• 36.

    הוא ביצע את הרצח כשהוא היה בחטיבת הביניים!

    ךיעדפ, 18/09/08 22:29

    תיכון אלון הוא ביה''ס מכיתות י'-יב', והוא ביצע את הרצח בכיתה ט'! אין שום קשר לביה''ס!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לומדת בבית ספר ומבינה טוב מאד על מה מדובר

    חסוי, 30/06/08 23:44

    מה שהאשימו בו את בית הספר הוא לא הרצח בזמן שהוא למד בו, אלא את האדישות והיחס המזופט שהמורים נותנים לתלמידים.
    בתור אחת שלומדת בבית ספר, אני מרגישה בחלק מהמקצועות אבודה, משום שלמורים לא אכפת מהתלמידים בכלל. הם לא מלמדים טוב, וגם אחרי השביתה הם החסירו ולא דאגו להשלים כראוי את החומר.
    ועוד מנסים לחנך למצוינות- מתוך הנחה שכל התלמידים הם ילדי עשירים שיש להם מורה פרטי לכל מקצוע והתקדמו בו.
    התוצאה היא שלמי שאין לו אבא עשיר הוא נדפק- לא כולם יכולים לממן מורים פרטיים. עצוב מבייש והורס את העתיד

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    החינוך ברמת השרון פשט את הרגל

    עומר, 25/06/08 14:45

    אין בי''ס כבר , הבי''ס מכין לנו את המסגרת על מנת שנלמד בבית באמצעות שיעורים פרטים, מכוונים רק למצוינות מי שלא בתלם עף קיבינמט
    הבינונים והחשלים נזרקים
    העיר הזאת מתנהלת כמו דיסלילנד מכחישים הכל , הכל מותר ובעיקר לבעלי האמצעים והקשרים.
    סמים ואלכוהול יש פה יותר מרמלה לוד ביחד
    איזה חינוך איזה ערכים הכל מתוכנת להישגים ולא יותר

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא מופתע (תכנסו ותדעו)

    אחד שלמד שם!, 24/06/08 22:57

    אני למדתי בתיכון הזה ואחרי שנתיים ממש ברחתי משם. הטעות הכי גדולה שעשתי בחיים היתה ללמוד שם.
    כל סגל ''המורים''
    מסתובב כמו בת-יענא עם הראש באדמה כאילו הילדים של רמת השרון מלאכים.
    תיכון אלון= סכנה והרבה רשע!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לשמור מסורת זה לשמור מה שנוח, ולא מה שכתוב, וכתוב:''לא תרצח!'' (ל''ת)

    yo, 24/06/08 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הבחור שומר מסורת. ככה זה כשאין מוח ועושים רק ''מה שכתוב''

    :), 23/06/08 19:15

    גם הצמד מרזל ובן-גביר הם אנשים ''יראי שמיים''.

    הגב לתגובה זו

    • ככה זה כשאין מח ולא מבינים מה שקוראים

      ליבי, 23/06/08 20:07

      כי ''טיול'' לקברות צדיקים, עוד לא עושה ילד לשומר מסורת, במיוחד אם אפשר לבלות בו ולכייף.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הגולם קם על יוצרו.

    יוסף צדיק, 23/06/08 17:47

    כאשר אין סוף ערוצי ה-TV מטפטפים אלימות מגיל הרך לילדי מרגרינה העשירים והסנובים, זה מה שקורה.

    הגב לתגובה זו

    • למה ישר להגיד שרמת-השרון זה ילדים סנובים ועשירים..

      30 כנס!!!!, 23/06/08 21:22

      צאו מהסטיגמה הזו של ילדים עשירים וסנובים שאין להם מה לעשות.
      זה מקרה ייחודי ולא צריך לשייך את זה למקום מגורים זה או אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    עורכי הדין יוכיחו שהנער פסיכופט שאינו בר שיפוט והוא ישוחרר לביתו

    מדינה של, 23/06/08 17:04

    בעוד שנתיים שלוש, הוא ידקור איזה פסיכופט אחר במועדון של ערסים, ואז הוא יידקר ע''י חבריו הפסיכופטים של הפסיכופט שנדקר.

    הגב לתגובה זו

    • גם פסיכופט הוא בר עונשין. אם כבר אז הכיוון יהיה מחלת נפש ודומיה (ל''ת)

      לא יקירי, 23/06/08 18:31

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הוא ביצע את הרצח לפני שהתחיל ללמוד ב''אלון'' (ל''ת)

    כדאי שתדייקו, 23/06/08 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רחמים

    אבי, 23/06/08 16:45

    רחמים על הנרצחת ועל משפחתה וגם על הנער ומשפחתו לא צריך ללכלך כל הזמן תרחמו עליו

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שני מקרים ב- 12 שנה? וכמה טייסים, אנשי יחידות מובחרות וכו' יצאו ?

    Eחד, 23/06/08 16:42

    הבחור בכלל לא מרמה''ש במקור.
    כל הידיעה הזו ו''שרשרת הדמים'' היא בלוף אחד גדול.

    אגב, אני לא מרמה''ש ולא מכיר את ביה''ס אלון, אבל גם לא קונה כל זבל שמנסים למכור לי.

    נחמד בשביל כותרת. אין קשר למציאות.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה טייס? מה זה יחידה מובחרת?

      דודי, 23/06/08 20:04

      מי ששם הוא סמל ל''בן אדם''? לההיפך... מרוצח? בי''ס שרוצה להוכיח את רמתו החינוכית, יכול להתגאות בטייסים? נו באמת... מה הקשר? זו בדיוק! הבעיה של החינוך! העיקר הוא המקצוע! הכישרון! הכסף! ככה! מגדלים רוצחים!
      מוסד חינוכי, שרוצה להוכיח את רמתו החינוכית, שיתגאה בבוגרים מוכרים בקהילה בעלי ערכים, חסד, נתינה ללא סוף וללא תמורה. זה חינוך!

      הגב לתגובה זו

      • זה אחד שערכיו כלפי המדינה במקום הנכון, ובד''כ גם אנשים ערכיים בכלל

        Eחד, 24/06/08 00:36

        אבל אתה צודק, אני משנה את הניסוח ל
        ''כמה אנשים טובים ומוסריים סיימו שם ב- 12 שנים?''

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    ''תלמידי התיכון היוקרתי ברמת השרון'' צ''ל בית ספר לעברינות רמת השרון (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 23/06/08 16:29

    הגב לתגובה זו

    • מה?..

      תלמיד אלון, 24/06/08 21:33

      מה נסגר איתך?

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ברור לכם שהנער א י נ ו אשכנזי -נכון? (ל''ת)

    נוח שטיינמאן, 23/06/08 16:13

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר למוצא העדתי?! (ל''ת)

      נו באמת..., 23/06/08 17:26

      הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש /רואי חורב וסיגלית ./לא פלא זה החינוך .. (ל''ת)

      משה, 23/06/08 17:42

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הכל תוצאה של אלימות המתנחלים שמחלחלת לכל החברה.

    ד''ר רועי לרנר;, 23/06/08 16:12

    בביה''ס שלי אין תופעות כאילו כי אסרנו על אנשי הימין לשלוח את ילדיהם אלינו.

    הגב לתגובה זו

    • והנה ההוכחה שלא רק פסיכופטים יש בבית הספר (יש גם סתם מטומטמים) (ל''ת)

      ד''ר שקשוקה, 23/06/08 18:33

      הגב לתגובה זו

    • קודם כל הכיבושואיתו כמובן אלימות המתנחלים!!! (ל''ת)

      g.l, 28/06/08 22:15

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    נער שעולה לקברות צדיקים אינו עבריין-הפלילו אותו כי

    דני, 23/06/08 16:05

    רצה לחזור בתשובה!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כשמדובר בערסים כאלה, שום חינוך לא יעזור - זה הכל בבל''ת

    רק יחידת יס''מ, 23/06/08 15:45

    בסין פתרו את הבעיה של הערסים ושל העבריינים למיניהם, כשהכניסו אותם למחנות לחינוך מחדש, דבר שהוכיח את עצמו.
    כאן, בדמוקרטיה היחידה במזה''ת, חחח, אני אפילו חושש שיצנזרו אותי בגלל שהזכרתי את הפתרון הסיני לבעיה, ולכן, על כולנו להמתין בסבלנות עד שהדמוקרטיה תחסל אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יוקרתי ,פחחחחחחח . (ל''ת)

    ערן, 23/06/08 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ''ילדי טל מוסרי'' תוצר מובהק שלדור ריק שגדל על תכנים חלולים של

    רונן, 23/06/08 15:36

    ערוץ הילדים עם דוגמניות מגישות מדנה דבורין בואכה איבגל אראלי..כשריקנות נבביבות וסתמיות אם הבסיס עליו מתחנכים ילדים אין פלא שהתוצר מדיע לרמות כאלה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ''יוקרתי'' (ל''ת)

    jj, 23/06/08 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ''יוקרתי'' (ל''ת)

    jj, 23/06/08 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    !

    חשוב!!, 23/06/08 13:27

    כולם מאשימים את התיכון שממנו יוצאים הפושעים...אבל שכחתם פרט די משמעותי...שהרצח נעשה הוא אפילו עוד לא היה בתיכון..אלא בחטיבה
    אז מה הקטע עם האשמות לתיכון?! זה לא קשור בשום אופן אז די עם כל המתקפות כלפיו

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שקר. פשוט שקר.

    חסוי., 23/06/08 13:14

    ''שרשרת דמים של תיכון אלון'' פשוט שטויות. בית הספר בעל שם טוב וכל האשמות כלפיו שגויות.

    הגב לתגובה זו

    • אולי מישהו בתיכון היה שם לב שמסתובב עבריין בבי''ס?

      תיכון אלון, 23/06/08 16:04

      פשעים קטנים הם לא מנעו ממנו לבצע ואף אחד לא שם לב????

      הגב לתגובה זו

      • יש הבדל..

        חסוי., 23/06/08 17:26

        יש הבדל ענק בין ביצוע פשעים קטנים לבין ביצוע רצח אכזרי שכזה.
        לבית הספר לא הייתה שום יכולת לדעת שהוא רצח ובמיוחד שהוא רצח כשהוא היה בחטיבה ועדיין לא בתיכון.
        קל מאוד להפיל את כל האשמה ולבזות את בית הספר כשלא יודעים את הדברים שמאחור.
        בתור אחד שיודע, אין הבצפר אחראי על הרצח או על חשיפתו של הרוצח.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    לפי התאור יש לבחור אישיות חולנית,או

    נח, 23/06/08 13:00

    של פושע ללא תקנה!ילד בן 15 רוצח מישהו,ומסוגל להסתיר זאת שנתיים.ולהציג התנהגות שלא מראה שום סימן שביצע פשע חמור ביותר.חייב להיכנס למחלקה פסיכיאטרית סגורה להרבה שנים.ולחשוב טוב,טוב ,באיזה תנאים לאפשר לו חופשות קצרות.ולאט לטא ללמד אותו איך חיבים להתנהג בזמן שיש חופשיות.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ההורים עסוקים בלעשות כסף,המורים מלמדים איך להצליח בבחינות !!כנסו !!

    יוסי ג, 23/06/08 12:55

    יש לי קרובת משפחה שהיא ''יועצת חינוכית'' .אני לא הייתי נותן לה לגדל
    חמור כי החמור היה משתגע.
    היא נכשלה כמורה, ומחנכת,בלימודים ותיאוריות היא אלופה,ביחסי אנוש עלובה.
    סידרו לה חדר יפה עם שלט יפה ושם היא מתחבאת עד שיאשרו לה פרישה מוקדמת מידע אישי רוב ה''יועצות''הן כאלה הן מפחדות להתעמת עם התלמידים.(להתעמת במובן החיובי)יולי תמיר או מי שיחליף אותה תתעוררו כבר מאוחר.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    במקום בו גונבים קסדות , ירצחו נהג מונית ועורכת דין ! (ל''ת)

    הינריך היינה, 23/06/08 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לב של זהב? בטח בזבז על הפריחה כספי גניבה רבים. (ל''ת)

    האמת, 23/06/08 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כמ''ש ''כי אין אלהים במקום הזה'',מה יותר פשוט מזה? זה רוצח, וזה גונב,

    Yo, 23/06/08 11:39

    וזה אונס, וזה משפיל תלמידי חכמים, וזה עושק את רעהו, וזה שופט ע''פ מדת סדום, וכו'...רק שאין מוזכר שיש מנהיג לבירה וכל אחד נוהג כבא על רוחו, והחזק מנצח. השלטון אשם בשמד מיליוני ילדים יהודים וגידולם כחיות פרא ללא מוסר או שייכות לעם כל שהוא.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע מסכים איתך לגמרי.צריך לצעוק את זה בקולי קולות שכולם כב (ל''ת)

      האדא הוא, 23/06/08 18:21

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    גם עמוס ברנס שיחזר ותיאר את רצח רחל הלר - ולאחר שנים טענו

    שלא הוא הרוצח, 23/06/08 11:36

    והוא גם טוען עד היום.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לפי נחיתות העברית שבפי חבריו/ותיו -להוריהם יש בעיה חמורה! (ל''ת)

    תלמידה, 23/06/08 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מתאים לבי''ס חילוני (ל''ת)

    רר, 23/06/08 11:09

    הגב לתגובה זו

    • אל תשכח מאיזה מערכת חינוך יצא רוצח ראש הממשלה.

      דני ב., 23/06/08 12:14

      אז אל תשוויץ

      הגב לתגובה זו

    • יצא לי להיות איתו בטיול לקברות צדיקים מטעם שיעורי תורה...

      זה אבי עצבני, 23/06/08 12:22

      אז איזה חלק באישיות שלו גרם לזה?
      הבית ספר החילוני את קברות הצדיקים?

      הגב לתגובה זו

      • שאלת, אני אשיב: ביה''ס החילוני. (ל''ת)

        אני, 23/06/08 15:08

        הגב לתגובה זו

        • אפשר לבוא אלייך לפגישות אבחון? אתה נשמע לי איש מקצוע רציני (ל''ת)

          שוקי, 23/06/08 17:35

          הגב לתגובה זו

          • אתה מוזמן

            אני, 23/06/08 19:56

            (את התשובה הזו אגב, יענה לך כל ילד עם שכל בקדקדו, אבל אם תרצה, בבקשה)

            הגב לתגובה זו

  • 6.

    אלה גידולי הפרא שגדלים בבתי הספר החילונים. (ל''ת)

    עומרי, 23/06/08 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כבר לפני 14 שנה עזבתי את התיכון הזה

    פורש אלון, 23/06/08 10:49

    מורים באיכות ירודה - שלא רצו ללמד,

    ביה''ס מנוכר ולא אמפתי לתלמידיו

    הגב לתגובה זו

    • מבי'ס מותיר לרב לשטח תלמידות מה כבר אפשר לצפות? לא בבית ספרנו! (ל''ת)

      מנהל בית ספר, 23/06/08 10:57

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לקרוא ולא להאמין

    סיגל, 23/06/08 10:12

    לפי התאורים של הסביבה שלו מדובר במלאך נשמה טובה....בטח כבר מכינים את הקרקע לאיזו עסקת טיעון שבה הוא יבכה וימציא תירוצים ואז ישוחרר אחרי כמה שנים להמשיך בחייו...לזרוק את הזבל הזה למאסר עולם!!!

    הגב לתגובה זו

    • הוא ילד מקסים!

      אמא, 23/06/08 15:19

      כמו 90% בערך מילדי ישראל...

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ערס, הוא ערס. גם ברמת השרון. (ל''ת)

    האויב הציוני, 23/06/08 10:10

    הגב לתגובה זו

    • חברתו:''יש לו לב זהב''. לא לב של אדם רגיל,הבנתם. (ל''ת)

      לח/שוד יש לב?!, 23/06/08 17:54

      הגב לתגובה זו

      • לב זהב שגנב מאחרים (ל''ת)

        לב לו לב זהב, 24/06/08 01:16

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    המתנחלים אשמים, די לכיבוש. (ל''ת)

    פופאי, 23/06/08 09:59

    הגב לתגובה זו

    • פופאי אני לוקינג פור יו.גם ביבי ויוסף אשמים,העקר תבוא הביתה! (ל''ת)

      אוליב, 23/06/08 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    בבוקר ראיינו ברדיו תלמידה שאמרה: החבר'ה פורצים גונבים אבל לא רוצחים

    טלי, 23/06/08 09:46

    תתביישו לכם!!!!

    הגב לתגובה זו

    • החינוך פשט את הרגל

      ,תלמיד לבגרות, 23/06/08 10:43

      כל תלמיד שקצת מתקשה או לא בתלם נזרק החוצה לפשע. אלכוהול וסמיים

      הגב לתגובה זו

    • זו בדיוק הבעיה! חייבים לטפל בעבריינים ''קטנים'',אין בהגדרה עברות קטנו (ל''ת)

      אזרחית, 23/06/08 11:31

      הגב לתגובה זו

    • צריך להפנים! מי שגונב קטנוע סופו שירצח!!! ככה זה!!!

      איל, 23/06/08 11:55

      העונש על עבירות אלימות ורכוש הוא ממש מצחיק...על הרצת מניות מקבלים יותר מאשר על גניבת קטנוע...למה?
      אדם שמריץ מניות הוא אמנם פושע, אבל אין כל חשש שהוא ירצח מישהו בעתיד...לעומתו ילד שגונב קטנוע עשוי בהחלט לרצוח בהמשך הדרך!!!!

      הגב לתגובה זו

      • כמה צביעות בתגובה אחת... לכל יפי הנפש

        נק, 23/06/08 12:41

        מה ההבדל בין גניבת קטנוע להעלמת מס או להרצת מניות?!
        חברי המתחסדים,
        ילדיכם רואים אתכם מידי יום משקרים, גונבים ומעלימים, אז שהם לא יצאו כאלה?!
        איך תסביר לילדך שלגנוב מהמדינה זה לא כמו לגנוב מאזרח הפשוט?!לא ניתן להסביר זאת!!!
        אולי כדאי שנתחיל בכנות פנימית ונשאף למוסריות טהורה!

        הגב לתגובה זו

        • יש הבדל

          רועי, 23/06/08 15:57

          עובדה הבחור הופתע ורצח. ושכאשר אני מריץ מניות אני א מגיע עם סכין או אקדח. הבחו כר גנב והעסיק קטינים אחרים תחתיו בפשיעות קטנות.
          כל מי שדוקר והייתה עליו סכין התכוון להשתמש בה. לא להגנה עצמית אלא לתקיפה. הבחור בא לבצע פשע וביצע פשע אחר חמור יותר. הבחור הגיע עם סכין בכי להשתמש בה.
          המסקנה 25 שנה בכלא ללא פסיכולוגיה

          הגב לתגובה זו

      • החינוך

        יענקץ, 23/06/08 12:50

        הכל מתחיל מהחינוך בבית,היום אם ילד מספר בבית שהמורה גער בו אז אביו במקום להטיף לו מוסר בבית בא לבית הספר להכות במורה.איך זה שהתלמידים ידעו שהוא פורץ וגונב ואף אחד לא פנה למורים או להורים לספר אם הילדים ידעו אז הורי הרוצח ידעו גם כן גם ההורים וגם הילים שידעו צריכים להענש הורי הילד צריכים להענש בזה שהם ישאו בהוצאות ישיבתו בכלא ותקוותי שזה יהיה לכל חייו אבל מהכרותי את מערכת הענישה
        זה לא יהיה כך ראו מקרה רוצחי דרק רוט

        הגב לתגובה זו

    • 2רוצחים מביה''ס תיכון אחד,זה Pפי כמה מיותר מדייי. (ל''ת)

      ''לא תרצח......'', 23/06/08 14:25

      הגב לתגובה זו

    • בגיל הזה הרוב פורצים קצת או משתקרים אבל לא הורגים

      חנה לוי, 23/06/08 16:08

      בכיתה שלי חצי מאילדים מסניפים בשיעור ואפילו יש שניים שמזריקים אבל הם חבר,ה אחד אחד

      הגב לתגובה זו