• 17.

    מעניין למה רק הח''כים הערבים ואוהדיהם התנגדו לחוק

    אחד שואל, 25/06/08 09:22

    מעניין למה הח''כים הערביים ואוהדיהם ממרץ מתנגדים לחוק דרומי , יתכן והם יודעים מאיזה מגזר מגיעים גנבי הרכב ,גנבי הציוד החקלאי ,גנבי התוצרת החקלאית ,גנבי הכוורות ,גנבי הצאן והבקר ?? סתם שאלה .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ריח לא נעים במבצר ושקר שחוזר על עצמו...אינו אמת

    עמי, 25/06/08 09:07

    חוץ מאר''הב,אין הרבה מדינות עם תרבות
    אירופאית עם חוק דומה. מי הדמגוג ?
    אר''הב הינה היחידה עם עונש מות. האם זה
    יצדיק חזרה לעונש מות בישראל (אולי סקילה) עונש שהאספסוף שתומך בישראל כץ
    בודאי יריע. ואולי גם לגדום ידי גנב...

    הגב לתגובה זו

    • אולי כי בארצות הברית יש עדיין איזשהו מושג של צדק

      ל, 25/06/08 09:40

      בניגוד לאירופה שמרוב רחמים על מסכנים הולכת להפוך למוסלמית

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    טוב מאוד - הגיע הזמן

    ארז, 25/06/08 08:34

    חבל שיש צורך בחוק כזה, אבל הוא מחוייב המציאות. ומי שלא רוצה להיפגע, שלא יפרוץ ושלא יגנוב.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ישראל כץ ודומיו מהליכוד ושס שדירדרו את המדינה לשפל מדרגה. (ל''ת)

    ג .מרכז, 25/06/08 08:22

    הגב לתגובה זו

    • לא יעזור לחוואים.רק נתניהו+כצ++כב2003-5=צמיחה)יפנו יהודי יו''ש+רמה++ (ל''ת)

      ''שלום-אכשיו'' !!, 25/06/08 09:47

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ישראל כץ ודומיו מהליכוד ושס שדירדרו את המדינה לשפל מדרגה. (ל''ת)

    ג .מרכז, 25/06/08 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    BARUCH HASHEM (ל''ת)

    dany, 25/06/08 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    במדינה עם אלימות גואה רשיון להרוג זה הדבר האחרון שצריך

    ארז, 25/06/08 06:46

    במקום לתת רשיון לאזרחים להרוג, ומחר הם יהרגו את הבן של השכנים שחזר שתוי ובטעות נכנס לבית שלהם, תן עונשי מינימום של 14 שנה על פריצה לבית. תאמין לי שהפריצות ירדו הרבה יותר.

    כעת מה שיקרה הוא שפורצים יבאו חמושים, ויתחילו קרבות של יריות בחסות החוק ברחבי הארץ, והכל בברכת חה''כ כץ.

    אם היתה בארץ מערכת אכיפה אמיתית, עם 14 שנה לפורצים, 50 שנה לרוצחים, 90 שנה לאנסים, ו-200 שנה למזהמים של הסביבה (שרוצחים המונים) לא היה פה פשע.

    הגב לתגובה זו

    • גם במדינה עם מערכת אכיפת חוק מתוקנת...

      ארז, 25/06/08 08:32

      צריך להיות ברור שמי שמגן על הרכוש שלו חסין מאחריות פלילית. אם אתה לא רוצה להיפגע, אל תפרוץ לבית שלי - זה עד כדי כך פשוט.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ואם אולמרט יחזיר את בגץ מידי כנופיית שלטון החוק

    amir, 25/06/08 05:49

    אני בוחר בו פעם נוספת

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הגיע הזמן.

    פורע חוק., 25/06/08 05:40

    לעשות בדק בית בנושא ההחקיקה על עברות רכוש.
    לעשות בדק בית בהיכלי בתי המשפט ובעונשים המגוכחים שהשופטים פוסקים לעברייני הרכוש.
    ולנער את המשטרה ששמוערכת כאחת הגרועות .
    ואסור להפוך את ישראל למזרח הפרוע.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    . סוף סוף נחקק החוק הכל כך מתבקש ומובן מאליו (ל''ת)

    . סוף סוף נחק, 25/06/08 02:17

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אין לאיש זכות

    תומר רז'קובצקי, 25/06/08 01:40

    לא לאפשר לאדם להגן על רכושו שלו מפני גניבה. לפורצים כרגע יש יד חופשית לגזול את רכושו של כל אדם משום שהמשטרה לא יכולה לטפל בכל פריצה ולעולם לא תוכל. חוק שנוטל מהאדם את הזכות להגן על מה ששלו בעצם נוטל ממנו זכות אדם בסיסית, ומותיר אותו עם תחושת חוסר אונים נוראה שבה בעצם הוא מופקר, וגם אם הוא תופס גנב שגוזל את רכושו אין הוא יכול לפעול נגדו בשום צורה שהיא.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    סוף סוף נחקק החוק הכל כך מתבקש ומובן מאליו,יישר כח לישראל כץ (ל''ת)

    איציק, 25/06/08 00:22

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חוק פשיסטי גזעני מגעיל (ל''ת)

    אלינוער זורקין, 24/06/08 23:45

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      גרגמל, 25/06/08 07:06

      אבל תלך להזדיין

      הגב לתגובה זו

    • למה החוק גזעני? כי רוב הפורצים ערבים... (ל''ת)

      גזען, 25/06/08 08:34

      הגב לתגובה זו

    • נכון, זו ''גזענות'' איומה נגד פורצים ורוצחים

      ל, 25/06/08 09:37

      רק מוכיח שכחברה איבדנו את הצפון המוסרי

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד, חוק מתאים להשתוללות שוברי החוק בארץ,ראו הוזהרתם (ל''ת)

    אליפז התימני, 24/06/08 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מדברי רבנו יוסף וסיריניוביץ' ג'וגאשווילי

    חז''לניק, 24/06/08 22:43

    כה אמר כבוד הרב:אין איש,אין בעיה...
    וכך היה.אט אט נעשו אנשים רבים ''לאין איש'',והנה, הפלא ופלא.הבעיות כמעט ונעלמו...
    אמנם נולדו בעיות אחרות ממש כבכל מקום.אך הבעיות שהיו עם אנשים,נעלמו כמעט כליל.
    אגב כך היה גם בארץ אשכנז.שם עלה לגדולה הרה''ג אדולף שיקלגרובר,ובתוך זמן קצר נעלמו הבעיות עם היעלמות האנשים.
    חבל מאד שאיננו מאמצים הלכה למעשה את הנסיון המצטבר של חז''לנו הנ''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    החוק הוא צעד נכון ומוסרי וצריך להיות חלק מחוקי היסוד

    ל, 24/06/08 22:28

    החוק הוא הייצוג הפשוט ביותר של הצדק הבסיסי
    שאומר שמי שינסה לפגוע בי, במשפחתי או בביתי ,דמו בראשו

    הגב לתגובה זו

    • ומי שחותך לנתיב שלי! ומי שלא מסכים אותי!!

      משה ויג'ילנטי, 25/06/08 00:38

      ממש צדק. חשבת הרבה על התגובה, או שזה בא לך טבעי?

      הגב לתגובה זו

      • נו באמת לא מצאת דוגמה יותר דמגוגית

        ל, 25/06/08 09:34

        יש הבדל עצום בין פריצה וגניבה מהמשק או מהבית
        לבין חוסר תרבות בכביש

        רק אצלך הדברים דומים
        אולי כי עקפו אותך בכביש כמספר הפעמים ששדו אותך ואתה כבר לא מפריד בין השניים

        וכן בניגוד אליך אני חושב לפני שאני כותב

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אל תדאג, ימצאו את הדרך לעוות את החוק כמו תמיד

    א.נ, 24/06/08 21:59

    במדינה שבה ילדים בני חמש עשרה רוצחים נשים זרות בדם קר, וילדים אחרים אונסים ילדות בתוך מקלטים, ועוד ילדים אשר סמים אצלם זה חלק מהשגרה היומיומית, אין למדינה אלא להוזיל את חיי האדם. הרי לא יתכן שהמדינה אחראית למחדלים האלה, לא יתכן שהחינוך הוא לקוי מיסודו, לא יתכן שהחילונות הנאורה שוגה, לא יתכן שעם ישראל כבר הגיע לשיא הציויליזציה כבר לפני אלפי שנים כאשר ''רצח'' היה משהו מאגדות עם, לא יתכן שהנאורות הערבית החזירה אותנו לעידן האבן... לא יתכן ש''הקידמה'' איננה אלא נסיגה, סליחה!, מפולת - כבר כשהיינו שימפזים היה יותר טוב.
    במהרה נמצא את בתי הכלא מלאים בילדי המי ומי, האליטות היהירות ועשירי ישראל. ילדים ירצחו בגלל שעמום - מה אתם רוצים מהם? אף אחד מהם לא קרא בקול רם וברור ''לא תרצח!'' בתורה. החילונים המציאו את הנאורות מחדש!
    בתלמוד הוזהרנו שהלבנת פנים היא שוות ערך לשפיכות דמים, ואילו החילונים רצו להיות ''ככל הגוים'' (אם הגוים רוצחים למה לא אנחנו?), כך הפכו שפיכות דמים ל''אי שפיכות דמים''.
    שופטינו כידוע אינם אוחזים במשפט העברי, אלא במין משפט שעטנז שהמצאנו בעצמנו או שהשאלנו מהנאורים במערב, או שאפילו ירשנו מהעת'מאנים. שופטים אלה הם חלק בלתי נפרד מאליטות החילונים אשר מסרבים להכיר בכשלון תפיסת החיים האוילית שלהם אשר הביאה עלינו את כל האסונות האפשריים ואשר הפכו את חיינו לגיהנום – פחד להסתובב ברחובות, בטחון הפך להיות חלום בלתי ניתן להשגה, משהו כמו שלום עם הערבים, משהו כמו לעוף כמו ציפור. ולכן שופטים אלה על מנת להמשיך ולהצדיק את דרך החתחתים שבה אנו הולכים לאחר שסטינו מדרך המלך, יקלו עם הרוצחים והפושעים – סופו של דבר זה הופך לחלק מהנורמה, הם מודעים לעובדה שגם ילדיהם נמצאים באותו בית ספר שבו גדלים רוצחים.
    והמצב רק יחמיר אלא אם כן נחזור לדרך המלך, אותה הדרך שאבותינו מצאו אחרי חיפושים של אלפי שנים – הם לא סתם אמרו את שאמרו הם למדו מהנסיון על עורם. אנחנו בטח לא חכמים מהם ואסור לנו ללכת אחרי אותם אלה שמאלצים אותנו להמציא את הגלגל מחדש – לא ניתן לכם להפוך אותנו לעוד עם אוילי ככל הגוים אשר סביבינו אשר דם האדם נשפך כמיים אצלם.

    הגב לתגובה זו

    • תקרא בספר שמות פרק כ''ב

      משה רבינו, 25/06/08 08:32

      אם במחתרת ימצא הגנב והכה ומת - אין לו דמים.

      הגב לתגובה זו

      • אם כ''צ ימשיך כפי שהצביע כמו טיבי,בגירוש יהודי הגוש,אז לא שווה=החוק. (ל''ת)

        כי לא יהיה בית, 25/06/08 09:16

        הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח שקראת את אותה תורה שאני קראתי?

      אודי, 25/06/08 09:42

      רק מה שקפץ לי לראש ב2 דקות בלי לחפש
      קין את הבל, צורך במבול נוח, מ''ט שערי טומאה במצרים, לית דין ולית דיין, חטא בת שבע, אליהו רצח 400 נביאי בעל בגלל אמונתם, הפיצול והיריבות בין יהודה וישראל, העלאת קורבנות, עבדות ועוד ועוד.
      יש לי תחושה שגם אז לא היינו בדיוק באיגרא רמה

      הגב לתגובה זו