• 49.

    סרקוזי

    אזרחי, 26/09/10 00:39

    לא חכמה להכריז הכרזות שכבר נשמעו והן נדושות ולא נכונות .
    מה שמעכב את השלום זה לא הבניה אלא אי הבניה צריך לבנות לסחור ולעשות כל מה שחיים מחייבים גם לנו וגם להם יהיה טוב מזה פרנסה כלכלה וכו

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נהפוך הוא-וחבל שסרקוזי מחקה את השמאל במקום ללמוד היסטוריה-יהודי אמ

    קורן נאוה,טבריה, 24/06/08 06:15

    אמור לדעת את האמת!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ירושליים

    יענקץ, 23/06/08 13:02

    אני מקווה שמישהו יזכיר למר סרקוזי
    שהפליסטינים ישבו בירושליים משנת 48
    ועד 67 ולא בנו רק הרסו ואפילו לא ניסו להקים מדינה והתרכזו רק במשלוח מחבלים רוצחים לשיטחנו לרצוח ילדים ונשים,המדינה היחידה שהייתה אי פעם
    על כל שיטחי ישראל היתה מדינה יהודית
    שמידי פעם נכבשה ע''י כל מיני עמים אחרים שהחזיקו בה כשטח כבוש וזה כולל הירדנים עד שנת 67 בה שחררנו את השטח מידי כובשיו האחרונים והחזרנו אותו לידי הבעלים האמיתיים אנחנו

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    חצי צודק!!

    אני, 23/06/08 11:18

    יכול להיות שהבנייה במזרח ירושלים ומעבר לקו הירוק פוגעת בישראל בטח ובטח בזירה האירופית (הגיוני). אבל לא זה מה שמעקב את השלום!!! יש דברים קצת יותר מהותיים וחשובים ומי שמאמין כי הסכסוך הוא על שטח רצוי שיחשוב שנית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    להיפטר ממזרח ירושלים,חוץ מהמקומות הקדושים לנו!!!! (ל''ת)

    שרון, 23/06/08 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הצרפתים הגיעו עם סוללת תעשינים , כסף מדבר מפיהם ! (ל''ת)

    שושו, 23/06/08 08:05

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עוד ''ידיד'' שיודע מה טוב לנו

    אייל, 23/06/08 07:54

    מוזר שמה שטוב לנו זה לחזק את הערבים המכונים ''פלסטינים''. איכשהו עד עכשיו לא יצא מזה יותר מידי טוב לנו, ואגב, סרקוזי - זה מה שפרס מייצג ולא הרבה עבר לזה, מה שמבחינה מסויימת מסביר את ההתפעלות ההדדית שלכם זה מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פרס מסמל את הטימטום של מנהיגי ארץ ישראל (ל''ת)

    לדורותיה, 23/06/08 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    סרקוזי: ''פרס מסמל את היסטורית ישראל''

    ציונה, 23/06/08 07:30

    מר סרקוזי זה ממש לא נכון טעות גדולה בידך.פרס מסמל אך ורק את ההיסטוריה העלובה של פרס.איש תככים ריב ומדון,כשלון חרוץ של הפוליטיקה שקיבל מינוי כנשיא כפרס תנחומים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ''הערבות הטובה ביותר לביטחון ישראל היא מדינה פלסטינית עצמאית''...

    דברי שטות, 23/06/08 05:07

    עם ''חברים'' כאלה...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לימדו שננו והפיצו - ראיון עם פרופ קידר - באל גזירה

    אורי, 23/06/08 04:24

    במקום להתלהם ללא שום תוכן- דבריו של פרופסור קידר בריון באל גזירה המדבר לערבים בסגנונם הגס - תשובה מוחצת לגבי בניה בירושלים

    http://youtube.com/watch?v=DFfKP_upjKs

    הגב לתגובה זו

    • פרופ' קידר מ-ד- ה- ים !!! חייבים לשמוע אותו. סוף סוף פרופ'

      דניאלה, 23/06/08 11:20

      ישראלי שמכיר את השפה על בוריה ואת המנטליות הערבית ויודע להעביר מסר בתוקף בבטחון מבלי להתנצל ולהכפיש אותנו כפי שהתרגלו בעשור שניים האחרונים.
      מצחיק שהוא מכנה את העיתונאי המראיין אותו (ושקוטע אותו בכל רגע) יא אַחי!
      כמו שהם נוהגים לומר לאחיהם הערבים.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    בביצה המקומית שלנו זה מה חסר-צפרדעים!! (ל''ת)

    קישתא הביתה!, 23/06/08 01:38

    הגב לתגובה זו

    • טוב, הוא המעולה שבכל נשיאי צרפת עד כה בהתיחסו ליהודים בכלל

      ישראלה, 23/06/08 11:12

      ולמדינת ישראל בפרט. נא לא לזלזל!
      עוד אפשר להבהיר ללמד ולשכנע אותו שהראיה שלו את מצבנו לא לגמרי אוביקטיבית. נראה דוקא כי הוא רכש אהדה אמיתית לישראל עוד טרם התמנה לנשיאות.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא שכחנו מי סיפק כורים גרעיניים לעירק - אז תשלחו אותו ללמוד

    פרנסוואה ג'קוזי, 23/06/08 01:37

    היסטוריה בת זמננו. חוץ מזה עיר בירה לא מחליפים כמו נשים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ההצהרות האלה הן כישלון שלנו

    איך הוא מעז, 23/06/08 01:21

    כשמסתובבים פה כל כך הרבה ארגונים, שאימצו את הנרטיב הערבי ואת הכסף האירופאי, אין פלא שמדינות זרות מעזות להתערב בעניינים הפנימיים שלנו בגסות זחוחה כזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אחרי שהצרפתים יסוגו מג'יבוטי נחשוב גם אנו על משהו דומה (ל''ת)

    אחד העם, 23/06/08 01:05

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מחקר חדש: גברים מחורמנים לוקים בשיקול דעתם

    דר' רות, 23/06/08 01:03

    http://www.msnbc.msn.com/id/25197962/

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תסמונת הגבר הקטן

    הגודל כן קובע, 23/06/08 00:29

    על פי התקשורת הצרפתית, סרקוזי מתנשא לגובה של 1.65 מטר, נמוך ב-20 סנטימטרים מקודמו בתפקיד ז'אק שיראק. הוא נוהג לנעול נעליים עם עקבים, וסופג לא מעט בדיחות על חשבונו.
    בפסיכואנליזה קוראים לזה תסמונת הגבר הקטן, שמשוכנע שכל מה שהוא עושה גדול יותר מכל מה שנעשה אי פעם. ניקולא סרקוזי, כל מה שהוא עושה, כל דבר שהוא נוגע בו, הוא תופס כגדול ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרס מקבל את המפעיל שלו והמשלם משכורותו זה הרבה זמן (ל''ת)

    אתם שתקתם, 23/06/08 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חיילים צרפתים מסייעים לחיזבללה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ואתם מתרשמים, 23/06/08 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לך לעזאזל גמד קטן היהודים יבלו אותך את פרס ואת העבריין גנב !!!!!!!! (ל''ת)

    גרוע משיראק, 23/06/08 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    להפסיק לבנות את פריס בשביל הערבים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חבל על הזמן, 23/06/08 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    2015 צרפת תהיה עם רוב ערבי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חזור לביצה שלך, 23/06/08 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ודרישת הפלשתינים לחזרת הפליטים לישראל כדי לחסלה...

    שני, 23/06/08 00:13

    זהו כן חלק בתהליך השלום...

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כאשר נוסעים לצרפת ולוקחים את בר רפאלי וקולט, חוטפים פגז בראש

    טורונטו טורונטו, 22/06/08 23:58

    במה פרס יותר טוב מקצב? לפחות אישתו של קצב לא זרקה אותו כמו נשותיהן של סרקוזי ופרס.קצב גם לא מכר את מדינת היהודים בעבור חופן דולרים ומעטפות צדקה!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שני אויבי המדינה (ל''ת)

    אפי, 22/06/08 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לסרקוזי לא אכפת מירושלים...אכפת לו מהערבים.ירושלים היא יהודית! (ל''ת)

    סתם, 22/06/08 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    Surkuzi, mind in you own bissness. We have enogh trabel with out yo (ל''ת)

    ur sejestions., 22/06/08 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    את ירושלים בנה שלמה המלך לפני 3000 שנה אז מי זה סרקוזי (ל''ת)

    ישראלי יהודי, 22/06/08 22:46

    הגב לתגובה זו

    • ידידי אתה טועה ומטעה, ירושלים נבנתה ונגאלה ע''י פרס וביבי.

      טורונטו טורונטו, 23/06/08 00:12

      שלמה המלך היה מלך פלשתיני אשר כתב לפרס, ביבי,ברק,קצב,רמון את ספר שיר הבשרים.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    בשלטון של ישראל אפילו סרסורים לא עומדים

    Avi Ecuador, 22/06/08 22:39

    ''מדינה'' שאפילו לא משלמים לה על שדופקים אותה.
    מכירה פומבית והורידו את מכירה של ישראל ל 0.
    ''מקסימום'' עוד מדינת גלות ליהודים ואני לא מדבר מה היא שמאלנים, אולי תוכלו להבין מהכותרת מאחד המילים שם.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ירושלים אחת ושייכת ליהודים ולא לאף אחד אחר, מסייה סרקוזי (ל''ת)

    ירושלמי, 22/06/08 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הוא צודק, ההתעלמות הישראלית מהבניה הלא חוקית הערבית פוגעת בשלום

    ש, 22/06/08 22:26

    אילו הערבים לא היו חסינים כמעט לחלוטין בפני החוק - הכל היה נראה כאן אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עד עכשיו דווקא אהדתי אותו, ועכשיו שילך לעזעזל (ל''ת)

    תושב פסגת זאב, 22/06/08 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אחרי שתפסיק לבנות בפאריז נפסיק לבנות בירושלים.

    אריק, 22/06/08 22:10

    אין ירושלים מזרחית.יש ירושלים אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מר סרקוזי, ראה מה קרה עם הנבחרת שכולה פלסטינאים, לא ידעו לשיר (ל''ת)

    לשיר, 22/06/08 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עזות פנים האומר לנו היכן מותר לבנות בעיר בירתנו!

    יהודה, 22/06/08 21:59

    לך הביתה. תקים מדינה פלשתינית בתוך מדינתך. עוד מעט במילא הם יהיו רוב בצרפת.

    אז פרמלבוש!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''שטח כבוש''?

    עמיר, 22/06/08 21:53

    ממי בדיוק נכבש השטח ה''כבוש''? מירדן שהחזיקה בשטח הזה במשך 19 שנה שלפני כן הבריטים החזיקו בה ולפני כן הטורקים? חצוף הזה מגיע בתור אורח של מדינת ישראל ואומר לנו איפה לבנות!עכשיו השטח בידי הריבונות הישראלית. זה לעולם לא היה השטח של ערב רב הערבים שמכנים את עצמם ''פלשתינים''. מי שמע כזאת חוצפה! תארו לעצמכם אורח ישראלי מגיע לצרפת ואומר להם איפה הם יכולים לבנות!?מדינת ישראל היא מדינה ריבונית ושטח יו''ש לעולם לא היה השטח הריבונית של אף עם. עכשיו השטח נמצא בידי ישראל וישראל יכולה לבנות בה בכל מילימטר משטחה.
    צרפתים אנטישמים - החוצה. תקחו בעצמכם סיכונים ע''י הגירת עוד מיליון ערבים לשטח שלכם ושבסוף יטרפו אתכם חיים!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כמו שישראל לא מתערבת לאף אחד בעולם בבניה שלהם אין לאף אחד את הזכות

    ג'ינג'י = ת''א, 22/06/08 21:50

    להתערב ולהכתיב לנו איך ואיפה לבנות!! אנחנו נמשיך לבנות על אפם וחמתם של כל השמאלנים האנטישמים מהארץ ומחו''ל ולא ניתן לאף אחד להכתיב לנו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    סרקוזי, תדוש בדוגמנית שלך במקום בעינינים שלנו (ל''ת)

    מיקי, 22/06/08 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה עם הבנייה בפריז?!

    ירושלמי, 22/06/08 21:41

    ייתכן שהבניה בפריז פוגעת במוסלמים , ובניסיונם להישתלט על צרפת, ולכן אני מאחל למוסלמים הצלחה בהתרבות המהירה, צרפת שניכבשה בקלות על ידי הנאצים, ניכבשת עכשיו באותה הקלות על ידי המוסלמים , ולסרקוזי יש בעיה עם הבנייה של היהודים בבירתם התנכית, כל זתאת משום שסרקוזי רוצה למצוא חן בעיני המוסלמים והערבים, דבר שלא יעזור לו !

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי שמעכב את השלום זה האיסלם

    beetle, 22/06/08 21:37

    בקרוב גם בצרפת תרגישו את זה.

    זו לא מלחמת שטחים, זו מלחמת תרבות בין המזרח למערב.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עוד אירופי שבא להסתכל, לזרוק שלושה משפטים וללכת

    איתי, 22/06/08 21:29

    ואח''כ אנחנו צריכים לאכול את התוצאות של המדיניות ההרסנית שלהם, כמו שהיה אחרי ההתנתקות.

    מישהו צריך להכניס לאירופים האלה לראש: התקפלות בפני האיסלאם הפונדמנטליסטי - חמאס וחיזבאללה - לא מביאה שום תוצאות. מחמוד עבאס (''אבו מאזן'') הוא בובה שכל תפקידה למנוע הצגה של הפלסטינים כחמאס אחד גדול ולאפשר לפלסטינים בגדה קיום כלשהו לצד ישראל, בלי השתלטות של האיסלאם.

    ולכן ההתיישבות בשטחי הגדה רק עוזרת לנו למנוע השתלטות של החמאס על כל השטח. אם חס וחלילה נפנה את השטח החמאס יגרש את אבו מאזן וישתלט על הכל, ומשם גם על מדינת ישראל - התנועה האיסלאמית כאן כבר תופסת תאוצה בצפון הארץ.

    מישהו צריך להכניס את זה לראש של סרקוזי, וחבל שהידידים הגדולים של אירופה בארץ חושבים רק שמאל קיצוני.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לך קיבינימט ילד מגודל ומושחת תקים לך מדינה ערבית בצרפת (ל''ת)

    2015 רוב ערבי, 22/06/08 21:23

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, שילך קיבנמט, רק שישאיר את אשתו בארץ, היא שווה (ל''ת)

      דוד, 22/06/08 22:03

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מהי היסטורית ישראל לעומת היסטורית עם ישראל??

    יהושפט, 22/06/08 21:18

    האם הנשיא סרקוזי מייצג את היסטורית צרפת?? לו פרס היה מייצג את היסטורית עם ישראלף היה גוער באורחו על חוצפתו לטעון שאסור לנו לבנות את בירתנו, עיר בה דויד בה חנה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ירושלים שייכת ליהודים בלבד!

    לב כל-רואה, 22/06/08 21:18

    בירת העם היהודי לנצח נצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    סרקוזי ''מיישר'' קו עם האמריקאים.

    יחיאל כ''ץ, 22/06/08 21:18

    בעוד כחודשיים צרפת תשמש נשיאת האיחוד האירופי. על פי מדיניות צרפת יתנהל האיחוד האירפי.על כן ברור כי מדיניות האיחוד תהיה זהה למדיניות ארה''ב.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    קרלה ברוני

    עקרונצ'יק, 22/06/08 21:16

    ואני לא הבנתי מדוע אני מזיע , אוף חם מאוד היום ,

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    A jamais! A jamais!!!!! (ל''ת)

    אברהם, 22/06/08 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תעשה סדר אצלך בצרפת ואחרי כן אצלנו

    יהודי ישראלי, 22/06/08 21:10

    סרקוזי נשיא צרפת
    עשה סדר בצרפת עם כל הצרות שיש לך ובראש ובראשונה עם האנטישמיות
    לאחר מכן בוא אלנו .
    אנו האזרחים כבר נסדר שהחשוד בפלילים שאתה נפגש עימו לא ימשיך לעמוד בראש.
    נ.ב- אני מאוד שמח שיש לך שם את המיעוט שלך כמו שאצלנו,תתמודד עימו לפי איך שאתה ממליץ לישראל והכיסא שלך יהיה בסכנה

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש טעות בתרגום, סרקוזי אמר: ''פרס הוא היסטוריה'' (ל''ת)

    אני, 22/06/08 21:07

    הגב לתגובה זו