• 61.

    מי שרוצח חתולים הוא סכיזואיד

    חתול, 24/06/08 16:32

    אדם בעל אישיות נורמטיבית לא יכול לרצוח חיה חפה מפשע. רק סכיזואיד, כלומר אדם שאין אצלו קשר בין הרגש לרציו, מסוגל לדבר כזה. מאותה סיבה, לסכיזואיד אין שום בעיה להרוג אדם, ובמשך שנתיים לא להתרגש מכך כלל.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שקרים על גבי שקרים

    אני, 24/06/08 13:38

    הבן המקסים יצא מהבית בכוונה תחילה מצוייד בסכין וכפפות. הוא שמר את הרצח בבטן שנתיים בלי לתת שום רמז - מה שמרמז על תכנון קר רוח ללא כל יסורי מצפון. אם תוסיפו לכך את העובדה שהוא היה מוכר בבית ספרו כרוצח חתולים לשם הנאה, תקבלו את התמונה המלאה על פרי הבאושים הזה ועל המשפחה המתועבת שממנה יצא. האם הזו גידלה בן ''מקסים'' שרוצח חתולים ואנשים, ידעה על כך ולא אמרה מילה. צריך להכניס אותה לכלא יחד איתו. לכל החיים.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מתוחכם מאוד הנער הזה

    לי, 24/06/08 10:49

    בנוסף להיותו רוצח בדם קר
    גם סגר פירצה מול הוריו לגבי זהות הרוצחים בשקר כי יש נרקומנים בסביבה

    שרדפו אחריו ובכן הוא לא הזוי ולא מסומם מאף כדור הוא רוצח פסיכופט

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    חבל שאין עונש מוות בישראל

    מזרחן, 24/06/08 09:36

    אבל אסור שהחלאה ישתחרר אי פעם מהכלא - כי הוא ירצח שוב.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מי שלוקח חיים של אחר שיוצא להורג

    חנה, 24/06/08 07:49

    מדינה בפשיטת רגל,אי שפיות?אנחנו הלא שפויים שדברים כאלו מתרחשים אצלנו במדינה.מי שלוקח חיים של אחר שיוצא להורג

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הילד חוזר הביתה עם חולצה מגואל בדם - ממש מתוק

    בעד אהבה, 24/06/08 01:10

    והאמא ממש לא מקשרת שהוא רצח, אם כי זה מתפרסם מייד, פשוט אמא נפלאה ותומכת לילד מקסים.מקווה שאין עוד הרבה אמהות כאלו, לפלסטינאים דווקא יש

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    נכנס לבית מואר בתשע בערב כשידו בתוך כפפה ואוחזת בסכין...

    עצובה, 23/06/08 23:32

    לפי כל הסימנים זה נראה כמו תיכנון מוקדם לרצח ולא כוונה לגנוב: הוא ידע שיש אנשים בבית - תשע בערב, הרכב בחניה, הבית מואר. הוא הגיע עם כפפות על הידיים וסכין כשברור לו מראש שבעוד רגע ייתקל באנשים שבבית. גנב ''תמים'' נבהל ובורח כשהקורבן זועק, ולא דוקר בתגובה. הרי ברור שלא נלחמה איתו על כסף אלא נבהלה, כצפוי. נשמע שכל הטיעון שרצה כסף בא כדי להקל בעונשו ולהימנע מאשמת רצח בכוונה תחילה. הזריזות שבה אימו ועורכי הדין מכינים את הקרקע להגנה בטיעוני אי שפיות רק מחזקת את אי האמינות בכל הסיפור שלו.

    הגב לתגובה זו

    • ל-55, כתבת מאוד משכנע. אני מסכימה לגמרי. (ל''ת)

      ירושלמית, 24/06/08 21:31

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 55

      לימור, 25/06/08 20:03

      מחזקת את גרסתך הרי לא יתכן שאם לא היתה כוונה תחילה לרצח הרוצח לא היה מכסה את פניו בגרב או מסיכה. הרי ידע שמן הסתם הם היו נפגשים בסופר או בחנות הפלאפל או אפילו ברחוב. דבר המוכיח שלא היתה לבן הבליעל שום כוונה להשאירה בחיים.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    יאללה אנשים תתבגרו! כולה מעשה קונדס סופני!

    רוח נעורים, 23/06/08 23:11

    רצח-שמצח, אל תבלבלו את המוח, נוער לפעמים עושה שטויות, ומשטויות לפעמים מתים, אבל סתם ככה לשלול בנאדם ולהרוס לו את העתיד בעסק של אבא?
    אם תחשבו על זה, זו בעצם היתה אטימות מצד העורכת-דין לפתוח דלת לנער במצוקה ובמקום להבין ולהתייחס למה שמציק לו, לצעוק ככה בחוסר-נימוס ועוד לפני הילדים שלה שהיו באמצע תכנית בטלביזיה? ואני אומר לכם, עכשיו אתם נער תמים עם בקשה בפה וסכין ביד, ומישהי פתאום פותחת מולכם את הדלת שלה וצורחת כמו אני לא יודע מה, לא הייתם נותנים לה אחת בבטן על יחס לא אנושי לקטינים? איפה המועצה לשלום הילד? איפה משטרת ישראל שתרסן כבר את הנרצחים העצבניים האלה שצועקים על ילדים? איפה, איפה הגרזן של סבא?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מתפלאת עליכם

    שלומית, 23/06/08 23:08

    מדוע כל ההתלהמות כאן נגד הילד הצעיר ואמו ההמומה? כולם עושים טעויות בחיים, וכאן הילד עשה טעות איומה, אבל הוא עכשיו אוכל את הלב שלו, ולכל המגיבים כאן אין טיפה של חמלה עליו? המשפחה הרוסה מההתנפלות הציבורית ואתם ממשיכים לזרוק אבנים עליה? אין מנוס מן המסקנה שהכיבוש משחית. הרי כשמאלנים אנחנו כל כך יכולים לגלות הבנה למניעי לוחמי החרות הפלסטינים שהורגים לא אמא אחת אלא הורים ועולליהם, וכאן מה הסיפור ילד קטן אחד הרג אישה אחת חפה מפשע ותראו איך אנחנו מגיבים בהיסטריה, שוכחים שכולנו נבראנו בצלם. אין זאת כי אם השליטה בעם אחר עשתה אותנו כל כך לא רגישים.

    הגב לתגובה זו

    • ברור שאת ימנית מושתלת, אחרת לא היית מגיבה בצורה כל כך טפשית (ל''ת)

      זה שקוף, 24/06/08 01:23

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    מענין, כל הילדים ,הרוצחים המיוחדים '' הם תושבי רמה''ש...כגון רוצח

    מיק, 23/06/08 22:10

    דרק רוט ז''ל ויש עוד...

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא גדל ברמה''ש

      פנדה, 24/06/08 16:36

      ורוצחי דרק רוט הגיעו בכלל מהרצליה פיתוח

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    בן רוצח מתועב להורים חסרי מוסר (ל''ת)

    יוספי__________, 23/06/08 21:31

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל הכבוד לאם

    אורנה, 23/06/08 20:21

    בזמן האחרון כל פעם שאנו שומעים על ילד שפשע ההורים יוצאים להגנתו ומכחישים הכל וכאן עומדת אמא שמודה שבנה רוצח,מצטערת בפני המשפחה ויחד עם זאת עומדת לצד בנה.

    הגב לתגובה זו

    • לפי רמת המוסר שלך,את בטח הדודה של הרוצח המקסים (ל''ת)

      תגובה לאורנה 50, 23/06/08 21:54

      הגב לתגובה זו

    • הבן עצמו הודה ברצח, איך היא תתכחש לו בפרהסיה? (ל''ת)

      יש לה ברירה?, 23/06/08 22:23

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    רצח הפך להיות התנהגות שטותניקית (ל''ת)

    ספינר, 23/06/08 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    להעמיד לדין את האב!!! ומיד!!!

    הדר, 23/06/08 19:40

    את כולם כבר שמענו, את האם הטיפשה שחושבת כמו שחינכה את בנה שאם תומר סליחה- הכל יסלח וישכח, את הדוד שיצטרך ניתוח להפרדת לשונו מהתחת של עורכי הדין של אחיינו, איפה האב הרשלן? כיצד הוא מסביר את העובדה שבנו- גור כלבים מסכן צולע וטיפש הגיע לכלי הנשק הכל כך רצחני הזה ללא שום בעיה?טיפש! ובעניין הזה כבר אמרו חכמים: התפוח לא נופל רחוק מהעץ

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד !! מילים כדורבנות !! (ל''ת)

      לתלות את הרוצח, 23/06/08 20:09

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    רמת'שרון תורידו קצת את כמויות הסמים ויהיו פחות

    דניאל, 23/06/08 19:32

    פשעים מהסוג הזה..

    אני עדיין חושב שה''ילד'' ''בן הטובים'' הזה מרמת'שרון היה תחת השפעת חומרים אסורים.. פחות סמים - פחות פשעים..

    הגב לתגובה זו

    • איזה בן טובים? מורשה זה שכונה של ליכודניקים קשים (ל''ת)

      טובים עאלק, 23/06/08 21:26

      הגב לתגובה זו

      • אתה רואה במפלגת העבודה אליטה? כה פרובינציאלי וארכאי מצידך (ל''ת)

        יוסף, ימני, 23/06/08 22:46

        הגב לתגובה זו

      • תתבייש, מה הקשר לליכודניכים? למה להסית? (ל''ת)

        דולי, 24/06/08 00:26

        הגב לתגובה זו

        • ככל שמתקרבים לבחירות עולה ההסתה נגד הימין

          פנדה, 24/06/08 16:46

          בבחירות האלה המצב קשה במיוחד, כי נראה שיהיה נצחון סוחף לימין

          הגב לתגובה זו

  • 46.

    עו''ד מגן על רוצח של עו''ד

    ברגר, 23/06/08 19:30

    כסףכסףכסףכסףכסףכסף.
    אתם מגעילים. לפחות אתם יודעים היום שאתם חשופים לאלימות של הרוצחים שאתם מגינים עליהם כמו כל אזרח אחר. למה לא תחליטו שאתם לא מגינים על הפוגעים בעו''ד? כמו שהרופאים יחליטו שהם לא מטפלים במי שפוגעים בהם וכן הלאה.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לא יעזרו לכם ההתפספות

    נח, 23/06/08 19:24

    הבחור הזה בעל אישיות חולה.מקומו לא בבית סוהר אלא במחלקה סגורה עד לפחות גיל 40 .ואח''כ לנסות עם חופשות קצרות להכניס אותו לחיי חברה .
    ההורים חייבים גם לתת את הדין,כמו בכל מקום כשקטין גורם נזק.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מה קשורה המזרחיות לכאן?

    אישה שחורה, 23/06/08 19:21

    ואם כן, אולי נתלה אותו כמו שהיו תולים חיות שחורות בדרום ארה''ב בשנות ה-50? האם באמת אפשר לאפיין בישראל מזרחים ואשכנזים כמו בימים של סלאח שבתי? האם ג'ודי מוזס האשכנזיה לא משתמשת ב'מזל' ו'גורל' - מה זה אומר, שהיא נהייתה מזרחית? לרשעות ולעבריינות של הבנים ולטפשות של ההורים אין צידוק עדתי- יש אנשים ויש מעשים ויש תוצאות וזה מכוער ומרושע לגרור את זה לכאן. שלא לדבר על זה שעדיין לא ידוע אם הקורבן או הפושע היו ''שחור'' ו''לבנה''.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ל-35 הגזען: גם חורב, גלוזמן וחיימוביץ'- ''מזרחים''?

    צייד נעצים, 23/06/08 19:12

    רוצחיו הנער אסף שטיינרמן להנאתם, היו בורגנים לבנים לתפארת, שמתרבות אירופה הפנימו בעיקר את הסאדיזם, כפי שאתה הפנמת בעיקר את הנאציזם.
    אין אשכנזים ואין מזרחים, יש בני-אדם ויש חלאות-אדם. נחש מי אתה.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה יפה (ל''ת)

      פנדה, 24/06/08 16:48

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני באמת שלא יודע מה להגיד פה

    יעיש, 23/06/08 19:07

    להכניס לו סחוג בתחת שילמד לפעם הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    תפקידך אמא היה לשתוק לא למכור את הבן שלך לפני המשפט (ל''ת)

    שתיקה שווה, 23/06/08 18:58

    הגב לתגובה זו

    • התפקיד ללמד טוב ורע

      אמא, 23/06/08 21:44

      תפקיד ההורים ללמד את ילדיהם להבחין בין טוב ורע, ולא רק לתת אהבה.
      יותר מדי הורים מועלים בתפקידם, והתוצאות לפנינו.
      במקום להמשיך לגונן עליו שיביאו לו חבילות לכלא.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    שום אי שפיות ושום גנב, מדובר בילד מפונק:

    אופיר, 23/06/08 18:56

    ילד שהיה רגיל לקבל את כל מה שמגיע לו

    ילד שלא מוכן לשמוע לא כתשובה

    ילד שאמא לא מעזה להתעמת איתו, כי בכל פעם שיש מחלוקת בינהם, הוא למד שאם הוא מרים את קולו ועושה בלגאן הוא מתיש את כולם ובסוף יקבל מה שרצה.

    זה ילד שלא יודע להשלים עם מצבים.

    זהו ילד, שגודל וגודל, ואת הבכי מחליפים הצעקות, ואת הרטינות מחליפות דחיפות ואת הרצון לקבל אהבה מחליפה תוקפנות...

    וככה, נולדים אנשים מכים, אלימים...

    מאיפה אני יודע?
    האם אתם מכירים אנשים כאלה? האם הם יהיו הפושעים הבאים?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    חיית אדם

    גולן, 23/06/08 18:47

    לאמא של היצור הזה-גידלת חיית אדם.ניכשלת בחינוך.יש להוציא את הנבל-להורג,רק כך יהיה מסר לשאר החלאות שיראו מה יקרה להם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    האם שכנעה אותי שיש להחמיר בעונשו של רואה

    להחמיר בענישה, 23/06/08 18:40

    המנהרות גם רצח גם תקיפה בנוסף ללא חופשות שלא יראה אור יום למעט אור מנהרות
    אין לי כל רחמים על האם שאלה הפירות הבאושים של ההורים יפשפשו אצל עצמם

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    האם שכנעה אותי שיש להחמיר בעונשו של רואה

    להחמיר בענישה, 23/06/08 18:39

    המנהרות גם רצח גם תקיפה בנוסף ללא חופשות שלא יראה אור יום למעט אור מנהרות
    אין לי כל רחמים על האם שאלה הפירות הבאושים של ההורים יפשפשו אצל עצמם

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פורסם שהילד היה ידוע כרוצח חתולים

    חתולים, 23/06/08 18:35

    ואם זה עובר בשתיקה מקבלים רוצח אנשים.
    זה מוכח שוב ושוב אבל להתעללות בבעלי חיים מתיחסים בסלחנות, אז קבלו את הקוצחים הפוטנציאלים הבאים

    הגב לתגובה זו

    • ואת זה אמא שלו לא ידעה???

      מיצי, 23/06/08 19:41

      חבריו לשכבה כתבו לו את זה בספר המחזור שנה שלימה לפני שרצח את עו''ד פלינר. האמא לא קראה את ספר המחזור??

      עושה רושם שמדובר באמא שלא ממש חינכה את בנה, לא ממש ידעה מה נעשה עימו ושכנראה גם לא היה איכפת לה שבנה רוצח חיות מחמד חסרות ישע.

      אמא כזו צריכה לעמוד למשפט, לא רק הבן הרוצח.

      הגב לתגובה זו

      • האמא מדקלמת את כתב ההגנה מפי עו''ד ויחצנים (ל''ת)

        לא להיות תמים, 23/06/08 20:59

        הגב לתגובה זו

        • מסכימה. מהבחינה הזו לפחות עדיף היה שתשתוק. (ל''ת)

          יערה, 23/06/08 21:49

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    קולות בראש, מזל, גורל, נפילה, טעות - מילים מזרחיות.

    איש לבן, 23/06/08 18:34

    אחריות אישית זו מילה אשכנזית.

    הגב לתגובה זו

    • 35, אתה אדם רע וכנראה לא מאוד אינטלגנטי (יש גם אשכנזים כאלה) (ל''ת)

      ממני, אשכנזיה, 23/06/08 19:04

      הגב לתגובה זו

    • גזען שלא מחובר למציאות

      אילנה, 23/06/08 22:21

      מעניין שהרוצחים של אסף שטירנמן והרוצחים של נהג המונית מהרצליה היו דווקא אשכנזים-תתבייש לך

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שהמשטרה תבדוק למה ההורים הסתירו זהות הרוצח (ל''ת)

    אזרח, 23/06/08 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הוא לא היה לבד!!!!

    ליאור, 23/06/08 18:30

    אני משוכנע שנער פושטק לא הולך לשדוד בית כזה לבד,בחיים לא!! נער מושפע,אלים וגנב אבל דבר כזה-שוד מזויין,לא מבצעים לבד,אולי עבריינים מקצועיים,משופשפים אבל לא נער מושפע בן 15!!! יש רק שתי אפשרויות...או שמישהו...בוגר וגדול ומנוסה ממנו הפעיל אותו או שהיה לו שותף!!
    נראה לכם שהוא פעל לבד? בחיים לא!!

    הגב לתגובה זו

    • גם לי משהו לא מסתדר - מי בא לשדוד שאנשים בבית עוד בבית כזה

      גדול, 23/06/08 19:02

      לפי דעתי הוא היה מסומם או על איזה כדור לכן התנהג כך.

      הגב לתגובה זו

      • בית גדול, אבל עם גישה ישירה לדלת הכניסה שקרצה לרוצח (ל''ת)

        טעות של אדריכל, 23/06/08 19:29

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    הרוצח

    ישראלית, 23/06/08 18:24

    על פי התגובה של אמו של הרוצח, כבר מכינים את הרקע לכך שהרוצח הוא אדם חולה נפש.וזאת כדי לפטור אותו מעונש כבד.
    המעניין הוא, שהגב' אומרת שבנה מקסים והיא לא מתייחסת לכך שהוא גנב,וכנראה שזו לא פעם ראשונה שהוא גנב.
    מה היא עשתה עד עכשיו כדי לטפל בו?
    בני טובים שהוריהם עסוקים בקריירה ולא משגיחים על הילדים שלהם,זו התוצאה

    הגב לתגובה זו

    • מספיק לחזור על המנטרה ''בני טובים''

      פנדה, 24/06/08 16:58

      ראשית, כי זה ביטוי מגעיל - מה טוב במי שרוצח ? מה רע במי שאין לו כסף ?

      שנית, כי לא מדובר ב''בן טובים'' - האמא עקרת בית, האבא מסגר, הם במקור מגבעת שמואל, הילד מטופל במסגרת סוציאלית, והם גרים היום באחת השכונות הגרועות באיזור השרון, שבמקרה שוכנת בפאתי רמה''ש, אבל מנותקת ממנה לחלוטין. ואגב, גם בשכונות אחרות ברמה''ש יש אנשים קשי יום - זו לא סביון.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    רצח דרק רוט ז''ל

    עין, 23/06/08 18:24

    אדם מהיישוב חף מכל עוון נרצח בדם קר בדיוק ע''י אותם טיפוסים כמו החיה הזו.
    הייתי מקשר גם את הריגת השוטר אריאל מורי ז''ל בכביש החוף ע'י ויקטור זרגריאן שכבר מ ז מ ן כבר לא בכלא.
    לצערי היו עוד.
    תרבות הטלויזיה והריקנות של ההורים מביאה את האסונות האלה.
    ''כמו באמריקה''

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בחינוך לקוי אשמים ההורים

    ענת, 23/06/08 18:10

    משהו היה לקוי בבית... הורים דואגים ונורמלים ילדים יוצאים נורמלים...כנראה היית עסוקה מידיי בעצמך.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אמא ''לתפארת'' וחינוך לקוי וזו התוצאה

    אמיר, 23/06/08 18:03

    אחד כזה שולחים ברוסיה לכלא ממנו כבר לא יצא שפוי.
    הורים דפוקים מולידים ילדים דפוקים.

    הגב לתגובה זו

    • תשתוק חוצפן

      אורן, 23/06/08 18:28

      האמא הזו היא מסכנה כמו הילדים של פלינר כמו ההורים כמו כונו שחיים בזוהמה שהשקם וערב אנחנו מוזנים בסיפורי רצח אונס וזוועה פעמיים ביום לכל הפחות. סביבה שמכים זקנות ששודדים אלמנות לתוך המציאות הזו נולדים ילדים וההורים שהם בעצמם שנולד לתוך המציאות הזו מה יעשו? הם לא יודעים יותר טוב?
      תקשיבו טוב כולם א נ ח נ ו צ ר י כ י ם לסכור את הטלביזיה ובמקום לקבל טיפול פסיכו רוחני שיקומי כי אנחנו במסלול אבדוני ואני אינני מתחכם.

      הגב לתגובה זו

      • תשתוק, טמבל (ל''ת)

        שלי, 23/06/08 19:13

        הגב לתגובה זו

      • אורן, אני דווקא חושבת שהאם מתממת! (ל''ת)

        רננה, 23/06/08 19:14

        הגב לתגובה זו

        • חברים, בטח שיש היתממות: האות ניתן לעורר רחמים על הרוצח

          האות ניתן:, 23/06/08 19:32

          מסכן הוא רק נער,

          מסכן, רדפו אחריו נרקומנים ,

          מסכן, לא החסרנו ממנו כלום,

          ולא , לא חשנו שמשהו קרה לו, גם לא ידענו שפרץ, שגנב, שכייס,

          שרצח

          הגב לתגובה זו

      • לדעתי ההורים הבינו עוד בליל הרצח מה קרה, ושתקו. כמו הבן. (ל''ת)

        האמת, 24/06/08 00:29

        הגב לתגובה זו

      • אורן צודק במאה אחוז...תמשיכו לברוח מהמציאות ותראו מה מחכה לכם....

        אילנה, 03/07/08 10:00

        האלימות בכל מקום היום אני פוחדת לפתוח ת'פה ליד נוער שצורח בלילות ברחובות,אין מניעה שאחד יוציא לי סכין או ישרוף לי את הבית אחרי שאני אעיר לו...
        אנשים בורחים מהמציאות וזו עובדה...אוטוטו הכל ייתפוצץ בפרצוף....

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    שנתיים לשמור על זה בסוד מוחלט - אי שפיות ???

    קול פנימי אחר, 23/06/08 17:57

    בן מקסים עאלק.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    דרוש שינוי מהותי בעומק העם... (ל''ת)

    amisrael.org, 23/06/08 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אם יש לו כסף הוא בן טובים? (ל''ת)

    ענת, 23/06/08 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    האמא ועורכי הדין כבר מצאו שהילד אשם. לא צריך משפט.

    אמא, 23/06/08 17:54

    את כאמא כבר שפטת את הבן שלך ועורכי הדין מתיחסים כבר לעונש ולא להגנה מוטב שתחליפו אותם. ושיפטפטו פחות בתקשורת. חבל.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת - האמא והעורך דין היו צריכים לשתוק - וזאת חופרת לבן שלה (ל''ת)

      את הבור, 23/06/08 18:47

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    שישבו בשקט הם ועורך הדין ויקבלו את התוצאות למעשיו

    א., 23/06/08 17:53

    כתבו - שגם קודם גנב שהתפרע וזרק אבנים על שופט אולי גם חיסל חתולים. מספיק.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הברבריות המזרחית מופנית כלפי אשכנזים! (ל''ת)

    עמי, 23/06/08 17:52

    הגב לתגובה זו

    • העו''ד היא בכלל לא אשכנזיה . מח קטן יש לך. (ל''ת)

      ערן, 23/06/08 18:52

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני מסכים שיכול להיות שאף אחד לא אשם

    grigorius, 23/06/08 17:44

    יכול להיות שזו משפחה טובה וההורים חינכו את הבן ברמה סבירה ובבית ספר גם לא היה שום דבר חריג. יכול להיות שילד אחר במקומו היה הולך לאוניברסיטה ונהיה דוקטור.
    אבל אם אכן הוא הרוצח, אז הילד הזה פגום, ושום דבר לא יתקן אותו ולא יחיה את קורבנו. הוא לעולם כבר לא יוכל להיות חלק מהחברה והעונש שיקבל לא יגרום לו להיות אדם טוב.
    אז למה בכלל להשאיר אותו בחיים? זה לא טוב לו ולנו, גם למשפחתו יכאב לראות את בנם מזדקן בכלא. ולי יכאב לראות אותו אוכל אוכל טוב ורואה טלויזיה על חשבון המיסים שאני משלם.
    אני לא אומר שמגיע דווקא לו עונש מוות, אבל באופן כללי צריכים עונש כזה, אולי למקרים יותר קשים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אנחנו מצטערים שילדת את המיפלצת ! (ל''ת)

    ישראלים המומים, 23/06/08 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש צורך להוכיח 'כוונה תחילה' בעבירת רצח ובמקרה זה יש קושי...

    אור, 23/06/08 17:44

    להוכיח כוונה.צריך לזכור גם אם יורשע בעבירת רצח לא ייפסק לו מאסר עולם כיוון שבעת ביצוע העבירה היה קטין ולא בגיר כלומר מתחת לגיל 18.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 20 - הסכין !!

      ליאורה, 23/06/08 18:15

      למה ''ילד'' בן 15 יוצא עם סכין ? זו הכוונה. גם אתה והילדים שלך ''יוצאים'' עם כזאת סכין?

      הגב לתגובה זו

    • אין שום בעיה להוכיח

      אחד שחושב, 23/06/08 18:17

      הילד בא עם סכין מהבית.

      הגב לתגובה זו

    • לא צריך להוכיח כוונה!!

      ליאור, 23/06/08 18:24

      אם בוצע רצח במהלך שוד- שוד שהשתבש זה נכנס לקטגוריה של רצח,אמנם הוא לא בא לרצוח אבל אם בא לשדוד וזה אכן מה שהיה,אם הקורבן מת תוך כדי ביצוע או ניסיון לביצוע עברה אחרת-דינו רצח. בארה''ב במקרה כזה כתב האישום יהיה על רצח וזה בדיוק מה שהיה פה!! כמובן שלא יגזר עליו מאסר עולם כי היה קטין בעת ביצוע העבירה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אם זה רק היה חרדי איזו כתבה הייתם מכינים

    צבועים, 23/06/08 17:43

    זה נראה כמו שכתוב ע''י סניגורו

    והאמא

    מצטערת


    וואיואיואי

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הכי מוזר וחשוד בכל הסיפור - כנסו

    עדו, 23/06/08 17:42

    הבן מגיע בערב מתנשף מריצה עם טענה
    שנרקומנים רדפו אחריו. בהמשך הערב מודיעים בטלויזיה שעו''ד פלינר נרצחה
    בסמוך לביתם בדיוק בזמן שהבן הגיע בריצה הביתה.
    איך האמא לא קישרה ולפחות
    טילפנה למשטרה כדי לסייע שמא אותם
    ''נרקומנים'' מעורבים ברצח ???????
    איך זה שלא ניתז דם על חולצת הבן תוך
    כדי הרצח ? ואם כן ניתז, איך האמא לא ראתה זאת ?

    הגב לתגובה זו

    • ל-18, שאלות מצויינות, לכן יש לי ספק אם אמירותיה לא מונחות (ל''ת)

      אורית, 23/06/08 21:54

      הגב לתגובה זו

    • ההורים בוודאי חשדו ושתקו כמו הילד ה''מקסים'' שלהם. (ל''ת)

      האמת, 24/06/08 00:25

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    איזה יופי, לרוצחים מבית ''טוב'' ועשיר יש הגנה מובנית: ''אין מניע''

    עו''ד, 23/06/08 17:38

    לרוצחים חסרי מזל מבית עני יש מניע, הם הרי צריכים את הכסף, ולכן מגיע להם שיכנסו לכלא!!! לעשירים שגונבים ורוצחים אין מניע, לכן סביר מאוד להניח שהשגעון השתלט עליהם...

    ובל נשכח שלרוצחים מבית טוב ועשיר יש די כסף לעורכי דין בעלי כושר הגנה יצירתי, אך בעיקר קשרים עם מי שהיו בעברם עורכי דין והיום יושבים על כס השיפוט...

    הגב לתגובה זו

    • רמת עורכי הדין בארץ הולכת ויורדת...

      פנדה, 24/06/08 17:01

      חשבתי שעו''ד אמור לשים לב לפרטים... מדובר במשפחה קשת יום, ממש לא עשירים

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הבהמה הזה היה מגיל קטן שוחט חתולים

    א, 23/06/08 17:38

    כל החיים שלו הוא היה אלים ומסוכן.
    מה הפלא שזה נגמר ברצח של אמא לילדים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הוא לא מצטער

    לירון, 23/06/08 17:35

    הוא מצטער על דבר אחד וזה לא הרצח... הוא מצטער שהוא נתפס.....

    הגב לתגובה זו

    • ל-15, העובדה ששמר בבטן כל כך הרבה זמן, מעידה על מוסר פגום

      מזועזע אחד, 23/06/08 19:34

      אבל עובדה שבסוף הודה כלומר הוא מבחין בין רע לטוב. על כן כשיר לעמוד לדין, ועליו לתת דין מלא - מאסר עולם שלא יוקצב לעולם !

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה בעיקר החינוך שמאפשר לילדים לעשות הכל כאילו אין גבולות (ל''ת)

    יש להוקיע., 23/06/08 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שירקב בכלא.. פשוט ילד מלאך גנב שודד רוצח!! (ל''ת)

    אורן, 23/06/08 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צריך גם להעניש את האמא על שגידלה בן ''מקסים'' כל כך. (ל''ת)

    pini, 23/06/08 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    צריך גם להעניש את האמא על שגידלה בן ''מקסים'' כל כך. (ל''ת)

    pini, 23/06/08 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אם הוא ישוחרר מסיבות נפשיות - אני קורא

    לחסל את תומר, 23/06/08 17:21

    לבני המשפחה של הנרצחת לחסל את תומר הזה ..

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש להחמיר עם רוצחים ללא סיבה - מה ההפקרות הזו? ממש בושה

    צביקה, 23/06/08 17:21

    ליבי עם משפחת הנרצחת. להורי הרוצח אני רוצה לאמר שיתביישו בבנם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יש להחמיר עם רוצחים ללא סיבה - מה ההפקרות הזו? ממש בושה

    צביקה, 23/06/08 17:21

    ליבי עם משפחת הנרצחת. להורי הרוצח אני רוצה לאמר שיתביישו בבנם.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ההגנה החלה... דברי האם נשמעים כדברים שעורכי הדין הורו לה לומר!

    מפוכח, 23/06/08 17:18

    כל כך שקוף... הילד כקורבן שהיה לו קשה לפני הרצח, שהתייסר לכאורה אחרי הרצח, ממש מצפוני... לפני היעוץ של עורכי הדין, הן הוריו והן חבריו העידו כי לא הרגישו בדבר, הנער התנהל כאילו לא קרה דבר.

    התנהלות הנער ''מבית טוב'' והדרך שלו להשיג כספים, מעוררת אצלי שאלות כיצד משיגים ההורים של בני הטובים את כספם. נראה כי הם לומדים את חוסר היושר בבית.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע

      קול פנימי אחר, 23/06/08 17:59

      בחברה שבה התחמנות היא ערך יסוד, זה אך טבעי שהדור הצעיר יעלה על זה שקדם לו (אבולוציה)...

      תסתכל במי עם ישראל בוחר לייצג אותו בכנסת ובממשלה ותבין עם מי יש לך עסק.

      הגב לתגובה זו

    • ל-7, ברור שיש היתממות. מהבחינה הזו עדיפה שתיקה גם טקטית גם מוסרית (ל''ת)

      לבונה, 23/06/08 21:58

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    צביעות לשמה

    יוסי, 23/06/08 17:18

    אם היה מדובר על עולה מרוסיה או אטיופיה אז כולם הייו זועקים לשמיים.הרי האנשים האלה נולדו רוצחים וכך לימדו אותם מלידה וכל הזבל הגזעני הרגיל. האמת היא שאין קשר למוצא של האנשים וגדל כאן דור חדש ומפחיד. בן שלה צריך להרקב בכלא עד סוף ימיו. חבל שאין עונש מוות במדינה הזאת. הבחור הוא סכנה לחברה כולה. הוא לא רצח מתוך יצר פתאומי, הוא הלך לשדוד עם כפפות וסכין קומנדו,כמו עברין בסרטים.היה לו גם שכל להפטר מסכין וכפפות אחר כך.
    ממליץ לכם לראות סרט ALPHA DOG ואז תבינו איזה דור גדל כאן.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      אני, 23/06/08 17:57

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה יוסי עם כל מילה שכתבת. קור רוח מברזל מעיד על משהו (ל''ת)

      אורנה, 23/06/08 21:59

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה אי שפיות ?שחררו אותו וזהו. (ל''ת)

    רונן, 23/06/08 17:16

    הגב לתגובה זו

    • בחור חמד

      בוזגלו, 23/06/08 17:51

      הוא ילד טוב, מקסים, עוזר לכל אחד- אז מה הוא כבר עשה ? הוא עזר לנרצחת למות, זה הכל ! הוא ילד נשמה - רק שאוהב לקחת גם נשמות של אחרים. שיירקב בגיהנום בכלא !
      הוא רק גנב קסדה, התפרץ, וגנב אופנוע- אבל באמת רק רצח עד עכשיו רק איזו עו''ד, זה שום דבר, חכו שייצא מהכלא ואז ימשיך לרצוח...אבל ההורים איתו !ילד פלא !

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    איפה היית לפני הרצח?

    חזי, 23/06/08 17:10

    דמעות תנין איפה הייתם כל הזמן?
    עכשיו אתם טוענים שיש לו בעיות נפשיות
    תפנימו גדלתם בין מפלצת רוצח!!
    אנו מקווים שירקב בכלא כל ימי חיו!!

    הגב לתגובה זו

    • היכן היית מכיתה א- עד עכשיו?

      מורה, 23/06/08 17:29

      מתוך הראיון ניתן לקרוא בין השורות שהבעיות לא התחילו ביום הרצח ,אני משוכנעת שהנער הזה כבר מכיתה א' היה זה שלא נתן ללמד הפריע התפרע .אם תשאלו את המורים שלו מבית הספר היסודי תגיעו למסקנה הברורה ,הכל היה ידוע להורים רק שלצערינו ההורים נוטים להכחיש לא רוצים לטפל באותם ילדים בעלי קשיי קשב וריכוז או כל בעיה ריגושית אחרת,אותם ילדים עוברים לחטיבה שם כבר לא עוטפים אותם ברחמים, על כל התחצפות או מספר בעיות משמעת הם מושעים והדרך לכיתת אומץ הםתרון האחרון לפני ההתדרדרות לפשע. אצלו זה כבר לא עזר. הנער הזה זה אותו תלמיד שממרר את חיי המורים מתחצף מקלל חסר משמעת .כאשר נתקלים המורים עם תלמיד שכזה הם חסרי אונים .אם כבר נענש ונאלצים להשהות אותו האמא באה חיש קל להגן על מחמד ליבה המסכן ולאמר לנו עד כמה החמוד לא אשם..... נופת צופים.
      לסיכום: לא מערכת החינוך היא זו שאשמה אשמים כל אותם הורים שמתעלמים מהנקודות המאירות לאורך כל הדרך.....

      הגב לתגובה זו

      • בסדר

        עין, 23/06/08 18:18

        אבל כמה שגיאות כתיב?
        את/ה מורה?
        אוי ואבוי אם כן.

        הגב לתגובה זו

      • מאייתים ''להשעות'' (ולא ''להשהות'')

        דניאל, 23/06/08 18:23

        בתור מורה היית אמורה לדעת!

        הגב לתגובה זו

        • זו אחת הסיבות שהנוער שלנו מתדרדר !!!

          תכלת, 23/06/08 20:59

          כאשר ההורים מתעלמים מהתנהגות מועדת לפורענות של ילדיהם ורמת המורים ירודה.
          זהו מתכון בטוח לנוער עבריין !

          הגב לתגובה זו

    • אל תחרוץ משפט.

      ד''ר נ.כ., 23/06/08 17:35

      הדברים אינם כה פשוטים כפי שהם נראים ולמרות הרגשות הקשים לא ברור כלל שההורים אשמים ודי אם נזכור את העדויות של המסתרעבים כדי שנבין שבית הוא לא הכיסוי לכל והדברים הרבה יותר מורכבים ומסובכים.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    זה החינוך שלך גברת!

    להעניש גםהורים, 23/06/08 17:10

    לא בן טובים ולא נעליים. הוא התפרע במשחק כדורגל, ניסה לגנוב, השתתף במכות , הסתובב עם סכין..רצח למען השם הוא רוצח!!!
    לא פעם אחת ולא פעמיים, זו מגמה אצל הילד הזה וכל ניסיונות הטענה לאי שפיות מגוחכות בעיני. אני מקווה שימצא את מקומו בינות פושעים כמוהו ויתן לרמת השרון שקט ושלווה בלי נוכחותו לכל החיים.
    לטעמי על ההורים לקבל עבודות שירות או סדנאות חינוך וחיברות מחדש חובה. הם לא יכולים להתנער מאחריות. וכן, גם אני אמא.

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה את מכירה אותו ?

      רכלנית?, 23/06/08 17:40

      כדאי שתחשפי קצת יותר פרטים מאיפה את מכירה אותו שאת יודעת את כל הפרטים האלה .

      הגב לתגובה זו

      • זה כתוב בכתבה... כדאי לקרוא גם אותה ולא רק את התגובות... (ל''ת)

        חחחחח, 23/06/08 18:16

        הגב לתגובה זו

    • למרות העצב והזעזוע למה להעניש את ההורים???

      מילי, 23/06/08 17:45

      אין ספק שמה שנעשה מזעזע ומכעיס ,מדובר בילד שרצח סתם בלי סיבה ואי אפשר להביןזאת אך למרות הכל למה תמיד בלי לבחון את המצב מאשימים את ההורים?! אני לא מכירה את המשפחה הזו אך אני ממש לא חושבת שתמיד יש להאשים הורים במעשי ילדיהם מפני שלא תמיד זה קשור לחינוך מהבית וההורים יכולים להיות הרבה פעמים גם קורבן של מעשי ילדיהם .

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לקרוא ולא להאמין

    עמיר, 23/06/08 17:10

    ''כל ההתנהגות השטותניקית הזו – זה לא אני''. באמת בחור טוב הוא חושב שרצח זו התנהגות שטותניקית צריך לזרוק אותו לכלא לזרוק את המפתחות

    הגב לתגובה זו

    • ל-2, הדברים אכן לא נתפסים. לא עצמתי עין בלילה מהגילוי הזה. (ל''ת)

      אזרחית מודאגת, 23/06/08 22:10

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    תגובת האם ותגובת עורך הדין

    איצו, 23/06/08 17:01

    מטופשות, ומזיקות מאוד לבן, החשוד ברצח.
    דברי עורך הדין, רק מחמירים את נקודת המבט על מעשי החשוד. נו, אבל מה לא יאמר עו''ד בשביל להגיו

    הגב לתגובה זו

    • הנה .. עורכי הדיו (ביעוץ יחצ''נים) החלו לפמפם !! וכן , גם משפחתו

      יוסי, 23/06/08 17:58

      מסכנה , אבל בטח ובטח לא כמו משפחת פלינר ושלא נשכח לרגע מי הקורבן !!

      הגב לתגובה זו

    • סייג לחוכמה שתיקה, לא סתם אמרו זאת רבותינו. (ל''ת)

      הסוואת כשל, 23/06/08 22:12

      הגב לתגובה זו