• 55.

    שארל אנדרלן ולא צ'רלס אנדרלן

    צ'רלי, 22/06/08 19:53

    התעתיק של השם מצרפתית הוא שארל, כינוי יכול להיות צ'ארלי אבל בשום אופן לא צ'ארלס

    • נתפשר על צ'רלי ???? (ל''ת)

      אפרים, 24/06/08 08:14

  • 54.

    ההחתמה בצרפת נסיון להשפיע על בימ''ש בערעור, מצורף קשור לתחקיר

    נחום שחף, 22/06/08 14:29

    אף לא אחד מהחותמים, ובתוכם אנטישמים יהודים, כמה מהם ישראלים, לא טרחו לבדוק את המחקר.
    מה יותר טבעי לנו ''האופי היהודי'' המוכר לנו מאירופה, ''היהודים רוצחים ילדים'':
    ילד נוצרי לפסח, מוחמד א-דורה מנצרים, קטן עלינו.

    להלן קישור לצילומים ועדויות עדכניות במחקרו של הח''מ, החושפים שתמונות המוות של הילד מוחמד א-דורה בוימו, ובכללם עדויות ראש הצלב האדום בעזה, עדויות הצלם טאלאל וכתב הטלוויזיה הצרפתי אנדרלין החוזרים בהם מהטענה שחיילי צהל הרגו את הילד (בקישור ניתן לשמוע את ההודאות המוקלטות). הוצג באקדמיה ובעיתונים מובילים בעולם.

    תוצאת עלילת הדם:
    אינתיפאדה חמושה והתגברות האנטישמיות בעולם

    הקישור:
    http://www.a-dura.com/?l=he&a=37134

    • מדוע מדינת ישראל לא מציגה את העדויות המוקלטות?

      שלומית, 22/06/08 16:25

      אתה בטוח שהעדויות המוקלטות של הצלם וראש הטלוזיה הצרפתית אוטנטיות? שהרי הם מנסים להתכחש לטענה שחיילי צה''ל הרגו את מוחמד אלדורה.
      למען האמת אני מתקשה להאמין. שהרי אם העדויות נכונות מדוע מדינת ישראל לא מפרסמת אותן, איפה משרד החוץ?
      מדוע העתונות הישראלית לא מפרסמת את העדויות המוקלטות?

      • חלק מהעדויות הוצגו כבר לפני 7 שנים במכון ירושלים, ולאחרונה בערוץ 1

        נחום שחף, 22/06/08 19:16

        ואף על פי כן הם לא הוכחשו.
        מכל מקום עומדות בפני שאראל אנדרלין וטאלאל אבו ראחמה (הצלם) אפשרות לנסות להכחיש את העדויות,
        אלא שהעדויות המוקלטות מופיעות באתר האינטרנט המדובר.

        • אם אתה המקור לתחקיר מדוע הטלוזיה הצרפתית תבעה את קרסנטי ולא אותך? (ל''ת)

          שלומית, 23/06/08 09:28

          • גם אנדרלין וגם הצלם חזרו בהם בשיחתם הטלפונית איתי מהאשמה נגד צהל

            נחום שחף, 23/06/08 17:11

            כפי שיכולת לשמוע בשיחה המוקלטת המוצגת בתחקיר.
            המשמעות ברורה, החומר שהצגתי בפניהם מוכיח חד משמעית שהארוע בויים.
            אנדרלין והטלויזיה הצרפתית לא יעיזו לתבוע אותי לדין וזאת כדי למנוע הצגת אותם ממצאים בבית המשפט (הממצאים שהביאו אותם לחזור מהטענה נגד חילי צה''ל).

            • בלי שום קשר, האם ההקלטות האלה

              Leibovitz, 24/06/08 08:29

              של הודאת השניים לא הוצגו בבית המשפט הצרפתי במשפט בעניינו של קרסנטי?

              • רק הקלטה אחת הוצגה (ל''ת)

                נ.ש., 06/07/11 17:11

    • כל הכבוד לך נחום שחף !!!!

      Leibovitz, 24/06/08 08:18

      אתה היית בין הראשונים, ואולי הראשון, שנלחם בשקר הפלסטיני מרגע התרחשות הפשע של ''פרנס 2''.

      אני מקווה שתמשיך לכתוב ולהשפיע בכל הקשור לסכסוך הבלתי פוסק ביננו לבים הפלסטינים, כדי לפתוח לישראלים את העיניים שיכירו באמת את מטרותיהם וכוונותיהם של הפלסטינים.

  • 53.

    שרה דניאל

    יוסי, 22/06/08 09:43

    זו פעם שניה שאני שומע/קורא דיווחים בנוסח של ''נשים פלשתיניות שנאנסות על ידי חיילים ישראלים נרצחות באופן שיטתי על ידי בני משפחותיהן. האונס, למעשה, הוא פשע מלחמה, משום שהחיילים הישראלים פועלים בידיעה מלאה באשר לתוצאות מעשיהם‭.''‬
    מעניין שאיש איננו נותן את דעתו על המפלצתיות של הרצח על כבוד המשפחה.
    בהנחה שהטענה נכונה, הרי אותו אח, או אב, שרוצח את בתו בגלל שנאנסה, הוא מפלצת נוראית יותר מהאיש שאנס אותה. הוא מעניש אותה בנורא מכל, על שנאנסה. והפלא ופלא, לאחש אין מילה רעה לומר עליו.
    אבל פתאום, מסתבר במחקר אחר, כי חיילי צה''ל אינם אונסים נשים פלשתינאיות.
    האם מישהו רואה בכך הוכחה לאנושיותם? חס ושלום. שוב אנחנו יוצאים רעים. זה שאיננו אונסים זה מסיבות הקשורות בגזענות.
    מה שמוכיח שניתן להיות גם יהודי וגם אנטישמי.

  • 52.

    תגובה

    אלמוני, 22/06/08 09:17

    הייתי שם ירינו בלי הבחנה ירו עלינו וירינו חזרה יש סיכוי טוב מאוד שהרגנו אותו ככה זה במלחמה. אחרי זה הלכנו וסיפרנו סיפורים לנחום שחף.

    • אתה משקר. לא היית שם, החיילים הישראלים לא ירו על הילד

      סמלנות היא מחלה, 22/06/08 13:25

      לו היית שם הית יודע שהחיילים הישראלים בעמדה, כולם עד האחרון שבהם סיפרו שהם לא ראו את הילד והאב ולא ירו עליהם. התחקיר מוכיח את עדותם.

    • כן, בטח שהיית שם

      Leibovitz, 24/06/08 09:00

      אתה סופרמן, יכול לירות ולראות עקום.
      רק אתה יכול (-:

  • 51.

    היכונו, היכונו. (לשבוע הבא)

    ג. דרומי, 22/06/08 09:12

    ימיני רץ בין הטיפות, רוקד בשתי חתונות או פוסח על שני סעיפים. היום הוא כותב מאמר, שחייבת להיות בו הפקת לקחים. לא רק לגבי התקשורת בכלל והישראלית בפרט, אלא לגבי טבעם הראשון והשני של אויבינו. אבל, נאדה. במאמר הבא שלו הוא יחזור לתקוף את המתנחלים שהורגים את השלום הורוד שלו ושל כל השמאל.

    • מה אתה רוצה להגיד ?

      פנדה, 22/06/08 10:42

      כרגיל בשמאל, כשאין מה להגיד באופן ענייני עוברים מיד לדה-הומינם, מפלטו של הנבל. מה שיפה הוא שככל שהזמן עובר התרגילים הדמגוגיים הזולים, העליבות המחשבתית, הדיסונסס הקוניטיבי הזועק - שיטות הפעולה הישנות של השמאל הופכות לפחות ופחות משפיעות. השמאל ישאר בדברי הימים כאפיזודה קצרה וחולפת של טירוף קבוצתי, כמו אותם לויתנים שמשליכים את עצמם אל החוף, ללא שום סיבה נראית לעין.

  • 50.

    במחקר ''שולי'' נוסף שמומן ע''י קרן מכובדת דוקא נטען שחיילי צה''ל נמנעינ (ל''ת)

    פלשתינאיות בגלל, 22/06/08 08:57

  • 49.

    בוקר טוב מר ימיני. גם אתה, דומני, שתקת עד עכשו (אשמח אם אני טועה)

    יהודיה גאה, 22/06/08 08:29

    המאבק בצרפת נמשך כבר זמן רב. דומה שתקשורת ה''מיינסטרים'' בארץ הם פשוט חברים של אנדרלן, לכן לא פרסמו את בגידתו במקצוע ואת בושתו, במיוחד אם שרת את השמאל ההזוי בארץ. למה לקלקל לו.אבל אני מעריכה את הפרסום שלך, גם אם הוא מאוחר.

    • זאת לא הפעם הראשונה שהוא מתבטא בעניין

      פנדה, 22/06/08 10:43

      ובכל אופן, דווקא למי שכן מתבטא בעניין את נטפלת ?

  • 48.

    איפה ציטוט מפסק הדין? למה ימיני מסתיר את האמת?

    כנסו וקראו, 22/06/08 07:45

    לא במקרה ימיני אינו מצטט את פסק הדין. ימיני בוודאי קרא אותו. לא נכתב שם כלל, (ולא נרמז) שהשידור לא היה אמת. הילד, כך התברר סופית לאחר צפיה בחומר הלא ערוך, אכן נפגע מכדורי צהל. אלא מה? קרסטני נוכה מהוצאת דיבה, בנימוק שמתח ביקורת על השידור ''בתום לב''. זוהי ההגנה המשפטית שעומדת גם בישראל למי שפרסם לשון הרע, אבל לא יכול היה לדעת את האמת. זה הכל. אז למה ימיני שוכח לספר לנו את האמת?
    הנה למה: כדי לצייר את עצמו כאביר הצדק, היחיד בתקשורת= שמעזר לתקוף במאמר פובליציסטי (מוגן מלשון הרע) עיתונאים אחרים.
    זה לא יועיל. מר ימיני, תן לנו ציטוט אחד, קטן, המוכיח שדבריך אינם בנויים על הבל. שמטרתם לשרת אותך בלבד, תוך הטעיית הקוראים.

    • שאראל אנדרלין ערער על פסק הדין, סתם? כי היה משועמם? (ל''ת)

      לוגיקה נאורה, 22/06/08 09:51

    • אתה כמובן משקר, מר 48

      Leibovitz, 24/06/08 09:05

      אומנם עניין המשפט היתה על הוצאת דיבה כנגד צוות פרנס 2, ולא אם צה''ל ירה ופגע או שהמחבלים עשו זאת. אבל בית המשפט קבע במפורש שאין כל הוכחה שצה''ל פגע בילד ולחילופין שישנה סבירות גבוהה שהילד נפגע ע''י הפלסטינים (אם אכן נפגע) וכל זאת לשם הצורך לקבוע שפרנס 2 כשלה בדיווח אמת, ומכאן שקרסטני יוצא זכאי מטענת אשמת הכפשה כלשהי.

  • 47.

    בן דורו ימיני ישר כח, המשך לכתוב את האמת - תמיד (ל''ת)

    צילה, 22/06/08 07:03

  • 46.

    איפה Ehad Haam-Zioni?

    אברי, 22/06/08 06:15

    למה לא מגיב האיש?
    בן דרור ימיני בלעדיו חסר...

  • 45.

    Of self-loathing

    Shimon, 22/06/08 06:09

    The common thread thru the Jewish Left is self-loathing, In Israel and the world. So who is surprised

  • 44.

    ישראל היא עדיין מדינה קולוניאליסטית

    יונתן בר-ששת, 22/06/08 02:34

    שובניסטית ומושחתת עד לשד עצמותיה, ושום תירוץ או דוגמה לשקרים בצד השני לא ישנו עובדה זו.

    • לא קולוניאליסטית!!!

      יעקב, 22/06/08 05:45

      לכל הקולוניות הייתה מדינת אם ששלחה את אזרחיה להתיישב ולנצל את אוצרות הקולוניה לטבת אותה מדינת אם. בנוסף,
      לא היה כל קשר היסטורי בין המדינה המיישבת למושבה. האנגלים לא הפכו לעם
      בהודו או הספרדים במקסיקו או הצרפתים
      באלז'ריה.
      היהודים הפכו לעם בארץ ישראל ושמרו של קשר חזק עם הארץ על פני 1900 שנה. שום מדינת אם לא שלחה אותם.
      על כן, התנועה הציונית לא הייתה תנועה קולוניאלית ומדינת ישראל אינה מדינה קולוניאלית.

    • ליונתן בר ששת לפי תפישתך אתה צריך לקום וללכת כי אתה הרי לא קולניאלי (ל''ת)

      אורי, 22/06/08 06:55

    • הפלשתינים הם עדיין חבורת טרוריסטים רוצחי ילדים

      שמאלני לשעבר, 22/06/08 07:35

      ושום תירוץ של ''מאבק בכיבוש'' לא ישנה את זה.

    • תודה על הדגמת דרכי ה-''חשיבה'' של הצד השני (ל''ת)

      תודה, 22/06/08 07:49

  • 43.

    איפה אפשר להשיג את הסרט המלא ?

    ליאור, 21/06/08 23:21

    כדילפרסם אותו ב youtube וב google.

    • בית המשפט לערעורים היה צריך להוציא צו

      מי יתן לך אותו?, 21/06/08 23:34

      כדי שפראנס 2 יסכים להראות את הסרט אחרי שהם סירבו להראות לשאר המבקרים כי הם יודעים שהסרט מראה שזו עלילת דם!!!

  • 42.

    הרקבון מתחיל פנימה

    חיים, 21/06/08 21:59

    קודם שיקריאו את ''הנה מוטלות גופותינו'' של חיים גורי ויפסיקו עם שיר לשלום.
    ''הרוצה בשלום ייכון למלחמה''.
    אבל, הקרב אבוד שטיפת המוח השמאלנית הצליחה בכל אשר תפנה:
    פרקליטות, בתי משפט, רשויות, שרים, חברי כנסת, עיתונאים ואנשי תקשורת.
    יעל דן, רפי רשף, אריה גולן, גדעון לוי, בני ציפר, גרשון שוקן, אורי אבנרי, רן כהן, נחום ברנע, עקיבא אלדר, עמנואל רוזן, מיכה פרידמן, אהרון ברק, טליה ששון, טלי ליפקין שחק, ירון וילנסקי, אלון ליאל, עמוס הראל, אבי יששכרוף.
    והמדהים תחנת השידור של צבא הגנה לישראל היא ראש וראשון לחד צדדיות, למגמתיות לסילוף האמת והסתרתה.
    לעולם הביטויים יהיו:
    ''זעם בימין'' מול ''ביקורת בשמאל''. פעילי הימין הקיצוני'' מול ''מפגינים מהשמאל''.
    אני מקיא!!!

    • חד ןחלק (ל''ת)

      אני, 22/06/08 08:42

  • 41.

    למען הגינות חייבים להזכיר שהעתון מקור ראשון מההתחלה זעק כנגד העלילה (ל''ת)

    יע.א.-עופרה, 21/06/08 21:50

    • מקור ראשון חהחהחה

      עידן, 22/06/08 02:38

      את תמימה מי שם בכלל על הציבור הדתי בכלל ועוד על עיתון ששייך לא בפרט, השליטה נמצאת בת''א וחבל

      • מקור ראשון לא עיתון דתי - מאיפה הבאת את זה ?

        פנדה, 22/06/08 10:48

        מקור ראשון זה עיתון ציוני, לאו דווקא דתי.

  • 40.

    לתרגם דחוף את המאמר לאנגלית וצרפתית ולהפיץ אותו

    שפו לימיני, 21/06/08 20:23

    במדינות אירופה

  • 39.

    כל הכבוד ימני!! הפלסטינים חיים מיתוסים של שקר!

    יפה, 21/06/08 20:22

    מה זה הנכבה אם לא מיתוס שקרי?
    הרי הערבים לא הסכימו לקבל ב-48 את תוכנית החלוקה ולכן הם קמו עם מדינות ערב להשמיד את היהודים שהיו בישראל, את ההפסד שלהם במלחמה שהם פתחו הם קוראים לו נכבה?! סליחה אתם רציתם להשמיד עם אחר ואז אתם בוכים כאילו שאתם הצד התמים בסיכסוך? מתי הערבים יקחו אחריות על מעשיהם?!

  • 38.

    בן דרור ימיני עשה זאת שוב !!

    רום, 21/06/08 20:21

    אם זה מענין, מרתק, פטריוטי בלא לוותר על סטנדרטים עיתונאיים - זה בן דרור ימיני !

  • 37.

    יש אנשים שבכוח רוצים להאמין בשקר!

    יישר כוח, 21/06/08 20:20

    ימיני פרסומיך הם חשובים!!! המשך כך!

  • 36.

    בגלל זה אני כל כך שונאת את: ערד ניר, תום שגב, גדעון לוי,

    תל אביבית, 21/06/08 20:19

    שלומי אלדר, אורי גולדשטיין, מוטי קירשנבאום, אמיר אורן, ועוד ועוד ועוד אנשים קטנים עם שינאה עצמית, מפתיע אותי כל פעם מחדש שהם עדיין בארץ.

    לכו מכאן , עופו!!!!

    • אבל איך הם יתפרסמו בלי להוציא דיבת ישראל?

      צודקת, 21/06/08 23:25

      הרי את הפרסום שלהם הם משיגים באמצעות שקרים ופרסום עלילות חד צדדיות על ישראל! אשר מנסות להסתיר יכולת נמוכה וחוסר כישרון!
      גדעון לוי לדוגמא הוא אולי הכתב היחידי בארץ לענייני ערבים שלא יודע לקרוא ולדבר ערבית?! זה נראה לך הגיוני?
      זה כאילו שאני אהיה כתב לענייני רוסיה ואני בכלל לא יודע את השפה הרוסית?!
      או שאני אהיה כתב לענייני כלכלה ובכלל לא יהיה לי מושג בכלכלה
      למרות שידעת שפת הערבית היא חשובה ביותר עבור כתב לענייני עם אחר, הרי זה מגוחך, ורק מראה שגדעון לוי לא נמצא בטופ של מקצועו בלשון המעטה!!!

    • לא צריך לשנוא. צריך רק להפסיק לקנות את סחורתם. (ל''ת)

      למשל, לא להקליק, 22/06/08 07:52

  • 35.

    ישראל הרשמית עסוקה בחקירות ובהישרדות (ל''ת)

    למי יש זמן, 21/06/08 19:37

  • 34.

    השמאל הישראלי, צאצאי רחב הזונה, מיריחו. (ל''ת)

    בלוֹ, 21/06/08 19:33

    • אל תעליב את רחב היא עשתה בסוף תשובה! (ל''ת)

      חי, 21/06/08 22:56

  • 33.

    איזה סבבה לראות בסרטים היסטוריים מורידים את הראש עם גרזן

    קיקו, 21/06/08 19:32

    ברגע שתופסים אחד כמו אברהם בורג,או כל החברים שלו מהשמאל,במעשה בגידה.לא משפט ולא כלום .ישר הראש שלו מתגלגל.(רצה להיות ראש ממשלה)החלאה.

  • 32.

    כמו כל שבת, יש סיבה להיכנס לאתר הזה. בגלל ימיני (ל''ת)

    חיים, 21/06/08 19:14

    • נכון, גם אני בשבת ב-12 בצהריים, בן דרור ימיני.קבוע (ל''ת)

      גליה, 21/06/08 23:34

  • 31.

    אולי תזכיר גם שהפיזיקאי נחום שחף ''חקר'' באותן דרכים גם את רצח רבין?

    עמנואל, 21/06/08 18:36

    ופירסם כל מיני מסקנות בנוסח עדות תיאוריות הקונספירציה?

    מתברר שהשיטות הן אותן שיטות בהכחשת רצח רבין, הכחשת השואה, הכחשת הנחיתה על הירח, והכחשת מות א-דורה (שחף טוען שהוא חי עד היום. מי יודע, אולי הוא חי יחד עם אלוויס פרסלי).

    • בית המשפט לערעורים בצרפת בדק את הסרט

      חחח, 21/06/08 20:17

      וקבע כי הקביעה כי צה''ל לא רצח את ילד ושאנדרלן שיקר על כך אינה הוצאת דיבה וזה לאחר שבית המשפט ראה את הסרט המלא!!!
      אז זה לא קשור רק לשחף!
      מומחה מספר אחד לבליסטיקה בצרפת, שאינו יהודי, קבע שאין סיכוי שצה''ל ירה בילד!
      מה גם שבסרט עצמו רואים שאחרי שהילד נפגע וכביכול כבר מת, רואים אותו מזיז את היד שלו מספר פעמים? מה זה הפלא הזה?!
      די כבר לשנאה העצמית!!

    • ואולי אתה תזכיר את כל הבימויים שהפלסטינים עשו!

      דנה, 21/06/08 20:19

      זכור לנו איך היו מביימים מצעד הלוויה כשצה''ל מצלם מלעלה את המצעד כשפתאום האלונקה נופלת והמת הפלא ופלא קם לתחייה ומתחיל להלך?!
      לא חסרים בימויים כאלה!
      כמו במלחמת לבנון היה את האיש הזה שבכל זירה היה שותל את אותו דובי כאילו שנפגעו שם ילדים, ואחרי זה הוא הודה שזה מה שהוא עושה, או שהחיזבאללה היה מביא את אותה זקנה לבכות בפני המצלמות כל פעם!!!

    • בערוץ 2 הציגו את חור הירי בחולצה ובגופיה מלפנים

      שיר, 21/06/08 20:43

      אלא שיגאל עמיר ירה מאחור. אבל אל תתן לעצמך להתבלבל עם עובדות.

      • מי צריך עובדות כשיש אקסיומות כל כך פשוטות ונוחות? (ל''ת)

        למה להקשות על, 22/06/08 07:58

    • האוויל המצוי לא מאמין בשקר בהונאה. הפלשתינאים לא מרמים

      ילד קטן, 21/06/08 21:30

      לא מביימים.
      טרור כן שקר לא?
      אלוהים שמור אותי מטיפשים מאויבי אשמר בעצמי

    • הפלסטינים חיים בשקר!!

      חיים, 21/06/08 23:33

      לא חסרים דוגמאות מהצגת עצמם כקורבן משקר הנכבה המכוער! ועד לשקרי הטבח בג'נין במבצע חומה ומגן שבו הפלסטינים טענו שביצענו בהם טבח בג'נין, כמה הם בכו בכל רשתות התקשורות יש אלפי הרוגים שטבחנו בהם ואיזה רצח עם עושים להם, עד שהתברר אחר כך שהכל היו שקרים והגזמות גסות ושבלחימה הקשה שם נהרגו 49 פלסטינים מתוכם כ-30 חמושים ואילו לנו נהרגו כ-23 חיילים, ממש רצח עם של הפלסטינים?!
      השקרים שלהם נמשכים ואופפים את כל התרבות שלהם!
      המנהיגים שלהם גונבים את כספי הסיוע ממדינות המערב, יאסר ערפאת גנב מילארדים ולא נתן כלום לעם שלו! ואחר כך הם בוכים שאין להם כסף לתרופות ואוכל?! סליחה תפסיקו לשקר ותנו את כל מאות המיליונים לעם או שתקנו בזה אוכל ותרופות במקום נשק וטילים!

    • האייתולות משנקין לא מרשות בדיקה, חקירה, ספק. פתיחות מחשבתית לא אצלי

      אנחנו הנאורים, 22/06/08 09:47

      ברצח רבין כמו בחקר פרשת א-דורה, האייתולות מאיראן ומשטרת המחשבות דגם 1984 של ג'ורג' אורו'ול נפגשו להם אצל הנאורים בשנקין בקפה תמר.
      חקר האמת לא בבית ספרינו.
      אנחנו הנאורים נקבע לך את האמת ואת השקר, את הספק ואת האין ספק.
      נאורים כבר אמרנו?

    • גם פרשת דרייפוס לא היתה קונספירציה?

      עולם האמת, 22/06/08 13:40

      מה על הפרוטוקולים של זקני ציון? והסכם אוסלו? והעסק ביש? ופרשת קו 300? כל אלו לא היו קוספירציה?
      אתה חביבי המאמין לשטיפת המוח של התקשורת, חי בעולם אוטופי של טיפשות.
      אלביס מת ''מוכיח''.
      ''עובדה''.

  • 30.

    כול פלסטין והעם הפלסטיני זאת המצאה פאליוודית לא היה ולא נברא כזה

    ימיני צודק, 21/06/08 18:03

    דבר בתולדות ההיסטוריה.
    רק תבדקו איך מכונת התעמולה הפלסטינית עובדת במלוא המרץ לצערינו בשיתוף כמה הזויים ישראלים ומכונת התעמולה המדיה העולמית.
    ואין לאף םוליטיקאי ישראלי את האומץ לקום ולהגיד בפנים המלך הוא עירום/
    תראו את הסרטים והבלופים באתר הזה
    http://www.seconddraft.org/movies.php

    תעשו חיפוש בוויקיפדיה על פאליווד ותמצאו את הסיפור בעיברית

  • 29.

    על הישראלים לנער מעליהם ולהקיא מתוכם את האליטה השמאלנית (ל''ת)

    רון הכחול, 21/06/08 17:51

  • 28.

    להלן התחקיר המלא של א-דורה המוכיח שהצילומים בויימו

    רביד, 21/06/08 17:24

    http://www.a-dura.com/?l=he&a=37134

  • 27.

    אנו הולכים לסופנו בעיניים פקוחות

    משה, 21/06/08 17:08

    אין ספק שעלילת א - דורה היא עוד מסמר בארון הקבורה שלנו,בין שאר המחזיקים בפטיש אפשר למצוא את פראנס 2 ואנדרלן אבל אותם אפשר להבין , שילוב של רייטינג ושנאת ישראל , אבל ה''ישראלים''בורג ,ערד ניר, גדעון לוי,ועוד כמה פליטקאים לא מבינים שהם יורים לעצמם ברגל???? איפה ההסברה? משרד החוץ? אולי רוחמה אברהם שהתפנתה מחגיגות ה 60 תתלבש על זה!!!!

    • רק לא רוחמה אברהם. השתגעת? (ל''ת)

      רונית, 21/06/08 17:29

    • רוחמה אברהם על התחקיר...

      רפי, 21/06/08 21:41

      אנחנו יודעים שהיה תחקיר ראשון, אנחנו גם יודעים שהיה תחקיר שני, וגם שלישי ואפילו רביעי. אז מה ? למי זה בדיוק מפריע...???

  • 26.

    MERCI, YEMINI (ל''ת)

    RAPHAEL, 21/06/08 16:45

  • 25.

    ואיזו עמדה נקטו העיתונאים הישראלים?! (ל''ת)

    זיכרון קצר, 21/06/08 16:38

  • 24.

    אהוד ברק -ראש הממשלה דאז- מייד הסכים עם גירסה ערבית

    אמיר, 21/06/08 15:27

    שמאלנים מעוניינם בגירסה ערבית

  • 23.

    Well done בן-דרור ימיני. Love your articles. More! More! (ל''ת)

    Avnera, 21/06/08 15:16

  • 22.

    איפה אחד העם השמאלני שהיה שותף להסתה? (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 21/06/08 15:11

  • 21.

    להזכירך זכאי פירסם תחקיר צהלי מספר ימים אחרי הארוע

    כל הכבוד ימיני, 21/06/08 15:08

    שניקה את חילי צה''ל ממותו של א דורה. אך התקשורת הישראלית המודפסת והאלקטרונית דחתה זאת בבוז בתמיכת מקהלה של ח''כ של מרץ וחלק ממפלגת העבודה.זאת הסיבה להתעלמות מצד התקשורת והממשל הישראלימתוצאות פסק הדין כי דיון מחדש בנושא היה מוציא אותם אותם לא טוב. השאלה שאנו צריכים לשאול את עצמנו למה לאליטה הישראלית אין את האמון המינימלי בצבא העם ןמדוע תמיד היא ששה לאמץ את הנירטיב הפלסטיני?

  • 20.

    אברהם בורג...........

    רוני, 21/06/08 14:56

    הוא לא אשם, זו ההשפעה של האפרסקים שנשארו בתיק של אביו,

  • 19.

    מדינת ישראל - אפיזודה חולפת של שינאה עצמית ושחיתות

    תומר, 21/06/08 14:51

    את קברניטי המדינה מעניינת השררה, והשחיתות. שאלת קיומה של המדינה אינה מעיניינם. הציבור אדיש ואיבד תקווה. האנשים היחידים שמאמינים במה שהם עושים הם אותם אנטי ציונים שמאלנים שגדלו על ברכיו של החינוך השמאלני פוסט ציוני שממומן ע''י משרד החינוך. הם כבר מריחים את הדם וצופים בתהליך ההתמוטטות בעיצומו.

  • 18.

    טעות חמורה שאנו לא מחסלים מנוולים כמו אנדרלן

    בוריס, 21/06/08 14:38

    הגענו למצב שאויבנו כמו גדעון לוי או אורי אבנרי פועלים בגלוי לחיסולנו וזה מצב מסוכן.

  • 17.

    למקבלי מעטפות אין זמן להסברה

    ש, 21/06/08 13:40

    הפוליטיקאים הדבקים לכסאותיהם מפעילים את ראשם בהטבות אישיות ולא בשליחות והסברה לאומית, התוצאות נראות בתעמולה הפלסטינאית ושונאי ישראל בעולם.

  • 16.

    אנא ממך, למעננו, לך לפוליטיקה.

    אחרון השפויים?, 21/06/08 13:30

    לא מצליח להבין מדוע יש כמעט ורק עיתונאי אחד, שמתעלה מעל הרדידות השורה בכל.
    מול הפוליטיקאים- עיתונאים, צעקנים ובינוניים כגון יחימוביץ ובן סימון, השמע את קול השפיות!!!
    זה הקול וזו הדרך, שהקימה מדינה, יש מאין, וקיבצה אותנו מכל קצוות הגלובוס.
    מול פוליטיקאים בינוניים, תאווי שררה, נאמנים אך ורק למשאלי דעת הקהל, יש סיכוי לשוב לשפיות!!!

    לך לפוליטיקה!!!

    • ימיני הוא בכלל שמאלני (אמנם הגון). אז מה אתה מעמיס עליו פוליטיקה. (ל''ת)

      קורא קבוע, 21/06/08 14:03

    • אם ימיני ילך לפוליטיקה נפסיד עיתונאי מיוחד במינו ונקבל פוליטיקאי סת (ל''ת)

      הראל, 21/06/08 14:56

  • 15.

    חובה להזכיר לטובה את יעקב אחימאיר שכתב מאמר תודה לקרסנטי (ל''ת)

    רותי שלום, 21/06/08 13:29

  • 14.

    ועדיין לא אמרת

    שמאל-ימין-מרכז, 21/06/08 13:27

    מה היה בסרט המלא שנחשב לנכס הסברתי כל כך בשביל ישראל?

  • 13.

    סוס טרוייאני

    רותם, 21/06/08 13:18

    מי יודע כמה סוסים טרוייאנים, דוגמת אברום בורג - העגל, עדיין מסתובבים במסדרונות הגבוהים?... להזכירכם, אברום בורג, שבעצם הישווה את הציונות ואת מדינת ישראל לגרמניה הנאצית, היה במשך זמן קצר מועמד מפלגת העבודה לראשות הממשלה. לולא הערעור של פואד בן אליעזר, הנ''ל היה עשוי להתמודד על משרת ראש הממשלה, עם הדיעות שהוא הסתיר...

  • 12.

    צריך להסיר את האזרחות של אנדרלן.

    אלכס, 21/06/08 12:42

    אפשר ורצוי לשפוט אדם זה בגין הסתה נגד מדינת ישראל והעם היהודי. אלא מה? אסור לשפוט אותו... בישראל. השופטים כאן עוד יציינו אותו לשבח על ''מוסריות על'' ויתנו לו תואר ''אזרח של כבוד''.

    • אכן יש להסיר את אזרחותו

      תם, 21/06/08 13:18

      לדעתי יש גם למנוע ממנו הכנס לישראל.
      באשר לגדעון לוי ולתום שגב אין כאן חידוש,הם עקביים בעמדתם האנטי ישראלית.

  • 11.

    ''הנבחרת הלאומית'' היחידה...כנסו:

    שלמה שרף, 21/06/08 12:40

    זוהי הנבחרת היחידה היום שיכולה להציל את מדינת ישראל מהתרסקות ודאית ומאוסף השרלטנים שהשתלטו עליה...זוהי הנבחרת היחידה היום שלכשתיבחר תיקח לא רק את ה'שילטון' אלא גם את ה'שליטה' (וזאת בניגוד למצב עד היום שבו גם אם השמאל לא היה ב'שלטון' - תמיד היתה לו את ה'שליטה'!). קיראו והציעו מועמדים נוספים:

    ראש הממשלה - משה פייגלין: לפי דעתי, מנהיג ברמה בן-גוריונית. חכם, עמוק אבל יחד עם זאת אמיץ, מעשי וישר. האיש היחידי שמציעה היום אלטרנטיבה אמיתית בכל תחומי החיים לשלטון ולנגזרות אוסלו ששלטו במרחב הפוליטי הישראלי ב 13-15 השנים האחרונות. (שאגב, גם ביבי וליברמן שותפים לה).

    נשיא המדינה - פרופ' ישראל רוברט אומן: חתן פרס נובל לכלכלה 2005 ומגדולי המתמטיקאים בתחום תורת המשחקים. בנוסף, אורח חייו ומשפחתו משמשים דוגמא ואות למופת (וזאת בניגוד לראש הממשלה, שהוא ומשפחתו מסמלים אנטי-תיזה מושלם לחלום הציוני)

    שר הביטחון - תא''ל מיל. אפי איתם: צריך שם איזה גולנצ'יק למעלה שיחזיר למערכת הביטחון את הפשטות ובהירות המחשבה וזאת במקום 'המשתבללים' ו''המנצחים בנקודות'' למיניהם וסוגיהם.

    שר האוצר - בנימין נתניהו: הציל את כלכלת ישראל אבל במובן המדיני חייב להיות 'מוכוון' מלמעלה ע''י ראש ממשלה חזק ממנו (אני אישית לא סומך על ביבי בתחום המדיני!)

    שר החוץ (כמו כן, אחראי על ההסברה) - ערן שטרנברג: דובר גוש קטיף לשעבר. צעיר, ישר וכריזמתי אשר יגרום להסברה 'תוקפנית' ולא רק 'מתנצלת' על עצם קיומינו כאן. לערן הבנה מעולה וניסיון רב בתחום המדיה.

    שר החינוך - רמטכ''ל במיל. משה (בוגי) יעלון: ישר, ערכי וכריזמטי. כל מילה מיותרת לגבי יכולת מנהיגות והובלה של מערכות גדולות.

    שר הרווחה - אלוף מיל. דורון אלמוג: ''אלוף בצבא - אלוף בחיים!''. איש בעל לב ענק ויכולת ביצוע מרשימה אשר יוכל להוביל בהצלחה את מערכת הרווחה בישראל ולשמש אוזן ופה לאותם אלו שלעולם אין להם את הכוח הכלכלי והפיזי לצעוק.

    שר המשטרה - אביגדור ליברמן: ברמה המדינית מסתתר באיש ''אריאל שרון קטן'' (שקרן ומושחת אשר ירוץ על אג'נדה ימנית אבל מיד לאחר בחירתו יבצע מדיניות שמאלנית; אין אני מאמין למילה שיוצאת מפיו בתחום המדיני) אבל...כמו ביבי, יכול להיות איש ביצוע מעולה אם קיימת 'השגחה' ו'פיקוח' מלמעלה של ראש ממשלה חזק וערכי ממנו (...פייגלין).

    שר הבריאות או ההתיישבות - פרופ' אריה אלדד: איש ישר והגון אשר פיו וליבו שווים. יכול לבצע היטב כל אחד מן התפקידים המוצעים.

    שר המדע והטכנולוגיה - ד''ר בנימין זאב בגין: כל מילה מיותרת. איש בעל יושר אישי ואורח חיים משכמם ומעלה. איש אשכולות אשר נמצא בחזית העולמית של חקר רעידות האדמה. גאולוג ובנו של ראש הממשלה המנוח מנחם בגין ז''ל. הוא הבחירה האישית שלי להובלת משרד חשוב זה.

    מנכ''ל משרד ראש-הממשלה או שר המשפטים - מיכאל פואה: מיכאל הוא מנכ''ל חטיבת ''מנהיגות יהודית'' שבליכוד. איש אירגון מעולה, עובד היטב עם פייגלין אשר יש לו את הכישרון לבצע היטב תפקידי אירגון או, לחילופין, את האנרגיה ל'התנגש' אם ''האליטה המשפטית'' על מנת להביא לשינוי אירגוני-ערכי ולפלוראליזם מחשבתי (וזאת בניגוד לשיבוטים ''של שודד הים המשפטי, אהרון ברק'' שנמצאים כיום במערכת זו...)

    עוד הצעות?

    הכותב הוא איש חילוני, קיבוצניק בעברו!

    • בקווים כלליים מסכים אתך. התקשורת ומערכת המשפט לא יאפשרו

      muli, 22/06/08 00:07

      מה העם חושב - באמת את מי זה מעניין?

    • מסכים, ויש גם רבים שיסכימו - אבל לא ילך בשיטה הנוכחית

      פנדה, 22/06/08 11:13

      כי בשיטה הנוכחית אנחנו בוחרים 3-4 אנשים טובים בערימה של 30 תפוחים רקובים, וזה עוד במקרה טוב - ראה את מפלגת גיל למשל. כל עוד נמשיך להצביע לארגזי תפוחים נקבל תולעים בכנסת. רק אם נשנה את השיטה כך שנוכל לבחור בעצמנו את התפוחים אפשר יהיה לעשות כאן משהו.

  • 10.

    מזל שיש אותך בן-דרור, אחרת כבר ממזמן היה אובד האמון בתקשורת (ל''ת)

    רועי, 21/06/08 12:40

  • 9.

    kolechai ben dror .

    boaz, 21/06/08 12:37

    you should be the minister of foreign affairs .

  • 8.

    ישר כוח בן דרור- מהקולות השפויים היחידים בעיתונות הישראלית

    אורן, 21/06/08 11:57

    הכתבות שלך על העולם המוסלמי הן הכתבות החשובות ביותר שהתפרסמו כאן בזמן האחרון

  • 7.

    שונאי ישראל מבפנים הם בסך הכל אנשים חסוכי אהבה שמחפשים פיצוי

    א., 21/06/08 11:51

    לבורג הצעיר, התפוח הרקוב שהרחיק מהעץ הגדול שהיה אביו כנראה יש חסך עמוק באהבה מהוריו. אולי זיהו בו את הכישלון בגיל מוקדם ואולי לא הספיקו.
    אין הסבר אחר לחיפוש אהבת גויים מלבד הסבר פשוט (מדי) זה. חפש היטב ברזומה של כל שמאלן קיצוני ותמצא לפחות טראומה אחת שלא נרפא ממנה. מיזנטרופים כלפי עמם לא נולדים אלא מפתחים תכונה זו עם הזמן.

    • חזק ביותר,אמת ויציב. (ל''ת)

      אביב, 21/06/08 14:36

    • תודה! כל מילה בסלע! גם בתגובה וגם במאמר... :) (ל''ת)

      אופיר, 21/06/08 14:47

  • 6.

    כל מילה בסלע! (ל''ת)

    שלומית, 21/06/08 11:06

  • 5.

    בממשלת ישראל עוד לא הפנימו, שהסברה.תעמולה הם חלק מהמאבק

    עמיר, 21/06/08 11:03

    ציפי לבני, שהינה אחראית על תחום ההסברה, מפשלת בגדול. מי שחושב, שהיא תהיה ראש ממשלה טוב לישראל חי באשליה מסוכנת מאד.
    גם שרי החוץ הקודמים לא עשו כמעט דבר, אבל אי אפשר לפתור את ראשי הממשלה, שלא ראו בזה יעד חשוב ולא הקציבו את התקציבים המתאימים. אבל תמיד יש תירוצים בלי סוף.

  • 4.

    al-doura

    michal, 21/06/08 11:02

    תודה רבה תמשיר זה מאד חשוב כל הכבוד לך

  • 3.

    יותר קל להוציא את העם מן הגלות...

    שוקי, 21/06/08 11:01

    מאשר להוציא את הגלות מאברום בורג.

    בורג וחבר מרעיו שעליהם בן-דרור, אתה מרבה לכתוב, הם הם התגשמות המושג הנדוש על ההסטוריה שחוזרת על עצמה.
    הנה שוב הוא פה, היהודי ה'מפוכח', שעשרות שנים נושא על גבו משהו לא שלם, בעיית זהות או בעייה עם הזהות.חלק מהיהודים מתמודד עם הבעיה בצביעת השיער לבלונד, חלק אחר שוזר מילים לועזיות בשפתו, כולם מתמוגגים למשמע המונח 'אירופה' כאילו שגם לפני שישים שנה היא הייתה יבשת של קרלסברג, סקנדינביות וכדורגל. ויש את החלק שמגדיל לעשות וחושב שהוא הראשון בהסטוריה שמגלה את סימפטומי המחלה הזו.
    והאומלל התורן הוא אברומ'לה. ואברומ'לה שהכיפה בערה על ראשו משך שנים, החליט שלשווא התרפס כל חייו בפני חילונים ומילא משבצת של דוס מחמד. לפתע גילה כי גם החילונים הישראלים- באירופה הם יהודים בדיק כמותו. רגע אחד! יש בחוץ לארץ אנשים יותר בלונדינים מעמוס עוז, יש ביבשת אירופה אנשים יותר מנומסים משמעון פרס והם גם דוברים שפה נטולת 'חית' ו'עין'. הבה נתחנפה לו! פן יסלוד ופן לא יהיה נחמד.
    ואברומ'לה הקטן, יהודי הוא. ויהודים מגדילים לעשות וממלאים את משימותיהם בדבקות ובהגדלת ראש עד שאפילו הפריץ משתאה נוכח המשימה שבוצעה על הצד ה'עוד יותר טוב ממה שביקש'.
    העיניין הוא, שאברומ'קה האומלל לא המציא פה כלום. זה אותו מנגנון שהניע את יוספוס פלביוס ואת בובי פישר אלפיים שנה אחרי כן. וזה אותו מנגנון שהניע את המתייוונים ואת 'הרוכל' בסיפורו של עגנון אלפיים שנה אחרי כן. האוטואנטישמיות תפסה מקום נכבד בהסטוריה שלנו עוד לפני המונח אנטישמיות. אוטו ויינינגר כמו נורמן פינקלשטיין כמו אברומ'לה- לא ממציאים דבר מחדש.

  • 2.

    גם משרד החוץ הישראלי נשלט בידי שמאלנים אנטי ציונים

    ערן הבוחן, 21/06/08 10:37

    זה לא סתם שההסברה שלנו נכשלת. זה משום שהיא נשלטת בידי גורמים שמאלנים, שעמדותיהם הם בעד האויב, ונגד ישראל.

  • 1.

    למה ישראל שותקת? זו חוצפה ושערורייה. איפה משרד החוץ? (ל''ת)

    דיפלומט, 21/06/08 10:25

    • הם עסוקים בלהריץ את לבני לראשות הממשלה (ל''ת)

      הסברה ישראלית, 21/06/08 11:08

      • בחירות עכשיו, להחליף את האפסים, צריך רוח חדשה (ל''ת)

        שפיץ, 21/06/08 18:41

    • פיצי עושה מיאו לאולמרט. הכל שקט. (ל''ת)

      חוץ מחפס פופולר, 21/06/08 17:39