• 55.

    אשכנזי מהירוקים

    איש ח''א, 04/08/08 12:39

    רון ארד הוא מח''א - כלומר לא מחיילנו?
    לכן לא היה ולא יהיה צריך להחזיר אותו?
    לרמטכ''ל
    תנסח במדוייק את דבריך...

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מסוכן...................... (ל''ת)

    RUBEN, 04/08/08 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    די מדיבורים. שקט! לא מדברים ! רוצים לקבל הבנים ! (ל''ת)

    מתנה ש., 26/06/08 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    55 מיליארד לשנה ואין להם מושג ירוק מה עושים ????? (ל''ת)

    ראש מטה, 26/06/08 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ומה עם חובתך הערכית לגבי הפקרת מפקדי מלחמת לבנון שוינוגרד זיכה?... (ל''ת)

    אשכנזי דו פרצופ, 26/06/08 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ואיפה היית עד עכשיו אשכנזי? מסתתר ופוחד להביע דעה? פוליטיקאי קטן... (ל''ת)

    בושה, 26/06/08 08:19

    הגב לתגובה זו

    • אני גאה ברמטכ''ל אשכנזי, מוכן למסור את בוגי יעלון תמורת גלעד שליט

      ערן שרון, 27/06/08 05:57

      החיילים היו שם בשבילנו, אנו חייבים להם את זה - לעשות הכל להשיבם הביתה, בכל מחיר

      על מדינת ישראל לשחרר את גלעד שליט מיד גם במחיר של שחרור אסירים נפשעים עם דם על הידיים. כל תרחיש אחר כמוהו כבגידה בלתי נסלחת של המדינה בערכיה ובאזרחיה

      המדינה לא מתאמצת לשחרר את השבויים - פראייר מי שיתגייס למלחמה הבאה של דגנראל בוגי יעלון ואחרים.

      הקוד המוסרי היה פעם-
      אחד למען כולם, כו-לם למען אחד.

      הקוד המוסרי החדש מבית בוגי הדביל-
      המדינה פרזיטית ומסירה אחריות מחייליה ושבוייה ובני משפחותיהם.
      הם היו שם בשביל כולנו, אחרי שנתיים די למשחקים- יש להשיב אותם הביתה מייד!

      אגב, אחרי ששיחררנו רוצחים מתועבים תמורת סוחר סמים, שהלך לשם מרצונו החופשי (ולא נשלח למשימות הגנה על המדינה) קל וחומר שיש להשיב את הבנים הביתה מייד. בלי תרוצים, בלי משחקים.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    לשחרר קונטר חי , זו הפקרות שכבר בעבר החמירה את מצבנו .

    לא לחזור על זה., 26/06/08 07:56

    אסור שו ושוב להוכיח לאוייב שאנו מדינת סמרטוטים. תמורת חיילים מתים, יש לתת לא יותר מאשר שבויים מתים. זו השפה היחידה שהחלאות האלה יבינו. אם רגב וגולדווסר מתים, יש להוציא את קונטר להורג ומיד.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הלוואי - בינתיים ההרגשה היא של הזנחת הבנים!!

    שירלי, 26/06/08 07:32

    אני לא מקנאה בשום אם יהודיה שבנה נפל בשבי, שאין לה יום ולא לילה - ותלויה בחסדי פוליטיקאים לשחרור בנה!!

    הגב לתגובה זו

    • לשירלי, אני באותה דעה כמוך (ל''ת)

      עדו, 26/06/08 22:08

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    למה צריכים עשרות ומאות ישראלים להרצח בפגועי טרור בגלל שליט????

    לשאול ללא חשש., 26/06/08 07:32

    תפקידו של צה''ל להגן על אזרחי המדינה. בגלל חייל אחד, ישחררו מאות מחבלים מסוכנים שרצחו וימשיכו לרצוח בנו. אין כל הגיון שעשרות ישראלים ישלמו בחייהם עבור רב''ט שליט.
    אני רוצה את שליט בבית אבל לצערי, המחיר בלתי אפשרי.

    הגב לתגובה זו

    • ל-47, קל להגן על דעה כזו כשאין לך כל נגיעה אישית לענין (ל''ת)

      אזרח מצפוני, 26/06/08 22:05

      הגב לתגובה זו

    • ל-47, ברור שאתה אדיש לגורלו של חייל כל עוד אינו ממשפחתך (ל''ת)

      מגיב ללא חשש, 26/06/08 22:09

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא בכל מחיר

    מנשה, 26/06/08 07:25

    מצווה גדולה זה פדיון שבויים אבל גם חכמנו אמרו מצווה גדולה אבל לא בכל מחיר .למען הדורות הבאים .

    הגב לתגובה זו

    • ל-46, למען הדורות הבאים יש לתקן המחדלים שגרמו לחטיפות

      ישוחרר שליט מיד, 26/06/08 22:11

      מחדלים שלפי הדיווחים טרם תוקנו, למרבה התדהמה ! ידע כל חייל עברי שמשרת במקומות מסוכנים שאין לו ביטוח כנגד חטיפה, ושהצבא לא עשה ולא עושה עדיין די כדי למנוע חטיפות !!!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לתרגם את הזעם לפעילות מעשית לחיסול כנופיית תבוסה עכשיו ! (ל''ת)

    או שתושמדו, 26/06/08 07:00

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אתרוג אידיוט נולד (ל''ת)

    ייאוש עמוק, 26/06/08 06:59

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ואותי לימדו שהערך הבסיסי של חייל להגן על עמו ומולדתו ולהלחם על הבית (ל''ת)

    לא תבוסה וכניעה, 26/06/08 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הרמטכ'ל הגיבור זקוק לצנזורה של הקאפו מפראבדה וזה אומר הכל (ל''ת)

    העם לא טפש, 26/06/08 06:56

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שכחתם מי מינה אותו ???? כנופיית פרץ המובסת !! (ל''ת)

    ואתם מתפלאים, 26/06/08 06:54

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חונכי תבוסה עכשיו של אשכנזי גאים בחניך שלהם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מובס אמיתי, 26/06/08 06:52

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    קורס פיקוד ומטה במתכונתו החדשה, המשתפת דרגי פיקוד מבצעיים מכלל חילו

    טורונטו טורונטו, 26/06/08 05:54

    מה חדש? במתכונת הקודמת הלכו לפי בית יוצאי סיירת מטכ''ל, עושים רוח ומתרוממים. בשיטה שלפני סיירת מטכ''ל העיפו את אלו אשר עשו רוח והתרוממו, למעט כמה שעברו בין הטיפות ושלטו בצה''ל כשני עשורים, וקידמו את אנשי שלומם לפי יחוס אבות ויחוס פוליטי.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צודק! הגיע הזמן להודות - הקוד המוסרי של בוגי מסוכן

    ערן שרון, 26/06/08 05:37

    איזה הבדל בין אשכנזי לבוגי הדגנראל
    לכל הפוליטיקאים, דגנראלים קשקשנים יקרים. מושחתים נמאסתם !

    כן, בכל מחיר - שלחתם אותם להגן עלינו? הגיע הזמן להחזיר את הבנים הביתה

    אנשים לא טיפשים, נראה כמה קופצים יגיעו לשרת במלחמה הבאה שלכם !

    עכשיו לפחות אנו יודעים שהמדינה תתכחש אלינו.. זה הקוד המוסרי החדש- ''התכחשות''
    ''מוכנים למו''מ, אבל לא בכל מחיר''
    ''גלעד שליט יכול לחכות'' וכו'

    ושיא השיאים השבוע היה של הדגנראל בוגי, שניסח את הקוד המוסרי החדש ''מדינת ישראל אינה יכולה להרשות לעצמה לשלם את המחיר שהחמאס דורש בתמורה לשחרורו של גלעד שליט''
    מה אתה אומר ???

    ומר נתניהו, אם זה מועמדך להיות שר ביטחון.... חחחח , אז באמת כדאי שתעשה שלום בכל מחיר ומחיר, כי במלחמה הבאה לא יהיו לך חיילים !!!!!!!!!!!!!!!

    דיי, אנחנו לא פראיירים !

    ולכל הציניקנים המפחדים משיחרור מחבלים- תגידו לי, מה עדיף? שהמחבלים ישארו במלון 5 כוכבים על חשבון המדינה משך שנים? או אולי שנשחרר אותם ונחסל אותם מהאוויר כמו שאנחנו יודעים טוב טוב לעשות ?

    מה שבטוח - הבנים צריכים לשוב הביתה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    שלחתם אותם? עכשיו תחזירו אותם הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כאבא של מועמד לקורס-טיס - קראתי מכתב מצמרר

    אבא של חיילים, 26/06/08 05:22

    קראתי אתמול מכתב מצמרר שכתבה מישהי, הטוענת שהיא ''יודעת'' דברים עליהם היא כותבת: היא הזכירה דברים שהוקלטו מפי אילן רמון, צעיר טייסי השמינייה שהפציצה את הכור הגרעיני בעיראק, כאשר נשאל (בסרט שצולם על התקיפה ההיא) אם אינו פוחד שמטוסו יופל והוא יפול בשבי עיראקי: ''אין לי ספק שיוציאו אותי משם !'' ושואלת הכותבת (לדבריה - בת-משפחה של שבוי שחזר מהשבי הסורי אחרי מלחמת יום הכפורים): לנוכח הפקרת 3 השבויים הנוכחית בידי ממשלת-ישראל, מה יגידו הטייסים המתאמנים אולי כיום לפגוע ביכולת הגרעינית באיראן, אם ישאלו אותם אותה שאלה ? האם עדיין יהיו בטוחים ללא ספק שיוציאו אותם מהשבי אם חלילה יפלו בו ? או אולי יהססו אחרי פרשות גלעד שליט, אודי גולדווסר ואלדד רגב לצאת למשימה ? וזאת לא פגיעה בבטחון-ישראל ?! מסיימת בשאלה רטורית כותבת המכתב .

    הגב לתגובה זו

    • האם חשבת על חבריהם של גלעד, אודי ואלדד? אלה אשר נהרגו.

      שי, 26/06/08 09:08

      יחד עם גלעד שליט, היו עוד כמה לוחמים בטנק. האם מי שהוא זוכר את שמם? ומה עם חבריהם להאמרים של גולדווסר ורגב ושמונה הטנקיסטים אשר נהרגו במרדף הראשון אחרי חוטפיהם? האם מי שהוא זוכר את שמם? תומך במשפחותיהם?
      בבקשה לא לאבד פרופורציות. במלחמה יש חיילים המאבדים את חירותם, כאשר חבריהם מאבדים את חייהם. החובה הראשונה של הממשלה היא לצמצם אבידות עתידיות בנפש. אם שחרור מחבלים עם דם על הידיים היא הדרך לעשות זאת, אז חובה לשחרר אותם. אם לעומת זאת ההערכה היא כי שחרור מחבלים כאלה רק יגביר הטרור ויעודד חטיפות נוספות (בכל חטיפה יש חטוף או שניים אבל גם כמה הרוגים) אז חובת הממשלה לא לשחרר מחבלים ולא לעשות עסקאות המעודדות טרור.

      הגב לתגובה זו

      • לשי, הצגת הדברים על ידך פשטנית. מה הקשר מי זוכר לא זוכר ?

        אחת שקראה ספרים, 26/06/08 22:18

        אלה נהרגו, ואלה נחטפו. מי שהכיר את הלוחמים שנהרגו בקרב זוכר אותם.

        אין לערבב דבר בדבר. מרגע שהממשלה החליטה להגיב על החטיפה בדרך שבחרה, היא אחראית מאז ועד היום ועד בכלל להבטיח חזרתו של כל חייל חטוף הביתה.

        ויותר מזה, הממשלה חייבת לוודא שהכשלים שהובילו לאירועי החטיפות אכן תוקנו ואת זה אין איש עושה. הלואי שאשכנזי היה מתרכז רק בזה - דיינו.

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    קצר ולעניין

    ארז, 26/06/08 04:48

    עד עכשיו נרצחו 180 יהודים בידי מחבלים ששוחררו בחמש השנים האחרונות. הבעייה שלנו - זיכרון קצר ורגשנות בשפע

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גבי, תחזיר גם לחיים את חבריו שמתו כי הוא לא נלחם!!

    אריק, 26/06/08 04:10

    לא להרדם בשמירה ולהלחם נגד מחבלים, זו לא היתה חובתו? או רק לנו יש חובות?
    גם אתה התחלת להיות פוליטיקאי?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לענוד סרט צהוב ולעלות לירושלים ביום ראשון - חובת כל אם עבריה !!! (ל''ת)

    אני אהיה שם, 26/06/08 03:43

    הגב לתגובה זו

    • אימהות מפוכחות ...

      דודו, 26/06/08 06:37

      מה הן תעשינה ? מצד אחד - כמו כל אם, גם הן יודעות מהו בן בבית. מצד שני - הן גם יודעות ששחרור קטן כזה יביא להרבה קרבנות נוספים, רחמנא ליצלן. מאיר דגן - הוא לא האיש הרע. הוא האיש המפוכח, שאינו נסחף בזרם הרגשני של המשפחות והתקשורת.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מדבר גבוהה- כשל במבחן התוצאה- לא פלא שהאמון בצה''ל ובמפקדיו - אפסי (ל''ת)

    דו-פרצופי מבחיל, 26/06/08 03:41

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יש בעיה

    אזרח, 26/06/08 02:11

    אתם לא מחזירים חיילים,אתם מחזירים גופות שלהם ותמורתם משחררים מאות מחבלים . למישהו יש ספק שזה גורם למוטיבציה גדולה לאירגוני מחבלים להמשיך עם החטיפות של החחילים ורציחותם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בתנאי שהם חיים

    פ, 26/06/08 01:05

    כי אם לא נתנה את השבת חיילינו בעודם בחיים, הרי שבשבי חייהם יהיו הפקר. לכן אסור לעשות אף עיסקה עם החיזבאללה, גם לא תמורת מידע על גורלו של רון ארד. חוק בל יעבור צריך להיות שמחליפים שבויים חיים בשבויים חיים, וגוויות בגוויות.

    הגב לתגובה זו

    • כשאתה או מי ממכרייך יפלו בשבי-אקבל את תגובתך! (ל''ת)

      פ-המטומטם התורן, 26/06/08 07:35

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מילים מילים. מילים מילים. הוא בדה ממוח הקודח...

    אליעזר בן-יהודה, 26/06/08 00:44

    ''חובתנו הערכית'', דהיינו לא ''חובתנו המעשית''?

    הגב לתגובה זו

    • אליעזר! לא יכולת להמציא שפה קצת יותר

      מ. כספי, 26/06/08 05:16

      ?

      הגב לתגובה זו

    • צריך להתחשב באשכנזי:

      ד''ר נו-נו, 26/06/08 08:18

      מי שמינה אותו היה פרץ, שבחר ברמטכ''ל איתו יוכל להגיע להבנה מלאה (כלומר אחד ברמה שלו עצמו), ואתה לא צריך לבלבל אותו עם הבחנות פילוסופיות מסובכות מידי. אבל אם אתה מוכרח, לפחות שים ניקוד ותמונות גדולות כדי שהוא יביןאת הנושא.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חובתנו להשיב כל חייל שנפל בשבי, אם אפשר ללא השפלה וכניעה. (ל''ת)

    אנטיביוטיקה., 26/06/08 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לפי אשכנזי גם חובתנו הערכית להחזיר שטחים

    יוסף, 26/06/08 00:22

    שאשכנזי ילך לארץ נהדרת הוא בדיחה
    כל תקופתו שדרות מופצצת
    עכשיו הוא ליקק להנייה את הרגליים בשביל רגיעה שבמהלכה הנייה מתחמש
    גבי אתה מעפן

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה לגבי החובה הערכית להגן על אזרחי הנגב המערבי? (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 25/06/08 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רמטכ''ל גבר

    אני, 25/06/08 23:36

    לפחות הרמטכ''ל שלנו גבר

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אשכנזי מלקק לתקשורת השמאלנית (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 25/06/08 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חובתינו לחזור לעזה ומיד וההתנתקות היא אם כל חטאת (ל''ת)

    בן, 25/06/08 23:19

    הגב לתגובה זו

    • הצעה! לשלוח את כל מתנגדי ההתנתקות חזרה לעזה שיחנקו שם בלעדינו (ל''ת)

      חי ניר, 26/06/08 06:30

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אשכנזי מלקק לתיקשורת השמאלנית, זה הכל!! (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 25/06/08 23:10

    הגב לתגובה זו

    • אשכנזי הוא בושה

      בושה של רמטכ''ל, 26/06/08 01:19

      מתבטא כמו איזה עיתונאי.

      אני מעריץ את אולמרט ששומר על ביטחון ישראל הרבה יותר מכל הגנרלים של בתי קפה כמו אשכנזי.

      ולמשפחות החטופים - תסתמו כבר את הג'ורה המסריחה שלכם. עושים הכל כדי להחזיר את החטופים !!! בילמו את פיכם ומייד !!!

      הגב לתגובה זו

      • עד מניו פולטי

        ירון, 26/06/08 08:26

        אתה בטח מנוי פוליטי של אולמרט אתה סתם 0000000 לא אכפת לכה מהעם והמדינה רק שלכה היה טוב מי אתה שתומר למשפחות החטופים גורה

        הגב לתגובה זו

    • שונאי שמאל פשיסטים תאבי בצע וצמאי דם גזענים ארורים (ל''ת)

      אמיר, 26/06/08 06:32

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    האם מניעת ביקורי קרובים אצל מחבלים כלואים,נכללת בהגדרת ''לעשות ככל

    דרור מרמת גן, 25/06/08 23:09

    יכולתנו'''' או שמדובר רק לפגוע בבטחון המדינה ככל יכולתנו?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הרמטכ''ל: זוהי חובתנו הערכית להשיב כל חיילינו שנפלו בשבי

    ...., 25/06/08 22:43

    לאוולה!!!!!!!!!!!!!!!

    אז תחזירו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    השאלה היא האם כאזרח תיהפך ל''בוגי''...??? (ל''ת)

    תם, 25/06/08 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל הכבוד לרמטכל,אין מילים (ל''ת)

    יוספי__________, 25/06/08 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אשכנזי, תצא מההיסטריה...חובתכם היא להגן על המדינה קודם כל ובכל מחיר

    זיגי אמסלם, 25/06/08 22:11

    שדרות, שמעת?...אחר-כך חובתכם להגן על האזרחים במדינה...ורק בסוף דואגים לחיילים. זה הסדר. הבינות?...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בעיני ככה לא מתבטא או מתנהג מי שקורא לעצמו רמטכ''ל! צר לי מאד! (ל''ת)

    עידו, 25/06/08 22:10

    הגב לתגובה זו

    • אני גאה ברמטכ''ל אשכנזי; להחזיר את בוגי יעלון תמורת גלעד שליט

      ערן שרון, 27/06/08 05:53

      החיילים היו שם בשבילנו, אנו חייבים להם את זה - לעשות הכל להשיבם הביתה, בכל מחיר

      על מדינת ישראל לשחרר את גלעד שליט מיד גם במחיר של שחרור אסירים נפשעים עם דם על הידיים. כל תרחיש אחר כמוהו כבגידה בלתי נסלחת של המדינה בערכיה ובאזרחיה

      המדינה לא מתאמצת לשחרר את השבויים - פראייר מי שיתגייס למלחמה הבאה של דגנראל בוגי יעלון ואחרים.

      הקוד המוסרי היה פעם-
      אחד למען כולם, כו-לם למען אחד.

      הקוד המוסרי החדש מבית בוגי הדביל-
      המדינה פרזיטית ומסירה אחריות מחייליה ושבוייה ובני משפחותיהם.
      הם היו שם בשביל כולנו, אחרי שנתיים די למשחקים- יש להשיב אותם הביתה מייד!

      אגב, אחרי ששיחררנו רוצחים מתועבים תמורת סוחר סמים, שהלך לשם מרצונו החופשי (ולא נשלח למשימות הגנה על המדינה) קל וחומר שיש להשיב את הבנים הביתה מייד. בלי תרוצים, בלי משחקים.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה אני לא סופר את ה-SO CALLED הרמטכ''ל הזה? (ל''ת)

    איש משמים, 25/06/08 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    האח שח אבי אשכנזי מפקד פו''מ שכתב דוח תחקיר חטיפה שרלטני מדבר...

    סיגל א., 25/06/08 22:00

    כולם יודעים מי זה אבי אשכנזי אח של גבי אשכנזי ה''חכם מכל אדם...''
    כעת נזכרת לפטפט גבי?
    מה קרה ?
    שום דבר לא יעזור לך, לא יישמתם אף לקח ממלחמת לבנון השניה כי בפועל אין מה ליישם ואתה יודע שכל אמירותיך על לבנון השניה הן פןפוליסטיות
    ממליץ לך לפתוח את עמ' 186 בספרו של עמיר רפפורט ''אש על כוחותינו'' :שם יש לך אשמה מרכזית בתככים של מלחמת לבנון והאמן לי רפפורט יודע על מה הוא מדבר...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רמטכ''ל פטפטן ושרלטן. (ל''ת)

    חייל שלו, 25/06/08 21:58

    הגב לתגובה זו

    • מתנחלים גזלנים תרדו מאשכנזי בזכותו אתם יושבים בשטחים (ל''ת)

      נמני, 26/06/08 06:37

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    גבי! אתה ניראה מיוסר. זה בגלל מי ששמו מעליך??

    יואב בן צרויה, 25/06/08 21:54

    הכל התחיל עם מדחאת יוסף הי''ד בקבר יוסף (או באסון צאלים כשמסוק הרמטכ''ל טס לו ומשאיר פצועים בשטח). נכון!
    צדקת! בשני המקרים אותה האישיות היתה פעם רמטכ''ל ופעם רוה''מ.
    כל עוד הליצן הזה מתעתע בנו, לא יהיה ביטחון לתושבי הדרום, החיזבאללה ימשיך ויתעצם, לאירנים תהיה פצצה גרעינית
    ושום שבוי חי או מת לא יחזור הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אתה צודק אבל לא יכול להצדיק את מעשיהם של ההורים

    asher, 25/06/08 21:54

    מי כמוך יודע שכל העצרות, כל אמרות והסיסמאות רק נותנים לגיטימציה לחמאס ולחיזבאללה לחטיפה וכן גם העלאת הדרישות שלהם לתמורה. אתה יודע שהמחיר יכול לגבות מחיר דמים גבוה יותר של קורבנות אחרים. כל חייל הינו שהיד. כל חייל מגוייס להגן על עמו ומדינתו. אך, חובתנו להחזירו הינה ראשונה במעלה. לכן, אדוני הרמטכ''ל, צריך אסטרטגיה לטפל בעורף המזיק בדיוק כמו בחזית המאיימת.
    השתיקו את כל החגיגה שגורמת לאוייב את הסיפוק לו הוא מייחל.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    במלחמת העולם השניה נהרגו 50 מליון נפשות 80% מהם לא חזרו הביתה. (ל''ת)

    מה לעשות?...מה, 25/06/08 21:53

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גבי - תחזיר את המפתחות אתה מחושק פוליטית (ל''ת)

    גבי איכזבת, 25/06/08 21:44

    הגב לתגובה זו

    • תוקפי אשכנזי בבונים ימניים מההתנחלויות, בקרוב תפונו מהשטחים הכבושים (ל''ת)

      רועי, 26/06/08 06:34

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה שאני מתפלא

    נח, 25/06/08 21:39

    שהרבנים ,הדוסים למינהם מחניסים את האף שלהם לכל דבר שלא בדיוק שייך להם.
    אבל לדרוש לקיים מצות פדיון שבויים שזה אחת המצוות הגדולות אף אחד לא פותח פה ומצפצף.

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך להחניס את האף שלך בטמטום אולי פעם תהיה פחות נבער (ל''ת)

      אהבל אולמרטי, 25/06/08 22:04

      הגב לתגובה זו

    • חוץ מהחבדיניקים (ל''ת)

      מישהו, 25/06/08 22:16

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אמינות אשכנזי זהה לזו של רה''מ בעיני העם לראשונה מהתקומה (ל''ת)

    אזרח מודאג, 25/06/08 21:38

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חרטומי הקרייה אומרים שגם במחיר השמדת ישראל החאמאס לא ייגרור אותם (ל''ת)

    למלחמה על הבית, 25/06/08 21:38

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ה-''שפוט'' מדבר מגרונו של עו''ד אולמרט כראוי לפודל מאולף (ל''ת)

    מאלף כלבים, 25/06/08 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    רק על להלחם על החזרת חלקי הגופות לא חשבו בצהל של המובסים ?????????? (ל''ת)

    55 מיליארד לשנה, 25/06/08 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לשחרר אבל לא בדם אחרים

    אפרים, 25/06/08 21:31

    לשחרר אסירים רוצחים שנאסרו ע''י כוחותינו, כשאין שום ספק שהמשוחררים הללו יחזרו ויהרגו יהודים. זה לא נקרא שיחרור שבויים שלנו, זה נקרא הקרבת קורבן דם. לשחרר חייל אחד שלנו בדם חיילים ויהודים אחרים.

    במקום להיכנס בהם בכל הכוח שישלמו מחיר כבד שלעולם לא יתחשק להם לחטוף יהודים. נותנים להם פרס!

    רק ממשלה שאין לה שום סולם ערכים, חושבת שמילים יפות על שיחרור שבויים שווים משהו. איזו ראייה קצרה?

    בהלכה היהודית יש פסק ברור, אין פודים את השבויים יותר מכדי דמיהם, כדי שלא לעודד חטיפות נוספות.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אם היית שוונ משהו אבק אדם יהודי הייתה מחזיר את הגופות במלחמה (ל''ת)

    ובאיום על לבנון, 25/06/08 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חובה לסלק את מינוי תבוסה עכשיו אשכנזי יחד עם החונכים שלו (ל''ת)

    היום ולעזאזל, 25/06/08 21:25

    הגב לתגובה זו

    • עם פה כמו שלך חבל שאתה לא נפלת בשבי .

      דני ב., 25/06/08 21:50

      האמן לי לא היו עושים שום עסקה כי מי היה צריך אותך כאן?

      הגב לתגובה זו

      • לאחמד ב. מתאים רמטכ'ל מתבוסה עכשיו (ל''ת)

        אחד משלהם, 26/06/08 06:51

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. (ל''ת)

      איציק, 26/06/08 07:54

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש שום חובה של מדינה לחייל !!!!!

    df, 25/06/08 21:20

    לחייל יש חובה כלפי המדינה, למדינה חובה לאזרח ולא הפוך !!!

    הגב לתגובה זו

    • *אין שום חובה של מדינה לחייל !!!!! (ל''ת)

      df, 25/06/08 22:01

      הגב לתגובה זו

    • החובה היא גם של המדינה כלפי חייליה

      דניאל א., 25/06/08 22:24

      אחרת למה שאהייה מוכן להתחייב למדינה.
      הדדיות היא יסוד כל הסכם הוגן

      הגב לתגובה זו

      • אין שום הסכם זה חובה, הסכם עשו עם ערפאת (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 25/06/08 23:51

        הגב לתגובה זו