• 71.

    וכל שנשאר הוא להזכר בפליטת הפה האומללה של אולמרט בעניין השבויים,

    תמיר, 24/06/08 03:47

    שהעידה כנראה טוב מכל מעשיו האחרים,על יחסו המזלזל לשבויים:לא יקרה כלום אם הם יישבו עוד שבועיים שלושה בכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מה זה השטויות האלה? ממתי מנהלים משא ומתן בלי לדעת מה מצב השבויים?

    מדינה של אפסים, 23/06/08 23:58

    מה שצריך לעשות זה לחנוק אותם עם האשכים החתוכים של עצמם; צריך להתחיל מזה שסמיר קונטאר יעלם בכלא נסיבות מסתוריות באמת ואף אחד פתאום לא ידע כלום, חוץ מזה שיתחילו פתאום לדבר על חילופי אברים של מחבלים משנות ה-70. אולי זה ירענן להם את הזכרון קצת.

    הגב לתגובה זו

    • כשיש לך ראש ממשלה לחוץ,שנשארו לו עוד שבועיים בתפקיד

      עמי, 24/06/08 06:47

      וכל מה שמעניין אותו הוא להספיק בשבועיים האלה להביא הישגים בכל מחיר,אז הוא גם יהיה מוכן לנהל מו''מ ללא כל מידע חדש על השבויים ומצבם.
      עובדה שהוא קרא לאסד למו''מ,אבל נתקל בתגובה אדישה וקרירה מהסורים שלא היו מוכנים לשתף פעולה עם הספינים של אולמרט,שאין מאחוריהם כלום,מלבד נסיון עלוב ושקוף להציל את עורו של ראש הממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    עם כל הצער - יש לחשוב על חיי החיילים בעתיד. לא לעיסקה המוצעת. (ל''ת)

    אזרחית, 23/06/08 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מה פירוש ''בלחץ השב''כ והמוסד, אולמרט השתכנע לסגת מהעסקה''?

    קצין מילואים, 23/06/08 21:42

    ראש הממשלה אמור לקבל את ההערכות וההמלצות של מערכת הביטחון ולהחליט על פיהם. זה לא קשור ל''לחץ'', זה קשור לתמונת מצב ולהכרעה.

    אם ההערכות הללו באמת נכונות, אז כל הכבוד (וזו הפעם הראשונה שאני אומר את זה) לאולמרט על ההחלטה האמיצה והנכונה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    צריך להאמין שהצד השני גם מעונין בעסקה ולסרב חתול בשק. (ל''ת)

    פושעי אסלה לדין, 23/06/08 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    היסוסים לגבי החזרת שנ השבויים מלבנון

    מלכה, 23/06/08 18:50

    לפי הכתבה המוסד והשבק מתנגדים לעיסקה. בושה וחרפה שדוקא הם שאמורים היו לדעת מה קורה עם השבויים לא די שאין להם די אינפורמציה עד לרגע זה וזאת לפי הפרסום בכתבה הם עוד מיעצים לראש הממשלה שלא לבצע את העיסקה. בושה וחרפה איפה ארץ ישראל הקטנה והיפה איפה אחוות הלוחמים ואיפה היחס לחיילים ואחת כמה וכמה לחיילים שבויים שסובלים כל יום שעה שעה, האם יתכן שדמם של חיילים הוא הפקר. ואם זה תרגיל אז הוא תרגיל מסריח שמשחק על העצבים והרגשות של כל העם. באוגוסט מתגייס מחזור נוסף של חיילים איך בדיוק אפשר להביט להם בעיניים ואיך אפשר להבטיח היום לחייל לוחם שהמדינה וצהל אחריו? ובנוסף יש אל החייל החטוף שליט מה לגביו? אתם ראש הממשלה השבק והמוסד צריכים להתיישר קצת עם המציאות ולהביט לחיילים ולאזרחים ולהורי החיילים בעינים ולעשות את כל הניתן כדי להחזיר את החיילים הביתה לא משנה איך אבל שיחזרו הביתה ולתת להם את הכבוד של חייל ששב הביתה...

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מברך את ראש הממשלה על החלטתוהאמיצה והנכונה.

    נתן.ש, 23/06/08 16:44

    ויש לי אך לחזור על דברי בעבר,אולמרט רה''מ הטוב ביותר בעשרות השנים האחרונות.אך העיקר רק לא ביבי האכזר,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה.

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לברכות לאולמרט החלטה טובה ונכונה. (ל''ת)

      ג'ינג'י, 23/06/08 19:19

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    משפט שלמה ואין חכם

    ניסים, 23/06/08 15:53

    משפט שלמה ואין חכם שיחליט לכאן או לכן חבל שאין לנו חכמים שיחליטו בחוכמה .

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ההחלטה הכי טובה של אולמרט מאז שנבחר.כנסו!!

    יוסי ג, 23/06/08 12:43

    אני לא אוהב את אולמרט בלשון של הפוך על הפוך,אבל הפעם החליט נכון לא משחררים מחבלים חיים תמורת גופות.
    נראה לי שפעם ראשונה השטן מביירות נלחץ.

    הגב לתגובה זו

    • לי נראה שהוא נסוג ממהלך שרצה לבצע !!

      מו''מ עם טרור זה, 23/06/08 13:16

      איך אפשר לפתוח מעברים ולשחרר רוצחים תמורת גופות?
      אני חושב שזה נובע מזלזול בעם, הוא רוצה להראות ''הישג''!

      אבל העם לא אדיוט, מוכנים לוותר על גופות תמורת שחרור טרוריסטים, ומוכנים לוותר על ''רגיעה'' תמורת התחמשות ארגוני הטרור.

      הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט (ל''ת)

      אני, 23/06/08 13:19

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    נהריה תמורת הבטחות לגופות מנסראללה

    כניעה לטירור, 23/06/08 12:05

    מחיר הטירור עולה כל רגע , כאשר אנשים חביבים קוראים לשחרור בכל מחיר.
    לא צריך להיות גאון במשא ומתן, כשיש לחץ על צד אחד לעשות את העסקה, ובצד השני חורקים שינים, המחיר יהיה לטובת המתאפק.
    זה נכון לעניין סוריה, והתורקים הראו לנו שיעור מאלף במאבקם הנחוש מול סוריה.
    אם יש לכם ספק: כל תשלום לסוחרי גופות מהמועדון של נסראללה, יעודד אותם לא לשמור על חיי חיילינו, כי ממילא יקבלו מה שירצו.
    רק הכרחתם לתת ביקורי צלב אדום, ומינימום החוק הבין לאומי , יכריח אותם לחזור לתרבות אנושית, ולא לזו הטבעית שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כבר הבננו איך מוחך העקום עובד - שבוע אחרי הסכם הכניעה אמרת זאת.

    לוק, 23/06/08 11:42

    הפחדנות המשתקת שאחזה בך גורמת לך להיות חסר בושה וחסר רגישות. אם היית משרת כחייל אמיתי ולא ג'ובניק, היית מבין את חשיבותה של האיכפתיות אותה צריכים לגלות מנהיגים אמיתיים כלפי הדרג הלוחם, אותם חיילים, שבהגדרה, מוכנים להקריב את חייהם מבלי לשאול יותר מדי שאלות.
    מאחר ואתה מובל על ידי אג'נדה השונה משל העם אותו אתה מנהל, נפלטים מפיך ומפיהם של חברי ממשלתך הכושלת משפטים מוזרים כאלה.
    אם תרצה לראות את עצמך מסתער לבדך בעימות הבא - כל שעליך לעשות הוא להמשיך ולשחרר משפטים מהובלים כאלה לחלל האוויר, השאלות כבר מתחילות להתעורר אצל הלוחמים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יש לי פתרון- כנסו!

    גרייטפול דד, 23/06/08 11:02

    נהרוג את קונטאר, וכך לא נשבור את משוואת הגופות תמורת גופות. קונטאר ושאר הגופות הלבנוניות תמורת גופות החיילים. פייר, לא?

    הגב לתגובה זו

    • אם קונטר יקר להם בבקשה שיבחרו חים או גופות: קדימה! (ל''ת)

      פושעי אסלה לדין, 23/06/08 21:34

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    מה יש לאולמרט למהר להכריז על החטופים כחללים???

    עמית, 23/06/08 10:54

    למה אי אפשר להשאיר את המצב כמות שהוא ?מה בעצם השתנה,חוץ מהעובדה שאולמרט לחוץ ונסראללה לא לבצע את עסקת חילופי השבויים דווקא החודש?
    אולמרט לא עשה כלום שנתיים במטרה לקדם את שחרור החטופים ועכשיו פתאום הוא נלחץ בעקבות פרשת טלנסקי ורוצה להספיק כמה שיותר בחודש וחצי שנותר לו כראש ממשלה,עד שהוא מוכן לשלול ממשפחות החטופים את התקווה היחידה שעוד נותרה להם ולהכריז על החטופים כחללים,רק בשביל להלחיץ את נסראללה ,שלא עושה רושם של נבהל מהאמוק של אולמרט.
    אולמרט כ''כ חסר ערכים ומוסר שהוא מוכן לקחת אחריות על הכרזתם כחללים,למרות שזה הדבר האחרון הנכון לעשות בשעה זו.
    בשביל הישגים אישיים כראש ממשלה הבן אדם נטול שיקול הדעת הזה מוכן לעשות הכל!

    הגב לתגובה זו

    • גופות תמורת גופות

      אני, 23/06/08 13:26

      אם החטופים מוכרזים כמתים, והעסקה עוברת לפסים של ''גופות תמורת גופות'' יהיה לנסראללה כדאי להציג אות חיים מהם (אם יש כזה) - הרי לא מעניינות אותו הגופות של אנשיו, מעניינים אותו החיים.
      אם הם מתים (הנחה סבירה מאד) - אין סיבה לשחרר רוצח שפל כמו סמיר קונטאר שרוצץ את גולגלתה של ילדה בת 4!!!
      חייל צריך לדעת שהמדינה תעשה הכל כדי להחזירו משדה הקרב. הוא גם צריך לדעת שהמדינה לא מעודדת את חטיפתו.
      עסקה שבה מחזירים חיים ומקבלים גופות, מעודדת חטיפות.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה יש לאולמרט למהר להכריז על החטופים כחללים???

    עמית, 23/06/08 10:54

    למה אי אפשר להשאיר את המצב כמות שהוא ?מה בעצם השתנה,חוץ מהעובדה שאולמרט לחוץ ונסראללה לא לבצע את עסקת חילופי השבויים דווקא החודש?
    אולמרט לא עשה כלום שנתיים במטרה לקדם את שחרור החטופים ועכשיו פתאום הוא נלחץ בעקבות פרשת טלנסקי ורוצה להספיק כמה שיותר בחודש וחצי שנותר לו כראש ממשלה,עד שהוא מוכן לשלול ממשפחות החטופים את התקווה היחידה שעוד נותרה להם ולהכריז על החטופים כחללים,רק בשביל להלחיץ את נסראללה ,שלא עושה רושם של נבהל מהאמוק של אולמרט.
    אולמרט כ''כ חסר ערכים ומוסר שהוא מוכן לקחת אחריות על הכרזתם כחללים,למרות שזה הדבר האחרון הנכון לעשות בשעה זו.
    בשביל הישגים אישיים כראש ממשלה הבן אדם נטול שיקול הדעת הזה מוכן לעשות הכל!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רק אחרי שנתתים יודעים שצריך להחזיר גם אסירים,איפוא המודעין????????? (ל''ת)

    זה תיווך זה??, 23/06/08 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עם מבט מפחיד של אולמרט-כל אחד היה חוזר מהעסקה (ל''ת)

    רופא עניים, 23/06/08 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עלוב שבעלובים (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 23/06/08 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    רק שרון יכל היה לדפוק על השולחן ולבצע עסקת החזרת 3 חטופי הר דב (ל''ת)

    אולמרט חלש, 23/06/08 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מזל טוב: ההחלטה השפויה הראשונה של אולמרט !!!

    עמי, 23/06/08 10:23

    יש להודיע: אם השבויים שלנו בלבנוןיגיעו בעודם חיים לגרמניה - סמיר קונטר יועלה על מטוס בדרכו לגרמניה. אחרת - ישלחו אך ורק גופות אנשי החיזבאללה (השבויים החיים - לא ישלחו !!!).

    אם לא יעשה כך, בכל חטיפה עתידית של חיילי ואזרחי ישראל, לא יהיה ל''גוף'' החוטף כל אינטרס להתאמץ ולשמור בחיים את החטופים. החטיפה תיעשה פשוטה יותר - הרג טוטלי, גם הפצועים יחוסלו - כך יהיה קל יותר ''לשנע'' אותם למקומות המסתור.

    הם ידעו (על סמך תקדים סמיר קונטר), כי ישראל תיענה לכל תביעה - וזאת תמורת גופות !!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק , אין ספק.

      מקס, 23/06/08 10:59

      מתים תחת מתים..חיים תחת חיים.

      כך לפחות ישמרו על חיי שבויים וחטופים.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל הכבוד לאולמרט, שקיבל החלטה לא פופולארית

    פנדה, 23/06/08 10:22

    אבל נכונה וחשובה לעתיד. לבי עם המשפחות, אבל בטחון מדינת ישראל חשוב יותר מקבר לבכות עליו, או רייטינג פופוליטי של מקבלי ההחלטות.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא מוחלט לשחרור מחבל חי תמורת חייל מת ! (ל''ת)

    פיני, 23/06/08 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    העיקר שלא מדברים על המעטפות ..זה מה שרוצה אולמרט היתר לא חשוב!! (ל''ת)

    אולמרט ומעטפות, 23/06/08 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יהודי הייה חזק...וחכם

    יגאל הגואל, 23/06/08 10:13

    מספיק!!!
    לא מחליפים בעד גופות,הרי גם משכנעים אותנו לתרום את איברינו לכשנמות,אז מה החשיבות הגדולה שאנו מייחסים לגוף שלנו אחרי מותנו? פשוט ניבצר מבינתי..
    וחוץ מזה קונטר עולה לנו יותר מידי ולא רק בכסף,לשלוח אותו בארון תמורת הארונות שיביאו לנו.
    רק אהבה לכולנו

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כאשר ישראל נכנעת לסחיטה, זאת סיבה לסחוט אותה יותר

    אלכס טוקבק, 23/06/08 10:10

    לימון סחוט קראו הערבים לאהוד ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    זוחלי רפש !!!

    יואב, 23/06/08 10:09

    הייתי רוצה שכל אחד מהפוליטיקאים האלה יחווה ויעבור את מה שמשפחות החטופים עוברות יום יום . הם שלחו את החיילים, הם חייבים להחזירם! שישחררו את מי שצריך כדי להשיב הבנים, ושיידעו להבא כיצד לעשות הכל, אבל הכל על מנת לסכל כל נסיון חטיפה ! כמו כן עליהם לדעת כיצד להבליג על יוקרה צבאית/פוליטית, לעשות את הנדרש,ואח''כ לעמוד למשפט העם!! ותמיד, אם יחשבו וינהגו כחזקים,לאחר שישיבו חובם למשפחות, יוכלו לימצוא את הדרך ליפגוע באותם מרצחים ששוחררו. תקומתו של עם לא מסתיימת לעולם אם המנהיגים והמפקדים מוסריים ונחושים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הממשלה ומערכת הבטחון ממשיכים לשחק לידיו של נסראללה הערמומי והאכזרי-

    עדינה, השרון, 23/06/08 10:02

    היה נסיון אחד קשה מאד איתו וצריך ללמוד לעמוד על טיבו של הבלתי אנושי המסתתר מאחורי תואר של שייח.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הפעם הוא צודק

    י.ס, 23/06/08 10:00

    לחץ ציבורי שמושתת על סקופים תקשורתיים פוגעים אך ורק במשפחות החטופים. חבל שהמשפחות לא מבינות את זה, אבל זה מובן. עוד יותר חבל שלתקשורת זה לא אכפת שהידיעות האלה מופצות ופוגעות במשפחות.
    אבל למה להאשים רק את התקשורת אם אנחנו עצמנו הפכנו לעם של מציצנות, סקופים ועיתונות צהובה. וקיבינימט כל היתר.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אולמרט איננו ראש ממשלה אלא עבריין גנב נקלה !! סייעניו בוגדים במדינה (ל''ת)

    במיוחד הברחן, 23/06/08 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לכל אלה שחושבים לשחרר את קונטאר בשביל גופות

    זאב, 23/06/08 09:57

    אתם יודעים בכלל מה זה קונטאר?
    קונטאר זה מפלצת אדם, שפרצה לבית, רצחה את כל בני המשפחה אחד ליד השני ביריות.
    ואז, כשנשארה רק התינוקת בחיים- הוא לקח אותה החוצה, השעין את ראשה על סלע וריסק אותו עם כת הרובה.

    וחוץ מזה, הוא גם הדמות הנערצת על הלבנונים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אולמרט הוא מטרוף עם קבלות!!! ה CIA אמר את זה! (ל''ת)

    ש. אלוני, 23/06/08 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הכל פופוליטיקה - התיזמון לשחרור יבוא עם טלנסקי.

    יוחי בני נרק, 23/06/08 09:55

    אל תאמינו לאף מילה של הנחש ההזוי הזה סמולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תראו איזה מבט של פסיכו יש לראש הממשלה שלנו. (ל''ת)

    זהבית, 23/06/08 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אם היה שרון היה מנפנף את כולם ומחזיר החיילים הבייתה, מזל ביש למשפחו (ל''ת)

    אלון, 23/06/08 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט, תהיה חזק

    פיני לזר, 23/06/08 09:46

    מצב מורכב, מצב מסובך
    אני בטוח שיש לאולמרט את השכל הישר
    בשביל עם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ניהול כושל של משא ומתן!!!!

    אהרון, 23/06/08 09:46

    אחרי שגובשו כל הפרטים של העיסקה פתאום לא יודעים אם רוצים בעיסקה או לא!
    לדעתי העיסקה הזאת היא טעות גדולה, אסור לשחרר רוצחים תמורת גופות, לא היה צריך להגיע בכלל למצב של החלטה האם לקבל עיסקה כזאת או לא.
    אבל!!!! במצב הנוכחי אחרי שגובשה העיסקה, לצערי אין ברירה אלא לקבל אותה, הסיבה היא שמבחינת המשפחות החיילים עדיין בין החיים, ואי קבלת העיסקה כעת פירושה מבחינתם, הפקרת בינהם.
    הממשלה הזאת ניהלה את המשא ומתן בצורה כושלת. היה צריך לומר מראש: רוצים את קונטאר - תנו לי סימני חיים. אין סימני חיים - אנחנו קובעים שהם חללים - ומוכנים לתת תמורתם אך ורק גופות או ''דגי רקק'' אבל לא מחבלים רוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל אלה שהשתתפו פישלו בגדול בלבנון 2,והם האחראים לכך עכשיו שאין עסקה (ל''ת)

    מדינה בשפל, 23/06/08 09:44

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100%!!!

      AVI, 23/06/08 10:15

      אין לשחרר את קונטאר בשביל גופות!!

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    Negotiation

    just a one, 23/06/08 09:44

    Negotiation skills and tactics are very complicated, beyond and you and I can understand.

    Olmert is doing the correct thing here. Please let the gov do their job.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צודק ב100%!!! אין לשחרר את קונטאר בשביל גופות!!

    נתי, 23/06/08 09:42

    אם קונטאר ישוחרר תמורת גופות, אנו נותנים לגיטימציה להריגתו של גלעד שליט ולהמשך חטיפות בעתיד.
    אם חיזבאללה רוצה את קונטאר, אזי שישלח אות חיים מהחטופים או ימסור מידע באשר לגורלו של רון ארד ויפעיל לחץ על איראן לגלות מה עלה בגורלו. המודיעין האיראני מספיק חזק בשביל לדעת מה עלה בגורלו של רון, זה אם הוא לא מחזיק אותו בעצמו.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק זה.

      הא, 23/06/08 10:07

      כל פיגועי הירי- יתלוו בחטיפת הגופות לעזה.

      בכל מלחמה- האוייב ייצא המנצח כי אנחנו שיחררנו אסירים חיים עבור גופות חיילנו.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ישר כוח מר אולמרט הפעם אני איתך כל הדרך,עסק ביש

    JIM BEAM, 23/06/08 09:41

    לא מחזירים רוצחים תמורת גופות של חללים שנרצחו על ידי אחיהם של הרוצחים שרוצים לשחרר,,,,,,,,,מה לא ברור?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איזו חוצפה חיזבלאית!! קודם תגלו מה מצבם, אח''כ נדבר! למה שאנו ניתן

    שפוי, 23/06/08 09:37

    אנשים חיים והם יוציאו לנו גופות?! אפה הכבוד?!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    נשמע כי נסראללה הקשיח עמדותיו - ונסוג , כיווינו והתאכזבנו - אולמרט

    ארז, 23/06/08 09:33

    פעל כאן נכון .

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא לשחרר רוצחים חיים תמורת גוויות !!!!!! (ל''ת)

    בנצי, 23/06/08 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לאסונה של מדינת ישראל ,שדווקה כשהיא בצומת קריטית

    אחד העם, 23/06/08 09:14

    לאסונה של מדינת ישראל ,שדווקה בתקופה שהמדינה נמצאת בצומת דרכים קריטית ,בעיית אירן שמפתחת נשק גרעיני ורוצה ומכריזה שתשמיד את ישראל ,וענראה שאיש לא יעזור לנו מולה ,ונצטרך להתמודד עם זה לבד , בעיית החמאס מעזה ,בעיית חיזבללה ,בעיית השבויים בלבנון ,בעיית גלעד שליט , בעיית הגייס החמישי בתוך מדינת ישראל ,בעיית הקסאמים והגראדים שרק הולכים ומשתכללים ונהיים יותר מסוכנים .מול כל זה עומד בראש ממשלת ישראל ,איש סופר מושחת ,כשלונר ,שאין לו מושג בביטחון , שמעניין אותו רק לשרוד בכל מחיר ,כולם אומרים שכבר הרבה זמן שהממשלה לא מתפקדת ,אינה לוקחת הכרעות ולא החלטות . כל זה כי מושחת זה מסרב לפנות את מקומו בכל מחיר , לפחות אחרי כשלון מלחמת לבנון 2 על העם להבין שהמדינה בסכנה ,וללא הפגנות המונים ,המושחת לא יעזוב את הכיסא

    הגב לתגובה זו

    • ל- 29 נכון מאוד

      ישראלי, 23/06/08 09:59

      שכחת להוסיף שכאשר הממשלה מחליטה, ובמיוחד החלטות חשובות,נודע בדיעבד שההחלטות הן שגויות ומסוכנות .

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אם אין אות חיים אין עסקה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    טלי, 23/06/08 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    המסקנה מכל הבלבלבלה

    נח, 23/06/08 09:06

    שני הצדדים יודעים,שללא הסכסוך הישראלי ערבי,אין שרידה לממשלת ישראל.לא לחיסבללאה,ולא לחמאס.
    ןלכל הצדדים,חיי אדם פחות שווים ממנת חשיש עסיסית.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולי הפעם אולמרט יעשה צעד נכון ? (ל''ת)

    א., 23/06/08 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איני מחסידיו ותומכיו של אולמרט אך בנוגע לחיזבאללה הוא נוהג נכון

    מוטי, 23/06/08 09:05

    כל עוד המידע מאשש את היותם מתים ואם חיזבאללה מסרב לתת מהם אות חיים מכיון שהוא יודע מה איתם יש לסרב לעיסקה במתכונתה הנוכחית
    העיסקה הזו היא סמל לבאות
    אם אולמרט יסרב לה הפעם אני תומך בו על אף שאיני מחסידיו בלשון המעטה

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יצא טיפש.! מה השתנה מאתמול להיום? מה תגיד לקרנית? (ל''ת)

    טיפש!!!, 23/06/08 08:55

    הגב לתגובה זו

    • הרצון של חזבלה מאתמול לאוסיף פלסטנים בעיסקה

      יוסי, 23/06/08 09:24

      מה שיתן להם לגטימציה להמשיך לפעול נגד ישראל כול עוד אין ''שלום''

      הגב לתגובה זו

    • 24 מה שאני יכול להגיד לך הוא

      איפכה מיסתברא, 23/06/08 09:42

      תשמע עם כל הכבוד לקרנית אז מדינצ ישראל היא לא העסק הפרטי שלה ולא שבוי אחד ולא עשרים צריכים להשפיע על מהלכי ההממשלה.
      גם לקרא שאדון שליט יצא לא מרוצה מהפגישה עם ברק נו באמת קצת פרופרציות 7 מליון איש תלויים במצב רוחו של אדון שליט מה יגידו 22000 המשפחות שחייליהם נהרגו על הקמת המדינה? שהם לא מסכימות? גלעד שליט לפחות עדיין חי את חבריו לצוות שנהרגו אף אחד כבר לא זוכר ו..... כן טיפש זה אתה אם לא אהבל

      הגב לתגובה זו

      • מסכים אתך אבל

        יעקב, 23/06/08 10:02

        אתה צודק ואני קשור ל22000 שדברת אליהם
        אבל למה בסוף להוסיף כנויים וכד'
        אם נכבד אחד את השני הכל פה יראה אחרת

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולמרט רוצה לתזמן את העיסקה לפרשות הפלליות שלו . (ל''ת)

    מוטי, 23/06/08 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הסכם עם נבלות

    אלמוני, 23/06/08 08:52

    כל השנים היינו פריירים.
    שיחררנו אסירים פלסטינים ושיחררנו הרבה, ומה הם עשו בתמורה? כלום!!!
    אז שאורמרט יחשוב לפני שהוא עושה צעד, גם אני רוצה להחזיר את הבנים הביתה, אבל שידע עם מי הוא מדבר.
    הוא (אולמרט) מדבר עם חלאות שלא מכבדים שום הסכם ורק רוצים רוצים ורוצים.
    ה''רגיעה'' שיש עכשיו זה שטויות,זה נותן להם זמן להתחמש מחדש, ואנחנו כמו פריירים נותנים להם.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ''יריה אחת ועזה תרעד'' (עפ''י מורשת הנאורים/שפויים) חחח (ל''ת)

    אורי.ק, 23/06/08 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שאלה: מה ימנע בעתיד בעד נסראללה/חמאס לרצוח שבויים (ל''ת)

    גבר מי שישיב, 23/06/08 08:48

    הגב לתגובה זו

    • ישראלי חי שווה לו (ל''ת)

      הרבה יותר, 23/06/08 09:05

      הגב לתגובה זו

    • אתה ממש לא חכם ! ההפך תהיה לו מוטיבציה לא להרוג כי רק זה מביא תוצאה (ל''ת)

      ענת, 23/06/08 09:39

      הגב לתגובה זו

      • הוא שואל על מה שיהיה בעקבות התקדים הזה

        זאב, 23/06/08 10:00

        של שיחרור של האסיר הבכיר ביותר שלנו עבור 2 גופות.

        אני לא יודע לגבי הלבנונים, אבל העזתים יאמצו הוצאה להורג של חיילים, ככה הרבה יותר קל להסתיר אותם.

        מלבד זאת, אולי עכשיו מחבלים יצאו לפיגועי ירי במטרה לא רק להרוג אלא גם לגנוב אחת או שתיים מהגופות.

        הגב לתגובה זו

    • אכן לא יהיה לחוטפים עתדיים כל אינטרס לשמר בחיים את החטופים !!!

      עמי, 23/06/08 10:35

      יש להודיע: אם השבויים שלנו בלבנוןיגיעו בעודם חיים לגרמניה - סמיר קונטר יועלה על מטוס בדרכו לגרמניה. אחרת - ישלחו אך ורק גופות אנשי החיזבאללה (השבויים החיים - לא ישלחו !!!).

      אם לא יעשה כך, בכל חטיפה עתידית של חיילי ואזרחי ישראל, לא יהיה ל''גוף'' החוטף כל אינטרס להתאמץ ולשמור בחיים את החטופים. החטיפה תיעשה פשוטה יותר - הרג טוטלי, גם הפצועים יחוסלו - כך יהיה קל יותר ''לשנע'' אותם למקומות המסתור.

      הם ידעו (על סמך תקדים סמיר קונטר), כי ישראל תיענה לכל תביעה - וזאת תמורת גופות !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל יום והספין שלו (ל''ת)

    י, 23/06/08 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא לעסקים! עם ''סוחר גופות וחלקי גופות'' אבי השטן (ל''ת)

    הטיפול באיראן, 23/06/08 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    די לכיבוש לחלק את ירושלים מיד ולתת את פרס ישראל לנסראללה (ל''ת)

    איילה גרגגנסטר, 23/06/08 08:32

    הגב לתגובה זו

    • איזה קטעים איתך

      תל אביבי, 23/06/08 23:46

      חשבת אולי לצאת במופע סטנד אפ.. ? כי אני לא מפסיק לצחוק פה... או לבכות..

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    היש סיכוי שאולמרט יעשה את הדבר הנכון?

    ש, 23/06/08 08:32

    ויסרב לעסקה עם נסראללה?
    עם ישראל יכול רק לקוות.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חחחחחח הישראלים נכנעים בעד גופות אנחנו מקבלים בחזרה מאות לוחמים (ל''ת)

    מחמוד אבו חמוד, 23/06/08 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    די להתעלל במשפחות- תגיעו כבר לעיסקה לשחרור החטופים

    אזרחית, 23/06/08 08:30

    ככל שעובר הזמן המחיר רק עולה, לשלם עכשיו! שעוד יש עבור מה לשלם.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חזק ואמץ- אין ספק שאתה היחיד שהיה יכול להיכנס לנעלי שרון (ל''ת)

    ארד, 23/06/08 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם ישנן הערכות רציניות שהחטופים אינם בחיים אז עם כל הצער יש ===-

    יניב, 23/06/08 08:30

    להכריז עליהם כחללים ולהסכים לעסקה שכוללת אך ורק גופות ללא אסירים חיים וזאת כדי:
    א. אולי לזכות באות חיים מחטופינו.
    ב. למנוע כדאיות וסחר עתידי בחטופים גם ללא רוח חיים.

    ובנימה אישית לטעמי במידה ותסגר עסקה ללא קבלת פרטים על מצבם של החטופים ובמהלך ביצוע העסקה יתברר כי הם ללא רוח חיים יש לפוצץ את העסקה ולחסל את כל העוסקים בדבר מ''הצד השני'' שוב כדי להרתיע ולהפחית מכדאיות של חטיפה ומערכה!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אסור לתת פרס לרוצחים מתועבים .

    יבי, 23/06/08 08:29

    גם רוצחים וגם סוחטים !

    הרוצח השפל קונתר חייב להרקב בכלא !
    אפילו לא מתחרט על רצח במו ידיו כאשר הגיע מלבנון והתנפל על משפחה שלווה .

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    סחר עם גופות חללינו עם החיזבאללה זה שיא הטומאה !!

    ש.לוין, 23/06/08 08:16

    עם כל הצער והכאב של המשפחות ליבי ליבי עמם איך הם חיים בטירוף הזה בין יגון לשמחה בין אבל ליום טוב ומצפים רק לטוב. אבל...., כשראינו את המראה של ההאמר השרוף יכולנו עם לב נחמץ להבין מכאן לא יצאו חיילים בחיים. הנבלות האלה של החיזבאללה יודעים את ערך החיים המקודשים (פעם זה היה כך בישראל היום כבר לא כל כך - ראו את הרציחות היום יומיות של נשים של זקנים של עולם הפשע במדינה הזו)
    מכל מקום החיזבאללה מנסה להחזיר אלינו את עצמותיהם של יקירינו חיילנו אחרי שהתעללו בגופותיהם, ולקבל לידם את הרוצחים הנתעבים שלהם שצריכים להנמק בכלא עד סוף ימיהם.
    מדינת ישראל חייבת לעשות מהלך של מאה ושמונים מעלות ולהודיע חד משמעית יוחזרו חיים תמורת חיים ומתים תמורת מתים ותו לא. אם נעמוד על כך הדבר האיום הזה יפסק .

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לראש הממשלה שלנו יש מבט של פסיכו. (ל''ת)

    איגנציוס, 23/06/08 08:15

    הגב לתגובה זו

    • איך אני מתבאס על אנשים

      שרון, 23/06/08 23:48

      כמוך פסיכופטים באמת שקיימים ונושמים בכלל.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    דיי מספיק, הגיעה הזמן שהם יחזרו.. מדינת ישראל לא תיחרב.. (ל''ת)

    אלעד, 23/06/08 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ''חכם עיניו בראשו'' העיניים נתקעו לאולמרט (ל''ת)

    ,, 23/06/08 08:12

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    החלטה נכונה ביותר - העיסקה מטורפת

    גיל אזולאי, 23/06/08 08:11

    צריך לחשוב גם על העתיד. עסקאות מסוג זה (שנעשו גם בעבר) מסכנות את חיילנו בעתיד וגורמות למדינה שלמה לרדת על ברכיה תמורת גופות (או במקרה של שליט תמורת בן ערובה).
    צריך ללמוד מהאמריקאים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אין שום השלכה לגלעד שליט!נא לא להיות חכמולוגים! תחליטו על מתווה

    לגופו של מקרה, 23/06/08 08:05

    זה הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד - החלטה אמיצה ונבונה

    אחד העם, 23/06/08 08:03

    אם השבויים אינם חיים. וכפי הנראה הם לא בחיים. אין מקום לשחרר מחבלים תמורתם. שום מדינה שפויה לא נוהגת כך. אולמרט מתגלה כאדם אמיץ פעם אחר פעם. הרי הכי פשוט היה לו לקנות דעת קהל באמצעות שחרור מחבלים והחזרת הגופות. אבל הוא בוחר בפתרון הנכון והנבון. והלא פופוליסטי.

    הגב לתגובה זו

    • עוד פעם אולמרט יצא #$%@: למה נזכרת אחרי חתימת העיסקה?

      לא מגיב מטעם, 23/06/08 08:45

      ממשלת ישראל שולחת נציגים למו''מ. מעודכנת על כל שלב שלו, מן הסתם.

      העיתונות הזרה פירסמה בשבועיים האחרונים את פרטי העיסקה.
      אם אולמרט לא היה מרוצה ממנה היה יכול להורות לעופר דקל לא לחתום עליה או ללחוץ לשנות סעיף כזה או אחר.

      רוצה דוגמא,אחד העם?
      אולמרט אומר לדקל:'' אם אין מידע על החטופים אל תחתום על העיסקה'' או ''תחתום על עיסקה בשני שלבים: בשלב הראשון גופות לבנונים תמורת מידע על החיילים ובשלב השני כלל העיסקה''.

      אבל מה עשה אולמרט? חתם על העיסקה מול חיזבאללה (הרי עופר דקל הוא שליח של אולמרט ולא עושה צעד בלי התייעצות איתו) ועכשיו נסוג!!!

      לא השתנה דבר מהיום יחסית לשבוע שעבר. שום פרט חדש לא התגלה. אותן הערכות שהסבירות ששניהם בחיים נמוכה נשארו. מה השתנה?

      עכשיו גם ישראל מצטיירת כלא מכבדת הסכמים, גם נצא אידיוטים אחרי שחתמנו עיסקה ופתאום מושכים ידיה ממנה ובעיקר - לא נלחמנו להחזיר חיילים.

      ההיסוסים לגיטימיים אך מקומם היה לפני חתימת העיסקה, תוך כדי המו''מ ולא אחרי שהמוצר כבר נגמר!

      הגב לתגובה זו

      • כי אתמול נסראללה נזכר

        הלוחש לרוסים, 23/06/08 10:04

        להוסיף לעסקה דרישה לשחרר עוד מאות אסירים.

        הגב לתגובה זו

        • ספין!!!! לא היתה דרישה כזו של חיזבאללה!

          אלעד, 23/06/08 12:06

          מלכתחילה הקהילה הבינ''ל שתיווכה במו''מ (בעיקר גרמניה) דרשו ''נדוניה'' למזכ''ל האו''ם בדמות שחרור עוד אסירים פלסטיניים ''כמחווה של רצון טוב'', ודובר על 3-7 אסירים שהיו אמורים להשתחרר ממילא בסוף השנה.

          מי שפרסם זאת אולי רצה לכסות על ערוות רה''מ בהעמידו סולם בו יוכל לרדת מן העץ שעליו טיפס.

          הגב לתגובה זו

    • הפכת את היוצרות

      אלון, 23/06/08 08:47

      אתה טועה בגדול לגבי דעת הקהל שהיא בדיוק ההפך ממה שאתה חושב.
      נראה (לא היה משאל דעת קהל רשמי בנקודה) שמרבית העם השפוי מבין שתהיה זו שגיעה פאטלית לגבי העתיד באם יחזירו מחבלים תמורת גופות.
      כל בר דעת יפרש זאת כסימן לרוצחים כי הם יכולים לקבל את אותו שוי עסקה של שחרור מחבלים תמורת גופה. (אבוי לישראלים שיפלו בידהם בעתיד, הם יהיו חשובים כמתים למן הרגע הראשון)

      אני מתגורר בחו''ל וכששאלתי מקומיים לגבי העסקה הם מיד הגיבו כי הישראלים משוגעים אם הם יחליפו מחבלים בתמורת לגופות.
      עם כל ההשתתפות בצער המשפחות אני חושב שגם הן תבננה כי תמורת גופת יקריהם יסכנו בעתיד חיי חילים שיפלו בשבי.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    רה''מ פועל כראוי ונכון, אסור להיכנע לתכתיבי נסראללה (ל''ת)

    אורי.ק, 23/06/08 07:56

    הגב לתגובה זו

    • כמו שאולמרט רוצה שנתייחס אליו כחף מפשע עד שהוכחה אשמתו ...

      החטופים חיים, 23/06/08 08:51

      ...כך עליו להתייחס ל-2 החטופים כחיים עד אשר הוכח אחרת.

      נכון אמרו משפחות החטופים שאילו רופאים לא היו נלחמים על הצלת חיים של פצועים שהישארותם בחיים היא בסבירות נמוכה, רבים וטובים לא היו איתנו היום.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    החלטה נכונה של אולמרט (ל''ת)

    הפעם, 23/06/08 07:49

    הגב לתגובה זו

    • מה נכון בלהחליט לדחות עיסקה שאתה בעצמך חתמת עליה?

      אלעד, 23/06/08 08:48

      רק בשבוע שעבר חתם אולמרט על העיסקה ועכשיו הוא משתפן.

      זו התנהלות נכונה?

      הגב לתגובה זו

      • אל תדבר אם אין לך מושג.

        אולמרט, 23/06/08 10:03

        החיזבאללה הוסיף אתמול בערב עוד מאות חיזבאללונים לרשימה שהם דורשים לשחרר.

        אני שונא את אולמרט, אבל ההחלטה הזו נכונה. (גם ההחלטה לשחרר חיים תמורת 2 גופות הייתה שגויה ותקדימית.)

        הגב לתגובה זו

        • לא מאות ולא אתמול. כנראה שנסחפת בתעתועי כתב מסוים...

          אלעד, 23/06/08 12:03

          מתחילת המו''מ היתה הבנה שהעיסקה תכלול שחרור מספר חד ספרתי של אסירים פלסטיניים שממילא מועד שחרורם קרב, וזאת כמחווה לאו''ם כנדוניה על התיווך הגרמני.

          לא נסראללה דרש וזה לא מאתמול.

          אז בדוק נא מקורותיך ותגלה כתב שמנסה בשם הרייטניג ''לחשוף'' את הסיפור ה''שערורייתי'' הזה.

          לאחר מכן חשוב פעמיים לפני שאתה מכנה את מי שאינך מכיר ''אין לך מושג''.

          הגב לתגובה זו

      • נראה לך סביר לחתום על עסקה ואז לשנות את המחיר ?

        פנדה, 23/06/08 10:50

        נסראללה העלה את המחיר אחרי שנחתמה העסקה, אז למה שאנחנו נעמוד בה ?

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה לעזאזל איני סומך על האיש. לא דבריו ולא מעשיו.חושד בכוונותיו . (ל''ת)

    אולמרט לא אמין., 23/06/08 07:48

    הגב לתגובה זו

    • מי הם הגורמים הבכירים, ולמה הם מפטפטים בתקשורת?

      אילנית, 23/06/08 10:03

      כל משרדי הממשלה חולים במחלת שילשול הפה, וצריך לעשות משהו דחוף על מנת להבריא אותם ממחלה קשה ומזיקה זו.

      הגב לתגובה זו

      • אנו בלי שליט ובלי שליטה. (ל''ת)

        האזרח שליט''א ., 23/06/08 15:38

        הגב לתגובה זו