• 94.

    החזרת קונטר תמורת גופות יגרום לשפיכות דם של חיילינו.

    עמי, 24/06/08 10:18

    חיזבאללה ידע שמספיקות לו גופות בכדי לסחוט הכל, ובחטיפות הבאות (שיגיעו גם יגיעו) - הוא ועשה לעצמו חיים קלים ולא יתאמץ לשמור על חיי החטופים - אם בשעת החטיפה ואם בשלב השבי. בפצועים לא יטפל ובשבויים יתעלל עד מוות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 24/06/08 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    אין בהחזרת הגופות לבהיא מזור לכאב משפ' החטופים וגם

    אורי.ק, 24/06/08 09:35

    הלב והנשנה לא יתנו לכל יצור אנוש בכל מצב אכזרי שיהיה בכדי לשחרר רוצח משפחה שלימה ובעיקר לא מחזה זוועה נוסח הנאצים בו רוצץ הרוצח את ראשה של ילדה בת 5 בסלע!
    צר לי עליכם משפחות יקרות, אולם אין מחיר ושיהא אשר יהא לאפשר שיחרורו של שטן זה לרפא את מכאוביכם.
    התעלו על עצמכם/מצבכם וראו את האבסור הנורא!
    כאבכם הוא כאב העם כולו ומי יהין בנפשו להעריך את גודל הכאב והאסון שפקד אתכם.
    עובדה היא כי העם ברובו הגדול תמך הלבנון 2 ולו רק להשיב את יקיריכם.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    קרנית את משחקת לידי נסראללה

    ויוי, 24/06/08 09:00

    קרנית את משחקת לידי נסראללה

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הכל מתחיל מזה....

    שמוקלר, 24/06/08 08:09

    שהם יודעים מה הם מקבלים, ואנחנו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    איך? איך? איך? איך לעזאזל

    דרומית, 24/06/08 07:59

    האנשים האלה, שם 'למעלה' מצליחים לישון בלילה? אלוהים אדירים !!!
    הם לא מפסיקים לשחק ברגשות של אנשים, לפגוע בהם בצורה בלתי הפיכה, לשגע את כל המדינה עם המשפט שחוזר על עצמו ומעצבן (!) - 'ממשלת ישראל עושה כל שביכולתה'.
    איזה בולשיט. איזה בולשיט.
    אין. אין . אין לנו על מי לסמוך. נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אם הם חיים מחזירים את קונטר בחיים

    חגי, 24/06/08 07:50

    ואם זאת עסקת גופות אז מחזירים את קונטר בתצורת גופה

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    קרנית,חשבתי לתומי שאת רוצה לפתור את בעית העגינות.אין לשחרר מחבלים (ל''ת)

    חיים תמורת גופה, 24/06/08 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    עזבו את אבא שלי הוא עסוק בשמירה על התחת שלו דבוק חזק לכסא

    ד. אולמרט, 24/06/08 06:42

    המשתמטת שקראה לחלוץ ''רוצח''

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    די להשתלח באולמרט, הוא לא מחליט על דעת עצמו

    חכם מימון, 24/06/08 06:30

    במקרה הזה אין להשתלח באולמרט ,
    מתקיימות ישיבות רבות עם כל הצמרת הבטחונית כולל שר הבטחון,ראש המוסד וראש בשב''כ ועוד רבים וטובים אחרים,
    כולם מעלים את מחשבותיהם ,רעיונותיהם ומה החלטתם בנדון,
    ראש הממשלה שומע מתיעץ עם צוות מצומצם יותר ומחליט כנראה לפי מה שהרוב ייעץ לו,
    זה לא ספין,
    עם כל הצער והכאב, אם אין אות חיים מהשבויים אין להחליף גופות תמורת קונטאר החי(שירכב בכלא)
    תחשבו גם על משפחת הרן, להחליף את רוצח משפחתם שיהפוך למלך בלבנון תמורת גופות,

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    תמורת גופות לא לשחרר את קונטר - רוצח אכזרי בדם קר (ל''ת)

    בדוק, 24/06/08 06:11

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    טקטיקה או ידיעה?!

    NY, 24/06/08 04:47

    השאלה כרגע האם יש משחק טקטי של מו''מ על מנת לגרום לצד השני לרדת מהעץ, או שכבר ידוע שהם חללים, וכרגע עם כל הצער למשפחות, הממשלה לא יכולה להעביר החלטה של החזרת מחבלים חיים בעד גופות!!!

    לא בידיוק ברור על מה היו הדיונים עד עכשיו אם לא ידוע מה מצב החיילים?

    מדוע נותנים ביקורים של הצלב האדום אצל המחבלים, דבר שלא נעשה במקביל בצד השני???

    ההומניות שלנו תחסל אותנו!!!

    הגב לתגובה זו

    • ברור שהם חללים !! כל המעבק על 1% תיקוות ההורים הסובלים חבל (ל''ת)

      בת יענה, 24/06/08 08:37

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    אני מצטער לומר לכם,אבל מהרגע הראשון זה הריח כמו ספין.

    ספין זול וגועלי, 24/06/08 03:43

    ראש ממשלה שלא עושה כלום שנתיים בעניין החטופים,מתעורר וקורא לשלום עם סוריה,לביצוע עסקת החטופים עם החיזבאללה והחמאס מיד אחרי פרשת טלנסקי,כשהוא מבין שנשאר לו לכהן כראש ממשלה עוד מספר שבועות והוא מרגיש שהוא חייב להביא הישג כלשהו לפני תום כהונתו-אני לא הייתי מתייחס ברצינות לכל העניין הזה.
    צר לי על משפחות החטופים.

    הגב לתגובה זו

    • ספין בגדול ולא מעניין אותו מי נפגע

      מחר כולם בכנסת!, 24/06/08 11:16

      כל עוד מציל את הישבן שלו.
      הוא מחזיק בכל המדינה כבני ערובה
      מחר- בכנסת כולם!
      נפטרים ממנו!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אין להסכים לעסקה עבור גופות עם כל הצער שבדבר (ל''ת)

    רונן, 24/06/08 03:15

    הגב לתגובה זו

    • לצערי הרב אני מסכים (ל''ת)

      שלומי, 24/06/08 06:22

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    למה לא נותנים הרשאה מראש לכתיבת גט במקרה כזה

    שלמה, 24/06/08 02:46

    אני לא מבין מדוע לא ממשיכים את הנוהג שנזכר כבר בתלמוד, והשתמשו בו הרבה בשנים הראשונות לאחר קום המדינה. שהיוצא למלחמה נותן הרשאה לרב הצבאי לכתוב גט לאשתו אם לא ישוב מן השבי לאחר תקופה מסויימת. ואז במקרה שיש סיכויים גדולים שהחייל לא ישוב, מממשים את ההרשאה, כותבים גט לאשה ובכך היא משתחררת מעגינותה. אם היו עושים כך, הבעיה האיומה של קרנית היתה פחותה

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    חולי נפש הם אזרחים יהודים שמוכנים להחזירנו לימי אושויץ

    אבי, 24/06/08 02:44

    וחושבים שעלינו להיכנע לשונאינו המוסלמים לקבל גופות ולתת רוצחים חיים בתמורה .
    והכל בטענות שאולמרט אשם וברק אשם .
    הכרתי יותר ממשפחה אחת ששכלה יותר מבן אחד במלחמות ישראל ולא העזה להתנהג ולדבר כמו המתיפיפים של היום .
    נועם וחסידיו יביאו את החורבן . לא האולמרטים והברקים .הם פורצים כל סכר שלטוני ומביאים לאנרכיה ובהמשך לאושויץ.
    כאילו ממשלת היהודים כל יכולה בעולמו של הקב''ה .
    קצת צניעות לא תזיק להם .

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לא פעם אחד לתמיד!!!

    אדיר, 24/06/08 02:31

    עם כל הכבוד למשפחות...לא מחליפים עצמות בשבוים חיים,לא קיבלנו שום מידע מנסרלה כך אין להיכנס למשחק שלו

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אמהות נגד מו''מ להחזרת גופות

    אמא, 24/06/08 01:36

    צריכה לקום קבוצה גדולה של אמהות
    שתחתום לפני גיוס הבנים על רצונן
    לאי ניהול כל משא ומתן במידה והבנים שלהן יפלו (חס וחלילה בשבי)
    ולא יהיה אות חיים ברור מהן
    כלומר התנגדות עקרונית להחזרת חללים כנגד שבויים
    אמא לבן לפני גיוס קרבי

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    פתרון מקורי ויצירתי לפתרון בעיית החטופים

    איטל, ר''ג, 24/06/08 01:26

    פתרון מקורי ויצירתי לפתרון בעיית החטופים (תזכורת: כל הנסיונות הבנאליים לשחררם עד היום, כשלו וגלעד שליט לא ראה אור יום כבר שנתיים)


    הגיעה העת, לצאת מהקופסא ולשנות את חוקי המשחק והפעם לטובתנו
    בבתי הכלא של ישראל יש אלפי אסירי חמאס עם דם ילדים יהודים על ידיהם.
    הם, בניגוד לגלעד שליט, רואים מדי בוקר את אור השמש (האם זה צריך להמשיך כך? חוקי ההגינות קובעים שלא.).
    כל אסיר חמאס שנמצא כרגע בכלא (או שיכנס אליו בעתיד) בשל סיבת מעורבות רצינית בטרור (ויש שם המון כאלה) צריך לקבל עונש מוות מידי שופט צבאי*.
    ההוצאה לפועל לא תהיה באופן מיידי, ביום מתן גזר הדין, אלא תדחה עד ליום בו יחטף החייל הבא.
    וכך יתבצע גם בכל הימים שיבואו לאחר אותה חטיפה עתידית (ומאז שגלעד נחטף עברו כבר כמה מאות ימים).
    בכל יום שיבוא לאחר חטיפה, יוצאו להורג כמה אסירי חמאס שריחף מעל ראשם עונש מוות.
    ההוצאות להורג יעצרו ביום בו יוחזר אלינו בשלום החייל החטוף
    (ואם הוא לא יוחזר או שיוחזר ללא רוח חיים, אז אט-אט כל אסירי החמאס יוצאו להורג. על פי פקודת בית דין צבאי).

    ובכל הקשור לגלעד שליט, כבר היום צריך להתחיל לתת עונשי מוות למחבלי חמאס ולהתחיל להוציא אותם להורג החל ממחר.
    סידרת ההוצאות להורג תסתיים ביום חזרתו של גלעד ואם לא יוחזר, אז כל אסירי החמאס ירדו בסערה שאולה לגיהנום.
    זה גם יחסוך כמה מיליוני שקלים בחודש לאוצר המדינה, עלות אחזקתם בכלא בתנאים נאותים.
    מבחן התוצאה מוכיח כי עד היום נכשלנו בניסיון לשחרר את גלעד שליט ואת גולדווסר ורגב באמצעי המקובל והשגרתי ובזמן סביר (מלחמה/משא ומתן)
    וכן קיבלנו עונש של כמאה חיילים הרוגים, על ניסיון כושל, לא מקורי ולא מוצלח לפתור את הבעייה (מלחמת לבנון השנייה).
    באמצעות הוצאה להורג של אסירים עם דם ילדים יהודים על ידיהם, ללא סיכון אף חייל-לוחם שלנו, נוכל לזרז את תהליך החזרתו של גלעד** להוריו,
    כיוון שהחטיפה בוצעה ע''י הפלשתינים בכדי להציל ולשחרר את חבריהם, אסירי החמאס, ולא בכדי להמית אותם.
    דרך זאת לשחרור חטופים, אגב, תבהיר לגורמי הטרור שהמשך פעולת חטיפות תפעל אך ורק לרעתם.
    מישהו יכול להעביר את הרעיון המקורי והפשוט הזה לאולמרט? אולי אפשר לשלוח לו אותו בתוך במעטפה.

    * ואם אומות העולם יבואו אלינו בטענות על הוצאה להורג, נזכיר להם שכמעט בכל מדינה בעולם יש עונש כזה על רוצחים, כולל במדינות מערביות.
    ** היום זה גלעד שליט ומחר זה יכול להיות כל אחד מאיתנו.
    ---
    ומי שפוסל את הרעיון הזה, כנראה לא באמת חש סולדידריות עם גורלו של גלעד שליט (רון ארד 2?)
    ===
    אם את/ה מזדהה עם תוכן זה, אנא בצע Reply אל: think.again.israel@gmail.com

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    hahzarat ha svujim

    schwarcz jizhak, 24/06/08 01:03

    be zman 48 amru be ferus,-tamid somer et ha kadur ha aharon,-le azmeha! ha medina,-lo hajav le af ehad--klum !! baharta -lihjott,--az tihje savuj !!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אני ממש לא מבין....

    יאיר, 24/06/08 00:54

    כל הזמן שהיה משא ומתן לא ידעו אם הם חיים או מתים ? הרי זה לא הגיוני לשאת ולתת בלי לדעת מה אתה מקבל. שלא תבינו אותי לא נכון, חשוב להחזיר גם חללים, אך לפחות שיש אפשרות לעיסקה, היה צריך להתנות זאת באינפורמציה על מצב החטופים כתנאי ראשוני !

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    פתרון

    ירון, 24/06/08 00:42

    להרוג את השבויים שלהם, ולהחליף.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    דילמה איומה ונוראה!!

    אמיר, 24/06/08 00:32

    כבר מהימים הראשונים היה ברור שאחד החטופים כנראה נהרג ושהשני נפגע באופן קשה.

    ללא הכרעה בעניין הזה (כפי שנעשה במקרה של שלושת השבויים) החיזבאללה ימשיך לדרוש דרישות לא סבירות.

    בעניין שלושת החטופים, קיומו של שבוי חי, הגם שנשבה בנסיבות מפוקפקות, היווה שיקול מכריע.

    כאן השיקול העיקרי נוגע למצבה של קרנית גולדווסר, אשה יוצאת דופן ואמיצה שאני מאחל שהחיים יאירו לה פנים בעתיד. אבל עדיין לא מדובר בקיום שבוי חי!

    ההחלטה האם להשיב את הרוצח קונטאר בתמורה לגופות היא החלטה קשה. עם זאת, רק בשל מצבה של קרנית הייתי עושה זאת.

    הסיכון מקונטאר איננו ממשי, ועם כל הרצון שהוא ייענש על מעשיו חייבים לשים בראש השיקולים את מצבה של קרנית.

    חייבים לאפשר לה להמשיך בחייה ולהקים (אם תבחר) משפחה בישראל. לא מדובר בעניין ''דתי'' של עגינות גרידא, אלא בצעד הכרחי שיאפשר לאשה הזו להמשיך בחייה.

    מצבה אף גרוע מזה של תמי ארד שכבר נשאה את ילדו של רון.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    התשובה פשוטה מאד

    Gillian, 24/06/08 00:29

    אולמרט יודע לא מהיום כי למרבה הצער גולדווסר ורגב אינם בין החיים. העובדה שהוא הסתיר זאת עד היום נבעה מאינטרסים אישיים שלו להשתמש באי הידיעה כקלף מיקוח ועתה, הגיע רגע האמת ולא נותרה לו עוד אפשרות להמשיך ולהסתיר את האמת.

    בושה וחרפה למדינת ישראל שאדם כה נקלה ונבזה עומד בראשה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    Rationale: What will you say to the many Israelies who

    Patriot, 24/06/08 00:21

    in exchange for one / few hostages, NEITHER ONE OF THESE CAPTIVES had been kidnapped.
    I have the utmost sympathy to the kidnapped soldiers, I am also opposed to the ceasefire, but the damage that some of their families are now causing to the national security of Israel and to the IDF's morale is intolerable. The Media is as much to blame as the grieving families, but this is getting out of hand, a responsible media should stop giving some of them this open stage.
    THE ONLY REAL PATRIOTS ARE THE RESERVISTS WHO, FEW DAYS AGO, WROTE THE LETTER CALLING FOR ''NOT TO SURRENDER TO TERRORISTS AND FREE TERRORISTS, SHOULD THEY BE CAPTURED''.
    Oddly enough, they got very little coverage. They are our hope, they are the deterrent, they are our future. Ya'alon is absolutely (and bravely) right. Besides, I haven't heard Noam Shalit concern about the well being of the civilians living in the 'otef Azza' who after a long time had few quiet days. Some 'talkbacks' referred to his behavior as 'egotistic' unfortunately I must concur.
    Remember, it is for the soldiers to protect the civilians, not the other way around. For anyone to say: ''return them at ANY cost'' is an open invitation for Hamas/Hezbollah to say: ''Now, the price is for you to vacate this country in it's entirety''.

    And again, to the many who say to General Ya'alon, ''If it was your son'', what about if his son lives in Otef Azza, or anywhere in Israel and will die by any of the hundreds of prisoners with blood on their hands that YOU want freed? It happened before, it'll happen again, if you don't learn from history, you'll become a part of it.
    As one who despises this government, I still believe that they should govern and not an interested citizen blinded by personal grief.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    Rationale: What will you say to the many Israelies who

    Patriot, 24/06/08 00:21

    in exchange for one / few hostages, NEITHER ONE OF THESE CAPTIVES had been kidnapped.
    I have the utmost sympathy to the kidnapped soldiers, I am also opposed to the ceasefire, but the damage that some of their families are now causing to the national security of Israel and to the IDF's morale is intolerable. The Media is as much to blame as the grieving families, but this is getting out of hand, a responsible media should stop giving some of them this open stage.
    THE ONLY REAL PATRIOTS ARE THE RESERVISTS WHO, FEW DAYS AGO, WROTE THE LETTER CALLING FOR ''NOT TO SURRENDER TO TERRORISTS AND FREE TERRORISTS, SHOULD THEY BE CAPTURED''.
    Oddly enough, they got very little coverage. They are our hope, they are the deterrent, they are our future. Ya'alon is absolutely (and bravely) right. Besides, I haven't heard Noam Shalit concern about the well being of the civilians living in the 'otef Azza' who after a long time had few quiet days. Some 'talkbacks' referred to his behavior as 'egotistic' unfortunately I must concur.
    Remember, it is for the soldiers to protect the civilians, not the other way around. For anyone to say: ''return them at ANY cost'' is an open invitation for Hamas/Hezbollah to say: ''Now, the price is for you to vacate this country in it's entirety''.

    And again, to the many who say to General Ya'alon, ''If it was your son'', what about if his son lives in Otef Azza, or anywhere in Israel and will die by any of the hundreds of prisoners with blood on their hands that YOU want freed? It happened before, it'll happen again, if you don't learn from history, you'll become a part of it.
    As one who despises this government, I still believe that they should govern and not an interested citizen blinded by personal grief.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    Rationale: What will you say to the many Israelies who

    Patriot, 24/06/08 00:21

    in exchange for one / few hostages, NEITHER ONE OF THESE CAPTIVES had been kidnapped.
    I have the utmost sympathy to the kidnapped soldiers, I am also opposed to the ceasefire, but the damage that some of their families are now causing to the national security of Israel and to the IDF's morale is intolerable. The Media is as much to blame as the grieving families, but this is getting out of hand, a responsible media should stop giving some of them this open stage.
    THE ONLY REAL PATRIOTS ARE THE RESERVISTS WHO, FEW DAYS AGO, WROTE THE LETTER CALLING FOR ''NOT TO SURRENDER TO TERRORISTS AND FREE TERRORISTS, SHOULD THEY BE CAPTURED''.
    Oddly enough, they got very little coverage. They are our hope, they are the deterrent, they are our future. Ya'alon is absolutely (and bravely) right. Besides, I haven't heard Noam Shalit concern about the well being of the civilians living in the 'otef Azza' who after a long time had few quiet days. Some 'talkbacks' referred to his behavior as 'egotistic' unfortunately I must concur.
    Remember, it is for the soldiers to protect the civilians, not the other way around. For anyone to say: ''return them at ANY cost'' is an open invitation for Hamas/Hezbollah to say: ''Now, the price is for you to vacate this country in it's entirety''.

    And again, to the many who say to General Ya'alon, ''If it was your son'', what about if his son lives in Otef Azza, or anywhere in Israel and will die by any of the hundreds of prisoners with blood on their hands that YOU want freed? It happened before, it'll happen again, if you don't learn from history, you'll become a part of it.
    As one who despises this government, I still believe that they should govern and not an interested citizen blinded by personal grief.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    רק כדי שיהיה לך קבר???? חצופה!!!

    קרנית די פשוט, 24/06/08 00:09

    שיחרור של מאות רוצחים חיים כדי שלך יהיה מקום לבכות על בעלך. צר אבל זה לא מצדיק. המחיר שאותו נשלם יהיה בכי על קברים נוספים. האם את תקחי את האחריות ותבקרי כל משפחה שכולה שתהיה בעקבות אותו שחרור. הרי קונטר בעצמו אמר שיחזור לטרור לאחר השיחרור. רה''מ הבטיח כי הלחימה לא תיפסק אלא לאחר שוב הבנים. הוא זה שנושא באחריות המלאה למצב הנוכחי אני מוכן להתגייס למלחמה נוספת ולההירג בה! רק כדי להשמיד כל גבר אישה וילד שקשורים בחיות האדם הללו. אבל לאחר שכבר ברור לאור הממצאים כי הם לא בחיים, אז תנחומי הכנים. אבל הגיע הזמן להתעורר ולא לתת לנבלות הללו מה שהם רוצים... לא לשחרור מחבלים חיים תמורת מתים.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    זה קל להאשים את אולמרט, תופס כותרות גדולות, אבל האמת היא שדעה זו

    Eחד, 24/06/08 00:07

    היא נחלתם של מרבית ראשי מערכת הבטחון בעבר ובהווה, של שרי הקבינט ושל רבים נוספים שאינם חשודים בפלילים (אני למשל).

    הנהגה צריכה לגלות אחריות ולשקול מול החזרת החטופים (משאת נפשנו כולנו) את הנזק העתידי למדינה (חטיפות נוספות, אי שמירה על חיי החטופים ועוד)

    חבל שכל כך הרבה מגיבים נתפסים להתלהמות והתבטאויות רגשיות, שאינן מוצדקות, ובודאי שלא תורמות בשום צורה.

    מי שאומר שצריך לשלם ''כל מחיר'' בלי לקבל מידע או גרוע מכך - עבור גופות, איננו יודע מה הוא מדבר. גופת אלי כהן שוכבת בדמשק שנים רבות וזה כואב לכולם, בייחוד לאלמנתו. זה לא אומר אבל שישראל תשחרר מאות אסירים או תרד מהגולן כדי להחזיר אותה. אין דבר כזה ''בכל מחיר''!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לשחרר את קונטאר ולהעמיד צלף בתצפית בראש הנקרה

    יש פיתרון!, 24/06/08 00:07

    אם קיבלנו גופות גם קונטאר יחזור בתור גופה. הגיע הזמן שהארגון המנוול הזה יפסיק לעשות לנו טרור ריגשי. רק עין תחת עין!!!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    פשוט כאב לב-מה פשר ההתעללות הזאת במשפחות?

    נחמה, 24/06/08 00:03

    הרי המצב היה ידוע גם קודם. איך קורה שפתאום, שניה לפני העסקה שכבר נסגרה מחליטים ללכת לכיוון הזה? אולמרט מחפש לשפר תדמית על גב המשפחות?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    עצה למען בעלך

    גדעון צפון, 24/06/08 00:01

    תקפתי רבות את הטיולים שערכת בחו''ל כאשר הבעל שלך נמצא מעבר לגדר, ולא אצל האפיפיור ברומא, לא הקשבת, ועכשיו את ממשיכה בשגיאותייך, כאשר בגץ לא יתערב בסוגיה, ואולי הפעם תקבלי את העצה שלי, שביתת רעב מול ביתו של אולמרט היתה מחזירה את השבוי מיד לאחר החטיפה. קבלי את העצה הזאת ולו למען בעלך

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    עוד פעם ישראל נגררת אחרי תעלולי נסראללה ימ''ש

    אברהם, 23/06/08 23:58

    מדוע תמיד צריך להיגרר.עדיין לא קיבלנו שום דבר מהמתווכים הגרמנים.האם עושים עסקאות דרך ספינים של נסראללה?הוא בטח נהנה לראות/לשמוע את המשפחות בין תקווה ליאוש.למה לתת למשפחות לרוץ ולהתחנן בפני כל השרים והח''כים?כל הדבר צריך להעשות בשקט והבטחות צריך לקיים ורצוי שהעיתונות לא תמהר,ולא כל דבר צריך לרוץ ולפרסם ,רק למען כבוד המשפחות.אם נסראללה רוצה באמת לערוך חילופי שבויים יואיל דרך הצלב האדום ודרך מדינת לבנון.צריך וחובה לדרוש את רון ארד ולא ''מידע''עליו.ומה אם נעדרי קרב שולטן יעקב??.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מה שעצוב

    לוחם לשעבר, 23/06/08 23:55

    שכפי הנראה חוץ מלמשפחות החטופים, לכל הנוגעים בדבר היה ברור מייד אחריי המלחמה שהחטופים כבר לא חטופים, כי אם חללים.
    זה לא משנה את העובדה שעכשיו כשהאמת יצאה לאור, עם כל הצער ואי הנעימות שבאמירה זאת - על הממשלה להפסיק כל הסכם עם החיזבאללה בדמות מחבלים חיים תמורת גופות. אין שום הצדקה לשחרר רוצחים שיחזרו לטבוח בנו ובכך בעצם לחזק מאוד את החיזבאללה, גם תדמיתית, גם מורלית וגם מבחינת כוח אדם, תמורת גופות. שום הצדקה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    קודם מספינים את התקשורת על עסקת השבויים ???? ועכשיו חללים !!!!!!!!! (ל''ת)

    ממשלה פושעת, 23/06/08 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אנא השכילוני...

    תם, 23/06/08 23:54

    מה פרוש ''להכריז עליהם כחללים''? אם יש לחיזבאללה הוכחות שהם חיים, שיציגו אותן. אם לא, וזו כנראה האמת, הם מתו מזמן. אם אין חיילים חיים מה המשמעות של ''להחזיר את החיילים''? יש רק משמעות ל''להחזיר את גופות או חלקי גופות החיילים''. בנקודה זו צריך להחליט האם חכם לקבל גופות או חלקי גופות תמורת רוצח שפל ומספר שבויים.
    כאב, עם כל הכאב הכרוך בכך, אני מכריז בזאת שהייתי מתנגד לכל עיסקה אילו התברר שילדי נרצח ע''י הפראים האלה. להיפך: הייתי דורש שיענישו אותם על רצח ילדי בכך שלא יחזירו להם כלום: לא אסירים חיים ולא חלקי גופות!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אומה של אבק אדם יהודי וקורי עכביש לא מסוגלת לטפל ברוצח נאסרללה !!!! (ל''ת)

    קורי עכביש, 23/06/08 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    קרנית !! את מבזה את זכר הנרצחים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דיי מספיק, 23/06/08 23:53

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    דרוש ראש ממשלה אחר, ראש שהוא בנאדם ולא עו''ד (ל''ת)

    איתן, 23/06/08 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אריק איינשטיין זמא אדיר

    קורא, 23/06/08 23:45

    תשמעו כל יום פעמיים ביום את השיר האדיר של אריק איינשטיין בו אלי עיתונאי קטן שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אתם מאבדים את העם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אל תאבדו השפיות, 23/06/08 23:44

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    נאסרללה החבר של השפנפנה עדיין חי ?????????????????????????????????? (ל''ת)

    אתם שתקתם, 23/06/08 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בבנין ירושלים תנוחמי רק חיסול נאסרללה יביא מזור למשפחות !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    להיות עם חפשי, 23/06/08 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מספיק.הרף.כאן ספרטה ולא אתונה.מי שחושב שיחיה כאן כמו

    ציוני, 23/06/08 23:31

    שהוא רואה בשויץ טועה טעות טרמינלית.

    בגלל לחץ האמהות לצאת מלבנון הפסדנו במלחמת לבנון השניה.
    וינוגרד שמינוגרד-מה שהכשיל אותנו זה הפחד מחיילים הרוגים.
    למעשה לא נלחמנו באמת.
    כאילו.
    משפחת שליט מתאימה בדיוק לסטריאוטיפ של האשכנזי הלבן המרויח היטב(לא עשיר מאד)מסודר נוסע לחו'ל 3-4 פעמים בשנה,מרבה לבלות סופי שבוע בצימרים ועוד.
    הישראלי המדושן שלא רוצה שיפריעו לשיגרת חייו הנעימה.

    מה אתם רוצים מבג'צ?היה צריך לגלגל אתכם מכל המדרגות.
    בג'צ לא מנהל את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם יחליפו גופות באסירים , זה נזק אדיר למדינת ישראל.

    מקס, 23/06/08 23:31

    ואת זה יודעים היטב בממשלה.

    מה ימנע בעתיד מהחיזבאללה לרצוח שבויים ישראלים , הרי ממילא הישראלים יחליפו אסרים בגופות......

    וכעת ..הם ישמרו היטב על חייו של כל שבוי או חטוף...כי רק כך יזכו לחילופי שבויים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הפעם אולמרט מוביל מהלך גאוני..

    אזרח, 23/06/08 23:24

    ואיני מחסידיו של ראש הממשלה , אך ורק בגלל הצל הכבד של התיקים הרובצים על כתפיו.

    הפעם , הוא הכניס לחיזבאללה באבי אביהם.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    סליחה-באמת סליחה-אבל תופעה כזו של העמדת הפרט במרכז לא היו בדורי

    עו''ד רחמים כהן, 23/06/08 23:24

    מה זה העליהום התקשורתי על רוה,מ? אינני מחסידיו. אבלחשבת שמא הוא כבול לדרגים המקצועיים שאומרים לא מה יהיה ביום שלמחרת. אני אספר לכם על הימים של היום למחרת בנושאי אחרים. הערבים אינם טיפשים. ממולחים. הם קוראים את החברה הישראלית. ברגע שניתן להם את קונטאר והאחרים -מייד-מייד-יתחילו בארגון החטיפה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    יש לחזק את ידי אולמרט בנושא - לא נותנים שבוים חיים תמורת גופות! (ל''ת)

    אורן, 23/06/08 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אנא קראו את הקישורית הבאה.https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/717/74

    קינן-שכולים, 23/06/08 23:20

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/717/742.html

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יפה עושה רוה''מ שלא נכנע למתקפה עליו ואנו כמשפחה שכולה נגבה אותו

    משפחת קינן, 23/06/08 23:18

    לא ניתן למחבלים לצאת מהכלא ולהכניע אותנו.אמנם איננו מפורסמים ומתפרסמים על ידי התקשורת כמו משפחות החטופים אבל אנו רוצים להפנות אותכם ללראיון יחיד שבו אבא משה הצליח להתראיין -נדמה לנו שבמעריב.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יש לחזק את ידי אולמרט בנושא - לא נותנים שבוים חיים תמורת גופות! (ל''ת)

    אורן, 23/06/08 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לבצע את העיסקה רק בתנאי של סימן חיים

    הלוחם, 23/06/08 23:15

    ובמידה שהם יוכרזו כחללים יש לבצע את העיסקה רק בתנאי ארונות תמורת ארונות.אין לשחרר את סמיר קונטאר,הוא צריך לסיים את חייו בכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אפשר להחזיר את החטופים תוך יום

    אמוץ, 23/06/08 23:15

    אם במקום להתמקח כאילו אנחנו בשוק - היינו עושים צעדים מעשיים כמו - השתלטות על שטח לבנוני, גירוש תושביו והודעה חד משמעית כי השטח לא יוחזר עד שהחטופים יוחזרו - חיים או מתים - תוך שעה יתחנן נאסראללה לסגור איתנו עיסקה.
    כי מה שמעניין את האויב הערבי באשר הוא זה לא אסירים או שבויים ולא מניעת הרג בצד שלו.
    שטח ופליטים - מטרידים אותם! ועל נקודות אלה עלינו ללחוץ!!!

    הגב לתגובה זו

    • יש להם אלפי טילים, זה לא יעבוד כמו פעם (ל''ת)

      יאיר, 24/06/08 01:06

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לצערי, יש ניגוד אינטרסים בין מש' שליט לגולדווסר ורגב

    תכנסו ותסכימו, 23/06/08 23:11

    אם החטופים בלבנון מתים ואולמרט יסכים לשחרר עבורם עשרות או מאות מחבלים פלסטינים, זה מסכן את גלעד שליט.
    האויבים שלנו יבינו שאחנו מוכנים לשלם הכל תמורת חטוף, חי או מת.
    גלעד נשאר בחיים כי הוא שווה הרבה. מש' שליט חייבת להוריד פרופיל, עם כל הצער, ולא להשתתף בקריאה של קרנית גולדווסר.
    אני חושב שכולנו צריכים לא להסכים לזה. למען החטופים הבאים שהמחבלים יהרגו בשניות אם לגופות יהיה מחיר גבוה, ולמען החיים בארץ שיחשפו לעוד מאות מחבלים משוחררים.
    לא יכול לחשוב אפילו שהבן שלי יהיה חטוף. אני מניח שהייתי עושה הכל, גם תמורת גופתו. אני לא שיפוטי כלפי משפחות החטופים. אך אין פה בחירה אידיאלית. יש פה את הבחירה ברע במיעוטו. והרע במיעוטו זה שהמשפחות יסבלו, לטובת פחות סבל להרבה הרבה אנשים אחרים.
    אני מקווה שקרנית גולדווסר קוראת את זה, אני מניח שהיא מאחלת לי כל רע, ואני מאד מקווה שבעלה ישוחרר, ושהוא חי. אם זה לא כך, עם כל הקושי אני מקווה שהמשפחות יבינו שיש עוד משפחות ועוד אנשים רוצים לחיות
    ד.א. אנחנו משפחה שכולה, פעמיים. זה הורס משפחות. זה כואב ויש לזה אפקטים משניים שאנשים לא מתארים.
    אני נגד מלחמות. אני בעד שחרור כל האסירים והשטחים מכל הצדדים. אבל במלחמה כמו במלחמה

    הגב לתגובה זו

    • מיקי יקרה

      צודק, 24/06/08 01:50

      תארו לעצמכם שמתברר שבעקבות העיסקה רצחו חלילה את גלעד שליט. האם מיקי גולדווסר (שכאבה עצום ונורא)תישן טוב יותר בלילה???האם קרנית תוכל להמשיך בחייה??להכירכם גלעד חי בוודאות ובניכם ככל הנראה לצערי מתים.
      משפחות יקרות,אתן לוקחות על עצמכן אחריות עצומה לחיי גלעד.יזהרו פן דמו בראשיכם.
      נכון,כל משפחה במקומכם הייתה נוהגת כך ולכן טוב שלא משפחות מנהלות את המדינה (חוץ מכמה משפחות פשע שאינן קשורות לעניין הרגיש)וטוב שיש ממשלה שאמורה להחליט מה טוב קודם כל למדינה ולא מה טוב רק למשפחת גולדווסר או רגב (ואני בהחלט כואב אתכם יחד עם כולם).אל תתנו לנסראללה השפל להמשיך לשחק בנו ובכם, סבלתם יותר מדי בכדי לשמש כלים בלוח המשחק שלו.אנא מכם תאזרו כוחות (שאינני בטוח שבמקומכם יכולתי לאזרם) ותקראו לראש הממשלה לא לשחרר שום מחבל תמורת הגופות אלא אם נקבל סימן חיים-הלוואי.צעד אצילי (כמו התנהגותכם מאז האסון) זה ישרת את האינטרס הלאומי והפרטי שלכם כאחד.

      הגב לתגובה זו

      • תקראו מה שכתב, שווה!!! (ל''ת)

        יפה כתבת., 24/06/08 09:38

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    עד מתי

    דוד חיים .ע, 23/06/08 23:10

    חברי כנסת וחברי הממשלה הכושלת עד מתי תאפשרו לראש הממשלה להתל בעם עצתי לכם לפזר את הממשלה ולמנוע מכל אחד מכם ביזיוןהלא לחלקחם אומנם הקטן מובטח כיסא חדש ומרופד בממשלה הבאה

    הגב לתגובה זו

    • היי אתה, דוד חיים מנתניה, כנס

      ירחמיאל, 24/06/08 01:17

      רק בגלל אנשים כמוך צמאי דם המסווים את צמאונם לדם בתרוץ של ארץ ישראל השלמה. אילו לא היו אנשים כמוך הן מקירבנו והן מקרב השכנים, מזמן היה שלום במדינה ובאזור כולו. דם ודמעות רבים היו נחסכים.
      ואת התגובות המטומטמות שלך ושל חבריך וודאי היינו קוראים בנסיבות אחרות.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    NO NEGOTIATION FOR BONES (ל''ת)

    ZIPPY, 23/06/08 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    קצעת צניעות פחות צביעות..

    נ, 23/06/08 23:07

    עיתונות שרודפת כותרות.... למשפחות יש זכות לזעוק ולהיות ממורמרות והכל הגיוני וסביר...אבל יש כאן ממשלה שצריך לתת לה לפעמים גם לנהל דברים .. ולא רק לחפש לכלוך שמוכר עיתונים ופרסומות בטלויזיה... פשוט מביש..
    כל כך קשה להבין את המצב? נסראללה ברגע האחרון ביקש עוד מאות אסירים פלסטינים...יש משמעות לשחרור שלהם...השחרור שלהם הוא החטיםפה הבאה... ואז מה תגידו?
    הממשלה דווקא מנהלת את זה נכון... הרי יש משמעות מבחינת המומ להכריז עליהם חללים...גם נסראללה יודע שעבור גופות הוא יקבל פחות... צעד חכם של אולמרט...הצעד היחיד שיכול להחזיר את החטופים במחיר סביר..
    ועוד דבר...רבותי..קצת צניעות.. מינימום של קרדיט..יש סיכוי...קטן אבל סיכוי...שלא כל אדם ברחוב יודע המ שראש הממשלה יודע....הוא לא כז איש טיפש...מינימום של קרדיט שהוא שוקל קצת יותר שיקולים מכם לגבי החלטה כל כך דרמטית... ואני מזכיר לכולם כמה שילמנו בעסקאות קודמות ומה המחיר הנוכחי של העסקה הזו...
    קצת צניעות....

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עכשיו בערוץ 2 גב' ''1,2,3,4 אז מה?!!! ''משווקת'' את ירושלים (ל''ת)

    זו הסחורה, 23/06/08 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זה לא מבזה לדאוג.

    רון, 23/06/08 23:06

    אך זה מבזה לשחק לידי החיזבללה.
    רוב הסיכויים שהחיילים הרוגים כי נעשו הרבה בדיקות ששללו את השארותם בחיים אחרי כמות הדם שאיבדו

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שחרור קונטאר - חיזוק נסראללה וה''התנגדות'' לישראל

    ראובן, 23/06/08 23:02

    כמה גופות וכמה מחבלים אינם המחיר. הם ממש לא יחסרו לנו כמו שבמקרה שליט מאות מחבלים עם ובלי דם על הידיים לא יחסרו לנו. אבל זה לא המחיר האמיתי, כלל לא.

    המחיר האמיתי מול גופות החיילים הוא המעמד של חיזבאללה בלבנון. מעמד שפחות מעניין כשלעצמו אבל מהותי ביותר בהקשר של הליגטימציה ל''התנגדות'' עם ישראל.
    ה''התנגדות'' הזו נמצאת היו במגננה כאשר בכל המרחב הערבי מקשרים אותה לתוקפנות של נסראללה נגד ממשלת סניורה. תהליך זה של אבדן לגיטימציה ל''התנגדות'' משמעותי מאוד לגבינו ומפחית מאוד את תמיכת אוכלוסיית האוייב בפעולות טרור.
    לכן המחיר אינו כמה גופות וכמה מחבלים. המחיר הוא מחיר אסטרטגי ממעלה ראשונה והוא מחזיר לנסראללה את כתר הלוחם הנועז וגם כלי (קונטאר) שמגיע ללב הדרוזים בלבנון.
    עם שליט המצב ברור גם הוא: המחיר לגיטימציה לחמאס ולדרכו, זאת בנוסף לתגבור משמעותי של מערך הטרור, תגבור שללא ספק יביא לרציחתם של ישראלים רבים. חוץ מזה אנחנו באמת לא נהנים לפרנס את המחבלים אצלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    המשפחות מאבדות את אהדתנו

    יש גבול, 23/06/08 23:02

    אני בעד לשלם עבור גופות החיילים. בכל זאת יש גבול. כנראה שהם מתים ולשחרר מאות מחבלים תמורת גופות זה לא ראוי. עם כל הכאב, ואני לא רוצה בשום אופן להיות במקום משפחות רגב וגולדווסר, צריך גם לחשוב על החטופים הבאים.
    אם נשחרר תמורת גופות החוטפים לא יהססו להרוג. גם האינטרס של משפחת שליט הוא שלא ישחררו הרבה תמורת גופות החטופים בלבנון, זה מסכן את גלעד

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני קוראת ולא מאמינה

    דניאלה, 23/06/08 23:01

    מבחינתי נגמרה לנו המדינה בפעם השנייה.
    למשפחות החטופים כל מה שיש לי להגיד זה שכואב לי הלב וכואב לי גם שהממשלה הבאה וזו שאחריה וזו שאחריה וכן הלאה לא יהיו טובות יותר.
    עצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    22 אנחנו מזמן לא מדינה מתוקנת אנחנו בסרט אחר כבר הרבה

    להסתכל למציאות, 23/06/08 22:50

    זמןעבר הזמן של מתוקנת הממשלה שריה וחבירה עסוקים רק בהשרדות הפוליטית שלהם אין שירותי רווחה בישראל ככ הרבה ילדים רעבים פה באמת והם שם עסוקים במעטפי מעטפות.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מיימדי הצנזורה כמיימדי הדיקטטורה של תקשורת המגוייסת (ל''ת)

    תקשורת לאן?, 23/06/08 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אפשר להחזיר שבויים - קיראו והפנימו

    פרטיזני, 23/06/08 22:48

    במהלך מלחמת לבנון הראשונה נחטפו שני סוכני ק.ג.ב. ע''י חבורת מחבלים (כן, כאלה כמו החיזבללה - רצח=אידאולוגיה מבחינתם). רק שהק.ג.ב. לא צריכים להסביר לאף בצלם או כל ארגון שוחרי שלום למיניהם שום הסבר. באותו יום, בערב חטפו 2 ערבים אשר וידאו כי כל אחד מהם הוא קרוב משפחה של אחד מהחוטפים. רצחו את הערבים בדם קר וחתכו את גופותיהם והשליכו בפתח כפריהם עם מכתב כי הרציחות ימשיכו כל יום עד שיוחזרו החטופים. למחרת חזרו סוכני הק.ג.ב. רחוצים, שבעים ולבושים בחליפות חדשות. ללמדכם שיש דרך, זה רק עיניין של זמן עד שהצד השני היה מבין שלנו אין כל מעצור אם פוגעים באנשינו ואנו נפגע עד כמה שנדרש עד שיפסיקו לחפש צרות איתנו. שימו לב כמה נפגעים היו לק.ג.ב. בכל מלחמות לבנון לעומת האמריקאים וכל הזרים שהסתובבו כאן ותבינו גם למה. מי שמראה נחישות ועקשנות לא מתעסקים איתו. פעם היינו כאלה. כך ניצחנו את מלחמת ששת הימים. ומאז אנו בירידה מתמדת של הנחישות הפנימית ומידת האמונה בצדקתנו ההיסטורית. הפכנו לאומה של אינסטנט אמריקה עם אנשים שמתים ברחוב מקור בחורף. עם כל הדלות לא היו כאלה דברים בשנות ה 50. ובטח לא כזו חוסר איכפתיות. שלא נדבר על הצדקנות והצדקת מעשי הטרור של מיעוט קיצוני ערבי ע''י כל כך הרבה ''שוחרי שלום'' יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בג''צ שוב הוכיח את שמאלנותו ואת תמיכתו באוייב

    כל הכבוד, 23/06/08 22:48

    שמאלנות היא לא עמדה פוליטית, שמאלנות היא מחלת נפש ובג''צ הוא חולה נפש.
    כל הכבוד לשר פרידמן שמעמיד במקומם את חולי הנפש מבג''צ.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עם רמטכל שפוט ומפכל שפוט ושר משפטים שפוט! למה ציפיתם? (ל''ת)

    ארנון, 23/06/08 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    התיזמון היה לא מיקרי תוכנן בקפידה ע'י אולמרט ומרעיו,

    אלי א, 23/06/08 22:40

    הודעת הממשלה כאילו ישקל להכריז על השבויים בלבנון כחללים לא בה בעיתוי מיקרי אלא מתוכנן ואשר מטרתו לטרפד את עיסקת חילופי השבויים שהיתה בשלה לביצוע.מצבם של השניים כנראה היה ברור ורק ציפו לשעת כושר והינה הוחלט היום לפרסמה .

    הגב לתגובה זו

    • ראה תגובה 21 (כוווולם ידעו למעט המשפחות וזאת בזדון) (ל''ת)

      של ממשלת הרשע, 23/06/08 22:52

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לחזק את משפחות החטופים

    מי''ל, 23/06/08 22:34

    כמילואימניק במי''ל כואב לי לקרוא את דברי קרנית גולדווסר ואני שולח לה מכאן עידוד וחום ואהבה של עם ישראל שמתפלל יחד איתה לשובו של בעלה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חיילים

    אמא מודאגת, 23/06/08 22:21

    אתם יודעים מה? המדינה שלי איבדה את התמימות והחן שלה. היא עכשיו רק אוכלת יושביה ומאכילה ראשיה.

    מדינה יקרה הפכת ללא ראויה לדם בנייך.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נקמה

    פנינה, 23/06/08 22:17

    יקום השם דמם, אם אינם בחיים. חמי ז''ל, סיפר שבתקופת הקמת המדינה, נהגו ערבים להיכנס לישובים עבריים לאנוס יהודיות, כל אחד שנתפס, חתכו לו את המה שמו....זה מה שערבים מבינים. אם לממשלה שלנו היו ביצים (אולי חתכו להם אותם) הם היו נותנים אולטימטום, ואחרי האולטימטום מוציאים להורג כל מי שהחיזבאללה מבקש לשחרר בחיים. אם הם הרגו את חיילנו, אין להם כל זכות לקבל אף שבוי שלהם חי!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני מציעה שפשוט כל האנשים השפויים

    צאו לרחובות, 23/06/08 22:16

    ייתנו יד ויצאו כולם לרחובות למען שחרור החטופים, מספיק עם החרפה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • רק תגידו מתי ונצטרף (ל''ת)

      אדם, 23/06/08 23:18

      הגב לתגובה זו

    • נגד שחרור מחבלים

      אדם שפוי, 23/06/08 23:43

      אינני רוצה בשחרור מחבלים ולכן אינני בא לשום הפגנה. יתכן ןאפין נגד שחרור מחבלים

      הגב לתגובה זו

    • יצאנו כבר להרבה הפגנות ,האם זה עזר פעם?????? (ל''ת)

      רם, 24/06/08 00:07

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך!!

      פארי, 24/06/08 00:52

      להשבית את המדינה כל העסקים כל העובדים , רק בתי החולים יעבדו במתכונת מצומצמת, עד שאין החלטה להחזיר את החיילים הביתה לא חוזרים לשגרה!!!
      החיילים יצאו למילואים בשליחות המדינה להגן עלינו לשמור עלינו , לא ישנו יומם ולילה , אנחנו חייבים להחזיר אותם הביתה !!!
      חייבים להם תודה והערכה!!!
      להשבית את המדינה , כולם לצאת לרחובות!!!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    בושה של ממשלה, כל אחד ''עושה לביתו''... (ל''ת)

    גיל שליט, 23/06/08 22:14

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    קרנית ובני המשפחות נסחפים ומאבדים את אהדתי !

    קפה, 23/06/08 22:04

    במשך היום נראה מחזה לא שגרתי למדינות מתוקנות, ואינו בריא לדרך קבלת החלטות גורלית כפי שאמורה להתקבל באופן מסודר ואחראי במדינה כזו שלנו מדינת ישראל.

    משפחות החטופים מגיעים ישירות לשרים להשפיע על החלטתם בנוגע להצבעה האם לקיים את העסקה להחזרת החיילים החטופים המוחזקים בידי החיזבאללה.

    יש למשפחות החיילים החטופים את כל הזכות המוסרית לפעול באופן נחרץ ובלתי מתפשר להחזרת יקיריהם, להם הזכות לשלם כל מחיר בעבור יקיריהם. הם צריכים להרעיש שמים ולזעוק ארץ.

    אלא שלשרי הממשלה אסור! לפגוש אותם באופן אישי ולהגיע למצב של ''סחיטה רגשית'' בטרם קבלת החלטות.

    לממשלה יש ואמור להיות איש קשר המקשר בינם לבין משפחות החטופים, איש קשר זה נועד להעביר מסרים לשני הכוונים, מהמשפחות לממשלה ובו הם מביעים את רצונם וחפצם וזעקתם להחזרת בניהם. ומהממשלה למשפחות לעדכון המאמצים הנעשים להחזרת יקיריהן. אך חייבים! גורם מנטרל רגשות. הדיאלוג צריך להיות נטול המפגש ה-כל כך סוחט ובלתי אפשרי בו הורה חטוף מסתכל לשר ממשלה בעיניים ומעביר באופן ישיר מסר ''האם אתה מסוגל להרים יד נגד ההחזרה של בני''

    צריך לסמוך על ראש הממשלה וזהו !!!

    הגב לתגובה זו

    • ניפגש פה אחרי שיחטפו לך קרוב

      דניאלה, 23/06/08 23:03

      ניראה מה תחשוב אז. למי מותר או אסור לפגוש אותך.

      הגב לתגובה זו

      • דניאלה זו בדיוק הנקודה

        גל אדמוני, 24/06/08 08:38

        אדם שקרובו/בנו נחטף אינו מסוגל לעשות שיקולים ואיזונים כל שהם.
        הכאב כ''כ גדול, ששום שיקול רציונאלי אינו מסוגל לגבור עליו. לכן בדיוק אסור לתת לאדם כזה לקחת החלטות שעלולות להשפיע על גורלם של רבים אחרים בעתיד ולא רק של בנו כעת.

        הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 22

      תמיר, 23/06/08 23:20

      ערב טוב
      בתחילה גם אנוכי חשבתי כמוך אבל:

      1- נאמר להם לעשות זאת(עופר דקל)
      2- כשאדם מאבד את אמונתו במנהיגות(ויש להם סיבות רבות לכך) הוא יעשה הכול!!!
      3- לראות אותם מתחננים לקבוצת הלוזרים שמנהיגים אותנו זאת קלונה של מדינתנו!!!
      4-הם פשוט לא סומכים על ראש הממשלה!!
      5- אמא זאת אמא - לעולם לא תותר
      6- הם רואים את בתיה ארד בדימיונם
      7-ואולי-- הכול מתוזמן ביחד על מנת להשפיע על.....

      הגב לתגובה זו

    • אדם אומלל

      פנינה, 24/06/08 00:20

      אם ידך שפכה דיו זאת, אתה אדם אומלל, מעניין אם היית כה ''חכם'' אם אתה היית נרקב בבור אפל, רק בגלל שעשית את חובתך לבוא לשרת את המולדת, והמדינה לא שמרה עליך בצורה הנכונה. למדינה לא רק נותנים, אלא גם מקבלים, ובמדינתנו היקרה יש שהתרגלו לקבל ולא לתת, כמו מנהיגנו הדגולים, שאני מתביישת כל כך בהם.

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה שלך! (ל''ת)

      טי.ג'יי, 24/06/08 00:25

      הגב לתגובה זו

    • 22... מה זאת אומרת מאבדים את אהדתך...

      דרומית, 24/06/08 08:01

      איך אפשר לומר דבר כזה מהמקום שלך?
      מה זה השיפוטיות הזו? יש לך בכלל מושג איך מרגישים אנשים שקמים כל בוקר עם בטן מתהפכת וחוסר ידיעה והולכים לישון באותה צורה?
      מי אתה שבכלל תפסוק אם הם 'בסדר' או לא 'בסדר'?
      מאבדים את אהדתך? מי ביקש ממך לאהוד אותם?
      הם זקוקים לאמת. לא יותר מזה. רק לאמת.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ההנהגה המושחתת ידעה מראש והוליכה שולל משפ' החטופים (ל''ת)

    אין סלחה, 23/06/08 22:00

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בושה (ל''ת)

    משה, 23/06/08 21:55

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני רוצה להכריז בזאת על מדינת ישראל

    יניב, 23/06/08 21:54

    שהיא פושטת רגל .
    אין סוף לחוצפה כאן ומנסים למנוע השתמטות של חיילים.
    למה שאני אשלח את הבנים שלי לצבא המחורבן שלא איכפת לא שהחיילים שלו מתענים בשבי ושהמשפחות מתענות בבית?
    מדינה זוועה

    הגב לתגובה זו

    • שלא איכפת לו (ככה התכוונתי לכתוב) (ל''ת)

      יניב, 23/06/08 22:54

      הגב לתגובה זו

    • מי אתה חושב את עצמך מכריז הכרזות,האם אתה בן גוריון??? (ל''ת)

      רם, 24/06/08 00:06

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ממש אינטרס לאומי שקונטאר החלאה יישב 35 שנה בכלא, ולא רק 29...

    עמנואל, 23/06/08 21:51

    שאומרט הפאתט יפסיק לעשות שרירים על גבם של משפחות החטופים.

    שחרור קונטאר, שכבר יישב 29 שנה, הוא בהחלט מחיר ראוי על מנת לסיים את סבל המשפחות!

    הגב לתגובה זו

    • לא כלא

      דוד חיים, 23/06/08 22:41

      ידידי היקר החלאה הזה לא ישב בכלא הוא בילה 29 שנים בבית הבראה חשוב לרגע איך התיחסו החלאות האילו לשבויינו בעבר ובהווה

      הגב לתגובה זו

    • זה לא רק קונטאר הם רוצים גם מאות פלסטינאים (ל''ת)

      מיקי, 23/06/08 23:04

      הגב לתגובה זו

    • כן יש אינטרס לאומי שקונטאר יישב לכל חייו וכמה שיותר

      שרית, 23/06/08 23:27

      אני עוד זוכרת את היום שאחרי הרצח ואת ההלוויות. ועל הלגלגלנות שלך--חצוף אחד-אינך משכנע עם עוקצנות.

      הגב לתגובה זו

    • יש לך מושג מה עשה קונטאר?

      עידן, 23/06/08 23:37

      ירה בילדה בת ארבע בחוף הים אחרי שרצח עוד שלושה. האם אחד כזה צריך לצאת לחופשי ולהוך לגיבור לאומי בלבנון אחרי שקבענו שהוא ישוחרר רק תמורת מידע על רון ארד? האם על מדינת ישראל לעמוד שמה שהיא קובעת לעצמה?
      האם מחיר כזה תמורת גופות לא יעודד אותם לרצוח את חיילינו ולקבל עבורם מחיר כבד מנשוא?

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בזיון של מדינת ישראל

    טלי, 23/06/08 21:51

    הניהול של הממשל בשבויים, בניצולי שואה, ובאופן הכללי בכל נושא חברתי שהוא ,מתבצע בצורה המבזה את מדינת ישראל תושביה, ולוחמיה

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת בקשר שאר הדברים ,אך לא בנושא השבויים,כנסי

      הנשיא, 24/06/08 00:05

      סוף סוף ראש הממשלה עושה משהוא נכון ,ולא מזמין עוד חטיפות,
      מפני שאוליי יבינו המחבלים שלא ישיגו כלום בדרך זו,
      אך עם זו אני מצטער בשביל המשפחה...

      הגב לתגובה זו

    • כשמחלפים ממשלה כל שנתיים ושר כל יומיים

      רואה, 24/06/08 11:54

      זה מה שמקבלים.
      אין להאשים אלא רק את עצמנו עם ריבוי המפלגות.
      האם גם את בחרת כבדיחה את הגימלאים?

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    עד מתי נפקיר את החיים? הרתעה יוצרים באי שיחרור !?

    אחד שחי, 23/06/08 21:51

    אם יש מישהו חיי יש להחזירו מיד.
    את המתים כבר לא נחזיר.
    את הפושעים לא נלמד לקח.
    ותמיד יהיו עוד פושעים..

    הרתעה לא יוצרים באי שיחרור אסירים. הרתעה יוצרים באצמעות כח צבאי שיכול לנצח!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    קרנית- היי חזקה

    אשה צעירה, 23/06/08 21:51

    התגובה של קרנית לא הפתיעה אותי. התגובות כאן, כן.
    אני רוצה לראות אתכם במקומה.. אחרי שנתיים, שקרים, כזבים וספינים.
    לא מאחלת לאף אחד דקה קלה מחייהם של משפחות החטופים.

    מגיבים מלעיזים- אנא, הרגיעו !!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני קורא לאולמרט לעמוד בהבטחתו להחזיר את אלדד ואודי הבייתה.

    יחיאל כ''ץ, 23/06/08 21:47

    בלי קשר לעובדה שיתכן כי החיילים החטופים , על סמך כל הממצאים ,אינם עוד בחיים אני קורא לאולמרט לעמוד בהבטחתו.
    א. יש כאן מקרה רגיש במיוחד.מדובר באשה צעירה , קרנית, אשתו של אודי , שהספק מאד משמעותי לגביי קביעת הרבנים אם היא בחזקת עגונה.
    ב. על מנת שמקרה כמו המקרה של רון ארד לא יחזור על עצמו , חשוב מאד , ולא משנה המחיר הכבד(?), גם עבור החזרת רוצח ניקלה כמו סמיר קונטאר .
    חשוב שחיילים שיוצאים לפעולה צבאית ידעו כי ממשלת ישראל תעשה הכל, ואני שב ומדגיש הכל , על מנת שיחזרו הביתה!!!.
    זהו מבחן לחוזקה המוסרי של מדינת ישראל. זה היתרון שיש למדינת ישראל על פני אוייביה.

    הגב לתגובה זו

    • גם המקרה של משפחת הרן רגיש, לא פחות

      אוקס, 23/06/08 23:20

      אם הם חללים אסור לשחרר רוצח כמו קונטאר מכלאו.

      הגב לתגובה זו

    • סיסמאות נבובות

      גלגל, 24/06/08 08:47

      כמי שהיה חייל קרבי במשך הרבה שנים אני יכול להבטיח לך שאף חייל במחלקה או בפלוגה שלי, לא חשב שצריך לעשות הכול כדי להחזירו. בודאי אם זה כרוך בחיים של אחרים, חבריו.
      כל חייל יודע שחבריו, הצבא והמדינה יעשו מאמץ רב להחזירו אך לא הכול. אין בזה שום הגיון.
      יש בהיסטוריה הצבאית של צה''ל מאות מקרים של חיילים שהופקרו, לעיתים למותם, בזמן הקרב, כי הנסיבות חוייבו. הצלת חיים בשדה הקרב היא ערך עליון אך לא בכל תנאי.

      מספיק כבר עם ההתיפיפות המזויפת.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מסכנה, יפת תואר ויפת נפש (ורק במובן החיובי).

    תומר, 23/06/08 21:46

    מי יתן שישובו הביתה

    הגב לתגובה זו

    • אתה מאד צודק לא מזמן היא קבלה תואר ,אך לא יפת תואר (ל''ת)

      הנשיא, 24/06/08 00:01

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    החלאות בסיפור הזה הם הערבים הרוצחים בנו ושונאים אותנו. (ל''ת)

    גופות נגד גופות, 23/06/08 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עם כל הצער והכאב - הגיע הזמן לחדול מסחר הגופות תמורת מחבלים חיים. (ל''ת)

    זה בשביל העתיד, 23/06/08 21:44

    הגב לתגובה זו

    • tell the families to looks in the eyes of the familiy

      Mashiach, 23/06/08 23:58

      that Smir Kontar kills 5 years old and tell them that it's ok to releas the Killers from jail....let him DIE & RTUTTEN IN JAIL

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אישית נגד העיסקה אבל למה להתעלל במשפחות פשוט אכזריות לשמה

    רחמנות, 23/06/08 21:44

    מישהו השתגע ??יכולתם להכריז עליהם מזמן מה שאתם רוצים אבל למה להתעלל במשפחות ובקרנית??
    אין לי מילים פשוט רוע לב רשעות וביזיון.
    והממשלה הזאת רוצה לנהל את המלחמה נגד אירן????
    אלהים גם לא יעזור לנו עם הממשלה השלומיאלית הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בושה

    מיכל, 23/06/08 21:41

    זוהי בושה וחרפה למדינת ישראל
    עד כמה אפשר לרדת למטה?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    קרנית - למה שאתם והורי שליט עושים קוראים over doing

    מקורב לצמרת, 23/06/08 21:37

    יותר מידי מהסוג שמזיק.
    חבל.

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך להעביר ביקורת על אנשים במצוקתם

      מילואימניק, 23/06/08 22:36

      קרנית עושה בדיוק מה שהיא צריכה לעשות, אני לא יודע מה הייתי עושה לוא הייתי במצבה.

      הגב לתגובה זו

      • הוא אומר את האמת ואפילו שהיא קשה עדיין אמת (ל''ת)

        האמת, 23/06/08 23:59

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    המדינה ''גמורה'' אין עתיד . חייל חייב לדעת שיחזירו אותו בכל מחיר

    יוסי, 23/06/08 21:36

    ה''נזק'' האסטרטגי (שכל המומחים מדברים עליו) קטן אלפי מונים מהנזק לחברה ולחיילים !!
    גם כך האזרחים לא מאמינים לממשל ולצבא , קל וחומר אם החיילים לא יחזרו הביתה ולא משנה כלל מה מצבם !!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    קרנית תחזיקי מעמד (ל''ת)

    שירי, 23/06/08 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    דיי מספיק !!! הבנים מתים מזמן כולם יודעים זאת לשחרר את הגופות רק (ל''ת)

    במלחמה מתמדת, 23/06/08 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מצטערים עד כאן!! לא נפקיר את האינטרס הלאומי בכל מחיר!!

    אזרח ישראלי, 23/06/08 21:29

    משפחות השבויים צריכות לקבל את הדין!

    הגב לתגובה זו

    • לצערינו הם לא שבויים אלא חללים (ל''ת)

      גיל אזולאי, 23/06/08 21:47

      הגב לתגובה זו

      • גיל מטרקלין???? (ל''ת)

        י, 24/06/08 00:22

        הגב לתגובה זו

    • למשפחת גולדווסר

      ישראלי, 23/06/08 22:25

      ליבי איתכם אינני יכול לאמר שאני סובל כמותכם לא כך הוא המצב.אבל אני מבין כאבכם..כידוע שהחיזבללה לעולם לא החזיר לנו שבוים חיים. אם הייתה לנו הוכחה כלשהי שבניכם בחיים הייתי אומר לשחרר את כל האסירים שהם שמבקשים. אבל בלי רמז מהם על מצב החטופים. אני אהיה אחד מאילו שמיתנגד להחלפה.. ואיתכם הסליחה

      הגב לתגובה זו

      • לישראלי, ישראל מס. 4

        רות, 23/06/08 23:41

        אוי כמה אתה צודק. קבלו גם את הצטרפותי לכל הנאמר.

        הגב לתגובה זו

    • מי אתם שתחליטו בשבילי ? להחזיר את כל הבנים הבייתה ומייד (ל''ת)

      אזרח, 24/06/08 07:38

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    דמם בראשכם נבערי וע.וינוגרד הנכם אסון לעם ולמדינה (ל''ת)

    אורי.ק, 23/06/08 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    החלטה נכונה מאד.הכרזה עליהם כחללים תפתור את קרנית מעגינותה (ל''ת)

    גופות=גופות, 23/06/08 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גם אם הם חללים יש צורך להחזיר את הגופות אך לא במחיר של קונטאר הרוצח

    ניסן, 23/06/08 21:16

    להזכירכם קונטאר רצח משפחה בדם קר.

    הגב לתגובה זו

    • עקרונית.באיזה מידת ודאות לגורל נעדר ניתן להתיר עגינות?ללא השבת גופה (ל''ת)

      סבירות?זמן?עדות, 23/06/08 22:00

      הגב לתגובה זו