• 33.

    להחזיר את החזיר -קונטר בתוך ארון ואז תהיה עסקה הוגנת (ל''ת)

    דוד, 23/06/08 02:08

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    רון ארד

    אחד שאכפת לו, 22/06/08 12:57

    צריך גם להחזיר אותו בין החיים ובין המתים אי אפשר לחיות בכזו תעלומה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    נמאס מהסיקור הלא מועיל הזה.

    א, 22/06/08 07:29

    כל סיקור רק מוסיף מחבלים לעסקה.
    שממשלת ישראל תפעל קצת יותר בשקט.
    זכות הציבור לדעת בתחת שלי!
    הביטחון יותר חשוב...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    900 אסירים לשחרר זה פשע שיעודד חטיפות נוספות

    יורם, 21/06/08 22:30

    עד היום זוכרים לשמעון פרס את שחרור האסירים תמורת החיילים שנחטפו בלבנון דבר שגרם להרה הרוגים כתוצאה משחרור הטרוריסטים ,
    השחרור הזה יגרום לרציחות נוספות .

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שחרור גלעד שליט

    סוזן, 21/06/08 20:36

    לתגובה מס' 7.מדינה ששולחת חייל לצבא צריכה לדאוג גם לחזרתו.

    הגב לתגובה זו

    • וואו איזו תובנה מעמיקה

      פנדה, 22/06/08 13:25

      למה את לא הולכת לשם להחליף אותו ? אה, נזכרתי, צריך להחזיר ''בכל מחיר'' כל עוד את לא משלמת את המחיר... צביעות, בורות או תמימות ? תבחרי את.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    יהודים עם של פראיירים

    ארז, 21/06/08 19:39

    עם כל הכבוד לשליט,אסור לשחרר אסיר אחד,לא מתקבל על הדעת לשחרר 900 מחבלים עבור שליט,בל נשכח ששליט הינו חייל ,וחייל עליו לקחת בחשבון שחייו בסכנה ,אילו בשדה הקרב אדון שליט היה מתנהג כמו המצופה מחייל יהודי,ישראל לא הייתה ניקלעת למצב ביש זה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חלם זה אנדרסטייטמנט

    יוני, 21/06/08 19:06

    מפוצצים את החזרתו של שבוי שידוע בוודאות שהוא חי על 30 אסירים, בו בזמן שמוכנים לתת את קונטאר תמורת גופות.

    זה הוכחה נוספת שאומרט אינו מסוגל ואינו ראוי להמשיך לנהל את ענייני המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צריך היה ועדיין צריך לתת לממשלת חמאס אולטימטום

    עדו, 21/06/08 18:54

    לפיו אם לא ישוחרר שליט תמורת מחבל אחד
    ללא דם על הידיים, ישראל תחל במחיקת רצועת עזה מן המפה וחיסול כל שרי ממשלת
    הרצח החמאסית בראשות הנייה.
    אבל החל מסוף שנות השבעים, ישראל הפכה
    למדינה רקובה מוסרית וחברתית שמנהיגיה
    יותר דומים לסמרטוט בלוי מכל דבר אחר,
    ואין כל סיכוי לשרוד במזרח התיכון
    בצורת ההתנהלות לעיל.
    בכל מקרה תפילות לשלום המדינה ותפילות לשלומו של גלעד שליט.

    הגב לתגובה זו

    • עדו חזרת על תגובה 18 בדיוק

      מבקר כאן, 22/06/08 05:41

      אבל לא באותה רמה של כושר ביטוי - אז מה הועלת??

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מספר 20 אתה מסלף עובדות מדובר במאות טרוריסטים עם דם יהודי (ל''ת)

    ספין ה30, 21/06/08 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ממשלה צריכה להחליט בראיה כוללת איפוא האנושיות שמדובר במשרד הרווחה ?

    אין לשחרר מאות, 21/06/08 18:46

    אלק החלטה אנושית
    אחפה אתם שחצי עם סובר ואף אחד לא מטפל בו כי אין תקני רווחה
    פתאו את משחררים גדוד של 450 מרצחים מיומנים ומחזירים לחמאס
    צביעות לשמה

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    גלעד

    יגאל, 21/06/08 18:39

    די תחזירו ותשחררור כמה שצריך לפחות אנחנו יודעים שגלעד בחיים אחר כך ניתפוס כמה שאנחנו רוצים

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    טיפשים החמאסניקים, יכלו לתבוע גם 100 מיליון דולר.אולמרט היה משלם. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 21/06/08 18:28

    הגב לתגובה זו

    • למה נראה לך שחסר להם כסף?הם מקבלים מאיראן (ל''ת)

      פיני, 22/06/08 01:28

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולמרט יכנע לטרור וישלם את מלוא המחיר,וגם העם הטיפש, ההולך כצאן

    דרור מרמת גן, 21/06/08 18:27

    לטבח, ישלם את מלוא מחיר הדמים של הכניעה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בשביל 30 חיות אתם נותנים ליהודי לעבור עינויים ? שחררו אותם אבל רק

    Human Being, 21/06/08 18:14

    אני לא מבין ממתי נהיינו כאלה שלא מעניין אותם מהאחים שלהם.
    עכשיו הרוצחים האלה יושבים בבית הבראה 5 כוכבים ישראלי עדיף צבר לשחרר אותם לעזה גם כך הולכת להיות מלחמה אכזרית בעזה אחרי היתחמשות החמאס אין לאסירים האלה שום ערך בעזה או בבית הכלא/מלון 5 כוכבים שלו.

    לאומת גלעד אחד בבית.

    אניע רק אוסיף שאם ההיתי הוא הייתי מתאבד עם רימון יד או עם הנשק ולא נותן להם לקחת אותי בשבי חי בחיים לא.
    והייתי כבר במצבים כאלה תמיד שמרתי לעצמי את הכדור האחרון.

    כאשר ישתחרר ארצה לדעת אם הייתה לו את האפשרות או לא אבל בכל זאת חייבים לשחרר אותו בכל מחיר גם מחיר של הרוגים שלנו שידעו תמיד שלא חוטפים ישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • תגובתך-כמו שתעשה למישהו הנחה של 50% , והוא ממשיך לדרוש

      עוד 30% .., 21/06/08 19:12

      ואז בא מישהו ותוקע-מה זה כבר 30%

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אסור לשחרר את האסירים, זה ניצחון לחמאס ויותר ישראלים ירצחו

    אורן, 21/06/08 18:08

    עם כל הכאב גלעד שליט הוא אחד, אם נשחרר 1000 אסירים ימותו רבים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    להוציא שחרור מחבלים אל מחוץ לחוק

    מתן פרי, 21/06/08 17:45

    אין לאף אחד זכות לשחרר רוצח או תוקף שהורשע בדין טרם ריצוי תקופת המאסר. זוהי זכות יסוד של כל אזרח שמי שרצח את יקיריו או פגע בהם ירצה את עונשו עד תום. אסור שלממשלה, ואפילו בראשה עומד איש ישר כפיים ונישא מעם כמו אהוד אולמרט, יהיה בכלל שיקול דעת אם לשחרר מחבל - ממש כפי שאין לה סמכות לרצוח אזרח - כדי, למשל, לקבל בתמורה שני אזרחים המוחזקים חטופים בידי האויב - הדורש את ביצוע הרצח כתנאי לשחרורם.
    את גלעד שליט היה צריך להשיב מיד עם חטיפתו על-ידי הפגזה מסיבית של מרכזי האוכלוסייה הפלשתינית בעזה, הפגזה שתלך ותחריף עד שיתחננו על נפשם שניקח מהם את גלעד. במקום זה ישראל הסדומית ממלאת את דרישות החוטפים, ובקרוב יתמלאו דרישותיהם ההיסטוריות כולן.

    הגב לתגובה זו

    • התגובה הכי חכמה שקראתי מימיי! (ל''ת)

      לא ציני, 21/06/08 20:11

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אין פשרות - שליט הביתה!!!

    פנינה, 21/06/08 17:36

    אם השכל יכנס למוח של הפוליטיקאים שלנו, לא תהיה כל בעיה לשחרר לא רק עוד שלושים אסירים אלא יותר, הם חיים אצלנו טוב יותר מאשר אצלם ולנו זה עולה כסף. אפשר לדאוג לטפל בהם בשטח שלהם בדרכים יותר מתוכמות, אבל כששק הכסף עומד לעיני המנהיגים שלנו ולא טובת העם, אלה התוצאות. ילדינו ,חיילינו הם המיטב של העולם וצריך לשמור עליהם בתוכניות פעולה מתוחכמות.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לכסף???מושפעת שכמותך!!! (ל''ת)

      לא מושפע תשקורת, 21/06/08 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    העיסקה-כשל לוגי ומוסרי

    פיזיקאי, 21/06/08 17:03

    אין לנו דוגמא מובהקת יותר להתפרקות ערכי הסולידריות האזרחית מן האנוכיות וההתעלמות המופגנת של משפחת שליט למחיר הבלתי נסבל הנדרש תמורת החזרת בנם מן השבי. מאות מן הרוצחים הגרועים ביותר שכל בר בי דעת יודע שיחזרו לרצוח,עומדים כעת להשתחרר ומקריאת אוסף הקלישאות והמאמרים המלוקקים אודות סבלם ,ברור, כי שאלת המחיר כלל אינה עולה לדיון אצלם!
    רבים מאוד עמלו במשך שנים להבאת הרוצחים למאסר,רבים נתנו את נפשם כדי להביא אותם לדין-צדק בעוד רבים אחרים-הפכו לקורבנות הרצח בעל-כורחם. כל ערכי הצדק עליהם מושתתים חיינו כאן-עומדים כעת למבחן, אך את משפחת שליט אין זה מטריד כלל. האמת היא כי אף אני לא הייתי מוטרד, לו עמד כאן למבחן רק שיקול דעתם הפרטי, האנוכי והסובייקטיבי אך אין זה המצב. מקריאת אוסף המאמרים הקיטשיים והבכייניים, ברור כי גל ההזדהות העצום עם עמדתם האנוכית (ובל נבלבל אותו עם סבלם האמיתי הקשה) , בא מן העיתונות הצבועה, השקרית והאטומה שלנו.
    מסתבר ששאלת המחיר וגורל הקורבנות העתידיים-כלל אינו מדיר שינה מכותבי מאמרי המערכת למיניהם. גם לא שאלת ''שלטוןהחוק''-שאלה בה הם נוהגים להתלבט קשות כל אימת שמתנחל מתעמת עם פלסטיני על עץ זית או כבשה! רק הצורך החייתי בריגוש זול-קיים! לא ''שלטוןהחוק'', גם לא ''טובתהכלל''. בהיפוך מקאברי של שר ההיסטוריה-''שליט-מעל-הכל''!
    בואו לא נהיה ציניים בעניין זה. ממשלת ישראל, כל ממשלה, מחליטה על גורלות של בני אדם בהינף אצבע מורמת. החלטות מתקבלות (או אמורות להתקבל) על בסיס נתונים ולא פופוליזם. כל חוקר ביצועים יציג לכם נתונים בדוקים על עלות הצלת נפש אחת ממחלת הסרטן או עלות מניעת תאונת דרכים אחת קשה. הם גם יגידו, כמה יעלה (במונחי דם קורבנות עתידיים) שחרור שליט. וזה הרבה, הרבה מאוד.
    כי שלא יהיה ספק, בעקבות מקרה שליט-יבואו מקרים נוספים של חטיפות ודרישות לשחרור רוצחים ומחיר הדם היהודי ששולם או שישולם-שוב יתחרה במחיר המים של ים עזה. האם הישראלים חזרו להיות היהודים של פעם-אוסף מפוחד של יהודוני השטעטל, המוכנים לשלם דמי לא יחרץ לכל פריץ תורן ויהה זה מגוחך ועלוב ככל שיהיה?? מקרה שליט מציב בפנינו דילמה- האם אנחנו נחזור להיות אותו עם נדכא ונרדף כשם שהיינו באירופה או שכאן, בא''י נכה באויבינו באשר הם? האם מדינת ישראל תהיה לאפיזודה חולפת בתולדות עמינו? מקרה שליט הוא אבן הבוחן לבגרותנו הלאומית הקולקטיבית.

    הגב לתגובה זו

    • ומה היית אומר אילו היה זה הבן שלך?

      עפר, 21/06/08 17:41

      פיזיקאי יקר,

      לפני שאתה מתחיל להציג את דעתך המפולפלת, עצור לרגע וחשוב מה היית אומר אילו היה זה הבן שלך.

      I rest my case

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע. (ל''ת)

      משה, 21/06/08 18:10

      הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      עדו, 21/06/08 18:15

      הגב לתגובה זו

    • לעפר העו''ד

      חיים, 21/06/08 18:43

      אני מקווה שאתה לא מייצג אף אחד בבתי משפט.
      תשובה לתגובה ארוכה ומנומקת בשתי מילים שמראות בדיוק את מה שהפיסיקאי מנסה להגיד לגבי הרמה הנמוכה של קבלת ההחלטות.

      you didn't rest your case. You only made the physician point clearer

      הגב לתגובה זו

    • מחזק את דבריך ומוסיף

      Eחד, 21/06/08 22:34

      1) שחרור מחבלים חיים תמורת גופות = מעכשיו נקבל את חטופינו חזרה רק כגופות.

      חייבת לבוא חקיקה שתקשור את ידי הממשלה בכל הקשור לשחרור אסירים! חקיקה שניתן יהיה לשנות רק ברוב של 80 ח''כים!
      אם לא יהיה תשלום - לא יהיו גם חטיפות.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולמרט ישחרר גם את ה30 האלה בנוסף לעוד 900

    מאור, 21/06/08 16:55

    בשביל קולות הוא אפילו יכניס יהודים ומתנחלים במקום הערבים שיוצאים

    יאלה לכו תהיו שמאלנים ובעזרת השם ישמידו אותנו עוד שנה
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הטימטום של הרגיעה לפני החזרת החטוף שליט!!לא להכניס לרצועה שק קמח

    מספיק עם הסיפור, 21/06/08 16:13

    עזה רעבה תירצה שק קמח
    ולא איכפת להם מאסירים
    מספיק עם הסיפורים
    הפקירו את החטוף החייל
    שליט זה הפך לנורמה
    צריך לגרום לצד השני להחזיר חטוף ללא תמורה!!!!!!!!
    ומי שלא יודע לעשות זאת שיפנה את מקומו

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כמה ישראלים נוספים ירצחו ע''י הרוצחים המשוחררים ! (ל''ת)

    חני, 21/06/08 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כיצד משפ' שליט תןכל להביט בעיני הורים שילדיהם ירצחו ע''י מחבלים משוח (ל''ת)

    היינו בסרט, 21/06/08 15:55

    הגב לתגובה זו

    • וכיצד תסתכלו בעיני המשפחה ?

      אמנון, 21/06/08 16:21

      אתם יודעים מה משמעות הימים הללו, מאז החטיפה, למשפחה ?
      אתם יודעים איזה נטל כלכלי הם האסירים הללו ?
      אתם יודעים איזה נטל נפשי יש לחיילים ששומרים עליהם ?
      איזה נזק יש לנפש של החייל הזה ?
      שימו לב איזה נזק יש למדינת ישראל מאז שיש לנו את השטחים הללו.

      הגב לתגובה זו

      • נראה ששכחת או לא נולדת לפני שהיו השטחים האלו

        היינו בסרט, 21/06/08 20:05

        כדרך אגב שליט נחטף אחרי שהחזרנו את 'השטחים האלו'- עזה במלואם.
        האם אתה יודע כיצד הימים חולפים על משפחות הנרצחים ע''י משוחריי עסקת ג'יבריל והמחבלים ששוחררו העסקאות אחרות.
        האם אתה מבין שבכניעה לרצון החמאס אתה מכין את החטיפה הבאה ואת סבל משפחות החטופים הבאים.
        הבט קצת בצורה יותר רחבה. עם החמאס יש להילחם כדי לשחרר את שליט ולא להיכנע לתכתיביו.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    +++עד ההתנתקות לא נחטף ולו חייל אחד בעזה!!

    מפוכח, 21/06/08 15:44

    מי שישחרר מחבלים גורם בישירות לרצח של ישראלים חפים מפשע רבים עד אין ספור!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מדינה של פראיירים שיחזירו גופות לא אסירים חיים (ל''ת)

    א, 21/06/08 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    חיילים אל תשנו בשמירה!!! שלא יקרה לכם אותו דבר. (ל''ת)

    אני, 21/06/08 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אכן ניצחון מזהיר לחמאס ,הדרך הנכונה לחיסול ישראל.

    אבא של לוחמים, 21/06/08 15:24

    מנהיגות רופסת של ממשלת ישראל מובילה לאבדון. בעקבות העיסקה המפוקפקת עם החמאס שהמצרים בעלי הפרצוץ הכפול ילדנו הלוחמים יחשפו ויהפכו ליעד עיקרי לחטיפה ובצדק. שלא ישתמע שאני מתנגד לגלעד שליט ולכאב על הסבל שמשפחתו עוברת. הפתרון היה צריך להיות ''יבוש'' עזה על תושביה עד שיוחזר גלעד שליט. ולכם לוחמי צהל נתקלתם באוייב פלסטינאי פשוט חסלו אותו כדי שלא יהיה צורך בחילופים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שחרור אחוז שלם מהאסירים הפלסטינים תמורת שליט?

    אבי, 21/06/08 15:20

    נורא ואיום.
    אולי כבר נשחרר את כל הרוצחים, הרי ההיגיון השמאלני אומר שכל עוד אין לנו אסירים שלהם לא יהיו עוד חטופים.
    אבל דבר קטן ושולי, אלפי אזרחים ירצחו בידי אותם רוצחים משוחררים.

    מה עדיף? שליט אחד מת או 1000אזרחים הרוגים?

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה בגדול בנקודת המבט שלך!

      דן, 21/06/08 16:16

      תנסה להבין שהמשוואה שלך לא נכונה. אתה רוצה משוואה אחרת? קבל:
      1 שליט= 1000 רוצחים+ אלפים של מחבלים שצהל חיסל!! אלפים! ככה תתן אישור לעיסקה? כך יש להסתכל על כך ובנוסף חייבים לנקות את האורוות! אני ואתה משלמים מיסים על הישיבה של אנשים חסרי ערך בבתי הסהר! לא חבל לך?

      הגב לתגובה זו

      • וכמה חיילים יצטרכו למות כדי לתפוס או לחסל את המחבלים

        עידו, 21/06/08 16:30

        שנמצאים *עכשיו* בכלא?

        הגב לתגובה זו

      • שאיש החסר ערך ירצח מישהו מהמשפחה שלך תדבר

        א., 21/06/08 16:39

        בן דוד שלי נרצח בדיוק בגלל איש חסר ערך כזה ששחררו

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    לוחצים על הממשלה באמצעות העיתונות הישראלית

    אביטבול, 21/06/08 15:11

    שיטה של פרימיטיבים שעובדת היטב במדינת ישראל הנחשלת בחשיבתה האסטרטגית בגלל ''עודף דמוקרטיה''.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שלא תהיה כל אי הבנה!

    דוד צימרמן, 21/06/08 15:00

    למחרת השחרור של נועם שליט,החמאס יתחיל לתכנן את החטיפה הבאה כאשר המטרה העליונה תהיה לחטוף יותר מחייל אחד...
    גזור ושמור.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מפגרים...תנו להם גם מיליון אסירים שליט חשוב יותר

    גדי חי, 21/06/08 14:59

    לו אני אבא של שליט הייתי הופך את המדינה ואת הממשלה הכי שלומיאלית בתולדות ישראל ממשלה של פחדנים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ולא רק זה :

      דן, 21/06/08 16:12

      כאשר סופרים מאזן בין אסיר אחד שווה כביכול 1000 אסירים צריך לזכור כמה מחבלים אנחנו חיסלנו בעזה! מאות!!! אני לא מבין למה לא להציג זאת כך? תשחררו אותו כבר ותנקו את האורוות האלו!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    צריך לשחרר כמה שיותר מחבלים - בתנאי שיחיו רק בעזה מי צריך אותם (ל''ת)

    אבי ישראל, 21/06/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לשחרר אותו בכוח ובתחבולות....!!! (ל''ת)

    נריה שגב, 21/06/08 14:38

    הגב לתגובה זו

    • לתת תמורתו 5000 מחבלים. מגורים בעזה גרועים מהכלא בארץ. (ל''ת)

      זוהר נ'גפי, 21/06/08 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מדינה נסחטת ..ואין מענה.

    מודאג, 21/06/08 14:35

    סוחטים את המדינה הזאת מכל עבר..הסורים , החיזבאללה , הפלשתינים ,המושחתים שבצמרת ,הדתיים וערביי ישראל ..שמוצצים את לשד המדינה דרך הביטוח הלאומי ..ולא תורמים מאומה , לא צבא , לא שירות לאומי , כלום.

    עד מתי תחזיק מדינה כזאת מעמד ?
    כמה זמן יקח עד שתקרוס נטולת משאבים ?

    הגב לתגובה זו

    • כמה שיחליטו האמריקאים (ל''ת)

      הם אילה, 21/06/08 17:11

      הגב לתגובה זו