• 51.

    אני יכול להניח

    התפוז הדיגיטלי, 23/06/08 16:49

    שעכשיו יאשימו את האינטרנט בזה?

    ילדים צריכים מסגרת והדרכה - לא כסף.
    ולצערי הוא ילד מאוד נורמטיבי, הבעיה היא
    הנורמות בחברה הישראלית שלנו.
    הנורמות שאומרות נקום, הכה, אל תצא פראייר וכו'.
    מערכת החינוך היא לא המחנך היחיד, והליך הסוציאליזציה של נערים מתבצעת בעיקר בחברה הישראלית במגרשי הכדורגל, בחדשות, בכנסת, הוא צופה בהתנהגות המחפירה של אלו שאמורים להדריך אותו, לומד את החברה ומעתיק.
    רוצח בתוכנו, וזה לא הוא - זה כולנו.

    הלקאה עצמית? אולי. ואולי פשוט נמאס לחיות בחברה ברברית? נמאס לנסוע לאירופה בשביל ''קצת תרבות''. אנחנו חברה מערבית או לא?

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה מורכבת

      בנאדם, 25/06/08 11:57

      1. אם מזיקים לך אתה צריך לנקום ובכח כדי שלא יעשו זאת שוב - הבעייה שכאן על עבירות ''קלות'' כמו גניבות ''קטנות'' - רדיו מהאוטו או את כל האוטו בקושי מקבלים מאסר בפועל - לרוב על תנאי וגם אם כן לתקופות קצרות. בהשוואה למערב הפרוע שם אם מישהו גנב סוס (כלי התחבורה המקובל אז) הוא הוצא להורג בתלייה.
      2. אירופה כבר לא כזאת תרבותית - אנטישמיות, מכות בכדורגל, התפרעויות בפריס ועוד ועוד.
      3. הפתרון לדעתי הוא עונשים כבדים - או במילים אחרות הרתעה - כלומר בנאדם מגיע למצב שהוא מבצע עברה הוא צריך לדעת שאם הוא יתפס הוא ישלם באבי אביו - זמן בכלא, קנסות, עבודת פרך בכלא - כן כן שישלמו על השהות שלהם בכלא - אני לא רוצה לממן את האסירים ממס ההכנסה שאני משלם.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    רוצח חילוני..

    אלי, 23/06/08 15:24

    נא להדגיש, כי כשמדובר בפושע מהמגזר החרדי אי אפשר לפספס את זה..

    הגב לתגובה זו

    • צודק. או לציין חילוני או להפסיק לציין חרדי, אחת מהשתיים (ל''ת)

      בנאדם, 25/06/08 11:58

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    סלחנות אינה פותרת בעיות

    חיים, 23/06/08 14:53

    אני המום מכך שראש עיר מתיחס בסלחנות כזאת לגניבת אופנועים,וסלולרים. אדוני ראש העיר,אף פושע אינו מתחיל את דרכו
    בעולם הפשע ברצח.הדרך הזאת מתחילה בפשעים קטנים,שעולים מדרגות בחומרתן,
    ככל שהפושע הצעיר אינו נתפס, או שכאשר
    הוא נתפס מתיחסים אליו בסלחנות, בדיוק
    כפי שאתה מר הוכברג התיחסת לרוצח הצעיר במקרה בזה.

    הגב לתגובה זו

    • שמועות, לא הוכחות, שמועות

      מישהו, 24/06/08 10:48

      כל אחד ברמה''ש ידע שהוא מסתובב על אופנועים גנובים, גונב טלפונים ארנקים מה לא. אבל הוכחות לא היו לאף אחד. הוא סיפר לי לפני בערך שנה על בקבוק בירה שהוא שבר לשוטר על הראש. השוטר בטח לא הגיש תלונה כי הוא התבייש שילד בן 16 עשה לו ככה, ואם אני הייתי מתקשר למשטרה הוא היה אומר שהוא סתם אמר לי או שהוא דיבר על משחק מחשב ולא הבנתי או לא יודע מה

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    חינוך - שם המשחק

    רוני, נתניה, 23/06/08 14:09

    החדשות שנחתו עלינו אתמול, החזירו אותי שנים אחורה לרצח הנהג רוט מנתניה. ושאלתי את עצמי, איך זה יכול להיות? איך רצח ללא מניע מתקיים? איך ילד יכול לקחת חיים בכזאת נונ - שלנטיות?
    וכאן אני חושבת הפערים גבוהים. מערכת הערכים שלנו כילדים שונה במהותם מאלו של אותם רוצחים.אם פעם מצוות כיבוד הזולת היתה מעלה ראשונה, היום ערך חשוב מאוד הכסף.
    בתי הספר מזמן הפכו לבתי חרושת לציונים, והמורים אינם אוטוריטה חינוכית. גם ההורים לעיתים בגלל המרדף אחר כסף וקריירה, לעיתים קרובות אבדו את סמכותם, והמסר החשוב שהם מקבלים בבית הוא המרדף אחר הכסף כדי לספק את מאוויהם של הילדים.
    הילד הופך לבוס בבית,וכל עבירה קטנה מתקבלת בהבנה, וכך הערכים מתעוותים.
    זוהי השלשת שהביאה את הרצח, וצר וצר היה לשמוע את הסיפור שוב, המזעזע היתה הכתובת של חבריו בספר המחזור... נורא

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    סילחו לי, אבל ראש העיר שלכם פשוט נעל בית.....

    א.ב, 23/06/08 13:39

    מי שחושב שגניבות לא מובילות למעשי אלימות קשים יותר הוא פשוט טיפש!

    מענייןאיזה קשרים יש לו עם אביו....

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ''מגיל קטן ידענו שהוא אוהב להתעסק בנפצים וחזיזים''

    jj, 23/06/08 13:37

    and then it all started......

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    shoshe@elbitimaging.com

    רוזי, 23/06/08 13:37

    לא מדובר כאן בפשע רק ברמת השרון. מדובר כאן בנורמות פסולות של נוער בארץ ושל כשל רב מערכתי שמתחיל בהורים בבית שאינם יודעים לחנך ולהציב גבולות לילדים שלהם! אם נער שותה לשוכרה, עוסק בגניבות ובאלימות ומתעלל והורג בעלי חיים ועדיין יש לו חברים וחברות והם אינם מקיאים אותו מתוכם, אז משהו ללא ספק אינו נורמלי בחברה שלנו! בימינו בכל בית ספר היה סוג של נער שקראנו לו ''מופרע'' ואף אחד לא אהב להיות חבר שלו כי ידענו שמשהו באישיות שלו אינו תקין והרשויות צריכות לחפש פתרונות וטיפול מקצועי לאחד שכזה. אבל גם ההורים ידעו ברוב המקרים מה קורה עם הצאצאים שלהם לעומת היום שהורים לא מתערבים נותנים הכל מבחינה חומרית אבל לא מקדישים זמן לערכים וחינוך

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רק ראש עיר מקדימה מסוגל לקרוא לרוצח - ילד נורמטיבי (ל''ת)

    קדימה הביתה, 23/06/08 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    איזה מזל שאמו אינה גננת

    אזרחית, 23/06/08 13:25

    אחרת ההורים היו ממשיכים לשלוח את ילדיהם אליה כי היא לא אשמה, הם הורים נהדרים. בית הספר נהדר למרות שהוא הרוצח השני (הידוע בינתים) מאותו בי''ס.
    כשזה קרה למשפחת עמיר (מבלי לגרוע ח''ו מחומרת המעשה כי רצח הוא רצח הוא רצח) אז האשימו את המשפחה ואת כל הציבור הדתי. מעניין מה יהיה עונשו הרי הוא לא רצח את ראש הממשלה אלא ''רק'' עו''ד.

    הגב לתגובה זו

    • האשימו את המשפחה ואת הציבור הדתי בצדק

      י, 23/06/08 15:17

      כי הם תמכו ברצח וברוצח, לפני, תוך כדי ועד היום.

      הגב לתגובה זו

      • וכאן גם תומכים בו. חפש הצדקות נוספות רק כדי להצדיק אמונה רעועה כשלך (ל''ת)

        ., 24/06/08 12:37

        הגב לתגובה זו

      • גם משפחות חילוניות תומכות בבניהם הרוצחים

        בנאדם, 25/06/08 14:08

        ברוב המקרים קשר הדם גובר.

        לא מאשים אותם על תמיכתם בבנם
        ולא רוצה להיות במקומם.

        ולגבי רוצחים היושבים בכלא - למה תנאי מאסרם אינם כמו של רוצח ראש הממשלה? למה הם מופלים לטובה? האם דמו של רבין כחול יותר?

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    תת

    ללללל, 23/06/08 12:35

    כן הילדים במיגזר הדתי מאוד רגועים במיוחד ההורים

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חברה פלצנית

    אלמונית, 23/06/08 10:55

    מעשה שנעשה בבית הספר אחת הילדות שכתבה באתר של בתי דברים מזעזעים ניסיתי להבהיר בפני ההורים והמורים ומנהלת בית הספר את חומרת המצב המסגרת לא טפלה בענין מכיון שאותו ילדה היתה מקובלת הם ניסו לטייח ולהתעלם מכך עד שאנו טיפלו באותה ילדה מלולית ומאז כל ההורים הפנו לנו את גבם זאת החברה ברמת השרוןןןןןןןןןן

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    רמת השרון נורמטיבית ! או שלא ? (ל''ת)

    ילד חיובי עלק, 23/06/08 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    סכין במערכה ראשונה, דוקר בשלישית (ל''ת)

    לא נורמטיבי, 23/06/08 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בטוח לא קיבל 'אהבה' מהוריו, קיבל 'מכות' ועונש בילדות (ל''ת)

    dafna57, 23/06/08 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    רמת השרון - עיר ללא חינוך יהודי. זאת התוצאה. (ל''ת)

    מארק, 23/06/08 10:43

    הגב לתגובה זו

    • כן, אתה צודק.

      rubybon, 23/06/08 12:21

      במקומות עם ''חינוך יהודי'' כמו בית שמש או בני-ברק, זה לא היה קורה.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    בהוד השרון נער המואשם ב,פשעים קלים'' רבים הוא נער תיכון נורמטיבי

    Mלכה, 23/06/08 10:40

    זה בכר לא ''עשב שוטה'', זה יער מעוות שלם.

    הגב לתגובה זו

    • גניבה פה, פריצה שם, שכרות והוללות - זה נורמטיבי!!!

      ילד טוב ירושלים, 23/06/08 13:36

      כל המחנכים וההורים ברמת השרון צריכים להתבייש - זה מה שהם מגדלים ולזאת הם סולחים ואז יש רצח מה הפלא???

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אלה עברות קלות שנמשכות לעברות כבדות

    יורם, 23/06/08 10:24

    אצלנו בבאר שבע ישנם חבורות בני נוער ששוברים ועקרים עצים ומתקני משחקים ולמרות שמודיעים למשטרה היא לא מסוגלת לטפל בכך והאזרחים נשארים חסרי אונים גם כן מודיעים למודיעין 106 כנ''ל ולא יכולים להאשים את מערכת החינוך אלה את ההורים אשר לא מפקחים ובדקים את מעשי ילדיהם ונוח להם לשבת מול המסך או לתת כסף רק שהילד יעזוב אותם במנוחה וכמו כן מעשי הורים כן הילדים הורים שזורקים זבל ומסיעים את הילדים ללא חגורות בטיחות אלה מיקצת הדוגמאות לזילזול שמפגינים ההורים ובכך הם מלמדים את הילדים

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שג'וליאני גילה ואצלנו מסרבים להפנים

      פנדה, 23/06/08 14:26

      קוראים לזה - תיאוריית החלונות השבורים - אם מטפלים בפשעים ועבירות קלות ביד קשה מונעים כך את העבירות החמורות ומאתרים את העבריינים הצעירים בעוד מועד, לפני שהם עושים קריירה.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    העברנו את הילדים לחינוך דתי ברשת נועם

    מיכאל, 23/06/08 10:24

    למה לגדל ילדים בגן חיות, אם אפשר לשלח אותם לבית ספר של ילדים טובים !!

    הגב לתגובה זו

    • נהדר שהילדים שלך ילמדו בבי''ס ''נועם'' בתנאי

      בעד חינוך טוב, 23/06/08 12:47

      שאתה מקיים אורח חיים דתי. אם אתה מקווה שהילדים יקבלו ''חינוך טוב'' ודתי בבי''ס ללא תמיכה לזה בבית זה פשוט עוול לילדים. אין דבר מבלבל מזה לילד. זה לא חוכמה שביה''ס יעשה את העבודה בשבילך.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מערכת החינוך לא אשמה. יש ילדים רעים שנולדו כך.

    א, 23/06/08 10:18

    לעיתים יש מוטציות שגם הורים טובים לא יכולים להתמודד איתן. הנער הרוצח הזה כמו נערים רוצחים אחרים - רוצחי אסף שטיירמן ורוצחי דרק רוט - הם פסיכופטים. אין מה לעשות נגד פסיכופטים. יש אנשים שנולדו ללא מצפון וללא יכולת להזדהות עם סבלו של הזולת. אנשים כאלה מקומם בכלוב.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100 אחוז, לא צריך להשליך על הכלל

      משה, 23/06/08 10:51

      זה מקרה ספציפי.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי שמתחיל ברצח חתולים עשוי לסיים כרוצח אנשים. רצח הוא רצח הוא רצח.

    אבי, 23/06/08 10:12

    ברוצחים מכל סוג צריך ''לטפל'' עוד כשהם קטנים.
    ובעניין ההוכברג ההוא, עד שאשתו או בתו לא יירצחו בידי נער ''מקסים'' = פושע קטן ואכזרי, הוא לי יבין על מה מדובר. האמירה המטופשת שלו אמורה לעלות לו בכסאו בבחירות הבאות. לא פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חידה: איך מסגר ועקרת בית חיים בוילה בשכונת יוקרה

    בני, 23/06/08 10:07

    3 אפשרויות:
    זכיה בלוטו,
    ירושה גדולה,
    הם לא באמת ''מסגר ועקרת בית''..

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    U R A JOKE,NO NAME BUT O.K. THE REST OF THE INFORMATION-U R FUNN (ל''ת)

    AVI, 23/06/08 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    האשמה: בהורים!!!!

    שחר, 23/06/08 09:53

    אני טוען מי שאחראי אלו ההורים, תשמעו את האימא: איזה ילד ניפלא יש לה, היא לא כשירה להיות אימא!!!
    בעתיד רק מי שיעבור תהליך איזשהו: פסיכולוגי/ חינוכי/ הדרכתי יוכל להיות הורה, זה אומנם נישמע כמו התערבות גסה בחופש הפרט היסודי ביותר, אך בחברה שיותר ויותר גדלים בה עשבים שוטים זה יהיה לבסוף אחד הפתרונות המוסכמים על החברה האנושית.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חינוך

    ברוך, 23/06/08 09:48

    חינוך כושל זה כל הסיפור 60 שנה לתפארת מדינת ישראל בושה וחרפה לעם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • זה לא קשור לחינוך

      אסי, 23/06/08 10:42

      זה לא משנה איזה חינוך הוא קיבל ומאיזה בית הוא הגיע.
      כמה אמא חיבקה אותו וכמה דמי כיס אבא נתן לו.
      יש אנשים שנולדו רעים. זה הכל.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה גניבת פלאפונים ואופנועים מוגדרות כעבירות קלות??

    בנאדם, 23/06/08 09:39

    נכון, זה פחות חמור מרצח אבל עדיין זו עבירה על החוק.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק זאת הבעיה! רואים למגר אלימות יש להתייחס לכל עבירה כחמורה (ל''ת)

      אזרחית, 23/06/08 10:04

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    גם רוצחי דרק רוט הגיעו מרמת השרון (ל''ת)

    שירה, 23/06/08 09:39

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב שאת טועה- הם הגיעו מהרצליה אבל כבר היה אונס

      משה, 23/06/08 09:50

      מתוקשר ברמת השרון.

      הגב לתגובה זו

    • רוצחי דרק רוט לא הגיעו מרמת השרון

      שחר, 23/06/08 09:54

      לראש האיר קוראים רוכברגר ולא כפי שכתבתם. וחוץ מזה מנ שייך מקום מגורים של אדם להיותו רוצח, אנס או כל גועל אחר?

      הגב לתגובה זו

    • לא מדוייק

      הרבי שיצא, 23/06/08 10:14

      החולרות ההם גרו בהרצליה ולא ברמת השרון.
      לא שזה ממש משנה,אבל אין טעם סתם לנסות להוציא שם רע על מקום מסוים

      הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות

      רמת שרוני, 23/06/08 10:23

      מי שרצח את דרק רוט גרו ולמדו בהרצליה.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אחריות ההורים

    מורה שאכפת לה, 23/06/08 09:37

    יש גבול עד כמה הורים צריכים לגונן. הבן שלכם נטל חיים ,ואתם מדברים על היותו ''ילד מקסים''?
    יש גבול עד כמה עיריית רמה''ש רוצה לאחסן במסגרותיה את כל ילדי העיר. האם תמשיכו לאלץ בתי''ס לקבל פושעים ועבריינים אליהם? לא עוד!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא הבנתי, מסגר ועקרת בית גרים בווילה מפוארת? (ל''ת)

    גרישקה, 23/06/08 09:30

    הגב לתגובה זו

    • אל תתרגש גרישקה. פה זה מדינת הפלצנות...

      ישראל ישראלי, 23/06/08 09:50

      כל בית עם חצר זה ''וילה מפוארת בשכונת יוקרה'' עאלק...

      הגב לתגובה זו

    • גרישקה יקרה! כן!

      יוד, 23/06/08 09:58

      עושים הרבה כסף! עושר אינו בא רק מהייטק פרסום תקשורת ונדלן כל מקצועות הבנייה מכניסים לא רע בכלל

      הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שאני חשבתי (ל''ת)

      נ, 23/06/08 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מעדיף שכנים מאום אל פאחם מאשר בנים של מסגרים ועקרות בית

    תושב רמת השרון, 23/06/08 09:30

    שהולידו חיה כזו

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יש לכתוב... נער חילוני נאשם ברצח...

    ציקי, 23/06/08 09:29

    כמו שכותבים על הדתיים כך יש לציין שהוא חילוני ורוב העבריינים בארץ הם מהזרם החילוני - ואני מדבר באופן יחסי כך שלא יתנו לי את התירוץ המטומטם שהם רוב בארץ...

    הגב לתגובה זו

    • אז אולי תוסיף מזרחי

      י, 23/06/08 10:01

      למה ללכלך על האשכנזים?

      ואם אתה צודק (ולא ראיתי בתגובה שלך שום הפניה למקורות), אז למה בכלא מספרם של חובשי הכיפה הוא דווקא מעל לחלקם באוכלוסיה? (גם אני יכול להביא עובדות בלי מקורות)

      חוץ מזה, מה תעשה אם יסתבר לך שההורים שלו דווקא כן דתיים? אני יודע - שום דבר.

      הגב לתגובה זו

    • לא מדוייק - החילונים לא מתיימרים לייצג את הטוהר

      חילוני, 23/06/08 10:03

      ואת המוסר, ואילו הדתיים טוחנים יומם וליל כמה שדרכם טובה יותר וכםה שהחינוך שלהם מושלם... עד שפתאום מגדלים את האמת.

      אגב, אין דבר כזה ''חינוך חילוני''. יש חינוך כללי, רק הדתיים יצרו לעצמם ''חינוך'' משלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ''בן טובים מרמת השרון'' - כרגיל ..... (ל''ת)

    די לצפונבונים, 23/06/08 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עוד תיווכחו שגם הרוצח של תאיר ראדה הוא נער (ל''ת)

    לם, 23/06/08 09:27

    הגב לתגובה זו

    • גם לי זה יושב בראש ורק תיקון - או נערה... (ל''ת)

      רמי, 23/06/08 10:53

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    תמיד מישהו אחר אשם או אחראי?

    צביקה הכהן, 23/06/08 09:25

    איזה סוג של טעון זה אחים שלי???
    ראש העיר אשם המדינה אשמה ..אולי.
    יכול להיות ..לא יודע ..אך בסיפור הנורא הזה יש הרבה יותר מכך.. אנחנו כולנו צריכים להרגיש ולחוש כי משהו מאוד ערכי ויסודי נפגם אצלנו והרצח רק מעלה אותו מהתת מודע למודע ומעלימו לנצח או עד שנבין מה קורה כאן ולמה..אני עוד לא הבנתי אך זה נמצא די למעלה בסדר העדיפות שלי..יהי זכרה ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    רובינשטיין ואלוני עודדו את מערכת החינוך להתחשב בשונה ומאז יש גיהנום

    אבי, 23/06/08 09:22

    כל מי שיש לו ילדים במערכת החינוך יודע שכל כיתה כמעט מושבתת עי שניים או שלושה תלמידים.
    יש להתחשב בשונה ולהבין כל מופרע אידיוט עצלן ונכשל. הרי לכל אלה יש סיבות מדוע הינם כך ומדוע אינם אשמים
    ובכלל מי שאשם הם המורים שאינם רגישים מספיק אליהם.
    זה משליך על הכיתות ובסופו של דבר הפכנו למדינת הערסים

    הגב לתגובה זו

    • עצוב כמה שאתה צודק (ל''ת)

      רפי כהן, 23/06/08 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ראש העיר מ''קדימה'' : ''הוא בסך הכל היה נער מאוד חיובי''

    כך זה ב''קדימה'', 23/06/08 09:21

    לכן ב''קדימה'' כל כך אוהבים את אולמרט.
    הוא בסך הכל בחור חיובי, שאוהב מעטפות.
    ובסך הכל הוא דאג לבריאות הילדים שלו ולכן שחרר אותם מצה''ל.
    אבל הוא גם דאג לביטחון המדינה, ולכן שלח את הילדים שלכם למות בלבנון.
    הוא גם דאג לאנשים מסכנים, ולכן נתן למשפחת עופר את מפעלי ים המלח, ודאג שנוחי דנקנר לא יסבול מההגבלים העיסקיים.
    אבל גם הם אנשים טובים, ולכן דאגו שאהוד אולמרט לא יסבול ממחסור. ואם השכנים עושים לו רעש אז יוכל לעבור דירה ולגור כל יום בוילה אחרת. ובשביל זה הוא צריך כמה וילות, ורצוי בשכונות שקטות.
    סך הכל בחור טוב.

    הגב לתגובה זו

    • הצבעת קדימה - קבלת מאחורה (ל''ת)

      מזרחן, 23/06/08 09:48

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מדיניות החלונות השבורים

    ענבר, 23/06/08 09:20

    מתברר כי הסוציופט הצעיר היה ידוע לחבריו כמי שמשסה כלבים בחתולים, עשה מעשה מגונה בפומבי, ירה בשופט כדורגל ברוגטקה. כמה תיקים כאלה נגדו סגרה המשטרה כא.ת.(אין תביעה). כדי למנוע מסוציופט קטן להיות סוציופט גדול יש להתחיל להפעיל את מערכת ההעמדה לדין מיד עם ההפרה הראשונה. לתקן כל חלון שבור מיד !

    הגב לתגובה זו

    • להביא את ג'וליאני לארץ

      פנדה, 23/06/08 14:35

      צריך איש חזק, שלא יפחד להקים משטרת ערסים, ופשוט לסלק מהרחוב את כל מי שלא מתנהג כמו בנאדם נורמטיבי - לא לחכות שהוא ירצח. מי שיורק ברחוב, מדבר בגסות לעוברים ושבים (עוברות ושבות בעיקר), אפילו מי שמתקהל - בהרבה ערים בארה''ב התקהלות לשמה היא עבירה, בדיוק מאותה סיבה - ישר לסדנת הכנה לעולם המודרני, והוא יסומן וימצא במעקב. זה יעלה הרבה בשלב הראשוני, אבל אחרי שנחנך את הערסים מחדש הם יעשו הרבה פחות נזק ואפשר יהיה אפילו לצמצם את המשטרה.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ראש העיר-2020-לא האמנו שאחר רציחות קטנות הוא ירצח את ראש העיר הקודם

    מסכן-ילדות קשה, 23/06/08 09:17

    ראש העיר-2020-''לא האמנו שאחר רציחות קטנות הוא ירצח את ראש העיר הקודם''.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הוא עדיין רק חשוד ברצח - עוד לא הוכח בבית משפט שהוא

    הרוצח, 23/06/08 09:15

    מיצאו את ההבדלים.הקערה עוד יכולה להתהפך.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לראש העיר רמת השרון אתה מעודד פשעים קטנים??? (ל''ת)

    קטן כגדול, 23/06/08 08:59

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה מראש עיר ממפלגת קדימה?

      רוני, 23/06/08 11:14

      פשעים ''קטנים''הם דרך חיים אצלהםץ בשביל זה אולמרט שם אחד כמו הירשנזון, גנב המיליונים להיות אחראי כל כל הכספים של מדינת ישראל. וראש ממשלה ממלגת קדימה המקבל מתנות כסף במעטפות ועדיין עומד בראש המדינה.

      הפושעים הקטנים הופכים להיות פושעים גדולים וראש כנופיות הפשע הוא ראש הממשלה שלכם!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כתושבת רמת השרון מפחיד אותי ראש עיר שאומר כאלה דברים

    מצמרר, 23/06/08 08:57

    מה זה ''פשעים קטנים''?? משם הכל מתחיל ואין דבר כזה. לא ברור מאיפה בא הזילזול .עם גישה כזו פלא שיש ילדים מפונקים שמתקרבים לפשע.תתפטר אדוני אם כך אתה חושב.

    הגב לתגובה זו

    • יותר אמור להטריד אותך שמשפחות כאלה מתגוררת ברמת השרון (ל''ת)

      מצמרר, 23/06/08 09:24

      הגב לתגובה זו

      • אכן ,אבל לפחות שראש העיר יטפל בהן בחומרה הראויה

        טל, 23/06/08 15:54

        ראה מקרה ג'ולאני בניו יורק. אי אפשר לפחד מכל תושבי ניו יורק ,אבל מספיק ראש עיר חזק שיעשה צדק.במקרה הזה אם ראש העיר נותן יד לפשיעה אז מה נשאר???

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    רצח ענת פלניר

    צ, 23/06/08 08:47

    אני רוצה להגיד שאני מיאוד מיזרעזעת לאן היגענו שילד בין 15 רוציח וממשיך את החיים -קסדרם ולפי מה שהבנתי הוה ילד טוב ירושלים ומילומד מחר יקום עורך דין ויגיד הוה לא שפוי.לימיקרי קזה לא צריך להעמיד לא עורך דין בעד שום הון בעולם.הוה צריך להתרקב בבית הסוהר להיות לבד בחדר כל ימי חיב לא לצת לחופשות ולא ביקורים אולאי זה נישמע קיצוני אבל אני חושבת על המשפחה שאבידה אמא ורעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תאוריית החלונות השבורים- לטובת ראשי הערים

    דורון, 23/06/08 08:45

    תאוריית החלונות השבורים הוצגה על ידי ג'יימס וילסון וג'ורג' קיילינג במאמר שפרסמו במרץ 1982 בכתב העת ''The Atlantic Monthly''. במאמר, שכותרתו ''חלונות שבורים'', נטען כי במקום מוזנח תשתלט העליבות במהרה ותתפתח לפשיעה והתנגדות לחוק, כמו בקרן רחוב שהרמזור בה אינו פועל או במשרד ממשלתי שמאן דהו ניפץ שם זגוגית של חלון ואף אחד לא הגיע לתקנו. לפי התאוריה, כעבור פרק זמן, תיעקר הדלת בחנות הריקה הסמוכה ותהפוך למאורת סמים ואז יחל גל פריצות באזור על ידי נרקומנים. משלא תגלה המשטרה התנגדות בשל אפיסת כוחות תחל אלימות מקומית להשתולל ועקומת שיעור הרצח תעלה פלאים ואז בשל חלון שבור יהפוך אזור שליו למקום שאוכלוסייה שוחרת שלום מהגרת ממנו ובמקומה נוהרים אליה עוד ועוד כנופיות רחוב. אפשר להמשיל זאת לחדר של בן הבית בגיל הנעורים שמשליך את בגדיו על הרצפה במקום להניחם בארון הבגדים וכעבור זמן, באם לא יעירו לו על כך הוריו, יימצאו על מיטתו ספרים ועיתונים ועל השטיח אי אפשר יהיה להלך משום ערימת התקליטורים המפוזרת עליו.

    ראש עיריית ניו יורק, רודולף ג'וליאני, הסתמך על תאוריה זו במלחמתו בפשיעה ועם תחילת כהונתו גייס שוטרים רבים שתפקידם היה לסכל את ביצוע העבירות הקלות שמבצעת האוכלוסייה ושבדרך כלל לא היו מטרידות את מנוחת המשטרה. מסתבר שפועלו זה נחל הצלחה בכך שנמנעו פשעים חמורים וניו יורק שבה להיות עיר בטוחה יותר לתושביה ולמבקרים בה.

    התאוריה מתארת סוג של מדרון חלקלק.

    ‏

    הגב לתגובה זו

    • תאוריית ההורים השבורים

      פרדס רימונים, 23/06/08 09:10

      א מ ת
      כל מילה בסלע
      דרך מחשבה ופעולה מדויקת להפליא עבור
      הורים ומחנכים

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כדאי שראש העיר ה''הנבון'' ילמד על עיקרון ה''חלונות השבורים''

    דורון, 23/06/08 08:42

    ועל המלחמה של רודי ג'וליאני. הוא מפספס בגדול. כל עבירה היא פשע ויש לרדוף הפושעים על עבירות קטנות כגדולות. כל הכבוד למשטרת ישראל שיש לה כל כך מעט שוטרים ועדין מקפידה לרדוף גם כאלה שגונבים קסדות. אדוני ראש העיר תתפטר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הצעה ליטפל בתלמידים אלימים לפני שהם הופכים לעבריניים:

    מורה, 23/06/08 08:41

    תיקון לחוק זכויות התלמיד:
    1. חובה לאבחן את כל התלמידים האלימים, ולהוציא מיד מהמערכת הרגילה את המופרעים.
    2. הורים של תלמידים ''שובבים/חצופים'' חייבים להתשתף בסדנאות להורות.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לחסל את גונבי האופנועים עוד שהם קטנים. (ל''ת)

    נמאס מהם, 23/06/08 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה הפלא? אם ראש העיר מתיחס לעברות בסלחנות ...

    יעקב, 23/06/08 08:36

    הוא בסך הכל היה נער מאוד חיובי, רק בסוף כיתה ז' ואולי בתחילת כיתה ח', הוא התחיל לגלות סימנים של נער בעייתי. מגיל קטן ידענו שהוא אוהב להתעסק בנפצים וחזיזים, אחר כך הגיעו הסיפורים והשמועות על גניבות קטנות. פה טלפון סלולרי, שם איזה אופנוע, אבל לא מעבר לכך'', אמר ראש עיריית רמת השרון איציק הוכברג.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    נער חיובי לא גונב קסדות ואופנועים - אדוני ראש העיר

    שרגא, 23/06/08 08:36

    מה קורה לך?איפה הפרופורציות שלך?

    יש לסגור את בית הספר לשבוע ולקחת בדיקות DNA מכל הסטודנטים. יותר מידי פושעים הצמחת לנו ועוד לא התבישת לקרוא להם ''נערים חיוביים''.

    הגב לתגובה זו

    • לרוב רוכבי האופנועים יש כפפות אולי היו שם כפפות שהוא מצא וזרק

      הכל יתכן, 23/06/08 08:49

      לכן הד.נ.א על הכפפות. כל מי שנגע בכפפות הד.נ.א שלו צריך להיות על הכפפות.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא מדובר בשכונת יוקרה אלא במורשה - שכונת עוני (ל''ת)

    צברי, 23/06/08 08:28

    הגב לתגובה זו

    • שכונת מורשה אינה שכונת עוני

      חן, 23/06/08 09:05

      בתגובה לאימרה שמורשה היא שכונת עוני אז אני רוצה לומר שבמורשה יש אנשים מבוססים, משכילים ואנשים טובים ההבדל שבמערב רמה''ש'' הפשעים והסמים מתבצעים ונמצאים בתוך הבתים . אז תפסיקו לקטלג זה רק מצביע על החינוך בעיר שאני ההייתי חלק ממנה שעדיין גזעני שחצן שעדיין מחולק לשכונות.

      עצוב מאוד

      הגב לתגובה זו

      • תעשי לי טובה, אפילו השכונה שאני גר בה נראית יותר טוב

        פנדה, 23/06/08 14:39

        וזה ממש לא במרכז או צפון העיר...

        הגב לתגובה זו

    • מורשה מזמן כבר לא שכונת עוני

      אור, 27/06/08 16:04

      הסטיגמה לצערנו נשארה , אבל מורשה הולכת והופכת לשכונה מבוססת.לא הרבה אנשים יכולים להרשות לעצמם לקנות קרקע כיום במורשה...
      ובכלל, מה הקשר בין רוצח נתעב לבין מקום מגוריו.כאילו שמשכונות יוקרה לא יצאו מעולם פושעים.חבל בכל זאת שעיריית רמת השרון ממשיכה ללבות את הסטיגמה למרות שדווקא ראש העיר הנוכחי הוא יליד מורשה.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    דני רופ אינו חזאי

    אורן, 23/06/08 08:27

    חזאי זהו מישהו שבאמת, באמצעים מדעיים, חוזה את מזג האוויר. דני רופ בסה''כ הציג בטלווזיה את מזג האוויר, הוא לא חזה אותו. בצבא היה צופה מטאורולוגי, שזה לא חזאי.

    הגב לתגובה זו

    • מה החזאי מבין? (ל''ת)

      אבטיפוס, 23/06/08 08:55

      הגב לתגובה זו

      • הוא מבין מה שהוא יכול לקרוא (ל''ת)

        טל, 23/06/08 09:17

        הגב לתגובה זו

    • עורך נכבד וכחם יותר מכולנו! איך הגיעה תגובה 3(ד.רופ)למאמר שבנידון ? (ל''ת)

      אורי בץ, 23/06/08 09:05

      הגב לתגובה זו

      • שאל את העורך

        י, 23/06/08 10:03

        איך הגיע דני רופ לתוף הכתבה

        הגב לתגובה זו

    • אורי בץ - די כבר. (ל''ת)

      שי, 23/06/08 09:49

      הגב לתגובה זו

    • אז לא חזאי. אז מתחזה. זה אותו השורש (ל''ת)

      י, 23/06/08 10:03

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא רק מערכת החינוך, גם ההורים אשמים (ל''ת)

    אופיר, 23/06/08 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לכל אלה שמשמיצים את המשטרה! עכשיו תוכלו את הכובע!!! כל הכבוד לבלשים (ל''ת)

    אינגיאלה, 23/06/08 08:25

    הגב לתגובה זו

    • צודקת (ל''ת)

      ATF, 23/06/08 09:19

      הגב לתגובה זו

      • באמת עבודה משטרתית מצויינת

        rubybon, 23/06/08 12:28

        שנתיים כדי לחשוף (בפוקס מוחלט) ילד בן 15 - לא איזה אסי אבוטבול - שידוע כעבריין מועד,השאיר ראיות בזירה ולא עשה כלום כדי לטשטש את מעורבותו ברצח. באמת שאפו למשטרה. את מי צריך לקדם?

        הגב לתגובה זו

        • באמת עצוב שהגענו למצב ששוטר שעושה את עבודתו

          משטרה חלשה, 23/06/08 15:57

          גורם להתלהבות כזו. לקח להם שנתיים וחצי לתפוס ילד לא מיומן בן 15 ???? טוב , בדר''כ הם לא מזיזים את עצמם בכלל.אז זה עוד זוכה לעידוד.

          הגב לתגובה זו

        • משטרה עלאק

          100 , הלו?, 23/06/08 16:20

          מה כל הכבוד למשפחה. כמו שהאמר כאן. נתפס על פוקס. אלמלא היה גונב משהו לא היה נלכד לעולם.. חבל שאנחנו צריכים לשסמוך על המזל של המשטרה ולא על עבודת בילוש ומידע מודיעיני מצדם. משטרה דמיקולו

          הגב לתגובה זו