• 99.

    Zehava Galon is Wrong

    ella, 19/07/09 02:00

    There are states in the United States that allow you to shot any intruder.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    חוק גזעני???

    יניב, 19/07/09 00:56

    היתכן שבטענת חברי הכנסת הערבים על - ''חוק גזעני'' הם מודים שהאחראים לפריצות ועברייני הרכוש במדינה הינם בדואים/ערבים?!
    :)

    מפליא לשמוע הודאה בעבריינות מכם!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אנחנו מרוצים מהמשפט

    ע.פ חיפה, 15/07/09 12:47

    טוב מאוד שידעו מה יכול להיות התןצאה בפעם הבאה לכל הגנבים העם איתך וכל האחמדים מהכנסת שיסתמו את הפה כי הם לא יותר טובים מהם

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    צעד חיובי המכסה על אזלת יד המשטרה, עכשיו יש להקל במתן נשק

    דיכי, 15/07/09 12:43

    בארצות הברית פורץ לרכוש מסכן את חייו, ואילו בישראל מי שמגן על רכושו הוא פושע.
    עכשיו יש לאפשר לאנשים הזקוקים להגנה לקבל נשק ברשיון, לצורך הגנה על רכושם וביתם.
    כיום מי שמבקש נשק למטרה כזה נדחה על ידי משרד הפנים, שאינו מאפשר כמעט לקבל נשק להגנת רכוש.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אחד החוקים הטובים

    רחל, 15/07/09 10:26

    אם היו החוקים האחרים נוקשים יותר - מעשי הפשיעה היו יורדים מתחת ל-0. וידע כל מי שפורץ לרכושו של האדם כי הוא מסכן את חייו - הוא יהרהר פעמיים לפני שהוא מבצע את הפשע. זהו הפתרון האולטימטיבי לעבירות הרכוש שהתבצעו ומתבצעות בהיקפים כל כך גדולים. הדבר נכון גם לגבי עבירות מסוגים אחרים כמו: הרג חפים מפשע על ידי בריונים ואנשי עולם תחתון, נסיון לרצח בין בני זוג. כלומר: גזר הדין דרומי מעלה את רף ההגנה העצמית והוא תמציתו. יבורך בית המשפט שזיכה אותו מאשמת הריגה וברכות לחברי הכנסת שתמכו בחוק ואישרו אותו. כל הכבוד!

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מעניין למה דווקא טיבי היה נגד החוק ההגיוני הזה

    ציונה, 15/07/09 10:03

    אולי בגלל שהוא הבן אדם האחרון בעולם שיש לו זכות להיות בממשלה של מדינת ישראל...
    אולי בגלל שהוא גם גונב להנאתו...

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מה המקצוע הערבי הנפוץ ביותר ?

    חידונאי, 28/10/08 13:32

    לעיין בספר בראשית, באמור על ישמעאל:
    והוא יהיה פרא אדם, ידו בכל ויד כל בו.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    גם בארה''ב מותר להרוג אנשים על רכוש, גלאון לא יודעת כלום (ל''ת)

    tkh, 28/10/08 05:57

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ח''כ מוחמד ברכה אומר שהחוק גזעני- הוא מודה שכל הפורצים בדרום הם ערבי

    אזרחית שלא פורצ, 25/06/08 22:19

    ערבים, אחרת למה הוא חושב שזה חוק גזעני? אם יהודי פורץ לבית של ערבי אז הערבי יכול להרוג את היהודי ולהיפך לפי החוק. אבל ח''כ מוחמד ברכה יודע שבדרום 70 אחוז מהפורצים הם בדואים או ערבים ולכן הוא מתנגד לחוק

    2. חכ''ית זהבה גלאון- גם בארה''ב יש חוק כזה ופעם אחרונה שבדקתי ארה''ב נחשבת לדמוקרטית. אז תעשי שיעורי בית לפני שאת פותחת את הפה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    בתורה כתוב ''אם במחתרת ימצא הגנב, אין לו דמים''

    חיים, 25/06/08 16:48

    כל גנב צריך לדעת שאם הוא מגיע בלילה ומפתיע ומסכן אחרים, אזי הוא עלול למות!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ''אחד החוקים הכי גזעניים'' - מוחמד ברכה, על ראש הגנב בוער הכובע!

    יהודי שומר חוק, 25/06/08 09:30

    אולי זה חוק בעייתי, מסוכן ושנוי במחלוקת, אבל מעניין למה החוק הזה גזעני??

    אולי בגלל שרוב הגנבים והפורצים הם ערבים? זה כנראה נכון לפי ברכה וטיבי...

    אז בעצם הערבים מודים שגניבה ועבריינות היא ענף התעסוקה העיקרי במגזר.

    לא אני אמרתי את זה...

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    חוק חיובי שמחזיר סוף סוף את היכולת של האזרח

    יופי של חוק, 25/06/08 08:07

    הקטן להתגונן:
    1.משום שהמדינה נכשלה להגן עליו בגנבות חקלאיות , בפריצות ועבירות רכוש לבתים ולעסקים, עד כדי כך שאנשים ועיסקיהם התמוטטו.
    2. ומשום שעברינות הרכוש והגנבות הפכו להיות כמעט בלעדית כלי של פורעים ערבים
    וחברי הכנסת ובראשם אלה שצועקים עכשיו
    ומתנגדים לחוק כמו טיבי ברכה ,וגלאון,
    עמדו מנגד ולא עשו דבר - כי ערבים דפקו יהודים וזה מותר.
    אז נקווה שלא עוד יצחקו גנבים בפנים של חקלאים , וידעו כי כשהם פולשים הם מסתכנים בחייהם .

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    טיבי למה אתה מתנגד? בגלל שרוב הפורצים הם ע'.

    בשם החוק, 25/06/08 07:02

    גם בכבשים הם נוסעים כמו מתורפים.
    אין דין ואין דיין.

    הגב לתגובה זו

    • חמודי, אתה עושה לעם ישראל פאדיחות...

      בשם החוקה, 15/07/09 10:05

      מותר לומר ערבים בארץ, כמו שמותר לומר יהודים.
      ואם הם נוסעים כמו מטורפים זו אשמתנו ואשמת המשטרה הפחדנית שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    חוק מרתיע

    אלמוני, 25/06/08 06:06

    אחרי שיפרצו,חס וחלילה, לבית ח'כ זהבה גלאון, נראה אותך מדברת.
    עד עכשיו מישפרפו לביתו לא היה יכול לעשות כלום, עכשיו לפחות יש חוק מרתיע.
    להרוג פורץ זה בכל זאת להרוג אדם וזה מוצא אחרון.אבל... עד עכשיו, במקרים בספורים, שתפסו פורץ ,שנכנס לבית שלך וגונב רכוש שלך, אם הספיקו לקחת אותו למשטרה (מקרה נדיר) המשטרה כולה עושה לו נו נו נו ושולחת אותו חזרה לפרוץ.
    כי למשטרה יש נושאים יותר חשובים על הפרק.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כנסו לפרופורציות. הרי לא מדובר ברצח ברוב המקרים

    שמואל, 25/06/08 02:52

    עד שהיה החוק הזה, אסור היה אפילו לתת מכה לאותו פורץ ולגרום לו זעזוע מוח. כי אז הוא היה תובע ומקבל את כספי בעל הבית - בלי לגנוב אפילו.
    לא צריך לרצוח, אבל לתקוף (לא רק להתגונן כהגנה עצמית), לתקוף את הפושע שבה להזיק לך. לתת לו מכות, לדקור אותו ולשתק אותו עד לבוא המשטרה.
    ואם בטעות הגזמת עם ההתקפה והרגת אותו - אתה משוחרר מאחריות פלילי.
    ככה צריך להיות מנוסח החוק.
    לא לעודד רצח - אלא לעודד התגוננות עצמית - גם הרכוש. בכל העמצאים העומדים לרשות בעל הבית.

    נ.ב. בטח עכשיו יו''ר ועד גנבים ארצי, מר גזלה, יכריז על שביתה כללית לאור הרעה משמעותית בתנאי העבודה :-)))

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    על זה הומצא המשפט ''על ראש הגנב בוער הכובע'' (ל''ת)

    ארנון, 25/06/08 01:51

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    איחור ובזבוז של 60 שנה

    אסף שיאון, 25/06/08 01:32

    החוק החדש מחויב המציאות לאור העובדה שהארץ פרוצה לאורכה ולרוחבה, בה הפשע משתלם, כשאוכלוסיות שלמות מודעות לפרצות בחוק ולדמוקרטיה האווילית של ישראל החיה בעוינות, איבה וחשופה לסיכון אזרחיה ולא השכילה לאמץ התנהגות - תגובה של תרבות ספר: רבים הנסחטים, המאויימים, שגופם ורכושם הפקר, כמו החקלאים בכל הארץ ובעלי עסקים ויש לאפשר להם להגן על גופם, רכושם וחייהם וכבודם. כן, לירות במי שפןלש לרשות הפרט ומאיים על דיירי המקום, שנמנעו וחששו להגן על עצמם. כאמור, רבים בארץ החיים על השוד והעבריינות, ומנצלים חדלון המערכות להגן על אזרחים תמימים. הניסיון הוכיח, כמו גם ברצח עו''ד פלינר ובפגיעה בשוטר שתפס על חם בדואי גנב מכוניות בלוד, כי גם אם נניח, העבריין לא התכוון לרצוח, הרי ברגע שהורע, הוא מהווה סכנה, פוגע ורוצח. במקרה של השוטר ושל עו''ד פלינר, לו היה מישהו יורה, היה מחסל עבריינים נאלחים ומציל חיי אדם. העובדה שאחמד אטיבי זועם על חוק זה, ברורה. שכן, כל מה שטוב, מועיל ומגן על יהודים ומפריע לאחמדים, זה מכעיס את אחמד. היו מקרים רבים שערבים דרסו שוטרים בכוונה תחילה ולא רק בדרום שהפך למערב הפרוע, כי אם גם באזור השרון. כן, הזכות להגנה עצמית

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    Mrs. Galhon

    Avi, 25/06/08 01:29

    is wrong. In the US a homeowner is allow to defend himself against thieves and robbers. There were several incidents that a family member was shot to death due to misidentification during night time and darkness. Before coming out with all kind of claims, she needs to research and investigate the issue.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לא ברור לי למה ש''ס לא התנגדו.

    tjs vtso, 25/06/08 01:26

    הרי ברור שזה חוק מפלה נגד ערבים ויהודים מיזרחיים שהם רוב עברייני הרכוש.
    אזקדימה, להשיג אקדח ברישיון ולישון בשקט!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    חוק הכרחי,סוף סוף. מתנגדים: הערבים וכאלו שלא נפגעו עדיין.

    איריס, 25/06/08 01:18

    פריצה אחת לביתה של החכית גלאון ודעתה תשתנה.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    כל הכבוד על החוק המבורך, ולכל יפי הנפש בינינו...

    רמי, 25/06/08 01:07

    סופסוף, הגיע הזמן שיהיה קצת צדק וביטחון לאזרחים שומרי החוק.
    אגב, זה שטויות שישראל היא המדינה הדמוקרוית היחידה שיש את החוק הזה.
    בפלורידה אומרים, שאם מישהו פורץ לך לבית עדיף לך לירות בו למוות ולא רק לפצוע אותו, אתם בטח תוהים מה הסיבה לזה.
    אבל זה מאוד פשוט, כי במשפט יהיה רק הצד שלך שיעיד!!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ח''כ טיבי גזען מסוכן-הוא מניח כי הפורצים שיפגעו הם ערבים

    רחל מרצ, 25/06/08 00:51

    ח''כ טיבי גזען מסוכן-הוא מניח כי הפורצים שיפגעו הם ערבים
    ההנחה כי רב הפורצים ערבים היא גזענית ומסוכנת
    ראוי שהיועמ''ש המשפטי יבדוק האם אין פה הוצאת דיבת ערביי ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ח''כ גלאון אני מקווה שלא תגיעי למצב שתתפסי פורץ בביתך ותצטרכי את

    אבנר, 25/06/08 00:28

    החוק הזה.
    החוק הזה הוא גם מוסרי שכן נועד לגונן על האזרח בביתו מפני פורצים-רוצחים.וגם הוא לא גזעני כי החוק לא מבדיל בין פריצה לבית כזה או כזה.
    אז על מה הבהלה?למה לא קמת והגנת על האזרח חסר הישע שמצא פורץ בביתו ונאלץ למסור את נפשו משום שלא היה חוק שיגן עליו?

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    חוק ראוי , כל הכבוד!

    אודי, 25/06/08 00:22

    תדע כל אם עבריה ( או ערבייה) שמסרה את גורל בניה בידי הראויים לכך.
    מי שנכנס לחווה מוקפת גדר, באמצע הלילה לא צריך לצפות לקבלת פנים אחרת בטח לא אחרי שמרעיל את כלבי השמירה ובידו ממיטב הצאן המקומי.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    GOLDA GALON תסתכלי לאוטה פוגל בעינים

    אחמד, 25/06/08 00:15

    ח''כ גלאון זהבה תסתכלי לאיטה פוגל בעינים.
    את מי את יותר אוהבת את איטה פוגל הפגועה מפורץ שסך הכל רצה את קיצבת הביטוח לאומי שלה, או את פטמה מג'נין ששלחה את בנה להרוג עוד יהודים חפים מפשע ויצא צדיק/שעיד ורצה רק 70 בתולות?
    זהבה יקירתי אצלינו ברשות שיתוף פעולה עם האוייב, לא עובר חלק.
    תשאלי את החברים.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    החברה של ההוצאה לפועל - דמכם בראשכם

    לוק, 25/06/08 00:06

    שאלה: האם מוציאים לפועל מטעם המדינה זהים במעמדם למוציאים לפועל מטעם המאפיה? והאם מותר לירות בהם כדי למנוע מהם לעקל רכוש?
    ומה עם שוטרים שבמסגרת תפקידם צריכים לפרוץ פנימה - האם גם במקרה זה יישלף קצוץ הקנה למנוע מהם לבצע את זממם?

    גזר דין מוות לגנבים בידי אזרחים, מזכיר לי את המערב הפרוע - אם הגענו עד כדי כך - אז באמת הלכה לנו המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מעניין למה דווקא החכי''ם הערבים נגד החוק. איזו גזענות!

    רוני, 24/06/08 23:53

    מה הם אומרים בעצם?
    שיש יותר גנבים ערבים?

    הגב לתגובה זו

    • על כך נאמר ''על ראש הגנב בוער הכובע''

      Erez, 25/06/08 00:23

      ח''כ מוחמד ברכה וטיבי יודעים היטב מאיכן מגיעים אותם פורצים. גנב ופורץ צריך להבין שיש סיכון מקצועי כמו : נהג מרוצים או צנחן.

      הגב לתגובה זו

    • כי כל הגניבות החקלאיות הן בידי ערבים..!! (ל''ת)

      .א.א, 25/06/08 00:31

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    עכשיו יש לשחרר לאלתר את שי דרומי (ל''ת)

    בלה בלה בלה, 24/06/08 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    למה ח''כ ברכה אומר שהחוק גיזעני ?

    א, 24/06/08 23:34

    מעניין מאוד
    האם בגלל שהיהודים פורצים לבתי ערבים ?

    הגב לתגובה זו

    • חזק מאוד!!!!!!

      אדי, 24/06/08 23:53

      אתה תותח, לא שמתי לב לזה בהתחלה אבל זה גדול.... :)

      הגב לתגובה זו

      • אתה מרגיש טוב כשאתה מגיב לעצמך? (ל''ת)

        נעה, 25/06/08 00:15

        הגב לתגובה זו

      • חזק מאוד! (ל''ת)

        אלכס, 25/06/08 00:26

        הגב לתגובה זו

    • כי הערבים גונבים ''בגלל הכיבוש'' ... הא ..הא..

      איריס, 25/06/08 01:08

      ברקה וטיבי יודעים מי הגנבים לכן הם מודאגים.

      הגב לתגובה זו

      • די כבר להגיב לעצמך יא פוץ (ל''ת)

        ש., 25/06/08 09:51

        הגב לתגובה זו

        • חחחחחחחחח (ל''ת)

          דווקא מצחיק, 11/12/10 14:14

          הגב לתגובה זו

  • 70.

    טיבי במדינות ערב כורתים את היד לגנב כזה!!

    חחחח, 24/06/08 23:21

    אז תגיד תודה שאתה חים במדינת ישראל שהיא יותר מתקדמת בהרבה ממדינות ערב כמו סוריה, ערב הסעודית וכו' אשר שם מוציאים להורג וכורתים אברים לשודדים ורוצחים!!
    אם היית גר בעזה או בערב הסעודית ממזמן כבר היית יושב בכלא על כפירתך ועל היותך חילוני אשר מטיף לדעות מערביות!!!
    תתבייש לך טיבי לך תגור בעזה ואז נראה מה יהיה עליך ועל הליברליות המזויפת שלך!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    סוף סוף חוק נורמלי. אחרי הפסיכים של חוק הקסדות, באנגים ושאר השטויות

    חופש לכל, 24/06/08 23:20

    סוף סוף המדינה דואגת לחופש שלנו. לחופש לחיות בבית בלי שיכנס מישהו בלי רשות. חברי הכנסת הלא ממש ברורים מכריחים אותנו ללבוש קסדות ובזה הורידו לגמרי את כמות רוכבי האופניים, העלו את הזיהום וחיסלו את הכיף, עכשיו איזה בן שושן רוצה להכניס ל5 שנים לכלא מי שמוכר באנג...חחחח....איזה עתיק הוא.
    אבל כן, מותר לי להיות תקפני מול פורץ. זה טוב, זה נכון, זה מבטא את זכויות האדם שלי, זכויות הקורבן הפוטנציאלי מול שלילת זכותו של התוקף

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    חוק מסוכן ובייחוד שאין רשיונות לנשק .

    צייד צפוני, 24/06/08 23:17

    החוק החדש עלול לגרום לאזרחים להחזיק בנשק לא חוקי. בגלל השיטה הקיימת היום
    שבא משרד הפנים לא מאפשר לרוב האוכלוסיה להחזיק בנשק .

    כל שימוש בנשק לא חוקי יגמר לא טוב למשתמש העבריין, וכדאי לזכור זאת לפני שמשתמשים בנשק כזה.


    הצייד

    הגב לתגובה זו

    • ומאיפה ישיגו נשק בלי רישיון?!

      מצחיק, 25/06/08 00:22

      רוב האזרחים הם שומרי חוק ולא יתחילו להסתבך בחיפוש אחר כלי נשק אם אין להם רישיון!!
      הרי אנשים יעדיפו להתקין מנעול נוסף או סורגים מאשר לחפש נשק לא חוקי!
      אבל אם בכל זאת יחדור שודד אז כנראה ישתמשו בסכין!

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    גלאון וחנין תסתכלו לאיטה פוגלמן בעיניים!

    אוי יפי נפש, 24/06/08 23:16

    ותגידו לה, ''סבתא פוגלמן למה יריית בשלושת הפרוצים הנחמדים הללו? הם רק רצו לאכול לך מהדייסה כמו בסיפור של זהבה גלאון ושלושת השודדים! שרק באו לתקן לזהבה את הג'קוזי!!''
    כל יום נשדדים באכזריות קשישים בביתם! מעשי שוד נפשעים, פורצים מנסים לאנוס אנשים חפים מפשע בביתם, מנסים לרצוח ולהתעלל בגרי הבית כדי לברר איפה הכסף!!
    על חלאות מהסוג הזה אתם מנסים להגן?! באת איזה הומנים אתם! גלאון וחנין צמד חמד של הזויים אוהבי שודדי קשישים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    חוק מעולה !!!!!! (ל''ת)

    רן, 24/06/08 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מעניין אותי מאוד מאוד לדעת...

    ילנה, 24/06/08 23:13

    למה הערבים שתמיד מגנים על ''האחים המוסלמים'' שלהם לא פיהקו אפילו לכיוונם של המוסלמים בדארפור? אולי בגלל שבשביל הערבים הם סתם......אולי...אולי...בשבילם הם סתם...





    NEGROUS

    הגב לתגובה זו

    • ילנה היקרה, את לא מעורה בפרטים.

      איתי, 24/06/08 23:52

      בדארפור המוסלמים הם לא הנרצחים אלא דווקא הרוצחים. מעשי הטבח שם הם נגד המיעוט הלא-מוסלמי.

      סתם לידע כללי.. :)

      הגב לתגובה זו

      • האמת היא ששתי הקבוצות מוסלמיות,אבל זה לא משנה

        ילנה, 25/06/08 00:19

        זה העקרון. אם זה לא קשור באינטרסים שלהם הם לא יעשו שום דבר לעצור את זה

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    גלאון וחנין מייצגים את בזויים שבח''כ!!

    בושה לגלאון, 24/06/08 23:12

    תמיד גלאון וחנין ימצאו דרך להפוך את התוקפן האכזר לקורבן תמים בין אם הוא טרוריסט ערבי, או שודד זקנות, רק כאשר משהו לא מסתדר להם עם האידאולוגיה שלהם הם יהפכו את היוצרות למצב נורמלי, נגיד שאישה מוכה רוצחת את בעלה מבחינת גלאון זה בטח יהיה מוצדק כי היא אישה אבל אם זה היה הפוך היא הייתה מזדעקת!!
    חנין בכלל מדגים פתטיות מתקדמת כאילו שמדובר פה ברישיון להרוג!? קודם כל ישראל זה לא ארה''ב לרוב האנשים בכלל אין רישיון וגם לא יקבלו רישיון לאקדח או רובה! שנית החוק מיועד רק למי שפורצים לביתו או לעסקו, כלומר רק כהגנה עצמית! מי שפורץ ומנסה לשדוד אחרים צריך לקחת בחשבון שבכך שהוא מפר את החוק הוא מסכן את חייו זה פשוט!!
    כמה פעמים כבר ראינו מקרים של שוד שמסתיימים ברצח או באונס חמור!!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מעניין

    אדי, 24/06/08 23:07

    אני מסכים לחלוטין עם החוק... עכשיו הפורצים יחשבו פעמיים לפני שיפרצו ואם יהרגו כמה מהם אז יהיו פחות פושעים בישראל... !!! אבל אני רוצה שתשימו לב לגנבים שאותם לא הורגים!!!
    אפ תקראו טוב את תחילת הכתבה : ''ברוב של 44 נגד 7 מתנגדים -ללא נמנעים'' , אולי יש לי בעיה בספירה אבל אני ספרתי 51 ח''כים שזה פחות מחצי האמורים להיות על מנת לחוקק חוקים שזה המטרתם ועבור זה הציבור משלם להם משכורת. איך זה שבמדינת ישראל מקבלים חוקים בפחות מחצי קולות של נבחרי ציבור. אז מי הגנב?אולי גם בהם צריך לירות...

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ח''כ גלאון, חנין וטיבי גם מצדיקים טרור פלסטיני!

    עקביות השמאלנים, 24/06/08 23:06

    לכן אין להתפלא ששוב הם מנסים להפוך את היוצרות ולהאשים את הקורבן הלוא הוא האזרח חף מפשע המנסה להגן על ביתו משודד אכזר!!
    את אותו דבר ח''כ חנין וגלאון וטיבי עושים בדיונים על הסיכסוך הפלסטיני, במקום לראות שהפלסטינים בחרו ותומכים בטרור החמאס, אשר יורה ומפגיז מאסיבית את ישוביי ישראל החפים מפשע! הם מאשימים את צה''ל שרק יוצק להגן על אזרחי ישראל אשר מטווחים על לא עוול בכפם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מעניין שכל השמאלנים בעצם מגנים על שודדים!

    מוזר, 24/06/08 23:02

    ופושעים אכזרים אשר קמים בבוקר ומחליטים שהם כמו הנבלים במערב הפרוע הולכים להפר חוק, ואילו האזרח הקטן שמנסה להגן על משפחתו ורכושו הופך הוא לאיש הרע?!
    סליחה מי פה זה שהתחיל במעשה התוקפנות? זה השודד, הגנב והפורץ שהחליטו להפר חוק ולחדור לרכושו של אחר עם סבירות גבוהה של פגיעה בגופו ובבני משפחתו של בעל הדירה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לרוב האנשים אין בכלל נשק חם בבית!

    יאללה שמאלנים, 24/06/08 23:00

    אז מה כל הרעש וההמולה?
    הרי להשיג רישיון לנשק בארץ זה לא דבר פשוט, אז מה עכשיו פתאום כל האנשים בלי נשק ישאר יתחילו לרצוח?! מה זה אבסורד הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ח''כ חנין דבריך אבסורדיים!!

    אבסורד, 24/06/08 22:59

    אם מישהו מקלל אותך או יסטור לך זה ממש לא אותה סיטואציה שמו מי שפורץ לך לבית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    טיבי מגן על הערבים הגנבים מהאוכלוסיה שלו כי הוא יודע שזה האופי שלהם

    ג'ינג'י = ת''א, 24/06/08 22:54

    פשע ורצח זה בדם שלהם!!! טוב שיש את החוק שסוף סוף יכולים היהודים להגן על עצמם מפני הערבים הגנבים ומפני השמאלנים האנטישמים שתומכים בהם!!!

    הגב לתגובה זו

    • צדק וחופש (ל''ת)

      ש.י, 15/07/09 11:54

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    טיבי וכל חבריו מרעיו-בסוף נגרש בפורע הערבי (ל''ת)

    חקלאי ותיק מהצפ, 24/06/08 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מעכשיו הפורצים מקבלים מעטפות, סכנת מוות לפרוץ. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 24/06/08 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    דב חנין - זה מתרחש יום יום - אתה לא מעודכן ! (ל''ת)

    רון, 24/06/08 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פורץ שנכנס לבית מגורים לא בא במטרה להשקות עציצים ,כנסו כנסו??

    משה, 24/06/08 21:58

    פורץ שניכנס לדירה באישון ליילה או באור יום הוא נושא עימו את כל הפרמטרים הבודיקאים,כגון?אם בעל הדירה
    מקיץ משינתו אז דמו בראשו אין ספק שיחטוף כדור בראש או דקירה קטלנית ואם בא לו לאנוס את האישה או הילדה אז בטח שלא תהיה לו בעיה ואם במקרה הגיעה משטרה אז בני הבית יהפכו לבני ערובה
    והסוף מרחץ דמים,
    לכן כך זה עובד באמריקה בלי הרבי דיבורים וקשקשת ברשת , פורץ לדירה שנתפס והוכח מעל לכול ספק ויש את כל הראיות נגדו כולל די אין איי ולרבות טביעת אצבעות,דינו 15 שנות מאסר בפועל וזה לא משנה אם הוא שחור או לבן שוטר או אזרח . אין מעל החוק כולם שווים וכולם יודעים שלחוק יש כובד משקל ???מכבדים ואוכפים אין תופרים תקים ואין עיסקת טיעון נתפסתה אתה בצרה צרורה,
    אז יוצא שכל פורץ יקח בחשבון מה העונש על סעיף פריצה לדירה כי בסוף מעשה תחילת מחשבה .

    הגב לתגובה זו

    • כל מני יפי נפש מנסים להפוך את היוצרות!

      צודק, 24/06/08 23:04

      ולנציג את האזרחי התמים הישן בביתו כתוקפן אשר מנסה ללא רחם להרוג את השודד הנאיבי והמסכן שרק רוצה לקחת תכשיטים?! נו באמת,
      ח''כ גלאון, חנין וטיבי אתם מגוחכים!

      הגב לתגובה זו

      • צודק

        ש.י, 15/07/09 12:07

        הגברת גל און .נראה אותך בחודש השמיני להריון עם 3 ילדים קטנים ישנים בבית וכשאת מיתעוררת לישלוח אותם לגן את מגלה שכל הבית פרוץ גם החלונות וגם הדלתות פתוחים.הבית רק מתכולה והאוטו לא בחניה . בתקופה של שנתיים הסיפור חוזר על עצמו פעמים.והכי גרוע שחברות הביטוח מחיבות אותך לעעשות הזעקה וסורגים. העונש שבימקום שהוא ישב בכלא את צריכה לחיות בבית כמו בבית כלא.גיבורה בדיבורים.

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    ''אם במחתרת יימצא הגנב---- אין לו דמים.''

    צביקה, 24/06/08 21:57

    זהו ציתות מהתורה.
    גנב הבא במחתרת, מסכן את חייו
    הסיבה לכך היא שמי שבא לגנוב עלול להרוג את בעל-הבית אם ייתפס בשעת מעשה.
    אדם נורמלי לא יכול לעמוד בשוויון נפש בשעה שרכושו נגנב. הוא יעשה ככל שביכולתו כדי להגן על רכושו למרות שהוא עלול לאבד את חייו. זו הסיבה שהגנב נחשד בעינינו כרוצח פוטנציאלי ואין לו דמים.
    לכל התמימים--------- ראינו לא מעט מקרים ששודד רצח את קורבנו בגלל שלא רצה לתת לו את רכושו. נזכיר לכם את מקרה הרצח של נער בן 15 שנחשף לפני יומיים. הוא בא לשדוד ותוך שניות הפך לרוצח. אם האשה היתה הורגת אותו היא היתה נשארת בחיים, אבל היו מעמידים אותה לדין בעוון הריגה!! אולי בגלל זה היא לא פעלה ...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חברי כנסת בשירות הפלילי

    NY, 24/06/08 21:49

    מעניין איך נחלקו הקולות, השמאל והערבים חברו לגנבים, לפורצים, ולרוצחים!!!
    מעניין על מה ההתלהמות? מה, הערבים הם הפורצים, הגנבים, השודדים והרוצחים?!?!?
    כל גנב בנגב במרכז או בצפון חייב לדעת שזה הזמן לשנות את המקצוע.
    במדינות ''עולם שלישי'', כמו ארצות הברית, החוק המקביל קיים. בנוואדה אין פריצות, אדם יודע שעל הסגת גבול הוא עלול לשלם בחייו.
    שלא נדבר על כמה ממדינות ערב ועל העונש שלהם לגנבים.
    לטיבי: ציוד חקלאי שלי, תכשיטים שלי, כסף שלי, טלביזיה שלי, מכונית שלי........ כל מה ששלי שווה יותר מחייו של זה שרוצה לקחת לי את זה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למה הערבים הבדואים והסייענים מתנגדים ?

    m-16, 24/06/08 21:45

    אני מחכה במשק לפלסטינאים/בדואים שיגיעו לגנוב.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הגזענים שמתנגדים לחוק יודעים שקרבנותיו הפוטנציאליים הם

    דרור מרמת גן, 24/06/08 21:36

    הבדואים, הפועלים ללא הפרעה באוטונומיה שלהם בנגב.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    טיבי - סמל השקר והציניות.

    אלון, 24/06/08 21:35

    מר טיבי חסר היושר והמוסר הבסיסי:
    1. מדוע אינך תוקף את ארגוני הטרור שרוצחים חפים מפשע תמורת רכוש (= אדמות ארץ ישראל)?
    2. אתה ודאי עשית את מאזן ''רווח והפסד'' לאומה הערבית. ברור לך שיותר ערבים גנבים עלולים לההרג בשעת מעשה פריצה מיהודים שפורצים לבתי הערבים.
    3. מקובל על המחוקק שלא יופלו בעלי רכוש ערבים אם וכאשר יפרצו לביתם ויצטרכו להרוג את הפורץ.
    4. כמו שאני מכיר את המוסר שלך, לו הסטטיסטיקה היתה מראה שרוב הפריצות נעשות ע''י יהודים בנכנסים של ערבים אני בטוח שהיית תומך בחוק (היות ואתה שקרן ללא עמוד שידרה, ברור לי שלא תודה בכך)
    5. מר טיבי. אני אמחה כפיים כאשר בעל רכוש ערבי יהרוג פורץ יהודי ללמדך שאיני מבדיל בין חלאה ערבית לחלאה יהודית. את הזבל יש לנקות באשר הוא!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק,ואני אוסיף.

      אורי, 24/06/08 23:04

      כל הצעה שעתידה לשפר את המצב בישראל-מטורפדת ע''י היצור הזה. צריך לעשות ממנו אישיות לא רצויה וזהו. הוא רק תוקף את ישראל והולך להתלקק אצל מדינות ערב.

      הגב לתגובה זו

      • אתם טועים, אחמד טיבי לא משקר !

        Surfers Logic, 25/06/08 01:00

        כולם יודעים שאחמד טיבי אינו
        ציוני.
        כולם יודעים שאחמד טיבי רואה
        במדינת ישראל אילוץ זמני.

        כולם יודעים שאחמד טיבי עושה כמיטב יכולתו לקצר את ימיה של
        מדינת ישראל כמדינת העם היהודי.

        כולם יודעים שאחמד טיבי מגדיר את עצמו כפלסתיני, ערבי, מוסלמי וטוען שהארץ הזו הייתה שלו וצריכה לחזור ולהיות שלו.

        כולם יודעים שאחמד טיבי מחזיק
        ונהנה מזכויות אזרח וחסינות
        חבר כנסת, זכויות שמדינת ישראל מעניקה לו והוא מטעמי נוחות אינו מסרב ואינו דוחה
        אלא מנצל ומשתמש הכי טוב שהוא יודע.

        כולם יודעים שאחמד טיבי מגדיר עצמו כאח של הפלסתינים וכקרוב
        של כל מי שתומך בעניינם כולל
        טרוריסטים ורוצחים.

        כולם יודעים שאחמד טיבי חוזר דורש מיצוי הדין עם השוטרים
        שניסו להשתלט על ההתפרעויות באירועי אוקטובר, כשהוא וחבריו
        אירגנו את השתלטות האספסוף
        המערער על קיומה של מדינת
        ישראל, לחסימת עורקי התחבורה
        וניסו להוכיח שהם בעלי הבית.

        כולם יודעים שאחמד טיבי וחבריו
        מעודדים הקמת מדינה בתוך מדינה שכבר כיום הנה מחוץ לתחום למשטרת ישראל ושטח עוין
        לאזרחי ישראל בכלל.

        כולם יודעים שאחמד טיבי מכנה את חיילי צ.ה.ל. הלוחמים במחבלים, כובשים ורוצחים.

        כולם יודעים שאחמד טיבי רואה
        ברוצחי יהודים ובמשגרי קסאמים
        לוחמי חרות.

        כולם יודעים שאחמד טיבי מעולם
        לא דרש מיצוי הדין עם רוצחי
        השר רחבעם זאבי, עם מבצעי הלינץ' ברמאללה, עם חוטפי רגב
        גולדווסר ושליט.

        כולם יודעים שאחמד טיבי מתנגד לגדר המעניקה בטחון לתושבי ישראל.

        כולם יודעים שאחמד טיבי יודע
        אצל איזה פלסתיני נמצא הרכב
        שנגנב מסלב ישראלי.

        כולם יודעים את כל זה כי אחמד טיבי מולם לא הסתיר ומעולם לא הכחיש שאנחנו מטומטמים.

        כולם יודעים וגם אחמד טיבי מאשר שזו האמת אז למה להאשימו שהוא שקרן?

        כולם יודעים שבשיא מלחמת האיתיפאדה, אחמד טיבי חבר
        בית הנבחרים של מדינת ישראל
        היה היועץ האיסטרטגי של האויב
        המנובל ביותר שקם לישראל,
        אדולף ערפאת.

        זה לא מפתיע שהפלסתיני אחמד טיבי נחלץ לעזרת אחיו אדריכל הטרור העולמי ערפאת יימח שמו.

        זה מוזר שמדינת ישראל השוללת
        את אזרחותו ואוסרת כל אדם מהישוב המקיים מגע עם האויב
        ממשיכה להכיר באחמד טיבי
        כאזרח ישראל, נוהגת זילות בעצמה כשהיא מותירה לו לשמש כמחוקק במדינה שלהשמדתה הוא מסייע...אז לא אחמד טיבי הוא ציני, מדינת ישראל היא הצינית
        הנוהגת איפה ואיפה ומפלה לרעה אזרחים המוסרים את נפשם למענה
        ומאפשרת לאחמד טיבי לצחוק כל הדרך לבנק בו הוא מפקיד את משכורת הח''כ שאני ואתם משלמים
        ובעצם מסבסדים את אויביינו
        שאחמד טיבי הוא הרני רהב שלהם

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    שכחנו משהו

    יהודי טוב, 24/06/08 21:33

    שכחנו שהרבה פעמים כשהפורצים פורצים הם אלה שגם פוגעים בגוף ונפש של בעלי הבית. אני רוצה שהפורץ יחשןב טוב טוב לפני שהוא נכנס לטרטוריה שלי, כי בעוד רגע אולי הוא חוטף כדור בין העיניים. חיי וחיי משפחתי ובריאות גופי וגוף משפחתי עדיף לי על חיי הפורץ. הוא זה שנכנס ללא אישור לתחום הפרטי שלי - באותו הרגע הוא איבד את חסינותו האנושית. ועל זה כבר נאמר ''הבא להרגך - השכם להורגו'', אני לא צריך לחשוב פעמיים לאחר שהפורץ נכנס ''האם הוא הולך להרוג אותי או מישהו מבני משפחתי''. או שאולי רציתם שנשאל אותו יפה ''כפרה עליך, אתה עומד רק לשדוד אותנו או גם להרוג אותנו...''. כל הכבוד על חוק ששומר על חיי האזרחים התמימים והטובים.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    החוק צודק

    עמוס מלמד, 24/06/08 21:30

    בהתיחס להערות על גזענות

    יכולות להיות 4 אפשרויות
    ערבי הורג פורץ ערבי
    ערבי הורג פורץ יהודי
    יהודי הורג פורץ ערבי
    יהודי הורג פורץ יהודי
    החוק שווה לכולם ולכן אינו גזעני

    כמו כן נהיה הגונים עם עצמנו במציאות ששררה עד כה. אזרח נמנע מלהגן על רכושו מחשש שיסתבך.דרשו ממנו שבפרוץ הפורצים, ובהתעוררו מבוהל בלילה חשוך, הוא יפעיל שיקול דעת ודקדוק בפינצטה ויעשה הו הה להבריח את הפורץ כאילו הוא סופרמן.
    המצב עד עתה היה מגוחך ומעוות כי אזרח חש תחושה בלתי נסבלת שאינו בטוח בביתו ולכן החוק צודק.

    תבורך הכנסת ויבורכו חבריה תומכי החוק שהיו קשובים לרחשי הציבור

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ומי נזעק ???

    שמואל, 24/06/08 21:23

    אוהבי ערבים וערבים . חוק גזעני ? איך ? אחמד ומוחמד יודעים את האמת ? רק ערבים פורצים גונבים ושודדים ? על דב חנין וזהבה גלאון אני לא מתפלא , אבל ד''ר טיבי ? ראש וראשון לגיזענים , מה דעתך אחמד שערבי לא יעז להסתובב בישוב יהודי כפי שיהודי איננו מעז ? יהודי שנקלע לישוב ערבי מה קורה לו אחמד ? צאו מתוכנו וקחו איתכם את דב וזהבה .

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    האם ירי במתנחלים על אדמות שלא שלהם גם יוגן ע''י החוק??

    יונתן, 24/06/08 21:15

    מדינת גזענאל!!!
    בושה וחרפה...לא מספיק שמחלקים לכולם רשיון לנשק כמו חול בסהרה - גם נותנים לאנשים רשות להשתמש בנשק הזה ללא אבחנה. כנסת משוגעת!!!

    הגב לתגובה זו

    • אישור ירי בפורצים=גזענות?

      הודאה, 24/06/08 22:28

      זו הודאה בכך שהפורצים הם ערבים.
      מקוצר וקולע.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מעניין למה הערבים כועסים ומתנגדים לחוק הזה (-:

    אשר, 24/06/08 21:03

    אולי בגלל 99.9% מהגנבים והפורצים והפושעים הם ערבים ? אולי ?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מעניין שטיבי יודע כבר עכשיו את מוצאו האתני של הפורץ (ל''ת)

    פנדה, 24/06/08 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מדוע הערבים מתנגדים

    יציק, 24/06/08 21:03

    מדוע הערבים מתנגדים לחוק בכזו להיטות
    מפני שהרוב המכריע של הגנבים הם ערבים
    בנגב הקטסטרופה כבר מזמן אבסורד
    הבדואים לא משאירים אף חלקה לא נגועה
    אין להם פחד כי הם יודעים שלא יענשו
    המשטרה ממש חסרת אונים
    למי שטוען שאין להשוות רכוש לחיים
    שידע שאדם שמאבד רכושו לעיתים מאבד גם
    את חייו
    וכל יפי הנפש הרחמנים שכנראה לא איבדו
    רכוש יקר באישון לילה ולא סבלו הפסדים
    כספיים כבדים כתוצאה מכך... לכו להפגין
    בעד משהו ותניחו לחוק הזה
    תחי הדמוקרטיה יחי החוק כל לחי!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    סופסוף חוק שמגן על האזרח התמים ולא על הפושע

    היורה, 24/06/08 20:57

    נקווה רק שבתי משפט ישכילו לדחות תביעות פיצויים של משפחות פורצים שנורו. מוחמד ברכה מכיר את בוחריו,
    בתוך עמו הוא יושב וע''כ הוא נגד החוק.
    ח''כ דב חנין נשמע מה זה פאתטי. במציאות של עיסקאות טיעון וחוסר מורא מממשטרה ובתי משפט, מטרתו של חנין להפקירנו לכל דאלים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא צריך להרוג, אפשר גם להכניס לפורץ כדור בתחת. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 24/06/08 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שהחינו וקימנו והיגיענו לזמן הזה (ל''ת)

    רונן, 24/06/08 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חוק מצויין

    יעקב ברוך, 24/06/08 20:40

    חוק מצויין כעת כל ערבי יוכל לפתוח באש כאש מתנחל יכנס לשיטחו יעקור לו עצי זית ויאנוס לו את העיזים והכבשים

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתעלם מדבר אחד

      זאב, 24/06/08 22:27

      והדבר הזה שקוף לחלוטין:
      רק הח''כים הערבים התנגדו לחוק וכינו אותו גזעני.

      כנראה שהם מבינים טוב ממך מי עושה את רוב הפשעים.

      הגב לתגובה זו

    • גם מסיגי גבול ערבים.....

      רפול, 24/06/08 23:01

      כשערבי יפלוש לשטח של מתנחלים או למטעים וכו' והם יחסלו אותו אז נראה באיזו אוכלוסיה מתרכזים רוב העברינים

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    טוב מאוד !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אזרח, 24/06/08 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    2 אתה צוחק? ואם אתה רוצח מישהו שבא לרצוח אותך?

    יהודי בדם, 24/06/08 20:29

    פה זה רצח מוצדק,והוא קשור קשר ישיר לחוק שי דרומי.

    מהקצה השני, אם אתה בא לשדוד מישהו וגם לרצוח אותו אם תצתרך, זהו רצח שגוי.

    אתה מדבר בכלליות כמו שמאלני ''חיי אדם,זכויות אזרח'' במקום לשים סדר עדיפיות רציונלי בתוך כל אחד מהמושגים האלה(למשל תקשורת במלחמה), ולשקול את נכונותם.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כל הכבוד. חוק חיוני. עכשיו לשחרר את שי דרומי הגיבור! (ל''ת)

    זיגי אמסלם, 24/06/08 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מזמן היו צריכים לחוקק חוק נגד הבזויים.

    מיכל, 24/06/08 20:23

    חבל שרק עכשיו מתעוררים אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.
    אדם צריך להגן על ביתו ומשפחתו מפושעים ארורים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ועכשיו בואו נחשוב על ההשלכות האמיתיות:

    המקל והגזר, 24/06/08 20:22

    1. בכל בית יקנו עכשיו כל מיני כלי נשק, אקדחים מי שיכול, גרזינים וסכינים. עלייה עצומה בכמות התאונות הביתיות והפגיעות ע''י בני נוער עבריינים.

    2. הפורצים יבואו חמושים יותר, או יהיו בררנים ויתקפו ספציפית קשישים, אנשים מוגבלים, נשים בודדות ושאר אנשים שלא יכולים להגן על עצמם.

    3. פורצים שכן ייכנסו לבתים ויצליחו בזממם ייצאו עוד יותר בזול מאשר עכשיו, כי אם מסיבה מסוימת בעל הבית לא הצליח לירות בהם באקדח שלו, אז כנראה שהוא ''לא באמת רצה'', נכון?

    תזכרו את התחזית הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • לפני 7 דקות היית ע. מיכאלי ממודיעין (תגובה 28)

      טוקבקיסט, 24/06/08 22:15

      ואם אתה צריך לחזור על דבריך פעמיים, תוך הסתרת הכינוי שלך, אתה...
      די דומה לאנשים נגדם חוקק החוק הזה.

      הגב לתגובה זו

      • זה לא הייתי אני

        המקל והגזר 2, 24/06/08 23:37

        כואב לך שיש יותר מבן אדם אחד שחושב קצת הלאה ממתלהמים כמוך?

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    ביתי הוא מבצרי!!! מובן?

    אורנה, 24/06/08 20:21

    ואם זה לא מובן אז בעזרת החוק החדש זה יובן ולהשומע(הפורץ) ינעם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עכשיו הפורצים יגיעו עם אקדחים

    נו יופי, 24/06/08 20:20

    וכל מקרה מטופש של פריצה, יהפוך לפוטנציאל לרצח. וכל רוצח יטען שחשב שמגיע פורץ ושישו ושימחו - המערב הפרוע.

    איפה המשטרה בכל הסיפור הזה??? זה לא התפקיד שלה - להגן עלינו?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הפורצים הם חלאות המין האנוש!!!

    יוגב, 24/06/08 20:18

    האנשים התמימים לא צריכים לסבול בגלל חלאות...........
    סוף סוף מישהו חושב נכון.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא זוכר איפה בארה''ב הוציא חוק - כנסו

    איציק, 24/06/08 20:16

    שכל אזרח חייב לירות בפורץ.
    הפריצות שם ירדו מתחת לאפס.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא למהר לשמוח -זה חוק רע !! ראו למה.

    ע. מיכאלי, 24/06/08 20:15

    1.צפו עלייה דרמתית בפורצים שמצטיידים בנשק. לעבודתם הם יצאו גם ככה.
    2.חייהם של כל הבליינים שחוזרים מאוחר הביתה נתונים לסכנה שמא יחשבו לפורצים ואז יהיה מאוחר מידי.
    3.אם אנו צריכים להשען על שיקול דעתם של חקלאים ,אז מצבנו גרוע.
    5. הכי חשוב ,החוק הוא כתב אשמה חמור נגד המשטרה האימפוטנטית שחוסר האונים שלה גרר אותנו לחוק כה טיפשי ומסוכן.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מצויין!! עכשיו אותו הדבר לגנבי רכב. (ל''ת)

    ארז, 24/06/08 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כמו שצריך

    א.נ, 24/06/08 20:13

    עתה, ירד אחוז הפריצות פלאים, וירי נגד פורצים ישאר נדיר ביותר - לא יהיה צורך בכך, הפורצים יחששו לפרוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אתם קולטים למה הערבים כועסים ?

    אשר, 24/06/08 20:11

    הערבים בכנסת מסיבה אחת ופשוטה !
    להרוס את מדינת ישראל מבפנים דרך הכלים הדמוקרטיים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    תראו מי מתנגד

    אזרח, 24/06/08 20:09

    ותבינו את חיוניות החוק .

    התנגדות הח''כים הערבים ברורה.
    הוא מהווה סכנה לפורצים שרובם כידוע הוא מהמגזר.

    הם יצטרכו לצאת לעבוד .

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חבר הכנסת ברכה הנכבד....

    אייל, 24/06/08 20:07

    אתה טוען שזהו אחד החוקים הכי גזעניים שיש. עם זאת, עד כמה שאני מבין (וכל בעל היגיון פשוט היה מגיע לאותה מסקנה), החוק עצמו דיבר על פורצים ולא הוזכרו קבוצה אתנית או מיעוט כזה או אחר.....
    משמע, שגם אתה מבין שהרוב המכריע של מקרי הפריצות במדינת ישראל מתבצע ע''י ערבים. שכן אחרת לא הייתה לך סיבה לטעון כי מדובר בחוק גזעני....
    לכן שתי חלופות עומדות בפניך:

    א) או שאתה בעצמך גזעני בכך שאתה מכליל קבוצה שלמה תחת הקטגוריה של פורצים וגנבים (אבל זה לא נראה סביר, נכון?).
    ב) כנראה שגם אם לא הפנמת את זה עד הסוף, אולי התחלת להבין היכן נעוץ שורש הבעיה ובאיזו אוכלוסיה בדיוק צריך לטפל.

    לסיכום:
    ''what goes around, comes around''

    הגב לתגובה זו

    • Spot on! (ל''ת)

      just a one, 24/06/08 22:14

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה חוק מוסרי והגיוני. זה גם חוק יהודי - כתוב בתנ''ך, במשנה ובתלמוד

    שלמה בן דוד, 24/06/08 20:04

    זה חוק מוסרי והגיוני. זה גם חוק יהודי - כתוב בתנ''ך, במשנה, ובתלמוד

    הגב לתגובה זו

    • אתה מקיים את כל מה שכתוב בתלמוד?

      איתמר, 24/06/08 22:57

      אתה גם בעד דין מוות למחלל שבת? חוץ מזה שאינך מדייק כמובן. כתוב ''אם במחתרת יימצא הגנב'', אין הכוונה שכל מי שמתקרב לביתך מותר לך להרוג אותו. הגמרא אומרת על-כך שמדובר באדם ש''חותר תחת הבית'', כלומר מאיים עליך. הזכות להגנה עצמית מעוגנת בחוק ממילא, ומכך יוצא שהחוק מתיר דמים ומיותר, וכל מטרתו להקנות זכויות יותר לחוואים ובעלי קרקע, שהרי האדם האחרון שחייו מוגנים יותר בשל חוק זה הוא איש מבוגר המתגורר בבבית דירות בעיר גדולה, ואין לו נשק.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מוחמד ברכה: ''חוק גזעני'' ??

    הקרימינל, 24/06/08 20:02

    זוהי בעצם הודאה בכך שרוב הפורצים הם מהמגזר הערבי.

    הגב לתגובה זו

    • על ראש הגנב בוער הכובע. החוק גזעני כי רוב הפורצים ערבים..

      תמר, 24/06/08 21:28

      ובגלל זה רק הערבים מזדעקים.

      הגב לתגובה זו

    • רוב הפורצים???

      אחמד, 24/06/08 21:47

      למה לפגוע ? למה להעליב? רוב הפורצים ערבים?
      אם רוב הפורצים היו ערבים, מוחמד ברכה לא היה אומר שהחוק גזעני.
      מצד שני, אני באופן אישי מכיר לא מעט ערבים שלא עוסקים בפריצה.
      למה להיות גזעני. למה ערבים לא יכולים להתפרנס בכבוד?

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל עו''ד יפרש כרצונו את החוק ובעיקר ברצח מכוון יש אליבי (ל''ת)

    הפקרות של, 24/06/08 19:58

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הגיע הזמן באמת

    אסי, 24/06/08 19:57

    ושימו לב מי התנגד לחוק - נבחרי הציבור הערבי. הציבור שמבחינה סטטיסטית לגודלו בחברה מעורב ברוב מעשי הפשע והזלזול בחוק.
    ואין שום דבר לא דמוקרטי פה - זה גם המצב בארה''ב, הדמוקרטיה הגדולה בעולם

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    גלאון לא מדברת אמת!!! גם בארה''ב ובאנגליה קיים החוק

    הודיני, 24/06/08 19:56

    גלאון - בעד מי את? את הסיבה שאני לא מצביע מר''ץ!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מעניין מאוד למה חבריי הכנסת הערבים מתנגדים..כן כאילו שכולנו

    יהודי בדם, 24/06/08 19:55

    לא יודעים

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    והוא יהיה פרא אדם ידו בכל ויד כל בו

    רועי, 24/06/08 19:55

    כך נאמר על ישמעאל לראשונה בתורה, וההגדרה הזו תקפה עד עצם היום הזה. ואגב, זו הפעם היחידה בשפה העברית בה מופיע שם תואר לפני השם. המהות הפנימית, היתה ותמיד תהיה פרא, ורק אחכ אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    I never thought it possible

    Avnera, 24/06/08 19:54

    for me to admit that Tibi could be right....but I DO feelthat this time there is somthing in what he says.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אין מה שירתיע פורצים,כי שופטים משחררים אותם בקלות,לכן החוק עובר (ל''ת)

    לידי הציבור, 24/06/08 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חוק צודק, הוגן והגיוני

    ליאור, 24/06/08 19:51

    כל הכבוד לחברי הכנסת. לכל אדם יש זכות להגן על ביתו מפני פורצים. מי שיפרוץ לבית ידע שלוקח סיכון רציני...

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שימו לב מי מתנגד לחוק: הערבים!! שימו לב למה.....

    אביב ישראלי, 24/06/08 19:49

    בכל ארץ ישראל כל ישוב שמוקף בגדר הוא ישוב יהודי. אין בארץ שום ישוב ערבי שמוקף בגדר מישהו שאל את עצמו למה??

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ניכנס לבית שלא שלא ללא רשות,שם את חייו בכפו.

    זה חינוך, 24/06/08 19:49

    זה לא עונש מוות,אבל זה מעשה שמסכן את חיי הפושע והוא צריך להיות מודע לסכנות ולהתרחק מהן.לא יכול להיות שגנבים יכנסו בלי בעיות שפרופרטי שלא שלהם ויקחו ציוד של אדם מבלי לאיים עליו בפגיע.פשוט יקחו ולא יהיה לאזרח ישר מה לעשות.הרי מה הוא יכול לעשות לבד נגד 3-4 גנבים?והרי עד שתבוא המשטרה הם כבר יעלמו.זאת אומרת שאחמד טיבי מעוניין בפועל לתת לגנבים הכשר לגנבה שלהם.ויזהר כל אדם שלא להשיג גבול חברו.ללא חוק חיים באנרכיה וכשהאנרכיה גוברת אז גם רשויות החוק כבר לא מסוגלות להשתלט עליה.וזה מה שקרה במדינת ישראל.אחמד טיבי הוא ישראלי?הוא עומד דום בימנון?כמו כל אזרח מדינה בעולם כשמתנגן ההימנון של המדינה שלו?צריך לבדוק את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא טקסס שלוף צריך להוכיח סכנת חיים לא לנצל את החוק (ל''ת)

    אורי.ק, 24/06/08 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם לא יהיו פורצים לא יהיו ''הוצאות להורג''!! (ל''ת)

    שי, 24/06/08 19:47

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יום גדול לאזרחים!!

    שיר, 24/06/08 19:47

    סוף סוף הצדק נעשה!! הגיע הזמן שהאזרחים יוכלו לישון בביתם בביטחה!!
    והגנבים יחשבו מאה פעמים אם כדאי להם לסכן את חייהם.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חוק גזעני, שפוגע בעם הפלסטיני

    מוסטפה עאדל, 24/06/08 19:47

    הפועלים במשחטת מכוניות שלנו לא צריכים לקבל עונש מוות בגלל שלוקחים אוטו של מישהו

    הגב לתגובה זו

    • על ראש ''הגנב'' בוער הכובע ועכשיו: בישבנו תבער עופרת (ל''ת)

      דפתאר, 24/06/08 20:52

      הגב לתגובה זו

    • לא הבנת כלום

      ציוני, 24/06/08 20:58

      עכשיו פלסטינים בחברון יוכלו לירות ללא חשש במתנחלים שפולשים לבתים שלהם והורסים את החנויות בשוק!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לכך שברור כי רוב הפורצים הם פלשתינאים? (ל''ת)

      ראליסט, 24/06/08 22:25

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    טוב מאוד- מכתב לחברי הכנסת.

    רועי, 24/06/08 19:45

    עכשיו תור הפרקליטות למשוך את תביעתה לפלילים מהחקלאי האמיץ שי דרומי.

    נראה שסוף סוף הכנסת מחוקקת חוק שיש לו זיקה ואמון הציבור.

    יפה לכם נבחריי שסוף סוף הבנתם למה נבחרתם ואת מי אתם מייצגים.

    אנחנו לא שונאים פוליטקאים, אנחנו אלה שהולכים להצביע כל פעם מחדש.
    פשוט ישנה הרגשה כיום שאתם לא מבינים מי שלח אתכם ולמה.

    בהעברת החוק, קיבלתם לפחות ממני, קצת מהאמון שרמסתם במשך שנים במו ידכם.

    מקווה שתמשיכו ככה להיות מחוברים לציבור.

    מבטיחכם כי אם תעשו כן, מניותכם יעלו מעלה מעלה בעיניי הציבור ששלח אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הגיעו ימות המשיח !!!

    שראל, 24/06/08 19:44

    סוף סוף עושים משהו מועיל שם בירושלים.
    חוק מבורך.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מעולה!!!!!!!!!!!

    אזרח שומר חוק, 24/06/08 19:42

    הגיע הזמן לעשות סוף לשטות הזו שאדם מגן על משפחתו ועל ביתו נחשב לפושע ואילו הפושע האמיתי יוצא לחופשי!!!!

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע!!

      אסף, 24/06/08 20:27

      מסכים איתך ב-3000%

      הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת) (ל''ת)

      שמעון, 24/06/08 21:14

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מיסטר טיבי - המערב הפרוע הוא המזרח התיכון (ל''ת)

    גול גול לת, 24/06/08 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כנראה שפגיעה בערבים מכשירה כל שרץ.

    ימני שפוי, 24/06/08 19:41

    מדינת ישראל עתידה להפוך למדינה הראשונה בעולם הגוזרת דין מוות על עבירות רכוש, ומפקידה את הביצוע בידי אזרחים. וכל זאת למה ? כדי להתיר רטרואקטיבית את דמם של הנרצחים הבדויים.
    מתי תבינו ? רצח זה רצח זה רצח.
    אפילו כשהקורבן הוא ערבי.

    הגב לתגובה זו

    • שקר גס שנובע מבורות

      ניר, 24/06/08 20:18

      בארה''ב החוק קיים מאתיים שנה

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה החוק מיושם בהצלחה בארה''ב ובאנגליה! (ל''ת)

      אילן, 24/06/08 20:37

      הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות בסיסית

      אסי, 24/06/08 20:43

      זה נקרא ''רצח'' רק כשזה קורה לחפים מפשע.
      פורצים וגנבים הם לא חפים מפשע

      הגב לתגובה זו

    • אתה ימני כמו שאתה שפוי ושפוי כמו שאתה ימני.

      מיכאל דוד, 24/06/08 21:11

      במדינת ישראל כיום יש לעבריינים יותר אמפטיה ממערכת המשפט כיוון שרוב העבריינות היא ערבית ומערכת המשפט היא שמאלנית קיצונית (פרקליט המדינה - איש שלום עכשיו) יש עשרות מקרים בהם ,בדרום ובצפון חקלאים עומדים חסרי אונים בפני גניבות רכוש. ברגע שתוקפים את גונב הרכוש מייד הפרקליטות מעמידה לדין את התוקף. השלב הבא הוא שחקלאים יצטרכו לשלם לערבים דמי פרוטקשן שלא יגנבו להם רכוש.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לתגובה

      יציק, 24/06/08 21:13

      לא רצח ולא ולא פילים מדוע שהבדואי
      החמוד שלך לא יחשוב פעמיים לפי שיחליט
      לגנוב ???
      מהיום זה בשום אופן לא יכול יכול להיות
      רצח ,הריגה או כל דבר דומה
      מהיום קוראים לזה ה ת א ב ד ו ת
      כדאי שכול גנב או פורץ גם אם מסומם
      יחשוב פעמיים לפני שהוא הולך לפגוע
      בפרנסתו של אחר

      הגב לתגובה זו

    • גזר דין מוות על מה?

      מרכז שפוי, 24/06/08 21:37

      גזר דין מוות(ציטוט שלך) אינו ניתן על עבירת רכוש.
      גזר דין מוות(ושוב זה ציטוט שלך) ניתן על החוצפה לחדור לביתו של אדם בכוונת זדון, ועל תחושת חוסר הביטחון הנורא לה שותפים כלל אזרחי ישראל יהודים וערבים.
      רוב מכריע של אזרחי המדינה לא קיבל ולא אהב את החוק כפי שהיה עד כה.

      בתחושת בטן שלי אני יכול להעריך שהכנסת קלעה לרחשי לבו של רוב הישראלים תושבי הארץ הזו.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה שלא טוב לטיבי טוב לנו. (ל''ת)

    דרור, 24/06/08 19:38

    הגב לתגובה זו

    • מה שלא טוב לטיבי וגלאון טוב לנו ,, כך יש לומר................... (ל''ת)

      ישראל,,,,,,,,,,, 24/06/08 20:24

      הגב לתגובה זו

      • מה קרה לכם?

        adigezer , 19/07/09 07:47

        יש לכם מושג איזה טרמפ הולכים לתפוס על החוק הטפשי הזה רוצחים מפגרים,
        תנסו לחשוב שנייה. כל ילד שיפרוץ לגינה לגנוב תפוח או אבטיח מסתכן ברצח,ומה עם טיולים ואנשים שעלולים להשיג גבול בטעות מה אנחנו במדינת עולם שלישי או בישראל?

        הגב לתגובה זו

    • תראו מי מתנגדים לחוק ותבינו כמה החוק חיוני (ל''ת)

      יוסי, 24/06/08 20:36

      הגב לתגובה זו

    • הפעם אני מסכים...

      שמעון, 24/06/08 21:23

      אבל לא תמיד :)

      הגב לתגובה זו

      • גם אני,כל הכבוד (ל''ת)

        דנה, 25/06/08 01:45

        הגב לתגובה זו