06/08 22:58

    המצעד עבר עם סביבות 8000 משתתפים ולא היה שום ערום. חבורה של אנשים שהפגינו עם שלטים ומגפון אז מה יהיה התירוץ שלכם בשנה הבאה?

    הגב לתגובה זו

    • השונאים לא זקוקים לתירוץ כדי לשנוא. זו תכלית קיומם

      בני, 26/06/08 23:37

      והם פועלים על פי הדרך השונאת עליה גדלו בעצמם.
      עם הזמן, הם יתגברו על זה.

      הגב לתגובה זו

      • כולם צערים שמישתפיקים בהכשוו תשאלו את הזקנים בנכם (ל''ת)

        asher b, 27/06/08 08:11

        הגב לתגובה זו

    • לא זו הבעיה

      תומר, 27/06/08 09:41

      לא אכפת לצבור הענין איך ילכו שם, אכפת להם הביטוי שהמצעד הזה עושה, כאילו זה גאווה להיות חולה מין בצורה להיא לא נורמלית, וזה בלי להתייחס למבט של החובשי כיפה

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל הכבוד! גירשתם חושך מהארץ!

    ירון, 26/06/08 21:52

    המצעד הוא סמל מאבק בשלטון דתי גזעני מסוכן שמאיים להחזיר אותנו לתקופת ימי הבניים!
    הומסקסואליות היא פשע בדת:
    1.שמעודדת פדופיליה (שבו ניתן לבעול ילדה בת 12 )
    2. שמתייחסת לנשים כרכוש (הגבר מגרש את האישה)
    3. שמתעללת בחיות (קורבן לאל)
    4. שלועגת לערכי הדמקורטיה (הרב הוא השולט היחיד)
    אז לפני שנחזור לימים שבו הסנהדרין הוא זה שיהיה שליט אבסולוטי... וכולנו נלבש שחורים, כדאי לצעוד בגאווה מול הפרצוף החרד המפוחד והעלוב של הדתיים!

    הגב לתגובה זו

    • קודם תציל מקריסה את מערכת החינוך שלכם עם הסכינים (ל''ת)

      אומלל, 26/06/08 22:14

      הגב לתגובה זו

      • על ידי סילוק האוכלוסייה המסורתית מתוכה,

        גמלל, 26/06/08 22:33

        אותה אוכלוסייה שממנה מגיעים הסכינים (והפשע, העולם התחתון, הסמים...), והעברתם למערכת החינוך הדתי שם מקומם. ניראה אז מה יהיה.

        הגב לתגובה זו

      • החינוך הדתי הוא חינוך לחושך!

        ירון, 26/06/08 22:51

        במקום ללמוד פילוסופיה, היסטוריה ומדעים מערכת החינוך במגזר הדתי מלמדת את ילדיה לשנוא... כל מה ששונה, אחר וחריג. הרי עם זה היה תלוי בכם העולם הוא שטוח, מוצא האדם הוא לא מקוף...ומחשב הוא מכשיר משוקץ.
        אתם באמת מסכנים...

        הגב לתגובה זו

        • היסטוריה ,פילוסופיה ומדעים - תזכיר להם את זה אחרי שיחזרו מהמעודון (ל''ת)

          ציני, 27/06/08 00:00

          הגב לתגובה זו

    • IT IS CLEAR YOU ARE NOT JEWISH.YOU MUST BE SHKENAZI.GERMAN POLAKS

      MEIR YAEIR, 26/06/08 23:11

      MIX BLOOD GOY ..IF YOU HADE ANY JEWISH BLOOD IN YOU.. YOU WOULD KNOW WHAT JERUSALEM IS FOR REAL JEWISH PEOPLE..THE PROBLEM THAT I HAVE WITH ALL OF THIS IS THAT THE GOVERMENT AND THE COURT ARE IN THE HAND OF PEOPLEL LIKE YOU...HITLER YOUTH THAT YOU CALL SHKENAZIM

      הגב לתגובה זו

      • עוד אמריקאי שמטיף לנו

        אני, 26/06/08 23:29

        כבר מזמן התופעה הזו הפכה לתופעה לא מפתיעה, אתם יושבים שם בארה''ב ומטיפים לכל אזרח פה כאילו אתם חיים פה.
        אין לך שום זכות להוציא מילה.
        במיוחד לא לגזענים כמוך, שהדמיון בינם לבין התנועה הנאצית בשלהי שנות ה30 מפחיד ביותר.

        הגב לתגובה זו

        • I AM MADE IN JEWRUSALEM. LOVE JERUSALEM .I AM REAL JEW

          meir yaeir, 27/06/08 16:04

          WHEN IT COMES TO PREJUDICE YOU SHKENAZIM ARE THE INVENTORS OF PREJUDICE. YOU CAME OUT OF HITLER OVEN AND CALL ME a shvarts a chayea.your prejudice have started world war two..don't forget and you can't cover the fact that hitler was shkenazi too..AND EVERY REAL JEW HAVE A RIGHT TO LOVE AND CARE FOR JERUSALEM..SO TEL ME DO YOU REALY THINK YOU ARE A JEW..BY THE WAY TO BE A JEW IT IS NOT LIKE TO BE A MEMBER IN A COUNTRY BLUB..IT IS THE LAW OF THE BIBLE..AND THE BIBLE SAY NO FAGETS OR LASBIAN..

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    נמשיך לצעוד ולהפגין למרות השנאה שלכם

    דני, 26/06/08 21:38

    לכל המגיבים שמתחתי:
    תמשיכו לשנוא, לפחד, להיגעל, לחשוב שאתם ''בעד הומואים, רק למה הם רוצים ללכת ברחוב, ומה הבעיה, אני סטרייטית אבל אני לא צועדת''
    תמשיכו להשוות אותנו לפדופילים, לאנסים, למגלי עריות, לבהמות.
    תמשיכו לחשוב שכל מה שמניע אותנו זה הרצון להתפשט ברחוב, ולא פשוט למחות נגד העובדה שאנחנו אזרחים סוג ב'.
    תמשיכו להתעלם מאוכלוסייה של מאות אלפי אזרחים שחיים במדינה, משרתים בצבא, משלמים מיסים, אבל מופלים לרעה מול הרשויות.

    באמת, אנחנו לא צריכים את האהבה או את התמיכה שלכם, יש לנו מספיק חברים.
    אנחנו נמשיך לצעוד ולדחוף לכם את האמת בפרצוף, נמשיך לדרוש את הזכויות שלנו, עד שנקבל אותן.
    ואז נמשיך לצעוד בגאווה, בכל שנה, בכל עיר, כדי שאף אחד לא ישכח שלהומואים וללסביות יש בדיוק אותן זכויות כמו לכם.

    הגב לתגובה זו

    • הבא נבדוק:

      אלכס, 26/06/08 22:51

      ''...לכל המגיבים שמתחתי: תמשיכו לשנוא, לפחד, להיגעל, לחשוב שאתם ''בעד הומואים, רק למה הם רוצים ללכת ברחוב, ומה הבעיה, אני סטרייטית אבל אני לא צועדת'' תמשיכו להשוות אותנו לפדופילים, לאנסים, למגלי עריות, לבהמות....''
      משכב זכר הינו איסור חמור בדת היהודית, ודינו מיתה. היום ההומואים נהנים משוויון זכויות כלכלי ופוליטי מלא. מה אתם עוד צריכים? שיבוא רב ויחתן אתכם כדין משה וישראל?
      ''...תמשיכו לחשוב שכל מה שמניע אותנו זה הרצון להתפשט ברחוב, ולא פשוט למחות נגד העובדה שאנחנו אזרחים סוג ב'....'' באמת? לא מעניין אותי לא ממך ולא מהמצעדים שלך. רק מה, על תצעד בעיר שכה טעונה בתכנים דתיים. תצעד בחיפה ות''א. ונעבור על זה בשתיקה. אפילו לא רועמת. עצם הצעדה שלכם בירושלים יש בה משום כוחנות וולגארית הנסמכת על תמיכתו של ביה''מש העליון שלנו שהוא שמאל קיצוני (לא לאורך זמן...אין לזה לגיטימציה בציבור הרחב) ע''פ כל הגדרה מאוזנת.
      ''...תמשיכו להתעלם מאוכלוסייה של מאות אלפי אזרחים שחיים במדינה, משרתים בצבא, משלמים מיסים, אבל מופלים לרעה מול הרשויות....'' פיטרו אותך מעבודה בגלל שאתה הומו? נותנים לכם ארנונה מוגדלת? ''....באמת, אנחנו לא צריכים את האהבה או את התמיכה שלכם, יש לנו מספיק חברים....'' יאללה בסדר. אמרתי כבר- לא מעניין אותנו לא ממך ולא מהדרך שבה אתה חי.
      ''...אנחנו נמשיך לצעוד ולדחוף לכם את האמת בפרצוף,...'' איזו אמת? שאתה הומו? יאללה בסדר. לא ITEM חדשותי מי יודע מה.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מתרוממים מגעילים מטנפים את עיר הבירה היהודית (ל''ת)

    א, 26/06/08 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מצעד של בושה

    גלי, 26/06/08 20:47

    המצעד הוא מצעד של בןושה של קבוצת אנשים בלתי נסבלת שמנסה לחפות את עצמם על אלו שלא רוצים אותם.שישארו במקומות זו ממש כפייה ''גאוותית'' . כפייה דתית אסורה אבל כפייה בזויה מסוג זה, זה כבר לגיטימי.בושה

    הגב לתגובה זו

    • גלי - אולי תלמדי לאיית? (ל''ת)

      גל, 27/06/08 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כשיהודי מתבהם הוא יורד למטה מבהמה (ל''ת)

    יאללה לגן החיות, 26/06/08 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    גם ככה אין לכם המשך, בעוד 2 דורות תעלמו (ל''ת)

    הדמוגרפיה תנצח, 26/06/08 20:23

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי

      מומו, 27/06/08 01:25

      כאילו שהומואים ''צריכים'' להביא לעולם עוד הומואים.
      הסטרייטים עושים את זה טוב מאד גם בלעדינו.
      מה הכוונה שבעוד 2 דורות נעלם?
      ואיך אתה מסביר שהומואים היו משחר האנושות?
      יש לך רמה של ילד בגנון...

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני גאה בכם וכך גם בורא עולם - מביאים אהבה ולא שינאה (ל''ת)

    אוכל קיטניות, 26/06/08 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    2000 שוטרים על 2000 מפגינים.... (ל''ת)

    מי סופר אתכם?, 26/06/08 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אנשים מנוולים

    צחי, 26/06/08 20:13

    מצעד הגאוה זה אחד הדברים הכי מגעילים שקיימים באנושות ואם רק לזכור כי עד שנת 1987 זה היה נחשב כמחלת נפש ואדם כזה היו מאשפזים אותו
    מיותר לציין איפה אנחנו אוחזים

    הגב לתגובה זו

    • אצל בין 5 ל-15 אחוז מהאוכלוסיה קיימות נטיות הומוסקסואליות

      1987 ?, 26/06/08 21:02

      ברמות שונות.
      לא משנה אם הם דתיים, חילונים
      יהודים או צ'רקסים
      ישנם הומואים ולסביות בשינקין
      וישנם הומואים ולסביות, עמוק בארון בבני ברק ומאה שערים.
      הם לומדים כאחד באוניברסיטת תל אביב ובישיבות ובאולפנות.

      אחד הגורמים העיקריים להתאבדויות בקרב בני נוער הוא חוסר יכולת להתמודד עם נטיות הומוסקסואליות, פחד מהסביבה והתדמית החשוכה שטובעים במוחם.

      אם בני או בתי יבואו אלי בבגרותם ויאמרו לי שהם נמשכים לבני מינם - אתן להם חיבוק ונשיקה כי אני מעדיף אותם מאושרים מאשר מתים. אין שום דבר שאפשר לעשות ''נגד'' זה - זה לא מחלה וזה לא בטיח.

      החולים הם אנשים חשוכים ומרושעים כמוך, צחי, והמחקרים מראים חד משמעית אגב
      שגדולי השונאים של ההומאים הם הומופובים עם נטיות הומסקסואליות מודחקות.

      הגב לתגובה זו

      • למה צריך לעשות מצעדים? מה הם רוצים להוכיח? שהם צודקים?

        רן, 26/06/08 23:08

        מענין למה אנשים נורמליים לא עושים מצעד?

        הגב לתגובה זו

        • משום שאנשים ''נורמליים''

          תפסיק להתחסד, 27/06/08 00:39

          לא צריכים לחרוד מהתגובה של הוריהם, משום שהם יכולים להביא את בני זוגם למסיבה של העבודה בלי שירימו גבה, משום שהם יכולים להתחתן עם בני זוגם, בגלל שהם לא חוטפים מכות או יריקות או קללות רק כי הם הולכים עם בני זוגם או נראים אחרת...עוד דוגמאות?

          הגב לתגובה זו

      • WISHFUL THINKING , PAL. LESS THAN 2% (ל''ת)

        HETEROPHOBE, 26/06/08 23:21

        הגב לתגובה זו

      • הם גברים

        תומר, 27/06/08 10:08

        גרמת לי להעריץ את החברה האלה שהתמודדו עם הדחפים הטבעיים שלהם!!!

        הגב לתגובה זו

    • אתה המנוול

      היגיון עקום, 26/06/08 21:24

      ומה האזכור של עד 1987 אמור להוכיח? עד לא כל כך מזמן היה גם נהוג לחשוב שאוטיזם נגרם בגלל אמהות רעות, שמפגרים צריכים סגורים להיות במוסד לחולי נפש, שעישון לא מזיק...חשבו הרבה שטויות, אז זה מוכיח שהן נכונות?

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    דתיים יקרים, אתם לא מבינים עם מי יש לנו עסק

    מלכות יהודה, 26/06/08 19:56

    הדתיים המסכנים פשוט לא מבינים עם מי יש להם עסק, בעולם שהכל מותר ואין אמת (למעט קודש הקודשים הפמניסטי) , בעולם שבו נעשה צייד מכשפות כנגד אלו החושבים אחרת מהדוגמות המקובעות של העולם המערבי הצבוע (המכנה עצמו פלורליסטי, פתוח ושאר כינויים משעשעים שכאלה) – באמת שאין עם מי לדבר ואין עם מי להתווכח. מחר הם ישכבו עם ילדות ויסבירו לנו שאין בעיה כי הילדה הקטנה מסכימה (זה מה שהראו לה הוריה בטלויזיה וזו דרכו של עולם בסך הכל). בשלב הבא החילונים ילכו ערומים ברחובות מאותו הנימוק, הם לא פוגעים באף אחד. לאחר מכן הם יארגנו אורגיות המוניות בפרהסיה (מי שלא רוצה שלא יסתכל) . קצת לפני כן יתחילו להקרין סרטים פורנוגרפיים ברחובות (אם בבית מותר אז למה בחוץ זה אסור?) משתתפי האולימפיאדה יתחרו אחד בשני בעירום מלא, כמו בימי יוון הטובים והעליזים, ושוב, למה לא? מי שעיניו בראשו רואה את הכיוון אליו החילונים מדרדרים. די ברור שהערך ה''נעלה'' שהחילונים מעלים על ראש שמחתם ולא מפסיקים לדוש בו הוא המין. לפנינו חידושים מרעישים וחדשניים בתחום הזה ומבטיחכם אני נאמנה כי עוד היד נטויה.
    מי שרואה עצמו כפרי התפתחות אבולוציונית של השימפנזה, לא פלא שהוא עומד על זכותו לחיות בהתאם למקובל בקרב השימפנזות ואני מציע בכל הכנות פשוט להניח להם. אנו מייחסים עצמנו לאדם הראשון (''בן אדם''), הומו ספיינס זה לא המצאה שלנו...

    הגב לתגובה זו

    • טעות. צריך ב#מקביל למאבק הליגיטימי,לנסות לשכנעם בדרכי נועם. (ל''ת)

      כי פשוט צריכים, 26/06/08 20:42

      הגב לתגובה זו

    • אהבתי! (ל''ת)

      נחמד, 26/06/08 21:24

      הגב לתגובה זו

    • אפשר לראות שהרבה פנטזיות מעסיקות אותך... (ל''ת)

      משעמם בישיבה?, 26/06/08 22:59

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    טענות ההבל של האומללים

    מנדי, 26/06/08 19:53

    שמתי לב שהטיעון המרכזי בו משתמשים התומכים בתופעה הזו כי אלו הם נטיותיהם ואין הם פוגעים באף אחד. אם כן, ''גאים'' חביבים ונחמדים, מדוע לפי הטיעון הזה לא נקבל את המעשים הבאים כלגיטימיים:
    1. מה הבעיה עם מי שמסתובב ערום ברחובות כי לדעתו זה יפה והוא לא פוגע באף אחד? מדוע בכלל יש ללבוש בגדים אם חם לי או סתם לדעתי ערום הוא יפה?
    2. מדוע שבן לא לקיים יחסי מין עם אמו כאשר היא מסכימה לכך? למה שלא להביא ילדים מיחסים כגון אלו לעולם? זה פוגע במישהו? אז למה לא?
    3. למה שבן לא יתחתן עם אמו או בת תתחתן עם אביה אם הם חפצים בכך?
    4. למה לא לאפשר לזה שרוצה להתאבד לעשות זאת? למה להניא אותו מכך אם זהו רצונו ולמה להעלות על דעתנו להתערב בכלל בזכותו של האדם על גופו?
    4. למה להחליט שיש להדחיק את הדחף כאשר יש במימושו סכנה לפגוע בסביבה? מי קבע שהדחף חשוב פחות? איך אפשר לענות על שאלה כזאת?
    בעולם של כל אחד והאמת שלו, האיסור להזיק לזולת הוא בסך הכל מוסכמה חברתית נטולת כל ערך ממשי ולכן לגיטימי לחלוטין, לפי גישה זו, שפרט כלשהו יקבע שלעזאזל החברה היא היא עומדת בדרכו לסיפוק דחפיו. דחפים אלו יכולים להיחות גם נטיה טבעית לגנוב (קלפטומן) או סתם הנאה מרצח.
    אם נטיה טבעית נחשבת להצדקה אז מדוע לא?

    הגב לתגובה זו

    • להסביר לצועדים.שמי שקודח בתאו הפרטי(לכאורה) באונייה,מטביע את כולם (ל''ת)

      ערכים=אונייה., 26/06/08 20:46

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    התגרות מינית וולגארית. זה מה שזה. (ל''ת)

    אלכס, 26/06/08 18:59

    הגב לתגובה זו

    • התגרות מינית?!

      צ, 26/06/08 21:24

      מעניין שזה עושה לך אסוציאציות לגירוי מיני. אולי תבדוק את עצמך...

      הגב לתגובה זו

    • מה בדיוק מיני וולגרי? אתה יכול להגיד לי? (ל''ת)

      מומו, 27/06/08 01:26

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני תומיך במצעד.אפשר להתחטן עם הרבה גברים?בעדה מוטר גבר1+הרבה נשים (ל''ת)

    שאלת?הומו-בדואי, 26/06/08 18:28

    הגב לתגובה זו

    • לא

      אורן, 26/06/08 18:53

      בישראל גברים לא יכולים להתחתן אחד עם השני בכלל.

      הגב לתגובה זו

      • בגלל זה,אורן אני בעדכם.ואם יטירו חוק,תדאג שאפשר להתחטן גבר1עם7גברים (ל''ת)

        מבכש,בדואי-הומו, 26/06/08 20:23

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    לידיעת נשים:גברים/סוטים מחופשים לנשים נכנסים לשרותי נשים לציץ.הזהרו (ל''ת)

    זכות נשים לדעת., 26/06/08 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    האם קראתי נכון? שפיות?

    אזרחית במדינה, 26/06/08 18:09

    לא ייאמן לאן אפשר להתדרדר... יהיה טוב!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זהו המצעד של הציבור השנוא ביותר בעולם (ל''ת)

    י, 26/06/08 18:06

    הגב לתגובה זו

    • נכון - צועדים שם יהודים! (ל''ת)

      אורן, 26/06/08 18:47

      הגב לתגובה זו

      • אהבתי!! וכן זה ככ מגוחך שהיהודים שסבלו על בשרם מתנהגים ככה

        שלי, 26/06/08 20:04

        אני מקווה שעשרות בני המשפחה שלי מהונגריה שמתו באושוויץ לא התנהגו ככה להומאים/לסביות שנכנסו איתם לתאי הגזים

        הגב לתגובה זו

      • מצעד הוא אנטי ערכי היהדות על כלל גווניה.ממתי מיחצנים מין?!גם רגילים (ל''ת)

        לאורן.כל הדתות, 26/06/08 20:27

        הגב לתגובה זו

    • זה אתה חלק מהציבור השנוא בעולם

      .., 26/06/08 23:38

      הציבור עובד האלילים
      הציבור הגזעני
      הציבור מלא השנאה
      הציבור עם האמונות התפלות
      הציבור השמרני
      הציבור הפושע.

      לכו מפה.

      הגב לתגובה זו

      • ל-... , נגמרו הטיעונים עוברים לסתם סיסמאות סרק ?! את מי מעניין שיש (ל''ת)

        גברים שאוהבים, 27/06/08 13:35

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    זהו! אני מסתלקת מירושלים. עכשיו תהיה רעידת אדמה (ל''ת)

    השכינה, 26/06/08 18:02

    הגב לתגובה זו

    • והארנונה תהיה זולה יותר.. (ל''ת)

      חלי, 26/06/08 21:44

      הגב לתגובה זו

    • בגלל הרב בצרי, אולי באמת עוד תהיה. (ל''ת)

      בני, 26/06/08 23:42

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ממש מיותר.גם מסורתי/חילוני/שמרן++צריך למחות על העדר ערכי-אמת רצינים (ל''ת)

    מסורתי. למה ?!, 26/06/08 18:01

    הגב לתגובה זו

    • המצעד בעד ערכים

      אורן, 26/06/08 18:46

      סובלנות לשוני, שיוויון, אהבת חינם

      הגב לתגובה זו

      • לא לא לא חביבי

        יואב., 26/06/08 20:12

        המצעד בעד הרגזה התערטלות בפרהסיה וסוטות ממדרגה א (עזוב את הסטיה שלהם זה שהם הולכים ברחוב משווצים בזה ולא כלכך צנועים כמו שהם אומרים זאת זוטות ממדרגה א)

        הגב לתגובה זו

        • המצעד הזה צנוע.

          מ, 27/06/08 00:41

          תסתכל לפני שאתה פולט שטויות

          הגב לתגובה זו

      • אורן.כשכולם באונייה,אף1לא יסכים ש1 יקדח ברצפת תאו,הפרטי לכאורה לא?! (ל''ת)

        יחצונ מין/נטייה, 26/06/08 20:16

        הגב לתגובה זו

        • כל אחד ונקודת המבט שלו

          אורן, 26/06/08 23:32

          מבחינתי אתה הוא הקודח ברצפת האוניה.
          מבחינתך אני הוא הקודח ברצפת האוניה.
          כדי לחיות ביחד - איש באמונתו יחיה.

          הגב לתגובה זו

          • מי שמצניע אורחותיו, אף פעם לא מפריע לאף אחד. (ל''ת)

            סתם להכעיס?!, 27/06/08 13:29

            הגב לתגובה זו

  • 5.

    רחמנות - אנשים חולים

    שלום, 26/06/08 17:56

    צריך לתת להם לצעוד.קצת רחמים.

    הגב לתגובה זו

    • חולים

      גדי, 26/06/08 18:51

      נכון!
      צריך לעשות גם מצעד הגידמים והפיסחים, בו יציגו את גדמיהם לראוה. ומה בדבר מצעד הזונות? למה לא לגייס ילדות מתבגרות למקצוע עתיק, מכובד ומכניס?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    להיות עם חופשי בארצנו, ארץ ציון וירושלים (ל''ת)

    אורן, 26/06/08 17:54

    הגב לתגובה זו

    • הכונו למצעד-מחאת אוהבי פרגית בלאפה.העלאת מחירם הוא קיפוח התרנגולרים (ל''ת)

      ''שונאי-החטובים'', 26/06/08 20:35

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אלפיים איש מצפון ת''א עלו לרגל לירושלים

    רועי, 26/06/08 17:44

    זה הסיפור

    הגב לתגובה זו

    • שטויות רועי.כולם 2020, כולל2000 השוטרים. הכל פרובוקציה (ל''ת)

      כן לערכים,דיייי, 26/06/08 20:38

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בזכות הצעדה הזו אני תומך בחולי האיידס (ל''ת)

    מתושלח, 26/06/08 17:42

    הגב לתגובה זו

    • נכון,כל חולה צריך את טיפולו. (ל''ת)

      בלי שיחוש מקופח, 26/06/08 20:39

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הלילה תהיה רעידת אדמה וגשר המיתרים ייסדק! (ל''ת)

    בניזרי, 26/06/08 17:40

    הגב לתגובה זו

    • אבל בגלל הרקדניות,

      מרזל, 26/06/08 23:30

      לא בגלל המצעד.
      המצעד יביא לשיטפון מחר בבוקר.
      אסור להתבלבל.

      הגב לתגובה זו

    • אמן,אמן רק שיעיפו אותו מפה. (ל''ת)

      ד, 26/06/08 23:39

      הגב לתגובה זו

    • באמת תהיה רעידה אבל בגלל הגשר המכוער ולא בגלל המצעד

      ציני, 27/06/08 00:07

      מה תקעתם אצבע משולשת לשמיים באמצע ירושלים

      הגב לתגובה זו

      • חסר בעיות במדינה,באים עוד משנאת חינם?!גם רגיל(גבר/אישה)מיותר לצעוד. (ל''ת)

        הצבור חייב לדעת, 27/06/08 13:38

        הגב לתגובה זו

      • מצעד הריקנות . (ל''ת)

        מצער השפיות., 27/06/08 13:54

        הגב לתגובה זו